WW #1 2010 Dag 7

#1
Efter en lang travl dag besluttede Twajzer sig for, at gå en lille tur ud i natten og tænke over dagens begivenheder. Han gik ned igennem byen til udkanten af skoven. Vinden brislede og små lyde fra natten fyldte hans ører. Pludselig hørte han nogle grene der knækkede med et brag. Twajzer blev nervøs og begyndte at gå tilbage mod sit hjem, pludselig hørte han skridt bag sig. Han turde ikke kigge tilbage men begyndte at løbe så hurtigt han kunne mens tankerne om hans døde venner fyldte hans hoved. Dette blev dog også det sidste, da det næste han følte var en massiv smerte gennem hele kroppen, før han faldt livløs om på jorden. Indbyggeren Twajzer var død.

Spillere(9 levende)
Aurvandil
Danielgron
Dohn, Død, indbygger
Emilbbs
Faberghasted, død, lunatic
Fivecats
Flyfly
Holstt
Jacob32DEN, død ond
Live, død, indbygger
Malxom, død, indbygger
Mollematen, død, indbygger
Panter, død indbygger
Prille, Død, ond
Robertoloda , Død, ond
Skatkat
Stonien, død indbygger
Thegreatpete, død ond
Thingyman, Død, luder
Toganim
Twajzer, død, indbygger
UTGwithURmom, død, indbygger
Xitaah


Dag 6:


www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=208533

Det er dag!
14-01-2010 00:06 #2

Ved sgu ikke lige hvad jeg skal udlede fra nattekillet. Havde virkelig ikke set Twajzer som wolftarget?

Angående malxom, føler jeg egentlig ikke vi mistede noget yderligere, da han ikke var så aktiv denne gang.

14-01-2010 00:24 #3

Overraskende ulvekill - vi var da flere der ikke vidste hvor vi havde Twajzer.

Jeg vil meget gerne på en vogn med Toganim.
Nu kan den vist ikke trækkes længere.

14-01-2010 00:27 #4

Jeg tager den på min kappe.
Går ud fra at folk kan se hvorfor jeg gik efter malxom...


Noget der går mig på:

Når der ikke var pre-game-peek må man antage at der er to seere, eller i hvert fald 1 seer og en halv-seer. Der skal være i hvert fald én ulv/shaman og én convert derudover gerne en herb.


Dette er næsten for absurd til at det kan passe...
Jeg begynder stille og roligt at tro at shaman-posten var:
a) et level
b) en post om at han selv var shaman og blev nakket.

14-01-2010 00:34 #5

*DØD*

GG all, and GL...!

*DØD*

14-01-2010 00:48 #6

@ Twajzer


www.youtube.com/watch?v=W34iv8jkcGE

Kommer til at tænke på den hver gang de døde poster...

14-01-2010 01:39 #7

@Aurvandil

Var det dig der skrev under et andet nick her til aften?

14-01-2010 01:39 #8

gør jeg også daniel :D

14-01-2010 07:54 #9

@danielgron

Nej det kan jeg love dig det ikke var :)
Det vedkommende skrev lå dog ikke lang fra min mening hvis jeg husker rigtigt.

14-01-2010 07:59 #10

At der er nogen der har oprettet en ny acc for at minde folk på at jeg skal på en vogn kan kun betyde at det må være tid. Om end jeg synes det er virkelig dårlig stil.
Jeg tager vogn nr. 1 da jeg godt kan lide at sidde i førersædet.
Jeg er på vej ud af døren så har ikke de store kommentarer. Jeg er hjemme omkring kl. 15 +/-, og regner med at kommentere i kronologisk rækkefølge.

For all you haters outthere, fuck you!

14-01-2010 10:42 #11

Jamen så lad os starte

toganim

14-01-2010 10:54 #12

Jeg skal have finpudset min bacheloropgave inden den skal afleveres senere idag, så er nok ikke så meget til stede.

Har kigget på Skatkat, og hans spil fra igår synes jeg altså stinker lidt af ulv. Skal nok prøve at at vende tilbage med mere om ham senere.

14-01-2010 11:18 #13

Jeg sad i går aftes og tænkte på den måde Stonien kom af dage på

muligvis angrebet 2 dage i træk - og så gav jeg mig til at læse ham igennem igen - og på dag 5 efter at det 1 "forgæves" kommer han med denne post
Peeks:

Holstt - god
daniel - god
Malxom - god
Toga - god


Dette får mig til at frygte at "GUD" tager pis på os og ikke har fortalt os at vores SEER er wasted

Hvis jeg tager fejl så skal SEER IKKE komme springende ud af skabet nu

Har jeg ret så confirmer jeg hermed mig selv + de 3 herover som stadig er i live.

så jeg vil forslå at vi laver 5 wagons idag

1 med hver af de resterende, og så kl. 21.45 så skal vi 4 f...... være her og aftale hvem der skal ud.

14-01-2010 11:31 #14

@Flyfly

Jeg ved ikke hvorfor du synes jeg stinker (men du er velkommen til at forklare).

Jeg synes jeg fra dag et har gjort opmærksom på mig selv, forsøgt at få debat i gang så vi havde noget at analysere på.

Mit spil i går, tjaa, jeg havde en gut feeling omkring dig, men efter at have analyseret stemmeafgivelsen og bl.a. set at du er en af dem der flest gange har stemt ulve, blev jeg enig med mig selv om at du nok ikke var ulv... (Min post 14.23 hvor jeg har lavet lidt datamining på alle stemmer)

Xitaah kommer så efterfølgende med en post der opsummerer stemmerne.

Lidt interessant statistik fra mit stemme-point system:

Død ulve har et snit på -0,875
Døde "gode" havde i går et snit på 0,2727

14-01-2010 13:12 #15

@ Emilbbs


Endnu en fyldig og velargumenteret post fra din side...

14-01-2010 13:19 #16

@ FC

Jeg har også studset lidt over stonien-drabet...

Men:

som udgangspunkt vil et 23-mandsspil have 2 seere.
At Stonien havde ret gør ham ikke til seer.

Jeg begyndte at tro på et kreativt level fra ulvene. Set i bakspejlet skulle jeg have tillagt det større værdi at de gik efter ham 2 nætter i træk.

Når folk er samlet er det imo en idé at diskutere hvilke omstændigheder der skal til før seer outer sig.
Hvis der skulle være en shaman med må vi minimum have en ½-seer ekstra.
Nu begynder vi at ramme det punkt hvor seer må have et solidt overblik.

14-01-2010 13:20 #17

Lad os starte...
Emilbbs

14-01-2010 13:23 #18
Emilbbs

Ja ok, det er lidt ulvet bare at følge daniel, men Emil har været mere eller mindre fraværende hele tiden...


Følger lidt op senere med lidt kommentarer :p
14-01-2010 14:24 #19

@FiveCats, kl. 11:18

God ide bortset fra tidspunktet 21:45. Hvis PN-Ole er på spil kan vi få så meget lag, at der går kage i det. Hvis vi f.eks. vælger at lynche en, der står frem som seer, er et kvarter ikke lang nok tid til at diskutere i.

Hvis jeg skal være med på din ide, skal:

1. Vi alle fire være med på ideen

2. Tidspunktet skal være 20.45

----------------

Ulven(e) tager lige så stille for sig af retterne ved at tage de mest tavse. De må efterhånden være ret paniske over ikke at have ramt seer. For os der afgiver peeks hver dag, begynder det også at se lidt broget ud, for hvis en af os er seer, så må ulvene efterhånden være nået dertil, hvor den kan pin-pointe seeren i blandt os. Jeg vil derfor håbe, at seer har efterladt spor andre end åbenlyse peeks.

Jeg selv er lidt i tvivl, om jeg skal give det peek jeg havde i nat.


Jeg håber, at seer kan regne sig frem til, hvornår han kan stå frem og give en sikker sejr til de gode.

14-01-2010 14:27 #20

Xitaah 18.09
Tak for opsamlingen. Jeg skal nok se nærmere på det senere

Holstt18.55
Fin nok post, regner med at du revurderer den efter Stoniens peeks

Aurvandil 20.19
First off, jeg havde også et parløb med Faber, betyder det at Xitaah er god? Og hvad gør det mig til?

Jeg håber det er ok for dig at jeg vælger at skrive kl. 16 frem for 18 således at jeg sikrer mig at vi har tid til gennemdebattere et emne.

Ang mig så prøver jeg at samle alle problemstillinger/anklagepunkter:
Jeg er ikke dræbt af ulve (Malxom 21.25)
Jeg havde vundet en præmie jeg ikke havde brugt(Malxom 21.25)
Jeg rykker min deadline (Aurvandil?)
Jeg er blevet converteret (generel bekymring)
Andet???


Generelt om i går så er det da et stort fail atfolk ikke kan finde ud af at lave vogne. Nu døde Malxom som indbygger med 6 stemmer, og hvilken info får vi ud af det? Jeg havde stemt xitaah og kunne ikke ændre den. Skatkat og Aurvandil stemte Twajzer, og hvilken info giver det? Røv og nøgler

FC, hvorfor vælger du at confirme dig selv i dit indlæg 11.18 når du ikke står på Stoniens indlæg?

Generelle ting:
Seer-outing
Jeg er pt. den store fortaler for at seer skal oute sig. Jeg var det i går og jeg er naturligvis blevet mere opsat på det i dag, eftersom: Der er 2 mindre end i går og seer har fået et ekstra peek. Hvis seeren har brugt mange peeks på døde mennesker er det fandeme uheldigt!

Seer revealing
Seer revealing er imo en af grundprincipperne bag spillet og har altid været det. Jeg må indrømme at jeg også har overvejet hvorvidt vi overhovedet havde en seer, men når man tænker på at et helt basic games uden speciels omhandler ulve, indbyggere OG seer, så MÅ vi simpelthen have en. Og jeg tvivler på at der er ændret i opsætningen. Hvis seer ikke outer sig i løbet af i dag, ikke dør i nat og ikke outer sig i morgen så vil jeg gerne tro på at vi ikke har en seer. Men indtil da vil jeg opfordre seer til at oute sig, i og med folk ikke smider peeks.

Peeks:
Smid nu de peeks folk!!
Mit peek i nat var desværre på Twajzer så det er gået spildt :(


Kill på Twajzer
Wolfkill på twajzer havde jeg IKKE set. Jeg forstår godt at nogle af dem der er heat på ikke bliver dræbt da ulven(E) kan håbe på at man bliver lynched og de så sparer det. Jeg havde dog ikke Twajzer som en af mine potentielle seers.
Jeg vil gerne åbne for muligheden for at vi har en uerfaren ulv der er i tvivl om hvem der bør tages ud. TGP kan snildt have fabrikeret Emilbbs forsvarstale

14-01-2010 14:29 #21

Når FC har svaret mig på hvorfor han er confirmed, så lyder ideen fin nok.

Som Holstt siger så bør tidspunktet dog være anderledes.

14-01-2010 14:33 #22

Jeg stemmer som udgangspunkt ikke på de omtalte personer.
Så idéen er sådan set fin nok med mig...

14-01-2010 14:43 #23

Jeg confirmer mig selv fordi der ikke er nogen andre som vil gøre det hulk hulk

og så ved jeg jo selvfølgelig noget som du ikke ved - jeg ved nemlig at jeg er god.

og jeg gør det da også fordi at jeg da vil være med til nakke de @£€€$££$@ ulve.

Men jeg synes faktisk at min ide er så god at jeg gerne melder fra hvis bare i 3 kan finde en anden 4. mand, for jeg tror at vi er nødt til at have 4 mand med for at være sikkere på at vi dominere denne afstemning.

14-01-2010 14:46 #25

@Toganim

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal forstå ud fra Mit peek i nat var desværre på Twajzer så det er gået spildt :(

Giver ingen mening at du som evt. seer ville peeke ham :S.

Jeg er lige som dig (nævnte jeg også i min nattepost) uforstående over for, at twajzer blev taget ud af ulvene.

Jeg vil gerne åbne for muligheden for at vi har en uerfaren ulv der er i tvivl om hvem der bør tages ud.

Tænkte selv det samme tidligere, men efter at have kigget listen igennem for hvem der er overlevende, synes jeg ikke at kunne se en eneste uerfaren spiller?

Til gengæld læste jeg twajzers indlæg igennem D6, og har muligvis fundet grunden til ulvekill her: GL med lynches, og husk at hvis jeg ikke bliver lynchet og så ulvedræbt.. så kan der være noget de dage jeg ikke har kigget igennem der kan fange den/de ulv(e)...

Quote er taget fra hans indlæg 18:24 D6.

Dog synes jeg ikke der er nogle af hans andre posts der virker "seer-agtige".

- I øvrigt, hvad er din holdning til, at Aurvandil bliver ved med at ville have dig ud?

@Aurvandil

Ovenstående var ikke for at løbe dig forbi, vil faktisk også gerne høre, hvorfor du bliver ved med at sige Toganim? - Er Holstt ikke lige så oplagt for convert?, ja, måske endda mig selv, da jeg tidligere har været ret tæt på 100 % confirmed?

Vil bare gerne høre lidt tanker!

14-01-2010 14:46 #24

Fint nok FC, jeg skulle bare være sikker på jeg ikke havde misforstået noget.

Forslag:
Holstt, Daniel og jeg bliver enige
FC følger trop for at vise gode manerer
Resten gør som der bliver sagt

:D

14-01-2010 14:50 #26

@Toga/FiveCats

Hvor står jeg henad i denne plan, skal jeg bare følge trop?

14-01-2010 14:55 #27

"Tænkte selv det samme tidligere, men efter at have kigget listen igennem for hvem der er overlevende, synes jeg ikke at kunne se en eneste uerfaren spiller?"


What?...
Emilbbs?...

14-01-2010 14:56 #28

@ Xitaah...

Hvis du meget gerne vil have en fra beslutningsgruppen indstillet til lynch er det i hvert fald hellere før end siden du skal råbe op...

14-01-2010 15:00 #29

Xitaah14.46
Bland dig venligst uden om mine peeks :) Hvem ville være et bedre peek?

Så vidt jeg ved har Emilbbs vel ikke været med i spillet før?

Min holdning til at aurvandil vil have mig ud er at han er en hater. Jeg tvivler på at han ville spille så agressivt som (måske sidste tilbageværende) ulv så jeg tror han er god. Jeg har dog ikke læst dagene igennem, men det gør jeg senere. Dog med andet fokus.
Mht. dit spørgsmål til Aurvandil glæder jeg mig til at høre svaret.

Xitaah, Det er FC's plan så det må du høre ham om. Min post 14.46 var basicly en joke, men når FC siger at vi 4 (jeg kan så ikke se hvorfor han skal med) skal bestemme, så går jeg ud fra at han faktisk mener at resten bare skal gøre som der bliver sagt :O

14-01-2010 15:20 #30

toga:
Ang mig så prøver jeg at samle alle problemstillinger/anklagepunkter:
Jeg er ikke dræbt af ulve (Malxom 21.25)
Jeg havde vundet en præmie jeg ikke havde brugt(Malxom 21.25)
Jeg rykker min deadline (Aurvandil?)
Jeg er blevet converteret (generel bekymring)
Andet???



@toganim
I min ideelle WW-verden er du i dette spil stadig top 1 på godelisten.
Det er du, fordi dit spil på dag 1, fortæller mig, at du helt sikkert er god.
Hver gang jeg eller andre de efterfølgende dage påpeger ulvede træk i din opførsel, så kommer du med acceptable forsvar.


MEN

WW-verdenen er jo ikke bare ideel, så jeg må hele tiden stille spørgsmål ved alle spillere. Når jeg spiller djævelens advokat i forhold til toganim, så popper spørgsmålet op:

Er toganim blevet omvendt til den onde side af en shaman efter dag 1?

Som sagt har du set fra min synsvinkel forsvaret dig bravt mod alle beskyldninger indtil videre, så der er ikke noget at komme efter.

Derfor er du som sagt allerede min top 1 på godelisten.


MEN

Det på én gang klamme og lækre ved WW-spillet er, at man hele tiden kommer i tvivl om alle spillere alligevel.

Min tvivl med dig (selvom du er top 1) er som følger:

Jeg kan simpelthen ikke fatte, at ulvene ikke har taget mig ud (da mit kill på jacob32DEN uden for enhver tvivl sætter mig som top 1 på alle andres godeliste) eller convertet mig til ond!

Hvorfor har de ikke det?

Her er nogle mulige svar:

1. Ulvene har ikke taget mig ud, fordi de er sikre på, at jeg ikke er en sandsynlig seer (tænk bare på mit totalt kiksede fejlskud mod trekløveret). Og ulvene har travlt med at finde frem til seer. At de bruger to nætter i træk på, at få StonieN ud, bekræfter dette.

2. Ulvene har ikke convertet mig, fordi de ikke har en shaman.

3. Ulvene har ikke convertet mig, fordi de har valgt at converte en anden topgod, nemlig dig, toganim.


Hvis 3 er svaret, så har du spillet den godt, og den eneste grund til, at 3 stadig kører rundt i mit baghovede, er din adfærd omkring et lynch, hvor du uomtvisteligt ser ud til at forsøge at redde en ulv fra lynch.


@Alle

Dette er mest en besked til toganim, som jeg ville have sendt via pm, hvis det var tilladt. Nu står det så i tråden. I skal ikke være i tvivl om, at jeg stadig anser toganim for topgod, men når nogle af jer har været ude efter toganim, har jeg ofte støttet jer for at se, hvordan toganim ville reagere.

Jeg har i øvrigt forsøgt at lægge ulvefælder ud siden dag 3, og jeg er dødfrustreret over, at der aldrig er nogen, som er gået i en af fælderne.

Personligt tror jeg, at der kun er en ulv tilbage, og at dette er en dreven spiller. Så wp indtil videre kære ulv!

Jeg har spurgt gud, om shaman vises som shaman ved sin død, men der er intet svar kommet op i tråden. Selv tolker jeg dette intetsvar som, at der ikke er en shaman med i spillet, men alle tolkningen er desværre mulige. 8(



14-01-2010 15:22 #32

med 9 tilbage så bør 4 stemmer være nok til at afgøre afstemningen

så de resterende bør egenligt komme med deres forslag med vidre så vi stadig får alt info, de 3-4 som bliver gruppen idag skal så blive enige om een lynch kandidat, om der er flere der stemmer gør ikke så meget

det vi skal se er om der er nogen som vil gøre oprør imod den emne der tages ud

14-01-2010 15:22 #31

Xitaah, hvad vandt du forresten igår?

14-01-2010 15:33 #33

toganim:

Forslag:
Holstt, Daniel og jeg bliver enige
FC følger trop for at vise gode manerer
Resten gør som der bliver sagt

:D



Den er jeg med på.

Kl. 20.30 begynder vi tre at diskutere i tråden, hvem vi kan blive enige.

Alle andre leverer gode argumenter og lynchkanididater til os inden kl. 20.30.

Kan vi ikke blive enige, kan valget afgøres med stemmerne 2-1 senest 21.15. Den tredje bøjer sig for flertallet. FiveCats stemmer som os.

Derefter har vi en lynchkandidat med fire stemmer på sig. Det skulle være nok til sikkert lynch.

14-01-2010 15:34 #34

Enig med holst 15.33

Jeg er ved at kommentere dit sidste indlæg

14-01-2010 15:50 #36

Holstt jeg elsker dine posts. Der er så meget mere konkret at forholde sig til end der er i så mange andre posts. Og så gør du noget som jeg er dårlig til, du formulerer dig så det bliver overskueligt.

Lad mig prøve at kommentere dine svarmuligheder.
1.Du er sjældent seer i dette spot og det ved folk godt. Derudover viste du i sidste spil hvordan du spillede seer. Ulvene vælger klart at finde speciels frem for confirmed da det er nemmere at så tvivl om confirmed end speciels.
2.Enig, og om dette skyldes at han er død i prille eller jacob (som ikke fik en chance for at forsvare sig eller bruge den) eller bare ikke har haft den fra start ved jeg ikke.
3.Enig, men så ser jeg gerne en ”plan” om hvorvidt det er sket. Xitaah og aurvandil har været fortaler for teorien om mig converteret, men adspurgt om de ville lave en plan så har Xitaah trukket i land, og Aurvandil tier stille. Lav en troværdig ”plan” for følgende;
Hvem skulle have konverteret mig?
Hvornår skulle jeg være konverteret
Hvorfor skulle jeg lige være konverteret der?
4.(der burde have været en 4'er). De regner med standardkommentaren ”Hvorfor har ulvene ikke taget Holstt ud tidligere. HAN må derfor være ulven” fra en spiller når vi kommer længere hen i spillet. Personligt så jeg dig meget gerne lade livet til ulvene i løbet af i nat eller længere hen for at eliminere denne mulighed. Primært fordi jeg så også mener at ulvene spilder et kill på dig og ikke seer.

Ulvene må have vidst at jeg for det første ikke er speciel, og for det andet at jeg kunne undgå lunatic/lynch indtil videre. Derfor så skal de have valgt at tage mig på et tidspunkt hvor
Shaman ikke er presset
Jeg ikke er presset

Og hvorfor så ikke bare vente til lategame når seer har peepet frem?

Jeg mener at Shaman indgår i ulveflokken som alm. ulv HVIS han har brugt sin evne. Hvis han ikke har brugt det ved jeg det ikke. Og ville være interessant at vide om Prille/Jacob var det.
Mere interessant ville jeg gerne vide om der var reveal ved seer.

PS: Har du overvejet at problemstillingen med Robertoloda skyldtes at jeg var helt blank og gerne så et coinflip frem for en ulvemanipulation? At jeg er helt blank er vist ikke den store hemmelighed da jeg også har været efter faber tidligere. Hvorvidt xitaah og flyfly har noget på sig er så en anden side af sagen

14-01-2010 15:50 #35

Nå, ja, så er der jo lige dagens peek 8)

Hvis jeg er seer, så peekede jeg i nat xitaah som god.

14-01-2010 15:54 #37

Og lige en ting til.


Nå vi nu skal afgøre hvem der skal lynches kl. 20.30, så kan jeg jo ikke gå med til at lynche folk, jeg har peeket gode. Det vil jo virke utroværdigt overfor ulvene, hvis de stadig skal bevare bare et minimum af tro på, at jeg måske er seer.

Derfor kan jeg kun stemme for lynch af flyfly, emilbbs og toganim. Men sidstnævnte har jeg ikke peeket, da jeg faktisk tror, at han er god. Så jeg vil helt sikkert stmme på en af disse


emilbbs

flyfly

14-01-2010 16:02 #38

toganim:

4.(der burde have været en 4'er). Ulvene regner med standardkommentaren ”Hvorfor har ulvene ikke taget Holstt ud tidligere. HAN må derfor være ulven” fra en spiller når vi kommer længere hen i spillet. Personligt så jeg dig meget gerne lade livet til ulvene i løbet af i nat eller længere hen for at eliminere denne mulighed. Primært fordi jeg så også mener at ulvene spilder et kill på dig og ikke seer.

Jamen jeg har det på samme måde, dog skal "Holstt" lige skiftes ud med "toganim" i punkt 4. Således at "dig" er toganim!

8)

PS: Har sådan set ventet længe på, at nogen kom med den standardkommentar, for så ville jeg endelig have fanget en ulv til!

14-01-2010 16:09 #39

Hov :D Sorry

14-01-2010 16:16 #40

@Toga

Jeg vil/kan ikke omtale gårsdagens præmie :)

14-01-2010 16:17 #41

En sidste forsikring før jeg hopper af tråden og vender tilbage 20.30:


Hvis jeg bliver ulveføde i nat, så forventer jeg, at FiveCats og daniel styrer lynchafstemningen i morgen og, at resten følger trop.

8)

14-01-2010 16:18 #42

Skulle jeg i øvrigt have peeket i nat, så peekede jeg Danielgron god.Har rent faktisk peeket ham god.

14-01-2010 16:19 #43

Xitaah, har du brugt den eller har du den stadig?

Hvis jeg buster dig i en løgn så vid at jeg buster dig med det samme

14-01-2010 16:23 #44

@Toganim

Måske har jeg brugt den, måske har jeg ikke.

Jeg kan eller vil (den må du selv regne ud) ikke omtale min præmie.

- Er dine løgne-buster skills, lige så gode, som din evne til at være ulv? ;)


- Dermed ikke sagt at Toga er ulv i øvrigt.

14-01-2010 16:25 #45

@Toga

Har du i øvrigt set nærmere på mit indlæg i går, eller er du ikke nået til det endnu?

14-01-2010 16:31 #46

Xitaah de er bedre

Må du confirme hvad din præmie var såfremt jeg nævnte det for dig?

Ja det har jeg og jeg giver ikke noget for det på nuværende tidspunkt grundet en mere ... aktuel problemstilling

14-01-2010 17:16 #47

@Toganim

Jeg vil/kan som nævnt 2 gange tidligere, ikke omtale præmien, hvorfor jeg heller ikke vil/kan svære på dit spørgsmål 16:31.

Aktuel problemstilling, noget du vil uddybe?

14-01-2010 17:21 #48

svære = svare

14-01-2010 17:30 #49

guys undskyld, men bruger sgu ikke hele tiden foran computeren, og hvis jeg skal være ærlig vil jeg sgu heller spille poker når jeg endelig er ved compteren.

Ved godt jeg ikke giver meget, også fint hvis jeg dør i aften.

14-01-2010 17:32 #50

emil I assume

14-01-2010 17:33 #51

yep

14-01-2010 17:37 #52

@xitaah

Du har da helt ret i at Holstt også vil være et glimrende bud på konvert.
Grunden til at jeg fastholder Toganim, er at jeg synes han spiller alt for meget for selv at overleve, fremfor at vi får noget information.

De eneste der vil spille sådan er ulve eller gode der sætter deres egen person over de andre spillere.

Når alt kommer til alt, vil det dog overraske mig hvis ikke enten Toga eller Holstt er ulve.
Jeg tvivler dog på at nogen synes det er en god idé at lynche Holsst, men hvis ulvene stadig ikke er fundet når spillet når ned til F5, så er det da en tanke værd for dem der er levende.
Og med den anklage ved jeg godt, at jeg også selv bliver ulvemistænkt :)


14-01-2010 17:47 #53

Jeg fjerner alle mine anklager fra Xitaah.
Han er øverst på min liste over gode sammen med Holstt i øjeblikket. Jeg vil gerne vente med argumentationen for at lade andre komme med indput. Indbyggerpoint at følge min tankegang.

Aurvandil, hvilken info vil vi få ved at jeg dør?
Jeg antager at du stadig fisker efter den convert. Hvilken info vil du få ved min død? At vi i morgen skal tage Holstt fordi at han må være converteret når jeg ikke er?

14-01-2010 18:10 #54

Hey boys

Ville egentlig gerne have været online idag, men jeg afleverede bachelor og er lige endt på druk og har allerede drukket nok til at dette næppe giver mening.

Jeg ville gerne have fundet alle de steder igår hvor skatkat virker suspekt, men var ikke lige tid til det nu.

Synes at folk skulle læse skatkats beskeder fra igår igennem, de ligner virkelig en ulv ift. hvordan han følger strømmen konstant.

derfor:

Skatkat

p.s. jeg vil ikke være online senere i aften, håber meget at i vil kigge på skatkats post fra de sidste dage, og hvis der kommr heat på dig så husk:
-jeg stemte på jacob
-jeg var fortaler for at robertoloda skulle ryge og stemte derfor på ham
-jeg stemte på TGP

Så hvis nogen vil lynche mig er det imo sick ulvet.

14-01-2010 18:23 #55

Jeg vil stadig lynche flyfly. Om han bør have til imorgen så han kan fejre afleveringen med manerer ved jeg ikke.

14-01-2010 18:31 #56

@toganim

Selvfølgelig skal jeg leve til i morgen.

Hvis du vil have lavet heat mod mig burde du have gjort det for lang tid siden. Hvordan kan du fuldstændig ignorere at jeg har stemt på så mange ulve???

Læs nu for fanden da mine post igennem og du vil se at jeg er god.

14-01-2010 18:45 #57

@Toga

Den tid den sorg i så fald - nu skal du jo først vise dig som god.

Jeg forlader bygningen kl. 19.45 cirka, så der skal jeg have lagt aftenens stemme.

14-01-2010 18:53 #58

Flyfly jeg har ville have heat mod dig de sidste mange dage, jeg kan ikke forstå at du har overset det.

Hvilken info får du? Du siger jo du får så meget info ud af det. Antag at jeg dør som ulv - info given => ?
Antag at jeg dør som god - info given=> ?

Det er ligesom med convert. Du har så mange postulater men så snart du skal underbygge det så har du ikke så meget at sige. Hvorfor fik jeg den tidslinie at se hvor jeg var blevet converteret?

14-01-2010 19:23 #59

@Toga

Dit spil de sidste 2-3 dage er argument nok.
Hvis jeg er den eneste der kan se det, så fred være med det.
Jeg har tidligere ytret hvorfor jeg tror du er ulv.

Hvis du forventeligt dør som ulv, så er der ganske få personer vi skal lede efter den sidste ulv i blandt. (hvis der da er flere)
I så fald er det ikke sandsynligt at Holstt er ulv, og jeg går også ud fra det frikender mig.

Dør du som god, så vil jeg mene der skal findes en ulv blandt Holstt eller Xiitaah, og selvfølgelig vil jeg også i så fald være under kraftig mistanke.

Med andre ord:

Jeg tror der skal findes en ulv blandt: Holstt, Toga, Xitaah og mig
Og en eventuel anden ulv blandt: Danielgroen, flyfly og Emilbbs

Nu har jeg nævnt de fleste spillere, og jeg vil da gerne understrege at jeg ikke mistænker alle disse navne.
(hvilket vel siger sig selv, eftersom jeg har skrevet mig selv på)
I første gruppe ser jeg Toga som mest sandsynlig.
I anden gruppe hælder jeg nok også mest til Emilbbs - men det er altså kun såfremt vi har to ulve i spil.

14-01-2010 19:37 #60

[0] Aurvandil stemmer på -
[0] Danielgron stemmer på - Emilbbs
[2] Emilbbs stemmer på - Toganim
[0] Fivecats stemmer på -
[0] Flyfly stemmer på - Skatkat
[0] Holstt stemmer på -
[1] Skatkat stemmer på - Emilbbs
[1] Toganim stemmer på -
[0] Xitaah stemmer på -

14-01-2010 19:38 #61

Er der nogle officielle vogne?
om 15 min. er jeg ude.

14-01-2010 19:52 #62

Holstt foreslår på Emilbbs og Flyfly
Du foreslår mig
FC foreslår alle andre end Holstt, Daniel, mig og ham selv.


14-01-2010 20:00 #63

@Flyfly

Jeg forstår ikke at du påstår jeg bare følger strømmen i går?

Starter med at skrive om min vogn fra dag 5, og pejer derudover som den første direkte på dig.

Efter min analyse af stemmer poster jeg som den første at du nok ikke er ulv, hvilket bakkes op af Daniel, hvorefter 5cats vælger at fjerne vognen på dig.

Jeg må tilstå at du øger min mistanke mod dig, jeg synes ikke generelt du har bidraget med så meget godt, men på den anden side så har dine stemmer ligget langt bedre end gennemsnittet...

14-01-2010 20:04 #64

Der er åbenbart ingen faste vogne.
Stemmer derfor ud fra min fornemmelse, og det er nok ikke nogen overraskelse hvad den siger mig.

Lynch Toganim

14-01-2010 20:16 #65

Kl. er godt nok ikke 20.30 endnu som aftalt, men jeg kan allerede nu se, at min stemme går til emilbbs.

Så mangler vi at høre fra toganim og daniel. Jeg håber, at I enten vil vælge flyfly eller emilbbs, da jeg ellers får problemer med at følge trop, som forklaret tidligere i dagens tråd.

-----------

I øvrigt regner jeg med, at ulvene tager mig i nat, og derfor kommer der en lidt længere post fra mig ganske kort før, natten falder i. Denne post skal IKKE have indflydelse på dagens lynch, men meget gerne på morgendagens, - og her regner jeg så ikke med, at ulvene lader mig være til stede.

14-01-2010 20:20 #66

@Holstt

jeg kan se at Daniel allerede har været ude med en stemme på emilbbs, men om den er endelig ved jeg ikke helt endnu

men som aftalt så følger jeg jer 3

14-01-2010 20:23 #67

Jeg er med på enten emilbbs elelr flyfly.. jeg er stadig lidt i tvivl.

Vælger daniel emilbbs bøjer jeg mig for flertallet

FYI vil jeg IKKE cleare xitaah. Der er stadig noget der lugter. Forklarende post imorgen såfremt jeg overlever

14-01-2010 20:26 #68

@Toganim

Du er forvirrende, først vil cleare, så vil du ikke :/

Emilbbs

14-01-2010 20:28 #69

Xitaah der var ikke nogen der fulgte op på mit indlæg (som sædvanligt, ggwpfuall). Jeg skal nok forklare det imorgen.

14-01-2010 20:35 #70

Ok, den er 20.30

Da daniel har stemt på Emilbbs antager jeg at han går ind for ham. Da Holstt også stemmer på ham bøjer jeg mig for flertallet

Vote Emilbbs

14-01-2010 20:36 #71

@toganim

Tak.

@Alle

Wagons er emilbbs og flyfly, hvis vi føler holstt.

Skal vi have en 3 wagon?

14-01-2010 20:40 #72

Jeg troede vi arbejdede med forhandling kl 20.45?

Oh well:

Min stemme på emilbbs er ikke endelig, men hvis valget står mellem flyfly og emilbbs kan jeg bedst lide emil mest fordi emil ikke kommer til at bidrage med noget som helst, minder lidt om utg når snakken falder på spilforståelse og kommer til at hænge tilbage eftersom...

Jeg tror ikke at ulven skal findes i en af de to - flyfly har listet nogle fornuftige grunde op og dag 2 giver en indikation af at emilbbs er god for mit vedkommende (se på stemmerokaderne de confirmede ulve samlede sig på emil som let offer og hoppede på jacob da slaget var tabt. Jeg hoppede også over i sidste øjeblik, men det var fordi jeg kom ind af døren 21.55 ;-) )

14-01-2010 20:46 #73

* Eftersom ulvene ved dette
skulle der selvfølgelig stå omkring emilbbs

14-01-2010 20:54 #74

[0] Aurvandil stemmer på - Toganim
[0] Danielgron stemmer på - Emilbbs
[4] Emilbbs stemmer på - Toganim
[0] Fivecats stemmer på -
[0] Flyfly stemmer på - Skatkat
[0] Holstt stemmer på -
[1] Skatkat stemmer på - Emilbbs
[2] Toganim stemmer på - Emilbbs
[0] Xitaah stemmer på - Emilbbs

14-01-2010 20:55 #75

@3 kløveret

hvis vi tager Daniels post her 20.40 til os

og siger flg. er clearet idag
jer 3
mig fordi i er flinke
emill
flyfly

så har vi 3 tilbage
aurvandil
skatkat
og
xitaah

vil i heller vælge en af disse ?

14-01-2010 20:56 #76

Hvem er her rent faktisk?

14-01-2010 20:58 #78

JEG vil personligt hellere se Skatkat i galgen end de to foreslåede.

14-01-2010 20:58 #77
Emilbbs


PS: Er i gang med et laaaaaaangt indlæg, der skal postes lige før lynch, så det ikke får indvirkning på lynch.
14-01-2010 20:59 #80

Skulle det være en afd e tre tog jeg helst skatkat. Dette primært fordi jeg pt. har fået hang til at xitaah kunne være god, og så fordi aurvandil er for ihærdig til at være den sidste ulv

14-01-2010 20:59 #79

@Holstt

glæder mig også til at læse det

men ser ud som om Daniel har lidt kolde føder med emilbbs

14-01-2010 21:00 #81

Holstt så mangler vi bare at høre fra dig om den er enstemmig?

14-01-2010 21:06 #83

@ FC

Jeg ved ikke om jeg vil kalde det kolde fødder...

syntes det var provokerende at komme ind og afgive en ubegrundet stemme der var helt hul i hovedet. Så jeg ville gerne lægge pres på, så han ytrede noget mere. Jeg har intet (læs INTET) imod at se emilbbs i galgen, men jeg tror ikke at vi skal finde ulven der.

14-01-2010 21:06 #82

Daniel, Toga og Holstt

nu vil jeg meget gerne vide hvor jeg skal ligge min stemme

14-01-2010 21:07 #84

det er såmænd også bare fordi jeg vil først sætte min stemme når i alle 3 står enige på den samme

14-01-2010 21:08 #87

@ holstt

Det var dig der satte forhandlingstidspunktet til 20.45
Jeg synes at jeg prøver at smide nogle meninger på bordet.
Hvis dit lange indlæg skal have effekt skal vi helst lige have tid til at diskutere det.

14-01-2010 21:08 #86

Såså drenge, ingen grund til at skændes.

Så længe vi smider en ulv i galgen i aften så er alle glade. Problemet er bare vi ikke ved hvem det skal være

14-01-2010 21:08 #85
Spørgsmål til GM:

Mister specials deres evne hvis de bliver konverteret?

Svar:

Ja
14-01-2010 21:11 #88

så er det jo bekræftet at vi har eller har haft en shaman med i spillet

damn da

14-01-2010 21:14 #89

@daniel
Mit lange indlæg skal først have indvirkning på i morgen, da jeg efter al sandsynlighed bliver ulveføde i nat.



@FiveCats
Jeg har foreslået emilbbs.

Hvis de to andre hellere foretrækker SkatKat, så føler jeg mig bundet af mit løfte tidligere i dag, og vil så også stemme SkatKat.

Jeg kan se, at toganim siger SkatKat, men ved ikke hvad daniel siger?

14-01-2010 21:17 #90

Daniel hvis du holder fast i den Skatkat

kan du så ikke smide den på bordet nu

gerne som en lynch stemme så alle kan se det

14-01-2010 21:17 #91

@ FC

Det er ikke nødvendigvis bekræftet.
Det GM skriver er vel at såfremt en spiller bliver konverteret mister han sine evner.
Ergo såfremt der er en shaman og denne konverterer.
Det er et hint om at der er en overhængende fare - men hvad ville du som GM skrive hvis der ikke var en shaman (taget pregame i betragtning hvor alle roller blev erklæret mulige)?

14-01-2010 21:18 #92

FC, hvordan tolker du det ud af den post? For sådan tolker jeg det ikke nødvendigvis.

Holstt du har obv ikke nærlæst det sidste. FC smider Aurvandil, skatkat og xitaah på bordet og spørger hvem af dem vi vælger hvis det skulle vær en af dem. Der siger jeg skatkat.

jeg har ikken oget imod emilbbs, og i hvert fald heller ikke flyfly.

14-01-2010 21:21 #93

@ Holstt

Jævnført 20:58 siger jeg også Skatkat...
Hvis du har et read eller lignende på skatkat der gør at du mener at det er ekstremt dumt genovervejer jeg.
I udgangspunktet finder jeg bare ikke mening i de to targets (udover at emil minder mig så tilpas meget om utg at jeg godt kunne stemme på ham for goodfeel).

14-01-2010 21:24 #94

@Daniel og Toga

Jeg tolker det sådan, fordi at jeg ikke kan se hvorfor GM på dette sene tidspunkt vil vælge at svare på spørgsmålet hvis ikke shaman har været en del af gamet, dette svar gavner jo kun den/de ulve som er tilbage, for nu kan vi andre genoverveje hvem der er blevet nappet

14-01-2010 21:25 #95

Toganim foretrækker SkatKat

danielgron foretrækker SkatKat

Jeg følger og siger SkatKat



Lynch SkatKat

14-01-2010 21:26 #97

Lige nu føre emillbbs foran Toga

og hvis vi begynder at skifte for sent så kan jeg lige se at det går galt så toga emil og skatkat hver har 2 stemmer, og det så bliver emil der ryger, så græder jeg

lynch stemmer tak, please danke og alt muligt andet

14-01-2010 21:26 #96
Lynch Skatkat
14-01-2010 21:28 #98

så¨tør jeg altså også godt

Lynch Skatkat

14-01-2010 21:30 #99

Holstt du forstår jo ikke. Jeg foretrækker skatkat fremfor xitaah og aurvandil som jeg har skrevet 2 gange nu

Hvis det er det I vil have så fuckit

Lynch skatkat

14-01-2010 21:33 #100

@toganim

Hvad er det, jeg ikke forstår?

Du skriver, du foretrækker SkatKat. Jeg skriver, du foretrækker SkatKat.

14-01-2010 21:34 #101

Det var ikke fremfor emilbbs eller flyfly. Troede det var det du mente.

Jeg foretrak skatkat fremfor xitaah og aurvandil

14-01-2010 21:36 #102

OK, det var jo beklageligt, men klokken er vist faldet i slag, så nu kører vi på SkatKat.

14-01-2010 21:38 #103

[0] Aurvandil stemmer på - Toganim
[0] Danielgron stemmer på - SkatKat
[2] Emilbbs stemmer på - Toganim
[0] Fivecats stemmer på - SkatKat
[0] Flyfly stemmer på - SkatKat
[0] Holstt stemmer på - SkatKat
[5] Skatkat stemmer på - Emilbbs
[2] Toganim stemmer på - SkatKat
[0] Xitaah stemmer på - Emilbbs

14-01-2010 21:39 #104

På iPhone lynch skatkat.. Kan ikke lave tyk skrift.. Er pt på k3, har flasker. I er velkommen, 40 58 48 34

14-01-2010 21:40 #105

[0] Aurvandil stemmer på - Toganim
[0] Danielgron stemmer på - SkatKat
[2] Emilbbs stemmer på - Toganim
[0] Fivecats stemmer på - SkatKat
[0] Flyfly stemmer på - SkatKat
[0] Holstt stemmer på - SkatKat
[5] Skatkat stemmer på - Emilbbs
[2] Toganim stemmer på - SkatKat
[0] Xitaah stemmer på - Emilbbs

Nu med farver.


Tror jeg har votecount korrekt

14-01-2010 21:41 #106

[0] Aurvandil stemmer på - Toganim
[0] Danielgron stemmer på - SkatKat
[2] Emilbbs stemmer på - SkatKat
[0] Fivecats stemmer på - SkatKat
[0] Flyfly stemmer på - SkatKat
[0] Holstt stemmer på - SkatKat
[6] Skatkat stemmer på - Emilbbs
[2] Toganim stemmer på - SkatKat
[0] Xitaah stemmer på - Emilbbs

3 gang er lykkens gang. Går ud fra at GM godkender emils ikke tykke vote.

14-01-2010 21:42 #108

Undskyld, at jeg er lidt fraværende, men jeg skriver på det, der nok bliver mit sidste indlæg i dette WW-spil. Her kommer jeg med et begrundet lynchforslag til i morgen. Lynchforslaget er ikke set bedre end, da jeg forelog Jacob32DEN til lynch.

Jeg er spændt på, om I vil følge det. Hvis jeg overlever natten, skal jeg selvfølgelig nok selv følge op på det, men det regner jeg nu ikke med.

Overlever jeg, vil jeg være tilstede lidt fredag, lidt lørdag, og meget søndag.

14-01-2010 21:42 #107

Ffs, gider ikke lave den igen, så SkatKat bliver rød.

I suck at this :(

14-01-2010 21:43 #109

Ser ud til vi kun har en wagon.

Tror egentlig ikke Emilbbs er ulv, som flyfly skriver. Men er bange for, at han vil kunne bidrage med for lidt, så er ikke fortaler for at han skal være F5.

SkatKat

14-01-2010 21:44 #110

hMM nu har du 10 stemmer til 9 deltagere, hvem har special skills

14-01-2010 21:45 #111

[0] Aurvandil stemmer på - Toganim
[0] Danielgron stemmer på - SkatKat
[1] Emilbbs stemmer på - SkatKat
[0] Fivecats stemmer på - SkatKat
[0] Flyfly stemmer på - SkatKat
[0] Holstt stemmer på - SkatKat
[7] Skatkat stemmer på - Emilbbs
[1] Toganim stemmer på - SkatKat
[0] Xitaah stemmer på - SkatKat

14-01-2010 21:50 #112

[0] Aurvandil stemmer på - Toganim
[0] Danielgron stemmer på - Skatkat
[1] Emilbbs stemmer på - Toganim
[0] Fivecats stemmer på - Skatkat
[0] Flyfly stemmer på - Skatkat
[0] Holstt stemmer på - Skatkat
[6] Skatkat stemmer på - Emilbbs
[2] Toganim stemmer på - Skatkat
[0] Xitaah stemmer på - Skatkat

14-01-2010 21:50 #113

@FiveCats

Nu skulle den passe :P

14-01-2010 21:54 #114

så holstt, så er det tid til vores godnat læsning

14-01-2010 21:59 #115

Jeg tror ikke, at ulvene vil lade mig overleve en dag til. Jeg mangler ikke mange peeks før hele flokken har været igennem møllen. Godt nok har ulvene ikke regnet mig for seer indtil videre, men lige nu kan de nok ikke længere tage flere chancer.

Da jeg ikke er seer, så det er selvfølgelig fint, at ulvene bruger en nat på mig og ikke den rigtige seer.

Ulvene kan nu tygge lidt på, om forrige sætning er et level.

8)~


--- Vender tilbage til keep-it-simple mode ---


Denne post handler om hvorfor, toganim skal lynches i morgen.
Jeg ved ikke hvornår, toganim kom over på den onde side, men på dag 1, så jeg ham som god.


PUNKT 1
På dag 4, link:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=208269

kl. 00:23 laver Aurvandil et indlæg, som bare må få toganim i galgen.

Det lykkes toganim at knibe uden om. Senere hen brillerer toganim med at ville have xitaah i galgen for en langt mindre graverende fejl. Jeg blander mig ikke på dette tidspunkt, men lader sagen ligge indtil videre. Jeg vil gerne se, om nogle (ulve) forsøger at forsvare toganim. Flere gange siden dag 4 har jeg sagt positive ting om toganim for at se, om der var nogle som fulgte trop. Men jeg har ikke kunnet spotte nogen ulv desværre. Toganim vil nok sige, at det er fordi han ikke er ulv, men det har jeg nu siden Aurvandils post på dag 4 ikke været i tvivl om, at toganim er.
NU ER TIDEN ENDELIG KOMMET, HVOR TOGANIM SKAL I GALGEN FOR DE TING, SOM AURVANDIL PÅPEGER!


PUNKT 2
På dag 1, link:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=207710

kl. 12:40 laver toganim et godt og rigtig konstruktivt indlæg.

Stor er min bekymring og ærgrelse, da toganim de efterfølgende dage ikke følger op på de mange forskellige gode emner, han beskriver i dette indlæg. Pludselig er konstruktive toganim borte-borte-pist-væk!

I det konstruktive indlæg skriver toganim blandt andet:
Dette gøres imo bedst ved at vi koordinerer vores peeks og f.eks. skriver dem kl. 16.00 (dette hindrer at ulvene kan sige at de har peeket en som en indbygger også har peeket)
Tidspunktet gør ikke så meget for mig, men da indbyggere ligeledes skal passe på med ikke bare at fake peeke hvem som helst ser jeg gerne at vi venter således at folk kan få et read på folk og derfor helst undgår at fake peeke ulve. Om det er kl. 16, 18.25 eller 19 er som sådan lige meget for mig.
Jeg anerkender at ikke alle kan være online på samme tid og det derfor kan forekomme at enkelte må peeke tidligere.


Hvor for F.. følger toganim ikke på dette de efterfølgende dage? Hvorfor støtter han ikke fuldt ud op omkring mig, når jeg forsøger, at få alle til at peeke dagligt? Og hvorfor er han så ulvehurtig til at følge xitaah om, at seer skal stå frem på dag 6 (havde toganim været god, burde der da have kommet et konstruktivt indlæg om, om det nu også var så klogt)?
DET GØR TOGANIM IKKE, FORDI HAN ER BLEVET TIL EN ULV!


PUNKT 3
Jeg stikker mange gange til toganim for at se, om jeg ikke kan få ham til at lave ”fejl”. Og han svarer sgu også som en, der forsøger, at undgå at lave ”fejl”.

Her på dag 7, kl. 15:50 kommer der så følgende fra toganim:
1.Du er sjældent seer i dette spot og det ved folk godt. Derudover viste du i sidste spil hvordan du spillede seer. Ulvene vælger klart at finde speciels frem for confirmed da det er nemmere at så tvivl om confirmed end speciels.

Hvem skriver lige sådan?

Vil en god toganim skrive den sætning?
Vil en god toganim virkelig give den hjælp til ulvene, at ud fra hans bedømmelse og erfaringer med mig som seer, så er jeg nok ikke seer? Den bemærkning fra toganim kan sgu da aldrig hjælpe de gode lige meget, hvordan man vender og drejer den.

Vil en ond toganim skrive den sætning?
Åh, ja, det vil han, for han er tvivl, om jeg er seer, og han håber på, at jeg bider på, og fortæller noget mere, så ulvene kan tage mig, som den seer jeg måske er.

HER UNDERMINERER TOGANIM HELE IDEEN MED, AT ALLE GIVER DERES PEEKS HVER DAG, FOR AT ULVENE SKAL BLIVE I TVIVL OM, HVEM DER ER SEER. JO, TOGANIM ER GANSKE VIST BLEVET TIL EN ULV!



PUNKT 4
Skulle det vise sig, at toganim trods alle disse MEGET tydelige ulvetegn ikke er ulv, så siger jeg bare wp til ulven(e). - I har totalt udspillet mig. GG.

Et af mine peeks på en af dagene var på en nu afdød spiller, så faktisk har jeg ikke peeket SkatKat god. Han kunne være den ulv, der har vendt toganim til den onde side. Det sjove er, at toganim her op til lynch har foreslået SkatKat i den tro, at jeg ville protestere vildt og inderligt mod dette. Hvis SkatKat er ond, så har toganim virkelig gjort i nælderne nu, hvor jeg bare følger trop på SkatKat uden den mindste ballade. Nå, ja, men om SkatKat er den sidste ulv, som omvendte toganim. ved jeg ikke med sikkerhed. Lige nu ser SkatKat ud til at ende som lynchoffer. Hvis han viser sig som ulv, er jeg sikker på, at toganim vil fremhæve, at han selv skrev, at han foretrak SkatKat. 8)

Er SkatKat ikke den sidste ulv, så ønsker jeg jer alle en god jagt!

14-01-2010 22:01 #116
NAT
14-01-2010 22:10 #117

[0] Aurvandil stemmer på - Toganim
[0] Danielgron stemmer på - Skatkat
[1] Emilbbs stemmer på - Toganim
[0] Fivecats stemmer på - Skatkat
[0] Flyfly stemmer på - Skatkat
[0] Holstt stemmer på - Skatkat
[6] Skatkat stemmer på - Emilbbs
[2] Toganim stemmer på - Skatkat
[0] Xitaah stemmer på - Skatkat

Undskyld forsinkelsen

14-01-2010 22:12 #118
Skatkat er blevet hængt, han var en indbygger

Specials inden 00.00
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar