ZoomTour, MicroMillions-004

#1| 0

Hvad gør vi i dette spot mod en der har os dækket 3 gange?

http://www.boomplayer.com

Mine tanker:

1. Semi dristigt open som UTG+1, might have been a fold? (anyway, det er zoom og folk 'fast folder' flittigt)
2. Sizing. Måske lidt højere ala 3.5 / 4.5, da vi er early samt for at modgå eventuelle reraises?
3. PF. Tænker at vi committer os hvis vi kalder her, med henblik på vores stack resten af turneringen og 99 er lort på flop, som han vil skyde 100/100?
4. AI så tidligt i touren med lavt pp? Tænker at det i bedste fald er flip og vi som oftest er oppe imod en stærkere range, noget 88+, AQ+ osv, måske specielt når han vælger at spille smart fra big blind?

Hvad siger PN? Let fold?

Mvh.

19-07-2013 00:18 #2| 0

Hvis ikke du spiller med stats i zoom turneringerne, vil jeg mene det er tæt på spew at åbne 99 UTG+1, da du mere eller mindre altid må folde til et 3bet - eller ihvertfald kommer i et svært spot, hvor du skal ud og lege gætteleg med din 50bb stack.

Vil hellere stramme rangen op i EP og åbne flere hænder i LP.

Sizingen er ok, selvom jeg ikke ser den store grund til andet end 2x... Du taber bare flere skillinger de gange du bliver 3bettet, hvis du sizer højere - makes no sense :)

19-07-2013 01:44 #3| 0

Det er obv ikke spew at åbne 99 UTG +1, uanset om du har stats eller ej. Hvor profitabelt det er afhænger af nogle forskellige ting - hvis du single-tabler eller lignende kan du evt sharkscope vedkommende og se om hans resultater er meget fishy. Eller som Jule angående sizing, der er slet ingen grund til at raise 3.5/4.5 ved et bord readless post-ante.

Hvad angår hans 3-bet er det lidt meh. Fold > Shove > Call tror jeg. Det afhænger obv af modstanderen, men et shove kan ikke være for dårligt i en tour med så mange donks og han eksponerer ikke ligefrem sig selv positivt ved at lave en så donket 3-bet-sizing.

19-07-2013 02:38 #4| 1

Spew er måske et for hårdt ord :) men jeg tror ikke det er profitabelt at åbne 99 UTG+1 i en zoom tour med 50bbs readless, af ovenstående grunde.

Ydermere sidder vi OOP post mange af de gange vi bliver callet.

Folk spiller generelt meget abc i zoom tours, grundet den ofte manglende info på modstanderen. Derfor må det også formodes, at villain 3better en stærk range fra sb vs UTG+1 åbning. Det må ihvertfald være en range som 99 spiller meget ringe imod - best case scenario får vi et flip... Og derfor mener jeg, at shove er en ringe beslutning readless!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar