NYBEGYNDER WEREWOLF - December 2013 - Dag 1

#1
Administrator

NYBEGYNDER WEREWOLF - December 2013

Dette er en standard omgang werewolf (vanilla) udelukkende for nybegyndere. Setuppet er: 3 varulve, 1 seer og 9 normale indbyggere. Seeren har fået et indbygger peek n0 tilfældigt tildelt af GM (dvs. seeren kender allerede navnet på en indbygger lige nu).

Læs reglerne her: www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-spil-proev-det.html

De vigtigste regler fra det ovennævnte link opremses her:

Der må IKKE postes om natten eller redigeres i ens posts!

Farven blå er forbeholdt GM

Alle gode indbyggere må KUN skrive i tråden!

I må ikke citere/referere jeres rolle PM eller samtaler med GM!

Nattetider: Natten falder kl. 22 og varer indtil ca kl. 08.30 Der må først skrives i tråden, når nattehistorien er offentliggjort! Fredag, lørdag og søndag (weekenden) er slået sammen til en enkelt spilledag, hvor nat altså falder søndag kl. 22.

Spørgsmål: Når I har nogle spørgsmål omkring selve spillet (og altså ikke om hvordan man bedst spiller det el. lign.), så SKAL I indsende disse til en mig via PM. Det er ikke tilladt at stille spørgsmål omkring spillets mekanikker i tråden. Jeg vil poste svaret til de fleste spørgsmål i tråden, men afsenderen af spørgsmålet vil forblive anonym.

Aktivitet: Det er vigtigt, at I alle sammen bidrager til tråden! Jeg vil ikke tøve med at udskifte en person, hvis jeg føler, at denne ikke har været tilstrækkeligt aktiv. I får ikke nødvendigvis advarsler.




Deltagerliste (13/13)
DrNoe
fukdifuk
Knuser
madsmk
Mags
Mihan29
Mkris
Perro
Rokamp90
Skogmann
Steffenbif
Temujin
Vidx

DET ER NAT. I MÅ IKKE SKRIVE I TRÅDEN ENDNU.

Redigeret af Bridgeking d. 01-12-2013 14:47
01-12-2013 14:55 #2
Administrator

Alle har nu modtaget rolle PM
Har man ikke modtaget sin rolle så send en PM til mig

I bedes venligst læse OP grundigt igennem, så i kender reglerne for spillet

**Det er stadig NAT, og i må IKKE skrive i tråden**

01-12-2013 15:06 #3
Administrator
DAG 0


Landsbyens beboere havde godt nok hørt rygterne fra fjerne besøgende. Enkelte havde endda hørt folk på det store marked i den store by hviske om det.
Men ingen havde villet tale om det.

Fornægtelse kaldte nogen det, imens andre slet ikke var gamle nok til at kunne huske det. Huske dengang hvor varulvene havde raseret egnen, og efterladt landsbyer i blod og lemlæstelse.

Denne nat var der roligt i landsbyen. Aftenen forinden var gået med at pynte op til den årlige høstfest og alle lå nu i deres senge og sov dejligt.

Da solen steg op over horisonten hørtes et skrægindjagende hyl. og de fleste vågnede med rædsel. Alle vidste på forhånd hvad det betød, og da indbyggerne samledes på torvet så de byens borgmester Bridgeking ligge på ryggen med kroppen flænset op og indvoldene spredt ud over pladsen.

Frygten stod malet i alles ansigter - kampen var begyndt.



Det er nu DAG og der må skrives i tråden. Første lynch er mandag den 2. december kl 22.00

01-12-2013 15:16 #4

Så er vi sku igang :)

Håber vi starter med en sejr til det gode hold, som jeg er en del af.

01-12-2013 15:53 #5

Lækkert at være igang. Var helt nervøs for at der var nat kl 22 i aften.

Nogen tanker ang strategi?

01-12-2013 16:03 #6

Håbe for alt i verdenen at vores Seer spiller godt og ikke bliver slagtet dag 1 eller 2, og samtidig får lagt nogle peeks til senere hen i spillet? i dno.

Får os villagers gælder det vel om at få lagt lidt heat på hvem end der giver en ulvevibes.

01-12-2013 17:11 #7

Yes - så er vi igang. Jeg skal nok stille min andel af dumme spørgsmål hen ad vejen. Hvad er det lige seeren kan?

01-12-2013 17:23 #8

Seeren kan hver nat "peeke" en spiller der stadig er med i spillet, dvs han får at vide hvilken rolle denne spiller har, om det er varulv eller villager.

Det gælder for village om at holde Seeren i live, jo længere tid han er i live jo bedre.

01-12-2013 17:26 #9
DrNoe skrev:
Yes - så er vi igang. Jeg skal nok stille min andel af dumme spørgsmål hen ad vejen. Hvad er det lige seeren kan?


Ud over seer er der kun ulv og villa. Altså ond og god.
01-12-2013 17:32 #10

Ja. Seer er pretty much bare en villa med specielle evner

01-12-2013 19:16 #11

Spændende. Glæder mig til at spilæe spille spillet og forhåbentlig sker der en masse masse spændende ting. Hvad sker der hvis seeren dør hurtigt?

01-12-2013 19:17 #12

Sorry for en fesen post. Er på mobilen :P

01-12-2013 19:18 #13

hey folks
aner ikke hvad jeg skal skrive endnu..lol
ulvet eller hvad?

01-12-2013 19:24 #14

Jeg rammer først rigtigt tråden i morgen.

Jeg er btw. villa :)

01-12-2013 19:35 #15

@fukdifuk

Du er lock ulv hos mig nu.

01-12-2013 19:57 #16

ja så er vi igang og mit andet spil længe siden jeg spillede det først så nu må vi se men er glad for at være villa igen :)

og har mit først ulve read men nu må vi se

01-12-2013 20:05 #17

@Knuser

Vil du dele dit read med os andre? eller venter du med det :)?

01-12-2013 20:36 #18
Knuser skrev:
ja så er vi igang og mit andet spil længe siden jeg spillede det først så nu må vi se men er glad for at være villa igen :)

og har mit først ulve read men nu må vi se


Lad os bare få åbnet op. Debat er kun til fordel for indbyggerne
01-12-2013 20:42 #19

jeg er villager
selvfølgelig

vil være dumt at begynde at mistænke mig..furreal

01-12-2013 20:44 #20
Mihan29 skrev:
@fukdifuk

Du er lock ulv hos mig nu.


det her er til gengæld ulvet..de må have stor interesse i at få en mistanke op at køre
01-12-2013 20:45 #21

Mihan er mit read starter først post med at sige at du er på det gode hold.
bagefter kommer du i tanke om at du måske skulle skrive du er villa.

måske bare mig men det har jeg pt

01-12-2013 20:51 #22
Knuser skrev:
Mihan er mit read starter først post med at sige at du er på det gode hold.
bagefter kommer du i tanke om at du måske skulle skrive du er villa.

måske bare mig men det har jeg pt


Vil du ikke lige "citer" den post der gør Mihan ulvet. Er ikke helt sikker på at jeg er med.
01-12-2013 20:57 #23
fukdifuk skrev:
Mihan29 skrev:
@fukdifuk

Du er lock ulv hos mig nu.


det her er til gengæld ulvet..de må have stor interesse i at få en mistanke op at køre


Når jeg skriver jeg har dig som lock ulv i post 15 på dag 1, er det sagt i sjov.
01-12-2013 20:59 #24
Mihan29 skrev:
Så er vi sku igang :)

Håber vi starter med en sejr til det gode hold, som jeg er en del af.


Mihan29 skrev:
Håbe for alt i verdenen at vores Seer spiller godt og ikke bliver slagtet dag 1 eller 2, og samtidig får lagt nogle peeks til senere hen i spillet? i dno.

Får os villagers gælder det vel om at få lagt lidt heat på hvem end der giver en ulvevibes.


01-12-2013 21:00 #25
Mihan29 skrev:
fukdifuk skrev:
Mihan29 skrev:
@fukdifuk

Du er lock ulv hos mig nu.


det her er til gengæld ulvet..de må have stor interesse i at få en mistanke op at køre


Når jeg skriver jeg har dig som lock ulv i post 15 på dag 1, er det sagt i sjov.


siger man noget for sjov i spillet :) endnu et lock
01-12-2013 21:06 #26
Knuser skrev:
Mihan29 skrev:
Så er vi sku igang :)

Håber vi starter med en sejr til det gode hold, som jeg er en del af.


Mihan29 skrev:
Håbe for alt i verdenen at vores Seer spiller godt og ikke bliver slagtet dag 1 eller 2, og samtidig får lagt nogle peeks til senere hen i spillet? i dno.

Får os villagers gælder det vel om at få lagt lidt heat på hvem end der giver en ulvevibes.


Det er så tyndt at jeg har svært ved at forsvare det really.

01-12-2013 21:19 #27

Hejsa

Vildt nok at der allerede er nogen som er locked, lidt tyndt grundlag synes jeg. Men jeg er enig med Perro, jo flere tanker der bliver delt jo bedre. I og med at dette er et spil for nybegyndere kunne det også være at vi skulle forklare de forskellige termer i spillet, jeg har spillet et enkelt spil og var da en smule lost da der blev skrevet CFD og SHC osv. Måske en af dem med flest spil gider forklare basics?

Blev i øvrigt selv dræbt om natten i mit ene spil, fandt bagefter ud af at det var fordi ingen ulve havde meldt night actions ind, og så var det random hvem der skulle dræbes af moderator -_-

01-12-2013 21:21 #28

kom lige i tanke om denne:

www.pokernet.dk/forum/werewolf-bootcamp.html

Gode råd om spillet

01-12-2013 21:25 #29

CFD chinese fire drill

hvor stemmerne lige inden deadline bliver flyttet

skete for mig dag et i mit første spil

man ved jo aldrig om det er ulve eller villagers der styrer pøplen
:P

01-12-2013 21:26 #30

Tør dårligt skrive det, men jeg læste nu "Mihans" lock, som ren ironi... men lad os nu se.


Jeg er lidt on/off i aften. Er klar på, og håber på stor aktivitet, men venter lige med at skrive yderligere tanker til folk har tjekket ind.

01-12-2013 21:26 #31

Melder også lige min ankomst.. Kan godt give dig lidt ret Knuser. Men rimelig tyndt :D Går udfra du også er Villa, så lad os håbe på en sejr :)

01-12-2013 21:34 #32
Perro skrev:
Tør dårligt skrive det, men jeg læste nu "Mihans" lock, som ren ironi... men lad os nu se.


Jeg er lidt on/off i aften. Er klar på, og håber på stor aktivitet, men venter lige med at skrive yderligere tanker til folk har tjekket ind.


Ja, det skrev han jo så også selv, men man skal passe på med ironi i dette spil :) Tror ikke det første sted vi skal lede efter en ulv er ved ham eller Knuser, det er vel i ulvenes interesse at lade os indbyggere komme i clinch med hinanden og så ellers hoppe lidt med på stemningen
01-12-2013 21:39 #33
Temujin skrev:
Perro skrev:
Tør dårligt skrive det, men jeg læste nu "Mihans" lock, som ren ironi... men lad os nu se.


Jeg er lidt on/off i aften. Er klar på, og håber på stor aktivitet, men venter lige med at skrive yderligere tanker til folk har tjekket ind.


Ja, det skrev han jo så også selv, men man skal passe på med ironi i dette spil :) Tror ikke det første sted vi skal lede efter en ulv er ved ham eller Knuser, det er vel i ulvenes interesse at lade os indbyggere komme i clinch med hinanden og så ellers hoppe lidt med på stemningen


Ja, jeg tror du har ret i, at vi bør vente lidt mere, og få flere folk meldt på banen, inden vi starter med at kaste beskyldninger rundt om os. Jo mere påstyr, der er mellem os, jo nemmere bliver det vel for ulvene at "gemme" sig mellem os, og tale os efter munden.
01-12-2013 21:44 #34

@ Rokamp

Hvis du skulle stemme nu her, hvem ville du så smide din stemme på?

01-12-2013 21:46 #35

Lol Perro.. Ulv much? Skal ikke nyde noget af dig i vores villa da

01-12-2013 21:47 #36
Steffenbif skrev:
Lol Perro.. Ulv much? Skal ikke nyde noget af dig i vores villa da


Hvad snakker du om? Quote gerne hvor Perro gør noget ulvet.
01-12-2013 21:50 #37

Det virker bare nervøst allerede at spørge hvem folk vil stemme ud. Ikke rigtig nogen indikationer på det endnu jo, så hvorfor spørge allerede? Virker som om han ikke er så god til at bære rollen som ulv. Hvad mener du?

01-12-2013 21:54 #38
Perro skrev:
@ Rokamp

Hvis du skulle stemme nu her, hvem ville du så smide din stemme på?


Det ved jeg ikke. Vil tro, at en af de mere passive kunne være ulv, da de nok gerne lige vil fornemme hvem vi indbyggere tror er ulv, og så selvfølgelig være enige med os
01-12-2013 21:54 #39
Steffenbif skrev:
Det virker bare nervøst allerede at spørge hvem folk vil stemme ud. Ikke rigtig nogen indikationer på det endnu jo, så hvorfor spørge allerede? Virker som om han ikke er så god til at bære rollen som ulv. Hvad mener du?


Kan godt følge dig. Dog virker det for mig i hans tone som om han bare prøver at få noget diskussion igang. Men point taken-

01-12-2013 21:56 #40
Rokamp90 skrev:
Perro skrev:
@ Rokamp

Hvis du skulle stemme nu her, hvem ville du så smide din stemme på?


Det ved jeg ikke. Vil tro, at en af de mere passive kunne være ulv, da de nok gerne lige vil fornemme hvem vi indbyggere tror er ulv, og så selvfølgelig være enige med os


Enig. Undrede mig over din post om ro og orden. Jeg er tilhænger af at der kommer lidt heat på folk, for at få så meget information som muligt.
01-12-2013 21:57 #41
Perro skrev:
Rokamp90 skrev:
Perro skrev:
@ Rokamp

Hvis du skulle stemme nu her, hvem ville du så smide din stemme på?


Det ved jeg ikke. Vil tro, at en af de mere passive kunne være ulv, da de nok gerne lige vil fornemme hvem vi indbyggere tror er ulv, og så selvfølgelig være enige med os


Enig. Undrede mig over din post om ro og orden. Jeg er tilhænger af at der kommer lidt heat på folk, for at få så meget information som muligt.


Nuvel. God idé.
Vi har vel bare forskellige måder at gribe spillet an på.

Som kloge mennesker siger det: Less is more
01-12-2013 23:01 #42

Må vi godt skrive efter kl 22 idag?

01-12-2013 23:04 #43

Ja.. Der er først nat imorgen kl 22.

01-12-2013 23:05 #44

Noget på hjerte da, Mihan2?

01-12-2013 23:10 #45

Så er jeg også kommet til tasterne. Giver knuser ret, der er noget lusket over hvor hurtigt mihan vil melde han er god!!
Btw så er jeg også villa :)

01-12-2013 23:16 #46

pokeren går så elendigt, så jeg ligeså godt kan joine tråden..
spændende med så meget mudder allerede :)

01-12-2013 23:21 #47

@DrNoe

Vil du ikke uddybe. Gå lidt i detaljerne, med hvilken del der er spændende osv.

01-12-2013 23:25 #48

@Perro

Du vil ikke forsvare dig selv i forhold til mine udtalelser om dig? Du vil bare tage min kommentar med til dine ulvevenner eller?

01-12-2013 23:26 #49

@ Steffen

Jo gerne... to sek

01-12-2013 23:28 #50

Spids ører Villas! Ulven kommer med røverhistorier om lidt.

01-12-2013 23:31 #51
Skogmann skrev:
Så er jeg også kommet til tasterne. Giver knuser ret, der er noget lusket over hvor hurtigt mihan vil melde han er god!!
Btw så er jeg også villa :)


Du hopper med på heaten af mig som går på at jeg lige til sidst i mit indlæg presser ind at jeg er villa, hvorefter du gør det præcist samme selv?
Og det virker samtidig ekstremt ulvet i min optik at hoppe med på heat, istedet for at komme med sit eget indtryk til tråden.




01-12-2013 23:33 #52
Steffenbif skrev:
Det virker bare nervøst allerede at spørge hvem folk vil stemme ud. Ikke rigtig nogen indikationer på det endnu jo, så hvorfor spørge allerede? Virker som om han ikke er så god til at bære rollen som ulv. Hvad mener du?


Det må være denne.

Jo der er da nogle få indikationer. Jeg så noget ulvet i Rokamps posts, og ville derfor gerne have ham til at skrive noget mere. Desværre bed han ikke på. Hvilket jeg egenligt ikke forstår. Jeg ser ingen grund til at vi holder så meget igen. Omend de leans man har på nuværende tidspunkt er meget tynde, så er det vel det eneste man har at gå efter. So far har der ikke været så meget dialog mellem os, hvilket er en klar fordel for ulvene.

Ligeledes kan man skifte stemme lige så tosset man vil, så der er ingen grund til at gemme til sidste øjeblik. Stemmer vi helt uden info, så har vi intet at arbejde videre med de næste par dage.

01-12-2013 23:33 #53

@Steffen

Tror iøvrigt også at vi kigger efter forskellige ting, når vi kigger efter mulige ulve.

01-12-2013 23:36 #54

@Perro

Er enig Perro, in fact: Skogmann

01-12-2013 23:37 #55
Perro skrev:
Steffenbif skrev:
Det virker bare nervøst allerede at spørge hvem folk vil stemme ud. Ikke rigtig nogen indikationer på det endnu jo, så hvorfor spørge allerede? Virker som om han ikke er så god til at bære rollen som ulv. Hvad mener du?


Det må være denne.

Jo der er da nogle få indikationer. Jeg så noget ulvet i Rokamps posts, og ville derfor gerne have ham til at skrive noget mere. Desværre bed han ikke på. Hvilket jeg egenligt ikke forstår. Jeg ser ingen grund til at vi holder så meget igen. Omend de leans man har på nuværende tidspunkt er meget tynde, så er det vel det eneste man har at gå efter. So far har der ikke været så meget dialog mellem os, hvilket er en klar fordel for ulvene.

Ligeledes kan man skifte stemme lige så tosset man vil, så der er ingen grund til at gemme til sidste øjeblik. Stemmer vi helt uden info, så har vi intet at arbejde videre med de næste par dage.



Du går meget op i hvad ulvene tænker. Du leger lidt med omvendt psykologi tror jeg.

Har bare én ting at spørge dig om. Hvorfor har du så store tænder, Perro? Ja, tror godt mig og mine med-villas kender svaret.
01-12-2013 23:39 #56

LOl - var vist ikke klar over hvor mange aspekter der er i det her spil, før jeg joinede. Er igang med at tygge mig igennem "boot-camp"tråden. Nørdet, men spændende læsning.

Hvad er ideen i allerede så tidligt at prøve at låse profiler fast som ulv, Perro?

01-12-2013 23:40 #57

Så fik jeg også fri fra arbejde, og derved mulighed for at melde mig på banen :)
Skal lige have læst tråden igennem, og så er jeg klar til at få nakket nogle ulve!

01-12-2013 23:41 #58

Håber mine med-villas er lige så fornuftige som mig og gør følgende:

PERRO

01-12-2013 23:42 #59

@Steffen
Kom nu med nogle argumenter i stedet for bare at stå at råbe ulv. Du har intet at arbejde videre med imorgen, hvis det lykkedes dig, at få stemt mig ud.

DrNoe skrev:
LOl - var vist ikke klar over hvor mange aspekter der er i det her spil, før jeg joinede. Er igang med at tygge mig igennem "boot-camp"tråden. Nørdet, men spændende læsning.

Hvad er ideen i allerede så tidligt at prøve at låse profiler fast som ulv, Perro?


Læs lige igennem igen, og tjek hvem der låser profiler som ulv.
01-12-2013 23:43 #60

Villaleans so far:

Dr. Noe
Perro

Ulveleans:

SteffenBIF
Skogmann

01-12-2013 23:44 #61

Du er simpelthen for saglig og venlig i din tone når du modtager kritik. Tror det er en taktik for at fremstå så sød og rar at du umiligt kan være ulv. Jeg hopper sgu ikke på dine beskidte tricks.

01-12-2013 23:45 #62
Mihan29 skrev:
@Perro

Er enig Perro, in fact: Skogmann


Forstår ikke hvorfor du pludselig skal køre en hetz på mig, bare fordi jeg påpeger det som andre også har bemærket.det må være et ømt emne der bliver betrådt?? Men som man siger, så er det bedste forsvar jo også en godt angreb.
01-12-2013 23:47 #63
Mihan29 skrev:
Villaleans so far:

Dr. Noe
Perro

Ulveleans:

SteffenBIF
Skogmann


Jeg er nu lidt splittet ang Steffen.

@Steffen
Det er helt fair. Vi er på dag et af ... 5/6? mulige og der skal nok komme bål på. Så venter lige lidt med panikknappen. Mit problem er vel at jeg er enig i din taktik. Det er jo den eneste metode at få info på.
01-12-2013 23:48 #64

Perro

Jeg har allerede givet dig 3 argumenter og du beder om flere. Du følger ikke med i tråden. Du går mere op i at fremstå som en rigtig god spiller.

Det var nu argument 4. Er sikker på at mine med-villas kan give mig ret.

Hvad Mihan9 har gang i aner jeg ikke, men mon ikke han kommer til fornuft. Tror ikke han er ulv.

01-12-2013 23:48 #65
Perro skrev:
Mihan29 skrev:
Villaleans so far:

Dr. Noe
Perro

Ulveleans:

SteffenBIF
Skogmann


Jeg er nu lidt splittet ang Steffen.

@Steffen
Det er helt fair. Vi er på dag et af ... 5/6? mulige og der skal nok komme bål på. Så venter lige lidt med panikknappen. Mit problem er vel at jeg er enig i din taktik. Det er jo den eneste metode at få info på.


Er også splittet, han er så fremme i skoene hvilket råber villager til mig. Men at han konstant skal skrive "mig og mine med-villas" får alarmklokkerne til at ringe.
01-12-2013 23:50 #66
Skogmann skrev:
Mihan29 skrev:
@Perro

Er enig Perro, in fact: Skogmann


Forstår ikke hvorfor du pludselig skal køre en hetz på mig, bare fordi jeg påpeger det som andre også har bemærket.det må være et ømt emne der bliver betrådt?? Men som man siger, så er det bedste forsvar jo også en godt angreb.


Jeg har skrevet til dig hvorfor jeg synes du virker ulvet?
01-12-2013 23:51 #67
Perro skrev:
Mihan29 skrev:
Villaleans so far:

Dr. Noe
Perro

Ulveleans:

SteffenBIF
Skogmann


Jeg er nu lidt splittet ang Steffen.

@Steffen
Det er helt fair. Vi er på dag et af ... 5/6? mulige og der skal nok komme bål på. Så venter lige lidt med panikknappen. Mit problem er vel at jeg er enig i din taktik. Det er jo den eneste metode at få info på.


Folk må sgu kunne se at Perro går for meget op i at være good guy end egentlig at få info. Jeeeesus hvis du ikk ryger som numero uno.
01-12-2013 23:51 #68

Både villains og ulve har vel interesse i at fremstå så venlige og høflige som muligt fra start af.

Men giver vel ikke meget mening for en ulv at være hyper-aktiv i tråden lige fra kampstart?

01-12-2013 23:52 #69

Men synes han overdriver DrNoe.. Perro tror han mestrer omvendt psykologi, så han er så aktiv for at få folk til at tro at han I HVERT FALD IKKE er ulven..

01-12-2013 23:53 #70
Steffenbif skrev:
Perro skrev:
Mihan29 skrev:
Villaleans so far:

Dr. Noe
Perro

Ulveleans:

SteffenBIF
Skogmann


Jeg er nu lidt splittet ang Steffen.

@Steffen
Det er helt fair. Vi er på dag et af ... 5/6? mulige og der skal nok komme bål på. Så venter lige lidt med panikknappen. Mit problem er vel at jeg er enig i din taktik. Det er jo den eneste metode at få info på.


Folk må sgu kunne se at Perro går for meget op i at være good guy end egentlig at få info. Jeeeesus hvis du ikk ryger som numero uno.


Er overvejende enig - omend jeg nok nærmere har dig som villager end ulv..

DrNoe skrev:
Både villains og ulve har vel interesse i at fremstå så venlige og høflige som muligt fra start af.

Men giver vel ikke meget mening for en ulv at være hyper-aktiv i tråden lige fra kampstart?


Hvorfor ikke?
Steffenbif har fx været temmelig offensiv, men jeg tror han er villager.
01-12-2013 23:58 #71

Jeg tror sgu heller ikke at en rookie ulv laver det nummer Steffen har gang i. Derfor hælder jeg mere til Mihans linie.

Mit problem med Steffens spil er at han er så lock på at jeg er ulv allerede nu. De tre spil jeg har været med i er det ikke lykkedes at ramme en ulv endnu. Dr. Noe's argument i post 68 er også sådan at jeg ville tolke en ulvetaktik. Og det var med den i baghovedet at jeg spurgte ind til Rokamps stemme.

Min frygt er dog at det lykkedes Steffen at lynche mig, for derefter at blive beskyldt for at lynche en villa, og så selv ryge. Så tror jeg at vi står med bar røv på starten af dag 3.



01-12-2013 23:59 #72

Det vil sige Mihas linie - Med steffen som neutral...

02-12-2013 00:02 #73

Hvis politiet forhører en skyldig vil han sidde og tale dem efter munden og give dem ret i alt. Hvis de forhører en Uskyldig, så vil han hæve stemmen, modargumentere og blive en smule sur måske.

Perro er den skyldige i ovennævnte eksempel.

02-12-2013 00:06 #74
Steffenbif skrev:
Hvis politiet forhører en skyldig vil han sidde og tale dem efter munden og give dem ret i alt. Hvis de forhører en Uskyldig, så vil han hæve stemmen, modargumentere og blive en smule sur måske.

Perro er den skyldige i ovennævnte eksempel.


Klog og sjov parallel du drager, og kan egentlig godt følge dig. Med det sagt må jeg sige at jeg synes du går en tand for meget til Perro lige pt. Han lyder ihvertfald meget villaish i tone imo.
02-12-2013 00:08 #75

@Mhan29

Hvor mange gange skal jeg sige det? Omvendt psykologi. Håber sgu folk kan følge mig..

02-12-2013 00:10 #76
Steffenbif skrev:
Håber mine med-villas er lige så fornuftige som mig og gør følgende:

PERRO


Puha, det der virker, uden jeg kan forkalre hvorfor, ret ulvet.
Jeg synes det er lidt interessant, at folk ret hurtigt virker ret sikre i deres leans. Altså vi er vel alle newbs, så imho bør vi ikke dømme nogen inde eller ude endnu. Jeg er stadig på grinden, men har åbnet bootcamptråden for at få lidt indsigt i det her :o)
02-12-2013 00:11 #77
Steffenbif skrev:
@Mhan29

Hvor mange gange skal jeg sige det? Omvendt psykologi. Håber sgu folk kan følge mig..


Kan sagtens følge dig, tror bare ikke det er det Perro han gør. Jeg synes faktisk at Perro reagerer meget flot på den heat du giver ham, det der har gjort ham til et villalean hos mig.
02-12-2013 00:11 #78
Steffenbif skrev:
Hvis politiet forhører en skyldig vil han sidde og tale dem efter munden og give dem ret i alt. Hvis de forhører en Uskyldig, så vil han hæve stemmen, modargumentere og blive en smule sur måske.

Perro er den skyldige i ovennævnte eksempel.


En intelligent skyldig vil vel tage samme linje som en uskyldig?
02-12-2013 00:13 #79

Det er nu fair nok at han går til den. Problemet er bare hvis steffen kun har tunnelsynet på. Så enden vi med at han enten har ret eller har mislychet... Vi har dermed intet at arbejde med imorgen.

I tidligere spil er der blevet sat nogle "vogne" op. Med et par timer til afstemningen er der blevet sat to personer i vognene, som folk kunne stemme på. Håbet er naturligvis at ramme en ulv i en af disse vogne, for så at kune anvende den info, hvis man rammer en info.

Hvis Steffen for held med sit heat på mig, så forslår jeg at vi får sat endnu en vogn op, og villas forsøger at fordele stemmerne nogenlunde ligeligt. Dermed er der mest mulig info, hvis jeg ryger imorgen...

02-12-2013 00:14 #80

hvis man rammer en info.... hvis man rammer en villa..

Håber at det giver mening.

02-12-2013 00:15 #81

@Madsmk og Mihan29

Obv is Obv


@Perro
Du prøver for meget. Nu tænker du endda også på hvordan vi andre klarer den hvis du ryger..

02-12-2013 00:25 #82

Selvfølgelig gør jeg det. Vi bliver da nød til at får så meget info som muligt. Ellers finder vi aldrig de tre ulve. Hvis det ender med at vi stemmer på 7 forskellige, så gør vi det alt for nemt for ulvene. De kan trods alt snakke sammen og placere deres stemmer taktisk, hvor villas står alene.




02-12-2013 00:26 #83

Hvem stemmer du på hvis afstemningen var om 5 min?

02-12-2013 00:27 #84

Uden at have læst tråden igennem, så Skogmann.

02-12-2013 00:30 #85

Tjaah. Han virker bare random imo.. Hvis ikk han bidrager med et eller andet, så er jeg nok også klar på at lynche ham.. Men så skal du lige overbevise mig først :)

02-12-2013 00:36 #86

Jeg stemmer ikke Steffen, Knuser og Mihan. Nok heller ikke Fukdifuk.

Jeg kan sgu ikke overbevise dig om Skogmann da det obv er tyndt, men det undre mig at har forsvinder lige så snart der kommer lidt heat på ham. Det er vel typisk at der bliver råbt ulv efter dem der deltager i tråden, da vi kigger efter hvad der ser ulvet ud. Derfor er det vel nemmest som ulv, at holde sig under radaren.

02-12-2013 00:37 #87

Vores mål inden EOD imorgen er selvfølgelig at få satte to vogne op, for at se hvordan folk og især ulvene reagerer på de vogne der er sat op.

@Perro

Nu kender jeg Skogmann og tror egentlig bare han er gået i seng. Lad os se hvad der sker imorgen når folk er online.

02-12-2013 00:40 #88

Har ikke nogle klare bud endnu - men der er også nogle stykker, der slet ikke har meldt op endnu.

02-12-2013 00:40 #89

Det er naturligvis tidligt at konkludere noget. Så vidt jeg kan se er der et par stykker der ikke er ankommet i tråden endnu. Så det er naturligvis tyndt. Jeg er f. eks. selv kun lidt deltagende før 17 imorgen pga job. Men det ville f. eks overraske mig meget hvis Steffer flipper villa efter at have råbt ulv af mig i et par timer.

02-12-2013 00:41 #90

ahh * flipper ulv...

02-12-2013 00:46 #91

@DrNoe
Hvem ville du så stemme på?

02-12-2013 00:48 #92

Well - min stemme ville nok gå på en der har postet en enkelt gang eller to i tråden for ikke at virke for suspekt.

Jeg tror hverken på Perro eller Steffen som ulv

02-12-2013 00:51 #93

Jeg hopper i kassen. Jeg er først med fra kl 17... hvis jeg ikke lige får tid til at kigge forbi.

02-12-2013 08:10 #94
Administrator
Votecount tom 93

[] DrNoe
[] fukdifuk
[] Knuser
[] madsmk
[] Mags
[] Mihan29 - skogmann
[] Mkris
[1] Perro
[] Rokamp90
[1] Skogmann
[] Steffenbif - perro
[] Temujin
[] Vidx
02-12-2013 08:20 #95

Vidx, Mags, Knuser

Kom frit frem!

[Howl]

02-12-2013 08:24 #96

Sorry - havde ikke set at knuser havde meldt ind øverst i tråden. Du er måske god nok :)

02-12-2013 08:37 #97

Godmorgen Dr! Hvad synes du er den sjoveste rolle man kan have er? Ulv eller Villa?

02-12-2013 08:41 #98

Det er mit første spil, men må da klart være sjovest at spille ulv

02-12-2013 08:43 #99

Samme her, og enig. GL

02-12-2013 08:52 #100
Villas læs med her

Thingy skriver i bootcamp tråden at hans måde at spille på, det er at skrive ret ufiltreret. Da det er et nybegynder spil, og jeg selv er ny, tænker jeg at jeg også vil gøre det. På den måde håber jeg at jeg kan være let at læse som indbygger, og tænker det er et godt sted at starte. (Ville en ulv skrive sådan, ja sikkert, men altså, det er jo det tricky ved spillet. Som MadsMk skriver, så svare en intelligent skyldig vel som en uskyldig).

Ulvens interesse må være ikke at falde i vores søgelys, derfor holde sig neutral. Men det ved ulven jo også vi ved, derfor vil en trænet ulv blandt nybegyndere måske vælge at tage en mere fremtrædende dømmende rolle.

Jeg har en ide om Mihan29 har et par spil på bagen, men er ikke sikker. Men tror han er frembrusende fra start, fordi vi skal nå til den erkendelse at han kun ville tage den rolle hvis han var indbygger.

@Mihan29 hvor mange spil har du på bagen? (obv lynch hvis du vælger at undlade at svare/svare falsk)

Til jer andre, undskyld for at have skrevet 10 linjer sammenlignet med jeres 1 liners :D
02-12-2013 08:54 #101
DrNoe skrev:
Vidx, Mags, Knuser

Kom frit frem!

[Howl]


Doktor, jeg er her. Synes jeg hørte en fugl synge om, at spillet ville starte mandag, derfor min ankomst på dette tidspunkt.


Til dig der skrev man kunne forvente at bruge 1 time om dagen, jeg tror du underdrev.
02-12-2013 08:56 #102

Mornin gents!

@Vidx

Jeg har to såkaldte turbo spil i bagagen, jeg har dog railet en WW der blev spillet i sidste uge. Tror jeg samlet har 10 WW indlæg.

02-12-2013 08:58 #103

@Mihan29

Fair nok. Jeg lader dig stå hen i det uvisse. Det var bare en tanke. Synes alt er meget usikkert endnu

02-12-2013 09:03 #104

Sad lige og funderede over hvor lidt jeg ved lige pt., tror først vi for alvor kan have seriøse mistanker i løbet af de næste par dage, når vi ser hvordan stemmerne udvikler sig, måske vi ser ulvene desperat forsøger at redde en af sine egne der er ved at blive lynchet.

Idag bliver noget af et vildskud fra min side af.

02-12-2013 09:03 #105

@Vidx

Synes det er fine tanker, også bare at få noget diskussion staret.

02-12-2013 09:06 #106
Mihan29 skrev:
@Vidx

Synes det er fine tanker, også bare at få noget diskussion staret.


Må man godt skrive hvis man er Seer (ikke at det er mig)
02-12-2013 09:11 #107
Vidx skrev:
Mihan29 skrev:
@Vidx

Synes det er fine tanker, også bare at få noget diskussion staret.


Må man godt skrive hvis man er Seer (ikke at det er mig)


Du må godt skrive at du er Seer ja. Men for en Seer gælder det om at holde sig i live så langt tid som muligt, fordi for hver nat han er i live ved vi endnd en persons rolle.
02-12-2013 09:18 #108

Der har været votecount, og nogle har stemt. Pta. vi ved meget lidt, så synes jeg det er en god idé at få smidt min stemme, for at opsamle mest mulig information inden dagen er omme.

Så med stor usikkerhed, så går min stemme foreløbig på:

Mihan29

02-12-2013 09:23 #109

I mangel af bedre bud:

Mags

02-12-2013 09:25 #110

God dag læser med her på jobbet på mobilen. Må sige det er tidligt der er kommet votes.

Mihan29 og vidx hvordan er i kommet frem til jeres votes?

02-12-2013 09:26 #111
DrNoe skrev:
I mangel af bedre bud:

Mags


Hvis du absolut intet har at basere det på, så behøver du ikke at stemme :)
Det er først senere på dagen, når der forhåbenligt også er opsat vogne at det er vigtigt du stemmer.
02-12-2013 09:27 #112
DrNoe skrev:
I mangel af bedre bud:

Mags


Synes din taktik med at gøre formodede indbyggere, der endnu ikke aktive, mistænkelige virker noget naiv. Tror de havde været mere opmærksomme
02-12-2013 09:28 #113

Det var egentlig også bare for at få de sidste ud af busken.
Ok. Kan godt være jeg er lidt for hurtig

02-12-2013 09:32 #114
Knuser skrev:
God dag læser med her på jobbet på mobilen. Må sige det er tidligt der er kommet votes.

Mihan29 og vidx hvordan er i kommet frem til jeres votes?


Den meget sparsomme begrundelse jeg havde, det var hvad jeg skrev i #100

Og så holdt jeg det heller ikke skjult, at en del af hensigten med at give min stemme, det var at det måske kunne medvirke til at opsnappe lidt information. Synes måske jeg allerede har fået lidt information, men den vil jeg komme med senere.
02-12-2013 09:47 #115
Knuser skrev:
God dag læser med her på jobbet på mobilen. Må sige det er tidligt der er kommet votes.

Mihan29 og vidx hvordan er i kommet frem til jeres votes?


Skogmann er for mig den eneste som er decideret ulvet, og det er vurderet udfra hans to enlige post so far.

Nu da du har læst det hele, kunne du så ikke tænke dig at lave en liste med ulve og villaleans? det behøver ikke være et længere indlæg med begrundselser.
02-12-2013 12:23 #116

Vidx
Tidligere spørg du om man må poste man er seer men står det ikke i bootcamp tråden (ikke helt sikker har ikke tid til at læse den igen)

Kan ikke overskue at lave liste på mobilen så ser lige på det i næste pause fra jobbet at skrive dem på et stykke papir først.

02-12-2013 12:28 #117

Steffenbif
Lige et hurtigt spørgsmål hvor mange spil har du spillet før dette?

02-12-2013 12:29 #118

Dette er mit første.


Hvorfor? Og hvad med dig?

02-12-2013 12:31 #119

Jamen jeg har skimtet bootcamp tråden. Har også kun skimtet denne tråd, dertil hvor jeg begyndte at deltage. Er ikke så god til at sætte mig ned og læse sådan noget grundigt.

02-12-2013 12:35 #120

Steffenbif, hvorfor har du ikke postet hele dagen, mens du svare 1 min efter knuser har spurgt dig om noget? Prøver du at holde lav profil?

02-12-2013 12:36 #121

Bare lidt info Steffenbif og dette er mit andet

Vidx ok

Mihan29 du er helt sikker Ulvelean resten kommer

02-12-2013 12:37 #122

Vidx du svarede også hurtigt

02-12-2013 12:41 #123

Har faktisk lige fået mig en middagslur. (Fra 08:30 - 12:00)

Sad og tænkte hvad jeg kunne bidrage med i tråden, og mens jeg skrev poppede Knusers post op. Ikke noget underligt i det.

Men måske er du en paranoid ulv, Vidx?

02-12-2013 12:45 #124

Sjovt har lige smidt Vidx på mit ulvelaen på den
og han har også skrevt noget med seer tidliger evt for at se ud som en seer så man ikke så ham som en ulv.

02-12-2013 12:52 #125

@Steffenbif
fandt du ud af om du kunne bidrage med noget?

DrNoe = villalean

02-12-2013 13:00 #126

@Knuser

Det eneste jeg kan tænke på lige nu, er at få hentet en sandwich. Så kan desværre først bidrage med noget når jeg kommer hjem igen..

02-12-2013 13:12 #127
DrNoe skrev:
I mangel af bedre bud:

Mags


Nu ved jeg ikke om du med "kom frit frem" mener noget konkret spilmæssigt, for meldte mig da på banen i går aftes i #57.

Jeg har ikke de store reads endnu, men hælder pt. også mest til Skogmann.
Hopper hurtigt på Mihan-vognen, og har endnu ikke forsvaret "modangrebet".

Dette kan selvfølgelig ændre sig hvis/når Skogmann igen svarer i tråden.
02-12-2013 13:13 #128
Mags skrev:
DrNoe skrev:
I mangel af bedre bud:

Mags


Nu ved jeg ikke om du med "kom frit frem" mener noget konkret spilmæssigt, for meldte mig da på banen i går aftes i #57.

Jeg har ikke de store reads endnu, men hælder pt. også mest til Skogmann.
Hopper hurtigt på Mihan-vognen, og har endnu ikke forsvaret "modangrebet".

Dette kan selvfølgelig ændre sig hvis/når Skogmann igen svarer i tråden.


Hvad mangler jeg at svare på?
02-12-2013 13:18 #129
Knuser skrev:
Vidx du svarede også hurtigt


Jep, jeg har holdt mig opdateret hele formiddagen. Prøv at læs hvad jeg skrev igen
02-12-2013 13:18 #130

Jeg fik måske formuleret det skidt, men mit indlæg er myntet på Skogmann og ikke dig.
"Hopper hurtigt på Mihan-vognen, og har endnu ikke forsvaret "modangrebet." skal ses som en forlængelse af den linie jeg skrev ovenover det citerede :)

02-12-2013 13:19 #131
Steffenbif skrev:
Har faktisk lige fået mig en middagslur. (Fra 08:30 - 12:00)

Sad og tænkte hvad jeg kunne bidrage med i tråden, og mens jeg skrev poppede Knusers post op. Ikke noget underligt i det.

Men måske er du en paranoid ulv, Vidx?


Synes det var et sjovt sammentraf at din første post dag var lige 1 min efter du blev direkte spurgt, thats it.
02-12-2013 13:19 #132

@mags

Missede #57
Knuser, Vidx = villa

02-12-2013 13:19 #133

@Mags

Hehe efter jeg skrev min post tænkte jeg faktisk at jeg havde misforstået det du skrev, men man må jo ikke redigere.

02-12-2013 13:20 #134
Knuser skrev:
Sjovt har lige smidt Vidx på mit ulvelaen på den
og han har også skrevt noget med seer tidliger evt for at se ud som en seer så man ikke så ham som en ulv.


Er ikke seer, har jeg hele tiden sagt
02-12-2013 13:24 #135

@DrNoe nogle ulve leans??

02-12-2013 13:29 #136
Vidx skrev:
Knuser skrev:
Sjovt har lige smidt Vidx på mit ulvelaen på den
og han har også skrevt noget med seer tidliger evt for at se ud som en seer så man ikke så ham som en ulv.


Er ikke seer, har jeg hele tiden sagt


Dog stadig mærkværdigt, at du skriver og spørger om seeren må afsløre sin identitet.
02-12-2013 13:32 #137
Vidx skrev:
Knuser skrev:
Sjovt har lige smidt Vidx på mit ulvelaen på den
og han har også skrevt noget med seer tidliger evt for at se ud som en seer så man ikke så ham som en ulv.


Er ikke seer, har jeg hele tiden sagt


ved jeg har dig som ulv
02-12-2013 13:39 #138
Rokamp90 skrev:
Vidx skrev:
Knuser skrev:
Sjovt har lige smidt Vidx på mit ulvelaen på den
og han har også skrevt noget med seer tidliger evt for at se ud som en seer så man ikke så ham som en ulv.


Er ikke seer, har jeg hele tiden sagt


Dog stadig mærkværdigt, at du skriver og spørger om seeren må afsløre sin identitet.


en Skjult ulv i dig Rokamp90 kom med nogle tanker om det du har læst nu
du er klar til at bakke en mistanke op du må have andet og komme med også så
02-12-2013 13:48 #139
Rokamp90 skrev:
Vidx skrev:
Knuser skrev:
Sjovt har lige smidt Vidx på mit ulvelaen på den
og han har også skrevt noget med seer tidliger evt for at se ud som en seer så man ikke så ham som en ulv.


Er ikke seer, har jeg hele tiden sagt


Dog stadig mærkværdigt, at du skriver og spørger om seeren må afsløre sin identitet.


Ang. Det at jeg spurgte omkring seer, hvis det var at jeg var ulv, så tror jeg at jeg ville passe mere på med sådanne spørgsmål. Det kunne selvfølgelig være et level, men ville være et lidt sygt lvl i nybegynder spil som dette.
02-12-2013 13:51 #140

@Alle

Det er ulves opgave at finde seer.... Det er villas opgave at dække over seer, da han er vores eneste måde at få sikre peeks på. Så stop alt den seer snak nu. I hjælper kun ulvene!

02-12-2013 13:54 #141
Vidx skrev:
Rokamp90 skrev:
Vidx skrev:
Knuser skrev:
Sjovt har lige smidt Vidx på mit ulvelaen på den
og han har også skrevt noget med seer tidliger evt for at se ud som en seer så man ikke så ham som en ulv.


Er ikke seer, har jeg hele tiden sagt


Dog stadig mærkværdigt, at du skriver og spørger om seeren må afsløre sin identitet.


Ang. Det at jeg spurgte omkring seer, hvis det var at jeg var ulv, så tror jeg at jeg ville passe mere på med sådanne spørgsmål. Det kunne selvfølgelig være et level, men ville være et lidt sygt lvl i nybegynder spil som dette.


sket noget nær det samme i mit først nybegynder spil.
02-12-2013 13:54 #142
Perro skrev:
@Alle

Det er ulves opgave at finde seer.... Det er villas opgave at dække over seer, da han er vores eneste måde at få sikre peeks på. Så stop alt den seer snak nu. I hjælper kun ulvene!


@Perro
er det her for at redde du ikke ser ud som en ulv som Steffebif siger?
02-12-2013 13:58 #143

@ Knuser

Kom nu videre...


Jeg er offline igen i nogle timer.

02-12-2013 14:00 #144
Perro skrev:
@ Knuser

Kom nu videre...


Jeg er offline igen i nogle timer.


ok du er offline efter du lige kommer ind og smider 1 post!?!?!
02-12-2013 14:02 #145
Knuser skrev:
Perro skrev:
@ Knuser

Kom nu videre...


Jeg er offline igen i nogle timer.


ok du er offline efter du lige kommer ind og smider 1 post!?!?!


Interessant spørgsmål, og jeg vil meget gerne høre svaret derpå, men Perro skrev trods alt dette i aftes:
Perro skrev:
Jeg hopper i kassen. Jeg er først med fra kl 17... hvis jeg ikke lige får tid til at kigge forbi.
02-12-2013 14:06 #146
Perro skrev:
Tør dårligt skrive det, men jeg læste nu "Mihans" lock, som ren ironi... men lad os nu se.


Jeg er lidt on/off i aften. Er klar på, og håber på stor aktivitet, men venter lige med at skrive yderligere tanker til folk har tjekket ind.


Læs #15 får andre det som ironi eller er det en ulv der hjælper en anden?
02-12-2013 14:09 #147

Knuser.

Slap lige af. Du angriber alt og alle. Jeg ved ikke, jeg lyncher dig uanset hvad hvis du ikke viser en anelse mere omtanke i dine poste, du gør det mega forvirrende :D syr to say

02-12-2013 14:10 #148

Ved det ikke.

Tror bare, at der skabes lidt heat på fukdifuk, da det er en spøjs kommentar at skrive :D

02-12-2013 14:14 #149

Det med vogne, hvordan er det at det fungere?

02-12-2013 14:23 #150

1 Vogn = 1 navn
2 Vogn = 1 navn

og så stemmer vi indenfor der
så der ikke smides stemmer på 7 forskellige

02-12-2013 14:24 #151
Vidx skrev:
Knuser.

Slap lige af. Du angriber alt og alle. Jeg ved ikke, jeg lyncher dig uanset hvad hvis du ikke viser en anelse mere omtanke i dine poste, du gør det mega forvirrende :D syr to say


Angriber da kun 3 som har mine ulve leans
02-12-2013 14:26 #152

Knuser, må jeg høre de ulve Laen du har fundet frem til? Jeg skriver mine når jeg har sendt denne post.

02-12-2013 14:33 #153

Mine ulve leans er:

Mihan29
Dr. Noe
Steffenbif

Medmindre folk henvender sig til mig, så vil jeg holde lidt igen og prøve at bestemme mig lidt endnu, er stadig ret usikker

02-12-2013 14:35 #154

Var det fordi jeg var efter de inaktive, at du har mig mistænkt for at være ulv, Vidx -eller hvad bygger du det på?


Skal hente børn, trummerum, etc.

Joiner tråden igen senere

02-12-2013 14:36 #155

Knuser, jeg får det til 5 siden post 121

Mig, dr. Noe, mihan29, perro og rokamp. Synes bare de kom lidt med flygtigt :-)

02-12-2013 14:38 #156
Vidx skrev:
Knuser, jeg får det til 5 siden post 121

Mig, dr. Noe, mihan29, perro og rokamp. Synes bare de kom lidt med flygtigt :-)



4 havde glemt 1

men hvor er jeg efter dr. noe?
02-12-2013 14:39 #157

Godmorgen folkens. På trods af, at jeg først lige er stået op, så skyldes det ikke natlige ulveaktiviteter ;)
Jeg er på mobilen. Jeg har læst det hele o og har et par mulige reads, men venter til at uddybe til jeg er på en pc.. Det er mere overskueligt.

Villalean
Mihan
Vidx

Ulvelean
Steffen

02-12-2013 14:40 #158

Doktor ven, ja.

Hvis jeg var ulv, så tror jeg at jeg ville gøre som dig. Der var en del beskyldningerne i aftes, og ved samtidig lige at inddrage de inaktive (som du ved alle er Villas), så synes jeg du giver dig selv gode odds for at Cruise lige igennem sammen med din medulv

02-12-2013 14:42 #159
Knuser skrev:
Vidx skrev:
Knuser, jeg får det til 5 siden post 121

Mig, dr. Noe, mihan29, perro og rokamp. Synes bare de kom lidt med flygtigt :-)



4 havde glemt 1

men hvor er jeg efter dr. noe?


Beklager, der stod villalean ved dr.noe. Så var vi begge galt på den med en enkelt :-)
02-12-2013 14:50 #160

Btw fra det jeg skimmede i bootcamptråden, så er det lettere at få villaleas end ulveleans, så hvis vi skal lave to vogne, kunne vi evt udvælge to af dem, som færrest har villalean på. Det får folk til at skulle være aktive (som i at komme med villaleans) og giver ingen af os nybegyndere for meget ansvar mht at spotte ulve?

02-12-2013 14:56 #161
Administrator

Votecount tom 160

[ ] DrNoe - mags
[ ] fukdifuk
[ ] Knuser
[ ] madsmk
[1] Mags
[1] Mihan29 - skogmann
[ ] Mkris
[1] Perro
[ ] Rokamp90
[1] Skogmann
[ ] Steffenbif - perro
[ ] Temujin
[ ] Vidx - Mihan

02-12-2013 15:23 #162

Well... here goes.

Jeg vil gerne bede folk om at læse Dr. Noe igennem. Jeg ser ham meget gerne som en vogn idag og tror ofte at vi finder en ulv her. Hver og en af hans post er uskyldigheden selv, og han bidrager med lige præcis 0 til at opklare spillet. Omvendt får han postede en del ligegyldig fluff, for ikke at blive mistænkt for manglende aktivitet.

Brug evt ctrl F / cmf F til at tjekke indlæg igennem.



02-12-2013 15:43 #163

@Perro

Jeg er (igen) en smule enig i dine betragtninger, det er ren fluff og prøver ikke at køre heat på nogen som helst. Vil dog samtidig gerne give ham en chance for at komme efter det, for føler der er noget villaish over hans tone, selvom det er fluff.

Mit bud på vogne idag ville være de to jeg har de største ulveleans på idag, som er:

Skogmann og Rokamp.

02-12-2013 16:34 #164

Vidx kom væk fra Mihan, han er helt sikkert villa. Mihan laver ikke den start som ulv i et nybegynderspil, han er på som den første efter 10 min, og får endda smidt noget ironi ind i en af de første post, det sker ikke som nybegynderulv.

Den der springer i øjnene på mig er Skogmann, han kommer lige ind fra siden og puster lige så stille til ilden, for så at forsvinde igen. Han er fin som den ene vogn for mig.

Jeg skal til floorball om ikke så længe, men er på igen omkring 21.20-21.30 indtil der er skogmann et fint bud

02-12-2013 16:43 #165
Temujin skrev:
Vidx kom væk fra Mihan, han er helt sikkert villa. Mihan laver ikke den start som ulv i et nybegynderspil, han er på som den første efter 10 min, og får endda smidt noget ironi ind i en af de første post, det sker ikke som nybegynderulv.

Den der springer i øjnene på mig er Skogmann, han kommer lige ind fra siden og puster lige så stille til ilden, for så at forsvinde igen. Han er fin som den ene vogn for mig.

Jeg skal til floorball om ikke så længe, men er på igen omkring 21.20-21.30 indtil der er skogmann et fint bud


Du har ikke helt overbevist mig. Har et read på mihan fra tidligere der siger mig at han er tilpas fræk til at lave det nummer. Men er dog villig til at lade ham slippe igennem i denne omgang uden den store diskussion, og så evaluere efter afstemningen.

Synes dog også dr. Noe som den ene, så den er jeg helt med på. Venter bare med at lave min stemme om til det med vogne er blevet sat op.
02-12-2013 16:49 #166

Er enig med Temujin. Har også Mihan som et svagt villalean.
At han så ser mig som ulv er jeg ganske uforstående over for, men det kan jeg desværre ikke ændre på pt.

Jeg ser rigtig gerne steffen og mags snart melde sig ind igen.

madsmk skrev:
Btw fra det jeg skimmede i bootcamptråden, så er det lettere at få villaleas end ulveleans, så hvis vi skal lave to vogne, kunne vi evt udvælge to af dem, som færrest har villalean på. Det får folk til at skulle være aktive (som i at komme med villaleans) og giver ingen af os nybegyndere for meget ansvar mht at spotte ulve?


Og +1 til dette. Virker som en rigtig fornuftig idé.


Vidx skrev:
Temujin skrev:
Vidx kom væk fra Mihan, han er helt sikkert villa. Mihan laver ikke den start som ulv i et nybegynderspil, han er på som den første efter 10 min, og får endda smidt noget ironi ind i en af de første post, det sker ikke som nybegynderulv.

Den der springer i øjnene på mig er Skogmann, han kommer lige ind fra siden og puster lige så stille til ilden, for så at forsvinde igen. Han er fin som den ene vogn for mig.

Jeg skal til floorball om ikke så længe, men er på igen omkring 21.20-21.30 indtil der er skogmann et fint bud


Du har ikke helt overbevist mig. Har et read på mihan fra tidligere der siger mig at han er tilpas fræk til at lave det nummer. Men er dog villig til at lade ham slippe igennem i denne omgang uden den store diskussion, og så evaluere efter afstemningen.

Synes dog også dr. Noe som den ene, så den er jeg helt med på. Venter bare med at lave min stemme om til det med vogne er blevet sat op.


Hvem vognene skal være, er jeg liiidt usikker på pt. Men en fremvisning af min lejlighed, en kop kaffe og en gennemlæsning af tråden kan vel ændre dette, så jeg kan få smidt mit forslag til vogne op.
02-12-2013 16:53 #167
madsmk skrev:
Btw fra det jeg skimmede i bootcamptråden, så er det lettere at få villaleas end ulveleans, så hvis vi skal lave to vogne, kunne vi evt udvælge to af dem, som færrest har villalean på. Det får folk til at skulle være aktive (som i at komme med villaleans) og giver ingen af os nybegyndere for meget ansvar mht at spotte ulve?


Synes det lyder fornuftigt. Har også selv lagt mange kræfter i at bekende kulør, hvilket jeg også har set belønnet i et par villa vurderinger (dog også en eller flere ulve antydningers, men wtf :p) så det bliver spændende fra nu af, her når folk begynder og få fri :-)
02-12-2013 17:06 #168

Hey så er jeg back igen.

Den eneste jeg er overbevist om er Villa er Madsmk..


Temujin kommer lige på banen og forsvarer Mihan (sin medulv?). Det virker lidt spøjst..



Må faktisk sige, at det post Temujin kommer med gør ham til ulv i mine øjne..

For mig ser det sådan ud so far i forhold til ulve:

Temujin
Mihan29
DrNoe

02-12-2013 17:09 #169

Jeg hælder pt mest til Skogmann og DrNoe som vogne.
Skogmann har vi intet hørt fra siden i går aftes (nat), og hans hurtige forsvinden efter Mihan giver lidt igen, er imo ikke overbevisende.

DrNoe har været "aktiv" med 13 posts, men har endnu ikke bidraget med noget specielt. Han har votet mig ulv("I mangel af bedre bud" #109), og clearet Knuser og Vidx, men uden en eneste begrundelse for nogle af disse.

02-12-2013 17:13 #170
Det kunne selvfølgelig være et level, men ville være et lidt sygt lvl i nybegynder spil som dette.


Faktisk studser jeg også over dette fra Vidx.

Prøver at negligere spillet. Bare fordi vi er nybegyndere kan vi vel stadig meta hinanden.

DrNoe's "inaktivitet" og løse skud undrer mig. Derfor hælder jeg også til ham. Jeg har argumenteret fint for fx Perro, men han vælger Mags fuldstændig idéløst? Aaaarh



BTW, så er Skogmann på job. Han har fri kl 17:30. Vil tro han melder noget op omkring kl 18. Men hvis han ikke kommer med noget fornuftigt er jeg heller ikke bleg for at putte ham i en vogn..

02-12-2013 17:18 #171

Godt at se at folk begynder at melde sig på banen! Der er nu under 5 timer til EOD, men kan ikke helt finde ud af om vi har travlt eller ej.
Rokamps sidste post scorer villapoints hos mig. Kan se der er flere der er enige i Skogmann som vogn, hvilket jeg synes vi skal holde fast i.
Men bare fordi Skogmann er vogn til at starte med betyder det ikke det ikke kan ændres, det er mest bare for at se hvordan ulvene reagerer på de vogne der bliver sat op, der kan der hentes meget information.

@SteffenBIF

noget specielt der gør mig til ulvekandidat hos dig?


02-12-2013 17:21 #172
Temujin skrev:
Perro skrev:
Tør dårligt skrive det, men jeg læste nu "Mihans" lock, som ren ironi... men lad os nu se.


Jeg er lidt on/off i aften. Er klar på, og håber på stor aktivitet, men venter lige med at skrive yderligere tanker til folk har tjekket ind.


Ja, det skrev han jo så også selv, men man skal passe på med ironi i dette spil :) Tror ikke det første sted vi skal lede efter en ulv er ved ham eller Knuser, det er vel i ulvenes interesse at lade os indbyggere komme i clinch med hinanden og så ellers hoppe lidt med på stemningen


Uden at hoppe med på nogle af de andre betragtninger, så synes jeg isoleret set denne brug af "os" virker unødvendig, medmindre man vil pointere, at man er den del af indbyggerne. Det har man måske ekstra fokus på, fordi man er ulv. Det kan selvfølgelig også være fordi vi alle er nye, og ingen vil "dø" efter første dag!
02-12-2013 17:29 #173

Jeg har btw villa-lean på både Perro og DrNoe.

Perro prøver at skabe debat, og selvom han ikke r meget for at debattere sine egne indlæg, så synes jge han skriver så distanceret, som en ulv ikke vil gøre. Jeg tror en ulv mere vil trilstærbe sig på at være en del af flokken.

Er DrNoe ulv, så vil det overraske mig rigtig meget, at han stemmer random på Mags, medmindre de andre kandidater er ulve. Dette er formentlig ikke tilfældet, så derfor også villalean på DrNoe. Det er lidt mærkværdigt at han er så neutral indtil da og fluffer den, men det kan også sagtesn være fordi man ikek vi lskabe unødvendig opmærksom om egen person i sit første spil..

02-12-2013 17:31 #174

@Mihan

Fordi Temujin lige pludselig bare kommer ind og forsvarer dig. Og så virker du som en der har ret godt styr på det her forumspil, og dermed tror jeg godt du tør at have en ironisk aproach som ulv..

02-12-2013 17:33 #175

Rokamp og knuser er btw ulveleans, men det er ikke baseret på noget reelt. Jeg har lige haft bedre tid til at studere og trækekr ulvelean tilbage fra steffen.

Jeg tror heller ikke, at både mihan og vidx er alm. villas, og jeg har svært ved at se mihan være ulv med sin indledning, så vidx nærmer sigm åske en ulvelean!

Men igen, jeg brainstormer bare løbende mens jeg læser ordentligt op nu her..

02-12-2013 17:35 #176
Vidx skrev:
Det med vogne, hvordan er det at det fungere?


Vidx gør med si nentre opmærksom på, at han har læst bootcamp tråden pænt. Fra the top of my brain, så er jeg ret sikker på, at "vogne" er beskrevet i den tråd, og det virker derfor mærkværdigt at spørge ind til det nu. Ulvepoint til vidx
02-12-2013 17:36 #177

(sry for spam)

02-12-2013 17:36 #178

er helt blank med hensyn til reads

vil læse op på tråden..men dag et er det rimeligt svært

bliver bedre dag to..hvor man har denne tråd til at kigge på

foreløbig mihan og temujin som ulve

men madsmk's indlæg der ligger lige før mit her..får mig allerede til at tvivle

02-12-2013 17:38 #179
madsmk skrev:
(sry for spam)


Bliv endelig ved! Ser det ikke som spam, tværtimod! Fint at høre folks tanker. Fyr løs!
02-12-2013 17:47 #180
madsmk skrev:
Rokamp og knuser er btw ulveleans, men det er ikke baseret på noget reelt. Jeg har lige haft bedre tid til at studere og trækekr ulvelean tilbage fra steffen.

Jeg tror heller ikke, at både mihan og vidx er alm. villas, og jeg har svært ved at se mihan være ulv med sin indledning, så vidx nærmer sigm åske en ulvelean!

Men igen, jeg brainstormer bare løbende mens jeg læser ordentligt op nu her..


Så jeg er seer eller hvad :S?

02-12-2013 17:48 #181

Kan være jeg har misforstået noget madsmk, men det du skriver om mig virker ekstremt tvetydigt. Du får dog stadig villapoints hos mig for dine seneste to indlæg.

02-12-2013 17:51 #182

Det kunne være rart hvis snakken om seer stoppede.
Det er under alle omstændigheder kun en fordel for ulvene, når seeren bliver nævnt og/eller udpeget.
Det er ikke henvendt til nogen specielt, men bare min holdning.

02-12-2013 17:55 #183

Fair nok at jeg er under mistanke. Jeg medgiver at mine posts måske ikke har været så direkte og at jeg ikke er gået til stålet mht. at aftvinge svar fra de meget aktive postere i det første døgn. Men at det skulle gøre mig til prime ulvekandidat fatter jeg ikke. Tror bare jeg donker lidt fra start for at finde tonen i det her. Og ja "det er præcis hvad en ulv ville skrive" - men så kan vi jo levelle herfra og til juleaften

Jeg bragte mags i spil, fordi jeg ikke havde set noget til ham. Og jeg tænkte at det ville være mærkværdigt hvis fx vidx var ulv da du virker utrolig engageret i at gå til stålet hos rigtig mange. Hvis det er ulve-stil er det ihvertfald et stort arbejde. Derfor jeg tænkte villa om dig

02-12-2013 18:00 #184
Mihan29 skrev:
madsmk skrev:
Rokamp og knuser er btw ulveleans, men det er ikke baseret på noget reelt. Jeg har lige haft bedre tid til at studere og trækekr ulvelean tilbage fra steffen.

Jeg tror heller ikke, at både mihan og vidx er alm. villas, og jeg har svært ved at se mihan være ulv med sin indledning, så vidx nærmer sigm åske en ulvelean!

Men igen, jeg brainstormer bare løbende mens jeg læser ordentligt op nu her..


Så jeg er seer eller hvad :S?



Well, hvis man læser det jeg skriver bogstaveligt, så må jeg jo mene det.. Meen, jeg havde ikke selv lavet den konklusion i mit hoved. Og jeg har heller ikke noget sm helst fra dine tidligere indlæg, der kan bakke det op, så jeg kan sgu ikke rigitg forklare hvorfor jeg skrev det. Plus hvis du var seer, vil du ikke pointere den udledning af mit indlæg, så nevermind.,.
02-12-2013 18:13 #185
madsmk skrev:
Mihan29 skrev:
madsmk skrev:
Rokamp og knuser er btw ulveleans, men det er ikke baseret på noget reelt. Jeg har lige haft bedre tid til at studere og trækekr ulvelean tilbage fra steffen.

Jeg tror heller ikke, at både mihan og vidx er alm. villas, og jeg har svært ved at se mihan være ulv med sin indledning, så vidx nærmer sigm åske en ulvelean!

Men igen, jeg brainstormer bare løbende mens jeg læser ordentligt op nu her..


Så jeg er seer eller hvad :S?



Well, hvis man læser det jeg skriver bogstaveligt, så må jeg jo mene det.. Meen, jeg havde ikke selv lavet den konklusion i mit hoved. Og jeg har heller ikke noget sm helst fra dine tidligere indlæg, der kan bakke det op, så jeg kan sgu ikke rigitg forklare hvorfor jeg skrev det. Plus hvis du var seer, vil du ikke pointere den udledning af mit indlæg, så nevermind.,.


Det tror jeg er direkte usandt :)
Jeg fik præcis samme tanke som Mihan, da jeg læste det indlæg, som der refereres til.

Mags "forsvaren" af seer er unødvendig, da det allered er nævnt før. Hvorvidt det giver ham ulvelean eller villalean (som obv. seer), kan jeg ikke helt bestemme mig for. Er sgu nok mest på ulven..
02-12-2013 18:14 #186

Er på fra mobilen kunne ikke lade være med at tjekke alligevel ;)

Vil bare lige sige at skogmann fortsat er en fin vogn for mig, det var fint lige at se hvem der reagerede på at vi nu var to der havde ham som ulv, Steffen fuldifuk og tildels madsmk vil være god Info uanset om skogmann er ulv eller villa. Er han ulv synes jeg vi skal jage blandt dem, er han ikke er de most likely villa, floorball starter nu så er først på igen omkring 21.20-21.30

02-12-2013 18:15 #187

@madsmk

Undrede mig bare fordi du skrev du ikke troede jeg var villa, men du kunne heller ikke se mig være ulv med min indledning, hvilket jo efterlader seer. Men er enig i at vi skal stoppe med at snakke om seer at all.

02-12-2013 18:16 #188

Folkens, lad os melde to vogne op. Jeg starter.


Vogn 1:
Vidzx

Vogn 2:
Temujin


(Hvis folk vælger Mihan29, DrNoe eller Skogmann er jeg klar på at ændre min stemme)


Få lige smidt et par vogne op folkens..

02-12-2013 18:17 #189

Nu må jeg ikke redigere, så beklager stavefejlen Vidx.

02-12-2013 18:19 #190

Vogn 1:
Skogmann

Vogn 2:
Temujin

Er dog også klar på at smide Vidx op som vogn - men i stedet for hvem ved jeg ikke.

02-12-2013 18:19 #191

Nogle der gider pointere de indlæg, der gør skogmann ulvet?

02-12-2013 18:19 #192

Så er jeg tilbage efter en arbejdsdag. Efter at have læst tråden igennem, kan jeg se der er slået tvivl omkring mig, især efter Mihan har råbt højt. Jeg synes dog bare det er et spinkelt grundlag at dømme mig på. Jeg er enig med Steffen i #170. Og jeg finder det mærkværdigt, at Mihan ikke modargumentere hans påstand.

02-12-2013 18:20 #193

Nu er spillet hvis startet. Husk lige dette. Ender det med jeg ryger ud, så lig lige mærke til hvem der prøver at vende det mod mig Villas :)

Men det er heldigvis langt fra sikkert.

Men det er lykkedes ulvene at forvirre mig, så jeg er lidt i tvivl. Jeg er lidt over på madsmk som ulv, men det er kun fordi han skaber tvivl om mig, og det synes jeg virker mistænkeligt, da jeg jo ved hvad jeg er. Men i så fald tror jeg det er for at hjælpe dr.noe i knibe, og tror derfor vi skal holde fast i dr.noe som kandidat.

@madsmk: du skriver at jeg burde vide det med vognene. Jeg er nødt til at spørge dig:

1) Har du ikke læst længere oppe at jeg skriver jeg skimtede bootcamp tråden (jeg skal gøre opmærksom på jeg senere har fundet ud af at det med vognene er forklaret i denne tråd, men som jeg også skrev tidligere, så skimtede jeg også kun det der blev skrevet igår.

2) hvorfor er det et ulve tegn at jeg spørger om noget? Udover hvis ulve er dovne af natur, og ikke selv gider undersøge ting, så kan jeg forstå det

02-12-2013 18:21 #194

@Skogmann

Hvad er det lige jeg skal modargumentere i #170? at du er på job?

02-12-2013 18:21 #195
Rokamp90 skrev:
Vogn 1:
Skogmann

Vogn 2:
Temujin

Er dog også klar på at smide Vidx op som vogn - men i stedet for hvem ved jeg ikke.


Hvad er det der gør jeg skal i en vogn?
02-12-2013 18:21 #196

@madsmk

Mads, i mine øjne er han ulvet i 3/3 posts.

02-12-2013 18:22 #197

Kan godt være jeg er off nu, men giver det mening at have Temujin og Skogmann som vogne, efter at Temujin pusher Skogmann i #164 og endda stemmer på ham?

Nogle med erfaring der kan belyse dette?

02-12-2013 18:27 #198

Jeg har lavet 2 indlæg hvor jeg pointere hvad andre i starten også har lagt mærke til. Og så studser jeg bare lidt over den måde Mihan vælger at tackle det på ved at komme med et nyt angreb.

02-12-2013 18:28 #199
Mihan29 skrev:
@Skogmann

Hvad er det lige jeg skal modargumentere i #170? at du er på job?


sorry #174
02-12-2013 18:31 #200
madsmk skrev:
Jeg har btw villa-lean på både Perro og DrNoe.

Perro prøver at skabe debat, og selvom han ikke r meget for at debattere sine egne indlæg, så synes jge han skriver så distanceret, som en ulv ikke vil gøre. Jeg tror en ulv mere vil trilstærbe sig på at være en del af flokken.

Er DrNoe ulv, så vil det overraske mig rigtig meget, at han stemmer random på Mags, medmindre de andre kandidater er ulve. Dette er formentlig ikke tilfældet, så derfor også villalean på DrNoe. Det er lidt mærkværdigt at han er så neutral indtil da og fluffer den, men det kan også sagtesn være fordi man ikek vi lskabe unødvendig opmærksom om egen person i sit første spil..


Det er for mig meget mistænkeligt, at madsmk

1) vælger at sige villa på dr.noe

2) vælger og pege på mig, fordi jeg har spurgt om noget med en vogn

Mistænkeligt, fordi jeg netop har meget fokus på dr.noe skal i vogn, så synes det her virker som super meget ulvespil af Mads og dr.noe. Derfor som jeg skrev lige før, synes stadig dr.noe skal i vogn. (Shit jeg er på skideren hvis dr.noe ryger og det viser sig han ikke er ulv, lol.)

Endnu et spørgsmål. Får man besked hvis det er en ulv der ryger? Eller seer for den sags skyld? Og ja det står sikkert et sted, måske endda i op, men kan ikke huske dét, så nu spurgte jeg.
02-12-2013 18:31 #201
Vidx skrev:
Rokamp90 skrev:
Vogn 1:
Skogmann

Vogn 2:
Temujin

Er dog også klar på at smide Vidx op som vogn - men i stedet for hvem ved jeg ikke.


Hvad er det der gør jeg skal i en vogn?

Nu har jeg ikke valgt dig som vogn, men, det er fordi jeg er enig i nedenstående:

Steffenbif skrev:
Vidx skrev: Det kunne selvfølgelig være et level, men ville være et lidt sygt lvl i nybegynder spil som dette.


Faktisk studser jeg også over dette fra Vidx.


Er dog mere med på at smide madsmk som vogn efterhånden.

02-12-2013 18:34 #202
Mihan29 skrev:
Kan godt være jeg er off nu, men giver det mening at have Temujin og Skogmann som vogne, efter at Temujin pusher Skogmann i #164 og endda stemmer på ham?

Nogle med erfaring der kan belyse dette?


Dette er mit første spil, men jeg vil da godt give mine tanker med alligevel.

Hvis vi nu antager, at de begge er ulve - så er det jo til enhver tid bedre, kun at få én af de to opstillet som vogne. Dette skyldes, at det er bedre med 1 ulv opstillet i vogne i stedet for 2. Så er der jo trods alt 50 % chance for, at vi lyncher en villa.
02-12-2013 18:35 #203

Håber #202 er forståelig, Mihan. Men de te rjo trods alt bare mine tanker. Spørg endelig ind, hvis du ikke kan følge mig.

02-12-2013 18:37 #204

aften så er maden indtaget og først jule kalender set med ungerne.

mine vogn pt ville nok være

vogn 1 : Mihan29

vogn 2 : Vidx

men er back omkring 19.30 / 20.00

02-12-2013 18:37 #205

@vidx > Thingy snakkede noget om at det største ulvetell er inkonsistens. Noget af det første jeg stødte på i den bootcamptråd var om vogne, og det er også blevet nævnt tidligt i denne tråd. Hvis du er typen, der læser en bootcamptråd inden du starter spilelt, så er du nok også typen, derselv ville tjekke op på hvad vogne var (at least i den tråd). Derfor er jeg mistænkelig ved det

Jeg synes at det er villa-ish at Dr.Noe vælger at sætte sin stemme på en fuldstændig random gut. Det vi lalt andet lige vække opmærksomhed og en ulv vil vel typisk bare følge med strømmen!

Jeg skriver også, at jeg synes at han fluffer rundt, men at det måske kan skyldes den manglende erfaring :)

02-12-2013 18:38 #206
Rokamp90 skrev:
Mihan29 skrev:
Kan godt være jeg er off nu, men giver det mening at have Temujin og Skogmann som vogne, efter at Temujin pusher Skogmann i #164 og endda stemmer på ham?

Nogle med erfaring der kan belyse dette?


Dette er mit første spil, men jeg vil da godt give mine tanker med alligevel.

Hvis vi nu antager, at de begge er ulve - så er det jo til enhver tid bedre, kun at få én af de to opstillet som vogne. Dette skyldes, at det er bedre med 1 ulv opstillet i vogne i stedet for 2. Så er der jo trods alt 50 % chance for, at vi lyncher en villa.


Helt enig.

Såfremt den ene vogn bliver lycnhet og er ulv så clearer det jo ikke den anden vogn.
Dermed ikek sgat at jeg synes at de to skal være i vogne. Skal lgie læse op på Skogmans få indlæg :)
02-12-2013 18:39 #207

Vi har efterhånden kastet meget med mudder i alle retninger, og det undrer mig at Mkris ikke har budt ind med noget? Lader han blot villas udkæmpe hinanden?

02-12-2013 18:40 #208
Rokamp90 skrev:
Vidx skrev:
Rokamp90 skrev:
Vogn 1:
Skogmann

Vogn 2:
Temujin

Er dog også klar på at smide Vidx op som vogn - men i stedet for hvem ved jeg ikke.


Hvad er det der gør jeg skal i en vogn?

Nu har jeg ikke valgt dig som vogn, men, det er fordi jeg er enig i nedenstående:

Steffenbif skrev:
Vidx skrev: Det kunne selvfølgelig være et level, men ville være et lidt sygt lvl i nybegynder spil som dette.


Faktisk studser jeg også over dette fra Vidx.


Er dog mere med på at smide madsmk som vogn efterhånden.



Jamen har også ulve Lean på madsmk som følge af hans forsvar af dr.noe samtidig med han angriber mig. Men kan ikke finde ud af om det vil være dumt og sætte to man tror arbejder sammen i vogn begge, eller om man skal prøve at tage 2 ulve, hvor man enten tror den ene eller anden er ulv, da det måske vil give mere Info når stemmerne bliver talt op. Det kan jeg ikke helt gennemskue.

Jeg har stadig dr.noe>madsmk - endnu mere dr.noe efter madsmk's forsvar af ham dog - paradoksalt nok
02-12-2013 18:41 #209

@Skogmann

Ja det er en fejl af mig jeg ikke svarer på det indlæg, men tbh ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal skrive.

Kan ikke rigtigt svare på hvorfor Temujin forsvarer mig.
At Steffen tror jeg er god nok til at kunne bruge ironi kan jeg heller ikke sige noget til, er dog klar til at forsvare mig selv hvis der bliver sat spgtegn ved min heat på en anden eller noget der rent faktisk kan forsvares.

Men hvad synes du selv Skogmann, kunne godt tænke mig at høre hvad du har af tanker mht ulveleans og villaleans, lav gerne en liste.

02-12-2013 18:41 #210

Mkris's fravær er mistænkelig. Han er en helt ny bruger, så måske han har glemt det?

Anyways, jeg har læst, at man ikke råder village til at lynche inaktive første nat - kan ikke huske hvorfor, tbh.

02-12-2013 18:42 #211

@Skogmann

Tror aproachen generelt med folk der er inaktive, især i et nybegynder spil, er at man venter og ser om de skriver noget, ellers bliver de fjernet af GM eller lynchet dag 2.

02-12-2013 18:42 #212

@VidX og Rokamp

Fair at i synes det er ulvet, at jeg forsvarer en, i finder ulve-ish, det er en holdningssag, og det må i have lov til. Jeg synes det kunen være fedt hvis i forholdt jer det til argument jeg fremfører for, hvorfor han får villa-point hos mig!

02-12-2013 18:45 #213

Jeg er med på at have Skogmann i en vogn. Jeg synes også, at han virker mistænkelig.

02-12-2013 18:47 #214
madsmk skrev:
@vidx > Thingy snakkede noget om at det største ulvetell er inkonsistens. Noget af det første jeg stødte på i den bootcamptråd var om vogne, og det er også blevet nævnt tidligt i denne tråd. Hvis du er typen, der læser en bootcamptråd inden du starter spilelt, så er du nok også typen, derselv ville tjekke op på hvad vogne var (at least i den tråd). Derfor er jeg mistænkelig ved det

Jeg synes at det er villa-ish at Dr.Noe vælger at sætte sin stemme på en fuldstændig random gut. Det vi lalt andet lige vække opmærksomhed og en ulv vil vel typisk bare følge med strømmen!

Jeg skriver også, at jeg synes at han fluffer rundt, men at det måske kan skyldes den manglende erfaring :)


Nå men det er fedt nok det med inkonsistent. Fordi jeg har holdt fast på dr.noe i en god tid synes jeg selv. Du har derimod haft mig som villa og nu som ulv.

Jamen jeg kan godt sige det igen, jeg åbnede tråden, skimte og scrolle i et, og tilbage til hvad det handlede om, denne tråd. Utroligt at du vil gøre så meget ud af at jeg ikke gad læse den skide bootcamp tråd, lol.

Skriver oppe ovenover, at jeg har opdaget det står i denne tråd, men har også skrevet tidligt at jeg kun har skimtet hvad der blev skrevet igår.

Håbet folk ligger mærke til hvad det er for noget grundlag madsmk skaber tvivl om mig på. Det er helt væk?
02-12-2013 18:50 #215
madsmk skrev:
@VidX og Rokamp

Fair at i synes det er ulvet, at jeg forsvarer en, i finder ulve-ish, det er en holdningssag, og det må i have lov til. Jeg synes det kunen være fedt hvis i forholdt jer det til argument jeg fremfører for, hvorfor han får villa-point hos mig!


I post 158 skriver jeg hvorfor jeg ser dr.noe som ulv. Dette rammer lige det samme som dit argument for, hvorfor han ryger på villalean. Der ser vi forskelligt på det. Men lad mig gære det helt klart, mit argument mod dr.noe er super tyndt, men det er jo også for at teste og se om der kommer noget ulve aktion.

Og det synes jeg lidt der er kommet madsmk :D
02-12-2013 18:51 #216

madsmk - Hvad er helt præcist dit argument for, at det skulle være villa'ish at stemme på en random gut?

02-12-2013 18:52 #217

@Mihan

Fair nok hvis det var en fejl, synes bare det virkede meget mistænkeligt, at du ikke valgte svare et eller andet på det.

Som det står lige nu er jeg rimelig splittet hvad jeg har af ulveleans. Har også bemærket DrNoes meget høflige omgangstone, som om han prøver at gøre sig venner med alle.
Derudover har jeg også Mihan>Temujin, efter deres forsvar af hinanden. Synes det virker mistænkeligt!

Som villas har jeg Steffenbif, Rokamp og knuser.

02-12-2013 18:52 #218

Hey, jeg gør ikke så meget ud af det. Hvis du læser min række af indlæg (omkring 17.30-ish), så var det første gang jeg for alvor læser tråden igennem og tolker på det og jeg får altså givet en del villa og ulvepoint fra mig. Jeg har langt fra nogle som locked, jeg pointerer bare, at det kan virke mistænkeligt.

Okay, nu skal jeg forstå dig korrekt, Vidx. du mener i #158, at havde du været ulv så ville du også have stemt på en fuldstændig tilfældig gut, der ikke har været ret aktiv og som jeg ihvertfald ikek havde bemærket inden?

02-12-2013 18:53 #219
madsmk skrev:
Jeg er med på at have Skogmann i en vogn. Jeg synes også, at han virker mistænkelig.


Kunne godt tænke mig at vide hvor jeg virker mistænkelig?
02-12-2013 18:53 #220
Mags skrev:
madsmk - Hvad er helt præcist dit argument for, at det skulle være villa'ish at stemme på en random gut?


Det vil alt andet lige skal opmærksom om hans beslutning, og en ulv vil vel søge at gå med flokken og minimere opmærksomheden om sin person!?
02-12-2013 18:56 #221
Skogmann skrev:
madsmk skrev:
Jeg er med på at have Skogmann i en vogn. Jeg synes også, at han virker mistænkelig.


Kunne godt tænke mig at vide hvor jeg virker mistænkelig?


Du kom med to beskeder igår, hvor første var en "gå med,havd der er sgat, men ikke rigtigt skrive noget" og det andet var et forsvar af dig selv, hvor du egentlig heller ikke rigtig tager stilling. Faktisk framer du det som "hetz", hvilket er lidt at gå i forsvarsmode uden at forsøge at argumentere.
Og så har jeg mange villa-point til Perro, og han og mihan var også på den.
02-12-2013 19:00 #222

@madsmk

Er til dels enig med dig, omend jeg også synes det, som villain, ville være dumt at forsæge at lynche en random gut.

02-12-2013 19:00 #223
Skogmann skrev:
@Mihan

Fair nok hvis det var en fejl, synes bare det virkede meget mistænkeligt, at du ikke valgte svare et eller andet på det.

Som det står lige nu er jeg rimelig splittet hvad jeg har af ulveleans. Har også bemærket DrNoes meget høflige omgangstone, som om han prøver at gøre sig venner med alle.
Derudover har jeg også Mihan>Temujin, efter deres forsvar af hinanden. Synes det virker mistænkeligt!

Som villas har jeg Steffenbif, Rokamp og knuser.


Også bliver jeg selvfølgelig nød til at spørge hvor jeg forsvarer Temujin henne?
02-12-2013 19:00 #224
madsmk skrev:
Hey, jeg gør ikke så meget ud af det. Hvis du læser min række af indlæg (omkring 17.30-ish), så var det første gang jeg for alvor læser tråden igennem og tolker på det og jeg får altså givet en del villa og ulvepoint fra mig. Jeg har langt fra nogle som locked, jeg pointerer bare, at det kan virke mistænkeligt.

Okay, nu skal jeg forstå dig korrekt, Vidx. du mener i #158, at havde du været ulv så ville du også have stemt på en fuldstændig tilfældig gut, der ikke har været ret aktiv og som jeg ihvertfald ikek havde bemærket inden?


Du gør alligevel nok ud af det til at fortsætte denne debat, og skabe den forvirring jeg tror du ønsker at skabe. Det er et eller sted skidt af mig og snakke så meget om ulvelean hos mig, men tror der kommer noget godt Info hvidbjergs ryger, så er lidt win-win (gider bare ikke ud :p)

Om jeg havde gjort som dr.noe. Det skrev jeg ihvertfald jeg ville, men skal da indrømme jeg ikke har gennemtænkt den. Fisk synes jeg lidt jeg vil sige, for det kommer an på hvem de andre ulve er. Jeg synes det er en mulighed. ::D

PS, må hellere gå ind til computeren og skrive fra nu af, der kommer jo nok run på.
02-12-2013 19:01 #225

@Mags

Som villager så er det af største interesse at få folk i snak og i debat - for at have så meget info som overhovedet mulgit at tolke på. Du havde ikke været meget i ilden, men hvis man voter på dig så kan det være det vil få dig igang.

Havde det været tanken bag, giver det mening, ellers ikke.

02-12-2013 19:03 #226
madsmk skrev:
Skogmann skrev:
madsmk skrev:
Jeg er med på at have Skogmann i en vogn. Jeg synes også, at han virker mistænkelig.


Kunne godt tænke mig at vide hvor jeg virker mistænkelig?


Du kom med to beskeder igår, hvor første var en "gå med,havd der er sgat, men ikke rigtigt skrive noget" og det andet var et forsvar af dig selv, hvor du egentlig heller ikke rigtig tager stilling. Faktisk framer du det som "hetz", hvilket er lidt at gå i forsvarsmode uden at forsøge at argumentere.
Og så har jeg mange villa-point til Perro, og han og mihan var også på den.


grunden til "jeg gik med hvad der var sagt", var fordi jeg også undrede mig over det. Kunne ikke rigtig se hvad der var at forsvare? troede folk kunne se det var en obv joke, da jeg klandrer mihan for at gøre det.
02-12-2013 19:04 #227

Hvidbjergs ryger, tak iPad. Ind til computer med mig

02-12-2013 19:09 #228

Jeg må sige til Madsmk's forsvar, at han udsætter sig selv noget lige nu, med al den ravage han laver. Der er to muligheder her for mig at se:

1) Han er ikke ulv, og vi er helt galt på den (Er jo heller ikke mig

2) Ulveholdet er presset, og de har valgt at sætte MadsMK til at forsøge at redde stumperne, da Madsmk havde fået nogle positive tillids tilkendegivelser, og såvidt jeg ved ingen ulveleans på ham indtil han blev offensiv.

02-12-2013 19:13 #229

Vidx > Hvidbjerg - det lyder som et fedt sted! ;)

I post 158 skriver jeg hvorfor jeg ser dr.noe som ulv. Dette rammer lige det samme som dit argument for, hvorfor han ryger på villalean.


og

Om jeg havde gjort som dr.noe. Det skrev jeg ihvertfald jeg ville, men skal da indrømme jeg ikke har gennemtænkt den. Fisk synes jeg lidt jeg vil sige, for det kommer an på hvem de andre ulve er. Jeg synes det er en mulighed. ::D


lagt sammen, så forstår jeg ikke, hvorfor det virker så suspekt at stille spørgsmålstegn ved, om en ulv ville have gjort det?

Jeg er rigtig aktiv, fordi jeg lige har fået fri fra uni, og fordi det snart er EOD og vi skal have stemt!

- Og jeg er pænt blank på, hvem je gville stemme på. Samtlige af mine leans er tynde, da jeg ikke har noget at relatere det til..
02-12-2013 19:17 #230

Jeg synes btw også det er suspekt, at han fluffer så meget, og min verden bryder ikke sammen, såfremt Dr.Noe kommer på en vogn :)

Jeg havde btw kun fået et villa-tilkendegivelse, men nok om det. Kunne være rart med andre på banen. Jeg holder lige en mindre pause, indtil flere melder sig. (ikke fordi, at du ikke er spændende nok at diskutere med, vidx ;))

02-12-2013 19:18 #231
madsmk skrev:
Vidx > Hvidbjerg - det lyder som et fedt sted! ;)

I post 158 skriver jeg hvorfor jeg ser dr.noe som ulv. Dette rammer lige det samme som dit argument for, hvorfor han ryger på villalean.


og

Om jeg havde gjort som dr.noe. Det skrev jeg ihvertfald jeg ville, men skal da indrømme jeg ikke har gennemtænkt den. Fisk synes jeg lidt jeg vil sige, for det kommer an på hvem de andre ulve er. Jeg synes det er en mulighed. ::D


lagt sammen, så forstår jeg ikke, hvorfor det virker så suspekt at stille spørgsmålstegn ved, om en ulv ville have gjort det?

Jeg er rigtig aktiv, fordi jeg lige har fået fri fra uni, og fordi det snart er EOD og vi skal have stemt!

- Og jeg er pænt blank på, hvem je gville stemme på. Samtlige af mine leans er tynde, da jeg ikke har noget at relatere det til..


Synes overhovedet ikke det er suspect at stille spørgsmålstegn ved om en ulv havde gjort det.

Side bemærkning: Som jeg lidt hentyder til, så er jeg ikke sikker på jeg ville have gjort som dr.noe, selvom jeg skrev det oprindeligt. Omvendt siger jeg ikke jeg ikke havde. Det kan jeg ikke tage stilling til helt.

@Madsmk: Efter jeg har forsvaret mig mod de grunde, hvorpå du tildelte mig "ulve-point". Synes du så stadig de er til grund for ulve point? Eller har mit forsvar virket?
02-12-2013 19:28 #232
Vidx skrev:
madsmk skrev:
Vidx > Hvidbjerg - det lyder som et fedt sted! ;)

I post 158 skriver jeg hvorfor jeg ser dr.noe som ulv. Dette rammer lige det samme som dit argument for, hvorfor han ryger på villalean.


og

Om jeg havde gjort som dr.noe. Det skrev jeg ihvertfald jeg ville, men skal da indrømme jeg ikke har gennemtænkt den. Fisk synes jeg lidt jeg vil sige, for det kommer an på hvem de andre ulve er. Jeg synes det er en mulighed. ::D


lagt sammen, så forstår jeg ikke, hvorfor det virker så suspekt at stille spørgsmålstegn ved, om en ulv ville have gjort det?

Jeg er rigtig aktiv, fordi jeg lige har fået fri fra uni, og fordi det snart er EOD og vi skal have stemt!

- Og jeg er pænt blank på, hvem je gville stemme på. Samtlige af mine leans er tynde, da jeg ikke har noget at relatere det til..


Synes overhovedet ikke det er suspect at stille spørgsmålstegn ved om en ulv havde gjort det.

Side bemærkning: Som jeg lidt hentyder til, så er jeg ikke sikker på jeg ville have gjort som dr.noe, selvom jeg skrev det oprindeligt. Omvendt siger jeg ikke jeg ikke havde. Det kan jeg ikke tage stilling til helt.

@Madsmk: Efter jeg har forsvaret mig mod de grunde, hvorpå du tildelte mig "ulve-point". Synes du så stadig de er til grund for ulve point? Eller har mit forsvar virket?


Forstår hvad du mener nu. Jeg synes jo det var suspekt at du forsvarede dr.noe.

Jamen ja, jeg synes det er lidt suspekt. F.eks. er der jo ingen der kommer og forsvare mig (har ingen ulve-venner). Men det er ikke så meget det. Det er mere at du "i samme ombæring" nævner gør mig mistænkelig over et på indlæg. Det får mine alarmklokker til at ringe.

Når det så er sagt, så er der vel ingen tvivl omkring, at alt hvad der bliver skrevet er tyndt.
02-12-2013 19:29 #233

Undskyld for elendige sætningenr, jeg lader også andre komme til nu, og holder mig lidt i baggrunden.

02-12-2013 19:33 #234

jeg ryger på grinden nu, men kigger obv ind en gang imellem for at se i hvilken retning lynch-stemningen peger

02-12-2013 19:38 #235

Vidx -> Du har stadig en ulvestreg i min bog, men på ingen måde noget, jeg vil gå med, hvis det kom til det. Altså den forklaring du kommer med, er jo den åbenlyse undskyldning, og det gør dig ikke villa-agtigt. Jeg kan af gode grunde ikke vide om du taler sandt eller ej.

Dr.Noes sidste post er dog ulveish - sådan at ignorere de sidste mange posts om ham selv. (gl på grinden)

02-12-2013 19:40 #236

@madsmk - tror faktisk at det er til min fordel at holde lidt lav profil fremfor at gå alt for hidsigt ind i at gendrive argumenterne

02-12-2013 19:50 #237

Ok prøver igen, kunne rigtig godt tænke mig at folk stemmer indenfor disse 3 vogne, grunden til at jeg prøver med 3 er at udover Skogmann virker det ikke til der er nogen helt oplagt vogn.

Skogmann
Dr. Noe
madsmk

????

Er lidt pas tbh, men det går tydeligtvis ikke det vi har gang i lige nu :)

02-12-2013 19:53 #238

@Mihan

Kunne virkelig godt tænke mig, at vide hvorfor du sætter mig så hårdt på at være ulv? jeg skrev du var lusket i min første post, hvilket andre også havde bemærket.

02-12-2013 19:56 #239

Temujin
Mihan29
Vidx

Hvis folk SKULLE stemme på en af de 3, hvem ville det så være? Please reply

02-12-2013 20:01 #240

@Skogmann

Jeg har meget svært ved at få reads på nogle, mog føler ikke du har givet mig en grund til ikke at skulle tro du er ulv.

@SteffenBIF

Jeg smider 3 vogne op, hvorefter du smider 3 andre navne op. Tror virkelig ikke det er den rigtige måde at gøre det på.

Hvis jeg skulle stemme på en af de to andre ville det være Temujin, men tror både ham og Vidx er villas.

02-12-2013 20:04 #241

Vil bare gerne høre hvad folks mening omkring dem jeg har lean på er.. Ville stemme DrNoe ved dig..

02-12-2013 20:08 #242

@SteffenBIF synes du skal gøre det så, vi bliver nød til at få noget op og køre, ellers er det 10/10 gange en villa der ryger.

02-12-2013 20:09 #243

Vi skal blive enige om et par vogne. Jeg er ligeglad hvilken af de to foreslåede, der bliver valgt, men vil stemme hhv skogmann og Temujin in case vi kom så langt

02-12-2013 20:12 #244

Temujin og Skogmann

02-12-2013 20:12 #245

Synes altså ikke vi skal afskrive Mihan.. Han virker farlig synes jeg. Hvis han er villa so be it, for en dygtig ulv er bedre i det spil her end en dygtig villa tror jeg..

Synes han virker som den der har bedst styr på det spil her, og forsøger hele tiden bare at holde fokus på de vogne osv. Har lidt svært ved at præcisere, men tror altså jeg stemmer Mihan29 .

Self er min stemme ikke locked endnu

02-12-2013 20:13 #246

Andre der også synes Mihan virker farlig at have imod sig?

02-12-2013 20:14 #247
Mihan29 skrev:
@Skogmann

Jeg har meget svært ved at få reads på nogle, mog føler ikke du har givet mig en grund til ikke at skulle tro du er ulv.


Du baserer simpelthen dit read på at jeg er ulv efter min første post? Synes det er lidt tamt!

02-12-2013 20:15 #248

@Mihan29

Efter at have læst tråden igennem igen, synes jeg faktisk det er sjovt at Mihan nominerer Temujin i #197 til vognen lige efter han har forsvaret dig, for derefter at lade den ligge, som om du vil have folk til at tro i ikke har et samarbejde. Synes det virker meget suspekt!

02-12-2013 20:15 #249

@SteffenBIF

Det tilter mig en smule at di bliver ved med at nævne mig som vogn bare fordi du virker til at have stor respekt for mig, men ikke fordi jeg skriver noget ulvet.
I forhold til mange andre i den her tråd prøver jeg da i det mindste at få nogle vogne op og køre, hvilket da i sig selv er villaish tendenser.

02-12-2013 20:16 #250

Det er måske ikke muligt at konkludere noget ud fra det men kommer lige med nogle tanker.
Hvis folk ser Mihan som værende velspillende, er han så ikke dum at lynche i nat?
Jeg mener, hvis han ikke bliver lynchet, og vedkommende der gør, flipper villa, så er Mihan vel et åbenlyst nightkill for ulvene?
Skulle han ikke blive NK'et, ja så er han vel en mulig vogn på dag 2?
Ved ikke om det giver nogen mening ^^

02-12-2013 20:18 #251

jeg er med på Mihan29

vil ikke anbefale andre vogne

ville ulve ikke forsøge at få stemmer på en ulv..hvis de er sikre på han ikke får stemmer nok på sig til a blive lynchet
så kunne de cleare en ulv...ved ikke om i kan få hoved eller hale på det jeg siger
er svært at formulere

02-12-2013 20:19 #252

Som jeg skrev har jeg svært ved at præcisere hvad jeg mener. Men min mavefornemmelse siger mig at din ironiske tilgang er ulvish..

Men som sagt, er ikke locked. Lad mig høre fra lidt flere.

02-12-2013 20:19 #253

Valide pointer, Steffen. Han er god og skal holdes øje med. Men om han er ulv, har jeg altså stadig svært ved at gennemskue.

02-12-2013 20:19 #254

@SteffenBIF

Min ironiske tilgang? vi snakker stadig om mit ene post #15?

02-12-2013 20:21 #255
Mihan29 skrev:
@SteffenBIF

Min ironiske tilgang? vi snakker stadig om mit ene post #15?


meget ulvet respons!!??

:P
02-12-2013 20:23 #256
Skogmann skrev:
Mihan29 skrev:
@Skogmann

Jeg har meget svært ved at få reads på nogle, mog føler ikke du har givet mig en grund til ikke at skulle tro du er ulv.


Du baserer simpelthen dit read på at jeg er ulv efter min første post? Synes det er lidt tamt!




Hør her, da du havde skrevet samlet 4 posts, synes jeg 3 af dem havde en direkte ulvet tone. Det er det jeg baserer det på Skogmann.
02-12-2013 20:24 #257
fukdifuk skrev:
jeg er med på Mihan29

vil ikke anbefale andre vogne

ville ulve ikke forsøge at få stemmer på en ulv..hvis de er sikre på han ikke får stemmer nok på sig til a blive lynchet
så kunne de cleare en ulv...ved ikke om i kan få hoved eller hale på det jeg siger
er svært at formulere


Og her har vi vidst en skoleeksempel på et ulvet post, deltager slet ikke i diskussionen, men ligeså snart der er lidt fælles sang om at køre heat på mig hopper han med på vognen.
02-12-2013 20:25 #258

Ja post 15.


@Rokamp

Har også selv svært ved at gennemskue det. Men som sagt mener jeg at det er mere udslagsgivende hvis nu han er ulv, end hvis han er villa. Altså hvis vi mister ham og han er villa, så er det ærgerligt, men hvis vi til gengæld får nakket en velspillende ulv allerede i første runde, så er vi sgu godt på vej mod sejren!


Men kan self være vi lige skal vente en dag og se det an, og så lynche en anden i aften.

02-12-2013 20:25 #259
Skogmann skrev:
@Mihan29

Efter at have læst tråden igennem igen, synes jeg faktisk det er sjovt at Mihan nominerer Temujin i #197 til vognen lige efter han har forsvaret dig, for derefter at lade den ligge, som om du vil have folk til at tro i ikke har et samarbejde. Synes det virker meget suspekt!


Jeg har ikke nomineret Temujin, jeg satte blot spgtegn ved om det var smart at have jer to som vogne samtidig.
02-12-2013 20:27 #260
Mags skrev:
Det er måske ikke muligt at konkludere noget ud fra det men kommer lige med nogle tanker.
Hvis folk ser Mihan som værende velspillende, er han så ikke dum at lynche i nat?
Jeg mener, hvis han ikke bliver lynchet, og vedkommende der gør, flipper villa, så er Mihan vel et åbenlyst nightkill for ulvene?
Skulle han ikke blive NK'et, ja så er han vel en mulig vogn på dag 2?
Ved ikke om det giver nogen mening ^^


Tror ikke ulvene ville NK mig i dag da jeg allerede ville være favorit som vogn imorgen, og jeg ville være nem at pushe.
02-12-2013 20:27 #261
Steffenbif skrev:
Ja post 15.


@Rokamp

Har også selv svært ved at gennemskue det. Men som sagt mener jeg at det er mere udslagsgivende hvis nu han er ulv, end hvis han er villa. Altså hvis vi mister ham og han er villa, så er det ærgerligt, men hvis vi til gengæld får nakket en velspillende ulv allerede i første runde, så er vi sgu godt på vej mod sejren!


Men kan self være vi lige skal vente en dag og se det an, og så lynche en anden i aften.


Præcis. Men modsat, så får han en hel dag mere, til at skabe splid og forvirring.
Jeg er i hvert fald forvirret. Kan sgu ikke bestemme mig...

Synes dog Mihan har gode pointer angående fukdifuk i #257
02-12-2013 20:28 #262
Mihan29 skrev:
fukdifuk skrev:
jeg er med på Mihan29

vil ikke anbefale andre vogne

ville ulve ikke forsøge at få stemmer på en ulv..hvis de er sikre på han ikke får stemmer nok på sig til a blive lynchet
så kunne de cleare en ulv...ved ikke om i kan få hoved eller hale på det jeg siger
er svært at formulere


Og her har vi vidst en skoleeksempel på et ulvet post, deltager slet ikke i diskussionen, men ligeså snart der er lidt fælles sang om at køre heat på mig hopper han med på vognen.


Nu er jeg forvirret igen. God pointe. Er fandme pas på Mihan
02-12-2013 20:28 #263
Mihan29 skrev:
fukdifuk skrev:
jeg er med på Mihan29

vil ikke anbefale andre vogne

ville ulve ikke forsøge at få stemmer på en ulv..hvis de er sikre på han ikke får stemmer nok på sig til a blive lynchet
så kunne de cleare en ulv...ved ikke om i kan få hoved eller hale på det jeg siger
er svært at formulere


Og her har vi vidst en skoleeksempel på et ulvet post, deltager slet ikke i diskussionen, men ligeså snart der er lidt fælles sang om at køre heat på mig hopper han med på vognen.


jeg har været på dig siden din første..ironiske post
er først kommet på puteren nu da jeg skal se*rødme* Robinson
og er da ikke mere sikker på noget somhelst..er jo første dag
men en skal jo lynches..mit bud er dig sowwy
02-12-2013 20:28 #264

@Steffenbif

Hvis det overhovedet giver mening, er du så enig i mine betragninger i #250?
Altså hvis Mihan ikke bliver lynchet i aften, og han ikke bliver NK'et af ulvene, jamen så er han vel en oplagt ulv, som vi kan kigge nærmere på i morgen?

02-12-2013 20:28 #265
Rokamp90 skrev:
Steffenbif skrev:
Ja post 15.


@Rokamp

Har også selv svært ved at gennemskue det. Men som sagt mener jeg at det er mere udslagsgivende hvis nu han er ulv, end hvis han er villa. Altså hvis vi mister ham og han er villa, så er det ærgerligt, men hvis vi til gengæld får nakket en velspillende ulv allerede i første runde, så er vi sgu godt på vej mod sejren!


Men kan self være vi lige skal vente en dag og se det an, og så lynche en anden i aften.


Præcis. Men modsat, så får han en hel dag mere, til at skabe splid og forvirring.
Jeg er i hvert fald forvirret. Kan sgu ikke bestemme mig...

Synes dog Mihan har gode pointer angående fukdifuk i #257


Enig i alt du skriver her
02-12-2013 20:28 #266

Er lige busy, men er ikke på mihan selvom jeg var tidligere. Synes ikke han skal ud idag.

Kommer mere lidt senere, spiller dota lige pt

02-12-2013 20:30 #267

@SteffenBIF

Det er fint det med den ironiske post, kan godt følge din tankegang. Men lad for guds skyld vær med lynche mig med argumentationen at jeg virker til at være god til spillet?

02-12-2013 20:30 #268
Steffenbif skrev:
Mihan29 skrev:
fukdifuk skrev:
jeg er med på Mihan29

vil ikke anbefale andre vogne

ville ulve ikke forsøge at få stemmer på en ulv..hvis de er sikre på han ikke får stemmer nok på sig til a blive lynchet
så kunne de cleare en ulv...ved ikke om i kan få hoved eller hale på det jeg siger
er svært at formulere


Og her har vi vidst en skoleeksempel på et ulvet post, deltager slet ikke i diskussionen, men ligeså snart der er lidt fælles sang om at køre heat på mig hopper han med på vognen.


Nu er jeg forvirret igen. God pointe. Er fandme pas på Mihan


Og netop derfor er han farlig at have med. Som du selv siger, så er et lynch på ham mere udslagsgivende, hvis han viser sig at være ulv, end hvis han er villa
02-12-2013 20:30 #269

ryger jeg første dag igen ryger jeg på monster tilt

leans er mihan og steffen som ryger lige med på mihans bud

02-12-2013 20:30 #270

@Alle

Så vidt jeg har forstået spillet, når vi står her 1½ time før EOD uden nogle vogne. Vil det 19/20 gange blive en villa der bliver lynchet, da vi gør det alt alt alt for nemt for ulvene at pushe folk rundt.

02-12-2013 20:33 #271
Mihan29 skrev:
Skogmann skrev:
@Mihan29

Efter at have læst tråden igennem igen, synes jeg faktisk det er sjovt at Mihan nominerer Temujin i #197 til vognen lige efter han har forsvaret dig, for derefter at lade den ligge, som om du vil have folk til at tro i ikke har et samarbejde. Synes det virker meget suspekt!


Jeg har ikke nomineret Temujin, jeg satte blot spgtegn ved om det var smart at have jer to som vogne samtidig.


Hvorfor så sætte spørgsmåltegn ved det hvis du ikke har i sinde at nominere ham. Synes stadig det virker suspekt, at du skubber Temujin væk efter hans forsvar af dig..
02-12-2013 20:33 #272

efter at have læst resten skal vi have nogle vogne op?

hvad siger folk til

1 vogn med skogmann
1 vogn med mihan29

??

02-12-2013 20:34 #273

Hvad siger folk til en lidt stor vogn?

Mihan
Fukdifuk
DrNoe
Skogmann


Så quoter folk mig og markerer personen med fed inden for de næste 4 kvarter, og så er vi vel tæt på en afklaring?

02-12-2013 20:34 #274

Jeg er helt enig med at vi skal have vogne op. Jeg synes ikke stor vogn, giver for lidt info?

02-12-2013 20:35 #275

@Steffen så er mine 2 vel ok så har vi ikke en stor en

02-12-2013 20:35 #276
Skogmann skrev:
Mihan29 skrev:
Skogmann skrev:
@Mihan29

Efter at have læst tråden igennem igen, synes jeg faktisk det er sjovt at Mihan nominerer Temujin i #197 til vognen lige efter han har forsvaret dig, for derefter at lade den ligge, som om du vil have folk til at tro i ikke har et samarbejde. Synes det virker meget suspekt!


Jeg har ikke nomineret Temujin, jeg satte blot spgtegn ved om det var smart at have jer to som vogne samtidig.


Hvorfor så sætte spørgsmåltegn ved det hvis du ikke har i sinde at nominere ham. Synes stadig det virker suspekt, at du skubber Temujin væk efter hans forsvar af dig..


Skogmann, det eneste jeg vil med #197 er at spørge folk, om de føler det giver mening at have to vogne bestående at to mennesker hvoraf den ene har et stærkt ulvelean på den anden. Det er ikke noget med at nominere eller tage Temujin i forsvar.
02-12-2013 20:35 #277
Administrator

Votecount tom 274

[ ] DrNoe - mags
[ ] fukdifuk - Mihan
[ ] Knuser
[ ] madsmk
[1] Mags
[4] Mihan29 - skogmann
[ ] Mkris
[ ] Perro - drnoe
[ ] Rokamp90
[1] Skogmann
[ ] Steffenbif - mihan
[ ] Temujin - skogmann
[ ] Vidx - Mihan

02-12-2013 20:36 #278

At lynche mig er en katastrofe, just saying.

02-12-2013 20:37 #279

Jeg synes klart vi skal have vogn på dr.noe.

Hvis han ryger, så tror jeg det vil give en god del info, da der har været meget diskussion omkring ham?

02-12-2013 20:37 #280

@Bridgeking

Hvem er den sidste stemme på mig?

02-12-2013 20:37 #281
Administrator
Spærgsmål: Dør der 2 hver dag i ww ?

Svar:

Der bliver hver dag lynchet en person, og ulvene dræber hver nat en person
02-12-2013 20:37 #282

tror count er forkert skogmann mangler 1

02-12-2013 20:38 #283

Min stemme på Mihan er ikke længere gældende fra nu af.

02-12-2013 20:38 #284

@Vidx

Skriv unvote med fed :)

02-12-2013 20:38 #285
Knuser skrev:
efter at have læst resten skal vi have nogle vogne op?

hvad siger folk til

1 vogn med skogmann
1 vogn med mihan29

??



skal vi ikke blive enig om de 2 vogne da de pt har flest stemmer eller vil folk noget andet?
02-12-2013 20:38 #286
unvote
02-12-2013 20:38 #287
Administrator

Votecount tom 284

[ ] DrNoe - mags
[ ] fukdifuk - Mihan
[ ] Knuser
[ ] madsmk
[1] Mags
[4] Mihan29 - skogmann
[ ] Mkris
[ ] Perro - drnoe
[ ] Rokamp90
[2] Skogmann
[ ] Steffenbif - mihan
[ ] Temujin - skogmann
[ ] Vidx - Mihan

02-12-2013 20:39 #288

Pas på, det står sikkert i bootcamp tråden, må være et read jeg ikke vidste det man skulle skrive unvote.

02-12-2013 20:40 #289

@Bridgeking

Kan se der er 3 der har voted på mig, fukdifuk, SteffenBIF og Vidx (nu ikke længere). Men du skriver 4 i votecount?

02-12-2013 20:40 #290

så lige steffen har stemt på mihan
kommer sku i tvivl igen
var sikker på de to ville stemme det samme
vil lige holde det åbent hvem jeg stemmer på
unvote mihan29

02-12-2013 20:40 #291

Jeg fatter ikke Skogman, men jeg stemmer for at vognene er:

Dr.Noe
Skogmann (da der er stemning for det)

Kan folk gå med til det?

02-12-2013 20:41 #292
Steffenbif skrev:
Hvad siger folk til en lidt stor vogn?

Mihan
Fukdifuk
DrNoe
Skogmann


Så quoter folk mig og markerer personen med fed inden for de næste 4 kvarter, og så er vi vel tæt på en afklaring?


Er enig med Knuser. De to han har, er begge også til stede i din vogn, så jeg synes vi skal køre på de to (Skogmann og Mihan - det er alligevel der stemmerne sættes pt).

Midlertidig vote: Mihan29
02-12-2013 20:42 #293

syntes stadigvæk Mihan29 skal i den vogn

min er også sat nu

02-12-2013 20:42 #294

Nu ryger stemmerne væk fra Mihan, hvilket jeg faktisk ikke forstår.
Hvor vil I så have jeres stemmer sendt hen?

02-12-2013 20:42 #295

Der er en hel del der har snakket om Dr.Noe som ulv, de har bare ikke stemt. Synes stadig Dr.Noe skal med. Synes et vil give meget info

02-12-2013 20:42 #296

Vil virkelig bare gerne ha fukdifuk med i en vogn..

Vil faktisk næsten hellere stemme på ham end Mihan..

unvote mihan29

02-12-2013 20:42 #297

Vognene:

Mihan29
Dr.Noe


?? eller?

02-12-2013 20:43 #298
Dr.Noe

02-12-2013 20:43 #299

Ellers skal jeg ihvertfald lige høre om det kun er mig og fukdifuk der stadig har dr.noe i tankerne?

02-12-2013 20:44 #300

Fukdifuk>DrNoe&Mihan29>Skogmann

02-12-2013 20:45 #301

forstår ikke Vidx og Steffenbif hvorfor unvoter i og forklar gerne?

02-12-2013 20:45 #302

Jeg er pt på fukdifuk, men er ikke låst fast på nogen måde endnu.

02-12-2013 20:45 #303

heh..jeg er helt lost
er sygt det spil her..især på dag et

02-12-2013 20:45 #304
Vidx skrev:
Ellers skal jeg ihvertfald lige høre om det kun er mig og fukdifuk der stadig har dr.noe i tankerne?


Nej. Men jeg har andre, som jeg hellere vil stemme på først.
Fx Mihan, fukdifuk og Temujin .
02-12-2013 20:45 #305

Synes også DrNoe skal være med i en vogn jf #217

02-12-2013 20:46 #306

Har ikke Mihan29 mistænkt længere. Udover hvad han sagde helt i starten, som var det første jeg skrev om idag, så har jeg ikke set ham sige noget som jeg er mistænkelig overfor. Det er derimod andre jeg mistænker for at spille sammen.

02-12-2013 20:47 #307
unvote mags


Skogmann kan godt gå an i vognen fra min side, men jeg er stadig undecided


02-12-2013 20:47 #308

Hvis man var ulv, ville man så skrive at det var en katastrofe at lynche en, eller ville man prøve at påvirke de andre. Hmmmmm

Det tror jeg at Mihan29 ved. Måske som den eneste.


Jeg stemmer ikke på Mihan i dag, men er stadig bange for at han kan trække os rundt i manegen de næste dage. Lad os holde et vågent øje med ham.

02-12-2013 20:47 #309

Steffenbif, har kun set dig der taler meget for fukdifuk. Er der andre? ellers kan vi vel ikke putte ham i en vogn

02-12-2013 20:47 #310

Jeg sidder med fornemmelsen af, at ulvene sidder og jubler over det vi har gang i lige nu.

Og jeg forstår stadig ikke hvorfor folk voter mig? pls kom med en argumentation? Snakker vi stadig om at jeg var i ironisk i post 15 eller hvad? Jeg er den der har skrevet flest posts by far, i må da kunne komme op med noget bedre efterhånden.

02-12-2013 20:48 #311

wtf, hvis vi er så opmærksomme på ham som i drenge er, så vil han næppe trække jer nogensteder

02-12-2013 20:50 #312

@Mihan29

Ulvene jubler. Tja, men vi er trods alt ved at finde vogne. Der er jo ikke nogen der bare lige kan bestemme det?

Ingen der er på fukdifuk udover steffenbif? for så forslår jeg han ryger ud af vognen

02-12-2013 20:50 #313

Aaaaaaaaaarh hvor er det fucking meta det her.. Kan ikke se hvad Skogmann gør forkert, og kan ikke argumentere med andet end at mihan er bedre til spillet end os andre i forhold til ham.


Mit valg bliver mellem Noe og Fukdifuk

02-12-2013 20:51 #314

Jeg er med på fukdifuk også..

02-12-2013 20:51 #315

Jeg ligger lidt pres på for vogne nu:

Mihan29
Dr.Noe

Nogle der ikke kan gå med til dette?

(og nej, jeg havde ikke valgt sådan hvis jeg selv skulle have valgt)

02-12-2013 20:52 #316

Men Drnoe virker også god. Ændrer nok min stemme til ham, hvis han ikke melder sig på banen snart med nogle argumenter.

02-12-2013 20:52 #317

@Steffen
sad lige og læste hvorfor er du hoppet helt fra perrot som du havde 4 argumenter på tidliger?

må sige du er på vej over til mit ulve lean
men lige pt køre det rundt og sidder og læser og læser

02-12-2013 20:52 #318

@vidx fine vogne

02-12-2013 20:53 #319

Skriv også gerne hvis du kan stå inde for disse vogne.

Mihan29
Dr.Noe

02-12-2013 20:53 #320

Er klar nok på mig som vogn, hvis folk ikke kan se det er en katastrofe er der virkelig lang vej.

Vidx og Skogmann, gør mig lige den tjeneste og læs Rokamp90 igennem. Jeg synes hans tone er meget ulveish, han er meget pro mig, i rigtig mange indlæg. Men pludselig da der kommer lidt heat på mig hopper han lynhurtigt med på vognen, og stemmer på sågar?
Vær så venlig at læs ham igennem, tager ikke mange mins, og sig hvad i synes.

02-12-2013 20:53 #321

I skal bare give lyd, da jeg tror vi skal til at beslutte det

02-12-2013 20:54 #322

Post 303. Sådan ville en ulv ikke skrive. Han ville varetage sin ulveopgave lidt mere calm. Som Dr. Noe.

Lige pludselig bliver jeg også hooked på Rokamp som ulv. Han giver bare folk ret synes jeg? Men kun en gang i mellem. Og de gange han gør det er det nok fordi der er tale om en villa.


Ja, efter alt skriveriet i dag er jeg gået væk fra Perro. Har et lidt andet billede af hvordan en ulv vil være. Tror jeg... haha..

02-12-2013 20:54 #323

Fine vogne Vidx, men jeg hælder personligt mere til fukdifuk end Mihan på den liste. Jeg er meget i tvivl om Steffenbif, men det ville undre mig, hvis en ulv valgte at være så aktiv, som han har været.

02-12-2013 20:55 #324

Fukdifuk og skogmann er mit bud på en vogn. obv vil jeg gerne selv ud af den

02-12-2013 20:56 #325

Ej nej nej. Er fandme tæt på at ændre min stemme helt, og sige Rokamp. Af samme årsager som Mihan nævner.


Som han siger, så læs ham lige igennem. Pls do, og sig hvad I synes.

02-12-2013 20:56 #326

Fordelene ved mine vogne er imo, at jeg synes det vil være et godt matchup. jeg tror ulvene er nød til at stemme på indbyggerne, da jeg tror det vil blive tæt.

I den forbindelse vil jeg opfordre folk til at vente med at stemme?

02-12-2013 20:57 #327

Undskyld min manglende tilstedeværelse. Læser op og er med herfra.

02-12-2013 20:58 #328

Nye vogne forslag:

Dr.Noe
Rokamp

(sry dr.noe men lang tid siden nogen har nævnt fukdifuk og skogmann efterhånden?)

02-12-2013 20:59 #329

Rokamp skriver i sit første post hvad der sker hvis seeren dør hurtigt (altså en af Villas folk).

Næste post skriver han ordet "vi" eller "os" 6 gange.

02-12-2013 21:00 #330
Mags skrev:
Fine vogne Vidx, men jeg hælder personligt mere til fukdifuk end Mihan på den liste. Jeg er meget i tvivl om Steffenbif, men det ville undre mig, hvis en ulv valgte at være så aktiv, som han har været.

Jeg tror altså ikke, at man er villa, bare fordi man er aktiv.


Personligt kan jeg ikke se, hvorfor der pludselig kommer en del heat min vej.
Jf. ovenstående argument fra Mags, så er jeg selvskreven villa. At jeg så synes argumentet er uholdbart er vel en anden historie.

@Steffen
Synes du ikke, at der er stor forskel på at agere calm og så forholde sig utrolig passivt som fx Drnoe og Perro har gjort det?

@Vidx
Jeg er helt med på, at der skal vælges vogne, men is på. Jeg skal obv skiftes ud med fukdifuk
02-12-2013 21:01 #331

Vi skal have nogle til at tage styringen. Der sidder en eller flere ulve og forvirre.

02-12-2013 21:02 #332

Jo stor forskel. Men en ulv vil ikke tilkendegive at han næsten ikke fatter spillet.

Jeg stemmer so far på Rokamp90

02-12-2013 21:02 #333
Steffenbif skrev:
Rokamp skriver i sit første post hvad der sker hvis seeren dør hurtigt (altså en af Villas folk).

Næste post skriver han ordet "vi" eller "os" 6 gange.


Valide pointer - men prøv lige at omformulér mit indlæg, hvor jeg bruger "vi" og "os" meget, så det står uden at bruge de to ord. Er svært at komme frem med generelle pointer i spillet, uden at bruge dem. En måde at gøre det på er selvfølgelig bare at skfite fokus ved at hive andre frem i søgelyset vha beskyldninger, men sådan har jeg ikke grebet spillet an indtil videre.
02-12-2013 21:03 #334
Rokamp90 skrev:
Mags skrev:
Fine vogne Vidx, men jeg hælder personligt mere til fukdifuk end Mihan på den liste. Jeg er meget i tvivl om Steffenbif, men det ville undre mig, hvis en ulv valgte at være så aktiv, som han har været.

Jeg tror altså ikke, at man er villa, bare fordi man er aktiv.


Personligt kan jeg ikke se, hvorfor der pludselig kommer en del heat min vej.
Jf. ovenstående argument fra Mags, så er jeg selvskreven villa. At jeg så synes argumentet er uholdbart er vel en anden historie.

@Steffen
Synes du ikke, at der er stor forskel på at agere calm og så forholde sig utrolig passivt som fx Drnoe og Perro har gjort det?

@Vidx
Jeg er helt med på, at der skal vælges vogne, men is på. Jeg skal obv skiftes ud med fukdifuk


lol..det ville være dumt at skifte dig ud med mig...
02-12-2013 21:03 #335

@Perro

Vær så venligt at gennemlæse Rokamp, den eneste der har læst ham so far er Steffen, og han virker overvejende enig i at han virker ekstremt ulvish. Manden har haft 6 forskellige ulveleans og vil gerne stemme på alle.

Synes både ham og Knuser er meget suspekt, og det ville slet ikke overraske mig hvis de var w/w.

02-12-2013 21:03 #336

ja jeg er lidt langsom i optrækket.. grinder 8 borde ved siden af, så det bliver nok kun til oneliners lige i aften. Hvis det så sætter mig under mistanke, så er det vel bare sådan

02-12-2013 21:04 #337

Både mig og Mihan er vist almost locked på Rokamp, så han skal 100p i en vogn.

Lav en vogn med Noe, Rokamp og Skogmann?

02-12-2013 21:05 #338
Vidx skrev:
Vi skal have nogle til at tage styringen. Der sidder en eller flere ulve og forvirre.


Ja, bl.a. dig og steffenbif.

I hvert der, at stemmerne bliver ændret mest.


Men så må vognene hedde
Skogmann, Knuser og undertegnede pt - omend jeg obv synes det er mærkeligt.
02-12-2013 21:06 #339

Wauw, er der nogle, der ikke er nævnt som vogne? :D

02-12-2013 21:07 #340
Mihan29 skrev:
@Perro

Vær så venligt at gennemlæse Rokamp, den eneste der har læst ham so far er Steffen, og han virker overvejende enig i at han virker ekstremt ulvish. Manden har haft 6 forskellige ulveleans og vil gerne stemme på alle.

Synes både ham og Knuser er meget suspekt, og det ville slet ikke overraske mig hvis de var w/w.


Vi er flere spillere, som har svært ved at finde hoved og hale i de leans, som stilles op.
Jeg tilkendegiver bare min mening hver gang - i modsætning til andre, der gemmer sig mere.
02-12-2013 21:07 #341

Håber du har skrub doktor.

Jeg synes der er mange for og imod. Og der kommer hele tiden nyt. Imorgen ved vi mere. Vi er nød til at gå på kompromis. Jeg ville meget gerne Dr.Noe i en vogn, men ikke så mange nævner det.

Vogne:

Rokamp
Mihan29

Det er to lejre. Kan vi lave det kompromis?


@Rokamp. Har overhovedet ikke ændret min stemme. Har sagt Dr.noe i laaaang tid, lang tid siden jeg strejfede min stemme på mihan uofficielt.

02-12-2013 21:08 #342
Vidx skrev:
Håber du har skrub doktor.

Jeg synes der er mange for og imod. Og der kommer hele tiden nyt. Imorgen ved vi mere. Vi er nød til at gå på kompromis. Jeg ville meget gerne Dr.Noe i en vogn, men ikke så mange nævner det.

Vogne:

Rokamp
Mihan29

Det er to lejre. Kan vi lave det kompromis?


@Rokamp. Har overhovedet ikke ændret min stemme. Har sagt Dr.noe i laaaang tid, lang tid siden jeg strejfede min stemme på mihan uofficielt.


Nej, men er din ædnring af vognene, som konstant skfiter fokus - og i hvert fald forvirrer mig.

Men jeg er ok med de to vogne. Jeg kan tydeligvis ikke komme ud af en vogn, men det kan jeg ikke ændre på.
02-12-2013 21:09 #343
Rokamp90 skrev:
Vidx skrev:
Vi skal have nogle til at tage styringen. Der sidder en eller flere ulve og forvirre.


Ja, bl.a. dig og steffenbif.

I hvert der, at stemmerne bliver ændret mest.


Men så må vognene hedde
Skogmann, Knuser og undertegnede pt - omend jeg obv synes det er mærkeligt.


en der skrev jeg skulle i vogne og du hoppede på at jeg var en vogn

mens jeg læst op igen igen på det hele :)

efter at have læst igen er jeg klar på at ændre min stemme til dig men hvis jeg er gone imorgen har Steffenbif og mihan29 lavet et godt move

count
02-12-2013 21:09 #344

Altså i samme ombæring som jeg nævnte temjujin, fordi han var meget åbnelys om framingen af "os" indbyggere, så komemr rokamp med indlægget umiddelbart bagefter og gør det rigtig meget. Det er imho en smule ulveish, men man kan sgatens blvie påvirket af skrivemåden i den forrige post!

Jeg vil ikke være ked af en vogn der mihan og rokamp!

02-12-2013 21:10 #345

Jeg synes virkelig at Mihan er en dårlig stemme idag.

Rokamp er jeg med på. Det var trods alt en mistanke til ham, så udløste min og Steffens debat igår.

02-12-2013 21:10 #346
Rokamp90 skrev:
Vidx skrev:
Håber du har skrub doktor.

Jeg synes der er mange for og imod. Og der kommer hele tiden nyt. Imorgen ved vi mere. Vi er nød til at gå på kompromis. Jeg ville meget gerne Dr.Noe i en vogn, men ikke så mange nævner det.

Vogne:

Rokamp
Mihan29

Det er to lejre. Kan vi lave det kompromis?


@Rokamp. Har overhovedet ikke ændret min stemme. Har sagt Dr.noe i laaaang tid, lang tid siden jeg strejfede min stemme på mihan uofficielt.


Nej, men er din ædnring af vognene, som konstant skfiter fokus - og i hvert fald forvirrer mig.

Men jeg er ok med de to vogne. Jeg kan tydeligvis ikke komme ud af en vogn, men det kan jeg ikke ændre på.


Jeg prøver at stable nogle vogne på benene som folk kan blive enige om. Derfor kommer jeg med nogle forslag. Kan godt være jeg griber det forkert an.

Andre som er ok med vognene?
02-12-2013 21:10 #347

er lidt ..meh..
er på dr.noe nu
mihan ser bedre og bedre ud som villa

holder stemmen på doktoren lidt endnu..ellers er jeg med på rokamp hvis det skal være en af de to

02-12-2013 21:11 #348
Rokamp60

02-12-2013 21:11 #349
Steffenbif skrev:
Både mig og Mihan er vist almost locked på Rokamp, så han skal 100p i en vogn.

Lav en vogn med Noe, Rokamp og Skogmann?


I like! Tror sgu ikke at Skogmann er ulv, men... tre fine vogne!
02-12-2013 21:11 #350

UNVOTE
02-12-2013 21:11 #351

@ Fuck

Hvad siger du til Rokamp?

02-12-2013 21:12 #352

skal vi ikke tage de 2 vogne

Mihan29 og borgkamp

02-12-2013 21:12 #353

Folk de forvirre.

Jeg låser det ved de her vågne, det fornemmer jeg folk har det fint med.

Vogn 1: Rokamp
Vogn2: Mihan

Overvej og vent med at stem. Gennemlæs tråden. Se hvad i synes. Der er nød til at være tid til at gennemlæse vognene.

02-12-2013 21:12 #354
Rokamp90
02-12-2013 21:13 #355

OK med de to vogne -dvs at alle andre går fri, er det sådan?

02-12-2013 21:13 #356

Steffen du må forresten gerne tage stilling til #233.
Det er dit stærkeste argument for at føje mig til vognen, og jeg kan ikke se det.

Knuser skrev:
Rokamp90 skrev:
Vidx skrev:
Vi skal have nogle til at tage styringen. Der sidder en eller flere ulve og forvirre.


Ja, bl.a. dig og steffenbif.

I hvert der, at stemmerne bliver ændret mest.


Men så må vognene hedde
Skogmann, Knuser og undertegnede pt - omend jeg obv synes det er mærkeligt.


en der skrev jeg skulle i vogne og du hoppede på at jeg var en vogn

mens jeg læst op igen igen på det hele :)

efter at have læst igen er jeg klar på at ændre min stemme til dig men hvis jeg er gone imorgen har Steffenbif og mihan29 lavet et godt move

count


Ja, der skal jo være to i vognene, og det skal ikke være mig selv. Så på samme måde som Vidx, så tog jeg én af de seneste, som var nævnt.

Men Mihan og jeg (og Dr noe?) i vognene ser det ud til pt.
02-12-2013 21:13 #357
Vidx skrev:
Folk de forvirre.

Jeg låser det ved de her vågne, det fornemmer jeg folk har det fint med.

Vogn 1: Rokamp
Vogn2: Mihan

Overvej og vent med at stem. Gennemlæs tråden. Se hvad i synes. Der er nød til at være tid til at gennemlæse vognene.


Fint Vidx... Vi blivernød til at tage en beslutning.
Rokamp
02-12-2013 21:14 #358

ja hold jeres stemme indenfor

Mihan29
Rokamp90

02-12-2013 21:14 #359
Vidx skrev:
Folk de forvirre.

Jeg låser det ved de her vågne, det fornemmer jeg folk har det fint med.

Vogn 1: Rokamp
Vogn2: Mihan

Overvej og vent med at stem. Gennemlæs tråden. Se hvad i synes. Der er nød til at være tid til at gennemlæse vognene.


Gæt 3 gange, hvem jeg stemmer på :D
Må tilbage til forrige stemme, da folk åbenbart ikek er med på den mystiske fukdifuk.

Mihan29 it is
02-12-2013 21:15 #360

Jeg er egentlig lidt nervøs for, at så mange så hurtigt er med på rokamp. Stemningen vendte rigtig hurtigt, og det er - så vidt jeg har forstået det - et tegn på at ulvene trækker i trådene!

Jeg var game på vote på Rokamp inden de her hurtige stemmer, nu er jeg knap så sikker!

02-12-2013 21:15 #361

Men er du gal hvor Dr.Noe fluffer. En mand med 12k posts + Han spliller x antal pokerhænder om dagen, burde sgu kunne ha en mere kritisk tilgang end han har haft.

02-12-2013 21:15 #362

Til jer andre. Overvej og afvent med at stemme. Og hvis i stemmer, så overvej at bluf, og ændre jeres stemme i sidste ende. Hvis alle er opmærksomme på de muligheder, så gør vi det sværere for ulvene, tænker jeg

02-12-2013 21:16 #363
Perro skrev:
Vidx skrev:
Folk de forvirre.

Jeg låser det ved de her vågne, det fornemmer jeg folk har det fint med.

Vogn 1: Rokamp
Vogn2: Mihan

Overvej og vent med at stem. Gennemlæs tråden. Se hvad i synes. Der er nød til at være tid til at gennemlæse vognene.


Fint Vidx... Vi blivernød til at tage en beslutning.
Rokamp


vote forkert skrevet
02-12-2013 21:16 #364

Jeg er i tvivl om hvorfor Perro og Mihan læner sig så meget op af hinanden - ret åbenlyst. Det vil simplethen ikke give mening at de begge er ulve, men i bakker hinanden op lynhurtigt. Har i spillet sammen før?

02-12-2013 21:16 #365

Uanset hvad, så tror jeg, at både Mihan og jeg ryger. Den ene i lynch, og den anden i nightkill. Ellers ryger steffen nok som nightkill. Det virker i hvert fald til at være de to, som trækker trådene, hvorfor jeg gerne vil have Mihan lynchet.
Det er jo, som steffen (paradoksalt nok er det steffen, der nævner det) mindre udslagsgivende hvis Mihan ryger som Villa, end hvis han overlever som ulv.

02-12-2013 21:17 #366
Vidx skrev:
Til jer andre. Overvej og afvent med at stemme. Og hvis i stemmer, så overvej at bluf, og ændre jeres stemme i sidste ende. Hvis alle er opmærksomme på de muligheder, så gør vi det sværere for ulvene, tænker jeg


;-) ... CFD ---> Chinese fire drill.... Hvor vi ændre stemme med få min igen, for at ulvene ikke kan forsvare sig.
02-12-2013 21:17 #367

@madsmk

Perro skrev længere oppe han har spillet et spil før. Men ja Perro og jeg har været rystende enig so far i denne WW.

02-12-2013 21:17 #368
Perro skrev:
@ Fuck

Hvad siger du til Rokamp?


som sagt..er på dr.noe nu

men hellere rokamp end mihan..venter lige med at ændre stemme endnu
gad godt at se et votecount
02-12-2013 21:17 #369

madsmk. Hvad er alternativet? vi er nød til at tage en beslutning. Og her er det naturligvis træls, at ulvene kan være 3/6 der er aktive pt. Men vi er jo nødt til at låse os fast.

02-12-2013 21:18 #370
Rokamp90 skrev:
Uanset hvad, så tror jeg, at både Mihan og jeg ryger. Den ene i lynch, og den anden i nightkill. Ellers ryger steffen nok som nightkill. Det virker i hvert fald til at være de to, som trækker trådene, hvorfor jeg gerne vil have Mihan lynchet.
Det er jo, som steffen (paradoksalt nok er det steffen, der nævner det) mindre udslagsgivende hvis Mihan ryger som Villa, end hvis han overlever som ulv.


Burde ikke hjælpe ulvene, men vil nu alligevel forklare hvad jeg tror der kommer til at ske. Hvis du ryger tror jeg ikke din NK'er mig fordi jeg er så oplagt som en vogn på D2.
02-12-2013 21:18 #371
madsmk skrev:
Jeg er i tvivl om hvorfor Perro og Mihan læner sig så meget op af hinanden - ret åbenlyst. Det vil simplethen ikke give mening at de begge er ulve, men i bakker hinanden op lynhurtigt. Har i spillet sammen før?



Nej det er første gang at jeg ser hans Nick. Har dog været enig i alt hvad han har skrevet. Også mere end jeg har givet udtryk for...
02-12-2013 21:18 #372

CFD...omg

har været i den modtagende ende..første dag i mit første spil

grinte for hårdt

02-12-2013 21:19 #373
Perro skrev:
Vidx skrev:
Til jer andre. Overvej og afvent med at stemme. Og hvis i stemmer, så overvej at bluf, og ændre jeres stemme i sidste ende. Hvis alle er opmærksomme på de muligheder, så gør vi det sværere for ulvene, tænker jeg


;-) ... CFD ---> Chinese fire drill.... Hvor vi ændre stemme med få min igen, for at ulvene ikke kan forsvare sig.


Det var faktisk en af de få ting jeg fik set i den omtalte bootcamp tråd :D
02-12-2013 21:20 #374

Er faktisk tilbage på Mihan og Perro som kompaner lige nu.


Men fastholder min stemme på Rokamp90.

02-12-2013 21:20 #375
Mihan29 skrev:
Rokamp90 skrev:
Uanset hvad, så tror jeg, at både Mihan og jeg ryger. Den ene i lynch, og den anden i nightkill. Ellers ryger steffen nok som nightkill. Det virker i hvert fald til at være de to, som trækker trådene, hvorfor jeg gerne vil have Mihan lynchet.
Det er jo, som steffen (paradoksalt nok er det steffen, der nævner det) mindre udslagsgivende hvis Mihan ryger som Villa, end hvis han overlever som ulv.


Burde ikke hjælpe ulvene, men vil nu alligevel forklare hvad jeg tror der kommer til at ske. Hvis du ryger tror jeg ikke din NK'er mig fordi jeg er så oplagt som en vogn på D2.

Ja, du har ret. Men som jeg nævner længere oppe, så får du en hel dag mere til at manipulere med folk.
Men præcis det samme kan vel siges om mig. Den af os, der overlever, er nok selvskreven som lynch i morgen, medmindre der sker det helt store i løbet af dagen.
02-12-2013 21:21 #376

Vidx> altså jeg er fin med at låse os fast, det er for sent at ændre vogne nu. Jeg syens bare det er underligt at Temujin fx har været så passiv efter han var under mistanke af en del

Perro&Mihan>

Det er også helt fair.

02-12-2013 21:21 #377

Er bare overhovedet heller ikke tilfreds med de vogne vi har her :-D Men vil til at læse op nu igen, så jeg kan tage en beslutning.

Mihan eller Rokamp

02-12-2013 21:22 #378
Vote Mihan29
02-12-2013 21:22 #379
Mihan29 skrev:
Rokamp60



Forresten bør du lige stemme igen, og få navnet stavet rigtigt. Ikke at der er nogen tvivl om, hvem du vil stemme på, men alligevel. Better safe than sorry.
02-12-2013 21:22 #380

vote mihan29

02-12-2013 21:23 #381
vote mihan29
02-12-2013 21:23 #382

Btw nogle med overblik over counts?

02-12-2013 21:25 #383

nej

kan vi få en vote count?

02-12-2013 21:26 #384
Administrator
Spørgsmål:

Hvordan stemmer, og unvoter man ?


Svar:

Man stemmer ved at skrive en persons navn med fed

Man unvoter ved at skrive unvote med fed, uden noget navn bagefter
Redigeret af Bridgeking d. 02-12-2013 21:27
02-12-2013 21:27 #385
unvote
02-12-2013 21:27 #386
Rokamp90
02-12-2013 21:30 #387

For overskuelighedens skyld:
Unvote

02-12-2013 21:31 #388
Mihan29
02-12-2013 21:31 #389

I tilfælde af at jeg ryger i nat, så har i mine tanker her.

Villa

Steffen
Mihan
Videx
Mads MK
-----

Neutral

Resten
-----

Rokamp
Temujin
Dr. Noe

Ulvelean

...ændre måske i dem senere...

02-12-2013 21:32 #390
Administrator

Votecount tom 389

[1] DrNoe - mihan
[1] fukdifuk - drnoe
[ ] Knuser -
[ ] madsmk - mihan
[ ] Mags - fukdifuk
[3] Mihan29 - rokamp
[ ] Mkris
[ ] Perro - rokamp
[3] Rokamp90 - mihan
[1] Skogmann
[ ] Steffenbif - rokamp
[ ] Temujin - skogmann
[ ] Vidx -

02-12-2013 21:32 #391
Knuser skrev:
nej

kan vi få en vote count?


Har lige hurtigt talt op.

Tror der er 6, som ikke har stemt.
3 på Mihan, 3 på undertegnede og 1 på fukdifuk

Skal dog tages med et gran salt.
02-12-2013 21:32 #392

Rokamp, hvis du var ulv tror jeg sku der var nogle der ville komme dig til undsætning eller i det mindste prøve at tale din sag, det er der ikke pt. og det gør det meget likely at du er villager.

02-12-2013 21:33 #393

Hej er tilbage igen.. Er ret sikker på at vi har et par ulve imellem madsmk, steffenbif, fukdifuk og skogmann.

En af dem er obv ikke ulv.

Perro og Mihan kan I være med på to af dem som vogne? Jeg synes fortsat at skogmann er et godt bud som fortæller en del uanset hvad han er, Mags hvad siger du evt?

02-12-2013 21:33 #394

@Temujin

Jeg er meget klar på madsmk eller Skogmann, har flere gange givet udtryk for hvad jeg synes om Skogmann so far.

02-12-2013 21:34 #395

Fint holder min stemme på skogmann så

02-12-2013 21:34 #396

SteffenBIF er dog fredet idag som minimum, han er villa.

02-12-2013 21:34 #397
Temujin skrev:
Hej er tilbage igen.. Er ret sikker på at vi har et par ulve imellem madsmk, steffenbif, fukdifuk og skogmann.

En af dem er obv ikke ulv.

Perro og Mihan kan I være med på to af dem som vogne? Jeg synes fortsat at skogmann er et godt bud som fortæller en del uanset hvad han er, Mags hvad siger du evt?


og der der kom en der talt begge jeres 2 sag

og nej vogne er fast nu bliver ikke skifted
02-12-2013 21:35 #398

Jeg ved godt jeg selv har været stor fortaler for at holde sig til vognene, men de fungerer for obv reasons ikke.

02-12-2013 21:35 #399

Mihan - sørme en snedig post, du får fyret af i #392. Du er en rigtig kammerat - måske i fåreklæder

02-12-2013 21:36 #400
Knuser skrev:
Temujin skrev:
Hej er tilbage igen.. Er ret sikker på at vi har et par ulve imellem madsmk, steffenbif, fukdifuk og skogmann.

En af dem er obv ikke ulv.

Perro og Mihan kan I være med på to af dem som vogne? Jeg synes fortsat at skogmann er et godt bud som fortæller en del uanset hvad han er, Mags hvad siger du evt?


og der der kom en der talt begge jeres 2 sag

og nej vogne er fast nu bliver ikke skifted


Ærlig talt, hvis vi 3 var ulve tror du så vi ville samarbejde så tydeligt? vi gør det selv efter det er blevet påpeget flere gange. (Lad nu vær med at meta dig selv her BIF).
02-12-2013 21:36 #401
Temujin skrev:
Hej er tilbage igen.. Er ret sikker på at vi har et par ulve imellem madsmk, steffenbif, fukdifuk og skogmann.

En af dem er obv ikke ulv.

Perro og Mihan kan I være med på to af dem som vogne? Jeg synes fortsat at skogmann er et godt bud som fortæller en del uanset hvad han er, Mags hvad siger du evt?



Tre af de gutter har jeg som villa... Jeg synes at dette er en sick ulvet post. Skulle jeg smide et ulvehold op nuher, så hedder den Temujin, Dr.Noe + ... XXXXX .. Rokamap måske.
02-12-2013 21:36 #402
Knuser skrev:
Temujin skrev:
Hej er tilbage igen.. Er ret sikker på at vi har et par ulve imellem madsmk, steffenbif, fukdifuk og skogmann.

En af dem er obv ikke ulv.

Perro og Mihan kan I være med på to af dem som vogne? Jeg synes fortsat at skogmann er et godt bud som fortæller en del uanset hvad han er, Mags hvad siger du evt?


og der der kom en der talt begge jeres 2 sag

og nej vogne er fast nu bliver ikke skifted


Helt seriøst tænk dig om knuser, tror du jeg lige kommer som 3'ede ulv og forsøger at "redde" mine to ulvevenner? Jeg ville se så dårlig ud i morgen hvis en af dem flipper ulv, hvis du er villa så tag dig sammen please
02-12-2013 21:36 #403
unvote

Rokamp90
02-12-2013 21:36 #404

@Tejumin

Nej vi stemmer madsmk idag. vent med Skogmann.

02-12-2013 21:38 #405
Perro skrev:
Temujin skrev:
Hej er tilbage igen.. Er ret sikker på at vi har et par ulve imellem madsmk, steffenbif, fukdifuk og skogmann.

En af dem er obv ikke ulv.

Perro og Mihan kan I være med på to af dem som vogne? Jeg synes fortsat at skogmann er et godt bud som fortæller en del uanset hvad han er, Mags hvad siger du evt?



Tre af de gutter har jeg som villa... Jeg synes at dette er en sick ulvet post. Skulle jeg smide et ulvehold op nuher, så hedder den Temujin, Dr.Noe + ... XXXXX .. Rokamap måske.


Perro du tilter mig lige nu
02-12-2013 21:38 #406

er egentlig fuldstændig pas, faktum er vi bliver max ownet lige nu.

02-12-2013 21:38 #407

nej nu skal i til at forvire os med at snakke om nye vogne

kom nu stem indenfor vogne

02-12-2013 21:39 #408
Mihan29 skrev:
@Tejumin

Nej vi stemmer madsmk idag. vent med Skogmann.


Fint med mig, jeg synes også madsmk virker mere ulvet end skogmann synes bare vi får mere info ud af skogmann jf. tidligere post

madsmk
02-12-2013 21:39 #409
Mihan29 skrev:
er egentlig fuldstændig pas, faktum er vi bliver max ownet lige nu.


This +inf.
02-12-2013 21:40 #410

Alle dem der deltager meget her til sidst får btw store villapoints hos mig. Derfor jeg hælder til madsmk, og egentlig også lidt knuser. men 20 mins til EOD, se nu at få fjernet stemmerne fra mig, det er jo meningsløst at stemme mig ud idag.

02-12-2013 21:40 #411

Rokamp du er vogn lige pt, kan du være med på madsmk og skogmann som vogne?

02-12-2013 21:41 #412

Problemet er imo, at vi står fuldstændig på par bund i morgen, hvis vi ikke lyncher en ulv i dag.
Sådan ser jeg det i hvert fald. Jeg er umiddelbart ikke fan af nogle af vores to vogne, men de virker ret låst fast.
Jeg hælder mere og mere til DrNoe, der nu begynder at bruge pokeren som undskyldning for inaktivitet. - Jaja, jeg har fuld respekt for pokeren fylder meget, men sidste spil jeg var med i brugte Walth, der flippede ulv, nøjaftig samme undskyldning.

02-12-2013 21:41 #413

Synes heller ikke det er iorden at ændre vognene, slet ikke SÅ sent her. Det gør bare at vi ingen info får what so ever, fordi der bliver stemt i øst og vest.

02-12-2013 21:41 #414
Administrator

Votecount tom 412

[ ] DrNoe - mihan
[1] fukdifuk - rokamp
[ ] Knuser -
[2] madsmk - mihan
[ ] Mags - fukdifuk
[3] Mihan29 - madsmk
[ ] Mkris -
[ ] Perro - rokamp
[3] Rokamp90 - mihan
[ ] Skogmann -
[ ] Steffenbif - rokamp
[ ] Temujin - madsmk
[ ] Vidx -

02-12-2013 21:42 #415
Temujin skrev:
Rokamp du er vogn lige pt, kan du være med på madsmk og skogmann som vogne?


Ja, selvfølgelig. Ingen gider da se sig selv i en vogn..
Jeg så hellere en anden i vognen end madsmk.

Hurtige cliffs til hvorfor madsmk er ulv?
02-12-2013 21:42 #416

@Temujin

Har lige læst madsmk igennem, kan faktisk heller ikke lide at stemme ham idag..

unvote

Så det må blive Skogmann eller hvordan?

02-12-2013 21:43 #417

Nej nu har jeg snart stemt på alle, men tror sku mit endeligt bliver

Dr. Noe

sigh.. lol

02-12-2013 21:43 #418

Jeg er heller ikke tilfreds med vognene. Problemet er at ingen er i vogne lige på fordi du mihan forvirre.

lean

02-12-2013 21:43 #419
Temujin skrev:
Rokamp du er vogn lige pt, kan du være med på madsmk og skogmann som vogne?


du kommer ind og vil ændre begge vogne det vil sige der er mindste 1 ulv i dem

prøver at læse dig nu og se om jeg kan få et lean på dig

Mihan29
02-12-2013 21:44 #420

Jeg er heller ikke med på Mads idag, Forstår nu godt Mihans panik... Og nøj hvor ser jeg skidt ud hvis Mihan flipper ulv. Men jeg har ham sammen mad steffen som mest lock villa, og synes at han er en piv ringe stemme.

02-12-2013 21:44 #421

Skogmann kunne jeg godt gå med til i en vogn.

02-12-2013 21:45 #422

Jeg tror ulvene kan spille meget åbenlyst i dette spil. Jeg tror i dette nybegynder spil, da vil de overveje bare at styre det med ret åbenlys forvirring og ved at dominere kraftigt på rigtige tidspunkter.

Mihan29

02-12-2013 21:45 #423
Vidx skrev:
Jeg er heller ikke tilfreds med vognene. Problemet er at ingen er i vogne lige på fordi du mihan forvirre.

lean


Jeg ved jeg skaber max forvirring lige nu, men er fuldstændig slået ud af at jeg er vogn, sry.
02-12-2013 21:45 #424
Knuser skrev:
Temujin skrev:
Rokamp du er vogn lige pt, kan du være med på madsmk og skogmann som vogne?


du kommer ind og vil ændre begge vogne det vil sige der er mindste 1 ulv i dem

prøver at læse dig nu og se om jeg kan få et lean på dig

Mihan29


Helt enig her! Synes det virker meget mistænkeligt??
02-12-2013 21:45 #425
UNVOTE
02-12-2013 21:46 #426
Vidx skrev:
Jeg tror ulvene kan spille meget åbenlyst i dette spil. Jeg tror i dette nybegynder spil, da vil de overveje bare at styre det med ret åbenlys forvirring og ved at dominere kraftigt på rigtige tidspunkter.

Mihan29


Jeg tror at ulvene gør alt hvad de kan, for ikke at kunne sættes i forbindelse med hinanden. Dette ville jeg da gøre.
02-12-2013 21:46 #427

Ingen hjælper Rokamp udover Mihan og Mads. SICK hvis de alle 3 er ulve? Ej det er umuligt.


Hold kæft hvor jeg lige pludselig hælder til mihan efter post 392.. Men altså tror faktisk at to ud af de ovennævnte tre er ulve.

02-12-2013 21:47 #428

Jeg ved ikke hvorfor Temujin og Mihan gik efter mig, men i må gerne fremhæve, hvad i finder ulvet ved mig. spillet går ikke ud på at stemme på dem, der har mistænkt en selv :)

Jeg forstår ikke vi går væk fra vognene. Det er jo netop til ulvenes fordel?
At jeg så ikke var helt enig i at det var nogle optimale vogne, er så en anden side af sagen!

02-12-2013 21:48 #429

Det kunne være rart med en optælling over stemmerne her kort inden deadline. Har intet overblik, men synes stemmerne virker meget spredte, hvilket obv er en kæmpe fordel for ulvene.

02-12-2013 21:48 #430

Seriøst venner kom nu, er villig til at følge perro mihan og mags såfremt i kan blive enige, skogmann er ikke sen til at følge trop i 424, lad os se hvem der ellers følger med

02-12-2013 21:48 #431
Perro skrev:
Vidx skrev:
Jeg tror ulvene kan spille meget åbenlyst i dette spil. Jeg tror i dette nybegynder spil, da vil de overveje bare at styre det med ret åbenlys forvirring og ved at dominere kraftigt på rigtige tidspunkter.

Mihan29


Jeg tror at ulvene gør alt hvad de kan, for ikke at kunne sættes i forbindelse med hinanden. Dette ville jeg da gøre.


Ville jeg også normalt. Tror bare folk er letpåvirkelige og let at forvirre i et sådan spil, fordi der ingen styr har været generelt på det med vogne osv. Ingen uskrevne regler/tidspunkter hvor vognene er LÅST
02-12-2013 21:48 #432

steffen> Jeg ved godt det er sent at læse igennem, men jeg har ikke sagt noget som helsttil rokamps fordel

02-12-2013 21:48 #433

@Temujin

Haha er klar på Skogmann

gg

02-12-2013 21:48 #434
Administrator

Votecount tom 430

[1] DrNoe - mihan
[1] fukdifuk - rokamp
[ ] Knuser - mihan
[1] madsmk -
[ ] Mags - fukdifuk
[4] Mihan29 - drnoe
[ ] Mkris -
[ ] Perro - rokamp
[3] Rokamp90 - mihan
[ ] Skogmann -
[ ] Steffenbif - rokamp
[ ] Temujin - madsmk
[ ] Vidx - Mihan

02-12-2013 21:49 #435

Skal vi ikke få opstillet nogle vogne, hvis vi ikke beholder dem vi har. Der er 10 min til EOD. Vi er på lost in space i morgen hvis vi stemmer rundt på mange forskellige

02-12-2013 21:49 #436
Steffenbif skrev:
Ingen hjælper Rokamp udover Mihan og Mads. SICK hvis de alle 3 er ulve? Ej det er umuligt.


Hold kæft hvor jeg lige pludselig hælder til mihan efter post 392.. Men altså tror faktisk at to ud af de ovennævnte tre er ulve.


Haha come on, det er mig der foreslår Rokamp som vogn. Efter der er INGEN der bakker ham op hælder jeg egentlig til at han er villager, også får jeg ulvepoint?
02-12-2013 21:50 #437

CDF PÅ SKOGMANN CFD PÅ SKOGMANN

02-12-2013 21:50 #438

Jeg tror Mihan har fundet Rokamp som et "let" offer, da han de facto har skiftet mange gange holdning.

Holder fast på min steme på Mihan, som var i en vogn fra start.

02-12-2013 21:50 #439

men hvad alle ved hvilke vogne der er og stemme man uden for dem
er de et godt stykke på vej til min vote i morgen hvis jeg overlever

Mihan29
Rokamp90

lad nu være med at blive forvirret af mihan

02-12-2013 21:51 #440
Mihan29 skrev:
CDF PÅ SKOGMANN CFD PÅ SKOGMANN


Lol måske lige tidligt nok, men point for forsøget, der sker normalt 21.59 så ulvene ikke kan nå at få det ændret :P

Bare stem skogmann villas
02-12-2013 21:51 #441
Mihan29 skrev:
CDF PÅ SKOGMANN CFD PÅ SKOGMANN


NEJ NEJ

02-12-2013 21:51 #442

I mine noter har jeg Mihan som den med absolut flest post kl 23.15 igår. Det gør en rookie ulv bare ikke... Altså drager den opmæsksomhed.

02-12-2013 21:51 #443

Skulle jeg dø idag så er mine reads so far:

Villa:

Perro
Vidx
(Mihan)
(Steffen)

Ulvede:
Temujin
Skogmann

Resten er jeg semipas på

Skræmmende identisk med Perro :/

02-12-2013 21:52 #444
Temujin skrev:
Mihan29 skrev:
CDF PÅ SKOGMANN CFD PÅ SKOGMANN


Lol måske lige tidligt nok, men point for forsøget, der sker normalt 21.59 så ulvene ikke kan nå at få det ændret :P

Bare stem skogmann villas


IKKE i vognen så nej tak :)
02-12-2013 21:52 #445

Jeg er med på CFD på skogmann, men mest for at hjælpe Mihan.

02-12-2013 21:52 #446

Perro kom nu med på skogmann, hvis han er villa er han en dårlig villa og så kan vi semi-cleare dem forsvarede ham tidligere

02-12-2013 21:52 #447

Forstår så heller ikke helt hvorfor Mihan ikke bare nakker Rokamp, men ændre mening. Måske CFD, er i tvivl, skriv hvad i tænker folkens. Hvor mange tænker DR.NOE??? jeg overvejer den

02-12-2013 21:53 #448

Uanset hvor ulvet jeg synes Skogmann er og villa-ish som Mihan er, så giver det whatsoever ingen mening, at gå efter en CFD i første spil, første nat for nybegyndere.

02-12-2013 21:53 #449

altså comeon, det er så obv jeg ikke er ulv. Ved ikke hvad det er med folk, men virker til alle har metaet sig ind i at jeg ville som ulv prøve at få flest posts.
Jeg er honestly målløs.

02-12-2013 21:53 #450
Mihan29 skrev:
CDF PÅ SKOGMANN CFD PÅ SKOGMANN


aftenens griner

men tror stadig mihan er villa
02-12-2013 21:53 #451
madsmk skrev:
Skulle jeg dø idag så er mine reads so far:

Villa:

Perro
Vidx
(Mihan)
(Steffen)

Ulvede:
Temujin
Skogmann

Resten er jeg semipas på

Skræmmende identisk med Perro :/



smider du Dr. Noe ind der, så har du min liste. Evt med Rokamp også.
02-12-2013 21:53 #452
Administrator

Votecount tom 449

[ ] DrNoe - mihan
[1] fukdifuk - rokamp
[ ] Knuser - mihan
[1] madsmk -
[ ] Mags - fukdifuk
[4] Mihan29 - skogmann
[ ] Mkris -
[ ] Perro - rokamp
[3] Rokamp90 - mihan
[1] Skogmann -
[ ] Steffenbif - rokamp
[ ] Temujin - madsmk
[ ] Vidx - Mihan

02-12-2013 21:53 #453

det vi sige FØRST dag i et NYBEGYNDER spil vil i lave en CFD

NEJ NEJ

02-12-2013 21:53 #454

Rokamp eller Dr. Noe

OVER PÅ SKOGMANN NU.

02-12-2013 21:54 #455
fukdifuk skrev:
Mihan29 skrev:
CDF PÅ SKOGMANN CFD PÅ SKOGMANN


aftenens griner

men tror stadig mihan er villa


Haha jeg ved du elsker cfd's!
02-12-2013 21:54 #456

Vidx - du bliver ved med at bringe mig i spil, på trods af at du ingen opbakning får

kom nu videre

02-12-2013 21:54 #457

Perro > Jeg havde faktisk villa-lean på Dr.Noe

02-12-2013 21:54 #458
fukdifuk skrev:
Mihan29 skrev:
CDF PÅ SKOGMANN CFD PÅ SKOGMANN


aftenens griner

men tror stadig mihan er villa


Så hjælp ham... Jeg stemmer sgu da mere ud fra hvilke af vognene jeg ikke ønsker ud.
02-12-2013 21:54 #459

DrNoe holder sig fint tilbage når heaten er taget af ham. Han skriver endda "Er dem som ikke er i vogn så fri nu".

Hvad siger folk lynhurtigt til DrNoe?? Bare giv mig et kort hurtigt svar

02-12-2013 21:54 #460

Skriv det med bold mihan og perro ellers tæller stemmen ikke

02-12-2013 21:54 #461
Steffenbif skrev:
DrNoe holder sig fint tilbage når heaten er taget af ham. Han skriver endda "Er dem som ikke er i vogn så fri nu".

Hvad siger folk lynhurtigt til DrNoe?? Bare giv mig et kort hurtigt svar


Jeg er klar
02-12-2013 21:54 #462

@Temujin og Perro

Ryg lige over på Skogmann :)

02-12-2013 21:55 #463
Mihan29 skrev:
Rokamp eller Dr. Noe

OVER PÅ SKOGMANN NU.


nej mihan og holder du dig ikke inde for vogne ?

02-12-2013 21:55 #464

Som skrevet tidlgiere, er jeg ikke afvisende overfor DrNoe.
Det er måske et tyndt argument, men hans undskyldning med poker som inaktivitet er før blevet brugt af en ulv.

02-12-2013 21:55 #465
skogmann
02-12-2013 21:55 #466
Perro skrev:
Steffenbif skrev:
DrNoe holder sig fint tilbage når heaten er taget af ham. Han skriver endda "Er dem som ikke er i vogn så fri nu".

Hvad siger folk lynhurtigt til DrNoe?? Bare giv mig et kort hurtigt svar


Jeg er klar


hahahaha klar.
02-12-2013 21:55 #467
Bridgeking skrev:
Votecount tom 449

[ ] DrNoe - mihan
[1] fukdifuk - rokamp
[ ] Knuser - mihan
[1] madsmk -
[ ] Mags - fukdifuk
[4] Mihan29 - skogmann
[ ] Mkris -
[ ] Perro - rokamp
[3] Rokamp90 - mihan
[1] Skogmann -
[ ] Steffenbif - rokamp
[ ] Temujin - madsmk
[ ] Vidx - Mihan


Hvis jer på mihan er villas så skyder jeg mig selv
02-12-2013 21:55 #468
DrNoe
02-12-2013 21:56 #469
Skogmann
02-12-2013 21:56 #470
Knuser skrev:
Mihan29 skrev:
Rokamp eller Dr. Noe

OVER PÅ SKOGMANN NU.


nej mihan og holder du dig ikke inde for vogne ?



Hvornår fatter du at de vogne er helt ude i hampen?
02-12-2013 21:56 #471
Skogmann
02-12-2013 21:56 #472

seriøst - jeg tilter på alle mine borde lige nu.

ER med på at skifte til Skogmann last minte

02-12-2013 21:56 #473

mags over på skogmann please

02-12-2013 21:56 #474
Temujin
02-12-2013 21:56 #475

Min vogn er SKOGMANN og MIHAN idag

02-12-2013 21:56 #476

Jeg synes det er meget interessant, at mihan vælger at lave CFD og flytte stememr på en anden end Rokamp, selvom at han ligger til at blive smidt ud. Enten er de begge ulve eller også skal han have et sick read på at rokamp ikke er ulv.

02-12-2013 21:56 #477

Det er Skogmann det her, for sure.

02-12-2013 21:57 #478
unvote
02-12-2013 21:57 #479

så skift!

02-12-2013 21:57 #480
Skogmann
02-12-2013 21:57 #481
UNVOTE
02-12-2013 21:57 #482
Mihan29 skrev:
Knuser skrev:
Mihan29 skrev:
Rokamp eller Dr. Noe

OVER PÅ SKOGMANN NU.


nej mihan og holder du dig ikke inde for vogne ?



Hvornår fatter du at de vogne er helt ude i hampen?


i morgen måske når vi er kloger
02-12-2013 21:57 #483
Unvote
02-12-2013 21:57 #484
vote skogmann
02-12-2013 21:57 #485

nemlig mads

02-12-2013 21:57 #486

Hvis jeg ryger i nat, så kig på madsmk, steffenbif og fukdifuk primært steffen og fuk

02-12-2013 21:58 #487

Hvis jeg ryger må jeg bare sige WP ulve. Der blev godt nok skabt noget forvirring!!

02-12-2013 21:58 #488

kan vi få votecount?

02-12-2013 21:58 #489
madsmk skrev:
Jeg synes det er meget interessant, at mihan vælger at lave CFD og flytte stememr på en anden end Rokamp, selvom at han ligger til at blive smidt ud. Enten er de begge ulve eller også skal han have et sick read på at rokamp ikke er ulv.



Rokamp var vogn i lang tid, ingen sagde noget godt for ham hvilket hans medulve imo ville gøre hvis det var.
Men ja lad os begge overleve til imorgen så kan i brygge videre på metateorien om jeg selv satte vognene op med ulvene Rokamp og Mihan, jeez
02-12-2013 21:58 #490
unvote

DrNoe



Kom nu man?? Nu er der lidt heat på ham og så vågner han! STEM PÅ NOE!!!!!!!!!1
02-12-2013 21:58 #491

Det er simpelthen for FPS til at jeg kan få det til at give mening

skogmann var nemt offer fordi man havde ulvepoint på ham

Mihan29

02-12-2013 21:58 #492
Temujin skrev:
Hvis jeg ryger i nat, så kig på madsmk, steffenbif og fukdifuk primært steffen og fuk


Og det er uanset hvad skogmann er
02-12-2013 21:58 #493

Omend jeg tror at vi rammer forbi, så har jeg det godt med at Mihan ikke ryger. Læs op i nat, og undersøg hvorfor xxxx bliver Night Killed. Samt kig på stemmefordelingen.

02-12-2013 21:58 #494

fork altså..de første de hopper med på CDF er dem jeg havde som ulve

blive på vogne..har stdaig rokamp som ulv

02-12-2013 21:58 #495

sick at en af dem jeg havde mest locked som villa får mig til at ændre så meget mening på de sidste 30 min..

02-12-2013 21:59 #496

Den går ikke den der. Holder fast på vognen. kan ikke ændre nu

Mihan29

02-12-2013 21:59 #497

primært madsmk og fuk mener jeg

02-12-2013 21:59 #498

Jeg er med på Dr. Noe

02-12-2013 21:59 #499
Mihan29
02-12-2013 21:59 #500
Administrator

Votecount tom 495

[1] DrNoe - skogmann
[] fukdifuk - rokamp
[ ] Knuser - mihan
[ ] madsmk - mihan
[ ] Mags - skogmann
[3] Mihan29 - skogmann
[ ] Mkris -
[ ] Perro - skogmann
[2] Rokamp90 - mihan
[5] Skogmann -
[ ] Steffenbif - drnoe
[] Temujin - skogmann
[ ] Vidx -

02-12-2013 21:59 #501

BLIV PÅ SKOGMANN

02-12-2013 21:59 #502

cmon..rokamp er ulv

02-12-2013 21:59 #503
Skogmann noe er for sent
02-12-2013 21:59 #504
DrNoe
02-12-2013 22:00 #505
Skogmann Noe har ikke nok
02-12-2013 22:00 #506

MAGS TILBAGE PÅ SKOGMANN, DR NOE ER IRRELEVANT

02-12-2013 22:00 #507

Drnoe er OBV man?!?!? Hvorfor fatter vi først det nu?

02-12-2013 22:00 #508
fukdifuk skrev:
cmon..rokamp er ulv


Lad os huske denne
02-12-2013 22:00 #509

Dr. Noe imorgen

02-12-2013 22:01 #510

Det er et hurtigt spil. Det er sgu klart vi konstant skifter mening.
Hver især kan vi ikke have det fulde overblik, så når andre hiver noget frem fra gemmerne, så er det klart, at det kan påvirke ens personlige stemmer.

02-12-2013 22:01 #511

Nat?

02-12-2013 22:01 #512
Administrator
NAT - INGEN SKRIVER I TRÅDEN
02-12-2013 22:04 #513
Administrator

Final votecount

[1] DrNoe - skogmann
[] fukdifuk - rokamp
[] Knuser - mihan
[] madsmk - mihan
[] Mags - skogmann
[5] Mihan29 - skogmann
[] Mkris -
[] Perro - skogmann
[1] Rokamp90 - mihan
[5] Skogmann - Mihan
[] Steffenbif - drnoe
[] Temujin - skogmann
[] Vidx - mihan

rettelser til mig inden 22.15

02-12-2013 22:11 #514
Administrator

Final votecount

[1] DrNoe - skogmann
[] fukdifuk - rokamp
[] Knuser - mihan
[] madsmk - mihan
[] Mags - skogmann
[4] Mihan29 - skogmann
[] Mkris -
[] Perro - skogmann
[1] Rokamp90 - skogmann
[6] Skogmann - Mihan
[] Steffenbif - drnoe
[] Temujin - skogmann
[] Vidx - mihan

rettelser til mig inden 22.20

02-12-2013 22:21 #515
Administrator
REVEAL

Indbyggerne i landsbyen var til at starte med meget forfærdede.

Ingen turde rigtigt sige noget, og alle mistænkte hinanden.
I løbet af dagen blev der dog enighed om at tage kampen op imod varulvene, og da dagen var omme blev flertallet enige om at hugge hovedet af Skogmann.

Den store økse blev fundet frem og Skogmann faldt livløs til jorden.

Indbyggerne ventede med længsel og håb.










Der skete intet.

Skogmann blev lynchet - han var vlilager


Night actions til mig på PM inden klokken 06.00

02-12-2013 22:24 #516

GG drenge! Det var sgu sjovt nok. WP ulve!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar