109$ Phase på Danske spil til 75k Grand - konflikt med DS

#1| 1

Hej PN,

Vil gerne høre jeres holdning om dette.

I søndags kvaller jeg mig til the Grand 75k Phase Final gennem en 109$ phase - kvaller mig med 1,2 mio. og ryger desværre ret hurtigt i et klassisk setup. Jeg checker lobbyen og ser at 1 reentry er tilladt. Man kan købe direkte adgang for 1050$ og få 1 mio. Chips. Jeg ser der går en hyper turbo 109$ til selvsamme tour og kvaller mig igen, denne gang med 823k. Til min undren åbner turneringen ikke, genstarter klienten uden held. Kontakter live chat som siger jeg nok får en ticket dagen efter ellers skal jeg ringe. Taler med en anden mand fra DS og long story short mener DS til følgende i deres info:

Players can play multiple Phase 3 tournaments before each Phase Final, however only the largest stack will be taken to the Phase Final.

Og det er jeg jo helt med på såfremt jeg spillede to Phase 3 inden tour, men i det øjeblik jeg har spillet Final og er bustet og jeg først derefter tilmelder mig en ny Phase fungerer jeg vel som ny unik spiller. Jeg kan ikke tyde ud fra ovenstående at jeg ikke kan lave reentry gennem Phase. Det burde vel heller ikke være muligt for mig at registrere mig til en Phase tour hvor jeg ikke kan kvalle mig til Final når jeg har bustet. Jeg får nu ingen ticket ellers noget som helst - bare ærgeligt og jeg har spyttet penge i en præmiepulje jeg ikke kan deltage i. Er det mig der er helt væk eller vil i mene DS er i sin gode ret her?

Redigeret af thechronic99 d. 29-07-2022 11:59
29-07-2022 10:48 #2| 1

Du vinder en 1050$ ticket i en phase, men får ikke lov at spille fordi du har spillet engang, selv det burde være muligt, måske en lille fejl i registreringen(hvis jeg læser det korrekt)


du får så stadig en 1050$ billet til dagens næste tur hvor du får flere chips end dine 823.000 som du kvalede med? Du får jo 1.000.000 chips, og så mener du Danske Spil er helt Væk?

Hvis jeg læser det rigtigt, fatter jeg sku ikke du brokker dig over at du får chips for 170$ Ekstra. Helt Gratis😳 det da helt blankt hvis jeg forstår situationen rigtig.

29-07-2022 11:26 #3| 1

Hvis du får en ticket til næste søndag er det obv er win. 

Hvis du ikke kommer ind pga det er en phase og du allerede har regget via en phase til samme tour, lyder det som en fejl i opsætningen. Præmiepengene (billetten) skal ud på den ene eller den anden måde. :-)

Redigeret af MoPe d. 29-07-2022 11:27
29-07-2022 11:58 #4| 0

Jeg får intet 😊 ingen adgang, ingen ticket, ingen refund. Bare ærgeligt - ville jo også mene 823k til næste søndag vil være obv.
29-07-2022 12:10 #5| 1
RekiB skrev:

Du vinder en 1050$ ticket i en phase, men får ikke lov at spille fordi du har spillet engang, selv det burde være muligt, måske en lille fejl i registreringen(hvis jeg læser det korrekt)

 

du får så stadig en 1050$ billet til dagens næste tur hvor du får flere chips end dine 823.000 som du kvalede med? Du får jo 1.000.000 chips, og så mener du Danske Spil er helt Væk?

Hvis jeg læser det rigtigt, fatter jeg sku ikke du brokker dig over at du får chips for 170$ Ekstra. Helt Gratis

 

 Jeg kan godt se jeg formulerer mig forkert. Har redigeret OP.

 

Humlen er DS mener jeg ikke er berettiget til noget som helst. De argumenterer jeg kun kan tage den største stack med. Og det giver jo også fin mening hvis jeg hvis jeg spiller to Phase inden tour start. Eller fx går videre med 50k og gerne vil give den et ekstra skud. Men i dette tilfælde kvaller jeg mig, buster finalen, og spiller en ny Phase til Finale som jeg også kvaller mig til - stadig i late reg perioden. Uden at få noget som helst. Jeg får ingen entry, ingen ticket - nada. Og det mener jeg jo ikke kan være rigtigt - enten skal jeg ikke kunne registrere mig til en ny phase turnering efter bust eller også må det jo være angivet at man kun kan kvalificere sig 1 gang gennem Phase. 

29-07-2022 12:18 #6| 1
MoPe skrev:

Hvis du får en ticket til næste søndag er det obv er win. 

Hvis du ikke kommer ind pga det er en phase og du allerede har regget via en phase til samme tour, lyder det som en fejl i opsætningen. Præmiepengene (billetten) skal ud på den ene eller den anden måde. :-)

 

 Præcis. Hvor er de 823k chips blevet af? Og de 823$ i chipvalue? Er de bare blivet smidt i præmiepuljen?


Derudover er det jo også et godt spot da min. cash ligger på 2.5k ish - så for 109 dollars er det jo fin ROI at komme i pengene. Så syntes det er lidt langt ude og ikke oplevet noget lignende på andre klienter. 

29-07-2022 12:18 #7| 0
thechronic99 skrev:

 

 Jeg kan godt se jeg formulerer mig forkert. Har redigeret OP.

 

Humlen er DS mener jeg ikke er berettiget til noget som helst. De argumenterer jeg kun kan tage den største stack med. Og det giver jo også fin mening hvis jeg hvis jeg spiller to Phase inden tour start. Eller fx går videre med 50k og gerne vil give den et ekstra skud. Men i dette tilfælde kvaller jeg mig, buster finalen, og spiller en ny Phase til Finale som jeg også kvaller mig til - stadig i late reg perioden. Uden at få noget som helst. Jeg får ingen entry, ingen ticket - nada. Og det mener jeg jo ikke kan være rigtigt - enten skal jeg ikke kunne registrere mig til en ny phase turnering efter bust eller også må det jo være angivet at man kun kan kvalificere sig 1 gang gennem Phase. 

 Du skriver jo at de vil give dig en ny billet dagen efter, har du snakket/ringet med DS om det ?


 

29-07-2022 12:21 #8| 1
Supportprofil

Hej thechronic99,


Vi er i dialog med vores samarbejdspartner. Vi vender retur på din mail senere i dag. Beklager at ekspeditionstiden har været lidt lang i denne sag. 

Vh. Matthis/Danske Spil

29-07-2022 12:21 #9| 1
RekiB skrev:

 Du skriver jo at de vil give dig en ny billet dagen efter, har du snakket/ringet med DS om det ?

 

 

 

 Ja - Allan fra DS som jeg talte med, siger den unge mand Mads som jeg chattede med og udtalte sig må have talt over sig. Nu får jeg bare mails der siger der ikke er noget at gøre og henviser til:



Players can play multiple Phase 3 tournaments before each Phase Final, however only the largest stack will be taken to the Phase Final.


Men det giver imo ingen mening når det er et reentry og jeg registrerer mig til ny Phase efter bust af Final.

29-07-2022 12:38 #10| 1
Danske Spil skrev:

Hej thechronic99,

 

Vi er i dialog med vores samarbejdspartner. Vi vender retur på din mail senere i dag. Beklager at ekspeditionstiden har været lidt lang i denne sag. 

Vh. Matthis/Danske Spil

 

 Lyder godt - skal nok give en opdatering i denne tråd når i vender tilbage.

29-07-2022 13:39 #11| 0
thechronic99 skrev:

 

 Lyder godt - skal nok give en opdatering i denne tråd når i vender tilbage.

 

 Du får nok en 1050$ ticket og så er sagen lukket.


29-07-2022 14:56 #12| 15

For god ordens skyld og tak til PN for at få tingene til at ske ;)

 

OG tak til @Danske Spil til at få tingene til at ske da i blev opmærksomme på tråden herinde.

 



Vi har nu modtaget et svar fra partypoker.

Nogle indstillinger i turneringens opsætningen har resulteret i, at du ikke automatisk er blevet tilmeldt turneringen, når du kvallede dig for anden gang. Vi har derfor nu krediteret din konto med en ny $1050-billet som du kan bruge på The Grand.

Rigtig god weekend.

Med venlig hilsen
Danske Spil A/S

29-07-2022 15:37 #13| 1
thechronic99 skrev:

For god ordens skyld og tak til PN for at få tingene til at ske ;)

 

OG tak til @Danske Spil til at få tingene til at ske da i blev opmærksomme på tråden herinde.

 

 

 

Vi har nu modtaget et svar fra partypoker.

Nogle indstillinger i turneringens opsætningen har resulteret i, at du ikke automatisk er blevet tilmeldt turneringen, når du kvallede dig for anden gang. Vi har derfor nu krediteret din konto med en ny $1050-billet som du kan bruge på The Grand.

Rigtig god weekend.

Med venlig hilsen
Danske Spil A/S

 Andet havde da også været helt hjernedødt😅


GL med dit skud.

 

30-07-2022 10:21 #14| 0
thechronic99 skrev:

 

 Præcis. Hvor er de 823k chips blevet af? Og de 823$ i chipvalue? Er de bare blivet smidt i præmiepuljen?

 

 Med afklaringen så betyder det vel nu der bør være 823$ i overlay i turneringen, eller misforstår jeg!

 

ved godt det ikke betyder det store, fik bare lige tanken 😉

30-07-2022 20:00 #15| 0
grovfil skrev:

 

 Med afklaringen så betyder det vel nu der bør være 823$ i overlay i turneringen, eller misforstår jeg!

 

ved godt det ikke betyder det store, fik bare lige tanken

 Helt sikkert hvis du køber dig ind 

 

30-07-2022 21:52 #16| 0
Switz skrev:

 Helt sikkert hvis du køber dig ind 

 

 

 Er du dummere end mig? Eller forsøger du en joke?


30-07-2022 22:02 #17| 1

@Grovfil
Sandsynligvis det første, da han er på ignore hos mig, og du ikke er 😀

30-07-2022 22:06 #18| 0
Sealand skrev:

@Grovfil
Sandsynligvis det første, da han er på ignore hos mig, og du ikke er

 

 ️. Denne varmer mere end du regner med!

Ved godt jeg ikke passer ind alle steder, men jeg forsøger at være god mod min næste.

PN er på en sjov måde blevet mit fristed gennem årene... Jeg er ikke en grovfil, faktisk nok det modsatte 😉

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar