Nybegynder Werewolf - December 2013 - Dag 3

#1
Administrator

NYBEGYNDER WEREWOLF - December 2013

Dette er en standard omgang werewolf (vanilla) udelukkende for nybegyndere. Setuppet er: 3 varulve, 1 seer og 9 normale indbyggere. Seeren har fået et indbygger peek n0 tilfældigt tildelt af GM (dvs. seeren kender allerede navnet på en indbygger lige nu).

Læs reglerne her: www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-spil-proev-det.html

De vigtigste regler fra det ovennævnte link opremses her:

Der må IKKE postes om natten eller redigeres i ens posts!

Farven blå er forbeholdt GM

Alle gode indbyggere må KUN skrive i tråden!

I må ikke citere/referere jeres rolle PM eller samtaler med GM!

Nattetider: Natten falder kl. 22 og varer indtil ca kl. 08.30 Der må først skrives i tråden, når nattehistorien er offentliggjort! Fredag, lørdag og søndag (weekenden) er slået sammen til en enkelt spilledag, hvor nat altså falder søndag kl. 22.

Spørgsmål: Når I har nogle spørgsmål omkring selve spillet (og altså ikke om hvordan man bedst spiller det el. lign.), så SKAL I indsende disse til en mig via PM. Det er ikke tilladt at stille spørgsmål omkring spillets mekanikker i tråden. Jeg vil poste svaret til de fleste spørgsmål i tråden, men afsenderen af spørgsmålet vil forblive anonym.

Aktivitet: Det er vigtigt, at I alle sammen bidrager til tråden! Jeg vil ikke tøve med at udskifte en person, hvis jeg føler, at denne ikke har været tilstrækkeligt aktiv. I får ikke nødvendigvis advarsler.




Deltagerliste (13/13)
DrNoe
fukdifuk - Lynchet villager d2
Knuser
madsmk
Mags
Mihan29 - NK n1 villager
Mkris/dophzzi
Perro - NK n2 villager
Rokamp90
Skogmann - lynchet villager d1
Steffenbif
Temujin
Vidx

Dag 1: www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-december-2013-dag-1.html
Dag 2: www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-december-2013-dag-2.html


Det er stadig nat, og der må IKKE skrives i tråden

Redigeret af Bridgeking d. 04-12-2013 16:57
04-12-2013 08:12 #2
Administrator

Natten var rå og brutal.

Stormen og kulden kunne mærkes i landsbyens beboeres knogler - og frygten var større end nogensinde.

Mange af beboerne turde ikke sove af frygt for varulvene - og mange brugte tiden på at sende tanker til de højere magter.

Da solen brød frem begyndte folk at komme frem fra deres huse, men en manglede.

Perro blev dræbt af ulvene - han var almindelig indbygger



Det er stadig NAT

04-12-2013 08:16 #3
Administrator
Der spilles nu med Majority lynch.

Dette betyder at der kaldes NAT når mere end 50% af stemmerne er på en person.

Idag kaldes der altså NAT når én spiller har 5 stemmer på sig.

Hvis GM/co-GM ikke er i tråden når/hvis det sker bedes i selv kalde nat, og IKKE poste mere i tråden



Det er DAG, og i må skrive i tråden
04-12-2013 08:23 #4

Og igen rammer vi nada.

04-12-2013 08:28 #5

Okay, ingen hjalp noe, så han er vel ikke ulv?

Er vi ovre i Mads? Ville ikke undre mig hvis det var ham der kører os rundt!?

04-12-2013 08:38 #6

Steffen JA

04-12-2013 08:39 #7

klar til at stemme så de næste 3 villas der kommer kan stemme ham også og så er det nat og de kan ikke gøre noget

04-12-2013 08:49 #8

Lad os lige høre nogle andre..

04-12-2013 08:54 #9

se post 25 fra igår helt sikker på der er mindste 2 ulve mellem hans villavibs siden de tager ham ud og når man så ser den idag tror vil ulve er de andre som de har som ulv måske bare mig

04-12-2013 08:55 #10
Steffenbif skrev:
Lad os lige høre nogle andre..


hvorfor lade ulve komme til hvis vi 2 er lock på mads nu som jeg også var igår
kan vi godt få det gjordt når der kommer flere villa på
04-12-2013 08:58 #11

... ups sorry.... gg..... Havde ikke set at jeg var/er død....

Redigeret af Perro d. 04-12-2013 09:00
04-12-2013 09:01 #12

Knuser - hvorfor er du så sikker på madsmk? Tror du han har trukket i trådene for at redde sit eget skind? Synes ikke vi skal have alt for travlt med at lave major lynch før vi lige får tænkt os om efter den afslutning i går

04-12-2013 09:02 #13
Administrator
GM vælger at lade spillet fortsætte som om intet var sket.

Post nummer 11 bdes IKKE diskutteret i tråden
04-12-2013 09:02 #14

kan bekræfte at perros kommentar ikke har nogen indflydelse på spillet - blot tilt :)

04-12-2013 09:02 #15
Perro skrev:
... ups sorry.... gg..... Havde ikke set at jeg var/er død....


husk du er død ogf ikke må skrive i tråden
04-12-2013 09:03 #16

haha GM er som sædvanlig langt foran os andre dødelige

04-12-2013 09:04 #17
DrNoe skrev:
Knuser - hvorfor er du så sikker på madsmk? Tror du han har trukket i trådene for at redde sit eget skind? Synes ikke vi skal have alt for travlt med at lave major lynch før vi lige får tænkt os om efter den afslutning i går


måske eller er du en ulv der hjælper en anden ulv der ikke er til stede
har også dig som ulv pt
04-12-2013 09:06 #18
Knuser skrev:
Steffenbif skrev:
Lad os lige høre nogle andre..


hvorfor lade ulve komme til hvis vi 2 er lock på mads nu som jeg også var igår
kan vi godt få det gjordt når der kommer flere villa på


Kan godt følge dig, men det er ikke smart ikke at udnytte dagen. Når det er sagt så synes jeg også madsmk er et fint bud i dag.

jf.

Den her jeg havde fra i går:

Temujin skrev:
Temujin skrev:
Mon ikke knuser og madsmk ender på fukdifuk som sikkert er villa. Hvis jeg ryger i nat så husk lige dette :)


ooog der var madsmk :)


Har læst knuser og mads igennem og jeg er ikke længere på knuser som ulv, men min fornemmelse af madsmk har ikke ændret sig
04-12-2013 09:08 #19

syntes vi skal gøre det så kan de lære det:) men måske bare mig

04-12-2013 09:10 #20
Knuser skrev:
syntes vi skal gøre det så kan de lære det:) men måske bare mig


Og lad os så sige at madsmk er ulv, hvor står vi så? Så har vi info fra dag 1 og 2 men intet fra dag 3. Lad os lige snakkes sammen igen omkring klokken 16-17 tiden så har jeg lidt tid mellem arb og skole
04-12-2013 09:12 #21

enig i at vente. Lad os få vidx, madsmk, doph, etc. på banen før vi rusher noget igennem

04-12-2013 09:13 #22
Temujin skrev:
Knuser skrev:
syntes vi skal gøre det så kan de lære det:) men måske bare mig


Og lad os så sige at madsmk er ulv, hvor står vi så? Så har vi info fra dag 1 og 2 men intet fra dag 3. Lad os lige snakkes sammen igen omkring klokken 16-17 tiden så har jeg lidt tid mellem arb og skole


ok kan vi godt men så skal det sgu også gøres syntes jeg så vi ikke løbe rundt som en flok høns uden hovede.

men vi kan være 3 pt på mads
04-12-2013 09:26 #23

Knuser> Hvad er din begrundelse for, at jeg skulle være ulv?

Jeg har helt fra start haft villa-vibes på Perro og Mihan - begge har vis sig at være villas. Indrømmet fukdifuk og skogmann havde jeg begge som ulvevibes, men jeg skriver f.eks. sidst i tråden igår, at jeg tror fukdifuk alligevel er villa pga den måde han forsvarer sig på. (Stemmer på mig, fordi jeg stemte på ham, istedet for at stemme random villa).

Jeg synes vi skal kigge Perro igennem inden vi begynder at tage beslutninger. Det virker meget rushet det her. Evt lede efter fake claims

Og vi skal vel også have en seer på banen? Hvis det er maj lynch, så er det vel på tide. Og ja, sry for at bringe det frem, men det kan jo være seeren ikke er opmærksom på dette!

Lige en til tankerne: Både mihan (mener jeg, skal lige tjekke op) og perro havde mig som villa - hvis jeg var ulv, ville det så give mening at gå efter at NK'e dem?

04-12-2013 09:33 #24

Din ivrighed bekymrer mig, Knuser..

04-12-2013 10:02 #25
Steffenbif skrev:
Din ivrighed bekymrer mig, Knuser..

This +1
04-12-2013 10:03 #26

Derudover er jeg ganske enig i, at det er tosset bare at lynche en person, uden vi får en diskussion i gang og evt får lidt mere info.
Selv hvis vi skulle ramem en ulv, så giver det ikke megen info...

04-12-2013 10:22 #27
Rokamp90 skrev:
Derudover er jeg ganske enig i, at det er tosset bare at lynche en person, uden vi får en diskussion i gang og evt får lidt mere info.
Selv hvis vi skulle ramem en ulv, så giver det ikke megen info...


Tror vi skal prøve at få lavet nogle lister for at få info, Rokamp hvis du skulle rangere os der er tilbage hvordan vil det så se ud?
04-12-2013 10:22 #28
Rokamp90 skrev:
Steffenbif skrev:
Din ivrighed bekymrer mig, Knuser..

This +1


er ikke noget farligt i det men vi venter bare så

og mads har bare dig og noe som ulve om som jeg læser igår hjælper i hinannen .
04-12-2013 10:23 #29
Temujin skrev:
Rokamp90 skrev:
Derudover er jeg ganske enig i, at det er tosset bare at lynche en person, uden vi får en diskussion i gang og evt får lidt mere info.
Selv hvis vi skulle ramem en ulv, så giver det ikke megen info...


Tror vi skal prøve at få lavet nogle lister for at få info, Rokamp hvis du skulle rangere os der er tilbage hvordan vil det så se ud?


Og jer andre også, lad os få noget at forholde os til
04-12-2013 10:30 #30

Jeg er på Knuser og Mads lige nu

04-12-2013 10:47 #31

Ulvelean:
Knuser
Madsmk
Mags


"Neutral"
Drnoe
Steffenbif
Vidx

Villalean:
Dophzzi
Temujin


Steffen har jeg som villa, men hans forsvinden i går bekymrer mig.
Drnoe er umulig at finde hoved og hale i.
Vidx er jeg fuldstædnig pas på. WP hvis han er ulv...

04-12-2013 10:48 #32

Nogenlunde som ovenstående, men synes fandeme, at det er svært at lave sådanne lister, da jeg rimelig ofte genlæser ting, og pludselig får det læst på en ny måde, som giver mig en ny holdning..

04-12-2013 10:54 #33

Vil lige hurtigt sige, at det med i går skal I altså ikke tænke mere over.

Jeg glemte det, og da jeg kom i tanke om det var min mobil død. Var i "klubben" for at spille poker, så fik en mate til at komme med oplader. Thats it!

Uanset om man er ulv eller ej, så leger man vel med, og når man påtager sig en opgave, så fuldfører man den. Det gjorde jeg ikke, og det beklager jeg. Lad os komme videre.

04-12-2013 10:58 #34

jeg er på grinden fra morgenstunden. Når røgen letter smider jeg mine villas op

BTW jeg tror på steffens forklaring. Det var lidt frusterende men giver ikke mening at det skulle være aftalt spil når han kommer på til sidst alligevel og melder andet bud op end perros vogn

04-12-2013 11:32 #35

Hvordan ville du ha det med at stod mellem Knuser og Mads LIGE NU, Noe?

04-12-2013 11:50 #36
Vil lige hurtigt sige, at det med i går skal I altså ikke tænke mere over.

Jeg glemte det, og da jeg kom i tanke om det var min mobil død. Var i "klubben" for at spille poker, så fik en mate til at komme med oplader. Thats it!


Dafuq?

Du skriver i tråeden lige op til kl. 21, at du er i tvivl, du vil høre min holdning til det, du kan ikke besteme dig og generelt giver du udtryk for at det er en svært beslutning for dig. Og nu skriver du, at du glemte det?

Og Noe hopper med på den forklaring?
04-12-2013 11:50 #37

tråden* lige op til 22* bestemme* svær*

(det gik stærkt)

04-12-2013 11:54 #38
Steffenbif skrev:
Okay, ingen hjalp noe, så han er vel ikke ulv?

Er vi ovre i Mads? Ville ikke undre mig hvis det var ham der kører os rundt!?


Ingen hjälp dr.noe? Nu er jeg ikke 100 %, men mener det var omkring en 1/2 time inden eod, da står den 4-2 til hhv. dr.noe og fukdifuk. Jeg stemmer dr.noe til sidst, så den er egentligt 5-2 hvis man tager min med.

Men som sagt, jeg er ikke helt sikker, skal lige ind og se tråden igen.
04-12-2013 12:00 #39

vil ikke smide mine formodede ulve-leans ind før jeg har fået lavet mere research. Igår havde jeg mags i kikkerten men vil ind og læse igen før jeg kommer med noget
OG ja, jeg køber forklaringen om manglende strøm på mobilen. Havde dog forventet at steffen ville hive mit navn op af hatten, da jeg havde fået så meget heat hele dagen.
Vil gerne høre hvorfor du smider fukdifuk ind istedet for at lave din egen vogn


04-12-2013 12:01 #40
madsmk skrev:
Knuser> Hvad er din begrundelse for, at jeg skulle være ulv?

Jeg har helt fra start haft villa-vibes på Perro og Mihan - begge har vis sig at være villas. Indrømmet fukdifuk og skogmann havde jeg begge som ulvevibes, men jeg skriver f.eks. sidst i tråden igår, at jeg tror fukdifuk alligevel er villa pga den måde han forsvarer sig på. (Stemmer på mig, fordi jeg stemte på ham, istedet for at stemme random villa).

Jeg synes vi skal kigge Perro igennem inden vi begynder at tage beslutninger. Det virker meget rushet det her. Evt lede efter fake claims

Og vi skal vel også have en seer på banen? Hvis det er maj lynch, så er det vel på tide. Og ja, sry for at bringe det frem, men det kan jo være seeren ikke er opmærksom på dette!

Lige en til tankerne: Både mihan (mener jeg, skal lige tjekke op) og perro havde mig som villa - hvis jeg var ulv, ville det så give mening at gå efter at NK'e dem?


Synes ikke det er en begrundelse at du har haft villa lean på mihan og perro, i min verden vil en ulv ikke kun have villa vibes på sine medulve :-) Men derudover, hvis du har villa vibes på Mihan men ulve vibe på Skogman. Hvorfor stemmer du så Mihan dag 1?

Og så igen, at mihan og perro har villavibes på dig, jeg ved ikke, synes igen ikke rigtigt det er et argument. Tror jeg har fået lært, at de seer hunter, og perro har muligvis haft noget der kunne minde om fakepeaks. Jeg må ind og kigge ham igennem under alle omstændigheder.
04-12-2013 12:05 #41
Rokamp90 skrev:
Ulvelean:
Knuser
Madsmk
Mags


"Neutral"
Drnoe
Steffenbif
Vidx

Villalean:
Dophzzi
Temujin


Steffen har jeg som villa, men hans forsvinden i går bekymrer mig.
Drnoe er umulig at finde hoved og hale i.
Vidx er jeg fuldstædnig pas på. WP hvis han er ulv...


Forstår sku godt jeg "kun" er på den neutrale. Er sku også selv blevet lidt forvirret. :D
04-12-2013 12:10 #42
madsmk skrev:
Vil lige hurtigt sige, at det med i går skal I altså ikke tænke mere over.

Jeg glemte det, og da jeg kom i tanke om det var min mobil død. Var i "klubben" for at spille poker, så fik en mate til at komme med oplader. Thats it!


Dafuq?

Du skriver i tråeden lige op til kl. 21, at du er i tvivl, du vil høre min holdning til det, du kan ikke besteme dig og generelt giver du udtryk for at det er en svært beslutning for dig. Og nu skriver du, at du glemte det?

Og Noe hopper med på den forklaring?



Vel std at glemme det når jeg sidder og spiller live, og ikke har min pc? Så er tankerne på noget andet. Havde jeg været hjemme ved min PC havde jeg obv ikke kunne glemme det.

04-12-2013 12:11 #43
Vidx skrev:
madsmk skrev:
Knuser> Hvad er din begrundelse for, at jeg skulle være ulv?

Jeg har helt fra start haft villa-vibes på Perro og Mihan - begge har vis sig at være villas. Indrømmet fukdifuk og skogmann havde jeg begge som ulvevibes, men jeg skriver f.eks. sidst i tråden igår, at jeg tror fukdifuk alligevel er villa pga den måde han forsvarer sig på. (Stemmer på mig, fordi jeg stemte på ham, istedet for at stemme random villa).

Jeg synes vi skal kigge Perro igennem inden vi begynder at tage beslutninger. Det virker meget rushet det her. Evt lede efter fake claims

Og vi skal vel også have en seer på banen? Hvis det er maj lynch, så er det vel på tide. Og ja, sry for at bringe det frem, men det kan jo være seeren ikke er opmærksom på dette!

Lige en til tankerne: Både mihan (mener jeg, skal lige tjekke op) og perro havde mig som villa - hvis jeg var ulv, ville det så give mening at gå efter at NK'e dem?


Synes ikke det er en begrundelse at du har haft villa lean på mihan og perro, i min verden vil en ulv ikke kun have villa vibes på sine medulve :-) Men derudover, hvis du har villa vibes på Mihan men ulve vibe på Skogman. Hvorfor stemmer du så Mihan dag 1?

Og så igen, at mihan og perro har villavibes på dig, jeg ved ikke, synes igen ikke rigtigt det er et argument. Tror jeg har fået lært, at de seer hunter, og perro har muligvis haft noget der kunne minde om fakepeaks. Jeg må ind og kigge ham igennem under alle omstændigheder.


Enig i, at det ikke clearer mig, bare at det er væsentligt to af de villas der nu er NKet havde mig som villa.
04-12-2013 12:13 #44
DrNoe skrev:
vil ikke smide mine formodede ulve-leans ind før jeg har fået lavet mere research. Igår havde jeg mags i kikkerten men vil ind og læse igen før jeg kommer med noget
OG ja, jeg køber forklaringen om manglende strøm på mobilen. Havde dog forventet at steffen ville hive mit navn op af hatten, da jeg havde fået så meget heat hele dagen.
Vil gerne høre hvorfor du smider fukdifuk ind istedet for at lave din egen vogn





Grundet et par posts hvor han har virket påtaget noobet. Opfangede det gentagende gange som ulvish. Egentlig også af forvirring tror jeg. Lige pludselig havde jeg 15 min til at læse op og skrive et navn. Fortryder dog ikke min vote.
04-12-2013 12:14 #45

Jeg er efterhånden ved at indse, at jeg ikke har helt fod på det spil her, så jeg tror jeg vil lytte noget mere til Perro, som anbefaler at lytte til Dophzzi. Så jeg er formentlig med dophzzi idag.

Jeg er klar på Dr.Noe som vogn. Kan være jeg har stirret mig blind på, at han ikke er så ulvet, bare fordi jeg synes det giver god mening at en ulv ikek stemmer random og at hans svar har været imellem :55 og :60 i de perioder han har grindet - således har han "bevis" for at han ikke har bidraget så meget.

Men både Perro og Mihan havde mistanke til Dr.Noe og Vidx, der sender ulvevibes er også efter ham, så måske jeg bare skal lade mit tunnelsyn ligge..

04-12-2013 12:15 #46
Steffenbif skrev:
madsmk skrev:
Vil lige hurtigt sige, at det med i går skal I altså ikke tænke mere over.

Jeg glemte det, og da jeg kom i tanke om det var min mobil død. Var i "klubben" for at spille poker, så fik en mate til at komme med oplader. Thats it!


Dafuq?

Du skriver i tråeden lige op til kl. 21, at du er i tvivl, du vil høre min holdning til det, du kan ikke besteme dig og generelt giver du udtryk for at det er en svært beslutning for dig. Og nu skriver du, at du glemte det?

Og Noe hopper med på den forklaring?



Vel std at glemme det når jeg sidder og spiller live, og ikke har min pc? Så er tankerne på noget andet. Havde jeg været hjemme ved min PC havde jeg obv ikke kunne glemme det.



Nu kender jeg ikke dig, men det er da no way standard at du på 5 min glemmre alt om en rigtig stor beslutning pga et spil i klubben.
04-12-2013 12:16 #47

Jeg er også på Madsmk/dr.noe som ulvevibes som jeg har været fra starten.

Jeg synes ikke de er særligt direkte i deres spil. Træder ikke for alvor nogen over tæerne. Synes de er glatte som en ål.

Mads igår f.eks. starter med at sætte mig på ulvevibe -> Så skriver han senere at den test han lavede bare var for at teste. -> Så skriver han at han ikke vil sætte mig til at bestemme vogn, da jeg ikke er enig i hans reads -> Til sidst igår skriver han, at uanset w/e reads han har haft, så tror han ikke jeg er galt på den.

Det gør mig nervøs og giver mig ulvelean på ham. Han har desuden haft ulvevibes på Skogman og fukdifuk. Det er vel også sådan lidt en medløber ulv der sætte sit ulvelean der? De var ihvertfald begge udsat for noget hate jeg ikke helt har kunnet følge.

Igen, jeg kan sagtens tage fejl, og måske det bare er fordi jeg tidligere har haft madsmk i kikkerten at jeg bliver paranoid. Men jeg synes pt. det er værd at overveje at smide ham er.

Udover det lol jeg havde på dr.noe dag 1, som var nærmest ingenting, som alt var på dag 1, så har jeg ikke noget konkret. Udover at jeg synes han har fortsat en fluffy stil og så det faktum han reelt gik fra et 5-2 til 4-5 igår. (husk, det går jeg lige ind og tjekker op på her om lidt.

Ulvelean:
Dr.Noe
Madsmk

04-12-2013 12:16 #48

knuser stememr uden for vognene igår = ulvet, men det viser så den ene vogn er villa, og det gør det så væsentligt mindre ulvet. Samtidig har både Perro og vidx dig som villa, så måske var det igen et forkert read.

04-12-2013 12:17 #49

*Så skriver han at den liste han lavede

04-12-2013 12:19 #50

Fukdifuk - Jeg fatter ingenting af hans træk igår.

Hvis han var Seer ville han måske vise som hans sidste træk at madsmk var ulv, men han var jo ikke seer.

Hvorfor så ikke forsøge at få dr.noe ud, der var da trods alt en chance for at han kunne være ulv, når han nu VIDSTE han ikke slv var. Nogen der kan forklare mig det?

04-12-2013 12:19 #51
madsmk skrev:
Steffenbif skrev:
madsmk skrev:
Vil lige hurtigt sige, at det med i går skal I altså ikke tænke mere over.

Jeg glemte det, og da jeg kom i tanke om det var min mobil død. Var i "klubben" for at spille poker, så fik en mate til at komme med oplader. Thats it!


Dafuq?

Du skriver i tråeden lige op til kl. 21, at du er i tvivl, du vil høre min holdning til det, du kan ikke besteme dig og generelt giver du udtryk for at det er en svært beslutning for dig. Og nu skriver du, at du glemte det?

Og Noe hopper med på den forklaring?



Vel std at glemme det når jeg sidder og spiller live, og ikke har min pc? Så er tankerne på noget andet. Havde jeg været hjemme ved min PC havde jeg obv ikke kunne glemme det.



Nu kender jeg ikke dig, men det er da no way standard at du på 5 min glemmre alt om en rigtig stor beslutning pga et spil i klubben.


Imo er det 100p standard at jeg mnåske spiller en hånd på 7-8 min, og så slet ikke tænker på at tjekke min telefon derefter.

Men helt ærligt, stop nu. Lad det ikke have indflydelse. Det ville jo være WW's svar på angleshooting hvis tilfældet var, at jeg bevidst ikke skrev noget. lolz
04-12-2013 12:26 #52

>Knuser

Hvorfor ændre du din stemme fra dr.noe igår til madsmk, der IKKE var i en vogn? tilt - . - spildt stemme, du gør det let for ulvene, sammen med fukdifuk

Jo færre stemmer indbyggerne bruger indenfor vognene, jo mere magt har ulvene. De har måske endda råd til at stemme på deres egen.

04-12-2013 12:32 #53

@steffenbif

Du bliver væk fra at lave vogn igår pga. telefon der manglede strøm (næsten for dumt til at være sandt du ikke har set den var lav på strøm)

Og så stemmer du på fukdifuk med 10 min igen, da dr.noe ligger til at blive stemt ud. Det giver ulvelean her hos mig.

igen, siger ikke du er ulv, men omstændighederne gør at du har ulvelean hos mig nu.

04-12-2013 12:33 #54

Men lige en strategitanke:

Jeg synes vi skal have et seerclaim idag. Lyncher vi en villa i aften, er det 4 villas mod 3 ulve og så er spillet vel pretty much tabt?

Hvis der kommer seerclaim, så kommer der måske også counterclaim, og så er der fundet en ulv. Derved, selv om seer bliver NKet så får vi minimum et read, og formentlig flere plus en ulv er spottet.

Jeg kan se flere upsides end downsides tbh

04-12-2013 12:36 #55
Administrator

Votecount tom 54

[ ] DrNoe -
[ ] Knuser -
[ ] madsmk -
[ ] Mags -
[ ] Dophzzi -
[ ] Rokamp90 -
[ ] Steffenbif -
[ ] Temujin -
[ ] Vidx -

04-12-2013 12:37 #56
madsmk skrev:
Men lige en strategitanke:

Jeg synes vi skal have et seerclaim idag. Lyncher vi en villa i aften, er det 4 villas mod 3 ulve og så er spillet vel pretty much tabt?

Hvis der kommer seerclaim, så kommer der måske også counterclaim, og så er der fundet en ulv. Derved, selv om seer bliver NKet så får vi minimum et read, og formentlig flere plus en ulv er spottet.

Jeg kan se flere upsides end downsides tbh


Har tænkte det samme, og mener også det må være ved at være tid. Men kommer vel også an på hvad seeren har på dette tidspunkt at komme med.

Synes egentligt det er fint du gør opmærksom på det. også ok her for 2. gang. Men spørgsmålet er om vi ikke skal lade den ligge, og så må seer jo se hvad han har at komme med. Tror det hjælper ulvene at snakke for meget seer snak.
04-12-2013 12:38 #57

@Vid

Forstår............ Men kom videre.

04-12-2013 12:57 #58

Btw c/p'er lige fra en gammel ww tråd:

1) Seriøst. Lad nu vær med at maj'e. Det er et så sindssygt simpelt koncept. Lad vær, lad vær, lad vær! LAD NU FUCKING VÆR MED AT MAJ'E! Jesus christ. Det er helt enormt respektløst.


Maj'e = majority vote, dvs ingen grund til at vote tidligt!
04-12-2013 13:03 #59

Imo skal folk Maj'e hvis de har lyst. Så må vi andre jo tolke det som vi har lyst. Imo kunne det endda bringe et tydeligt lean frem.

Prty ulvish at du ikke vil have vi skal Maj'e, når nu det er dig der har været tale om. Men okay, du self også redde din egen røv om du er ulv eller ej.

er looooooooooooooooost

04-12-2013 13:03 #60

Ja, man forstår jo godt hvad du siger, madsmk.
Gider god mening, at du ikke er fortaler for majority lynch.

04-12-2013 13:06 #61

Steffen beat me to it..

04-12-2013 13:08 #62

Jeg er helt med på at maj'e så længe det er hvor jeg har ulvelean, siger vel sig selv? Vil dog lige afvente, og give en seer chance for at komme til orde, in case han f.eks. arbejder.

04-12-2013 13:08 #63

Altså du jo længere tid vi trækker stemmerne, jo mere info ommr derud. Det kan kun være til villas fordel ikke at maj'e. Det er sgu ikke så meget fordi min røv er udsat, men mere en generel strategi.

Til alle villas: Bemærk, hvordan spilelre som Perro og mihan begge forsøger ta få så meget info ud i tråden som overhovedet muligt. Det er villa-ish og det må være +ev for villas at lade tråden løbe så lang tid som muligt og få så meget info som overhovedet muligt.

I kan stemme på mig i aften, men at maj'e mig nu giver bare ingen mening

04-12-2013 13:08 #64

Nævn en positiv ting ved at maj'e

04-12-2013 13:10 #65

At der er flere villas end ulve. Derfor kan man - hvis der stemmes på en ulv - lave et instant kill på en ulv

04-12-2013 13:10 #66
Rokamp90 skrev:
At der er flere villas end ulve. Derfor kan man - hvis der stemmes på en ulv - lave et instant kill på en ulv


Det kan du da også om aftenen kl. 21.59?
04-12-2013 13:11 #67
madsmk skrev:
Rokamp90 skrev:
At der er flere villas end ulve. Derfor kan man - hvis der stemmes på en ulv - lave et instant kill på en ulv


Det kan du da også om aftenen kl. 21.59?

Klart. Men så er vi tilbage til det med, at man ikke giver ulvene en chance for at forsvare sig.
04-12-2013 13:12 #68

Til gengæld kan vi jo så også insta kill en villa. Plus hvis stemmen falder sent i aften, så giver det det samme?

04-12-2013 13:12 #69

Okay, u got it..

04-12-2013 13:13 #70
Rokamp90 skrev:
madsmk skrev:
Rokamp90 skrev:
At der er flere villas end ulve. Derfor kan man - hvis der stemmes på en ulv - lave et instant kill på en ulv


Det kan du da også om aftenen kl. 21.59?

Klart. Men så er vi tilbage til det med, at man ikke giver ulvene en chance for at forsvare sig.


Men det giver jo ingen mening. Så kan du vel kun maj'e såfremt du er helt sikre på 3 andre er villas? Og det kan du kun være hvis du er ulv eller hvis seer har meldt op?

Det kan jo lige så godt være, at man ikke giver villas en chance for at forsvare sig?
04-12-2013 13:15 #71

Ja, du har helt ret madsmk.
Jeg siger heller ikke, at jeg er kæmpe fortaler for det, jeg nævnte bare en fordel ved ML

04-12-2013 13:20 #72

Madsmk, hvad er dine leans på steffenbif og Dr.noe?

Dr.noe, hvad er dine leans på steffenbif og dr.noe?

steffenbif, hvad er dine leans på madsmk og dr.noe?


Kan godt sige at grunden til at jeg spørger, det er at jeg tror det vil give mig noget info hvordan i svare nu, og så hvordan i evt stemmer senere.

04-12-2013 13:23 #73


Dr.noe, hvad er dine leans på steffenbif og dr.noe?

Mine leans på Steffen er at han er villa
Selvom han har skiftet hest som vinden blæser og lavede en forvirrende manøvre giver det simpelthen ikke mening at skulle tiltrække sig så meget opmærksomhed hvis han er wolf. Han har gang i for mange ting på samme tid tror jeg.

Mit lean på Drnoe er at han er en good guy - måske ikke altid lige fokuseret, da han multitabler mens han skifter bleer, henter børn osv. Men han er def. villa

04-12-2013 13:24 #74

Hahahaha.
Best post i spillet so far, DrNoe :D

04-12-2013 13:24 #75

Vidx> Jeg har ingen villa-leans på de to mere. Jeg havde Steffen som villa oprindeligt, fordi hans meget aktive og flagrende strategi virkede villa-sih (plus Perro og Mihan begge havde som villa, og dem stoler jeg på), men hans forklaring med manglende vogn igår, giver ingen mening i mit hoved. Dr.Noe er jeg igen pas på. Jeg har slrevet det jeg mener om ham ovenstående:

Jeg er klar på Dr.Noe som vogn. Kan være jeg har stirret mig blind på, at han ikke er så ulvet, bare fordi jeg synes det giver god mening at en ulv ikek stemmer random og at hans svar har været imellem :55 og :60 i de perioder han har grindet - således har han "bevis" for at han ikke har bidraget så meget.

Men både Perro og Mihan havde mistanke til Dr.Noe og Vidx, der sender ulvevibes er også efter ham, så måske jeg bare skal lade mit tunnelsyn ligge..
04-12-2013 13:24 #76

hehe. drnoe, må jeg høre dine leans på madsmk også? :D

04-12-2013 13:24 #77

Fik sgu næsten min kaffe galt i halsen!

04-12-2013 13:28 #78
Rokamp90 skrev:
Fik sgu næsten min kaffe galt i halsen!


Rolig nu :D

Hvorfor har du egentlig ulvelean på madsmk? Jeg er i øvrigt enig, men hvis du også er klar her så kunne det være vi var nok til en vogn i aften
04-12-2013 13:29 #79
Temujin skrev:
Rokamp90 skrev:
Fik sgu næsten min kaffe galt i halsen!


Rolig nu :D

Hvorfor har du egentlig ulvelean på madsmk? Jeg er i øvrigt enig, men hvis du også er klar her så kunne det være vi var nok til en vogn i aften

Er det mig, du spørger?
04-12-2013 13:29 #80

Hhahaha Mads for faaaaen.. Du metaer dig selv alt for meget i forhold til mig i går :)

04-12-2013 13:29 #81

Jeg havde madsmk som villa på dag 1.
Dag 2 markerede jeg ham som undecided - og der er jeg stadig. Jeg vil gerne læse op på hvad der skete omkring EOD igår

04-12-2013 13:38 #82

Steffenbif> Skal bare lige høre om du har overset du også er spurgt i #72, eller om du ikke gider og svare?

04-12-2013 13:39 #83

Vil meget gerne svare, og det gør jeg også senere. Sidder på job atm så kan ikke gå i dybden med noget nu. Men skal nok svare.

04-12-2013 13:40 #84

Så der jo ingen ko på isen der :-)

04-12-2013 13:40 #85

Slet ik :)

04-12-2013 13:48 #86

Så er jeg også vågnet, og har fået skimtet i dag.

Jeg var way off i går med fukdifuk, var ellers 100% sikker på, at han var ulv. Hele hans D1 var fluff + hans start på D2 var lige så mærkelig.

04-12-2013 13:50 #87

@Alle

Vi skal IKKE maje. Det er kun en fordel for ulvene, at man lukker dagen hurtigt. Vi skal have så mange tanker på bordet, som overhoved muligt, så lad være med at maje.

04-12-2013 13:52 #88
madsmk skrev:
Knuser> Hvad er din begrundelse for, at jeg skulle være ulv?

Jeg har helt fra start haft villa-vibes på Perro og Mihan - begge har vis sig at være villas. Indrømmet fukdifuk og skogmann havde jeg begge som ulvevibes, men jeg skriver f.eks. sidst i tråden igår, at jeg tror fukdifuk alligevel er villa pga den måde han forsvarer sig på. (Stemmer på mig, fordi jeg stemte på ham, istedet for at stemme random villa).

Jeg synes vi skal kigge Perro igennem inden vi begynder at tage beslutninger. Det virker meget rushet det her. Evt lede efter fake claims

Og vi skal vel også have en seer på banen? Hvis det er maj lynch, så er det vel på tide. Og ja, sry for at bringe det frem, men det kan jo være seeren ikke er opmærksom på dette!

Lige en til tankerne: Både mihan (mener jeg, skal lige tjekke op) og perro havde mig som villa - hvis jeg var ulv, ville det så give mening at gå efter at NK'e dem?


Det her er meget ulvet. Seer skal for alt i verden ikke claime nu, det er kun i ulvenes interesse at finde og snakke seer. Ham skal vi holde i live, så længe som overhoved muligt. Især hvis han har lagt sine peeks, så vi kan finde dem, når han er død.

Jeg vil mene seer først skal claime, når han kan "lukke" spillet.
04-12-2013 13:55 #89
Jeg vil mene seer først skal claime, når han kan "lukke" spillet.


Okay, det er vel ekstremt usandsynligt, at seer kommer i et spot, hvor han kan lukke spillet? Selvom han potentielt kan have 4 peeks imorgen, så er ssh for at 1-2 af dem er døde ret stor, hvorfor han vel ekstremt sjældent kommer i et spot, hvor han kan lukke spillet?
04-12-2013 13:58 #90

Det ér rent faktisk ret ulvet, at ville have seer skal melde sig. Hmmmmm Mads

04-12-2013 13:59 #91
madsmk skrev:
Jeg vil mene seer først skal claime, når han kan "lukke" spillet.


Okay, det er vel ekstremt usandsynligt, at seer kommer i et spot, hvor han kan lukke spillet? Selvom han potentielt kan have 4 peeks imorgen, så er ssh for at 1-2 af dem er døde ret stor, hvorfor han vel ekstremt sjældent kommer i et spot, hvor han kan lukke spillet?


Hvis der ikke er heat på seer, så skal han IKKE claime. Det giver absolut ingen mening, da han så kan få et peek mere. Hvis seer har været dygtig, så er chancen faktisk ret stor for at lukke spillet senere. Det er derfor ulve gerne ser, at seer claimer så hurtigt så muligt.
04-12-2013 14:03 #92

Hvem gerne høre hvem andre end mig, der ville stemme Mads hvis deadline var om 10 min?

04-12-2013 14:06 #93
Steffenbif skrev:
Hvem gerne høre hvem andre end mig, der ville stemme Mads hvis deadline var om 10 min?

Er det ikke det samme som at srate en ML?
Kan vel ikke være fordelagtigt? Eller hvad?
04-12-2013 14:07 #94

Dunno tbh.. Hvis vi alle er enige pånær 2, så har vi måske de 3 ulve.

04-12-2013 14:08 #95

Håber ikke jeg er for tunnel-synet, men jeg har fortsat DrNoe som ulv. Desuden er jeg slet ikke enig i Steffens udsagn om, at han er villa-ish, da ingen forsøger at redde ham.

Kl. 21.29 i går er stemmerne fordelt således, at DrNoe har 4 stemmer, fukdifuk har 2 og madsmk har en enkelt.
Klokken 21.39 vælger Knuser at unvote hvilket madsmk gør bagefter. Således er der 3 stemmer på DrNoe og 1 på fukdifuk.

Kl. 21.49, 21.50 & 21.52 kommer der 3 stemmer på fukdifuk fra DrNoe, Steffen & madsmk.
Måske det bare er mig, men det virker imo som et forsøg på en redningsaktion.

Har egentlig haft Steffen som villa, men glemsomhed eller ej, så virker gårsdagens sene stunt bare utroligt ulvet.

04-12-2013 14:09 #96

Steffen - Forudsat at du er good guy, hvem mener du de 3 ulve er?

04-12-2013 14:09 #97
Steffenbif skrev:
Dunno tbh.. Hvis vi alle er enige pånær 2, så har vi måske de 3 ulve.

Ej men for geez

Til alle villas:

Hidtil har vi lynched 2 villas. At tro, at vi lige pludseligt skulle have locked alle tre ulve og at det kun ervillas, der har gennemskuet jeg er en ulv, er ret indbildsk
04-12-2013 14:11 #98
Mags skrev:
Håber ikke jeg er for tunnel-synet, men jeg har fortsat DrNoe som ulv. Desuden er jeg slet ikke enig i Steffens udsagn om, at han er villa-ish, da ingen forsøger at redde ham.

Kl. 21.29 i går er stemmerne fordelt således, at DrNoe har 4 stemmer, fukdifuk har 2 og madsmk har en enkelt.
Klokken 21.39 vælger Knuser at unvote hvilket madsmk gør bagefter. Således er der 3 stemmer på DrNoe og 1 på fukdifuk.

Kl. 21.49, 21.50 & 21.52 kommer der 3 stemmer på fukdifuk fra DrNoe, Steffen & madsmk.
Måske det bare er mig, men det virker imo som et forsøg på en redningsaktion.


Har egentlig haft Steffen som villa, men glemsomhed eller ej, så virker gårsdagens sene stunt bare utroligt ulvet.

¨
Du har faktisk ret.. Er sick forvirret.

Men hælder nok til Mads og Noe..


@Noe

No(e) idea.. Men tænker dig og Mads.
04-12-2013 14:12 #99
madsmk skrev:
Steffenbif skrev:
Dunno tbh.. Hvis vi alle er enige pånær 2, så har vi måske de 3 ulve.

Ej men for geez

Til alle villas:

Hidtil har vi lynched 2 villas. At tro, at vi lige pludseligt skulle have locked alle tre ulve og at det kun ervillas, der har gennemskuet jeg er en ulv, er ret indbildsk



Øøh ulvene ved jo hvem hinanden er??
04-12-2013 14:14 #100
Mags skrev:
Håber ikke jeg er for tunnel-synet, men jeg har fortsat DrNoe som ulv. Desuden er jeg slet ikke enig i Steffens udsagn om, at han er villa-ish, da ingen forsøger at redde ham.

Kl. 21.29 i går er stemmerne fordelt således, at DrNoe har 4 stemmer, fukdifuk har 2 og madsmk har en enkelt.
Klokken 21.39 vælger Knuser at unvote hvilket madsmk gør bagefter. Således er der 3 stemmer på DrNoe og 1 på fukdifuk.

Kl. 21.49, 21.50 & 21.52 kommer der 3 stemmer på fukdifuk fra DrNoe, Steffen & madsmk.
Måske det bare er mig, men det virker imo som et forsøg på en redningsaktion.

Har egentlig haft Steffen som villa, men glemsomhed eller ej, så virker gårsdagens sene stunt bare utroligt ulvet.


Og det er lige præcis hvad jeg har påpeget tidligere idag+1
04-12-2013 14:18 #101

Er vi på mads og Noe so far så eller?

04-12-2013 14:18 #102
Steffenbif skrev:
Mags skrev:
Håber ikke jeg er for tunnel-synet, men jeg har fortsat DrNoe som ulv. Desuden er jeg slet ikke enig i Steffens udsagn om, at han er villa-ish, da ingen forsøger at redde ham.

Kl. 21.29 i går er stemmerne fordelt således, at DrNoe har 4 stemmer, fukdifuk har 2 og madsmk har en enkelt.
Klokken 21.39 vælger Knuser at unvote hvilket madsmk gør bagefter. Således er der 3 stemmer på DrNoe og 1 på fukdifuk.

Kl. 21.49, 21.50 & 21.52 kommer der 3 stemmer på fukdifuk fra DrNoe, Steffen & madsmk.
Måske det bare er mig, men det virker imo som et forsøg på en redningsaktion.


Har egentlig haft Steffen som villa, men glemsomhed eller ej, så virker gårsdagens sene stunt bare utroligt ulvet.

¨
Du har faktisk ret.. Er sick forvirret.

Men hælder nok til Mads og Noe..


@Noe

No(e) idea.. Men tænker dig og Mads.


Så var det vel ikke så svært at svare mig på, at du har ulve Lean på drnoe og madsmk?
04-12-2013 14:20 #103
Rokamp90 skrev:
Ulvelean:
Knuser
Madsmk
Mags


"Neutral"
Drnoe
Steffenbif
Vidx

Villalean:
Dophzzi
Temujin


Steffen har jeg som villa, men hans forsvinden i går bekymrer mig.
Drnoe er umulig at finde hoved og hale i.
Vidx er jeg fuldstædnig pas på. WP hvis han er ulv...


Du har haft ulvelean på mig i 2 dage nu men synes ikke rigtig du har givet udtryk for hvorfor?

Du må meget gerne uddybe, hvis du altså kan.
04-12-2013 14:20 #104

Nej det var det så ikke.

Jeg er på Noe og Mads nu. Der skal virkelig meget til at ændre det..

04-12-2013 14:29 #105

@Mags
På D1 vil du ikke have Mihan i vogn, fordi du ved, at han kommer i vogn på D2. Du ved altså, at han er villa, og at der ikke skal emget overtalelse til, før han bliver lynchet på D2.
Du kan dermed få en villa i D1, få Mihan lynchet på D2, samt dræbe 2 villas med NK.

04-12-2013 14:31 #106

Godt tænkt Rokamp!

04-12-2013 14:31 #107
Rokamp90 skrev:
@Mags
På D1 vil du ikke have Mihan i vogn, fordi du ved, at han kommer i vogn på D2. Du ved altså, at han er villa, og at der ikke skal emget overtalelse til, før han bliver lynchet på D2.
Du kan dermed få en villa i D1, få Mihan lynchet på D2, samt dræbe 2 villas med NK.



Din teori halter. såfremt det var casen, hvorfor skulle mags, som ulv, så være med til at NK'e mihan?
04-12-2013 14:32 #108

Ulvene er 3. Det kan sagtens have været 2 mod 1.
De kan have frygtet Mihan som spiller.

04-12-2013 14:34 #109

Måske er Noe, Mads og Mags W/W/W

04-12-2013 14:34 #110

Og sådan noget ville ulvene ikke have afklaret inden?

04-12-2013 14:35 #111
madsmk skrev:
Og sådan noget ville ulvene ikke have afklaret inden?

Hvilket?
04-12-2013 14:36 #112
Rokamp90 skrev:
madsmk skrev:
Og sådan noget ville ulvene ikke have afklaret inden?

Hvilket?

At være enige om, at hvis x bliver lynchet så skal y NK'es?
04-12-2013 14:37 #113

@Rokamp

Altså medmindre de to andre ulve i sidste øjeblik kommer frem til, at Mihan er farlig, så giver det da ingen menining han ikke ville være diskuteret inden jeg smed det post, som du finder ulvet? JEg går ud fra det er mit post 20.16 du finder ulvet.



04-12-2013 14:37 #114
madsmk skrev:
Rokamp90 skrev:
madsmk skrev:
Og sådan noget ville ulvene ikke have afklaret inden?

Hvilket?

At være enige om, at hvis x bliver lynchet så skal y NK'es?


Hvis ulvene kan styre spillet så meget, og have nk planlagt inden lynch, så wp.
Så er det way above my level..
04-12-2013 14:39 #115
Mags skrev:
@Rokamp

Altså medmindre de to andre ulve i sidste øjeblik kommer frem til, at Mihan er farlig, så giver det da ingen menining han ikke ville være diskuteret inden jeg smed det post, som du finder ulvet? JEg går ud fra det er mit post 20.16 du finder ulvet.

Ja, det er den post.

Han kan sagtens have været diskuteret. Men det er jo ikke ligefrem fordi folk tøver med at ændre mening i dette spil.
Jeg må bare indrømme, at jeg har svært ved at tro, at NK er plnalagt inden man er helt sikker på hvem, der er blevet lynchet.
04-12-2013 14:44 #116

Nå, jeg kan lige så godt smide bomben. Jeg er væk indtil ~20-20.30ish, og føler derfor ikke jeg kan vente med at skrive dne her info. Det virker til at der er nogle der er klar på at maje mig, og den risiko kan jeg ikke tage, når jeg ikke er der til at forsvare mig.

Jeg er seer.

Jeg har prøvet med min gentagende seersnak at få andre til at fakeclaime for på den måde at få mere information. Jeg er i tvivl om jeg har lagt mine hints ordentligt på d1, d2 og d3 (f.eks. vil jeg tro, at man ende med at tro at Noe er spottet som villa) så derfor melder jeg det op nu, og satser på at infoen er god nok til at kunne hjælpe med, at village ikke lyncher en villa i aften og dermed bevare chancen for at sejre.

Mit n0 peak er Perro som villa
Mit n1 peak er Mags som villa
Mit n2 peak er Temujin som villa

Det giver os 3 villas, så vi skal bare i aften blive enige om, hvem vi stemmer på.

Jeg er her en lille halv time endnu og så smutter jeg offline indtil et sted mellem 20.00 og 20.30

04-12-2013 14:44 #117

Det ender med 6 stemmer til Skogmann, og 4 til Mihan. Altså var der en fair chance for, at Mihan dagen efter ville blive lynchet.

Der hvor jeg synes dit argument halter, er i post #108.
Selvfølgelig kan det være 2 mod 1, og Mihan kunne være frygtet som spiller, men tror du så ikke, at jeg i første omgang havde undgået at prøve at redde Mihan? Det var trods alt først efter klokken 20 jeg smed det indlæg, som du finder ulvet.

04-12-2013 14:49 #118

Så har vi i hvert fald 5 Mads. Os to deriblandt. Medmindre du kongemetaer lige nu??


Men DrNoe er vel prty oplagt then?

04-12-2013 14:52 #119
Steffenbif skrev:
Så har vi i hvert fald 5 Mads. Os to deriblandt. Medmindre du kongemetaer lige nu??


Men DrNoe er vel prty oplagt then?


Perro er død og kan desværre ikke stemme. Jeg har ikke gennemtænkt, hvordan vi bedst gør det med lynch iaften, men jeg tænker at vi skal have opstillet to vogne og på den måde med stor ssh kan ramme en ulv
04-12-2013 14:53 #120

I så fald han kongemetaer er det godt nok well played.
Har lige kigget dag 2 igennem, og der har han i hvert fald Perro og jeg som villas.

04-12-2013 14:54 #121
Mags skrev:
Det ender med 6 stemmer til Skogmann, og 4 til Mihan. Altså var der en fair chance for, at Mihan dagen efter ville blive lynchet.

Der hvor jeg synes dit argument halter, er i post #108.
Selvfølgelig kan det være 2 mod 1, og Mihan kunne være frygtet som spiller, men tror du så ikke, at jeg i første omgang havde undgået at prøve at redde Mihan? Det var trods alt først efter klokken 20 jeg smed det indlæg, som du finder ulvet.

Du har helt ret. Det var enf air chance for at lynchet ville falde på Mihan dagen efter.
Men se hvordan Mihan får flyttet stemmerne rundt. Han har altså rimelig god "crowd control". Han får forvirret folk godt, og det kan jo nemt være, at ulvene ikke vil løbe den risiko, altså lade Mihan få en hel dag til at genopbygge sit renomé og få tid til at spotte en ulv.
04-12-2013 14:56 #122
Rokamp90 skrev:
Mags skrev:
Det ender med 6 stemmer til Skogmann, og 4 til Mihan. Altså var der en fair chance for, at Mihan dagen efter ville blive lynchet.

Der hvor jeg synes dit argument halter, er i post #108.
Selvfølgelig kan det være 2 mod 1, og Mihan kunne være frygtet som spiller, men tror du så ikke, at jeg i første omgang havde undgået at prøve at redde Mihan? Det var trods alt først efter klokken 20 jeg smed det indlæg, som du finder ulvet.

Du har helt ret. Det var enf air chance for at lynchet ville falde på Mihan dagen efter.
Men se hvordan Mihan får flyttet stemmerne rundt. Han har altså rimelig god "crowd control". Han får forvirret folk godt, og det kan jo nemt være, at ulvene ikke vil løbe den risiko, altså lade Mihan få en hel dag til at genopbygge sit renomé og få tid til at spotte en ulv.


Han flytter stemmerne rundt ja. Og har måske også god "crowd control".
Men når han flytter stemmerne over på en anden villa, så er det vel ikke til den store ballede for ulvene?
04-12-2013 14:57 #123

Vognene kunne være Noe og Rokamp?

04-12-2013 14:57 #124

Bare lige for at afklare det, så skal vi naturligvis tage forbehold for at madsmk fakeclaimer, hvilket jeg ser som ret oplagt i og med han er SÅ presset. Samtidig skriver han at han er væk indtil 20:30, synes helt bestemt det er ulveish.

Derudover så forstår jeg ikke helt hans peeks, men det kan obv bare være fordi vi har set spillet så forskelligt.

04-12-2013 14:58 #125

Mags> Hvilke villa leans har du?

04-12-2013 15:00 #126

Eller Noe og Vid

04-12-2013 15:00 #127

Er delvist enig Vidx.
Nu fik jeg kun lige kigget dag 2 igennem, men i post #48 ser hans villa-liste således ud:
Villa
Perro
Mags
Rokamp

Jeg hælder pt mest til at tro på ham, men vil samtidig medgive, at jeg også finder de valgte peeks lidt underlige.

04-12-2013 15:01 #128
Vidx skrev:
Bare lige for at afklare det, så skal vi naturligvis tage forbehold for at madsmk fakeclaimer, hvilket jeg ser som ret oplagt i og med han er SÅ presset. Samtidig skriver han at han er væk indtil 20:30, synes helt bestemt det er ulveish.

Derudover så forstår jeg ikke helt hans peeks, men det kan obv bare være fordi vi har set spillet så forskelligt.


Well læs mig gerne grundigt igennem, og se om du kan finde den mindste indikation på, at det skulel være fakeclaims. Perro var ikke eget valg, han er generelt supepr villaish i sin væremåde og vil ikke give mening at peeke. I følge en advanced seer strategy på 2+2 fora (evt google selv), så skal en seer peeke spillere, der kan være i spillet så længe som muligt, så de kan influere spillets gang sent i spillet. Både Mags og Temujin har været rimelig skånet for opmærksomhed, og derfor har jeg forventet at de ville være med længe.
04-12-2013 15:02 #129
madsmk skrev:
Mags> Hvilke villa leans har du?


Jeg har DrNoe som ulv, hvilket jeg har ment siden dag 1. Han har imo endnu ikke gjort noget, der fjerner min mistanke.

Derudover får jeg større og større mistanke til Steffen. Han flyver rundt mellem forskellige vogne pt, og hans forsvinden i går skræmte mig en smule, da jeg læste tråden igennem i aftes.

I andre skal jeg lige have læst op på igen.
04-12-2013 15:03 #130

Mags> han har obv lavet sit seer claim så det stemmer nogenlunde overens med hvad han tidligere har sagt. Såfremt det er fakeclaim.

Men det siger jeg ikke at det er. Det er obv bare et must at prøve at gennemtænke det, når en claimer han er seer, og da specielt når en der er så presset claimer det.

04-12-2013 15:03 #131
Mags skrev:
Rokamp90 skrev:
Mags skrev:
Det ender med 6 stemmer til Skogmann, og 4 til Mihan. Altså var der en fair chance for, at Mihan dagen efter ville blive lynchet.

Der hvor jeg synes dit argument halter, er i post #108.
Selvfølgelig kan det være 2 mod 1, og Mihan kunne være frygtet som spiller, men tror du så ikke, at jeg i første omgang havde undgået at prøve at redde Mihan? Det var trods alt først efter klokken 20 jeg smed det indlæg, som du finder ulvet.

Du har helt ret. Det var enf air chance for at lynchet ville falde på Mihan dagen efter.
Men se hvordan Mihan får flyttet stemmerne rundt. Han har altså rimelig god "crowd control". Han får forvirret folk godt, og det kan jo nemt være, at ulvene ikke vil løbe den risiko, altså lade Mihan få en hel dag til at genopbygge sit renomé og få tid til at spotte en ulv.


Han flytter stemmerne rundt ja. Og har måske også god "crowd control".
Men når han flytter stemmerne over på en anden villa, så er det vel ikke til den store ballede for ulvene?

Selvfølgelig ikke. Men der er vel villas man hellere vil have ud end andre?
Mihan var aktiv og bidrog med meget, og det har jeg svært ved at se være en ulempe for landsbyen
04-12-2013 15:03 #132
Samtidig skriver han at han er væk indtil 20:30, synes helt bestemt det er ulveish.


Helt eni i at det kan virke suspekt, men det er også grunden til, at jeg overhovedet melder det op. Jeg er ganske rigtigt presset, og det vil ´være game over, hvis jeg bliver MAJ'et og samtidig have lavet forvirrende claims
04-12-2013 15:04 #133

- mens jeg er væk (og derfor ikke kan forsvare mig)

04-12-2013 15:07 #134
madsmk skrev:
Samtidig skriver han at han er væk indtil 20:30, synes helt bestemt det er ulveish.


Helt eni i at det kan virke suspekt, men det er også grunden til, at jeg overhovedet melder det op. Jeg er ganske rigtigt presset, og det vil ´være game over, hvis jeg bliver MAJ'et og samtidig have lavet forvirrende claims


Du kan sagtens være helt spot on i det hele. Det siger jeg ikke. Jeg skal lige have kigget en del igennem, og så skal vi se om der kommer andre claims.

Skal også lige meddele at jeg er helt væk fra spiller fra 18:00-20:30, uden mulighed for at svare.
04-12-2013 15:26 #135

@Steffenbif

Sidst på dag 1 skriver du i post #507, at DrNoe er obv ulv.
Det virker også til, at du det meste af dag 2 har ham som ulv.
Hvad er årsagen til, at du kl. 21.56 stemmer fukdifuk, hvor du faktisk ellers har muligheden for at få stemt den person ud, som du ser som åbenlys ulv?

04-12-2013 15:37 #136

@Madsmk

Ved godt du har skrevet du ikke er online til 20:30, men just in case, hvorfor mener du ikke perro ville være et oplagt peek? Synes da heller ikke han har fået meget opmærksomhed?

har btw fået læst lidt op på seer-spil, og er blevet lidt klogere ;-)

Generelt til alle, jeg er ikke decided. Hvis det ikke bliver madsmk, så er jeg stadig på steffenbif eller dr.noe, hvilket egentligt er fint med mig.

04-12-2013 15:41 #137

Well fordi jeg pludselig blev overbevist om noget andet. Pisseærgerligt, for er på ham igen.

Hvis folk er fresh, skal vi så ikke satse på ham som den ene vogn? Jeg gider altså ikke at blive lynchet når jeg har lagt så mange posts i det her. Er mig ubegribeligt hvis folk tror jeg er ulv.

Hvis folk er pas på mig, men nogenlunde sikre på Noe, så håber jeg sgu fornuften sejrer, og Noe bliver som minimum vogn.

04-12-2013 15:43 #138
Administrator

Votecount tom 137

[ ] DrNoe -
[ ] Knuser -
[ ] madsmk -
[ ] Mags -
[ ] Dophzzi -
[ ] Rokamp90 -
[ ] Steffenbif -
[ ] Temujin -
[ ] Vidx -

04-12-2013 15:52 #139

Guys

madsmk er ikke seer, det er jeg nemlig! og ja det er et hardclaim. Jeg gør det nu fordi jeg allerede har peeket en ulv: Rokamp90. Altså har vi to ulve nu:

madsmk og rokamp, og så mangler vi kun en, jeg er med på at jeg ryger i nat. men tænker at det er +ev at tage to ulve med i faldet og så satse på at I andre nupper den sidste.

Mine peeks er:

Mihan n0 = villa
vidx n1 = villa
rokamp n2 = ulv

Jeg har dag 1 og dag 2 kun skrevet en gang: x er villa. mihan d1 og vidx dag 2. første dag var det noget i retning af: vidx kom væk fra Mihan. Han er villa. Og dag 2 var det vidx i forbindelse med at jeg synes han skulle være med til at opstille vogne. Tjek det gerne efter, ingen andre lagde fakepeeks så det var sgu lidt op ad bakke :)

Jeg var i forvejen ret sikker på at madsmk var ulv, efter jeg læste rokamp igennem for at finde hans medulve, specielt dag 1 er det åbenlyst. Også derfor jeg i dag begynder at gå til rokamp og spørge ind til hvordan han har det med madsmk.

Derudover så er min liste følgende:

Villa:
mig selv: seer
vidx: locked
Mags
Steffen

Dophzzi
DrNoe

madsmk: locked pga. fake seerclaim
Rokamp: locked

Lige nu står den mellem doph og DrNoe for mig, synes alle skal læse madsmk og rokamp igennem og se om der er nogen der er mere oplagt end de to.

Kommer på igen om en times tid

04-12-2013 15:55 #140

mit peek fra dag 1 #164:

Temujin skrev:
Vidx kom væk fra Mihan, han er helt sikkert villa. Mihan laver ikke den start som ulv i et nybegynderspil, han er på som den første efter 10 min, og får endda smidt noget ironi ind i en af de første post, det sker ikke som nybegynderulv.

Den der springer i øjnene på mig er Skogmann, han kommer lige ind fra siden og puster lige så stille til ilden, for så at forsvinde igen. Han er fin som den ene vogn for mig.

Jeg skal til floorball om ikke så længe, men er på igen omkring 21.20-21.30 indtil der er skogmann et fint bud
04-12-2013 15:57 #141

#85 dag 2:

Temujin skrev:
Lige kommet hjem fra arbejde, tager til frisør om 5 min, og så på skole fra 17-21, så er nok på lige op til eod.

NK af Mihan er meget mærkeligt, han var jo oplagt vogn i dag, så han har nok været på færden af et eller andet. Jeg kan godt lide den ligefremme og lidt naive tilgang idag fra vidx med bare at spamme sine tanker. Ham har jeg som villa. Det sammenholdt med det dophzzi skriver om steffen så er det fint for mig hvis de to vælger en vogn hver


Dophzzi skrev:
Mihan29 skrev:
SteffenBIF er dog fredet idag som minimum, han er villa.


Det her er det tætteste jeg kommer på et peek fra Mihan.

Jeg vil derfor gerne frede SteffenBIF i dag.
04-12-2013 15:58 #142
Temujin skrev:
mit peek fra dag 1 #164:

Temujin skrev:
Vidx kom væk fra Mihan, han er helt sikkert villa. Mihan laver ikke den start som ulv i et nybegynderspil, han er på som den første efter 10 min, og får endda smidt noget ironi ind i en af de første post, det sker ikke som nybegynderulv.

Den der springer i øjnene på mig er Skogmann, han kommer lige ind fra siden og puster lige så stille til ilden, for så at forsvinde igen. Han er fin som den ene vogn for mig.

Jeg skal til floorball om ikke så længe, men er på igen omkring 21.20-21.30 indtil der er skogmann et fint bud


Den lagde jeg meget mærke til, og var også en af hovedårsagerne til jeg var villa Lean på mihan efterfølgende. Jeg har mere troværdighed til dig lige pt. Hvis jeg lytter til dig, hvem vil du se sætte i vogn og stemme på i aften?
04-12-2013 16:01 #143

Rokamp eller madsmk, jeg ryger alligevel i nat så tænker de to de næste to nætter og så har vi to skud til sidst

04-12-2013 16:04 #144

Medmindre noget nyt kommer op, så står jeg indtil videre bag temujin. Hans peeks er noget mere overbevisende imo. Hvad siger i andre?

04-12-2013 16:06 #145

Nu var jeg godt nok naiv nok til at hoppe direkte på madsmk som seer, men temujin virker mere reel, synes jeg også.

04-12-2013 16:08 #146

Temujin, hvorfor har du Steffen på villa liste?

04-12-2013 16:14 #147

Jeg er også på Temujin. Holder fast i Mads og Noe så. Helt ærligt, så synes jeg vi skal se bort fra Mads fakeclaim.

Han prøver nu at bruge mit "nummer" fra igår. Forskellen er, at jeg rent IKKE var online. Vil jeg vædde på han er. Har hele tiden sagt han var mistænkelig. Som tidligere skrevet i dag, så er jeg fast besluttet på Noe og Mads. Mads claim ændrede dog mit synspunkt lidt. Men er self tilbage på ham som lock ulv..

Hvad siger i til at maje ham?

04-12-2013 16:18 #148

Hvorfor vil du maje, og ikke vente til doph osv. melder sig på banen?

04-12-2013 16:21 #149

Madsmk skriver i #364 dag 1:

Jeg er i tvivl om hvorfor Perro og Mihan læner sig så meget op af hinanden - ret åbenlyst. Det vil simplethen ikke give mening at de begge er ulve, men i bakker hinanden op lynhurtigt. Har i spillet sammen før?

Hvis madsmk havde lock perro som villa. Ville madsmk så lade være med at mistænke perro, da det jo gælder om at perro skal gå ubemærket hen. Og det kan også være en af grundene til at først mihan blev nk, og derefter er perro også blevet det. Måske er det en af årsagerne til ulvene mistænkte perro go mihan for at være seer? Sammen med det fakepeak som temujin fremhæver mihan lavede.

04-12-2013 16:21 #150

Tjah kan også være det er for overilet.. Kan godt vente :)

Skal lige vide hvor mange der tror jeg er ulv. Obv med god begrundelse..

04-12-2013 16:23 #151

Madsmk er ok med rokamp som ulv dag 1. Han tror måske han rokamp vil overleve, og kan anyways ikke hjælpe sine medulve hele tiden. men i #360 skriver madsmk:

"Jeg er egentlig lidt nervøs for, at så mange så hurtigt er med på rokamp. Stemningen vendte rigtig hurtigt, og det er - så vidt jeg har forstået det - et tegn på at ulvene trækker i trådene!

Jeg var game på vote på Rokamp inden de her hurtige stemmer, nu er jeg knap så sikker!"

Han forsøger muligvis at hjælpe rokamp diskret

04-12-2013 16:24 #152

Jeg har dig ikke som ulv, men heller ikke som clear villa.
Tbh har jeg det meste af tiden haft dig som villa, men ændrede lidt syn efter i går aftes.

04-12-2013 16:26 #153

Gode pointer Vidx. Bliver mere og mere overbevist om, at Temujins post holder stik, og at to af ulvene skal findes blandt rokamp+madsmk

04-12-2013 16:26 #154

Steffenbif stemmer rokamp90 dag 1. Det giver lidt villalean. Dr.noe stemmer mihan29 dag 1, ulvelean.

04-12-2013 16:27 #155

Fair nok, men please snap out of it.

Gode tanker vid...

Skal vi fastsætte rokamp som vogn1?

04-12-2013 16:29 #156

Jeg er med på, at vi går med Temujins forslag, og altså har enten rokamp eller madsmk som vogn.

04-12-2013 16:33 #157

Så lad os droppe dansen om den varme grød. Rokamp vogn 1, mig i vogn 2. Så ved vi næsten at dem der stemmer mig eller en anden er ulve, og vi andre stemmer rokamp ud?

04-12-2013 16:34 #158

Lige frit fra hukommelsen så var Steffen efter rokamp dag 1, og knuser var det samme dag 2, de har dog begge været meget svære at læse så derfor har jeg dem ikke øverst på min villa liste men heller ikke nederst da drnoe og doph tricker mig

04-12-2013 16:36 #159

Mihan var klart ulvelean på madsmk til slut på dag 1, og ikke villalean som madsmk erindrede.

04-12-2013 16:37 #160

wow, nu går det hurtigt. Hvor mange skal claime seer i dag?
Mads er lusket, men ingen major lynch, tak. Lad os få alle på banen.

04-12-2013 16:38 #161

Hvordan står du i forhold til de seer claims DrNoe?
Hvem hælder du mest til?

04-12-2013 16:38 #162

Lige pt. er mine ulveleans:

Madsmk
Rokamp90
Dr.noe

04-12-2013 16:40 #163

Om claims er sande eller falske er jeg ikke sikker på. Det virker lidt vildt for temujin at sætte sigtekornet på eget hovede, hvis det er en røver, men crazy things happen in this game.

Af rokamp og madsmk er jeg mest til mads som ulv. Han er velartikuleret og grundig. Han har haft villa-lean på mig, men skiftet over til ulvish i løbet af dag 2 / dag 3.

04-12-2013 16:44 #164

Med til temujins troværdighed høre, at han sætter alt ind på at hjælpe mihan på dag 1. Og det er den eneste han ved er lock villa. Kan ikke se det vil give nogen mening for ham at gøre det, medmindre han virkelig var villa lock på mihan?

Det ville ihvertfald være sygt og stort spil af temujin, hvis han fra start har forberedt et seer-claim i sådan et nybegynder spil her.

Det giver også kredit i min bog, at han har mig som villa-lock, så jeg er personligt ikke i tvivl om at jeg stoler på temujin.

04-12-2013 16:45 #165

Hvis vi antager, at Temujin taler sandt med sit seer-claim, hvordan vil de næste dage så forløbe sig?
Så er det vel mest sandsynligt, at Temujin og Vidx ryger de næste 2 dage, da vidx jo er locked som villa.
Så skal vi altså finde en ulv blandt DrNoe, Knuser, Doph, Steffen og jeg selv.
Ville det ikke være en idé at få klare villaleans/ulveleans fra Temu og vidx inden de i givet fald vil blive NK'et?

04-12-2013 16:46 #166

Hej igen. Jeg er af en kammerat(der følger med på sidelinjen) blevet gjort opmærksom på denne vilde udvikling. Jeg har vitterligt svært ved at forstå Temujins fakeclaim. Hvis jeg ikke var seer, men ulv, så vil jeg jo aldrig aldrig nogensinde claime villa på en villa, der er i live (Altså som jeg gør med Temujin). Det er alt for risikabelt, eftersom det så vil cleare ham?

Hvis i læser godt igennem på dag 1, så er jeg fortaler for at, at vi ikke ændre vognene sent. Jeg C/P'er lige:

Altså i samme ombæring som jeg nævnte temjujin, fordi han var meget åbnelys om framingen af "os" indbyggere, så komemr rokamp med indlægget umiddelbart bagefter og gør det rigtig meget. Det er imho en smule ulveish, men man kan sgatens blvie påvirket af skrivemåden i den forrige post!

Jeg vil ikke være ked af en vogn der mihan og rokamp!


Jeg er egentlig lidt nervøs for, at så mange så hurtigt er med på rokamp. Stemningen vendte rigtig hurtigt, og det er - så vidt jeg har forstået det - et tegn på at ulvene trækker i trådene!

Jeg var game på vote på Rokamp inden de her hurtige stemmer, nu er jeg knap så sikker!


Vidx> altså jeg er fin med at låse os fast, det er for sent at ændre vogne nu. Jeg syens bare det er underligt at Temujin fx har været så passiv efter han var under mistanke af en del

Perro&Mihan>

Det er også helt fair.


Jeg forstår ikke vi går væk fra vognene. Det er jo netop til ulvenes fordel?
At jeg så ikke var helt enig i at det var nogle optimale vogne, er så en anden side af sagen!


steffen> Jeg ved godt det er sent at læse igennem, men jeg har ikke sagt noget som helsttil rokamps fordel
(skrevet 10 min før slut)

Skulle jeg dø idag så er mine reads so far:

Villa:

Perro
Vidx
(Mihan)


Hvis i lægger alt det sammen, plus den udveksling jeg har haft med rokamp idag, hvordan hulan skulel vi så begge være ulve?

Mihan skriver btw:
@Temujin

Har lige læst madsmk igennem, kan faktisk heller ikke lide at stemme ham idag..

unvote


04-12-2013 16:46 #167

Misforstår jeg noget?? Er vi ikk alle på enten rokamp eller Mads?

Lad os sætte dem i vognene? Bare midlertidigt!?

04-12-2013 16:47 #168

Derudover er jeg kalr på Steffen og Rokamp som vogne idag.

Jeg har ikke locked nogle af dem.

Det giver absolut heller ingen mening at Temujin fakeclaimerseer som ulv.

04-12-2013 16:48 #169

Lol, vidste Mads fulgte med på siden. Lock ulv

04-12-2013 16:48 #170
Det giver absolut heller ingen mening at Temujin fakeclaimerseer som ulv.


(for mig obv ikke, når jeg har peeket ham villa), men heller ikke udefraset
04-12-2013 16:49 #171

Ved maj-lynch steffen, så vil jeg helst ikke sætte min stemme tidligt, selvom jeg er enig med dig i, hvem der er vogne.

Ulvene ville evt. kunne bidrage med stemmer, således der bliver nat før tid, og alle måske ikke når at komme på banen.

04-12-2013 16:49 #172

Ville være fuldstændig hul i hovedet at sætte mig i vogn for at vote! Men gør det gerne for Info, hvis folk lover ik at stemme på mig.

04-12-2013 16:50 #173

Jeg stemmer rokamp idag. Det lyder til både madsmk og temujin er ok med det, og så må vi jo se hvordan NK forløber? :-)

04-12-2013 16:51 #174

Mit claim er reelt nok, take it or leave it. Jeg ved ikke helt hvorfor, at Temujin skal fakeclaime, men jeg gransker lige hans d1 og d2 efter om et par timer for at se om det holder stik med claims!

04-12-2013 16:51 #175

Kan ikke se hvorfor mads skal på vogn. Rokamp er åbenlys, ingen grund til at tage to temujins nomineringer, vi kan kun stemme 1 ud idag alligevel.

04-12-2013 16:52 #176

Lad os holde os til rokamp. Flipper han ulv, tager vi obv. madsmk i morgen vel?

04-12-2013 16:52 #177

obv

04-12-2013 16:55 #178
Mags skrev:
Lad os holde os til rokamp. Flipper han ulv, tager vi obv. madsmk i morgen vel?


Vidx skrev:
obv


Hvorfor er det obv? Jeg har sgu ingen steder fredet rokamp
04-12-2013 16:56 #179
madsmk skrev:
Mit claim er reelt nok, take it or leave it. Jeg ved ikke helt hvorfor, at Temujin skal fakeclaime, men jeg gransker lige hans d1 og d2 efter om et par timer for at se om det holder stik med claims!


busted! Hvis du har peeket mig villa behøver du vel ikke tjekke noget?

Vi tager rokamp i dag og mads i morgen, jeg ryger i nat. Mit bud på sidste ulv er drnoe, alternativt doph, men lås jer ikke fast på det. Tag gerne beslutningen ud fra det der er blevet skrevet INDEN jeg claimer, da sidste ulv vil gøre alt for ikke at oute sig selv fra nu af
04-12-2013 16:56 #180

Fint. Skal jeg tage den anden vogn? Gør det obv kun hvis min. 3. Lover mig at stemme rokamp.

04-12-2013 16:57 #181
Steffenbif skrev:
Fint. Skal jeg tage den anden vogn? Gør det obv kun hvis min. 3. Lover mig at stemme rokamp.


der er ingen vogne i dag steffen, vi stemmer rokamp.
04-12-2013 16:57 #182
busted! Hvis du har peeket mig villa behøver du vel ikke tjekke noget?

Well, jeg skal jo for hulan da overbevise villas om, at de ikke skal følge dine claims, men mine. Ellers blvier der først forvirrig og gg village
04-12-2013 16:58 #183

Forstår ikke hvorfor du forsvare dit claim lige nu?

Stemningen er at rokamp ryger blandt dem der deltager pt. Det er både du og temujin tilfredse med som jeg ser det.

Det betyder at du/eller rokamp bliver NK. Hvis i begge er gode, altså villa eller seer, så har 50/50 for at have vores seer imorgen.

Hvis temujin bliver NK, og viser sig at være indbygger, så er du seer i mine øjne, indtil andet viser sig.

04-12-2013 16:58 #184

og det var til madsmk

04-12-2013 17:00 #185

Ups, *det betyder du eller temujin bliver NK

04-12-2013 17:01 #186

blev forvirrende, sry :D

04-12-2013 17:02 #187
madsmk skrev:
Mags skrev:
Lad os holde os til rokamp. Flipper han ulv, tager vi obv. madsmk i morgen vel?


Vidx skrev:
obv


Hvorfor er det obv? Jeg har sgu ingen steder fredet rokamp
vi

Det har du muligvis ikke, men hvis rokamp ryger i aften, så går jeg stærkt ud fra, at Temu bliver NK'et.
Vi vil derfor få at se om han er seer eller ej, og er han det, så står du ikke i nogen særlig god situation
04-12-2013 17:03 #188
Rokamp90 er i skole fra nu og til 21, vidx hold dig til planen og stem rokamp i dag og madsmk i morgen. madsmk har i øvrigt lige indrømmet at han er ulv i 182, hvor han skriver skal jo prøve, gg village. I behøver ikke maje nu, men jeg tror ikke vi får mere info efter jeg claimede
04-12-2013 17:04 #189
madsmk skrev:
Mags skrev:
Lad os holde os til rokamp. Flipper han ulv, tager vi obv. madsmk i morgen vel?


Vidx skrev:
obv


Hvorfor er det obv? Jeg har sgu ingen steder fredet rokamp


Det er heller ikke helt obv. Kommer jo også lidt an på hvad NK viser os, hvilket jeg hentyder lidt til i #183.

Men viser det sig at rokamp er ulv, og temujin bliver NK som seer, så er du locked imorgen.
04-12-2013 17:05 #190

Fint. Alle hold jer til planen. Lad ikke nogen forvirre jer eller influere jer. Stem rokamp.

04-12-2013 17:06 #191
Rokamp90
04-12-2013 17:07 #192

jeg er med på MAJ om et kvarter, synes lige folk skal have en chance. Hvis der ikke kommer noget nu, så tror jeg ligesom temujin at ulvene ingen tells giver fra sig fra nu af.

04-12-2013 17:08 #193

Jeg venter med at stemme til 17.30 så?

04-12-2013 17:09 #194

Boys, uanset hvad giver det ingen mening at maj'e til alle har fået mulighed for at deltage. f.x Dophzzi og knsuer har ikke været til stede efter seerclaims

04-12-2013 17:09 #195
Administrator

Votecount tom 194

[ ] DrNoe -
[ ] Knuser -
[ ] madsmk -
[ ] Mags -
[ ] Dophzzi -
[2] Rokamp90 -
[ ] Steffenbif - rokamp
[ ] Temujin - rokamp
[ ] Vidx -

04-12-2013 17:15 #196

Så er jeg tilbage. Hold da op en udvikling. To seer-claims er satme vildt.

Vi følger obv. Temujins claim, da han har peeket en ulv. Rokamp90

Jeg vil dog meget gerne høre fra både Temujin og madsmk, hvorfor I har lavet de peeks, som I har?

04-12-2013 17:18 #197
Temujin skrev:
Rokamp90 er i skole fra nu og til 21, vidx hold dig til planen og stem rokamp i dag og madsmk i morgen. madsmk har i øvrigt lige indrømmet at han er ulv i 182, hvor han skriver skal jo prøve, gg village. I behøver ikke maje nu, men jeg tror ikke vi får mere info efter jeg claimede


Hvordan ved du han er i skole fra nu til 21?
04-12-2013 17:20 #198
Vidx skrev:
Temujin skrev:
Rokamp90 er i skole fra nu og til 21, vidx hold dig til planen og stem rokamp i dag og madsmk i morgen. madsmk har i øvrigt lige indrømmet at han er ulv i 182, hvor han skriver skal jo prøve, gg village. I behøver ikke maje nu, men jeg tror ikke vi får mere info efter jeg claimede


Hvordan ved du han er i skole fra nu til 21?


Jeg er i skole, ikke rokamp, det er min stemme
04-12-2013 17:20 #199

Rokamp90[/b

men jeg er ikke overbevist om at mads også er ulv. Er det klogt at låse sig fast på det allerede nu

04-12-2013 17:21 #200

ja ok, nu kan jeg også se hvad du mener.

04-12-2013 17:21 #201

wp DOC

Rokamp90

04-12-2013 17:23 #202
Rokamp90
04-12-2013 17:23 #203

Nat

04-12-2013 17:24 #204
Administrator
NAT

Ingen skriver i tråde
n
04-12-2013 17:24 #205

MAJ NAT

04-12-2013 17:25 #206
Administrator


[ ] DrNoe - rokamp
[ ] Knuser -
[ ] madsmk -
[ ] Mags -
[ ] Dophzzi - rokamp
[5] Rokamp90 -
[ ] Steffenbif - rokamp
[ ] Temujin - rokamp
[ ] Vidx - rokamp


Rettelser inden 17.30 på pm
Redigeret af Bridgeking d. 04-12-2013 17:25
04-12-2013 17:31 #207
Administrator

Dagene blev kortere efterhånden som vinteren nærmede sig.

I landsbyen var frustrationerne og frygten overvældende, og denne aften var der ingen tvivl blandt beboerne.

Rokamp90 blev slæbt i søen og druknet.

Da han ikke længere trak vejret ventede beboerne inderligt...




De ventede og ventede....






Pludselig skete det - hans krop forvandlede sig til en stor behåret ulv

Rokamp90 blev lynchet - han var ulv


Nightactions til mig på PM hurtigst muligt - senest imorgen tidlig kl 06.00

04-12-2013 17:35 #208

GGWP!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar