100kr dusør @ mobilepay - alle filer downloades manuelt

#1| 0

Hey, 100 kroner til den der kan fikse mit problem ASAP...


Skal til at starte eftermiddagsgrinden og min ipoker og microgaming-klient virker ikke.

I går aftes under grinden får jeg blue screen of death, og da jeg starter klienterne igen virker de ikke. Når login-siden popper op, starter der instant 10 filoverførsler med filer der normalt bare er en del af layoutet på login-siden - altså som om, at computeren vil downloade filerne manuelt i stedet for blot at loade dem.... hvis jeg klikker på 'open' (screenshot vedhæftet) åbner den blot filerne i min browser. Jeg har prøvet at geninstallere klienterne uden held, søgt på google, og prøvet at opdatere java - hvilket jeg ikke kan - den loader heller ikke installationsprogrammet (kan ses i bunden ved højre hjørne).


gyazo.com/4a141b991e84fe377a6ecb86142b220b


Håber nogen kan fortælle mig hvad der er galt :)



20-08-2015 15:18 #2| 0

er ikke it haj, men har du tjekket i browser indstillinger om plug-ins er sat til at køre automatisk eller ej??

Og det er vel det eneste råd jeg kan komme med lige umiddelbart.

Håber du.finder en løsning ;)

20-08-2015 15:30 #3| 0

Fik du fejlkoden på din bluescreen? Det ville være fjollet at spille også blive DC'ed fordi den kommer igen. Der ud over, prøver den ikke bare at downloade alle de crappy banner reklamer osv de 2 klienter har i siden af deres software, så du tekniskset bare kan sige "cancel" også spille uden også kommer der bare en 404 error or something i softwaren? Den oplagte er at du skal køre dine klienter som admin.

20-08-2015 16:56 #4| 0

Prøv evt at se om du skulle have et Restore Point fra kort tid før din BSOD.


Det gør du ved at gå i kontrolpanel -> System -> Advanced System Settings -> System Protection -> System Restore.


Så får du en liste over hvor WIndows automatisk har gemt et Restore Point.


https://gyazo.com/9fb5806f30dfd744ff3e342da7c349f9


EDIT: Men tænk lige en ekstra gang inden du laver en restore, om du har nogen vigtige filer liggende, som er lavet EFTER det tidspunkt du gendanner til :)

Redigeret af Gonginator d. 20-08-2015 16:57
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar