Nybegynder Werewolf - December 2013 - Dag 2

#1
Administrator

NYBEGYNDER WEREWOLF - December 2013

Dette er en standard omgang werewolf (vanilla) udelukkende for nybegyndere. Setuppet er: 3 varulve, 1 seer og 9 normale indbyggere. Seeren har fået et indbygger peek n0 tilfældigt tildelt af GM (dvs. seeren kender allerede navnet på en indbygger lige nu).

Læs reglerne her: www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-spil-proev-det.html

De vigtigste regler fra det ovennævnte link opremses her:

Der må IKKE postes om natten eller redigeres i ens posts!

Farven blå er forbeholdt GM

Alle gode indbyggere må KUN skrive i tråden!

I må ikke citere/referere jeres rolle PM eller samtaler med GM!

Nattetider: Natten falder kl. 22 og varer indtil ca kl. 08.30 Der må først skrives i tråden, når nattehistorien er offentliggjort! Fredag, lørdag og søndag (weekenden) er slået sammen til en enkelt spilledag, hvor nat altså falder søndag kl. 22.

Spørgsmål: Når I har nogle spørgsmål omkring selve spillet (og altså ikke om hvordan man bedst spiller det el. lign.), så SKAL I indsende disse til en mig via PM. Det er ikke tilladt at stille spørgsmål omkring spillets mekanikker i tråden. Jeg vil poste svaret til de fleste spørgsmål i tråden, men afsenderen af spørgsmålet vil forblive anonym.

Aktivitet: Det er vigtigt, at I alle sammen bidrager til tråden! Jeg vil ikke tøve med at udskifte en person, hvis jeg føler, at denne ikke har været tilstrækkeligt aktiv. I får ikke nødvendigvis advarsler.




Deltagerliste (13/13)
DrNoe
fukdifuk
Knuser
madsmk
Mags
Mihan29 - NK n1 villager
Mkris/dophzzi
Perro
Rokamp90
Skogmann - lynchet villager d1
Steffenbif
Temujin
Vidx

Dag 1: www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-december-2013-dag-1.html


Det er stadig nat, og der må IKKE skrives i tråden

Redigeret af Bridgeking d. 03-12-2013 06:34
02-12-2013 22:35 #2
Administrator
Dophzzi subber ind istedetfor Mkris

Dette skal ikke diskutteres i tråden

Det er stadig NAT
03-12-2013 06:15 #3
Administrator

Ulvene dræbte denne nat Mihan29 som lå maltrakteret på byens torv da beboerne vågnede.

Mihan29 var alimindelig indbygger

Det er dag og i må skrive i tråden

03-12-2013 06:24 #4

Sick udvikling

03-12-2013 07:47 #5

:(

start lige dagen med 2 ting

@Rokamp90 du ændre din stemme til skogmann efter EOD hvorfor?

@Temujin du starter det hele med at skifte vogne lige du kommer på, var der en med ulv i en af vogne? du har ulvelean nu og er næsten sikker på rokamp er ulv også.

03-12-2013 09:33 #6

Øv jeg blev villa igen, igen.

Jeg railede lidt med på sidelinjen i går, men har slet ikke fået nærlæst, så det vil jeg bruge tiden på i dag, og så selvfølgelig komme med mine tanker.

Det er selvfølgelig ærgerligt, at der blev lynchet en villa i går, men førstedagen er altid kaotisk, så det er nærmere reglen end undtagelsen, at det er en villa der ryger.

03-12-2013 09:38 #7

æv...var helt klar på at lynche mihan..som ulv i dag

tror mit bud på rokamp stadigt er godt

03-12-2013 09:59 #8
fukdifuk skrev:
æv...var helt klar på at lynche mihan..som ulv i dag

tror mit bud på rokamp stadigt er godt


Men Mihan var jo indbygger? Så var det jo godt, at han blev NK, så vi ikke fik mislynchet en villa, og dermed spildt en dag. Det forstår jeg ikke, at du er ked af?
03-12-2013 10:13 #9

Jeg synes det er interessant, at

1) Rokamp går relativt hurtigt med på CFD'en mod Skogman. På tidspunktet har skogmann 2 stemmer, rokamp 3 stemmer og Mihan 3 stemmer.

Rigtig mange har erklæret ulvelean på Skogmann (hvilket garanteret også var derfor at Mihan vælger at CFDe ham), så hvis rokamp er ulv giver det bare heller ikke meget mening at flytte lynch over på en villa, som folk mistænker meget for at være ulv. (Specielt ikke når ulvene alligevel NK'er Mihan)

Opsummeret: Rokamp scorer villapoint i min bog.

2) I denne post:

Knuser skrev
Temujin skrev:
Rokamp du er vogn lige pt, kan du være med på madsmk og skogmann som vogne?


du kommer ind og vil ændre begge vogne det vil sige der er mindste 1 ulv i dem

prøver at læse dig nu og se om jeg kan få et lean på dig

Mihan29
(jeg har quotet manuelt, måske ser det dumt ud - se #419 dag 1)

Jvf. punkt 1, så har rokamp villapoint i min bog, eg ved jeg selv er villa og skogmann viser sig at være villa. Jeg tror det giver knuser minimal villapoint, men jeg er ikke sikker på, at jeg tolker det rigtigt. Kan også være at han som ulv bare så mihan som farligste spiller (eller stolede for meget på min random seerbesked), og ville have ham ud. anyways, opsummeret giver det igen vilapoint til rokamp.

3) Jeg er spændt på at læse op på, hvordan vognene blev dannet!
03-12-2013 10:25 #10
Dophzzi skrev:
fukdifuk skrev:
æv...var helt klar på at lynche mihan..som ulv i dag

tror mit bud på rokamp stadigt er godt


Men Mihan var jo indbygger? Så var det jo godt, at han blev NK, så vi ikke fik mislynchet en villa, og dermed spildt en dag. Det forstår jeg ikke, at du er ked af?


han CFD var enten ulvet eller meget villa...
var i tvivl..men var lige blevet enig med mig selv om at det var ulvet
da jeg så logger på og ser han var blevet nk
fuck...jeg er en noob til det her
03-12-2013 10:45 #11
fukdifuk skrev:
Dophzzi skrev:
fukdifuk skrev:
æv...var helt klar på at lynche mihan..som ulv i dag

tror mit bud på rokamp stadigt er godt


Men Mihan var jo indbygger? Så var det jo godt, at han blev NK, så vi ikke fik mislynchet en villa, og dermed spildt en dag. Det forstår jeg ikke, at du er ked af?


han CFD var enten ulvet eller meget villa...
var i tvivl..men var lige blevet enig med mig selv om at det var ulvet
da jeg så logger på og ser han var blevet nk
fuck...jeg er en noob til det her


Det giver jo ingen mening det her. Det kan godt være, at du ser det som ulvet, men det var det jo tilsyneladende ikke, da han jo var villa. Derfor bør du, som villa i hvert fald, være glad for, at han blev NK, så du ikke spildte en dag på at pushe en villa. Kan du følge mig?
03-12-2013 10:56 #12

Perro er btw almost lock villa i min bog efter gårsdagens afsluttende minutter.

Jeg kan simpelthen ikke få det til at give mening, at ulvene skulle gå efter Skogmann igår, frem for mihan. Det kan vel kun være i deres interesse at beholde en villa i spillet så længe osm overhovedet muligt, der er under stærk mistanke.

Derfor tror jeg vi skal finde ulvene blandt dem, der ikke stemte Skogmann:

fukdifuk - rokamp
Knuser - mihan
madsmk - mihan
Mkris (Dophzzi) - blank
Steffenbif - dr.noe
Vidx - mihan

Eftersom jeg ved det ikke er mig selv, og jeg er ret sikker på det ikke et steffenbif, så vil jeg lige, ved lejlighed, granske fukdifuk, Knuser og Vidx. Jeg tror mindst vi finder to ulve der.

03-12-2013 11:04 #13

Jeg kan godt argumentere for hvorfor jeg selv skiftede stemme til skogmann i sidste øjeblik.

Det sidste kvarter før EOD var lige lovlig hektisk og det fløj med løse beskyldninger og lynch-krav på mit hoved fra bl.a. Steffenbif og mags.
Jeg vurderede at Skogmann var min bedste chance for at redde eget skind, da hans navn havde været oppe mange gange lige fra spilstart

ER igang med at læse posts fra Steffenbif igennem. Jeg fornemmer at han er hurtig til at gribe, skabe en stemning, og at han har haft op til flere ulve-emner i spil.

03-12-2013 11:59 #14

Ok, har kigget lidt på posts fra steffenbif fra DAG 1
#31 - stikker ud efter Mihan - dog ironisk
#35 - stikker ud efter Perro ved første chance
#48 igen ude efter perro
#55 - har nærmest lock på perro allerede første aften
#81 - igen efter perro

#85 - er klar på at lynche skogmann hvis han ikke bidrager
#168 - hurtig til at hoppe over på Temujin som forsvarer Mihan.
#188 - melder hurtigt vogne op. Konsekvent meget ivrig for at få locket dem derefter.
#322 - efter at have meldt både mihan, Drnoe og fukdifuk op er rokamp nu pludselig i spil. som vinden blæser...
#374 - nu holder steffen på mihan og perro som ulvekumpaner
#392 - MENER AT 2 ud af rokamp, mihan og madsmk er ulve
#459 - fem minutter før lukketid trækkes jeg igen op af hatten

Synes godt nok ikke det ligner en ulv at være så hyperaktiv og skifte mening så mange gange. Giver ikke mening IMO. I bedste fald er det en farlig villa, der bare laver røgslør

03-12-2013 12:10 #15
madsmk skrev:
Perro er btw almost lock villa i min bog efter gårsdagens afsluttende minutter.

Jeg kan simpelthen ikke få det til at give mening, at ulvene skulle gå efter Skogmann igår, frem for mihan. Det kan vel kun være i deres interesse at beholde en villa i spillet så længe osm overhovedet muligt, der er under stærk mistanke.

Derfor tror jeg vi skal finde ulvene blandt dem, der ikke stemte Skogmann:

fukdifuk - rokamp
Knuser - mihan
madsmk - mihan
Mkris (Dophzzi) - blank
Steffenbif - dr.noe
Vidx - mihan

Eftersom jeg ved det ikke er mig selv, og jeg er ret sikker på det ikke et steffenbif, så vil jeg lige, ved lejlighed, granske fukdifuk, Knuser og Vidx. Jeg tror mindst vi finder to ulve der.


Nu har jeg ikke fået læst hele dagen i går igennem, men Perro giver også mig villa-vibes igennem hele dagen, så jeg er med på, at han i hvert fald er fredet i dag.

Hvis du skulle ligge din stemme nu, hvem ville du så stemme på?
03-12-2013 12:27 #16

Jamen dog..

Har læst hvad i andre har skrevet idag, men skriver lige hvad jeg selv tænker.

Jeg kørte en del heat på dr.noe igår, og havde ham mistænkt ulv sammen med Madsmk.

Hvis det IKKE er ulve blandt dem, ville det så ikke være en ide at NK' mig, da det formentligt vil rette fokus derhen hvor jeg havde kørt en ret ensartet heat. Det mener jeg helt bestemt havde været det åbenlyse ulvevalg. Så ville man både have dr.noe og mihan som ville være udsat for ret meget heat.

Jeg synes madsmk og dr.noe cruiser meget lige igennem. Taler velformuleret, træder ikke noget for meget over tæerne, er lidt fluffy i deres beskyldninger. Er aktive på gode tidspunkter, og får fint drejet opmærksomheden væk fra dem.

Er meget pas på hvem den 3. ulv er, men er MEGET pro at prøve dr.noe eller madsmk af i en vogn, som jeg også var det igår. Synes i det hele taget det virker til, at i giver madsmk alt for meget tillid.

03-12-2013 12:33 #17

@dr.noe

Er helt enig i at steffenbif skifter mening hele tiden. Ligesom rokamp også gør det. og jeg var også efter knuser for det samme.

Jeg kan ikke se ideen i at gøre det som indbygger. Du forvirre. Det giver ingen information hvis du hele tiden skifter din mistænkte ud. For mig at se gælder det om tidligt at finde to vogne, hvoraf den ene forhåbentligt er ulv. Hvis det sker, så kan man forhåbentligt se hvem der køre ulvespil, måske først efter et par dage.

Som ulv. Synes det virker lidt for opsigtsvækkende at spille sådan. Du får lidt for mange fjender. Jeg tror en ulv vil overveje det mere nøje før han beskylder folk. Men jeg kan tage fejl.

03-12-2013 12:39 #18
Vidx skrev:
Jamen dog..

Har læst hvad i andre har skrevet idag, men skriver lige hvad jeg selv tænker.

Jeg kørte en del heat på dr.noe igår, og havde ham mistænkt ulv sammen med Madsmk.

Hvis det IKKE er ulve blandt dem, ville det så ikke være en ide at NK' mig, da det formentligt vil rette fokus derhen hvor jeg havde kørt en ret ensartet heat. Det mener jeg helt bestemt havde været det åbenlyse ulvevalg. Så ville man både have dr.noe og mihan som ville være udsat for ret meget heat.

Jeg synes madsmk og dr.noe cruiser meget lige igennem. Taler velformuleret, træder ikke noget for meget over tæerne, er lidt fluffy i deres beskyldninger. Er aktive på gode tidspunkter, og får fint drejet opmærksomheden væk fra dem.

Er meget pas på hvem den 3. ulv er, men er MEGET pro at prøve dr.noe eller madsmk af i en vogn, som jeg også var det igår. Synes i det hele taget det virker til, at i giver madsmk alt for meget tillid.


Fine tanker. Har du nogle posts i går, hvor de virker ulvede? Bare link eller citér er fint.

Jeg tror dog ikke ulvene ville dræbe dig, bare fordi de ser dig som værende en trussel. Hvis ulvene bare ved en lille smule om spillet, så seer-hunter de. Havde Mihan lagt nogle fake-peeks i går?
03-12-2013 12:41 #19
DrNoe skrev:
Ok, har kigget lidt på posts fra steffenbif fra DAG 1
#31 - stikker ud efter Mihan - dog ironisk
#35 - stikker ud efter Perro ved første chance
#48 igen ude efter perro
#55 - har nærmest lock på perro allerede første aften
#81 - igen efter perro

#85 - er klar på at lynche skogmann hvis han ikke bidrager
#168 - hurtig til at hoppe over på Temujin som forsvarer Mihan.
#188 - melder hurtigt vogne op. Konsekvent meget ivrig for at få locket dem derefter.
#322 - efter at have meldt både mihan, Drnoe og fukdifuk op er rokamp nu pludselig i spil. som vinden blæser...
#374 - nu holder steffen på mihan og perro som ulvekumpaner
#392 - MENER AT 2 ud af rokamp, mihan og madsmk er ulve
#459 - fem minutter før lukketid trækkes jeg igen op af hatten

Synes godt nok ikke det ligner en ulv at være så hyperaktiv og skifte mening så mange gange. Giver ikke mening IMO. I bedste fald er det en farlig villa, der bare laver røgslør



Når du laver en case må du meget gerne citerer hvert enkelt indlæg, da det er noget nemmere for os andre, at læse det igennem.

Du må meget gerne uddybe det sidste du skriver, det forstår jeg ikke.
03-12-2013 12:48 #20

OK. vil citere mere korrekt fremover.

Synes godt nok ikke det ligner en ulv at være så hyperaktiv og skifte mening så mange gange. Giver ikke mening IMO. I bedste fald er det en farlig villa, der bare laver røgslør



Meningen var, at det giver alt for mange impulser i forsøget på at finde nogle locks. Det besværliggør arbejdet, og giver ulvene for let spil

-Følger med, men poster nok først igen sidst på eftermiddagen, da jeg skal hente mine børn om lidt.

03-12-2013 12:48 #21
Dophzzi skrev:
Vidx skrev:
Jamen dog..

Har læst hvad i andre har skrevet idag, men skriver lige hvad jeg selv tænker.

Jeg kørte en del heat på dr.noe igår, og havde ham mistænkt ulv sammen med Madsmk.

Hvis det IKKE er ulve blandt dem, ville det så ikke være en ide at NK' mig, da det formentligt vil rette fokus derhen hvor jeg havde kørt en ret ensartet heat. Det mener jeg helt bestemt havde været det åbenlyse ulvevalg. Så ville man både have dr.noe og mihan som ville være udsat for ret meget heat.

Jeg synes madsmk og dr.noe cruiser meget lige igennem. Taler velformuleret, træder ikke noget for meget over tæerne, er lidt fluffy i deres beskyldninger. Er aktive på gode tidspunkter, og får fint drejet opmærksomheden væk fra dem.

Er meget pas på hvem den 3. ulv er, men er MEGET pro at prøve dr.noe eller madsmk af i en vogn, som jeg også var det igår. Synes i det hele taget det virker til, at i giver madsmk alt for meget tillid.


Fine tanker. Har du nogle posts i går, hvor de virker ulvede? Bare link eller citér er fint.

Jeg tror dog ikke ulvene ville dræbe dig, bare fordi de ser dig som værende en trussel. Hvis ulvene bare ved en lille smule om spillet, så seer-hunter de. Havde Mihan lagt nogle fake-peeks i går?


Mht. seer-hunting, så sagde madsmk direkte til mihan igår, at han mistænkte ham for at være seer. Så det kan vel være et argument for at gå efter ham.

Det jeg havde skrev jeg igår. Men alt var tyndt igår, så ved ikke hvor meget man kan bruge det til.

Altså, ulvene ville absolut ikke dræbe mig fordi jeg er en trussel. Det eneste jeg skrev, det er at jeg tror de ville dræbe mig, for at rette mistanke mod dr.noe og madsmk. Det tror jeg de ville, fordi jeg nok var den igår der kørte den største og mest ensartede kampagne mod en person igår (dr.noe).

Men nu skete det ikke, og det gør at min tynde mistanke fra igår bliver styrket idag. Vogn på dr.noe eller madsmk. Vil nok sige madsmk idag.
03-12-2013 12:49 #22
DrNoe skrev:
OK. vil citere mere korrekt fremover.
Synes godt nok ikke det ligner en ulv at være så hyperaktiv og skifte mening så mange gange. Giver ikke mening IMO. I bedste fald er det en farlig villa, der bare laver røgslør



Meningen var, at det giver alt for mange impulser i forsøget på at finde nogle locks. Det besværliggør arbejdet, og giver ulvene for let spil

-Følger med, men poster nok først igen sidst på eftermiddagen, da jeg skal hente mine børn om lidt.



Dét er jeg sådan set enig i.
03-12-2013 12:50 #23

Jeg er tilbage i eftermiddag engang.

03-12-2013 12:56 #24

Jeg er også lidt med på en lytter. Skal lige læse det hele seriøst igennem, før jeg har noget at byde ind med.

Mine noter fra igår har jeg dog disse som villa:

Knuser
Mags
Steffen
Perro
Vidx
Mads
--------------

Hvilket efterlader:

Fuk, Dorph, Rokamp, Dr. Noe, Temujin

Er det helt galt? Tjekker det lige igennem selv.

_________________

03-12-2013 12:59 #25
DrNoe skrev:
OK. vil citere mere korrekt fremover.
Synes godt nok ikke det ligner en ulv at være så hyperaktiv og skifte mening så mange gange. Giver ikke mening IMO. I bedste fald er det en farlig villa, der bare laver røgslør



Meningen var, at det giver alt for mange impulser i forsøget på at finde nogle locks. Det besværliggør arbejdet, og giver ulvene for let spil

-Følger med, men poster nok først igen sidst på eftermiddagen, da jeg skal hente mine børn om lidt.


Jeg er ikke enig. Jeg synes det er fint, at han poster sine tanker, om ikke andet, så hjælper det til at vi kan cleare ham villa. Den egenskab skal man bestemt ikke undervuredere. Steffen skal bare passe på ikke at få for meget tunnelsyn..
03-12-2013 13:05 #26
Vidx skrev:
Dophzzi skrev:
Vidx skrev:
Jamen dog..

Har læst hvad i andre har skrevet idag, men skriver lige hvad jeg selv tænker.

Jeg kørte en del heat på dr.noe igår, og havde ham mistænkt ulv sammen med Madsmk.

Hvis det IKKE er ulve blandt dem, ville det så ikke være en ide at NK' mig, da det formentligt vil rette fokus derhen hvor jeg havde kørt en ret ensartet heat. Det mener jeg helt bestemt havde været det åbenlyse ulvevalg. Så ville man både have dr.noe og mihan som ville være udsat for ret meget heat.

Jeg synes madsmk og dr.noe cruiser meget lige igennem. Taler velformuleret, træder ikke noget for meget over tæerne, er lidt fluffy i deres beskyldninger. Er aktive på gode tidspunkter, og får fint drejet opmærksomheden væk fra dem.

Er meget pas på hvem den 3. ulv er, men er MEGET pro at prøve dr.noe eller madsmk af i en vogn, som jeg også var det igår. Synes i det hele taget det virker til, at i giver madsmk alt for meget tillid.


Fine tanker. Har du nogle posts i går, hvor de virker ulvede? Bare link eller citér er fint.

Jeg tror dog ikke ulvene ville dræbe dig, bare fordi de ser dig som værende en trussel. Hvis ulvene bare ved en lille smule om spillet, så seer-hunter de. Havde Mihan lagt nogle fake-peeks i går?


Mht. seer-hunting, så sagde madsmk direkte til mihan igår, at han mistænkte ham for at være seer. Så det kan vel være et argument for at gå efter ham.

Det jeg havde skrev jeg igår. Men alt var tyndt igår, så ved ikke hvor meget man kan bruge det til.

Altså, ulvene ville absolut ikke dræbe mig fordi jeg er en trussel. Det eneste jeg skrev, det er at jeg tror de ville dræbe mig, for at rette mistanke mod dr.noe og madsmk. Det tror jeg de ville, fordi jeg nok var den igår der kørte den største og mest ensartede kampagne mod en person igår (dr.noe).

Men nu skete det ikke, og det gør at min tynde mistanke fra igår bliver styrket idag. Vogn på dr.noe eller madsmk. Vil nok sige madsmk idag.


Jeg tror du misforstår mig. Hvis ulvene troede, at Mihan var seer, (btw nogle der gider at lede efter fake peeks?) så er det jo derfor de dræbte ham, og derfor ikke dig.

Jeg forstår dig ikke helt, må jeg indrømme.
03-12-2013 13:17 #27
Dophzzi skrev:
Vidx skrev:
Dophzzi skrev:
Vidx skrev:
Jamen dog..

Har læst hvad i andre har skrevet idag, men skriver lige hvad jeg selv tænker.

Jeg kørte en del heat på dr.noe igår, og havde ham mistænkt ulv sammen med Madsmk.

Hvis det IKKE er ulve blandt dem, ville det så ikke være en ide at NK' mig, da det formentligt vil rette fokus derhen hvor jeg havde kørt en ret ensartet heat. Det mener jeg helt bestemt havde været det åbenlyse ulvevalg. Så ville man både have dr.noe og mihan som ville være udsat for ret meget heat.

Jeg synes madsmk og dr.noe cruiser meget lige igennem. Taler velformuleret, træder ikke noget for meget over tæerne, er lidt fluffy i deres beskyldninger. Er aktive på gode tidspunkter, og får fint drejet opmærksomheden væk fra dem.

Er meget pas på hvem den 3. ulv er, men er MEGET pro at prøve dr.noe eller madsmk af i en vogn, som jeg også var det igår. Synes i det hele taget det virker til, at i giver madsmk alt for meget tillid.


Fine tanker. Har du nogle posts i går, hvor de virker ulvede? Bare link eller citér er fint.

Jeg tror dog ikke ulvene ville dræbe dig, bare fordi de ser dig som værende en trussel. Hvis ulvene bare ved en lille smule om spillet, så seer-hunter de. Havde Mihan lagt nogle fake-peeks i går?


Mht. seer-hunting, så sagde madsmk direkte til mihan igår, at han mistænkte ham for at være seer. Så det kan vel være et argument for at gå efter ham.

Det jeg havde skrev jeg igår. Men alt var tyndt igår, så ved ikke hvor meget man kan bruge det til.

Altså, ulvene ville absolut ikke dræbe mig fordi jeg er en trussel. Det eneste jeg skrev, det er at jeg tror de ville dræbe mig, for at rette mistanke mod dr.noe og madsmk. Det tror jeg de ville, fordi jeg nok var den igår der kørte den største og mest ensartede kampagne mod en person igår (dr.noe).

Men nu skete det ikke, og det gør at min tynde mistanke fra igår bliver styrket idag. Vogn på dr.noe eller madsmk. Vil nok sige madsmk idag.


Jeg tror du misforstår mig. Hvis ulvene troede, at Mihan var seer, (btw nogle der gider at lede efter fake peeks?) så er det jo derfor de dræbte ham, og derfor ikke dig.

Jeg forstår dig ikke helt, må jeg indrømme.


Fair nok.

Jeg ved ikke så meget ang. det med seer. Dette er mit første spil, og jeg ved intet om ww i forvejen. Men kan godt se at, hvis ulvene mener mihan var seer, så kan det være grunden. Er det ikke tidligt for ulvene at gå efter en seer?

Min anden pointe, der slet ikke har noget at gøre med det jeg lige har skrevet.:

Det er muligvis også tyndt, men jeg ville NK mig, hvis jeg var en af ulvene. Og det ville jeg gøre, fordi det ville rette noget opmærksomhed mod dr.noe og madsmk, da jeg havde været efter dem. Hvis jeg var blevet NK, så vil det betyde at Mihan ville have en del heat på sig fra sit stunt igår, samtidig vil dr.noe og mads være i søgelyset => Ulvene vil stå godt

Hvis det derimod er madsmk og/eller dr.noe der er ulv, så ville jeg ikke NK mig. Det ville vække for meget opmærksomhed. Og det er dét der gør mig mistænkelig.

Hjalp det?
03-12-2013 13:29 #28

Vidx>

Jeg synes madsmk og dr.noe cruiser meget lige igennem. Taler velformuleret, træder ikke noget for meget over tæerne, er lidt fluffy i deres beskyldninger. Er aktive på gode tidspunkter, og får fint drejet opmærksomheden væk fra dem.


Jeg laver sådan set en potentiel gamechanging stemme på mihan til sidst på dagen igår?

At ulvene vælger mihan frem for dig som NK giver god mening. Du ligner ikke umiddelbart nogen seer og du går kun efter en person (til dels også mig, så to).

Mht. at skifte meget mening så giver det da god mening. Vi er alle nye og læser og tolker indlæggene på nye måder hele tiden (jeg gør ihvertfald). Jeg startede f.eks. med dig som stærkt villa-lean, derefter opdager jeg noget der giver ulve-lean, så villalean igen og nu er jeg bare pas på din tone. Jeg har svært ved at forstå, hvorfor du kæder Noe og jeg så meget sammen? Hvis du gennemlæser mine posts, så er det meget begrænset, hvor meget jeg forsvarer ham, og jeg argumenterer for min begrundelse.
Jeg har endnu ikke forstået dit første argument for at kaste ulvepoint efter Dr.Noe.

Og mht Noe, så er jeg også kæmpe pas på ham. Havde ham først som ulv så som villa og hans passive facon til sidst er ret ulvet.
03-12-2013 13:29 #29
Vidx skrev:
Dophzzi skrev:
Vidx skrev:
Dophzzi skrev:
Vidx skrev:
Jamen dog..

Har læst hvad i andre har skrevet idag, men skriver lige hvad jeg selv tænker.

Jeg kørte en del heat på dr.noe igår, og havde ham mistænkt ulv sammen med Madsmk.

Hvis det IKKE er ulve blandt dem, ville det så ikke være en ide at NK' mig, da det formentligt vil rette fokus derhen hvor jeg havde kørt en ret ensartet heat. Det mener jeg helt bestemt havde været det åbenlyse ulvevalg. Så ville man både have dr.noe og mihan som ville være udsat for ret meget heat.

Jeg synes madsmk og dr.noe cruiser meget lige igennem. Taler velformuleret, træder ikke noget for meget over tæerne, er lidt fluffy i deres beskyldninger. Er aktive på gode tidspunkter, og får fint drejet opmærksomheden væk fra dem.

Er meget pas på hvem den 3. ulv er, men er MEGET pro at prøve dr.noe eller madsmk af i en vogn, som jeg også var det igår. Synes i det hele taget det virker til, at i giver madsmk alt for meget tillid.


Fine tanker. Har du nogle posts i går, hvor de virker ulvede? Bare link eller citér er fint.

Jeg tror dog ikke ulvene ville dræbe dig, bare fordi de ser dig som værende en trussel. Hvis ulvene bare ved en lille smule om spillet, så seer-hunter de. Havde Mihan lagt nogle fake-peeks i går?


Mht. seer-hunting, så sagde madsmk direkte til mihan igår, at han mistænkte ham for at være seer. Så det kan vel være et argument for at gå efter ham.

Det jeg havde skrev jeg igår. Men alt var tyndt igår, så ved ikke hvor meget man kan bruge det til.

Altså, ulvene ville absolut ikke dræbe mig fordi jeg er en trussel. Det eneste jeg skrev, det er at jeg tror de ville dræbe mig, for at rette mistanke mod dr.noe og madsmk. Det tror jeg de ville, fordi jeg nok var den igår der kørte den største og mest ensartede kampagne mod en person igår (dr.noe).

Men nu skete det ikke, og det gør at min tynde mistanke fra igår bliver styrket idag. Vogn på dr.noe eller madsmk. Vil nok sige madsmk idag.


Jeg tror du misforstår mig. Hvis ulvene troede, at Mihan var seer, (btw nogle der gider at lede efter fake peeks?) så er det jo derfor de dræbte ham, og derfor ikke dig.

Jeg forstår dig ikke helt, må jeg indrømme.


Fair nok.

Jeg ved ikke så meget ang. det med seer. Dette er mit første spil, og jeg ved intet om ww i forvejen. Men kan godt se at, hvis ulvene mener mihan var seer, så kan det være grunden. Er det ikke tidligt for ulvene at gå efter en seer?

Min anden pointe, der slet ikke har noget at gøre med det jeg lige har skrevet.:

Det er muligvis også tyndt, men jeg ville NK mig, hvis jeg var en af ulvene. Og det ville jeg gøre, fordi det ville rette noget opmærksomhed mod dr.noe og madsmk, da jeg havde været efter dem. Hvis jeg var blevet NK, så vil det betyde at Mihan ville have en del heat på sig fra sit stunt igår, samtidig vil dr.noe og mads være i søgelyset => Ulvene vil stå godt

Hvis det derimod er madsmk og/eller dr.noe der er ulv, så ville jeg ikke NK mig. Det ville vække for meget opmærksomhed. Og det er dét der gør mig mistænkelig.

Hjalp det?


Hvis ulvene er lidt rutinerede, så går de efter seeren allerede fra første dag, da det er den stærkeste spiller landsbyen har. Hvis det er et rookie ulvehold, så kan du sagtens have ret i din tese.

Jeg tror du skal passe på med at ligge for meget i NK udover seer-hunts. Lad os antage, at ulvene havde NK'et dig, ville du så have clearet madsmk og drnoe blot på det?
03-12-2013 13:35 #30
Dophzzi skrev:
madsmk skrev:
Perro er btw almost lock villa i min bog efter gårsdagens afsluttende minutter.

Jeg kan simpelthen ikke få det til at give mening, at ulvene skulle gå efter Skogmann igår, frem for mihan. Det kan vel kun være i deres interesse at beholde en villa i spillet så længe osm overhovedet muligt, der er under stærk mistanke.

Derfor tror jeg vi skal finde ulvene blandt dem, der ikke stemte Skogmann:

fukdifuk - rokamp
Knuser - mihan
madsmk - mihan
Mkris (Dophzzi) - blank
Steffenbif - dr.noe
Vidx - mihan

Eftersom jeg ved det ikke er mig selv, og jeg er ret sikker på det ikke et steffenbif, så vil jeg lige, ved lejlighed, granske fukdifuk, Knuser og Vidx. Jeg tror mindst vi finder to ulve der.


Nu har jeg ikke fået læst hele dagen i går igennem, men Perro giver også mig villa-vibes igennem hele dagen, så jeg er med på, at han i hvert fald er fredet i dag.

Hvis du skulle ligge din stemme nu, hvem ville du så stemme på?


Jeg har ikke læst op på folk igår, så jeg er lidt pas. Vidx virker pænt aggro idag, og jeg ved ikke hvor hensigtsmæssigt det er som ulv. Kan være han bare er way off villa :o)

Tror jeg vil vote fuk, hvis jeg skulle stemme lige nu, men tbh kan jeg ikke bakke det op af andre argumenter end ovenstående.
03-12-2013 13:47 #31

læser med, men ved tbh ikk lige hvad jeg skal sige.. Hælder lidt til Dr og MK..

03-12-2013 13:54 #32
Steffenbif skrev:
læser med, men ved tbh ikk lige hvad jeg skal sige.. Hælder lidt til Dr og MK..


Igår havde du mig som lock villa, nu som ulv - kan du argumentere for, hvorfor du har ændret mening?
03-12-2013 13:57 #33

Skal lige unmeta mig selv før jeg svarer på noget. Har heller ikke fået noget at spise endnu, så tænker ikke lige så klart.


Jeg vender tilbage :)

03-12-2013 13:57 #34

Så kom jeg ud af fjerne og er hjemvendt fra træning :)

Knuser skrev:
:(

start lige dagen med 2 ting

@Rokamp90 du ændre din stemme til skogmann efter EOD hvorfor?

@Temujin du starter det hele med at skifte vogne lige du kommer på, var der en med ulv i en af vogne? du har ulvelean nu og er næsten sikker på rokamp er ulv også.


Jeg ændrede min stemme før EOD. GM havde bare ikke fået det med.
Stemte i #471 kl 21:56.

Hvis du er i tvivl om grundene, så synes jeg du skal læse mig en gang til.
Havde ham flere gange som ulv, og læg dertil, at det kunne redde min egen bagdel, at stemme på ham - ja så kræver det ikke megen overtalelse at skifte over på ham.
03-12-2013 13:58 #35
Steffenbif skrev:
Skal lige unmeta mig selv før jeg svarer på noget. Har heller ikke fået noget at spise endnu, så tænker ikke lige så klart.


Jeg vender tilbage :)

En fire timers middagslur og x timers sandwich-hentning igen? :D
03-12-2013 13:59 #36

Noget i den retning :) Forkæler sgu lige mig selv når jeg pjækker fra job!

03-12-2013 14:00 #37
Steffenbif skrev:
Noget i den retning :) Forkæler sgu lige mig selv når jeg pjækker fra job!


Makes sense! Keep up the slacking!
03-12-2013 14:01 #38
Mags skrev:
Det er måske ikke muligt at konkludere noget ud fra det men kommer lige med nogle tanker.
Hvis folk ser Mihan som værende velspillende, er han så ikke dum at lynche i nat?
Jeg mener, hvis han ikke bliver lynchet, og vedkommende der gør, flipper villa, så er Mihan vel et åbenlyst nightkill for ulvene?
Skulle han ikke blive NK'et, ja så er han vel en mulig vogn på dag 2?
Ved ikke om det giver nogen mening ^^



Faldt lige over denne fra igår...
03-12-2013 14:02 #39
madsmk skrev:
Vidx>

Jeg synes madsmk og dr.noe cruiser meget lige igennem. Taler velformuleret, træder ikke noget for meget over tæerne, er lidt fluffy i deres beskyldninger. Er aktive på gode tidspunkter, og får fint drejet opmærksomheden væk fra dem.


Jeg laver sådan set en potentiel gamechanging stemme på mihan til sidst på dagen igår?

At ulvene vælger mihan frem for dig som NK giver god mening. Du ligner ikke umiddelbart nogen seer og du går kun efter en person (til dels også mig, så to).

Mht. at skifte meget mening så giver det da god mening. Vi er alle nye og læser og tolker indlæggene på nye måder hele tiden (jeg gør ihvertfald). Jeg startede f.eks. med dig som stærkt villa-lean, derefter opdager jeg noget der giver ulve-lean, så villalean igen og nu er jeg bare pas på din tone. Jeg har svært ved at forstå, hvorfor du kæder Noe og jeg så meget sammen? Hvis du gennemlæser mine posts, så er det meget begrænset, hvor meget jeg forsvarer ham, og jeg argumenterer for min begrundelse.
Jeg har endnu ikke forstået dit første argument for at kaste ulvepoint efter Dr.Noe.

Og mht Noe, så er jeg også kæmpe pas på ham. Havde ham først som ulv så som villa og hans passive facon til sidst er ret ulvet.


Mht. at skifte meget mening. Jeg synes selvfølgelig også at flere kan være mistænkte, men min taktik har lidt hele tiden været at prøve at holde lidt fast i den/de samme. Ulempen er jo at jeg kan være helt forkert på den. Fordelen er at jeg muligvis kan få lidt info ud af det.

Mht. hvorfor jeg kæder jer sammen. jeg kørte ret tidligt igår lidt heat på dr.noe. Så synes jeg at du på en ret elegant måde først sætter mig som ulve-lean, og derefter forsøger at sætte villa-lean på dr.noe. Udover det, så synes jeg også at jeres måde agere på sidst på dagen igår vagte lidt ulve-lean hos mig. Jeg vil lige prøve at kigge i tråden fra igår, og se om jeg kan komme med noget mere konkret.

Du nævner du laver en potentiel game-changing stemme på mihan. Men hvis vi siger du var ulv, og hverken mihan er skogman var ulv jo, så hverken styrker det dit ulve-lean eller villa-lean hos mig. Så ved ikke hvad det er du mener med den pointe?

Mht. du nævner at du er pas på min tone. Og i et senere indlæg skriver du "Vidx virker pænt aggro idag". Hvis du mener jeg har været uhøflig eller på anden måde gået over nogen grænse, så har du muligvis ret, det har bare aldrig været min mening. Har aldrig været super skarp på skrift, og har nok bare ikke været klar over hvordan mine ord blev læst. Vil da gerne tænke lidt mere over hvordan jeg skriver tingene fremover.
03-12-2013 14:03 #40
Perro skrev:
Mags skrev:
Det er måske ikke muligt at konkludere noget ud fra det men kommer lige med nogle tanker.
Hvis folk ser Mihan som værende velspillende, er han så ikke dum at lynche i nat?
Jeg mener, hvis han ikke bliver lynchet, og vedkommende der gør, flipper villa, så er Mihan vel et åbenlyst nightkill for ulvene?
Skulle han ikke blive NK'et, ja så er han vel en mulig vogn på dag 2?
Ved ikke om det giver nogen mening ^^



Faldt lige over denne fra igår...

Har også skrevet den ned - men kan ikke finde ud af hvor jeg vil hen med det..
03-12-2013 14:05 #41
Vidx skrev:
Mht. du nævner at du er pas på min tone. Og i et senere indlæg skriver du "Vidx virker pænt aggro idag". Hvis du mener jeg har været uhøflig eller på anden måde gået over nogen grænse, så har du muligvis ret, det har bare aldrig været min mening. Har aldrig været super skarp på skrift, og har nok bare ikke været klar over hvordan mine ord blev læst. Vil da gerne tænke lidt mere over hvordan jeg skriver tingene fremover.


Tror bare han mener, at du er aggressiv i din tilgang til spillet og gerne vil finde frem til ulvenen.
Tror ikke du har trådt nogen over tæerne
03-12-2013 14:05 #42
Perro skrev:
Mags skrev:
Det er måske ikke muligt at konkludere noget ud fra det men kommer lige med nogle tanker.
Hvis folk ser Mihan som værende velspillende, er han så ikke dum at lynche i nat?
Jeg mener, hvis han ikke bliver lynchet, og vedkommende der gør, flipper villa, så er Mihan vel et åbenlyst nightkill for ulvene?
Skulle han ikke blive NK'et, ja så er han vel en mulig vogn på dag 2?
Ved ikke om det giver nogen mening ^^



Faldt lige over denne fra igår...

Hvad er dine tanker omkring det, Perro?
03-12-2013 14:08 #43
Rokamp90 skrev:
Vidx skrev:
Mht. du nævner at du er pas på min tone. Og i et senere indlæg skriver du "Vidx virker pænt aggro idag". Hvis du mener jeg har været uhøflig eller på anden måde gået over nogen grænse, så har du muligvis ret, det har bare aldrig været min mening. Har aldrig været super skarp på skrift, og har nok bare ikke været klar over hvordan mine ord blev læst. Vil da gerne tænke lidt mere over hvordan jeg skriver tingene fremover.


Tror bare han mener, at du er aggressiv i din tilgang til spillet og gerne vil finde frem til ulvenen.
Tror ikke du har trådt nogen over tæerne


^^ - du kender mig, jeg er skam ikke sart :)
03-12-2013 14:09 #44
Dophzzi skrev:
Vidx skrev:
Dophzzi skrev:
Vidx skrev:
Dophzzi skrev:
Vidx skrev:
Jamen dog..

Har læst hvad i andre har skrevet idag, men skriver lige hvad jeg selv tænker.

Jeg kørte en del heat på dr.noe igår, og havde ham mistænkt ulv sammen med Madsmk.

Hvis det IKKE er ulve blandt dem, ville det så ikke være en ide at NK' mig, da det formentligt vil rette fokus derhen hvor jeg havde kørt en ret ensartet heat. Det mener jeg helt bestemt havde været det åbenlyse ulvevalg. Så ville man både have dr.noe og mihan som ville være udsat for ret meget heat.

Jeg synes madsmk og dr.noe cruiser meget lige igennem. Taler velformuleret, træder ikke noget for meget over tæerne, er lidt fluffy i deres beskyldninger. Er aktive på gode tidspunkter, og får fint drejet opmærksomheden væk fra dem.

Er meget pas på hvem den 3. ulv er, men er MEGET pro at prøve dr.noe eller madsmk af i en vogn, som jeg også var det igår. Synes i det hele taget det virker til, at i giver madsmk alt for meget tillid.


Fine tanker. Har du nogle posts i går, hvor de virker ulvede? Bare link eller citér er fint.

Jeg tror dog ikke ulvene ville dræbe dig, bare fordi de ser dig som værende en trussel. Hvis ulvene bare ved en lille smule om spillet, så seer-hunter de. Havde Mihan lagt nogle fake-peeks i går?


Mht. seer-hunting, så sagde madsmk direkte til mihan igår, at han mistænkte ham for at være seer. Så det kan vel være et argument for at gå efter ham.

Det jeg havde skrev jeg igår. Men alt var tyndt igår, så ved ikke hvor meget man kan bruge det til.

Altså, ulvene ville absolut ikke dræbe mig fordi jeg er en trussel. Det eneste jeg skrev, det er at jeg tror de ville dræbe mig, for at rette mistanke mod dr.noe og madsmk. Det tror jeg de ville, fordi jeg nok var den igår der kørte den største og mest ensartede kampagne mod en person igår (dr.noe).

Men nu skete det ikke, og det gør at min tynde mistanke fra igår bliver styrket idag. Vogn på dr.noe eller madsmk. Vil nok sige madsmk idag.


Jeg tror du misforstår mig. Hvis ulvene troede, at Mihan var seer, (btw nogle der gider at lede efter fake peeks?) så er det jo derfor de dræbte ham, og derfor ikke dig.

Jeg forstår dig ikke helt, må jeg indrømme.


Fair nok.

Jeg ved ikke så meget ang. det med seer. Dette er mit første spil, og jeg ved intet om ww i forvejen. Men kan godt se at, hvis ulvene mener mihan var seer, så kan det være grunden. Er det ikke tidligt for ulvene at gå efter en seer?

Min anden pointe, der slet ikke har noget at gøre med det jeg lige har skrevet.:

Det er muligvis også tyndt, men jeg ville NK mig, hvis jeg var en af ulvene. Og det ville jeg gøre, fordi det ville rette noget opmærksomhed mod dr.noe og madsmk, da jeg havde været efter dem. Hvis jeg var blevet NK, så vil det betyde at Mihan ville have en del heat på sig fra sit stunt igår, samtidig vil dr.noe og mads være i søgelyset => Ulvene vil stå godt

Hvis det derimod er madsmk og/eller dr.noe der er ulv, så ville jeg ikke NK mig. Det ville vække for meget opmærksomhed. Og det er dét der gør mig mistænkelig.

Hjalp det?


Hvis ulvene er lidt rutinerede, så går de efter seeren allerede fra første dag, da det er den stærkeste spiller landsbyen har. Hvis det er et rookie ulvehold, så kan du sagtens have ret i din tese.

Jeg tror du skal passe på med at ligge for meget i NK udover seer-hunts. Lad os antage, at ulvene havde NK'et dig, ville du så have clearet madsmk og drnoe blot på det?


Det har du måske ret i. Jeg må indrømme jeg ikke har tænkt så meget over at NK primært er seer-hunt.

Om jeg havde clearet dem i det tilfælde at jeg var NK. Nej, selvom jeg godt kan forstå du spørger. Indtil nu, så har min tankegang været en del hvad man kunne læse ud af NK evt. Du mener ikke man kan bruge NK til så meget?
03-12-2013 14:10 #45

Jeg har Perro og madsmk som mine største villaleans lige pt.

Derudover har jeg et ulvelean på fukdifuk, men det vil jeg komme ind på senere.

03-12-2013 14:11 #46

@Rokamp

Det har jeg ikke helt styr på selv. Umiddelbart et villa lean. Hvorfor drage den opmærksomhed til sig som ulv. Det gik jo lige som Mags skrev. Tror ikke at en ulv laver det nummer.

03-12-2013 14:14 #47
Perro skrev:
@Rokamp

Det har jeg ikke helt styr på selv. Umiddelbart et villa lean. Hvorfor drage den opmærksomhed til sig som ulv. Det gik jo lige som Mags skrev. Tror ikke at en ulv laver det nummer.


Jeg er i modsatte grøft.
Jeg mener, at han er et level foran. At han altså var klar over, at den post ville være villalean, hvis ham og de andre ulve allerede på det tidspunkt, havde Mihan som primære mål for deres NK? Ved ikke om du kan følge mig?
03-12-2013 14:14 #48

Vidx>

Du nævner du laver en potentiel game-changing stemme på mihan. Men hvis vi siger du var ulv, og hverken mihan er skogman var ulv jo, så hverken styrker det dit ulve-lean eller villa-lean hos mig. Så ved ikke hvad det er du mener med den pointe?


Du har ret, men fordi du skrev jeg var tilbageholdende med mine beskyldninger. Så mener jeg bare, at jeg potentielt kan ændre, hvem der bliver lynchet med så sen en stemme på en kandidat ,der er ved at redde sig.

Det var edermanme forvirrende igår med de vogne og det er primært Steffen og Vidx, der gør det forvirrende - steffen der konstant skifter mening og vidx der så gerne vil have to vogne, men ikke får gjort det.

Når jeg læser de afsluttende halvanden time så er min foreløbelige liste altså :

Villa
Perro
Mags
Rokamp

Neutral:
Steffen (kan simpelthen ikke placere ham)
Dophzzi
Temujin
DrNoe

Ulv:
Vidx
Fukdifuk
Knuser
03-12-2013 14:15 #49
Vidx skrev:
Dophzzi skrev:
Vidx skrev:
Dophzzi skrev:
Vidx skrev:
Dophzzi skrev:
Vidx skrev:
Jamen dog..

Har læst hvad i andre har skrevet idag, men skriver lige hvad jeg selv tænker.

Jeg kørte en del heat på dr.noe igår, og havde ham mistænkt ulv sammen med Madsmk.

Hvis det IKKE er ulve blandt dem, ville det så ikke være en ide at NK' mig, da det formentligt vil rette fokus derhen hvor jeg havde kørt en ret ensartet heat. Det mener jeg helt bestemt havde været det åbenlyse ulvevalg. Så ville man både have dr.noe og mihan som ville være udsat for ret meget heat.

Jeg synes madsmk og dr.noe cruiser meget lige igennem. Taler velformuleret, træder ikke noget for meget over tæerne, er lidt fluffy i deres beskyldninger. Er aktive på gode tidspunkter, og får fint drejet opmærksomheden væk fra dem.

Er meget pas på hvem den 3. ulv er, men er MEGET pro at prøve dr.noe eller madsmk af i en vogn, som jeg også var det igår. Synes i det hele taget det virker til, at i giver madsmk alt for meget tillid.


Fine tanker. Har du nogle posts i går, hvor de virker ulvede? Bare link eller citér er fint.

Jeg tror dog ikke ulvene ville dræbe dig, bare fordi de ser dig som værende en trussel. Hvis ulvene bare ved en lille smule om spillet, så seer-hunter de. Havde Mihan lagt nogle fake-peeks i går?


Mht. seer-hunting, så sagde madsmk direkte til mihan igår, at han mistænkte ham for at være seer. Så det kan vel være et argument for at gå efter ham.

Det jeg havde skrev jeg igår. Men alt var tyndt igår, så ved ikke hvor meget man kan bruge det til.

Altså, ulvene ville absolut ikke dræbe mig fordi jeg er en trussel. Det eneste jeg skrev, det er at jeg tror de ville dræbe mig, for at rette mistanke mod dr.noe og madsmk. Det tror jeg de ville, fordi jeg nok var den igår der kørte den største og mest ensartede kampagne mod en person igår (dr.noe).

Men nu skete det ikke, og det gør at min tynde mistanke fra igår bliver styrket idag. Vogn på dr.noe eller madsmk. Vil nok sige madsmk idag.


Jeg tror du misforstår mig. Hvis ulvene troede, at Mihan var seer, (btw nogle der gider at lede efter fake peeks?) så er det jo derfor de dræbte ham, og derfor ikke dig.

Jeg forstår dig ikke helt, må jeg indrømme.


Fair nok.

Jeg ved ikke så meget ang. det med seer. Dette er mit første spil, og jeg ved intet om ww i forvejen. Men kan godt se at, hvis ulvene mener mihan var seer, så kan det være grunden. Er det ikke tidligt for ulvene at gå efter en seer?

Min anden pointe, der slet ikke har noget at gøre med det jeg lige har skrevet.:

Det er muligvis også tyndt, men jeg ville NK mig, hvis jeg var en af ulvene. Og det ville jeg gøre, fordi det ville rette noget opmærksomhed mod dr.noe og madsmk, da jeg havde været efter dem. Hvis jeg var blevet NK, så vil det betyde at Mihan ville have en del heat på sig fra sit stunt igår, samtidig vil dr.noe og mads være i søgelyset => Ulvene vil stå godt

Hvis det derimod er madsmk og/eller dr.noe der er ulv, så ville jeg ikke NK mig. Det ville vække for meget opmærksomhed. Og det er dét der gør mig mistænkelig.

Hjalp det?


Hvis ulvene er lidt rutinerede, så går de efter seeren allerede fra første dag, da det er den stærkeste spiller landsbyen har. Hvis det er et rookie ulvehold, så kan du sagtens have ret i din tese.

Jeg tror du skal passe på med at ligge for meget i NK udover seer-hunts. Lad os antage, at ulvene havde NK'et dig, ville du så have clearet madsmk og drnoe blot på det?


Det har du måske ret i. Jeg må indrømme jeg ikke har tænkt så meget over at NK primært er seer-hunt.

Om jeg havde clearet dem i det tilfælde at jeg var NK. Nej, selvom jeg godt kan forstå du spørger. Indtil nu, så har min tankegang været en del hvad man kunne læse ud af NK evt. Du mener ikke man kan bruge NK til så meget?


Min meget lille erfaring siger mig, at ulvene primært seer-hunter, når de laver NK. I hvert fald de rutinerede.

Jo man kan bruge NK til en hel del. Det er primært sådan man clearer folk bedst muligt, hvis de er blevet fake-peeket af en der bliver NK.

Men du bruger jo netop ikke NK til noget. Du spekulerer i, hvorfor du ikke blev NK'et, og det tror jeg man skal passe på med.
03-12-2013 14:16 #50
Rokamp90 skrev:
Vidx skrev:
Mht. du nævner at du er pas på min tone. Og i et senere indlæg skriver du "Vidx virker pænt aggro idag". Hvis du mener jeg har været uhøflig eller på anden måde gået over nogen grænse, så har du muligvis ret, det har bare aldrig været min mening. Har aldrig været super skarp på skrift, og har nok bare ikke været klar over hvordan mine ord blev læst. Vil da gerne tænke lidt mere over hvordan jeg skriver tingene fremover.


Tror bare han mener, at du er aggressiv i din tilgang til spillet og gerne vil finde frem til ulvenen.
Tror ikke du har trådt nogen over tæerne


Ja ok. Så forstår jeg lidt bedre.

Min begrundelse for at være så ufiltreret, det er netop at jeg mener det er sådan en indbygger bør spille. Hvis man går for meget rundt om den varme grød, så synes jeg det virker ulvet. Lige netop derfor har jeg villa lean på knuser, steffenbif, rokamp.

Perro har indtil videre villa lean. Er dog lidt pas på om han er snu ulv.

Ulve lean har jeg madsmk og dr.noe lige pt.

Resten er jeg lidt pas på.

03-12-2013 14:16 #51

Så fik jeg også gennemlæst tråden.
Jeg forsøgte flere gange i går aftes at få Mihan fjernet som vogn, hvilket vel alt andet lige må give mig nogle villa-points.

@ Rokamp & Pero
Det der undrer mig mest er, at ulvene, hvis de har læst mit post som i citerer, rent faktisk vælger at NK'e Mihan.
Medmindre de er ovebevist om han var seer, så giver det imo ikke meget mening, da han vel ellers havde fået meget heat i dag?
Har i nogle tanker omkring dette?

Jeg ser stadig nogle ulveleans på DrNoe. Synes hans inaktivitet på tidspunkter, hvor han blev forsøgt sat under pres, er retså mistænkelig.

03-12-2013 14:19 #52

I dag bliver jeg forresten desværre nødt til at afgive min stemme allerede omkring kl. 19.30, da jeg er kaldt på ekstra-arbejde. Håber vi får massere af aktivitet indtil da, så mit vote kan bruges fornuftigt.

03-12-2013 14:20 #53
madsmk skrev:
Vidx>
Du nævner du laver en potentiel game-changing stemme på mihan. Men hvis vi siger du var ulv, og hverken mihan er skogman var ulv jo, så hverken styrker det dit ulve-lean eller villa-lean hos mig. Så ved ikke hvad det er du mener med den pointe?


Du har ret, men fordi du skrev jeg var tilbageholdende med mine beskyldninger. Så mener jeg bare, at jeg potentielt kan ændre, hvem der bliver lynchet med så sen en stemme på en kandidat ,der er ved at redde sig.

Det var edermanme forvirrende igår med de vogne og det er primært Steffen og Vidx, der gør det forvirrende - steffen der konstant skifter mening og vidx der så gerne vil have to vogne, men ikke får gjort det.

Når jeg læser de afsluttende halvanden time så er min foreløbelige liste altså :

Villa
Perro
Mags
Rokamp

Neutral:
Steffen (kan simpelthen ikke placere ham)
Dophzzi
Temujin
DrNoe

Ulv:
Vidx
Fukdifuk
Knuser


Hvis du læser tråden, så får vi netop besluttet 2 vogne med en lille time igen. Mihan vælger så sammen med ham der kom tilbage, Te....... (svært navn) at lave rav i den med omkring 20 min igen.
03-12-2013 14:22 #54

@ Mags

Mit bedste bud er en debat igår hvor et par stykker fik konkluderet sig frem til at Mihan var seer... Derfor tror jeg at de seerhuntede. For Mihan ville have fået tørt på idag.

I øvrigt mener jeg at det er interessant at se Rokamps response kontra Mihans, da de begge står med løkken om halsen. Mihan skyder til højre og venstre, imens Rokamp er meget ... MEGET passiv. Det er muligt at jeg har tunnelsyn på Rokamp, men mit ulvelean kommer jeg nok ikke væk fra idag.

03-12-2013 14:23 #55
Mags skrev:
Så fik jeg også gennemlæst tråden.
Jeg forsøgte flere gange i går aftes at få Mihan fjernet som vogn, hvilket vel alt andet lige må give mig nogle villa-points.

@ Rokamp & Pero
Det der undrer mig mest er, at ulvene, hvis de har læst mit post som i citerer, rent faktisk vælger at NK'e Mihan.
Medmindre de er ovebevist om han var seer, så giver det imo ikke meget mening, da han vel ellers havde fået meget heat i dag?
Har i nogle tanker omkring dette?

Jeg ser stadig nogle ulveleans på DrNoe. Synes hans inaktivitet på tidspunkter, hvor han blev forsøgt sat under pres, er retså mistænkelig.


Det overrasker også mig en hel del :-) Imo må Dophzzi have ret i, at de virkeligt troede han var Seer? Har også svært ved at se anden grund.
03-12-2013 14:25 #56

Enig Vidx

Mihan er lige hurtig nok på aftrækkeren igår, til at få sat en seriøs modvogn. Jeg ville sgu gerne have lynchet rokamp eller Dr.Noe, det gik bare for stærkt til sidst...

(Btw så bruger jeg også staveplave til Temujins navn... Vil så gerne have ham til at hedde Teramujin)

03-12-2013 14:29 #57

Perro, hvis jeg var ulv, så havde jeg da ikke ændret min stemme til Skogmann og så dræbt Mihan som NK. Det kan jeg simpelthen ikke få til at give mening?

Som flere nævner, så var han en oplagt vogn i dag jo?

03-12-2013 14:32 #58
Perro skrev:
@ Mags

Mit bedste bud er en debat igår hvor et par stykker fik konkluderet sig frem til at Mihan var seer... Derfor tror jeg at de seerhuntede. For Mihan ville have fået tørt på idag.

I øvrigt mener jeg at det er interessant at se Rokamps response kontra Mihans, da de begge står med løkken om halsen. Mihan skyder til højre og venstre, imens Rokamp er meget ... MEGET passiv. Det er muligt at jeg har tunnelsyn på Rokamp, men mit ulvelean kommer jeg nok ikke væk fra idag.


Mihan skriver igår at ingen hjælper Rokamp90, og derfor tror Mihan ikke at rokamp er ulv. Mihan er ham der godtroende vælger at hjælpe rokamp.

Hvis vi antager at rokamp heller ikke er ulv. Så er det vel et seer-lean hos ulvene at Mihan29 reagere rigtigt i situationen. Hvilket netop kan være medvirkende årsag til at NK Mihan29. Samtidig frikender det rokamp?
03-12-2013 14:33 #59

Nej ikke helt Vidx. Seeren har vist først et peek N1...

03-12-2013 14:34 #60

Nej. Seeren fik et peek N0

03-12-2013 14:35 #61
Rokamp90 skrev:
Nej. Seeren fik et peek N0


Mener jeg også at have læst? dog ikke sikker.
03-12-2013 14:36 #62

@Roksmp #185 fra i går

"Mags "forsvaren" af seer er unødvendig, da det allered er nævnt før. Hvorvidt det giver ham ulvelean eller villalean (som obv. seer), kan jeg ikke helt bestemme mig for. Er sgu nok mest på ulven.."

Hvorfor giver det mig ulveleans,at jeg prøver at lukke snakken om seeren?
Perro påpeger det rigtig nok i post #140, men det er vel irrelevant når der igen bliver snakket om seer?

03-12-2013 14:39 #63

Lad os bare stoppe den seersnak...

Iøvrigt så er mine ulveleans ret tynde. Jeg har mere fokus på at finde villas.

Kunne det være en god ide at vente lidt med at stemme idag, så ulvene har mindre tid til et forsvar? Sætte vogne op kl 21? ... Måske lave en helt fræk version hvor to personer vælger hver sin vogn, som man stemmer indefor.

03-12-2013 14:39 #64

Udelukkende fordi jeg håber, at ulvene ikke går efter vores seer i deres NK. Hvorvidt det gik efter seeren i nat vides ikke - men de vil helt sikkert gøre det i nat efter denne start på dagen.

Jeg tror enten du er ulv eller seer - men kan som sagt stadig ikke bestemme mig..

03-12-2013 14:40 #65
Perro skrev:
Lad os bare stoppe den seersnak...

Iøvrigt så er mine ulveleans ret tynde. Jeg har mere fokus på at finde villas.

Kunne det være en god ide at vente lidt med at stemme idag, så ulvene har mindre tid til et forsvar? Sætte vogne op kl 21? ... Måske lave en helt fræk version hvor to personer vælger hver sin vogn, som man stemmer indefor.


God idé, men:
Mags skrev:
I dag bliver jeg forresten desværre nødt til at afgive min stemme allerede omkring kl. 19.30, da jeg er kaldt på ekstra-arbejde. Håber vi får massere af aktivitet indtil da, så mit vote kan bruges fornuftigt.
03-12-2013 14:42 #66

Tjekker lige Mags igennem. Måske kunne han sætte den ene vogn op og Steffen/ Vidx den anden.

Er lidt blank på Mags lige nu.

03-12-2013 14:43 #67

God idé Perro, men kommer, som skrevet tidligere, desværre væk fra tasterne allerede klokken 19.30.

03-12-2013 14:46 #68

Du kan også bare fyre din stemme af der, så kan de to der vælger vogne selv bestemme om de vil bruge den eller ej.

03-12-2013 14:51 #69
Perro skrev:
Lad os bare stoppe den seersnak...

Iøvrigt så er mine ulveleans ret tynde. Jeg har mere fokus på at finde villas.

Kunne det være en god ide at vente lidt med at stemme idag, så ulvene har mindre tid til et forsvar? Sætte vogne op kl 21? ... Måske lave en helt fræk version hvor to personer vælger hver sin vogn, som man stemmer indefor.


Er ihvertfald helt enig i, at det kunne være fint at finde en god løsning til hvordan de vogne besluttes.

Har bare ikke lige nogen genial måde at gøre det på. Måske er det med at vælge 2 personer en god løsning. De skal så også bare lige vælges.
03-12-2013 15:05 #70

Vi kan også gøre som jeg forslog igår?

Vi laver alle en liste med villa-leans, og så vælger to vogne blandt dem med færrest? Så er der ikke decideret nogle, der får magt til at bestemme vognene (dog mere nu, hvor ulvene er 3-8)

03-12-2013 15:06 #71

Vidx>

Hvis du læser tråden, så får vi netop besluttet 2 vogne med en lille time igen. Mihan vælger så sammen med ham der kom tilbage, Te....... (svært navn) at lave rav i den med omkring 20 min igen.


Nej, du bliver enig med dig selv om den vogn. (Jeg bifalder faktisk at én tager lidt ansvar, men det er dig der sætter den op)
03-12-2013 15:08 #72

Med rokamps stemmeflytteri får han mange villapoints i min bog, og derfor vælger du en vogn med to villas. Det kan sagtens være tilfældigt, dont know

03-12-2013 15:12 #73

@madsmk

De vogne blev bestemt ikke sat op som jeg ønskede det igår. Det tror jeg også du vil se hvis du går ind i tråden og kigger efter det. Men du har ret i jeg forsøgte at tage ansvar og sætte nogle vogne, og jeg forsøgte at gøre det folk gerne ville have. Og som sagt, det endte ikke med de vogne jeg ville have valgt. Så synes det er lidt et langskud at sige jeg fik sat to villa i vogn, da jeg foreslog det som folk gav udtryk for.

03-12-2013 15:20 #74

Nej, du giver udtryk for, at du hellere vil have dr.noe i vognen, men det er stadig dig der sætter den her vogn op og ingen andre. Bare fordi dit "så får vi netop besluttet to vogne" ikke er et "vi", men et "jeg".

03-12-2013 15:25 #75

ER MED på mads' ide - vist også perros - om ikke at fokusere så meget på ulvene, men på villas.

Jeg syntes det var en utrolig rodet måde, det blev bestemt på igår, og skal da nok medgi, at jeg var ubeslutsom i slutspurten.
Lad os få en afstemning med en tidligere deadline i dag, om hvem der er mest likely villa. Så burde vi kunne sætte vogne op efter kl 20is

03-12-2013 15:28 #76

Jeg sætter den op, ved at tage hensyn til de synspunkter der bliver skrevet i tråden. Og som der er blevet nævnt tidligere, så prøver jeg en del forskellige. Til sidst, finder vi/jeg frem til en, hvor det er min fornemmelse at alle er okay med den vogn, og at det er et fint kompromis i forhold til folks ønsker.

(senere ombestemmer mihan sig dog, da ingen forsvare rokamp, hvilket gør at vognene opløses)

03-12-2013 15:30 #77
Administrator
Mahostott hjælper med votecounts idag.
03-12-2013 15:42 #78
DrNoe skrev:
ER MED på mads' ide - vist også perros - om ikke at fokusere så meget på ulvene, men på villas.

Jeg syntes det var en utrolig rodet måde, det blev bestemt på igår, og skal da nok medgi, at jeg var ubeslutsom i slutspurten.
Lad os få en afstemning med en tidligere deadline i dag, om hvem der er mest likely villa. Så burde vi kunne sætte vogne op efter kl 20is


Det synes jeg er en ret dårlig idé, da ulvene vil have for nemt ved at koordinere indbyrdes, og dermed få to villager i vognene.

Jeg stemmer for, at vi lader én eller to bestemme vognene (obv. dem der er mest clear), og så skal vi alle stemme inde for de to det bliver.
03-12-2013 15:43 #79

Er der nogen der har ledt efter fake-peeks fra Mihan?

Hvis ikke vil jeg prøve at se, om jeg kan finde noget brugbart.

03-12-2013 15:52 #80

Jeg ser meget gerne, at fukdifuk, Knuser, Steffenbif, DrNoe og Temujin kommer på banen i dag. I hjælper ikke rigtig landsbyen, hvis I ikke kommer med jeres tanker.

03-12-2013 15:57 #81

Samler min liste:

dophzzi - villa - god figur fra start. Energisk.
Perro - villa - Meget aktiv og engageret. Ikke nævnt af så mange som mulig ulv
Rokamp90 - villa - var i heat i går - men synes ikke at anklagerne hænger sammen
Steffenbif - villa
DrNoe - villa



undecided:

Knuser
madsmk
temujiin
vidx


ulve-leans -
fukdifuk - bliver bragt i spil af flere men går alligevel under radaren. Han har overskud til at joke flere gange, fordi han ikke for alvor var presset i går
mags - skifter stemme til sidst. Hurtig til at gribe en stemnning. Kan sagtens være en dreven ulv

03-12-2013 15:59 #82
Mihan29 skrev:
SteffenBIF er dog fredet idag som minimum, han er villa.


Det her er det tætteste jeg kommer på et peek fra Mihan.

Jeg vil derfor gerne frede SteffenBIF i dag.
03-12-2013 16:02 #83
DrNoe skrev:
Samler min liste:

dophzzi - villa - god figur fra start. Energisk.
Perro - villa - Meget aktiv og engageret. Ikke nævnt af så mange som mulig ulv
Rokamp90 - villa - var i heat i går - men synes ikke at anklagerne hænger sammen
Steffenbif - villa
DrNoe - villa



undecided:

Knuser
madsmk
temujiin
vidx


ulve-leans -
fukdifuk - bliver bragt i spil af flere men går alligevel under radaren. Han har overskud til at joke flere gange, fordi han ikke for alvor var presset i går
mags - skifter stemme til sidst. Hurtig til at gribe en stemnning. Kan sagtens være en dreven ulv


Du bliver simpelthen nødt til at uddybe eller komme med nogle post. Det er fint at lave lister osv., men der skal også være nogle argumenter bag.

Hvorfor er mags dit ulvelean? Han skiftede jo netop væk fra en indbygger, hvilket vel giver villapoints.
03-12-2013 16:03 #84
DrNoe skrev:
Samler min liste:

dophzzi - villa - god figur fra start. Energisk.
Perro - villa - Meget aktiv og engageret. Ikke nævnt af så mange som mulig ulv
Rokamp90 - villa - var i heat i går - men synes ikke at anklagerne hænger sammen
Steffenbif - villa
DrNoe - villa



undecided:

Knuser
madsmk
temujiin
vidx


ulve-leans -
fukdifuk - bliver bragt i spil af flere men går alligevel under radaren. Han har overskud til at joke flere gange, fordi han ikke for alvor var presset i går
mags - skifter stemme til sidst. Hurtig til at gribe en stemnning. Kan sagtens være en dreven ulv


Og hvad er din forklaring så på, at jeg forsøgte at få Mihan fjernet som vogn i går aftes?
Det ville vel alt andet lige være rimelig et rimelig dumt træk som ulv, når selvsamme Mihan blev NK'et om natten?
03-12-2013 16:06 #85

Lige kommet hjem fra arbejde, tager til frisør om 5 min, og så på skole fra 17-21, så er nok på lige op til eod.

NK af Mihan er meget mærkeligt, han var jo oplagt vogn i dag, så han har nok været på færden af et eller andet. Jeg kan godt lide den ligefremme og lidt naive tilgang idag fra vidx med bare at spamme sine tanker. Ham har jeg som villa. Det sammenholdt med det dophzzi skriver om steffen så er det fint for mig hvis de to vælger en vogn hver


Dophzzi skrev:
Mihan29 skrev:
SteffenBIF er dog fredet idag som minimum, han er villa.


Det her er det tætteste jeg kommer på et peek fra Mihan.

Jeg vil derfor gerne frede SteffenBIF i dag.
03-12-2013 16:10 #86

Villalean:

Temujin
Knuser
Rokamp90
steffenbif
Dophzzi

Har beskrevet en del af dem.

03-12-2013 16:14 #87

Altså både Dophzzi, jeg og Mihan har stort villa-lean på Perro, så ham vil jeg gerne have til at smide en vogn op.

Jeg er undecided på Steffen og Vidx er somehow decideret uenig med mig i mine reads, hvilket jeg ikke forstår, så hvis de to får lov til at vælge vogne så er det imho gg for landsbyen.

03-12-2013 16:16 #88

@mags. Om du slipper af med den ene eller den anden villa er ikke afgørende på dag 1. Hvis du virkelig er ulv, kan du sagtens hoppe med på den manøvre med at skifte i sidste øjeblik uden at virke mistænksom, så længe det ikke er dine ulve-kolleger der er på spil.

03-12-2013 16:24 #89

Jeg breaker lige nogle personer ned med deres aktivitet i de sene timer:

Knuser

Starter ud med at nominere skogmann og mihan som to vogne (begge er villas)

efter at have læst resten skal vi have nogle vogne op?

hvad siger folk til

1 vogn med skogmann
1 vogn med mihan29

??


Forsøger lidt senere i #285 at få confirmation på de to vogne

-----

Skriver i post #317
@Steffen
sad lige og læste hvorfor er du hoppet helt fra perrot som du havde 4 argumenter på tidliger?

- PErro har jeg ret stor villalean på.

-----

Siger go på vidx's forslag om vogne på mihan og drnoe

-----

Prøver at få borgkamp og mihan som vogne (borgkamp=rokamp?)

-----

Forsøger gentagende gange, meget vedholdende, at bibeholde de to vogne. Er mit villa-read på rokamp rigtigt (jvf min tidlige post i denne tråd) så er det pænt ulvet.

Jeg kunen godt tænke mig at høre, vidx, hvordan du får et villalean ud af ovenstående?
03-12-2013 16:25 #90
DrNoe skrev:
@mags. Om du slipper af med den ene eller den anden villa er ikke afgørende på dag 1. Hvis du virkelig er ulv, kan du sagtens hoppe med på den manøvre med at skifte i sidste øjeblik uden at virke mistænksom, så længe det ikke er dine ulve-kolleger der er på spil.


Jeg påpeger kl. 20.16, at jeg finder det dumt at lynche Mihan - Det er ikke en beslutning jeg ændrer i sidste øjeblik.
Jeg flytter ikke min stemme fra Mihan til Skogmann - Jeg har på intet tidspunkt ønsket at få Mihan som vogn.
03-12-2013 16:25 #91

Knuser eller Rokamp er i min verden gode bud på at bestemme den ene vogn.

03-12-2013 16:27 #92

Jeg kan leve med at Rokamp vælger vogn

03-12-2013 16:36 #93

Det kan jeg ikke. Knusser er ok med mig.

03-12-2013 16:38 #94

Vidx

#266: Vil ikke have mihan som vogn
#279: Vil have vogn op. Nominerer Dr.Noe
#295: Vil have Dr.Noe med på vogn pga god info (?!) (nominerede i en tidl post skogmann, men var uforstående over for det)
#315/#319: Go på mihan og dr.noe som vogne
#328: Fjerner mihan som vogn, foreslår rokamp og dr.noe
#341: Efter at have ville have vogne fastlagt og nogle til at tage styringen gør han det selv og nominerer mihan og rokamp som kompromis
#353: Låser vognene fast
#377: Giver udtryk for manglende tilfredshed med vognene
#413: Vil ikke have vognene ændret, pga tidspunktet
#447: Undrer sig (ligesom undertegnede) over, hvorfor mihan vælger at gå efter skogmann og ikke rokamp så sent


Giver overall både råd til at man kan lave en CFD for at snyde ulvene og vil have vogne op forholdsvist tidligt.

Overall må jeg indrømme ta mit villalean om vidx er blevet større siden igår. Min liste tidl. i denne tråd var blot for at se reaktionen fra folk.

03-12-2013 16:38 #95

@madsmk

Får ikke noget villalean ud af det du har skrevet. Mit villalean kommer fra det indtryk jeg fik af ham igår. Selvom vi spillede spillet meget forskelligt Knuser og jeg, så fik han faktisk villa point for det hos mig.

Kan godt se det går mod ulveleans når man nominere to indbygger og holder fast i det, men det kan jo også sagtens ske for en indbygger. At han så rammer forkert, det er hvad det er. De ulve-leans jeg har kan ligeså vel være forkerte. Tror alle dem der ikke er ulv er ret usikre :-)

Har btw selv ændret taktik, og går nu i mindre grad efter 1-2 spillere. Jeg mente det var den måde man kunne få ulvene til at reagere, men er obv nytteløst hvis jeg kun spiller sådan.

03-12-2013 16:45 #96

Fair nok.
Jeg aner ikke hvilken strategi der er bedst, jeg skriver bare mine thoughts ned og håber på det bedste :o)

03-12-2013 16:47 #97

Har læst igennem en times tid nu, og er klar for at I ikke ser mig som ulv. Har sgu heller ikke gjort noget ulvet at all. Så er det på plads, fint!


Er faktisk enig i mange af de ting Mads skriver.. Vil gerne have et par vogne. Evt Dr og Fuk?

03-12-2013 17:21 #98

Jeg vil være sporadisk på helt frem til 21, hvor jeg så vil være ordentlig til stede helt frem til EOD.

03-12-2013 17:30 #99
Administrator

Votecount tom 98

[ ] DrNoe -
[ ] fukdifuk -
[ ] Knuser -
[ ] madsmk -
[ ] Mags -
[ ] Dophzzi -
[ ] Perro -
[ ] Rokamp90 -
[ ] Steffenbif
[ ] Temujin -
[ ] Vidx -

03-12-2013 17:31 #100

Jeg er også med på at knuser / rokamp vælger den ene vogn

03-12-2013 17:54 #101

Jeg skal mødes med min madklub, og er først hjemme igen kl 21ish.

Følger med fra telefonen, men orker nok ikke super lange svar, da det tager en evighed fra telefonen.


03-12-2013 17:58 #102

Vil obv. gerne selv vælge en vogn, men hvis det ikke er tilfældet - som det lyder til på Perro, så ser jeg gerne madsmk vælge en vogn.

Hvis folk slet ikke kan være med til det, så må Perro være et ok bud også - omend det nok betyder, at jeg selv ryger i en af vognene -_-

03-12-2013 17:58 #103

Her er mit forslag.

Kl 21 poster

Steffen : Vogn 1

Knuser: Vogn 2

... først kl 21.

Deal?

03-12-2013 18:00 #104

Alle har meldt mig som villa? Så er det o überdonket at putte mig i en vogn.


Det skal du lige ændre asap

03-12-2013 18:00 #105

Du skal poste hvem det skal i vogn. Og det er fint med mig

03-12-2013 18:02 #106

Okay, nu har jeg kigget DrNoe igennem på dag 1, og jeg synes han er et åbenlyst valg til i aften.
Han bidrager med absolut INTET på dag 1, og jeg ser det som win/win at lynche ham i dag.
Worst case scenario er, at vi mister en villa, som intet godt har gjort for landsbyen.

På intet tidspunkt i løbet af dagen kommer DrNoe med argumentation for valg af ulve.
I #324 vælger du fukdifuk & Skogmann som mulige vogne, men alligevel vælger du at stemme Mihan i post #381, på trods af Skogmann også her er sat op som vogn??

Desuden kan jeg slet ikke følge dit svar, da madsmk stikker lidt til dig.
Mads påpeger i #235, at det er ulveish, du ikke forsvarer den heat, der er kommet på dig.
Du kommer derefter frem til, at det er en fordel at holde lav profil??? Hvordan er det nogensinde en fordel ikke at argumentere sin sag, når man bliver udsat for heat?

Det blev lidt rodet, men håber i kan følge mig her.
Check hans post igennem fra i går, og i vil se, at han er kommet med absolut 0 argumenter for sine valg af stemmer o.lign.

Jeg holder fast i, at vi ved DrNoe enten nakker en ulv, eller mister en villa, som alligevel ikke bidrager til at finde de andre ulve.

03-12-2013 18:03 #107

Looool sry :D Misforstod sgu.. Sry dawg..


I orden. Jeg fixer en vogn kl 21. Skal godt nok ned i klubben og spiller her i aften, så det bliver fra mobilen.

03-12-2013 18:07 #108

Desuden undrer jeg mig lidt over det ulvelean,som DrNoe giver mig i sit post #81:
"mags - skifter stemme til sidst. Hurtig til at gribe en stemnning. Kan sagtens være en dreven ulv"

Er det ikke lettere komisk, når DrNoe i #472 fra i går skriver følgende:
"seriøst - jeg tilter på alle mine borde lige nu.

ER med på at skifte til Skogmann last minte"

03-12-2013 18:09 #109
Perro skrev:
Her er mit forslag.

Kl 21 poster

Steffen : Vogn 1

Knuser: Vogn 2

... først kl 21.

Deal?


Steffen er jeg helt med på. Knuser not so much. Hvorfor Knuser?

Han har bidraget med absolut ingen ting i dag.

Jeg har ikke læst ham igennem i går, men der må da være andre, der er langt mere oplagte (evt. dig selv?)
03-12-2013 18:17 #110

fint nok, mags at du bruger din tid på at gennemgå min aktivitet eller mangel på samme i går. Today is a new day, og jeg har ihvertfald bidraget mere konstruktivt selvom tiden er knap. Jeg har fremlagt hvem jeg har som villas og neutrale samt et par svage ulveleans. Uanset om du er villa eller ulv giver det god mening at du går til modangreb.¨Jeg har også kommet med forslag til hvem der skal sætte vognene - og synes vi skal tage den derfra.
Stop den heat på mig - eller kom med noget konkret

03-12-2013 18:32 #111
Perro skrev:
Her er mit forslag.

Kl 21 poster

Steffen : Vogn 1

Knuser: Vogn 2

... først kl 21.

Deal?


Jeg synes heller ikke, at det er godt. Knuser har ikke bidraget med ret meget, og selvom Steffen har været rigtig aktiv, og jeg egentlig har villalean på ham, så synes jeg han er ekstremt flagrende mellem, hvem han tror er ulve og villas. Kan det nogensinde være en fordel at have ham til at vælge en vogn? Kan der være ulemper ved det? Jeg er lidt pas, men tænker at det er en væsentlig overvejelse.

Men igen, jeg har ikke andre bedre forslag, medmindre ud vilvælge én, Perro?
03-12-2013 18:40 #112
Dophzzi skrev:
fukdifuk skrev:
Dophzzi skrev:
fukdifuk skrev:
æv...var helt klar på at lynche mihan..som ulv i dag

tror mit bud på rokamp stadigt er godt


Men Mihan var jo indbygger? Så var det jo godt, at han blev NK, så vi ikke fik mislynchet en villa, og dermed spildt en dag. Det forstår jeg ikke, at du er ked af?


han CFD var enten ulvet eller meget villa...
var i tvivl..men var lige blevet enig med mig selv om at det var ulvet
da jeg så logger på og ser han var blevet nk
fuck...jeg er en noob til det her


Det giver jo ingen mening det her. Det kan godt være, at du ser det som ulvet, men det var det jo tilsyneladende ikke, da han jo var villa. Derfor bør du, som villa i hvert fald, være glad for, at han blev NK, så du ikke spildte en dag på at pushe en villa. Kan du følge mig?


kan godt følge dig..men er da ikke glad..han var jo villa
ok kan være glad for at jeg ikke er med til at lynche en vi nu ved var villa
03-12-2013 18:42 #113
madsmk skrev:
Jeg synes det er interessant, at

1) Rokamp går relativt hurtigt med på CFD'en mod Skogman. På tidspunktet har skogmann 2 stemmer, rokamp 3 stemmer og Mihan 3 stemmer.

Rigtig mange har erklæret ulvelean på Skogmann (hvilket garanteret også var derfor at Mihan vælger at CFDe ham), så hvis rokamp er ulv giver det bare heller ikke meget mening at flytte lynch over på en villa, som folk mistænker meget for at være ulv. (Specielt ikke når ulvene alligevel NK'er Mihan)

Opsummeret: Rokamp scorer villapoint i min bog.

2) I denne post:

Knuser skrev
Temujin skrev:
Rokamp du er vogn lige pt, kan du være med på madsmk og skogmann som vogne?


du kommer ind og vil ændre begge vogne det vil sige der er mindste 1 ulv i dem

prøver at læse dig nu og se om jeg kan få et lean på dig

Mihan29
(jeg har quotet manuelt, måske ser det dumt ud - se #419 dag 1)

Jvf. punkt 1, så har rokamp villapoint i min bog, eg ved jeg selv er villa og skogmann viser sig at være villa. Jeg tror det giver knuser minimal villapoint, men jeg er ikke sikker på, at jeg tolker det rigtigt. Kan også være at han som ulv bare så mihan som farligste spiller (eller stolede for meget på min random seerbesked), og ville have ham ud. anyways, opsummeret giver det igen vilapoint til rokamp.

3) Jeg er spændt på at læse op på, hvordan vognene blev dannet!


kan ikke se rokamp bliver villa ved at følge CDF
har kun skimmet de første poster i dag..vil læse op på den nu
03-12-2013 18:42 #114
DrNoe skrev:
fint nok, mags at du bruger din tid på at gennemgå min aktivitet eller mangel på samme i går. Today is a new day, og jeg har ihvertfald bidraget mere konstruktivt selvom tiden er knap. Jeg har fremlagt hvem jeg har som villas og neutrale samt et par svage ulveleans. Uanset om du er villa eller ulv giver det god mening at du går til modangreb.¨Jeg har også kommet med forslag til hvem der skal sætte vognene - og synes vi skal tage den derfra.
Stop den heat på mig - eller kom med noget konkret


Så min mistanke til dig på baggrund af dag 1 skal blot ignoreres, fordi vi i dag er startet på en ny dag?
Jeg finder din aktivitet på dag 1 ulvet, og det er naturligvis derfor jeg fortsætter min heat. Det er vel rimeligt konkret.

Du kommer rigtig nok med en liste i dag, men de one-liners der fremstår som dine argumenter virker mere som et forsøg på bare at skrive et eller andet, for ikke at blive mistænkt.
03-12-2013 18:51 #115

Problemet som jeg ser det, det er at vi alle har nogle vi har villa- og ulveleans på. Derfor er det nærmest lige så svært at blive enige om hvem der skal bestemme vognene, som det at bestemme vognene. Og ulvene sørger sikkert for at det bliver rigtig svært. Hvad gør vi venner? :D

03-12-2013 18:51 #116

hvis jeg skule følge min egen logik
rokamp ulv..så er madsmk også ulv
men har indtil videre ikke haft meget held med mine gæt

03-12-2013 18:53 #117

Er der nogen modstand af, at Perro opsætter vogne?

03-12-2013 18:57 #118

Jeg er bestemt ikke med på han skal vælge begge. Kan godt gå med til at han må vælge 1, selvom han ikke er blandt dem jeg selv ville ha nomineret, jf. min villa liste fra tidligere.

03-12-2013 18:59 #119

Altså fint for mig hvis jeg ikke skal vælge vogn. Vil faktisk helst undgå det..

03-12-2013 19:00 #120

smutter til omkring kl. 21

konen forlanger selskab

03-12-2013 19:00 #121

Perro vælger en vogn istedet for steffen, så
Kunne godt tænke mig at madsmk sætter den anden

03-12-2013 19:01 #122

Hvis én skal vælge vogn, så vil jeg næsten helst det skal blive Dophzzi. Han virkede cool da han kom ind idag. Ikke at jeg føler mig sikkerpå ham, men det gør jeg på INGEN.

Dr.noe, det er 2 valg jeg overhovedet ikke er tilfreds med :-)

03-12-2013 19:02 #123

Nogen der har noget imod dopzzi vælger en vogn minimum?

03-12-2013 19:12 #124

Dophzzi er et fint valg!

03-12-2013 19:14 #125

@Vidx
Har lige kigget dine posts for i dag igennem, og det virker til, at DrNoe og madsmk er dine største kandidater som ulve pt.
Du har også nogle villa-leans, men har ikke skrevet det store om Perro, fukdifuk og jeg selv.
Er du fortsat på den liste du lavede i post #86, eller har noget ændret sig?

03-12-2013 19:22 #126

Som jeg skrev i #52 er jeg desværre nødt til at tilbringe aftenen på arbejde, uden nogen mulighed for at bidrage i tråden.
Da der ikke er sat vogne op holder jeg fast i DrNoe, da han imo er den mest oplagte ulv.
Skulle der pludselig komme voldsomt heat på mig i de følgende timer, hvor jeg altså ikke har mulighed for at forsvare mig selv, så håber jeg i holder godt øje med hvem der starter dette.

03-12-2013 19:23 #127

@Mags

dr.noe, madsmk, perro, fukdifuk og dig selv er faktisk alle sådan lidt undecided lige pt. Har svært ved virkeligt at vurdere at nogle bare for alvor er ulvet. Har, som det også er skrevet tidligere af folk, lidt nemmere ved at finde ud hvis jeg synes virker mest villa-agtig.

03-12-2013 19:24 #128
Votecount tom 127

[1] DrNoe -
[ ] fukdifuk -
[ ] Knuser -
[ ] madsmk -
[ ] Mags - DrNoe
[ ] Dophzzi -
[ ] Perro -
[ ] Rokamp90 -
[ ] Steffenbif
[ ] Temujin -
[ ] Vidx -
03-12-2013 19:27 #129

foretrækker stadig madsmk til at sætte vognen, men kan godt acceptere Dophzzi evt 3. valg

03-12-2013 19:27 #130

aften har desværre været væk hele dagen og ved ikke hvor meget tid jeg har her til aften har haft et lille uheld med min datter kom til skade i sfoen idag.

jeg er frisk på at vælge en vogn ud fra dag1 og det jeg har læst idag
hvis i vil det

03-12-2013 19:34 #131

@Knuser

Du bestemmer helt selv hvordan du spiller, og det er helt dit valg hvornår du vil stemme. Det er klart det fedeste er du deltager mest muligt, så vi kan foretage den bedste beslutning, men hvis dine IRL omstændigheder ikke tillader det, så er der jo ikke så meget valg du har :-)

03-12-2013 19:40 #132

Dophzzi er et fint valg.

Steffen melder en vogn op kl 21 ?

Doph melder en vogn op kl 21 ?

03-12-2013 19:45 #133
Perro skrev:
Dophzzi er et fint valg.

Steffen melder en vogn op kl 21 ?

Doph melder en vogn op kl 21 ?



Fint med mig
03-12-2013 19:49 #134

Jeg kan sagtens melde en vogn op kl. 21

03-12-2013 19:54 #135

fint med mig

steffen og doph

03-12-2013 19:55 #136

Vil hellere at du melder op end jeg Dop.. Er fandme pas. Skal lige tænke lidt mere. Så du vælger vogn istedet for mig.

03-12-2013 19:56 #137

Lol misread igen.. Sry

Skal ha nogle semi votes før jeg smider vogn op..

03-12-2013 20:12 #138

Enig med post #132.
Kan ikke quote fra telefonen

03-12-2013 20:14 #139
Temujin skrev:
Perro skrev:
Dophzzi er et fint valg.

Steffen melder en vogn op kl 21 ?

Doph melder en vogn op kl 21 ?



Fint med mig


Også fint herfra
03-12-2013 20:16 #140

Hvis nogle ikke er med på den, er det ved at være sidste Udkald

03-12-2013 20:20 #141

Steffen du vælger også en, selvom jeg har det fint med dophzzi er det for risky at lade ham vælge begge

03-12-2013 20:29 #142

Bare meld ud Steffen. Jeg sætter sgu nok pengene på din hest.

03-12-2013 20:39 #143

Perro det var noget af en udmeding. Indtil nu har Steffen været, midt sagt, forvirrende. Hvorfor er du så sikker?

03-12-2013 20:44 #144

Jeg har en stærk forvendtning om hvem Steffen smider i vognen.... Eller håber. Derfor vil jeg meget gerne have ham til at smide en vogn op. Se det som en moralsk opbakning. Jeg stemmer dog ikke helt blindt på hvem som helst han melder op.

03-12-2013 20:46 #145

Fuuuuuck jeg er pas

03-12-2013 20:47 #146

Mads, hvem ville du stemme på hvis du skulle stemme nu?

Det har jeg brug for lige er vide.

03-12-2013 20:53 #147

Hvis jeg selv skulle vælge, ville jeg stemme knuser. Jeg er langt fra sikker, men fornemmer bare ulvevibes jvf fx #89 og reads fra igår..

03-12-2013 20:55 #148

Det er ham og vid jeg står mellem

03-12-2013 20:59 #149
fukdifuk bliver den vogn jeg melder op.
03-12-2013 21:00 #150

ok Hvad med fuk eller Dr. Noe?

03-12-2013 21:00 #151

Jeg er selv kæmpe pas på den villa-liste som Vidx har smidt afsted. Jeg synes han virker villa-ish med hans mange posts og hans måde at være fremme i skoene, men samtidig kan jeg simplethen ikke følge hans villa-liste

03-12-2013 21:01 #152

Det er nu Steffen inden der går fluff i den.

03-12-2013 21:03 #153

Det her er for mærkeligt. Hvorfor melder du ikke vogn op Steffen?

03-12-2013 21:04 #154

Jeg melder en vogn op ;06 hvis der ikke er kommet noget!

03-12-2013 21:05 #155

kom nu :)

03-12-2013 21:06 #156

Steffen, du skal bare vælge, hvem du tror, du afgør ikke spillet ved at vælge forkert!

03-12-2013 21:07 #157

#147 og #148

nu er jeg helt sikker på mads er ulv

da jeg ikke er

03-12-2013 21:08 #158
Dr. Noe

Indtil Steffen melder retur
03-12-2013 21:09 #159
Dr. Noe

fint valg den med vogn virker ikke eller kommer den
03-12-2013 21:09 #160
Votecount tom 158

[2] DrNoe -
[1] fukdifuk -
[ ] Knuser -
[ ] madsmk -
[ ] Mags - DrNoe
[ ] Dophzzi - fukdifuk
[ ] Perro - DrNoe
[ ] Rokamp90 -
[ ] Steffenbif
[ ] Temujin -
[ ] Vidx -
03-12-2013 21:10 #161
madsmk skrev:
Jeg er selv kæmpe pas på den villa-liste som Vidx har smidt afsted. Jeg synes han virker villa-ish med hans mange posts og hans måde at være fremme i skoene, men samtidig kan jeg simplethen ikke følge hans villa-liste


Tja. Vi må ligge vægt på lidt forskellige ting, hvis vi begge er indbyggere.
03-12-2013 21:11 #162

Jeg er fint tilfreds med vognene. fukdifuk

03-12-2013 21:12 #163
Knuser skrev:
#147 og #148

nu er jeg helt sikker på mads er ulv

da jeg ikke er


Hvordan kan du være sikker på det?

Dvs dem du tror er ulve, som er villas, kan være sikre på, at du er ulv?
03-12-2013 21:12 #164

Jeg vil gerne steffen melder op som omtalt, han får 10 min til at melde noget op i min verden. Ellers må jeg vel acceptere perro har smidt en vågn afsted

03-12-2013 21:14 #165

afventer Steffens udmelding.. pænt utilfreds med den måde de vogne bliver meldt ud på, hvis jeg skal sige det mildt

03-12-2013 21:15 #166
madsmk skrev:
Knuser skrev:
#147 og #148

nu er jeg helt sikker på mads er ulv

da jeg ikke er


Hvordan kan du være sikker på det?

Dvs dem du tror er ulve, som er villas, kan være sikre på, at du er ulv?


i går havde jeg ulve lean på dig og får det igen da du igen igen skal svar på steffen så har jeg 2 som ulve nu er lidt i vildrede om den 3
03-12-2013 21:16 #167
DrNoe skrev:
afventer Steffens udmelding.. pænt utilfreds med den måde de vogne bliver meldt ud på, hvis jeg skal sige det mildt



ja men idag svare steffen ikke på en vogn selv om han er her
for at vi skal går i panik mode igen som igår 21.30 da tju kom
03-12-2013 21:17 #168

Jeg aner tbh ikke hvordan det skal tolkes

03-12-2013 21:18 #169
Votecount tom 168

[3] DrNoe -
[2] fukdifuk -
[ ] Knuser - DrNoe
[ ] madsmk - fukdifuk
[ ] Mags - DrNoe
[ ] Dophzzi - fukdifuk
[ ] Perro - DrNoe
[ ] Rokamp90 -
[ ] Steffenbif
[ ] Temujin -
[ ] Vidx -
03-12-2013 21:21 #170
madsmk
03-12-2013 21:22 #171

steffen MIA :)

03-12-2013 21:22 #172

når jeg ryger..så tjek mine ulve

doph rokamp og madsmk

03-12-2013 21:24 #173

Kom Kom så Steffen. Vi skal bede lm en udmelding. Jeg er på vej hjem pt. Nærlæser tråden om 5-10, når jeg er hjemme

03-12-2013 21:27 #174

Steffen kom nu på!

03-12-2013 21:27 #175

Please :D

03-12-2013 21:28 #176

Jo længere Steffen venter, jo mere ulv er der ocer ham... Han vil åbenbart gerne melde en person op, som han ved villas bakker op om..?!

03-12-2013 21:29 #177
DrNoe

03-12-2013 21:30 #178

Enig med rokamp. Medmidnre der er sket noget, så virker det ulvet. Problemet er, at han enten skal være ekstrem fantasifuld og lagt en vild strategi egenhændigt (hvis han er villa) eller også kan det være planlagt af ulvene. Jeg tror i et nybegynderspil, som uerfaren, ikke at man begynder med de helt store fancy moves!

03-12-2013 21:32 #179

Og netop derfor er det move endnu mere genial

03-12-2013 21:32 #180

kan ikke se andet end at det er planlagt delay of game fra perros side.. lader steffen tage skraldet og sætter så selv matchbolden ind

03-12-2013 21:34 #181

Så du siger Steffen og jeg er W/W... Synes nu at det er meget mere interessant at fukdifuk stemmer uden for vognene. i post 170. Jeg tror at vi har fat i den lange ende idag.

03-12-2013 21:38 #182
Votecount tom 181

[4] DrNoe -
[2] fukdifuk - madsmk
[ ] Knuser - DrNoe
[1] madsmk - fukdifuk
[ ] Mags - DrNoe
[ ] Dophzzi - fukdifuk
[ ] Perro - DrNoe
[ ] Rokamp90 -
[ ] Steffenbif -
[ ] Temujin - DrNoe
[ ] Vidx -
03-12-2013 21:38 #183

Folk må jo stemme som de lyster - jeg synes bare der er noget der lugter..
Stor enighed om hvem der melder vogne op? Steffen der melder ud at han har brug for hjælp til trods for at han også var på nakken af mig i går?
perro der går ind og overruler - jeg siger ikke at I begge er ulve - fatter bare ikke lige måden det blir kørt på

03-12-2013 21:39 #184

Hvorfor stemmer du så ikke bare på fuk?

03-12-2013 21:39 #185

Jeg fatter også minus. Jeg stemmer nok først til sidst idag

03-12-2013 21:39 #186

nej tror også det er et move han kommer på omlidt og siger der ikke var forbindelse i klubben som han skrev at han skulle tidliger idag

UNVOTE

03-12-2013 21:40 #187

Der er sgu noget speget her. Det er vel også et typisk villa move at stemme på den, der har stemt på en selv, som fukdifuk gør. En ulv, ved hvem der er villas, og vil gøre det mindre demonstrativt?

03-12-2013 21:40 #188
Perro skrev:
Hvorfor stemmer du så ikke bare på fuk?


lol..fordi jeg er villa

stemmer ikke på vogne..tror på mine reads

kan være helt galt..men må gøre det
03-12-2013 21:40 #189

jeg var nævnte som en der skulle vælge vogne jeg vælger gerne den sidste nogle der har noget i mod det?

03-12-2013 21:41 #190

Hvis ingen ting ændrer sig, så stemmer jeg på fuk, men ville da hellere høre en melding fra steffen om hans dilemma ang. knuser / vidx - bare var røgslør?

03-12-2013 21:41 #191
Vidx skrev:
Jeg fatter også minus. Jeg stemmer nok først til sidst idag


Men så gør det 21.59 så ulvene ikke kan udnytte din stemme.
03-12-2013 21:41 #192
madsmk skrev:
Der er sgu noget speget her. Det er vel også et typisk villa move at stemme på den, der har stemt på en selv, som fukdifuk gør. En ulv, ved hvem der er villas, og vil gøre det mindre demonstrativt?


Det er også en typisk måde at forsvare sig selv på..
03-12-2013 21:42 #193

Stop nu, der er to vogne. Steffen har meldt sig af banen og DrNoe og fukdifuk er vogne, stem på en af de to, nu skal der ikke skabes panik her kort før lukketid

03-12-2013 21:42 #194

Nu er der ved at gå panik i den!

Det er da pudsigt at den ene vogn ikke vil stemme og den anden stemmer uden for vogne. Mihan stemte på alle igår, da han var i vogn.

03-12-2013 21:42 #195

obv at jeg stemmer på fuk hvis den står mellem ham og mig - alt andet ville da være helt godnat. men trækker min stemme så længe som muligt i protest mod proceduren :)

03-12-2013 21:44 #196
Temujin skrev:
Stop nu, der er to vogne. Steffen har meldt sig af banen og DrNoe og fukdifuk er vogne, stem på en af de to, nu skal der ikke skabes panik her kort før lukketid


noe er da ikke vogne hvor bliver det meldt op da?
03-12-2013 21:45 #197
Temujin skrev:
Stop nu, der er to vogne. Steffen har meldt sig af banen og DrNoe og fukdifuk er vogne, stem på en af de to, nu skal der ikke skabes panik her kort før lukketid


Du er helt væk fra mit ulvelean...
03-12-2013 21:45 #198

Perro laver sin egen vogn, når steffen ikke tør komme på banen -det er vel sådan den skal forstås

03-12-2013 21:45 #199

perro hvem har du? som ulv lean

03-12-2013 21:46 #200
Knuser skrev:
Temujin skrev:
Stop nu, der er to vogne. Steffen har meldt sig af banen og DrNoe og fukdifuk er vogne, stem på en af de to, nu skal der ikke skabes panik her kort før lukketid


noe er da ikke vogne hvor bliver det meldt op da?


Han har 4 stemmer fukdifuk har 2, de er vogne eftersom steffen er gået afk, og det er dem der er singled out her 14 min før luk
03-12-2013 21:46 #201

Hold kæft hvor er vi ringe. Igen sejler vi til at få meldt vogne op.
Come oooon -_-

03-12-2013 21:47 #202
unvote
03-12-2013 21:48 #203

netop det ulvene vil have

og nej noe er ikke vogn

03-12-2013 21:48 #204
Votecount tom 202

[3] DrNoe -
[1] fukdifuk - madsmk
[ ] Knuser - UNVOTE
[1] madsmk - UNVOTE
[ ] Mags - DrNoe
[ ] Dophzzi - fukdifuk
[ ] Perro - DrNoe
[ ] Rokamp90 -
[ ] Steffenbif -
[ ] Temujin - DrNoe
[ ] Vidx -
03-12-2013 21:49 #205
fukdifuk
03-12-2013 21:49 #206

skal jeg melde en vogn op må det være madsmk

03-12-2013 21:50 #207

vidx også MIA?

03-12-2013 21:50 #208

Jeg har fuk + Dr. Noe ... det står også i post 140 hvis du markere den.

03-12-2013 21:50 #209

SRY DRENGE! Min telefon gik ud, så fik en mate til at komme med oplader!!

Jeg stemmer FUKDIFUK

03-12-2013 21:50 #210

sorry 150

03-12-2013 21:50 #211

Mon ikke knuser og madsmk ender på fukdifuk som sikkert er villa. Hvis jeg ryger i nat så husk lige dette :)

03-12-2013 21:51 #212

Kan ikk skrive med fed fra mobil.

Men min stemme går til FUKDIFUK!

03-12-2013 21:51 #213
Steffenbif skrev:
SRY DRENGE! Min telefon gik ud, så fik en mate til at komme med oplader!!

Jeg stemmer FUKDIFUK


LOL, du stemmer simpelthen på dophzzi's vogn? cool story bro
03-12-2013 21:52 #214

Hvor det irriterer mig grænseløst at jeg ikke aner, hvordan jeg skal tolke det her.

03-12-2013 21:52 #215
Steffenbif skrev:
SRY DRENGE! Min telefon gik ud, så fik en mate til at komme med oplader!!

Jeg stemmer FUKDIFUK


LOL ses #186
03-12-2013 21:52 #216
Steffenbif skrev:
Kan ikk skrive med fed fra mobil.

Men min stemme går til FUKDIFUK!

Tryk "vis normal version"
Så burde du kunne
03-12-2013 21:52 #217

Drenge, hvem er vognenen? steffen, wtf, melder du vogn eller ej?

03-12-2013 21:52 #218

Lyt til dorph imorgen, hvis jeg ryger. Og hvad laver Rokamp?

03-12-2013 21:52 #219
fukdifuk
03-12-2013 21:52 #220

skriv [ b ] [ /b ] uden mellemrum steffen

03-12-2013 21:52 #221
Rokamp90 skrev:
Steffenbif skrev:
Kan ikk skrive med fed fra mobil.

Men min stemme går til FUKDIFUK!

Tryk "vis normal version"
Så burde du kunne


sorry havde ikke set
03-12-2013 21:53 #222
Temujin skrev:
Mon ikke knuser og madsmk ender på fukdifuk som sikkert er villa. Hvis jeg ryger i nat så husk lige dette :)


ooog der var madsmk :)
03-12-2013 21:53 #223
Perro skrev:
Lyt til dorph imorgen, hvis jeg ryger. Og hvad laver Rokamp?

Hvad mener du?
03-12-2013 21:53 #224

Stfu knuser

03-12-2013 21:53 #225
Temujin skrev:
Temujin skrev:
Mon ikke knuser og madsmk ender på fukdifuk som sikkert er villa. Hvis jeg ryger i nat så husk lige dette :)


ooog der var madsmk :)


Der er ikke kommet nogle, der har forsvaret dr.noe, jeg ved jeg er villa, ergo giver det super meget mening hvis dr.noe er villa
03-12-2013 21:54 #226
madsmk skrev:
Temujin skrev:
Temujin skrev:
Mon ikke knuser og madsmk ender på fukdifuk som sikkert er villa. Hvis jeg ryger i nat så husk lige dette :)


ooog der var madsmk :)


Der er ikke kommet nogle, der har forsvaret dr.noe, jeg ved jeg er villa, ergo giver det super meget mening hvis dr.noe er villa


yesyes helt sikkert
03-12-2013 21:54 #227

Votecount?

03-12-2013 21:54 #228
Rokamp90 skrev:
Perro skrev:
Lyt til dorph imorgen, hvis jeg ryger. Og hvad laver Rokamp?

Hvad mener du?


Undre mig over at du ikke deltager. Du giver ingen info at arbejde med.
03-12-2013 21:54 #229

Villas kom lige over på drnoe, hvis jeg ryger i nat så kig på madsmk og knuser!

03-12-2013 21:56 #230
MadsMk

03-12-2013 21:56 #231
Perro skrev:
Rokamp90 skrev:
Perro skrev:
Lyt til dorph imorgen, hvis jeg ryger. Og hvad laver Rokamp?

Hvad mener du?


Undre mig over at du ikke deltager. Du giver ingen info at arbejde med.

Har meldt ulvelean på fukdifuk i går....
03-12-2013 21:56 #232
fukdifuk
03-12-2013 21:56 #233

Omg Knuser... Du går det satme ikke nemt for villas ved at stemme sammen med de to vogne.

03-12-2013 21:56 #234

Så det er obv ham jeg hælder mest til at stemme på.

03-12-2013 21:57 #235

Hvorfor stemmer folk uden for vognene?

Og hvorfor melder du ikke vogn op Steffen. Nøj er på mega tilt.

03-12-2013 21:57 #236

burde gå på dr.noe for at redde mig selv

men mads er stadigt mit bud

03-12-2013 21:57 #237
Steffenbif skrev:
Stfu knuser


tak
03-12-2013 21:57 #238
Votecount tom 232

[3] DrNoe - fukdifuk
[4] fukdifuk - madsmk
[ ] Knuser - madsmk
[2] madsmk - fukdifuk
[ ] Mags - DrNoe
[ ] Dophzzi - fukdifuk
[ ] Perro - DrNoe
[ ] Rokamp90 -
[ ] Steffenbif - fukdifuk
[ ] Temujin - DrNoe
[ ] Vidx -
03-12-2013 21:57 #239

Er også på mongotilt!

03-12-2013 21:58 #240

og steffenbif laver ikke sin vote bold så den ikke tæller

03-12-2013 21:58 #241

doph kom over på drnoe hvis du mener det seriøst

03-12-2013 21:58 #242

eller gør den???

03-12-2013 21:58 #243

Temujin forklar?

03-12-2013 21:59 #244

vidx håber du følger med som du skrev tidligere, og når at stemme

03-12-2013 21:59 #245
Knuser skrev:
og steffenbif laver ikke sin vote bold så den ikke tæller



Se #232
03-12-2013 21:59 #246

forklarer i morgen hvis jeg er levende

03-12-2013 21:59 #247
Knuser skrev:
eller gør den???


Han har lavet den bold.
03-12-2013 21:59 #248

Ville have haft ham i vognen i går, men uden held.
Så han får obv. min stemme i aften
Min stemme går på: fukdifuk

03-12-2013 21:59 #249

På trods af whatever reads jeg tidl har haft, så hvis jeg ryger i nat, så tror jeg ikke, at vidx er galt på den

03-12-2013 21:59 #250

Det spil her stresser mig så meget. SRY med den vogn!

03-12-2013 22:00 #251

nå fuck det her, vi bliver kørt rundt i manegen, ulvene er jo obv tilfredse med fukdifuk

03-12-2013 22:00 #252
dr.noe
03-12-2013 22:00 #253

Det lader til at en af vognene holder hjem. Hurra for det.

03-12-2013 22:00 #254

mads er ulv kom nu

03-12-2013 22:00 #255

Er virkelig lost guys :/

03-12-2013 22:01 #256
Administrator

NAT

03-12-2013 22:03 #257
Final votecount

[4] DrNoe - fukdifuk
[5] fukdifuk - madsmk
[ ] Knuser - madsmk
[2] madsmk - fukdifuk
[ ] Mags - DrNoe
[ ] Dophzzi - fukdifuk
[ ] Perro - DrNoe
[ ] Rokamp90 - fukdifuk
[ ] Steffenbif - fukdifuk
[ ] Temujin - DrNoe
[ ] Vidx - DrNoe

Rettelser til Bridgeking via PM inden 22.15
03-12-2013 22:17 #258
Administrator

Dagen i landsbyen gik med beskyldninger imod alle

Til sidst blev flertallet enige dræbe fukdifuk

De bandt rebet om halsen på ham og hængte ham i et træ.

De ventede.....







og ventede...







Der skete intet.

Fudifuk blev lynchet - han var almindelig indbygger


Nightactions til mig på PM inden 08.00

03-12-2013 22:20 #259

gg

i love this game

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar