10,50$ SNG HU - Call eller AI?

#1| 0

Hey Pn

Spillet er på PokerStars og det er en non-turbo HU SNG, jeg multitabler 6 borde så har ingen reads udover han ikke virker særlig skarp..

Hånden som følger:

$10.00+$0.50 USD Hold'em No Limit - Runde I Level I (10/20) -
Bord '348627510 1' 2-max Knappen er på plads #1
Plads 1: Kostik1987 (1360 i chips)
Plads 2: yearwoow (1640 i chips)
Kostik1987: poster small blind 10
yearwoow: poster big blind 20
*** KORT ***
Givet til HERO [4 8]
VILLAIN: kalder 10
HERO: checker
*** FLOP *** [J 2 5]
HERO: checker
VILLAIN: checker
*** TURN *** [J 2 5] [8]
HERO: better 40
VILLAIN: kalder 40
*** RIVER *** [J 2 5 8] [9]
HERO: better 100
VILLAIN: raiser 400 til 500

HERO: Action on hero

Call eller all in?

Det skal siges jeg leader river rimelig hurtigt, og villain gør det INSTA til 500..

Hvad gør PN her og hvorfor?





03-01-2011 15:24 #2| 0

Siden det nu er level 1 kan jeg godt finde et call frem, vi har en fin spilbar stack at lege med, skulle vi calle og tabe. 67 Ramte ogsaa stregen, saa jeg tror sgu du ser en masse random crap her ogsaa, ikke kun bedre flushes.

03-01-2011 15:30 #3| 0

@K_B_B

Eftersom du mener der ofte er en masse random crap, så lyder det til at det i længden er bedre at skubbe stakken til midten? I forhold til hvor tit villain vågner op med en højere flush..

03-01-2011 15:46 #4| 0

Jeg går allin. Mener at det er ret unlikely at villain checker flop bagved med flushdraw.

03-01-2011 15:47 #5| 0

som minimum caller jeg... hælder dog til at få stacken ind...

edit: Kan se han er vindende over 1000 sngs og grinder hu så derfor er jeg en vendekåbe og siger call.. tror ikke vi får all in calls fra andet end hænder der har os most hvis vi går all in...

03-01-2011 15:49 #6| 0

Er villain bare lidt sane, så er det et call.

Det virker i forvejen rimeligt hjernedødt at overbet-raise river med straight her, og når du kommer ind over, så bør han snapfolde sin straight. Du får altså sjældent et call fra noget dårligere.

Man kan undrer sig over, at han ikke c-better, hvis han har FD, men jeg kunne forestille mig, at det sker en del på 10$. (EDIT: Jeg kan se, den er limpet ind, så c-better = better flop ;))
Han viser først styrke på river, så han kan sagtens have en flush, som klart oftest har din slået.

Er han en kæmpe spewabe, så kan jeg godt jamme, men ud fra hans passive linie i denne hånd, så virker det ikke som om hand bare smider penge ind i puljen uden grund.

03-01-2011 16:39 #7| 0
Jeg går allin. Mener at det er ret unlikely at villain checker flop bagved med flushdraw.

Dette går self på OP's kommentar:
han ikke virker særlig skarp..

Desuden er det en turbo SNG - hvor tit rammer man en flush?
03-01-2011 16:46 #8| 0

@Tassadar

Spillet er på PokerStars og det er en non-turbo HU SNG

@OP

Klart call. LuckerAndy said it.

Edit:

Din sætning her giver ikke meget mening imo:

Eftersom du mener der ofte er en masse random crap, så lyder det til at det i længden er bedre at skubbe stakken til midten?

Hvorfor? Du får ikke betaling af hans random crap, men sandsynligvis kun af hænder der slår dig.

03-01-2011 18:19 #9| 0

@Orty

Yes det er sandsunligvis korrekt at jeg kun får betaling af bedre hænder der slår mig hvis jeg går AI.. Men når villain alligevel insta får fyret dette reraise af insta så mener jeg også at de altid kalder med; any 2 pair, alle str8s og farver selvfølgelig..

Derfor jeg kom i tvivl om hvad der ville være bedst i dette tilfælde..

@Tassadar
Det er en normal HU SNG..

@Alle
Tak for jeres input

- Kaldte i spottet da hånden var limpet ind og frygtede som spillet at han ville vågne op med noget K,X Q,X flush..

Villain viste nuts str8 op..

03-01-2011 18:32 #10| 0

@HEAT

Hvor ser du han er vindende henne?

Jeg kender kun til sharkscope, og de stats er gemt på PokerStars (så vidt jeg kan se)

03-01-2011 18:42 #11| 0

Jeg er betalende på sharkscope og kan se han er vindende over 1038 games. 8% roi så han må alt andet lige være sane...

03-01-2011 19:11 #12| 0

lol læste bare turbo - ignore my post

03-01-2011 20:00 #13| 0

Nu spiller jeg selv temmelig mange 33-55$ turbo HU sng's på FTP og min erfaring er, at der er klart mere value i at spille turbo. Der er flere donks og $/hr er højere, da de ikke tager så lang tid. Desuden mener jeg at det er dumt, at spille 6 borde HU, for som du selv siger, så har man ikke noget overblik, hvilket er et kæmpe minus, da folk spiller meget forskelligt. (også selvom du har stats). Spiller selv 2-3 turbo HU's af gangen, og det virker ganske glimrende.
Bare et godt råd herfra.

03-01-2011 21:37 #14| 0

@gidenmax

Tak for dine inputs, og kan godt forstå dig..
Har bare min egen spillestil, og det virker generelt værre for mig at spille færre borde. Har spillet mange turbos, og troede også selv der var mange flere donks i turbos - dog er forskellen ikke så stor for mit vedkommende.

03-01-2011 22:29 #15| 0

@yearwoow

dog er forskellen ikke så stor for mit vedkommende.

Hvis det er tilfældet, og din winrate ikke er væsentligt forhøjet i non-turbos, bør du spille turbos. Din $/hr vil forhøjes væsentligt i så fald.

04-01-2011 16:18 #16| 0

Yes det kan du have helt ret i :)
dog vægter jeg i dette tilfælde at spille non-turbos selvom min $/hr er højere i turbos da variansen er fuldstændig sindssyg til tider..

20-02-2011 15:44 #17| 0

Du multitabler 6 HU borde?
Aldrig nogensinde profitabelt imo. med mindre det er mod den samme retardo modstander.

Har bare min egen spillestil, og det virker generelt værre for mig at spille færre borde. Har spillet mange turbos, og troede også selv der var mange flere donks i turbos - dog er forskellen ikke så stor for mit vedkommende.

No offende, men overstående bevidner om en ret fejlagtig tilgang til HU SNG (poker).

Når HEAT siger at han er vindende over 1000 spil med ROI på 8% hælder jeg til call.
Men mod en std. modstander på $10 HU SGN er det aldrig den helt store fejl at få alle skillingerne til midten her.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar