Xbox360 Live - 3G Mobilt bredbånd??

#1| 0

Nogen der ved om det kan lade sig gøre at komme på Xbox med sit mobile bredbånd (USB Modem) !? Og vil det fungere optimalt uden latency osv (Har 3's hurtigste, Århus C) !?

22-02-2010 19:27 #2| 0

Bump for the lulz

23-02-2010 11:29 #3| 0

3G modemet funger ganske fint hvis du kobler det via din pc, og så bruger pc'ens internetdeling-funktion-sætter din PC op til virke som 'trådløs router',


Desværre er 3g nettet ikke specielt godt til net-spil, da det ikke giver stabile vedholdende data strømme, men virke - det skal det nok.........

håber det kan hjælpe dig

23-02-2010 12:59 #4| 0

Okay, mange tak for svaret :) Er en smule noob'ish, men hvordan sætter man "pc'ens internetdeling-funktionen til at sætte pc'en op til trådløs router"?

Gad vide om man bliver automatisk disconnected fra online spillene pga. den ikke stabile datastrøm?

23-02-2010 13:47 #5| 0

Er det ikke upload der er vejen frem mht XBOX Live ?
Da jeg selv var bruger for år tilbage kan jeg erindre at vi for at undgå lack måtte køre direkte (dvs ikke nogen router)
Med router lackede det alt for meget, og det vildeste 3 net trækker jo kun 0,5 m/bit i upload

23-02-2010 23:54 #6| 0

Dobbelt post...

23-02-2010 23:54 #7| 0

@DamienDK

Jo det skal nok passe, at høj "ping" bedst kanl undgås ved hæj upload hastighed. Når jeg måler mit 3net kan jeg faktisk opnå en upload hastighed på 1.7 m/bit, så tror måske det ville kunne lade sig gøre??

24-02-2010 00:00 #8| 0

Har selv fundet en guide, efter at have tørlagt googles safari af løsningsforslag uden held, som ser ud til at virke. Er ihvertfald connected til xbox live nu og kan surfe rundt derinde og tjekke trailers osv uden problemer indtil videre. Tester det lige i nogle games imorgen, og skriver resultatet samt link til guiden jeg fandt, hvis andre skulle sidde med samme problem...

24-02-2010 12:53 #9| 0

* Det kan sagtens lade sig gøre, har lige været inde og lave en lettere massakre i Modern Warfare 2 og det har ikke lagget det mindste! Så hvis der er andre med samme problem, så følg denne guide:

www.reabo.co.uk/_tutorials/xbox-live-with-a-dongle.aspx

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar