100NL HU KK- linie check

#1| 0

Hey der. Har spillet den samme Skurk i et par sessioner med tab tilfølge. Hans stats er 62/47/ 20,13bet . F to 3b 32%(34 forsøg) fold to 4 bet 0!(6 forsøg) har flattet 4 bets med små par og så svagt som 63s. Han kan altså ikke li at folde ret meget i det hele taget .sample er ca 850hænder. fold to Cbet er 52%, 60%på turn.

Givet at man må formode at floppet rammer hans 3b flattingrange ret hårdt er denne så stadig fin? hvad er jeres play på river?

Table Livel (Real Money)
Seat 3 is the button
Seat 3: Skurk( $340.12 USD )
Seat 8: Helt ( $128.43 USD )
Skurk posts small blind [$0.50 USD].
Helt posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Helt [ K K ]
Skurk raises [$3 USD]
Helt raises [$10.00 USD]
Skurk calls [$7.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 5, 9, 4 ]-20$
Helt bets [$15.00 USD]
Skurk calls [$15.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 6 ]-50$
Helt bets [$28.00 USD]
Skurk calls [$28.00 USD]
** Dealing River ** [ 4 ]-106$
Helt ? c/c c/f?

20-04-2011 15:51 #2| 0

Du mangler så afgjort shove som en mulig option og med mindre han har en absurd flot blå linie, der samtidig spiller de stærke made hands langsomt, er det klart mit foretrukne valg - sizingen er super godt opsat med 76 ind i 104!

20-04-2011 16:00 #3| 0

så et shove som mindst +ev da hans tidligere har givet op på river vs Bet-bet bet.Virker som om han gerne spiller(selv svage) draws passivt og beslutter sig på river. tror han folder alle svage madehands og selvfølgelig alle draws når river bricks som her.

20-04-2011 16:02 #4| 0

Øhh shove? fatter ikke at du ikke har det med i dine muligheder.

20-04-2011 16:05 #5| 0

betaler han ikke med en 9'er her?

Jeg havde iøvrigt i bagklogskabens lys bettet 5-7 mere på turn, for at shove river.

20-04-2011 16:45 #6| 0

Skub - Eneste rigtige mulighed!

Mm. du har nogle absurde reads.

20-04-2011 17:07 #7| 0

@new_era

Så beæret jeg er at du giver dit besyv... er der mulighed for at du evt kunne bruge lejligheden til at lære fra dig? "shove river-u suc!" er måske lidt kort for hovedet? Jeg har spillet under 5k hænder HU og der er selvsagt meget at rette til- så jeg poster hænder her- i håb om hjælp til projeketet. Hvilke reads er absurde og hvorfor?

20-04-2011 17:08 #8| 0

Dit turn-bet lægger i den grad op til et skub, og det er for mig at se også det eneste rigtige ift. linien, ellers forstår jeg ikke du kun better marginalt over halv pot på turn.

20-04-2011 18:38 #9| 0

Når han folder så lidt til 3-bets PF. Så 3-bet noget større da du derved vil tjene flere penge. Og du bør samtidigt udvide din value 3-betting Range.

Som Spillet:

Dit CB på Floppet er lidt stort, men det er ok når bordet er så Drawy og i er dybe.

Turn: Well Played

River: Du får nok det bedste kort på River, da du nu har alle hans to par kombis slået.

Så medmindre han Bluffer meget/VB'er Light når man checker til ham på River, så er det et let skub mod hans range.


20-04-2011 18:51 #10| 0

Hvis villain er typen, der bluffer sit missed draw i billetten, er C/C naturligvis superior, men jeg betragter tråden som om, at du er i tvivl om, hvorvidt du er bedst, hvilket jeg føler mig helt overbevist om, at du er langt størstedelen af gangene, som hånden er spillet. Jeg kan med andre ord næsten ikke komme i tanke om en hånd, der vælger denne linie, som du ikke slår i billetten, men skal vi ud at lede, må det blive en stædig 4x eller en alternativt spillet 78.

Jeg er i øvrigt meget uenig i, at han ofte folder svagere made hands ud til et river shove; derimod forventer jeg, at du ret ofte bliver kigget op af 9x og 77-QQ, men det er naturligvis dig, der har 850 hænder på manden, men hvis din antagelse er, at han alt for ofte folder til B/B/B-linien, vil jeg da bestemt foreslå, at du åbner op for 3-løber luftpistolen.

20-04-2011 19:30 #11| 0

Sirthomas og CHJ kunne ikk have været mere spot on.

Shove river hvis han betaler lidt light, og er han typen der bluffer missed eller VB'er tyndt så check få det ind på river.

Dog hælder jeg nok til at checke river her, da mange draws misser hvilket giver ham muligheden for at skyde, + han VBer stortset hele sin range med overpars, 2pars som du slår, og som han alligevel vil kalde med. Eneste hånd du så nok misser value fra er TP som man kan checke bag mange gange her.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar