$109 PSKO FT spot

#1| 0

Vi er kommet på FT i en 109 PSKO på Stars.

Vi har spillet rimeligt stramt da vi har været shortstacked, men nu har vi næsten lige slået nummer 6 ud og er med i kampen.

Villain (Fukuruku, som jeg mener er en dygtig reg) har ikke fucket med os indtil videre, han har dog fucket med alle de andre.

Jeg er ret overbevist om han altid har Kc her og han ofte ikke har andet. (Måske er det her aldrig et valuebet?)

Hvad er folks tanker om ICM / Chips her?

https://www.boomplayer.com/22914842_EA65919F7B

28-02-2017 07:22 #2| 0

Virker som et ret std fold GTO-wise - også selvom du har en relativ bred flatting range i SB.

28-02-2017 08:33 #3| 0
KasperT skrev:Virker som et ret std fold GTO-wise - også selvom du har en relativ bred flatting range i SB.

Hvilke hænder har vi der er bedre? Mener du at vi caller med de flush vi måtte have? Spiller vi dem på samme måde? Tænker vi er ret højt i vores range. Om end det er noget klamt.

Tror jeg ender med at betale, men jeg er nok bare ikke bedre :)

28-02-2017 13:38 #4| 0

ICM-wise er det nok ret fint at folde, og springe op af stigen.

Mener dog vi er i toptop af vores range. Du leader vel turn eller river, eller c/r turn, de gange du turner flush.

Tror vi er ret exploitable med et fold her når vi er i toppen af range. Men hvis du har read på villain, så er det vel et fint fold :)

28-02-2017 14:26 #5| 0

Kan der være mening i at leade turn og BF river? Det vil kræve en del baller af villain at raise river uden flush, da vi selv repræsenter den.


Kaj

28-02-2017 15:22 #6| 0
Nitrrrrrram skrev: Hvilke hænder har vi der er bedre? Mener du at vi caller med de flush vi måtte have? Spiller vi dem på samme måde? Tænker vi er ret højt i vores range. Om end det er noget klamt.

Tror jeg ender med at betale, men jeg er nok bare ikke bedre :)



Vil ikke tro at villains river sizing er godt med 2 par eller sets. Derfor er det bedre at kalde med hænder som blocker for straights og flushes. KQx ville fx være bedre at kalde med end AJ :)

28-02-2017 17:49 #7| 0
Høgen skrev:
Vil ikke tro at villains river sizing er godt med 2 par eller sets. Derfor er det bedre at kalde med hænder som blocker for straights og flushes. KQx ville fx være bedre at kalde med end AJ :)

Villain har altid Kc selv her :)


28-02-2017 19:04 #8| 0
Nitrrrrrram skrev: Hvilke hænder har vi der er bedre? Mener du at vi caller med de flush vi måtte have? Spiller vi dem på samme måde? Tænker vi er ret højt i vores range. Om end det er noget klamt.

Tror jeg ender med at betale, men jeg er nok bare ikke bedre :)



Afhænger af, hvor bredt og hvilke hænder hero flatter.


Hvis hero spiller med en flatting range på 6-7% som indeholder AQo og KTs, så er AJo et ret nemt fold.


Jeg vil tro at villain valuebetter alle flushs med den sizing, da du har meget få flushs.

Hans bluffs kan være forskellige kombos af KJx, JxT, K9x og T9x.

01-03-2017 22:53 #9| 0

Hvis AJo er i nærheden af den stærkeste hånd man har på river her, har man en ret problematisk flatting range i SB, som jeg ser det. Hvis man gerne vil have en flatting range i SB mod et CO open 66 bb dybt (hvilket er vigtigt at tage stilling til i første omgang), bør man med en frekvens <100% flatte hænder som 55-99, 56s;67s;78s;89s;T9s;T8s;97s;86s for ikke at være super capped på en lang række runouts, hvor man sidder og har en range badet i broadways.
Mvh
/J




02-03-2017 06:29 #10| 0

Meget enig med Doctor.


Kaj

04-03-2017 03:07 #11| 0

Om vi er midt i vores range eller i toppen er vel i og for sig ikke ret afgørende i dette spot og synes vores potkontrolerende linje preflop, flop og turn er ret standard.


Villain pusher så 2 x pot på river og polariserer sig selv ret meget og stort set lige meget hvad vi har her med vores linje har vi en blufcatcher tilbage og er reduceret til at gætte på villains tendenser


Da villain har os dækket, da vi ikke ligner en flush supermeget og nok er lidt capped i villains øjne, da villains turnsizing i mine øjne indikerer et pressende bluf ex med Kc på hånden, da han nok oftere vil potkontrolere og checke en made hånd bag i mine øjne i det her spot, kombineret med at en evt. lav flush som kunne size turn semihøjt, nok ikke så ofte overbetter river sådan, og da vi endelig ved villain er en rigtig god spiller (der formentlig godt tør lave store kompromisløse blufs i de rette spots) så hælder jeg lidt til at kalde, men det hele kommer lidt ned til instinktet i momentet.

Redigeret af All-Out-Put d. 04-03-2017 03:12
04-03-2017 07:28 #12| 0
Geezeren skrev: Villain har altid Kc selv her :)


Arh mon dog. Rimelig ofte er nok mere korrekt.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar