dStrojR
Bruger
88Tråde
|
575Indlæg
|
10Likes
|
7.581Dage på PN
|
| 28-03-2010 13:25 | PLO på entraction netværket? |
| 26-03-2010 19:24 | PLO50: Flot draw - limped pot - er jeg blank? |
| 25-03-2010 22:50 | PLO50: semideep - 3-bettet pot? |
| 18-03-2010 20:53 | At stakke af med wrap på FD bord? |
| 16-03-2010 08:05 | Zupp's downswing in life |
| 10-03-2010 23:16 | PLO100, kommentar til alle streets. |
| 09-03-2010 14:04 | Gumball 3000 - hvem skal med? |
| 01-03-2010 07:53 | Ønskes: SC2 beta key |
| 22-02-2010 18:07 | Ny serie! |
| 18-02-2010 18:03 | Amalie Fra Paradise Tråd |
| 16-02-2010 15:11 | Omaha hånd, preflop action |
| 15-02-2010 22:00 | total badbeat |
| 15-02-2010 13:27 | Pokerstars 4 mil gtd -> overlay ?? |
| 09-02-2010 16:52 | Ny kontorstol! |
| 06-02-2010 16:40 | Diskussion PLO marginale situationer oop i singleraised |
Profilfunktioner
Achievements
Om dStrojR
Navn: nej
Oprettet: 22/09-2005
Antal indlæg: 663
Spillet siden: marts
Job: nej