1000 kr. indbetalingsgrænse på Danske Spil Poker

#1| 0

Hejsa, jeg prøvede at indbetale mere end 1000kr. på Danske Spil Poker men der er åbentbart en 1000kr. indbetalingsgrænse.

Det ligner ikke at jeg kan hæve den. Jeg har spillet professionelt i lang tid, er meget i plus på siden og generalt fornuftig med mine penge så det er lidt mystisk at min konto praktisk talt er i RUFUS mode.

 

Kan man hæve grænsen og er dette en grænse alle konti har?

18-04-2023 17:43 #2| 0

Du kan så vidt jeg husker skrive til support og få den forhøjet.

18-04-2023 17:47 #3| 0

Gad vide hvordan de beregner spilaktivitet.

 

Hvis det er som her, logger af om aftenen, og logger ind dagen efter, så starter den op med været logget på 30+ timer. ( dog på bettingdelen ), så kan spilaktivitet hurtigt løbe op.

 

 

 

Redigeret af Hawkeye d. 18-04-2023 17:49
18-04-2023 17:53 #4| 0

Min er på 20k om dagen. Så skal kunne ændres et eller andet sted.

18-04-2023 17:59 #5| 0
Luckb0x skrev:

Min er på 20k om dagen. Så skal kunne ændres et eller andet sted.

 

 Ser ud til det er en prsonlig limit de har sat......

 

18-04-2023 18:00 #6| 0
Hawkeye skrev:

 

 Ser ud til det er en prsonlig limit de har sat......

 

 

Interessant, jeg vil sige at jeg ellers spiller rigtig meget derinde jeg har bla 2200 bets på danskespil i år indtil videre. men kan da være at de kommer efter mig på et tidspunkt så, men så igen jeg depositer stort set aldrig

 

18-04-2023 18:03 #7| 1
Luckb0x skrev:

 

Interessant, jeg vil sige at jeg ellers spiller rigtig meget derinde jeg har bla 2200 bets på danskespil i år indtil videre. men kan da være at de kommer efter mig på et tidspunkt så, men så igen jeg depositer stort set aldrig

 

 

 Har heller ingen problemer her, og heller ikke set den beskrivelse før.

19-04-2023 17:29 #8| 0
KlubJohnny skrev:

Hejsa, jeg prøvede at indbetale mere end 1000kr. på Danske Spil Poker men der er åbentbart en 1000kr. indbetalingsgrænse.

Det ligner ikke at jeg kan hæve den. Jeg har spillet professionelt i lang tid, er meget i plus på siden og generalt fornuftig med mine penge så det er lidt mystisk at min konto praktisk talt er i RUFUS mode.

 

Kan man hæve grænsen og er dette en grænse alle konti har?

 

 Er det ikke bare fordi du også skal tilvælge en månedsgrænse, på billedet er den ikke tilvalgt og så kan de andre naturligvis heller ikke sættes højere?

20-04-2023 22:51 #9| 0
Luckb0x skrev:

 


Interessant, jeg vil sige at jeg ellers spiller rigtig meget derinde jeg har bla 2200 bets på danskespil i år indtil videre. men kan da være at de kommer efter mig på et tidspunkt så, men så igen jeg depositer stort set aldrig

 




Hvad er årsagen til det? Med den mængde bets må man formode du lever af det (ved jeg godt at du gør), men så må der jo også skulle lidt ud så regningerne kan betales?

20-04-2023 23:17 #10| 0
Nitrrrrrram skrev:

Hvad er årsagen til det? Med den mængde bets må man formode du lever af det (ved jeg godt at du gør), men så må der jo også skulle lidt ud så regningerne kan betales?

 

 Max bet er ofte mellem 500-1000 DKK på det jeg better, så jeg har for det meste bare 20k stående derinde, de gange hvor jeg depositer er ofte under større turneringer hvor jeg har rigtig mange bets ude og derfor mangler lidt penge for at kunne sætte flere bets. 

 

Så alt over 20k tager jeg normalt bare ud når måneden er omme, hvor jeg så sætter dem ind på andre sider som måske mangler lidt ellers ryger de direkte på nordnet.

21-04-2023 01:18 #11| 1

Tak for svarene

 

Jeg ringede til dem og spurgte om de kunne øge min indbetalingsgrænse. Det viste sig at Danske Spil holder øje med, om man spiller meget og om man har tabt penge. Hende jeg have i røret, sagde at hendes kollega havde sat en indbetalingsgrænse på 1000 kr. efter at jeg i Maj sidste år havde tabt 24.000kr.

Jeg fik hende forklaret at jeg lever af at spille poker og at jeg har et stort overskud på Danske Spil Poker hvorefter min indbetalingsgrænse blev sat op til 20.000kr om dagen. 

Jeg tænker at det er et fint nok, at de vil sikre sig at deres kunder ikke er giga ludomaner 

21-04-2023 01:19 #12| 0
KlubJohnny skrev:

Tak for svarene

 

Jeg ringede til dem og spurgte om de kunne øge min indbetalingsgrænse. Det viste sig at Danske Spil holder øje med, om man spiller meget og om man har tabt penge. Hende jeg have i røret, sagde at hendes kollega havde sat en indbetalingsgrænse på 1000 kr. efter at jeg i Maj sidste år havde tabt 24.000kr.

Jeg fik hende forklaret at jeg lever af at spille poker og at jeg har et stort overskud på Danske Spil Poker hvorefter min indbetalingsgrænse blev sat op til 20.000kr om dagen. 

Jeg tænker at det er et fint nok, at de vil sikre sig at deres kunder ikke er giga ludomaner 

 

 Ja lyder i sig selv fair nok, men burde de i det mindste ikke ringe en op eller på en eller anden måde ha en dialog med en og ikke bare fører det ud i livet uden at tage kontakt til en ?

Men lækkert du fik sat den op igen.

23-04-2023 21:15 #13| 0
Luckb0x skrev:

 

 Ja lyder i sig selv fair nok, men burde de i det mindste ikke ringe en op eller på en eller anden måde ha en dialog med en og ikke bare fører det ud i livet uden at tage kontakt til en ?

Men lækkert du fik sat den op igen.

 

 Sælger du dine spil og slår du DS? :-) 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar