1000 kr i dusør for hurtig computerhjælp?

#1| 0

Hej PN venner :)
Jeg er (måske ) den eneste i verden som foretrækker FIFA manager fremfor de øvrige manager spil.
Fifa manager har ikke udgivet nye spil det seneste år, men heldigvis har denne side http://fm.fm-zocker.de/ lavet en update af editoren hvis man downloader en patch.



Jeg kan få patché n downloadet uden problemer,, editor-programmet viser også alle opdateringer med spillere stats hold osv.

Jeg kan også gå ind i spillet, men når jeg skal til at starte "nyt" spil med denne opdatering , lukker programmet automatisk ned.

Hvis nogen kan trylle/ved hvad der skal til/har oplevet før, må I gerne sende mig en PB

Jeg udlover 1000 kr,- i dusør til den der hjælper med at fikse problemet....og bor man i Århus C (tæt på vesterbrotorv) , vil jeg også gerne komme forbi jer med computeren

Min computer er fra 2015, og ikke den nyeste hi-tech, men burde godt kunne holde til sådan en opdatering.


Håber på et mirakel

Mvh.

17-01-2018 16:54 #2| 0

pmer dig lige, kan jeg sikkert godt hjælpe dig med :)

17-01-2018 17:17 #3| 0

gerne med gamle spil og programmer hjælper det at højreklikke på genvejen, vælge egenskaber, og der kan du vælge kompatibilitet, evt køre det som win xp

17-01-2018 18:03 #4| 0

Jeg var faktisk også rigtigt glad for Fifa manager, og ærgerligt at de ikke fortsatte. Football manager har været lort i en del år efterhånden :(

18-01-2018 10:11 #5| 0

Fik du det til at virke? :-)

18-01-2018 12:33 #6| 0

@mcgoat
Det driller desværre stadig 😕

Håber @bj321 finder en løsning , eller der kommer en anden på banen som kan trylle 😊

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar