WW - Beauty And The Beast - Dag 2

#1

Generelle regler:

Så er det ved at være tid til, at vi skal starte dette spil.

Vi har mange nye spillere med, så erfarne spillere, tag hensyn til disse, og hjælp dem godt i gang.

Der er IKKE day1 passes

Nye spillere, der ikke har helt styr på reglerne, bør kigge på nedenstående link.

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=198039

Disse regler er de grundlæggende for spillet. Dog vil dette spil have nogle variationer, i form af nye specials, events - og hvad jeg ellers har kunnet finde på ;)

I er alle velkomne til at stille spørgsmål til mig via PM, dog vil jeg poste spørgsmålene anonymt i tråden, så der ikke er angleshooting.

Jeg har godt nok mange af jer på msn, men for lethedens skyld, vil jeg have ALLE natte-actions via PM! - Er de ikke modtaget via PM, vil det blive betragtet som, at man har valgt ikke at bruge sin evne den pågældende nat!

Det ER tilladt er bruge farver når man skriver. - Dog er farven blå forbeholdt GM!

Det er ikke tilladt at bruge fed skrift, med undtagelse af lynch votes.

Når man vil sætte en vote på et lynchtarget, skriver man ordret: "Lynch: AlleDemDerSigerJegOuterMigSelv"

Jeg vil IKKE poste votecounts, medmindre jeg har overskydende tid/lyst til dette. - Der vil komme nogle, men ikke så mange. Så det er jeres EGET ansvar, at få disse votecounts op!

Setup:

1. I vil IKKE få at vide, hvad god/ond ratioen er!

2. I dette spil er der én eller flere helt nye specials.

3. Jeg har i dette spil valgt at medtage en shaman til de onde!

4. Seer/seers har INTET pregame peek fået.

5. De onde må IKKE skrive sammen, før dag 1 er gået i gang!

6. I får ikke mere af vide end det! :)


Deltagerliste:

Aurvandil - DØD - Normal god
Chrisrjdk
Comeback
CykelNille
danielgron
Djowgern
Faberghasted
FiveCats
Flyfly
Holstt
Jacob32DEN - DØD - Halvseer
Jones
Live
MacPhersson
Malxom
Noctra
Ploven13
Prille
rasmus303
robertoloda
SkatKat
StonieN - DØD - Normal god
TheGreatPete
Thingyman
Toganim
Twajzer
UTGwithURmom
xschultz92
Zeeto

Udskiftere:

Eksplicit


Dag 1:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=209930
25-01-2010 22:42 #2
OP

Final votecount dag 1:

[6] Aurvandil - StonieN
[0] Chrisrjdk - Aurvandil
[0] Comeback
[0] CykelNille - Aurvandil
[0] danielgron - UTG
[0] Djowgern - Aurvandil
[0] Faberghasted - Aurvandil
[1] FiveCats - Aurvandil
[0] Flyfly - Twajzer
[1] Holstt - StonieN
[0] Jacob32DEN - toganim
[1] Jones - StonieN
[0] Live - Holstt
[0] MacPhersson
[0] Malxom - xschultz92
[0] Noctra - Stonien
[0] Paddehat
[0] Ploven13 - StonieN
[0] Prille - Blank
[0] rasmus303 - StonieN
[0] robertoloda - FiveCats
[0] SkatKat - Twajzer
[7] StonieN - Aurvandil
[0] Thingyman - Blank
[1] Toganim - Jones
[3] Twajzer
[1] UTGwithURmom - StonieN
[1] xschultz92
[0] Zeeto - Twajzer

GM ser MEGET ilde på at man slet ikke stemmer. (MacPhersson, din stemme kom efter 22, og er derfor ikke talt med.)

Hvis du har tænkt dig IKKE at stemme på nogen, så skriv BLANK!






Det blev en lang og sej kamp for Udyret og hans tjenere. Ild blev spyet, vaser blev smadret, skud, pile og slag blev uddelt til højre og til venstre.

Da klokken slog 22, trak Gaston og hans håndlangere sig tilbage, og de gode kunne nu se, at der over i hjørnet bag stumtjeneren lå en død krop.

De kunne med gru se, at en af deres egne var blevet myrdet.

StonieN - Normal god


Specials samt onde bedes sende deres natteaktioner til mig via PM inden 23:55


DET ER STADIG NAT, DER MÅ IKKE POSTES!

26-01-2010 00:06 #3
OP
Kampen var slut for nu, og folk var begyndt at falde til ro, for at samle krafter til det næste slag.

Pludselig lød der et HØJT skrig fra et af tjenernes sovekammer.

Alle styrtede derned, og kunne med gru se, at Jacob32DEN var blevet offer for Gaston og hans håndlangere.

Men natten var ikke slut endnu, Aurvandil var, som så mange gange før på vej ud af sin seng. En mørk skikkelse var det sidste han nogensinde fik at se.

Da tjenerne fandt ham, var det tydeligt at der var mere end 1 der havde forsøgt at slå ham ihjel...

Jacob32DENS PM:

Cogsworth (god): Du har arbejdet for din prins i mange år, indtil han blev forvandlet til et udyr. I samme ombæring blev du forvandlet til en ur. Grundet din travlhed som udyrets tjener, kan du kun hver anden nat kigge på en medspiller, og se hans sande jeg.
Første peek nat 1

Aurvandils PM:

Du er normal god.



Kampen er i gang - DET ER DAG. I MÅ IGEN POSTE!
26-01-2010 00:09 #5

Hmmm mere end 1 der havde forsøgt at slå Aurvandil ihjel. Betyder det vi har 2 lunatics?

Noget lort med vores seer forstår ikke lige hvordan ulvene fandt ham

26-01-2010 00:09 #4

Interessant.
Jeg går i seng om lidt men ville lige have update.

hvordan skal vi tolke "... var det tydeligt at der var mere end 1 der havde forsøgt at slå ham ihjel" ?

Har ulvene 2 kills?
Er der 2 lunatics?

26-01-2010 00:10 #6

Nogen der har forklaring på jacobs død forresten?

26-01-2010 00:12 #8

Det var alligevel en jævnt skidt nat. Det er vildt ærgeligt, at de fandt en halvseer. Især inden han nåede at lægge nogen peeks.

Er det ikke unlikely at der er 2xluna eller 2xulvekills? Jeg tror mere det var nogle af de præmier folk har fået.

26-01-2010 00:12 #7
OP
Spørgsmål til GM:
Hvis 2 personer (evt. ulve + lunatic) forsøger at dræbe den samme - hvem får så kill?


Svar - Ulve/Onde
26-01-2010 00:14 #9

Hmm... så vidt jeg husker var det Live + Aurvandil der vandt præmier (men ret mig gerne). Hvis Live har lyst til at claime det kill som en del af hans pregame præmie så kan vi (måske) få afklaret det

26-01-2010 00:15 #10

@Cykelnille

Jeg tror meget vel du kan have ret i at en eller flere af pregame gevinsterne kan have været et luna kill. Det finder vi vel ud af imorgen nat

26-01-2010 00:15 #11

@ toganim

"interessant"? Det er din reaktion til, at en halv seer døde?

Men jeg tror altså nu, at det var 2 lunatic kills. Måske er der en normal lunatic samt en person der vandt et engangs-lunatic kill. Det er dog ret irrelevant at diskutere lige nu.

I går var desværre mega fail. Jeg fornemmede det tæt på deadline, men det var for sent at gøre noget. Det var i øvrigt ikke min mening ikke at smide en stemme, men jeg kiggede begge kandidater igennem for at finde ud af, hvem der var det bedre valg og var helt i vildrede og nåede lige akkurat ikke at stemme før, at det var for sent.

26-01-2010 00:18 #12

Thingy, "interessant" kom da jeg havde læst det om aurvandil. Det var først bagefter jeg læste at han var halvseer- hvilket jeg så også kommer ind på i posten efter.

Det er fint du kan konstatere at det var fail at lynche en god. Jeg fornemmede det dog først da han blev vist som god.

Og ja, jeg ER sur

26-01-2010 00:22 #13

I forhold til at det var fivecats og djowgern(de stemte begge på aurvandil) der vandt pregame events kan det meget vel tænkes at mindst een af dem har haft mulighed for et lunatickill(hvis ikke begge 2).

26-01-2010 00:23 #14

Fedt, jeg troede det var aurvandil og live.... så går jeg bare i seng, jeg kan obv ikke huske noget lige nu.

Thingy jeg mener at du havde ngoet du ville poste idag, det vil jeg se frem til.

26-01-2010 00:26 #15

Btw, jeg regner med at poste igen inden jeg tager på arb, mellem arb og træning, og så efter træning (hvor jeg vil være online fra resten af aftenen).

Hvis folk vil have noget specifikt jeg skal forholde mig til så gerne highlight mit navn eller sådan noget så I sikrer jer at jeg ser det.

Jeg ser frem til Holstt, Thingy og Lives fortolkninger af det hele.

Jeg håber lidt at ingen claimer det "ekstra kill" så vi reelt har 2 lunatics

26-01-2010 00:32 #16

Lidt offtopic er der så nogen der har en ide om hvad det kan koste at få en ny plombe. Har netop tabt en oldgammel plombe pænt irriterende.
Så nu må jeg hellere til tandlægen for første gang i 10 år :-(

26-01-2010 00:34 #17

Wow havde ikke regnet med 3 kills på EN dag. Crazy nok WW vi har fået gang i denne gang :-)

Har ikke de store reads, andet end at fortsætte med de andre lynchkandidater fra i går.

Vil dog som sagt tidligere, hellere end gerne følge en af de mere rutineredes lynch forslag.

Ses i morgen :-)

26-01-2010 00:38 #18

@ UTG

Ehm. Lynch + ulvekill + luna. Er det ikke ret normalt?

Det er da meningsløst bare at følge en erfaren spiller, bare fordi han er erfaren. Det er meget bedre for de gode, hvis du selv skriver nogle tanker. For det første, bliver det nemmere at sige noget noget om dig, og for det andet: Hvordan ved du, at den erfarne du vil følge ikke er en ulv?

26-01-2010 00:39 #19

Jeg finder Jacob's død rimlig interessant

Thingy hvorfor tror du at ulvene valgte jacob?

Hey flyfly er du virkelig med i dette spil ;) Hvad er dine reaktioner oven på førstedagen+?

Håber på at se flere personer lidt mere i tråden i dag! (Stemmer desuden for her de første dage et oprette en ny tråd måske kl 18/19 hvis det ikke er for besværligt, for det tog mig over 1 minut at loade tråden op mod EOD)

26-01-2010 00:41 #20

Vil også gerne gentage mig selv i lad nu være bare at stemme på nogen fordi en rutineret gør

1. Giver ingen mulighed for os andre at cleare jer hvis i bare hænger fast på en anden

2. Hvis i følger en blindt og han er ulv hva så?

26-01-2010 00:43 #22

Jeg ved ikke, om jeg orker at skrive en længere tekst om seerstrategi, så jeg holder det forholdsvist kort og simpelt:

Alle skal sørge for at efterlade (fake) peeks hver dag. Et peek er en utvetydig tilkendegivelse af, at en bestemt person er enten ond eller god.

Eksempler:
"Jacob32DEN er en indbygger."
"Min indbyggerliste: chrisrjdk*, flyfly, robertoloda"
"Jeg er 100 % sikker på Aurvandils godhed."
"Jeg har taget et kig på StonieN og jeg stoler på ham"
"Hvis du spørger mig, så skal Thingyman aldrig lynches"
"xitaah er uden tvivl mit allerbedste indbygger read i dag"
"Holstt har aldrig læst mig forkert før; han er umuligt indbygger i dette spil"
"Jeg ved med garanti, at dette ikke er Lives indbyggerspil"
"Haha, din lille ulv, jeg skal nok lade dig være i fred"

Der er nok også bedre eksempler end dette. Herudover fungerer det bedst, hvis man laver lange indlæg og kan skjule sit peek inde i en af dem. Hvis man laver et kort indlæg, så er der større chance for, at ens peek bliver opdaget. Ens peeks skal altså helst ikke skinne klart igennem på overfladen for alle og enhver. Ulvene vil sjældent være motiveret til at læse hvert eneste indlæg igennem for at holde styr på alles peeks.

Generelt skal man også passe på med sine formuleringer - især som seer. Det er fuldstændig utilgiveligt at dø uden at have efterladt peeks, som er tydelige ved nærmere gennemlæsning, hvorudover det også er meget farligt for en seer at cleare den forkerte person.

26-01-2010 00:43 #21

@chris

Jeg er med:-) Ved ikke lige hvad min reaktion er, udover at jeg på ingen måde er tilfreds med resultatet.

Åbenlyst at lunatic/eventvindere har taget aurvandil ud for at få info omkring ham, og dermed info omkring afstemningen. Jeg skal have læst gårsdagens tråd igennem igen, men visse navne falder mig umiddelbart ind som gode som f.eks. holstt, live, rasmus303, djowgern.

Derudover synes jeg altid det er spændende når Thingy får lov til at overleve nat1, så tænker man sit.

26-01-2010 00:48 #23

Det er det største omgang lort det her, og synes det lugter af noget gennemtænkt muligvis af nogle rimelig erfarende spillere, som har manipuleret med os og gjorde præcis som de sagde... Hmm...
Hopper også i seng pisse sur. Først ryger man ud af GSOP med Raketter i Preflop og lige efter ser man det her stads...

26-01-2010 00:51 #24

Hmm hvorfor Djowgern? Synes jeg plejer at se en indbygger i ham hurtigt, er ikke rigtig sket endnu denne gang.

Thingy bekymrer også mig en hel del lige nu han virker utroligt off

26-01-2010 00:52 #25

Well good point cykelnille

Synes bare jeg har haft mega uskrub de sidste par spil. Folk synes åbenbart det er sexy at lynche mig :-) Men vil da lige kommet med et par hurtige tanker så,

Holst er så syg at det ville være sygt hvis han var ond, har det lidt med ham som jeg har haft det med thingy de sidste par spil (der var han god) - har noia på over at blive overleveled, men det er jo en del af gamet. Derfor + til ham.

Schultz92 får lille - fordi jeg tror han sagtens kan være god, men er den der har bidraget med mindst, derfor ser jeg indtil videre helst noget på ham, men skulle da ikke undre mig thingy eller holst kommer med bedre ideer i morgen :-)

26-01-2010 00:53 #26

Jeg ved ikke, om jeg gjorde det tydeligt nok, men ALLE - inkl. normale gode - skal sørge for at efterlade peeks.

Lad som om du er seer, at du har peeket person A, og at du nu har til opgave at få efterladt dette peek i tråden.

Dette giver 2 fordele:
1) Det hjælper seeren med at skjule sig og holde sig i live i længere tid.
2) Man kan få information ud fra ulvenes seer hunt.

26-01-2010 00:54 #27

@ chrisrjdk

Hvordan virker jeg off, om jeg må spørge?

26-01-2010 00:56 #29

Og dette er mest henvendt til toganim:

Lad for guds skyld være med direkte at spørge folk, hvem de har fake peeket.

26-01-2010 00:56 #28

@Thingy

Lige den sidste post fra mig inden jeg smutter i seng.

Vi er enige om du meget gerne ser folk fake peeke onde også ikke? De gange hvor folk har fake peeket har det nemlig stort set altid været fake peeks af gode.

26-01-2010 00:57 #30
OP
PADDEHAT

Du har til kl 02:00 i nat, og hvis der intet er postet der. Bliver du udskiftet.
26-01-2010 00:57 #31
DØD

Gl!

De bedste dør altid først :)
26-01-2010 01:01 #32

@ faberghasted

Det er at foretrække, at man kun fake peeker folk gode (eksemplerne var både fake og rigtige peeks; der skal ikke skelnes mellem dem). Men hvis man synes, at man har et knaldgodt read, så er det mere troværdigt, hvis man kan smide et ulvepeek ud. Hvis en person bliver dræbt med et fake ulvepeek, så skal denne person som regel straks dø dagen efter.

En mere ting seers:

Hvis dit første peek var en indbygger, så bør du helst forsøge at blive ved med at peeke indbyggere. Hvis dit første peek var en ulv, så skal du omvendt forsøge at fange flere ulve.

Hvis du er i tvivl om, hvorvidt du skal stå frem, så er svaret som regel: NEJ! Hvis du har efterladt dine peeks, og du ved at vi finder dem, så er alt i orden.

26-01-2010 01:02 #33

Som jeg skrev i går synes jeg der er flere ting der kendetegner det jeg clearer dig som indbygger på der mangler i øjeblikket og det her var første gang du har svaret hvor jeg har henvendt mig til dig

26-01-2010 01:05 #35

@ UTG - Godt, at du kommer med nogle tanker.

"Synes bare jeg har haft mega uskrub de sidste par spil. Folk synes åbenbart det er sexy at lynche mig :-)

Jeg husker måske forkert, men har du ikke også været ond, i de sidste par spil? :D ..

Anyways. Jeg er enig med dig mht. Holstt. Jeg kan ikke se ham som andet en god lige nu. Der ville ikke være nogen grund til at ændre lynch i sidste øjeblik, hvis han var ulv, da de jo begge to var gode. Schultz kan jeg ikke gennemskue lige pt.

@ Alle

Det er selvfølgelig ikke usandsynligt at Thingy er ulv, men er der ikke gået lidt mode i, at han må være ulv, hvis han overlever de første dage? Personligt står han højt på min gode-liste pga. tonen i hans indlæg, og hans rolle i angleshooting-snakken. Er det ikke ligeså sandsynligt, at ulvene bare havde et read på Jacob32DEN og gik efter det?

26-01-2010 01:05 #34

@ chrisrjdk

Jeg kan godt huske dine henvendelser, og hvis jeg ikke tager helt fejl, så var der ikke rigtigt noget at svare på? Du skrev bare, at du bekymrede dig om mig. Hvad skal jeg sige til det?

Men hvad mangler der i øjeblikket?

26-01-2010 01:08 #37

"Thingy jeg er lidt bekymret ved dig indtil videre synes virkelig jeg mangler at se nogle af de ting jeg plejer at kunne cleare dig på, og vi har været alt for meget enige so far."

True det er ikke direkte et spørgsmål men den slags forventer jeg da en reaktion af en art på

"Thingy hvorfor tror du at ulvene valgte jacob?"

This

26-01-2010 01:08 #36

@ Thingy

En mere ting seers:

Hvis dit første peek var en indbygger, så bør du helst forsøge at blive ved med at peeke indbyggere. Hvis dit første peek var en ulv, så skal du omvendt forsøge at fange flere ulve.


Hvorfor? Er det ikke altid en fordel at fange ulve?

26-01-2010 01:10 #38

@ chrisrjdk

Jeg gennemlæser tråden i morgen, og så kan jeg måske give dig et bedre svar. Jeg kan ikke rigtig erindre indholdet af hans indlæg, men umiddelbart kunne det måske hænge sammen med, at han ikke var helt så fremme i skoene og så aktiv, som han normalt er.

26-01-2010 01:12 #39

@ CykelNille

Because I said so :P

_________________________________

Ikke mere strategidiskussion. Der blev brugt alt for meget tid på dette i går. Jeg har givet jer alle de nødvendige råd for at landsbyen kan spille optimalt, og så må I tage det ombord eller ej. Nu skal vi fange ulve.

26-01-2010 01:15 #40

toganim jeg vandt ingen præmie, og havde jeg nogen kræfter døde holstt obv.



26-01-2010 01:18 #41

@ Live

Så med andre ord har du ikke læst gårsdagens tråd? Ok, fedt.

26-01-2010 01:20 #42

håbede lidt du døde så vi kunne komme i gang, sålænge du lever skal du nok få ledt stemningen fra den ene gode til den anden.

har skimtet lidt, men sålænge holstt lever har vi en ulv der, så nej, der er absolut ingen grund til det endnu.

26-01-2010 01:23 #43

læste dog hans fine indlæg omkring det var en fælde, og hvis du tror på det, så må man afskrive dig som ond ligeledes og spillet som tabt, gider ikke nogen 300 indlægs diskutioner med dig :O) så hellere tabe.

26-01-2010 01:24 #44

@ Thingy

Lol :P .. Fair nok, at vi ikke skal snakke en masse strategi. Syntes bare det lød mærkeligt.

26-01-2010 01:26 #45

@ Live

Så du er simpelthen 100 % sikker på, at Holstt er ond?

Og i stedet for at bruge denne viden til at løse spillet, så bestemmer du dig for at opføre dig som et barn?

Og det er sødt, at du synes spillet er tabt, hvis man på dag 2 kommer til at læse en enkelt person forkert.

26-01-2010 01:31 #46

Jeg vil dog gerne påpege en underlig ting ved Holstt: han havde ingen selvstændige mistanker i går. Hans ulvereads lænede sig lige lovligt meget op af andre folks mistanker. Han plejer ikke at være sky for at komme på banen med sit helt eget individuelle input.

26-01-2010 01:34 #47

@ Live

Jeg ved i øvrigt ikke, hvad dit problem er. Hvis du vil have andre folk lynchet, så må du kæmpe for det.

Og jeg var imod de lynches, som vi havde. Jeg skrev tydeligt "HOLD OP MED AT STEMME STONIEN" en halv time før deadline, og jeg havde på intet tidspunkt overhovedet kommenteret på Aurvandil-sagen, som virkede ret random.

26-01-2010 02:29 #48
OP
Paddehat tages ud af spillet.

Udskifteren er TheGreatPete
26-01-2010 07:42 #49

Lige nogle tidlige morgentanker.
Kan Jacobs kill ikke være rent og skær tilfældighed? Der har jo ikke
Været pregame Peeks, så det har vel været rent taktisk af ulvene har taget Jacob udog så været pivheldige? Props til Nille for at være dem mest aktive nybegynder.
Thingy, at skifte taget 20 min før lynch er virkelig svært af få landsbyen til at følge, der er jo så meget lag...

26-01-2010 07:58 #50

UTG jeg havde lige givet dig bare lidt + point fra igår- og så laver du en post 00.34

Noctra00.48 ro på. Vi har ”kun” mistet en halvseer. At aurvandil blev taget ud er ikke det helt store, det sparede os nok i det mindste for et mislynch

Thingy00.56 Det mindes jeg ikke at have gjort tidligere. Jeg har lavet nogle meget direkte og engagerede opfordringer:)

Velkommen til spillet til TGP.

26-01-2010 08:11 #51

thingy, ja jeg er tæt på 100% sikker på holstt er ond, ligesom jeg var sikker på at du absolut intet bare nogenlunde plausibelt grundlag havde for at køre på stonien i går.

at han siger han er god igen var vel nok den mest latterlige grund jeg nogensinde har hørt for at nogen skulle være ond.

men det nytter ikke noget at diskutere.

GL og lynch holstt

26-01-2010 08:25 #52

Live for helvede, læs tråden fra i går igennem.

Godeliste dag 2:

Live
Holstt
Rasmus303
Thingy
+ de døde :(

Twajzer er stadig i mit søgelys. Jeg vil gerne have ham på banen, og det undrer mig at han ikke stemte i går.

26-01-2010 08:29 #53

Zeeto "for helvede" ohhh så forklar mig venligst hvem har lavet den liste og hvorfor skulle den være korrekt.

26-01-2010 08:38 #54

Men vil prøve at give et bedre grundlag for hvorfor holstt er ond, så i halvhjerner selv kan se det :O)

1: Han starter sick uheldigt ud, med en sætninge ingen normal god vil vælge, dette indrømmer han selv, men claimer det var for at lægge en fælde for en ulv

allerede her er vi et spot hvor han har gjort sig til enten god non special eller ulv, jeg hælder obv mest til han er ulv.

2: han kommer med lister, alenlange lister, dette hører til grund nr 3, men slår dem bare sammen i en.

holstt er normal meget argumenterende, dette er han ikke i dette spil, istedet prøver han at være hjælpsom med lister, noget der er sygt nemt for en ulv at gøre, og noget han ALDRIG vil gøre som god, af flere grunde.

han mener han er god for byen, og at lave en liste så tidligt vil kun gøre ham til et target for ulvene.

han kan ikke argumentere på samme måde mere fordi han ved han ikke kan fange en ulv, eftersom han selv er en, derfor vil han stå i en skod situation, og han valgte den lette løsning med bare at lave lister istedet, som denne her nedenunder

Holstt
25-01-2010 19:42
Vis blog
Hvis deltagerne ikke kan finde ud af noget så simpelt, så må vi andre vel få en chance?

8)

Robertoloda er helt klart god. Posten 19:09 er ikke fra en robertolodaulv, og så har jeg også to af hans gut feelings på min gut feeling-liste. Så:

Ny liste:

Godeliste p.t.
SkatKat
FiveCats
rasmus303
Live
Thingyman
Toganim
UTG
chrisrjdk
Twajzer
Zeeto
toganim
Malxom
faberghasted
Aurvandil
Djowgern
Comeback
robertoloda

Ondeliste p.t.:
StonieN
Jacob32DEN
xschultz92

Udenfor kategori p.t.:
CykelNille
danielgron
Flyfly
Jones
MacPhersson
Noctra
Paddehat
Ploven13
Prille


dette gør ham ikke til 100% ond, men det er ret tæt på.

26-01-2010 08:41 #55

zeeto, og medmindre du har et bare nogenlunde ordenligt argument for at den liste er korrekt bør du lynches for at være for dum.

hvis der er grundlag for den er korrekt bør jeg lynches for dovenskab.

men medmindre spilstyrrer er stået frem og har sagt disse spillere er gode, så kan du ærligtalt rende og hoppe med din liste.

26-01-2010 08:42 #56

Hej, sikke en møgnat :(

Jeg er optaget af møder hele dagen på arbejdet, så jeg kan ikke følge meget med før fyraften, regner til gengæld med at være tilstede hele aftenen når ungerne er i seng :)

Mine tanker om nattens forløb:

2 vogne med i alt 13 stemmer er sgu for lidt når vi er 23, om Twajzer er 3. vogn med 3 stemmer kan man diskutere, men 16 af 23 er også i underkanten hvis vi skal bruge vognene til noget.
(Ja, jeg var ikke selv på en af de to vogne, så det er også en opsang til mig selv om at være tilstede indtil afstemningen er slut)

At Lunatics tager Aurvandil giver god mening når man har en tæt afstemning der ender med lynch af en god, bare surt at der ikke var en ulv på nogen af de vognene :(

Jeg ved ikke om ulvekill af Jacob var tilfældigt, men eftersom han ikke havde pre-game peeks og derfor ikke kan have lavet noget peek i tråden vil jeg antage at de var forbandet heldige :(

I dag kunne jeg godt tænke mig at se en vogn på i hvertfald en af følgende:

Chrisjrdk (samme grund som i går)
Holstt (Mest på grund af Lives overbevisning)
Prille (Synes ikke han har bidraget med noget som helst)

Og så lige et enkelt taktisk spørgsmål (beklager hvis det generer):
Hvis vi har en tæt afstemning som i går, så er et flip vel bedre end en en-stemmes afgørelse som kan styres af ulvene ikke?

26-01-2010 08:44 #57

Derudover så er alle der ikke stemte i går rykket højere op på min ulveliste simpelthen fordi de nemt kunne have lavet en tredje vogn af Twajzer hvilket kun kunne være godt når vi nu ramte to gode :(

26-01-2010 08:45 #58

pis pis og atter pis

ja jeg var en af dem som var efter aurvandil.

min baggrund for det var

1 - at jeg jo mente han var ulv
2 - jeg syntes at det skiftede ret hurtigt fra Aurvandil til Stonien lige op til lynch afslutningen, så jeg troede også at der var nogen som forsøgte at lave et level
3 - tænkte at jeg var nødt til at få skudt mit kill af, siden jeg allerede har fået Thingy på nakken, man kan sige hvad man vil, men det gør en lidt ekstra udsat - havde ellers overvejet at gemme det lidt.

26-01-2010 08:51 #59

Umiddelbart er listen jo ikke god, da to af de døde er sat på under onde.
I går var der ikke den store kamp om wagons, hvilket kan være fordi vi har været helt forkert på den..?

Thingy, (Skatkat) og Live er indtil videre på Holstt så vi må lige få nogle flere på banen og gerne tidligt, jeg giver min vote omkring kl.18.

@xschultz
Jeg har stadig en feeling på du kan være ond, du har kun deltaget meget sporadisk og ikke blandet dig det helt vilde...?

26-01-2010 09:00 #60

@Live

Han skriver han er normal god undersåt, for at vise os normale gode at han kender til ordlyden 'normal god', men lægger samtidig den fælde han omtaler senere.

Når du angriber hårdt så er det fordi du selv kender ordlyden, men vælger at misforstå hans post af dimensioner og kun låser dig fast på undersåt.

Derfor er I to på min gode-liste, og det er klart at ingen ulve er gået efter jer. Det må være logisk at ingen vil fremover - især ikke når du er så god til at forvirre og så tvivl blandt de gode. Jeg ved at ulvene nu kan gå efter to færre, men det tror jeg nu allerede at de har fattet.

Thingys spil virker overbevisende som god - derfor. Det eneste men jeg har er at han er fortaler for at hænge StonieN men ændrer det en halv time før. Hvis han er ond kan han på den måde cleare sin ryg og frelst fortælle os gode at han altså prøvede at ændre det. Men mon ikke det bare var lidt klarsyn og en dårlig fornemmelse der ændrede det? Det vil jeg faktisk gerne høre Thingy om.

Jeg selv vil gerne angribe Toganim og Twajzer i dag. Jeg finder det mærkeligt at kun få spillere mente at argumentationen for Twajzer var god og endda bedre end et sølle 'igen' fra StonieNs side.

Toganim er for det meste bare et hunch. Jeg synes han skriver usammenhængende og kæmper for at forsvare hvad han selv mener, uden endda at være under den store beskydning. Jeg var ond med ham i et tidligere spil og jeg mener at kunne kende de samme træk, men jeg vil lige systematisk gennemgå hans indlæg senere i dag.

26-01-2010 09:11 #61

zeeto: du er jo komplet blank, gider jeg ikke spilde tid på, men fuck it gør det alligevel.

1: du kommer med en liste som om den er den store sandhed, i det mindste er du gået væk fra det.

2: nu siger du at han er god kun på baggrund af du godtager hans forklaring om 1 af de 3 ting der gør ham til en likely ulv.

nej han kender ikke ordlyden af godes pm, eftersom det han skrev var direkte kopieret udfra hvad spilstyrrer skrev i hans oplæg, så det beviser hverken fra eller til.

at du har ham på din godeliste udfra det gør dig ubrugelig som god.

1: hans første post, han bruger den ordlyd, hvilket gør ham til en non special god eller til en ulv, det confirmer intet, men det gør at han kun kan være de to ting, så tages der fejl mister vi ingen special.

2: hans afskeds salut med lad os håbe vi fanger ulve osv er ofte ulve selv.

3: hans spil er radikalt anderledes i dette spil fremfor hvordan det normalt er

han argumentere ikke som han altid gør når han er god, istedet vælger han at komme med lister, dette er endnu et ulve tell for langt de fleste, dog ikke thingy der gør det som indbygger.

med alt respekt, så er dette mit sidste svar til dig, eftersom det du skriver er ubrugeligt, holstt er på ingenmåde clearet, og han bør være en oplagt vogn af åbenlyse årsager.

26-01-2010 09:17 #62

Jeg vil lige hoppe tilbage til i går aftes kl. 21.40

Robertoloda kommer til at blive min kæphest i dag

3 indlæg igår og så den stemme, du skal sprælle idag

26-01-2010 09:57 #63
FiveCats
26-01-2010 08:45
pis pis og atter pis

ja jeg var en af dem som var efter aurvandil.

min baggrund for det var

1 - at jeg jo mente han var ulv
2 - jeg syntes at det skiftede ret hurtigt fra Aurvandil til Stonien lige op til lynch afslutningen, så jeg troede også at der var nogen som forsøgte at lave et level
3 - tænkte at jeg var nødt til at få skudt mit kill af, siden jeg allerede har fået Thingy på nakken, man kan sige hvad man vil, men det gør en lidt ekstra udsat - havde ellers overvejet at gemme det lidt.


Hvor mange rigtige havde du i pregame event?

Tjo, at du går efter Aurvandil når stemmerne skifter den sidste halve time kan jeg godt forstå. Der var ikke styr på afstemningen i går aftes, hvilket nærmest inviterede til kaos og manipulation fra ulvene.
Derfor kan dit kill forsvares, selvom det selvfølgelig er piværgeligt at vi er en halvseer og 2 indbyggere nede den første nat.
Lad os få bedre styr på det i aften...
26-01-2010 10:06 #64

@Jones

Jeg nappede da alle 3 i første hug, og som den eneste

det eneste jeg er ked af med aurvandil er at han ikke var ulv

nu er han så bare et mislynch mindre.

26-01-2010 10:23 #65

Super, det var for at få at vide hvilken grad af præmie du havde fået. Om det var middel god eller top god.

Jeg havde også luret det ville være skønheden og udyret.


Så har vi en confirmed der var efter Aurvandil, så mangler vi bare i hvert fald en til...
Det kunne være luna, der var efter ham af samme grund som FC.

26-01-2010 10:36 #66

morn guys.... så er jeg klar til en aktiv dag efter en skod-lang dag på arb irl igår....

jeg følger helt klart med på live´s tanker omkring holst, det virker som en smutter, fra en ulv der ikke havde stillet sig ind på indbyggermode....

ellers har jeg ikke det store at skrive endnu, jeg læser op på dagen igår igen, og vil ellers kigge ind i tråden flere gange iløbet af dagen.....

sætter vi wagons op idag vil jeg have holst med på den ene, og hvis vi gør bliver det så 2 eller 3 suspects ?

26-01-2010 10:54 #67

I stedet for at komme ind i en lang diskussion om hvor mange vogne vi skal osv. så lad os bare komme med en masse gode diskussioner af hvorfor forskellige personer er suspekte. Når klokken så nærmer sig 21 vil det ofte være ret klart om der bliver tale om 2 eller 3 wagons.

Angående Holstt er jeg sgu ret meget i tvivl. Jeg havde ham egentlig som næsten confirmed god grundet den sætning han skrev. Det afhænger dog helt af om man tror på han forsøgte at sætte en fælde op, eller om han selv faldt i et stort ulvehul.

Det mest irriterende er næsten at det vi sidder og dømmer ham ud fra vel reelt kan betegnes som angle shooting.

Når jeg får lidt tid her efter frokost vil jeg prøve at kigge Holstt posts igennem fra igår og se om jeg kan finde andet mistænkeligt.

26-01-2010 10:55 #68

Tror sku jeg er ved at få en go fornemmelse af spillet, og synes jeg kan cleare:

Rasmus
Zeeto
Live
Thingy

Holst står til gengæld i begge lejre i mit billede. Ved ikk hvor jeg kan placere ham endnu

Mener vi skal prøve med et par vogne i aften, og har minsandten også et par ulvemistænkte... dertil kommer:

xschultz92
SkatCat
Twajzer

Uddybning: xschultz92 virker mistænksom efter i går
Jeg tror flere af ulvene kan have undladet at stemme igår for at redde Twajzers liv, hvis der pludselig sku komme et hetz på ham. Eftersom jeg synes Twajzer igen skal være en vogn idag og synes bl.a SkatCats liste over nye mulige vogne er helt i hegnet, derfor mistænker jeg lidt ham for at få blikket rettet væk fra Twajzer...

26-01-2010 11:09 #69

Lækkert at se du er kommet i gang med spillet og har fået lavet dig nogle reads Noctra :) Du skal dog passe på med at direkte cleare nogen, altid hold dig lidt skeptisk. Jeg vil gerne høre årsager til at du har clearet zeeto og thingy?

Jeg ser ikke skatkat som ulv pt. de to andre er rimelige bud, og så lige to ting til alle

1. Lad nu være at bruge de næste par timer på at prøve at forudbestemme en eller anden vogn, argumenter, beskyldninger og stemmer frem og tilbage er fint og så tager vognene form(Selvfølgelig fint at sige han er mit suspect så synes han skal på en vogn men lad være bare at hoppe med fordi der allerede er en der har foreslået personen, uden yderligere argumenter

2. Der er visse ting der ser skidt ud for Holstt lige nu ja, men køber ikke at han skulle være en ulv jeg har stort indbyggerlean på ham, jeg synes vi skal fokusere andetsteds for i dag

26-01-2010 11:20 #70

chris, intet i hans spil virker som hans normale indbygger spil, så det er sjovt du har så kraftigt et lean.

I går blev totalt ødelagt som altid, grundet en fundemental forkert taktik som i aldrig kommer væk fra.

det er altid det samme, vogne er fine nok, men de er mere eller mindre ubrugelige når man vælger vogne på det forkerte grundlag.

nolge vil sikkert mene det var tyndt at claime holstt som ulv grundet hans intro.

true, gu er det tyndt, men han kan aldrig som special gå ud og gøre det, og tyndt er satme bedre end det grundlag stonien kom op at dingle for.

at der så er ekstra ting ved holstt der imo gør det unlikely han er indbygger, gør ikke hans sag bedre i mine øjne.

han har aldrig nogensinde spillet på denne måde som god.

26-01-2010 11:29 #71

Damn en skoddag i går!
To af mine primetargets røg begge som gode..

robertoloda kommer på min ulveliste grundet hans indlæg i går og hans pludselige stemme på FiveCats.

FiveCats ryger derimod på min gode liste mest af alt pga. hvad der skete med Aurvandil.

Ulveskala (1-5 minusser):

xschultz92: --
toganim: -
robertoloda: -


Indbyggerskala (1-5 plusser):

rasmus303: ++
Nocra: +
Comeback: +
FiveCats: +

26-01-2010 11:34 #72

@Live - Ja ok vi er uenigh mht. Holstt, synes jeg plejer at ha et godt read på ham og stoler på det indtil videre.

Lynch dag 1 er altid svært men jeg er enig i, at stonielynchet var på et sick tyndt grundlag

Jeg synes nu Holstt spiller meget som han plejer bortset fra hans liste som er begyndt at cleare alle i stedet for at fokusere på suspects, men vil han lave så radikalt om i et ulvespil? Jeg glæder mig dog til at høre fra manden selv i dag men mht. dine sidste to punkter


"2: hans afskeds salut med lad os håbe vi fanger ulve osv er ofte ulve selv."
Holstt er trods alt rutineret nok til at jeg vil kalde dette for rolle neutralt

"3: hans spil er radikalt anderledes i dette spil fremfor hvordan det normalt er"
Som sagt ikke helt enig og den radikale ændring i hans liste ser jeg som mere indbyggeragtig

26-01-2010 11:36 #73

@djowgern

Fivecats er god fordi han prøvede at dræbe aurvandil? den ser jeg gerne yderligere argumentation for

26-01-2010 11:40 #74

Fordi jeg ikke tror en ulv ville stå frem og skrive som FiveCats i det indlæg hvor han redegør hvorfor...

26-01-2010 11:42 #75

hmmm.....fik læst op på dag 1, og ved sq ikke hvad jeg skal sætte holst på mere, .... til gengæld har Thingy igen fået mine alarmklokker til at ringe, men det gør han jo i hvert spil :D .....

jeg læser det igennem igen senere for at se om der er noget jeg kan spotte.....


26-01-2010 11:46 #76

Attention flg. Deltagere og også alle andre :-)

Jones
Noctra
MacPhersson
Prille
rasmus303
Ploven13
Paddehat - jeg synes ikke jeg så et indlæg inden 02.00 er der kommet en indskifter jeg ikke fangede?


I er dem jeg lige ser som de nyeste medlemmer er den hemmelige kult her
Så vi skal jo lige have lidt pres på, heldigvis ser det ud til at de fleste af jer er godt i gang med indlæg.

Jeg har herunder en liste med dem jeg selv synes har været mest mistænklige i går, kan i ikke komme med en kort kommentar om hvorvidt i er enig eller ej, og selvfølgelig også komme med en fornuftig begrundelse

Alle andre er også velkommende til at byde ind

FiveCats´s Ulveliste Dag 1

Robertoloda
Chrisrjdk
Twajzer


Og så er jeg lidt bekymmeret over Holstt og Thingy.

Jeg vil dog godt gøre det klart at jeg ikke har set noget fra nogen af dem som indikere ulv endnu.

Men det spil i spillet det køre lige nu, hvor de dels elsker dels hader hinanden og skiftevis kommer med lister hvor de hver især er gode.
Jeg kunne faktisk sagtnes forstille mig at de 2 som onde sammen ville forsøge at level/mindf**** os alle sammen på netop denne måde.

Men hvorom alt er så er det lige nu fortrinsvis de 3 på min liste jeg gerne vil høre input om – så kom glad

26-01-2010 11:57 #77

@Thingyman
Tak for den bedste rådgivning omkring peeks, jeg til dato har set i et WW-spil!

Thingyman 01:31:
Jeg vil dog gerne påpege en underlig ting ved Holstt: han havde ingen selvstændige mistanker i går. Hans ulvereads lænede sig lige lovligt meget op af andre folks mistanker. Han plejer ikke at være sky for at komme på banen med sit helt eget individuelle input.

Jeg forklarede da vist ganske klart og tydeligt i går, at jeg forsøgte en ny taktik (Den meget lange godeliste i stedet for at sætte enkeltspillere i den varme stol). Jeg har endnu ikke taget stilling til dagens taktik, men det bliver nok den varme stols taktik igen. Jeg skal dog først have læst gårsdagens tråd grundigt igennem set i lyset af hvem, der døde og hvordan de døde.

Live 08:38:
Holstt
25-01-2010 19:42
Vis blog
Hvis deltagerne ikke kan finde ud af noget så simpelt, så må vi andre vel få en chance?


Bare til din info, så var det en kommentar til den igangværende eventkonkurrence.

@Live
Zeeto 09:00 forklarer situationen udmærket. Derfor er du også på min godeliste. Når du ud fra, hvad jeg har skrevet på dag 1, kan se mig som ond, så må jeg bare lade den ligge, da jeg har lovet faberghasted direkte og Thingyman indirekte ikke at snakke mere i en bestemt retning. Hvis Thingyman og Faberghasted ønsker, at jeg skal forsvare mig mod dine anklager, så skal de bare sige til. Men indtil videre vælger jeg bare at stå undrende overfor dine anklager. Jeg ser, at SkatKat og Prille følger dig og undrer mig ligeledes over dette. Spændende at se hvor mange du kan få med på din meget alternative logik.


Zeeto om Live og mig 09:00:
Derfor er I to på min gode-liste, og det er klart at ingen ulve er gået efter jer. Det må være logisk at ingen vil fremover - især ikke når du er så god til at forvirre og så tvivl blandt de gode. Jeg ved at ulvene nu kan gå efter to færre, men det tror jeg nu allerede at de har fattet.

Denne kendsgerning gør så også, at Live og jeg vil være potentielle shaman targets resten af spillet. Så jeg vil bede alle om at være opmærksomme på os resten af spillet og se efter tegn på, at vi har skiftet side.


Live 09:11:
nej han kender ikke ordlyden af godes pm, eftersom det han skrev var direkte kopieret udfra hvad spilstyrrer skrev i hans oplæg, så det beviser hverken fra eller til.

For the record: Ordet "normal" indgik ikke i spilstyrers oplæg.


@lunatic
Jeg skiftede lynchstemme fra StonieN til Aurvandil i går for at få en mere ligelig fordeling af stemmerne. På et tidspunkt skrev jeg, at jeg ville afgive min endelige stemme kl. 21.55. Det var min plan at stemme på StonieN i sidste ende, da jeg anså ham som en langt større onde-mulighed edn Aurvandil. Var der kommet gode begrundelser for, at Aurvandil var ond, havde jeg dog fastholdt min stemme på ham. Til sidst syntes jeg, at der var alt for mange stemmer på Aurvandil og skiftede derfor både af denne grund samt fordi jeg anså ham for bedste onde-mulighed til StonieN.
Hvis du ikke havde slået Aurvandil ihjel, så vi nu kan se, at han var god, kunne man let have tolket det sådan, at nogle at os, der stemte på StonieN lige før stemmeafslutning, havde reddet en ond Aurvandil.
Så tak til lunatic! Ikke for min egen skyld, men fordi dette lunatickill har sparet de gode for mange tåbelige diskussioner.


Faberghasted
Ang. din post 10:54, så siger du bare til, hvis jeg skal forsvare mig, og gør thingyman ligeså, så kommer jeg på banen med raketfart og -styrke. Jeg anser det ikke for angleshooting, og GM har heller ikke været på banen og sige noget i den retning. Og vi har i tidligere WW-spil haft alenlange diskussioner omkring enkeltord (navne og stillingsbetegnelser) fra GMs rollepm.
MEN du, thingyman og jeg blev vel enige om, at vi ikke vil gå længere ned ad den vej af hensyn til andre aspekter af spillet?




Nå, nok om det. Nu vil jeg nærstuderer gårdagens tråd med henblik på at komme med mit bedste bud på en potentiel ulv. I den forbindelse tager jeg meget gerne den anden vogn for at køre om kap med det lynchforslag, jeg finder frem til.
8)~


Jeg er tilbage ved 19-tiden eller før, hvis irl tillader det.

26-01-2010 12:00 #78

@ 5
I er dem jeg lige ser som de nyeste medlemmer er den hemmelige kult her
Mangler der noget i den sætning?Bare en test for at se hvor mange der læser mellem linierne
Umiddelbart har jeg pæææænt svært med at skulle komme med en 100% ulv, men de mange der ikke stemte + Twajzer's stemmer i går kunne godt hænge sammen.
En jeg godt ville have drøftet er schulle, han skrev 3- 4 indlæg i går om ingen ting, og forsvandt lige så snart der var en smule heat.
Nogen der kan give en count på hvor mange spil han har været med i, for han er ikke på Fivecats liste over nye, men igår skrev han at han var ny?

26-01-2010 12:06 #80

@Jones

Jeg mener at han har været med i nogle af de tidligere spil, men vidst ved at være noget siden.

26-01-2010 12:06 #79

Live om mig11:20
han har aldrig nogensinde spillet på denne måde som god.


Det er sandt!!


Nu har jeg været ond i de fleste spil, og følgende er også sandt:

Holstt har aldrig nogensinde spillet på denne måde som ond


Læg hertil at jeg allerede i introtrådene skrev, at jeg ville spille dette spil anderledes.

Og læg yderligere til at jeg i går klart skrev, at godelisten var en ny taktik fra min side.


PS: Jeg har i øvrigt til hensigt at fortsætte med at spille dette spil på helt andre måder, end jeg plejer. Rammerne for spillet skal sgu afprøves. Skulle jeg dø undervejs, så ok da, - især hvis det kan hjælpe de gode. Alle ved at jeg aldrig har klynket og klaget, hvad enten lunatic, revenant, ulve eller rebet har taget mig ud af spillet.

Flæbende babyskrig over egen ulykke er der andre af mine efarne medspillere, som excellerer i!
8)~

26-01-2010 12:07 #81

@ Jones

Jeg er skam ikke på Holstt. Jeg vil dog forholde mig åben over for ham, når jeg gennemlæser gårsdagens tråd om lidt.

@ Zeeto

Nogle af hans sidste posts samt den store stemning for ham overbeviste mig om, at han var et dårligt lynch. Derfor gik jeg i panik og måtte finde et nyt target for os; jeg overvejede ikke rigtig Aurvandil og Twajzer, da de havde virket ret neutrale på mig. Jeg valgte så FiveCats, men jeg blev i tvivl om det igen og unvotede, og jeg nåede så aldrig at vælge mellem de to ledende wagons igen før deadline.

@ Jones

FiveCats er da på ingen måder confirmed. Han kan stadig være en ulv, selvom han havde havde et engangs-nattekill.

Og xschultz92 har været med i 2 af vores allerførste spil, hvor han dog heller ikke ligefrem kunne betegnes som værende aktiv / hjælpsom.

26-01-2010 12:09 #83

holstt, jeg kan godt lide din taktik med at skrive lange indlæg for at skjule de små løgne, det er sådan store mænd bliver til :O)

26-01-2010 12:09 #82

FemKatte

Comeback er også newbie.

26-01-2010 12:13 #85

@Live
Hæ-hæ.

Udfordring:
Jeg synes, at du skal pille den store mand ned og fremlægge de små løgne, som du ser.

26-01-2010 12:13 #84

Er det helt væk at tro, at de onde holdte lidt lav profil igår? De kunne jo se at dem som var i farerzonen var gode, så de var ikke i problemmer. De kunne evt. have stemt lidt på hinanden, for at sløre at de spiller sammen til senere? Det var jo lidt uden risiko.

26-01-2010 12:15 #86

Bliver her en smågs tid endnu, for skal lige se, hva Live svarer.

@rasmus
Ikke helt væk, men der plejer atid at være mindst en ulv, som blander sig pænt meget i debatten og så et par stykker, der stykker snuden lidt frem.

26-01-2010 12:16 #88

@Thingyman

Fivecats ser jeg nu som ret god. Hvis en ulv havde vundet et lunatic kill så ville det godt nok være underligt at gå efter aurvandil efter min mening. Der bør han da klart gå efter en special. Og mon ikke alle var overbeviste om efter afstemningen at Aurvandil enten var indbygger eller ulv og altså ikke special?

26-01-2010 12:16 #87

holstt, in due time, mine interesser ligger lidt anderledes pt, vender dog tilbage senere i dag, der skal nok komme et fyldestgørende indlæg.

26-01-2010 12:18 #89

@ holst 11:57

nope jeg følger så ikke live´s anklager mod dig.... har skubbet dig tilbage i "aner ikke hvor jeg har dem"-kategorien igen jvf. min post 11:42

@ jones 12:00
lidt indbyggerpoints til dig.... fordi du skrev i skjult :D, det ville en ulv jo ikke behøve....

26-01-2010 12:23 #90

Ser heller ikke holst som ond på noget tidspunkt, derfor får han 100% her fra.

Jeg er sku lidt splittet på om vi skal kigge på dem som stemte / ikke stemte - føler lidt det bare er et flip da nogle folk er AFK af forskellige årsager.

Og kan ikke se hvorfor det er "ulvet" at være online kl 00.36 toga? I så fald er du 6 x så ulvet som mig i ifgl de forskellige indlæg mellem kl 00.00-00.30 :-)

Men bare rolig, smider ikke nogen lynch eller noget på dig. Det er du for vigtig til.

Håber ikke du lvler os som ulv i hvert fald!

26-01-2010 12:33 #91

@ faberghasted

Jeg vil gerne indskyde, at jeg også læner indbygger på FiveCats nu.

Men du har faktisk en rigtig god pointe. Ulvene ville have vidst, at Aurvandil nok blev nakket af vores lunatic, så hvorfor dog spilde et kill på ham? Hvis han var ulv, så ville han nok have skudt Twajzer (såfremt han er indbygger) eller en lignende suspect i fremtiden, som ikke stod forrest i rækken som target.




P.S. UTG er en helt anderledes mand fra de to første spil, som han deltog i her på siden. Han var indbygger i de spil vel og mærke.

26-01-2010 12:40 #92

Skal lige høre Holstt, hvem ser du som indbyggere lige nu?

26-01-2010 12:48 #93

@thingy

Ja UTG spiller markant anderledes og langt mindre retarderet end tidligere. Men det behøver imo ikke betyde at han er ulv, det kan være han bare vil spille ordentligt nu.

26-01-2010 12:58 #94

Venner og veninder!

Så er den godeste af alle gode trådt ind i spillet.. Vil læse lidt op på trådene og komme med min mening til hvem der skal i galgen.

Jeg stiller gerne op til krydsforhør de næste par timer fra nu af. Fyr løs og jeg skal svare en masse impulsive gode svar:)

26-01-2010 12:59 #95

Allerede igår synes jeg at Holstt's lange godeliste så tidligt lugtede lidt. At Live så oveni smider en 'håndfuld' gode argumenter gør ihvertfald at han får lidt yderligere mistænkelighed i min bog.

Twajser var et bud på en vogn igår hvilket jeg synes argumenterne var udemærket for. Hvis han kommer på en vogn i aften vil han sagtens kunne trække min stemme - indtil videre ihvertfald.

Holstt var umiddelbart den første til at smide Twajser på sin godeliste med begrundelsen (14:24) "Kommer foreløbig med på gode-toget, da hans svar til dig 14:04 ikke bare er godt og indbyggertoneagtigt, men også har en særdeles rammende beskrivelse af dag 1, som den plejer at forløbe." Har svært ved at se hvordan at det clearer Twajser at han kan komme med en beskrivelse af hvordan dag 1 foreløber?

Jeg synes at Rasmus rammer rimelig plet med sin beskrivelse 12:13. Med alt det kaos der var omkring afstemingen har det været rimelig let for ulve bare at holde sig i baggrunden og lade tingene gå sin gang, de var jo på 'ren grund'. Så bittert at hverken stonie eller aura viste sig at være værd at gå efter

26-01-2010 13:00 #96

@ flyfly

Kan du lige give os alle dine reads med så uddybende begrundelser som muligt?

26-01-2010 13:05 #97

TGP

Dig havde jeg jo helt glemt igår damn

havde jeg husket dig så havde vi ikke set denne post :-)

så havde jeg klart Nappet dig frem for aurvandil

Ulven kommer ulven kommer

26-01-2010 13:09 #100

@Fivecats

Øhh TGP er først kommet ind i spillet i nat klokken 2 som erstatning for Paddehatten.

Må indrømme du får lidt ulvepoints fra mig på grund af denne post. Linier som den du slutter af med er før set betyde man har hår på store dele af kroppen.

26-01-2010 13:09 #99

@ Five
TGP er først kommet med som afløser kl. 2 i nat....

26-01-2010 13:09 #98

Jeg har opgivet det irl, som jeg var igang med. Det her er for spændende, men fra 13.20 er jeg i hvert fald væk fra tråden nogle timer.

-------------------
Så er det tid til at kaste ALLE tidligere tanker over bord, og se på gårdsdagens tråd med nye øjne.

Første opgave er forsøgsvis at besvare spørgsmålet:

Hvorfor valgte de onde at tage Jacob32DEN ud?

Jeg har gennemlæst tråden alene for at besvare dette spørgsmål.



Jeg lavet en pointscore efter, hvem jacob var ude efter:

Toganim: -6
StonieN: -1
Twajzer: -1
Thingyman: -2 / +2
Live: +1


I sidste spil dummede jeg mig, da jeg ikke gik efter xitaah (som toganim bad om), da xitaah scorede klart flere minus end alle andre. Den fejltagelse vil jeg helst ikke gentage!

Men før jeg måske ender med at foreslå toganim til lynch, så er der denne interessante ordveksling mellem jacob og toganim at tage i betragtning:

Jacob 20:49
@toganim havde du ikke spottet en ulv?

Toganim 21:01
Jacob jo, men det var folk åbenbart ikke enige i :)

Jacob 21:07
Toga kan du ikke henvise til hvor?

Toganim 21:07
I mit indlæg 18:18

Jacob 21:19
@Holstt Ok. Jamen jeg siger stadig go på toganim, men den kan jeg vidst ikke finde nogen opbakning på.

Bonusoplysning:
18:18 skrev toganim blandt andet:
Jeg tror Jones er ulv baseret på hans indlæg 13.23. Går ud fra at der i hans PM stod noget om at han var en af Gastons "tro".


Ud fra ovenstående er mit bedste bud

lynch toganim


Ser meget gerne, at andre kommer med andre mulige konklusioner på de ondes nattekill på jacob32DEN.

26-01-2010 13:13 #101

@Noctra

Her på dag 2 ser jeg på spillet med nye øjne. De rettet mod ulvetells.

Men i går var jeg selv, Live og rasmus så godt som confirmed. Med en shaman i spil er det dog sådan, at hver dag er en ny dag, men to af os er i hvert fald stadig gode. Så der kommer ingen godelister fra mig i dag.

26-01-2010 13:16 #102

Jeg er med Holstt so far.

LYNCH TOGANIM

@fivecats

Godmorgen

26-01-2010 13:20 #104

@Holstt

Først og fremmest - fremragende analyse :-) Det må man give dig.

Men hvis Jacob er den eneste der lægger op til at ville lynche Toga, er det så ikke for åbenlyst at de tager ham som deres kill??

Jacob har ikke haft nogle peeks, og har imo. ikke haft nogle indlæg der kunne tyde på at han har haft nogen ' ekstra baggrundsviden' i forhold til os andre for at lynche Toga

26-01-2010 13:20 #103

@Noctra

Hvis du mener min liste med potentielle vogne er i skoven, så må du MEGET gerne argumentere for det :)

Mht. til vogne, jeg er slet ikke overbevist om at Holstt er ond, men eftersom jeg er ret sikker på at Live er god, føler jeg der er en god grund til i det mindste at have Holstt på en vogn. Det betyder jo ikke at han nødvendigvis skal dø, selvom det da kan give lidt info hvis han dør.

Mht. til Prille, så er du velkommen til at påpege hvor han kommer med god info.
Mht. til chrisjrdk så er den allerede forklaret, og eftersom alle de stemmer der senere er vist er røget på gode, så kan vi desværre ikke konkludere så meget ud fra stemmeafgivning i går.

Mht. at tage opmærksomheden væk fra Twajzer - nu prøvede jeg sådan set i går at få en vogn igang på ham som det bedste alternativ til StonieN (se post kort før kl. 20), så helt uden for min opmærksomhed er han nu ikke - jeg synes bare vi kan få mere information fra de andre vogne.

26-01-2010 13:22 #105

Jeg synes Holstt viser glimt af sin tidligere spillestil som indbygger i sin analyse, og synes derfor vi skal vente med vogn på ham.

Jeg synes dog stadig Prille og Chrisjrdk er oplagte :)

Derudover er alle der ikke stemte i går som sådan en smule suspekte - Macphersson måske ikke så meget da han prøvede men kom en anelse for sent :)

26-01-2010 13:23 #106

@ Holstt
Hvis du ikk svarer mig ser jeg det som om du ikk vil svare, og falder bestemt ikk i go jord

26-01-2010 13:31 #107

gode:
-rasmus303 (siger vist sig selv hvorfor han er god)
-fivecats pga. aurvandil-kill
-live(feeling)


onde:
-twajzer (pga. hans mystiske ligegyldige og "haha-lad .os-skabe-god-steming-posts)
-xschultz92 pga. mystiske post der ikke giver mening, f.eks. skriver han at han er nybegynder men han har altså psillet med før
-chrisjrdk(der er noget i hans spil der stinker langt væk af ulv. Hele følelsen af hans spil siger ulv)

Derudover så er der en anden som jeg meget tror er ulv eller speciel. Så vil ikke lige skrive hvem det er.

26-01-2010 13:34 #108

wow, et indlæg der ikke er vagt fra holstt, det var sgu fremskridt.

toga og utg er to kanon vogne btw,

26-01-2010 13:49 #109

Hold kæft, hvor er det røv at skulle til at læse op på sådan en lang tråd. Må indrømme, at den i første omgang kun lige er blevet skimtet.

Det er blevet foreslået, at vi laver en ny tråd omkring kl. 18-19, hvilket jeg er all in på. Det tar 100 år, bare at åbne tråden fra i går, og det er helt umuligt at komme ind i den omkring lynchdeadline.

Jeg må lige læse tråden fra i går igennem igen. Lige pt er jeg ret forvirret.

Er det kun mig der synes, at flyfly spiller ret mistænkeligt i det her spil? Ikke så mange indlæg og ikke rigtig nogen analyser.

26-01-2010 13:53 #110

@ CykelNille

Jeg holder også øje med flyfly. Han skal oppe sit spil gevaldigt.

26-01-2010 14:02 #111

ved godt mit spil har været horribelt so far, men jeg er sgu på de godes hold.

@thingy

Har et spørgsmål. Hvad skal jeg gøre i denne situation. Jeg er AFK i aften, men har en rigtig rigtig god fornemmelse af at en vis person er speciel/ulv.

Jeg frygter/forventer at ryge i aften, da jeg tror at denne person godt ved hvem det er jeg taler om.

Skal jeg oute hvem det er?

26-01-2010 14:04 #112

@Nille

Jeg synes du er gevaldigt inde i spillet og drager sammenligninger i forhold til andre spil, selvom du er ny. Det kræver en vis indstilling at følge med i de tidligere spil. Jeg har prøvet, men er blevet virkelig forvirret og og konfus så droppede det efter PN WW. Endnu en gang props til dig.

Jeg kunne sagtens hoppe på Toga, men det ville alt for søgt når nu han mente jeg var ulv.

er der nogen der har tid til at sakse xschultz indlæg fra igår?

26-01-2010 14:06 #113

@flyfly

out personen, tak!

Du spiller iøvrigt anderledes i dette spil, hvorfor?

26-01-2010 14:07 #114

Nårh drenge.. Kan se at anklagerne imod mig ingen ende vil tage...

Er dog lidt ked af at Flyfly syntes jeg er ond i sulet fordi jeg godt vil more mig lidt.. det passede mig ret dårligt da jeg blev pigesur... så vil hellere køre den anden vej rundt.. :)

Jeg vil godt prøve at komme med nogle lidt mere indholdsrige post's idag.. skal prøve at få dem afsted så hurtigt som muligt... Men er lige gået igang med en oprydning herhjemme.. Tingene var begyndt at gå ud i køkkenet af sig selv..

Der er nogle få jeg ser som mere indbyggerlike end andre.. Bla. Live, da jeg ikke se den spillestil skulle kunne betale sig for en ulv.. Men det vil jeg prøve at komme nærmere ind på senere... Der kigger jeg lige tråden igennem og så kigger jeg ud fra at ALLE er ulve.. Det gik bedst da jeg gjorde sådan sidst :)

Btw.. Ang. Manglende stemme igår.. CODMW2 tog min tid da der kom 3 venner forbi og vi skulle game.. og så.. ja.. glemte jeg det sgu... Men jeg kan ikke se at jeg ville have ændret det store?


Håber i kan overskue hvad jeg har skrevet :D

26-01-2010 14:08 #116

ahh.. nvm... CykelNille self...

26-01-2010 14:08 #115

Hvem fanden er Nille?

26-01-2010 14:09 #118

@ Jones

Jo tak. Men inden du bliver alt for imponeret, må jeg hellere tilføje, at jeg har været med 2 gange før ;) . Og det med at følge med i de andre spil - så har man en undskyldning for ikke at læse til eksamen :)

@ flyfly

Hvorfor skulle du være i farezonen til at ryge?

26-01-2010 14:09 #117

Jeg må i byen, skal lige hente en kreditkort og til noget job interview, men spiller GSOP igen i aften, så regner med at være her igen ved 19.30-20 tiden... Bye for now indtil da !

26-01-2010 14:12 #119

@cykelnille

Fordi jeg frygter at personer er ulv, og personen ved måske godt hvem jeg taler om.

Og når jeg ikke er til stede er der markant større chance for at jeg ryger.

26-01-2010 14:17 #120

@CykelNille
Argh... Så er du jo ikke helt noob.
Overspringhshandlinger FTW!

@fly
Er det ikke det WW går ud på? Sacrifice for the greater good,,
Hvis du ikke til i morgen, må vi kigge i tråden og se om vi kan samle samme tell op, som du har fundet.

26-01-2010 14:31 #121

@Faber

sorry, det var jo ikke for at være slem

men jeg har tydligvis overset posten hvor tgp kom ind, hvis du lægger mærke til min post hvor jeg gerne vil have noobs til at komme med kommentaret på 3 spillere ( hvad der for øverigt ikke er nogen af dem som har gjort )

så stillede jeg allerede spøgsmålet der om hvem der havde erstattet padden

og er der nogen som har større chance for at blive ulv i et hvilket som helst spil, end twajzer så er det TGP :-)

26-01-2010 14:32 #122

Damn der var meget at læse igennem... Skal have nærlæst det hele lidt senere, men umiddelbart synes jeg det er et par interessante ting..

Dels er jeg enig med Live angående Holstt.. Kan ikke lide hans lange indbygger lister, og hans manglende anklager mod andre... Tror sagtens han kunne være ulv..

Samtidig skrev jeg forholdsvist tidligt i går angående xschultz, og igen senere, hvilket der aldrig var nogen der kommenterede på - hvilket IMO også er mistænkeligt.. Da det sagtens kunne virke som onde der tiede den wagon ihjel.. Selvom jeg synes han var en væsentligt bedre mulighed end Stonien f.eks...

Til sidst synes jeg også at Chris virker suspekt.. Han er enormt "venlig" i sine indlæg, de indeholder ikke det store - og han stater bare det åbenlyse...

F.eks.
"Lækkert at se du er kommet i gang med spillet og har fået lavet dig nogle reads Noctra :) Du skal dog passe på med at direkte cleare nogen, altid hold dig lidt skeptisk. Jeg vil gerne høre årsager til at du har clearet zeeto og thingy?"

Derudover enig med folk angående FiveCats.. Ville et ondeteam IMO aldrig være blevet enige om havde været den bedste løsning..

- X

26-01-2010 14:36 #123

Flyfly du virker suspekt. Dit spil på første dagen passer på min ulve profill. Hvordan skulle den "ulv" du har spottet, gætte at du har spottet ham? du har ulve point i min bog indtil videre.

26-01-2010 14:43 #124

@rasmus

Fordi han bør vide at det er ham jeg taler om.

please sig mig hvorfor jeg har fået ulvepoint, det er jeg meget interesseret i at vide?

26-01-2010 14:47 #125

test

26-01-2010 14:51 #126

@flyfly

Har heller ikke så meget at have det i :) Men havde forventet et anderledes spil fra din side. Du har ikke været så aktiv som forventet, og når der så er andre der har samme fornemmelse, kan jeg godt støtte op om det.

26-01-2010 14:54 #127

Ham der ole fucker da op :-)

Nå som jeg skrev 2 gange :

Danielgron har kørt insta lycnh på mig de sidste 2-3 gange hvilket har gjort jeg ikke rigtigt har kunne tage det seriøst.

Men denne gang kom han først med instalynch EFTER jeg var begyndt at være seriøs. Og det er engentlig meget federe, så kan ligeså godt fortsætte sådan her nu.

26-01-2010 14:57 #128

@ flyfly

Du røg på min liste fordi jeg synes du plejer at være mere analyserede i dit spil, og der var generelt meget få indlæg fra dig i går. Men ved at læse dine indlæg fra i går igen får du alligevel lidt +point fra mig. Kan også godt se, at du skriver, at du ikke kan være så aktiv.

26-01-2010 14:59 #129

@rasmus

du skrev først:

Dit spil på første dagen passer på min ulve profill.

Og i posten efter skriver du: Har heller ikke så meget at have det i :)

Hvad skal det betyde??? At nogen af de andre begyndte at gå en anelse efter mig, og så er du klar til at bakke dem op?? Eller hvordan skal det forståes?

26-01-2010 15:00 #130

@ UTG

Fortsætte med hvad?

26-01-2010 15:05 #131

@thingy

Skulle jeg oute hvem jeg er rimelig sikker på er enten speciel/ulv??

Det har jeg nemlig ikke lyst til. Selvom TGP tydeligvis synes jeg skal oute ham.

26-01-2010 15:06 #132

Du har ageret, som jeg forventer en ulv vil agere på første dagen, og når der så er andre der har samme fornemmelse, så er jeg klar til at bakke dem op.

26-01-2010 15:11 #134

Fortsætte med at spille seriøst og sætte mig ind i tingene

26-01-2010 15:11 #133

@rasmus

Jeg kan garantere dig for at hvis jeg var ulv ville jeg sørge for 100 % ikke at ændre spillestil ift sidste spil=jeg ville aldrig tiltrække mig opmærksoomhed ved ikke at skrive.

26-01-2010 15:16 #135

@ flyfly

No idea. Det må du selv styre.

26-01-2010 15:27 #136

Det er godt at se at der er kommet mere gang i tråden, og endnu bedre at se at ingen er hellige (dog mener jeg at jeg burde være det)

Flyfly, du holder bare kæft! Jeg ved godt hvad du snakker om, og drop emnet med det samme! Det er direkte tåbeligt at snakke om medmindre du har planlagt at få info ud af det. Og no way in hell det skal outes. Hvis du vil have en gentlemanaftale om at det SKAL nævnes in case du dør- så kan jeg godt nævne det for dig.

Holstt, det er fint du laver et indlæg om jacob og mig, men hvad er din konklusion? Og husk at han ikke havde et pregame peek. Jeg finder det dog sjovt at TGP er så hurtigt til at støtte op omkring dit indlæg.
Hvis du har noget du vil spørge om så spørger du bare løs.

Flyfly14.02 jeg ved hvad du mener, og du skal ikke skrive det. Jeg ved det også og hans tid skal nok komme. Hvis vedkommende er ulv så er det ok at lade ham leve lidt længere da han ikke løber nogle steder. Hvis han er speciel så er det super vigtigt han får lov at leve

TGP14.06 Hvis jeg ikke troede du var debil af din ubegrundede støtte til Holstt, så er du det i hvert fald nu. Som om man outer en mulig speciel’

UTG (kan ikke huske hvor du skrev det desværre). Jeg mente ikke at du var ulv pga. tidspunktet for indlægget. Når jeg skriver ”UTGxx.xx” så er det for at referere til en bestemt post. Det er i stedet for at citere. Udelukkende for at gøre mine lange posts mindre.

Generelt er det lidt surt at Holstt ikke får mere respons for hans indlæg omkring mig. Jeg synes det er et fair emne og jeg kan til dels godt følge ham.

26-01-2010 15:28 #137

Lige et par ting:
Vil nogen lige påpege hvor FC skriver at han dræbte aurvandil i nat? Jeg kan ikke se det
Mht. manglende stemmer i nat giver jeg ikke så meget for det. Ulvene har kunne vælge imellem 2 gode og argumentere med wagon-teori.

Følgende personer indgår i ”Jeg ville ikke tude hvis lunatic tog ham ud”:
Holstt står med et ben i hver lejr i min verden, men lad os nu droppe ham som samtaleemne. Tror dog at Holstts rolle er ”Forvirret”

Twajzer: Hans indlæg med ”jeg håber I kan læse hvad jeg har skrevet” lugter imo væk af at man bevidst prøver at lave et ”improviseret” indlæg og derfor få indbyggerpoint. Jeg husker godt at han skrev han skulle game med nogle venner så jeg lægger ikke så meget i hans manglende stemme.

Robertoloda: Vælger at komme med et lidt mystisk indlæg i går aftens da han smed stemmen. FC bemærkede også dette men ikke så mange andre gjorde.

Følgende personer indgår i ”Jeg ser dem gerne overleve lidt længere”
Toganim: Ikke behov for en forklaring i guess

Thingy: Generelt fine posts- og jeg ser stadig frem til flere. Han spiller meget indbygger-like og prøver at tage stort ansvar for de gode.

Live: Naturlig skepsis er godt, om end jeg ikke bryder mig om at han melder sig lidt ud af samfundet nogle gange.

26-01-2010 15:28 #138
@fivecats

Jeg vil lige hoppe tilbage til i går aftes kl. 21.40

Robertoloda kommer til at blive min kæphest i dag

3 indlæg igår og så den stemme, du skal sprælle idag


Jeg forsøger at flytte stemmer væk fra en som jeg så som god.

Udover det så er jeg aldrig den store poster.

Jeg melder mig frivilligt som wagon da jeg intet har at tabe ved det.

Hvis det var op til mig så ville jeg gerne have malxom, flyfly eller holst som en 3 vogn.


Mine wagons-

1: robertoloda(hvis i vælger det)

2: Fivecats

3: malxom, flyfly eller holst.






26-01-2010 15:28 #139

I går skrev robertoloda 3 indlæg, hvoraf to af dem er totalt uinteressant.

De 3. er dog ret interessant imo.

1. Han prøver at verificere Twajzer, der på dette tidspunkt er ret meget i farezonen. Twajzer kunne sagtens være ulv, som jeg ser det. Især fordi han pludselig blev reddet i går pga. vognen på Aurvandil. Det der er lidt irriterende ved det argument er, at jeg selv var med til at starte vognen på Aurvandil.

2. Han prøver at skabe mistanke mod Jacob32DEN, som sjovt nok bliver ulvenes offer samme nat!

26-01-2010 15:32 #140

@ toga

det var i mit indlæg 08.45

og jeg skriver faktisk ikke at jeg var med til at slå ham ihjel nu du siger det

men det er det som det betød :-)

26-01-2010 15:38 #142

Ahh, troede at "ja jeg var en af dem som var efter aurvandil." betød at du ville have ham lynched. Men så begyndte folk på at du dræbte ham og sådan.

Antager du vandt det i eventet pregame? var det bare et standardkill eller hvordan?

26-01-2010 15:38 #141

@robertoloda

du får hermed min stemme for i dag og @ alle jeg flytter den ikke

Lynch Robertoloda

Citat
"Jeg melder mig frivilligt som wagon da jeg intet har at tabe ved det"

om så du er dbl. seer og luna i den samme figur, så er jeg så træt af de sætninger der at @£$$£€€@[€£@@

Min bøn idag, lad os få ham ud, og så til fløjten med den vogn i dag

26-01-2010 15:39 #143

@ toga
FiveCats
26-01-2010 08:45
pis pis og atter pis

ja jeg var en af dem som var efter aurvandil.

min baggrund for det var

1 - at jeg jo mente han var ulv
2 - jeg syntes at det skiftede ret hurtigt fra Aurvandil til Stonien lige op til lynch afslutningen, så jeg troede også at der var nogen som forsøgte at lave et level
3 - tænkte at jeg var nødt til at få skudt mit kill af, siden jeg allerede har fået Thingy på nakken, man kan sige hvad man vil, men det gør en lidt ekstra udsat - havde ellers overvejet at gemme det lidt.

@ Fivecats.
kommentarer til din 11.34 post kommer straks

26-01-2010 15:40 #144

@toganim

Skal nok holde mund, ville skam aldrig sige det.

Så håber jeg bare du kan læse mine tanker.

26-01-2010 15:40 #145

@Toga

et ganske alm. nattekill intet andet

26-01-2010 15:43 #146

Ret enig med FC. Der burde ligge et naturligt instinkt om at have lyst til at overleve.

Tak Jones, jeg havde bare tolket det indlæg anderledes

26-01-2010 15:46 #147

@ FiveCats

Jeg er med dig.

Jeg hader folk, som frivilligt melder sig op som wagon. Jeg skrev endda tidligere i spillet, at folk ikke skulle eliminere sig som specials ved at gøre dette.

Derudover tilter det mig stadig gevaldigt, når folk opsætter vogne så tidligt inde i dagen. Jesus kristus.

26-01-2010 15:47 #148

Jeg læser tanker lige så godt som jeg soul-reader i poker :)

Tror ikke det skal outes uanset om en af os dør. Hvis han er ulv skal det nok skinne igennem på et senere tidspunkt. Lad os droppe emnet nu.

26-01-2010 15:48 #149

Og hvad fanden skal "jeg har intet at tabe ved det" betyde?!?!?!!?!

Du er måske ikke på noget hold overhovedet eller hvad???

For hvis du er indbygger, så gør du da dit hold en bjørnetjeneste lige nu.

26-01-2010 15:50 #150

Så er jeg kommet tilbage fra irl før beregnet. Jeg har nu ikke tænkt mig at deltage særlig meget i tråden, før jeg får lidt mere respons på min post kl. 13.09. Tak for den respons der har været, som jeg vil svare på lidt senere.


Noctra 13.23
@ Holstt
Hvis du ikk svarer mig ser jeg det som om du ikk vil svare, og falder bestemt ikk i go jord


Har svaret dig kl. 13.13. Hvis du ikke er tilfreds med svaret, så må du jo gøre noget ved det.

Nu tror jeg, at jeg for egen morskabs skyld vil kigge trådene igennem og lave en idiotliste over komplette jubelidioter. Der er sgu en del, der ryger på den.
[Overvejer at sende den til GM, så han kan offentliggøre listen, når spillet er slut, for det kan under ingen omstændigheder komme på tale at poste den, mens spillet kører.]

26-01-2010 15:53 #151

@Holst *lol*

26-01-2010 15:55 #152
OP
-----EVENT 2-----

Første 5 til at skrive IN (med fed skrift og store bogstaver!) er med
26-01-2010 15:55 #153
Ploven13

Jeg kan huske, at han kom med et meget klamt indlæg i går og lovede mere aktivitet i dag. Det har jeg ikke set noget til endnu.
26-01-2010 15:56 #157
IN
26-01-2010 15:56 #156
IN
26-01-2010 15:56 #155
IN
26-01-2010 15:56 #154

Robertoloda - Imiddelbart smider han bare et par "jeg er i tråden, lad mig nu være" beskeder i tråden.
Umiddelbart ikke noget der ville tiltrække opmærksomhed, hvis man lige ser bort fra hans list over folk han mener er gode. Der har vi altså spillet under 20 timer.
Meget henkastet får han det til at lyde som om:
Twajzer er god. (ingen personlig holdning her
Jacob er ond. Han døde som ½ seer (aldrig godt at have en god special på sin ondliste)
Xschultz er ond (min holdning kan findes i tråden, jeg kunne godt være enig.)
CykelNille er ond. ( Jeg har sagt det før, og siger det gerne igen. Props til Nille for at deltage så meget selvom han er ny.. (2> spil)

26-01-2010 15:57 #158
IN
26-01-2010 15:57 #159
In
26-01-2010 15:57 #160
IN
26-01-2010 15:57 #161

perfekt tidspunkt at kigge ind på

26-01-2010 15:58 #162

Hovsa Prille.. Det sjovt som man lige kan være her, når der er event!

26-01-2010 15:59 #164
OP
DELTAGERE:

Prille
CykelNille
toganim
Jones
flyfly
26-01-2010 15:59 #163

Det er fandme klamt det der prille.

26-01-2010 16:00 #166

Nu er der allerede begyndt at blive meldt udkast til vogne op - hvilket dog virker ret tidligt imo. Er dog nødt til at gå, og er først tilbage lige inden 22.00 da jeg er kommet til at hooke mig op på en aftale med svigerfamilien.

Forstår slet ikke robertoloda's - "bare dræb mig, det er ligemeget" attitude. Der har umiddelbart ikke været det store hetz/diskussioner inde omkring ham, så at tilte så meget virker underligt.

Nille skriver at det er værd at lægge mærke til at opmærksomheden blev fjernet hurtigt fra Twajzer og lagt over på aura. Jeg synes ikke at det var en 'meget konkret flytning' hvis man kan kalde det det, så tror ikke man skal lægge så meget i det. Det kunne dog være spændende at se Twajser på en vogn, for netop at se stemmefordelingen i forhold til hvem der stemte twajser / aura / stonie igår.

26-01-2010 16:00 #165
OP
Event 2

Eventet er tyvstjålet fra tidligere spil.

Vi skal spille SHEEP.

Kort fortalt, får i 8 kategorier, med hver 4 muligheder.

F.eks.

Cola:

Coca-cola
Pepsi
Saltum
Baldur

Her skal i så gætte på, hvad i tror de andre vil svare.

Vi siger vi har personerne: A, B, C, D og E.

Coca-Cola - A, B og C
Pepsi - D
Saltum - E
Baldur

I dette tilfælde får A, B og C 3 point, mens D og E får 1 point hver.


Den der har flest point til sidst, vinder eventet, og en præmie!

Om lidt kommer de 8 kategorier.
26-01-2010 16:01 #167

lol..... har da været inde flere gange iløbet af dagen..... men har ikke haft det vilde at skrive......

26-01-2010 16:01 #168

Nasty det der.
Imo er events til dels for at spicy spillet op, men også for at sørge for en vis aktivitet. Det skal altså ikke opfattes som at man bør sidde med pikken i hånden og vente på at der kommer event

26-01-2010 16:01 #169

Damn Prille

der kom du godt nok 4 skridt tættere på min ulveliste

26-01-2010 16:03 #170

Uden at have fået gennemlæst tråden fra i går, så er disse mine reads from the top of my head:

Indbyggerliste
Thingyman
Live
Holstt
CykelNille
FiveCats
toganim
rasmus303
flyfly
Jones
chrisrjdk

Ulveliste
Ploven13
xschultz92
robertoloda
djowgern
UTGwithURmom

26-01-2010 16:04 #171

Så kan man lære ikke at læse op på tråden når man kommer hjem kl 16. Prille ser sgu skidt ud det der selvom det sagtens kan være rent tilfældigt.

26-01-2010 16:08 #173

CykelNille 26-01-2010 15:28

I går skrev robertoloda 3 indlæg, hvoraf to af dem er totalt uinteressant.

De 3. er dog ret interessant imo.

1. Han prøver at verificere Twajzer, der på dette tidspunkt er ret meget i farezonen. Twajzer kunne sagtens være ulv, som jeg ser det. Især fordi han pludselig blev reddet i går pga. vognen på Aurvandil. Det der er lidt irriterende ved det argument er, at jeg selv var med til at starte vognen på Aurvandil.

2. Han prøver at skabe mistanke mod Jacob32DEN, som sjovt nok bliver ulvenes offer samme nat!



Jeg spiller altså spillet efter min egen gut feeling. og Ser altså ikke twajzer til at være specielt ond på nuværende tidspunkt. heller sq mere til en God twajzer.

Jeg har gennemlæst jacob's indlæg. Har ikke fundet en enkelt sætning- men jeg FØLTE bar at der var en grundtone der ikke hang sammen i forhold til den jacob jeg kender de gange vi har været gode sammen i tidligere spil.

Havde ham faktisk på en lille liste hvor jeg skrev at han kunne være en god wagon.

OG EN GOD JACOB plejer sq altid at kommentere når folk syns at han kunne være en god wagon, men det gjorde han ikke denne gang.

26-01-2010 16:08 #172

Tilføj midlertidigt faberghasted til min ulveliste og Noctra til min indbyggerliste.

26-01-2010 16:09 #174
OP
Kategorier:

- Disney hovedrolle:

1. Ariel
2. Simba
3. Aladdin
4. Belle

- Disney film:

1. Skønheden og Udyret
2. Løvernes Konge
3. Tarzan
4. High School Musical 2

- Disney sang:

1. A Whole New World
2. The Circle Of Life
3. Heigh Ho
4. Hakuna Matata

- Mest sexet (Disney):

1. Yasmin
2. Ariel
3. Belle
4. Nala

- Drikkevarer:

1. Kaffe
2. Te
3. Grapejuice
4. Rismælk

- Tilbehør på pizza

1. Ekstra ost
2. Pepperoni
3. Oksekød
4. Salat & dressing

- Mest sexet (IRL):

1. Megan Fox
2. Jessica Alba
3. Pia Kjærsgaard
4. Jacob32DEN

- Yndlingsøl

1. Carlsberg
2. Slots
3. Tuborg
4. Newcastle Brown Ale


ALLE SVARENE SKAL SENDES TIL MIG VIA PM, OG MÅ IKKE DISKUTERES I TRÅDEN ELLER MED ANDRE UDEN FOR TRÅDEN!
26-01-2010 16:10 #175

@Thingy

Chrisrjdk er en af dem jeg selv har på min ulveliste og Cykelnille overvejer jeg også meget

kan du dele dine synspunkter om netop disse 2 som gode?

26-01-2010 16:15 #176

@ FiveCats

chrisrjdk har fået indbyggerpoint primært fordi han mistænker mig.

CykelNille har fået indbyggerpoint for hans konsistente aktivitet, hvilket har været ret ulig hans ulvespil, hvor han var rimelig inaktiv. Herudover prøver han i dag at lede et lynch på robertoloda, hvor jeg ville forvente at ulv CykelNille ville forholde sig mere i baggrunden som en medløber og se terrænet an.

Jeg kan måske give dig et bedre svar senere, dette er bare hvad jeg lige umiddelbart kunne huske. Jeg var ikke så god til at tage notater om gårsdagens tråd i går, så det må jeg lige få gjort på et tidspunkt.

26-01-2010 16:15 #177

@ robertoloda

Men kan du ikke også godt forstå, at det ikke er et særligt godt argument, at du spiller efter en "gut-feeling"? Havde ikke selv lagt så meget mærke til Jacob32DEN i går, må jeg indrømme.

@ Thingy

Hvorfor ser du Djowgern som ulv?

26-01-2010 16:15 #178

Jeg har sendt mine svar. Mega easy imo. Vi ender alle med max point.

26-01-2010 16:17 #180

well..... jeg er da ked af at i nu alle giver mig ulve points....men som sagt har jeg været inde flere gange iløbet af dagen (holder fridag), og har bare ikke haft kvalificeret input at komme med, har ikke rigtigt fanget nogen af jer i de helt store fejl......

jeg smutter offline i et par timer, skal hente børn og lave lidt mad, men jeg kigger ind senere.... gl med eventet til de andre :)

26-01-2010 16:17 #179

Nå nu vil jeg bruge lidt tid på at kigge gårsdagens tråd igennem og komme med lidt reads på de forskellige spillere.

@Thingy
Hvorfor ser du mig som ulv?

26-01-2010 16:18 #181

Jeg vil gerne se meget mere fra Prille som lige er dukket op, løfte om snarlig aktivitet duer ikke, danielgron som bare lige har poppet frem og stemt sin nemesis(plejer at være en stærk indbygger) og robertoloda. roberto bør sådan set bare dø for den kommentar.

Djowgern står øverst på min ulveliste lige nu og vil meget gerne se noget heat den retning i dag, djowgern er som regel en ultra tydelig indbygger med gode og slagkraftige argumenter ser absolut intet af det i denne omgang.

Djowgern/robertoloda

26-01-2010 16:19 #182

@ CykelNille

Jeg mistænker djowgern fordi, at hans forsøg på at bidrage ikke virker særligt overbevisende for mig, hvorudover han har clearet nogle folk på et ret tyndt grundlag efter min mening (ulve ender ofte med at diske op med tilfældige reads og så når de lige pludselig skal forklare dem, så virker de ret søgte). Derudover ved jeg fra personlig erfaring, at den type liste han kører har været meget anvendt af ulve på 2+2.

26-01-2010 16:20 #184

Jeg har fucket up i mine svar, bare for at I ikke får mange point.

@FiveCats
Hvorfor mener du CykelNille er ond?
Foe vi opfatter da pænt forskelligt.

26-01-2010 16:20 #183

@Fivecats

Du mistænker mig fordi jeg lagde pres på dig i går, no? Du må da meget gerne selv komme med noget der er lidt kød på i stedet for at spørge farmand til råds

26-01-2010 16:21 #185

@ faberghasted

Fordi du ikke har virket særlig selvstændig og frembrusende i dette spil.

Generelt så er mine ulvereads ikke så meget baseret på, at jeg har set noget specifikt ulvet hos personerne, men mere at jeg mangler at se noget specifikt indbyggeragtigt fra dem.

26-01-2010 16:22 #186

Ak ja, tilføj også danielgron til ulvelisten.

26-01-2010 16:24 #187

Hmm hvis folk mener at jeg melder mig ud ved at sige at jeg intet problem har med at være en wagon. COME ON!

Jeg tvivler stærkt på at jeg kommer til at stå i en F5-F7.
Men man vil vel altid gerne komme så langt som overhoved muligt.

Dette spil handler om at hjælpe sit hold bedst muligt.

Og hvis mig som wagon giver mit hold lidt informationer?

So be it.

There's no I in TEAM.

@thingy

Cry baby Cry.

Excludere mig fra at være speciel.

Hvad kunne være bedre som speciel end allerede på dag 1 - dag 2 at være stemplet som normal god??????

Hvad er chancen for at de onde tager mig ud så????


26-01-2010 16:25 #189

@ alle (især seer(s))

Husk nu at lægge tydelige peeks ud i tråden. Det skal være sådan, at hvis I dør i nat, så ved vi uden tvivl, hvem I peekede i går nat.

26-01-2010 16:25 #188
OP
- Disney hovedrolle:

1. Ariel
2. Simba
- CykelNille
- Prille
- Jones

3. Aladdin
- Toganim
4. Belle
- Flyfly

- Disney film:

1. Skønheden og Udyret
- Flyfly
- Toganim
- Jones

2. Løvernes Konge
- CykelNille
- Prille

3. Tarzan
4. High School Musical 2

- Disney sang:

1. A Whole New World
- Toganim
2. The Circle Of Life
3. Heigh Ho
4. Hakuna Matata
- CykelNille
- Flyfly
- Prille
- Jones


Stilling:

Jones: 10
CykelNille: 9
Prille: 9
Flyfly: 8
Toganim: 5
26-01-2010 16:28 #190

@ robertoloda

what... det var da et sygt bizart indlæg... Hvorfor skulle du IKKE nå til f5-f7?

Det er simpelt: vi skal lynche ulve. Hvis du er indbygger, så vil du gøre dit allerbedste for at vi IKKE lyncher dig nogensinde! Hvad information får vi ud af at lynche dig? At du er indbygger? Den samme information kan vi sjovt nok også få ved at du bare beviser dig selv!

26-01-2010 16:29 #191

Kom så! ONE TIME BABY!!

26-01-2010 16:29 #192

Hvordan kan alle ikke vælge Skønheden og udyret?
I don't get it... =)

og Toga, A whole New World?!

26-01-2010 16:29 #193

MacPh 13:20:
@Holstt

Først og fremmest - fremragende analyse :-) Det må man give dig.

Men hvis Jacob er den eneste der lægger op til at ville lynche Toga, er det så ikke for åbenlyst at de tager ham som deres kill??

Jacob har ikke haft nogle peeks, og har imo. ikke haft nogle indlæg der kunne tyde på at han har haft nogen ' ekstra baggrundsviden' i forhold til os andre for at lynche Toga


Om analysen ligefrem er fremragende ved jeg nu ikke, men det er det eneste, jeg kan finde på at analysere ud fra i gårsdagens tråd.

Intet er for åbenlyst, når det gælder ulve. Lige nu kigger de efter specials og folk med præcise reads. Det stod klart i går, at jacob vil hænge sig fast i toganim også de følgende dage. Hvis ulvene så samtidigt har haft en mistanke om, at jacob kunne være special, - ja, så ud med ham!

Jacob har som du siger ikke haft nogen ekstra baggrundsviden, men har haft haft et read, som han var MEGET sikker på. Jacob er en skarp spiller og ikke ny i dette game, så der får han en del credit fra mig. Derfor er det, at jeg som konklusion må indstille toganim til lynch med mindre mere oplagte forslag kommer på banen i løbet af dagen. Det er altså ikke bare varm luft det her.

Det vil glæde mig meget, hvis andre kan komme med nogle anklager, der ikke bare indeholder varm luft, så jeg har nogle lynchkandidater at vælge imellem, når dagen slutter.

26-01-2010 16:30 #195

@jones

hvis det er argumentationen så burde alle jer tards også have valgt belle som figuren!!!!! troede folk rent faktisk ville tænke over hvilket spil vi spillede.

26-01-2010 16:30 #194

Jeg fjerner robertoloda fra min ulveliste og han ryger på min neutrale liste.

26-01-2010 16:31 #197
OP
- Mest sexet (Disney):

1. Yasmin
- CykelNille
- Flyfly
- Jones

2. Ariel
- Prille
- Toganim

3. Belle
4. Nala

- Drikkevarer:

1. Kaffe
- CykelNille
- Flyfly
- Prille
- Toganim
- Jones

2. Te
3. Grapejuice
4. Rismælk

- Tilbehør på pizza

1. Ekstra ost
- Flyfly
- Jones

2. Pepperoni
- Prille
- Toganim

3. Oksekød
4. Salat & dressing
- CykelNille

Stilling:

Jones: 20
CykelNille: 18
Prille: 18
flyfly: 18
Toganim: 14
26-01-2010 16:31 #196

Lol fly hvordan svarer du ikke simba i 1eren :o

26-01-2010 16:32 #198

@chris

fordi jeg skal svare hvad de andre tænker på:-)

P.S. jeg har simba som billede til min MSN.

26-01-2010 16:33 #199

Jah men havde været et godt svar ;)

Go toga! Du er lige så god som du plejer hep hep hep!

26-01-2010 16:33 #200

Noooooooooo! Jeg vidste, jeg skulle have valgt ekstra ost!!!

26-01-2010 16:35 #202

Ha ha! Har du slet ikke set løvernes konge? ! Simba er jo helt vild nuttet som lille

26-01-2010 16:35 #201

men btw. så er pocahontas uden tvivl den frækkeste pige der nogensinde har været med i en disnye film. Hun er uden for konkurrence.

26-01-2010 16:36 #204
OP
- Mest sexet (IRL):

1. Megan Fox
- CykelNille
- Flyfly
- Prille

2. Jessica Alba
- Toganim
- Jones

3. Pia Kjærsgaard
4. Jacob32DEN

- Yndlingsøl

1. Carlsberg
- Flyfly
- Toganim

2. Slots
3. Tuborg
- CykelNille
- Prille

4. Newcastle Brown Ale
- Jones

Jones: 23
CykelNille: 23
Prille: 23
flyfly: 23

Toganim: 18


Vi har 4 på 1. pladsen, hvilket betyder, at vi skal ud i en afgørende runde.

Toganim, du var det svageste led FARVEL


Der kommer nu 3 nye kategorier, skulle vi ende med 2 tilbage, kører vi trivia!
26-01-2010 16:36 #203

Det her event spil kunne også være fedt 1-mod-1 !!! og så bare som knock out spil.

26-01-2010 16:37 #206

@jones

Hvis det er mig du spørger om jeg har set Løvernes konge?? Så har jeg set den. Og jeg har set den sick mange gange. +20 minimum.

26-01-2010 16:37 #205

Thingyh16.15 lad nu være med at give indbyggerpoint baseret på hvem der mistænker dig. Det har du gjort før og mon ikke folk er ved at opfatte det.

Gay event. Jeg havde ikke lige set hakuna matata.. og den der skønheden og udyret er obv. Et fail fra jeres side.
Elsker at Prille og jeg godt kan lide smagen af fisk :D

26-01-2010 16:38 #209
DØD
- Mest sexet (IRL):

1. Megan Fox
- CykelNille
- Flyfly
- Prille
2. Jessica Alba
- Toganim
- Jones
3. Pia Kjærsgaard
4. Jacob32DEN ?????????????? Toganim? Anyone?
DØD
26-01-2010 16:38 #208

toganim 26-01-2010 16:15
Jeg har sendt mine svar. Mega easy imo. Vi ender alle med max point.

Ja, alle undtagen dig :D

26-01-2010 16:38 #207

Det her er fucked up. Der findes ikke en vinder, der findes kun en taber... lame game for the win!

Note to self: Tænk lidt mere om inden du spammer svarene- de andre er ikke lige så kloge som dig at tage de rigtige :D

26-01-2010 16:41 #211

Dokkedal havde også valgt Newcastle Brown Ale.,

26-01-2010 16:41 #210

Så er vi jo lige vidt. Alle vidste jo at Toganim er sick ringe til det her event. Hvis vi spillede 100 gange ville han næppe vinde een eneste gang.

26-01-2010 16:42 #213
OP
- WW spiller

1. Noctra
2. xitaah
3. Thingyman
4. Jacob32DEN

- Mandril figur

1. Broder Salsa
2. Gentleman Finn
3. Satan
4. Dåse-Allan

- Cigaretter:

1. Prince
2. Blå Kings
3. John Player Special
4. Marlboro

Svarene skal igen sendes via PM til mig!
26-01-2010 16:42 #212

Holstt, er det korrekt forstået at din mistanke er baseret på at Jacob og jeg har "snakket sammen"? I så fald vil jeg gerne henlede din opmærksomhed på sidste spil, hvor jacob var med til at have en hyggelig snak med folk på nat 1- og der var ingen sammenhæng imellem hans og deres "alliance". Læg mærke til at det er ham der er initiativtager til vores korte dialog og det skyldes at han missede noget jeg havde skrevet. Lad være med at lade dig blive mindfucked i endnu et game :)

26-01-2010 16:44 #214

I skudlinjen:

Toganim, Twajzer og Djowgern.

Djowgern havde jeg lidt problemer med da jeg så adskillige selvstændige tanker i hans indlæg i går.

Mht til Schulledebatten, så ved jeg ikke rigtig hvordan jeg skal forholde mig til den. Den kære dreng fyrer jo så meget af og jeg tvivler på at WW er det vigtigste for ham lige pt. Det er vel typisk ham at sige at han er helt ny og bagefter fyre lort af om hans erfaring fra tidligere spil?

Lynch Toganim

26-01-2010 16:45 #216

@ toganim

Nu er han så den eneste ud af ca. 4 personer i dette spil, som har fået indbyggerpoint på den konto :P

Men det er mere måden, hvorpå han mistænker mig.

26-01-2010 16:45 #215

Thingyman - DAG 2 - 12:07
når jeg gennemlæser gårsdagens tråd om lidt.

Thingyman - DAG 2 - 16:03
Uden at have fået gennemlæst tråden fra i går, så er disse mine reads from the top of my head:

De to udtalelser hænger så ikke lige sammen, men da jeg har drømt om thingy som god i nat, så må forklaringen på, at udtalelserne ikke hænger sammen jo være en anden end, at han er ulv.


PS:
Utroligt så mange, der fortæller, at de ikke lige har sat sig fuldstændig ind i tråden, men samtidig skråsikkert kommer ud med lynchforslag. Det virker sgu ærlig talt lidt tumpet. Fint nok, at man ikke har nået at gennemlæse tråden, men så hold da lidt igen og vent med at komme med lynchforslag eller kraftige beskyldninger indtil, I har læst tråden igennem.

26-01-2010 16:47 #217

Zeeto hvis du gad komme med en selvstændig begrundelse for dit valg så ville det være fint. Det er ikke første gang Holstt er ude og skide så hvis du har andre argumenter end "Holstt har sagt det" så ville det være lækkert .D

26-01-2010 16:48 #218

Den her taber jeg stensikkert..

26-01-2010 16:49 #220

Zeeto giver mig også grund til bekymring fwiw.

26-01-2010 16:49 #219

@ Holstt

1) Det var meningen, at jeg ville læse gårsdagens tråd. Jeg orkede det så dog ikke alligevel.

2) Jeg er ikke kommet skråsikkert ud med lynch forslag?

26-01-2010 16:51 #221

@Toganim

Læs højere oppe - jeg har sagt hvorfor. Hvorfor vil du anklage at jeg er Holstt's nikkedukke? Jeg er udemærket i stand til at tænke selv og tager ikke folks kommentarer for gode varer - heller ikke selvom jeg er overbevist om at de er gode. F. eks Live er helt ude i hampen i det her game.

26-01-2010 16:52 #223
OP
Sidste spiller der mangler at svare har 5 minutter fra nu, ellers forfalder din mulighed.
26-01-2010 16:52 #222
Vigtig besked til alle!

Jeg vil bare gerne informere jer om, at jeg har fået lavet en kort theme song til alle mine fans derude:

www.youtube.com/watch?v=iPzOuVZMNZ4
26-01-2010 16:53 #224

@Thingyman

1) OK

2) Det var ikke dig jeg på nogen som helst måde hentydede til!

26-01-2010 16:55 #226
www.youtube.com/watch?v=VUp3HA4A25k&feature=related

Den her er mere passende ift. thingy
26-01-2010 16:55 #225

Omg thingy

Only you :s

Kan stadig bedre li': www.youtube.com/watch?v=NdYZ7n-nwsE

26-01-2010 16:58 #227

@ flyfly

LOLOLOL

OMG

HVORDAN FANDT DU DEN

ej hvor grinern :D

26-01-2010 16:58 #228

Thingy, det er jo så fair nok - så længe det ikke bare er på den baggrund alene.

Zeeto hvis du mener.
"Toganim er for det meste bare et hunch. Jeg synes han skriver usammenhængende og kæmper for at forsvare hvad han selv mener, uden endda at være under den store beskydning. Jeg var ond med ham i et tidligere spil og jeg mener at kunne kende de samme træk, men jeg vil lige systematisk gennemgå hans indlæg senere i dag."

Så troede jeg at du lavede sjov. Ved ikke om du var med i PIS spillet, men der var jeg længe på nakken af flyfly fordi jeg troede at TGP var seer og havde outet ham. Næsten hele spillet var jeg efter flyfly, kæmpede for at forsvare hvad jeg mente uden selv at være skydeskive. Og det samme gjorde jeg i sidste spil- og det var først de sidste par dage at jeg var under beskyldning.
At vi to var sammen for evigheder siden betyder for mig ikke så meget somd et åbenbart gør for dig. Der var engang hvor jeg var imod fake-peeks, for at lynche inaktive etc etc etc. People change.

Hvis du vil fastholde den der så er det ok, men så se ovenstående som mit forsvar. Glæder mig også til du har gennemgået mine indlæg "systematisk".

26-01-2010 16:58 #229

OMFG :D!

26-01-2010 16:59 #230
OP
Prille udgår af eventet, grundet manglende svar i finalerunden.
26-01-2010 17:00 #231

Uden at afsløre for meget omkring min rolle og sådan så kan jeg på nuværende tidspunkt afsløre at Flyfly er peeket som indbygger.
Jeg håber ikke at ulvene converterer ham da jeg ikke kan overskue at skulle peeke den samme mand 2 gange

26-01-2010 17:02 #232
OP
Finale:

- WW spiller

1. Noctra
2. xitaah
3. Thingyman
- Flyfly
- CykelNille
- Jones

4. Jacob32DEN

- Mandril figur

1. Broder Salsa
- Flyfly
- Jones

2. Gentleman Finn
3. Satan
4. Dåse-Allan
- CykelNille

- Cigaretter:


1. Prince
- Flyfly
- CykelNille
- Jones

2. Blå Kings
3. John Player Special
4. Marlboro

Stilling:

Flyfly: 8
Jones: 8

CykelNille: 7


CykelNille var det svageste led FARVEL



Vi kører nu Trivia.

Der kommer 3 spørgsmål (tilfældigt trukket ud fra spiller Bezzerwizzer)

Den med flest rigtige vinder.

Ved pointlighed er det den der HURTIGST sendte svarene ind, der vinder.
26-01-2010 17:03 #233

Jeg smutter til træning nu. Jeg er hjemme omkring kl. 21 og til den tid regner jeg med at folk har;
- Fundet de vogne der skal findes
- Fundet de argumenter der skal være på dem således at dem der skal stemme + dem der skal forsvare sig har noget at forholde sig til
- Clearet mig fuldstændigt (Hvis ikke, så må jeg frem med det tunge arsenal- men Zeeto burde være fodret nu ;)

26-01-2010 17:03 #234

@thingyman

Du linkede nærmest selv til den via din lille show off film.

ALLE: tjek den film med thingyman jeg har linket til, i har ikke set den før!!

26-01-2010 17:04 #236
OP
Final two.

1. Hvilken københavnsk bygning med et 23 m bredt biograflærred åbnede i 1989?

2. Hvad hedder Norges næststørste by?

3. Hvilken drik består af rødvin, danskvand og sukker samt skiver af citron og appelsin?

Google og andre søgemaskiner er selvfølgelig ikke tilladt!

Svar sendes på PM!
26-01-2010 17:04 #235

uhhh jeg elsker Bezzerwizzer!

26-01-2010 17:05 #237

i IRL besserwisser er i døde penge mod mig

26-01-2010 17:16 #238

lang tid siden jeg sendte svar.

26-01-2010 17:17 #239
OP
1. Hvilken københavnsk bygning med et 23 m bredt biograflærred åbnede i 1989?

Jones: Trondheim
Flyfly: Imperial


2. Hvad hedder Norges næststørste by?

Jones: Palads
Flyfly: Bergen


3. Hvilken drik består af rødvin, danskvand og sukker samt skiver af citron og appelsin?

Jones: Sangria
Flyfly: Pas



SVAR:

1. Tycho Brahe Planetariet
2. Bergen
3. Sangria

Begge opnår 1 point.

Da Jones var den første til at indsende svar (på trods af PN lag) er han vinderen af dagens event.

Tillykke
26-01-2010 17:20 #240

@Thingy

Som lovet sidder jeg og kigger gårsdagens tråd igennem.

Stødte på denne post fra dig kl 11:32. Dette nye element er det noget du vil forklare nærmere om i dag?

"@ FiveCats

Nu du nævner min morsomme indlæg, så har jeg faktisk tænkt mig at introducere et nyt element til werewolf i dette spil. Det bliver dog først i morgen højst sandsynligt, så lad os håbe, at ulvene i det mindste lader mig overleve bare en nat ;)

Indbyggerliste
Thingyman
Live"

26-01-2010 17:21 #241

Optimalt jeg lige bytter om på 1 og 2, selvom det ikke gør nogen forskel.

26-01-2010 17:25 #243

@ faberghasted

Jeg har bestemt mig for, at jeg ikke introducerer det i dag alligevel, da jeg simpelthen ikke orker det.

26-01-2010 17:25 #242

Toganim - DAG 2 - 16:42
Holstt, er det korrekt forstået at din mistanke er baseret på at Jacob og jeg har "snakket sammen"?

Min mistanke er primært baseret på, at scorer mest minus i min optælling omkring jacob.
Sekundært er den baseret på, at jacob har fået et read på dig, som han ikke bare lige vil kaste væk. Faktisk bliver hans read kraftigere efterhånden som DAG 1 skrider frem. Jacob er ingen newbie, så jeg vælger at tillægge det read nogen vægt.
Tertiært er den baseret på, at Jacob faktisk blev udsat for et ulvekill i nat, og der må have været en eller anden årsag. Jeg kan ikke finde bedre årsag, end den jeg har givet tidligere i dag. Ergo skal du lynches, selvom jeg i øvrigt ikke har noget særligt read på dig i dette spil, - hverken som god eller ond.



Citat fra jacob, hvor man kan mærke, at han er ved at bliver lidt mere sikker på sit read af toganim:

Jacob32DEN - DAG 1 18:41
Hmm, jeg ved godt toga plejer at være mærkelig, men som regel plejer jeg sagtens at kunne se igennem det, og give ham indbygger credit. Jeg ved ikke hvad det er, kan bare ikke lige nu. Synes der har været en masse små ting fra hans side, som er underlige.

26-01-2010 17:31 #244

@ Ploven13

Hallo? Er du der? Du lovede mere aktivitet i dag - hvor blev det af?

26-01-2010 17:32 #245

jeg smutter om 15 min...nogen der vil mig noget?

26-01-2010 17:33 #246

@ flyfly

Hvis du ikke har smidt en stemme, så gør det nu, og begrund den. Hvis du har smidt en stemme, så nvm.

26-01-2010 17:33 #247

@ xschultz92

Er du der?

@ resten af de inaktive

Har I tænkt jer at deltage?

26-01-2010 17:34 #248

flyfly - Kommer du tilbage inden lynch?

26-01-2010 17:36 #249

jeg har ikke stemt so far. Der er egentlig ikke nogen jeg synes springer frem som onde, og da jeg ikke har mulighed for at ændre min stemme er jeg lidt ked af at sætte den.

Men stemmer på twajzer igen. Synes ikke han har været overbevisende so far, og ift. gårsdagens aktion mht. stemmer hvor der ikke rigtig var stemning for twajzer men mere for aurvandil+stonien, så synes jeg det giver god mening at presse twajzer lidt.

Lynch Twajzer

26-01-2010 17:37 #250

@cykelnille

Nej

26-01-2010 17:39 #252

Kan der ikke snart komme nogle kvalificerede lynchforslag. Jeg har ingen intention om at lynche toganim, men det bliver altså ham, jeg stemmer på, hvis der ikke kommer bedre begrundede forslag.

Fede optagelser af thingy jr. 8)
PS:
Jeg ville ønske, at dagens opgave bestod at lynche en jubelidiot. Det ville være så meget nemmere. Der er flere gode kandidater

26-01-2010 17:39 #251
toganim 25-01-2010 00:04
Hey boys.

Dette bliver mit første og eneste indlæg indtil engang mandag aften. Jeg har arb. Så skriver først derefter. Med det store antal af nye ville jeg dog gerne have muligheden for at forme disse unge hjerner i min retning med dette indlæg :)
Som jeg lovede FC så vil mine indlæg blive mere enkle og nemmere at forholde sig til. Derudover vil jeg ikke spamme tråden så meget, men det er ikke pga. FC, men pga. IRL aktiviteter :O

Inaktive:
Inaktive bør IKKE lynches/lunatic på første aften. Dette skyldes at de ikke har haft mulighed for at oute sig som speciel hvilket må være et minimumt krav at alle har ret til. Dog bør folk være så aktive som muligt for at sikre et bedst muligt spil.

Fake-peeking:
For at give seer en bedst mulig chance for at lægge peeks så bør alle lægge peeks i tråden. Dette sker ved at skrive: Hvis jeg var seer peekde jeg xxxxx som god/ond. Disse peeks bør lægges så sent på dagen som muligt således at man har fået et godt read på folk. Det er en fordel at fakepeeke dem man reelt mener er gode.

Seer:
Eftersom langt de fleste fake-peeking er at folk peeker gode, så kan seer have svært ved at lægge peeks om onde. Jeg forslår derfor at seer, for at overleve længere, vælger at peeke folk de tror er gode.
Derudover bør seer bestræbe sig på at peeke folk som det må formodes at overleve længe. Jeg vil vove at påstå at peeks på f.eks. Thingyman og Twajzer er dårlige at peeke da de ofte dør hurtigt.

Wagon:
Jeg ser stadig wagons som en god ide. For at udnytte det optimalt kræver det dog at vi sætter wagons op + at vi er opmærksomme på resultatet (TGP/Xitaah i sidste spil)

Lunatic:
Lunatic bør så vidt muligt dræbe om natten. Dette skyldes at vi på den måde nedbringer antallet af ”mislynches”. Hvert mislynch koster en ekstra nat, og derfor et ekstra nattekill.

Shaman:
Vi ved positivt at der er en shaman. Derfor er INGEN på noget tidspunkt confirmed.

Ratio af gode/onde
Jeg hører gerne en af dem der ved dette. Med dette antal deltagere, hvor mange onde er der så?

toganim 25-01-2010 00:05
PS: Holstt, jeg beklager hvis du ikke kan lide min spillestil... Jeg er generelt ret enig i din spillestil, men på nogle områder er vi bare for forskellige :P

toganim 25-01-2010 00:24
Aha, Holstt.. sidst var der jo en god grund til det :D Nu må vi se om jeg gør det denne gang. Hvis ikke så kan ejg på forhånd sige at det er fordi jeg glemmer det :D

Jeg vil dog være glad hvis en anden kan koordinere fake-peeks, især hvis det skal være før kl. 19

toganim 25-01-2010 00:32
Tak til Holstt og Twajz.

Thingy hvad er dit problem? Du er selv den store fortaler for fake-peeks, lunatic kills samt wagons mv..
Mit indlæg har intet at gøre med at jeg vil tage credit for noget som andre har opfundet, jeg prøver bare at komme med mit indput til hvordan vi optimerer sejr for os. Er du uenig i mit indlæg så kommenter endelig, men lad være med at surmule fordi dit ego ikke holder til at der kan være andre inspirationskilder end dig i dette game.

toganim 25-01-2010 00:38
Chris, medmindre vi starter diskutioner etc., så får vi jo ingen tells... hvad vil du se på tells ud fra hvis folk ikke poster noget?

At du lægger ud med en stemme på mig kan jeg ikke tage seriøst, men hej med dig :D

For at irritere Thingyman (og åbenbart også Chris00.32) så vil jeg gerne forslå at folk skriver hvilke roller de tror kan være med- evt. kobl dem op på de figurer der er i den der film. Gaston er vel alfa i assume

Jeg smutter i seng, så kan I andre hygge jer med hinanden.

toganim 25-01-2010 08:02
Thingy, jeg vil gerne gøre dig opmærksom på at jeg HAR læst min PM. Til ære for dig vil jeg undlade at skrive at jeg er normal god

Mht. nuancer/uddybninger så bare specifer. Jeg uddyber gerne senere.

Forresten hører jeg genre hvad folk vandt i de pregameevents.

toganim 25-01-2010 17:48
Så er jeg tilstede i tråden, jacob17.40 kan smide alt den opmærksomhed på mig som han vil. Det plejer dog at være Aurvandil der vil have mig ud når jeg ikke har mulighed for at forsvare mig.
Jeg er lige i gang med et længere indlæg, men for at glæde jer allerede nu så tror jeg vi har fanget en ulv. AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Venter lidt med at oute ham for at se om der er andre der har spottet ham (indbyggerpoint) eller nogen der ubevidst bakker ham op (ulvepoint)

toganim 25-01-2010 18:01
Nå, jeg fik lige tygget mig igennem dagen. Lidt kronologisk kommentarer og så ser jeg mig selv som up to date :)

Skatkat09.44 tak for at have plantet mig på listen med de andre legendariske spillere. Jeg skal gøre hvad jeg kan for at retfærdiggøre min plads der :D

Thingy10.37 Thumbs up.

Faber11.25 du skal nok lære fakepeeking en dag, no worries


Thingy12.11 du ved jo godt inderst inde at jeg er indbygger- du kan mærke det :P Jeg har ikke konkluderet noget ud fra stoniens indlæg, men det er interessant synes jeg.

Flyfly13.09 du kan ikke smide tydelige seer peeks uden at oute dig selv. Derfor MÅ det være i forbindelse med fake-peeking. Læs det jeg skriver om det tidligere i tråden- jeg vil gerne prøve at uddybe, komme med forklaringer/eksempler f.eks.

Twajzer14.09 hvorfor så mange smiley?

Er der nogen der kan huske hvad twajzers smilies betyder? god/ond?

toganim 25-01-2010 18:13
Thingy du behøver ikke være forvirret. Det er ikke mit seneste indlæg jeg hentyder til nej, og det er ikke stonien jeg mener (selvom han også kunne være et godt bud).

Jeg læste tråden inden jeg tog hjemad og skrev keywords ned, altså "thingy10.37" etc. om de indlæg jeg skulle kommentere.
Jeg valgte at udelade nogle af tingene da de ikke var så væsentlige ved min anden gennemgang da jeg kom hjem og lige skulle opdatere det.

Jeg kunne ikke huske om han lavede dem i begge eller kun i den ene, derfor jeg spurgte.

Haha chris, jeg ville overveje at skyde mig selv- så slap jeg for jeres spydige kommentarer hvis jeg kom til at ramme en uskyldig :D

toganim 25-01-2010 18:18
Godt du lige bumpede den der thingy. Jeg er notorisk kendt for at have en alternativ tilgang til spillet- men vi gør alle det vi mener er bedst for vores hold, så dont hate :D

Ang. twajzer så nævnes det hvert spil men jeg kunne bare ikke huske konklusionen


Fair nok Faber, det kan du have ret i. Jeg tror Jones er ulv baseret på hans indlæg 13.23. Går ud fra at der i hans PM stod noget om at han var en af Gastons "tro".

toganim 25-01-2010 18:22
Nej, men hvis jeg døde slap jeg for at høre på det :D

toganim 25-01-2010 18:34
Malxom du vil give mig ulvepoint fordi jeg tolker det på min egen måde? Fair at alle andre vælger at overse/ignorere det // tolke det på en anden måde- jeg har før taget fejl.. men jeg fik også xitaah på det i sidste game og der lyttede ingen. Hvis en ulv dør med ordlyden "tro" i sin PM så må han i det mindste dø!

toganim 25-01-2010 18:49
Mit bedste bud er pt. jones. Jeg har stor forståelse for at folk ikke har samme opfattelse men sådan er det jo

toganim 25-01-2010 19:03
Holstt
Du fik point hos mig for sidste spil med undtagelse af at du ;
Ikke bakkede op om mit had til Xitaah
Vælger at poste et indlæg om at jeg bør lynched 2 min før deadline..

Det fede ved det indlæg var at jeg på det tidspunkt vidste jeg ville dø- og at du ville være mega forvirret dagen efter :D

Thingy, bah så mistænker jeg mig selv :P

Forresten vil jeg gerne kaste 2 bolde op i luften som jeg håber nogen vil kommentere på;
- Vi bør ikke opfordre til hvem der skal peekes af seer (jeg var fortaler for at gøre det sidste game men har revurderet.) Problemet med dette er at når ulvene løber tør for speciel-suspects og confirmed, så vil de gå efter dem de tror der er størst sandsynlighed for vil blive confirmed senere. Ved godt at shaman fucker lidt up i confirmed scenariet, men stadigvæk.
- Vi bør give "forslag" til lunatic. Jeg prøvede ligeledes dette i sidste spil, og faber og jeg ramte prille som ulv på dag 1 hvilket var epic :D At faber så har outet sig som speciel umiddelbart efter var sick. Ligesom wagons må dette også kunne give noget information på et senere tidspunkt.

Ja/nej/måske :)? Er jeg ude og skide igen

toganim 25-01-2010 19:12
Mit indlæg vedr. lunatic mindede mig lige om at der generelt har været meget tvivl om det. Jeg prøver at opstille lidt eksempler for at gøre det klarere hvorfor lunatic bør dræbe

Argumentet for at lunatic ikke skal dræbe er at han risikerer at ramme en god, og i værste fald en speciel (der ikke kan oute sig og forsvare sig). Det er fair nok.
Lad os sige at lunatic kun tager folk ud som er suspect og derfor ville blive lynched et par dage efter. Så fjerner lunatic et potentielt mislynch. Husk at hver mislynch koster en dag, og derved en ekstra risiko for at ulvene tager en speciel.
Jeg siger ikke at lunatic skal slå med en terning og dræbe en tilfældig- men fjernes et mislynch er det en nice ide

toganim 25-01-2010 19:34
ggwp der er ulve i eventet :D

toganim 25-01-2010 19:58
Chris, du er lige selv nomineret af skatkat så måske du bør forholde dig til det.
Ellers må du gerne lige henlede min opmærksomhed på din argumentation for aruvandil- jeg må have misset det.

toganim 25-01-2010 20:05
Ja, jeg vil mene det e et godt tell! Alle der stemmer på mig er obv. onde!

Zeeto det kan godt være du føler dig snydt for sejren i den der, og det er også fair nok. Men overvej lige at jeg, selv efter at have fået svarene, kun kan nikke genkende til den der med world. Det er fandeme sick. Så føler man sig malplaceret i en konkurrence

toganim 25-01-2010 20:25
Jeg ville vælge jones af den årsag jeg har nævnt tidligere. Det er det eneste jeg har på ham.

Faber, har du lyst til at dele din præmie med os andre?

toganim 25-01-2010 20:35
Hvis det at jeg påpeger formuleringen er angelshoot så modtager jeg gerne et gult kort. Jeg konkluderer efter de ting jeg har at konkludere på. Jeg konkluderede også meget på sidste spil hvor twajzer døde en død der ikke helt lignede en "alm. død"

toganim 25-01-2010 20:48
5 kvarter til nat!


Til lunatic vil jeg gerne forslå Jones eller Stonien... flere kan komme senere
Til Seer vil jeg bare ønske dig held og lykke med dels at holde dig i live, og så dels at finde gode peeks + lægge dem :D

toganim 25-01-2010 21:21
Lynch Jones

Så er min stemme der. Jeg gider ikke gå på stonien da der er lidt for meget stemning omkring ham. Men mon ikke det er ham der bliver lynched alligevel

toganim 25-01-2010 21:32
Jo men jeg fik ikke så meget information ud af det. Men nu du nævner det har jeg lige gået dem igennem igen.

13.34
”... kan de gode jo ikke....


Det med din kontorchef kan jeg ikke konkludere så meget ud af. Det må være rolleneutralt

18.58
Det er jo fair du prøver at snakke dig ud af den, det gør folk altid.. men hvad vil du have jeg skal sige ?

toganim 25-01-2010 21:50
Jones, selvfølgelig skal du snakke dig ud af det- men hvordan vil du have jeg skal analysere noget på det?
Folk kommenterer jo ikke på min anklage men siger bare at de er uenige, og det er også fair. Det må folk jo selv om. Jeg siger ikke at du er ond, men du er et af mine bedste bud.

Boys, det ligner en CFD – og hvis det sker får speciels ikke tid til at oute sig, det kan ende meget galt det her.

toganim 25-01-2010 21:59

Nej FC det er du ikke!

Det er way off

toganim 26-01-2010 00:09

Interessant.
Jeg går i seng om lidt men ville lige have update.

hvordan skal vi tolke "... var det tydeligt at der var mere end 1 der havde forsøgt at slå ham ihjel" ?

Har ulvene 2 kills?
Er der 2 lunatics?

toganim 26-01-2010 00:10
Nogen der har forklaring på jacobs død forresten?

toganim 26-01-2010 00:14
Hmm... så vidt jeg husker var det Live + Aurvandil der vandt præmier (men ret mig gerne). Hvis Live har lyst til at claime det kill som en del af hans pregame præmie så kan vi (måske) få afklaret det

toganim 26-01-2010 00:18
Thingy, "interessant" kom da jeg havde læst det om aurvandil. Det var først bagefter jeg læste at han var halvseer- hvilket jeg så også kommer ind på i posten efter.

Det er fint du kan konstatere at det var fail at lynche en god. Jeg fornemmede det dog først da han blev vist som god.

Og ja, jeg ER sur

toganim 26-01-2010 00:23
Fedt, jeg troede det var aurvandil og live.... så går jeg bare i seng, jeg kan obv ikke huske noget lige nu.

Thingy jeg mener at du havde ngoet du ville poste idag, det vil jeg se frem til.

toganim 26-01-2010 00:26
Btw, jeg regner med at poste igen inden jeg tager på arb, mellem arb og træning, og så efter træning (hvor jeg vil være online fra resten af aftenen).

Hvis folk vil have noget specifikt jeg skal forholde mig til så gerne highlight mit navn eller sådan noget så I sikrer jer at jeg ser det.

Jeg ser frem til Holstt, Thingy og Lives fortolkninger af det hele.

Jeg håber lidt at ingen claimer det "ekstra kill" så vi reelt har 2 lunatics


toganim26-01-2010 07:58

UTG jeg havde lige givet dig bare lidt + point fra igår- og så laver du en post 00.34

Noctra00.48 ro på. Vi har ”kun” mistet en halvseer. At aurvandil blev taget ud er ikke det helt store, det sparede os nok i det mindste for et mislynch

Thingy00.56 Det mindes jeg ikke at have gjort tidligere. Jeg har lavet nogle meget direkte og engagerede opfordringer:)

Velkommen til spillet til TGP.

toganim 26-01-2010 15:27
Det er godt at se at der er kommet mere gang i tråden, og endnu bedre at se at ingen er hellige (dog mener jeg at jeg burde være det)

Flyfly, du holder bare kæft! Jeg ved godt hvad du snakker om, og drop emnet med det samme! Det er direkte tåbeligt at snakke om medmindre du har planlagt at få info ud af det. Og no way in hell det skal outes. Hvis du vil have en gentlemanaftale om at det SKAL nævnes in case du dør- så kan jeg godt nævne det for dig.

Holstt, det er fint du laver et indlæg om jacob og mig, men hvad er din konklusion? Og husk at han ikke havde et pregame peek. Jeg finder det dog sjovt at TGP er så hurtigt til at støtte op omkring dit indlæg.
Hvis du har noget du vil spørge om så spørger du bare løs.

toganim 26-01-2010 15:28
Lige et par ting:
Vil nogen lige påpege hvor FC skriver at han dræbte aurvandil i nat? Jeg kan ikke se det
Mht. manglende stemmer i nat giver jeg ikke så meget for det. Ulvene har kunne vælge imellem 2 gode og argumentere med wagon-teori.

Følgende personer indgår i ”Jeg ville ikke tude hvis lunatic tog ham ud”:
Holstt står med et ben i hver lejr i min verden, men lad os nu droppe ham som samtaleemne. Tror dog at Holstts rolle er ”Forvirret”

Twajzer: Hans indlæg med ”jeg håber I kan læse hvad jeg har skrevet” lugter imo væk af at man bevidst prøver at lave et ”improviseret” indlæg og derfor få indbyggerpoint. Jeg husker godt at han skrev han skulle game med nogle venner så jeg lægger ikke så meget i hans manglende stemme.

Robertoloda: Vælger at komme med et lidt mystisk indlæg i går aftens da han smed stemmen. FC bemærkede også dette men ikke så mange andre gjorde.

Følgende personer indgår i ”Jeg ser dem gerne overleve lidt længere”
Toganim: Ikke behov for en forklaring i guess

Thingy: Generelt fine posts- og jeg ser stadig frem til flere. Han spiller meget indbygger-like og prøver at tage stort ansvar for de gode.

Live: Naturlig skepsis er godt, om end jeg ikke bryder mig om at han melder sig lidt ud af samfundet nogle gange.

Flyfly14.02 jeg ved hvad du mener, og du skal ikke skrive det. Jeg ved det også og hans tid skal nok komme. Hvis vedkommende er ulv så er det ok at lade ham leve lidt længere da han ikke løber nogle steder. Hvis han er speciel så er det super vigtigt han får lov at leve

TGP14.06 Hvis jeg ikke troede du var debil af din ubegrundede støtte til Holstt, så er du det i hvert fald nu. Som om man outer en mulig speciel’

UTG (kan ikke huske hvor du skrev det desværre). Jeg mente ikke at du var ulv pga. tidspunktet for indlægget. Når jeg skriver ”UTGxx.xx” så er det for at referere til en bestemt post. Det er i stedet for at citere. Udelukkende for at gøre mine lange posts mindre.

Generelt er det lidt surt at Holstt ikke får mere respons for hans indlæg omkring mig. Jeg synes det er et fair emne og jeg kan til dels godt følge ham.

toganim 26-01-2010 15:38
Ahh, troede at "ja jeg var en af dem som var efter aurvandil." betød at du ville have ham lynched. Men så begyndte folk på at du dræbte ham og sådan.

Antager du vandt det i eventet pregame? var det bare et standardkill eller hvordan?

toganim 26-01-2010 15:43
Ret enig med FC. Der burde ligge et naturligt instinkt om at have lyst til at overleve.

Tak Jones, jeg havde bare tolket det indlæg anderledes.

toganim 26-01-2010 15:47

Jeg læser tanker lige så godt som jeg soul-reader i poker :)

Tror ikke det skal outes uanset om en af os dør. Hvis han er ulv skal det nok skinne igennem på et senere tidspunkt. Lad os droppe emnet nu.

toganim 26-01-2010 16:42
Holstt, er det korrekt forstået at din mistanke er baseret på at Jacob og jeg har "snakket sammen"? I så fald vil jeg gerne henlede din opmærksomhed på sidste spil, hvor jacob var med til at have en hyggelig snak med folk på nat 1- og der var ingen sammenhæng imellem hans og deres "alliance". Læg mærke til at det er ham der er initiativtager til vores korte dialog og det skyldes at han missede noget jeg havde skrevet. Lad være med at lade dig blive mindfucked i endnu et game :)

toganim 26-01-2010 16:47
Zeeto hvis du gad komme med en selvstændig begrundelse for dit valg så ville det være fint. Det er ikke første gang Holstt er ude og skide så hvis du har andre argumenter end "Holstt har sagt det" så ville det være lækkert .D

toganim 26-01-2010 17:00
Uden at afsløre for meget omkring min rolle og sådan så kan jeg på nuværende tidspunkt afsløre at Flyfly er peeket som indbygger.
Jeg håber ikke at ulvene converterer ham da jeg ikke kan overskue at skulle peeke den samme mand 2 gange









26-01-2010 17:40 #253

@ Jones

Kan du tale om din præmie?

26-01-2010 17:42 #255

Synes Chris og Shulle er gode vogne.. Min stemme ryger i vært fald i den retning...

Derudover synes jeg generelt det er svært at have de store reads og tells - da der ikke har været nogle obv. blowups - ud over muligvis en enkelt special.. Tror måske nok det allerede er omtalt...

Håber vi snart fanger en ond, ville give meget mere info :)..

- X

26-01-2010 17:42 #254

Jeg bliver meget trist, hvis toganim bliver lynchet / nakket af en lunatic. Lad det være sagt.

26-01-2010 17:46 #257

Jeg vil gerne endnu engang henvise til mit indlæg 00:43.

Sørg for at gøre jeres arbejde.

26-01-2010 17:46 #256

Jeg kunne godt være tilbøjelig til at stemme UTG.. Synes alt det der "nu er jeg seriøs" og "dette spil bliver bedre fra min side" uden at der bliver fulgt op på det er ret mistænkeligt. Men jeg kan ikke finde ud af, om han er bare spiller vildt mærkeligt, eller om han er ulv.

26-01-2010 17:53 #258

Jeg er kommet med et bud på lynch, men der er kommet så lidt respons fra eventuelle medulve, at jeg simpelthen ikke tror på, at toganim er ond. Derfor:

Unvote

26-01-2010 17:57 #259

TIL ALLE!

Jeg stiller følgende MINIMUSkrav til mine medspillere:

1.
Afgiv en lynchstemme hver dag.

2.
Afgiv et peek hver dag for at hjælpe seer.

Gør det enten således:
Hvis jeg er seer, peekede jeg XX som god.

eller som Thingy forslår DAG 2 00:43


ALLE der ikke har opfyldt minimuskravene senest kl. 21.00, vil være potentielle lynchofre fra min side. Jeg vil heller spile med nogle ulve, der opfylder minimumskravene end med nogle, der slet ikke gider spille.

Sådan er det bare! EOD

26-01-2010 17:57 #260

Nå kommer nok med lidt posts over den næste tid. Har lidt tanker omkring dag 1 jeg gerne vil ud med.

Malxom springer egentlig en del i øjnene.

Lad os starte fra en ende af.

Hans post 14:21 på dag 1:
Lang post hvor han forsøger at være hjælpsom. Dog mener jeg egentlig ikke han siger det store. I første afsnit prøver han at retfærdiggøre at det kan tillades at være inaktiv og at dette ikke er et ulvetell. De meninger han har er blevet gengivet af andre tidligere på dagen.


1504 dag 1:
Endnu et langt indlæg uden at sige noget. Han forsøger at smide lidt "morskab" ind i posten. Dette synes jeg før vi har set at ulve gør.
Dette citat er fra den post
"Og jep.. Har læst tråden.. Og har en enkelt eller to som jeg synes er bedre kandidater end andre, dog giver jeg dem lige lidt tid til forhåbentligt at dumme sig lidt mere/slet ikke at skrive mere...
"
Er ikke den eneste gang han prøver at vise han har en del reads uden overhovedet at sige noget.


18:26 dag 1:
Kommentar omkring Toganims outing af Jones. På dette tidspunkt er vi allerede et par stykker som har givet vores mening om at vi ikke mener der er det store at se i det han skrev. Så her kan han hoppe med igen og vise aktivitet uden at sige noget.


18:36 dag 1:
Igen igen en post uden at kommentere noget som helst. Og endnu engang prøver han at foregive at han har nogle reads.


Kl 17:42 her på dag 2:
Nu har han så lige smidt en post hvor han skriver han ikke har de helt store reads.



Lynch Malxom
Jeg ser meget gerne du kommenterer lidt på nogle af dine reads fra igår

26-01-2010 18:01 #261

MINIMUS, læs: MINIMUMS

8)

26-01-2010 18:02 #262

@ Cykelnille,

Nu var jeg egentlig så sød at forsvare dig lidt i går, men okay :-)
Du har ikke været med i de andre spil så derfor ved du ikke hvad jeg taler om. Jeg har bare erfaret at det ikke går skide godt når jeg spillet useriøst som de sidste par spil.
Evt seer skal være mere end velkommen til at tjekke mig ud :-)

Sidder på job. Kommer med tanker senere og skal nok stemme i aften holst!

26-01-2010 18:04 #264

Hov glemte lidt om Malxom.

Kl 18:34 stemmer han på Xschultz hvor der ingen stemmer er på ham i forvejen. Derefter holder han sig i skinder og poster først igen kl 21:44 hvor han spørger om man skal oprette en vogn på Xschultz. Stillingen er her noget i stil med 6 til aurvandil og 4 til Stonien. Xschultz har 2 stemmer(djowgern har også stemt)

Derefter ikke flere posts

26-01-2010 18:04 #263

UTG er sikkert alfa. You heard it here first :P

26-01-2010 18:09 #265

Eller også var alfa blandt de tre, der røg i nat.

You heard it here first.
8)~

26-01-2010 18:10 #266

Toganims indlæg (25-01-2010 08:02) om at han vil undlade at nævne for Thingy at han er normal god stinker langt væk af at han selvfølgelig har opsnappet at det er 'normal god' der er ordlyden, og prøver at dække sig ind.

Toganims indlæg (25-01-2010 17:48) om at han har fanget en ulv, men venter med at oute ham virker åndssvagt. Diskussionen omkring at der bliver skrevet 'tro xxxxx' har vi taget og det virker simpelthen så søgt og kan heller ikke se hvordan Toganim selv mener at være så sikker - medmindre det selvfølgelig er en søgt ulvefinesse der skal rense hans ryg.

Toganims indlæg (25-01-2010 18:01) er et typisk Toganim indlæg der kronologisk svarer hvad der foregår i tråden. Han brugte det meget da han var ond med mig sidste spil jeg var med i (ja Toga, du siger det er lang tid siden, men prøv lige at læs dine egne kommentarer igennem og se hvor meget krudt du bruger på at skrive om tidligere spil). Det er desuden tråden hvor du backer op omkring mistro til Twajzer, men tilfører din egen argumentation om at han bruger mange smileyer. Det virker alt for søgt, og i min bog en ulvet.

Toganim 25-01-2010 19:34
ggwp der er ulve i eventet :D Af en eller anden grund skærer den mig i øjnene som ulvet. Du ved at folk tænker det, men alligevel fyrer du en kæphøj besked af sted.


Derudover synes jeg som allerede nævnt at Toganim meget offensivt forsvarer sig inden at en reel mistanke overhovedet falder på ham. Læs alle beskederne igennem og se hvor mange han henvender sig til for at de skal droppe deres opmærksomhed mod mig. Det er ofte en aggressiv spillestil der kan få folk til at tvivle om deres gut feelings, og det ved Toganim udemærket godt, hvorimod man som god ikke har den helt store motivation i at forsvare sig medmindre en reel kritik ramler ned over en.

Lynch Toganim

26-01-2010 18:15 #267
Holstt
26-01-2010 17:53
Vis blog
Jeg er kommet med et bud på lynch, men der er kommet så lidt respons fra eventuelle medulve, at jeg simpelthen ikke tror på, at toganim er ond. Derfor:

Unvote


Hvis mange var for drab ville du straks mene at der var ulve iblandt.

Jeg tror det er de færreste ulve der allerede nu vil prøve at lede folkestemningen en anden vej, da Toganim langt fra er presset op på skafottet. Var jeg ulv ville jeg også bare lade den ligge.
26-01-2010 18:16 #268

@zeeto

Du taler godt for din sag, men jeg vælger at lade toganim hvile i hvert fald indtil i morgen.

26-01-2010 18:19 #269

@zeeto

Du har nok ret. Desværre har der heller ikke været mange, som har fulgt din og min opfordring til at gå efter toganim og thingyman har direkte frarådet det.

derfor jeg frafalder indtil videre og vælger at gå efter de inaktive. der er så mange af dem, at det pisser mig af. Jeg vil bare have en af dem i galgen, så de kan lære det!!!!!!!

26-01-2010 18:23 #270

Så vidt jeg ved kan alfa dræbe den han vil? Hvis jeg var alfa ville jeg nakke danielgron ASAP fordi han har instalynchet mig de sidste par games..

Ellers forstår jeg ikke hvad du mener thingy?

26-01-2010 18:30 #271

Alfa vises som en normal god, hvis han bliver lynchet eller lunatic tager ham. Det er vist alt, hvad alfa kan.

Thingy, ret mig, hvis jeg tager fejl.

26-01-2010 18:30 #272

@thingy
Umiddelbart kan jeg ikke sige noget om dem, da det er forbudt at referere PMs fra GM.

lynch: xschultz
Det er et af mine bedste bud i aften.
Der flere der springer i øjnene.
Har store forventninger til i nat.

26-01-2010 18:32 #273

@Jones
Hvis xschultz ikke opfylder minimunskravene, så er jeg med på ham.

26-01-2010 18:34 #274

@ Holstt

Ukorrekt. Sådan plejede det at fungere.

Men nej, en alfaulvs evne består i at blive vist som indbygger for seers, der eventuelt måtte peeke ham.

@ Jones

Jeg er selv klar på xschultz92*

26-01-2010 18:36 #275

Nå min næste post er lidt kortere.

Xschultz ser også lettere mystisk ud.

Han har lavet 2 indlæg hidtil på dag 1 og inden på dag 2.

12:56
"wELL jeg må indrømme jeg ikke helt er inde i gamet endnu, håber og ber til jeg ikke bliver dræbt inden for de første to/tre dage ihvertfald, så jeg kan nå og sætte mig ind i det!

/morten"


13:37 skriver han sit andet indlæg
"chris er OBV ulv, af min første post glemte jeg lige og sige at FØRSTE til og råbe ulv af mig i ALLE tidligere spil SLEV har været ulv, mens jeg var god!!!"


Som andre før mig har bemærket er det lidt sjovt at han spiller begynder i første post og sidenhen snakker om tidligere spil. Derudover var det så Jones der 12:59 kommenterede at hans første post så ulvet ud og slet ikke Chris.

Ser også plausibelt ud for mig at en ulv(Malxom) stemmer på en anden ulv Xschultz for at prøve at få lidt indbyggerpoints senere i spillet hvis Xschultz på et tidspunkt dør.
Som relativt nybegynder og ulv tror jeg ofte det kan være en ide at holde sig lidt tilbage. Dette er så også en af grundene til vi forsøger at få alle til at være aktive da det så er til at spotte de uerfarne. Igen giver det mening at Malxom i et af hans indlæg pointerer at det ikke nødvendigvis er et ulvetell at være inaktiv.

26-01-2010 18:37 #276

I går havde jeg et par stykker jeg synes havde skrevet lidt mærkeligt - og skrev så et indlæg om at jeg havde et par stykker jeg synes var lidt mistænkelige.. Den ene tror jeg dog er special nu, og i så fald han er ulv løber han ingen vegne :)...

Angående Shulle så synes jeg han i går havde nogle mærkelige indlæg, og da INGEN kommenterede på det synes jeg så det var endnu mre mistænkeligt... Hvilket jeg egentlig stadig synes det er...

Samtidig kan man argumentere for at hvis han er ulv, så bruger han den lille tid han gider at bruge på spillet på msn, og derfor de få posts...

Chris har jeg allerede argumenteret for, men derudover vil jeg vove at påstå at der ikke er emget at komme efter...

SAMTLIGE analyser og hvad i end vil kalde det er enten gætterier, eller overfortolkninger, der da sagtens kan lede til en ulv hvis man er heldig - men altså ligeså godt kan føre i retning af en god, hvilket vi også så i går...

Og derfor synes jeg det er svært at have nogle solide reads når der ikke har været flere konkrete begivenheder, i form af at fange en ond, eller som i FCs tilfælde hvor han bruger en premie der IMO giver en del gode points..

Problemer er at der er for lidt aktivitet omkring afstemningen.. Vi skal have 2 wagons op at stå.. Vi skal hve MANGE stemmer - og så evt. revurdere 21:45 hvor vi skal være i stand til at få en helt ny kandidat på banen, der også skal kunne nå at lynches... Dette ville give langt mere info - i stedet for folk bare gør som nu...

Hvor der bliver foreslået et par navne - og det så lidt mere tilfældigt end andet ender emd to navne til sidst der så ender med 10 stemmer...

Pt skal vi som gode forsøge at få så meget info som muligt så hurtigt som muligt - og dette synes jeg ikke vi pt er særlig gode til.. Lange indlæg og masser af posts fra 25 mennesker hjælper også kun til forviringen..

Så ja, du har helt ret i at jeg synes det er svært at sige noget meget fornuftigt pt om ret mange.. Ud over et par få, hvilket jeg allerede har gjort..

- X

26-01-2010 18:42 #277

Har lige læst tråden for i går igennem, og giver klart indbyggerpoint til Zeeto. Han skal ikke lynches. Har taget nogle andre noter, som nok vil forvirre mere end de vil gavne på nuværende tidspunkt, så dem holder jeg for mig selv lidt endnu.

@ UTG

Hehe, ja det gjorde du. Grunden til at det skulle være dig, er egentlig også bare, at jeg har svært ved at finde nogle gode kandidater.


Er forresten enig med faberg i, at Malxom ser mistænkelig ud. Skal nok forsøge at komme med et indlæg i den forbindelse, der har lidt mere substans.

26-01-2010 18:45 #278

@Malxom

Pt skal vi som gode forsøge at få så meget info som muligt så hurtigt som muligt - og dette synes jeg ikke vi pt er særlig gode til.. Lange indlæg og masser af posts fra 25 mennesker hjælper også kun til forviringen..

Uddyb please... Er det ikke selvmodsigende?

26-01-2010 18:45 #279

I øvrigt: LOL @ Comeback for at vote kl. 22.30 :D

26-01-2010 18:49 #280

Zeeto>> Well.. Både og.. Selvfølgelig er det fint med nogle gode indlæg der sætter fokus på hvordan folk har stemt, citater der afslører blowups eller lign...

Men pt indeholder de fleste indlæg bare absolut ingenting.. Og når tråden allerede indeholder 300 indlæg, så synes jeg bare at rigtig mange indlæg er til mere skade end gavn - det betyder bare at folk skimmer tråden og ender med at stemme ti min før deadline på hvad der lige er in...

Og der vinder vi altså ikke på...

- X

26-01-2010 18:52 #281
OP
Der har været flere forespørgsler om en ny tråd til dag 2. Jeg har overvejet det, og er nået frem til, at der IKKE bliver en ny tråd.

I må sørge for at få votet i god tid.
26-01-2010 18:53 #282

@ UTG...

Nu skal min stemme i går ses i lyset af at jeg ikke havde mulighed for at læse tråden igennem men blot ville afgive en hurtig stemme der kunne gå til det umiddelbart bedste lynchoffer uden tells.

Hvis du reelt er holdt op med at spille som en retardo der stemmer og poster mere elendigt end Rommedahl sparker frispark skal jeg med glæde stoppe min personlige hetz mod dig...

Naturligvis kommer du i mit søgelys som potentiel ulv i kraft af at det er et markant skift i spillestil.
Jeg vil dog ikke være så udfarende som tidligere når det gælder din person.

peek: zeeto god

26-01-2010 18:58 #284
Twajzer
26-01-2010 18:58 #283

Folk må gerne være mere diskrete omkring deres peeks... omg...

Jeg gentager:

Lad som om I er seer. I fucker det virkelig op for jeres hold, hvis I bliver fanget. Efterlad jeres peek på en god måde, der er semiskjult, men self. heller ikke utydelig ved en gennemlæsning efter din død.

26-01-2010 19:00 #285

Malxom vil altid være i mit søgelys fordi jeg altid synes at han spiller mærkeligt i forhold til mine forventninger til ham.

Xschultz kan jeg godt lokkes med på - mest fordi jeg tror på de etablerede kræfter... Jeg kan først nå at gennemlæse ordentligt i morgen formiddag.

Vote Xsxhults

26-01-2010 19:09 #286

@Thingy -

Hvis alle gør det så tydeligt som det er foregået tidligere vil ulvene da også have svært ved at gennemskue hvem seeren + at der ikke er nogen tvivl bagefter hvis ulvene skulle være så heldige at ramme.

Peek: UTG god

26-01-2010 19:13 #287

[0] Chrisrjdk - Djowgern
[0] Comeback
[0] CykelNille -
[0] danielgron - xschultz92
[1] Djowgern -
[0] Faberghasted - Malxom
[0] FiveCats - robertoloda
[0] Flyfly - Twajzer
[1] Holstt -
[0] Jones - xschultz92
[0] Live - Holstt
[0] MacPhersson
[1] Malxom -
[0] Noctra -
[0] TheGreatPete - Toganim
[0] Ploven13 -
[0] Prille -
[0] rasmus303 -
[1] robertoloda -
[0] SkatKat -
[0] Thingyman - xschultz92
[2] Toganim - [1] Twajzer
[0] UTGwithURmom -
[3] xschultz92
[0] Zeeto - Toganim
26-01-2010 19:17 #288

Hvis jeg var seer ville jeg se nærmere på prille, comeback, ploven13 eller cykelnille

26-01-2010 19:18 #289

Jeg prøver lige igen.

[0] Chrisrjdk - Djowgern
[0] Comeback
[0] CykelNille - Twajzer
[0] danielgron - xschultz92
[1] Djowgern -
[0] Faberghasted - Malxom
[0] FiveCats - robertoloda
[0] Flyfly - Twajzer
[1] Holstt -
[0] Jones - xschultz92
[0] Live - Holstt
[0] MacPhersson
[1] Malxom -
[0] Noctra -
[0] TheGreatPete - Toganim
[0] Ploven13 -
[0] Prille -
[0] rasmus303 -
[1] robertoloda -
[0] SkatKat -
[0] Thingyman - xschultz92
[2] Toganim -
[2] Twajzer
[0] UTGwithURmom -
[3] xschultz92
[0] Zeeto - Toganim

26-01-2010 19:21 #290

@ Zeeto

Jeg giver ulvepoint til alle, som gør intet ud af at efterlade diskrete peeks. Peeks kan sagtens være diskrete og tydelige på samme tid.

Det er et simpelt faktum, at ulvene ikke har tænkt sig at gennemlæse hele tråden, før de træffer deres valg om, hvem der skal dræbes. Hvis alle fulgte mine retningslinjer, så ville de derfor ikke engang være i stand til at sortere i alle peeks, som har folk har efterladt, hvilket øger vores vinderchancer gevaldigt.

Når I skriver peek: UTG god, vupti, så springer det STRAKS i øjnene, og det kan ulvene lige notere ned, og så er det en mindre person, hvis indlæg der skal scannes igennem. Hvis man derimod bare gør LIDT mere ud af det, så er det meget godt for os.

Et eksempel:

"Jeg har gennemlæst hele tråden, og mine største suspects er Person A og person B. Person A's spil ligner ikke rigtig hans normale indbyggerspil, men jeg vil helst ikke konkludere noget endeligt her. Så er der person B, som har været en rigtig medløber i denne omgang, og han fortjener også noget mere opmærksomhed, så vi kan få nogle reaktioner ud af ham.

Hvis vi skal kigge på hvem, jeg stoler på, så vil jeg sige, at jeg ikke stoler på person C's instinkter, men han er nu stadig indbygger. Sjovt nok har jeg det omvendt med person D - jeg føler, at jeg er enig med ham i meget, så han er ikke en person, som jeg ser lynchet i den nære fremtid, men selve hans tone har endnu ikke overbevist mig."

Jeg har understreget peeket. Det kan gøres bedre endnu, men dette var et hurtigt eksempel, og hvis bare alle kunne skrive det således, så er det allerede en kæmpe forbedring.

Især folk som normalt skriver store indlæg og alligevel ikke skjuler jeres peeks inde i disse, men i stedet efterlader dem på den mest primitive måde, er jeg meget forbavset over.

26-01-2010 19:22 #291

Jeg tager den lige i en korrekt stavet udgave

Lynch xschultz92

26-01-2010 19:24 #292

Sidste indlæg var skrevet lidt for hurtigt, kan jeg se, men whatever :P

26-01-2010 19:25 #293

CykelNille

Kan du begrunde dit lynchvalg?

Super at du laver votecount, så er vi sikre på de kommer.

Jeg har dårlige træningstider så popper ind lige før lynch.

26-01-2010 19:26 #294

Jeg føler, at halvdelen af deltagerne ikke rigtig spiller spillet.

Er det fordi at I forventer, at nogle af os skal stille vogne op, som I kan vælge imellem, og så er det bare jeres opgave igennem spillet?

FORKERT!

I skal finde jeres egne mistænkte. I skal udspørge dem. I skal forsøge at få reaktioner. I skal stemme på dem. I skal overbevise andre.

Sådan fungerer spillet. Kom så fucking i gang!

26-01-2010 19:27 #295

Tja, nu er der jo mange - de fleste - af spillerne, som skriver ganske korte eller ligefrem ultrakorte indlæg.

Så jeg forlanger meget mindre end thingyman.

Hvis jeg var seer, peekede jeg XX som god.

er fint nok til mig.


PS:
At thingy så har ret i, at det andet er bedre i en ideal WW-verden, er en anden sag. Men WW-spil på PN bliver ALDRIG en ideal verden.

26-01-2010 19:30 #297

@ Holstt

Det kræver så lidt... Skriv I det mindste bare "XX er god" i stedet for "hvis jeg er seer, så peekede jeg". Det er også en forbedring. Du har utvetydigt skrevet, at en person er god. Der er ingen tvivl om, at han er god jf. dine posts. Ergo er det peek. Længere er den ikke. Alt det andet er unødvendigt og påkalder kun ulvenes opmærksomhed.

26-01-2010 19:30 #296

@ Jones

Det kan du tro. Det er egentlig bare for at komme videre i spillet. Jeg synes vi sidder lidt fast lige nu. Vi skal snart have sat nogle vogne op, og så vil jeg gerne have en reaktion fra Twajzer/andre.

Jeg vælger desuden også Twajzer fordi der var ret mange efter ham i går, men han blev fuldstændig overset til sidst.

26-01-2010 19:32 #298

Kulturen er helt anderledes her på PN, må jeg bare konkludere.

På 2+2 betragtes det som en rigtig stor ære for alm. indbyggere at lokke ulvene til at dræbe en. Det er virkelig en af de største tjenester, som I kan gøre landsbyen.

Hvis I stinker til at finde ulve, jamen, det er ok... Hjælp jeres seer så!

grrr...

26-01-2010 19:36 #300

Jeg vælger indtil videre at holde fast i hvad jeg tidligere har sagt idag

Lynch robertoloda

og Holstt du kan tage din minus mus og gøre noget grimt med, jeg vil da under ingen omstændigheder ændre på den måde jeg spiller på, bare fordi du synes det er sådan en genial ide.

så du kan roligt fjerne mig fra din indbygger liste og forsøge at lynche mig

@alle

Holstt spiller så anderledes i denne omgang at jeg er meget sikker på at han er ulv denne gang, for måden er for tåblig hvis han er god special.

læs ham grundigt, meget grundigt

26-01-2010 19:36 #299

godmorgen

Lynch utg

26-01-2010 19:37 #301

For mig virker Flyfly stadig mest suspekt. Han virker slet ikke som sig selv. Det er min eneste begrundelse.

Lynch Flyfly

26-01-2010 19:47 #302

@ rasmus303

Skal det forstås som om, at du kender til flyfly's normale spil?

26-01-2010 19:53 #303

looool..... så ender eventet i et tie, og jeg er væk når der er afgørende spørgsmål :D..... nemesis ftw.......

well....jeg smider min stemme op senere, når jeg har luret lidt på hvad min prime-suspect voter..... men mit peek kan i få nu....

hvis jeg er seer har jeg peeket holst som god på nat 1

26-01-2010 19:54 #304

@jones

jeg siger ikke at cykelnille er ond, men han er en af dem jeg har på min måske liste.

@chrisrjdk - som sagt respondsen på et indlæg er ofte 1000 gange mere værd end selve indlægget.

26-01-2010 19:56 #305

@Prille

Jeg synes du havde lovet en meget aktiv dag i dag. Det eneste du har lavet er at komme netop da konkurrencen begynder.

Og nu må de børn da også snart være hentet og lagt i seng. Du skrev nedenstående kl 16:17

Du må meget gerne komme med dine egne tanker og ideer om folks spil so far. Hvem ser du som ulve og hvem ser du som indbyggere.

"well..... jeg er da ked af at i nu alle giver mig ulve points....men som sagt har jeg været inde flere gange iløbet af dagen (holder fridag), og har bare ikke haft kvalificeret input at komme med, har ikke rigtigt fanget nogen af jer i de helt store fejl......

jeg smutter offline i et par timer, skal hente børn og lave lidt mad, men jeg kigger ind senere.... gl med eventet til de andre :) "

26-01-2010 19:58 #307

Jeg synes det er lidt noget skidt at folk stemmer så spredt. Der er ret mange der bare har en enkelt stemme på sig. Det gør det nemmere for ulvene at præge afstemningen til deres fordel.

Personligt var jeg ret mistænksom overfor flyfly i starten af i dag, men ved at læse hans indlæg igennem flere gange, er jeg blevet overbevist om, at han må være god. Det er lidt irriterende, at han ikke er så aktiv i tråden, men det håber jeg, han vil være noget mere de næste dage, hvis han overlever så længe.

26-01-2010 19:58 #306

Ser ud til at det er meget blandet i dag hvad folk vælger at stemme..!

Og godt vi endelig kan slutte fred daniel :-)

Først tilbage om 1 time.. got 2 go!

26-01-2010 20:02 #308

FFS.. Prøv nu at lave nogle peeks der er bare liiiidt mindre tydlige... Hvor svært kan det være?...

Men det kræver selvfølgelig at man laver indlæg på mere end en linie.. Måske er det der problemet ligger... Suk...

Derudover..

For at få lidt gang i folk, og lade folk spille det her spil - hvad med vi gør følgende...

Alle tager den deltagerliste Xitaah har lagt op, og finder den person der står under sig selv.. Derefter læser man så samtlige indlæg igennem den person har lavet, og overvejer hvad det betyder, hvilke reads det giver en.. osv osv...

For derefter at poste det her på PN i en kort og læsevenlig form!!!!..

Kan folk mon klare det??


Dette vil forhåbentligt skabe lidt flere meningsfulde indlæg...

Hvad siger folk?? - Respons please!!!!


- X

26-01-2010 20:06 #309

Det mener jeg folk har gjort ved Schulle og ved Twajzer.

De har ikke budt ind med noget - så jeg er villig til at lade Toganim gå for en enkelt dag (nu han vælger at smutte) og så vil jeg have de to på banen ellers ryger min stemme på en af de to.

26-01-2010 20:07 #310

rasmus det vil jeg godt give dig ret i.

lynch- FlyFly

26-01-2010 20:08 #311

@ Malxom

Synes det er alt for meget energi at lægge i noget, der slet ikke er nogen garanti for vil være særlig effektivt. Desuden er der alt for mange inaktive til at det vil kunne lade sig gøre. Men er enig med dig i, at vi skal have gang i en masse i det her spil.


26-01-2010 20:09 #314

Cykel>> Alt for meget energi??... Er du på piller?.. Du skal tage ÉT navn og brug søg funktionen.. Læse 10-30 indlæg måske og kommentere på dem...

Dette skal du gøre i stedet for at læse 600 indlæg grundigt igennem og kommentere på alle der har postet???

Ja waw.. Det virker da helt uoverskueligt...

- x

26-01-2010 20:09 #313

@Malxom

man kan også godt se at du ikke er TGP når du springer sådan et forslag *lol*

26-01-2010 20:09 #312

@Thingy

Ja synes han plejer at være en mere aktiv spiller. men det kan da godt være det er forkert.

26-01-2010 20:13 #315
OP
GM ser MEGET gerne at Comeback, Ploven13 og xschultz92 giver lyd fra sig i dagens tråd. Er der ikke postet noget inden kl 02:00, bliver i skiftet ud/modkillet (hvis ingen udskiftere kan findes).
26-01-2010 20:14 #316

@ Malxom

Hehe, ja du har ret, fortrød også det argument efter jeg havde skrevet det. Det tager selvfølgelig ikke særlig lang tid. Men så lad mig bruge et andet i stedet.

Ham der står under Thingy er TGP, som indtil videre har skrevet MEGET få indlæg i dag. Bevares, han er lige kommet ind i spillet, men han plejer sgu heller ikke at skrive så mange indlæg, synes jeg. Han skal kommentere en af de spillere med flest indlæg. Jeg tror ikke på det kommer til at fungere.

Jeg er slet ikke 100 % det. Men du sagde jo, man skulle skrive sin mening.

26-01-2010 20:18 #317

true faber...... børn hentet, mad lavet og fortæret..... :).....sidder mæt og glad i sofaen med håndbold på fjerneren og pc´en i skødet.....

tanker om folks spil so far ?.... tjah, nu er vi jo mange spillere med i denne runde, men du kan da få de groveste tanker om de mest aktive .....

thingy forvirrer mig som altid, men virker alligevel ikke så indbyggeragtig som han har været i de andre spil, har ikke noget konkret at putte det i, men det er en følelse.....

Holst lød lidt som en dag 1 blow-up doll, men er virkeligt kommet ind i kampen og er på plus listen hos mig nu....

Live har brugt kræfter på at være efter Holst, og må derfor svinge over på minuslisten

ellers har jeg svage feelings på et stykker mere, bla. har jones lidt indbyggerpoints

26-01-2010 20:21 #318

FiceCats>> ??... Er du sarkastisk? Hvad er meningen med dit indlæg?

Cykel>> Jamen self skal du give dit besyv med :).. Jeg synes bare der skal ske noget.. Ellers taber vi gode altså - med mindre vi bliver utroligt heldige lige pudselig som i sidste spil...

Fordelen ved denne måde, ville være at få opsumeret alle deltagerne på en kort og præcis måde.. Dette ville være et lettere udgangspunkt for en ordentlig analyse - og vi ville få fokuseret kræfterne på en konstruktiv måde..

Lige nu synes jeg ikke vi kommer ret mange vegne, da der er en del der slet intet skriver og en del der bare skriver korte ligegyldige kommentarer/bemærkninger...

Dertil er der self også et par stykker der rent faktisk yder et godt stykke arbejde.. Men altså.. Hvis vi f.eks. smider 3 gode til i aften, så er der altså ikke langt til vi har tabt...

- X

26-01-2010 20:22 #319

@Prille

Holstt er jo ikke som sådan kommet på banen efter dit indlæg af 10:36?

Hvordan kan det være du lige pludselig går over i den anden lejr og mener at Live får minusser og Holsst får plusser?

Det virker meget vagt i min optik, og virker lidt som en 'pleaser'stil du kører.

26-01-2010 20:24 #320

Puuuh, lige kommet tilbage fra job-interview og en tur i banken, har slet ikk set tråden, og er bange for jeg får svært ved at nå igennem den, igen, meget laaaang tråd, da vi har fået gæster...
Ku jeg måske få en lettere opdatering fra et par spiller hvordan vognene ser ud i dag og hvorfor

26-01-2010 20:29 #321

God ide malcom.. sidder lige på job som tlf sælger og chefferne er ikke så tændt på man sidder meget på PN når man arbejder

Back @ 2100

26-01-2010 20:30 #322

Jeg er ikke 100 % imod det, skulle der i øvrigt stå i indlægget kl. 20.14

@ Malxom

Du har ret i, at der skal ske noget.

Er der andre der har nogen kommentarer til forslaget?

26-01-2010 20:37 #323

@zeeto

skiftet på holdningen med holst skyldes at jeg fik læst hele dag 1 ordentligt igennem....fik ikke læst det hele ordentligt i går aftes ( kom på 30 min før lynch, og kunne ikke nå at få alt med, og endte derfor med ikke at stemme),da jeg gav min første lyd fra mig i morges havde jeg stadig kun det hurtige overblik fra igår at tale ud fra.....

26-01-2010 20:45 #324

@ Prille

Så dine tanker er, at Holstt er god, som der var generel enighed om i går.

Live er ond, fordi han er kritisk overfor Holstt (selvom der også var bred enighed om, at Live var god i går)

Og Thingy er ond fordi han forvirrer dig.

Synes virkelig også det virker som et vagt indlæg. Sammenholdt med at du tilfældigvis lige dukker i tråden, da der er event, får du ulvepoint hos mig.

@ Alle

Vil godt lige understrege, at folk som Holstt, Thingy og Live, der alle er erfarne og dygtige spillere, har stor risiko for at blive konverteret, og da ulvene nok ikke vil risikere at miste deres shaman til luna, er der ret stor sandsynlighed for at det sker i nat eller næste nat. Og ja, jeg tror de alle 3 er gode på nuværende tidspunkt. Og vil egentlig også tilføje toganim på den liste, selvom jeg ikke er helt sikker på ham.

26-01-2010 20:45 #325

Sidder alle og ser håndbold synes godt nok her er stille i forhold til at vi reelt ikke har nogen wagons eller noget som helst.

Malxom din ide lyder fin problemet er der er så fandens mange inaktive

26-01-2010 20:46 #326

Fint hvis ingen kommer med noget stemmer jeg på min største mistanke, den går til:
Twajzer

26-01-2010 20:50 #328

[0] Chrisrjdk - Djowgern
[0] Comeback
[0] CykelNille - Twajzer
[0] danielgron - xschultz92
[1] Djowgern -
[0] Faberghasted - Malxom
[0] FiveCats - robertoloda
[2] Flyfly - Twajzer
[0] Holstt -
[0] Jones - xschultz92
[0] Live - UTG
[0] MacPhersson
[1] Malxom -
[0] Noctra - Twajzer
[0] TheGreatPete - Toganim
[0] Ploven13 -
[0] Prille -
[0] rasmus303 - flyfly
[1] robertoloda - flyfly
[0] SkatKat -
[0] Thingyman - xschultz92
[2] Toganim -
[3] Twajzer
[1] UTGwithURmom -
[3] xschultz92
[0] Zeeto - Toganim
26-01-2010 20:50 #327

Jeg kan fint live med en vogn på Prille. Ser ikke ud til nogen vil hoppe med på min Malxom vogn :-(

Lynch:Prille

26-01-2010 20:52 #329
Lynch Prille
26-01-2010 20:53 #330

Nu har jeg endelig fået pløjet mig igennem begge tråde, der er godt nok meget at sætte sig ind i.

Jeg fik desværre ikke sat min stemme igår, men det får jeg gjort idag, beklager min manglende stemme og jeg ikke har fået lavet mange indlæg.

Men jeg må sku sige, at dette spil kan være helt vildt overvældende for en newbee.

Jeg er noget forundret over Holstt, der er sku noget skummelt over ham og han er så langt fra den person som han er i virkeligheden.

Men ikke destomindre er jeg i tvivl med Holstt.

Der i mod ser jeg xschulz92 som den mest oplagte pt, så:

Vote: xschulz92

26-01-2010 20:55 #331

Beklager.. Ville have været rigtig godt med idag.. Men jeg var sgu for tidligt oppe idag, så faldt i søvn da jeg skulle læse tråden igennem fra igår... Fik da læst lidt.. men slet ikke nok.. og har været ude og spise med folk, så har intet nået... Jeg kommer hellere ikke til at nå noget, og jeg forstår godt at folk er sådan ude efter mig.. Det har jo langt fra været godt nok, det jeg har vist frem indtil videre.. men det eneste jeg kan sige pt. er at jeg nok skal være værdifuld... i will put my skills to the test..!

Jeg har ikke fundet ud af så meget som sagt, men Live står stadig højst på min indbyggerliste... I mine øjne er han så godt som clearet... Ellers har han satme spillet godt.. Kan bare ikke se at en ulv skulle spille sådan...

Ang. mulige ulve.. der må jeg stemme på Toganim ud fra hvad jeg har læst i tråden..

Og så har vi vel reelt også 3 vogne??

Mig, Toganim og Xschultz92...


26-01-2010 20:55 #332

Faber>> Har du læst et ord af tråden efter sidste gang du postede? Eller nægter du bare at overveje hvad du læser?

- X

26-01-2010 20:57 #333

nej nille..... som jeg pænt skriver er det hvordan jeg hælder til dem..... jeg kan jo slet ikke sætte dem i god/ond roller endnu, grundlaget er simpelthen for tyndt endnu :S.....

og mht event, tjah.... jeg var inde mange gange og læse op under min lille pokersession, men havde ikke rigtigt noget nyt at skrive, og det skal vel ikke udvikle sig til at jeg skriver hygge-pladder i tråden om hvor uheldig jeg var i mine SNG´er bare for at vise jeg er der.....

men hey.... det er vel fair nok med ulve-points for eventhalløjet, ville nok selv reagere sådan (og har gjort det i andre spil)

26-01-2010 20:58 #335

Mine 3 ønskevogne

1. Prille (Er argumenteret for tidligere - han bidrager SLET ikke med noget)
2. Xschultz (Han bidrager heller ikke med noget)
3. Chrisjrdk (Samme som igår - det giver mig stadig en gut feeling)

Andre jeg kan acceptere at stemme på

4. Twajzer (ser ham som et af de bedste bud udenfor mine primære)
5. Flyfly (Sidste spil var han god, og LANGT mere aktiv med sine anklager)

Som jeg tæller stemmerne (hurtigt) er der vogn på Xschultz, og næsten på Prille og Twajzer, så jeg synes vi skal styre disse tre vogne af sted.

Lynch: Prille

26-01-2010 20:58 #334

Er mine Vogne helt hen i vejret..?

26-01-2010 21:00 #336

Malxom at du kommer med et foreslag om at alle folk skal poste deres tanker om 1 person giver dig altså ikke de vilde indbygger points i min bog.
For at du skal få nogle af disse kræver det at du kommer med nogle tanker som er dine egne.

Personligt synes jeg det virker som om du prøver at være aktiv uden egentligt at sige noget. Dette er klart ulvetell i minbog.

26-01-2010 21:04 #339

Lige pt er der vogn på flyfly, toganim, prille, twajzer og schultz med hhv. 2, 2, 3, 3 og 4 stemmer.

26-01-2010 21:04 #338

@Prille

Du skrev du ville vente med at stemme til dit main suspect havde stemt. Må vi høre hvem dit main suspect er og en begrundelse for dette?

26-01-2010 21:04 #337

Ok jeg flytter min stemme over på toganim

twajzer-toga-schultz

er så åbenbart de 3 vogne.

26-01-2010 21:10 #341

@faberghasted

grunden er nærmest kun gut-feeling.....men venter lige lidt endnu ......

vil dog gerne opfordre til at vi får skåret ned på vognene...... 2-3 stykker så kan de overlevende bedre bruge infoen......

synes faktisk at det peger mod de erfarne spillere, hvis dagens lynch også ender i uorganiseret pladder......

26-01-2010 21:10 #340

Er helt med på Skats 3 vogne.. Det er hvad jeg selv har foreslået og passer mig glimrende..

Faber>> Igen må du så bare have skippet mine indlæg.. Men okay.. Jeg er kommet med de tanker jeg mener man kan udlede af de indlæg der har været - og samtidig kommenteret på hvorledes vi evt. kan få mere information og derigennem skabe grundlag for bedre beslutninger...

Hvis du imod forventning har spottet alle ulvene og derudover har andre rock solid reads, jamen så deal dem da endelig - hold dig ikke tilbage...

Hvis du derimod som forventet ligeledes heller ikke har de store reads, da der ikke er meget at bygge på endnu, ud over et par enkelte personer som jeg ligeledes har kommenteret på - så hold dig fra at kræve at jeg kommer med reads eller what ever, da det ikke er muligt...

Lynch Chris

Angående vogne kommer jeg til at tænke, at jeg synes vi skal holde os fra Shulle som vogn da han sikkert bliver modkillet, og derfor vil være spild..

- X

26-01-2010 21:11 #342

Jeg er lige kommet hjem fra træning og læser posten igennem. Jeg kan allerede på nuværende tidspunkt informere jer om at jeg på ingen måde har intentioner om at gå mod galgen

26-01-2010 21:12 #345

Nu vil vi se stemmer med argumenter og nogle infogivende vogne tage form, hvorfor er ingen med på/nævner djowgern?

Hvis vi kører efter hvad der er ved at tage form så går jeg

Prille

Som tidligere nævnt kommer der bare intet indhold fra Prille, og jeg ved du er en habil spiller, det er fluff fluff samt ingen reads.

Ville elske at se toga lynchet(;)) men lad være at stem ham i dag

26-01-2010 21:12 #344

Havde set forkert på Skats wagon.. Er ikke enig med Prille med med Shulle og Chris...

Da jeg så igen synes Shulle ikke skal være en vogn er det jo en flot kommentar jeg har smidt :P..

Synes Chris er en god vogn - den anden kan være hvad folk synes.. Ellers synes jeg Holstt er en god wagon...

- X

26-01-2010 21:12 #343

og jeg accepterer at jeg kan blive en vogn, det er sq fair nok med det pres der er på mig.....bare lov mig at i andre for kigget på stemmerne imorgen så.....

26-01-2010 21:13 #346

Jeg synes virkelig det lugter, at I begynder at lave en ny vogn så tæt på. Malxom så stem dog i det mindste på en af en af de to andre. Hvem prøver du at redde?

26-01-2010 21:15 #347

Cykel>> Har stemt Chris?? Læs i det mindste mine indlæg ^^..

- X

26-01-2010 21:16 #348

@Malxom

Selvfølgelig siger jeg ikke at alle ulvene er til at fange lige nu og her. Hvis de var det ville jeg sgu med glæde stille mig frem og tage kreditten for at vi vinder.

Min kritik af dig er som du tilsyneladende overser at jeg synes du ikke bidrager med det store i dine lange posts. Som jeg ser det og har skrevet før så skriver du bare en masse uden at sige det store.

Men fuck det der kommer jo ikke nogen vogn på dig i aften og ingen andre vil diskutere dig hvilket irriterer mig.

26-01-2010 21:18 #351
"Vil godt lige understrege, at folk som Holstt, Thingy og Live, der alle er erfarne og dygtige spillere, har stor risiko for at blive konverteret"

lololol... Hvis ulvene konverterer en af disse tre personer - især mig - så er de snotdumme.

@ Noctra

"Hvis ingen gider komme med noget"? Hvis du er indbygger, så er det da lige så meget din opgave at komme med noget.

@ dem der stemmer toganim og chris

lol... I er søde...

@ dem der stemmer Twajzer og Prille

Er I sikre på, at I ikke vil give Twajzer en ekstra dag? Han lyder ivrig efter at bidrage, men har ikke fået nået det endnu... Jeg vil næsten helst først se, om han kan diske op med noget godt og overbevisende.

Og dem der vil lynche folk, der ikke bidrager og tager Prille frem for schultz???? lol, what?
26-01-2010 21:18 #350

Malxom du fortsætter? Kan du nævne noget ulvet siden jeg er en god wagon.?

26-01-2010 21:18 #349

Jeg er enig med Nille, alle der ikke stemmer på en af de fem hun har listet er suspekt...

Kl. 21.30 SKAL vi have etableret de 3 vogne, så der bør folk med stemmer på de 2 lavest placerede skifte til en af de 3 med flest stemmer!

26-01-2010 21:19 #353

@ Malxom

Jeg ved godt du har stemt chris - som den eneste! Det er sjovt, som der lige skal til at laves en ny vogn her til sidst.

Igen bliver Twajzer fuldstændig overset op til lynch, mens der er nogen der ikke rigtig har sagt noget hele dagen pludselig hopper på nogle andre (ikke dig Malxom). Jeg bliver mere og mere overbevist om, at vi har en ulv i Twajzer.

26-01-2010 21:19 #352

@malxom

jep, tgp skulle i givet fald læse thingy, det synes jeg ikke var sødt
og sorry for late reply, skulle lige lave irl ting, jeg har en knægt på 3 som absolut ikke vil sove idag

26-01-2010 21:21 #355

Thingy, vi er enige i at Xschultz ikke bidrager, og at han er en god vogn, men kun 1 vogn stinker lidt, derfor synes jeg der skal være en med Prille også :)

26-01-2010 21:21 #354

@Thingy

Har ikke de store forventninger til schultz tænker han bare er inaktiv, at Prille er så utr og lidt bidragende er ikke bare inaktivt men samtidigt foruroligende!

26-01-2010 21:22 #356

@ Thingy

Holstt og Live var stort set clearet på dag 1 pga. normal god snakken, og jeg synes generelt også der er mange der giver dig indbyggerpoint. Dertil kommer at I er gode spillere at være på hold med og irriterende spillere at være imod. Forklar lige, hvorfor det ville være dumt at konvertere jer.

26-01-2010 21:25 #358

FC>> Fair nok...

Cykel>> Okay ingen andre har stemt Chris.. Der er 40 min og mere end rigeligt tid.. Har argumenteret for ham siden i morges - muligt jeg ikke har skrevet wagon... Men okay så..

Faber>> Meget vel du har ret, men synes ikke rigtig der er nogen overhovedet der er kommet med noget fornuftigt... Correct me if Im wrong.. ^^..

Thingy>> Hvor er du sød du hellere vil stemme Shulle fremfor Prille.. Nu når Shulle bliver modkillet efter alt sandsynlighed... Ja.. U do the math hvad der er bedst så...

Men okay.. Flytter gerne min stemme til Twajser nu så for at samle stemmerne... Det kan altid ændres jo ^^

Lynch Twajzer

- X

26-01-2010 21:25 #357

@ CykelNille

Fordi jeg stemples som garanteret ulv, hvis jeg stadig er i live 3-4 dage inde i spillet.

26-01-2010 21:28 #359

21.04
flyfly 2
toganim 2
prille 3
twajzer 3
schultz 4

21.27 (Nu er det ved at være tid til at bestemme sig)
flyfly 2
toganim 2
prille 4
twajzer 4
schultz 4

Gider nogen bekræfte at dagens 3 vogne er Prille, Twajzer og Xschultz?

26-01-2010 21:28 #360

Jeg vil mene at xschultz først vil være en god vogn i morgen, da der jo er en pæn chance for at han bliver modkilled inat

Personligt så kan jeg se Twajzer som en vogn
og Robertolodo - da jeg nu selv stemmer på ham
som en evt. nr. 3 må det være Chrisrjdk

26-01-2010 21:28 #361

Der er sgu lidt for mange, der tager sig en badeferie i det her spil.

Flere er efter mig for ikke at yde noget, - mange af dem har absolut intet kreativt ydet selv. Højst sådan lidt på skrømt. Da ingen af angrebene bevæger sig meget over almideligheder, er der ikke engang noget, som det er sjovt at forsvare sig imod.

Når jeg keder mig i dette spil. plejer jeg at gå hårdt til toganim, thingy eller faber, men det har jeg så ikke lige lyst til.


Nå, men der skal jo ske et eller andet:


-----------------------
Tanker lidt uden for boksen, men dog ikke helt uden for.
Her tænker jeg mere på spillernes indsats end om e er gode eller onde, men tingene hænger selvfølgelig ofte sammen.



UTG er langt mere aktiv og konstruktiv end normalt, men der er stadig megen plads tiol forbedringer.

CykelNille gjorde noget i går, som jeg stadig ikke fatter en hat af, men jeg gider slet ikke løbe efter det. Så alt i alt skal CykelNille faktisk have ros for stor aktivitet.

Noctra har været indover med lidt bidende spørgsmål, men tager sig så ikke sammen og følger op på dem. jeg havde da i det mindste set frem til, at han havde bidt lidt mere ud efter mig i dag. Men han kan stadig nå. Han havde helt klart et eller andet på mig. Hvorfor kom der ikke mere ud af det?

Malxom er ok aktiv. Han spiller spændende denne gang. Svært at sige hvor man har ham, og det skal for så vidt tages som en ros. Han er en dem dem, jeg kunne finde på at sætte i den varme stol i morgen. Lige nu pisser de inaktive mig bare så meget af, at de skal ud, før jeg kan tænke helt klart igen.

Prille lidt lidt for meget off indtil videre. Håber at han kommer mere på, så jeg kan få lidt nærkamp med manden og se ham an.

rasmus ser jeg meget gerne mange flere indlæg fra. Stor plads til forbedret indsats!

FiveCats er en af dem der snart skal nærlæses og eventuelt udfordres alt efter, hvad nærlæsningen giver af resultat. Indtil videre svært læsbar og fint spillet.

robertoloda er alt for lidt på og alt for kortfattet i forhold til tidligere spil. Kom nu på banen mand!

zeeto er den der får flest plusser i min bog. Jeg kan godt lide hans stil, også når han stikker til mig for den sags skyld. Indtil videre den mest positive overraskelse for mig i dette spil. Ideen med indlægget DAG 2 17:39, står dog stadig ikke fuldstændig klart for mig, men det er nok mere mit intellekt, der ikke rækker, eller også har jeg været uopmærksom.

faberghasted er en fornøjelse i dette spil. Kunne dog godt tænke mig lidt flere indlæg fra ham. Det er flere spil siden, at faberghasted er kommet frem med en af sine overkreative strategiske forslag til hvordan de gode vinder spillet. Det savner jeg egentlig, også selvom det ofte medføre ganske mange komplikationer.

Thingyman skal bare have så meget ros for gode instruktive indlæg, som både garvede og især nye spillere kan have gavn af. Derfor er det særligt frustrende, når alt alt alt alt alt for få følger hans gode råd. Jeg vil hver dag spændt følge, om shamanen har udvalgt ham, og om jeg er i stand til at se det ud fra tonen m.m. i han s post. Så har han skruet en lille tand ned for arrogancen, -her er der stadig plads til forbedringer. Hans utubebidrag var dog ikke til at stå for. 8)

Jones er ny for mig. Hvis han er newbie, kan han blive en rigtig god spiller. Allerede nu har en god ubehagelig intimiderende facon, når han retter pegefingeren mod en formodet ulv.

flyfly som FiveCats.

Live - når den mand går i selvsving er han jo komplet uimodtagelig for argumenter og udenfor pædagogisk rækkevide. Minder desværre lidt om mig selv i visse WW-spil. Så at det lige er mig det skal gå udover, betragter jeg som en slags nemesis. Men Live skal have megen ros for målrettet at gå efter det, han mener er rigtigt, - dog kunne jeg godt ønske lidt mere tilstedeværelse i tråden.

chrisjrdk som FiveCats

Det er de spillere, der lige køre ind på lystavlen uden at jeg kigger spillerlisten igennem.

--------------

Det var så igen en ny taktik jeg her valgt, for at se, hvad der sker. Så nu får jeg nok på hatten for igen at opføre mig anderledes end Holstt plejer at gøre. So be it!

26-01-2010 21:29 #363
Lynch Xschultz
26-01-2010 21:29 #362

@ Thingy

Det er ikke andet end to spil siden du var den sidste tilbage, så vidt jeg husker :) . Der var du godt nok også ulv. Så det er måske ikke verdens bedste argument.

26-01-2010 21:30 #364

Sorry, I får lige første del af indlæget. Det bliver lidt længere end jeg har regnet med. jeg er kun nået til 18.15. Jeg kæmper videre. Opdater eventuelle kritiske spørgsmål så jeg ser dem nederst i tråden hvis det er

Holstt17.25
Primært – Som jeg har nævnt kan du ikke bruge det
Sekundært – fair nok at Jacob ikke er en newbie, men har du overvejet at det kan være et tilfælde og at han sidder og græmmer sig oppe i skyerne?
Tertiært – At han viste sig at være seer må tale til min fordel. Nogen må have læst ham til det, og det ved du at jeg ikke er god nok til. Hvis du tror at han døde fordi han havde et read på mig så er du lige så meget ude og skide som du var sidste spil. Hvis du husker Jacobs og min fortid så har han ofte haft noget imod mig men aldrig haft succes med at få det ført til et lynch- hvorfor skulle jeg være bange for ham?

PS: Nu stopper det der fandeme! Du ved hvad jeg mener, og jeg nægter at se det gentage sig. Så dumme er ulvene ikke

Zeeto17.39 hvis du lige smider nogle konklusioner på så er det nice. Så vidt jeg kan se har du bare reposted mine indlæg. Hvis du vil have mine komentarer på noget så sig hvad du vil have det på. Jeg står inde for alle mine indlæg.

Holst17.53 du får stadig ovenstående indlæg- jeg gider ikke at slette det igen.

Zeeto18.10 fail – det var ikke derfor jeg skrev det og det ved du godt. Fair du ikke har været med i de seneste spil men jeg er ret sikker på at du godt kender min platte humor/sarkastiske kommentarer
Jeg står som sagt inde for mine indlæg- og jeg troede på daværende tidspunkt at en ulv var fanget. At I andre er uenige gør vel ikke mig til en ulv? Hvis folk kan blive confirmed af et ord fra derse PM så kan den vel også oute dem. Det er ikke første gang vi har set det, og jeg skal virkelig være den første til at grine hvis det viser sig at de normale ulve har ”tro” stående i deres PM.
Mht. Twajzer så ved jeg at den diskussion er der hver gang twajzer laver smileys. Jeg kunne ikke huske hvad konklusionen var, og jeg spurgte. Hvis du lægger mærke til det så er det tit jeg skriver ”så vidt jeg husker” når det handler om tidligere reads etc. - netop fordi jeg ikke kan huske det hele.
Kæphøjt eller angelshooting.. der er mange meninger. Jeg synes selv at jeg må konkludere hvad jeg vil ud fra sådanne kommentarer, og at jeg vælger at oute min mening er jo sådan.
Mht. mig der forsvarer mig, så er det sådan jeg spiller. Der er no way jeg ryger i galgen frivilligt. Jeg gider ikke stå som en wuzz og erklære mig ugyldig for os bare fordi jeg ikke er speciel, det er som der er nævnt tidligere en helt fundamental fejl i folks spillestil.

26-01-2010 21:31 #366

[0] Chrisrjdk - Prille
[0] Comeback - xschultz92
[0] CykelNille - Twajzer
[0] danielgron - xschultz92
[1] Djowgern -
[0] Faberghasted - Prille
[0] FiveCats - robertoloda
[2] Flyfly - Twajzer
[0] Holstt - xschultz92
[0] Jones - xschultz92
[0] Live - UTG
[0] MacPhersson
[1] Malxom - Twajzer
[0] Noctra - Twajzer
[0] TheGreatPete - Toganim
[0] Ploven13 -
[4] Prille -
[0] rasmus303 - flyfly
[1] robertoloda - toganim
[0] SkatKat - Prille
[0] Thingyman - xschultz92
[3] Toganim -
[4] Twajzer - Toganim
[1] UTGwithURmom -
[5] xschultz92
[0] Zeeto - Prille

26-01-2010 21:31 #365

@SkatKat

det er tre ok vogne. Mit valg følger af tidligere argumentation om minimumskrav.

26-01-2010 21:36 #367

ok..... vognene er mig, schulle og twajz......

Lynch Twajzer

han var tæt på at ryge i går, men blev reddet på stregen..... bedste bud mellem ham og schulle....

26-01-2010 21:36 #368

HOLD OP MED AT STEMME TOGANIM FJOLSER!!!!!!!!!!

Og så må jeg kraftedme bare høre for den efter spillet, hvis han er ulv.

26-01-2010 21:37 #370

Comeback:
Jeg er noget forundret over Holstt, der er sku noget skummelt over ham og han er så langt fra den person som han er i virkeligheden.

Ja, det kunne jeg så også sige om dig. Sjældent har jeg så så tilbagelænet stil. men godt at se dig på banen.
8)

26-01-2010 21:37 #369

Har lige læst 20.13

Det er vel dumt at tage schultz hvis han alligevel bliver modkilled?

26-01-2010 21:38 #372

Jeg bliver desværre nødt til at stoppe for idag, men der har endnu heller ikke været noget som har kunne ændre min mening om at jeg vil have robertoloda ud.

hvis jeg af den ene eller anden årsag ikke er med i morgen

så husk

Chrisrjdk
robertoloda
evt. cykelnille og jones

og så pas på holstt - jeg har ikke noget på ham konkret men ham og thingy - nej der er /må være noget forkert der

husk også denne formel
Thingy i live >3 dage = ULV - så torsdag er skæringsdagen for hvor længe i bør beholde ham

dette beror alt på mine reads

godnat og sov godt

26-01-2010 21:38 #371

xschultz >>>> Twajzer >>>>>>>>>> Prille >>>>>>>>>>>>>>>>>> toganim

Ovenstående er min vurdering af vores wagons lige pt.

26-01-2010 21:39 #373

toganim:
Det er vel dumt at tage schultz hvis han alligevel bliver modkilled?

Du har egentlig ret, men lige nu vil jeg gøre en del for at redde dig, da du ikke længere virker ond i min bog, og du har tre stemmer på dig p.t.

26-01-2010 21:40 #374

Thingy>> Argumentationen for at Lunas skal dræbe hver nat - brug den i forhold til at SPILDE et lynch på Shulle...

Og fortæl mig så PLEASE hvorfor fanden vi skal lynche shulle hvis han dør i aften alligevel?...

- X

26-01-2010 21:41 #375

Primary objective: Save Toganim
Secondary objective: Get a wolf

Ty captain Holstt :D

26-01-2010 21:42 #377

@ toganim

Hvorfor stemmer du egentlig ikke selv? :)

26-01-2010 21:42 #376

@ Malxom

Ejmen, du vil da bare gøre det besværligt.

Jeg vil lynche Schulle af 2 årsager:

1) Jeg er ikke forelsket i de konkurrerende wagons.

2) Vi får meget mere information ud af at lynche schulle, såfremt han er ulv, end vi gør ud af at få ham modkillet.

26-01-2010 21:43 #378

Drop Schultz imo. Der er nok tid til at "redde" både ham og mig. Jeg ser ham gerne modkilled i aften. Alternativt kan han blive skiftet ud med en aktiv spiller
Jeg kan dog se at malxom 21.10 har skrevet hvad jeg stater 21.37 :P props til malxom

26-01-2010 21:44 #379

Jaaa.. Masser af info ved at lynche en inaktiv ulv... Et vildt skud for hoften ville nok være at ulvene ville være de første til at smide ham i galgen for at cleare sig selv... Juuhuuuuu.. Sikke en super info!!...

Giver IMO KUN forvirring.. Derudover har Shulle lavet, hvad, 3 indlæg?.. Vi får intet ud af at lynche ham...

Og hvis du ikke kan lide nogle af de wagons der er, jamen så kom da på banen med et bedre bud?

- X

26-01-2010 21:45 #380

@Thingy og toga

I har spillet mange flere spil med Live end jeg har. Er det her typisk, at han bare bliver væk, når der sker noget vigtigt?

Jeg kan fint leve med, at han går efter mig i bedste mening, men hans spil virker underligt sporadisk, eller er det bare sådan gennemsnits-Live spiller?

I behøver ikke svare nu, - i morgen er helt fint.

26-01-2010 21:45 #381

det er satme fantastisk at i vil smadre endnu en dag ved at tage xschultz

hop da forhelvede på en der ikke dør i nat alligevel.

lynch twajz


ikke fordi jeg er specielt ovebevist om han er ond, men han er satme et bedre valg som tingene er pt.

26-01-2010 21:45 #382
OP
VOTECOUNT:

[0] Chrisrjdk - Prille
[0] Comeback - xschultz92
[0] CykelNille - Twajzer
[0] danielgron - xschultz92
[0] Djowgern
[0] Faberghasted - Prille
[0] FiveCats - robertoloda
[1] Flyfly - Twajzer
[0] Holstt - xschultz92
[0] Jones - xschultz92
[0] Live - UTG
[0] MacPhersson
[0] Malxom - Twajzer
[0] Noctra - Twajzer
[0] Ploven13
[4] Prille
[0] rasmus303 - flyfly
[1] robertoloda - toganim
[0] SkatKat - Prille
[0] TheGreatPete - toganim
[0] Thingyman - xschultz92
[3] Toganim
[4] Twajzer - toganim
[1] UTGwithURmom
[5] xschultz92

[0] Zeeto - Prille


Har hørt fra Ploven13, han er aktiv i morgen igen!.

Votecounten er talt fra start, til og med 21:31 (CykelNilles votecount)

IKKE flere votecounts herfra, før nat!
26-01-2010 21:45 #383

Cykel, fordi jeg lige er kommet hjem og først nu har læst tråden. Jeg troede at min røv stod til afklapsning så jeg ville gerne poste et forsvarsindlæg mens der var tid :D

Vote prille

Jeg ser meget gerne at vi får et coinflip imellem vognene

26-01-2010 21:46 #384

Det kan godt være Twajzer skrev et indlæg, hvor han virkede som om han ville være mere dedikeret. Men nu står han på vippen til at ryge, og er slet ikke til stede i tråden? Det synes jeg ikke virker ret troværdigt. Det virker mere som om, han har nogle ulve der nok skal sørge for han overlever!

26-01-2010 21:47 #385

efter den nye votecount foretrækker jeg prille

lynch prille

26-01-2010 21:48 #386

Jeg er simpelthen så enig i lives indlæg 21.45. Drop nu schultz.
At dræbe Schultz = at give ulvene en ekstra nat

Holstt, Live kører sit helt eget spil. Nogle gange bliver han mopset og gider ikke lege med, andre gange har han bare ikke så meget at bidrage med :p

26-01-2010 21:48 #387

over = overlade

26-01-2010 21:48 #388

Ok så.

Mit bedste bud, da det er besluttet at over schultz til GMkill:

Lynch twajzer

26-01-2010 21:49 #391

weeeeeeee Danmarks drenge i håndbold....... fuck en spændende kamp

26-01-2010 21:49 #390
Twajzer frem for Prille... og så må vi bare se Schulle dø til modkill, whatever.
26-01-2010 21:49 #389

@ GM

Du glemmer Prilles stemme på Twajzer

26-01-2010 21:53 #393

nope, hvis jeg deltager ordenligt er jeg altid død sick hurtigt og har spildt tiden.

derfor foretrækker jeg at koncentere mig om poker og deltage sporadisk, hvis jeg er at finde i spillet efter 3-4 dage så vil der også blive brugt længere tid på det.

hmm prille har en pointe, jeg var der ik så meget i går, men jeg godtager at twajzer blev reddet på målstregen i går, derfor er han oplagt nu for at få afklaret vogne/stemmer fra i går

Lynch twajzer

26-01-2010 21:53 #392

toganim:
Holstt, Live kører sit helt eget spil. Nogle gange bliver han mopset og gider ikke lege med, andre gange har han bare ikke så meget at bidrage med :p

Jeg er glad for, at Live er i tråden igen. Det er formidabelt underholdende, når han er efter dig eller thingy, - dog knap så lækkert, når han er i struben på mig.
8)

26-01-2010 21:56 #394

[0] Chrisrjdk - Prille
[0] Comeback - xschultz92
[0] CykelNille - Twajzer
[0] danielgron - xschultz92
[1] Djowgern -
[0] Faberghasted - Prille
[0] FiveCats - robertoloda
[2] Flyfly - Twajzer
[0] Holstt - Twajzer
[0] Jones - xschultz92
[0] Live - Twajzer
[0] MacPhersson
[1] Malxom - Twajzer
[0] Noctra - Twajzer
[0] TheGreatPete - Toganim
[0] Ploven13 -
[4] Prille - Twajzer
[0] rasmus303 - flyfly
[1] robertoloda - toganim
[0] SkatKat - Prille
[0] Thingyman - Twajzer
[3] Toganim -
[8] Twajzer - Toganim
[1] UTGwithURmom -
[3] xschultz92[0] Zeeto - Prille

26-01-2010 21:56 #395

Skidt.. Men i tvinger mig til det... Jeg ved godt jeg ikke var så aktiv.. MEn jeg var også seer..! Jeg har peeket Live...! Som god..!

Vote Prille

Protect me if possible!!

26-01-2010 21:57 #396

@ luna

Hvis vi lyncher en indbygger, så skal du ikke føle dig TVUNGET til at dræbe den konkurrerende wagon.

Hvis du har et personligt godt read, så brug det. Der er intet i vejen med at gå din helt egen vej; du er på ingen måde forpligtet til at skyde en af de personer, som har været fremme i rampelyset.

26-01-2010 21:58 #398

sigh lynch prille

26-01-2010 21:58 #397

Der ikke tid til at skrive så meget andet lige nu..

26-01-2010 21:59 #399

OG skriv en i vil have peeket!! hvis der er nogen... det er et frit peek vi får..

26-01-2010 21:59 #400

RED HAM NU!!!

Og hvorfor fanden kommer den så sent!!!

26-01-2010 21:59 #401
lynch prille
26-01-2010 21:59 #402

men twajzer er du seer og har peeket mig er du satme dum. spild af evner.

26-01-2010 21:59 #403

RED TWAJZ!

26-01-2010 22:00 #404

fandme lidt sen udmelding twajz!!!!!!

26-01-2010 22:00 #405

WHAT!??!?!!?!?

Prille

26-01-2010 22:00 #406
Prille

omg... Jeg tror ikke helt på Twajzers claim af en eller anden grund, men ulvene må resolve det.

Men at peeke Live er dumt. Og først at stå frem nu er endnu mere dumt.
26-01-2010 22:00 #407
Lynch Prille

- X
26-01-2010 22:01 #408
OP
NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
26-01-2010 22:02 #409
OP
Inden votecount kommer, gør jeg opmærksom på (akkurat lige som i går) så tæller votes kl 22:00 IKKE
26-01-2010 22:03 #410

Wow... sket en masse og kom for sent hjem... Hvad jeg lige kan læse op, er folk efter twajzer, som også var mit bud tidligere... derfor må det blive

lynch twajzer

26-01-2010 22:15 #411
OP

Final votecount:

[0] Chrisrjdk - Prille
[0] Comeback - xschultz92
[0] CykelNille - Twajzer
[0] danielgron - xschultz92
[0] Djowgern
[0] Faberghasted - Prille
[0] FiveCats - robertoloda
[1] Flyfly - Twajzer
[0] Holstt - Prille
[0] Jones - xschultz92
[0] Live - Prille
[0] MacPhersson
[0] Malxom - Twajzer
[0] Noctra - Twajzer
[0] Ploven13
[8] Prille - Twajzer
[0] rasmus303 - flyfly
[1] robertoloda - toganim
[0] SkatKat - prille
[0] TheGreatPete - toganim
[0] Thingyman - Twajzer
[2] Toganim - Prille
[6] Twajzer - Prille
[0] UTGwithURmom
[3] xschultz92
[0] Zeeto - Prille


Rettelser inden 22:25

26-01-2010 22:48 #412
OP
Dag 3
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=210209
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar