10/20 rr pot second barrel spot

#1| 0

Hånden er fra Ipoker. Har ikke HH på den så følger frit fra hukommelsen.

Villain1 sidder med 2600. Villain 2 med 3100. Hero dækker begge. Hero har givet den ok gas, men er ikke blevet fanget i noget grisseri endnu. Jeg har kun spillet cash ved Ipoker et par dage så mit kendskab til villains er begrænset. Ingen af dem virker specielt dygtige og villian 2 vil jeg mene er til den weak/passive side.

Villian 1 åbner CO til 60, villian 2 caller og hero gør det til 250 fra sb. Begge caller.

Hero har forresten A6

Floppet kommer: K77

Potten er her: 770.

Hero better 450. Villian 1 folder og Villain 2 caller.

Turn: K773

Potten= 1670.

Hero better 1000.

Villain har 2400 bagved

Like or not?

01-02-2009 01:45 #2| 0

Jeg better en anelse mindre på floppet (~350-400) og giver op på turn med mindre villain er absurd weak postflop.

Jørn

01-02-2009 01:47 #3| 0

(Over mit niveau)

En umiddelbar range for at coldcalle preflop er vel meget often mindre PP' samt SC'ere?

Uden dynamik, og med en formået weak/passiv spillestil, så tror jeg kun, at de realistiske hænder du kan skyde ham af er KQs,KJs?

PPs bliver vel "altid" opgivet på floppet, og hans spillestil hænger ikke sammen med et eventuelt float.

Derfor tror jeg primært han fortætter floppet, hvis han har ramt med en SC. Det være sig et FD, der jo compliter, eller noget 67s,78s som også har ramt. Jeg syntes genneralt det er et rigtigt skidt sted med en second barrel..

Du repræsenterer en stærk hånd, uden historie, uden at de skulle have en grund til at mistænke dig, og aligevel caller han på floppet, og det eneste draw completer..

Som sagt, tror kun du kan skyde ham af KQ-KJ, som er en realistisk del af hans range...

01-02-2009 04:51 #4| 0

.

01-02-2009 13:51 #5| 0

Ved at bette turn siger du indirekte "jeg er ligeglad med at der faldt en hjerter mere", hvilket polariserer din range endnu mere end et barrel på et non-heart turn ville gøre. Det gør det derfor endnu nemmere for ham at lave bluff catcher med any K og endda diverse PP. Omvendt er det også super exploitable at cbette det flop og bare give op på turn, men jeg tror jeg giver op i det her spot. Kan bedre lide at fyre en barrel på et blank turnkort, da det virker mere som value.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar