Nybegynder Werewolf - December 2013 - Dag 4+5

#1
Administrator

NYBEGYNDER WEREWOLF - December 2013

Dette er en standard omgang werewolf (vanilla) udelukkende for nybegyndere. Setuppet er: 3 varulve, 1 seer og 9 normale indbyggere. Seeren har fået et indbygger peek n0 tilfældigt tildelt af GM (dvs. seeren kender allerede navnet på en indbygger lige nu).

Læs reglerne her: www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-spil-proev-det.html

De vigtigste regler fra det ovennævnte link opremses her:

Der må IKKE postes om natten eller redigeres i ens posts!

Farven blå er forbeholdt GM

Alle gode indbyggere må KUN skrive i tråden!

I må ikke citere/referere jeres rolle PM eller samtaler med GM!

Nattetider: Natten falder kl. 22 og varer indtil ca kl. 08.30 Der må først skrives i tråden, når nattehistorien er offentliggjort! Fredag, lørdag og søndag (weekenden) er slået sammen til en enkelt spilledag, hvor nat altså falder søndag kl. 22.

Spørgsmål: Når I har nogle spørgsmål omkring selve spillet (og altså ikke om hvordan man bedst spiller det el. lign.), så SKAL I indsende disse til en mig via PM. Det er ikke tilladt at stille spørgsmål omkring spillets mekanikker i tråden. Jeg vil poste svaret til de fleste spørgsmål i tråden, men afsenderen af spørgsmålet vil forblive anonym.

Aktivitet: Det er vigtigt, at I alle sammen bidrager til tråden! Jeg vil ikke tøve med at udskifte en person, hvis jeg føler, at denne ikke har været tilstrækkeligt aktiv. I får ikke nødvendigvis advarsler.




Deltagerliste (13/13)
DrNoe
fukdifuk - Lynchet villager d2
Knuser
madsmk - Lynchet villager d4
Mags
Mihan29 - NK n1 villager
Mkris/dophzzi
Perro - NK n2 villager
Rokamp90 - Lynchet dag 3 Ulv
Skogmann - lynchet villager d1
Steffenbif
Temujin - NK n3 seer
Vidx

Dag 1: www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-december-2013-dag-1.html
Dag 2: www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-december-2013-dag-2.html
Dag 3: www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-december-2013-dag-3.html#newest

Det er stadig nat, og der må IKKE skrives i tråden

Redigeret af Bridgeking d. 05-12-2013 15:00
04-12-2013 18:04 #2
Administrator

Ulvene valgte denne nat at dræbe Temujin

Han var seer



Vi spiller stadig med Majority lynch, og idag skal der 4 stemmer på en person før der kaldes maj.

Hvis GM ikke er i tråden når/hvis det sker bedes i selv gøre det, og stoppe med at skrive i tråden.

Næste lynch er imorgen torsdag kl 22.00 !!


Det er dag

04-12-2013 18:07 #3

man kan da hellere ikke lige have lidt familie tid og få noget mad men læst lige hurtigt næste lynch er vel mads så

og mit lean på 3 ulv er noe andre?

04-12-2013 18:07 #4

Det gør vel madsmk til et åbenlyst valg nu.
DrNoe skriver godt nok han er usikker på valget, men hvorfor skulle mads fakeclaime seer som normal villain?

04-12-2013 18:08 #5

gg, den her er til indbyggerne :)

04-12-2013 18:15 #6

ja og noe forsvare ham der

og om morgen da jeg vil have et hurtigt lynch på mads er noe der straks og vil have
vi lige venter med mj

post#35 dag 3

Steffenbif skrev:
Hvordan ville du ha det med at stod mellem Knuser og Mads LIGE NU, Noe?



bliver der aldrig svaret på så er sgu helt sikker på han er den sidste ulv

04-12-2013 18:30 #7

Okay, jeg er maks tiltet lige nu.

1. Hvordan f%&// kan i finde på at maj'e en spiller? Det er absolut kun til fordel for ulveteamet. DEt giver INGEN mening OVERHOVEDET i den situation. VI har lagt os fast alligevel på Rokamp, men vi fjerner muligheden for info.

Jeg var igang med et meget langt og redegørende indlæg, hvor jeg finder "fejl" ved teorien om at Temujin skulle være seer og hvorfor hans claims er falske.

2.Min hensigt med at fakeclaime var at redde seeren en ekstra dag, så han kunne nå et ekstra peak. (Ja, jeg fatter så slet heller ikke, hvorfor Temujin outer sig som den rigtige seer, men han må åbebart have haft et solidt read på jeg var ulv). GG på det forsøg.

Jeg er villa og jeg fakeclaimede. Hvis i læser igennem så har jeg på ingen tidspunkt op til lynch dag 1 forsvaret Rokamp. Tværtimod forsøger jeg faktisk at lade folk blive på vognene. Samtidig gør jeg klart opmærksom på at mihan er villalean hos mig ,ergo ville jeg stemme Rokamp. Hvis i ser min og Rokamps dynamik på d3, så har jeg også svært ved at tolke den som ulvet.

Anyways, please, uanset hvor meget i tror jeg er ulv, så lad for guds skyld være med at tabe det for village ved at MAJ'e en gang til.

Det eneste vi ved med sikkerhed er, at Vidx er villa. Det er et pænt stort ansvar du har på dine skuldre imorgen :)


(Jeg fakepeekede btw Temujin og Mags, fordi jeg var rigtig sikker på, at seeren skulle findes blandt de to)

04-12-2013 18:32 #8

Jeg valgte også at fakeclaime fordi vi tilsyneladende var på ret bar bund.
Det eneste jeg synes virkede obv var, at Mags eller Temujin var seer. Hvis jeg fangede den info, så ville ulvene nok også, hvorfor det var endnu et argument for komme seeren til undsætning.

04-12-2013 18:39 #9

post #174 dag3

madsmk skrev:
Mit claim er reelt nok, take it or leave it. Jeg ved ikke helt hvorfor, at Temujin skal fakeclaime, men jeg gransker lige hans d1 og d2 efter om et par timer for at se om det holder stik med claims!


post #179 dag3

Temujin skrev:
madsmk skrev:
Mit claim er reelt nok, take it or leave it. Jeg ved ikke helt hvorfor, at Temujin skal fakeclaime, men jeg gransker lige hans d1 og d2 efter om et par timer for at se om det holder stik med claims!


busted! Hvis du har peeket mig villa behøver du vel ikke tjekke noget?

Vi tager rokamp i dag og mads i morgen, jeg ryger i nat. Mit bud på sidste ulv er drnoe, alternativt doph, men lås jer ikke fast på det. Tag gerne beslutningen ud fra det der er blevet skrevet INDEN jeg claimer, da sidste ulv vil gøre alt for ikke at oute sig selv fra nu af


Post #182 dag3

madsmk skrev:
busted! Hvis du har peeket mig villa behøver du vel ikke tjekke noget?

Well, jeg skal jo for hulan da overbevise villas om, at de ikke skal følge dine claims, men mine. Ellers blvier der først forvirrig og gg village


så no matter what får du mig ikke væk fra dig nu og har haft dig 2 dage nu

04-12-2013 18:41 #10

Hvad vil du frem til, knuser? Jeg forsøger alt hvad jeg kan at overbevise folk om at han fakeclaimer, så jeg og ikke kan bliver NK'et natten mellem d3 og d4

04-12-2013 18:48 #11

ja skal du skrive for at prøve og redde dig selv nu

og var du ikke væk til 20.00 / 20.30 men du skrive 1.15 t efter din sidste post dag3 så kan bare ikke komme væk fra dig lige meget hvad du skriver

04-12-2013 18:50 #12

Ja, det var (obv( for at få noget mere info og diskussion igang. Jeg havde ikke i min vildeste fantasi troet at nogle ville MAJ'e efter de de sidste par posts..

04-12-2013 19:03 #13

imho så må der være to ulve blandt de der maj'er. Vidx er lock villain, Temujin var seer, og Dophzzi er ret villa-ish i hele sin fremtræden. Dr.Noe er den eneste der melder op at han ikke nødvendigvis tror jeg er ulv - det ved jeg ikke hvordan skal tolkes.

Steffenbif må vel næsten være ulv så?

04-12-2013 19:26 #14

Jeg tror ikke på Mads mere. Slet ikke. No wy. Done. Helt ærligt, vi er jo snotdumme hvis vi ikke voter Mads?

Fat nu at min fucking telefon gik død i går. Det er det ENESTE folk har som ulv på mig. Ffs altså.

Jeg gættede i øvrigt rigtigt med hensyn til at Mads ikk var afk før, men bare fakede. Han skal bare ud. ASAP!

04-12-2013 19:27 #15

DrNoe har for 1 min siden spurgt om deltagelse i en anden WW. But why? Deltag her i stedet pls

04-12-2013 19:29 #16

Btw lige et spørgsmål til villas.

Hvis vi antager jeg var en ulv, der fakeclaimede, ville jeg så ikke, som minimum, smide en villa på min peekedliste, som ulv.?

Altså at jeg skrev, at jeg havde spottet en ulv. Det giver jo slet ikke mening, at jeg ikke forsøger at få en villa lynchet på det!

04-12-2013 19:29 #17

Helt ærligt, ville være snotdumt ikk bare at få mads af vejen nu.

04-12-2013 19:30 #18

var tbh ikke klar over at vi gik igang igen.

Jeg er her nu - -

og ro på - lad os lige få afklaret hvor folk er henne?

04-12-2013 19:30 #19

Er formentlig afk de næste par timer, men pls ingen maj-lynch i dag, indtil vi har fået alle på banen.

04-12-2013 19:32 #20

omg, ja så lad os vente 4 timer. Lad os kaste mudder på hinanden og tale om løst og fast.


Jeg starter:

Hvad så mags, hvad synes du om Noe?


Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezuzzzzz

04-12-2013 19:33 #21

Steffen - det er kl. 22 imorgen

04-12-2013 19:34 #22

Jamen så lad os snakke om ingen i de næste 26 timer.

Jeg er 100p lock på Madsmk

04-12-2013 19:38 #23

nu har jeg læst dit "tilt"- indlæg 2 gange, Mads, og jeg forsøger at finde hoved og hale i det.


Okay, jeg er maks tiltet lige nu.

1. Hvordan f%&// kan i finde på at maj'e en spiller? Det er absolut kun til fordel for ulveteamet. DEt giver INGEN mening OVERHOVEDET i den situation. VI har lagt os fast alligevel på Rokamp, men vi fjerner muligheden for info.

Jeg var igang med et meget langt og redegørende indlæg, hvor jeg finder "fejl" ved teorien om at Temujin skulle være seer og hvorfor hans claims er falske.

2.Min hensigt med at fakeclaime var at redde seeren en ekstra dag, så han kunne nå et ekstra peak. (Ja, jeg fatter så slet heller ikke, hvorfor Temujin outer sig som den rigtige seer, men han må åbebart have haft et solidt read på jeg var ulv). GG på det forsøg.

Jeg er villa og jeg fakeclaimede. Hvis i læser igennem så har jeg på ingen tidspunkt op til lynch dag 1 forsvaret Rokamp. Tværtimod forsøger jeg faktisk at lade folk blive på vognene. Samtidig gør jeg klart opmærksom på at mihan er villalean hos mig ,ergo ville jeg stemme Rokamp. Hvis i ser min og Rokamps dynamik på d3, så har jeg også svært ved at tolke den som ulvet.

Anyways, please, uanset hvor meget i tror jeg er ulv, så lad for guds skyld være med at tabe det for village ved at MAJ'e en gang til.

Det eneste vi ved med sikkerhed er, at Vidx er villa. Det er et pænt stort ansvar du har på dine skuldre imorgen :)


(Jeg fakepeekede btw Temujin og Mags, fordi jeg var rigtig sikker på, at seeren skulle findes blandt de to)


@1: Jeg gætter på at andre villas end mig var trætte af at ulve og evt. forvirrede villas skiftede mening 3-4 gange op til EOD som det skete på Day 1 og Day 2. Jeg er helt med på at vi missede potentiel info- men den info har vi så stadig til imorgen aften at få gravet frem

@2: Tappert gjort, at du vil bringe din egen røv i spil her - er det fordi du ved at du var i farezonen alligevel - eller er det en mere avanceret plan, som jeg - og måske andre - bare ikke fatter?

Jeg er pas på hvor den sidste ulv skal findes - men at du er en af dem, tror jeg er overvejende sandsynligt.

04-12-2013 19:39 #24
Steffenbif skrev:
Jamen så lad os snakke om ingen i de næste 26 timer.

Jeg er 100p lock på Madsmk


følger sgu dig her som jeg har villet et par dage med mads

Madsmk
04-12-2013 20:31 #25

holder et vågnet øje om der kommer andre til nu vil jeg spille nogle 180mans

alle andre er åbenbart gone

04-12-2013 20:33 #26

GL :)

04-12-2013 21:04 #27

Hej alle.

Btw, jeg er villa. Og btw, ingen tvivl om at jeg er væk ved næste nat. Af den grund, giv os lige lidt tid inden vi Maj'er. Synes vi skal snakke om hvad vi gør hvis/når madsmk bliver lyched, og hvis det viser sig han henholdsvis er ulv eller indbygger.

Ang. om jeg vil lynche mads i denne omgang.

Jeg er overhovedet ikke 100% sikker på mads er ulv. Det han siger kan godt give mening i min verden.

Men når det så er sagt. Så synes jeg madsmk's spil generelt har været ulvet, hvilket jeg påpegede tidligt igår (før han claimede), og har også haft det oppe de foregående dage. Mads er presset igår, og vælger at claime. Giver egentligt god mening hvad enten han var indbygger eller ulv. Men synes ikke han reagere super fedt da temijan (hard?)claimer, ulvelean.

Igen, jeg er slet ikke sikker på madsmk som ulv, men kommer sku nok ikke væk fra ham. Det er også en fordel at vores seer, der hele tiden har vidst lidt mere end os andre, mener at mads er en ulv.

Men jeg mener IKKE, at det at mads claimer igår, at det gør ham til auto ulv.

04-12-2013 21:16 #28
Vidx skrev:
Hej alle.

Btw, jeg er villa. Og btw, ingen tvivl om at jeg er væk ved næste nat. Af den grund, giv os lige lidt tid inden vi Maj'er. Synes vi skal snakke om hvad vi gør hvis/når madsmk bliver lyched, og hvis det viser sig han henholdsvis er ulv eller indbygger.

Ang. om jeg vil lynche mads i denne omgang.

Jeg er overhovedet ikke 100% sikker på mads er ulv. Det han siger kan godt give mening i min verden.

Men når det så er sagt. Så synes jeg madsmk's spil generelt har været ulvet, hvilket jeg påpegede tidligt igår (før han claimede), og har også haft det oppe de foregående dage. Mads er presset igår, og vælger at claime. Giver egentligt god mening hvad enten han var indbygger eller ulv. Men synes ikke han reagere super fedt da temijan (hard?)claimer, ulvelean.

Igen, jeg er slet ikke sikker på madsmk som ulv, men kommer sku nok ikke væk fra ham. Det er også en fordel at vores seer, der hele tiden har vidst lidt mere end os andre, mener at mads er en ulv.

Men jeg mener IKKE, at det at mads claimer igår, at det gør ham til auto ulv.


Jeg er generelt enig, og det er også derfor jeg ved dag 3 skrev, at det kunne være fedt at få at vide, hvem dig og temujin havde de største villa- og ulveleans på.
Temujin nåede desværre ikke at svare.

Men jeg synes det er vigtigt at få noget info ud af dem, som er 100% locked villas.
04-12-2013 21:20 #29
Temujin skrev:
madsmk skrev:
Mit claim er reelt nok, take it or leave it. Jeg ved ikke helt hvorfor, at Temujin skal fakeclaime, men jeg gransker lige hans d1 og d2 efter om et par timer for at se om det holder stik med claims!


busted! Hvis du har peeket mig villa behøver du vel ikke tjekke noget?

Vi tager rokamp i dag og mads i morgen, jeg ryger i nat. Mit bud på sidste ulv er drnoe, alternativt doph, men lås jer ikke fast på det. Tag gerne beslutningen ud fra det der er blevet skrevet INDEN jeg claimer, da sidste ulv vil gøre alt for ikke at oute sig selv fra nu af


Han skriver også en mere komplet liste et andet sted i tråden. Så synes egentligt han har svaret fint.

Vil lige vente lidt med at skrive yderligere hvad jeg selv synes. Men synes også jeg løbende har givet udtryk.
04-12-2013 21:39 #30

Jeg skal nok på et tidspunkt komme med flere argumenter for, hvorfor jeg ikke skulle være ulv - om ikke andet en nuancering. Derudover så vil jeg også gerne nå at lave en ordentlig velformuleret villaliste/ulveliste.

Hvis nogle kender mit pokerspil, btw., så har de måske en ide om at jeg kan lide fancy plays og store moves, hvis jeg vurderer at situationen er til det.

05-12-2013 07:51 #31
Administrator

Votecount tom 30

[ ] DrNoe -
[ ] Knuser - madsmk
[2] madsmk -
[ ] Mags -
[ ] Dophzzi -
[ ] Steffenbif - madsmk
[ ] Vidx -

05-12-2013 09:04 #32
madsmk skrev:
Jeg skal nok på et tidspunkt komme med flere argumenter for, hvorfor jeg ikke skulle være ulv - om ikke andet en nuancering. Derudover så vil jeg også gerne nå at lave en ordentlig velformuleret villaliste/ulveliste.

Hvis nogle kender mit pokerspil, btw., så har de måske en ide om at jeg kan lide fancy plays og store moves, hvis jeg vurderer at situationen er til det.


ja netop og nu prøver du at få det til at hjælpe dig med et fancy play på at du IKKE er ulv :)

og var vel også stort move igår da du fake claimed :)
05-12-2013 10:38 #33

Jeg kommer simpelthen ikke uden om mads i dag. Det er ret godt spillet af dig, da du får den rigtige seer til at claime. Lidt irriterende at vores rigtige seer ikke følger mit råd, og lader være med at claime seer, da der jo ikke var heat på Temujin.

Dophzzi skrev:
madsmk skrev:
Knuser> Hvad er din begrundelse for, at jeg skulle være ulv?

Jeg har helt fra start haft villa-vibes på Perro og Mihan - begge har vis sig at være villas. Indrømmet fukdifuk og skogmann havde jeg begge som ulvevibes, men jeg skriver f.eks. sidst i tråden igår, at jeg tror fukdifuk alligevel er villa pga den måde han forsvarer sig på. (Stemmer på mig, fordi jeg stemte på ham, istedet for at stemme random villa).

Jeg synes vi skal kigge Perro igennem inden vi begynder at tage beslutninger. Det virker meget rushet det her. Evt lede efter fake claims

Og vi skal vel også have en seer på banen? Hvis det er maj lynch, så er det vel på tide. Og ja, sry for at bringe det frem, men det kan jo være seeren ikke er opmærksom på dette!

Lige en til tankerne: Både mihan (mener jeg, skal lige tjekke op) og perro havde mig som villa - hvis jeg var ulv, ville det så give mening at gå efter at NK'e dem?


Det her er meget ulvet. Seer skal for alt i verden ikke claime nu, det er kun i ulvenes interesse at finde og snakke seer. Ham skal vi holde i live, så længe som overhoved muligt. Især hvis han har lagt sine peeks, så vi kan finde dem, når han er død.

Jeg vil mene seer først skal claime, når han kan "lukke" spillet.


Blev I bange for seeren, da jeg påpeget at han reelt kan lukke spillet, hvis han har nok levende peeks?
05-12-2013 10:42 #34

Vote nu så Dop :)

05-12-2013 10:59 #35
Steffenbif skrev:
Vote nu så Dop :)


Jeg venter lige og hører Vidx tanker. Han er den eneste, der er mekanisk clear, så jeg syntes vi skal vente på ham.
05-12-2013 11:05 #36
Jeg kommer simpelthen ikke uden om mads i dag. Det er ret godt spillet af dig, da du får den rigtige seer til at claime. Lidt irriterende at vores rigtige seer ikke følger mit råd, og lader være med at claime seer, da der jo ikke var heat på Temujin.


Nej, det er elendigt spillet af mig, at jeg får den rigtige seer til at claime.

Skulle jeg blive majet inden jeg får taget mig sammen til at kigge trådene igennem så har jeg et stort villalean på Doph, et mindre på Mags.

Jeg tror Steffen er ulv.

Dr.Noe er med til at vil undgå et maj og påpeger at jeg ikke nødvendigvis er ulv. Det giver villapoint i min bog (men så igen, Noe tænker langt nok til at kunne lave et level ud af det, så det halvcleare ham, når han alligevel godt ved, at jeg bliver lynchet i aften), så jeg må nok igen ende med knuser som ulv.

Dog har de fleste villas so far (Vidx, Perro og til dels Mihan) haft et markant ulve-read på Dr.Noe, og der kommer jo sjældent røg ud af ingenting.

Og, Steffenbif melder på d2 op, at han har ulveread på Dr.noe, men da han kommer til at stå i den endelige situation (hvor han først kommer sent ind i tråden - uden at smide sin vogn op, og det reelt er en kamp mellem Noe og fukdifuk -> måske nødvendigt at komme ind og redde sin medulv?)

Jeg har bare svært ved at tro, at - når jeg engang bliver lynchet i aften og viser mig som villa - at begge ulve vil have været de første med votes her idag.

Kigger vi på votecounts for d1 og d2:

Final votecount

[1] DrNoe - skogmann
[] fukdifuk - rokamp
[] Knuser - mihan
[] madsmk - mihan
[] Mags - skogmann
[4] Mihan29 - skogmann
[] Mkris -
[] Perro - skogmann
[1] Rokamp90 - skogmann
[6] Skogmann - Mihan
[] Steffenbif - drnoe
[] Temujin - skogmann
[] Vidx - mihan

Her stemmer Dr.noe på skogmann og er dermed til at "redde"

Dog: Steffenbif melder Dr.Noe op i sidste øjeblik (21.58), men det virker at løbet et elelr andet sted er køært, for hvem der skal stemmes på, så jeg ved ikke om Noe reelt er i fare og at det bare er et spil for galleriet?

Steffen skriver:
Drnoe er OBV man?!?!? Hvorfor fatter vi først det nu?


Alligevel vælger Steffen på d2 at stemme fukdifuk, da han står med valget med Dr.noe og fukdifuk. Det virker underligt?

Votecounts for d2:
Final votecount

[4] DrNoe - fukdifuk
[5] fukdifuk - madsmk
[ ] Knuser - madsmk
[2] madsmk - fukdifuk
[ ] Mags - DrNoe
[ ] Dophzzi - fukdifuk
[ ] Perro - DrNoe
[ ] Rokamp90 - fukdifuk
[ ] Steffenbif - fukdifuk
[ ] Temujin - DrNoe
[ ] Vidx - DrNoe

Her ser vi at de, der stemmer fukdifuk og ikke Noe er: Rokamp,Steffen, undetegnede,Dophzzi og Noe.

Noe vil ligeledes gerne have mig til at vælge vogn på d2. Jeg har givet udtryk for (om morgenen), at jeg fik villalean på Rokamp. Jeg har til dels forsvaret Noe som den eneste. Jeg har haft semivilla lean på steffen fra start af. Ergo vil jeg være perfekt til at sætte en vogn.

Min liste:

Villas:
Vidx
Dophzzi
Mags
Knuser


Ulve:
Dr.Noe
Steffenbif


Igen, jeg er ikke sikker på det, men den måde Dophzzi skriver på er bare så villaish, og ser man på votecounts med Noe vs fukdifuk så givet det ulv til Steffen og Dr.Noe

(så har jeg sagt det jeg gerne ville, inden jeg skal maj'es).
Dr.Noe
05-12-2013 11:06 #37

Steffen - vi har ikke travlt.

VIDx:
Hej alle.

Btw, jeg er villa. Og btw, ingen tvivl om at jeg er væk ved næste nat. Af den grund, giv os lige lidt tid inden vi Maj'er. Synes vi skal snakke om hvad vi gør hvis/når madsmk bliver lyched, og hvis det viser sig han henholdsvis er ulv eller indbygger


Roger that. Min stemme læner stadig mod mads og hvis han er ulv er vi et skridt tættere på løsningen af gåden. Lad os bruge tiden nu, på at få et lock på den sidste. Som jeg ser det, er der ingen der er fri for mistanke. Heller ikke dig, doph, selv om du har cruiset igennem indtil nu. Du argumenterer godt for din sag - men har også haft et let game indtil videre, da du kom ind en dag senere og kunne drage fordel af alle de rygter og spekulationer der allerede var i omløb.

Steffen, du er bestemt heller ikke ude af min radar. Jeg har tidligere clearet dig som villa, men synes det er mistænkeligt at du pusher sådan for major lynch - to dage i træk - tilmed.

Knuser - er du og Steffen bonkammerater? Det virker til at I er rørende enige her i slutspurten?

05-12-2013 11:08 #38
Votecount tom 37

[1] DrNoe -
[ ] Knuser - madsmk
[2] madsmk - DrNoe
[ ] Mags -
[ ] Dophzzi -
[ ] Steffenbif - madsmk
[ ] Vidx -
05-12-2013 11:12 #39

Men jeg er sgu langt fra sikker. Jeg har missreadet folk godt og grundigt indtil nu i det her spil - måske er jeg bare fisket :(

05-12-2013 11:13 #40

Som sagt ændrede jeg tanker i løbet af dagen mads, og følte fukdifuk var mere ulv på daværende tidspunkt.

Men den står mellem dig og Noe i dag. Og som sagt skal der meget til at ændre på det.

05-12-2013 11:14 #41

Men det faktum du stemmer Noe gør self jeg er mere på ham som villa end dig. Synes bare vi skal vippe mads ud asap.. Vi forvirrer bare hinanden for sygt med al den pølsesnak.

05-12-2013 11:24 #42

@mads - tak for gennemgangen af votes.
D1 stemmer jeg på Skogmann i sidste øjeblik efter tidligere at have votes mags og mihan. Granted, det ser fisket ud, at jeg har tre forskellige kandidater i spil. Mags var en fejltagelser, det indrømmer jeg. Udover Vidx er han den jeg har mest som villa nu.

Mihan / skogmann var primært for at redde min egen røv da jeg slet ikke havde sikre ulveleans på dag 1 - rookie and all - og der var betydelig heat på mit navn de sidste 15 minutter af en eller anden grund.

D2: havde ulve-leans på mags og fukdifuk. Fukdifuk var den der samlede stemmerne, så det var et rimeligt obv choice. Jeg kritiserede den måde vognene blev dannet på og afgav meget sent min stemme i protest mod at steffen fik fucket processen op. Yes, jeg argumenterede for at du skulle sætte vogn op mads, hvilket giver mening hvis vi begge er ulve. Sådan er virkeligheden dog ikke. Jeg plæderede også for at steffen / evt doph skulle sætte en vogn.

05-12-2013 11:36 #43

BTW at du delvist forsvarer mig på dag 2, mads - og at jeg derfor bifalder at du skal sætte den ene vogn - det gør mig da på ingen måde til ulv. TOP PRIORITY var da at overleve til dag 3 i mit første spil. Kan godt være det ikke er den optimale strategi for villas hvis alle tænker sådan, men det var nu engang sådan jeg havde det. Vigtigere selv at overleve end at få locket sig på ulvene.

05-12-2013 11:43 #44

Anyways, jeg kan ikke umiddelbart finde mere "forsvar" nu: Men jeg håber at villas lytter til Vidx og Doph. unvote

Perro har vist sig at være pænt spot on so far og hans sidste kommentar før n2lynch var

Lyt til dorph imorgen
05-12-2013 12:41 #45

Så er jeg her igen. Og som jeg skrev tidligere, så er jeg glad for at jeg lige kan nå at komme med mine tanker. Men når det så er sagt, så ved jeg jo lige så lidt som jeg, men jeg prøver.

Jeg stemmer også madsmk idag - som nævnt tidligere er det ikke fordi jeg føler mig helt sikker, men kommer ikke væk.

Kommer med et, hvis mads er ulv, og hvis mads ikke er ulv indlæg nu her.

05-12-2013 13:02 #46

BTW jeg regner med at afgive min stemme inden kl 16 idag, da jeg er ude af huset og får gæster til noget julehygge-halløj hele aftenen.

05-12-2013 13:07 #47

Hvis mads er ulv.

På dag 1 vælger jeg at køre noget heat på dr.noe. Her vil det selvfølgelig være ulvet af mads at gå ind og forsvare dr.noe, hvis det viser sig at dr.noe også er ulv.

Dr.noe som den næsten?:

Men synes dog mads gør det på en meget diskret måde, da han først snakker lidt om dr.noe, og at han også synes han virker fluffy osv, men at han altså ikke synes at dr.noe alligevel har nogle villapoint, og ikke skal stemmes ud idag.

Derudover er det også en situation på d2 som i nævner, hvor dr.noe anbefaler madsmk til en vogn.

Dr.noe bliver på d2 (mener jeg det var) reddet, hvor det egentligt står 5-2 (jeg ved jeg stemmer dr.noe til sidst) til hhv. dr.noe og fukdifuk. Det er spørgsmålet om det ikke kun er en ulv der kan trække sådan en op ad hatten. Derfor stemmer jeg så på dr.noe som 2. lynch. --> Som med alt andet er jeg ikke sikker, men kommer ikke væk fra ham.

Hvis dr.noe så viser sig ikke at være ulv, så synes jeg vi skal kigge på steffenbif og knuser. Synes det er stort forvirrende opmærksomhedstiltrækkende spil af steffenbif hvis han er ulv, men dnu tbh. Tror måske bare ikke han spiller spillet.

Jeg sætter min lid til mags og dorpzzi, og har dem lock villa (dont prove me wrong!)

Hvis det viser sig at madsmk er ulv, så lad vær med at lytte til ham hvad han har skrevet idag overhovedet. Tror ikke det kan bruges overhovedet til at finde den sidste. Det er ligegyldigt hvem han freder og ikke freder. Tror ikke vi kan vi overblik over det level han forsøger idag uanset, såfremt han er ulv.

Hvis madsmk ikke er ulv:

Nogle af mine argumenter for at stemme på dr.noe hænger sammen med hans spil sammen med madsmk. Men derudover, så bliver han reddet d2 og han har generelt været ret ulvet hele vejen igennem imo. Samtidig har madsmk ret stort ulvelean her også, og tror godt vi kan stemme dr.noe uanset.

Ja, og det bliver igen steffenbif eller knuser som den næste. Synes de er meget lige.

Har mags som villa, men ikke locked. Dopzzi er locked villa, synes de villaer der er tilbage, skal lytte til ham. Synes dopzzi skal kigge mags igennem også. Han har været ret villaish, men også gået ret let igennem.

Jeg lytter lige med og prøver at finde noget mere, det var de tanker jeg lige sad med i første omgang.

05-12-2013 13:11 #48

*men at han altså ikke synes at dr.noe alligevel, da han har nogle villapoint pga. somewhat

*steffenbif hvis han er ulv, men dnu tbh. Tror måske bare han spiller spillet.

Og ja, jeg ombestemmer mig. Mags er ikke lock villa alligevel.

sry for forviring

05-12-2013 13:14 #49

Synes det er ret ulvet, at Knuser vælger at stemme på sin medulv Madsmk på d2, når madsmk er udenfor vognene. Det giver ham også mulighed for hurtigt at skifte stemme til fukdifuk, hvis det skulle blive nødvendigt, og samtidig have den undskyldning, at cfd på madsmk ikke blev til noget.

05-12-2013 13:18 #50
Vidx skrev:
Synes det er ret ulvet, at Knuser vælger at stemme på sin medulv Madsmk på d2, når madsmk er udenfor vognene. Det giver ham også mulighed for hurtigt at skifte stemme til fukdifuk, hvis det skulle blive nødvendigt, og samtidig have den undskyldning, at cfd på madsmk ikke blev til noget.


hopper gerne op i en vogn i morgen sammen med en anden hvis det er det lock du har på mig hvis mads bliver lynchet idag

gider ikke skriver jeg er ikke eller er ulv hjælper nada anyway hvad folk har af opfattelse af mig


05-12-2013 13:19 #51
Knuser skrev:
Vidx skrev:
Synes det er ret ulvet, at Knuser vælger at stemme på sin medulv Madsmk på d2, når madsmk er udenfor vognene. Det giver ham også mulighed for hurtigt at skifte stemme til fukdifuk, hvis det skulle blive nødvendigt, og samtidig have den undskyldning, at cfd på madsmk ikke blev til noget.


hopper gerne op i en vogn i morgen sammen med en anden hvis det er det lock du har på mig hvis mads bliver lynchet idag

gider ikke skriver jeg er ikke eller er ulv hjælper nada anyway hvad folk har af opfattelse af mig




Hvorfor er det egentligt du vælger at stemme udenfor vognene den dag?
05-12-2013 13:19 #52
Knuser skrev:
Vidx skrev:
Synes det er ret ulvet, at Knuser vælger at stemme på sin medulv Madsmk på d2, når madsmk er udenfor vognene. Det giver ham også mulighed for hurtigt at skifte stemme til fukdifuk, hvis det skulle blive nødvendigt, og samtidig have den undskyldning, at cfd på madsmk ikke blev til noget.


hopper gerne op i en vogn i morgen sammen med en anden hvis det er det lock du har på mig hvis mads bliver lynchet idag

gider ikke skriver jeg er ikke eller er ulv hjælper nada anyway hvad folk har af opfattelse af mig




Hvorfor er det egentligt du vælger at stemme udenfor vognene den dag?
05-12-2013 13:22 #53

jeg havde bare ikke fuk som ulv og havde stadigvæk lidt tvil om noe
men har haft mads i lang tid som ulv så prøvede at få folk over på ham men
hjalp ikke

pt er min 3 ulv -> noe (hvis jeg har ret med mads)

05-12-2013 13:24 #54

Et andet argument for at madsmk og dr.noe har haft ulvelean hos mig:

På d1, da madsmk skød på mig efter jeg havde lavet heat på dr.noe. Da skød han på mig pga. jeg havde stillet et spørgsmål. Og det burde jeg have læst da jeg havde skimtet bootcamp tråden. Men jeg havde allerede tidligere skrevet at den tråd havde jeg kun skimtet.

Jeg synes bare de beskyldninger var ret langt ude, og kunne kun se det som et forsøg på at skabe forvirring blandt villas.

05-12-2013 13:25 #55
Administrator

Votecount tom 54

[1] DrNoe -
[ ] Knuser - madsmk
[2] madsmk -
[ ] Mags -
[ ] Dophzzi -
[ ] Steffenbif - madsmk
[ ] Vidx -

05-12-2013 13:28 #56
Knuser skrev:
jeg havde bare ikke fuk som ulv og havde stadigvæk lidt tvil om noe
men har haft mads i lang tid som ulv så prøvede at få folk over på ham men
hjalp ikke

pt er min 3 ulv -> noe (hvis jeg har ret med mads)


Hvordan forklare du #159 d2? ulv?

Knuser skrev:
Dr. Noe

fint valg den med vogn virker ikke eller kommer den
05-12-2013 13:31 #57
Vidx skrev:
Knuser skrev:
jeg havde bare ikke fuk som ulv og havde stadigvæk lidt tvil om noe
men har haft mads i lang tid som ulv så prøvede at få folk over på ham men
hjalp ikke

pt er min 3 ulv -> noe (hvis jeg har ret med mads)


Hvordan forklare du #159 d2? ulv?

Knuser skrev:
Dr. Noe

fint valg den med vogn virker ikke eller kommer den


der var jeg inden for vogn men trorede at jeg kunne få nogle over på mads hvad jeg ikke kunne :(
05-12-2013 13:32 #58
Knuser skrev:
Temujin skrev:
Stop nu, der er to vogne. Steffen har meldt sig af banen og DrNoe og fukdifuk er vogne, stem på en af de to, nu skal der ikke skabes panik her kort før lukketid


noe er da ikke vogne hvor bliver det meldt op da?


Hvordan forklare du så #196? virkede da godt til du vidste at noe var vogn?
05-12-2013 13:34 #59

Synes det er mega ulvet at skifte på den måde når vinder blæser mod dr.noe.

Hvis madsmk ikke er ulv idag, så er knuser og dr.noe rigtig gode pick i min verden.

05-12-2013 13:35 #60

noe er ikke valgt som vogn af den der skulle derfor jeg siger det ikke er en vogn

men hvis der er andre der tror jeg er ulv hopper jeg gerne i en vogn idag sammen med mads også

05-12-2013 13:37 #61

Du har lige skrevet i #57 at det var indenfor vogn?

Ergo, du må vel have accepteret vognen?

05-12-2013 13:37 #62

Dobbeltpsykologi? Du vil gerne have løkken om halsen, fordi du mener du er uskyldig -eller bare et højt bluff. Jeg er forvirret..

Knuser skrev:


men hvis der er andre der tror jeg er ulv hopper jeg gerne i en vogn idag sammen med mads også
05-12-2013 13:41 #63

ja gjorde jeg på det tidspunkt accepteret vognen men ombestemte mig

noe blev der smidt et ben til dig der


05-12-2013 13:41 #64

Det er lige før at jeg er med på at stemme dr.noe idag. Det er ikke sikkert. Jeg vil gerne lige høre mags og især dopzzi.

Men vil også have det helt fint med bare at lock dr.noe og knuser på hhv. dag 5 og 6, hvis mads ikke er ulv.

05-12-2013 13:42 #65

Knuser - Kan godt være du taler sandt, men er madsmk IKKE ulv, så er du og dr.noe ret locked ulv i min bog lige pt.

ja, man kan måske ikke have locked nogle pt, men sådan er det nu engang :P

05-12-2013 13:46 #66

Lige pt. hælder jeg til:

madsmk ->dr.noe ->knuser

Hvis dr.noe ikke er ulv, så er knuser ikke locked i min bog.

Hvis både madsmk -> dr.noe er ulve, er den obv done her.

05-12-2013 13:51 #67

Stem Vid :)

05-12-2013 13:56 #68

hmmm ved sgu godt jeg har haft lock på mads hele tiden men at steffen og noe lige kommer ind gør sgu mig lidt forvirret

steffen bare for at få vid til at stemme og noe for at få mig til at ligne en ulv

05-12-2013 13:57 #69

skal siges at på et tidspunkt har jeg haft steffen som ulv også

05-12-2013 14:01 #70

Jeg læser med løbende, og bidrager hvis jeg føler jeg kan supplere. Jeg bliver med stor ssh lynchet i aften, og det er også forventet. (havde regnet med NK igår, men lynch idag)

Jeg er meget enig med Vidx. Jeg tror også der er mindst en ulv blandt knuser og dr.Noe

MEN, jeg synes virkelig Steffen er ulvet. To gange i træk vil han MAJ'e,selvom det tydeligvis ikke giver nogen som helst fordel for village. Der har endnu ikke været et eneste plausibelt argument for, at det skulle være godt. Derimod er de negative ting ret tydelige: Dagene forkortes, udvekslingen af information minimeres, der er mindre tid til at orgaisere snak. Ulvene kan jo snakke med hinanden om natten, det kan villas ikke.

Derudover havde jeg også Steffen som ulv grundet d1 voting: Jeg citerer en tidlig post fra mig på d2


Perro er btw almost lock villa i min bog efter gårsdagens afsluttende minutter.

Jeg kan simpelthen ikke få det til at give mening, at ulvene skulle gå efter Skogmann igår, frem for mihan. Det kan vel kun være i deres interesse at beholde en villa i spillet så længe osm overhovedet muligt, der er under stærk mistanke.

Derfor tror jeg vi skal finde ulvene blandt dem, der ikke stemte Skogmann:

fukdifuk - rokamp
Knuser - mihan
madsmk - mihan
Mkris (Dophzzi) - blank
Steffenbif - dr.noe
Vidx - mihan

Eftersom jeg ved det ikke er mig selv, og jeg er ret sikker på det ikke et steffenbif, så vil jeg lige, ved lejlighed, granske fukdifuk, Knuser og Vidx. Jeg tror mindst vi finder to ulve der.


Så er der den problematik med at han først glemmer at melde vogn op, så er telefonen død for strøm. Det er måske rigtigt, men det virker sgu ret ulvet. Specielt fordi, at han ikke vil have kunnet nå at læse op på, hvorfor folk har mistanke mod fukdifuk, så at han stemmer fukdifuk fem for Dr.Noe på d2, fordi han har ændret mening, er bare weird.

Derudover skifter han mening konstant og kan ikke rigtig hænges op på noget..
05-12-2013 14:02 #71
Knuser skrev:
hmmm ved sgu godt jeg har haft lock på mads hele tiden men at steffen og noe lige kommer ind gør sgu mig lidt forvirret

steffen bare for at få vid til at stemme og noe for at få mig til at ligne en ulv



Steffen er obv oppe at køre over muligheden for endnu et quick lynch - og at redde sin egen røv endnu en dag.

Og jeg synes, at du og Steffen på hver jeres måde lykkes med at hyle så højt så det tuder i ørene. Jeg ved at jeg er er obvious pick i morgen jvf vidx, mads, og mags' udspil tidligere. SÅ det er ret gratis for mig at få nakket den sidste ulv, når I finder ud af at jeg var villa.
05-12-2013 14:03 #72

Skal siges at jeg fjernede Steffen fra mistanke i den post, fordi jeg ikke troede han var ulv. På baggrund af det der er sket d2,d3 og d4, så giver det lige pludselig mening at han skulle være ulv..

05-12-2013 14:03 #73
DrNoe skrev:
Knuser skrev:
hmmm ved sgu godt jeg har haft lock på mads hele tiden men at steffen og noe lige kommer ind gør sgu mig lidt forvirret

steffen bare for at få vid til at stemme og noe for at få mig til at ligne en ulv



Steffen er obv oppe at køre over muligheden for endnu et quick lynch - og at redde sin egen røv endnu en dag.

Og jeg synes, at du og Steffen på hver jeres måde lykkes med at hyle så højt så det tuder i ørene. Jeg ved at jeg er er obvious pick i morgen jvf vidx, mads, og mags' udspil tidligere. SÅ det er ret gratis for mig at få nakket den sidste ulv, når I finder ud af at jeg var villa.


In that case, de sidste to ulve = game over
05-12-2013 14:10 #74
Vidx skrev:
Lige pt. hælder jeg til:

madsmk ->dr.noe ->knuser

Hvis dr.noe ikke er ulv, så er knuser ikke locked i min bog.

Hvis både madsmk -> dr.noe er ulve, er den obv done her.


Jeg er med på den her rækkefølge. Den vinder vi 9/10 gange.

Jeg tror simpelthen ikke på, at Steffen er ulv. Jeg har fået villa-vibes fra ham lige siden D1.

Men jeg vil dog gerne have Mags på banen, og hører lidt om hans tanker.
05-12-2013 14:12 #75

Kan slet ikke se hvordan det skulle give mening at jeg var ulv. lol just lol.

Har ikke prøvet at redde nogen, og har kraftedeme næsten locket alle som ulv pga jeg er noob

05-12-2013 14:13 #76

bliver nød til at smutte nu hvis den rækkefølge lader jeg min stemme stå er først på igen om ca 3 timer

05-12-2013 14:23 #77

madsmk ->dr.noe ->knuser

Hvis madsmk er ulv og dr.noe ikke er ulv, så er jeg som sagt ret min i tvivl. I det tilfælde er det ikke noget der giver mening, og jeg ville overveje mags/steffenbif.

ellers kan jeg ikke finde andre rækkefølger.

madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser

For hvis det viser sig at madsmk ikke er ulv, så vil jeg helt klart på dr.noe. Er han det ikke, så er knuser nok heller ikke, men så er det alligevel gg.

Jeg er ret busy resten af dagen, så jeg voter nu. Synes det er begrænset det kan betale sig at vente på mags, han vil sandsynligvis bare gå med til det, om han er ulv eller indbygger. Er også lidt liderlig for at se om mads er ulv eller aj.

madsmk

05-12-2013 14:24 #78
Administrator

Votecount tom 77

[ ] DrNoe -
[ ] Knuser - madsmk
[3] madsmk -
[ ] Mags -
[ ] Dophzzi -
[ ] Steffenbif - madsmk
[ ] Vidx - Madsmk

05-12-2013 14:24 #79

Nå, jamen gg. Jeg håber sgu i er spot on, villas. Jeg forstår ikke, hvordan du kan ignorere de ulvede ting om steffen, vidx, men lad det nu ligge til imorgen :)

05-12-2013 14:28 #80

Jeg kan bedre se i andre 3 være ulve sammen.

Synes også steffenbif er ulvet, han har bare spillet et ret vildt ulve spil, og derfor vælger jeg at se bort fra ham. Men er jo ikke sikker på noget :-) Er da heller ikke sikker på dorpzzi og mags, men man må også vælge at stole på det man synes giver mening på et tidspunkt.

05-12-2013 14:32 #81

og træk nu ikke spillet i langdrag, jeg tror sku det er bestemt hvordan vi stemmer, hvad enten vi har ramt rigtigt, så lad os da få en afgørelse :D

05-12-2013 14:33 #82

Kom nu med den sidste stemme chriiiiiiiiiiist

05-12-2013 14:33 #83

Spillet bliver nu hverken kortere eller længere af at i stemmer op til 22. ;)

05-12-2013 14:35 #84

Jo, fordi ny dag starter med det samme? og hvis det så er MAJ igen, så er spillet jo pludselig afgjort?

05-12-2013 14:36 #85

Men jeg er kæmpe pas på at fakeclaim får mig til at være ulv. Altså jeg giver jo maksimalt mig selv to dage, hvis det er det, og det kan ulvene jo ikke være tilfredse med.

Der mangler altså et eller andet. Jeg kan godt se, at fordi seer hardclaimer, at det er godt for ulvene, ergo giver det mening. Men som ulv, så er det ikke skide fordelagtigt at stå i f5 med kun 1 tilbage..

Rent spilteoretisk giver det keine mening.

05-12-2013 14:41 #86

Okay rent spilteoretisk er det faktisk et rigtig godt ulve-move, når jeg lige sidder og leger med spiltræet. Så langt fik jeg ikke tænkt :o)

05-12-2013 14:42 #87

Synes det giver fint mening.

Du røg nok uanset, så det er meget vigtigt for ulvene, hvis du kan redde dig en dag ekstra. Har ikke helt overblik over det, men hvis du var ulv, og der røg to villas, så ville der være 4-3 hhv. indbyggere/ulve. At jeg så vil tro temujin ville kunne lukke spillet på d4, det er en anden ting. Men tror han var bange for at blive NK, så synes det var fint han claimede.

05-12-2013 14:43 #88

En seer vil vel meget meget sjældent kun lukke et spil f7 uden nogen ulve busted. Like almost never. Så skal hans peaks være i live og mindst 3 villas.?

05-12-2013 14:44 #89

Hvis du er ulv, så er det eneste der overrasker mig en lille smule, at du ikke har NK temujin. Ikke fordi jeg selv vidste han var seer, men du har virket til at have gennemlæst en del om spillet.

Det er også en af grundene til at jeg har dolpzzi lock, fordi jeg tror han ville have NK temujin tidligere.

05-12-2013 14:45 #90

Well, det har du nok ret i. Men måske kunne han læse sig nok frem til resten, hvis han havde 2 villas (mig + n3) og rokamp som ulv. Men tror ikke han ville tage chancen for NK, og kan jeg godt forstå.

05-12-2013 14:48 #91

Anyways gl . Du har været pænt spot on so far i spillet (udover di d2 og d3 ulvelean på mig ;)), så jeg har tiltro til, at du nok skal finde den rigtige løsning. :)

Jeg helliger mig studierne nu, og forventer lidt et maj-lynch når jeg kigger forbi om et par timer.

Dog væsentligt at bide mærke i, hvem der ikke maj'er - det er villapoint (og når jeg nu stater det åbenlyst, er det måske knap så mange villapoint, men så de tidligere dage og starten af idag)

05-12-2013 14:48 #92
Dophzzi skrev:
Vidx skrev:
Lige pt. hælder jeg til:

madsmk ->dr.noe ->knuser

Hvis dr.noe ikke er ulv, så er knuser ikke locked i min bog.

Hvis både madsmk -> dr.noe er ulve, er den obv done her.


Jeg er med på den her rækkefølge. Den vinder vi 9/10 gange.

Jeg tror simpelthen ikke på, at Steffen er ulv. Jeg har fået villa-vibes fra ham lige siden D1.

Men jeg vil dog gerne have Mags på banen, og hører lidt om hans tanker.


Jeg er rimelig enig i din liste, men må samtidig sige, at jeg heller ikke har Steffen som 100% clear villa.
Alligevel har han dog gjort flere ting, som jeg simpelthen ikke tror på en ulv ville gøre.
Skulle det vise sig DrNoe ikke er ulv, så må den sidste ulv findes blandt knuser/Steffen.
05-12-2013 14:49 #93

Og sorry hvis jeg har fucked det op :)

05-12-2013 14:50 #94
madsmk
05-12-2013 14:50 #95
Administrator

MAJ NAT

05-12-2013 14:51 #96
Administrator

Votecount

[ ] DrNoe -
[ ] Knuser - madsmk
[4] madsmk -
[ ] Mags - madsmk
[ ] Dophzzi -
[ ] Steffenbif - madsmk
[ ] Vidx - Madsmk

rettelser inden 15.00

05-12-2013 14:59 #97
Administrator

madsmk blev lynchet.

I en blanding af frygt og arrigskab skar beboerne Madsmk's arme og ben af og kastede dem i havet.
Kun hans svulmende korpus lå blødende tilbage.

Det blev det ved med.....


Madsmk blev lynchet - han var almindelig indbygger


Nightactions til mig asap

Dag 5 fortsætter i denne tråd

05-12-2013 14:59 #98
Administrator
Det er Nat
05-12-2013 17:08 #99
Administrator

Denne morgen vågnede beboerne op til synes af en død Vidx

Vidx var almindelig indbygger


Det er stadig NAT

05-12-2013 17:12 #100
Administrator
Vi spiller fortsat med Maj lynch.

Vigtigt:

Vi er nu i en MUST LYNCH situation.

Dette betyder at når man har stemt kan man IKKE unvote, og man kan IKKE ændre sin stemme


Næste "normale" lynch er søndag aften klokken 22.00


Det er DAG
05-12-2013 17:13 #101
Administrator

Votecount

[ ] DrNoe -
[ ] Knuser -
[ ] Mags -
[ ] Dophzzi -
[ ] Steffenbif -

05-12-2013 17:21 #102
Administrator
Spørgsmål:

Bliver der kaldt nat hvis en spiller får 3 stemmer på sig idag ?

Svar:

JA
05-12-2013 17:53 #103

hold kæft jeg er ikke god til det her min størst ulv er IKKE ulv sorry mads.

nå skal man følge folket idag og stemme det de 2 tager eller skal man holde sig til
planen og stemme noe?

er lidt i vildrede lige pt så vil tager noget aftensmad med min børn og kone og så kigger forbi senere.

nogle andre med noget info på det der er sket?

05-12-2013 18:00 #104

Lol har det dårligt overfor mads nu.

05-12-2013 18:00 #105

Pt hælder jeg til at følge Vidx, og stemme Noe. Jeg har villet stemme Noe både på dag1 og dag2, men stemmerne er røget væk fra ham lige til sidst.
Viser Noe sig at være ulv er jeg også ret sikker på, at det er Knuser vi skal have fat i som den anden ulv.
Jeg er fortsat kun i gang med at gennemlæse dag 1 og 2, og bliver nødt til at holde en spisepause nu her, men synes der er for mange ting der ikke hænger sammen.

Kommer med teorier om hvorfor de 2 skal lynches senere

05-12-2013 18:09 #106

Wtf? Var sikker på mads var ulv. Hvorfor claime seer som indbygger?

Jeg synes helt sikkert også vi skal følge Vidx plan. Drnoe og knuser må være de to sidste ulve.

Men vent med at stemme til vi har snakket det helt igennem,

05-12-2013 18:12 #107

Mags, Dop

Hvem ville i stemme lige nu?

Bare svar med navn, bliver sgu for sindsygt med kilometer lange post som svar på alt.

05-12-2013 18:15 #108

Drnoe eller Knuser - er ligeglad med rækkefølgen.

05-12-2013 18:26 #109

skal vi stemme Dr nu så Dop?

Er klar

05-12-2013 18:33 #110

drNoe støtter i hvert fald Rokamp på dag 1. Uden at give en reel begrundelse.
Godt nok stemmer han rokamp på dag 3, men der har han fået så meget heat allerede, at de nok har opgivet at redde ham.
Det forvirrer mig dog lidt, at Noe prøver at fjerne lidt heat fra madsmk på dag 3. Tjek evt post 199.

05-12-2013 18:46 #111

Vi taber hvis vi ikke får en ulv ud nu, så vi skal lige være helt sikre på, hvad vi gør. Jeg synes dog vi skal følge Vidx, og kører Drnoe -> Knuser. Den vinder vi stadig 9/10 gange.

05-12-2013 18:50 #112

Vent med at stemme

Hvorfor tager de vidx? Fordi så ved de at vi går efter noe og så mig.

Min ulv er blevet Steffen da han pusher for at få stemt på noe her og nu

05-12-2013 18:52 #113

Og tror dop er den sidste de pusher for at holde vidx plan

05-12-2013 18:52 #114

Så du mener Steffen og Doph er ulve?

05-12-2013 18:53 #115

Måske bare mig men mags noe er det noget måske?

05-12-2013 18:54 #116

Ja har haft Steffen før og bare det dorph pusher for at få den 3 stemme nu.

05-12-2013 18:55 #117

Men det gør Doph jo lige netop ikke?
"Vi taber hvis vi ikke får en ulv ud nu, så vi skal lige være helt sikre på, hvad vi gør."

05-12-2013 18:55 #118

Ulv fordi jeg gerne vil maje som du er også var med på igår?
Lol ffs

05-12-2013 18:56 #119

Desuden finder jeg følgende post meget underligt, hvis Rokamp/Steffen viser sig at være W/W.

Dag 2 #176 fra Rokamp
"Jo længere Steffen venter, jo mere ulv er der ocer ham... Han vil åbenbart gerne melde en person op, som han ved villas bakker op om..?!"

05-12-2013 18:59 #120

@Doph
Hvor locked er du på Steffen som villa?

05-12-2013 19:07 #121

Mags måske røgslør

så ikke lige den med dorph

05-12-2013 19:13 #122
Vidx skrev:
madsmk ->dr.noe ->knuser

Hvis madsmk er ulv og dr.noe ikke er ulv, så er jeg som sagt ret min i tvivl. I det tilfælde er det ikke noget der giver mening, og jeg ville overveje mags/steffenbif.

ellers kan jeg ikke finde andre rækkefølger.

madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser

For hvis det viser sig at madsmk ikke er ulv, så vil jeg helt klart på dr.noe. Er han det ikke, så er knuser nok heller ikke, men så er det alligevel gg.

Jeg er ret busy resten af dagen, så jeg voter nu. Synes det er begrænset det kan betale sig at vente på mags, han vil sandsynligvis bare gå med til det, om han er ulv eller indbygger. Er også lidt liderlig for at se om mads er ulv eller aj.

madsmk


her mener vidx at hvis mads ikke er ulv er dr noe

tror de 2 ulve bare vil have os til at stemme sådan her nu og jeg ved jeg ikke er ulv


05-12-2013 19:15 #123
Mags skrev:
Men det gør Doph jo lige netop ikke?
"Vi taber hvis vi ikke får en ulv ud nu, så vi skal lige være helt sikre på, hvad vi gør."


se post #108 der er han klar til at stemme noe eller mig med det samme

hvis ham og steffen var så klar så skulle de smide deres stemme på noe nu
men det tør de ikke de mangler 1 stemme
05-12-2013 19:16 #124
Knuser skrev:
Vidx skrev:
madsmk ->dr.noe ->knuser

Hvis madsmk er ulv og dr.noe ikke er ulv, så er jeg som sagt ret min i tvivl. I det tilfælde er det ikke noget der giver mening, og jeg ville overveje mags/steffenbif.

ellers kan jeg ikke finde andre rækkefølger.

madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser

For hvis det viser sig at madsmk ikke er ulv, så vil jeg helt klart på dr.noe. Er han det ikke, så er knuser nok heller ikke, men så er det alligevel gg.

Jeg er ret busy resten af dagen, så jeg voter nu. Synes det er begrænset det kan betale sig at vente på mags, han vil sandsynligvis bare gå med til det, om han er ulv eller indbygger. Er også lidt liderlig for at se om mads er ulv eller aj.

madsmk


her mener vidx at hvis mads ikke er ulv er dr noe

tror de 2 ulve bare vil have os til at stemme sådan her nu og jeg ved jeg ikke er ulv




Hvilke 2 ulve refererer du til her?
05-12-2013 19:18 #125

steffen og dorph

05-12-2013 19:31 #126
Mags skrev:
@Doph
Hvor locked er du på Steffen som villa?


Jeg er rimelig sikker på, at Steffen er villa. Ser ham simpelthen ikke spille sådan som ulv. Det eneste ulvede han har lavet, er hans stunt med ikke at melde vogn op. That's it.
05-12-2013 19:31 #127
Knuser skrev:
steffen og dorph


Er du svimmel du spewer lige nu. Er pænt sikker på, at vi har fanget ulvene i Drnoe og Knuser. Det giver jo ingen mening det her.
05-12-2013 19:33 #128
Dophzzi skrev:
Knuser skrev:
steffen og dorph


Er du svimmel du spewer lige nu. Er pænt sikker på, at vi har fanget ulvene i Drnoe og Knuser. Det giver jo ingen mening det her.


tror desværre ikke jeg er svimmel men så det her til sidst
05-12-2013 19:34 #129

Dorph
kom med en grund til ulve tog vidx andet end for at få os til at følge den plan han havde

Mags
hvorfor tror du ulvene tog vidx?

05-12-2013 19:35 #130
Knuser skrev:
Mags skrev:
Men det gør Doph jo lige netop ikke?
"Vi taber hvis vi ikke får en ulv ud nu, så vi skal lige være helt sikre på, hvad vi gør."


se post #108 der er han klar til at stemme noe eller mig med det samme

hvis ham og steffen var så klar så skulle de smide deres stemme på noe nu
men det tør de ikke de mangler 1 stemme


Det her giver heller ingen mening. Jeg bliver spurgt om, hvem jeg ville stemme, HVIS jeg skulle stemme nu. Der svarer jeg dig og Drnoe, da jeg er pænt sikker på, at I er ulvene. Jeg vil dog ikke lave noget forhastet, da jeg gerne vil høre Mags, da jeg er ret sikker på, at han er villa.
05-12-2013 19:36 #131
Knuser skrev:
Dorph
kom med en grund til ulve tog vidx andet end for at få os til at følge den plan han havde

Mags
hvorfor tror du ulvene tog vidx?


Det gjorde de fordi han var mekanisk clear. Ingen af os der er tilbage er blevet peeket af seer, så ingen af os er 100% clear.
05-12-2013 19:39 #132

ok

05-12-2013 19:45 #133

Knuser eller Noe, jeg hopper med på dop og Mags beslutning..

05-12-2013 19:46 #134

Samme årsag som Doph siger.
Vidx var peeket villa, og det vil derfor gøre arbejdet lettere for villas, hvis de ikke valgte vidx.
@Doph
Ville bare lige være sikker. Jeg havde Steffen som villa i starten, men det bekymrede mig lidt, at han de seneste dage var ude efter at få lynchet så hurtigt.

Jeg synes dog heller ikke Knusers svar giver specielt meget mening, så kan simpelthen ikke se andre muligheder end Knuser/Noe som W/W

05-12-2013 19:48 #135
Mags skrev:
så kan simpelthen ikke se andre muligheder end Knuser/Noe som W/W


Jeg prøver ikke at skynde på tingene bare for at gøre det. Men fordi vi bare danser om den varme grød. Vi er Sikre på det er en af dem jo. Så lad os da stemme????????


Vil endnu et langt post ændre jeres mening?
05-12-2013 19:49 #136

så er i 3 på mig og noe så er det da bare og smide dem afsted

steffen start dog med at stem så følger de dig

05-12-2013 19:50 #137

se hver gang steffen kommer på så er det noget med at få smidt stemmer afsted på mig og noe NU

05-12-2013 19:52 #138

Jamen knuser for søren da. Skal jeg være fortaler for at vi venter 2 timer endnu, bare for at gøre det eller hvad? Spiler bliver da kedeligt til sidst hvis vi tager 7 lange og 7 bredde for at gøre noget så simpelt..

Stemmer det samme som enten mags eller dop.

05-12-2013 19:52 #139

dag3 først post

Steffenbif skrev:
Okay, ingen hjalp noe, så han er vel ikke ulv?

Er vi ovre i Mads? Ville ikke undre mig hvis det var ham der kører os rundt!?


05-12-2013 19:53 #140

og tror ulv har fanget jeg er locked på at få mads ud også så den griber de dag4 hurtigt ved steffen igen

05-12-2013 19:54 #141
Steffenbif skrev:
Jamen knuser for søren da. Skal jeg være fortaler for at vi venter 2 timer endnu, bare for at gøre det eller hvad? Spiler bliver da kedeligt til sidst hvis vi tager 7 lange og 7 bredde for at gøre noget så simpelt..

Stemmer det samme som enten mags eller dop.


nej men kan jo være det sætter skred i tingene hvis du stemmer

05-12-2013 19:58 #142
Mags skrev:
Knuser skrev:
Vidx skrev:
madsmk ->dr.noe ->knuser

Hvis madsmk er ulv og dr.noe ikke er ulv, så er jeg som sagt ret min i tvivl. I det tilfælde er det ikke noget der giver mening, og jeg ville overveje mags/steffenbif.

ellers kan jeg ikke finde andre rækkefølger.

madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser
madsmk ->dr.noe ->knuser

For hvis det viser sig at madsmk ikke er ulv, så vil jeg helt klart på dr.noe. Er han det ikke, så er knuser nok heller ikke, men så er det alligevel gg.

Jeg er ret busy resten af dagen, så jeg voter nu. Synes det er begrænset det kan betale sig at vente på mags, han vil sandsynligvis bare gå med til det, om han er ulv eller indbygger. Er også lidt liderlig for at se om mads er ulv eller aj.

madsmk


her mener vidx at hvis mads ikke er ulv er dr noe

tror de 2 ulve bare vil have os til at stemme sådan her nu og jeg ved jeg ikke er ulv




Hvilke 2 ulve refererer du til her?


og jeg er ikke ulv men nu venter vi og ser hvad mags og dorph gør
no matter stmmer jeg som mags da jeg har ham som villa på nær hvis
han stemmer på mig ofcuz
05-12-2013 19:58 #143
DrNoe
05-12-2013 20:05 #144

så venter vi

starter noget 180mands op så men holder øje

05-12-2013 20:06 #145

lol gg

05-12-2013 20:07 #146

dorph mags kom så

05-12-2013 20:13 #147
Votecount tom 146


[1] DrNoe -
[ ] Knuser -
[ ] Mags -
[ ] Dophzzi -
[ ] Steffenbif - DrNoe
05-12-2013 20:25 #148

Må bare sige WP hvis Steffen virkelig er ulv.
DrNoe

05-12-2013 20:27 #149
Votecount tom 148


[2] DrNoe -
[ ] Knuser -
[ ] Mags - DrNoe
[ ] Dophzzi -
[ ] Steffenbif - DrNoe
05-12-2013 20:27 #150

gg vi taber

DrNoe

05-12-2013 20:27 #151

godt spillet steffen og dorph

05-12-2013 20:28 #152
Administrator

Maj

05-12-2013 20:32 #153
Administrator

Drnoe blev lynchet denne aften

Kort efter beboerne havde skåret halsen over på ham forvandlede han sig til en grim grim varulv

Drnoe var ULV


Nightactions til mig asap, senest 06.00

05-12-2013 22:12 #154

GG
Tænk at det tog jer så længe ;)

Det har været superfedt at prøve WW. Thumbs up for en kanonudfordrende uge.

www.youtube.com/watch?v=A-brgz_-y7s

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar