Underligt - de virkede ellers så normale

#1| 0
politiken.dk/indland/article798425.ece

28-09-2009 23:20 #2| 0

:(

29-09-2009 04:19 #3| 0

Sjovt - de virkede ellers så sympatiske.... ;-)


jp.dk/indland/krimi/article1824690.ece

29-09-2009 05:00 #4| 0

Et stort tilbage skridt for Danmarks stolthed,lol

29-09-2009 05:15 #5| 0

Til gengæld kan man godt blive medlem, selvom man mangler højre arm ifølge deres Frequently Asked Questions på hjemmesiden.

29-09-2009 05:16 #6| 0

@ NewKid

Du blander et par forskellige sager sammen.

29-09-2009 05:39 #7| 0

@lilleclown

Ja, du har ret.... undskyld mig, at jeg er så impulsiv. Nu når jeg nærlæser de to artikler, kan jeg godt se, at dit skarpe øje har set rigtigt.

I det første tilfælde har pigen frivilligt deltaget i "samvær med seksuelle undertoner", mens pigen i det andet tilfælde er blevet udsat for fuldbyrdet voldtægt - dvs vha fysisk magtanvendelse.

Det er to helt fundamental forskellige sager. Den pædofile gerningsmand, der har deltaget i samvær med seksuelle undertoner, bør selvfølgelig begå selvmord (han er jo nazi-sympatisør). Mens den pædofile gerningsmand, der har begået fuldbyrdet voldtægt, selvfølgelig skal have bevilget asyl sfa sikkerhedssituationen i Irak. Alt andet vil da være uanstændigt.

Jeg tror hermed, at vi er enige.



//NewKid//

29-09-2009 07:47 #8| 0

Du drager nogle bemærkelsesværdige konklusioner i dit forstyrrede hovede - men det er der vist ikke noget nyt i.

29-09-2009 09:11 #9| 0

@Newkid
Flot at du på en og samme tid kan misse det tragiske i overgrebet og samtidig det ironiske i hele nazi-setup'et og nazidrengenes reaktioner.

Men du fik da sneget din egen agenda ind - jeg er sikker på du kan dreje næsten ALLE tråde over på at handle om fremmede hvis du anstrenger dig lidt: "Ja, det var sørme et Bad Beat med de esser, men så tænkt hvilket Bad Beat det er for landet med alle de kriminelle FREMMEDE der kommer væltende" - det kan du bruge free of charge i bad-beat kategorien.

I øvrigt er der jo ingen tvivl om hvem gerningsmanden er - han har en blakket fortid:
www.youtube.com/watch?v=GysK_fY4SZc
www.youtube.com/watch?v=U0wjq_bdz5A

29-09-2009 09:23 #10| 0

Godt spottet Newkid. Jeg læste den fint mellem linjerne i dit første indlæg. Vi kender allesammen godt zaphods dobbeltmoral, og pegen fingre af dem han ikke kan lide, underforstået han bekræfter sig selv.

29-09-2009 09:24 #11| 0

Hvilken politisk observans har du zaphod? Hvad stemmer du?

29-09-2009 09:27 #12| 0

Det korte af det lange er at der findes psykopater, og de største og mest rådne fjolser på ALLE sider af spektret. Også dit spektrum Zaphod.
Glem ikke det når du udstiller nogen, implicit bekræfter dig selv i at have den "rigtige" mening.

Edit: Sådan et indlæg minder mere og mere om folk der hiver kriminalhistorier frem der udelukkende handler om folk af muslimsk herkomst. Det er ligeså hjernedødt. Der har også været nogle EB og BT artikler som der er blevet lavet tråde om.

29-09-2009 10:03 #13| 0

Jeg gik i min naivitet ud fra at alle - uanset politisk observans - kunne enes om at nazister udover at være åbenlyst usympatiske også er temmeligt latterlige. Og at man trods en sørgelig baggrund ville finde måden begge dele bliver udstillet på her en smule morsom.

Jeg tog åbenbart fejl

29-09-2009 10:07 #14| 0

fatter ikke hvordan så dumme folk kan få så meget opmærksomhed.

Isaac, hvis jeg forstår det ret, så vil Zaphod ifølge dig komme med en "pendant" til Newkids indlæg hvis artiklen handlede om at 3 x 2´gere havde voldtaget en 12 årig pige?

Har diskuteret med Zaphod et par gange, jeg tror ikke han ville komme med et så dumt indlæg.

1) Denne tråd er fuldstændig ligegyldig
2) Hvorfor skal "de fremmede" som i kalder dem blandes ind i en tråd der handler om en pædofil nazist?


29-09-2009 12:07 #15| 0

Hey igen Newkid.

Kan du ikke svare på, om det gælder for alle, der i Danmark spiller poker for at vinde penge, at " Jeres tilgang og handlinger er helt i skoven demokratisk anskuet" og "Dobbeltmoralister, hyklere og antidemokrater, det er hvad I er !!" eh?

29-09-2009 13:18 #16| 0

Underligt - Den virkede ellers så spændende:

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=197327

30-09-2009 02:51 #17| 0

Jeg overreagerede måske lidt. Synes bare det er billigt at udstille nazister. Regnede med at bagtanken var mere end bare at udstille nogle fjolser. Nemlig for at bekræfte hvor far out højrefløjen kan være.
Kunne være på sin plads hvis man erkender at ekstremister i LANGT hovedparten er hjernedøde og voldelige fjolser. Hver gang der er ekstreme optøjer og lignende plejer det feks at være ekstreme fra bla venstrefløjen, for ikke at tale om religiøse ekstremister der er de allerfarligste for sikkerheden.
Mere var der ikke i det. Hvem kan være uenig at det er håbløst at opfordre til selvmord, eller hvad Zaphod mener, eller om det er den mindreårige pige han henviser til.

30-09-2009 04:48 #18| 0

Tror sgu Z2K ville ha' haft samme mening, hvis det var en absurd venstreorienteret forening eller muslimsk gruppe, der var ude i det stunt som Dansk Front, eller hvad de kalder sig i dag har gang i.

Ellers som andre, at jeg slet ikke ser grunden til at hive en anden sag frem om voldtægt af en mindreårig pige - noget vi nok alle kan blive enige om er klamt og bestemt ingen sympati fortjener.

EDIT: Forresten, så var der ikke tale om en afvist iraker, men en iraker, der levede i Danmark med opholdstilladelse, og som ved dom var blevet dømt til udvisning. Det har bl.a. Søren Pind selv måttet indrømme på sin blog på Berlingske's hjemmeside.

Det solgte nok ikke så mange aviser.

Igen: Ikke at det bør have nogen relevans i denne tråd.

30-09-2009 09:26 #19| 0

Kan nu meget godt lide at de går ind for "dødsstraf til pædofile" :D

30-09-2009 12:31 #20| 0

isaac - Ekstremisme i sig selv er ikke deciseret negativt i min optik - og heller ikke defineret voldelige. Det udvikler sig dog ofte til vold, da ekstremister ofte møder folk der tænker radikalt anderledes end dem - og omvendt, og derved kan det udvikle sig til vold. Ekstremisme er for mig negativt, når man bliver blændet af sin egen radikalisme og ikke kan se objektivt på problemstillingerne.

Ja, det er oftest de venstreorienteredes (læs: autonomes) demonstrationer der udvikler sig voldeligt. Men hvornår har højrefløjen sidst mobiliseret til en demonstration med mere end 50 mennesker?

Jeg synes religiøse ekstremister er malplaceret i denne sammenhæng, da jeg synes det er vigtigt at skelne mellem religiøs ekstremisme og politisk ekstremisme. Det politiske spektrum ændrer sig konstant, og dermed ændrer det sig også hvem der som sådan er ekstremisterne. Man kan altid komme længere ud til begge sider, hvor religion pr. definition er uforanderligt.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar