$1150 satellit - strategi?

#1| 0

I forlængelse af en tidligere tråd vandt jeg for nylig en billet til en $1150 AUD satellit, hvor der er sæder til Aussie Millions Main Event på højkant (1 sæde per 10 deltagere).

Jeg er udpræget hobbyspiller, spiller kun sjældent live (og kun for hyggens skyld), og praktisk talt aldrig online længere.

På den ene eller anden måde lykkedes det mig at vinde denne billet via to andre satellitter.
Først via en freeroll der gav adgang til en $250 satellit, og derfra til ovenstående $1150 satellit.

Hidtil har jeg klaret mig igennem via hvad jeg vil betegne som standard ABC poker (dog med et super godt run), men det forventer jeg ikke at jeg kan komme særlig langt med nu.
Sagt på en anden måde forventer jeg at det relativt høje buy-in medfører at jeg er overmatched.

Derfor søger jeg nogle tips angående strategier der forøger mine chancer for at kvalificere mig.
Da jeg spillede $250 satellitten var der ME sæder til de to første, og jeg sluttede på en ærgerlig tredjeplads, hvilket var langt over min forventning.

Strukturen kan ses her www.crownpoker.com.au/Assets/Files/1312-17%202014%20Aussie%20Millions%20Satellites%5b1%5d.PDF (phase 3 på side 3)

29-12-2013 13:45 #2| 0

200 bb dyb struktur er fint, men den er megastejl, 25 min levels og fordobling af blinds de første 2 levels gør at den i mine øjne skal spilles meget aggresivt.

og GL - go lir at freerolle sig til et skud efter Aussie Millions

Redigeret af c_hope d. 29-12-2013 13:46
29-12-2013 15:32 #3| 0

Fortsæt med den spillestil du allerede kender. Giver ingen mening at ændre på det, da du pludselig befinder dig i spots du ikke har været i før.
Som udgangspunkt er en tag tilgang at foretrække imod spillere hvor du er overmatchet.
Vær ikke bange for at sende stacken til midten når i nærmere jer sæderne og pas på med at kalde andres allin for light.

Gl, håber du shipper!

29-12-2013 17:29 #4| 0

Spil dit spil. Eneste rigtige. Fuck buy in

29-12-2013 23:03 #5| 0

Tak for input :)

I har nok ret i at der ikke er nogen grund til at skifte stil til trods for at spille over limit.
Saa maa det briste eller baere

29-12-2013 23:08 #6| 0

Det lyder lidt plat, men gør det andre gør der vinder sæder og pakker. Jo mere henholdende og ventende du er tja jo sværere er det også at gå videre.
Bare ikke vær bange for at gå broke i spots du er 99% sikker på er gode spots, blot fordi du kommer til at tænke på ikke at tabe.
Man kan ikke folde sig til pakker.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar