Brøndby-tråden 2016/17 (del 2)

#1| 8

Lige knap 2 måneder og knap 900 indlæg. Brøndby er bare et populært emne for tiden og flere brugere mente at tråden allerede var blevet for lang.

så må man jo lave en del 2 og fortsætte de til tider gode diskussioner der var i den første tråd.

Som altid er alle velkommen til at deltage, både med positive og negative indlæg. Men kan man please undlade det børnehave stadie første del til tider var udsat for med ren troll. Det er i orden at være kritisk over for Brøndby, men pak det dog ind i saglige indlæg, frem for indlæg der kun har til hensigt at irritere størstedelen af læserne.

Lad os få en saglig fodbolddiskussion i gang om Danmarks absolut populæreste fodboldklub.

18-09-2016 08:07 #2| 0

Både Yun og Hermannsson er i truppen til dagens kamp. Det bliver spændende at se start 11'eren

18-09-2016 08:14 #3| 0

Jeg vil godt bestille 3 point ... Tak 👍

18-09-2016 08:31 #4| 0

Yun istedet for Crone?

18-09-2016 10:10 #5| 0

Tror nu stadig Crone spiller i dag

18-09-2016 10:24 #6| 0

Det tyder på samme start 11ér i Aalborg udfra ugens træning, mon ikke Yun kommer ind i løbet af kampen

18-09-2016 10:50 #7| 4

Redigeret af salsaclaus d. 18-09-2016 10:51
18-09-2016 17:51 #8| 14

Jeg synes at Brøndby havde fortjent at vinde i dag, da det var dem der scorede flest mål. 😊

18-09-2016 17:58 #10| 0

Godt nok en skidt kamp.. Første halvleg var decideret pinligt!

Crone er endnu engang elendig! Håber godt nok på at se ham den nye i næste kamp!

Håber godt nok også på at mukhtar snart er klar! Han giver SÅ meget mere til det offensive end når man spiller Holst istedet for..

18-09-2016 18:04 #11| 0
OP

Det var så kulminationen på en rigtig lorte weekend. Godt det snart er mandag.

18-09-2016 18:28 #12| 0

Fatter intet af hvad Crone laver på holdet. Ydermere hvad pokker skete der for holdet i dag? INTET presspil i store dele af kampen, og meget lidt genpres, og desværre som vi også så imod Pana så er der oceaner af plads på kanterne. Kan man ikke lukke ned for det?

Og Wilzcek laver nogle få ting rigtige og mange ting forkerte. Men hvor er spillet henne fra de første mange kampe? Troede man at man bare kunne cruise en sejr hjem eller hvad?

Viborg levede meget højt på Deble og kanternes megen plads, og at BIF ikke lavede genpres. Da de først begyndte på det tabte Viborg mange bolde. Men hold da op det var idéforladt i store dele af kampen, krydret med afslutninger der skulle være spillet større. Alt for meget løst krudt, og man gav for meget plads til VFF. Det var slet ikke ufortjent med point til Viborg, sejren var ikke helt fortjent dog.

Gad vide om det rent faktisk var AZ´s oplæg eller BIF bare ikke kunne/gad spille det spil der har givet tonsvis af mål af sig i løbet af sæsonen. Med spillet som i dag når de absolut ingen vegne ift at hente FCK.

18-09-2016 18:40 #13| 1

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2016-09-18-haetteklaedte-fodboldfans-angriber-hospital-det-er-meget-alvorligt

Danmarks stolthed slår til igen.

18-09-2016 18:59 #14| 0

Hvem er tåben der har slettet mit indlæg? Ikke at han behøver tilkendegive sig..

Jeg har kendt #8 irl i mange år, hvilket man(medmindre man er komplet idiot) kunne læse mellem linierne.. Måske jeg skulle have smidt en smiley ind..

Og ja det skal betragtes som en sviner.. giver jo ingen mening, taget i betragtning af hvad man har tilladt fra drejer blandt andre..

Lemfældigt brug af moderator-rollen!

Nå nok om det...

Jeg frygtede lidt speeden i Viborgs angreb inden kampen, men regnede stadig med vi kunne gøre det bedre end det der..

Bliver spændende at se hvordan der bliver samlet op over de næste par uger..

18-09-2016 19:11 #15| 1
MFNN skrev:

Hvem er tåben der har slettet mit indlæg? Ikke at han behøver tilkendegive sig..

Jeg har kendt #8 irl i mange år, hvilket man(medmindre man er komplet idiot) kunne læse mellem linierne.. Måske jeg skulle have smidt en smiley ind..

Og ja det skal betragtes som en sviner.. giver jo ingen mening, taget i betragtning af hvad man har tilladt fra drejer blandt andre..

Lemfældigt brug af moderator-rollen!

Nå nok om det...

Jeg frygtede lidt speeden i Viborgs angreb inden kampen, men regnede stadig med vi kunne gøre det bedre end det der..

Bliver spændende at se hvordan der bliver samlet op over de næste par uger..

Haha anmeldte indlægget for grimt sprog 😂😂
18-09-2016 19:13 #16| 4

Idiot :D

18-09-2016 19:14 #17| 1
MFNN skrev:

Idiot :D

Nu nærmer det sig chikane 😂
18-09-2016 19:25 #18| 0
Krisdahl skrev:http://nyheder.tv2.dk/krimi/2016-09-18-haetteklaedte-fodboldfans-angriber-hospital-det-er-meget-alvorligt

Danmarks stolthed slår til igen.

20 FCK-'hools' angreb angiveligt et klubhus ved Brøndby før kampen. Det har højst sandsynligt været en del af optakten. Utroligt de ikke havde mere travlt med at komme til Horsens for at støtte deres hold.

18-09-2016 19:42 #19| 9
Nilsson skrev: 20 FCK-'hools' angreb angiveligt et klubhus ved Brøndby før kampen. Det har højst sandsynligt været en del af optakten. Utroligt de ikke havde mere travlt med at komme til Horsens for at støtte deres hold.

Typer som dem har nok karantæne/ikke interesseret i at lade sig registrere til et awaykort

@Allmin når du fremadrettet skal lave statistik omkring popularitet på baggrund af PN tråde, bør du ikke medregne dette indlæg, da dette indlæg ikke er udtryk for tilhørsforhold til BIF.

18-09-2016 19:46 #20| 0

Det var godt nok vildt at ingen kunne tæmme en bold eller slå en aflevering nogenlunde præcis idag. Der var lige en lille opblomstring i starten af 2. Halvleg. Men der var slet ikke kvalitet i bold omgangen idag.
Håber det var en enelig svale.

Og mon ikke yun starter inde på venstre back næste kamp.

18-09-2016 20:17 #21| 0

Men hvorfor praktiserede de ikke genpres hele kampen igennem? Der var STORE dele af kampen specielt første halvleg hvor Viborg kunne trille bolden rundt og rundt og spille ud på kanterne, uden det mindste pres.

Jeg forstod slet ikke konceptet, andet end at de måske var for trætte til at praktisere genpresset som de har gjort i rigtigt mange kampe i sæsonen.

Når man ikke gør det, så bliver det hele pludseligt meget tilfældigt og Viborg kan matche Bif.

Man er jo åbenbart ikke gode nok til at hive en sejr som FCK kan, selv når spillet ikke er flydende og genpresset ikke er godt nok.

Én ting er hvis Viborg spillede godt og hurtigt osv, men de fik jo pladsen til at gøre det.

De kan da ikke være trætte efter 1 uges pause. Ellers må AZ skrue lidt ned for træningen, så de er 100% klare. 3 point i dag smidt er skidt, når man tænker på at det er bunden af suppen der kommer på besøg.

18-09-2016 22:57 #22| 0
Nilsson skrev: 20 FCK-'hools' angreb angiveligt et klubhus ved Brøndby før kampen. Det har højst sandsynligt været en del af optakten. Utroligt de ikke havde mere travlt med at komme til Horsens for at støtte deres hold.

Og i samme moment, kan man vel diskutere hvorfor disse Brøndby fans ikke støtter deres hold, der modsat FCK faktisk spiller hjemme?

Men mon ikke vi begge kan blive enige om, at der ikke er tale om fans i dette tilfælde, hverken FCK eller BIF.

18-09-2016 23:28 #23| 0
ktothep skrev:
Og i samme moment, kan man vel diskutere hvorfor disse Brøndby fans ikke støtter deres hold, der modsat FCK faktisk spiller hjemme?

Men mon ikke vi begge kan blive enige om, at der ikke er tale om fans i dette tilfælde, hverken FCK eller BIF.

Jeg kender ikke detaljerne i sagen, men man kan jo forestille sig, at det er nogle Brøndby fans der bare varmede op til at tage på stadion?
Jeg sidder ikke og forsvare nogle, da det ville være dumt, når man ikke kender alle detaljer i sagen! Synes dog at det er ligeså dumt, allerede at konkludere at Brøndby'erne ikke kan være helt almindelige fans.. :)

Nå, det er også rigeligt med sidespring! Det er imo en tabersag for alle når sådan noget sker!
Og hold nu kæft hvor var spillet skidt i store perioder i dag. Ser frem til Crone aldrig får minutter på førsteholdet igen!

18-09-2016 23:34 #24| 2

tror også Zorninger skal skrue ned for træningen ellers mister Brøndby pusten fuldstændig. Det var skrevet flere steder at de hold Zorninger træner klare sig godt i starten og så falder de helt sammen, det kan sagtens ske med Brøndby. De var mega ringe idag.

19-09-2016 08:15 #25| 0
ktothep skrev:

P
Det var inden kampen. Og det var Alphas klubhus, så jeg tror godt, du kan regne med, at de skulle til kampen for at støtte deres hold. Så nej, det kan vi faktisk ikke blive enige om.

19-09-2016 08:18 #26| 0
KAOS2300 skrev:

tror også Zorninger skal skrue ned for træningen ellers mister Brøndby pusten fuldstændig. Det var skrevet flere steder at de hold Zorninger træner klare sig godt i starten og så falder de helt sammen, det kan sagtens ske med Brøndby. De var mega ringe idag.

Haha. Hvad er det der får dig til at tro, at det er træningsmængden- eller intensiteten, som var skyld i spillet mod Viborg? Det er vist lige hurtigt nok at konkludere noget som helst.

19-09-2016 08:19 #27| 4

Rolig boys ! 10 gode kampe i streg og så kommer i med faklerne fordi vi spiller en dårlig kamp.

Helt ærligt !

19-09-2016 09:07 #28| 2
Nilsson skrev:P
Det var inden kampen. Og det var Alphas klubhus, så jeg tror godt, du kan regne med, at de skulle til kampen for at støtte deres hold. Så nej, det kan vi faktisk ikke blive enige om.

Folk der vælger at tage slåskampe på en skadestue, hvor børn og deres familier befinder sig, vil jeg ca kategorisere på samme måde som de folk der arrangerer slåskampe og kun kommer på stadion for at slås, hvilket i min optik ikke har en skid med fodboldfans at gøre.

Og det gælder i begge klubber.

19-09-2016 09:26 #29| 2
ktothep skrev:
Folk der vælger at tage slåskampe på en skadestue, hvor børn og deres familier befinder sig, vil jeg ca kategorisere på samme måde som de folk der arrangerer slåskampe og kun kommer på stadion for at slås, hvilket i min optik ikke har en skid med fodboldfans at gøre.

Og det gælder i begge klubber.

Og med ét trylleslag ændrede du lige præmissen for, hvad der definerer en fan. Du mente at vide, at de brøndbyfans der blev angrebet ikke skulle på stadion. Det er ganske enkelt forkert - og det var det argument, jeg udfordrede. Alpha skulle selvfølgelig på stadion. Det siger sig selv. At der efterfølgende så var nogle såkaldt friske, der tog kampen op mod CC er en anden ting. De er muligvis ikke (fodbold)fans, men det nytter ikke noget, at du udtaler dig om noget, du grundlæggende er uhyrligt uvidende om.

19-09-2016 09:28 #30| 0

Hvorfor er det vi skal fylde en Brøndby IF tråd med indlæg om hvor dumme nogle fans kan være, om de så er tilhængere af BIF eller FCK gør det vel ikke mere retfærdigt.

Jer der elsker at komme og Trolle tråde med ligegyldige indlæg, vil i ikke godt lade være, det er spild af tid.

22-09-2016 22:01 #31| 0

Er sgu lidt bekymret nu..

Ingen tvivl om at vi var det bedste hold igen, men fejlmarginen er alt for stor...

22-09-2016 22:04 #32| 3
OP

Det er ikke nemt at vinde når:

Man i 2 forsøg ikke kan heade en bold ind fra 50 cm afstand

Dommeren overser et tydeligt straffespark

Man lader modstanderen score på 100% af deres chancer

Jesper Hansen spiller en brandkamp

Ingen grund til bekymring. Systemet fungerende. Lyngby var nedkæmpet tilsidst og kun uheld bragte ikke en scoring. Der vil i løbet af sæsonen komme perioder, hvor holdet på trods af dominans ikke henter point.

22-09-2016 22:05 #33| 3

Mener nu bare at deres spillere er ved at finde deres rette niveau. Her tænker jeg specielt på angriberne, der i starten ramte alt, men i virkeligheden er langt under middel...

22-09-2016 22:09 #34| 0
hougaard1979 skrev:Mener nu bare at deres spillere er ved at finde deres rette niveau. Her tænker jeg specielt på angriberne, der i starten ramte alt, men i virkeligheden er langt under middel...

Modsat fcks to første-angribere der har scoret 2 mål på 10kampe? :D

22-09-2016 22:14 #35| 2

I FCK er der mange der står i kø for at lave målene.

Hvor skal Brøndbys mål komme fra når nu deres angribere ikke længere er så heldige som de var i starten af sæsonen???

22-09-2016 22:49 #36| 6
hougaard1979 skrev:I FCK er der mange der står i kø for at lave målene.

Hvor skal Brøndbys mål komme fra når nu deres angribere ikke længere er så heldige som de var i starten af sæsonen???

Tja. Brøndby IF har fx. en offensiv midtbanespiller der har scoret dobbelt så mange mål som Cornelius, og tre gange så mange mål som FCK's to første-angribere. Derudover har den super mål-farlige Frederik Holst lavet ligeså mange mål som FCK's to første angribere. Så jeg må indrømme jeg ikke helt forstår dit indlæg.

22-09-2016 22:52 #37| 1

ingen overraskelse af resultatet, bif har bare problemer med oprykkere generelt... og det beviser de igen i denne sæson, 3 kampe, 1 point.

22-09-2016 22:54 #38| 0
Helten57 skrev:ingen overraskelse af resultatet, bif har bare problemer med oprykkere generelt... og det beviser de igen i denne sæson, 3 kampe, 1 point.

4 point.

22-09-2016 22:59 #39| 1
retzzz skrev:

Tja. Brøndby IF har fx. en offensiv midtbanespiller der har scoret dobbelt så mange mål som Cornelius, og tre gange så mange mål som FCK's to første-angribere. Derudover har den super mål-farlige Frederik Holst lavet ligeså mange mål som FCK's to første angribere. Så jeg må indrømme jeg ikke helt forstår dit indlæg.

Jep. I har 3 spillere, som tegner sig for 80% af jeres mål.
To angribere der i den grad har præsteret over evne og en offensiv midtbane der har været på sit livs heater, når det så nu er blevet hverdag igen, så er der jo stort set ingen tilbage til at lave målene....

Og ser heller ikke umiddelbart Holst som ham der skal lave målene. Hvor mange mål var det lige han har lavet inden de tre i denne sæson?
22-09-2016 23:15 #40| 0
hougaard1979 skrev:Mener nu bare at deres spillere er ved at finde deres rette niveau. Her tænker jeg specielt på angriberne, der i starten ramte alt, men i virkeligheden er langt under middel...

Det er jo idiotisk at konkludere at spillerne pludselig ikke er gode nok fordi man ikke rammer topniveauet i 2 kampe. Det er i øvrigt absurd at stå med nul point efter kampene mod Viborg og Lyngby

22-09-2016 23:18 #41| 0
retzzz skrev:
4 point.

Korrekt, fik lige byttet om på viborg/silkeborg :)

22-09-2016 23:19 #42| 2
manonfire skrev:

Det er jo idiotisk at konkludere at spillerne pludselig ikke er gode nok fordi man ikke rammer topniveauet i 2 kampe. Det er i øvrigt absurd at stå med nul point efter kampene mod Viborg og Lyngby

Konkluderer jo heller ikke at de er dårlige pga at de ikke rammer topniveauet i de sidste to kampe. Siger at de hele tiden har været ringe, men nu bare har mistet heldet de havde i starten. 😉
22-09-2016 23:25 #43| 2

@Hougaard1979

retarderede kommentarer på linje med ham mongolen du har som profilbillede, imo.

Phiri, Nør, Hjulsager, Wilczek, Pukki, Muktar og Kliment kan alle score mål.

Åbenlyst rigeligt med dygtige spillere der enten repræsenterer sit land via A-landshold og/eller U21-landshold. Der er rigelig kvalitet til suppen.

22-09-2016 23:29 #44| 0
hougaard1979 skrev:

Konkluderer jo heller ikke at de er dårlige pga at de ikke rammer topniveauet i de sidste to kampe. Siger at de hele tiden har været ringe, men nu bare har mistet heldet de havde i starten.

Kan du nævne en kamp i suppen i dette efterår hvor BIF har haft "heldet"?

Jeg kan snildt finde 3 kampe allerede hvor BIF ikke har fået det udbytte de fortjener efter spil og chancer...

22-09-2016 23:41 #45| 0
manonfire skrev:
Kan du nævne en kamp i suppen i dette efterår hvor BIF har haft "heldet"?
Jeg kan snildt finde 3 kampe allerede hvor BIF ikke har fået det udbytte de fortjener efter spil og chancer...

Og du glemmer heldet fck altid har..

Imo kører de 2 point over ev..

Hvor vi kører(har lyst til at skrive 8) 5 point under..

22-09-2016 23:54 #46| 1
MFNN skrev:

Jeg forsøgte blot at opstille en række argumenter i mod spejlblankt bruger der i ramme alvor mener at BIF spillerne er på en heater der har varet hele deres karriere.

Der blev dog hurtigt ro på settet.

God nat

23-09-2016 02:53 #47| 0

Altså konceptet i dag så ud til at køre trods alt. Der er jo mange brikker i det store puslespil. Konceptet, holder det? Spillerne holder de, skal der udskiftninger/transfers, svinger de i niveau, er de skadede osv. Har man været heldig/uheldig i sæsonen, scorer de andre på en eller 2 chancer hvor bif skal bruge 5-10 for at score?

Men bundlinjen er desværre den der tæller mest, og det er 2 tab i streg og 1 scoret mål, og 3 scorede mål i 4 kampe er heller ikke noget at skrive hjem om desværre.

Alt kan vendes og drejes, i sidste ende tæller pointsne som sagt, og så længe bif spiller offensivt og lækkert fodbold som de trods alt gjorde i dag modsat imod Viborg, så kan man ikke være vanvittigt utilfreds. Det er bare stolpe ud i dag.

Fck stoler jo 100% på deres koncept, og hvis de ikke har vundet mesterskab er de sluttet 2, og har spillet europæisk gruppespil år efter år. Den slags skulle jo også være tilfældet for Brøndby, men ja man kan da håbe at næste år bliver året hvor gruppespil+mesterskab går i opfyldelse. Fordi mesterskabet bliver det jo nok ikke til med de udsving der er. Og det er som sådan også ja fint nok, hvis man virkelig kan skyde raketten af næste år.

Fordi der er jo mange mangler, og der skal også en del transfers til for at forstærke truppen.

Man kan ikke forvente at dem man har hentet ind, som trods alt alle har floppet uden undtagelse i deres respektive klubber, bliver en succes. Og man må nok også forvente at de kommer til at svinge en del, og rammer bundniveau et par gange eller 2 i sæsonen.

Men det har set supergodt ud i starten af sæsonen, men ret dårligt de sidste 4 kampe, incl Aab og Fck kampene, selvom de 2 ja ikke var kampe man SKULLE vinde, så fik man ret heldigt 4 point hjem(heldigt er relativt, men FCK kampen var tæt på fiasko).

Og truppen er slet ikke bred nok, der skal sies en masse fra, og hentes en masse nye ind. MEN jeg tror bestemt at AZ og hans scouts kan finde kvalitet i spillere som ikke kan spille sig på holdene i deres nuværende klubber, jeg synes dem der er hentet ind har været superspændende, og har overrasket mig positiv. Selvfølgelig er der en række nitter, men også nogle der virkelig har været et hit, og som jeg tror på.

23-09-2016 05:57 #48| 3
MFNN skrev:

Nævn en superliga kamp hvor enten fck eller Brøndby har haft heldet i denne sæson?
23-09-2016 09:40 #49| 0

fck: Brøndby, Randers..

Brøndby: Er jo min pointe?

Vi har haft en lige kamp mod ACH, resten har vi domineret..

23-09-2016 09:45 #50| 3
MFNN skrev:fck: Brøndby, Randers..

Vi dominerede ikke mod Viborg - men den er vel heller ikke med i din pointe, da vi tabte den.

Jeg mener dog ikke man kan tale om, at FCK var heldige mod Brøndby. Det var en lige kamp, som kunne være endt til begge hold. FCK dominerede i 1. og Brøndby havde et overtag i 2.

23-09-2016 11:08 #51| 1

Jeg så kun 2. halvleg igår og det er jo et mirakel at Lyngby vinder. Mod Viborg var det direkte dårligt over hele linjen, igår var jeg tilfreds ! men 1. halvleg havde åbenbart været pivringe? det er selvfølgelig ikke godt nok.

23-09-2016 15:41 #52| 3
manonfire skrev:

Jeg forsøgte blot at opstille en række argumenter i mod spejlblankt bruger der i ramme alvor mener at BIF spillerne er på en heater der har varet hele deres karriere.

Der blev dog hurtigt ro på settet.

God nat

En heater der har været hele deres karriere siger jeg ingen steder.
Siger at de to Brøndby-angribere der på nuværende tidspunkt topper topscorerlisten ( men på ingen måde ender der ) har spillet langt over evne og nu er ved at finde deres rette hylde. 😊

Hjulsager derimod har jo været på en virkelig heater, som heller ikke varer ved.

Så nævnes Holst også som en spiller der kan lave mål og jeg medgiver, at han også har lavet et par stykker, men han skulle jo bruge et tilløb på cirka 100 kampe før det skete...

Kliment eller hvad han nu hedder kan jeg ikke vurdere endnu, men de to andre angribere giver jeg altså ikke meget for.

Men dejligt i er med i toppen og håber da for jeres skyld at jeg ikke har ret, men det må tiden jo vise. 😊

God dag

23-09-2016 16:12 #53| 4

Og tillykke til Hougaard.. Vi har nu en større troll i tråden end drejer ham selv.

23-09-2016 16:44 #54| 2
Nitrrrrrram skrev:Og tillykke til Hougaard.. Vi har nu en større troll i tråden end drejer ham selv.

Helt enig, han vil kun irritere.

Endnu en på ignorere

23-09-2016 16:58 #55| 1
MFNN skrev:

fck: Brøndby, Randers..

Nej ok. Mener egentlig ikke at nogle af dem har været heldige point mæssigt.

FCK ligger nok Ca. på ev, mens bif måske ligger et par points under ev. Først og fremmest pga Lyngby kampen og lidt Horsens kampen også.
23-09-2016 17:02 #56| 0
werder77 skrev:

Nej ok. Mener egentlig ikke at nogle af dem har været heldige point mæssigt.

FCK ligger nok Ca. på ev, mens bif måske ligger et par points under ev. Først og fremmest pga Lyngby kampen og lidt Horsens kampen også.

Hvad med FCM-kampen?

23-09-2016 19:32 #57| 0
Nilsson skrev: Hvad med FCM-kampen?

uafgjort var vel ikke helt ufortjent i den kamp, rent chancemæssigt. Man kan så diskutere om ikke straffesparkene ikke var lidt uheldige/atypiske.

25-09-2016 10:27 #58| 0

Mukhtar er med i truppen i dag - håber han er klar og med fra start.

25-09-2016 16:50 #59| 0

Køb nu for fanden Mukhtar!

25-09-2016 16:54 #60| 0
iskov skrev:

Køb nu for fanden Mukhtar!

Han gør det godt. Har i en købs option på ham??
Og hvad skal han koste??
25-09-2016 16:55 #61| 0
hougaard1979 skrev:

Han gør det godt. Har i en købs option på ham??

Og hvad skal han koste??

Omkring 10 har der været snak om. Og ja han er på en lejekontrakt med købsklausul.
25-09-2016 17:02 #62| 2

Dommeren har godt nok også været flink ved os!

25-09-2016 17:04 #63| 1
Niklasvs skrev:

Dommeren har godt nok også været flink ved os!

Nej vel?
25-09-2016 17:34 #64| 0

Fløjter ikke offside og dømmer ikke straffe til OB, når der er åbentlys hånd på.

25-09-2016 17:50 #65| 0

syntes ikke der skal dømmes offside på målet

25-09-2016 17:58 #66| 0
Moderator
storken73 skrev:syntes ikke der skal dømmes offside på målet

og hvorfor ikke det?

25-09-2016 18:25 #67| 1
nikzz skrev: og hvorfor ikke det?

Fordi han er brøndby-fan?

25-09-2016 19:12 #68| 0

Man får nogle forkerte og får nogle forkerte imod sig. I dag var vi vel heldige med, at OB ikke fik straffe og at vi fik et off side mål. Vi havde nu nok vundet alligevel.

Mod Lyngby fik vi ikke det straffe vi skulle have haft, og mistede derved mindst et point.

25-09-2016 21:25 #69| 0

Samarbejdet mellem Mukhtar, Hjulsager og Phiri er simpelthen fantastisk.

Det er dog bekymrende, at vi skal have problemer på venstre back. Holst var virkelig ringe, og Yun er åbenbart endnu ikke i form til at spille - forhåbentlig når han det, inden lejekontrakten slutter til nytår!

26-09-2016 01:11 #70| 0

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor ham Yun ikke kommer ind når man er foran så komfrontabelt? Lad dog manden spille og komme i bedre form!

Jeg så ikke kampen i dag, da jeg vågnede godt inde i anden halvleg et sted hvor der ikke kunne ses fodbold efter en bytur.. Heldigvis et dejligt resultat! :)

26-09-2016 02:11 #71| 0
Nitrrrrrram skrev:Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor ham Yun ikke kommer ind når man er foran så komfrontabelt? Lad dog manden spille og komme i bedre form!

Jeg så ikke kampen i dag, da jeg vågnede godt inde i anden halvleg et sted hvor der ikke kunne ses fodbold efter en bytur.. Heldigvis et dejligt resultat! :)

Han var ikke med i truppen idag.

27-09-2016 12:14 #72| 0

Brøndby og hummel forlænger samarbejdet til 2022, godt med en lang aftale

27-09-2016 12:26 #73| 0

Mukthar får ca. 15 mio. om året i løn i Benfica, så Jan Bech skal dække mindst ½ af lønnen udover Mukhtar nok må gå ned i løn

27-09-2016 13:03 #74| 0

Ærlig talt så tror jeg simpelthen ikke det ender med at Mukhtar skriver kontrakt, han er simpelthen for dyr i forhold til at Brøndby ønsker at nedbringe lønomkostningerne. Synd da salgspotientialet er kæmpe stort, men på et eller andet tidspunkt bliver man også nød til at vise økonomisk ansvarlighed over for de forskellige interessenter.

27-09-2016 18:16 #75| 0

Den eneste mulighed som jeg ser det, er at han bliver lejet ud igen. Det er nok tvivlsomt, men omvendt - hvis Benfica skønner at han endnu ikke er god nok til førsteholdet der, er det måske ikke nogen dum løsning for dem at sende ham et år mere afsted til Brøndby?

Men det er nok uhyr tvivlsomt at man kan gøre ham tilfreds med en 2-3 mio årligt

27-09-2016 18:36 #76| 0

Brøndbys problemer bliver nok også, at han gør det så godt, at andre klubber også for øje for ham. Dvs der bliver andre alternativer end reserve i Benfica/retur til Brøndby.

27-09-2016 20:41 #77| 0

En anden mulighed er at Jan Bech betaler transfersummen og lønomkostningerne og dermed også scorer den eventuelle transfersum ved et videresalg. Evt betaler han transfersummen, mens Brøndby betaler Mukhtars løn. Jeg tror ikke, at Troels Bech har fået en købsoption uden at have en plan for rent faktisk at indfri den. Ellers er der jo ingen grund til at have en købsoption. Om tingene så rent faktisk lykkes, er ikke kun op til Brøndby.

27-09-2016 22:09 #78| 0
mani10 skrev:Mukthar får ca. 15 mio. om året i løn i Benfica, så Jan Bech skal dække mindst ½ af lønnen udover Mukhtar nok må gå ned i løn

Men passer det med de 15 mio. om året?

Ifølge denne side (fra Marts - Gaitan, der tjente absolut mest er væk nu), ville Mukhtar være den næstbedst betalte spiller i Benfica, hvis de DKK 15 mio. passer:

http://sportsmaza.com/football/benfica-players-salary/

27-09-2016 22:24 #79| 0

Du kan jo prøve at spørge ham, hvad han tjener. Medier har det med gerne at ville gætte på den slags, men det er vel de færreste steder i verden, at en fodboldspillers løn er offentligt tilgængelig.

27-09-2016 23:00 #80| 0

Enig, men umiddelbart virker 15 mio. om året højt sat, når han er så urutineret, som han er, og kun 1 spiller tjener mere, end det i hele truppen.

27-09-2016 23:04 #81| 0
Torstens skrev: Men passer det med de 15 mio. om året?

Ifølge denne side (fra Marts - Gaitan, der tjente absolut mest er væk nu), ville Mukhtar være den næstbedst betalte spiller i Benfica, hvis de DKK 15 mio. passer:
http://sportsmaza.com/football/benfica-players-salary/

Er bare hvad jeg har læst div. steder, de fik ham billigt grundet kontraktudløb så han har nok kunne presse citronen lidt

http://bleacherreport.com/articles/2332037-hany-mukhtar-why-hertha-berlin-undersold-german-wonderkid-to-benfica

27-09-2016 23:53 #82| 0
mani10 skrev: Er bare hvad jeg har læst div. steder, de fik ham billigt grundet kontraktudløb så han har nok kunne presse citronen lidt

http://bleacherreport.com/articles/2332037-hany-mukhtar-why-hertha-berlin-undersold-german-wonderkid-to-benfica

Jo, men fra at kunne presse citronen lidt, til at være uprøvet talent der lige pludselig er truppens næstbedst betalte spiller, er der alligevel langt.

28-09-2016 09:13 #83| 0
Torstens skrev:
Jo, men fra at kunne presse citronen lidt, til at være uprøvet talent der lige pludselig er truppens næstbedst betalte spiller, er der alligevel langt.

Som din artiklen du linker til er inde på, er der blevet fråset godt med lønningerne i Benfica før i tiden, at han skulle være den næst bedst betalte har jeg dog også svært ved at tro på, men han var meget eftertragtet da kontrakten med Berlin var ved at udløbe http://talksport.com/football/aston-villa-transfer-news-lambert-lining-deal-german-midfield-starlet-141219129280

og havde en del U-landsholds kampe for Tyskland

06-10-2016 19:28 #84| 0

Der er nu spillet 12 kampe i denne sæsons SL, dvs vi er nået 1/3 gennem sæsonen for de 6 hold, der skal spille mesterskabsslutspil. Forhåbentlig er Brøndby blandt de 6 hold. De 12 kampe har givet 6 sejre, 4 uafgjorte og 2 nederlag, og det rækker til en 2. plads. Derudover har vi spillet kval til EL, hvor vi nåede til 4. runde og bl.a. slog Herthe Berlin ud, som pt er på en 2. plads i Bundesligaen. Her er mine tanker om sæsonen indtil videre.

Jeg sidder med blandede følelser. Først en god følelse af, at Brøndby er tilbage. Ikke på toppen, men med i toppen, fordi vi har fortjent det og har spillet til at være i toppen. Der er så mange positive ting ved holdet i denne sæson. Først og fremmest en ny træner med en meget spændende spillestil. I mine øjne og kun bedømt ud fra 1/3 af en sæson er AZ den træner i Brøndbys historie, der er "bedst" eller mest spændende i forhold til spillestil. Skovdahl havde f.eks. stor succes i 90'erne med 3 mesterskaber i træk, men han havde en helt fantastisk spillertrup til rådighed, som uden tvivl var den bedste i DK på det tidspunkt. AZ har også spændende spillere, men slet ikke i samme grad. Brøndby er det mest scorende hold i denne sæson.

Jeg har også en god følelse i forhold til Pukki, Wilczek, Hjulsager og Nørgaard, som alle indtil videre har spillet væsentligt bedre end i sidste sæson. Det er fantastisk at have 2 angribere, som begge scorer mål. Nye spillere er kommet til, og flere har vist et godt niveau: Mukhtar, Röcker og Hermannsson. Rønnow har også været god. Phiri og Larsson har vel egentlig "bare" præsteret som i sidste sæson. Phiri er ofte fantastisk. Larsson er god, men svingende både offensivt og defensivt.

Jeg har ikke en god følelse i forhold til disse spillere, som har skuffet eller ikke slået til: Urena, Greko og tildels Kliment, som dog er temmelig ny i truppen. Jeg har heller ingen god følelse mht den defensive organisation. Spillesystemet er nyt, og i de fleste kampe har der været 3 nye forsvarsspillere i forhold til sidste sæson. Det giver misforståelser og omstillinger for modstanderne, som vi ikke har været dygtige til at modstå. Det er bekymrende, at vi har problemer med at få ordentlig kvalitet på venstre back både offensivt og defensivt.

Det er selvfølgelig også en skuffelse, at vi i 3 kampe har været foran med 2 mål og alligevel kun har spillet uafgjort. Det er svært at forestille sig f.eks. fck gøre det samme, og det er én af årsagerne til, at Brøndby i denne sæson ikke kommer til at true dem, men det havde jeg nu heller ikke forventet.

Jeg tror, der bliver hård kamp og sølv og bronze. Noget af det mest positive har været at se, at vi med det nye system spillede lige op med fck og kunne matche og mere til i kampene mod fcm og aab. Der er uddeling af tv-penge efter næste kamp, og vi skal selvfølgelig holde 2. pladsen for at få en større del af puljen.

Jeg håber i resten af sæsonen at se mere stabilitet fra holdet og samme eller endnu bedre offensivt niveau med en masse mål. Jeg håber også at se Brøndby vinde en kamp på trods af modstandermål (alle 6 sejre er sket uden mål fra modstanderne). Jeg håber også at se, at de spillere, der indtil videre har været gode formår at holde niveau. En spiller som Nørgaard spiller en ny position, så vi kan også forvente at han bliver mere fortrolig med sin position og derfor kan løfte sit niveau. Jeg ser en udfordring i forhold til, når Pukki og Wilczek ikke spiller eller bliver skiftet ud. Pt har substitutterne ikke slået til, og Greko har jeg slet ingen fidus til, da han ikke gør en forskel, når han er på banen.

06-10-2016 20:13 #85| 0

"Jeg har heller ingen god følelse mht den defensive organisation. Spillesystemet er nyt, og i de fleste kampe har der været 3 nye forsvarsspillere i forhold til sidste sæson. Det giver misforståelser og omstillinger for modstanderne, som vi ikke har været dygtige til at modstå"

Det er en del af spillestilen. Du kan ikke levere det presspil, som Brøndby praktiserer uden, at det vil koste bagude. Det er blevet meldt ud fra dag 1 og bør ikke komme som en overraskelse. Ellers er jeg meget enig med dine øvrige kommentarer.

06-10-2016 21:43 #86| 1

misforståelser og omstillinger imod os behøver jo ikke være en del af konceptet. Omstillinger sker, fordi vi taber bolden og laver fejlafleveringer

07-10-2016 05:29 #87| 1

hvis ham yun/sun ikke spiller fast fra efter landskamppausen er de muligvis den ringeste signing i klubbens historie!!

Jeg er fortrøstningsfuld så længe mukhtar er med! Synes forskellen er enorm på om han er eller ej!

07-10-2016 12:30 #88| 0
kaj666 skrev:misforståelser og omstillinger imod os behøver jo ikke være en del af konceptet. Omstillinger sker, fordi vi taber bolden og laver fejlafleveringer

Omstilinger til modstanderne er en naturlig konsekvens af spillestilen. Det kan ganske enkelt ikke undgås. Det siger lidt sig selv.

Nitrrrrrram skrev:hvis ham yun/sun ikke spiller fast fra efter landskamppausen er de muligvis den ringeste signing i klubbens historie!!

Jeg er fortrøstningsfuld så længe mukhtar er med! Synes forskellen er enorm på om han er eller ej!

Næppe.

07-10-2016 21:59 #89| 0

selvfølgelig kan vi ikke undgå boldtab og omstillinger. Alle hold, også de bedste af de bedste laver fejl. Kunsten er selvfølgelig at minimere dem og fremfor alt ikke at miste bolden på "farlige steder" på banen.

30-11-2016 22:03 #90| 1
OP

Fedt. 3 point i Randers, i en ellers jævnbyrdig og til tider rodet anden halvle.

På tysk har man udtrykket "goldenes händchen", når træneren skifter matchvinderen ind. Grecko havde ikke været på banen i mange sekunder inden han scorede.

Nu mangler der 2 kampe fra et hæsblæsende efterår. 2 pokalkampe. 8 europæiske opgør og hidtil 19 ud af 21 Superliga kampe spillet. 5 måneder med 29 kampe, hvoraf der kun er blevet roteret på midtbanen.

Kan man vinde de sidste 2 kamoe, vil det betyde et pænt hul ned til 3 pladsen, da vi stadig mangler FCM

01-12-2016 20:10 #91| 0

Og dejligt FCM lige smider 3 point idag. 6 Point ned til 3. Pladsen. Ser sgu fornuftigt ud.

Redigeret af DanDietz d. 01-12-2016 20:10
01-12-2016 21:53 #92| 0

2 årig forlængelse med Frederik Nørrestrand, forhåbentligt er der flere på vej

02-12-2016 11:04 #93| 0
mani10 skrev: 2 årig forlængelse med Frederik Nørrestrand, forhåbentligt er der flere på vej

Ja, de må godt få fingeren ud også få forlænget nogle af alle dem der udløber.

Det er Brøndby godt nok dårlige til, giv de unge nogle lange kontrakter, så vi kan tjene lidt penge når de bliver solgt

02-12-2016 15:23 #94| 0
storken73 skrev:
Ja, de må godt få fingeren ud også få forlænget nogle af alle dem der udløber.
Det er Brøndby godt nok dårlige til, giv de unge nogle lange kontrakter, så vi kan tjene lidt penge når de bliver solgt

Du ville have forlænget Hjul og Nør i foråret?

Phiri tror jeg man har arbejdet på i rigtig rigtig lang tid.

02-12-2016 15:57 #95| 0
manonfire skrev:
Du ville have forlænget Hjul og Nør i foråret?
Phiri tror jeg man har arbejdet på i rigtig rigtig lang tid.

Når man ingen penge har til indkøb så havde jeg nok bare forlænget i foråret ja, de var/er trods alt faste u21 landsholdspillere, det er bare skidt at stå med en hel midtbane der kan forsvinde samtidig

23-12-2016 12:28 #96| 0

Albrechtsen til Horsens, flere medier melder Roma´s 20 årige VB Moustapha Seck som en mulig forstærkning, har tidligere været i Barcelona.

23-12-2016 19:10 #97| 1

Fint at slippe af med Albrechtsen. Han er en fin gardering, men der kommer en ny mand fra Finland, der måske går direkte i startopstillingen, så der ville blive endnu længere til spilletid. Med sin alder er han nok heller ikke den billigste, så vi slipper af med nogle lønkroner.

Fandme et meget godkendt efterår. Vores pointsnit ville være nok til et mesterskab i en del sæsoner. I denne sæson er der så desværre et hold, der scorer ualmindeligt mange point, men det gør jo ikke vores egen præstation dårligere. Der har været svipsere undervejs som forventet, men det er gået over min forventning både spille- og resultatmæssigt.

23-12-2016 19:35 #98| 0

lønargumentet synes jeg er skidt, da han naturligvis går ned i løn jo ældre man bliver når man er 32+.

Jeg synes det giver ok mening også for ham, med tanke på ham den nye der kommer til.

24-12-2016 12:28 #99| 0
Nitrrrrrram skrev:lønargumentet synes jeg er skidt, da han naturligvis går ned i løn jo ældre man bliver når man er 32+.
Jeg synes det giver ok mening også for ham, med tanke på ham den nye der kommer til.

Det må du lige huske at fortælle Ibrahimovic, Ronaldo (snart 32), osv.

24-12-2016 12:34 #100| 0
lilleclown skrev:

Outliers du ved.
24-12-2016 22:10 #101| 1
lilleclown skrev:

Behøver jeg at fortælle hvorfor den sammenligning er komplet retardo?

26-12-2016 13:10 #102| 0
kaj666 skrev:Fandme et meget godkendt efterår. Vores pointsnit ville være nok til et mesterskab i en del sæsoner. I denne sæson er der så desværre et hold, der scorer ualmindeligt mange point, men det gør jo ikke vores egen præstation dårligere. Der har været svipsere undervejs som forventet, men det er gået over min forventning både spille- og resultatmæssigt.

Aaaah, så ualmindeligt er det altså heller ikke. Siden I sidst vandt mesterskabet i 04/05 har et pointsnit på 2, ville have resulteret i 2 mesterskaber ud af 12. 2-3 sæsoner ville det ikke engang have rakt til sølv :)

26-12-2016 13:35 #103| 1
Nitrrrrrram skrev: Behøver jeg at fortælle hvorfor den sammenligning er komplet retardo?

Nej, der ved jeg godt du er ekspert.

06-01-2017 17:27 #104| 0

Har I gule "tosser" set dagens udmelding fra Divisionforeningen, hvor der til kommende Derbys kræves ID på billetterne?
Dette for at kompenserer for manglende awaykort...

http://www.superliga.dk/artikel/nye-sikkerhedsregler-traeder-i-kraft

Hvis man ser bort fra det umiddelbare "besværlige" ved at udstede billetter med navn på (Svært at administrerer uden meget langsommelig personlig betjening, eller direkte salg over nettet med personlige links til fordelskunder etc.)

Langsomt ligner det at den ordning jeg som FCKfan kender "FCKAWAY" kombineret med "VoresKBH" (Loyalitetsprogram, der benyttes til at give bl.a. adgang til derbybilletter og lign.) er smidigt sammenlignet med det kaos manuelle tjekning kræver.

Hvad siger de af jer som kommer forbi et fodboldstadion en gang imellem. Ville I lade jer registrere med navn ved forsalg, og ville det i så fald ikke have været nemmere med et ID-away-kort i stil med FCKs?

Inched

06-01-2017 19:27 #105| 0
OP

Det virker komplet åndssvagt, at ganske almindelige mennesker i det herrens år 2017 skal lade sig registrere i hoved og røv, fordi det politiske system ikke har nosser til at implementere politiske tiltag, der vil kunne stoppe den lille gruppe af deciderede hooligans, der er i klubberne.

Om det er manglende politisk pondus fra divisionsforeningen som interessegruppe skal jeg lade udsagt, men det er sgu blevet den omvendte verden. I stedet for at kontrollere de ca. 98-99% fans der ved hvordan man gebærder sig i det offentlige rum, så burde der slås hårdt end på de få % der ikke formår at opføre sig ordentligt til sociale happenings.

når man behandler fans, som en politistat vil behandle deres borgere, så går det ud over tilskuerinteressen.

06-01-2017 19:45 #106| 5

Hvis dette tiltag kan føre til, at bare én person får en eller anden retfærdig straf for at gøre noget, der ikke er tilladt på stadion, så er jeg tilhænger af det. Det er ikke en tiltag, der betyder noget for mig, så hvis jeg ellers skulle se kampen(e), ville jeg ikke have problem med at registrere mig med billede. Om det ligner samme metode eller er tæt på det samme som away-kortet aner jeg ikke. Dog er der vel den forskel, at det nuværende tiltag gælder kun udvalgte kampe, så i Brøndbys 2. udekamp i foråret er det ikke sikkert, at det kræver billede for at købe billet.

Jeg afleverer mit pas, hver gang jeg bor på hotel. Min telefon afslører, hvor jeg er i verden. Jeg sætter spor på nettet, så hvis nogen undersøger mig, kan de se, at jeg har skrevet dette. Der er flere 100.000 kameraer i DK, der filmer os på veje og foran banker mv. Det er ikke noget, der på nogen måde bekymrer mig, og jeg føler mig ikke overvåget.

Kaj

06-01-2017 19:48 #107| 0

Dette tiltag kommer jo kun fordi Brøndby ikke selv vil tage ansvar og det dermed helt på sin plads andre så sætter krav.

Jeg tager gerne imod lidt længere behandlingstid eller kontrol tid hvis vi dermed for et par idioter mindre ind.

06-01-2017 21:43 #108| 0

Hvad er det, du mener Brøndby skal gøre?

09-01-2017 12:05 #109| 0
Inched Limns skrev:Har I gule "tosser" set dagens udmelding fra Divisionforeningen, hvor der til kommende Derbys kræves ID på billetterne?
Dette for at kompenserer for manglende awaykort...
http://www.superliga.dk/artikel/nye-sikkerhedsregler-traeder-i-kraft

Hvis man ser bort fra det umiddelbare "besværlige" ved at udstede billetter med navn på (Svært at administrerer uden meget langsommelig personlig betjening, eller direkte salg over nettet med personlige links til fordelskunder etc.)

Langsomt ligner det at den ordning jeg som FCKfan kender "FCKAWAY" kombineret med "VoresKBH" (Loyalitetsprogram, der benyttes til at give bl.a. adgang til derbybilletter og lign.) er smidigt sammenlignet med det kaos manuelle tjekning kræver.

Hvad siger de af jer som kommer forbi et fodboldstadion en gang imellem. Ville I lade jer registrere med navn ved forsalg, og ville det i så fald ikke have været nemmere med et ID-away-kort i stil med FCKs?

Inched

Ja, vil gerne registreres med navn, ved ikke om det er lettere med away-kort.

09-01-2017 12:14 #110| 0

Flere medier melder Rosenborg´s reserve keeper Adam Larsen Kwarasey så godt som sikker, forhåbentlig får han et ½ år på bænken inden Rønnow bliver skudt afsted

https://www.youtube.com/watch?v=W_qktdtIqYY

09-01-2017 13:13 #111| 0

Kom nu med nogle forlængelser på midtbanen :( Jeg frygter vi står til sommer og har mistet dem alle. Håber Hr. Bech har styr på det.

09-01-2017 13:43 #112| 0
Allmin skrev:Det virker komplet åndssvagt, at ganske almindelige mennesker i det herrens år 2017 skal lade sig registrere i hoved og røv, fordi det politiske system ikke har nosser til at implementere politiske tiltag, der vil kunne stoppe den lille gruppe af deciderede hooligans, der er i klubberne.

Om det er manglende politisk pondus fra divisionsforeningen som interessegruppe skal jeg lade udsagt, men det er sgu blevet den omvendte verden. I stedet for at kontrollere de ca. 98-99% fans der ved hvordan man gebærder sig i det offentlige rum, så burde der slås hårdt end på de få % der ikke formår at opføre sig ordentligt til sociale happenings.

når man behandler fans, som en politistat vil behandle deres borgere, så går det ud over tilskuerinteressen.

Det er sjældent jeg er enig med dig, men på det her punkt har du ret. Håbløst tiltag. Som om det skulle dæmme op for folk der laver ballade. Tværtimod - nu får man færre semi-dedikerede på stadion og mon ikke folk er godt oppe og køre, når de har stået i kulden udenfor i 3 timer for at komme ind.

09-01-2017 14:28 #113| 0

spændene om den nye signing betyder at Rønnow er på vej ud..

egentlig også på tide at der skete noget! Der har godt nok været stille

10-01-2017 22:13 #114| 0

http://www.espnfc.com.ng/san-jose-earthquakes/story/3035630/darwin-quintero-a-target-of-san-jose-earthquakes-sources

Urena på vej til San Jose Earthquakes, dejligt hvis vi kan komme af med ham og samtidig få lidt penge ind

10-01-2017 22:22 #115| 0

Nør ved at forlænge. Det er ikke dumt!

11-01-2017 12:01 #116| 0

Christian Nørgaard forlænger med 3 år, One Down, Three To Go

11-01-2017 12:57 #117| 0

kommer bare Phiri og Hani ind er jeg lykkelig..

"Desværre" ser jeg Hjulsager som den mest sandsynlige.. forlænger ham gerne, men de to andre er så meget vigtigere imo..

11-01-2017 13:26 #118| 0

Fedt! Så indtræffer der formentlig en korsbåndsskade i næste uge.

11-01-2017 17:56 #119| 0

Jeg ser ikke Phiri som så sandsynlig, men heller ikke vigtig.

Han var et kæmpe lyspunkt under Thomas Frank, men er falmet mere og mere og har ikke nået samme niveau under Zorniger.

Skal jeg nøjes med 3 ud af fire, så tager jeg Hjulsager og Hani.

11-01-2017 18:01 #120| 3
Panter skrev:Jeg ser ikke Phiri som så sandsynlig, men heller ikke vigtig.

Han var et kæmpe lyspunkt under Thomas Frank, men er falmet mere og mere og har ikke nået samme niveau under Zorniger.

Skal jeg nøjes med 3 ud af fire, så tager jeg Hjulsager og Hani.

Ikke vigtig og falmet under Zorniger? Really? 1) han spiller ikke 6'er længere, hvorfor han er mindre synlig. 2) han passer perfekt ind i systemet. Hans forudseende spillestil, enorme løbepensum og glimrende pasningsspil kommer vi til at savne uhyre meget. Han er genial som presspiller på den smalle midtbane. Han er så stor en del af de chanceskabende possessions (man bør se på possessions adskilt), at han skal forlænges næsten koste, hvad det vil. Hjuulsager er dygtig også, men lettere at erstatte. Hany kommer vi aldrig i nærheden af.

11-01-2017 18:14 #121| 0

Enig med Nilsson mht Phiri. Jeg synes også, at han er meget vigtig for holdet. Jeg tror dog desværre, at han smutter for at få nye udfordringer

11-01-2017 18:35 #122| 0

Jeg er med Panter her, Phiri er faldet i niveau efter OL blev nægtet for hans vedkommende, yderligere blev han far for ik så længe siden som fik generet nattesøvnen en smule.

Mukthar´s agent har i dag udtalt der er interesse fra bundesligaen, så det ser desværre ikke godt ud med henblik på en fast aftale.

11-01-2017 18:40 #123| 0
Nilsson skrev: Ikke vigtig og falmet under Zorniger? Really? 1) han spiller ikke 6'er længere, hvorfor han er mindre synlig. 2) han passer perfekt ind i systemet. Hans forudseende spillestil, enorme løbepensum og glimrende pasningsspil kommer vi til at savne uhyre meget. Han er genial som presspiller på den smalle midtbane. Han er så stor en del af de chanceskabende possessions (man bør se på possessions adskilt), at han skal forlænges næsten koste, hvad det vil. Hjuulsager er dygtig også, men lettere at erstatte. Hany kommer vi aldrig i nærheden af.

Ikke så vigtig som de tre andre. Der var jeg nok lidt upræcis i min formulering. Og ja - Really. Hans "enorme" løbepensum, bare for at tage et af dine argumenter er mindre end f.eks. Nørgaard og Hjulsager.

Og lige for at få det på plads. Så ser jeg gerne han forlænger, han er stamspiller. Men kan jeg ikke få alle 4, så er han den jeg helst vil undvære.

Redigeret af Panter d. 11-01-2017 18:43
11-01-2017 19:39 #124| 1
Panter skrev:
Ikke så vigtig som de tre andre. Der var jeg nok lidt upræcis i min formulering. Og ja - Really. Hans "enorme" løbepensum, bare for at tage et af dine argumenter er mindre end f.eks. Nørgaard og Hjulsager.

Og lige for at få det på plads. Så ser jeg gerne han forlænger, han er stamspiller. Men kan jeg ikke få alle 4, så er han den jeg helst vil undvære.

Når du siger, at hans løbepensum er mindre end Nørs og Hjulsagers, så går jeg ud fra, at du kigger på antal løbede meter pr. minut. I givet fald så siger det ca. ingenting om hvordan man kan præstere i et system, som det Brøndby spiller. Phiri er med længder vigtigere end Hjulsager - og den er slet, slet ikke close.

11-01-2017 19:50 #125| 0

Vil phiri og hjulsager ikke forlænge med Brøndby så skal de sælges ASAP......ellers på bænken og få nye ind på deres pladser.

11-01-2017 20:06 #126| 0
Matvic skrev:Vil phiri og hjulsager ikke forlænge med Brøndby så skal de sælges ASAP......ellers på bænken og få nye ind på deres pladser.

Det håber jeg virkelig ikke, du mener alvorligt. Hvem skulle bruges på den smalle midtbane i stedet for dem? Greko og Holst? lol

11-01-2017 20:16 #127| 0
Nilsson skrev: Når du siger, at hans løbepensum er mindre end Nørs og Hjulsagers, så går jeg ud fra, at du kigger på antal løbede meter pr. minut. I givet fald så siger det ca. ingenting om hvordan man kan præstere i et system, som det Brøndby spiller. Phiri er med længder vigtigere end Hjulsager - og den er slet, slet ikke close.

Jeg synes det er mere interessant hvor du har hans enorme løbepensum fra.

11-01-2017 20:18 #128| 0
Panter skrev: Jeg synes det er mere interessant hvor du har hans enorme løbepensum fra.

Dels mine øjne, dels OPTA.

11-01-2017 20:31 #129| 0

Nilsson skrev: Dels mine øjne, dels OPTA.

Med andre ord, du har altså ikke rigtigt noget der underbygger det.

Hvis vi tager tal fra superliga.dk så løber Phiri 11.202m pr. kamp har 20 kampe og spillet 1668 minutter. dvs. 83,4 min pr. kamp

Hjulsager løber 11.571pr. kamp. Har 19 kampe og har spillet 1576 min. Dvs. 82,9 min pr. kamp

Nørgaard har løbet 11.578 m pr. kamp men han spiller så også 84,5 min pr. kamp.

Alt i alt meget tæt selvom Phiri er den der løber mindst pr. minut. På trods af hans enorme løbepensum.

11-01-2017 21:11 #130| 0
Nilsson skrev: Det håber jeg virkelig ikke, du mener alvorligt. Hvem skulle bruges på den smalle midtbane i stedet for dem? Greko og Holst? lol

Nej de duer ikke... Derfor jeg skrev nye....selvfølgelig indkøb.

Man kan da ikke bruge nogle som ikke vil blive i klubben, derfor skal de videre og BIF kan tjene lidt småpenge på dem.

Håber selvfølgelig de gør som zanka og forlænger med en kortere periode og laver en aftale om videresalg til sommer el næste vinter.

Klart jeg fortrækker de lavere længere forlængelser.

11-01-2017 21:15 #131| 0
Panter skrev:
Med andre ord, du har altså ikke rigtigt noget der underbygger det.

Hvis vi tager tal fra superliga.dk så løber Phiri 11.202m pr. kamp har 20 kampe og spillet 1668 minutter. dvs. 83,4 min pr. kamp

Hjulsager løber 11.571pr. kamp. Har 19 kampe og har spillet 1576 min. Dvs. 82,9 min pr. kamp

Alt i alt meget tæt selvom Phiri er den der løber mindst pr. minut. På trods af hans enorme løbepensum.

Læs hvad jeg skriver. Det gør en konstruktiv dialog en anelse lettere.

11-01-2017 21:17 #132| 0
Matvic skrev:
Nej de duer ikke... Derfor jeg skrev nye....selvfølgelig indkøb.
Man kan da ikke bruge nogle som ikke vil blive i klubben, derfor skal de videre og BIF kan tjene lidt småpenge på dem.
Håber selvfølgelig de gør som zanka og forlænger med en kortere periode og laver en aftale om videresalg til sommer el næste vinter.
Klart jeg fortrækker de lavere længere forlængelser.

Fair nok. Hvad tror du sandsynligheden er for, at Troels Bech kan finde to fuldgode erstatninger i dette vindue til billige penge?

11-01-2017 21:25 #133| 0
Panter skrev:

Jeg tror jeg forstår hvad du forsøger at fortælle, men du mangler noget i din udregning. Du har regnet ud, hvor mange minutter de hver især spiller pr. kamp: 82,9 - 84,5 min pr. kamp. Det er en flot udregning, men siger ikke rigtig noget om det du vil fortælle, nemlig hvor mange meter de løber pr. min, så du burde nok have gjort regnestykket færdigt.

11-01-2017 21:38 #134| 0

Nilsson skrev: Fair nok. Hvad tror du sandsynligheden er for, at Troels Bech kan findfuldgode erstatninger i dette vindue til billige penge?

Men er det ikke ifølge AZ i næste sæson at vi skal performe? Så skal der ikke for mange udskiftninger i sommerpausen.

Vil phiri og hjulsager ikke blive så skal de videre og det er nu og nye kræfter skal spilles ind.

Redigeret af Matvic d. 11-01-2017 21:38
11-01-2017 21:56 #135| 0
kaj666 skrev: Jeg tror jeg forstår hvad du forsøger at fortælle, men du mangler noget i din udregning. Du har regnet ud, hvor mange minutter de hver især spiller pr. kamp: 82,9 - 84,5 min pr. kamp. Det er en flot udregning, men siger ikke rigtig noget om det du vil fortælle, nemlig hvor mange meter de løber pr. min, så du burde nok have gjort regnestykket færdigt.

Mja, når Phiri løber mindre pr. kamp end Hjulsager selv om han spiller flere minutter pr. kamp, så tror jeg pointen kom frem. Det sagt, så er forskellen mellem de tre marginal. Om det betyder, at de andre også har et enormt løbepensum skal jeg ikke kunne sige.

12-01-2017 12:59 #136| 0
Panter skrev:
Mja, når Phiri løber mindre pr. kamp end Hjulsager selv om han spiller flere minutter pr. kamp, så tror jeg pointen kom frem. Det sagt, så er forskellen mellem de tre marginal. Om det betyder, at de andre også har et enormt løbepensum skal jeg ikke kunne sige.

Og Kahlenberg er en af dem, der løber allermest i Superligaen, når han en sjælden gang ikke er skadet. Det betyder jo ikke, at han er en bedre presspiller end Phiri (eller har et større løbepensum end ham). Du bliver nødt til at tage et spadestik dybere, hvis du vil have noget konstruktivt ud af dine analyser.

12-01-2017 14:09 #137| 0

Alejandro Cavanna, 22 årig back fra Uruguay får en uge til at spille sig til en kontrakt, kan spille begge backer, dog meget højrebenet ifølge videoen.

https://www.youtube.com/watch?v=4AclklU-t7A

12-01-2017 14:25 #138| 0
mani10 skrev:Alejandro Cavanna, 22 årig back fra Uruguay får en uge til at spille sig til en kontrakt, kan spille begge backer, dog meget højrebenet ifølge videoen.

https://www.youtube.com/watch?v=4AclklU-t7A

Tror han er for ringe og bliver sendt hjem efter en uge.

12-01-2017 14:35 #139| 0
Nimacos skrev:
Tror han er for ringe og bliver sendt hjem efter en uge.

Når man ikke har de store penge til at investere er man desværre nød til at tage nogen chancer, har dog kun 1 senior kamp udfra hvad jeg kan finde af info, kender du ham ?

12-01-2017 14:49 #140| 0

Bruno's video var noget mere imponerende.

12-01-2017 22:20 #141| 0

http://3point.dk/mukhtar-vil-blive-i-broendby-bundesligaen-kan-vente/

Måske bare tomme ord, men det lyder godt

Redigeret af mani10 d. 12-01-2017 22:22
12-01-2017 23:25 #142| 0

Tror det er svært at forestille at han bliver, med mindre at Jan Bech føler for endnu en gave.

Tror ikke at man kan forsvare at betale 10 mio + at give ham SÅ meget i løn som det nok vil kræve.

Personligt tænker jeg at 10 mio + 5 om året ville være et snap, men jeg tvivler på at man kan få ham til 5 om året..

13-01-2017 07:27 #143| 0

Jeg tror godt at Mukhtar er klar over, at selv om han er en stjerne i superligaen, så kan han endnu ikke gøre sig gældende i bundesligaen (måske på de helt små hold). Der er dog desværre masser af andre muligheder for ham. Jeg kunne godt se ham skifte til f.eks. Ajax eller en midterklub i Frankrig.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar