WW - Beauty And The Beast - Dag 7

#1
Generelle regler:

Så er det ved at være tid til, at vi skal starte dette spil.

Vi har mange nye spillere med, så erfarne spillere, tag hensyn til disse, og hjælp dem godt i gang.

Der er IKKE day1 passes

Nye spillere, der ikke har helt styr på reglerne, bør kigge på nedenstående link.

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=198039

Disse regler er de grundlæggende for spillet. Dog vil dette spil have nogle variationer, i form af nye specials, events - og hvad jeg ellers har kunnet finde på ;)

I er alle velkomne til at stille spørgsmål til mig via PM, dog vil jeg poste spørgsmålene anonymt i tråden, så der ikke er angleshooting.

Jeg har godt nok mange af jer på msn, men for lethedens skyld, vil jeg have ALLE natte-actions via PM! - Er de ikke modtaget via PM, vil det blive betragtet som, at man har valgt ikke at bruge sin evne den pågældende nat!

Det ER tilladt er bruge farver når man skriver. - Dog er farven blå forbeholdt GM!

Det er ikke tilladt at bruge fed skrift, med undtagelse af lynch votes.

Når man vil sætte en vote på et lynchtarget, skriver man ordret: "Lynch: AlleDemDerSigerJegOuterMigSelv"

Jeg vil IKKE poste votecounts, medmindre jeg har overskydende tid/lyst til dette. - Der vil komme nogle, men ikke så mange. Så det er jeres EGET ansvar, at få disse votecounts op!

Setup:

1. I vil IKKE få at vide, hvad god/ond ratioen er!

2. I dette spil er der én eller flere helt nye specials.

3. Jeg har i dette spil valgt at medtage en shaman til de onde!

4. Seer/seers har INTET pregame peek fået.

5. De onde må IKKE skrive sammen, før dag 1 er gået i gang!

6. I får ikke mere af vide end det! :)


Deltagerliste:

Aurvandil - DØD - Normal god
Chrisrjdk - DØD - Håndlanger
CykelNille - DØD - Normal god
danielgron - DØD - Normal god
Djowgern - DØD - Beskytter

Eksplicit - DØD - Normal god
Faberghasted - DØD - Gaston
FiveCats
Flyfly
Holstt - DØD - Normal god
Jacob32DEN - DØD - Halvseer
Jones - DØD - Seer
Kejser_D - Død - Udyret
Live
MacPhersson - DØD - Håndlanger
Malxom
Noctra
Ploven13 - DØD - Normal god
Prille - DØD - Luder

rasmus303
robertoloda - DØD - Normal god
SkatKat
StonieN - DØD - Normal god
TheGreatPete - DØD - Normal god
Thingyman - DØD - Ved hvem seer er
Toganim - DØD - Lunatic

Twajzer - DØD - Håndlanger
UTGwithURmom
Zeeto - Død - Normal god


Dag 1:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=209930

Dag 2:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=210061

Dag 3:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=210209

Dag 4:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=210305

Dag 5:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=210411

Dag 6:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=210794
01-02-2010 22:07 #2
OP
Ingen historie.

Holstt dør.

Holstt = Normal god

Eventuelle specials samt onde, natteactions via PM senest 23:55

DET ER NAT, DER MÅ IKKE POSTES!
02-02-2010 00:09 #3
OP
Som vanligt var de onde trukket tilbage, ved 22 tiden.

Belle var igen listet ud, for at se hvem der i virkeligheden var ond. Det skulle hun aldrig have gjort. Hun nåede kun lige at stikke hovedet ud af vinduet, før der sad en pil i det.

Chrisrjdk kom jublende tilbage til lejren, for at fortælle, at han endelig havde taget Belle ud.

Pludselig stod der en ånd foran ham. Det var Jones' ånd. "Du er ond, du fortjener at dø". Disse ord var de sidste Chris nogensinde nåede at høre.


Jones' PM:

Belle (god) - Du er skønheden selv, nemlig Belle. Du er blevet tilfangetaget af udyret. Men som tiden går, ser du hvad han virkelig er, og du forelsker dig i ham. Du har stor indsigt i andres personlighed, og kan derfor hver nat kigge på en med/modspiller, og se hans sande jeg!

Jones = Belle = Seer

Chrisrjdk = Normal ond


DET ER DAG!!!!!
02-02-2010 00:11 #4

Hej Folkens
Jeg beklager, men mandag aften er jeg til træning fra 20 til 22.30.

Det betyder at jeg aldrig nåede at bruge mit peek.

Nu skal vi i gang med at læse Jones peeks.

02-02-2010 00:12 #5
OP
Der er MUST-lynch i dag
02-02-2010 00:16 #7
DØD

Good Luck guys

Glæder mig til opsamlingstråden

DØD
02-02-2010 00:16 #6

*****

DEAD

*****

Hahaahahah :D gl ses post game

02-02-2010 00:22 #8

FiveCats, 21.50:
@jones

mig eller noctra?

UTG eller Holstt?

Jones, 21.52:
@ 5
Dig
Holsst

Og Jones 19.18:
Gode:
FiveCats/Malcom
Rasmus303
Og så har jeg Live på også (Jeg tæller jo ikke selv)

Onde:
FiveCats/Malcom
Holstt
Chrisjdk


Chris var naturligvis ond, synd ingen ville følge mig på ham på dag 1.

Sammenholdt med hans post 14.43 må jeg tolke som at han siger at Fivecats skal dø?

02-02-2010 00:25 #9

Jeg er lidt for træt til at fortsætte, heldigvis har vi hele dagen i morgen til at læse og analysere. Godnat folkens.

02-02-2010 00:47 #10
DØD

Hamret i muren og tæsket i gulvet, mørbanket

www.youtube.com/watch?v=rZ-f8f8knNk

Good luck guys!

DØD
02-02-2010 00:51 #11

der er vel ingen anden mulighed end skatkat skal dø ? mon ik den præmie blev brugt på jones

02-02-2010 00:57 #12
OP
Til dem der ikke ved hvad must-lynch er:

Mustlynch vil sige, at når man har stemt, kan man ikke unvote. Skulle det ske, at majoriteten af stemmer rammer en god på noget tidspunkt, er spillet tabt for de gode.

F.eks.

5 spillere tilbage, 3 gode, 2 onde. xitaah(god) stemmer Thingyman(god). 2 ulvefølger straks trop, dvs 3 stemmer på thingyman = GG, de onde har vundet.
02-02-2010 02:13 #13

For at sige det lige ud er jeg pisse gal lige nu, så min tråd er ikke særlig saglig! Ville bare smide ind, at jeg blev nr 36 i gsop efter KK vs AK, slaget om 4 pladsen med 40 tilbage og bagefter 77 vs a3!... Det er vel stadig et pokerforum.... jeg skriver her i morgen når jeg er faldet ned...

02-02-2010 06:54 #14

@Live, jeg var til træning i går, hvis du har nogen tvivl kan du bare kigge i dag 1 og se at jeg skriver sat jeg er til træning fra 20.00 til 22.30 om mandagen!

Hvis jeg var ulv havde jeg da FFS sagt at jeg havde peeket en god som værende ond!

02-02-2010 08:36 #15

Tilbageværende deltagere

FiveCats
Flyfly
Live
Malxom
Noctra
rasmus303
SkatKat
UTGwithURmom

De 2 sikrere lige nu er så Live og Rasmus som vores seer giver os som Gode.

Den næste sikrere er SKATKAT som er ond, det er jo ren logik at ulvene ikke ville lade en god få et gratis peek

Så han bør være dagens must lynch, husk nu i ikke må skrive jeres stemmer endnu, da de tæller i det øjeblik der er flertal for én kandidat

Det lader 5 tilbage

FlyFly
FiveCats
Malxom
Noctra
UTG

Heraf er der 2 ulve

Jeg ved jo jeg selv er god.

Af de sidste 4 tror jeg mest på at Noctra er ond

UTG kunne være den sidste grundet sit under radaren spil igen igen

Det kan også være flyfly pga. hans heat på isæt Holst

Malxom tror jeg faktisk ikke det er, jeg tror du er en af de gode.

Og med alt det her så bliver det vel til
Onde
SkatKat
Noctra
UTG eller FLYFLY

Gode
Live – confirmed
Rasmus confirmed
Fivecats
Malxon
UTG eller FLYFLY

02-02-2010 08:52 #16

"Den næste sikrere er SKATKAT som er ond, det er jo ren logik at ulvene ikke ville lade en god få et gratis peek"
Du er jo helt væk, mit peek skulle bruges INDEN 22.00, og på det tidspunkt kunne ulvene ikke gøre så meget ved det (det var så bare surt at jeg var til træning og ikke kunne bruge det - men hvad sker der også for en præmie man har 18 min. til at bruge...)

At du så sætter Flyfly på som mulig ond gør det ikke bedre :(

Sandsynligheder for at folk er gode er for mig:
SkatKat 100%
(Jeg er en af dem der oftest har stemt på ulve - Twajzer og faber, og jeg skrev faktisk Chris op som ulv på dag 1 - der var bare ingen der gad høre på mig!)
Flyfly 90%
(Har stemt rigtig pænt på ulve, og lavet ok indlæg)
Live 80%
(Har egentlig ligget lidt lavt, men hans spot af Faber er lige i øjet, og jeg tror derfor han er god)
Malxom 60% (Af seer udnævnt til 50/50 sammen med FiveCats, men da FiveCats opfører sig som en ulv, så er det jo sådan det er)
Noctra 50%
(Har jeg haft svært ved at læse
FiveCats 40%
(Af seer udnævnt til 50/50 - men med seneste indlæg i mente er den faldet lidt i mine øjne)
UTGwithURmom 30%
(Har bare ligget alt for lavt)
rasmus303 30%
(Har haft nogle pænt uheldige stemmer på forkerte tidspunkter)

02-02-2010 08:57 #17

@SkatKat

det taler vel for sig selv at du sætter spørgsmål ved de 2 som seer confirmer som gode?

02-02-2010 09:06 #18

Jeg prøver at opsummere stemmerne:

FiveCats - 1 Aurvandil (GOD) - 2 Robertoloda (GOD) - 3 Faber (OND) - 4 Ploven (GOD) - 5 Rasmus (Ukendt)
Flyfly - 1 Twajzer (OND) - 2 Twajzer (OND) - 3 TGP (GOD) - 4 Ploven (GOD) - 5 Faber (OND)
Live - 1 Holstt (GOD) - 2 Prille (GOD) - 3 Faber (OND) - 4 Ploven (GOD) - 5 Holstt (GOD)
Malxom - 1 xschultz (GOD) -2 Twajzer (OND) - 3 Djowgern (GOD) - 4 Blank - 5 faber (OND)
Noctra - 1 StonieN (GOD) -2 TWAJZER (OND) - 3 Djowgern (GOD) - 4 Faber (OND) - 5 Faber (OND)
rasmus303 - 1 StonieN (GOD) -2 Flyfly (Ukendt) - 3 Djowgern (GOD) - 4 faber (OND) - 5 Faber (OND)
SkatKat -1 Twajzer (OND) -2 Prille (GOD) - 3 Faber (OND) - 4 Blank - 5 faber (OND)
UTGwithURmom -1 StonieN (GOD) - 2 Blank - 3 Twajzer (OND) - 4 faber (OND) - 5 Blank
Dag 6 er ikke talt op, men de fleste stemte på Holstt som virkede meget suspekt...

Vi prøver med lidt summer:
FiveCats 3 Gode, 1 Ond, 1 Levende
Flyfly 3 Onde, 2 Gode
Live 1 Ond, 4 Gode
Malxom 2 Onde, 2 Gode, 1 blank
Noctra 3 Onde, 2 Gode
rasmus303 2 Onde, 2 Gode, 1Levende
SkatKat 3 Onde, 1 God, 1 Blank
UTGwithURmom 2 onde, 1 God, 2 Blanke

Jeg vil vove at påstå at FlyFly, Noctra og jeg selv er gode ud fra overnstående mønster!
Samtidigt er det imponerende at FiveCats har så travlt med at råbe ulv, når han nu selv er den der flest gange har stemt på gode.

02-02-2010 09:07 #19

Well FC, nu skrev jeg min opfattelse uden at kigge på hvad seer har skrevet, at du prøver uden at komme med dine egne tanker viser jo tydeligt at du er ude i noget hvor du ikke kan bunde ;)

02-02-2010 09:12 #20

har ikke læst tråden rigtigt, men skatkat hvis du er god, så skal du kraft edeme ikke melde til eventet hvsi du ved du ikke kan bruge præmien.

Det er noget pis, egentlig havde jeg dig som god, men dette her er så vanvittigt kritisabelt at det skal have konsekvenser.

Nå lad os tænke lidt over dagens situation. Det må betyde at stillingen er 5/3 hvis jeg regner rigtigt. Det betyder at det er ligegyldigt om stillingen er 5/3 eller 4/3 i princippet.

Hvis nogen sidder inde mod en evne der gør at de kan sende en person ud af spillet skal den bruges nu grundet omstændighederne.

02-02-2010 09:25 #21

@Skatkat, nix det viser at jeg har en fornuftig logisk tilgang til opgaven som den står nu, noget som har været en giga mangle indtil nu

og hvis du nu læste det hele, kunne du jo også se at jeg faktisk har en fin konklusion ud fra de oplysninger der er til stede.

og så tror jeg også at de flest gode er enige med mig i at Vinderen af et peek ikke ville overleve hvis ikke han havde været ulv.

de har absolut ikke råd til at få fanget en i et peek

Jeg er så tæt på at sætte fed skrift på dette

lynch Skatkat

02-02-2010 09:27 #23

Holstt var god :S... Waw... Forstår et simpelthen ikke - måske der er en "god" shaman :S...

Men okay, sådan er det.. Jeg beklager selvfølgelig at jeg har kørt så hårdt på ham - men den første der mener at det var et ubegrundet lynch må endelig bare sig til!...

Ser dør.. :/... Forstår intet af han ikke stod frem på et tidspunkt - men måske han kun har peeket nuværende døde.. Men da nice at seer og er revenant - eller hvordan tænker i om dette?

Angående mig og FC så må det betyde vi ikke er blevet peeket, og at det bare er read baseret om vi er gode/onde... Dvs vi kan begge være begge ting..

Angående i går og Skat - så ved ulvene jo at vi naturligvis straks vil lynche SKat hvis han ikke bliver taget ud, hvilket vil give dem sejren... Så altså.. Er helt enig i at Skat er en bestemt mulig ulv - han har bare INTET mistænkeligt lavet hele spillet.. Han har stemt alle de ulve der er lynchet osv... SÅ altså.. Synes IMO ikke vi bør ligge hele spillet på det lynch.. Der vil jeg mene der er bedre muligheder...

Og husk så IKKE BARE AT STEMME!!!!.. Da vi dermed let taber spillet...

Btw er jeg ked af jeg ikke var der i går aftes - men var på vej til de gamle og kørte fast på deres markvej 100m fra huset :S... SÅ kan man sku lade være at lade damen køre ^^

Jeg er rigtig bange for at FC er vores konverterede ulv... Live kan ligeledes være det.. Så lad VÆRE med at sige han er confirmed.. Er IMO super ulvet, da alle der har fulgt bare lidt med, ved at Live har været et super target for konvert...

A tough day!

- X

02-02-2010 09:27 #22

Der sker ifølge mine udregninger ikke noget ved at een person bruger fed stemme:-)

Så kan ulvene stadig kan opnå 4 stemmer hvilket ikke er nok til lynch.

02-02-2010 09:31 #24

vi kommer til at diskutere en del i aften, men lad mig allerede nu melde ud at jeg tror at UTG er den sikreste ulv der er tilbage, fivecats er nummer 2 på denne liste.

02-02-2010 09:34 #25

vogne dropper vi obv.

jeg ved ikke med skatkat, måske give ham lidt snor.

utg er imo 100% ulv
malxom,rasmus samt skatkat dog udelukkende for det grusomme fuckup i går.

blandt de ovenstående 4 kan vi vel være enige om vi har 3 ulve ?

nogen der mener at kunne cleare en af dem ?

02-02-2010 09:35 #26

@live

Er du fuld??

02-02-2010 09:37 #28

så lad os starte med utg og malxom

nogen der mener de ikke er ulve ?

02-02-2010 09:37 #27

bahh så ikke rasmus var confirmed igennem seer.

02-02-2010 09:38 #29

@live

Ok:-)

Jeg vil gerne be' alle folk om at læse mine posts igennem i hele spillet. Hvis der er nogen der kan finde nogen som helst imod mig, så sig til. Ellers vil jeg mene at jeg bør blive betragtet som god.

02-02-2010 09:39 #30

Fuck up?.. PLease explain??

- X

02-02-2010 09:41 #31

Jamen Live.. Da godt at se at du muligvis har tænkt dig at deltage i dag?..

Hvis det nu er tilfældet må du da meget gerne komme på banen med hvad du tænker om hvorfor jeg i vært fald er ond?

- X

02-02-2010 09:52 #32

Med hensyn til stemme afgivning så kommentar her

FiveCats
Dag 1 - Aurvandil (GOD) du kan ikke bruge dag 1 stemme til noget som helst her, udover evt. ulve forsøger at opnå credit ved at stemme på en ulv

Dag 2 - Robertoloda (GOD) læs nu lige efter hvad min begrundelse for at stemme på ham er, jeg erkender fra start at det på ingen måde har med ulvejagt at gøre.

Dag 3 - Faber (OND) Følger Live

Dag 4 - Ploven (GOD) Jeg ville heller have stemt på en anden, men af de 3 muligheder var han det oplagte emne ud fra mine reads, trode mere på Faber på den dag.

Dag 5 - Rasmus (Ukendt) Mit redningsforsøg på Holst som jo var drum dum dum GOD

Dag 6 - UTG - samme som ovenstående

Ville jeg stemme således de sidste 2 dage hvis jeg var ond ?

kig nu på hvem der var fortaler for at det ikke skulle lykkes for mig i går

02-02-2010 10:01 #33

@Live

jeg har ikke så meget på malxom lige nu

jeg er mest til

UTG
SKATKat
Noctra

02-02-2010 10:06 #34

Derudover nu når vi snakker om i går - så stemmer Chris, UTG og Live til sidst på Holstt...

Altså.. I så fald UTG er ulv, så er det IMO også meget skidt for dig Live... Det er muligt du er blevet peeket tidligere som god - men du må også vide at du selv er/har været et godt konvert target..

- X

02-02-2010 10:09 #35

Jeg kunne ikke se i eventbeskrivelsen at en evt. præmie skulle bruges mellem 20 og 22 i går, bare at deadline for besvarelse var 21.15, derfor sendte jeg min besvarelse kl. 19 (ca.)

For det første "og så tror jeg også at de flest gode er enige med mig i at Vinderen af et peek ikke ville overleve hvis ikke han havde været ulv."
Det er jeg enig i, såfremt det havde været et nattepeek, det var det IKKE, det var et peek der skulle bruges før natten begyndte, HVIS JEG VAR ULV, så havde jeg da skrevet at jeg havde peeket en god som ulv, hvorefter personen ville blive lynchet i dag og de onde ville have vundet!

For det andet, ved at melde ud i går at en evt. eventvinder ville blive lynchet hvis han ikke blev taget af ulvene, giver man dem et gratis drab på en god, dvs. de dræber mig ikke, får et lynch af en god samt en ekstra nat til at dræbe endnu en god - igen en gamewinner for ulvene.

med Rasmus og Live nogenlunde confirmed af seer, vil jeg mene at de bedste to bud på ulve er UTG og FiveCats.

@FC:
Meget spøjst at du skriver ulve vil få point for at stemme på ulve på dag 1, du starter med at stemme på twajzer (09.25), men da det bliver hedt for ham skifter du til Aurvandil (21.40)

02-02-2010 10:14 #36

dag 4 mener jeg er hvor vi finder ulvene og confirmer indbyggere.

Noctra
28-01-2010 17:56
Lynch faberghasted fordi han er fuld af så meget lort... jeg skal spise nu, kommer med tråde når jeg er færdig

med denne er noctra confirmed imo.

flyfly er lidt tricky på dag fire, mest oneliners han kommer med angående hans stemmer.

han er tæt på at gøre det til 7/7 mellem faber og ploven men hans temme kommer først klokken 22:00

men ulvene har helt sikkert være godt fordelt, chrisjrdk var også på faber, det samme var utg.

det efterlader disse stemmer på ploven

FiveCats - Ploven13
Flyfly - Ploven13
Holstt - Ploven13
jones - Ploven13
Live - Ploven13
Toganim - Ploven13
danielgron - Ploven13

skatkat stemmer ikke


så vi står i et scenarie hvor udover faber selv så skal vi tro på at alle ulve stemte på deres leder ? den køber jeg ikke.

fivecats, flyfly, live er de tre muligheder der er, det ville være så sygt hvis alle ulve har stemt på faber når den var så tæt som den var.

jeg er confirmed af seer, det efterlader flyfly og ficecats.

derudover er det tydeligt at ulvene har tænkt rigtig meget over hvor de placere deres stemmer, hvilket gør det meget likely at de bruger det som argument i tråden.

dette peger især fingre af skatkat.

02-02-2010 10:15 #37

@Skatkat
Det er fedt at se hvordan du kan tage ting ud af kontext og ikke forholde dig til det der er sagt i det lange løb, men det er jo også det som gør jeg er sikker på at vi rammer rigtigt med dig som ulv

Men det kan selvfølgelig også være at jeg var med til at dele Pm´er ud
siden Twajzer nu blev ond og jeg havde meldt ham op til lynch 6 dage før spil start - at jeg så på dagen efterhånden som jeg har lidt reads vælger at gå efter Aurvandil må du jo tolke som du gør, men jeg vil stadig sige at min tidlige stemme på twajzer kan du ikke bruge til noget som helst hvis du har fulgt lidt med i pregame tråden.

02-02-2010 10:23 #38

Jeg tager afsted på uni om en halv times tid og er nok først hjemme igen ud på eftermiddagen engang.

Der vil jeg lave en post der viser hvorfor jeg ALDRIG kan være ulv. OG det er altså ikke så fimset og vag en post som den fivecats er kommet med. Der kommer argumenter for hvorfor jeg simpelthen bliver nødt til at være god.

02-02-2010 10:38 #39

Synes Live har en rigtig god pointe IMO... Det ville være fuldstændig sort at tænke sig at alle ulvene havde stemt på deres alpha i og med det var så tæt... Hvis vi antager at Live ikke er konverteret så bliver FC og Fly rigtig interessante...

Selvom Live pointerer at der er blevet tænkt meget over stemmerne, så synes jeg IMO at jeg må få noget kredit for:'

Dels at køre en vogn på Faber over 3 dage.. Og prøve at få ham stemt igennem.. Derudover giver jeg på dag 5 - den afgørende stemme 21:50 da det på det tidspunkt står 4-4 mellem Holstt og Faber.. Her stemmer jeg Faber hvilket jeg IMO aldrig ville gøre som ulv - da det trods alt ville være ret sygt...

Det efterlader at jeg skulle være konverteret siden da, men dels kan jeg ikke se jeg skulle være en særlig god kandidat, og dels tvivler jeg på at konvert ikke er brugt tidligere..

- X

02-02-2010 10:42 #40

Live>> Ud over din gode post, så savner jeg stadig noget begrundelse for hvordan jeg kan være ulv? Du siger jeg nærmest helt sikkert er ulv, hvorefter du påpeger 3 andre som værende ulve?...

Og tag gerne mit ovenstående indlæg i betragtning!

- X

02-02-2010 10:53 #41

malxom, har du ikke opdaget jeg bare siger ting engang imellem uden tanke, har ikke fulgt så meget med i dette spil som jeg burde.

nu har jeg taget dag fire, med grundlaget for hvorfor jeg tror vi har en godt gemt ulv i enen flyfly eller fivecats, med flyflys forsøg på at skifte til faber klokken 22:00 som ville have gjort det til et draw synes jeg fivecats skal ses meget grundigt igennem.

derudover synes jeg også det peger fingre af skatkat hvis eneste argumenter er stemmefordeling, noget de obv har tænkt meget over.

jeg tror dog jeg kan få sneget en dag eller to mere ind jeg kan gennemgå, så må vi se om der ikke kommer noget frem omkring dig der kan pinpointe dig som enten god eller ond.

men pt siger min gut feeling du er mulig ond.

02-02-2010 10:57 #42

Mener ikke vi kan bruge Jones post fra kl.19.18 til ret meget. Tror han brugte sit peek på mig og fandt ud af at jeg var god. Han understeger flere gange at jeg er god + han er klar til at frede mig + han spørger meget ind til hvem jeg ser som ond, det må være fordi han ved jeg ikke er ulv. Tror ikke han har peeket nogle af jer andre. Det er derfor han er så uklar i sin post kl.19.18 igår, hvor vi også kan se han har Holstt på den forkerte side. Synes ikke vi kan bruge hans posts til at cleare nogen af jer andre.

Gode: Flyfly, Noctra, rasmus303

mulige onde: Fivecats, Malcomx, Live, Skatkat, UTG

Hvis vi kigger på UTGs liste fra igår så har han chris + mine gode som onde. Tror vi skal finde de onde på UTGs gode liste, da han er den mest oplagte onde. Synes måske ikke vi skal stemme på ham, da han virker meget ukordineret med resten af de onde.

02-02-2010 10:57 #43

med din ovenstående post in mene er det noget der skal ses på, korrekt, det ville du ikke gøre som ulv.

02-02-2010 11:00 #44

Okay fair nok... Synes det er en rigtig god observation med FC og Fly.. Har haft dig og FC som de bedste kandidater til konvertering som Jones også skriver 01-02-2010 01:00...

FC var ret confirmed fra næsten start - og lige pt kan det sagtens være at det er i en af de to vi har vores bedste bud på ikke at tabe spillet i aften..

Men ville da være super hvis du kunne kigge dagene igennem, har selv gjort det samme dog uden noget meget nævneværdigt endnu.. Har noteret en del ting ned, men ja...

For mig er problemet vel lige nu, at jeg egentlig kun har Rasmus som god.. Og så enten Live eller FC.. En af dem.. Af ulve har vi så Fly, UTG, FC/Live, Skat og Noctra.. Som alle kunne være mulige ulve i min bog... :/

- X

02-02-2010 11:07 #45

jeg har obv været et ringe covert af flere grunde.

jeg kørte ret hårdt på holstt fra start og jeg har ikke være vildt aktiv.

fivecats har været det perfekte convert.

men somsagt jeg nægter at tro at ALLE ulve har stemt på deres leder på dag fire.

flyfly tror jeg vi er nødt til at cleare for hans forsøg på at få det til at blie 7/7 selvom hans stemme først kom klokken 22:00

er træt af den situation, men det efterlader fivecats som den mest likely.

skatkat undlod og bruger i sit argument sine ligegyldige stemmer, det er muligt der er stemt på mange ulve, men de har jo været relativt safe på ikke at blive hængt.

02-02-2010 11:23 #46

@Live
Twajzer var rent faktisk i farezonen på dag 1, og det er Fivecats der skifter væk fra ham, ikke mig.

Faber blev rent faktisk hængt.

Jeg var efter Chris og hans slip up på dag 1.

Det eneste der reelt er at udsætte på mig, er at jeg ikke brugte min præmie i går, men tænk lige over den, hvis jeg var ulv, tror du så ikke jeg ville have skrevet at jeg have peeket en god som værende ond, hvis folk så i dag havde stemt på den person, så havde de onde vundet?

02-02-2010 11:25 #47

At ulvene generelt har tænkt meget over hvem de stemte på modbevises iøvrigt af at Faber faktisk har stemt på gode ca. hver eneste dag, hvis vi begge var ulve ville jeg nok have talt med ham om det, i stedet for at hænge ham ud for det.

02-02-2010 11:34 #48

twajzer er altid i farezonen.

02-02-2010 12:21 #49

Okay.. I forhold til de posts der har været i dag - og antagende at Live er god, så ser ser sådan her ud..

Gode:
Malxom
Skat
Live
Rasmus
½Noctra

Onde:
UTG
FC
Fly (indtil videre + Lives argument med stemmen er emget fornuftigt)
½Nocta (Hvis Fly er god - må det være Noctra i min bog.. )

På trods af begivenhederne i går, så synes jeg Skats spil har været super meget indbygger agtigt.. Han nævner det selv, og har også af alle været stående som en af dem der var "mest" gode eller hvad man nu siger...
Hvis han ikke er blevet konverteret så tror jeg næsten ikke på ham som ulv..

Det må være sådan jeg ser det lige nu.. Der skal stadig læses meget igennem idag.. Men umiddelbart må den være sådan... Hvis vi rammer ham der er konverteret tror jeg sku vi vinder ;)

- X

02-02-2010 12:34 #50

1. - sagde det var dumt at lynche holstt

2. - det undre sku mig en del at jeg ikke er blevet dræbt af ulvene endnu, men jeg tror det skyldes de ikke ser mig som den store trussel.

3. - at rasmus kommer med kritik på min liste gør ham i min bog bare mere ulvet idet han er nød til at forsvare sig selv / få fokus væk fra ham..


kan forstå det er lidt farligt at smide en vote ud her i endgame? hvad er smartest at gøre? sidste spil jeg var i endgame fuckede jeg op pga det jo..

02-02-2010 12:56 #51

Så har jeg kigget det lidt igennem. Rasmus skulle være clearet og det ser ud som om, at live er peeket good i starten, hvilket ikke betyder så meget efter der er 1 convert.
Jeg tror ikke det er et tilfælde at der er 3 der ændre sin stemme på samme tidspunkt (Live, Chris og UTG). Og chris var ond i stedet for holstt... mindfuck me lidt mere...

Jeg er rimelig sikker på, at vi har 3 gode i Rasmus, mig og FlyFly
Hvis der er nogen, der har spørgsmål til mig hvorfor jeg tror dette, skal jeg nok svare på det. Vi fangede 2 ulve og synes jeg sku være et bevis nok

Det efterlader:

FiveCats
SkatKat
Live
Malxom
UTG

@FlyFly, vi skal have confirmet nu, så kan du ikke sige, hvorfor Skatkat skulle være god?

Vi ved, at de ulvene vidste, at holstt var normal god, og derfor vil de gå efter en anden go da de er seer, selvom jeg ikke synes at det freder UTG, som blev stemt på af (med)ulve i mine øjne og selvfølgelig som altid er der en masse der ændrer sin stemme lige før tid.

Lige nu er jeg mest for at gå efter FiveCats, UTG og Live... Rasmus, vil gerne høre dit syn på, hvem du tror der er sikrest ulv

02-02-2010 14:24 #52

Jeg har været Jones indlæg igennem - hvert eneste et for at finde hans peeks.
Jeg har samlet dem herunder og forhåbenligt kan det cleare mig - både som god og ikke konvertert

Dag 2
15.56
CykelNille er ond. ( Jeg har sagt det før, og siger det gerne igen. Props til Nille for at deltage så meget selvom han er ny.. (2> spil)

16.20
Jeg har fucket up i mine svar, bare for at I ikke får mange point.

@FiveCats
Hvorfor mener du CykelNille er ond?
Foe vi opfatter da pænt forskelligt.
Nat 1 PEEK tydligt CykelNille som God

Dag 3,
18.07
!Live! Jeg håber at se mere til dig i dagens tråd, for indtil nu har du givet din vote. Du plejer at være garanti for nogle gode analyser, og det er dét vi har brug for. (om de er rigtige er lige meget, de skaber debat)

20.23
Gode
Live: rigtig gode analyser og gør sit for at vi får fanget nogle ulve

21.00
Efter at have kigget på tråden fra igår og i dag kunne jeg godt finde på at proppe Malcom på min gode liste.

NAT 2 PEEK enten Live eller Malxom,

Dag 4
11.51
Live- Jeg kan simpelthen ikke se ham være converteret(forudsat han startede god.)

16.07
For min skyld behøver du ikke kigge FiveCats indlæg igennem.
Jeg mener han er god, omend jeg har haft min tvivl.

NAT 3 Peek – denne kan også betyde at han peeker malxom i nat 2 og Live på denne Nat 3

DAG 5
21.18
@ Fly

Din liste ser nogenlunde ud.
Jeg mistænker Live for at være den konverterede person i spillet.
Jeg havde ham på min gode liste de to første dage, men efter det synes jeg kvaliteten er dalet lidt.
FiveCat burde stå som GOD på din liste, det er han i hvert fald på min.

NAT 4 PEEK her er jeg i hvert fald peeket som GOD, om det er denne nat eller natten før??


Dag 6
00.50
@ Malcom
Rart at se der er en der ikke går helt i spåner.
Mht til FC så har jeg haft ham som god de første par dage.
Det gør sig også gældende med Live.


Dag 6
19.18

FiveCats/Malcom
Rasmus303
Og så har jeg Live på også

NAT 5 PEEK – Tror han tager Rasmus her

Og bekræfter de 4 gode han har set ?

Spørgsmålet er blot hvor evt. konvertering er sket.
og jeg tror faktisk at de har nappet Malxom. især hvis han som jeg tror var den første Jones peeker af os 3 (FiveCats, Live, Malxom)

Men kommentare imødeses

02-02-2010 14:39 #53

FC... Det er et godt indlæg du laver.. Men igen.. Altså med mindre at jeg skulle være blevet konverteret i nat/forrige nat giver det ingen mening at jeg skulle være ulv...

Har på intet tidspunkt spillet mærkeligt/underligt.. Og satte ligeledes den afgørende stemme på Faber 10 min før tid, som så var alpha.. Hvilket IMO var ret underligt i så fald jeg var ulv... Især fordi der ikke var nogen særlig grund, og at jeg allerede havde min stemme på Holstt.. Jeg ændrer den altså aktivt for at ændre resultatet...

Derudover skal du altså holde fast i at Jones først er blevet kendt som seer i dag!!!.. Dvs. ulvene har altså ikke ANET hvem der har været peeket eller ikke være peeket... Hvis Jones har set mig som god nogle af de første dage - så er jeg det IMO!! stadig.. Da jeg på ingen måde har været et særlig godt konvert target, da jeg ikke rigtig var på særlig mange gode lister før her senere i spillet...

Det var du derimod, og dermed har DU været et super target... Men hvis du kan finde én grund til jeg skulle være konverteret - altså hvorfor ulvene skulle have brugt det på mig, så hører jeg det meget gerne :)

Dog er jeg enig i, at man må antage at vi 3 (Live, FC og mig selv) alle var gode fra start - spørgsmålet er så bare om/hvem der er blevet konverteret.. Dog tænker jeg at vi muligvis nok allerede har nakket den konverterede..

VIGTIGT!!!
Og det er IMO vigtig info - hvis vi kigger på oversigten kan vi se Chris står som "normal ond", hvor de andre normale står som "Håndlangere".. Kunne det ikke MEGET vel tænkes at Chris var den konverterede? I så fald vil jeg vove og påstå at vi er tæt på GG, i og med at Live, FC og mig selv må være meget tæt på 100% confirmed - og det dermed ser rigtig godt ud..

Vil meget gerne høre kommentare på ovenstående - især fra Live og FC...

- X

02-02-2010 14:42 #54

Nå ja.. Og lige en sidste kommentar til FCs indlæg... Meget fint du har samlet indlæg, men sørg da for at få det hele med - det er IMO super ulvet kun at have de indlæg med der hjælper din sag...

"Jones
01-02-2010 01:00
@ Holsst, Live og Fivecats


Hvis I hver især vil være så venlige at begrunde hvorfor det ikke er jer selv, der er blevet konverteret og hvem af de andre to det så er.
Følgende må gerne indgå i forklaringen:

-Ulvenes tanker bag konverteringen af jeres mistænkte ( en af de to andre )

-Hvilke tanker I har gjort jer om de andres skift i spillestil de sidste 3 dage, i den forbindelse, hvilken nat konverteringen skulle være sket...

-Hvordan skal afstemningerne styres fra nu af? ( wagons eller som fly forslog igår)
"
Her mistænkes FC og Live også for at være de konverterede af Jones, hvilket igen i mine øjne betyder, at for at vinde spillet SKAL en af dem dø - med mindre vi har fået den gave vi behøver i form af Chris.. Se ovenstående indlæg..

- X

02-02-2010 14:49 #55

@Malxom

det fordi at jeg alene har kigget på indlæg som minder om peeks
alt andet er jeg skøjtet henover, men jeg kan vældig godt lide din ide om chris, men nu vil jeg se om jeg kan nå hjem inden lynch tid

sidder som sagt i tåstrup og skal til stevns

02-02-2010 14:56 #56

FC>> Fair nok.. Der er fandme også mange indlæg efterhånden at holde styr på..

Men altså i forhold til vi har must lynch resten af spillet - med mindre der skulle ske et eller andet vildt selvfølgelig, så synes jeg egentlig det ser okay ud ^^

- X

02-02-2010 16:14 #57

@Noctra

Det er svært at sige.

Forstår ikke hvorfor Jones siger at Fivecat på dag 5 er på hans GOD liste og han så på dag 6 har ham både som god og ond. Hans post på dag 6 burde være et signal om, at han hverken har peeket FC eller Malcomx, men han havde jo FC på sin GOD liste på dag5. Det er lidt underligt.

Malcomx skifter sin stemme på et kritisk tidspunkt til faberhasted på Dag 5. Det kunne godt tyde på han er god. det har i måske snakket om.

Måske kunne Skatkat være et godt lynch

02-02-2010 16:16 #58

Det er så smadret at Jones ikke står frem. Det ville have hjulpet os sick meget, nu skal vi til at gætte hvem han havde peeket. Hvis han bare var stået frem igår ogsagt hvad han vidste.

Jeg skal have læst op på de forskellige dage.

P.S. er der nogen der utvetydigt kan finde ud af hvem jones havde peeket, det bør stå 100 % sikkert skrevet i gårsdagens tråd. Det skal det simpelthen gøre.

02-02-2010 16:19 #59

malxom, angående chris så tror jeg gm lavede en fejl, jeg er næsten 100% sikker på at chris først blev skrevet som død normal god.

dette kan være en ekstra indikation på han var konverteret hvis gm bare kopierede fra hans start liste.

men måske en kan spørge gm omkring dette ?

altså om gm først skrev chrisjrdk på som død normal god ved en fejl.

i såfald vil jeg mene at vi er sikre på han var konvertet

02-02-2010 16:24 #60

rasmus, hopper du ikke lidt rundt ?

02-02-2010 16:44 #61

jo måske. ved jeg ikke. gør jeg nok hvis i ikke kan følge mig.

02-02-2010 16:53 #62
OP
GM skrev ikke Chris - Normal god først, for at rette det bagefter. Der har stået normal ond, hvilket er rettet til håndlanger nu.

Spørgsmål til GM:

Vil en konverteret spiller blive vist som dette ved sin død?

Svar = Nej
02-02-2010 17:12 #63

Rasmus>> Vi har snakket om det, og vil også mene at det må være forholdsvist indlysende at det er et ret stærkt "read" eller hvad man nu vil...

Sku trist at høre at det ikke var Chris der var konverteret, i så fald tror jeg min stemme ryger i retning af FC der er det eneste logiske bud på konvert..

Faber, Twajs, Mc og Chris tror jeg næppe har været konverteret, den eneste der kunne have været et bud var Chris, men han var nu heller ikke meget oplagt i mine øjne.. Altså må konvert stadig være i live...

Af de resterende levende mener jeg kun det kan være Fly, Live og FC.. Og af dem mener jeg det må være FC>Live>Fly... Og da jeg lige pt har en meget god fidus til live, grundet nogle rigtig gode indlæg i dag må det IMO være Fly eller FC der er konverteret...

Fly mener han kan vise han 100% er indbygger - dette ville være skønt!.. Det efterlader FC som også belejligt er på vej mod det jyske..

Lynch FiveCats

- X

02-02-2010 17:26 #64

dag 1: stemmer jeg twjazer og lader min stemme stå selvom jeg er afk hele aftenen. Altså frygter jeg ikke at der skal komme mange stemmer på twajzer.

dag2: Dagen efter at der har været meget heat på twajzer, laver jeg det samme nummer een gang til. Jeg stemmer twajzer og tager ned til en kammerat og drikker øl uden nogen internetadgang. Det gør jeg KUN hvis jeg er indbygger. Det ville være en alt for stor chance hvis jeg var ond, så skulle jeg nok kunne finde en indbygger og skrive hvorfor jeg synes han er lidt suspekt.

-Den dag hvor det var close race mellem faberghasted og ploven13 kommer min stemme først kl 22.00. På dette tidspunkt kan jeg udligne stemmerne hvis min stemme når at tælle. Jeg sendte faktisk beskeden 21.59, men den kom først frem kl 22.00 pga. laggen på PN's servere. Dette burde virkelig cleare mig 100 %.

Derudover så anbefaler jeg igår kl 21.45 at skatkat skal bruge sit peek på chrisrjdk. Dette ville jeg aldrig gøre hvis jeg var ond.


Please kom med spørgsmål til mig hvis nogen betvivler at jeg er god. Og kom med dem nu, lad være med at betvivle at jeg er god kl 21.30 når lortet brænder på.

02-02-2010 17:28 #65

"Altså frygter jeg ikke at der skal komme mange stemmer på twajzer." - Jamen halløj ulv??... IMO ret uheldig valg af sætning...

- X

02-02-2010 17:31 #66

@malxom

hvorfor er det et uheldigt valg??? Jeg frygter ikke at der skal komme stemmer på twajzer, da jeg ikke har noget at frygte, da jeg har ham som ond.

02-02-2010 17:41 #67

Det lyder da mere som om du skriver: At du ikke er bange for at sætte din stemme der og gå afk, da du ikke er bange for der kommer en masse stemmer på Twajs der er ulv - og du ikke er bange grundet de få stemmer.. ^^...

Ej, men altså - ved selvfølgelig godt hvad du mener, og synes da også du er forholdsvist clearet.. ^^

- X

02-02-2010 17:52 #68

Jeg er forholdvis i tvivl om mange forskellige personer, og med de rette argumenter kan jeg nok stemme på hvem som helst.

02-02-2010 18:00 #69

Betryggende :S

- X

02-02-2010 18:30 #70

Jeg vælger at følge mængden her idet jeg har følgende til at være oplagte til convert:

live
fivecats
0,5 noctra

Samtidig kan jeg også nikke til malxom og flyflys argumenter hvilket gør det til et skud i tågen hvis jeg voter.

02-02-2010 18:50 #71

Jamen halløj, lækkert UTG tror det vælger at converte en newbie der gik så meget efter faber den anden dag. Har været med til at tage faber og twajzer og jeg ser det som en joke du nævner mig UTG... Tror sku også Malxom er god, ellers spiller du sku godt...

Har stadig den samme klike som Ulve...

UTG, ville det gøre dig noget at stemme på FiveCats eller Live i aften?

02-02-2010 18:57 #72

kommer ikke tila t forsvare mig selv, burde nu heller ikke være nødvendigt, at jeg skulle være konverteret er ikke ret logisk, jeg ser klart fivecats som den bedste mulighed her.


men find en enkelt i er 100% sikre på er ulv og hold stemmerne der, der kan ikke laves vogne i dag, jeg kigger ind 21:45 og smider min stemme på den der har flest stemmer.

laver i vogne eller ikke kan få opbakning på kun en enkelt, så har vi tabt.

02-02-2010 18:59 #73

Det er en deal live, men hvad hvis vi har valgt at stemme på dig?

02-02-2010 19:04 #74

så har vi tabt, så betyder min stemme ikke så meget.

02-02-2010 20:10 #75

Så lad mig stemme først, selvom jeg er meget i tvivl om hvem der skal stemmes på. Hælder frem og tilbage mellem forskellige personer, men der skal jo vælges en.

Fivecats støttede Faber de gange han var i problemmer. Det er det afgørende for mig. Tror han er vores bedste bud på en ond.

Lynch FiveCats

02-02-2010 20:13 #76

@ Noctra

Hvis der er flere som siger god for jeg stemmer på en af de to er jeg villig til at gøre det ja

02-02-2010 20:24 #77

Jeg følger rasmus og håber så meget at ham med fem katte også har en ulv boende...

Lynch FiveCats

02-02-2010 20:26 #78

OKay... Lad det briste eller bære - jeg stemmer også Fivecats... Er ret sikker på at vi skal have Live eller FC dræbt på grund af konvert for at vinde.. Så vi kan ligeså godt få det afgjort med det samme..

Er Live ond.. Jamen så tillykke ulve, så har i, i vært fald leveled mig...

Dog føler jeg mig nu også ret sikker på at FiveCats er et super bud på en ulv - og dermed tættere på vores sejr...

Men gode - få nu FUCKING stemt allesammen - ellers er det altså game over.. Vi er tæt på nu, ingen grund til at smide det væk...

Lynch FiveCats


- X

02-02-2010 20:31 #79

Waw... Det var 3 stemmer.. Og med Rasmus og mig som gode minimum, så kan ulvene vinde nu ved at stemme på ham i så fald han er god...

Så hvis ikke det er sket indenfor.. Hmm.. 5-10 min.. Så har vi sku nok fanget en ulv boys ;)

- X

02-02-2010 20:32 #80

Er ikke online mere for i dag, så min stemme ryger også på FC idet jeg ser det mindre sandsynligt at live sku være ond eller converteret

lynch Fivecats

02-02-2010 20:33 #81

Det gik godt nok hurtigt, 22 min og fire stemmer...

02-02-2010 20:35 #82

Nå, så må jeg også hellere
Lynch: FiveCats

02-02-2010 20:41 #83
OP
FiveCats dør.

FiveCats = Normal god.

De onde vinder, tillykke.

Evalueringstråd kommer senere :)
02-02-2010 20:43 #85

Who let the dogs out - WOOF WOOF WOOF :D

02-02-2010 20:43 #84

Auuuuuuu, Auuuuuuu, Auuuuuuu, Auuuuuuu, Auuuuuuu, Auuuuuuu, ^^...

Så owned gode.. ;)...

Men tak for spillet.. Bliver sjovt at skrive i updaterings tråden...

- X The Wolf! ;)

02-02-2010 20:44 #86

HOWL HOWL

Owned ;)

Sådan gutter!

02-02-2010 20:45 #87

Flot spillet gutter.....! PIS OSSE!!!

02-02-2010 20:46 #88

En evalueringstråd er meget tiltrængt.

02-02-2010 20:48 #89

n00bs :D

02-02-2010 20:53 #90

@UTG

Du har lige givet den største sviner i alle werewolf-spillenes historie på PN. Når du kalder andre folk for "Noobs" topper det alle andre tidligere svinere tilsammen.

02-02-2010 20:54 #91

Det er sgu ikke godt når UTG skal have lov at hovere og kalde andre for "n00bs" :(

02-02-2010 20:56 #93

Selv et ur der er gået i stykker viser korrekt to gange i døgnet.

02-02-2010 20:56 #92

fuck hvor er det skidt spillet indbyggere ;-)

Den evalueringstråd skal fandeme have gas

02-02-2010 20:57 #95

Fatter slet ikke hvordan i ikke bare kan tage den nemme ud i dag og stemme utg og så se hvordan det ser ud i morgen

02-02-2010 20:57 #94

Tak til UTG for hans utrolig mange vægtige indlæg hver eneste spilledag.

02-02-2010 20:58 #96

irl har i den grad ramt mig, så jeg vil næppe være i evalueringstråden før fredag aften.

Flot spillet ulve.

02-02-2010 20:58 #97

UTG blowede sidste spil så hårdt, at hvis han var et ur der var gået i stykker ville han kun vise korrekt 1 gang i døgnet :D

02-02-2010 20:58 #98

Hold kæft du er da en nar IRL Faberg

Lynch Faber IGEN

02-02-2010 20:59 #101

Forstår heller ingenting af at UTG ikke bliver taget ud idag.. wtf :)

02-02-2010 20:59 #100

@Rasmus

Hvad hvis det er et digitalur? Høhøhøhø...

Til alle, GG :)

@faberg

Jeg hader dig.

02-02-2010 20:59 #99

hehe tak tak Noctra det har været en fornøjelse at mindfucke jer ;-)

02-02-2010 21:01 #102

Awww Jacob dont hate me love me :-)

Til gengæld bør vi finde ud af hvordan helvede vi begge fremover kommer til at overleve i fremtidige spil.

For hvis folk tror at jeg tager dig ud hver gang jeg er ulv så vil det jo give mening for ulvene at tage dig ud hver gang :-(

02-02-2010 21:02 #104

Tror ikke at vi ulve havde forventet at UTG havde levet så længe ;-)
Også dejligt i ikke tager ham ud tidligt da han selvfølgelig var shaman ;-)

02-02-2010 21:02 #103

Evaluering?

02-02-2010 21:03 #105

Vi vil have evalueringstråd nu :-)

02-02-2010 21:03 #106

Jeg håber ikke der begynder at komme en ny trend med at jeg skal ryge på en af de første dage :(

Fra nu af tilkendegiver jeg bare på førstedagen, hvis jeg har spottet dit tell, og så kan vi få det ud af vejen :)

02-02-2010 21:04 #107

@ Faber, du har aldrig mindfucked os og vi tog dig ud! Du stinker og er klam at høre på, pak dit pis og flyt ned på havets bund hvor du hører hjemme!

@ Ulve (UNDTAGEN FABER)
Very nice play

02-02-2010 21:05 #108

Jeg har et par ting jeg gerne vil sige i hvert fald :D

Først og fremmest: Toganim for MVP!

02-02-2010 21:06 #110

HU WW mellem Nocra og faber coming up?

02-02-2010 21:06 #109

Haha Noctra vi gav jer ellers en kæmpe chance igår hvor Chris desværre ikke fik skudt en ;-)

Og mit bolsje i Djowgerns mund lukkede da kæften på ham :-)

02-02-2010 21:07 #111

@Djowgern tror sgu godt jeg kan overbevise ham om at han selv må være ulven ;-)

02-02-2010 21:08 #112

lol :D

02-02-2010 21:08 #113

@Toganim og Thingy

Forventer kraftigt at være på modstanderhold af Noctra når i vælger spillere her næste gang :-P

02-02-2010 21:11 #114

n00bs :D

02-02-2010 21:13 #116

Djowgern lynchet var dejlig epic fail :D

02-02-2010 21:13 #115

Var sku et sjovt spil synes jeg - men damn gode i blev sku revet lidt rundt.. især når i kommer til at se den endelige fordeling af specials mv.. ;)..

Og Holstt.. Håber du nu forstår hvorfor jeg var så hård ved dig.. ;)

- X

02-02-2010 21:15 #118

Ja!!.. Men vil vove og påstå der var en del ting der var epic fail.. :P..

Men er jeg nu også sikker på nogle andre vil kommentere i opsamlingstråden.. ;D..

- X

02-02-2010 21:15 #117

Belastende at det her lorte spil dukker op på forsiden konstant når jeg har trykket "skjul tråd".

02-02-2010 21:16 #119

Kan især godt lide at vi giver indbyggerne en enorm chance i dag ved lige præcis ikke at nå at skyde nogen igår og at Jones så rammer lige den ulv han ikke må ;-)

02-02-2010 21:16 #120

meget imponeret over vores speciels i det her spil...

02-02-2010 21:16 #121

@ Faber, næste gang er du død på dag 1! Om jeg så skal komme og cutte dit net og skrive til GM at du skal modkilles! DU mindfuckede ingen, så go er du...

02-02-2010 21:18 #122

Ja jeg forstår heller ikke hvorfor jeg skulle lynches, men det kommer der nok mere om i opsamlingstråden.
Jeg skal i hvertfald nok komme med et indlæg omkring mit spil. der desværre skabte en del forvirring.

02-02-2010 21:19 #126

nå evalueringstråd er oppe lad os fortsætte der og irritere mrpaulsen lidt mere

02-02-2010 21:19 #125

Elsker at jeg var god på din liste fly, du er den jeg er mest bange for når jeg er ulv ;)

Også nice at være på Thingy's 11-mands indbyggerliste med 10 indbyggere, easy ;)

Men vi var da lige ved at slacke sejren væk til sidst

02-02-2010 21:19 #124

Gud ja Faber.. Havde jeg helt glemt... Fatter dog heller ikke at gun ikke blev brugt i går aftes lige inden lynch.. :S...

Der failede i IMO lidt kære med ulve.. Men var desværre ikke selv tilstede, da jeg var i krig med snevejret :P

- X

02-02-2010 21:19 #123

@Noctra
Fat nu at man spiller som et hold. At jeg dør er fucking ligegyldigt.

Kig på den dag hvor jeg er oppe imod Ploven.

3 ulve mener jeg det er stemmer på mig de sidste 2 ulve stemmer slet ikke. Som en del kommenterer i dag kan de simpelthen ikke tro på at vi ville spille den på den måde.

Tough luck Flyfly du var ellers rimelig spot on på visse tidspunkter.

02-02-2010 21:20 #127
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=211037

evalueringstråd - værs'go.
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar