aLETman
Bruger
67Tråde
|
4.076Indlæg
|
2.889Likes
|
7.823Dage på PN
|
| 02-02-2010 15:03 | Eurobet bonusser, wtf !? |
| 01-02-2010 22:33 | Genetablering af DVD samling! |
| 01-02-2010 15:25 | Hacked konto eller? |
| 01-02-2010 07:42 | Step 6 info på stars. |
| 31-01-2010 22:27 | Leje film hurtigt! |
| 31-01-2010 20:25 | Checkliste til Vegas |
| 31-01-2010 12:15 | Sandheden |
| 30-01-2010 18:53 | Ny bærbar (eller måske vente??) |
| 30-01-2010 14:51 | Hvad bør man kunne tage i bænk? |
| 30-01-2010 13:36 | The kelly family |
| 30-01-2010 02:24 | Køb af Netbook |
| 29-01-2010 15:08 | Super valuedeal med PartyPoker |
| 29-01-2010 09:22 | Levetid på bærbar |
| 29-01-2010 07:39 | Hvordan får jeg mest ud af min rulle? |
| 28-01-2010 23:50 | Snack? |
Profilfunktioner
Achievements
Om aLETman
Navn: JK
Oprettet: 26/01-2005
Antal indlæg: 4143
Spillet siden: dec 04
Job: ukendt
Mine foretrukne spil er følgende: - Omaha High 25-200 - 7 card stud FL 2/4-3/6 - 7cs tours FL 10+1 og over