*Lukket* 2x150$ deal på EU site

#1| 0

Glædelig påske

Med de seneste ekstra bonusser EU sites syntes at elske at kaste efter folk pga den seneste udvikling med FTP og Stars, skulle man da være et skarn ikke at forsøge at udnytte den :)

Derfor søger jeg (max) 2 gutter/gutinder til en 150$ deal hver, på et EU site.

Krav
Kravene er at du skal udnytte en af de RB deals her på PN (eller du har din egen lige så lukrative), og (helst) kunne udnytte en af de ekstra deals der er kommet.
Alt RB og bonus indgår i dealen.
Søg med OPR eller lignende, tak!

Bemærk at Moneybookers er et krav her, både til at modtage penge, og sende (forventet) gevinst retur. Jeg afholder gebyrer begge veje.

Derudover gælder de "sædvanlige" krav om rail tråd. Påfør gameid samt resultat, HH er ikke påkrævet, men tilladt og velkomment hvis du har nogen interessante du gerne vil vise.
Sekundær tråd til HH er at foretrække.

Jeg regner selvfølgelig ikke med det bliver et problem, men jeg forventet du kan vise den BR du har til enhver tid, fx via screenshots eller ved at sætte dig ved et bord!

Site
Hvilket site du ønsker er op til dig, men skriv hvilket du søger til, og hvorfor.
Det skal være et EU site, og dermed skattefrit.

Deal
Vi er ude i en 1-table SnG deal, 5$ BI klassen til en start, men selvfølgelig med lidt BRM;
0-80 : 3$ SnG
81-300: 5$
301-600: 10$
601-: Vi må lige se på spillet.
Multi-table SnG er ikke udelukket, men det er muligt vi skal køre en lidt strammere BRM så!

Der vil også være mulighed for at se på nogen low BI MTTs, hvis det skulle have interesse, og hvis du har en ren MTT deal i tankerne så meld gerne op hvilke du gerne vil spille så tager jeg dem i betratning.

Cut og mål
1000$ er målet, cuttet er 60/40 til mig efter BI, 50/50 efter BI hvis du når de 1000$ inden for 45 dage ;)


Kom frisk, intet er sat hårdt i sten, så du må gerne give alternative forslag, men intet cash er tilladt, da rullen ikke er til det.

Jeg håber på/regner med at vælge i aften på et tidspunkt, men forbeholder mig ret til ikke at vælge nogen hvis jeg ikke føler for det.

Phew en smøre, håber ikke der er for mange tl;dr ;)

20-04-2011 07:19 #2| 0
OP

Cliffnotes til tl;dr folket:
150$ stake på EU site,
SnG med BRM,
RB og bonus med i deal,
1000$ mål, 60/40 til mig efter BI, 50/50 hvis du når målet inden for 45 dage,
Søg med OPR ol,
Jeg er hård, men uretfærdig, snyd mig og du bliver foldet om til en sommerhat ;)
Du skal have MB

20-04-2011 08:56 #3| 0

gl med det vonMC:)

20-04-2011 11:34 #5| 0
OP

@Granaten

Tak tak :)

@Florczak
Lad mig gætte, du tænkte tl;dr? ;)
Kan du uddybe lidt på hvilket site og hvilke tours du havde i tankerne? Bemærk at det her skal helst ikke være et "engangs" program på en enkelt aften.

20-04-2011 12:01 #6| 0

fint oplæg vonMC og gl til dig og dine heste.

20-04-2011 14:03 #8| 0

Super fedt stake og god påske.

Jeg søger til low BI MTTs og 6-max SNGs på MyBET.com hvor jeg har en rigtig god RB deal og ellers er jeg også frisk på en af PNs deals såsom 24hPoker eks.

Jeg søger på MyBET.com til low BI MTTs fra 6$ og ned efter. Jeg kan også spille 6-max SNGs for os, jeg har selv overvejet at smide en røvfuld $ ind på MyBET, men efter jeg stadig venter på mine penge fra FTP og en masse udgifter i april har jeg ikke overskud til at smide en rulle ind. Jeg har tidl. bevist på sitet at jeg slår niveauet ved bl.a. 4 ud af 5 gange at ramme FT i deres 750$ Guaranteed turnering som koster hhv. 6$ og 5$ og spilles 1-3 gange dagligt (er ikke lige sikker på det præcist).

www.sharkscope.com/?username=madsmadri&network=pacific
www.sharkscope.com/?username=TheFar2&network=ipoker

20-04-2011 15:37 #9| 0

hej

er frisk på noget sng stake er i gang med på pokerstars og vil gerne have
lidt at veklse mellem og volume er ikke noget problem.

sted : betfred - betfair - betsafe (alle tegnet gennem PN og spiller ikke på dem det stor)
brm : ja har du selv sat op og ser ok ud
start : asap
opr : www.sharkscope.com/?username=knuser&network=pokerstars&searchtype=SNGO
stars deal : www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=239379

knuser

21-04-2011 00:13 #10| 0
OP

Bump en gang for aften/nat folket

28-04-2011 12:26 #11| 0

døde den eller er der valgt ?

28-04-2011 15:18 #12| 0
OP

Hov den døde vist semi. Jeg har ærligt svedt den lidt ud :)

Jeg kigger lige på den og kommer med lidt bedre respons lidt senere. Sorry...

28-04-2011 16:18 #13| 0

Np skulle bare se om den skulle slettes fra min bookmarks igen

29-04-2011 10:28 #14| 0

Lukket?

29-04-2011 11:45 #15| 0
OP

Jeps, jeg har valgt nu. Ville ikke bumpe den for at skrive den i bunden, men anyways :)

Jeg har valgt Knuser i denne omgang.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar