Dag 2 - JuleWW. 3 mord i nat!

#1
DAG TO: 3 mord i nat!

Det står helt forfærdeligt til i Virklund. Indenfor det sidste døgn er ikke mindre end fire af byens borgeren afgået ved døden.


- - - - - - - - - -



Results
Bridgeking
ZorroDk, villa, flænset ihjel N1.
Mollematen
chrja
henrikthing
Alexanderbp
Random, villa angel, lynchet D1.
Walth
CykelNille
LasVal
DarkXoiX
Nilsson
Rokamp90, villa half seer, skuddræbt N1.
Mihan29
Vidx
Madsmk
robertoloda
NotACop
Alien82, villa, dolket ihjel N1.
rickrick
Ploven13


- - - - - - - - - -



Dagens lynch finder sted kl. 22.00.

Lynch offentliggøres en ved 01-tiden. Herefter har man indtil kl. 23.00 d. 24. december til at indgive sin NA.


Link til tilmeldingstråd


Link til regeltråd


Link til graveyard


Link til DAG 1
Redigeret af Holstt d. 23-12-2013 11:17
23-12-2013 03:25 #2
OP
Det er stadig nat!
23-12-2013 03:34 #3
OP
Det er dag!


Der må skrives i tråden.
Redigeret af Holstt d. 23-12-2013 03:35
23-12-2013 03:40 #4
Thingyman skrev:
En post om mechanics og roller

Først en note angående vogne: Jeg har lagt mærke til, at mange personer hader, når afstemningen er uafgjort = flips? Jeg ved ikke, hvorfor dette er tilfældet. I skal ALDRIG skifte stemme blot for at sikre jer, at der ikke er et flip. I skal stemme den person blandt vognene, som iflg. jer har størst chance for at være ulv. Bum. I skal ikke ændre stemme fordi, at det står til et flip.

Og så en note angående eventuelle præmier: Hvis I har et valg mellem flere evner, så bør I prioritere således: Peek > vig kill (især i endgame, hvor man har en POE liste af mulige ulve - MÅSKE bør angel save vælges før denne tidligt i spillet) > angel save > role block. Hvis du får et day vig og du har tænkt dig at bruge dette på en person, så bør du først snakke med denne person i tråden og sikre dig, at det er en god idé at skyde ham/hende - få gerne denne til at claime, hvis du alligevel er låst fast på dit valg, da du i så fald kan undgå en katastrofe! Om I har et valg mellem præmier eller ej, bør I bruge jeres evne på samme måde, som nedenstående roller bør:

Angel
Her den første nat bør du nok mest tænke over, hvilke spillere der er velrespekterede og ser ud til at spille godt. Se hvordan dagen udvikler sig. Kort sagt: Forsøg at forudse, hvem ulvene kunne finde på at tage her første nat. De næste nætter bør du bare beskytte folk, der er konsensus om som villas, og så er det en rigtig stor bonus, hvis du vurderer, at pågældende person også sandsynligvis har en vigtig power role.

Hvis en seer på et tidspunkt claimer, så bør du overveje at rande, hvorvidt du beskytter denne seer første nat eller ej. Du sætter dermed ulvene i en irriterende situation.

Masons
Jeres værdi ligger i at kunne confirme jer selv som clear villagers. Derfor er det vigtigt, at I lægger en såkaldt "mason code". Kryptér et eller flere af jeres indlæg på en måde, som ved dekryptering viser sig at indeholde et hint om, hvem jeres mason-makker er, og som jeres mason-makker kan citere og cleare sig selv med. Den mest typiske måde at gøre dette på er fx at lade første bogstav i ens X antal første indlæg starte med bogstaver, som staver din makkers navn. Jeg ville dog anbefale at bruge en anden metode end denne, således ulvene ikke nemt kan finde ud af den anden mason-makkers identitet, hvis den ene mason dør. I skal nemlig først claime, når der er behov for det - der er stor værdi i, at en indbygger lige pludselig kan cleare sig selv i endgame. Men hvis man får meget heat, eller hvis man vurderer, at der er en god sandsynlighed for, at en seer spilder et peek på en (og hvis ens mason-makker allerede er død), så er det en god idé at claime.

Randomizer
Lad for GUDS skyld vær med at bruge din evne! Du bør kun bruge denne evne på outted ulve. Samme gør sig nok gældende for re-director - der er dog fancy ting, man kan gøre med denne rolle, men dette orker jeg ikke at komme ind på :P

Role blocker
Du bør overveje slet ikke at bruge din evne her i starten af spillet, hvor du med stor sandsynlighed nok bare kommer til at role blocke en villa power role - og hvis dette fx er seeren, er det helt katastrofalt. Prioritér at bruge denne evne på super ulvede folk, som du er meget sikre på er ulve, eller bare senere i spillet, hvor en del villa PR's er døde og hvor du fx kan bruge den til at fange en ulve vig eller SK.

Seer
I et Mish-Mash-spil bør du, ulige normale vanilla-spil, nok i højere grad prioritere at peeke efter ulve. Dette skyldes primært to forhold: 1) Der er som regel en meget ujævn fordeling af kræfter på varulveholdet (en af dem er måske en vig), hvilket betyder, at det kan være meget vigtigt at få dræbt specifikke varulve så hurtigt som muligt, 2) Det er meget sværere at få brugbare indbygger peeks i et Mish-Mash, da det er sværere at forudse, hvem der overlever i en Mish-Mash, hvor folk kan dø på mange forskellige måder som regel, og derudover kan en højere procentdel af indbyggerne cleare sig selv gennem claims ift. et vanilla-spil, hvormed dit peek på dem måske var fuldstændigt unødvendigt.

Så jeg ville altså anbefale at peeke efter såkaldte "gemte ulve". Folk som er mulige ulve, men som ikke ser ud til at stå til lynch lige foreløbigt, og som heller ikke virker som sandsynlige NK's.

Serial Killer (SK)
Du bør tidligt her i spillet gå efter at skyde ulve.

Tracker
Tracker bør nok peeke ulvede folk (som også kan forventes at leve i lang tid) og se, hvem de besøger - og hvordan de forholder sig til disse personer i spillet. Hvis du tracker A, som besøger B, og A skriver i tråden dag efter, at B er 100 % ulv eller villa, så har du måske tracket seeren? Eller hvis A skriver nogle interessante ting om B, så er det sikkert en anden slags power role, som har fået interessante oplysninger om B. Who knows. Der er så mange scenarier, og så mange forskellige måder hvorpå folk kan omtale den person, de bruger deres actions på, så det er svært at gennemgå det hele. Men generelt er dette en rolle, som kan bruges til at bekræfte, hvad folk siger - da du kan verificere, om de har besøgt den person, de claimer at have besøgt. Jeg ville desuden hælde til at sige, at hvis du tracker en person, som IKKE besøger nogen, så har du med større sandsynlighed fat i en normal indbygger, end du har fat i en ulv uden specielle evner - men jeg kan ikke sige dette med sikkerhed.

Vigilante (vig)
Du skal selvfølgelig forsøge at dræbe ulve - og du skal forsøge IKKE at ramme vigtige villa power roles, især seeren. Dræb IKKE random AFK's eller folk, som ikke har skrevet meget, blot fordi at de ikke har skrevet meget! Dræb folk som har skrevet nok til, at man har kunnet få et read på dem. Og tjek gerne, om de er mulige seers.

Som tommelfingerregel bør du have interesse i at resolve wagons. Hvis vi fx har to vogne her d1, og den lynchede person flipper villa, og du ikke har et villa read på den anden vogn (og denne vogn ikke claimede), så bør du som regel bare skyde denne anden vogn - eller tredje vogn eller whatever, hvis samme gør sig gældende for denne.

Ingen hero shots!

Watcher
En watcher bør nok helst peeke indbyggeragtige folk i håb om at fange en ulv, som besøger disse (hvis der fx er en ulve vig eller SK med i spillet, så er det helt sindssygt nice, hvis du watcher den person, som bliver dræbt). Men det gør heller ikke så meget, hvis du peeker folk, som du ikke har noget synderligt read på og som kunne blive besøgt af hvem som helst. Modsat tracker så er det lige meget for dig som watcher, om du besøger en person, der kan forventes at leve i lang tid, da du jo ikke får information om dén person, men om andre personer, der måske besøger denne person. Men du bør kun watche folk, som du tror dør selv samme nat, HVIS der viser sig at være en ulve vig eller SK med i spillet - hvis du watcher Thingyman og jeg bliver dræbt af ulvene, så får du ikke navnene på ulvene at vide. Det er kun, hvis det er en enkelt person, som dræber mig, at du får denne persons identitet at vide. Så du skal ikke peeke folk, som du forventer dør til ulvenes fælles NK.


Villas skal læse dette indlæg! Det er fantastisk vigtigt at alle læser dette indlæg, og det er tydeligt at nogen ikke ved hvordan de skal spille deres rolle.

Heldigvis ved jeg at Ploven er ulv, så noget godt kom der da af i går.

Sidenote: 21 spillere, og en af de stærkeste spillere lynches med 5 (!!!) stemmer selvom han har claimet. Det skal vi simpelthen gøre bedre i dag!

Ploven
23-12-2013 03:46 #5

@CN

Mekanik spg: Hvordan kunne så mange dø i nat?

23-12-2013 06:14 #6
Mihan29 skrev:
@CN

Mekanik spg: Hvordan kunne så mange dø i nat?


Der kan være en seriealkiller som spiller alene.

Der kan være en vigilante(villa der forsøger at nakke ulve) der kan dræbe.
23-12-2013 06:14 #7

serialkiller*

23-12-2013 06:16 #8

Der kan også være en jack-of-all-trades, der kan nakke en enkelt nat. (One time vig)

23-12-2013 06:18 #9
Pokernets ME vinder !

Hey folkens, så er jeg her! Faldt i søvn kl 18 i går, så havde ikke lige mulighed for at deltage. Læser D1 i dag når jeg får tid.

23-12-2013 06:32 #10

Ploven/Molle vogne i dag, tak!

Kommer med en liste her om lidt. Er blevet syg, så er her formentlig on/off hele dagen - dog med begrænset fokus nok.

23-12-2013 06:46 #11
Administrator

Hold da op.

23-12-2013 06:49 #12
NAC villagery
#150 #156

Zorro villagery
#173 #178

BK - villagery
#178(Zorro-enig).
#235 - "imho" bruges iirc mere som villa end ulv.

Chrja villagery
#95

Mads villagery
#157

Mihan villagery
#225 Ingen grund til at sætet Zorro på villaliste uden begrundelse. #241 fra Chrja beskriver det også godt.

CN villagery
#385

rickrick villagery
#407 dunno why, men virker ærlig.

Rokamp villagery
#410

RobertLoda villagery
#472 villaclaim much? - fanme mærkeligt at skrive som ulv.

Molle ulvet
#175 skæv formulering. "Skulle vise sig som ulv"

#226 #228 Defend af Alien?

#290 Vil ikke stemme RobertLoda, ser gerne Zorro/CN lynchet?

#402 Han svarer NAC på hvorfor JEG stemmer på ham.
Mærkeligt han ikke henvender sig til mig, som er "initial heater".

#487 Stemmer ud af det blå Random? Hvad blev der af #290, hvor han ser Zorro/Cn som vogne. Hvad har ændret sig?

Dark ulvet
#17 Bekymrer sig allerede om at læse folk op.

#18 Efterspørger mennersker i tråden på en lidt akavaet måde imo.

#20 BK skriver hej, men ingen spørgsmål/heat/noget til ham andet end "yo!" hvorefter han forlader tråden.

#193 RobertoLoda ulvet, hvorfor?

#243 Villaegery eller ulvet???

#266 Stemmer RobertoLoda, men håber på at en anden ryger?
Kan ikke være der til EOD - foreslår nogle andre vogne?

Ploven ulvet
#255 lynchliste - med spillere fjernet uden begrundelse?

#267 Hvis han ikke ved jeg hader at være ulv, så har han sovet i timen. Har sågar været ulv med ham et par gange, hvor jeg explicit udtrykte min manglende glæde ved at være randed ulv. Så er det vidst sagt på en pæn måde.

#336 IMO forkert. Ulve kan sagtens fake dårlig samvittighed! Og når man sågar gør det med en smiley, bliver det endnu mere fake imo.

#424 Defend af Rokamp og Molle. (spew?)

#437 Hvordan kan jeg overse den? - Den her er SÅ typisk ulvePloven. Han kommer med et statement og vil have ANDRE til at "DISCUSS."

#446 Selvmodsigende? Skriver at han bestemt ikke læser mig godt, men at det præcis er min intro han forventer jeg laver som 1st ulv? Hænger ikke sammen imo.

#447 Er bare lol. Nu kender jeg Random og min egen rolle, så hvis han er så awesome som folk antager, så har han altså et villa OFF-game eller er ulv.

Alien meh
#486 Enten TMI ulv eller villagery.
23-12-2013 06:53 #13

Ovenstående er lavet efter EOD, og er en blanding af egne noter, analyse, spørgsmål osv...

Var egentlig ikke meningen jeg skulle poste det, før jeg have fået sat i orden, lavet case på mine ulveleans, men nu får i det alligevel og det giver en følgende liste:

VILLAS

NAC
Zorro
BK
Chrja
Mads
Mihan
CN
rickrick
Rokamp
Robert

henrik
Alex
walth
Nilsson
Vidx
Alien

Dark
Ploven
Molle

ULVE

Forventer ikke at i læser de indlæg, som jeg ikke har quotet, men som sagt - har ikke lige energien til at sætte det ordenligt op - smutter i seng igen.

23-12-2013 06:56 #14

Imponerende hvordan jeg altid rammer din ulveliste, når jeg aldrig er ulv.

Har ikke været ulv i 10 games inklusiv turbos.

23-12-2013 07:01 #15

Det skal du nok ikke lægge så meget i, da jeg nok er den eneste som har dig som ulv :-P

Men så har du en hel dag til at overbevise mig om, at du ikke er ulv.

23-12-2013 07:04 #16
Administrator

Ja ja chrja. Du fik obv ret. Ploven styrede eod som du forudsagde.

zorro forklar din stemme please

23-12-2013 07:06 #17
LasVal skrev:

#17 Bekymrer sig allerede om at læse folk op.


Jeg så bare en tendens til at Zorro ikke brugte quote-funktionen, hvilket kan være frustrerende senere når man forsøger at læse ting op. Hvis det er ulvet, så er det jo bare latterligt. NAC fik heat for det samme i mishmash kan jeg huske, og det var derfor jeg ville rette det hurtigst muligt.

LasVal skrev:
#18 Efterspørger mennersker i tråden på en lidt akavaet måde imo.


Øh, ok. "MOAR" er det nye "auuuu" eller hvad? Kan slet ikke se det er ulvet.

LasVal skrev:#20 BK skriver hej, men ingen spørgsmål/heat/noget til ham andet end "yo!" hvorefter han forlader tråden.


Ja ok, her kan jeg slightly følge din tankegang da jeg lige har efterspurgt mennesker. Der er bare ikke meget heat at give på et halløjsa - men jeg kunne self. have åbnet en samtale med ham.

LasVal skrev:
#193 RobertoLoda ulvet, hvorfor?

Var bare tonen i de foregående indlæg, og da jeg var 200% blank på en god vogn, måtte jeg smide min stemme et sted.

LasVal skrev:#243 Villaegery eller ulvet???

Dno hvad det er, men det kan aldrig være en ulvecase at du finder det neutralt.

LasVal skrev:#266 Stemmer RobertoLoda, men håber på at en anden ryger?
Kan ikke være der til EOD - foreslår nogle andre vogne?

Ja, fordi jeg overhovedet ikke var mere end 10% sikker på han er ulv. Derfor håbede jeg der ville dukke bedre vogne op fordi andre havde nogle gode cases på folk, så vi undgik mislynch.
23-12-2013 07:07 #18
Bridgeking skrev:
Ja ja chrja. Du fik obv ret. Ploven styrede eod som du forudsagde.

zorro forklar din stemme please


Zorro er død?
23-12-2013 07:09 #19
DarkXoiX skrev:
Bridgeking skrev:
Ja ja chrja. Du fik obv ret. Ploven styrede eod som du forudsagde.

zorro forklar din stemme please


Zorro er død?


Bleh, du lugter lidt af ulv på den comment. Det kan self. være en uopmærksom villa, men man tjekker jo altid om man selv er blevet dræbt, så du vidste det godt. Nu prøver du så at blive cleared ved at spørge ulvenes NK om noget..
23-12-2013 07:09 #20
Administrator

For helvede da .......

rammer først en pc senere

23-12-2013 07:10 #21
Administrator

Hvis alle de vigs er villas så knækker jeg mug først for alvor

23-12-2013 07:11 #22
Administrator

Og ja. Ser frem til heat for at bede zorro forkkare

23-12-2013 07:12 #23
Administrator

Ja dark.

forståelig post.

Kan ikke sige noget til. Er på vej ud af døren på job. Så det går bare for stærkt

23-12-2013 07:45 #24
Pokernets ME vinder !

Efter at have læst D1:

Villaleans:
Alex
Chrja
NAC
Dark
Mihan
CN

Ulveleans:
Bridge
Ploven
Molle
Rickrick

Er på iPad så svært at gå i detaljer med begrundelser

23-12-2013 07:56 #25
OP
På given foranledning:

NAT 1: Nattens gerninger(NA) er "detaljeret" beskrevet sidst i DAG 1-tråden.

Sådan vil det være hver dag/nat.

23-12-2013 08:01 #26
Administrator

Okay 2 vigs

23-12-2013 08:02 #27
Administrator

Walth

hvorfor er jeg ulv ?

23-12-2013 09:28 #28
Administrator

Chrja du må iøvrigt gerne svare på mine spm fra igår.
og også gerne forkkare din historie om toga. Og hvorfor jeg er locked villa hos dig

23-12-2013 09:55 #29

Bk skriv dem lige igen

Jeg er på arbejde indtil kl ca 18 så min deltagelse indtil bliver meget sporadisk - men vil som minimum forsøge at få læst alt så jeg ikke skal bruge tid på det når jeg er ved en computer

Ang historien så fortæller jeg nærmere når det nødvendigt og ellers vil min død forklare for jer.

23-12-2013 10:03 #30
Administrator

Okay så er det ligemeget med den historie.

Vil bare gerne vide hvordan du så let accepterer at ploven skal styre lynch. Ja hans stemme vil obv veje tungt ( og gjorde det) - men det er som om du opfordrer til at han skal være toneangivende.

Du havde ham som en af dine 2 top ulve

23-12-2013 10:10 #31

Ploven vil altid være tonegivende i dette lineup, derfor ønskede jeg at arbejde sammen med ham i den halv times tid jeg havde. Derudover så var det på ingen måder et stærkt read jeg havde på ham og var egentlig mest begrundet i disse to ting: 1 jeg følte ikke rigtig han havde kommet med noget brugbart udover et read på dig som ulv - som jeg var uenig i. Derudover så ved jeg han ville elske at lave de rim for at minde os om hvordan han sidst gjorde som ulv, hvis han er ulv - men igen det noget tynd level tænkning.

Grund 1 løste jeg lidt ved at arbejde sammen med ham og derved tvinge ham mere på banen.

Og som en lille side kommentar så mener jeg faktisk ploven var semi villagery op til eod i går.

23-12-2013 10:13 #32
Administrator

Når vi talet lineup..

hvordan kan det så være villaish at pushe et random lynch så hårdt ?

23-12-2013 10:18 #33

Decisions not results

Random var imo ulvet

Derudover så er jeg meget overbevist om at Lasval er villa - plovens frustration mener jeg er villegary med v/v/? Vogne

23-12-2013 10:20 #34
Administrator

Han claimer angel ?
Bør det ikke uanset hvad gi ham pass d1 ?

23-12-2013 10:24 #35

Vi kan ikke verificere et Angel claim - derfor er det nok det mest brugte fakeclaim fra ulve.

Igen decisions not results

Er det noget lort vi mistede vores Angel d1? - helt sikkert!

Gør det ploven ulvet at han pusher vores Angel? - isoleret set, nej

23-12-2013 10:28 #36
Administrator

Nej det mener jeg sådan set Heller ikke det gør.

Savner lige at Henrik laver en analyse af de sidste 20 minutter ift votes

23-12-2013 11:03 #37

God morgen. Føj for en skodnat.

Jeg har meldt fridag i dag, da jeg skal nå en masse inden jeg rammer et værtshus først på aftenen og drikker julen ind eller hvad man siger.

Jeg er her dog de næste par timer, så hvis I har noget til mig kommer I bare med det.

@bridge
Hvad er det du gerne vil have, jeg analyserer?

23-12-2013 11:06 #38
Administrator

Henrik.

votes igår.

ulvene ved random er villa. Og en stærk spiller

23-12-2013 11:09 #39

Umiddelbare tanker efter eod er at molle og robertoloda ser ulvede ud, det irriterer mig især at jeg har sådan et indtryk af, at mange havde robertoloda som ulvet, men at det ikke rigtigt var til at få startet en vogn på ham. Molle ligner, at han ikke rigtig ved hvordan han skal agere ift. heat op til eod.

Det kan være, man skulle kigge på det mishmash jeg hostede, hvor molle var ulv og blev lynchet D1. Kunne være interessant at se hvordan han agerede op til eod der, i forhold til i går.

@bridge
Jeg ser på det. Umiddelbart er 3/5 der stemte på Random døde i nat? Det er nok mere end likely, at der er mindst én ulv mellem de to sidste.

23-12-2013 11:12 #40
Administrator

Er på mobil.

hvem var de to sidste ?

23-12-2013 11:16 #41
Administrator

Rokamp og ploven kan jeg se

23-12-2013 11:17 #42

Mollematen og Ploven, rokamp er også død.

Fandeme sick hvis du laver de der fejllæsninger som ulv, du får villapoint fra mig.

23-12-2013 11:18 #43

Jeg læste lige op på CN's eod fra sidste spil, for han havde en post op til eod i går som mindede mig om det, den hvor han er sur over at folk ikke stemmer / ikke samler sig på vognene.

Efter at have læst det igennem synes jeg dog han ser rigtig villagery ud hvis man ser isoleret på EOD. I sidste spil hvor han var ulv, var hans ageren op til eod sådan lidt care - meget afdæmpet i sin tone. I går så han ud til at være oprigtigt frustreret og engageret i at få folk til at oppe sig. Det ligner hans ægte villatone i går og at han forsøgte at fake det samme i sidste spil, men ikke helt formåede det.

Fra sidste spil:

CykelNille skrev:
Der er en halv time til lynch, og vi er ikke i nærheden af at have nogen vogne. Kan folk ikke godt lige få stemt, så vi kan få noget ud af den her dag? I skal ikke stemme på alex.


CykelNille skrev:
[3] Alexanderbp - henrikthing
[0] Bridgeking - alex
[2] chmpen85 - henrik
[1] chrisrjdk - alexanderbp
[0] CykelNille - LasVal
[2] danielgron - chmpen85
[0] DarkXoiX - danielgron
[0] Duracell - daniel
[2] henrikthing - Alexanderbp
[1] LasVal
[0] Tassadar - chrisrjdk
[0] toganim - chmpen85
[0] Tuznelda

4 vogne. Stille og roligt. Daniel


CykelNille skrev:
Synes vi skal stemme lasval eller daniel


CykelNille skrev:
sry mutti ringede ringede lige. hvordan ser det ud?


Fra dette spil:

CykelNille skrev:
Drenge vi skal have samlet stemmerne. Ca en time til lynch. Hvorfor stemmer I Molle?


CykelNille skrev:
45 min til lynch og 11 spiller har ikke stemt. Det er fandme for ringe det her. Jeg fastholder min stemme på Alien indtil videre.


CykelNille skrev:
molle - han anså også mig som en god vogn på et tidspunkt


CykelNille skrev:
Altså er vi ikke enige om at der er lynch om 20 min?


CykelNille skrev:
Hold kæft hvor spiller landsbyen dårligt lige nu. Saml for fanden i helvede stemmerne i stedet for at stemmerne hovede under armen!!!!!!
23-12-2013 11:25 #44
Administrator

Sorry igen.
Jeg er villa så det er fint at gi mig villa point.

23-12-2013 11:25 #45

Hvad er din konklusion så, Henrik?

@chrja

Er jeg stadig en likely ulv, eller har du glemt mig? Har du læst noget af det jeg skrev til dig i går?

23-12-2013 11:27 #46
Administrator

Jeg var ret trist over at have mistet angel imorges. Men med så mange spillere gør det nok ikke så meget.

Nu er jeg bare trist over at random ikke er hos os længere

23-12-2013 11:29 #47
CykelNille skrev:
Hvad er din konklusion så, Henrik?


---

henrikthing skrev:
Jeg læste lige op på CN's eod fra sidste spil, for han havde en post op til eod i går som mindede mig om det, den hvor han er sur over at folk ikke stemmer / ikke samler sig på vognene.

Efter at have læst det igennem synes jeg dog han ser rigtig villagery ud hvis man ser isoleret på EOD. I sidste spil hvor han var ulv, var hans ageren op til eod sådan lidt care - meget afdæmpet i sin tone. I går så han ud til at være oprigtigt frustreret og engageret i at få folk til at oppe sig. Det ligner hans ægte villatone i går og at han forsøgte at fake det samme i sidste spil, men ikke helt formåede det.

Fra sidste spil:

CykelNille skrev:
Der er en halv time til lynch, og vi er ikke i nærheden af at have nogen vogne. Kan folk ikke godt lige få stemt, så vi kan få noget ud af den her dag? I skal ikke stemme på alex.


CykelNille skrev:
[3] Alexanderbp - henrikthing
[0] Bridgeking - alex
[2] chmpen85 - henrik
[1] chrisrjdk - alexanderbp
[0] CykelNille - LasVal
[2] danielgron - chmpen85
[0] DarkXoiX - danielgron
[0] Duracell - daniel
[2] henrikthing - Alexanderbp
[1] LasVal
[0] Tassadar - chrisrjdk
[0] toganim - chmpen85
[0] Tuznelda

4 vogne. Stille og roligt. Daniel


CykelNille skrev:
Synes vi skal stemme lasval eller daniel


CykelNille skrev:
sry mutti ringede ringede lige. hvordan ser det ud?


Fra dette spil:

CykelNille skrev:
Drenge vi skal have samlet stemmerne. Ca en time til lynch. Hvorfor stemmer I Molle?


CykelNille skrev:
45 min til lynch og 11 spiller har ikke stemt. Det er fandme for ringe det her. Jeg fastholder min stemme på Alien indtil videre.


CykelNille skrev:
molle - han anså også mig som en god vogn på et tidspunkt


CykelNille skrev:
Altså er vi ikke enige om at der er lynch om 20 min?


CykelNille skrev:
Hold kæft hvor spiller landsbyen dårligt lige nu. Saml for fanden i helvede stemmerne i stedet for at stemmerne hovede under armen!!!!!!


...

:)
23-12-2013 11:31 #48

Okay, jeg mener stadig at robertoloda er meget likely ulv. Der er flere ting i det. Den første er, at mange af hans indlæg er gennemsyret af sådan en undskyldende tone, som jeg bare ikke kan lide. Han virker for optaget af at bortforklare, hvorfor han ikke er i tråden, hvor han burde være optaget af at skrive ting der havde med spillet at gøre. Jeg har understreget nogle eksempler her:

robertoloda skrev:
Så er jeg også i tråden. Desværre kun fra mobilen af lige nu. Men sq gerne komme til en comp hurtigst muligt.


robertoloda skrev:
henrikthing skrev:

Kunne ikke lide robertolodas intro, lignede at han bare gerne ville gøre opmærksom på sig selv, på et tidspunkt hvor der var ok med ting at kommentere på, ser frem til at læse mere fra ham.


Du skal selvf have lov til at mene hvad du vil om min intro.
Men vi er ikke alle lige erfarne i dette spil. Og det går måske lige lidt langsommere for mig end det gør for dig at få læst op på det som er skrevet og lige få samlet tankerne omkring det.

Men bar rolig jeg skal nok komme efter det.


robertoloda skrev:
ZorroDk skrev:
@Alien

Det er ikke det samme... Din er mere neutral... robertoloda skriver, at han er her... og forsvinder så...




Det her forstår jeg virkelig ikke. Det er vel præcis det samme?
Skrev at jeg var på mobilen. Og ville se om jeg ikke ku finde en comp.

Hader virkelig at poste fra mobilen. det tager evigheder at loade en tråd fra min lorte mobil.


robertoloda skrev:
ZorroDk skrev:
robertoloda skrev:
ZorroDk skrev:
@Alien

Det er ikke det samme... Din er mere neutral... robertoloda skriver, at han er her... og forsvinder så...




Det her forstår jeg virkelig ikke. Det er vel præcis det samme?
Skrev at jeg var på mobilen. Og ville se om jeg ikke ku finde en comp.

Hader virkelig at poste fra mobilen. det tager evigheder at loade en tråd fra min lorte mobil.


Well... Du melder dig klar, og har så ingen kommentarer eller noget som helst til noget i tråden, men forsvinder blot igen... De fleste villagers har en kommentar til noget i det spot... Der var intet i tråden, der var interessant?

Det er lettere at finde noget interessant som villager end som ulv, der egentlig ikke behøver lave det store i starten, og derfor gerne vil virke aktiv uden at være det... Så en melding om, at nu er man her - og så intet foretager sig - lugter bare lidt...

I Alien's tilfælde siger jeg ikke, at den er villagery, men blot at den ikke er ulvet på samme måde... Dels melder han sig ikke klar, men snarere "jeg er her senere" og dels har han en kommentar til noget i tråden inden han forsvinder igen....

Så der er mere indhold i Alien's end i din, hvor din godt kan ligne en "maske"... Hvis det giver mening...


Kan godt se hvad du mener. Er ikke enig i at det nødvendigvis er wolf like af mig. Men der kom desværre irl ting i vejen.


Derudover er der det faktum, at han i løbet af hele dagen stort set kun kommunikerer først lidt om bridgekings stunt med ikke at have læst PM, og derefter om at han ikke vil have mollematen bliver lynchet:

robertoloda skrev:
Bridgeking skrev:
fyi har jeg ikke læst min egen pm endnu

Nu er det lang tid siden jeg har spillet ww udover et rookie game her for ikke så længe siden.

Hvorfor er det man ikke læser sin pm inden man går ind i tråden?
Jeg syns personligt at det er ulvet at man ikke gør det?
Altså jeg kan ikke se en eneste god ting ved det som villa?


robertoloda skrev:
tilbage i tråden.

Hvorfor er molle blevet et target her?

syns da at han er en af de mest villaish i tråden.

så er jeg da et mere obv lynch?


robertoloda skrev:
Alien82 skrev:
robertoloda skrev:
tilbage i tråden.

Hvorfor er molle blevet et target her?

syns da at han er en af de mest villaish i tråden.

så er jeg da et mere obv lynch?


Hvorfor er du et mere obv lynch?


Fordi at der har været en del heat på mig og fordi jeg ikke mener at molle har gjort noget wolf like.



robertoloda skrev:
Alien82 skrev:
Er Roberto ny i ww? For så giver jeg villapoints for #491. Udfra tanken om at rookies spiller på lvl 1 og erfarne har flere bagtanker med såen et indlæg


10 spil for 4+ år siden.

er lige startet op igen.

Er der ikke en som kan fortælle hvorfor at molle er et target?


robertoloda skrev:
@molle

Sæt en anden vogn op end dig?



Det virker som meget lidt at få ud af en hel dags tråd. Desuden synes jeg det skærer i øjnene, at han i nærmest alle indlæg stiller spørgsmål i stedet for bare at skrive hvad han selv mener. Det virker som en irrationel måde at skrive på, og som om han helst ikke vil stilles til ansvar for hvad han skriver.

Og sidst men ikke mindst:

robertoloda skrev:
LasVal


En stemme på LasVal, som han så vidt jeg kan se ikke har nævnt med et ord i tråden. Så vidt jeg kan gennemskue er den eneste grund til denne stemme, at han vil stemme på en anden end mollematen - han har bare ikke rigtig begrundet hvorfor. Dette bliver ekstra slemt af, at jeg personligt har LasVal som villagery, men det kan I andre selvfølgelig ikke bruge til så meget.

Der skal meget til at rykke på det her read for mig, så jeg ser frem til at han kommer mere i tråden og begynder at komme med sine egne reads.

Såfremt Molle på et tidspunkt skulle vise sig som ulv, gør det imo roberto til endnu mere likely ulv, især hvis molle har en værdifuld PR. Hvis molle er villa, gør det roberto til slightly mindre likely ulv, I guess.
23-12-2013 11:35 #49
chrja skrev:
Decisions not results

Random var imo ulvet

Derudover så er jeg meget overbevist om at Lasval er villa - plovens frustration mener jeg er villegary med v/v/? Vogne


Hvordan var Random ulvet? Jeg synes nemlig han virkede villaish (og stemte med ham).

Jeg læser lige op på D1
23-12-2013 11:36 #50

Har en god bustur foran mig, så vil lige prøve at læse op. Chrja, jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre dine tanker om Ploven.

23-12-2013 11:41 #51

Jeg kan ikke rigtig samle tankerne omkring molle, er der nogen der gider kigge hans eod i går igennem og sammenligne med dette spil hvor han var ulv og blev lynchet:

www.pokernet.dk/forum/boardwalk-empire-ww-mishmash-dag-1.html
www.pokernet.dk/forum/boardwalk-empire-ww-mishmash-dag-1-eod-traad.html

Umiddelbart får han villapoint, da der er en del forskelle på hans ageren selvom situationen lignede meget. Kan dog ikke helt finde ud af, om han bare har adjustet, fx ift. at det claim han kom med i boardwalk empire ikke virkede.

23-12-2013 12:20 #52

First: Jeg er meget sporadisk på i dag. Er til noget jule tamtam hos de gamle lige nu og hos svigerfamilien senere. Er sandsynligvis ikke på overhovedet efter 16.00, men prøver at snige mig til at læse (hvis muligt).

Second: Beklager min tone blev så hård i går BK, men jeg synes helt ærligt du spillede ekstremt -EV for villa. Klokken 22.47 har vi mere end almindelig svært ved at få 2 vogne op. Jeg er ikke tæt på at være vogn og alligevel pusher du for at få mig som vogn. Med min rolle ved jeg, at du er ude i noget ekstremt -EV for villaen, men jeg burde nok have håndteret det bedre!

Third: Når vi nærmer os EOD så bliver især de erfarne altså nødt til at droppe deres alfahan macho pis og stemme inde for vognene og ikke stemme til højre og venstre selv om det ikke lige er "jeres" vogne der kommer op. Så evaluerer vi dagen efter og så kan man komme med svinere, hvis det er nødvendigt. Det er totalt latterligt, at ulvene nærmest ikke behøver at røre en finger D1 fordi vi ikke kan få to vogne op at stå.

Fourth: Jeg ser ofte BK som villa, hvis Molle er villa ...

Og til sidst er der en, der kan give et overblik over stemme mønster ved EOD?

Og til allersidst: Hvad sker der for de vig kills?

23-12-2013 12:21 #53

lol kanon nat jo, jeg læser lige igår

23-12-2013 12:25 #54

Både villas og ulve har en vig. Om det er en der kan slå ihjel hver nat finder vi ud af i morgen. Men det sætter ret høje krav til vores lynch og til vores vig. Dør der 4 villas igen i morgen, er det pludselig ret presset.

23-12-2013 12:25 #55

Forresten, så mens jeg læser op, så vil være passende hvis 5 villagers midlertidigt placerer deres votes på mig, udover dark, du behøver ikke

23-12-2013 12:28 #56
Administrator

Hvor ved du det fra cn ?

23-12-2013 12:29 #57
Administrator

Jeg er frisk på at gi alex de 5 stemmer - men det kræver at du løfter sløret for hvad der sker

23-12-2013 12:29 #58

@bk

Hvordan vil du ellers tolke det?

23-12-2013 12:29 #59

@CN

Ved ikke om jeg bør skrive det her, men virker det ikke som et lidt underligt ulve vig kill (ikke Zorro). Både Alian og Rokamp fik jo en del heat ...

23-12-2013 12:30 #60

Villa

CN -> Gør meget for at hjælpe, er ok aggressiv, fremhæver villapoint hos folk der er døde villas.
Henrik -> God arbejdsindsats, aktivitet plejer at være villa-lean right? (btw thumps up for din F3 sidste spil)
Dark -> Generel fri tone, hurtige svar.
NAC -> aggressiv, spørger ind, søger diskussionen.
Mihan -> Helt enig med hans readliste i #225,
rickrick -> Er også ret aggressiv, kommenterer løbende med korte statements (fremhæver dog løbende mange gange, at han ikke er en af "de erfarne", og at "de erfarne" skal passe på med at læse for meget osv osv. Pusher rigtig meget på for 2 vogne, mekanisk spil (og her ved vi at den ene vogn var villa). Er rickrick ulv, så er LAsval næsten helt sikkert villa.
LasVal -> Forsvarer sig mod Plovens angreb, ved at gå til modangreb og kalde Ploven ulv. Er det ikke en mere villa'et tankegang? PRøver at redde Random. Giver ingen mening som ulb, når stemmerne er så tætte med to min til EOD, hvor en enkelt stemmeflytning vil ændre udfaldet. LasVal er imho meget sikkert villa.

Ulvet:
Ploven pusher LasVal som ikke rigtig har bidraget, lige efter at lasval melder sig ind i tråden igen med en "er her til EOD, komemr med mine tanker hurtigst". For mig at se, er det ret ulvet ikke at vente til at han er kommet med sine tanker. (og i øvrigt et vildt tyndt grundlag, da Lasval ikke havde mange posts op til). Stadig halvanden time til EOD på det tidspunkt. Går uden for vognene og pusher Random til sidst. Altså sick at CFD'e en rutineret aktiv spiller på D1. Ulvet


Andet: Undrer mig derudover at Chrja vælger at stemme CN. ALtså CN har vist god aktivitet, imho en ret så villagery tone og er det ikke dumt at indikere et push på ham, når man ikke selv er der i EOD og kan styre den væk fra ham igen?

23-12-2013 12:33 #61

Hvis RickRick er ulv, så er jeg positivt overrasket. Hans spil minder vanvittig meget om hans d1 spil i mit mishmash. Han har rigtig mange selvstændige udtalelser både i det tidligere mishmash, men også d1 i det her.

Mit mishmash

Jeg har især svært ved at se ham lave #254 som ulv igår, hvis chrja er villager. Hvis RickRick er ulv, så tror jeg alene på baggrund af den post at chrja også er bedre end rand.
Men de baner vil jeg slet ikke ud i. RickRick er næsten med garanti villager.

23-12-2013 12:34 #62
Ploven ulvet
#255 lynchliste - med spillere fjernet uden begrundelse?

#267 Hvis han ikke ved jeg hader at være ulv, så har han sovet i timen. Har sågar været ulv med ham et par gange, hvor jeg explicit udtrykte min manglende glæde ved at være randed ulv. Så er det vidst sagt på en pæn måde.

#336 IMO forkert. Ulve kan sagtens fake dårlig samvittighed! Og når man sågar gør det med en smiley, bliver det endnu mere fake imo.

#424 Defend af Rokamp og Molle. (spew?)

#437 Hvordan kan jeg overse den? - Den her er SÅ typisk ulvePloven. Han kommer med et statement og vil have ANDRE til at "DISCUSS."

#446 Selvmodsigende? Skriver at han bestemt ikke læser mig godt, men at det præcis er min intro han forventer jeg laver som 1st ulv? Hænger ikke sammen imo.

#447 Er bare lol. Nu kender jeg Random og min egen rolle, så hvis han er så awesome som folk antager, så har han altså et villa OFF-game eller er u


@ Las

Pls sig mig det her er et level, og du tager pis på mig!?



23-12-2013 12:34 #63
Administrator

Cn.
jeg kunne være bange for det et to villa vigs.
eller 2 ulve vigs for den sags skyld.men det er nok mindre sandsynligt

23-12-2013 12:34 #64

Vi starter fra scratch

Alex
Dark
RickRick

23-12-2013 12:35 #65
Administrator

Hej plov.

please fortæl hvorfor du pusher det lynch så hårdt

23-12-2013 12:36 #66

Jeg tror personligt stadig Molle er villa, men at han ikke døde i nat er fandme underligt, Villavigs job er ikke at lege hero ud fra sine egne reads, men at resolve vogne, og gøre dagene nemmere for os..

23-12-2013 12:36 #67
Bridgeking skrev:
Jeg er frisk på at gi alex de 5 stemmer - men det kræver at du løfter sløret for hvad der sker

Det eneste du som villager skal bekymre dig om er at vote mig

Det eneste du som ulv skal bekymre dig om er hvordan du kan få det villagery ud at du ikke vil stemme mig
23-12-2013 12:37 #68

@ Bridge

Fordi jeg var 100 på han var ulv, desuden gør hans claim jo ingen forskel, det gør ham jo til 90+% ulv..

23-12-2013 12:38 #69
Administrator

Well alex.

jeg ved jo ikke om du er villa. Så der ligger jo en risiko ved det er du nok klar over

23-12-2013 12:39 #70

Ploven hvorfor er du så motiveret?

Din post om at læse mig sidste spil, syntes jeg giver dig et par % i ulvefavør. VillaPloven roser mig aldrig :o
Men vi har også en syg meta

23-12-2013 12:39 #71

Jeg er ret sikker på Lasval er ulv.
Hans tone er way way off, hans fokus er markant anderledes ift. hvordan han interagerer i tråden normalt, og hans tilt ser meget kunstigt ud

23-12-2013 12:41 #72
Alexanderbp skrev:
Jeg er ret sikker på Lasval er ulv.
Hans tone er way way off, hans fokus er markant anderledes ift. hvordan han interagerer i tråden normalt, og hans tilt ser meget kunstigt ud


Har du læst de sidste 5 min igår?
Er det ikke sygt villa'et at forsøge at fjerne lynch på random?
23-12-2013 12:41 #73

@rickrick

Jeg skal være ærlig og indrømme, at jeg ikke har kigget på hvem der dræbte hvem, eller generelt nærlæst det. Kommer først foran en computer i eftermiddag, så det må lige vente lidt. Men jeg tænker at Zorro blev taget som teamkill af ulvene, Rokamp af ulvevig - han var jo halv seer, og alien af villavig.

23-12-2013 12:41 #74
Administrator

Cn er sgu nok villa iøvrigt

23-12-2013 12:41 #75

@ Alex

Ved egentlig ikke hvorfor jeg er så motiveret, måske på grund af sidste spil, hvor jeg åbenbart genfandt noget ww-glæde efter 1700 gennemlæsninger og et village win..

Måske var det bare fordi jeg var tvunget til at deltage så meget i går, grundet bombetruslen på Odense banegård, who knows..

23-12-2013 12:42 #76

Lasval interagerer normalt med rigtig mange, og er meget fri.
I går snakkede han KUN med ploven, og meget lidt med Zorro.
Derudover nævner han molle og pusher ham.

Deres interaktion er klam, men jeg tror det giver molle nogle %'er i retning

Hans readliste er også meget underlig. Hvor kommer CN fra? Hvor kommer NAC fra?

23-12-2013 12:42 #77
Administrator

Der er ihvertfakd væsentlig forskel fra sidste spilbi hans tone

23-12-2013 12:43 #78

@Bk

Men vi er enige om, at en til hver hold er mest sandsynligt, ikke? :)

23-12-2013 12:43 #79
Ploven13 skrev:
@ Alex

Ved egentlig ikke hvorfor jeg er så motiveret, måske på grund af sidste spil, hvor jeg åbenbart genfandt noget ww-glæde efter 1700 gennemlæsninger og et village win..

Måske var det bare fordi jeg var tvunget til at deltage så meget i går, grundet bombetruslen på Odense banegård, who knows..


Du gjorde det rigtig godt sidste spil imo, men at du ser det som en sejr at læse mig villager i den f5 er ikke en udmeldelse jeg ser tit fra dit villaspil kontra ulvespil.

Den bombetrussel var rigtig rigtig træls :-/
23-12-2013 12:43 #80
madsmk skrev:
Alexanderbp skrev:
Jeg er ret sikker på Lasval er ulv.
Hans tone er way way off, hans fokus er markant anderledes ift. hvordan han interagerer i tråden normalt, og hans tilt ser meget kunstigt ud


Har du læst de sidste 5 min igår?
Er det ikke sygt villa'et at forsøge at fjerne lynch på random?

Ikke endnu, jeg kommer til det
23-12-2013 12:43 #81
madsmk skrev:
Alexanderbp skrev:
Jeg er ret sikker på Lasval er ulv.
Hans tone er way way off, hans fokus er markant anderledes ift. hvordan han interagerer i tråden normalt, og hans tilt ser meget kunstigt ud


Har du læst de sidste 5 min igår?
Er det ikke sygt villa'et at forsøge at fjerne lynch på random?


Det er sjovt du siger det, det synes jeg også - Men vend den om og spørg dig selv, ville du ofre dig selv for en person du kun havde et read på som villa?

Svaret er self nej, det er massivt -EV, da du ofre dig selv(villa) for en person der kunne være ulv..
23-12-2013 12:44 #82

Desuden var Lasval afk 90+% af tiden i går, så hvordan kan han lige pludselig have så stærkt et read?

23-12-2013 12:45 #83
LasVal skrev:
Ved ikke om det er hamrende -ev, men nu har jeg turbolæst Random, og jeg er klar til at tage et lynch over ham.


Jeg antager det er den her du tænker på, også han vil stemme Molle.
Jeg tror dog samtidig at hvis Lasval er ulv, så er Molle villager, og Lasval vil helt bestemt mene at det er villagery at komme over på Molle efter random claimer Angel.

Men han reagerer kun sådan fordi han VED random er villager, og hans claim sikkert er fint nok så
23-12-2013 12:47 #84

Hvis/Når han flipper ulv, så er det vigtigt at kigge på om han interagerer med medulve d1, fordi så skal der tolkes på Ploven/zorro

23-12-2013 12:47 #85

Du er fanget Ploven :)

23-12-2013 12:47 #86
Administrator

Cn.
jo sikkert. Du lød bare MEGET sikker ;)

Jeg får lyst til at stemme lasval pga jeres snak nu

23-12-2013 12:49 #87

BK

Hvordan identificere jeg dit villaspil kontra ulvespil?

23-12-2013 12:51 #88

Næste projekt er Alien, men jeg skal have en lille pause først...

Initialt er jeg dog bekymret over at både mig og Random, som hendes medulve i sidste mishmash, læste hende ulv asap

23-12-2013 12:52 #89

CN er håbløs er jeg tilter
Lasval er håbløs og jeg tilter
Den der dræbte Alien har ikke læst tråden og er håbløs..

23-12-2013 12:53 #90
Administrator

Alex.

tjek min postcount ;)

23-12-2013 12:54 #91

lol jeg havde ikke set alien var død, gg

23-12-2013 12:55 #92

og det var ikke et eller andet FPS tamtam fra min side af, det var dybt oprigtigt lol

@BK
Giv mig ngoet jeg kan arbejde med :)

23-12-2013 12:55 #93

Hvor er walth henne i det her spil?

23-12-2013 12:57 #94
Administrator

Hvad skal jeg sige ?

Jeg steamer nok mere som villa. Men omvendt er det noget jeg prøver at lade være med.

håber sådan set ikke jeg har de vilde tells. Men skal nok sige til når jwg gør noget der er villish.

23-12-2013 12:58 #95
Administrator

Vid og nilsson har vel 0 posts indtil nu

23-12-2013 13:00 #96

omg, glem min kommentar om zorro tidligere, havde heller ikke set han var død, går op for mig nu her mens jeg laver votecount ._.

Note to self:
Hvis lasval er ulv, find ud af om han interagerer med medulve d1, læs hans interaktion med ploven igen, clear molle

23-12-2013 13:01 #97

Har lige læst tråden igennem. Jeg får ikke tid til at komme med noget nu, da jeg skal til at drage hjem mod de gamle for at holde jul der. Jeg er dog aktiv senere i dag, når jeg er ankommet.

Bemærkninger:
Der skal kigges på de to overlevende fra Random vognen i går, Ploven og Molle. Dels pga. mekanik, som imo oftest ligger til at der vil være god sandsynlighed for en ulv eller to imellem her, men også at jeg syntes Ploven's spil var meget løst/gøglet, på en måde der får mig til at tænke på et spil hvor han var ulv(f.eks. stemmer han på sig selv i går, og er meget dominerende i EOD, samt rim/remser som dog kan være for en rolle(nogen bud på hvilken?))

Walth, Vidx og Nilsson har været helt fraværende D1, med Nilsson som eneste der har meldt op på forhånd omkring fravær på den dag. Så forhåbntligt får vi noget at se fra dem i dag.

23-12-2013 13:01 #98

Jeg syntes nærmere det skal kigges på ydervognene

23-12-2013 13:01 #99

Sgu da godt det ikke er Alex der er død når han ikke tjekker NK's.

23-12-2013 13:02 #100

Ham og BK kunne sidde og haft en hyggelig samtale i morges før de opfattede var blevet nakket :)

23-12-2013 13:03 #101
Pokernets ME vinder !
CykelNille skrev:
Hvor er walth henne i det her spil?


hej musse, jeg er her nu. Har leget med min niece på 1 år det meste af formiddagen, men hun sover til middag nu, så jeg har et vindue for at komme ind i tråden.
23-12-2013 13:03 #102
Administrator

Gad vide om ulvene stackede igår...

23-12-2013 13:04 #103

Er sikker på det ser sødt ud når Walth laver perleplader og leger med dukker :-)

23-12-2013 13:04 #104
Pokernets ME vinder !
Bridgeking skrev:
Walth

hvorfor er jeg ulv ?


Jeg tror oftere, at en erfaren spiller der "overser" et NK er ulv der faker, end han er en villa der rent faktisk har overset det.
23-12-2013 13:04 #105

Grøn = villagers
Orange = mine villareads
Tag forbehold for det når i kigger på det

Der vil ALTID være ulve i ydervognene i det her scenarie, det tror jeg alle kan se.
Jeg tror jeg vil gennemgå alle i ydervognene nu her, for at se hvem det giver mening at ligge deres vote som det gør

23-12-2013 13:05 #106
Bridgeking skrev:
Gad vide om ulvene stackede igår...

he he he, u mad cuz I was right,
23-12-2013 13:06 #107
Pokernets ME vinder !

ulvene stackede = ulvene stemte det samme, eller? Har ikke lige hørt den før.

23-12-2013 13:06 #108

@Alex
Kommer du nogensinde frem med hvad du skal bruge de votes til, eller er det skidt?

Hvorfor er jeg cleared?

23-12-2013 13:06 #109
walth skrev:
ulvene stackede = ulvene stemte det samme, eller? Har ikke lige hørt den før.


Yes!
23-12-2013 13:06 #110

@Walth
Stem mig lige en gang, så kan du unvote bagefter

23-12-2013 13:08 #111
Pokernets ME vinder !

@Alex

Du er på min villa liste, så jeg er klar til at hjælpe indtil jeg får en grund til at tage dig af den.

Alex

Hvornår skal jeg unvote siger du?

23-12-2013 13:08 #112
Administrator

Walth.
det tror jeg faktisk ikke.
obv tager man tæsk for at lave den fejl. Ingen grund til det i og med det aldrig gir villa point.

vi er ikke engang i et levelling spil da det netop aldrig gir villa point. Det er max neutralt

23-12-2013 13:08 #113

@Alex

Har du kun et villaread? :D

23-12-2013 13:08 #114
walth skrev:
ulvene stackede = ulvene stemte det samme, eller? Har ikke lige hørt den før.

Det er fordi jeg havde en længere diskussion i sidste spil med chris(v) /Dura (w), med lidt kritik fra sidelinjen af BK (w) og sikkert andre jeg ikke kan huske.
Jeg havde kigget de sidste 2 års spil op, og kun 1 gang havde ulvene stacked d1 (mig, ploven og 3 andre) fordi vi ville hail mary, og tog dermed Toga d1 og Jones d2 som lynches :D
Derfor argumenterede jeg for at på de 2 vogne var ulvene fordelt, da det var det naturlige, samt at ww-historik giver mig ret.
23-12-2013 13:09 #115
CykelNille skrev:
@Alex

Har du kun et villaread? :D

Er startet forfra babe, har også et ulveread men det er hvad det er
23-12-2013 13:09 #116
walth skrev:
@Alex

Du er på min villa liste, så jeg er klar til at hjælpe indtil jeg får en grund til at tage dig af den.

Alex

Hvornår skal jeg unvote siger du?

Nu er fint, vi skal bare have 4 villagers til at vote mig, og unvote bagefter.
23-12-2013 13:09 #117

@walth

Lækkert ;) . Giv mig din mening om nogle spillere. Hvem er top villa(s) og top ulv(e)? Hvad mener du om Ploven og chrja?

23-12-2013 13:10 #118
Pokernets ME vinder !
unvote
23-12-2013 13:10 #119

@CN
Du svarede aldrig på mit spørgsmål igår

23-12-2013 13:11 #120
Alexanderbp skrev:
CykelNille skrev:
@henrik

Jeg uddyber gerne senere. Hun skal lige have muligheden for at gøre det igen :)

@Alex

Det kan godt være, det er rigtigt. Jeg havde i hvert fald ulvelean på dig af samme grund i et spil for nylig, hvor du var villa. Men lige nu irriterer det der "giv mig stemmer" mig usandsynlig meget, så jeg holder den lidt endnu :)

Hvis du kan huske det, hvorfor giver du mig så ulvelean til at starte med overhovedet? Det virker forkert fra en villa-vinkel
23-12-2013 13:11 #121
Pokernets ME vinder !
CykelNille skrev:
@walth

Lækkert ;) . Giv mig din mening om nogle spillere. Hvem er top villa(s) og top ulv(e)? Hvad mener du om Ploven og chrja?


walth skrev:
Efter at have læst D1:

Villaleans:
Alex
Chrja
NAC
Dark
Mihan
CN

Ulveleans:
Bridge
Ploven
Molle
Rickrick

Er på iPad så svært at gå i detaljer med begrundelser


Top villas dig+Alex

Top ulv Ploven
23-12-2013 13:11 #122

Du giver mig ulvelean baseret på at jeg var goofy, bagefter siger du så at du har set mig gøre det som villager.
Hvor er logikken i det ulveread for en villager, CN?

23-12-2013 13:12 #123
Pokernets ME vinder !

.. er på bærbar nu i øvrigt, var på iPad i morges da jeg lavede listen ^^

Hvem vil du gerne have jeg skal uddybe, CN?

23-12-2013 13:12 #124

Roberts EOD giver ingen mening

23-12-2013 13:13 #125

Hans interaktion med Zorro(confirmed villager) er også underlig

23-12-2013 13:13 #126
Pokernets ME vinder !
Bridgeking skrev:
Walth.
det tror jeg faktisk ikke.
obv tager man tæsk for at lave den fejl. Ingen grund til det i og med det aldrig gir villa point.

vi er ikke engang i et levelling spil da det netop aldrig gir villa point. Det er max neutralt


Nuvel, men det tror jeg. Jeg fastholder mit ulvelean, indtil jeg har grund til andet.
23-12-2013 13:14 #127
Pokernets ME vinder !
Alexanderbp skrev:
Roberts EOD giver ingen mening


Jeg tror der er gode chancer for robert er ulv, ved nærmere eftertanke/hurtig gennemlæsning. Men jeg mener stadig at Ploven bør være vores lynch i dag.
23-12-2013 13:14 #128

Hvad var spørgsmålet?

23-12-2013 13:14 #129
Administrator

Uddyb alex som lige har lavet samme fejl som du giver mig ulvepoint for.
han et din topvila ??????????

23-12-2013 13:15 #130

Robert er aktiv i tråden ca. med 20 mins mellem fra lidt i 21 t.o.m eod.
Han er KUN aktiv når der bliver stillet spørgsmål om ham, som han så svarer på prompte. Derudover er han afk.

Han har ikke nævnt lasval en eneste gang hele dagen:

robertoloda skrev:
@molle

Sæt en anden vogn op end dig?



Herefter venter han ikke på svar, men voter bare lasval asap
robertoloda skrev:
LasVal


Hans vote er også imens at Molle stemmer Random, så hvis han indirekte melder at han tror Molle er villager, og han bør sætte en anden vogn, hvorfor følger han så ikke Molle?
23-12-2013 13:15 #131
Administrator
walth
23-12-2013 13:15 #132
Pokernets ME vinder !

I øvrigt, jeg er hjemme i min hjemby, skal ud med gutterne og se Arsenal-Chelsea kl 21:00, jeg vil derfor ikke være her op til EOD. Det håber jeg folk kan leve med. Jeg skal nok forsøge at holde øje med tråden på min telefon hist og her, men jeg kommer højest sandsynligt kun til at deltage, hvis der sker noget drastisk claim eller lign.

Gider folk venligst lige tage notits af dette, så jeg ikke skal bruge unødvendig tid på at "forsvare" mig over at være afk @ EOD.

23-12-2013 13:16 #133
Pokernets ME vinder !
Bridgeking skrev:
walth


Baseret på, at jeg har ulvelean på dig, eller hvordan?
23-12-2013 13:16 #134

#130 skulle ahve stået lidt i 22

23-12-2013 13:16 #135
robertoloda skrev:
tilbage i tråden.

Hvorfor er molle blevet et target her?

syns da at han er en af de mest villaish i tråden.

så er jeg da et mere obv lynch?
23-12-2013 13:17 #136
ZorroDk skrev:
Updated votecount:

[1] Alexanderbp - Alexanderbp
[0] Alien82 - unvote
[0] Bridgeking - rickrick
[0] chrja - CykelNille
[1] CykelNille - Mollematen
[0] DarkXoiX - robertoloda
[0] henrikthing - robertoloda
[2] LasVal - Mollematen
[0] madsmk - LasVal
[1] Mihan29 - rickrick
[3] Mollematen - Random
[0] Nilsson
[0] NotACop - Mihan29
[1] Ploven13 - Ploven13
[2] Random - LasVal
[2] rickrick - Mollematen
[3] robertoloda
[0] Rokamp90 - Random
[0] Vidx
[0] walth
[0] ZorroDk - robertoloda


Votecount fra lige før han stemmer Lasval, jeg forstår bare ikke hvorfor han ikke følger Molle der, også stemmer Random.
23-12-2013 13:17 #137
Administrator
walth skrev:
Bridgeking skrev:
walth


Baseret på, at jeg har ulvelean på dig, eller hvordan?


alex og jeg laver samme fejl.

jeg er ulvet pga det

alex er din topvilla


something is rotten
23-12-2013 13:17 #138
Pokernets ME vinder !

@Alex

Gode pointer. Jeg er enig umiddelbart.

23-12-2013 13:18 #139
Pokernets ME vinder !
Bridgeking skrev:
walth skrev:
Bridgeking skrev:
walth


Baseret på, at jeg har ulvelean på dig, eller hvordan?


alex og jeg laver samme fejl.

jeg er ulvet pga det

alex er din topvilla


something is rotten


Hvor laver alex samme fejl? Her i tråden?
23-12-2013 13:18 #140
walth skrev:
@Alex

Gode pointer. Jeg er enig umiddelbart.

Jeg hader den her, for hvis jeg tager fejl, og du er ulv, så vil du ELSKE at lave sådan en post :D
23-12-2013 13:19 #141
Alexanderbp skrev:
lol jeg havde ikke set alien var død, gg


Alexanderbp skrev:
omg, glem min kommentar om zorro tidligere, havde heller ikke set han var død, går op for mig nu her mens jeg laver votecount ._.

Note to self:
Hvis lasval er ulv, find ud af om han interagerer med medulve d1, læs hans interaktion med ploven igen, clear molle
23-12-2013 13:19 #142

#141 var til Walth's #139

23-12-2013 13:19 #143

@Alex

Sry, er på Tlf, så jeg opdaterer ikke så hurtigt.

Pga. din jokende og useriøse tone, som jeg har set dig gøre som ulv. At sige det er "forkert fra en villavinkel" er vist en ret subjektiv holdning. Havde faktisk glemt, at jeg også havde ulvelean på dig i Boardwalk Empire af samme grund. Men altså, det var ikke verdens stærkeste ulvelean, og jeg var stort set ikke efter dig resten af dagen, så vidt jeg husker.

Til dit spørgsmål: en villa forsøger at få en fornemmelse for de andres roller, fordi han ikke kender dem. Man kan være uenig i metoden, men det gør den ikke ulvet.

23-12-2013 13:19 #144
Administrator

Lol walth.

ja.
To gange - ligesom mig

23-12-2013 13:19 #145
NotACop skrev:
Nu har jeg så fået læst tråden igennem, og jeg skrev ned løbende, med kommentarer til de indlæg jeg fandt bemærkelsesværdige:

#30 chrja - fint spottet i reglerne, angående at der formentligt ikke er neutral rolle med.
#46+#47 - At både Alex og CN henvender sig som de gør, til henrik, i cirka samme tidsrum, gør det for mig at se en smule usandsynligt at de er w/w. Jeg tænker at man som ulv, typisk undgår at sidde to og skrive til samme person på samme tid, og i stedet lader den ene færdiggøre sin interaktion med personen, før man selv blander sig.
#67 CN - kan godt lide hans tone her
#79 ZorroDK - som Dark pointerer i #80 glemmer han sig selv på sin liste. Man kan mene det er unødvendigt, men stadig slightly ulvet imo.
#80 Dark - bittesmå villa points, da det virker som en intuitiv bemærkning.
#85 BK - virker underligt at postulere ikke at have set sin egen rolle pm endnu
#92 BK - prøver han at redde den, ved at sige at han selvfølgeligt har læst den. Virker stadig underligt, da jeg ikke rigtigt kan se fælden i det.
#122 Alien - Det ville virkeligt klæde hende ikke at komme med sådan en lang forvirret intro, hvis hun er villa.


Skriver en ulv nogensinde det der?
23-12-2013 13:20 #146
Pokernets ME vinder !
Alexanderbp skrev:
walth skrev:
@Alex

Gode pointer. Jeg er enig umiddelbart.

Jeg hader den her, for hvis jeg tager fejl, og du er ulv, så vil du ELSKE at lave sådan en post :D


Du kan være helt rolig, jeg er for the village!
23-12-2013 13:20 #147
Administrator

Enig vedr nac, alex

23-12-2013 13:21 #148
CykelNille skrev:
@Alex

Sry, er på Tlf, så jeg opdaterer ikke så hurtigt.

Pga. din jokende og useriøse tone, som jeg har set dig gøre som ulv. At sige det er "forkert fra en villavinkel" er vist en ret subjektiv holdning. Havde faktisk glemt, at jeg også havde ulvelean på dig i Boardwalk Empire af samme grund. Men altså, det var ikke verdens stærkeste ulvelean, og jeg var stort set ikke efter dig resten af dagen, så vidt jeg husker.

Til dit spørgsmål: en villa forsøger at få en fornemmelse for de andres roller, fordi han ikke kender dem. Man kan være uenig i metoden, men det gør den ikke ulvet.

Jeg er med på at du vil presse en reaktion af en eller anden art. Men at gøre det med et read som du på forhånd ved er forkert, det finder jeg dybt mærkeligt.
23-12-2013 13:22 #149

@walth

Du må gerne uddybe dit ulvelean på Ploven :)

23-12-2013 13:22 #150
Administrator
alex får store villa point for den post vedr mac
23-12-2013 13:22 #151
Administrator
unvote
23-12-2013 13:22 #152
Administrator

derudover er den power sikkert sjov at få i spil uanset :D

23-12-2013 13:23 #153
Pokernets ME vinder !
Bridgeking skrev:
Lol walth.

ja.
To gange - ligesom mig


Faktisk vildt nok, jeg vil tro jeg har unladt at tage særlig notits af alex' kommentarer idet jeg har ham som klar villa efter D1.

Anyways, som skrevet har jeg blot givet dig et ulvelean, fordi det OFTERE i min optik, er en ulv der faker, end en villa der overser det - jeg har ikke sagt du er lock ulv, jeg har blot spekuleret i det. Alex er ganske vist syg i masken, men jeg tror IKKE, at han som ulv laver den der to gange, når det er blevet nævnt i tråden, at det er ulvet. Dno, hvis nogen skulle være på dét level, så er det faktisk alex, hmmmmm..
23-12-2013 13:24 #154

Brb opvask...

23-12-2013 13:25 #155
walth skrev:
Alex er ganske vist syg i masken


23-12-2013 13:25 #156

@Alex

Enten formulerer jeg mig skidt eller også undgår du bevidst min pointe :) . Jeg har brugt det som et træk på dig, fordi jeg har set dig gøre det og synes det var ret obv, du var ulv. Mener også jeg har set det flere gange i turbos, men det er lidt svært at finde. Og det er faktisk først, da du selv nævner det i går, at jeg tænker det måske kan være noget du gør i begge roller, fordi jeg kom til at tænke på det andet spil. Så jeg vidste ikke på forhånd, det var forkert. Jeg ændrede mening omkring mit egen metode.

23-12-2013 13:25 #157
Administrator

Jeg er enig i dit lean på alex.

men du forstår godt hvorfor jeg ikke synes det hænger sammen right ?

Hvis han er din store villa så lytter du vel netop til hvad han siger

23-12-2013 13:26 #158

*tell

23-12-2013 13:26 #159
OP
GM beder spillerne om at kalde nat kl. 22 i dag.
23-12-2013 13:27 #160
Pokernets ME vinder !
Bridgeking skrev:
Jeg er enig i dit lean på alex.

men du forstår godt hvorfor jeg ikke synes det hænger sammen right ?

Hvis han er din store villa så lytter du vel netop til hvad han siger


Jeg forstår godt, hvorfor du ikke synes det hænger sammen. Jeg har været lidt distræt måske, har taget stor notits af nogle kommentarer, og lille notits af andre.
23-12-2013 13:27 #161
Jeg tror egentlig at både Alex og CN er villas, og det sidste får mig til at ville kaste op..

QFT

Jeg tager til juletamtam nu, er tilbage sen eftermiddag..
23-12-2013 13:33 #162
Pokernets ME vinder !
CykelNille skrev:
@walth

Du må gerne uddybe dit ulvelean på Ploven :)


Hele hans rime-show. En anden påpegede, at han har faket det før som ulv. Jeg kan se logik i at gøre det igen som ulv, når man var ulv sidst, men kan aldrig se hvordan det er pro village, at få folk til at spekulere i det. Jeg synes også jeg studsede over en kommentar i morges, da jeg læste D1-tråden, men kan umiddelbart ikke lige finde den.

Jeg synes godt nok det er stressende at være med i et WW-spil her i højtiden, når man er hjemme på familie besøg, men den får skuddet anyways. Er fandme glad for jeg ikke randede ulv, det ville være ET HELVEDE at skulle holde styr på det.
23-12-2013 13:33 #163
CykelNille skrev:
@Alex

Enten formulerer jeg mig skidt eller også undgår du bevidst min pointe :) . Jeg har brugt det som et træk på dig, fordi jeg har set dig gøre det og synes det var ret obv, du var ulv. Mener også jeg har set det flere gange i turbos, men det er lidt svært at finde. Og det er faktisk først, da du selv nævner det i går, at jeg tænker det måske kan være noget du gør i begge roller, fordi jeg kom til at tænke på det andet spil. Så jeg vidste ikke på forhånd, det var forkert. Jeg ændrede mening omkring mit egen metode.

En blanding af det første, og en misforståelse I guess.
Sounds fair! :) Jeg tror vist du går tilbage i gennem mine spil, så finder du en del goofy villaspil
23-12-2013 13:34 #164
Pokernets ME vinder !

@Alex+CN

I er begge villas, indse det, stop med at spilde tid på hinanden og lad os løse spillet i fællesskab.

:D

23-12-2013 13:34 #165
Administrator

Det var da et claim der ville noget.

walth med fed

23-12-2013 13:37 #166

Lock NAC villager

23-12-2013 13:38 #167
Administrator

Alex mason ? Med mig altså

23-12-2013 13:38 #168

Slet lige #166, jeg skal revurdere

23-12-2013 13:39 #169
Administrator

Kan føkge dig i næsten det hele.

Nu skal du hjælpe mig og fortælle hvad du menernom walth

23-12-2013 13:39 #170
Administrator

Argh revurdere

23-12-2013 13:39 #171

Han har lidt mekanik snak jeg egentlig hader, men derudover har han rigtig mange gode posts, og man kan ret tydeligt følge de tanker han gør sig undervejs, og det virker bestemt villagery

NotACop skrev:
Mihan29 du udmelder i #201 at du vil komme med readliste inden få minutter, trods din udmelding om at du også først er kommet ind i tråden = du stadig mangler at læse 200+ indlæg igennem.

Da jeg pointerer det, retter du det så til op til 15 minutter. Og nu 39 minutter efter kommer du så ind og skriver
Jeez får en masse action i poker nu, er lidt forsinket.
.

Så du regnede altså med at læse 200+ indlæg og lave readliste på få minutter, imens du spiller poker?

Hvis du sidder som villa, og skulle til at starte med det påståede, burde du kunne se for dig, at det aldrig ville ske på den tid du først anslog. Not even close. Dette finder jeg ulvet, da det virker uærligt, og at det kun kan være for en som er ulv som har fulgt med/skrevet med andre ulve, at det ville se realistisk ud at 'læse' tråden og komme med readliste.

NotACop skrev:
chrja skrev:
Jeg kan godt lidt agressivteten fra NotaCop.

Jeg er ikke enig i hans statement, men det som sådan ligegyldigt.

Det er jo let nok at skrive. Hvorfor er du ikke enig i at det er ulvet at Mihan slynger omkring sig med urealistiske tidsangivelser for hvad han vil gøre, og så kommer ind med hvad der ligner en svag/uærlig undskyldning?


Jeg kan overhovedet ikke lide hans argument, men hans reaktion på Chrja er så villagery at det gør ondt
23-12-2013 13:41 #172

Han er dog AFK ved EOD, hvilket er belastende når man gerne vil læse ham (jeg er ingen engel på det punkt heller dog), men jeg tror ikke jeg har lyst til at lynche ham idag dog

23-12-2013 13:41 #173
Bridgeking skrev:
Kan føkge dig i næsten det hele.

Nu skal du hjælpe mig og fortælle hvad du menernom walth

That is...unusual :)
23-12-2013 13:42 #174
Administrator

Meget :D

23-12-2013 13:43 #175

Jeg har ikke læst walth endu, jeg læser alle dem der ikke har stemt nogle af vognene

23-12-2013 13:44 #176
Administrator

Bare lls idag. Han varbher ikke igår

23-12-2013 13:45 #177
Alexanderbp skrev:
LasVal skrev:
Ved ikke om det er hamrende -ev, men nu har jeg turbolæst Random, og jeg er klar til at tage et lynch over ham.


Jeg antager det er den her du tænker på, også han vil stemme Molle.
Jeg tror dog samtidig at hvis Lasval er ulv, så er Molle villager, og Lasval vil helt bestemt mene at det er villagery at komme over på Molle efter random claimer Angel.

Men han reagerer kun sådan fordi han VED random er villager, og hans claim sikkert er fint nok så


Jeg kan godt se, hvad du mener. Men jeg tænker bare, at hvis en ulv ved at begge vogne er villas, og den med flest stemmer (5 vs 4) lige har claimet en power-rolle, der virker ret likely, er det så ikke dumt at pushe for at en skal skifte stemme med bare 2 minutter tilbage? Altså Random må være et helt fint ulvepick med 2 min igen? Og ssh for at Molle bliver lynchet er forholdsvis stor, så hvi det skulle ske og han flipper villa, så skaber LasVal meget "hype" om ham selv (og om Random)
23-12-2013 13:46 #178

De flestes umiddelbare tankegang er at de ikke vil være med til at lynche en villaPR der har claimed, da ikke ser godt ud på CV'et, når folk læser op senere

23-12-2013 13:47 #179

Men helt sikkert, men jeg har bare oplevet den reaktion fra ulve gang på gang, at det efterhånden har indprentet sig at ulve er langt bedre til at håndtere claims 'korrekt' end villagers er

23-12-2013 13:47 #180

Især CN er slem til det :)

23-12-2013 13:47 #181
Alexanderbp skrev:
De flestes umiddelbare tankegang er at de ikke vil være med til at lynche en villaPR der har claimed, da ikke ser godt ud på CV'et, når folk læser op senere


LasVal stemte i forvejen Molle, inden Random claimede PR
23-12-2013 13:48 #182

@Mihan
Kan du forklare mig hvorfor du 'var meget klar' på Rickrick igår?

23-12-2013 13:50 #183
madsmk skrev:
Alexanderbp skrev:
De flestes umiddelbare tankegang er at de ikke vil være med til at lynche en villaPR der har claimed, da ikke ser godt ud på CV'et, når folk læser op senere


LasVal stemte i forvejen Molle, inden Random claimede PR

Mit read bunder ikke i Lasvals EOD, men derimod at han agerer i tråden med en hmm... beskedenhed så at sige...Normalt er han meget aktiv, og stiller gerne spørgsmål til både det ene og det andet. Igår er han i kæmpe tunnel, og interagerer med ingen, og ignorerer pretty much alt hvad der skal samtidig i tråden, som ikke har med ham at gøre.
Det er ikke normalt for ham.
23-12-2013 13:51 #184

@Mihan
Hvordan hænger det her sammen

Mihan29 skrev:
Random. Kan godt lide hans tone generelt, og føler han gerne vil have andre skal læse ham, hvilket jeg i hans tilfælde finder villaish.

madsmk. Har spillet to spil med madsmk, begge gange har han været villa og hans start idag minder meget om vores første spil hvor han hopper ind og ud af tråden, og når han endelig skriver noget er det meget konkret.

Zorro. Han er bare villa i sin tone i guess.

Rokamp. Kan se det allerede er blevet vendt i tråden, at mads mener han minder om sit første ulvespil, hvilket jeg er meget enig i. I sammen spil undgik han også at angribe andre for andet end ekstremt obvious ting.


Mihan29 skrev:
Bridgeking skrev:
ingen der er med på rick ?


Jeg er meget klar på Rickrick
23-12-2013 13:52 #185

@chrja

Ca. midt på dagen har du mig og Ploven som ulvereads. Hvorfor skriver du så i #251 at det er ham, der skal styre lynch?

23-12-2013 13:53 #186

Jeg tror Molle er villager, men det er KUN ud fra at jeg tror Lasval er ulv. Jeg har ikke læst Molle endnu.
Men hvis Molle er villager, så ser Ploven ikke særlig godt ud. Både ud fra sin interaktion med Lasval, men samtidig også er den eneste ukendte tilbage på Random, og det er lidt pas hvis der ikke har været en eneste ulv på Random.

23-12-2013 13:56 #187

@walth

Vi har løst det her spil inden i morgen aften - piece of cake!

@Alex

Hvis jeg selv skal sige det, synes jeg faktisk jeg er god til at håndtere claims som villa :P

23-12-2013 13:58 #188
Pokernets ME vinder !

3 villas skal venligst lige svare på følgende:

Jeg var tidligere på måneden i Prag for at spille et par live tours. Følgende hånd sker i 5k€ EPT Main Event.

Jeg er lige kommet ind til bordet, turneringen er lige startet. Vi sidder af en eller anden grund kun 3-handed (jeg var åbenbart havnet på et af late-reg bordene desværre). Jeg sidder sammen med en hollandsk gut jeg har set før, og en eller anden spansk tour gak med hættetrøje, iPad og hele lortet, så jeg føler mig umiddelbart ok tilfreds med at spille 3 vejs 400bb dyb, når jeg må formode de begge er turneringsspillere. Anyways, jeg raiser til 250 med 97 på knappen (stacks 30k), hollænderen caller i SB og spanieren folder. Flop kommer 753, og hollænderen check/caller et bet på 350. Turn er 3, hollænderen checker, og jeg better 850 - tror jeg. Hollænderen begynder at grine, og spørger mig, om jeg har spillet for meget online poker? Jeg kigger underligt på ham, og aner ikke hvad jeg skal svare. Efter et par sekunder går det dog op for mig, at jeg i stedet for en 500-chip har lagt en 5k-chip, så mit bet altså er 5350 i potten på 1200 - BROK! Nå, hollænderen griner lidt, brokker sig lidt, og vælger at folde A7s face up - meget fedt! Nu til det sjove dog: Et par hænder senere, sidder vi på turn, denne gang er scenariet omvendt - han har raiset pre på button og jeg har kaldt i BB. Jeg har K9o på et Q92A board, potten er 1250. Jeg checker, og han smider herefter en 500-chip samt tre 1000-chips ud, i alt 3500. Herefter ser han forvirret ud, og siger "oh, wow, I meant to bet 800, I took 1k-chips instead of 100-chips". WTF?? Hvad gør I:

A) Call
B) Fold

Som sagt, vil gerne have 3 villas svarer.

23-12-2013 13:58 #189

@Alex
Ja ok, modtaget. Jeg kender ikke noget til hans normale spil, jeg synes bare EOD (og generelt den sidste halvanden time) gav villapoint.
Men han interagerer altså både med Molle, Ploven, Zorro og Dark, hvor han stiller spørgsmål og forsvarer sig. Har han været afk op til 21.30 så synes jeg da det virker rimelig std når han samtidig skal nå at læse op.
Men var bare nysgerrig, da jeg havde ham villa

23-12-2013 14:01 #190
CykelNille skrev:
@walth

Vi har løst det her spil inden i morgen aften - piece of cake!

@Alex

Hvis jeg selv skal sige det, synes jeg faktisk jeg er god til at håndtere claims som villa :P
'
Jeg mener jeg har fortalt dig det før, i en af dine ulvespil, hvor jeg havde ret :b
Men ikke destro mindre, du reagerer anderledes, og du vælger den korrekte spilteoretiske belsutning langt oftere som ulv kontra villager
23-12-2013 14:01 #191

Walth> Snapfold.

23-12-2013 14:01 #192

Nå afk

23-12-2013 14:03 #193

Jeg tror umiddelbart Zorro er blevet taget som en blanding af at han havde nogle rigtige reads og måske har hintet en form for PR.

Gennemlæsning af Zorros reads:

Indtil #79 giver han villapoint til Dark, BK og mig. Men det er nok mest hans ulvereads, der er interessante.

#120 giver han Roberto ulvepoint for intro. Bekræfter i #161 hvor han giver en anden post af Roberto ulvepoint.

Zorro bruger lidt tid på at argumentere for, at Roberto måske har lavet et TMI, da Bk jokede med ikke at have læst sin PM. Er uenig i hans konklusion, men jvf. begrundelsen for denne gennemlæsning, giver det ulvepoint til Roberto, at Zorro så ham som mulig ulv.

Han kalder også Rokamp og Random mulige ulve. Kan vi af gode grunde se bort fra.

LasVal bliver også nævnt som mulig ulv.

Gider ikke rigtig læse det sidste. Hvis Zorro er dræbt pga. er godt read er det Roberto = ulv.

23-12-2013 14:04 #194
Pokernets ME vinder !

Min far ønsker at spille backgammon, så er lige afk et par timer. Later.

23-12-2013 14:06 #195

Foooooold

23-12-2013 14:07 #196
Administrator

Walth jeg kalder og griner ad ham

23-12-2013 14:08 #197

Walth - snapfolder.

Har det fint med at folde uden han laver en fejl, og nu har jeg det endnu bedre med at folde da han kan være ude i et angle :)

23-12-2013 14:08 #198
Administrator

For helvede...

jeg skulle jo nok ikke ha svaret i og med du er ulv

23-12-2013 14:10 #199

Jeg stemmer indenfor Ploven, Roberto eller chrja i dag.

23-12-2013 14:10 #200

Hvis det er en spilmekanik der er skidt at svare på, så er det godt jeg var nr. 4 :D

23-12-2013 14:13 #201

Jeg er blevet beordret ind og se Hobbitten med familien i aften, så det er sandsynligt jeg ikke er i tråden op til lynch. Kan være jeg lige hopper på toilettet omkring kl. 22 :)

23-12-2013 14:13 #202
CykelNille skrev:
Jeg stemmer indenfor Ploven, Roberto eller chrja i dag.


Den er jeg også med på. Men vil Ploven være så styrende i EOD som ulv? Han skaber jo vildt meget opmærksomhed om ham selv?
23-12-2013 14:16 #203

Hold kæft #198 er ulvet :D

23-12-2013 14:17 #204

@mads

100 %. Ploven er meget styrende som ulv og især det med at harddefende og udtale sig skråsikkert om roller er præcis Ploven som ulv. Et godt eksempel er julespillet fra sidste år :)

23-12-2013 14:22 #205
Administrator

Ved det cn..

men til gengæld clearer den mig når walth flipper ulv.
og det gør han

23-12-2013 14:22 #206
Pokernets ME vinder !
CykelNille skrev:
Foooooold


Gider du lige bekræfte at den her er til min #188?
23-12-2013 14:23 #207
Administrator

Cn dont

23-12-2013 14:23 #208
Administrator

Ik svar på det skidt

23-12-2013 14:24 #209

Villas

Dark
Rickrick
Henrik
Bk

Alex


Resten

Chrja
Roberto
Ploven

Ulve

23-12-2013 14:25 #210

@walth

Bekræftet

23-12-2013 14:25 #211
Administrator

@alle

ikke svar på det poker spm.
walth er ulv

23-12-2013 14:25 #212
Administrator

Arghhhhhhhhhhhhvhh

23-12-2013 14:27 #213

@bk

Hvis han bruger det til at dræbe eller rb'e en af os har han lige outet sig ulv :)

23-12-2013 14:29 #214
Administrator

Jo korrekt.
men det mener jeg bare allerede han har gjort så ingen grund til at gi ham det

23-12-2013 14:29 #215
Administrator

Nå jeg må i bilka og få hovedpine.

Er i tråden igen sidst på eftermiddagen

23-12-2013 14:36 #216

Hov. Der er et eller andet helt galt i det jeg siger mht. Alex og Boardwalk Empire. Var han ikke ulv der? Det kan godt være, det er Skyggernes opstandelse jeg mener. Det må jeg lige tjekke op på.

23-12-2013 14:37 #217
CykelNille skrev:
@bk

Hvis han bruger det til at dræbe eller rb'e en af os har han lige outet sig ulv :)


Ikke hvis han får one-time-vig som NA :-)
23-12-2013 14:38 #218

@henrik

At der kommer irl ting i vejen er like hvad der kan ske tæt op mod julen. jeg er kun her i tråden indtil kl 16 da jeg skal hjem og holde jul med mine nevøer, men skal nok se om jeg kan være her op til eod.

Jeg har ikke de helt vilde reads endnu men det skal nok komme. poster kun når det har relavans.

Men hensyn til molle: Jeg føler jeg har et solidt toneread på ham. alle hans posts er villaish for mig derfor syns jeg det var sindsygt at han skulle lynches. Altså jeg går sq ikke med til at lynche en jeg syns er villa dag1. At min stemme endte på lasval var i mangel af bedre. Ens reads skal sq nok blive bedre jo længere ind i spillet vi kommer.





23-12-2013 14:40 #219
Pokernets ME vinder !

Er her lidt igen, mine forældre røg på indkøb i stedet.

Jeg synes godt nok at Bridgeking er vildt paranoid, det virker næsten opsat. Er det for at tjene villapoints, eller?

23-12-2013 14:42 #220
Administrator

Nej det er fordi jeg vil lynche dig din ulv

23-12-2013 14:42 #221
Administrator

Er off nu

laters

23-12-2013 14:42 #222

@roberto

Hvad mener du om min gennemlæsning af Zorro? Min bevæggrund var at han kunne være blevet dræbt fordi han havde er stærkt ulveread, hvilket så ville være dig.

23-12-2013 14:43 #223

Selvfølgeligt noget lort at vi rammer en reel PR i går, men kan stadig ikke acceptere et lynch af mig selv, da jeg ved jeg er villa.

@CN Hvorfor er det du stemmer på mig i går, uddyb gerne din kommentar med at jeg havde stemt på dig tidligere, hvilket bare virker så mærkeligt sku komme fra dig af, som begrundelse.

23-12-2013 14:44 #224

Hej!

23-12-2013 14:44 #225
Pokernets ME vinder !
Bridgeking skrev:
Nej det er fordi jeg vil lynche dig din ulv


Tager det næsten som en fornærmelse, at du mener jeg skulle spille sådan her som ulv :(
23-12-2013 14:45 #226

@Dark

Det får han ikke. Sick ubalanceret hvis ulvene har en vig samt mulighed for yderligere vigkill. Men det kan jo være, at ulvevigget i går også kom fordi det blev "optjent".

Uanset hvad er det i hvert fald ret ulvet at bede fire villagers svare, hvis han så bruger præmien antivillage.

23-12-2013 14:46 #227
Alexanderbp skrev:
Hans interaktion med Zorro(confirmed villager) er også underlig


Zorro tog lige handsken op med at forklare mig noget spil mek.

Havde bar ikke hørt om at man ikke læser sin pm.

23-12-2013 14:48 #228

@Molle

Min stemme på dig var mest for at samle stemmerne. Jeg havde ikke rigtig noget ulveread på andre end chrja i går, og det lod ikke til at nogen ville stemme ham.

Derudover nævnte du noget med at jeg ville være en god vogn på et tidspunkt, og når jeg fonder det ulvet af chrja og Ploven at pushe mig, finder jeg det også ulvet når nogen hopper med på vognen :) .

Men jeg har ikke den store mening om dig endnu. Var mest for at samle stemmerne.

23-12-2013 14:50 #229
walth skrev:
Alexanderbp skrev:
Roberts EOD giver ingen mening


Jeg tror der er gode chancer for robert er ulv, ved nærmere eftertanke/hurtig gennemlæsning. Men jeg mener stadig at Ploven bør være vores lynch i dag.


dvs at du mener jeg spiller anderledes end i vores rookie spil?

Hvor jeg blev taget ud dag 1 for at redde molle fra lynch.

Der var du tilfældigvis ulv.


23-12-2013 14:52 #230
Pokernets ME vinder !
robertoloda skrev:
walth skrev:
Alexanderbp skrev:
Roberts EOD giver ingen mening


Jeg tror der er gode chancer for robert er ulv, ved nærmere eftertanke/hurtig gennemlæsning. Men jeg mener stadig at Ploven bør være vores lynch i dag.


dvs at du mener jeg spiller anderledes end i vores rookie spil?

Hvor jeg blev taget ud dag 1 for at redde molle fra lynch.

Der var du tilfældigvis ulv.




Jeg har ikke skrevet noget med du spiller anderledes end i rookie spillet? Skal man have meta for at danne villa/ulve reads, eller hvad?
23-12-2013 14:53 #231
Ploven13 skrev:
Jeg tror personligt stadig Molle er villa, men at han ikke døde i nat er fandme underligt, Villavigs job er ikke at lege hero ud fra sine egne reads, men at resolve vogne, og gøre dagene nemmere for os..


Lad vær med at opfordre til sådan noget.
23-12-2013 14:54 #232

Endelig er jeg ved en computer, og har fået kæmpet mig igennem d1. Umiddelbare tanker herom:

Robertoloda - Det spil han har spillet for nyligt var jeg selv med i, og han var den der var allermest villa hele d1 (blev NK'et om natten). D1 i dette spil er til en sammenligning slet ikke lignende. Jeg synes ikke at han har en eneste kommentar der kan give villapoint. Jeg vil gerne komme med et par eksempler lidt senere, men koncentrerer mig lige nu om at få smidt alle mine tanker - lidt overfladisk.

Rickrick - Jeg synes simpelhen attituden og tonen stinker af ulv. Efter at han startede godt synes jeg faktisk han vender lidt på en tallerken omkring chrja's kommentar (kan ikke huske post, men der sker i hvert fald en markant ændring af adfærden her). Derudover er hans verbale angreb på BK også underlige, og uden nogen reel argumentation.

Derudover undrer det mig at der er mange der har villa-reads på CN. Jeg noterede mig at han ikke havde nogle kommentarer jeg ville give villa-points før. Dog en lidt mere villa opførsel op til EOD, hvor frustrationen fra hans side virker reel nok.

Jeg læser lige op på dagen i dag.

23-12-2013 14:57 #233

@Molle

Villavig skal hjælpe village med at resolve wagons, sådan så landsbyen ved hvorfor folk stemte som de gjorde. Det giver en masse information at analysere på. Alternativt skyder han bare i blinde eller prøver at løse spillet på egen hånd. Og viggens reads er ikke nødvendigvis bedre end andres.

Det er lidt surt hvis man er vogn som villa, men sådan spilles villaviggen optimalt :)

23-12-2013 14:59 #234

Nå ja.

Omkring Rokamp: Jeg synes også at hans spørgsmål fra starten af D1 virker lidt 'nemt' (ulvet) (som andre også har pointeret). Jeg kan huske at jeg i mit første (og eneste) ulvespil havde et par startende spørgsmål der var er mere mekanisk karakter bare for at komme ind i tråden - netop fordi at jeg intet brugbart, provilla, havde at bidrage med. Spørgsmål jeg sagtens kunne ha' stillet i ulvechatten, men undlod.

23-12-2013 15:04 #235

@Nilsson

Så det du siger er, at du tror Rokamp kan være ulv? :P

23-12-2013 15:04 #236
CykelNille skrev:
Jeg tror umiddelbart Zorro er blevet taget som en blanding af at han havde nogle rigtige reads og måske har hintet en form for PR.

Gennemlæsning af Zorros reads:

Indtil #79 giver han villapoint til Dark, BK og mig. Men det er nok mest hans ulvereads, der er interessante.

#120 giver han Roberto ulvepoint for intro. Bekræfter i #161 hvor han giver en anden post af Roberto ulvepoint.

Zorro bruger lidt tid på at argumentere for, at Roberto måske har lavet et TMI, da Bk jokede med ikke at have læst sin PM. Er uenig i hans konklusion, men jvf. begrundelsen for denne gennemlæsning, giver det ulvepoint til Roberto, at Zorro så ham som mulig ulv.

Han kalder også Rokamp og Random mulige ulve. Kan vi af gode grunde se bort fra.

LasVal bliver også nævnt som mulig ulv.

Gider ikke rigtig læse det sidste. Hvis Zorro er dræbt pga. er godt read er det Roberto = ulv.


svar til # 222

Altså det er sq da lidt for obv at jeg ville tage zorro ud fordi han ser mig som ulvet grundet noget game mek jeg ikke kendte til?
23-12-2013 15:06 #237
CykelNille skrev:
@Nilsson

Så det du siger er, at du tror Rokamp kan være ulv? :P


Haha flot. Jeg så lige nede i en kommentar at han var død.
23-12-2013 15:09 #238
walth skrev:
robertoloda skrev:
walth skrev:
Alexanderbp skrev:
Roberts EOD giver ingen mening


Jeg tror der er gode chancer for robert er ulv, ved nærmere eftertanke/hurtig gennemlæsning. Men jeg mener stadig at Ploven bør være vores lynch i dag.


dvs at du mener jeg spiller anderledes end i vores rookie spil?

Hvor jeg blev taget ud dag 1 for at redde molle fra lynch.

Der var du tilfældigvis ulv.




Jeg har ikke skrevet noget med du spiller anderledes end i rookie spillet? Skal man have meta for at danne villa/ulve reads, eller hvad?


Du syns jeg er ulvet udfra at jeg virkelig ikk kan se hvad det hjælper landsbyen af fake at man ikke har set sin pm.
23-12-2013 15:09 #239

@roberto

Hvad er det for noget spilmekanisk du ikke kendte til?

Jeg er med på at det vil være risikabelt for dig at The Zorro, hvis du er ulv. Men du kan jo have en vigtig PR. Har du ellers en idé om hvorfor han blev dræbt?

23-12-2013 15:10 #240
Pokernets ME vinder !
robertoloda skrev:
walth skrev:
robertoloda skrev:
walth skrev:
Alexanderbp skrev:
Roberts EOD giver ingen mening


Jeg tror der er gode chancer for robert er ulv, ved nærmere eftertanke/hurtig gennemlæsning. Men jeg mener stadig at Ploven bør være vores lynch i dag.


dvs at du mener jeg spiller anderledes end i vores rookie spil?

Hvor jeg blev taget ud dag 1 for at redde molle fra lynch.

Der var du tilfældigvis ulv.




Jeg har ikke skrevet noget med du spiller anderledes end i rookie spillet? Skal man have meta for at danne villa/ulve reads, eller hvad?


Du syns jeg er ulvet udfra at jeg virkelig ikk kan se hvad det hjælper landsbyen af fake at man ikke har set sin pm.


WHAT? Hvad? Hvor har jeg skrevet det?
23-12-2013 15:11 #241

*tage Zorro

Skal der stå. Fede fingre.

23-12-2013 15:22 #242
CykelNille skrev:
@roberto

Hvad er det for noget spilmekanisk du ikke kendte til?

Jeg er med på at det vil være risikabelt for dig at tage Zorro, hvis du er ulv. Men du kan jo have en vigtig PR. Har du ellers en idé om hvorfor han blev dræbt?


Altså jeg vidste ikke at det var normalt at man ikke læste sin pm inden spillet startede.
Zorro forklarede så at ens første posts ville være total rolleneutrale.

altså jeg har læst lidt op på ham og syns ikke at jeg kan se at han claimer noget som helst. Så det undrer også mig lidt. det ville ihvertfald ikke have været ham jeg havde taget ud. Men vil give dig ret i det godt kunne se ud som om at han blev taget ud fordi at han havde mig som ulv. Men altså det er seriøst lidt for obv. Sådan er der sq ikke nogen der tænker.
23-12-2013 15:29 #243

Æbleskiver og så er jeg i tråden.

Ps. BK må aldrig lynches.

23-12-2013 15:32 #244

@roberto

Altså, jeg vil give dig helt ret i, at det ikke giver mening ikke at læse sin PM, og at det ikke rigtig kommer village til gode. Men det er en logisk fejlslutning at læse noget som helst i det, da man er nødt til at være bevidst om sin rolle for at det kan have indflydelse :) . Derfor kan man godt skelne mellem antivillage og ulvet.

Ikke at vi skal dvæle ved det, når I nu snakkede om det i går.

Jeg kan generelt godt lide dit svar. Synes det virker meget ærligt.

23-12-2013 15:38 #245

Hej alle.

Var ikke tilstede igår, det er beklageligt.

Har lige læst hele dag 2 igennem, og skal til dag 1 her om lidt engang.

Har stort set ingen reads. Håber jeg kan få nogle reads når jeg læser dag 1 (skulle sku nok have startet med d1 :/)

Jeg forsøger at følge med. Kan desværre ikke være i tråden fra 19:30 idag.

23-12-2013 16:02 #246

Fuck det er belastende kun at være på telefon - kommer kun til at læse meget sporadisk fra nu af - prøver at finde en computer og afgive en stemme.

Her er mine sporadiske noter for D1+D2 indtil videre - resten ligger derhjemme, flot!

Nielsson: Nem start. Udpeger med det samme ulve blandt spillere som fik heat igår. Laver et underligt mixup på Rokamp, som kan virke påtaget.

Spillere jeg ikke stemmer idag: BK fordi jeg tror han er villa, Alex fordi jeg har peeket ham villa, Lasval pga. tone.

Villa leans her ud over: CN, Henrik, Dark, NAC

Meget i tvivl om: Ploven, chrja, walth

Ulve leans og spillere jeg ikke har noget imod at vote: Molle, Mihan, Roberto

Udenfor bedømmelse/spillere jeg ikke har læst nok på: Vidx, Mads

23-12-2013 16:04 #247

Jeg har dog på fornemmelsen (og rent statistisk det også være usandsynligt andet) at der er et par erfarne rotter på ulve holdet ...

23-12-2013 16:10 #248
Mihan29 vs Molle ville passe mig fint lige nu.
23-12-2013 16:13 #249

Jeg ved ikke om Mihan er en god vogn.
De sidste par spil jeg har spillet med ham har han været villa og super aktiv. sådan langt mere end nu. Mihan er en dygtig nok pokerspiller til at han ved, at han skal balancere til en vis grad i sådanne spil, så det virker usandsynligt han vil være så forholdsvis inaktiv som ulv.

23-12-2013 16:17 #250
Ploven13
23-12-2013 16:17 #251

Hævnen, bænken, drabet, den kroniske uskyld, det forsømte forår, kongekabale, arven.

Ulve:
Rickrick 90% sikker
Robertoloda

Molle

NAC
CN


Rickrick - jeg er fuldstændig enig i at jeg ikke med min første post bidrog med noget specielt, dog synes jeg ikke det er så underligt. Og vil meget gerne gå mere i dybden. Dog kan jeg ikke følge de mange villapoints der er givet til CN.

Din pointe om at jeg måske har overset et NK 'med vilje' gider jeg ikke argumentere i mod. Det var bare dumt.

23-12-2013 16:18 #252

Det er muligt Mads, men jeg bryder mig bare ikke om hans stemme på mig, da BK forsøger at sætte mig op som vogn tæt på EOD igår. Tror muligvis også vi får mere info af et lynch af Molle også for at resolve om vi havde v/v eller v/w vogne oppe D1.

23-12-2013 16:18 #253
Pokernets ME vinder !

Super enig med madsmk. Jeg synes ikke Mihan er en god vogn, og jeg synes Ploven er en fantastisk vogn.

23-12-2013 16:19 #254

Nå, der kom lidt med som ikke helt var meningen. Men nu ved I da hvilke DVD'er jeg har givet min mormor i julegave.

23-12-2013 16:20 #255

@Rickrick
Stem mig lige, også unvote mig igen bagefter :)

23-12-2013 16:20 #256

@Madsmk
Hvis du er villager, så stem mig lige og unvote igen bagefter

mihan

23-12-2013 16:21 #257

Noteret Nielsson, til gengæld er jeg villa, så vi er ude i de 10% ... tror du det et under eller over 10% af gangene en ulv laver sådan et 'ups'?

23-12-2013 16:22 #258

Tilføj nilsson til min villaliste

23-12-2013 16:22 #259

Nilsson skal ikke være en vogn i dag!

23-12-2013 16:22 #260

Går amok over at være på telefon, finder lige en computer!

23-12-2013 16:22 #261

Lasval er også en god vote

Imo skal vi lynche et sted iblandt Lasval/Mihan/robert

23-12-2013 16:23 #262
CykelNille skrev:
Nilsson skal ikke være en vogn i dag!

Er det normalt for os at være enige?
23-12-2013 16:23 #263

@Alex

Hvorfor ikke Ploven?

23-12-2013 16:24 #264
Pokernets ME vinder !
Alexanderbp skrev:
Lasval er også en god vote

Imo skal vi lynche et sted iblandt Lasval/Mihan/robert


Hvad er dine tanker om Ploven?
23-12-2013 16:24 #265
Pokernets ME vinder !

heh, vi var enige CN ^^

23-12-2013 16:24 #266
Alex
23-12-2013 16:25 #267
Unvote
23-12-2013 16:26 #268
Molle

P.S. Hvordan stemmer man fra mobil?
23-12-2013 16:26 #269
walth skrev:
Alexanderbp skrev:
Lasval er også en god vote

Imo skal vi lynche et sted iblandt Lasval/Mihan/robert


Hvad er dine tanker om Ploven?


@Walth & CN
Jeg gider ikke engang til at tyde Ploven, jeg har et enkelt tell på ham som han specifikt gør som villager, og det er de eneste gange jeg er 100% sikker, ellers så føler jeg at jeg spilder tiden med at læse ham, da jeg får meget mere ud af at forsøge og læse andre

Men hvis Molle er villager, så er Ploven likely ulv, samt hvis Lasval er ulv så er ploven også marginalt mere ulv. Det er det jeg har noteret mig indtil videre ihvertfald.

Jeg syntes Lasval og Mihan er rigtig gode votes, jeg har begrundet tidligere idag hvis i lige ctrl+f'er mig en gang :)
23-12-2013 16:26 #270

@Alex og walth

Det er fedt :D

23-12-2013 16:28 #271

Hvorfor er det i godt kan lide at skulle lynche Ploven?
Jeg syntes det eneste jeg har læst er meget ukonkret

Jeg er formentlig heller ikke til EOD idag, jeg skal forsøge og være her, men er til juletamtam. Men jeg kommer nok til at poste fra mobilen i løbet af aftenen dog :)

23-12-2013 16:28 #272
Pokernets ME vinder !

Af LasVal og Mihan synes jeg klart Mihan virker mest villagery. LasVal har jeg intet villa read på, og det plejer jeg oftest at have, når han er villa. (Dog i turbos)

23-12-2013 16:28 #273

CN gider du lige vote og unvote mig, skulle mene det var 5

23-12-2013 16:29 #274
walth skrev:
Af LasVal og Mihan synes jeg klart Mihan virker mest villagery. LasVal har jeg intet villa read på, og det plejer jeg oftest at have, når han er villa. (Dog i turbos)

Hvorfor er mihan villagery?

Hvad skyldes du ikke har noget read på Lasval?
23-12-2013 16:31 #275

Derudover er jeg også mere inclined til at tro Molle er villa når Lasval er ulv, samt jeg bliver påvirket af at jeg har læst en del i tråden der har et villaread på molle

23-12-2013 16:32 #276
Pokernets ME vinder !
Alexanderbp skrev:
walth skrev:
Af LasVal og Mihan synes jeg klart Mihan virker mest villagery. LasVal har jeg intet villa read på, og det plejer jeg oftest at have, når han er villa. (Dog i turbos)

Hvorfor er mihan villagery?

Hvad skyldes du ikke har noget read på Lasval?


Jeg har blot noteret mig, at Mihans entry i tråden i går + ageren i starten af tråden, svar til folk osv er villa udfra de mentale noter jeg har på ham fra tidligere spil. Det er muligt han er "blevet bedre" til at balancere eller lign., men i så fald er han vel stadig oftere villa end ulv ^^. Just saying jeg finder hans ageren i første halvdel af D1-tråden meget villa ish for ham.

At jeg ikke har noget read på LasVal er nok en blanding af, at jeg ikke har læst D1 tråden grundigt nok + han ingen kommentarer har skrevet som jeg har taget notits af.
23-12-2013 16:34 #277

Mihan har 19 posts d1, prøv og start ved post 10 og læs fremad. (eller også er det robert der har 19, men så er det mihan der har 17)

Gør det samme ved robert.

Fortæl mig hvad du syntes om deres EODs

23-12-2013 16:40 #278
rickrick skrev:
Noteret Nielsson, til gengæld er jeg villa, så vi er ude i de 10% ... tror du det et under eller over 10% af gangene en ulv laver sådan et 'ups'?



Jeg skal lige være helt sikker på at jeg forstår dit spørgsmål korrekt. Spørger du om en ulv laver den 'ups'er, som jeg lavede 1/10 af gangene? Ja. Det kunne jeg godt forestille mig. Og faktisk tror jeg også vi er en del over de 10% - hvis jeg altså har forstået de her powerroler, som jeg mener CN skrev det, rigtigt. I så fald har hvert hold en vig hver og chancen for at en ulv overser et vigkill er vel lige så stor som en villa overser et NK?

23-12-2013 16:42 #279
Pokernets ME vinder !
Alexanderbp skrev:
Mihan har 19 posts d1, prøv og start ved post 10 og læs fremad. (eller også er det robert der har 19, men så er det mihan der har 17)

Gør det samme ved robert.

Fortæl mig hvad du syntes om deres EODs


Finder ikke Mihans EOD suspekt/ulvet på nogen måde. Han er ny, og most likely ikke vant til at holde styr på en tråd med 500 comments. Måske har han haft en fornemmelse omkring Rickrick og mener det er en fin stemme? Who knows. Vil betragte den EOD som neutral. Hvorfor synes du det er ulvet, at ville stemme på en der ikke er vogn at all?

Har det på lidt samme måde med roberts EOD, han er ganske vist ikke ligeså ny som Mihan WW-wise, men jeg tror blot det er neutralt at han random-stemmer LasVal ud af det blå. LasVal skrev en kommentar om at folk skulle blive på Molle 2 kommentarer længere oppe, måske mente han det var ulvet?

Gider du uddybe, siden du spørger?

23-12-2013 16:44 #280
Robertoloda
23-12-2013 17:03 #281

Tror altså ikke man skal tænke så meget over stemmerne fra nye folk før der er gået et par dage.

Det var mere reglen end undtagelsen jeg stod helt alene på en stemme de første par spil. Stemte bare hvad jeg selv mente, og så kunne vognene ellers rende mig :-DD

23-12-2013 17:12 #282

Selvom de er kommenteret på så synes jeg stadig jeg skylder dig at vide hvad det er jeg finder ulvet, Rickrick.

Det at snakke om at nogen er (eller ikke er) w/w D1, er fuldstændigt ubrugeligt. Der er simpelthen alt for mange kombinationer. Derudover så bliver det endnu mere vagt når du alligevel ikke er 'sikker'. Du skriver i samme kommentar: "[...] at i næppe var w/w med den interaktion D1[...]" og "[...] kan godt se dig og BK lave det stunt som w/w".

Når du så tidligere på dagen har skrevet (#254): "Jeg poster sjældent (aldrig) for bare at poste."

Hvad er det du synes nedenstående kommentar kan bruges til:

rickrick skrev:
Ploven13 skrev:
@ Rickrick
¨
Hvorfor så bange, skriv da et essay om det, og giv os en chance for at reade dig..


Er sgu ikke bange (selv om jeg husker en interaktion mellem os to i en helt anden sammenhæng, hvor du mente at "have et read" på mig).

Min umiddelbare tanke var, at I næppe var w/w med den interaktion D1, men hvis en af jer skulle dø ulv på et senere tidspunkt ville det alligevel give mig creeps, hvis den modsatte begyndte af referere til interaktionen for clearing. Sagt på en anden måde - kan godt se dig og BK lave det stunt som w/w, dog mest unlikely ...


Derudover skriver du 1 time og 13 min før EOD i overført betydning at du hader vognene for derefter at stemme Random (bekræftet villa) bare 3 minutter senere. Du skriver lidt senere at du jo skulle vælge mellem vognene. Hvorfor ikke forsøge at ændre dem?

Det ville da umiddelbart give mest mening, nu hvor du måtte have en klar fornemmelse af at de var v/v.

23-12-2013 17:14 #283

Jeg tror sgu Walth han er ulv, selvom dette er problematisk..CN troede jeg egentlig trollede, men nu er jeg mindre sikker..

Mads tror jeg måske bare tager en pokertilgang til spillet, hvilket er virkeligt svært at læse..

Forstår stadig ikke hvorfor vi hvert eneste spil har denne dag 2, Ploven missede => han er ulv => bum => oh no => han var villa..

23-12-2013 17:15 #284

Tilføjelse:

Jeg kan så se at du rent faktisk når at skifte vogn inden EOD. Det ved jeg ikke lige hvorfor jeg havde misset i første omgang. Der får du selvfølgelig nogle villa-point.

23-12-2013 17:17 #285
Ploven13 skrev:
Jeg tror sgu Walth han er ulv, selvom dette er problematisk..CN troede jeg egentlig trollede, men nu er jeg mindre sikker..

Mads tror jeg måske bare tager en pokertilgang til spillet, hvilket er virkeligt svært at læse..

Forstår stadig ikke hvorfor vi hvert eneste spil har denne dag 2, Ploven missede => han er ulv => bum => oh no => han var villa..


Hvis vi har den hvert eneste spil ville det måske være en meget god idé om du holdt dig lidt i baggrunden ved EOD D1 ;-)
23-12-2013 17:17 #286

Jeg kan faktisk virkelig godt lide Alex i dette spil, hvis han igen er villa, så spiller han fandme godt..

23-12-2013 17:18 #287

@Plov

Hvorfor tror du walth er ulv? Hvem er dine største villas?

23-12-2013 17:18 #288
Nilsson skrev:
Ploven13 skrev:
Jeg tror sgu Walth han er ulv, selvom dette er problematisk..CN troede jeg egentlig trollede, men nu er jeg mindre sikker..

Mads tror jeg måske bare tager en pokertilgang til spillet, hvilket er virkeligt svært at læse..

Forstår stadig ikke hvorfor vi hvert eneste spil har denne dag 2, Ploven missede => han er ulv => bum => oh no => han var villa..


Hvis vi har den hvert eneste spil ville det måske være en meget god idé om du holdt dig lidt i baggrunden ved EOD D1 ;-)


Tja det kan sgu godt være efterhånden, men det ligger bare ikke til mig..
23-12-2013 17:20 #289
Pokernets ME vinder !
Ploven13 skrev:
Jeg tror sgu Walth han er ulv, selvom dette er problematisk..CN troede jeg egentlig trollede, men nu er jeg mindre sikker..


Hvorfor er det problematisk, at du tror jeg er ulv? Virker som en underlig måde at formulere en anklage på.
23-12-2013 17:20 #290

Roberto D1 som villa i nybegynderspillet: 54 posts.
Roberto D1 som x (ulv) i dette spil: 17 posts.

23-12-2013 17:23 #291
Pokernets ME vinder !
Nilsson skrev:
Roberto D1 som villa i nybegynderspillet: 54 posts.
Roberto D1 som x (ulv) i dette spil: 17 posts.


Dette er ikke et forsvar af roberto. Men husk lige at vi er lidt midt i juledagene, folk (mig selv at least) har meget travlt med andre ting ved siden af.

Uanset hvor ulvet du mener han er, synes jeg ikke vi skal lynche folk på baggrund af aktivitet eller mangel på samme i lige netop dette spil (der er vel en grund til det hedder Jule-WW).

Anyways, carry on!
23-12-2013 17:23 #292
CykelNille skrev:
@Plov

Hvorfor tror du walth er ulv? Hvem er dine største villas?


Jeg citere post fra walth om lidt..

Nilsson er villa, Alex og Henrik er nok også, synes Mihan havde villagery tanker i går..Håber dig og Chrja er - Synes ikke Chrja har været det, men er enig i meget af det han skriver, og han forsvare mig. Du havde en villagery dag 1, men OMG hvor du tilter mig i dag, altså det du har gang i, høre ingen steder hjemme i en villa hjerne, og du giver ulvene nogle super fede spots..
23-12-2013 17:23 #293
Pokernets ME vinder !

fwiw synes jeg ikke Robert er en dårlig stemme at all.

23-12-2013 17:24 #294
Pokernets ME vinder !
Ploven13 skrev:
Jeg citere post fra walth om lidt..


Venter i spænding!!!
23-12-2013 17:25 #295
walth skrev:
Hey folkens, så er jeg her! Faldt i søvn kl 18 i går, så havde ikke lige mulighed for at deltage. Læser D1 i dag når jeg får tid.


Faktisk en okay villagery åbningspost, tror han formulere sig anderledes her ofte som ulv..
23-12-2013 17:26 #296

Jeg er med igen, og har fået læst tråden rimeligt igennem med kommentarer tilknyttet til de indlæg jeg fandt interessante:

#4 - CN
Kommer med langt citat af Thingyman, om mekanik og roller. Dette kan jeg godt lide, da det virker ganske relevant for spillet som allerede nu ser kritisk ud for os.
Jeg kan dog ikke lide "Heldigvis ved jeg at Ploven er ulv, så noget godt kom der af i går.", da det virker som meget stærk heat at give, uden at komme med egentlig argumentation.

#5 - Mihan29
Stiller spørgsmål til CN, angående hvordan så mange kunne dø i nat.
Han burde imo ikke være spørgene for 'hvordan' det kan ske, når han udemærket ved det er et mishmash.
Havde han spurgt ind til hvad man kan konkludere ud fra drabende, var det straks et mere naturligt spørgsmål at komme med som rookie villa.
Det at det er henvendt specielt til CN, og ikke bare til alle, virker også mærkeligt. Er han ulv, kender han jo CN's rolle, og kan derfor spørge CN om det, og være ligeglad med hans svar. Er han villa, spørger han fordi han skal bruge svaret. Men hvordan ved han om det svar han får af CN ikke er præget af at CN muligvis er ulv?

#6 - DarkXoiX
Kan godt lide at Dark svarer før CN får mulighed for dette. Det giver mig en opfattelse af at w/w mellem Dark og CN er mere usandsynlig, da ulve nok lader hinanden svare på deres egne spørgsmål de er blevet stillet.

#9 - walth
Fin intro, i betragtning af hans uopmeldte afk hele D1.

#10 - LasVal
Ligger op til Ploven/Molle, uden begrundelse.(Jeg tror dog at begrundelsen ville ligne min egen for hvorfor de er interessante i dag).
Vil der ud over være inaktiv pga. sygdom. Uheldigt oven på en stille D1 fra ham, hvor jeg ikke mindes at have fået villa vibes fra ham.

#12 - LasVal
Kommer med en lang liste over mange af spillerne, dog meget kortfattede kommentarer, og primært bare henvisninger til indlægs-#.
Det er kun hans ulveread på Ploven som indeholder længere sætninger.

#17 - DarkXoiX
Kommer med nogle fine svar til LasVal's punkter om ham.

#39 - henrikthing
Kommer med fin argumentation for hvorfor Molle og Roberto ser ulvede ud. Mindes også villagery tone fra ham i går, hvor han dog ikke var så fremtrædende som jeg husker ham fra tidligere spil.

#43 - henrikthing
Gennemgang af CN's eod spil fra et tidligere spil. Jeg er lidt splittet her, virker underligt at komme med gennemgang af tilsyneladende så lille en detalje, på en dag hvor han har meldt sig afk størstedelen af tiden(altså ikke vil kunne følge op på det). Nu er hans konklussion så at CN er villagery, så han skal jo så netop ikke 'følge op' på baggrund af det.

#52 - rickrick
Jeg kan ikke rigtigt sætte noget som ulvet i den post, men hans måde at skrive på giver mig ulvevibes.

#59 - rickrick
Påstår at både Alien og Rokamp fik en del heat i går, omend jeg selv var en af dem som gav dem lidt kommentarer om få ting der virkede ulvede, så genkender jeg ikke at de skulle havde haft 'en del heat' overhovedet.

#96 - Alexanderbp
Tidligere i tråden havde han skrevet noget i antagelsen om at Zorro stadig er i live, i dette indlæg, går han selv ind og retter på dette, uden at det er blevet kommenteret af andre(? mener jeg), hvilket jeg finder villa'ish.

#162 - walth
Kommer med argumenter for hvorfor Ploven's rim virker ulvede, som jeg godt kan følge.

Generel betragtning af Alex's indlæg, er at han virker meget pro-villa. Har heller ikke bemærket hans typiske ulvede overforbrug af smileys of small talk i trådene.

#218 - robertoloda
Kommer nærmest out of nowhere med et længere svar til henrik, uden at have quoted det indlæg fra henrik han svarer, så det i det mindste kunne give mening for andre også.

#227 og #229 - robertoloda
Kommer med korte svar til mistanker om ham som ulv, hvilket jeg kan se han også gør igen lidt længere ned.
Alt imens at han ikke virker som en der er interesseret i at opklare noget.

23-12-2013 17:26 #297

@Ploven
#286, jeg er selvfølgelig glad for at høre det hvis du er villager, men det giver mig alligevel creeps :D

23-12-2013 17:27 #298
walth skrev:
Nilsson skrev:
Roberto D1 som villa i nybegynderspillet: 54 posts.
Roberto D1 som x (ulv) i dette spil: 17 posts.


Dette er ikke et forsvar af roberto. Men husk lige at vi er lidt midt i juledagene, folk (mig selv at least) har meget travlt med andre ting ved siden af.

Uanset hvor ulvet du mener han er, synes jeg ikke vi skal lynche folk på baggrund af aktivitet eller mangel på samme i lige netop dette spil (der er vel en grund til det hedder Jule-WW).

Anyways, carry on!


Jeg er fuldstændig enig i at han selvfølgelig ikke skal lynches på baggrund af sit aktivitetsniveau udelukkende. Jeg var jo selv fraværende hele dagen i går, så jeg er fuldstændig klar over - og har respekt for - at folk har travlt.

Jeg er imidlertid også ved at læse hans ageren igennem for at sammenligne med gårsdagens ditto.
23-12-2013 17:28 #299

Alex
Dark
NAC
RickRick
(Molle)

Mihan

Lasval MED FED!!!!!!!!!!!!!/robert

Lasval er et kanon lynch da han både giver info om Molle og Ploven på samme tid.

23-12-2013 17:29 #300

Derudover er Lasval likely ulv med hans d1.

23-12-2013 17:29 #301
Pokernets ME vinder !

Hvis jeg er seer, peekede jeg Alex villa n0, og mit peek blev desværre randed i går til Alien :/

23-12-2013 17:30 #302
walth skrev:
Efter at have læst D1:

Villaleans:
Alex
Chrja
NAC
Dark
Mihan
CN

Ulveleans:
Bridge
Ploven
Molle
Rickrick

Er på iPad så svært at gå i detaljer med begrundelser


Længden på listerne er villagery, men især "ulveholdet" falder i øjnene, Walth har typisk en alternativ tilgang til spillet, og hans dag 1 reads flyver ofte fra højre til venstre, ændre sig konstant og er ofte modsat af de generelle tendenser i tråden(ikke en dårlig ting), men her består ulveholdet pretty much af alle de spillere som må forventes at kunne blive vogne i dag..Han har altså mange muligheder op til lynch..
23-12-2013 17:30 #303

Lol walth :D :D :D :D

23-12-2013 17:31 #304

Nu fortæller jeg det, da det allerede er blevet nævnt i tråden en gang før, men der har ikke været nogen n0 action overhovedet, stod i regelsættet :)

23-12-2013 17:31 #305
Pokernets ME vinder !
Ploven13 skrev:
walth skrev:
Efter at have læst D1:

Villaleans:
Alex
Chrja
NAC
Dark
Mihan
CN

Ulveleans:
Bridge
Ploven
Molle
Rickrick

Er på iPad så svært at gå i detaljer med begrundelser


Længden på listerne er villagery, men især "ulveholdet" falder i øjnene, Walth har typisk en alternativ tilgang til spillet, og hans dag 1 reads flyver ofte fra højre til venstre, ændre sig konstant og er ofte modsat af de generelle tendenser i tråden(ikke en dårlig ting), men her består ulveholdet pretty much af alle de spillere som må forventes at kunne blive vogne i dag..Han har altså mange muligheder op til lynch..


Det her passer jo ikke?
23-12-2013 17:32 #306
Pokernets ME vinder !
Alexanderbp skrev:
Nu fortæller jeg det, da det allerede er blevet nævnt i tråden en gang før, men der har ikke været nogen n0 action overhovedet, stod i regelsættet :)


Skidt seer cover i så fald!

Withdrawn I guess? :D
23-12-2013 17:32 #307

@Ploven
Stem mig lige, og unvote igen bagefter

anyway, jeg bliver nødt til at smutte igen

23-12-2013 17:32 #308
walth skrev:
Bridgeking skrev:
Walth

hvorfor er jeg ulv ?


Jeg tror oftere, at en erfaren spiller der "overser" et NK er ulv der faker, end han er en villa der rent faktisk har overset det.


Det her er for nemt, og iøvrigt ikke et dag 1 read - derudover er det forkert..
23-12-2013 17:33 #309
Pokernets ME vinder !
Ploven13 skrev:
walth skrev:
Bridgeking skrev:
Walth

hvorfor er jeg ulv ?


Jeg tror oftere, at en erfaren spiller der "overser" et NK er ulv der faker, end han er en villa der rent faktisk har overset det.


Det her er for nemt, og iøvrigt ikke et dag 1 read - derudover er det forkert..


Hvor skriver jeg det er et D1 read? Jeg læste da obv også starten på D2 tråden da jeg kommenterede i den i morges? Det siger vel sig selv.

Det er muligt det er forkert i din optik, men vi tænker tilsyneladende ikke ens?
23-12-2013 17:35 #310
walth skrev:
Bridgeking skrev:
walth


Baseret på, at jeg har ulvelean på dig, eller hvordan?


Folk der har spillet turbo med Walth bør kigge lidt på tonen i hans indlæg, fx her..
Måske det bare er julefreden der er kommet over ham, men det er sgu weird..
23-12-2013 17:35 #311

Følgende ser jeg som muligt lynch i dag:
LasVal
robertoloda
Mihan27
rickrick
Ploven13

Molle har jeg ikke bemærket så meget fra endnu, at jeg har et read. Han var dog blandt de to overlevende af de fem som stemte Random.
En af dem med ulveread på ham der kan opsummere hvorfor han er interessant?

23-12-2013 17:36 #312
walth skrev:
Alexanderbp skrev:
Roberts EOD giver ingen mening


Jeg tror der er gode chancer for robert er ulv, ved nærmere eftertanke/hurtig gennemlæsning. Men jeg mener stadig at Ploven bør være vores lynch i dag.


Igen tonen, den er så sygt afdæmpet og der er ingen aggression what so ever..
23-12-2013 17:39 #313
Pokernets ME vinder !

Haha, det er fandme ren Inception det her Ploven

23-12-2013 17:42 #314

@ Walth

Nu har jeg læst 122 post / interaktioner du har haft i dag, og du har intet skrevet? Du har skrevet Alex og CN er villas og jeg er bedste lynch..

Du har ikke nævnt 80+% af spillerene, og du er ikke kommet frem til noget nyt siden din
ubegrundede readliste i starten af dagen..

Er du uenig? Er det sådan du spiller villa?

23-12-2013 17:43 #315

Jeg troede ellers du læste mig godt, Alex :-/
Kan nu egentlig godt forstå dig, da jeg åbenbart håndtere heat rigtig dårligt (Zorro confirmed villa mente det samme. :-/)

Hvorfor er chrja den eneste som kan læse mig korrekt!?

Ved sgu ikke om det er godt eller skidt - for chrja.

I øvrigt giver det ulvepoints til alle dem som ikke har mig meget villa eller meget ulv.
Med min EOD i går, burde alle have en klar holdning til mig.

Min stemme bliver Molle eller Ploven i dag.

I øvrigt er det ikke en skid TMI at jeg vælger at hardefende Random.
Jeg vælger at stole på mit read og så er jeg ret ligeglad hvordan det får mig til at se ud.
At min topulv også er vogn gør det obv nemmere, men til sidst mente jeg faktisk at i skulle stemme mig over Random.
Udmeldingen kom godt nok lidt sent (troede vi havde HELE :00).

Kigger ind igen senere.

23-12-2013 17:43 #316

@ Alex

Prøv lige at læse Ctrl f Walth igennem, og se blandt andet hans mega creepy samtaler med CN..

23-12-2013 17:46 #317

@ Lasval

Forklar mig lige logikken i det defend af Random? Du vil bytte liv med en hvis rolle du ikke kender, du udelukker dig selv som vigtig PR, og hvis Random bliver lynched som ulv, så hænger du næste dag 100/100 gange..

Synes du det er fedt?

Og når han så claimer angel, så ved du oven i købet at han såfremt du var readless så er Random ulv 90+% af gangene..

23-12-2013 17:49 #318

Okay angående Roberto D1 i går og hvorfor han 95% sikkert er ulv (17 posts):

Hans 10 første posts i går omhandler egen intro, ligegyldig snak omkring BK's PM samt et enkelt mekanisk spørgsmål.

Da han vender tilbage i tråden over 4 timer senere undrer han sig over at Molle er blevet vogn, og foreslår sig selv i stedet. Det giver absolut ingen mening. Fra en villas synspunkt er det jo ikke specielt smart at ofre sig selv som sikker villa, frem for en man har et D1 villaread på.

Herefter sponger han blot molle, som han tilsyneladende har sit eneste read på efter +500 posts.

Robertos villaspil i nybegynderspillet (54 posts):

Den KLART mest aggressive og bedst spillende spiller, med flest rigtige reads (både på ulve og villas). Der er så markant forskel i spillestil at jeg simpelthen ikke kan tro at han er villa i det spil her.

Hvis andre har lyst til at tjekke:

www.pokernet.dk/forum/nybegynder-werewolf-efteraar-2013.html

23-12-2013 17:50 #319
Administrator

læser op

23-12-2013 17:50 #320
Alexanderbp skrev:
@Ploven
#286, jeg er selvfølgelig glad for at høre det hvis du er villager, men det giver mig alligevel creeps :D


Viste det ville give dig creeps da jeg skrev det ;) Det må tilgengæld være en flad fornemmelse hvis du er ulv :D
23-12-2013 17:51 #321

@ CN

Lurker du bare?

23-12-2013 17:53 #322
Ploven13 skrev:
@ Walth

Nu har jeg læst 122 post / interaktioner du har haft i dag, og du har intet skrevet? Du har skrevet Alex og CN er villas og jeg er bedste lynch..

Du har ikke nævnt 80+% af spillerene, og du er ikke kommet frem til noget nyt siden din
ubegrundede readliste i starten af dagen..

Er du uenig? Er det sådan du spiller villa?


Er du uenig Walth? Du kan jo selv læse efter, du har produceret absolut ingenting hele dagen..
23-12-2013 17:55 #323
Administrator
walth skrev:
Bridgeking skrev:
Nej det er fordi jeg vil lynche dig din ulv


Tager det næsten som en fornærmelse, at du mener jeg skulle spille sådan her som ulv :(


Spiller sådan her?:

afk/utr dag 1

giver mig ulve point for en brøler

har alex villa selvom han laver den samme brøler

skriver post 153

Påstår du ikke rigtigt læser alex igennem da han er din største villa (wtf)



Ja sådan mener jeg nemlig du spiller som ulv :(


23-12-2013 18:02 #324
Pokernets ME vinder !
Ploven13 skrev:
@ Walth

Nu har jeg læst 122 post / interaktioner du har haft i dag, og du har intet skrevet? Du har skrevet Alex og CN er villas og jeg er bedste lynch..

Du har ikke nævnt 80+% af spillerene, og du er ikke kommet frem til noget nyt siden din
ubegrundede readliste i starten af dagen..

Er du uenig? Er det sådan du spiller villa?


Hvorfor sidder du og lyver Ploven? Du har løjet 2 gange nu, det er ustyrligt tiltende. Hvis du lyver om én ting mere, så gider jeg ikke bruge mere tid på at forsvare mig overfor dig.

Tilbageværende spillere foruden mig selv (har understreget dem jeg har kommenteret på/interageret med udenfor en read liste):

Bridgeking
Mollematen
chrja
henrikthing
Alexanderbp
CykelNille
LasVal
DarkXoiX
Nilsson
Mihan29
Vidx
Madsmk
robertoloda
NotACop
rickrick
Ploven13
23-12-2013 18:03 #325
Pokernets ME vinder !

@Ploven

Gider du i øvrigt svare mig på #289, #305 og #309? Eller skal du finde flere ting at lyve om i stedet?

23-12-2013 18:03 #326
Administrator
walth skrev:
Hvis jeg er seer, peekede jeg Alex villa n0, og mit peek blev desværre randed i går til Alien :/


Der er desværre ingen redirectors med mr wolf
23-12-2013 18:04 #327
Administrator

Nå det trak du tilbage sorry

23-12-2013 18:04 #328
Pokernets ME vinder !
Bridgeking skrev:
walth skrev:
Hvis jeg er seer, peekede jeg Alex villa n0, og mit peek blev desværre randed i går til Alien :/


Der er desværre ingen redirectors med mr wolf


ååååååååååååh please, jeg lavede seer cover, det gør jeg i alle spil. Læs op på det. Jeg anede ikke der ikke var n0 actions. Videre plz.
23-12-2013 18:05 #329
Administrator
walth
23-12-2013 18:05 #330
Administrator
walth skrev:
Bridgeking skrev:
walth skrev:
Hvis jeg er seer, peekede jeg Alex villa n0, og mit peek blev desværre randed i går til Alien :/


Der er desværre ingen redirectors med mr wolf


ååååååååååååh please, jeg lavede seer cover, det gør jeg i alle spil. Læs op på det. Jeg anede ikke der ikke var n0 actions. Videre plz.


ja det så jeg (post 327)
23-12-2013 18:07 #331
Pokernets ME vinder !
Ploven13 skrev:
Ploven13 skrev:
@ Walth

Nu har jeg læst 122 post / interaktioner du har haft i dag, og du har intet skrevet? Du har skrevet Alex og CN er villas og jeg er bedste lynch..

Du har ikke nævnt 80+% af spillerene, og du er ikke kommet frem til noget nyt siden din
ubegrundede readliste i starten af dagen..

Er du uenig? Er det sådan du spiller villa?


Er du uenig Walth? Du kan jo selv læse efter, du har produceret absolut ingenting hele dagen..


Sorry men nu bliver jeg bare irriteret. DET ER FUCKING LILLE JULEAFTEN? Jeg er hjemme og besøge min forældre som jeg ser MAX 2 gange om året. Beklager jeg ikke kan sidde i 10 timer straight og læse op på WW fordi jeg tilfældigvis missede D1. Jeg har bidraget med det jeg føler jeg kan. Hvis du flipper villa, og seriøst mener jeg har spillet skidt, så køber jeg gerne en 30min lektion af dig efter spillet.
23-12-2013 18:07 #332

@Alex

Hvor mange har efterhånden stemt på dig, og hvad er status over det?

@Walth

Status på dit pokerindlæg?

23-12-2013 18:08 #333
Pokernets ME vinder !
Mollematen skrev:
@Walth

Status på dit pokerindlæg?


Tror ikke det er pro village at svare på det her, det kan nærmest kun komme ulvene til gode, og aldrig village. Dno, kan ikke lige lure det.
23-12-2013 18:09 #334
Administrator

Jeg har følgende som villas:

alex
rick
cn
dark
nac

ikke nødvendigvis i prio rækkefølge

23-12-2013 18:10 #335
walth skrev:
Ploven13 skrev:
Jeg tror sgu Walth han er ulv, selvom dette er problematisk..CN troede jeg egentlig trollede, men nu er jeg mindre sikker..


Hvorfor er det problematisk, at du tror jeg er ulv? Virker som en underlig måde at formulere en anklage på.


Det er problematisk ud fra det synspunkt at du pusher mig, og at du har været afk dag 1..Det var altså ud fra et spiludviklings synspunkt..

Angående #305, så er det sådan jeg husker dig fra turbos, du får hele tiden nye indskydelse, presser folk, joker rundt, bliver sur og tiltet osv. Er dette forkert? Du gør ingen af delene i dette spil..

Du skrev noget med efter at du havde læst dag 1 i din readliste, men det er ikke så vigtigt..
Jeg har aldrig set en erfaren fake den slags bevidst, ALDRIG! Ergo er det rolleneutralt/hældende til villa, da villas er mere likely til ikke at være inde i den slags..
23-12-2013 18:13 #336
Pokernets ME vinder !
Ploven13 skrev:
Angående #305, så er det sådan jeg husker dig fra turbos, du får hele tiden nye indskydelse, presser folk, joker rundt, bliver sur og tiltet osv. Er dette forkert? Du gør ingen af delene i dette spil..


Jamen det her er ikke et turbo spil? Jeg BEHØVES ikke skrive tingene instant som de falder mig ind, jeg kan godt bruge ekstra tid på at formulere det, når det er et normalt spil?

Mht. nye indskyldelser så pas, jeg følger oftest mine reads i turbos. Og jeg pusher gerne folk på baggrund af meta, som måske fremstår som en indskyldelse for dig, dno.
23-12-2013 18:15 #337
Pokernets ME vinder !

Og i øvrigt, du giver mig en masse heat, men alligevel mener du jeg er villa på baggrund af min allerførste kommentar? Hvad foregår der?

23-12-2013 18:16 #338
Pokernets ME vinder !
Bridgeking skrev:
walth


Det lader ikke til jeg kommer nogen vegne omkring min rolle i det her spil med dig. Så hvis du for eftertiden forventer svar på tiltale, så bør du konktretisere tingene. Forstår ikke hvorfor du tunneller mig, men det virker ikke til jeg kan gøre noget ved det at all.
23-12-2013 18:18 #339
walth skrev:
Ploven13 skrev:
Ploven13 skrev:
@ Walth

Nu har jeg læst 122 post / interaktioner du har haft i dag, og du har intet skrevet? Du har skrevet Alex og CN er villas og jeg er bedste lynch..

Du har ikke nævnt 80+% af spillerene, og du er ikke kommet frem til noget nyt siden din
ubegrundede readliste i starten af dagen..

Er du uenig? Er det sådan du spiller villa?


Er du uenig Walth? Du kan jo selv læse efter, du har produceret absolut ingenting hele dagen..


Sorry men nu bliver jeg bare irriteret. DET ER FUCKING LILLE JULEAFTEN? Jeg er hjemme og besøge min forældre som jeg ser MAX 2 gange om året. Beklager jeg ikke kan sidde i 10 timer straight og læse op på WW fordi jeg tilfældigvis missede D1. Jeg har bidraget med det jeg føler jeg kan. Hvis du flipper villa, og seriøst mener jeg har spillet skidt, så køber jeg gerne en 30min lektion af dig efter spillet.


WW er et hygge spil, og jeg holder selv meget af hygge med familien(bor selv langt væk hjemmefra), så er ked af hvis du føler jeg presser dig til at bruge for meget tid på dette spil..Jeg stopper nu, så må vi bare være enige om at være uenige omkring reads/indhold i spillet..
23-12-2013 18:19 #340

Jeg tager en pause nu her..

23-12-2013 18:20 #341
Pokernets ME vinder !

@Ploven

Jeg vil gerne lige have du forholder dig til, at din kommentar med at jeg ikke har nævnt +80% af spillerne IKKE er sand. Gider du bekræfte det?

23-12-2013 18:21 #342
Administrator
walth skrev:
Bridgeking skrev:
walth


Det lader ikke til jeg kommer nogen vegne omkring min rolle i det her spil med dig. Så hvis du for eftertiden forventer svar på tiltale, så bør du konktretisere tingene. Forstår ikke hvorfor du tunneller mig, men det virker ikke til jeg kan gøre noget ved det at all.


Du synes ikke jeg har begrundet ?

Jeg synes nemlig slet ikke du har kommenteret på det jeg har skrevet
23-12-2013 18:24 #343

@Walth

Kan du linke til et spil hvor du er henholdsvis ulv og villa (turbo/nonturbo)?

23-12-2013 18:24 #344

og det er så sjovt nok to spil jeg leder efter her.

23-12-2013 18:31 #345
CykelNille skrev:
Chrja mister alle villapoint for at pushe et lynch af mig i dag. Hvis det lykkes ham at få mig mislynched i dag, må han ikke overleve til ML medmindre han er peeked eller mekanisk clear!

Jeg kan ikke rigtig være med til EOD, da jeg tager en halv fridag pga. julefrokost. Alle der vil stemme mig, har et dugfriskt ulvespil fra denne uge, som I kan læse op på. Hvis I stadig mener jeg er ulvet, er I enten ulve eller håbløst ringe. Jeg har flere posts i dette spil, som jeg ikke er i nærheden af at lave i sidste spil, hvor jeg nærmest kun snakker reads.

Gider ikke bruge mere tid på at forsvare mig.

Stemmer alien i stedet.


Hvad er det for nogle posts du ikke er i nærheden af at lave som du lavede inden #379?

Og link til dit dugfiske ulvespil?
23-12-2013 18:31 #346

"som ulv" må gerne tilføjes et random sted i sætningen.

23-12-2013 18:34 #347
Alexanderbp skrev:
@Mihan
Hvordan hænger det her sammen

Mihan29 skrev:
Random. Kan godt lide hans tone generelt, og føler han gerne vil have andre skal læse ham, hvilket jeg i hans tilfælde finder villaish.

madsmk. Har spillet to spil med madsmk, begge gange har han været villa og hans start idag minder meget om vores første spil hvor han hopper ind og ud af tråden, og når han endelig skriver noget er det meget konkret.

Zorro. Han er bare villa i sin tone i guess.

Rokamp. Kan se det allerede er blevet vendt i tråden, at mads mener han minder om sit første ulvespil, hvilket jeg er meget enig i. I sammen spil undgik han også at angribe andre for andet end ekstremt obvious ting.


Mihan29 skrev:
Bridgeking skrev:
ingen der er med på rick ?


Jeg er meget klar på Rickrick


Nu skrev jeg jo kun reads på 5 forskellige personer.

Grunden til jeg er meget klar på RR er at jeg synes det på et tidspunkt bar hen imod at Random og LasVal skulle være vognene. Random var et af mine klare villareads, og var på ingen måde interesseret i at lynche LasVal ej heller.

BK skriver om vi ikke skal lynche RR, en person som jeg anser som ret ulvet, så why not.
23-12-2013 18:34 #348
walth skrev:
Ploven13 skrev:
@ Walth

Nu har jeg læst 122 post / interaktioner du har haft i dag, og du har intet skrevet? Du har skrevet Alex og CN er villas og jeg er bedste lynch..

Du har ikke nævnt 80+% af spillerene, og du er ikke kommet frem til noget nyt siden din
ubegrundede readliste i starten af dagen..

Er du uenig? Er det sådan du spiller villa?


Hvorfor sidder du og lyver Ploven? Du har løjet 2 gange nu, det er ustyrligt tiltende. Hvis du lyver om én ting mere, så gider jeg ikke bruge mere tid på at forsvare mig overfor dig.

Tilbageværende spillere foruden mig selv (har understreget dem jeg har kommenteret på/interageret med udenfor en read liste):

Bridgeking
Mollematen
chrja
henrikthing
Alexanderbp
CykelNille
LasVal
DarkXoiX
Nilsson
Mihan29
Vidx
Madsmk
robertoloda
NotACop
rickrick
Ploven13


Jeg vil godkende mig selv, CN, Bridge, Alex, Mihan og måske ROberto

Kan du så fortælle mig hvor mange af disse interaktioner du selv har startet/ikke er blevet tvunget ind i?
23-12-2013 18:35 #349
walth skrev:
Bridgeking skrev:
Nej det er fordi jeg vil lynche dig din ulv


Tager det næsten som en fornærmelse, at du mener jeg skulle spille sådan her som ulv :(


Er det ikke meningen at man som ulv skal spille ligesom man gør som villa? Såfremt at du mener at du spiller godt som villa (og det er jeg ret sikker på at du gør), så er den her kommentar ret underlig. Ellers skulle du bevidst ikke balancere dit ulve- og villaspil?

Gider du uddybe?
23-12-2013 18:35 #350

Nu er jeg altså afk..

23-12-2013 18:36 #351

Jeg er på mobil, kan ikke søge på nogen ploven

@molle
Jeg mangler 1

23-12-2013 18:36 #352
Alex
23-12-2013 18:37 #353
Unvote
23-12-2013 18:39 #354
NotACop skrev:

#5 - Mihan29
Stiller spørgsmål til CN, angående hvordan så mange kunne dø i nat.
Han burde imo ikke være spørgene for 'hvordan' det kan ske, når han udemærket ved det er et mishmash.
Havde han spurgt ind til hvad man kan konkludere ud fra drabende, var det straks et mere naturligt spørgsmål at komme med som rookie villa.
Det at det er henvendt specielt til CN, og ikke bare til alle, virker også mærkeligt. Er han ulv, kender han jo CN's rolle, og kan derfor spørge CN om det, og være ligeglad med hans svar. Er han villa, spørger han fordi han skal bruge svaret. Men hvordan ved han om det svar han får af CN ikke er præget af at CN muligvis er ulv?



Comeonnnnn, jeg ved godt det er mishmash, men kunne ikke forstå hvordan der kunne blive lynchet 3 om natten, troede faktisk at ulvene kunne lynche to som std efter det.
Har ikke noget godt svar på hvorfor jeg skrev direkte til CN, troede måske han var den eneste der var vågen.
23-12-2013 18:39 #355

Læser lige det hele igennem og har en readliste inden for 25 sec.

23-12-2013 18:44 #356

Min stemme går til Loda, kan ikke være på mere i dag!

Glædelig jul til alle!

23-12-2013 18:45 #357

Hvem er loda?

23-12-2013 18:45 #358
Mihan29 skrev:
Læser lige det hele igennem og har en readliste inden for 25 sec.


Lækker selvironi.


____


Glædelig jul, Dark

____

Nogen i tråden?
23-12-2013 18:46 #359
Alexanderbp skrev:
Hvem er loda?


Robertoloda
23-12-2013 18:46 #360
Ploven13 skrev:
@ Lasval

Forklar mig lige logikken i det defend af Random? Du vil bytte liv med en hvis rolle du ikke kender, du udelukker dig selv som vigtig PR, og hvis Random bliver lynched som ulv, så hænger du næste dag 100/100 gange..

Synes du det er fedt?

Og når han så claimer angel, så ved du oven i købet at han såfremt du var readless så er Random ulv 90+% af gangene..


Fra et objektivt synspunkt er der nok ingen logik. Granded. Var det dumt? Måske. Fik jeg outet min rolle? Måske. Var jeg sikker på at Random ikke var ulv? JA. Så sikker som man nu kan være.

Grunden til at folk nok ikke lytter så meget til spillere, der bare skriver "Det er et gutfeel" er pga. at argumentationen ikke er til stede, det er jo klart.
Jeg kunne slet slet ikke nå at skrive mine tanker om hvorfor Random var villa, primært pga. det VAR et gutfeel, men også fordi tiden ikke var til det.
Derfor prøvede jeg en anden approach, og prøvede at få jer til at stemme på mig, for at redde Random. Jeg kender min egen rolle - jeg var sikker på at Random ikke var ulv - det måtte være plus +EV (fra mit POV) at redde Random at any cost.

Havde det været et vanilla spil, havde jeg ikke gjort, som jeg gjorde. Men føler at dette spil er en udemærket chance, for at bevise noget overfor mig selv.
Jeg tager gerne lynches over folk jeg tror er villas. Det er en lidt ny approach, og så må det bare bære eller briste.
Folk er mere likely til at stole på mig, hvis jeg stoler 100% på mig selv.
Derudover når jeg så dør, og min rolle bliver revealed, tror/håber jeg på, at mine reads får en lidt større betydning.

Set i bakspejlet, føler jeg at det var den rigtige beslutning. Det lykkedes ikke og så kommer vi til downsiden, hvilket du selv forklarer i posten ovenover.

Fra jeres synspunkt <-og er care om dette lyder ulvet - Så er faktum, at jeg prøver noget nyt. Derfor forstår jeg godt hvorfor nogle syntes det er ulvet, da jeg måske afviger fra mit normale villaspil. Men at DU ALEX syntes det er ulvet, er sgu lidt meh.
Hvorfor? - fordi du selv har sagt at du tog en alternativ approach i sidste spil som villa.

Hvis jeg er readless på Random, hvorfor ville jeg så defende ham?
Hvis han claimer Angel, hvorfor er han så mere likely til at være ulv?

Du må meget gene forklare mig det, for forstår det altså ikke.

For at lade min holdning skimme igennem, så lad os antage at der var lynch om 5 min.
Lad os antage at mig og CN er vogne.
Jeg vil igen opfrodre jer til at stemme mig over CN.
23-12-2013 18:48 #361

@Alex

Hvad kan du så nu?

Er ikke tryg ved, at du kan få 5 personer til at lege med så nemt.

Kunne forstå det, hvis du havde været super villagery, men det har du imo ikke. Og det er endda ikke fordi du har mig som topwolf.

23-12-2013 18:49 #362

Jeg er lige blevet inviteret ud og spise - undskyld min manglende deltagelse i dag!

Jeg har læst det meste af i dag og er uenige med de fleste.

Cykel er stadig ulvet - Hans flippen af read af mig på baggrund af at jeg pusher ham er ulvet. Han påstår jeg som ulv går efter at få stærke spillere lynchet dag 1, det som sådan rigtigt - men han ved også fint at jeg er fuldstændig ligeglad med folks ry hvis jeg mener de er ulvet - se bare det spil der sluttede for 4-5 dage siden den dag jeg subber ind pusher jeg Dura, Cn og Chrisrjdk (2 ulve btw)

Lasval i går var villagery for ham - Det kan godt være det retarderet at foreslå man lyncher en for ham ukendt random over ham selv, men han gør det ikke som ulv - som ulv tænker man over den slags ting, som villager agere man instinktivt uden at tænke sig om.

Ploven var villagery i går, i tænker for meget på resultatet - den måde han var frustreret på over hvordan eod foreløb var villagery fra ham.

Ploven har ret i at walth's tone mangler aggresivitet, men hans "fake"cover hvor han både glemmer manglende n0 og redirecter er vanvittig villagery.

Madsmk post #249 er mega ulvet - Jeg kan slet ikke følge den deduktion han har.

Dark, Henrik og NAC er ca aldrig ulve - Hvis vi aldrig lyncher dem, så vi godt på vej.

BK er villager så han er slet ikke en mulighed.

Robertolada og mollematen er ulvet på ca samme måde - De er der lidt men de aner ikke hvad de skal skrive. og når de skriver, så det om halv ligegyldige ting.

23-12-2013 18:49 #363
Pokernets ME vinder !
Nilsson skrev:
walth skrev:
Bridgeking skrev:
Nej det er fordi jeg vil lynche dig din ulv


Tager det næsten som en fornærmelse, at du mener jeg skulle spille sådan her som ulv :(


Er det ikke meningen at man som ulv skal spille ligesom man gør som villa? Såfremt at du mener at du spiller godt som villa (og det er jeg ret sikker på at du gør), så er den her kommentar ret underlig. Ellers skulle du bevidst ikke balancere dit ulve- og villaspil?

Gider du uddybe?


Nuvel, jo man skal da balancere sit spil, så man ikke er nem at kende som ulv, men omvendt skal man heller ikke balancere det FOR meget, da det ikke er pro village at være 100% balanceret, idet du kun kan blive clearet mekanisk, you see?

Jeg vælger at tro, at jeg som ulv tager en mere passiv tilgang til D2, når nu jeg tilfældgivis var væk hele D1.
23-12-2013 18:51 #364
Pokernets ME vinder !
Ploven13 skrev:
walth skrev:
Ploven13 skrev:
@ Walth

Nu har jeg læst 122 post / interaktioner du har haft i dag, og du har intet skrevet? Du har skrevet Alex og CN er villas og jeg er bedste lynch..

Du har ikke nævnt 80+% af spillerene, og du er ikke kommet frem til noget nyt siden din
ubegrundede readliste i starten af dagen..

Er du uenig? Er det sådan du spiller villa?


Hvorfor sidder du og lyver Ploven? Du har løjet 2 gange nu, det er ustyrligt tiltende. Hvis du lyver om én ting mere, så gider jeg ikke bruge mere tid på at forsvare mig overfor dig.

Tilbageværende spillere foruden mig selv (har understreget dem jeg har kommenteret på/interageret med udenfor en read liste):

Bridgeking
Mollematen
chrja
henrikthing
Alexanderbp
CykelNille
LasVal
DarkXoiX
Nilsson
Mihan29
Vidx
Madsmk
robertoloda
NotACop
rickrick
Ploven13


Jeg vil godkende mig selv, CN, Bridge, Alex, Mihan og måske ROberto

Kan du så fortælle mig hvor mange af disse interaktioner du selv har startet/ikke er blevet tvunget ind i?


Hvordan er det relevant? Der har ikke været behov for at starte yderligere ting, synes du? Normalt starter jeg ting for at få reaktioner ud af folk, men der har været rigeligt at tage fat på i forvejen, og jeg føler ikke jeg har tiden til at sidde og stikke til 8 mand simultant for at finde ud af hvem af dem der virker villa/ulvede.
23-12-2013 18:56 #365
walth skrev:
Nilsson skrev:
walth skrev:
Bridgeking skrev:
Nej det er fordi jeg vil lynche dig din ulv


Tager det næsten som en fornærmelse, at du mener jeg skulle spille sådan her som ulv :(


Er det ikke meningen at man som ulv skal spille ligesom man gør som villa? Såfremt at du mener at du spiller godt som villa (og det er jeg ret sikker på at du gør), så er den her kommentar ret underlig. Ellers skulle du bevidst ikke balancere dit ulve- og villaspil?

Gider du uddybe?


Nuvel, jo man skal da balancere sit spil, så man ikke er nem at kende som ulv, men omvendt skal man heller ikke balancere det FOR meget, da det ikke er pro village at være 100% balanceret, idet du kun kan blive clearet mekanisk, you see?

Jeg vælger at tro, at jeg som ulv tager en mere passiv tilgang til D2, når nu jeg tilfældgivis var væk hele D1.


Teoretisk er jeg i udgangspunktet enig, men jeg tvivler stærkt på at der nogensinde er nogen der kan spille 100% ens som ulv og villa. Og om det er pro village at være for balanceret er vel irrelevant, da man vel er egoistisk uanset rolle?

Jeg er faktisk også uenig teoretisk nu hvor jeg har skrevet den sidste sætning, haha.
23-12-2013 19:01 #366
LasVal skrev:
Ploven13 skrev:
@ Lasval

Forklar mig lige logikken i det defend af Random? Du vil bytte liv med en hvis rolle du ikke kender, du udelukker dig selv som vigtig PR, og hvis Random bliver lynched som ulv, så hænger du næste dag 100/100 gange..

Synes du det er fedt?

Og når han så claimer angel, så ved du oven i købet at han såfremt du var readless så er Random ulv 90+% af gangene..


Fra et objektivt synspunkt er der nok ingen logik. Granded. Var det dumt? Måske. Fik jeg outet min rolle? Måske. Var jeg sikker på at Random ikke var ulv? JA. Så sikker som man nu kan være.

Grunden til at folk nok ikke lytter så meget til spillere, der bare skriver "Det er et gutfeel" er pga. at argumentationen ikke er til stede, det er jo klart.
Jeg kunne slet slet ikke nå at skrive mine tanker om hvorfor Random var villa, primært pga. det VAR et gutfeel, men også fordi tiden ikke var til det.
Derfor prøvede jeg en anden approach, og prøvede at få jer til at stemme på mig, for at redde Random. Jeg kender min egen rolle - jeg var sikker på at Random ikke var ulv - det måtte være plus +EV (fra mit POV) at redde Random at any cost.

Havde det været et vanilla spil, havde jeg ikke gjort, som jeg gjorde. Men føler at dette spil er en udemærket chance, for at bevise noget overfor mig selv.
Jeg tager gerne lynches over folk jeg tror er villas. Det er en lidt ny approach, og så må det bare bære eller briste.
Folk er mere likely til at stole på mig, hvis jeg stoler 100% på mig selv.
Derudover når jeg så dør, og min rolle bliver revealed, tror/håber jeg på, at mine reads får en lidt større betydning.

Set i bakspejlet, føler jeg at det var den rigtige beslutning. Det lykkedes ikke og så kommer vi til downsiden, hvilket du selv forklarer i posten ovenover.

Fra jeres synspunkt <-og er care om dette lyder ulvet - Så er faktum, at jeg prøver noget nyt. Derfor forstår jeg godt hvorfor nogle syntes det er ulvet, da jeg måske afviger fra mit normale villaspil. Men at DU ALEX syntes det er ulvet, er sgu lidt meh.
Hvorfor? - fordi du selv har sagt at du tog en alternativ approach i sidste spil som villa.

Hvis jeg er readless på Random, hvorfor ville jeg så defende ham?
Hvis han claimer Angel, hvorfor er han så mere likely til at være ulv?

Du må meget gene forklare mig det, for forstår det altså ikke.

For at lade min holdning skimme igennem, så lad os antage at der var lynch om 5 min.
Lad os antage at mig og CN er vogne.
Jeg vil igen opfrodre jer til at stemme mig over CN.


Jeg tror ikke jeg har skrevet at jeg fandt det ulvet, tværtimod - jeg prøvede bare at forklare at det er super skidt og ikke særlig logisk..
Chrja pointere også hvorfor det gør det villagery..

Fordi han er polariseret til angel/ulv, og som ulv claimer han altid noget, og seer giver ingen mening..

Forhelved Las, jeg har så svært ved at se dig gøre nogen af de ting du gør som villa, og så laver du det stunt i går, og nu det her indlæg, som bare er sygt villagery..

Dig og CN er begge nogle klaphatte..
23-12-2013 19:02 #367
madsmk skrev:
Villa

CN -> Gør meget for at hjælpe, er ok aggressiv, fremhæver villapoint hos folk der er døde villas.
Henrik -> God arbejdsindsats, aktivitet plejer at være villa-lean right? (btw thumps up for din F3 sidste spil)
Dark -> Generel fri tone, hurtige svar.
NAC -> aggressiv, spørger ind, søger diskussionen.
Mihan -> Helt enig med hans readliste i #225,
rickrick -> Er også ret aggressiv, kommenterer løbende med korte statements (fremhæver dog løbende mange gange, at han ikke er en af "de erfarne", og at "de erfarne" skal passe på med at læse for meget osv osv. Pusher rigtig meget på for 2 vogne, mekanisk spil (og her ved vi at den ene vogn var villa). Er rickrick ulv, så er LAsval næsten helt sikkert villa.
LasVal -> Forsvarer sig mod Plovens angreb, ved at gå til modangreb og kalde Ploven ulv. Er det ikke en mere villa'et tankegang? PRøver at redde Random. Giver ingen mening som ulb, når stemmerne er så tætte med to min til EOD, hvor en enkelt stemmeflytning vil ændre udfaldet. LasVal er imho meget sikkert villa.

Ulvet:
Ploven pusher LasVal som ikke rigtig har bidraget, lige efter at lasval melder sig ind i tråden igen med en "er her til EOD, komemr med mine tanker hurtigst". For mig at se, er det ret ulvet ikke at vente til at han er kommet med sine tanker. (og i øvrigt et vildt tyndt grundlag, da Lasval ikke havde mange posts op til). Stadig halvanden time til EOD på det tidspunkt. Går uden for vognene og pusher Random til sidst. Altså sick at CFD'e en rutineret aktiv spiller på D1. Ulvet


Andet: Undrer mig derudover at Chrja vælger at stemme CN. ALtså CN har vist god aktivitet, imho en ret så villagery tone og er det ikke dumt at indikere et push på ham, når man ikke selv er der i EOD og kan styre den væk fra ham igen?


Mads er formentlig villa.

Det giver ingen mening at defende mig i det spot, hvis han er ulv.
Ligsom det heller ikke gav mening for Alien.
23-12-2013 19:04 #368
Ploven13 skrev:
LasVal skrev:
Ploven13 skrev:
@ Lasval

Forklar mig lige logikken i det defend af Random? Du vil bytte liv med en hvis rolle du ikke kender, du udelukker dig selv som vigtig PR, og hvis Random bliver lynched som ulv, så hænger du næste dag 100/100 gange..

Synes du det er fedt?

Og når han så claimer angel, så ved du oven i købet at han såfremt du var readless så er Random ulv 90+% af gangene..


Fra et objektivt synspunkt er der nok ingen logik. Granded. Var det dumt? Måske. Fik jeg outet min rolle? Måske. Var jeg sikker på at Random ikke var ulv? JA. Så sikker som man nu kan være.

Grunden til at folk nok ikke lytter så meget til spillere, der bare skriver "Det er et gutfeel" er pga. at argumentationen ikke er til stede, det er jo klart.
Jeg kunne slet slet ikke nå at skrive mine tanker om hvorfor Random var villa, primært pga. det VAR et gutfeel, men også fordi tiden ikke var til det.
Derfor prøvede jeg en anden approach, og prøvede at få jer til at stemme på mig, for at redde Random. Jeg kender min egen rolle - jeg var sikker på at Random ikke var ulv - det måtte være plus +EV (fra mit POV) at redde Random at any cost.

Havde det været et vanilla spil, havde jeg ikke gjort, som jeg gjorde. Men føler at dette spil er en udemærket chance, for at bevise noget overfor mig selv.
Jeg tager gerne lynches over folk jeg tror er villas. Det er en lidt ny approach, og så må det bare bære eller briste.
Folk er mere likely til at stole på mig, hvis jeg stoler 100% på mig selv.
Derudover når jeg så dør, og min rolle bliver revealed, tror/håber jeg på, at mine reads får en lidt større betydning.

Set i bakspejlet, føler jeg at det var den rigtige beslutning. Det lykkedes ikke og så kommer vi til downsiden, hvilket du selv forklarer i posten ovenover.

Fra jeres synspunkt <-og er care om dette lyder ulvet - Så er faktum, at jeg prøver noget nyt. Derfor forstår jeg godt hvorfor nogle syntes det er ulvet, da jeg måske afviger fra mit normale villaspil. Men at DU ALEX syntes det er ulvet, er sgu lidt meh.
Hvorfor? - fordi du selv har sagt at du tog en alternativ approach i sidste spil som villa.

Hvis jeg er readless på Random, hvorfor ville jeg så defende ham?
Hvis han claimer Angel, hvorfor er han så mere likely til at være ulv?

Du må meget gene forklare mig det, for forstår det altså ikke.

For at lade min holdning skimme igennem, så lad os antage at der var lynch om 5 min.
Lad os antage at mig og CN er vogne.
Jeg vil igen opfrodre jer til at stemme mig over CN.


Jeg tror ikke jeg har skrevet at jeg fandt det ulvet, tværtimod - jeg prøvede bare at forklare at det er super skidt og ikke særlig logisk..
Chrja pointere også hvorfor det gør det villagery..

Fordi han er polariseret til angel/ulv, og som ulv claimer han altid noget, og seer giver ingen mening..

Forhelved Las, jeg har så svært ved at se dig gøre nogen af de ting du gør som villa, og så laver du det stunt i går, og nu det her indlæg, som bare er sygt villagery..

Dig og CN er begge nogle klaphatte..


Mig og CN er begge villas.

Hvad har jeg gjort, som jeg ikke ville gøre so villa?
23-12-2013 19:05 #369
Pokernets ME vinder !
Nilsson skrev:
@Walth

Kan du linke til et spil hvor du er henholdsvis ulv og villa (turbo/nonturbo)?


Villa:
http://www.pokernet.dk/forum/boardwalk-empire-ww-mishmash-dag-1.html (ganske vist kun med D1, men det er det eneste non turbo spil jeg har spillet udover nybegynder spillet du også var med i tilbage i okt)

www.pokernet.dk/forum/turbo-the-expendables.html (turbo 13'er)

Ulv:
Kunne ikke finde nogen fra for nyligt, udover 7'ere (og de er semi ligegyldige), så røg ind i databasen for at finde nogen.

http://www.pokernet.dk/forum/turbo-the-office.html 9'er turbo

http://www.pokernet.dk/forum/turbo-sex-and-the-city.html 13'er turbo
23-12-2013 19:06 #370

@Chrja

Hvordan du mener det er "retarderet" at ville lynches over en person man er ret sikker på som villa, er sgu også lidt komisk imo.

Mener bestemt at du har gjort det samme. Måske ikke lige i samme grad, men still.

23-12-2013 19:06 #371

Din måde at bruge tiden på og din start i dag, hvor du bare tager skyklapper på og laver en minicase på mig, hvor du nærmest argumentere for jeg gør villagery ting, men så vender det hele om og siger det hele er ulvet..

23-12-2013 19:09 #372
LasVal skrev:
@Chrja

Hvordan du mener det er "retarderet" at ville lynches over en person man er ret sikker på som villa, er sgu også lidt komisk imo.

Mener bestemt at du har gjort det samme. Måske ikke lige i samme grad, men still.



Chrja skrev det faktisk i sidste spil, men det var i et helt andet spot, og i et vanilla spil..Chrja ville aldrig nå ML i det spil, og tog så konsekvensen af det, så vi kunne bruge hans reads fremadrettet..
23-12-2013 19:09 #373

Sgu da nærmere et villatell, tror jeg faktisk :P

23-12-2013 19:09 #374
LasVal skrev:
@Chrja

Hvordan du mener det er "retarderet" at ville lynches over en person man er ret sikker på som villa, er sgu også lidt komisk imo.

Mener bestemt at du har gjort det samme. Måske ikke lige i samme grad, men still.



Det er jo ikke smart. Du er 100% sikker på at du selv er villa. Du kan aldrig nogensinde være 100% sikker på at andre end dig selv er villas (D1 uden n0-peeks).

Det giver INGEN mening.
23-12-2013 19:10 #375

Jeg forstår heller ikke hvordan Ploven og chrja mener at det er villagery though.

23-12-2013 19:10 #376

Har meget svært ved at få nogle leans.

Derfor venter jeg også med at komme med en liste.

Jeg hopper lidt med på ploven, og lyncher walth

Det gør jeg fordi jeg ikke ser noget særligt villa'ish ved walth's posts, men også fordi jeg ved ploven er villa.

Ved godt det er lidt retardet, men har som sagt svært ved at danne nogle solide leans.

23-12-2013 19:12 #377
Pokernets ME vinder !
Vidx skrev:
Har meget svært ved at få nogle leans.

Derfor venter jeg også med at komme med en liste.

Jeg hopper lidt med på ploven, og lyncher walth

Det gør jeg fordi jeg ikke ser noget særligt villa'ish ved walth's posts, men også fordi jeg ved ploven er villa.

Ved godt det er lidt retardet, men har som sagt svært ved at danne nogle solide leans.


Du er godt klar over ploven kaldt mig villagery i flere posts ikke?
23-12-2013 19:12 #378

@ Lasval

Jeg er selv meget mere omhyggelig med hvordan jeg bruger tiden som villa, ved ikke om du har det på samme måde, men det tror jeg de fleste er..


23-12-2013 19:17 #379
Nilsson skrev:
LasVal skrev:
@Chrja

Hvordan du mener det er "retarderet" at ville lynches over en person man er ret sikker på som villa, er sgu også lidt komisk imo.

Mener bestemt at du har gjort det samme. Måske ikke lige i samme grad, men still.



Det er jo ikke smart. Du er 100% sikker på at du selv er villa. Du kan aldrig nogensinde være 100% sikker på at andre end dig selv er villas (D1 uden n0-peeks).

Det giver INGEN mening.


Jeg kan ikke sige andet end, jeg var så sikker som man kunne blive på Random som villa. Alt hang bare sammen.

Hans intro "tog mig 100mio år at rande villa" sammen med hans indsat, gjorde ham bare nærmest lock villa i mine øjne.
1: Han har fanme randed ulv like MANGE gange i træk. Så jeg anså hans intro som reel.
Ved godt at det er 100% rolleneu at skrive det "endelig villa"agtige indlæg, efter at have randed ulv, over en længere periode. JEG anså det bare som et ærligt indlæg.
2: Hans Villa tynd liste #1 syntes jeg også var villagery.
3: Havde han randed ulv igen igen, så tror jeg at han enten ville give den FULD gas, eller SLET IKKE give den gas.
Prøv at rande ulv flere gange i træk. (sådan har jeg det i hvert fald [turbos]) - så orker man ligsom ikke at spille ulv igen, medmindre man syntes det er super sjovt. Det lidt enten eller.
4: At han claimer angel LIGE før jeg defender ham, ser selvfølgelig lidt uheldigt ud, men havde altså gjort det anyways, selvom han ikke claimede.
5: Ploven som jeg anså som meget ulvet, ville have Random i galgen.

Blev lidt rodet, men håber at nogle pointer trang igennem :)
23-12-2013 19:20 #380
Ploven13 skrev:
@ Lasval

Jeg er selv meget mere omhyggelig med hvordan jeg bruger tiden som villa, ved ikke om du har det på samme måde, men det tror jeg de fleste er..



Jeg tuneller alt for meget som villa, hvilket også har kostet en del villa sejre efterhånden. Men min erfaring siger dog, at mine D1 reads er superskarpe. Hvis jeg undgår alt for meget selv levelling, og går efter mine D1 reads, så bør det være +ev.
Det fedt' ik. D1 reads ;)
23-12-2013 19:21 #381
LasVal skrev:
Nilsson skrev:
LasVal skrev:
@Chrja

Hvordan du mener det er "retarderet" at ville lynches over en person man er ret sikker på som villa, er sgu også lidt komisk imo.

Mener bestemt at du har gjort det samme. Måske ikke lige i samme grad, men still.



Det er jo ikke smart. Du er 100% sikker på at du selv er villa. Du kan aldrig nogensinde være 100% sikker på at andre end dig selv er villas (D1 uden n0-peeks).

Det giver INGEN mening.


Jeg kan ikke sige andet end, jeg var så sikker som man kunne blive på Random som villa. Alt hang bare sammen.

Hans intro "tog mig 100mio år at rande villa" sammen med hans indsat, gjorde ham bare nærmest lock villa i mine øjne.
1: Han har fanme randed ulv like MANGE gange i træk. Så jeg anså hans intro som reel.
Ved godt at det er 100% rolleneu at skrive det "endelig villa"agtige indlæg, efter at have randed ulv, over en længere periode. JEG anså det bare som et ærligt indlæg.
2: Hans Villa tynd liste #1 syntes jeg også var villagery.
3: Havde han randed ulv igen igen, så tror jeg at han enten ville give den FULD gas, eller SLET IKKE give den gas.
Prøv at rande ulv flere gange i træk. (sådan har jeg det i hvert fald [turbos]) - så orker man ligsom ikke at spille ulv igen, medmindre man syntes det er super sjovt. Det lidt enten eller.
4: At han claimer angel LIGE før jeg defender ham, ser selvfølgelig lidt uheldigt ud, men havde altså gjort det anyways, selvom han ikke claimede.
5: Ploven som jeg anså som meget ulvet, ville have Random i galgen.

Blev lidt rodet, men håber at nogle pointer trang igennem :)


Denne pointe er villagery, da ulve ikke er så gode til at sætte den slags sammen, mens villas hele tiden tænker over det..
23-12-2013 19:21 #382
LasVal skrev:
Nilsson skrev:
LasVal skrev:
@Chrja

Hvordan du mener det er "retarderet" at ville lynches over en person man er ret sikker på som villa, er sgu også lidt komisk imo.

Mener bestemt at du har gjort det samme. Måske ikke lige i samme grad, men still.



Det er jo ikke smart. Du er 100% sikker på at du selv er villa. Du kan aldrig nogensinde være 100% sikker på at andre end dig selv er villas (D1 uden n0-peeks).

Det giver INGEN mening.


Jeg kan ikke sige andet end, jeg var så sikker som man kunne blive på Random som villa. Alt hang bare sammen.

Hans intro "tog mig 100mio år at rande villa" sammen med hans indsat, gjorde ham bare nærmest lock villa i mine øjne.
1: Han har fanme randed ulv like MANGE gange i træk. Så jeg anså hans intro som reel.
Ved godt at det er 100% rolleneu at skrive det "endelig villa"agtige indlæg, efter at have randed ulv, over en længere periode. JEG anså det bare som et ærligt indlæg.
2: Hans Villa tynd liste #1 syntes jeg også var villagery.
3: Havde han randed ulv igen igen, så tror jeg at han enten ville give den FULD gas, eller SLET IKKE give den gas.
Prøv at rande ulv flere gange i træk. (sådan har jeg det i hvert fald [turbos]) - så orker man ligsom ikke at spille ulv igen, medmindre man syntes det er super sjovt. Det lidt enten eller.
4: At han claimer angel LIGE før jeg defender ham, ser selvfølgelig lidt uheldigt ud, men havde altså gjort det anyways, selvom han ikke claimede.
5: Ploven som jeg anså som meget ulvet, ville have Random i galgen.

Blev lidt rodet, men håber at nogle pointer trang igennem :)


Forstå mig ret. Jeg betvivler slet ikke dit read. Readet i sig selv lyder ganske logisk og det er da ærgerligt at han ikke kom væk som vogn noget tidligere. Det jeg mener er at du ikke, som du også selv skriver når du skriver "ret sikker" (#370), er at du aldrig er 100% sikker. Derfor kan det ikke være et +ev-move.
23-12-2013 19:23 #383
LasVal skrev:
Ploven13 skrev:
@ Lasval

Jeg er selv meget mere omhyggelig med hvordan jeg bruger tiden som villa, ved ikke om du har det på samme måde, men det tror jeg de fleste er..



Jeg tuneller alt for meget som villa, hvilket også har kostet en del villa sejre efterhånden. Men min erfaring siger dog, at mine D1 reads er superskarpe. Hvis jeg undgår alt for meget selv levelling, og går efter mine D1 reads, så bør det være +ev.
Det fedt' ik. D1 reads ;)


Haha, jo det er sgu fedt :S
23-12-2013 19:23 #384

Det jeg mener er at du ikke, som du også selv skriver når du skriver "ret sikker" (#370), kan være 100% sikker.*

23-12-2013 19:26 #385

@Nils

Du har ret.

Man bliver ALDRIG 100% sikker i WW (som villa). Men hvis man ikke stoler på visse reads, så kan man jo ALDRIG locke nogen.

23-12-2013 19:31 #386
walth skrev:
Nilsson skrev:
@Walth

Kan du linke til et spil hvor du er henholdsvis ulv og villa (turbo/nonturbo)?


Villa:
http://www.pokernet.dk/forum/boardwalk-empire-ww-mishmash-dag-1.html (ganske vist kun med D1, men det er det eneste non turbo spil jeg har spillet udover nybegynder spillet du også var med i tilbage i okt)

www.pokernet.dk/forum/turbo-the-expendables.html (turbo 13'er)

Ulv:
Kunne ikke finde nogen fra for nyligt, udover 7'ere (og de er semi ligegyldige), så røg ind i databasen for at finde nogen.

http://www.pokernet.dk/forum/turbo-the-office.html 9'er turbo

http://www.pokernet.dk/forum/turbo-sex-and-the-city.html 13'er turbo


Thanks. Jeg kigger det igennem når jeg har spist.
23-12-2013 19:37 #387

Jeg vil rigtig gerne byde ind med noget, men ved sgu ikke helt hvad. Jeg synes folk virker ret sikre i deres reads og er ret overbevisende..

Jeg prøver at kigge på tendenser fra eod igår, som måske ikke kan bruges til meget nu, men om ikke andet på d3/d4 med mere info til rådighed..

23-12-2013 19:37 #388

@Ploven

Hvad var det egentlig du ville diskutere i går?
Du ville se om du kunne afsætte 10 min til at forklare mig hvorfor jeg var ulv? Eller hvordan?

23-12-2013 19:38 #389

in b4 nogle skriger TMI og at Mads VED at han overlever til D3/D4 :P

23-12-2013 19:39 #390

Og kan (som den eneste nok) heller ikke lide Dark!

23-12-2013 19:40 #391

@Chrja

Madsmk post #249 er mega ulvet - Jeg kan slet ikke følge den deduktion han har.


Hvad giver ikke mening? Altså at jeg tror ikke på hans inaktivitet (som er meget atypisk hans villaspil i to nybegynderspil) er et tegn på at han er ulv. Hvis han var ulv, så tror jeg han vil søge at ligne de spil mest muligt..
23-12-2013 19:45 #392

Er der nogen som har tænkt balance i spillet?

I tilmeldingstråden står der, at der er præcis 5 dage i spillet?

Vi ved nu at der er roller med, udover ulvene, som kan dræbe om natten.

Hvordan kommer det til at gå op?

Man må vel antage at Dag5 er worst case scenario og, at der er "ML" der?

Eller skal man ikke spekulere i det?

23-12-2013 19:46 #393

Btw LasVal, du argumenterer i den her tråd for at du havde Ploven som topulv og Random som noget nær lockvilla, men kl. 22:26 er din liste sådan her:

Villas:

NAC
Zorro
BK

Alex
CN

Resten

Vuf:
Molle

23-12-2013 19:47 #394
madsmk skrev:
@Chrja
Madsmk post #249 er mega ulvet - Jeg kan slet ikke følge den deduktion han har.


Hvad giver ikke mening? Altså at jeg tror ikke på hans inaktivitet (som er meget atypisk hans villaspil i to nybegynderspil) er et tegn på at han er ulv. Hvis han var ulv, så tror jeg han vil søge at ligne de spil mest muligt..


Er meget enig i din betragtning!

Dog ved jeg af erfaring, at det er sick svært at spille ulv som ny - så kan godt lide argumentet "Han er ny, og han spiller ikke som sit villaspil".
23-12-2013 19:49 #395
madsmk skrev:
Btw LasVal, du argumenterer i den her tråd for at du havde Ploven som topulv og Random som noget nær lockvilla, men kl. 22:26 er din liste sådan her:

Villas:

NAC
Zorro
BK

Alex
CN

Resten

Vuf:
Molle



Havde ikke Ploven som topulv. Havde Molle som topulv. At Ploven defender Molle, gør ham bare likely til ulv også fra mit POV.
Og med hensyn til Random, så læste jeg ham ubersent - men fik ubervillavibes.
Tror ikke jeg havde læst særlig meget op på Random, da jeg postede den liste.

Og så er jeg måske en liiile smule biased, at at jeg nu ved med 100% at Random var villa.
23-12-2013 19:50 #396
LasVal skrev:
@Ploven

Hvad var det egentlig du ville diskutere i går?
Du ville se om du kunne afsætte 10 min til at forklare mig hvorfor jeg var ulv? Eller hvordan?


Jeg følte bare ikke du var inde i spillet, og brugte din tid mærkeligt, så tænkte jeg ville tage en snak med dig om reads, vogne etc.
Også fordi jeg gerne ville få et stærkere read på dig..
23-12-2013 19:51 #397
LasVal skrev:
madsmk skrev:
Btw LasVal, du argumenterer i den her tråd for at du havde Ploven som topulv og Random som noget nær lockvilla, men kl. 22:26 er din liste sådan her:

Villas:

NAC
Zorro
BK

Alex
CN

Resten

Vuf:
Molle



Havde ikke Ploven som topulv. Havde Molle som topulv. At Ploven defender Molle, gør ham bare likely til ulv også fra mit POV.
Og med hensyn til Random, så læste jeg ham ubersent - men fik ubervillavibes.
Tror ikke jeg havde læst særlig meget op på Random, da jeg postede den liste.

Og så er jeg måske en liiile smule biased, at at jeg nu ved med 100% at Random var villa.


Du skriver følgende idag:

5: Ploven som jeg anså som meget ulvet, ville have Random i galgen.


Men kan godt se ud kommer sent ind i tråden og at du ændrer dine reads løbende (f.eks at du først får godt villaread på random sent, og derfor får ulvelean på ploven efterfølgende den liste)
23-12-2013 19:55 #398
Ploven13 skrev:
LasVal skrev:
@Ploven

Hvad var det egentlig du ville diskutere i går?
Du ville se om du kunne afsætte 10 min til at forklare mig hvorfor jeg var ulv? Eller hvordan?


Jeg følte bare ikke du var inde i spillet, og brugte din tid mærkeligt, så tænkte jeg ville tage en snak med dig om reads, vogne etc.
Også fordi jeg gerne ville få et stærkere read på dig..


Det er lige netop derfor jeg finder dit push af mig mærkeligt.
Du skriver endda, at du har brugt mange kræfter på dagen, så hvorfor det lige er mig du har som topulv, fandt jeg mega mærkeligt.
Tror du, at jeg som ulv, ville joine tråden, uden at være "inde i tingene"?
23-12-2013 19:57 #399

håbløst gennemlæsnings forsøg, men jeg ved nu at LasVal ihvertfald er villa.

23-12-2013 19:57 #400
madsmk skrev:
LasVal skrev:
madsmk skrev:
Btw LasVal, du argumenterer i den her tråd for at du havde Ploven som topulv og Random som noget nær lockvilla, men kl. 22:26 er din liste sådan her:

Villas:

NAC
Zorro
BK

Alex
CN

Resten

Vuf:
Molle



Havde ikke Ploven som topulv. Havde Molle som topulv. At Ploven defender Molle, gør ham bare likely til ulv også fra mit POV.
Og med hensyn til Random, så læste jeg ham ubersent - men fik ubervillavibes.
Tror ikke jeg havde læst særlig meget op på Random, da jeg postede den liste.

Og så er jeg måske en liiile smule biased, at at jeg nu ved med 100% at Random var villa.


Du skriver følgende idag:

5: Ploven som jeg anså som meget ulvet, ville have Random i galgen.


Men kan godt se ud kommer sent ind i tråden og at du ændrer dine reads løbende (f.eks at du først får godt villaread på random sent, og derfor får ulvelean på ploven efterfølgende den liste)


Forkert!

Jeg havde Ploven som ulv pga hans, i mine øjne, mærkelige push af mig.
At han så vil have Random i galgen forstærkede mit read på Random som villa. Ikke omvendt.
23-12-2013 19:58 #401
Mihan29 skrev:
håbløst gennemlæsnings forsøg, men jeg ved nu at LasVal ihvertfald er villa.


Må jeg have lov at spørge hvorfor?

Og i øvrigt, hvis du ved at jeg er villa, så har din gennelæsning ikke været "håbløs" ;)
23-12-2013 19:58 #402
LasVal skrev:
Ploven13 skrev:
LasVal skrev:
@Ploven

Hvad var det egentlig du ville diskutere i går?
Du ville se om du kunne afsætte 10 min til at forklare mig hvorfor jeg var ulv? Eller hvordan?


Jeg følte bare ikke du var inde i spillet, og brugte din tid mærkeligt, så tænkte jeg ville tage en snak med dig om reads, vogne etc.
Også fordi jeg gerne ville få et stærkere read på dig..


Det er lige netop derfor jeg finder dit push af mig mærkeligt.
Du skriver endda, at du har brugt mange kræfter på dagen, så hvorfor det lige er mig du har som topulv, fandt jeg mega mærkeligt.
Tror du, at jeg som ulv, ville joine tråden, uden at være "inde i tingene"?


Jeg fandt din intro ulvet som sagt, da jeg havde fornemmelsen af at du ville være meget glad for at rande ulv i et langsomt spil..

Derefter synes jeg din måde at bruge tiden på var sygt ulvet..
23-12-2013 20:00 #403

Har chrja overhovedet været i tråden i dag?

23-12-2013 20:01 #404
LasVal skrev:
Mihan29 skrev:
håbløst gennemlæsnings forsøg, men jeg ved nu at LasVal ihvertfald er villa.


Må jeg have lov at spørge hvorfor?

Og i øvrigt, hvis du ved at jeg er villa, så har din gennelæsning ikke været "håbløs" ;)


En masse ting hist og her, gode svar, tone og aktivitet.
23-12-2013 20:01 #405

Votecount:
[0] Alexanderbp - Mihan
[0] Bridgeking – Walth
[1] chrja -
[0] CykelNille - Chrja
[0] DarkXoiX - Robertoloda
[0] henrikthing
[0] LasVal -
[0] madsmk - Ploven
[1] Mihan29 -
[1] Mollematen
[0] Nilsson - Robertoloda
[0] NotACop –
[2] Ploven13 –
[0] rickrick - Molle
[2] robertoloda
[0] Vidx - Walth
[2] walth - Ploven

Jeg satser på at den er rigtig.

23-12-2013 20:02 #406

@ CN

er du her fra computer?

23-12-2013 20:02 #407
CykelNille skrev:
Har chrja overhovedet været i tråden i dag?


4/5 somewhat mekaniske posts, det sidste er reads.
23-12-2013 20:05 #408
Ploven13 skrev:
LasVal skrev:
Ploven13 skrev:
LasVal skrev:
@Ploven

Hvad var det egentlig du ville diskutere i går?
Du ville se om du kunne afsætte 10 min til at forklare mig hvorfor jeg var ulv? Eller hvordan?


Jeg følte bare ikke du var inde i spillet, og brugte din tid mærkeligt, så tænkte jeg ville tage en snak med dig om reads, vogne etc.
Også fordi jeg gerne ville få et stærkere read på dig..


Det er lige netop derfor jeg finder dit push af mig mærkeligt.
Du skriver endda, at du har brugt mange kræfter på dagen, så hvorfor det lige er mig du har som topulv, fandt jeg mega mærkeligt.
Tror du, at jeg som ulv, ville joine tråden, uden at være "inde i tingene"?


Jeg fandt din intro ulvet som sagt, da jeg havde fornemmelsen af at du ville være meget glad for at rande ulv i et langsomt spil..

Derefter synes jeg din måde at bruge tiden på var sygt ulvet..


Tro mig, tiden hvor jeg krydsede fingre for at rande ulv er long gone.
Nu krydser jeg fingre for at rande villa, da jeg åbenbart også fucker op som seer (skylder stadig øl :P)

Hvordan du kan syntes at jeg bruger tiden forkert OG at det skulle være ulvet, har jeg ikke rigtig svært ved at forstå. Jeg kunne se at der var 2 rutinerede spllere på mig, så valgte at prøve at overbevise jer om, at jeg var et dårligt lynch.
Dette skete FØR jeg overhovedet begyndte at læse tråden.

Du syntes altså, at jeg burde have læst tråden, ignoreret heat, for derefter at komme op med et ulvebud. Det er noteret.
23-12-2013 20:15 #409

@Ploven

Nej, sorry. Familien er ikke så glad for at jeg bare smutter hen til computeren. Har du noget jeg skal læse op på?

23-12-2013 20:15 #410

Jeg har lavet gennemgang af Mollematen, da jeg manglede at forstå den heat der har været på ham(da jeg simpelthen ikke har lagt mærke til ham i nævneværdig grad):

#175 - Intro, og villalean på Alex pga. enighed om tanker på Zorro. Ulvelean på Zorro.
#226 - Melder sig uenig med chrja angående Alien som værende rookie-ulv(hvis hun var ulv)
#234 - Igen til chrja, om at om at han ikke vil se Alien formå snige sig udenom alt igen(som i sidste WW MM)
#257 - Forklarer chrja hvorfor han var uenig i betragtningen om at Alien ville være rookie-ulv, hvis hun var ulv.
#290 - Endnu engang til chrja, om at han ikke har lyst til at stemme Roberto på dagen, men gerne ser lynch på Zorro/CN
#326 - Til Alien, mener ikke at der er nok fra Roberto til at sætte ham som ulv. Ligger stemme på Zorro.
#373 - Efter Random har lagt stemme på ham, svarer han ham: "Er det ulvet at tunnel en person, som man stadig synes er ulvet :D?".
#380 - Noget om sit eget spil, og om at det er uheldigt at han også gjorde sådan i sidste spil. Siger han foretrækker at koncentrere sig om få spillere.
#402 - Svarer mig på et spørgsmål jeg stillede LasVal, omkring hvorfor LasVal stemte på ham.
#487 - Stemmændring til Random, uden nogen kommentar.
#493 - Beder LasVal om at uddybe sit 'soulread' på ham
#514 - Efter CN har stemt på ham, med begrundelse at Molle så ham som god vogn på et tidspunkt, svarer Molle at det blot var på starten af dagen(underforstået at det ikke nødvendigvis stadig er gældende).
#525 - "Er med på næsten alle, som der ser ud nu bridgeking, skal bare ikke selv ryge ihvertfald".
#538 - Opfordrer folk til at stemme inden for LasVal/Random, med henvisning til at en anden foreslog dem som vogne.
#548 - Siger til LasVal at han ikke har noget specielt på ham og Random, og understreger bare at det er vigtigere at han ikke selv ryger.
#552 - Stemmer Random, igen.
#558 - Til henrik, forklarer igen om overlevelse, og siger han ikke mener at han selv har prøvet at pushe nogen. Slutter med "Random over Zorro i dag, fordi han er vogn".
#568 - Mener at stemmer på ham efter Random's claim må anses som værende ulvede.

D2
#223 - Kommer ind i tråden. Påpeger at det er noget lort at vi ramte en PR. Vil have uddybning fra CN, om hvorfor han stemmer på ham på D1.
#231 - Beder Ploven om at lade være med at opfordre vigs til at resolve vognene.

That's it.

Opdaterer min liste over folk der er mulige lynch targets, set fra mit perspektiv.
LasVal
robertoloda
Mihan27
rickrick
Ploven13
Mollematen

Jeg syntes simpelthen ikke at han har bidraget med noget brugbart. Underlge skift af stemmer, udelukkende fokus på egen overlevelse, og nu nærmest helt inaktiv på D2.
Derudover er han en ud af to overlevende fra de fem som stemte Random i går, kombineret med at han har lagt heat på Zorro(VILLA), og sørget for at holde Alien(VILLA) under mistanke.

23-12-2013 20:21 #411

Jeg skal i bio nu.

Hvis jeg ikke overlever natten, så hav venligst fokus rettet mod Ploven og chrja.

Jeg stemmer roberto. Selvom jeg egentlig godt kunne lide hans svar, så frygter jeg lidt at han kunne have en stærk ulvePR. Jeg prøver at kigge i tråden, men det bliver svært.

23-12-2013 20:21 #412
CykelNille skrev:
@Ploven

Nej, sorry. Familien er ikke så glad for at jeg bare smutter hen til computeren. Har du noget jeg skal læse op på?


Vi tager den i morgen :)
23-12-2013 20:22 #413

kl. 22:21

[2] LasVal - Mollematen
[1] Mollematen - ZorroDk
[2] Random - LasVal
[1] rickrick - Random
[2] robertoloda

Madsmk  LasVal
Alien  Robertloda
Molle  Random (Fra Zorro)
Rickrick  Molle (Fra Random)

[3] LasVal - Mollematen
[1] Mollematen - Random
[2] Random - LasVal
[1] rickrick - Molle
[3] robertoloda

Ploven  Random (Fra Lasval)
CN  Molle (Fra Alien82)
Ploven  Ploven

[2] LasVal - Mollematen
[3] Mollematen - Random
[2] Random - LasVal
[1] rickrick - Mollematen
[3] robertoloda

ZorroDK  LasVal (fra robertoloda)
Henrikthing  robertoloda
Alien82  Unvote (Fra robertoloda)
Mihan80  Rickrick
ZorroDK  robertloda (Fra LasVal)

[2] LasVal - Mollematen
[3] Mollematen - Random
[2] Random - LasVal
[2] rickrick - Mollematen
[3] robertoloda

Madsmk  Molle (Fra LasVal)
Robertoloda  LasVal
Molle  LasVal (Fra Random)
Rickrick  Molle (fra Molle?)
Alien82  Random

[3] LasVal - Mollematen
[4] Mollematen - LasVal
[2] Random - LasVal
[2] rickrick - Mollematen
[3] robertoloda - LasVal

Ploven  Random (Fra ploven)
Molle  Random (fra Lasval)
ZorroDK  Random (fra robertoloda)
Ploven  Random (fra random)
LasVal  Molle (Fra molle)

[2] LasVal - Mollematen
[4] Mollematen - Random
[5] Random - LasVal
[2] rickrick - Mollematen
[2] robertoloda – LasVal

Tendenser:
Skal lige analysere på det. Umiddelbart flytter Molle stemmer efter, hvordan han lettest kan redde sig – det er vel forholdsvist villa’et. Såfremt Molle er ulv så er LasVal rimelig clear villa.(På LasVal først og derefter Random). Igen, hvis Molle er ulv, så er Ploven højst sandsynlig ulv.

Jeg stemmer Molle i dag, fordi det giver eget info. En skam vigs ikke tog ham ud.

Kigger lige efter om der er flere tendenser…
23-12-2013 20:22 #414
Alexanderbp skrev:
walth skrev:
Alexanderbp skrev:
Lasval er også en god vote

Imo skal vi lynche et sted iblandt Lasval/Mihan/robert


Hvad er dine tanker om Ploven?


@Walth & CN
Jeg gider ikke engang til at tyde Ploven, jeg har et enkelt tell på ham som han specifikt gør som villager, og det er de eneste gange jeg er 100% sikker, ellers så føler jeg at jeg spilder tiden med at læse ham, da jeg får meget mere ud af at forsøge og læse andre

Men hvis Molle er villager, så er Ploven likely ulv, samt hvis Lasval er ulv så er ploven også marginalt mere ulv. Det er det jeg har noteret mig indtil videre ihvertfald.

Jeg syntes Lasval og Mihan er rigtig gode votes, jeg har begrundet tidligere idag hvis i lige ctrl+f'er mig en gang :)


Altså det du siger er:
Hvis Molle er villager = Ploven ulv.
Hvis jeg er ulv = Ploven ulv.

Er det korrekt antaget?

Det må vel også betyde:
Hvis Molle er ulv = Ploven villa.
Hvis jeg er villa = Ploven villa.

Hvis du er ulv, så spewer du imo Ploven ulv også, da jeg kender min rolle, samt tror at Molle er ulv.
23-12-2013 20:26 #415

Jeg syntes lasval blev villagery efter han kom i tråden, og nac har egentlig nogle fine pointer

23-12-2013 20:27 #416

Hvis i nu åbenbart har besluttet jer for at lynche mig, så vent med det til i morgen, så gør i landsbyen en stor tjeneste.

23-12-2013 20:27 #417

Og jeg er afk indtil 21.45.

23-12-2013 20:28 #418

Næh, jeg har ikke rigtig skænket det en tanke mht villa komboer, men jeg er heller ikke bekymret for at spewe som villager ;)

Men jo, det er selvfølgelig overdrevet

23-12-2013 20:28 #419
walth skrev:
Nilsson skrev:
@Walth

Kan du linke til et spil hvor du er henholdsvis ulv og villa (turbo/nonturbo)?


Villa:
http://www.pokernet.dk/forum/boardwalk-empire-ww-mishmash-dag-1.html (ganske vist kun med D1, men det er det eneste non turbo spil jeg har spillet udover nybegynder spillet du også var med i tilbage i okt)

www.pokernet.dk/forum/turbo-the-expendables.html (turbo 13'er)

Ulv:
Kunne ikke finde nogen fra for nyligt, udover 7'ere (og de er semi ligegyldige), så røg ind i databasen for at finde nogen.

http://www.pokernet.dk/forum/turbo-the-office.html 9'er turbo

http://www.pokernet.dk/forum/turbo-sex-and-the-city.html 13'er turbo



Jeg har kigget D1 igennem af det andet mishmash-spil hvor du var villa og der er en markant forskel i både tone, aggressivitet og reads, sammenlignet med det her.

Du er i angrebsposition, styrende og uenig med alt og alle. Du har ikke en eneste kommentar, hvor du skriver 'enig' eller lignende, men agerer som jeg umiddelbart ville forvente. I dag har du på trods af fin aktivitet været tilbageholdende og i forsvarsposition. En del gange erklærer du dig enig i folks pointer. Om det så er fordi du mener folk spiller bedre i det her spil ved jeg ikke.

Deruodver:

Du skriver tidligere i dag at du ALTID lægger seercover. Jeg kan ikke umiddelbart finde det i det mishmash-spil der. Kan du evt. hjælpe mig?

23-12-2013 20:28 #420

@Alex

Kommer du nogensinde til at afsløre hvad du skulle med de 5 stemmer?

Jeg bliver sgu lidt bekymret, da jeg syntes din "Gør lige det her, spørg ikke hvorfor" har paraleller til dit "Orakel claim".

23-12-2013 20:30 #421

Nu har jeg ikke læst ordentlig op siden jeg var på pc'en men hvis Molle er villager så er ploven likely ulv, hvis du er villager siger det ikke rigtig noget om nogle af dem

23-12-2013 20:33 #422
Mollematen skrev:
Hvis i nu åbenbart har besluttet jer for at lynche mig, så vent med det til i morgen, så gør i landsbyen en stor tjeneste.


Den her minder i øvrigt utrolig meget om:

Mollematen skrev:
Jeg vil syygt gerne overleve ihvertfald til i morgen som det mindste :(


Jeg syntes nu de ligner hinanden. Det er fra sidste MM, hvor Molle også var D1 lynch (ulv).
23-12-2013 20:33 #423

@lasval
Hver ting til sin tid

23-12-2013 20:34 #424
Alexanderbp skrev:
@lasval
Hver ting til sin tid


Nu skal JEG have pizza ;-)

Kigger ind senere.
23-12-2013 20:34 #425
Administrator

Når ikke på mere. Stem walth

23-12-2013 20:35 #426

Ok jeg nægter at tro på lasval laver det stykke arbejde som ulv...plus han har været villagery d2 ovenpå en dårlig d1

Molle med fed

23-12-2013 20:35 #427

Jeg har et Read på lasval der siger når han snakker om mad, så er han ulv LOL

23-12-2013 20:36 #428
LasVal skrev:
Mollematen skrev:
Hvis i nu åbenbart har besluttet jer for at lynche mig, så vent med det til i morgen, så gør i landsbyen en stor tjeneste.


Den her minder i øvrigt utrolig meget om:

Mollematen skrev:
Jeg vil syygt gerne overleve ihvertfald til i morgen som det mindste :(


Jeg syntes nu de ligner hinanden. Det er fra sidste MM, hvor Molle også var D1 lynch (ulv).


Ja hurra, lad mig da endelig prøve det samme igen, som ikke virkede sidste gang i samme rolle :D... come on.
23-12-2013 20:38 #429
Pokernets ME vinder !

@nilsson

Hmm possibly en svipser med seer cover så. Dno, måske jeg var forvirret af mishmash, trods alt første gang jeg prøvede det hvis jeg husker rigtigt. Gør det ihf altid i turbo spillene.

Mht resten du skriver har jeg ikke noget godt svar. Jeg har somsagt været presset af at være hjemme på julebesøg.

Jeg skal ud og se bold nu, er ikke på compen mere i dag, men er på tlf i pausen af bolden, i tilfælde af jeg skal stemme anderledes.

23-12-2013 20:38 #430

@Alex

Hvorfor stemmer du Molle?

Hvad er der blevet af din Mihan vogn?

23-12-2013 20:39 #431
Pokernets ME vinder !

Fwiw er jeg også "styrende" som ulv. Hvis jeg havde randed ulv her med den begrænsede tid jeg har, tror jeg at jeg havde forholdt mig LANGT mere under radaren.

23-12-2013 20:41 #432
Mollematen skrev:
LasVal skrev:
Mollematen skrev:
Hvis i nu åbenbart har besluttet jer for at lynche mig, så vent med det til i morgen, så gør i landsbyen en stor tjeneste.


Den her minder i øvrigt utrolig meget om:

Mollematen skrev:
Jeg vil syygt gerne overleve ihvertfald til i morgen som det mindste :(


Jeg syntes nu de ligner hinanden. Det er fra sidste MM, hvor Molle også var D1 lynch (ulv).


Ja hurra, lad mig da endelig prøve det samme igen, som ikke virkede sidste gang i samme rolle :D... come on.


Kan ikke finde ud af om dine brug af smileys, dog er villagery.
molle w n1
Du virker bare ikke til at have noget imod at blive lynchet. I så fald vil du gerne udskyde lynch. Forstår det ikke.
23-12-2013 20:42 #433

En lille lækker liste:

Villa
Nilsson
BK
Dark
NAC
Alex
Chrja
Henrik
Lasval
MadsMK
Mihan
Ploven
CN
Vidx
Rickrick
Molle
Walth
Roberto
Ulv

23-12-2013 20:44 #434

@lasval
Svaret burde være indlysende for dig?

Pas, har ikke set noget fra ham i noget tid

23-12-2013 20:44 #435

@LasVal

Jeg har spillet af lort til, og kan ikke lige se hvad jeg skal gøre for at cleare mig selv, der er allerede så mange som siger de vil stemme på mig..

Og skal da nok også tage en worst player award efter spillet, da det vel er min egen skyld jeg altid får skrevet noget lort, og ikke brugt nok tid på at læse igennem igen igen.

Det kan dog redde det lidt, hvis jeg først bliver lynched i morgen, eller senere :-)
(Det er jo trods alt et mish-mash spil)

23-12-2013 20:45 #436

Jeg claimer rolle i pausen af mine pokerturneringer 20.55..

23-12-2013 20:49 #437
Mollematen skrev:
@LasVal

Jeg har spillet af lort til, og kan ikke lige se hvad jeg skal gøre for at cleare mig selv, der er allerede så mange som siger de vil stemme på mig..

Og skal da nok også tage en worst player award efter spillet, da det vel er min egen skyld jeg altid får skrevet noget lort, og ikke brugt nok tid på at læse igennem igen igen.

Det kan dog redde det lidt, hvis jeg først bliver lynched i morgen, eller senere :-)
(Det er jo trods alt et mish-mash spil)


Kan du ikke komme med en liste i stedet for det der? Der er over en time endnu, og du lyder som om at du er gone om 5 min. Lugter af antispew
23-12-2013 20:50 #438

Altså prøv dog i det mindste at bidrage til opklaring af spillet, i stedet for den der vattede holdning, hvis du er villa.

23-12-2013 20:52 #439

@NAC

Antispew?

Nu når vi er så glade for at se på gamle spil, så lavede jeg netop en liste da jeg stod til lynch i sidste mishmash, som ulv.

Og du tror simpelthen ikke jeg har tænkt mig at skrive mere?
Hvis nu du ser på i går, så var det rimelig nemt for mig at dø hvis det var jeg ikke gad mere.

23-12-2013 20:57 #440
CLAIM

Jeg er seer

Har peeket Nilsson i nat..

Ingen grund til at villavig tager mig, så hellere lade ulvene om det..
23-12-2013 20:57 #441
Mollematen skrev:
@NAC

Antispew?

Nu når vi er så glade for at se på gamle spil, så lavede jeg netop en liste da jeg stod til lynch i sidste mishmash, som ulv.

Og du tror simpelthen ikke jeg har tænkt mig at skrive mere?
Hvis nu du ser på i går, så var det rimelig nemt for mig at dø hvis det var jeg ikke gad mere.


Kan du så ikke lige lave en liste igen? På forhånd tak. :-)
23-12-2013 20:57 #442

Fuld rollereveal?

23-12-2013 20:59 #443
Mollematen skrev:
@NAC

Antispew?

Nu når vi er så glade for at se på gamle spil, så lavede jeg netop en liste da jeg stod til lynch i sidste mishmash, som ulv.

Og du tror simpelthen ikke jeg har tænkt mig at skrive mere?
Hvis nu du ser på i går, så var det rimelig nemt for mig at dø hvis det var jeg ikke gad mere.


Antispew = når man stopper med at skrive posts som kan efterlade reads til village.
Du har heller ikke bidraget med noget i dag. Heller ikke efter jeg postede min gennemgang af dit spil for i går og i dag ind til videre.

Jeg har netop opfordret dig til at lave en liste, i stedet for at skrive alt muligt ubrugeligt. Så nej, det ville ikke være ulvet at du så lytter og bidrager med det der ønskes.

Det interesserer mig ikke om du skriver mere, hvis det du skriver alligevel bare ligner noget der er præget af antispew/er ubrugeligt. Men jo, skriv gerne.
23-12-2013 21:00 #444

@ploven
I sidste juleww, havde i der en ulveseer?

23-12-2013 21:00 #445
Pokernets ME vinder !

Nå kan ikke stemme ploven så..

unvote

23-12-2013 21:01 #446

Så stem Roberto!

23-12-2013 21:01 #447
Alexanderbp skrev:
@ploven
I sidste juleww, havde i der en ulveseer?


Kan jeg faktisk ikke huske, men tror det ikke..
23-12-2013 21:02 #448

Hvis ploven er vilæager er Molle et endnu bedre lynch

23-12-2013 21:02 #449
Pokernets ME vinder !

Hvad er vognene? Mener ikk jeg er i en position til at lave vogne selv.

23-12-2013 21:03 #450

Molle/Roberto vogne i aften.

23-12-2013 21:03 #451

rickrick også fint med mig, men så skal folk være hurtige til at melde sig klar på ham nu.

23-12-2013 21:04 #452

Jeg ville gerne slå det op hvis jeg var på pc...

23-12-2013 21:04 #453
NotACop skrev:
Molle/Roberto vogne i aften.


Lynch den ene og lad village vig tage den anden..
23-12-2013 21:04 #454
NotACop skrev:
Molle/Roberto vogne i aften.


Super vogne.
23-12-2013 21:05 #455

Vi tager ikke rickrick,

molle

23-12-2013 21:08 #456
Ploven13 skrev:

Lynch den ene og lad village vig tage den anden..


Så hvis man har været vogn i et mishmash, så er det bare gameover, i følge hvordan i vil have en villavig skal spille?, wow.
23-12-2013 21:10 #457

Nej, men nu bliver vi nød til snart at få noget info - Jeg ville foretrække at han lynchede mellem CN og Walth, men alle har jo præferencer..

23-12-2013 21:10 #458
Mollematen skrev:
Ploven13 skrev:

Lynch den ene og lad village vig tage den anden..


Så hvis man har været vogn i et mishmash, så er det bare gameover, i følge hvordan i vil have en villavig skal spille?, wow.


I teorien bør det jo være de to personer der har ageret mindst villa-agtigt der skal i vognene, hvorfor det jo giver meget fin mening at slå vedkommende der i lynches ihjel.
23-12-2013 21:11 #459

i = ikke

23-12-2013 21:14 #460

Kan stadig ikke lide Ploven, men er glad for et Molle lynch :D

23-12-2013 21:15 #461
Pokernets ME vinder !
roberto[/b
23-12-2013 21:15 #462
LasVal skrev:
Kan stadig ikke lide Ploven, men er glad for et Molle lynch :D



:(
23-12-2013 21:16 #463
Pokernets ME vinder !

Nå, glemte en klamme til sidst, men det går vel an alligevel

23-12-2013 21:25 #464
Mollematen
henrikthing - Gode posts, som jeg var enig i en del af
Alexanderbp - Kunne godt lide ham til at starte med, og tror på den med de 5 stemmer er på villa siden.
robertoloda - måske farvet af at han er like den eneste som har mig som villa
Ploven13 - God observation omkring mig igår, ved selv det er rigtigt, og den måde som Ploven skrev det på, gør jeg ser ham som villa
DarkXoiX - Meget afslappet i sine posts, hvilket jeg læser som villa
LasVal - selvom du er ved at sælge mig pt og jeg ikke forstår hvorfor du vil køre videre på dit soulread, så har du nu haft en del villaish posts her i dag.


CykelNille – Alt for random en stemme han smed på mig i går, det har jeg ikke set før.
Nilsson - #232 - #251 - #318, I disse 3 posts er han meget sikker hhv. 90 og 95 % på robert og rickrick som ulve.. Men får alligevel puttet både mig og walth ind i en senere liste foran rickrick.. Snakker herefter en masse teori, så altså ikke noget villaish. – Giver bare ingen mening han ikke stemmer rickrick noget før, når der er meldt op med 95 % at han er ulv, og Nilsson åbenbart er så glad for den teoretiske side.
Madsmk - #413, nævner at det er villaish at jeg flytter min stemme rundt for at redde mig selv, men stemmer på mig i selvsamme indlæg, da han ved jeg er et let lynchtarget i dag..
23-12-2013 21:29 #465
NotACop skrev:
Mollematen skrev:
@NAC

Antispew?

Nu når vi er så glade for at se på gamle spil, så lavede jeg netop en liste da jeg stod til lynch i sidste mishmash, som ulv.

Og du tror simpelthen ikke jeg har tænkt mig at skrive mere?
Hvis nu du ser på i går, så var det rimelig nemt for mig at dø hvis det var jeg ikke gad mere.


Antispew = når man stopper med at skrive posts som kan efterlade reads til village.
Du har heller ikke bidraget med noget i dag. Heller ikke efter jeg postede min gennemgang af dit spil for i går og i dag ind til videre.

Jeg har netop opfordret dig til at lave en liste, i stedet for at skrive alt muligt ubrugeligt. Så nej, det ville ikke være ulvet at du så lytter og bidrager med det der ønskes.

Det interesserer mig ikke om du skriver mere, hvis det du skriver alligevel bare ligner noget der er præget af antispew/er ubrugeligt. Men jo, skriv gerne.


Nej, jeg har ligesom andre garanteret, også haft andet at lave i dag, var også først ved en computer i dag, semi sent, så det hjælper jo heller ikke på det.

Hvis du mener det som er understreget, hvorfor er det så du vil have mig til at poste min liste osv, det ligner åbenbart ikke noget du har tænkt dig at bruge til en skid.
23-12-2013 21:30 #466
Mollematen skrev:
NotACop skrev:
Mollematen skrev:
@NAC

Antispew?

Nu når vi er så glade for at se på gamle spil, så lavede jeg netop en liste da jeg stod til lynch i sidste mishmash, som ulv.

Og du tror simpelthen ikke jeg har tænkt mig at skrive mere?
Hvis nu du ser på i går, så var det rimelig nemt for mig at dø hvis det var jeg ikke gad mere.


Antispew = når man stopper med at skrive posts som kan efterlade reads til village.
Du har heller ikke bidraget med noget i dag. Heller ikke efter jeg postede min gennemgang af dit spil for i går og i dag ind til videre.

Jeg har netop opfordret dig til at lave en liste, i stedet for at skrive alt muligt ubrugeligt. Så nej, det ville ikke være ulvet at du så lytter og bidrager med det der ønskes.

Det interesserer mig ikke om du skriver mere, hvis det du skriver alligevel bare ligner noget der er præget af antispew/er ubrugeligt. Men jo, skriv gerne.


Nej, jeg har ligesom andre garanteret, også haft andet at lave i dag, var også først ved en computer i dag, semi sent, så det hjælper jo heller ikke på det.

Hvis du mener det som er understreget, hvorfor er det så du vil have mig til at poste min liste osv, det ligner åbenbart ikke noget du har tænkt dig at bruge til en skid.

Du kunne jo præve at understrege hele sætningen, i stedet for at stoppe ved et komma. Så du også får argumentationen med..
23-12-2013 21:31 #467

Så du skrev det fordi?

23-12-2013 21:31 #468

Eller måske uddybningen er mere passende ord end argumentationen.
Bid mærke i ordet 'hvis'

23-12-2013 21:33 #469
Mollematen skrev:
Mollematen
henrikthing - Gode posts, som jeg var enig i en del af
Alexanderbp - Kunne godt lide ham til at starte med, og tror på den med de 5 stemmer er på villa siden.
robertoloda - måske farvet af at han er like den eneste som har mig som villa
Ploven13 - God observation omkring mig igår, ved selv det er rigtigt, og den måde som Ploven skrev det på, gør jeg ser ham som villa
DarkXoiX - Meget afslappet i sine posts, hvilket jeg læser som villa
LasVal - selvom du er ved at sælge mig pt og jeg ikke forstår hvorfor du vil køre videre på dit soulread, så har du nu haft en del villaish posts her i dag.


CykelNille – Alt for random en stemme han smed på mig i går, det har jeg ikke set før.
Nilsson - #232 - #251 - #318, I disse 3 posts er han meget sikker hhv. 90 og 95 % på robert og rickrick som ulve.. Men får alligevel puttet både mig og walth ind i en senere liste foran rickrick.. Snakker herefter en masse teori, så altså ikke noget villaish. – Giver bare ingen mening han ikke stemmer rickrick noget før, når der er meldt op med 95 % at han er ulv, og Nilsson åbenbart er så glad for den teoretiske side.
Madsmk - #413, nævner at det er villaish at jeg flytter min stemme rundt for at redde mig selv, men stemmer på mig i selvsamme indlæg, da han ved jeg er et let lynchtarget i dag..


Lidt sjovt du har mig som villa, men mit claimede peek Nilsson som ulv :D Finder det dog villagery
23-12-2013 21:34 #470
Mollematen skrev:
Mollematen
henrikthing - Gode posts, som jeg var enig i en del af
Alexanderbp - Kunne godt lide ham til at starte med, og tror på den med de 5 stemmer er på villa siden.
robertoloda - måske farvet af at han er like den eneste som har mig som villa
Ploven13 - God observation omkring mig igår, ved selv det er rigtigt, og den måde som Ploven skrev det på, gør jeg ser ham som villa
DarkXoiX - Meget afslappet i sine posts, hvilket jeg læser som villa
LasVal - selvom du er ved at sælge mig pt og jeg ikke forstår hvorfor du vil køre videre på dit soulread, så har du nu haft en del villaish posts her i dag.


CykelNille – Alt for random en stemme han smed på mig i går, det har jeg ikke set før.
Nilsson - #232 - #251 - #318, I disse 3 posts er han meget sikker hhv. 90 og 95 % på robert og rickrick som ulve.. Men får alligevel puttet både mig og walth ind i en senere liste foran rickrick.. Snakker herefter en masse teori, så altså ikke noget villaish. – Giver bare ingen mening han ikke stemmer rickrick noget før, når der er meldt op med 95 % at han er ulv, og Nilsson åbenbart er så glad for den teoretiske side.
Madsmk - #413, nævner at det er villaish at jeg flytter min stemme rundt for at redde mig selv, men stemmer på mig i selvsamme indlæg, da han ved jeg er et let lynchtarget i dag..


I #232 nævner jeg intet om %'er. I den næste får jeg smidt en personlig readliste med i en post (hvor der også står en masse film). Det skulle kun ha' været det sidste afsnit der skulle postes, men jeg failede lidt fra telefonen. Desuden noterer jeg yderligere at Rickrick agerer mere villagery op til EOD, hvorfor det også er meget naturligt at jeg har ham længere oppe end dig/walth/roberto.


Derudover mener du at jeg snakker teori? Hvad er det for noget teori du her tænker på? Min interaktion med walth? Hvad mere?

Nå ja, og så er jeg peeked af en påstået seer.
23-12-2013 21:36 #471

Jeg tror vi bliver ret meget klogere i morgen ;-)

Og ja, kæft en lorte kommentar :D

Kan ikke helt finde ud af med mig selv, om jeg siger "Thumbs up" eller "FFS" til Plovens claim :P

Der er faktorer som taler begge veje.

1: Det er et typisk ulvemove at claime så "sent".
2: Angel er væk. Halfseer er væk. Fullseer MÅ være nøglen til et win.

1: Kan jeg ikke snakke om.
2: Så er det sgu okay lavet :D

Og så er der en masse om spilbalance, vig osv, som jeg stadig ikke kan blive enig med mig selv om.

Det claim fuckede mine tanker jævnt meget op.

Dog er jeg ikke utilfreds, da det ser ud som om Molle ikke slipper udenom igen.

23-12-2013 21:38 #472

Ja det har jeg så åbenbart misset altså :D

Men det også fint nok, det gik hurtigt, og så bare du melder ham op som 95% ulv, men nævner ham så ikke så meget derefter

23-12-2013 21:39 #473

Votecount:
[0] Alexanderbp - Mihan
[0] Bridgeking – Walth
[1] chrja -
[0] CykelNille - Chrja
[0] DarkXoiX - Robertoloda
[0] henrikthing
[0] LasVal -
[0] madsmk - Ploven
[1] Mihan29 -
[1] Mollematen
[0] Nilsson - Robertoloda
[0] NotACop –
[2] Ploven13 –
[0] rickrick - Molle
[2] robertoloda
[0] Vidx - Walth
[2] walth - Ploven

Tror det sku være rigtigt

23-12-2013 21:40 #474

Hov sorry

Fik ikke kopieret den jeg havde ændret i

Votecount:
[0] Alexanderbp - Mollematen
[0] Bridgeking – Walth
[1] chrja -
[0] CykelNille - Robertoloda
[0] DarkXoiX - Robertoloda
[0] henrikthing
[0] LasVal -
[0] madsmk - Mollematen
[0] Mihan29 -
[4] Mollematen
[0] Nilsson - Robertoloda
[0] NotACop – Mollematen
[0] Ploven13 –
[0] rickrick - Mollematen
[4] robertoloda
[0] Vidx - Walth
[2] walth - Robertoloda

23-12-2013 21:40 #475
Molle. Mener ellers at have stemt.
23-12-2013 21:41 #476
Mollematen skrev:
Ja det har jeg så åbenbart misset altså :D

Men det også fint nok, det gik hurtigt, og så bare du melder ham op som 95% ulv, men nævner ham så ikke så meget derefter


Nu står der faktisk 90% (måske noget af en overdrivelse, men det var så heller ikke meningen det skulle postes).

Det her skriver jeg i #284:

"Tilføjelse:

Jeg kan så se at du rent faktisk når at skifte vogn inden EOD. Det ved jeg ikke lige hvorfor jeg havde misset i første omgang. Der får du selvfølgelig nogle villa-point."
23-12-2013 21:42 #477

dno tog bare udgangspunkt i votecount i et tidligere indlæg

23-12-2013 21:42 #478
Robert
23-12-2013 21:43 #479

Jeg har det godt med at stemme Molle i betragtning af hvem der har stemt robert

23-12-2013 21:44 #480
Pokernets ME vinder !

Er forvirret over plovens #469. Skriver du at du har peeket Nilsson ulv?

23-12-2013 21:44 #481

net fucker. rolle claim kommer.

23-12-2013 21:47 #482

@Alex

Du ville tidligere cleare mig hvis LasVal var ulv, men nu vil du gerne lynche mig, jeg forstår det ikke.

23-12-2013 21:49 #483
Alexanderbp skrev:
Jeg har det godt med at stemme Molle i betragtning af hvem der har stemt robert


WORD!

Molle
23-12-2013 21:50 #484

Votecount:
[0] Alexanderbp - Mollematen
[0] Bridgeking – Walth
[0] chrja -
[0] CykelNille - Robertoloda
[0] DarkXoiX - Robertoloda
[0] henrikthing -
[0] LasVal - Mollematen
[0] madsmk - Mollematen
[0] Mihan29 -
[6] Mollematen - Robertoloda
[0] Nilsson - Robertoloda
[0] NotACop – Mollematen
[0] Ploven13 – Mollematen
[0] rickrick - Mollematen
[5] robertoloda -
[0] Vidx - Walth
[2] walth - Robertoloda

Ærgerligt det er forgæves. :(

23-12-2013 21:52 #485

@molle
Det var før lasval blev villagery

Du skal claime Molle

23-12-2013 21:53 #486

første gang jeg claimer så bær over med mig.

Jack off all trades:

besøgte dark i nat. ingen der var der.

random fordeling af evner.

Bliver desværre nød til at stemme molle håber virkelig ikke at du har en pr

har skrevet dette 3 gange nu.............

23-12-2013 21:53 #487

Til hvad nytte, robert vil jo åbenbart også claime noget?

så den anden:

Bliver dræbt af viggen alligevel, og hvis ikke, så kigger ulvene jo nok forbi..

23-12-2013 21:54 #488

Jeg er lidt pas på, at der ikke umiddelbart er nogle, der kommer Molle til forsvar?
Samtidig er der tre, der har stemt robertoloda, som jeg har villaleans på..

23-12-2013 21:55 #489

CFD

Madsmk, så må vi jo prøve det her

23-12-2013 21:55 #490

@Mere erfarne mennesker

Hvad er bedst her?

23-12-2013 21:55 #491

At lynche en helt tredje

23-12-2013 21:55 #492

@ Roberto

hvilke muligheder har du udover at besøge folk?

23-12-2013 21:56 #493

Jeg kan virkelig ikke lide det her, Molle vil ikke claime og Roberto har claimet..

23-12-2013 21:57 #494

Robert du skal bruge dit vig i nat, så kam vi confirme dig

23-12-2013 21:57 #495

Skifter til Roberto hvis han ikke svare

23-12-2013 21:57 #496
Molle
23-12-2013 21:57 #497

Jeg får noget fordi jeg lavede postcount 10min før EOD, må garanteret ikke skrive det, men ryger alligevel som det ser ud

23-12-2013 21:58 #498

23-12-2013 21:58 #499
madsmk skrev:
Jeg er lidt pas på, at der ikke umiddelbart er nogle, der kommer Molle til forsvar?
Samtidig er der tre, der har stemt robertoloda, som jeg har villaleans på..


Sidst vi to var i et spil sammen og der blev tænkt sådan, blev han reddet og flippede ulv da han havde vundet spillet :D

Mollematen
23-12-2013 21:58 #500

Lader vi den bare køre?

23-12-2013 21:58 #501

Værste claim ever Molle

23-12-2013 21:58 #502

Første gang jeg laver en postcount, så tænk over hvorfor jeg pludselig ville det.

Men for sent nu alligevl

23-12-2013 21:58 #503

Jamen det passer jo for fanden :D

23-12-2013 21:59 #504
Mihan29 skrev:
madsmk skrev:
Jeg er lidt pas på, at der ikke umiddelbart er nogle, der kommer Molle til forsvar?
Samtidig er der tre, der har stemt robertoloda, som jeg har villaleans på..


Sidst vi to var i et spil sammen og der blev tænkt sådan, blev han reddet og flippede ulv da han havde vundet spillet :D

Mollematen


Heh, ja, også derfor jeg er så opmærksom på det :D
23-12-2013 21:59 #505

Hvor kom alle se folk pludselig fra

Hvis Robert ikke vugger en i nat, så lyncher i ham bare i morgen

23-12-2013 21:59 #506

angel/seer/vig tilfældigt valgt

23-12-2013 21:59 #507

Vi rammer en ulv når klokken slår ti
Det er noget vi villas kan li

Hvad sker der lige for Plvens claim
Er det for value eller er det for fame

Lad nu være med at skifte væk fra Molle
Han har kun et draw, det er nu vi skal holde

Molle

23-12-2013 21:59 #508

@Alex

Pause i fodbold gætter jeg på.

23-12-2013 21:59 #509
Alexanderbp skrev:
Hvor kom alle se folk pludselig fra

Hvis Robert ikke vugger en i nat, så lyncher i ham bare i morgen


Du mener, så lyncher VI ham, right? ;)
23-12-2013 22:00 #510

Hvis bare du havde ret LasVal :(, så kunne jeg da forstå din glæde

23-12-2013 22:00 #511

Nat?

23-12-2013 22:01 #512

NAT

23-12-2013 22:01 #513
NAT
24-12-2013 00:51 #514
OP
Lynch

Mollematen lavede lynch counts som aldrig set tidligere fra hans side i et WW-spil. Jo mere han talte, desto mere pegede lynchpilen på ham selv.

Nu står han på skafottet og forbander hele landsbyen.

Fuck Virklund og alle dens uduelige indbyggere!

Bødlen gør sit arbejde.


- - - - - - - -


Bødlen læser højt fra Mollematens rolle-pm:

Du er Patty og villa.

NA: Du får ét peek, hvis du 5-10 minutter før lynch på DAG 2 laver en opgørelse over de afgivne lynchstemmer i spiltråden.




- - - - - - - - - -

NA indsendes senest kl. 23.00 d. 24. december
Redigeret af Holstt d. 24-12-2013 00:52
24-12-2013 10:38 #515
***NOT IN GAME***

God gul til WW-gutterne!
Og nej jeg er ikke slettet
Men vil hellere julehygge iført sutterne
End at dræbe folk på nettet

Hav det godt i det nye år
Pas nu på jeres fingre
Og lad hellere bilen stå
I stedet for at slingre

Bare et kort digt, sådan lige
Farven er selvfølgelig pisgul
Hvad er det jeg vil sige?
Jeg siger: Hav en glædelig jul!


***NOT IN GAME***
24-12-2013 11:44 #516
OP
Ovenstående julekort er bragt med gms tilladelse og indeholder ingen info, der er relevant for dette ww-spil.

Også god jul til batterikaninen herfra!
25-12-2013 02:24 #517
OP
NAT 2

Fugle-twitcherne er i Virklund i stort antal. En ornitolog hørte et mærkeligt ugle-UHUUUUUU i går nat. Måske er det en ny art for landet. Efter nogen tids søgen får en af dem øje på en mærkelig ugle. Den er STOR! Via mobil samles alle fuglekiggerne og følger efter uglen. Den flyver hurtigt, men de har kikkerter og slipper den ikke af syne.

Nede på Bryggervangen er Julie på vej hjem efter at have været til juleaften hos familien. Pludselig er der noget, som rammer hende hårdt i hovedet. Smerten er uudholdelig.

Ornitologerne ser rædselsslagne til, mens uglen flår ansigtshuden af Julie og fortærer den. Derefter hakker den sig gennem maveskindet ind til hendes lever, som den flyver afsted med.

Ornitologerne er ikke i tvivl. Det er en art, man regnede for uddød: Gul Pisugle.

Nogle gader derfra hører Mak skrigene fra den døende Julie, da hun tømmer julegavepapir i skraldespanden. Inden hun når at tænke nærmere over skrigene, får hun øje på en person i buskadset nede i baghaven, som står med noget, der ligner en armbrøst . "Hvad laver du her?", råber hun. Det er Maks sidste ord, for i det samme rammer pilen fra armbrøsten hende i hjertet.

Et helt andet sted i byen høres en anden slags smertensbrøl fra kvinde: "Chili-Klaus dit lede svin!"


Nærmere oplysninger om de døde kan ses på kirkegården.



- - - - - - -

Det er stadig nat!
Redigeret af Holstt d. 25-12-2013 02:28
25-12-2013 11:55 #518
chrja skrev:
Jeg er lige blevet inviteret ud og spise - undskyld min manglende deltagelse i dag!

Jeg har læst det meste af i dag og er uenige med de fleste.

Cykel er stadig ulvet - Hans flippen af read af mig på baggrund af at jeg pusher ham er ulvet. Han påstår jeg som ulv går efter at få stærke spillere lynchet dag 1, det som sådan rigtigt - men han ved også fint at jeg er fuldstændig ligeglad med folks ry hvis jeg mener de er ulvet - se bare det spil der sluttede for 4-5 dage siden den dag jeg subber ind pusher jeg Dura, Cn og Chrisrjdk (2 ulve btw)


Jamen, hvilken grund er så rigtig? Din ENESTE grund til, at jeg er ulv, er fordi jeg havde dig på en villaliste i starten af dag 1, hvor du mente, du ikke havde nogen villagery posts. Du kan godt selv se, at det ikke giver nogen mening, ikke?
25-12-2013 12:28 #519
OP
På given foranledning:
Ovenstående indlæg er ved en fejl skrevet i en forkert tråd. Det er gm ligeglad med, så lang tid det er i en JuleWW 2013-tråd.
28-12-2013 15:18 #520
NotACop skrev:
Har lige læst tråden igennem. Jeg får ikke tid til at komme med noget nu, da jeg skal til at drage hjem mod de gamle for at holde jul der. Jeg er dog aktiv senere i dag, når jeg er ankommet.

Bemærkninger:
Der skal kigges på de to overlevende fra Random vognen i går, Ploven og Molle. Dels pga. mekanik, som imo oftest ligger til at der vil være god sandsynlighed for en ulv eller to imellem her, men også at jeg syntes Ploven's spil var meget løst/gøglet, på en måde der får mig til at tænke på et spil hvor han var ulv(f.eks. stemmer han på sig selv i går, og er meget dominerende i EOD, samt rim/remser som dog kan være for en rolle(nogen bud på hvilken?))

Walth, Vidx og Nilsson har været helt fraværende D1, med Nilsson som eneste der har meldt op på forhånd omkring fravær på den dag. Så forhåbntligt får vi noget at se fra dem i dag.


De 5 spillere han giver heat er alle confirmed villas
28-12-2013 16:01 #521
OP
Ovenstående fejl giver ingen straf
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar