1 måned i Thailand i februar 2027, hvor skal vi tage hen?

#1| 0

Vi vil helst bo det samme sted hele ferien. Fokus er på strand, afslapning, og hygge. ? 

2 voksne + 2 børn (5+8 år)

Vi kigger både på villaer eller resorts, men hvis det skal være på resort skal der være to værelser. 

Budget 60K dkk ish for overnatning. 

Vi er interesseret i at slappe af, tage på stranden de fleste dage og så evt besøge noget kultur nogle af dagene. 

Redigeret af gucciboyman d. 25-01-2026 19:58
25-01-2026 19:17 #2| 1

Umuligt at svare på, hvis du ikke kommer med nogle detaljer om hvad I er interesseret i. 

Der er stor forskel på anbefalinger afhængig af, om I er til fest og farver eller rolige omgivelser med strande der ikke er overrendt.

25-01-2026 19:51 #3| 0

Kata beach er fint, så kan man stadig tage en tur til galskaben hvis man for lyst en aften.

25-01-2026 20:07 #4| 3
dankjar skrev:

Umuligt at svare på, hvis du ikke kommer med nogle detaljer om hvad I er interesseret i. 

Der er stor forskel på anbefalinger afhængig af, om I er til fest og farver eller rolige omgivelser med strande der ikke er overrendt.

Ja de er nok til en masse fest og farver med to børn på 5-8 år og ikke strande og rolige omgivelser hvor der sker noget for børnene også;)

Redigeret af Nimacos d. 25-01-2026 20:08
25-01-2026 21:59 #5| 2
Nimacos skrev:

Ja de er nok til en masse fest og farver med to børn på 5-8 år og ikke strande og rolige omgivelser hvor der sker noget for børnene også;)

Hvis du brugte den høje IQ du påstår at have, ville du se at op har redigeret 19:58 efter dankjar bad om flere oplysninger.

25-01-2026 22:10 #6| 0

Ao nang krabi.

du kan takke mig når i kommer hjem.

Hands down det bedste sted jeg har været i Thailand, og skulle jeg flytte derud igen, så blev det dertil.. En lille hyggelig by tæt på de små øer med Bounty strande.. Der er mange ø hop ture med både, som ikke kræver lang sejltid.. 

25-01-2026 22:19 #7| 0

Helt enig med Per_danmark's anbefaling - Krabi området har utroligt meget at byde på for både børn og voksne.

Hvis I kan lide at snorkle, så vil I formentlig elske at dykke. I givet fald kunne I overveje at tage et PADI Open Water certifikat. Det tager kun 4 dage og så kan I dykke til 18 meter og vil opleve en helt ny fantastisk verden.

Da I har god tid vil jeg endvidere anbefale, at I kort efter tage et Advanced Open Water kursus. Dermed kan I dykke ned til 30 (max 40) meter og har adgang til alle "recreational" dykkersites og det er ret nemt at tage Advance kurset. 

God tur

Redigeret af dankjar d. 25-01-2026 22:36
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar