Lukket!!

#1| 0

Efter et i aften tidligere mislykkedes og forkert opsat MU program, prøver jeg igen!

Jeg søger til:

11$ rebuy 40k garanteret kl 22 dobbelt BI samt add on = 31$
16,50$ turbo 10k garanteret kl 22,30 = 16,50$
5,5 2R1A 15k garanteret kl 22,45 = 20,50$
11$ Sccop 100k garanteret kl 23 = 11$

Total= 79$

30/70 i backers favør

I begge rebuy tours, ville jeg købe max stak fra start, og bustes der inden add on, finder jeg en anden tour for rest, og melder det op i HH tråden.

10% 7,9$ osv....

Jeg er supermotiveret og ikke mindst frisk, samt helt grøn i dette fællesskab, og håber på et startskud af karakter :)

Jeg kan modtage på neteller/paysafe

www.officialpokerrankings.com/pokerstars/player/poker/ratings/AE1DD56FB6BE4BFE92A64EA93540040F.html?t=3

Redigeret af *FlipMyJinx* d. 06-05-2014 22:10
06-05-2014 20:45 #2| 0

Kan se dine store resultater er fra ca 2 år siden.

Du er ny her på PNS - hvem er du? Hvem kan sige god for dig?

Derudover bør du åbne muligheden for mobilepay, tager 2 min at sætte op, samt bank modtagelse.

En sidste lille mavesur ting er at du ikke bør blive "børnefornærmet", når folk fortæller dig et par ting herinde. Vi forsøger at give noget feedback, ganske simpelt :)

06-05-2014 21:04 #3| 0

Jeg blev skam på ingen måde, hverken mavesur eller børnefornærmet. Men ville blot benytte lejligheden til at fortælle jeg er "ny" og derfor i en lærings proces, samt at det måske kunne virke temmelig desperat, at lave to MU programmer indenfor 30 min :) Derfor pointerede jeg min egen fejl, intet andet :)

Jeg kender MOFFA - men han ved ikke jeg opererer herinde. Hvem jeg er, vil jeg gerne holde bare nogenlunde "hemmeligt"

06-05-2014 21:08 #4| 0

Kan du selv ligge ud til efter endt spil, tager jeg gerne 20% for at starte :)

06-05-2014 21:10 #5| 0
Administrator

Hvorfor holde drt hemmeligt når du gerne vil stakes ?

06-05-2014 21:30 #6| 0
*FlipMyJinx* skrev:
Jeg blev skam på ingen måde, hverken mavesur eller børnefornærmet. Men ville blot benytte lejligheden til at fortælle jeg er "ny" og derfor i en lærings proces, samt at det måske kunne virke temmelig desperat, at lave to MU programmer indenfor 30 min :) Derfor pointerede jeg min egen fejl, intet andet :)

Jeg kender MOFFA - men han ved ikke jeg opererer herinde. Hvem jeg er, vil jeg gerne holde bare nogenlunde "hemmeligt"


Hvis du vil hemmeligholde hvem du er, så er jeg ikke interesseret i at købe nogle %'er i dig :)
06-05-2014 21:32 #7| 0
MrLe-roy skrev:
*FlipMyJinx* skrev:
Jeg blev skam på ingen måde, hverken mavesur eller børnefornærmet. Men ville blot benytte lejligheden til at fortælle jeg er "ny" og derfor i en lærings proces, samt at det måske kunne virke temmelig desperat, at lave to MU programmer indenfor 30 min :) Derfor pointerede jeg min egen fejl, intet andet :)

Jeg kender MOFFA - men han ved ikke jeg opererer herinde. Hvem jeg er, vil jeg gerne holde bare nogenlunde "hemmeligt"


Hvis du vil hemmeligholde hvem du er, så er jeg ikke interesseret i at købe nogle %'er i dig :)


Tror da han hentyder til navn osv, at han ikke gider at have det ud på et offentlig forum?
06-05-2014 21:35 #8| 0
Administrator

Så kunne man jo tilbyde backers at få noget info i pm.
som ny bruger der søger stake ville det nok være en god indgangsvinkel

06-05-2014 21:37 #9| 1

@ ktothep Ja det ville jeg gerne kunne. Men tror bare jeg lukker den ned her. Er på forunderlig vis kommet HELT SKÆVT i gang her :)

Jeg troede ikke det var et krav at alle skulle vide hvem alle er?

Men tak for svar og info & MEGA SKRUB til alle

06-05-2014 21:41 #10| 0
Administrator

Du misforstår mig.

jeg synes ikke du er skævt på den. Men når man sender penge til en "fremmed" er det bare meget rart at vide bare lidt :)

Bare gi den gas

06-05-2014 21:44 #11| 1

Respekt for du prøvede 2 gange

Prøv igen en anden dag

Du har efter min mening ,intet gjort forkert i denne omgang:)

Det med personlige oplysninger,ordner man i en PM.

Velkommen til og alle gode gange 3

Redigeret af Emmaluc d. 06-05-2014 21:46
06-05-2014 21:47 #12| 1

Det er ikke et krav og du skal ikke oplyse hvem du er irl...

Dog er pns blevet et sted hvor vi stoler meget på hinanden og når vi sender penge over bank mobilpay osv. Kan man jo se navn på hinanden plus at det giver en tryghed for at ens penge ikke forsvinder ud l den blå luft.
Udover det vil det være fedt hvis du gad at opt in på opr
Send en mail til stars og bed dem om at søger for det.
Det giver nemlig staker er bedre billede af hvordan det er gået dig osv.

Og lige et råd mere du kunne evt. Tilbyde at selv ligge ud og dermed så få pengene efter end spil. Hvilket måske ville være en god ide her i starten.
Og du kommer nok ikke uden om bank og mobilpay samt en Skrill konto så åbner du op for flere stakers kan være med :-)
Og velkommen til herinde også selv om det er gået skævt :-)
Mvh
David

Og du har ikke gjort noget galt..dog.skal du bare huske at en bap pr. Dag mener jeg reglen er
Men klø på :-)
P.s husk at cut altid er efter bi er sendt retur også ;-)

Redigeret af nikzz d. 06-05-2014 21:51
06-05-2014 22:08 #13| 0

Jeg takker igen velkomsten og nyttig hjælp :)

Jeg har allerede bedt stars om at opt'e mig ind. Men der var en proces tid på 10-14 dage var beskeden :O

Nu holder jeg mig lige i ro nogle dage, og vender stærkt tilbage..

07-05-2014 09:09 #14| 0

Jeg ved hvem OP er, og har intet problem med at sige god for ham.

Og jeg kunne godt være frisk på nogle %'er næste gang du prøver. Tredje gang er vel lykkens gang ;-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar