Nybegynder werewolf - efterår 2013, Dag 1

#1
NYBEGYNDER WEREWOLF - EFTERÅR 2013

Dette er en standard omgang werewolf (vanilla) udelukkende for nybegyndere. Setuppet er: 3 varulve, 1 seer og 9 normale indbyggere. Seeren har fået et indbygger peek n0 tilfældigt tildelt af GM (dvs. seeren kender allerede navnet på en indbygger lige nu).

Læs reglerne her: www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-spil-proev-det.html

De vigtigste regler fra det ovennævnte link opremses her:

Der må IKKE postes om natten eller redigeres i ens posts!

Alle gode indbyggere må KUN skrive i tråden!

I må ikke citere/referere jeres rolle PM eller samtaler med GM!

Nattetider: Natten falder kl. 22 og varer indtil kl. 08. Der må først skrives i tråden, når nattehistorien er offentliggjort! Fredag, lørdag og søndag (weekenden) er slået sammen til en enkelt spilledag, hvor nat altså falder søndag kl. 22.

Spørgsmål: Når I har nogle spørgsmål omkring selve spillet (og altså ikke om hvordan man bedst spiller det el. lign.), så SKAL I indsende disse til en af de tre GM’s via PM. Det er ikke tilladt at stille spørgsmål omkring spillets mekanikker i tråden. Vi vil poste svaret til de fleste spørgsmål i tråden, men afsenderen af spørgsmålet vil forblive anonym.

Aktivitet: Det er vigtigt, at I alle sammen bidrager til tråden! Vi vil ikke tøve med at udskifte en person, hvis vi føler, at denne ikke har været tilstrækkeligt aktiv. I får ikke nødvendigvis advarsler.

Indbyggernes PM ser således ud:

"Du er blevet indbygger.

Du er en del af landsbyen. I vinder ved at udrydde ulvene.

Link til spiltråd: www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-efteraar-2013.html"


Deltagerliste (13/13)
Baarup
Dophzzi
Eilama
Mags
Mollematen
Nilsson
NotACop
NyIPoker
robertoloda
Toby93
Tuborg86
walth
zybr

Sub:
Perro

/ Thingyman, CykelNille & henrikthing

DET ER NAT. I MÅ IKKE SKRIVE I TRÅDEN ENDNU.
Redigeret af Thingyman d. 16-10-2013 01:36
13-10-2013 22:05 #2
DAG 0

Det var mørkt, næsten daggry. I landsbyen åndede alt fred og ro - kun nattens almindelige lyde kunne høres, og medvirkede ikke til at forstyrre. Pludselig hørtes et desperat og skrækindjagende skrig fra udkanten af landsbyen. Ingen kunne efterfølgende sætte en finger på, om det havde været et skrig om hjælp eller blot et udtryk for ren og skær rædsel. Men sikkert var det, at landsbyboerne var nået for sent frem.

Synet som mødte dem da de nåede frem, var forfærdeligt. Thingyman, en vellidt og respekteret indbygger i landsbyen, var død. Og ikke alene var han død, hans lig var lemlæstet på en så forfærdelig måde, at det er umuligt at forestille sig - endsige gengive på skrift.

Efter det første chok havde fortaget sig, stod det klart for landsbyboerne hvad de stod overfor. Rygterne om varulveangreb i nærliggende landsbyer havde ikke været ubegrundede - og foran dem ventede en kamp på liv og død - med selve landsbyens overlevelse på spil.

Altimens landsbyboerne rustede sig til kamp, gik det op for dem hvilken ulige kamp de gik ind til; kampen imod en natlig fjende, som om dagen gemmer sig bag ansigter og kroppe på venner, kolleger og familie. Det ville blive både svært og ubehageligt. Trods daggryets komme, kom dagen aldrig til at føles hverken lys eller varm. Kampen var i gang.

DET ER NU DAG! I MÅ POSTE!
13-10-2013 22:07 #3

First! :D

13-10-2013 22:09 #4

Jeg er indbygger btw

13-10-2013 22:17 #5

Hejsa kære medindbyggere

13-10-2013 22:21 #6

Dav med jer !
Så ska vi få nakket nogle varulve !

13-10-2013 22:24 #7

Lad os få udryddet de skarnsknægte !

13-10-2013 22:48 #8

Dødsstraf til ulvene, så de kan lære det!

13-10-2013 23:14 #9

Tragisk nat, men vi vil hævne den syge gerning! Død over varulvene!

13-10-2013 23:16 #10

Så er vi sq igang-:) @ mollematen Hvor mange ww spil har du egentlig spillet?

13-10-2013 23:19 #11

@ Tuborg Selvfølgelig er det tragisk at miste en indbygger men når det nu skal være, så er jeg sq glad for at det blev thingy-:)

13-10-2013 23:36 #12

@robertoloda
Skal det være, så lad det være ;)

13-10-2013 23:46 #13

Hej robert, kan faktisk godt huske vi spillede sammen for længe siden :D

Jeg var med i et spil her i sidste uge, og så et turbospil forleden også.

13-10-2013 23:56 #14

Der lugter af ulv.

13-10-2013 23:57 #15
Mollematen skrev:
Jeg er indbygger btw
13-10-2013 23:57 #16
Eilama skrev:
Mollematen skrev:
Jeg er indbygger btw


Hvad tænker du præcist på?
13-10-2013 23:59 #17

Unødvendig kommentar imo.
- Enten en svag måde at vise at du ikke er "varulv" og selv hvis du skulle være borger, så sætter du helt klart tvivl ved andre, at kommen med sådan en kommentar.

14-10-2013 00:05 #18

Hvori ligger tvivlen?

Synes da nærmere at din intro ser skidt ud, da du starter ud med at være i offensiven :)

14-10-2013 00:11 #19
robertoloda skrev:
Så er vi sq igang-:) @ mollematen Hvor mange ww spil har du egentlig spillet?


Syntes egentligt dette er et godt spørgsmål :)
Hvor mange spil har i forskellige været med i ? Så ved man lidt om hvem der kan køre én rundt :)

Jeg har ikke selv været med i tidligere spil, hverken her eller andre steder..
14-10-2013 00:26 #20

@ toby jeg har selv spillet et sted mellem 3-5 spil for ihvertfald + 2år siden. Molle har spillet en del flere hvis jeg husker rigtigt. @ eilama jeg forstår ikke hvorfor du går så hårdt til 1 In/treadstarter når de næste kommentarer er præcis ligeså intetsigende. Er på Tlf derfor der ikke er mellemrum.

14-10-2013 00:27 #21

Virker som et meget svagt forsøg på at virke villa like.

14-10-2013 00:29 #22

@robertoloda - Enig, burde også skrive at de par næste indlæg ligner et svagt forsøg på at virke villa like. Nu var opmærksomheden bare rettet mod Mollematen, som var den første der kom med sådan en kommentar. That's all. - Synes stadig det virker suspekt imo.

14-10-2013 00:35 #23

Både ulve og Villas vil skrive molle's intro som 1 In. Jeg tror nærmere at der ihvertfald er en ulv i blandt de næste 5 postere. Ingen af dem havde specielt meget lyst til at skrive noget som landsbyen ville få noget som helst ud af.

14-10-2013 00:45 #24

@ molle hvordan kan det nogensinde være en skidt ting for landsbyen at være offensiven? Vi er jo In the Dark. Vi skal have reads for at lynche det bedst mulige target. Det er satme u villa like den tankegang.

14-10-2013 01:00 #25
robertoloda skrev:
@ molle hvordan kan det nogensinde være en skidt ting for landsbyen at være offensiven? Vi er jo In the Dark. Vi skal have reads for at lynche det bedst mulige target. Det er satme u villa like den tankegang.


Enig, måske heller ikke det rigtige ordvalg. Synes bare det var en hurtig konklusion når jeg teknisk set havde skrevet det samme som de andre.
14-10-2013 01:07 #26
Mollematen skrev:
robertoloda skrev:
@ molle hvordan kan det nogensinde være en skidt ting for landsbyen at være offensiven? Vi er jo In the Dark. Vi skal have reads for at lynche det bedst mulige target. Det er satme u villa like den tankegang.


Enig, måske heller ikke det rigtige ordvalg. Synes bare det var en hurtig konklusion når jeg teknisk set havde skrevet det samme som de andre.

"De andre" skrev det samme som dig ;)
14-10-2013 01:18 #27

Jeg kan konkludere ud fra eget indlæg, at jeg ikke er blandt 'varulvene', for så havde jeg selvfølgeligt husket at skrive det i stedet for bare 'ulvene', hvis nu jeg netop havde fået rollen 'varulv' tildelt.
Ved ikke om det er godt eller skidt at lege Sherlock Holmes på sig selv - det vækker nok bare mistanke, men #YOLO.

14-10-2013 02:27 #28

@ notAcop rly?-:) er du sindsyg en wtf post. Dvs du vil have vi skal cleare dig ud fra den post eller hvad? Eller hvad er meningen med den?

14-10-2013 04:03 #29
Pokernets ME vinder !

Hola! Beklager min lidt sene ankomst i tråden, men jeg valgte sgu lige at gå ud som et lys kl 20:15, og jeg er så vågnet nu, FML.

Anyways, jeg tror faktisk godt vi kan udelukke at NotACop er varulv. Der er allerede en mindre lynch stemning omkring Mollematen efter hans meget direkte melding, så jeg tror ikke en løgner ville drage unødvendig opmærksomhed til sig selv (sådan lidt Lie to Me-tankegang).

14-10-2013 04:11 #30

Enig, det vil sgu være for dumt at drage al opmærksomheden hen på en selv. Dog er det et wtf post som roberto skriver.

Nu har jeg kigget en del ældre WW tråde igennem og opmærksomheden er næsten altid draget hen på de personer, som er de første der skriver i tråden og skriver "Hej indbyggere - villagers" osv. Og med rette ser det ud til.

Det kan være det bare er mig der ser spøgelser (ulve)

14-10-2013 04:54 #31
Pokernets ME vinder !
Eilama skrev:
Nu har jeg kigget en del ældre WW tråde igennem og opmærksomheden er næsten altid draget hen på de personer, som er de første der skriver i tråden og skriver "Hej indbyggere - villagers" osv. Og med rette ser det ud til.


Det kan du egentligt godt have ret i, og jeg var ved første tanke også tilbøjelig til at give dig ret. Men jeg tror vi glemmer at det her er et rookie spil, dvs. mange af os har slet ikke spillet det før, og jeg tror kun enkelte i lineuppet har et spil eller tre under bæltet. Jeg tror det er mere likely, at ulvene ville forblive passive og tage en lidt forsigtig approach, for at undgå at dumme sig. Hvis jeg har forstået spillet korrekt, så er det kun ulvene der må kommunikere udenfor spillet - giver det så ikke god mening at de først udveksler FB/skype info og herefter beslutter sig hvor for hvordan de skal skrive tingene? Dno, det var bare en hurtig tanke.

På trods af ovenstående "analyse" er jeg dog stadig skeptisk omkring Mollematen, kan ikke helt vurdere om det bare var en random melding eller en level 0-tankegang fejl.
14-10-2013 04:55 #32
Pokernets ME vinder !

beslutter sig for hvordan*

14-10-2013 06:42 #33

Må også beklage jeg er lidt sent ude, men nu er der fokus på spillet, og på at få fundet de satans ulve :)

14-10-2013 07:52 #34
NotACop skrev:
Jeg kan konkludere ud fra eget indlæg, at jeg ikke er blandt 'varulvene', for så havde jeg selvfølgeligt husket at skrive det i stedet for bare 'ulvene', hvis nu jeg netop havde fået rollen 'varulv' tildelt.
Ved ikke om det er godt eller skidt at lege Sherlock Holmes på sig selv - det vækker nok bare mistanke, men #YOLO.


Du fucker med min hjerne.!
14-10-2013 09:59 #35

Dem der drejer fokus væk fra sig selv burde være de første man sku pege fingre af.

Et liv i mørket i denne tråd ville være direkte åndsvagt da det ville blive opdaget af os!

14-10-2013 10:02 #36
Pokernets ME vinder !

@zybr

Det var godt nok en meget indirekte måde at pege fokus væk fra dig selv på.. Især brugen af "os" virker en kende for oplagt.

Fastholder at NotACop umuligt kan være varulv jf. hans kommentar, og nu er zybr og Mollematen på min "watchlist". Thoughts anyone?

14-10-2013 10:21 #37

Det er obv svært at konkludere noget allerede nu.

Jeg er ikke vild med Mollematens "jeg er indbygger btw", kan dog godt lide hans hurtige respons på Eilamas angreb, hvilket virker villa-like i mine øjne.

Toby93 er der ikke så meget på endnu; hvor mange spil har du deltaget i før?

zybr er klar i mælet i hans første post - det ser fint ud. Er dog ikke så glad for anden post, men den kan gå begge synes jeg. Drejer du ikke netop fokus væk fra dig selv med den kommentar zybr?

NotACop kommer med et youtube-klip efterfulgt af en WTF-kommentar om hans første indlæg. Ved ikke hvad jeg skal konkludere der. Semi-ulvet, men vil gerne høre mere fra dig.

Tuborg86 er startet stille og roligt ud med intet indhold i sine to indlæg - kunne godt være tegn på ulv.

robertolda er startet rigtig fint synes jeg - topper lige pt. min villa-liste.

Eilama er hurtigt ude med en "der-lugter-af-ulv-kommentar". Hurtig til at svare robertolda - godt tegn i mine øjne.

Walth checker sent ind, men kommer egentlig fint i gang. Jeg er dog ikke enig i tankegangen omkring NotACop - synes det er semi-hurtigt at konkludere villa allerede.

Mags er der ikke set meget til endnu - svært at komme med nogle tanker.

Andre der evt. kan byde ind med noget?




14-10-2013 10:34 #38
Pokernets ME vinder !

@Dophzzi

Faktisk en god pointe omkring NotACop, havde helt overset det var ham der postede youtube videoen. Den kan gå begge veje afhængigt af hvordan man fortolker den. Youtube videoen + hans "Sherlock Holmes på mig selv YOLO"-kommentar giver sammenlagt en ret sjofel/laidback approach, og om det betyder ulv eller villa er jeg nu i tvivl om faktisk.. Tough one - velovervejet lavet, eller bare lamer af natur (:D)?.. Jeg var dog først sikker på, at ingen ulv er dum nok til at skrive en kommentar som hans #27, men når det er sammenholdt med et youtube klip så begynder jeg pludseligt at tænke, at det virker meget velovervejet.

14-10-2013 11:31 #39

@ Dophzzi

Dette er mit første spil nogensinde :D

Mine tanker:
Baarup, Nilsson og NyiPoker har endnu ikke vist sig i tråden, har de en grund til dette, eller skal de først snakke sammen som ulve ?

Mags har indtil videre været neutral-ulv, idet han kort kommer i tråden uden egentligt at sige noget, for så bare at forsvinde igen. Der kan dog være en grund til dette.

Mollematen syntes jeg virker meget indbygger, idet hans første kommentar er vel meget almindeligt som første kommentar ? Derudover kommer han med fint og hurtigt comeback.

Dophzzi har også en god start. Kommer ind almindeligt, og laver derefter en fin analyse vi kan bruge til noget.


Zybr syntes jeg ikke har en god start. Han starter ud med at konkludere, at de der drejer tvivlen væk fra sig selv er oplagte ulve, selvom han selv starter ud med dette.
Er derudover ikke kommet tilbage på nogle af de ting der er kommenteret på ham, hvilket for mig kunne tyde på at der var noget skidt over ham.

NotACop syntes jeg også ser beskidt ud, det wtf indlæg er simpelthen for gennemtænkt til at være indbygger!

Tuborg86 starter meget neutralt ud. Indtil videre ingen brugbar information fra hans side. Er svært at sige hvad han er.

Robertoloda syntes jeg ser rigtig fin ud, han kommer med mange tanker og virker til at ville gøre alt for at finde ulvene. Meget indbygger her fra.

Eilama syntes jeg ser skidt ud. Han starter ud med i sin første post at angribe molle for at være ulv. For derefter også at påpege de første 6 (!) postere kunne være ulve. Derudover går han direkte ind og forsvarer NotACop, som jeg mener kunne være ulv, spiller disse to sammen, som ulve?

Walth syntes jeg også virker god, han kommer med en masse gode tanker og forsøger at få startet en god debat. Er dog ikke enig i hans første tanke omkring NotACop.

14-10-2013 12:49 #40

@Toby93 og jer andre.

Så har jeg frokostpause og derved tid til at skrive til alle mine tilhængere og haters.

Jeg er en ganske Almindelig borger i denne landsby og det kan jeg forsikre jer. At drage tvivl på mig ville være 1 dags spildt arbejde.

Når jeg derved også læser ned igennem tråden er der flere ting som springer mig i øjnene.

Dybe analyser fra Toby93 + Dophezzi, er dette reelt ? Eller bare et skalkeskjul for deres videre færd? De skriver uafhængigt af hinanden på 10min.

NotAcop skal der også holdes øje med da han virker suspekt i sine ageren.

Walth og andre tror jeg er clean so far. Men alt kan ændres endnu.

14-10-2013 13:12 #41

Min analyse bunder i de få konkrete ting folk har skrevet. Hvis vi skal finde ulvene kan vi lige så godt få nogle tanker på bordet med det samme. Evt. stille to vogne op i dag, så vi ikke spreder stemmerne, og dermed gør det nemmere for ulvene at få stemt én ud.

Hvad siger I andre til det? Det ville dog være at foretrække, hvis vi fik de tre, der ikke har været på banen endnu, frem.

Jeg kan forsikre dig om, at jeg er indbygger. Det er dog sjovt, hvordan du går til angreb på mig, men ikke rigtig svarer på mit spørgsmål i #37?

14-10-2013 13:29 #42

Enig i at vi skal finde to vogne her senere i dag, men det vel bedst at vente så længe så muligt med at ligge sig fast på folk, da det giver flere posts til at vurdere på.

14-10-2013 13:33 #43

Ja det synes jeg også.

14-10-2013 13:37 #44

Andre har gjort det allerede i denne tråd, med blandet succes. Jeg har set flere andre rutinerede kræfter i andre WW-spil gøre det, hvorfor jeg lige bliver nødt til at imitere deres opførsel:

Jeg er indbygger, og det er jeg skide glad for! Jeg har aldrig været den store tilhænger af heftig kropsbehåring, så det er yderst tilfredsstillende.

Min sene indtræden i tråden skyldes at jeg var af den overbevisning at vi først startede mandag, altså i dag, men GM's synes åbenbart at en dag skal starte når normale indbyggere går til køjs?

Jeg er på telefonen lige nu, så jeg har svært ved at danne mig et overblik. Lige umiddelbart synes jeg dog at Eilamas første kommentarer virker ulvede.

Lynch Eilama

14-10-2013 13:39 #45
walth Skrev

Anyways, jeg tror faktisk godt vi kan udelukke at NotACop er varulv. Der er allerede en mindre lynch stemning omkring Mollematen efter hans meget direkte melding, så jeg tror ikke en løgner ville drage unødvendig opmærksomhed til sig selv (sådan lidt Lie to Me-tankegang).


walth jeg syns satme det er tidligt på dagen at du kommer frem til at der ligefrem er lynch stemming på molle? Jeg har personligt ikke set ulve post fra ham endnu. Derudover har du ret i at en rookie nok aldrig vil give sig selv heat med en wtf post som den der. Dvs at de like never ever er W/W. nok nærmere V/V.

Mags skrev

Må også beklage jeg er lidt sent ude, men nu er der fokus på spillet, og på at få fundet de satans ulve :)


Se det er igen en fuldstændig ligegyldig intro. Store ulve point.





14-10-2013 13:44 #46
walth skrev

@zybr

Det var godt nok en meget indirekte måde at pege fokus væk fra dig selv på.. Især brugen af "os" virker en kende for oplagt.


Brugen af os og dem og des ligende er vel så tæt på rolle neutralt som overhoved muligt. Ville du ikke bruge de samme udtryk hvis du var villa?

14-10-2013 13:49 #47
Mollematen skrev

Jeg er indbygger btw


zybr skrev

Lad os få udryddet de skarnsknægte !


@dophzzi

Hvori ligger den helt store forskel på disse 2 posts?
14-10-2013 13:52 #48

Jeg synes det er semi-ulvet, at han nævner han er indbygger i sin anden post med en btw. Kan sagtens være jeg overfortolker. Jeg kan dog, som nævnt tidligere, godt lide hans respons på Eilamas angreb.

zybr's første post er mere direkte, men har dog fået minus point for hans anden post.

14-10-2013 13:57 #49
Pokernets ME vinder !
robertoloda skrev:
walth skrev

@zybr

Det var godt nok en meget indirekte måde at pege fokus væk fra dig selv på.. Især brugen af "os" virker en kende for oplagt.


Brugen af os og dem og des ligende er vel så tæt på rolle neutralt som overhoved muligt. Ville du ikke bruge de samme udtryk hvis du var villa?



Jo, bestemt. Det virker bare meget kryptisk i en kommentar hvor man siger at folk der skyder med spredehagel er ulve ;-)
14-10-2013 14:02 #50

@dophzzi

bar lige så jeg forstår dig, du mener at det er ulvet at at han først skriver i sin anden post at han er villa?

@ walth

Jamen så er det vel heldigt at der hele starter nye spil op så du prøve at blive randed villa-:)

14-10-2013 14:02 #51

Og så lige et opklarende spørgsmål: hvad menes der med at vi skal have fundet to 'vogne' senere?

14-10-2013 14:08 #52

@robertoloda

Tja det er ikke så meget dét, at han skriver det, men mere måden han gør det på, der får en alarmklokke til at ringe hos mig. Som sagt er det nok at overfortolke, da jeg ser ham som villa-like i de efterfølgende posts.

Hvem er i din top 3 over ulve pt.?

@Nilsson
Med to vogne mener jeg, at vi udvælger to, som flertallet synes virker mest ulvede, og så stemmer vi inden for de to vogne. Dermed bliver stemmerne ikke spredt, hvilket vil være til ulvenes fordel.

14-10-2013 14:08 #53

@toby - hvor forsvarer jeg lige notrlyacop? Ja, jeg skriver at det virker underligt at lave sådan et indlæg, hvilket jeg også skriver "wtf" til. Syntes da ikke eg udelukker ham totalt på nogen måde?

Grunden til jeg er i offensiven mod mollematen er at få reads, det første han gør at dreje den over mod mig, for derefter at gå i defensiven. Hvilket jeg synes virker skidt.

14-10-2013 14:09 #54

@ nilsson

dag 1 vil der altid være stor spredning i stemmerne fordi at alle har forskellige reads og at vi så nominerer 2 eller 3 personer som lynch targets, gør det sværere for ulve holdet at kontrollere afstemmingen. Specielt stemme flytning op til EOD vil gøre det nemmere for landsbyen at læse noget i det.

14-10-2013 14:12 #55

@doph

Walth er på toppen af den lige nu. Ser ud til at han har lavet et slip up i #49 som svar til min #46.

14-10-2013 14:17 #56

Jeg er helt klart fan af de to stemmevogne!

@mollematen diskussionen
Kan sku ikke helt beslutte mig for om det er en rookie mistake at skrive "Jeg er indbygger btw", eller om det er et spin.
Hvis det er rookie mistake, er det så fordi han er ulv, eller fordi han er indbygger?

14-10-2013 14:18 #57

walth og nilsson er klar til at lynche, 12 timer før deadline.

14-10-2013 14:20 #58

@Tuborg og eilama

Kommenter lige på post #55

14-10-2013 14:21 #59

@Eilama
Nu er det godt nok fire år siden jeg har spillet sidst, så dynamikken har sikkert ændret sig siden. Dengang var det dog kutyme at få sat gang i debatten ved at starte lynch op tidligt.

Jeg kan dog sagtens forstå at du ikke er tilfreds med dette når det er dit hoved der bliver sat på blokken fra start. Du har i min bog bare lavet den mest ulvede start.

14-10-2013 14:23 #60

Nilsson - Du skriver selv at det handler om at starte debattten hurtigt op, hvilket jeg gør, ved at være i offensiven. Så langt, så godt.

Du heater jo også debatten, ved at lynche folk (offensiv udmelding) for at få gang i debatten.

Men det er mig der er ulvet? Så må jeg konkludere, at du også er ulvet med din kommentar?

14-10-2013 14:24 #61
Eilama skrev:
@toby - hvor forsvarer jeg lige notrlyacop? Ja, jeg skriver at det virker underligt at lave sådan et indlæg, hvilket jeg også skriver "wtf" til. Syntes da ikke eg udelukker ham totalt på nogen måde?

Grunden til jeg er i offensiven mod mollematen er at få reads, det første han gør at dreje den over mod mig, for derefter at gå i defensiven. Hvilket jeg synes virker skidt.


For at se din reaktion på det, men der var ikke meget at åbenbart :)
14-10-2013 14:26 #62

@robertoloda

Jamen jeg er meget enig i at man skal benytte os/dem for at fremstå som indbygger, så det er da klart en måde alle bør skrive på. Og derfor ikke noget jeg ser som "incriminating" at man gør. Derfor kan jeg ikke forstå at walth synes det er kryptisk i situationen. Det virker mere som om at han forsøger at smide fokus over på en anden.

14-10-2013 14:29 #63

@Tuborg86

Hvem ser du som de mest ulvede pt. og hvorfor?

14-10-2013 14:32 #64
Eilama skrev:
Mollematen skrev:
Jeg er indbygger btw


Nilsson, min første kommentar var netop henvendt til Mollematen.
14-10-2013 14:32 #65

@walth

Hvorfor er det kryptisk, at bruge os/dem i lige akkurat den kommentar?

14-10-2013 14:34 #66

@Dophzzi

walth grundet ovenstående

zybr er jeg meget i tvivl om, men er helt klart opmærksom på hans opførsel.

14-10-2013 14:39 #67

Men hvem er kanditaterne. Som i andre spil (Som jeg har læst igennem) og som der bliver nævnt tidligere i tråden, er det vel smartest at have 2-3 stykker vi retter fokus mod?

For mig, er de mest suspekte - og jeg har måske ikke ret meget at have det i, det er:

Mollematen
Nilsson

Mollematen entrance - Noget siger mig han er første gangs ulv.
Nilsson - fordi han er hurtig til at lynche.

Hvad siger i andre?

14-10-2013 14:39 #68

@zybr

Hvorfor er walth "clean"?

14-10-2013 14:42 #69

Jeg syntes 'Mollematen' virker ulvet.

Mags:
"Må også beklage jeg er lidt sent ude, men nu er der fokus på spillet, og på at få fundet de satans ulve :)"
Lugter også af ulv; kommer sent ind i spillet, skriver kun ganske kort sætning uden reel substans. En indbygger ville i den situation oftest havde bidraget noget mere til teorierne, og ikke siddet og følt sig så sikker med så kort et indlæg afsluttet med en ':)' som om alt er godt. En indbygger ville oftest allerede være grebet af stemningen, og være mere seriøs omkring at kommenterer på den; hvorimod en varulv nok mere ville 'take a seat' og nyde showet, hvilket jeg netop syntes virker som tilfældet i Mags entrance.

14-10-2013 14:42 #70
Pokernets ME vinder !

wtf? Jeg er slet ikke med på hvad der indikerer ulv i mit svar #49. Jeg stiller mig bare skeptisk overfor sammenhængen mellem at sige "dem der leder opmærksomheden væk fra sig selv er ulv"-ish og så skrive "os" lige bag efter.

14-10-2013 14:45 #71

Jeg er ikke vild med Mollematens #61

14-10-2013 14:45 #72

@ eilama

Sidder på Tlf nu, så bliver lige lidt kort.
Det var det med at du gik ind og skrev at det ville være mærkeligt at lave så ulv, men kan se at det nok nærmere er walth der laver den.
Jeg er bare ikk enig i det ligner villa, men syntes mere at han er ulvet med den kommentar..

14-10-2013 14:47 #73

Nilsson synes jeg ikke virker ulvet. Han kommer med en fin intro, og svarer også fint. Gode villa-points for mig der.

14-10-2013 14:48 #74

Jeg er mest på mollematen og mags som vogne til i aften..

14-10-2013 14:48 #75

Til dels notacop ..

14-10-2013 14:50 #76

Det var dog alligevel mange som har mig som ulv lige pt :(

14-10-2013 14:51 #77
NotACop skrev:
Jeg syntes 'Mollematen' virker ulvet.

Mags:
"Må også beklage jeg er lidt sent ude, men nu er der fokus på spillet, og på at få fundet de satans ulve :)"
Lugter også af ulv; kommer sent ind i spillet, skriver kun ganske kort sætning uden reel substans. En indbygger ville i den situation oftest havde bidraget noget mere til teorierne, og ikke siddet og følt sig så sikker med så kort et indlæg afsluttet med en ':)' som om alt er godt. En indbygger ville oftest allerede være grebet af stemningen, og være mere seriøs omkring at kommenterer på den; hvorimod en varulv nok mere ville 'take a seat' og nyde showet, hvilket jeg netop syntes virker som tilfældet i Mags entrance.


Grunden til den sene entrance skal findes i, at jeg ligesom Nilsson, først troede vi startede i dag.
Det er mit første spil, og er derfor lidt "forsigtig" med at komme med de store teorier fra start. jeg mente dog det jeg skrev - at jeg er klar til at få lynchet ulvene, for jeg er altså indbygger :)
14-10-2013 14:56 #78
Mags skrev:
NotACop skrev:
Jeg syntes 'Mollematen' virker ulvet.

Mags:
"Må også beklage jeg er lidt sent ude, men nu er der fokus på spillet, og på at få fundet de satans ulve :)"
Lugter også af ulv; kommer sent ind i spillet, skriver kun ganske kort sætning uden reel substans. En indbygger ville i den situation oftest havde bidraget noget mere til teorierne, og ikke siddet og følt sig så sikker med så kort et indlæg afsluttet med en ':)' som om alt er godt. En indbygger ville oftest allerede være grebet af stemningen, og være mere seriøs omkring at kommenterer på den; hvorimod en varulv nok mere ville 'take a seat' og nyde showet, hvilket jeg netop syntes virker som tilfældet i Mags entrance.


Grunden til den sene entrance skal findes i, at jeg ligesom Nilsson, først troede vi startede i dag.
Det er mit første spil, og er derfor lidt "forsigtig" med at komme med de store teorier fra start. jeg mente dog det jeg skrev - at jeg er klar til at få lynchet ulvene, for jeg er altså indbygger :)

Lol, det her lugter så meget af ulv. Ser alt for 'korrekt' besvaret ud, for mange unødige og værdiløse ord/sætninger(f.eks. "jeg er altså indbygger", nå ja okay, hvis du insisterer og skriver det flere gange må vi hellere tro på dig, det ville ingen ulv jo orke at sidde og forsvare).
- #NotAWearwolf
14-10-2013 14:56 #79

@Mollematen

Kan du uddybe din post #61?

14-10-2013 14:58 #80

Btw, jeg har pt. Dophzzi og Walth som villa'er.
Mollematen og Mags ser jeg som varulve.

14-10-2013 15:01 #81

@Dophzzi

Hov, skulle ha stået der ikke var meget at hente. Men altså det jeg mente var sådanset bare at Eilama ikke har skrevet direkte til mig siden jeg skrev jeg ikke kunne lide hans intro, hvilket jeg blot fandt lidt underligt :)

14-10-2013 15:02 #82

Synes det er bekymrende at Mollematen ikke kommer med noget forsvar af sig selv. Han er trods alt blevet beskyldt hele dagen for at være ulv.

14-10-2013 15:02 #83

Hov, der var han jo. :)

14-10-2013 15:04 #84

@Mollematen, nu kørte Roberto og dig en lille diskussion, så havde jeg tid til at se på fra sidelinien. Derudover fik du også en lille kommentar med på vejen :)

14-10-2013 15:05 #85

Hvad er det du mener jeg skal forsvare?

Har skrevet hvad jeg mente om dit indlæg, og for mig lyder det som om at de andre har set sig fast på det samme, hvormed det gør det lidt svært for mig :)

14-10-2013 15:07 #86

Men skal nok finde et bedre lynchtarget end mig selv bare rolig :)

14-10-2013 15:10 #87

Jeg mener, det vil være rart hvis du havde mulighed for at argumentere imod folks beskyldninger, som alle andre gør.

Jeg tror ikke der kommer noget godt ud af at være passiv, medmindre man er varulv.

Som jeg ser en varulv pt. Så er det en der er passiv, men lige er inde og markere sig kort og hurtigt.

14-10-2013 15:11 #88

@mollematen

Burde du ikke allerede have nogle bedre lynchtargets?
Alle indbyggere er vel på konstant lookout efter varulve, hvor at en varulv skal finde ud af hvem han vil exploite og sørge for bliver et lynchtarget.
At du ikke allerede har et lynchtarget er meget spekulativt i mine øjne.

14-10-2013 15:15 #89

Store villa points til Tuborg for ovenstående post.

Og jo selvfølgelig har jeg nogen jeg foretrækker frem for andre lige pt, men synes det bliver gjort svært for mig ved at der bliver fokuseret på mig. Hvilket giver ulvene en perfekt mulighed for at læne sig tilbage og nyde det som foregår pt :)

14-10-2013 15:16 #90
Pokernets ME vinder !

+1 til Tuborg som villa

14-10-2013 15:21 #91

@Mollematen

Hvem foretrækker du så frem for nogle andre?

Du bliver nødt til at komme med noget konkret. Lige pt. hælder jeg mod dig som ulv.

14-10-2013 15:28 #92

@ mollematen

Hvis du har nogle du tror er ulve er det bare at komme ud med dem !
Jo flere tanker vi har jo bedre rustet står vi til at få lynchet en ulv !
Idet du siger at du har nogle tanker omkring hvem det kan være, uden at sige mere, får blot dig til at se mere ulvet ud, idet at en villa kan tale frit, mens en ulv ska tænke mere over hvad han skriver og muligvis koordinere med de andre ulve..

14-10-2013 15:37 #93

Den jeg finder mest ulvet nu her er zybr, bl.a. pga. post #35.
Og så synes jeg der mangler lidt begrundelse/uddybelse for sidste linje i #40, men håber der kommer nogle flere posts her i løbet af eftermiddagen fra ham, da det er på et tyndt grundlag, omend det bedste bud :)

Derudover er mit største villalean på Tuborg

14-10-2013 15:40 #94
VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på
[0] Dophzzi stemmer på
[0] Eilama stemmer på
[0] Mags stemmer på
[0] Mollematen stemmer på
[0] Nilsson stemmer på
[0] NotACop stemmer på
[0] NyIPoker stemmer på
[0] robertoloda stemmer på
[0] Toby93 stemmer på
[0] Tuborg86 stemmer på
[0] walth stemmer på
[0] zybr stemmer på
14-10-2013 15:48 #95
Eilama skrev:
Men hvem er kanditaterne. Som i andre spil (Som jeg har læst igennem) og som der bliver nævnt tidligere i tråden, er det vel smartest at have 2-3 stykker vi retter fokus mod?

For mig, er de mest suspekte - og jeg har måske ikke ret meget at have det i, det er:

Mollematen
Nilsson

Mollematen entrance - Noget siger mig han er første gangs ulv.
Nilsson - fordi han er hurtig til at lynche.

Hvad siger i andre?


Ville en første gangs ulv virkelig være den aller første til at skrive i tråden?
14-10-2013 15:51 #96
NotACop skrev:
Mags skrev:
NotACop skrev:
Jeg syntes 'Mollematen' virker ulvet.

Mags:
"Må også beklage jeg er lidt sent ude, men nu er der fokus på spillet, og på at få fundet de satans ulve :)"
Lugter også af ulv; kommer sent ind i spillet, skriver kun ganske kort sætning uden reel substans. En indbygger ville i den situation oftest havde bidraget noget mere til teorierne, og ikke siddet og følt sig så sikker med så kort et indlæg afsluttet med en ':)' som om alt er godt. En indbygger ville oftest allerede være grebet af stemningen, og være mere seriøs omkring at kommenterer på den; hvorimod en varulv nok mere ville 'take a seat' og nyde showet, hvilket jeg netop syntes virker som tilfældet i Mags entrance.


Grunden til den sene entrance skal findes i, at jeg ligesom Nilsson, først troede vi startede i dag.
Det er mit første spil, og er derfor lidt "forsigtig" med at komme med de store teorier fra start. jeg mente dog det jeg skrev - at jeg er klar til at få lynchet ulvene, for jeg er altså indbygger :)

Lol, det her lugter så meget af ulv. Ser alt for 'korrekt' besvaret ud, for mange unødige og værdiløse ord/sætninger(f.eks. "jeg er altså indbygger", nå ja okay, hvis du insisterer og skriver det flere gange må vi hellere tro på dig, det ville ingen ulv jo orke at sidde og forsvare).
- #NotAWearwolf


Først er min adfærd "ulvet" fordi jeg skriver korte sætninger uden substans, og nu er jeg "ulvet" fordi jeg skriver for mange unødige og værdiløse ord - Kan du bestemme dig?
Apropos at læne sig tilbage og nyde showet, så er det da præcis hvad du selv gør, da du blot starter med at poste en Youtube-video.
Du virker meget ulvet i mine øjne, og dit "angreb" virker mere som et forsøg på at fjerne fokus fra din lidt uheldige start.

Indtil videre hælder jeg i retningen af, at Walth og Tuborg er indbyggere og NotACop er ulv.
14-10-2013 15:51 #97

Baarup har stadig ikke vist sig i tråden til information.

14-10-2013 15:54 #98

@Mollematen. 50/50 ;)

Jeg hælder mere og mere til at Nilsson er ulv, kommer ind og lyncher, for derefter ikke at høre fra ham mere? Er der andre der deler samme opfattelse?

14-10-2013 16:00 #99
Mags skrev:
NotACop skrev:
Mags skrev:
NotACop skrev:
Jeg syntes 'Mollematen' virker ulvet.

Mags:
"Må også beklage jeg er lidt sent ude, men nu er der fokus på spillet, og på at få fundet de satans ulve :)"
Lugter også af ulv; kommer sent ind i spillet, skriver kun ganske kort sætning uden reel substans. En indbygger ville i den situation oftest havde bidraget noget mere til teorierne, og ikke siddet og følt sig så sikker med så kort et indlæg afsluttet med en ':)' som om alt er godt. En indbygger ville oftest allerede være grebet af stemningen, og være mere seriøs omkring at kommenterer på den; hvorimod en varulv nok mere ville 'take a seat' og nyde showet, hvilket jeg netop syntes virker som tilfældet i Mags entrance.


Grunden til den sene entrance skal findes i, at jeg ligesom Nilsson, først troede vi startede i dag.
Det er mit første spil, og er derfor lidt "forsigtig" med at komme med de store teorier fra start. jeg mente dog det jeg skrev - at jeg er klar til at få lynchet ulvene, for jeg er altså indbygger :)

Lol, det her lugter så meget af ulv. Ser alt for 'korrekt' besvaret ud, for mange unødige og værdiløse ord/sætninger(f.eks. "jeg er altså indbygger", nå ja okay, hvis du insisterer og skriver det flere gange må vi hellere tro på dig, det ville ingen ulv jo orke at sidde og forsvare).
- #NotAWearwolf


Først er min adfærd "ulvet" fordi jeg skriver korte sætninger uden substans, og nu er jeg "ulvet" fordi jeg skriver for mange unødige og værdiløse ord - Kan du bestemme dig?
Apropos at læne sig tilbage og nyde showet, så er det da præcis hvad du selv gør, da du blot starter med at poste en Youtube-video.
Du virker meget ulvet i mine øjne, og dit "angreb" virker mere som et forsøg på at fjerne fokus fra din lidt uheldige start.

Indtil videre hælder jeg i retningen af, at Walth og Tuborg er indbyggere og NotACop er ulv.

At du nu skriver i lidt mere fornærmet og offensiv stil, netop efter at jeg har pointeret at dit sidste indlæg var for 'korrekt' i stil, gør mig mistænkelig. Virker ulvet måden du ændrer stil på i dine svar, som om at du prøver at tilpasse dig efter noget.
14-10-2013 16:06 #100
Eilama skrev:
Nilsson - Du skriver selv at det handler om at starte debattten hurtigt op, hvilket jeg gør, ved at være i offensiven. Så langt, så godt.

Du heater jo også debatten, ved at lynche folk (offensiv udmelding) for at få gang i debatten.

Men det er mig der er ulvet? Så må jeg konkludere, at du også er ulvet med din kommentar?


Der er, for mig at se, betragtelig forskel på at åbne sit spil med en kort kommentar hvori du skriver 'Her lugter af ulv', henvendt til en kommentar, der i udgangspunktet virker ganske neutral og så at åbne sit spil med en længere kommentar, der slutter af med en fornemmelse.

At dit forsvar på mit angreb så er et hovedløst modangreb virker lidt mistænkeligt, hvorfor jeg indtil videre bibeholder mit lynch af dig (som så ikke tæller, hvis man kigger på GM's stemmeopdatering).

Det er 2,5 timer siden jeg skrev mit første indlæg, hvorefter jeg har skrevet 2 yderligere inden det her. Så det der med at jeg bare kommer ind og lyncher er vist ikke et specielt retvisende billede af den faktiske situation.
14-10-2013 16:08 #101

@Nilsson, muligvis ikke, men du har stadig ikke svaret på mit første spørgsmål til dig. Kig #60

14-10-2013 16:10 #102

Bare til Info @ Nilsson så skal lynch stemme skrives med fed :)

14-10-2013 16:10 #103

@Nilsson

Mht dit lynch:
Citeret fra regel tråden
Om dagen stemmer folk om, hvem der skal lynches (dvs. elimineres fra spillet) ved blot at skrive navnet på sin kandidat med fed skrift i tråden

14-10-2013 16:10 #104

@Nilsson

Havde du inden spillet tænkt på hvordan du ville skrive en åbningspost? For synes starten af den lyder til at være konstrueret..

14-10-2013 16:12 #105
Mags er den jeg stemmer for at lynche.
14-10-2013 16:21 #106

@Tuborg+Toby

Svedillo - den havde jeg lige overset.

@Eilama

Jeg synes at jeg i en vis udstrækning har forklaret hvorfor jeg har skrevet som jeg har og hvorfor jeg mener at din kommentar er mistænkelig.

Din første sætning i spillet består er 3 ord. Du introducerer ikke dig selv på nogen måde - du konstaterer blot at her lugter af ulv. Det synes jeg blot er en noget underlig måde at starte sit spil på.

@Mollematen

Nej, det kan jeg desværre ikke prale af. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad det er du tænker der skulle være konstrueret (altså jojo bevares starten), men hvis det er det med den kraftige kropsbehåring, så overvejede jeg også at smide en Ryan Giggs-reference, så det var sgu meget heldigt jeg ikke gjorde det (det gjorde jeg så nu lol).

Jeg vil selvfølgelig gerne uddybe, men jeg ved ikke helt hvad du vil have svar på.


Lynch Eilama

14-10-2013 16:31 #107

@Nilsson

Nilsson: "Jeg er indbygger, og det er jeg skide glad for! Jeg har aldrig været den store tilhænger af heftig kropsbehåring, så det er yderst tilfredsstillende."

Eilama: "Der lugter af ulv"

Hvor i består forskellen, på din og min sætning? Udover du bruger flere ord?

14-10-2013 16:40 #108

Forskellen på de to citater du i ovenstående kommentar har udvalgt er vel ikke til at fejl af?

Jeg introducerer mig selv som indbygger, hvilket vel er meget normalt i disse WW-spil, så vidt jeg har læst, om man så rent faktisk er indbygger eller ej.

Du konstaterer, uden at introducere dig selv, at her lugter af ulv. En, for mig at se, lidt underlig kommentar, som jeg har skrevet flere gange. Netop fordi du går til at angreb på en person, der har startet tråden med en neutral kommentar.

14-10-2013 16:45 #109

@Nilsson - Det var da et vagt argument! Hvorfor skulle du introducere dig selv som ulv? Det giver ingen mening det du skriver.

Jeg går til "angreb" på en person, som virker suspekt ved at skrive "Jeg er indbygger btw" efter sit første indlæg, også uden at introducere sig selv.

Hvad er der suspekt ved det?

14-10-2013 16:53 #110

Jeg smider min stemme på Mollematen

Jeg skal desværre arbejde fra kl. 17-19 uden mulighed for at være online, og derefter skal jeg til træning, så er nok først på omkring kl. 22. Håber dog på at være online inden EOD.

Sørg nu for ikke at sprede stemmerne for meget.

14-10-2013 17:01 #111
Eilama skrev:
@Nilsson - Det var da et vagt argument! Hvorfor skulle du introducere dig selv som ulv? Det giver ingen mening det du skriver.

Jeg går til "angreb" på en person, som virker suspekt ved at skrive "Jeg er indbygger btw" efter sit første indlæg, også uden at introducere sig selv.

Hvad er der suspekt ved det?



Til en start så giver det altså ganske god mening det jeg skriver, læs det lige igen.

Okay nu bliver den her diskussion sgu lidt åndssvag. Det går jo galt fordi du mener Mollematens første indlæg er suspekt - det mener jeg ikke at det er. Det giver jeg så udtryk for i min første kommentar, hvorefter du responderer ved at gå til angreb på mig.

Jeg har dig stadig som ulv, og du har endnu ikke skrevet en kommentar der skulle give mig grund til at skifte mening.

14-10-2013 17:07 #112

Det er skam ikke et angreb, jeg prøver bare at få dig til at forstå, at dit indlæg ikke er meget anderledes end mit. Og at lynche en person udfra første kommentar, virker noget drastisk i mine øjne og kan ikke helt se idéen i, at melde så offensivt ud 10 timer før EOD.

Men det har du måske en forklaring på?

14-10-2013 17:19 #113
Pokernets ME vinder !

Nilsson har ret gode pointer.

Lynch Eilama

14-10-2013 17:34 #114

Halløj Folkens.

Så fandt jeg også frem til denne tråd og fik læst op på det hele.

I første del af tråden synes jeg meget at det kunne ligne en trekløver med Eliama, Notacop og Walth, især Eliama og Notacop virker til at dække hinanden lidt.

Eliama er vist den mest aktive og har gjort meget ud af at pege fingre af Mollematen, vil ikke sige at Molle er ufarlig, Jeg har bare ikke fået øje på nogle klør endnu :) Og da det ser ud til at de er en del der ikke er enige med ham så forsøger han noget andet, han har jo også haft gang i at pege på Nilsson og i #97 forsøgte han at smide lidt opmærksomhed på mig. Men det blev så også kun nævnt en gang da folk ikke bed mærke i det, Synes det virker som om han har opdaget at han har skabt lidt for meget opmærksomhed på sig selv med alle de fingrepeg og mange post. De mange post kan han godt fosvare og vil nok også gøre det igen når han læser min post.

Og Notacop virker bare til at have lade Eliama få rolle som Alpha Ulv,

Det der taler for at Walth ikke er med i den trekløver er hans #113

14-10-2013 17:45 #115

Er lige kommet tilbage i tråden.

Min gutfeeling gør jeg ihvertfald ikke stemmer molle eller eilama.

Dophzziog zybr ser jeg tilgengæld som 2 rigtig gode vogne.

14-10-2013 17:46 #116
Eilama skrev:
Det er skam ikke et angreb, jeg prøver bare at få dig til at forstå, at dit indlæg ikke er meget anderledes end mit. Og at lynche en person udfra første kommentar, virker noget drastisk i mine øjne og kan ikke helt se idéen i, at melde så offensivt ud 10 timer før EOD.

Men det har du måske en forklaring på?




Selvom jeg er uenig i din betragtning af om vores kommentarer er forskellige eller ej, så er det ikke så vigtigt længere. Der er ingen grund til at diskutere ordlyden i første indlæg længere, det er lang mere interessant at diskutere din efterfølgende ageren i tråden.

Du mener ikke at du er gået til angreb på undertegnede efter at jeg beskrev din første kommentar som værende ulvet? Kan du i givet fald så forklare følgende?

Umiddelbart efter jeg indtræder i tråden og har peget på dig:

"walth og nilsson er klar til at lynche, 12 timer før deadline."

Som forsvar på min kommentar:
"Men det er mig der er ulvet? Så må jeg konkludere, at du også er ulvet med din kommentar?"

Så skal der flyttes fokus:

"Men hvem er kanditaterne. Som i andre spil (Som jeg har læst igennem) og som der bliver nævnt tidligere i tråden, er det vel smartest at have 2-3 stykker vi retter fokus mod?

For mig, er de mest suspekte - og jeg har måske ikke ret meget at have det i, det er:

Mollematen
Nilsson

Mollematen entrance - Noget siger mig han er første gangs ulv.
Nilsson - fordi han er hurtig til at lynche."


Herefter en direkte forkert og misvisende betragtning af min tilstedeværelse i tråden:

"Jeg hælder mere og mere til at Nilsson er ulv, kommer ind og lyncher, for derefter ikke at høre fra ham mere? Er der andre der deler samme opfattelse?"
14-10-2013 17:47 #117

Nilsson og eilama ser jeg nærmere som V/V. Virker begge oprigtige.

14-10-2013 17:52 #118

@Baarup - Du må da gerne lige "linke" til hvor jeg forsvarer notrlyacop og hvor du mener vi "beskytter" hinanden?
Grundet til mistilliden var at du ikke var aktiv i tråden, det er du så nu, selvom jeg må indrømme det er sent at komme ind. :)

"Og Notacop virker bare til at have lade Eliama få rolle som Alpha Ulv," Den må du meget gerne uddybe?


@Nilsson - Jeg ved ikke om det er et angreb på dig, at nævne at du allerede er klar til at lynche mig, så lang tid før EOD? Det gør dig suspekt i mine øjne. Thats all. Alt efter er bare en diskussion om ordlyden i vores første par indlæg vi diskutere, her er vi så uenige og det må stå for hver vores regning.

Jeg kan kun forsvarer mig ved at være så aktiv som mulig, kan ikke se idéen i at være så aktiv og prøve at få så mange reads (Og mulige modstandere) hvilket der er selvfølgelig er stor risiko for, hvis jeg var W/W. Så det med at jeg er noget mer' aktiv end andre brugere synes jeg ikke holder.

14-10-2013 17:54 #119

Jeg synes klart NotACop virker som den mest ulvede so far, så jeg må gå med Lynch NotACop.

14-10-2013 17:56 #120

@Mags

Den må du meget gerne begrunde? Gerne nogle citater fra ham som virker ulvet?

14-10-2013 17:57 #121
Mags skrev:
Jeg synes klart NotACop virker som den mest ulvede so far, så jeg må gå med Lynch NotACop.


Hvad er dine tanker omkring at walth forsvarer ham så hårdt?
14-10-2013 17:59 #122

Kan se walth trækker lidt i land, længere nede i tråden, nevermind. :)

14-10-2013 17:59 #123
Pokernets ME vinder !

@Eilama

Jeg forsvarede ham kun i starten, indtil jeg indså det med youtube videoen. Læs #38.

14-10-2013 18:00 #124
Pokernets ME vinder !

Ahh, du skrev #122 lige idet jeg postede ;)

14-10-2013 18:01 #125

@Eilama

Nu er spillet heldigvis indrettet således at man kan ændre sin stemme så mange gange man lyster, hvorfor jeg ikke synes at et lynch tidligt nødvendigvis er suspekt (ellers ville jeg sgu nok heller ikke gøre det).

14-10-2013 18:02 #126
Nilsson skrev:
@Eilama

Nu er spillet heldigvis indrettet således at man kan ændre sin stemme så mange gange man lyster, hvorfor jeg ikke synes at et lynch tidligt nødvendigvis er suspekt (ellers ville jeg sgu nok heller ikke gøre det).


Enig i at det ikke nødvendigvis er en skidt ting at starte ud tidligt. Man lærer meget af hvor folk sætter deres votes.
14-10-2013 18:03 #127

Det hele er blevet noget for forfærdeligt rod og beklager jeg skabte lidt splittelse i mine opslag. Jeg kan love jer alle at jeg er indbygger og derfor spilder vi indbyggere en dag på at mistænke mig. Jeg vil gerne stille en statsgarenti .

Jeg ser nogle aktive og suspekte her i tråden. Min top 3 pt eilama , nilsson og notacop ( derudover har jeg robertoloda og walth som friske outsidere.

Jeg vil idag, indtil videre, smide min stemme på Eilama

14-10-2013 18:04 #128
Eliama, I #30 giver du Robertoloda ret men prøver alligevel at få opmærksomheden væk fra Notacop.

i #53 Svare du på toby, som også synes du hjælper Notacop lidt.

i #69 Støtter Notacop dit fingerpeg mod Mollemate uden at begrunde det.

i #121 forsøgte du hurtigt at se om du kunne få mags til at kigge på Walth istedet for Notacop, dog trak du hurtigt i land der.

Også er det lidt en fornemmelse jeg har fået ved at forsøge at læse mellem linjerne.
14-10-2013 18:10 #129

@Baarup - Hvad notacop udtaler, kan jeg vel ikke rigtig gøre noget ved? Og ja, Mollemate var da på min watchliste sammen med Nilsson.

Mollemate er stadig på min watchliste, men er blevet mere i tvivl om Nilsson (selvom jeg synes han fucking frustrerende, fordi han lyncher mig;)), da jeg kan se der er flere der mener at han V/V, så jeg har muligvis set forkert.

14-10-2013 18:11 #130

Eliama, nej det kan du ikke, men det lignede et lille forsøg på at bakke dig op hvilkent kunne være på baggrund af at i var makkere :D

14-10-2013 18:17 #131
robertoloda skrev:
@Mags

Den må du meget gerne begrunde? Gerne nogle citater fra ham som virker ulvet?


Jeg synes hans #27 virker alt for konstrueret og opsat, og næppe nogle tanker der bare lige faldt ham ind.
Imo er hans indlæg også rodede, og det virker ikke som om han helt ved hvad han skal beskylde folk for.
Han finder min start meget ulvet, og finder det underligt, at jeg ikke byder insta in med teorier - Noget han på ingen måde gør selv.
Jeg tror godt han er klar over jeg er indbygger, men hvis han fjerner sin heat fra mig nu, så ser det for alvor skidt ud for ham, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han er en ulv, som er blevet nervøs, da han selv får noget heat nu.
14-10-2013 18:23 #132
Lynch zybr

Jeg har stadig Eilama som ulv, men jeg er tilhænger af det her vogn-system, og da jeg synes zybr virker ret suspekt i et par af hans kommentarer er han for mig at se et oplagt target. Her tænker jeg på hans understregninger af at det er en spildt dag for landsbyen at stemme på ham og at han altså ER villager.

Jeg foreslår vi vælger zybr og så den der ellers virker mest suspekt. Jeg så gerne det var Eilama, men hvem kunne det alternativt være?
14-10-2013 18:26 #133

@Nilsson - Jeg synes bare hans indlæg virker tilpas retarderet til at jeg ikke føler han er ulv?

14-10-2013 18:43 #134

Hvis jeg er seer har jeg peeked Toby

14-10-2013 18:49 #135
Mags skrev:
robertoloda skrev:
@Mags

Den må du meget gerne begrunde? Gerne nogle citater fra ham som virker ulvet?


Jeg synes hans #27 virker alt for konstrueret og opsat, og næppe nogle tanker der bare lige faldt ham ind.
Imo er hans indlæg også rodede, og det virker ikke som om han helt ved hvad han skal beskylde folk for.
Han finder min start meget ulvet, og finder det underligt, at jeg ikke byder insta in med teorier - Noget han på ingen måde gør selv.
Jeg tror godt han er klar over jeg er indbygger, men hvis han fjerner sin heat fra mig nu, så ser det for alvor skidt ud for ham, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han er en ulv, som er blevet nervøs, da han selv får noget heat nu.

Selvfølgeligt er det jeg skriver overvejet til en hvis grad. Hvis bare man skriver random gøgl, er der jo ikke den store fidus i spillet; heraf vil det selvfølgeligt bære præg på at ens kommentarer vil se opsatte ud.

Jeg tør godt byde mig sikker på at du er varulv, omend jeg ikke evner at formulere en ordentligt begrundelse for det, som vil få de andre villa'er med på at lynche dig. Men da jeg selv er temmelig sikker på at du er, og ikke har ligeså oplagte mistænkte, så finder jeg det +EV at afgive stemme for lynch af dig, og så ellers håbe variansen er med mig.
14-10-2013 18:54 #136

@Mollematen - hvad mener du?

14-10-2013 18:57 #137
Thingyman skrev:
NYBEGYNDER WEREWOLF - EFTERÅR 2013

Dette er en standard omgang werewolf (vanilla) udelukkende for nybegyndere. Setuppet er: 3 varulve, 1 seer og 9 normale indbyggere. Seeren har fået et indbygger peek n0 tilfældigt tildelt af GM (dvs. seeren kender allerede navnet på en indbygger lige nu)


14-10-2013 18:59 #138
Pokernets ME vinder !

.. så du siger Toby er indbygger?

14-10-2013 19:00 #139

Jeg siger at hvis jeg er seer så har jeg peeked Toby til at være indbygger ja

14-10-2013 19:01 #140

Og du er ikke bange for at ulvene går efter dig nu Mollematen?

14-10-2013 19:01 #141

Medmindre han selv er ulv ;) haha.

14-10-2013 19:01 #142

Mollematen ved han er i farezonen, han bringer nu tvivl om hvorvidt han kunne være seer'en for indbyggerne. Denne tvivl gør at vi vil være mindre tilbøjelige til at smide ham ud, i frygt for at smide en vigtig rolle ud.
Easy game.

14-10-2013 19:04 #143

Hvis han var indbygger ville han have lille grund til at gøre sig ekstra eftertragtet af ulvene. Han er allerede blandt dem der er stemning for at lynche, dette ved ulvene; ulvene som altså ved hvem der er indbygger og hvem der ikke er.
At sige at han er seer, gør ham til nemt offer for ulvene at dræbe, i det de også overvejer chancen for at det er reelt, og ligeså godt kan tage ham som nogen anden.

14-10-2013 19:04 #144

Det plejer at blive gjort af en del spillere, altså smide et "fakepeek" på en spiller, nemlig sådan at ulvene ikke bare så nemt kan finde den rigtige seer.

Ville gerne linke til et eller andet sted hvor det er forklaret bedre, men ved ikke hvor det er til at finde, så håber i forstår :D

14-10-2013 19:07 #145

Hvis han var villa ville han have en plan med at lave den udmelding, og ikke bare viske det ud igen så hurtigt - med påpegelsen om at det er normalt at gøre = ligegyldiggørelse af egen udmelding i første omgang. Er han villa, gør han det blot nemmere for ulvene imo, og dette ville jo være dumt.

14-10-2013 19:09 #146

Når man er i situationen af man bliver set som utroværdig, må man også forstå som villa, at det ikke har værdi at udmelde sådan noget til de andre villa'er. Han skaber altså blot forvirring og kaos, hvilket er hvad ulvene ønsker.
Jeg holder dog personligt fast på min lynchstemme mod mags, men er på at lynche Mollematen som den næste.

14-10-2013 19:19 #147

Kan slet ikke følge dig i det som du skriver?

Det er heller ikke i landsbyens interesse at diskutere hvem som kan være seer og hvem som der ikke kan. Og det burde være åbenlyst hvorfor.

14-10-2013 19:19 #148

@nilsson det lader til du prøver at få alle til at kigge på mig som en af the bad guys. Jrg må bare endnu engang understrege at det er spild af tid at pege på mig ( det lidt ligesom at sige helle thorning sku ha en valgperiode mere) som en bad guy. Jeg er her for landsbyen og Jeg ER indbygger .. Måske du prøver at henlede opmærksomheden fra dig selv ved at pege på mig ?????

14-10-2013 19:20 #149
VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på Eilama
[0] Dophzzi stemmer på Mollematen
[3] Eilama stemmer på
[1] Mags stemmer på NotACop
[1] Mollematen stemmer på
[0] Nilsson stemmer på zybr
[1] NotACop stemmer på Mags
[0] NyIPoker stemmer på
[0] robertoloda stemmer på
[0] Toby93 stemmer på
[0] Tuborg86 stemmer på
[0] walth stemmer på Eilama
[1] zybr stemmer på Eilama
14-10-2013 19:30 #150
zybr
14-10-2013 19:31 #151
NotACop skrev:
Når man er i situationen af man bliver set som utroværdig, må man også forstå som villa, at det ikke har værdi at udmelde sådan noget til de andre villa'er. Han skaber altså blot forvirring og kaos, hvilket er hvad ulvene ønsker.
Jeg holder dog personligt fast på min lynchstemme mod mags, men er på at lynche Mollematen som den næste.


Grunden til at gøre det er jo, hvis at seeren bliver dræbt om natten af ulvene, så ved de resterende indbyggere hvem han har peeked om natten, og disse personer er derfor clear villas jo.
14-10-2013 19:33 #152

Jeg er seer og kan sige at Eilama er villa

14-10-2013 19:33 #153

@ Thingyman, CykelNille & henrikthing.

Hvor længe har man lov til at være inaktiv?

14-10-2013 19:39 #154

Villas:
Mollematen
Toby93
Tuborg86
NotACop


robertoloda
Baarup
Dophzzi
zybr
NyIPoker


Eilama
Mags
Nilsson
walth

Så er klar på at lynche dem i nedenstående gruppe sådan som det ser ud lige nu

Er folk på enten Eilama/Mags, da det nok er de 2 ud af den gruppe jeg helst vil lynche ?

14-10-2013 19:40 #155

Nu er der ikke i øjeblikket specielt meget opmærksomhed på mig som ulv, hvorfor jeg ikke har brug for at henlede opmærksomheden unødigt på andre medmindre jeg synes de opfører sig ulvet. Lige nu er der flest stemmer på Eilama, hvilket jeg synes er fint og derudover synes jeg der skal samles stemmer på dig for at vi kan koncentrere stemmerne om to 'vogne'. Hvis du kan komme med andre mere oplagre bud, er jeg mere end villig til at overveje dem som mulige targets.

14-10-2013 19:43 #156

Det fik jeg så tilsyneladende skrevet for hurtigt.

@Mollematen
Hvad er grundlaget for at jeg ligger helt dernede?

14-10-2013 19:45 #157

Så er jeg tilbage, og har gjort mig lidt tanker.
Jeg syntes det virker til at vi spreder vores stemmer for meget. Dette gør det let for ulvene at stemme bestemte ud, derfor syntes jeg i stedet at vi burde samle vores stemmer på to eller tre, og så udelukkende stemme inde for disse, da vi så sikre at ulvene ikke kan få lov at bestemme for meget.

I øjeblikket syntes jeg at Eilama skal være oplagt som den ene vogn. Der er i øjeblikket tre der er på ham, og jeg mener også selv at han kunne være ulv. Han kommer direkte ind og anklager første person til at være ulv. Senere hen kører han videre på en del andre som kunne være ulv. Derudover anklager han Nilsson for at være ulv, med den begrundelse at hans første indlæg er en anklage mod ham selv, altså præcist det Eilama selv gjorde til at starte med.

Den anden vogn er jeg lidt mere i tvivl om, men tænker, at Mollematen og Mags er dem der er mest ulvede.
Mollematen tager heaten til at begynde med meget skidt, og har svært ved at komme med nogle ordentlige begrundelser. Derudover er hans seer claim ret skidt imo, da det umiddelbart ikke er noget vi kan bruge, og istedet blot vil få ham dræbt i nat af ulvene. Altså vi mister vores seer. Derfor ser jeg det som mere plausibelt at han kan være ulv, der prøver at rede sig ved at sige han er seer.
Mags ser jeg som ulvet, idet han kommer sent ind uden rigtig at komme med noget. Da han senere bliver nævnt som værende ulvet, kommer han med kommentarer omkring at han lige vil vente lidt, kan være tegn på at han skal tænke det igennem/snakke med medulve. Da der så bliver stemt på ham, smider han med det samme hans stemme tilbage.

Det er altså Eilama, Mags og Mollematen jeg ser mest som ulve i øjeblikket, og jeg foretrækker at vi har to af disse som vogne i aften.

14-10-2013 19:47 #158
NotACop skrev:
Mollematen ved han er i farezonen, han bringer nu tvivl om hvorvidt han kunne være seer'en for indbyggerne. Denne tvivl gør at vi vil være mindre tilbøjelige til at smide ham ud, i frygt for at smide en vigtig rolle ud.
Easy game.


WP! lol kæmpe ulve point. Derudover er Molle villa.
14-10-2013 19:47 #159

@Toby93 klart jeg angriber og forsvarer mig når jeg selv bliver angrebet - lol.

14-10-2013 19:49 #160

Synes det er mærkelig at ville konstruere en post som villa

Og alle dine posts har været en diskussion med Eilama, så føler ikke jeg har læst noget som skulle placere dig højere oppe :) - Håber da det ændrer sig senere hen.

14-10-2013 19:49 #161

meget enig med Toby93.
Holder min stemme på mags, så det blive mags og Eilama der er vognene.
Så må de(vognene) stemme som de nu har lyst, men ud skal en af dem.

14-10-2013 19:50 #162
NotACop skrev:
Hvis han var villa ville han have en plan med at lave den udmelding, og ikke bare viske det ud igen så hurtigt - med påpegelsen om at det er normalt at gøre = ligegyldiggørelse af egen udmelding i første omgang. Er han villa, gør han det blot nemmere for ulvene imo, og dette ville jo være dumt.


Du giver lige dig selv endnu flere ulve point. Det er så standard som det kan være at give seer cover.

NotACop
14-10-2013 19:50 #163
Eilama skrev:
@Toby93 klart jeg angriber og forsvarer mig når jeg selv bliver angrebet - lol.


Jeg mener især din begrundelse for at anklage nilsson er bemærkelsesværdig, idet at du syntes det er ulvet at anklage i første post, selvom det var noget ud selv gjorde.
14-10-2013 19:51 #164
Toby93 skrev:
Så er jeg tilbage, og har gjort mig lidt tanker.
Jeg syntes det virker til at vi spreder vores stemmer for meget. Dette gør det let for ulvene at stemme bestemte ud, derfor syntes jeg i stedet at vi burde samle vores stemmer på to eller tre, og så udelukkende stemme inde for disse, da vi så sikre at ulvene ikke kan få lov at bestemme for meget.

I øjeblikket syntes jeg at Eilama skal være oplagt som den ene vogn. Der er i øjeblikket tre der er på ham, og jeg mener også selv at han kunne være ulv. Han kommer direkte ind og anklager første person til at være ulv. Senere hen kører han videre på en del andre som kunne være ulv. Derudover anklager han Nilsson for at være ulv, med den begrundelse at hans første indlæg er en anklage mod ham selv, altså præcist det Eilama selv gjorde til at starte med.

Den anden vogn er jeg lidt mere i tvivl om, men tænker, at Mollematen og Mags er dem der er mest ulvede.
Mollematen tager heaten til at begynde med meget skidt, og har svært ved at komme med nogle ordentlige begrundelser. Derudover er hans seer claim ret skidt imo, da det umiddelbart ikke er noget vi kan bruge, og istedet blot vil få ham dræbt i nat af ulvene. Altså vi mister vores seer. Derfor ser jeg det som mere plausibelt at han kan være ulv, der prøver at rede sig ved at sige han er seer.
Mags ser jeg som ulvet, idet han kommer sent ind uden rigtig at komme med noget. Da han senere bliver nævnt som værende ulvet, kommer han med kommentarer omkring at han lige vil vente lidt, kan være tegn på at han skal tænke det igennem/snakke med medulve. Da der så bliver stemt på ham, smider han med det samme hans stemme tilbage.

Det er altså Eilama, Mags og Mollematen jeg ser mest som ulve i øjeblikket, og jeg foretrækker at vi har to af disse som vogne i aften.


Som indbygger burde man gerne ville dræbes om natten af ulvene, da det derved sikrer seer en ekstra dag i live, og altså derfor et ekstra peek på en person, hvilket vil gavne landsbyen helt vildt.

Derudover har jeg ikke claimed at være seer eller noget, men hvis jeg er seer så er Toby villa :)
14-10-2013 19:52 #165

Toby93 - Så er Nilsson begrundelse jo lige bemærkelsesværdig som min? Kan ikke se hvorfor det argument holder, den samme diskussion som jeg havde med Nilsson. Du kigger desværre i den forkerte retning.

14-10-2013 19:52 #166
robertoloda skrev:
NotACop skrev:
Hvis han var villa ville han have en plan med at lave den udmelding, og ikke bare viske det ud igen så hurtigt - med påpegelsen om at det er normalt at gøre = ligegyldiggørelse af egen udmelding i første omgang. Er han villa, gør han det blot nemmere for ulvene imo, og dette ville jo være dumt.


Du giver lige dig selv endnu flere ulve point. Det er så standard som det kan være at give seer cover.

NotACop

Sjovt, så godt styr dig og Molle har på det med Seer og hvad der er standard at gøre for en sådan rolle. Jeg har dog ikke bemærket nogen i tråden komme ind på diskussion om seer rollen før jeres påmindelser. Det er nærmest som om at i er nået en enighed, bare ikke her i tråden ;)
14-10-2013 19:52 #167

Notacop-dophzzi-mags- og walth er uden tvivl der vognene skal findes.

14-10-2013 19:54 #168

Jeg læser altså NotACops senere posts som meget villaagtige

14-10-2013 19:55 #169

robertoloda, mags og molle, ser jeg som ulvene.
Men vi kan godt holde på Eilama og mags som vognene, nu Eilama allerede har fået mange stemmer.

14-10-2013 19:56 #170

Jamen så fatter jeg ingenting? det er jo aldrig i landsbyens interesse at nævne noget som helst omkring seer eller dens rolle. Seer cover er jo en rigtig god ide hvis det udføres rigtigt.

14-10-2013 19:57 #171

Du har snart nomineret os alle sammen NotACop? lol

14-10-2013 19:57 #172

Ja enig, men kan bare ikke se hvorfor en ulv ville skrive de indlæg der

14-10-2013 19:57 #173

@ NotACop

Som villa er det en rigtig rigtig skidt ide at overhoved nævne noget omkring det. Hvis det her er dig som villa så ser du fandme skidt ud.

14-10-2013 19:58 #174

rookie ulv- eller bad villa play?

14-10-2013 20:00 #175
robertoloda skrev:
Jamen så fatter jeg ingenting? det er jo aldrig i landsbyens interesse at nævne noget som helst omkring seer eller dens rolle. Seer cover er jo en rigtig god ide hvis det udføres rigtigt.

'hvis', det gjorde det ikke. Game over til jer, hvis resten af villa'er ellers kan følge mig(også selvom det vil være at følge 'blindt' i denne type game).
14-10-2013 20:02 #176

'hvis', det gjorde det ikke.


@notacop

Igen du giver ingen mening. Jeg giver dig ulve point for at nævne noget som kun er i ulvenes interesse. Og det giver du mig heat for???
14-10-2013 20:03 #177

@ Mollematen
Der kan man så se hvor godt styr jeg har på spillet ;) Er trods alt også ny..
Syntes dog stadig det virker mærkeligt at komme med kommentaren på dag 1, virke mest som en sidste mulighed for at holde sig i live, som evt. ulv.

@ Eilama
Det er dog to forskellige ting i anklager. Du anklager molle for at være ulv, fordi han kommer med en kommentar om at han er villa. Hvorefter Nilsson mener denne kommentar er ulvet. Derefter har Nilsson så ikke vist sig så meget i tråden, og han er også på min watch liste, syntes bare du virker mere ulvet, så derfor vil jeg gerne have dig i en af vognene.

14-10-2013 20:06 #178

@Toby93 haha, okay, så der er forskel på to anklager, fair nok du ser det sådan. Det er desværre bare forkert observeret af dig.

Jeg anklager Mollematen for ulv, fordi han skriver "btw jeg er indbygger"
Derefter anklager Nilsson mig, for selv at være ulv, fordi jeg er den første i spillet der er ude med anklager. Det er jo næsten for langt ude. Igen, du kigger den forkerte vej.

14-10-2013 20:09 #179

@Eilama

Eilama skrev:
Baarup har stadig ikke vist sig i tråden til information.


Hvorfor nævner du ikke NyIPoker i dette indlæg egentlig?

Eilama skrev:
@ Thingyman, CykelNille & henrikthing.

Hvor længe har man lov til at være inaktiv?


For det virker til at du efterspørger ham her, og det får mig til at tænke at i er ulve sammen, og at du ikke ville lede noget opmærksomhed hen på ham i første omgang.
14-10-2013 20:12 #180

Godt spottede Mollematen

14-10-2013 20:12 #181

@ notacop

du er godt klar over hvor skidt du er lige nu.

post
#152
#161

ulv eller useless villa.

14-10-2013 20:15 #182
Toby93 skrev:

Mags ser jeg som ulvet, idet han kommer sent ind uden rigtig at komme med noget. Da han senere bliver nævnt som værende ulvet, kommer han med kommentarer omkring at han lige vil vente lidt, kan være tegn på at han skal tænke det igennem/snakke med medulve. Da der så bliver stemt på ham, smider han med det samme hans stemme tilbage.

Det er altså Eilama, Mags og Mollematen jeg ser mest som ulve i øjeblikket, og jeg foretrækker at vi har to af disse som vogne i aften.


At jeg kommer sent ind har jeg forklaret hvorfor, så der burde ikke være nødvendigt igen. At jeg smider stemmen tilbage i hovedet på NotACop bunder naturligvis i, at jeg finder "anklagerne" overfladiske og uden nogen som helst form for substans.
NotACop har primært rettet fokus på mig, og er, på trods af han ikke kan forklare hvorfor, sikker på jeg er ulv. Samtidig mener han dog også, at robertoloda, Mollematen og Eilama er mulige ulve, og hvem ved, hvem der bliver anklaget næste gang...

Han roder rundt i sine anklager, og der kan slet ikke herske tvivl om, at han er ulv imo.
14-10-2013 20:18 #183

@ eilama

Du burde faktisk have fået en advarsel for den post. Det er ikke tilladt at stille spørgsmål til gm ingame.

@ molle

Teoretisk kunne du godt have ret om de er W/W men ville det ikke være en for stor fejltagelse?

14-10-2013 20:18 #184

Nej Mags :) Jeg har meldt ud at dig, robertoloda og Mollematen er ulvene. Eilama ser jeg ikke som ulv, men jeg erkender dog at det bliver svært at ændre på at han bliver en af de to vogne.

14-10-2013 20:18 #185
Eilama
14-10-2013 20:20 #186

Kan bare ikke læse det på andre måder end et slip-up. Men jo selvfølgelig kan jeg da nemt tage fejl i og med at NyIPoker slet ikke har skrevet noget :P

14-10-2013 20:20 #187

@notacop

svar lige på #181, forstår du hvor fejlen ligger?

14-10-2013 20:20 #188

@Mollematen, havde slet ikke set ham i det tilfælde du hiver frem.

14-10-2013 20:21 #189

Jeg er meget enig i at NotACop roder meget rundt i hans beskyldninger og seer-rolle. Jeg ser det som at han er W/W som prøver at agere V/V.

14-10-2013 20:22 #190

Men altså også derfor jeg hellere ser et lynch af Eilama i dag, da hvis han viser sig som ulv, ville det undre mig meget om ikke nyipoker også er

14-10-2013 20:23 #191

@tuborg

W/W med hvem?

14-10-2013 20:23 #192
VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på Eilama
[0] Dophzzi stemmer på Mollematen
[3] Eilama stemmer på zybr
[1] Mags stemmer på NotACop
[1] Mollematen stemmer på
[0] Nilsson stemmer på zybr
[3] NotACop stemmer på Mags
[0] NyIPoker stemmer på
[0] robertoloda stemmer på NotACop
[0] Toby93 stemmer på
[0] Tuborg86 stemmer på NotACop
[0] walth stemmer på Eilama
[2] zybr stemmer på Eilama
14-10-2013 20:24 #193

@robertoloda

Det kan jeg ikke hitte ud af.

14-10-2013 20:25 #194

@Mollematen - Det ville ikke have gjort nogen forskel om jeg nævnte ham eller ej, eftersom han ville blive smidt af spillet eller subbed? Så forstår ikke din argumentation, for at jeg ikke fik nævnt = at jeg er ulv sammen med ham?

14-10-2013 20:25 #195

Thingy, Tror du har glemt stemmen i #185

14-10-2013 20:26 #196
VOTECOUNT (korrigeret)

[0] Baarup stemmer på Eilama
[0] Dophzzi stemmer på Mollematen
[4] Eilama stemmer på zybr
[1] Mags stemmer på NotACop
[1] Mollematen stemmer på Eilama
[0] Nilsson stemmer på zybr
[3] NotACop stemmer på Mags
[0] NyIPoker stemmer på
[0] robertoloda stemmer på NotACop
[0] Toby93 stemmer på
[0] Tuborg86 stemmer på NotACop
[0] walth stemmer på Eilama
[2] zybr stemmer på Eilama
14-10-2013 20:26 #197

Det tyder altså på at der er mest stemning for Eilama og NotACop som vogne ?
Er det de to vi skal køre på, eller skal vi have en mere med ?

14-10-2013 20:27 #198

Jeg laver min om fra zybr til NotACop
- Er tydeligvis hunted og kunne godt tænke mig at høre argumentationer for dette valg, fra dem der stemmer på mig? :)

14-10-2013 20:27 #199
Eilama skrev:
@Mollematen - Det ville ikke have gjort nogen forskel om jeg nævnte ham eller ej, eftersom han ville blive smidt af spillet eller subbed? Så forstår ikke din argumentation, for at jeg ikke fik nævnt = at jeg er ulv sammen med ham?


Nej, men synes du ikke selv at det ser lidt pudsigt ud?
14-10-2013 20:29 #200

Ser ud til at min stemme på mags blot bliver værdiløs, ændrer min stemme til Mollematen, så den er oppe på 2 nu, og kan gøres til anden vogn med Eilama.

14-10-2013 20:29 #201

altså hvis vi tager det for et slipup det eilama gjorde så forstår jeg godt at i sætter jeres stemmer der. ellers er det mig en gåde.

14-10-2013 20:29 #202

Nej overhovedet ikke, jeg overså ham ganske enkelt? Synes det er et tyndt grundlag at vote mig på. Men hvis der ikke skal mere til at bringe tvivl, så er du ikke svær at overbevise.

14-10-2013 20:31 #203

@NotACop

Du har stadig ikke svaret? men dont worry.

Du er en perfekt vogn til i dag.

ville langt hellere se zybr som vogn end eilama.

14-10-2013 20:33 #204
robertoloda skrev:
@NotACop

Du har stadig ikke svaret? men dont worry.

Du er en perfekt vogn til i dag.

ville langt hellere se zybr som vogn end eilama.

Er du fuld? se sidste indlæg med stemmeoptælling, der står det ret klart at jeg havde stemt på Mags. Den stemme har jeg så ændret nu, til Mollematen.
14-10-2013 20:35 #205
Tuborg86 skrev:
@robertoloda

Det kan jeg ikke hitte ud af.


Du er godt klar over at det ser skidt ud hvis notacop flipper villa?
14-10-2013 20:35 #206

Det jeg synes der taler til min fordel, er at jeg har været den absolut mest aktive i spillet, so far. Det indebærer selvfølgelig nogen risici, i og med at jeg er i offensiven fra start, for at få reads. Der er flere der er enige i at, det gælder om at anklage folk, for at få reads, hvilket jeg i dette spil har gjort, alligevel er jeg den der står i skudlinien, da det virker "ulve-agtigt"

Det eneste argument i har mod mig, er jeg er meget aktiv? Og min start hvor jeg skriver "Der lugter af ulv" Hvilket var møntet på Mollematens start.

14-10-2013 20:36 #207
NotACop skrev:
robertoloda skrev:
@NotACop

Du har stadig ikke svaret? men dont worry.

Du er en perfekt vogn til i dag.

ville langt hellere se zybr som vogn end eilama.

Er du fuld? se sidste indlæg med stemmeoptælling, der står det ret klart at jeg havde stemt på Mags. Den stemme har jeg så ændret nu, til Mollematen.


Du har stadig ikke svaret på mit indledene spørgsmål om hvorfor du ser skidt ud?
14-10-2013 20:38 #208

I get it now, my mistake. Er med på hvad du mener robertoloda. Og nej svarede ikke på det, da jeg syntes det var spild af tid, og ikke kunne se hvem det skulle gavne. Jeg holder i at det er dig, Mags og Mollematen der er ulve. At jeg så siger jeg er seer og at Eilama er villa, efterfulgt af at jeg kan være nødt til at acceptere Eilama som en vogn, kan jeg ikke se hvilket dårligt lys det stiller mig i.

14-10-2013 20:39 #209
NotACop skrev:
Ser ud til at min stemme på mags blot bliver værdiløs, ændrer min stemme til Mollematen, så den er oppe på 2 nu, og kan gøres til anden vogn med Eilama.


Det der giver jo ingen mening....
14-10-2013 20:39 #210
robertoloda skrev:
Tuborg86 skrev:
@robertoloda

Det kan jeg ikke hitte ud af.


Du er godt klar over at det ser skidt ud hvis notacop flipper villa?


Det er jeg godt klar over. Men ligegyldig hvem jeg vælger vil det se skidt ud hvis personen flipper.

Sidespørgsmål: Måden du spørger på her:
"@tuborg

W/W med hvem?"

Betyder W/W ikke WereWolf? Eller har jeg taget fejl?
Samme med V/V ?
14-10-2013 20:40 #211
Eilama skrev:
Nej overhovedet ikke, jeg overså ham ganske enkelt? Synes det er et tyndt grundlag at vote mig på. Men hvis der ikke skal mere til at bringe tvivl, så er du ikke svær at overbevise.


Af hvad jeg har oplevet er dag 1 tit på et tynd grundlag, men du er den som jeg føler har været mest ulvet, dette kædet sammen med det jeg lige nævnte, får mig jo ikke ligefrem til at skifte mening
14-10-2013 20:41 #212
Pokernets ME vinder !

Arrrggh NotACop du fucker rundt med mit hoved, overvejer at ændre min stemme til Mollematen nu..

14-10-2013 20:41 #213
Mollematen skrev:
NotACop skrev:
Ser ud til at min stemme på mags blot bliver værdiløs, ændrer min stemme til Mollematen, så den er oppe på 2 nu, og kan gøres til anden vogn med Eilama.


Det der giver jo ingen mening....

Det giver mening når jeg ser dig som ulv, og du allerede har en stemme på dig, hvorimod Mags kun havde min egen. Er irrelevant hvem af jer, inklusiv robertoloda, som bliver lynchet.
Hvad er det du ikke forstår? :)
14-10-2013 20:41 #214

#206 er faktisk meget god.

Vi kunne godt bruge Eilama's aktivitet på dag 2 også, Så jeg går efter hans makker Notacop

14-10-2013 20:42 #215
NotACop skrev:
I get it now, my mistake. Er med på hvad du mener robertoloda. Og nej svarede ikke på det, da jeg syntes det var spild af tid, og ikke kunne se hvem det skulle gavne. Jeg holder i at det er dig, Mags og Mollematen der er ulve. At jeg så siger jeg er seer og at Eilama er villa, efterfulgt af at jeg kan være nødt til at acceptere Eilama som en vogn, kan jeg ikke se hvilket dårligt lys det stiller mig i.


DU GIVER SEER COVER men den villa du har peeket kan du godt acceptere som vogn?

Det er vel ikke så svært for ulvene at regne ud at du nok ikke er seer så. DVS de behøves ikke NK dig???
14-10-2013 20:42 #216

@NotACop
#142:
Mollematen ved han er i farezonen, han bringer nu tvivl om hvorvidt han kunne være seer'en for indbyggerne. Denne tvivl gør at vi vil være mindre tilbøjelige til at smide ham ud, i frygt for at smide en vigtig rolle ud.
Easy game.

#152:
Jeg er seer og kan sige at Eilama er villa

14-10-2013 20:43 #217
Tuborg86 skrev:
robertoloda skrev:
Tuborg86 skrev:
@robertoloda

Det kan jeg ikke hitte ud af.


Du er godt klar over at det ser skidt ud hvis notacop flipper villa?


Det er jeg godt klar over. Men ligegyldig hvem jeg vælger vil det se skidt ud hvis personen flipper.

Sidespørgsmål: Måden du spørger på her:
"@tuborg

W/W med hvem?"

Betyder W/W ikke WereWolf? Eller har jeg taget fejl?
Samme med V/V ?


Tror W/W W/V og V/V skal forstås, som når man omtaler to personer, at de kan være ulv/ulv, ulv/villa eller villa/villa.
Altså kan man ikke bruge det om en, men istedet to personer, hvor man går ud fra at de med deres indbyrdes kommunikation kunne være ulve.
14-10-2013 20:43 #218

Ændre min stemme fra eilama til Mollematen

Det her lugter af ugler i mosen.

14-10-2013 20:44 #219

Please stop.. Jeg er nok den ringeste at lynche, synes virkelig ikke jeg har gjort andet end at lyde som en villa :D

14-10-2013 20:44 #220
Toby93 skrev:
Tror W/W W/V og V/V skal forstås, som når man omtaler to personer, at de kan være ulv/ulv, ulv/villa eller villa/villa.
Altså kan man ikke bruge det om en, men istedet to personer, hvor man går ud fra at de med deres indbyrdes kommunikation kunne være ulve.

My bad!
Så mente jeg blot at NotACop er ulv, mens han forsøger at agere Villa
14-10-2013 20:45 #221
zybr skrev:
Ændre min stemme fra eilama til Mollematen

Det her lugter af ugler i mosen.


Please uddyb hvad som gør at du skifter over til mig
14-10-2013 20:45 #222
Mollematen skrev:
Synes det er mærkelig at ville konstruere en post som villa

Og alle dine posts har været en diskussion med Eilama, så føler ikke jeg har læst noget som skulle placere dig højere oppe :) - Håber da det ændrer sig senere hen.


Du har jo spurgt mig om jeg havde konstrueret min første post, hvortil jeg har svaret at jeg ikke har.

Og hvis jeg havde konstrueret min første post (det har jeg ikke) og det er underligt at gøre som villa er det vel ligeså underligt at gøre som ulv, da det vel er meningen at man skal ligne en villa så meget som muligt.
14-10-2013 20:46 #223
Tuborg86 skrev:
robertoloda skrev:
Tuborg86 skrev:
@robertoloda

Det kan jeg ikke hitte ud af.


Du er godt klar over at det ser skidt ud hvis notacop flipper villa?


Det er jeg godt klar over. Men ligegyldig hvem jeg vælger vil det se skidt ud hvis personen flipper.

Sidespørgsmål: Måden du spørger på her:
"@tuborg

W/W med hvem?"

Betyder W/W ikke WereWolf? Eller har jeg taget fejl?
Samme med V/V ?


W/W betyder Wolf/Wolf og V/V Villa/Villa

altså at 2 personers ageren mod hinanden gør at det anses for usansynligt at de begge er W/W alts¨ulve.
14-10-2013 20:49 #224

NotACop idag og så zybr i morgen og så mangler vi blot den sidste-:)

14-10-2013 20:50 #225
Baarup skrev:
#206 er faktisk meget god.

Vi kunne godt bruge Eilama's aktivitet på dag 2 også, Så jeg går efter hans makker Notacop


Ved ikke lige hvorfor du tror jeg er "makker" med NotACop, eftersom min nuværende stemme går til ham. :)
14-10-2013 20:52 #226
walth skrev:
Arrrggh NotACop du fucker rundt med mit hoved, overvejer at ændre min stemme til Mollematen nu..


Forsøger du lige at score lidt nemme villa point hvis notacop flipper villa-:)
14-10-2013 20:52 #227

Eliama, Man kan jo stadig nå at skifte ;)

14-10-2013 20:53 #228

@Baarup - Haha true ;)

14-10-2013 20:56 #229

Jeg synes faktisk også at Eilama har gjort det fint i sine seneste posts, efter hans noget ulvede start. Jeg er opmærksom på ham, men synes måske ikke det er ham vi bør lynche på dag 1.

14-10-2013 21:00 #230

Så Eilama er folk ikke klar på at have som vogn, hvem skal vi så have i stedet?
Ser ud til folk gerne vil have notacop ud ?

14-10-2013 21:02 #231

Walth ligner for mig at se som en oplagt vogn i dag, og hvis ikke i dag, så i hvert fald i morgen:

Walth er en kæmpe chef i poker, og indtrådte i tilmeldingstråden med en kommentar om at han nok skulle fucke/levelle os alle, hvadenten han blev villa eller ulv. Jeg ser walth som et yderst selvsikkert individ, der ikke har problemer med at gå egne veje.

Det er en nogen approach han har startet dette spil med. Især synes jeg følgende kommentar stikker ud:

"Arrrggh NotACop du fucker rundt med mit hoved, overvejer at ændre min stemme til Mollematen nu.."

14-10-2013 21:02 #232

Jeg er på Mollematen og NotACop.

14-10-2013 21:05 #233

@robertoloda at du tror jeg er ulv er bare så sygeligt ... Kan ikk andet end at ryste på hovedet og fortælle dig du begår enkæmpe fejl. Men måske du allerede ved jeg er vilian fordi du er ulv ?

@molle jeg vil gerne se din reaktion så jeg skiftede . Jeg tester dig din hjerne og dit sind

14-10-2013 21:07 #234
Nilsson skrev:
Walth ligner for mig at se som en oplagt vogn i dag, og hvis ikke i dag, så i hvert fald i morgen:

Walth er en kæmpe chef i poker, og indtrådte i tilmeldingstråden med en kommentar om at han nok skulle fucke/levelle os alle, hvadenten han blev villa eller ulv. Jeg ser walth som et yderst selvsikkert individ, der ikke har problemer med at gå egne veje.

Det er en nogen approach han har startet dette spil med. Især synes jeg følgende kommentar stikker ud:

"Arrrggh NotACop du fucker rundt med mit hoved, overvejer at ændre min stemme til Mollematen nu.."


Jeg er enig. Men ville personligt hellere have zybr som vogn end walth.

lige en side note nilsson + walth = V/W
14-10-2013 21:07 #235

Så skift væk igen inden folk begynder at få nogle ideer seriøst, de 2 vogne skal til at blive fastlagt imo.

14-10-2013 21:08 #236
VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på NotACop
[0] Dophzzi stemmer på Mollematen
[2] Eilama stemmer på NotACop
[0] Mags stemmer på NotACop
[3] Mollematen stemmer på Eilama
[0] Nilsson stemmer på zybr
[5] NotACop stemmer på Mollematen
[0] NyIPoker stemmer på
[0] robertoloda stemmer på NotACop
[0] Toby93 stemmer på
[0] Tuborg86 stemmer på NotACop
[0] walth stemmer på Eilama
[1] zybr stemmer på Mollematen
14-10-2013 21:10 #237

@ zybr

General tone + indsigt gør at jeg føler mig rimelig sikker i min sag.
Du kan ændre det i morgen hvis du overlever.

14-10-2013 21:12 #238

Stille EOD plejer at være i ulvenes favør-:)

14-10-2013 21:13 #239

Btw har nyipoker overhovedet skrevet herinde ?

Ændre min stemme fra mollematen til robertoloda han er helt væk og brskylder folk til højre og venstre.

14-10-2013 21:14 #240

@zybr - nej, han har slet ikke skrevet herinde.

14-10-2013 21:14 #241

@zybr

Hvad er din årsag til at skrive i stort set hvert eneste indlæg at du er Villa?

14-10-2013 21:14 #242

Aka jeg er meget forvirret

14-10-2013 21:16 #243

Hvad mener folket om at nyipoker slet ikke har deltaget i spillet. Er det med vilje eller er han bare afk?

14-10-2013 21:17 #244

@tuborg fordi jeg syntes jeg kom skævt ind på det i starten da jeg vil være den sjove villager

14-10-2013 21:17 #245

ændrer også til robertoloda. Han virker obvious. Ser ikke en villa sidde og skrive som han har gjort igennem tråden.

14-10-2013 21:18 #246

Jeg ser NyIPoker som AFK, for som der er skrevet fra GM, så er der en sub klar hvis folk skulle være inaktive.

14-10-2013 21:18 #247
Tuborg86 skrev:
@zybr

Hvad er din årsag til at skrive i stort set hvert eneste indlæg at du er Villa?


Prøver for meget at virke som noget han ikke er-:)

@zybr og notacop

Lav en case på mig then? i dare you?
14-10-2013 21:20 #248

GM skal nok resolve afk når tiden er inde.

14-10-2013 21:21 #249
robertoloda skrev:
Tuborg86 skrev:
@zybr

Hvad er din årsag til at skrive i stort set hvert eneste indlæg at du er Villa?


Prøver for meget at virke som noget han ikke er-:)

@zybr og notacop

Lav en case på mig then? i dare you?

"Prøver for meget at virke som noget han ikke er"
Det er vel ikke nogen stor overraskelse at man hverken som villa eller varulv har interesse i at blive set som varulv? Det virker som en svag og unødvendig beskyldning at komme med. Igen, ikke noget jeg kan se hvorfor en villa skulle sidde og skrive.
14-10-2013 21:24 #250

Bliver nødt til at smutte nu her, men please, lad være med at lynch mig i aften :)

14-10-2013 21:24 #251
zybr
14-10-2013 21:28 #252

Alt for stille, Virker til at Ulvene er tilfredse, så skal der ændres lidt, Toby93 har ikke stemt og ville nemt kunne holde sig stille og vente på at kunne give den afgørende stemme hvis tingende når at ændre sig og at ulvene mangler en hurtig stemmer for at redde sig.

14-10-2013 21:29 #253

Baarup jeg smutter om 3 min, så jeg ændrer ikke min stemme nu, stem på Mollematen, vi får ikke ændret nok stemmer hen på Topy93(som jeg i øvrigt ikke mistænker)

14-10-2013 21:29 #254

@notacop

Sikke en case du fik lavet der.

Som tuborg rigtig påpeger så er zybr lidt for tryhard villa i sine indlæg.
Er det ulve like at være enig i det?

14-10-2013 21:32 #255

Jeg ved godt jeg har haft ham på min liste. Men Mollematen smutter på et tidspunkt, hvor der burde være heftig aktivitet. Det virker ikke ret ulve-likely i mine øjne. Medmindre ALT er faldet ud til hans fordel?

Så et eller andet siger mig, at måske skulle renses for i dag?

14-10-2013 21:33 #256

Notacop hvorfor siger du han skal stemme på molle når du selv har stemt på robert , burde han ikk stemme på ham så vi kan få nogle vogne op ???

14-10-2013 21:33 #257

Som sagt så er der alt for stille. og at han smutter kan også være fordi han vil undgå at få mere opmærksomhed og komme til at skrive noget dumt som ville pege på ham som ulv

14-10-2013 21:34 #258

@ baarup

Dag 1 giver det aldrig mening at stemme en utr.

14-10-2013 21:34 #259
VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på Toby93
[0] Dophzzi stemmer på Mollematen
[1] Eilama stemmer på NotACop
[0] Mags stemmer på NotACop
[1] Mollematen stemmer på zybr
[0] Nilsson stemmer på zybr
[4] NotACop stemmer på robertoloda
[0] NyIPoker stemmer på
[2] robertoloda stemmer på NotACop
[1] Toby93 stemmer på
[0] Tuborg86 stemmer på NotACop
[0] walth stemmer på Eilama
[2] zybr stemmer på robertoloda
14-10-2013 21:36 #260

Så lad os gøre noget andet. robertoloda

14-10-2013 21:36 #261

Og hvad betyder utr?

14-10-2013 21:37 #262

@ baarup som det ser ud nu.

så er der 3 vogne.

NotACop
Zybr
Robertolda.

stem en af de 3. og lav en hurtig case på hver?

14-10-2013 21:37 #263

@Baarup - Det kan du have en pointe i. Men det er vel altid at fortrække at man kan påvirke ved sin tilstedeværelse, end at at 'håbe' på at tavshed kan vinde.

14-10-2013 21:39 #264
Baarup skrev:
Alt for stille, Virker til at Ulvene er tilfredse, så skal der ændres lidt, Toby93 har ikke stemt og ville nemt kunne holde sig stille og vente på at kunne give den afgørende stemme hvis tingende når at ændre sig og at ulvene mangler en hurtig stemmer for at redde sig.


Troede faktisk jeg havde fået stemt på Eilama tidligere..
Jeg er dog i stedet på Robertoloda, da jeg syntes han virker mest ulvet i hans kommentarer..
Har ikke lige tid til at komme med de dybe begrundelser lige nu, da jeg er igang med noget andet..
14-10-2013 21:40 #265

@baarup

UTR betyder Under The Radar= afk eller meget lidt postene.
Giver ingen mening at stemme utr dag 1 da vi har aktive spillere som vi kan læse. og så kan vi resolve de andre længere fremme i spillet.

14-10-2013 21:40 #266

CFD på mig. WP ulve-:)

14-10-2013 21:41 #267
Pokernets ME vinder !

Sidder lige med 9 borde, så har ikke mulighed for dybdegående post. Kan forstå der er 3 vogne, ændrer min stemme til zybr. Har som sagt ikke tid til at skrive en case, men uddyber gerne senere/i morgen hvis folk ønsker det. Fastholder dogstadig Eilama som mulig ulv.

zybr

14-10-2013 21:43 #268

notacop - zybr - mollematen er jeg på.

notacop har min stemme pt.

14-10-2013 21:43 #269
Toby93 skrev:
Baarup skrev:
Alt for stille, Virker til at Ulvene er tilfredse, så skal der ændres lidt, Toby93 har ikke stemt og ville nemt kunne holde sig stille og vente på at kunne give den afgørende stemme hvis tingende når at ændre sig og at ulvene mangler en hurtig stemmer for at redde sig.


Troede faktisk jeg havde fået stemt på Eilama tidligere..
Jeg er dog i stedet på Robertoloda, da jeg syntes han virker mest ulvet i hans kommentarer..
Har ikke lige tid til at komme med de dybe begrundelser lige nu, da jeg er igang med noget andet..


Imponerende at der er så mange her op til eod som ikke vil begrunde deres valg. Er aldrig i landsbyens interesse ikke at begrunde sine valg.
14-10-2013 21:44 #270

Jeg har Roberto som en klar villa so far, synes absolut ikke det ville være kløgtigt at smide ham ud.

14-10-2013 21:44 #271

hvordan ser votes ud?

14-10-2013 21:44 #272

Walth du missreader mig , jeg er en menig mand der holder Berlingske ligesom dig selv

14-10-2013 21:45 #273
Pokernets ME vinder !

@roberto
Vil du have et screenshot af at jeg har 9 borde fremme i PM? Gider obv ikke poste her, da jeg ikke gider have mit SN ud på nettet, så hvis du kan give mig dit ord på du ikke sender det ud til nogen sender jeg gerne et screenshot.

14-10-2013 21:45 #274

Min endelige stemme går på zybr

14-10-2013 21:45 #275

@ nilsson

Hvis det resolver noget for landsbyen at jeg er en vogn så fred være med.

Bar lig mærke til at der blir forsøgt en cfd på mig her op til eod.

14-10-2013 21:45 #276

2 vogne?
zybr og notacop?

14-10-2013 21:48 #277
walth skrev:
@roberto
Vil du have et screenshot af at jeg har 9 borde fremme i PM? Gider obv ikke poste her, da jeg ikke gider have mit SN ud på nettet, så hvis du kan give mig dit ord på du ikke sender det ud til nogen sender jeg gerne et screenshot.


Jeg tager dit ord for gode varer, læste godt den anden tråd omkring x antal hands.
Det er bar aldrig en god ting ikke at være her op til eod.
14-10-2013 21:48 #278

I spilder jeres tid , er ude og gå med hunden så kan Ikk skrive en roman .... Ulvene får det serveret i hopper i da i tror det er mig men i bliver slemt skuffet. Så nu og spænd hjelmen ... Der er nogle helt klare ulve træk på nogle her ( dovne Robert-oloda og Nilsson holder meget godt sammen og støtter hinanden op)

14-10-2013 21:49 #279

Jeg er hermed hjemme fra træning - læser lige hurtigt op og kommer så med mine tanker.

14-10-2013 21:49 #280
Spørgsmål: Må man sende PM's til andre folk i spillet?

Svar: Kun varulve må kommunikere med hinanden uden for tråden.
14-10-2013 21:52 #281
zybr skrev:
I spilder jeres tid , er ude og gå med hunden så kan Ikk skrive en roman .... Ulvene får det serveret i hopper i da i tror det er mig men i bliver slemt skuffet. Så nu og spænd hjelmen ... Der er nogle helt klare ulve træk på nogle her ( dovne Robert-oloda og Nilsson holder meget godt sammen og støtter hinanden op)


Vil nu ikke mene at jeg støtter nilsson. har vist tidligere givet ham lidt ulve point.

NotACop er stadig mit valg idag.
14-10-2013 21:52 #282
VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på robertoloda
[0] Dophzzi stemmer på Mollematen
[0] Eilama stemmer på NotACop
[0] Mags stemmer på NotACop
[1] Mollematen stemmer på zybr
[0] Nilsson stemmer på zybr
[4] NotACop stemmer på robertoloda
[0] NyIPoker stemmer på
[4] robertoloda stemmer på NotACop
[0] Toby93 stemmer på robertoloda
[0] Tuborg86 stemmer på NotACop
[0] walth stemmer på zybr
[3] zybr stemmer på robertoloda

Reminder:

Stemmer 22:00 er gyldige, stemmer 22:01 er ugyldige.

Der må IKKE postes i tråden efter kl. 22:00.
14-10-2013 21:54 #283

@ nilsson

lige nu resolver din stemme på zybr ingen ting.

14-10-2013 21:54 #284

Hvordan er der lige kommet 4 stemmer på robertoloda?

14-10-2013 21:56 #285

lige meget. Det vigtigste er at vi for noget ud af hvem der bliver lynchet.

Et flip mellem 2 personer hjælper ikke landsbyen.

så en af dem på zybr SKAL! flyttes over på enten mig eller notacop

14-10-2013 21:57 #286

jeg synes robertoloda virker meget reel her op eod, vil anbefale folk at stemme anderledes?

14-10-2013 21:58 #287

Så er det bare med om vi har 2 Landsbys folk eller om ulvene føler sig sikre på at de kan vappe stemmerne væk fra sig

14-10-2013 21:58 #288

Jeg kan se, at vi har tre vogne nu - ingen af dem er dog Mollematen, som jeg stadig ser som ulv. Det vil dog ikke give mening at stemme på ham.

robertoloda - jeg ser robertoloda som villa - meget aktiv dagen igennem og stadig fine villa synspunkter.

NotACop - har egentlig optjent fine villa points i løbet af dagen.

zybr - ser jeg som mest ulvet, og får derfor min stemme i stedet for Mollematen

zybr

14-10-2013 21:59 #289

Jeg har aldrig vundet et flip, så gg

14-10-2013 21:59 #290
zybr
14-10-2013 21:59 #291

Jeg ændrer min stemme til zybr

14-10-2013 22:00 #292
VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på robertoloda
[0] Dophzzi stemmer på zybr
[0] Eilama stemmer på zybr
[0] Mags stemmer på NotACop
[0] Mollematen stemmer på zybr
[0] Nilsson stemmer på zybr
[2] NotACop stemmer på robertoloda
[0] NyIPoker stemmer på
[4] robertoloda stemmer på NotACop
[0] Toby93 stemmer på robertoloda
[0] Tuborg86 stemmer på zybr
[0] walth stemmer på zybr
[6] zybr stemmer på robertoloda
14-10-2013 22:00 #293

3 hurtige stemmer, er det vores ulve team der lyncher Zybr nu?

14-10-2013 22:01 #294

Der spilder i en dag ..... Men ikk alle kan være kloge

14-10-2013 22:01 #295
DET ER NAT! I MÅ IKKE LÆNGERE SKRIVE I TRÅDEN!
14-10-2013 22:02 #296
ENDELIG VOTECOUNT

[0] Baarup stemmer på robertoloda
[0] Dophzzi stemmer på zybr
[0] Eilama stemmer på zybr
[0] Mags stemmer på NotACop
[0] Mollematen stemmer på zybr
[0] Nilsson stemmer på zybr
[2] NotACop stemmer på robertoloda
[0] NyIPoker stemmer på
[4] robertoloda stemmer på NotACop
[0] Toby93 stemmer på robertoloda
[0] Tuborg86 stemmer på zybr
[0] walth stemmer på zybr
[6] zybr stemmer på robertoloda

I har 15 minutter til at sende mig rettelser via PM.
14-10-2013 22:09 #297
Mod note:

Perro subber ind for NyIPoker. Dette skal der ikke tales om.
14-10-2013 22:18 #298
Dag 1

Beskyldninger blev kastet frem og tilbage i den tidligere så fredfulde landsby. Det var tydeligt igennem hele dagen, at paranoiaen blot voksede sig større og større, og stort set alle kom under mistanke. Endelig kunne landsbyen dog blive enige om et offer: zybr.

zybr fik et reb om halsen og faldlemmen blev åbnet. Desværre for zybr knækkede hans hals ikke med det samme, og der gik derfor nogle sekunder, før han blev kvalt ihjel. Da alt liv endelig var forsvundet fra hans krop, kiggede folkemængden spændt på. Og de kiggede. Og de blev ved med at kigge. Men der skete ingen forandring. De havde hængt en af deres egne. Kampen mod varulvene ville kun blive sværere fremadrettet.

zybr var indbygger.

Send night actions til CykelNille før kl. 08:00.

HUSK AT DET STADIG ER NAT! I MÅ IKKE SKRIVE I TRÅDEN!
Redigeret af Thingyman d. 14-10-2013 22:19
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar