WW Vm i fodbold 2010 Dag 6

#1

Beklager forsinkelse

Dag 1: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=217208
Dag 2: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=217325
Dag 3: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=217396
Dag 4: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=217490
Dag 5: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=217594

Xitaah er svenskernes offer

Xitaah:

Du er Morten Olsen, en seer. Hver nat startende nat 0(nu) kan du peeke en spiller og få deres rolle at vide.

Du er et medlem af den danske VM-trup og du vinder når alle svenskere er udryddet fra den danske trup.

[0] Jones stemmer på -
[0] cykelnille stemmer på -
[0] robertoloda stemmer på -
[0] Malxom stemmer på -
[0] Nightwolf stemmer på -
[0] Aurvandil stemmer på -
[0] NoPokNoFun stemmer på -


Dag

12-04-2010 13:32 #2

*** DØD ***

Knew it.

GL danskere.

*** DØD ***

12-04-2010 13:45 #3

Fårk GG xitaah jeg vil sige jeg troede ikke du var vores seer men det syntes de mere rutineret spiller nok at kunne have læst sig frem til :(

Nå drenge skal vi ikke prøve at se om vi lige kan klare de sidste par dage her ordentligt og få spillet sluttet ordentligt (forhåbentlig med en dansk sejr over de fulde svenskere;))

jeg har selv været rimelig inaktiv i weekenden desværre men jeg var jo ikke den eneste.

Jeg vil bruge dagen på at læse de sidste par dage igennem hvilket jeg syntes vi alle burde gøre og nær læse Xitaahs post for at se om vi kan finde noget information hvilket vi virkelig har brug for lige pt!

Jeg vil prøve at lave et indlæg når jeg har fået det læst igennem og prøve at komme med en vurdering, håber i er med mig. Kom så drenge!

12-04-2010 13:48 #4

** GG **

Blev desværre inviteret med i et saftigt live spil igår, hvilket er grunden til jeg ikke var der :( Sorry guys.

12-04-2010 15:01 #5

Stemmer NIghtwolf i aften som det ser ud nu...

Kan ikke umiddelbart se hvem Xitaah ellers har fået set..

Han har obv set mig som god, men ved ikke om der er flere i live han har set?

Har desværre nærmest ingen tid disse dage :/, men tænker at ulvenen ville have brugt zlatan i går, med mindre Night også var ulv..

Nightwolf

- X

12-04-2010 15:55 #6

jeg kikker xiitahs posts lige straks.

Jeg tror godt at jeg kan finde hans peeks.

man var vel seer sidste spil ;o)

12-04-2010 16:29 #7

D1: Ingen peeks efterladt af bad. (xiitah bliver skiftet ind)

D2:Her har han Malxom som god. 19:27

D3: Temmelig klart han har peeket FiveCats. 16:58

D4:Han har peeket mig som god. 08-04-2010 17:12

D5:Aurvandil kl. 15:11


Nogen der er uenige?

Så der er tre confirmed gode.
Det burde være muligt at vinde så.

Selvom det kræver en indsats af alle!

12-04-2010 17:02 #8

Kan se jeg ikke behøver at læse alle dagene igennem efter jones har været igang fordi tvivler på jeg kan gøre det bedre end ham...

Jeg kan godt se dit argument malxom så jeg skal være på en vogn idag og fred være med det, det er helt fair.

så er mit spørgsmål så bare hvem den anden vogn skal være og efter Xitaahs peeks skal han vel findes blandt disse:
cykelnille
robertoloda
NoPokNoFun

Personligt stemmer jeg på cykelnille

12-04-2010 17:04 #9
*** MOD Note ***

Reveal kommer muligvis op til en time forsinket i aften, stadig nat kl. 22.00

*** MOD Note ***
12-04-2010 17:30 #10

Har lige dobbelttjekket xitaahs peeks, og er enig med Jones. Malxom, Jones og Aruvandil er clearet. Det irriterer mig bare lidt, at vi mangler et peek. Bad3xo fik et pregame peek. På dag 1 siger han, at hverken toganim, Jacob eller Live er clearet, og det er sådan set de eneste navne han nævner. Jeg kan heller ikke se xitaah komme med andre peeks, så jeg tror desværre at pregamepeeket er spildt.

Mht. min inaktivitet må jeg beklage dybt. Jeg må forklare det efter spillet, da det sådan bare vil være angleshooting lige nu.

"Kan se jeg ikke behøver at læse alle dagene igennem efter jones har været igang fordi tvivler på jeg kan gøre det bedre end ham..."

Mistænkelig sætning imo. Jones clearer sig selv ved, at xitaah har peeket ham god. Selvfølgelig skal det da dobbelttjekkes! Jeg vil lige kigge nærmere på Jacobs posts og vende tilbage senere.

12-04-2010 17:31 #11

Pt ser jeg ingen grund til at NoPo kommer på en vogn i dag, da han han ikke er aktiv.

12-04-2010 17:36 #12

@ Jones

Som helt ny spiller og ulv, er det vel ret naturligt, at man ikke så særlig vokal idet man er bange for at afsløre sig selv eller andre ulve. Jeg er sådan set enig med dig i, at der ikke er nogen grund til at gøre så meget ved ham i dag, medmindre der kommer stærke argumenter på bordet, men hvis der gør, kan jeg heller ikke se nogen grund til ikke at gøre det.

Husk at du, Aurvandil eller Malxom stensikkert ryger i aften.

12-04-2010 17:48 #13

Jeg bør vist overveje en anden karriere end ulvejæger.
Samtlige mine fornemmelser har været forkerte i det her spil :-S

Der er dog én ting der undrer mig lidt, det hvor Zlatan er blevet af i dette spil?
Var det her ikke tidspunktet at redde en ulv på?
Havde Zlatan reddet Jacob, så havde den heddet 4 danskere og 3 svenskere nu, og situationen havde set ret så lys ud for svenskerne.

De kan nå at bruge deres kort i dag, men det giver dem ikke samme gode fordel.

Så min holdning til Zlatan er:

1. Enten har de brugt ham allerede ved en af de uafgjorte afstemninger - giver dog meget lidt mening
2. Enten har de valgt først at bruge ham til allersidst ( i aften) af grunde som jeg ikke helt forstår.
3. De ville have brugt ham i går, men den spiller der fik næstflest stemmer var også en ulv og måske ligefrem Zlatan selv.
Den med næstflest stemmer i går var Nightwolf.

Da mine betragtninger foreløbig har været helt væk i dette spil, så vil jeg gerne høre Jeres mening om dette? :)

12-04-2010 17:58 #14

Fantastisk Nille.

Det var ikke uden grund, at jeg skrev.
Selvom det kræver en indsats af alle!

Jeg har tænkt over det, og jeg har taget fejl.

Når NoPo ikke er aktiv, kan vi ikke lade ham komme meget videre.
Hvis han er god og kommer videre til i morgen med to ulve, eller i F3 med en ulv, er det jo game over..?


Min stemme i dag er derfor på

NoPokNoFun

Jeg vil meget gerne høre om jeg er helt væk i min tankegang?

12-04-2010 17:59 #15

Dag 1:

05:18

Jacob stemmer Nightwolf med det samme.

19:09

Stemmer Holstt

Dag 2:

Ingen interaktion med andre end gode spillere (døde eller clearet). Stemmer toganim.

Dag 3:

Interaktion med Nightwolf kl. 11:17.

Argumenterer for, at Nightwolf ikke er Thingy (for anden gang btw.) kl. 18:55

Dag 4:

Giver villapoints til NoPok kl. 14:00 pga. en post om, at NoPok mener, han ikke forstår spillet.

Skriver til mig kl. 16:53, efter jeg mente han var spot on da han mistænkte xitaah og toganim (ja, jeg er skidegod til det her spil)

Dag 5:

Prøver at forsvare sig en enkelt gang, men ellers heller ikke det store at komme efter her.


Konklusion:

Af de tilbageværende spillere, taler han overhovedet ikke til eller om robertoloda, han taler en enkelt gang til mig, et par gange om/til Nightwolf og giver villapoint til NoPok.

Nu læser jeg de omtaltes spilleres posts igennem. Det kan være det hjælper noget. Jeg må indrømme, at det er svært at læse noget ud fra Jacobs posts, men jeg synes ikke det hjælper NoPok, at han får villapoint af ham.

12-04-2010 18:13 #16

@ Jones

Jeg er egentlig enig, men jeg vil langt hellere gå efter at finde en ulv i dag, end at tage en ud pga. inaktivitet. Det giver simpelthen så lidt info, og lige nu har vi råd til én mislynch. Jeg synes ikke NoPok er en dårlig idé, og han kan sagtens være en ulv.

@ Aurvandil (og også Malxom egentlig)

Fedt spottet! På dag 1 stod det mellem Holstt og Twajzer - Stemmelighed og de ved derfor ikke, om de behøver bruge Zlatan. På dag 2 stod det mellem Aurvandil og StonieN - begge gode, og ingen grund til at bruge Zlatan. På dag 3 mellem Malxom i Holstt - samme argumentation som dag 2. Dag 4 - Toganim og Nightwolf - Ingen grund for ulvene til at redde toganim. Jeg er med på at Nightwolf er en vogn igen i dag!

@ Alle

En tanke! Hvis der er 6 stemmer på Nightwolf og 1 stemme på den vi med størst sandsynlighed mener er ulv, så mister Zlatan igen sin evne - hvis vi rammer rigtigt. Hvad sker der, hvis Nightwolf har 7 stemmer og resten har 0? Får de så selv lov til at vælge, eller vælger GM en tilfældig?

12-04-2010 18:22 #17

For mig at se så ska stemmerne ligge på en malxom eller nightwolf- cykel som 3 bud.

@jones

konklusion
Af de tilbageværende spillere, taler han overhovedet ikke til eller om robertoloda, han taler en enkelt gang til mig, et par gange om/til Nightwolf og giver villapoint til NoPok.

Nu læser jeg de omtaltes spilleres posts igennem. Det kan være det hjælper noget. Jeg må indrømme, at det er svært at læse noget ud fra Jacobs posts, men jeg synes ikke det hjælper NoPok, at han får villapoint af ham.

Jeg var den første til at stemme twajzer dag 1 - den første til at stemme jacob i går.

nightwolf

12-04-2010 18:39 #18

@ robertoloda

Malxom!? Er du helt blank? Han er peeket god af xitaah!

Du stemte Twajzer på dag 1, ja. Men må jeg citere:

"Jeg tror bar at jeg slynger et random navn ud.

lynch - Twajzer
"

Det får du sgu ikke noget for :D

Har lavet en case på robertoloda. Mener heller ikke det er her ulven skal findes. Jeg vil gætte på, at de to resterende ulve er NoPokNoFun og Nightwolf.

12-04-2010 18:40 #19

Er lige kommet hjem fra Edinburgh.

Skrev i en tidligere tråd at jeg beklager at jeg ikke kunne være på og at jeg havde meldt mig til, da jeg ikke havde tænkt over at jeg skulle til Edinburgh.

Men jeg har nu intet med ulvene at gøre.. Der kan jeg da være behjælpelig, og sige det er dumt at stemme på mig..

Nu vil jeg lige læse de følgende dage igennem.


12-04-2010 18:44 #20

Case på NoPokNoFun:

Dag 1:

Stemmer på Holstt og argumenterer for, at DarkXoix (hvordan det nu staves) er ulv. Han kommer tit med små jokes og bemærkninger som: "Dog så jeg mig helst ven med svenskerne, da de har en helvedes masse sild.." kl. 21:13. Jeg synes det lugter lidt af et overskud man ikke burde have som helt ny indbygger i spillet.

Dag 2:

Inaktivitet pga. en skoleopgave. Må være rolleneutralt. Kaster igen mistanke på Holstt og beklager sig med at være ny i spillet. Prøvede at stemme StonieN, men kom til at skrive med kursiv i stedet for fed.

Dag 3:

Endnu en inaktiv dag.

Dag 4:

Siger han nok skal være mere aktiv og får villapoint af Jacob. Tror kun han har 1 post den dag.

Dag 5:

Får villapoint af Nightwolf kl. 14:42

"NoPokNoFun - Pas/God igen tror ikke en ulv ville være så inaktiv og slet ikke som newbie."


Han får villapoints af Nightwolf og Jacob. Jeg er stensikker på, at vi har et trekløver her!

12-04-2010 18:57 #21

Det er lidt fesent af mig, at brokke mig over inaktivitet, men er det nogen der har nogen kommentarer? :)

12-04-2010 19:04 #22

Jeg smutter nu, men jeg tar min computer med mig, så jeg kan følge med i tråden. Ellers må det blive på telefonen.

Jeg kunne godt tænke mig at høre nogle kommentarer fra Jones, Malxom og Aurvandil på, hvordan vi skal gardere os imod Zlatan i aften - og om vi overhovedet skal?

12-04-2010 19:20 #23

En ret god case Cykel.

Rart at se, at der er nogen som gør benarbejdet ordentligt.

@Roberto

Malcom?
Ej, det mener du vidst ikke seriøst?

robertoloda
12-04-2010 17:22
For mig at se så ska stemmerne ligge på en malxom eller nightwolf- cykel som 3 bud.

@jones

konklusion
Af de tilbageværende spillere, taler han overhovedet ikke til eller om robertoloda, han taler en enkelt gang til mig, et par gange om/til Nightwolf og giver villapoint til NoPok.

Nu læser jeg de omtaltes spilleres posts igennem. Det kan være det hjælper noget. Jeg må indrømme, at det er svært at læse noget ud fra Jacobs posts, men jeg synes ikke det hjælper NoPok, at han får villapoint af ham.

Jeg var den første til at stemme twajzer dag 1 - den første til at stemme jacob i går.

nightwolf


??

12-04-2010 19:23 #24

Jeg kan ikke se nogen måde til, hvordan vi kan gardere os.

Heldigvis har xiitah peeket Aur, ellers ville det være skidt.

Jeg er tilbage ca. kl.20.00.

12-04-2010 19:32 #25

Jeg synes virkelig ikke det taler til hverken Nightwolf eller NoPokNoFuns fordel, at jeg kan smide heat på dem på et så vigtigt tidspunkt i spillet og de så ikke forsvarer sig. Især når NoPokNoFun siger, han er i tråden.
Hvis de forsvarer sig indenfor 10 minutter er de stensikkert ulve :D

12-04-2010 19:50 #26

Oh god.
Jeg er ved at læse alt igennem..

Men ja jeg forstår da godt du er mistænkelig.

Dog ville jeg mene det ville være ekstremt nederen at man at holde mig væk fra spillet hvis jeg var ULV så i ikke havde en chance for at gætte det.
Så meget har jeg da forstået..

12-04-2010 20:53 #27

@ NoPo


Dog ville jeg mene det ville være ekstremt nederen at man at holde mig væk fra spillet hvis jeg var ULV så i ikke havde en chance for at gætte det.


Det ville da lige nøjagtig være ret fornuftigt?!

12-04-2010 21:16 #28

@ Cykel

"Har lavet en case på robertoloda."

Er det noget du vil smide op?
Det er altid interessant at se.

12-04-2010 21:34 #29

@ Jones

Det var også forkert formuleret. Jeg har kigget på hans indlæg på de forskellige dage. Kan godt lige poste det.

Dag 1: Slynger en tilfældig vote ud på Twajzer. Kan ikke rigtig se hvorfor en ulv skulle gøre det? Hvis han var ulv, der ville dække sig selv ind ved at stemme Twajzer, så ville han vel begrunde det.

Dag 2: Stemmer mig uden begrundelse og følger egentlig bare stemningen.

Dag 3: Når lige præcis at stemme toganim uden begrundelse.

Dag 4: Stemmer Malxom på trods af, at Malxom har store villapoints fra afstemningen dagen før. Skifter til toganim og giver sig selv villapoints for at have stemt Twajzer på Dag 1.

Dag 5: Får villapoint af Nightwolf. Peeker Jacob som ond og siger jeg er "pas/ond". Stemmer Jacob.

12-04-2010 21:35 #30
Nightwolf btw
12-04-2010 21:46 #31

@ Cykel

Kommentarer til din roberto case.

1: Ville det ikke være smart, at smide en "tilfældig stemme" på D1 for senere at kunne vende tilbage til den?

2: Ingen kommentarer herfra.

3: Ingen kommentarer herfra

4: Det var det her jeg mente. Så er der muligheden for at dække sig ind.

5:Jeg giver ham ingen villagepoint for at stemme Jacob. Der var vidst bred enighed om, at det var Jacobs tur til at tage en tur i vognen.

Men jo, jeg mener slet ikke at roberto er en oplagt ulv.

12-04-2010 22:03 #32

@ Jones

Det er muligt, men han får hverken villa eller ulvepoint for sin Twajzer-stemme. Det vil aldrig dække ham ind som indbygger i min bog. Men det er selvfølgelig heller ikke min spillestil, men hans spillestil det kommer an på. Når han vender tilbage og bruger det til at dække sig selv ind, kan han sagtens gøre det som ulv.

12-04-2010 22:17 #33

Jeg ser på det i en helhed.
Nåh, jeg ser om jeg kan nå tilbage inden nat.

Helt sindssygt, at der ikke er flere der deltager...

12-04-2010 22:30 #34

Jeg synes vi bliver nødt til at tage Nightwolf ud i aften da de ikke brugte Zlatan i går. Vi har 3 konfirmed i Aurvandil, Jones og Malxom en af hvem der med 100 % sikkerhed bliver taget ud af ulvene i nat. Det efterlader NoPokNoFun, robertoloda og mig selv som ulve. Hvis Nightwolf er ulv, hvilket jeg er ret overbevist om, så burde det altså være til at finde den sidste! Og hvis han ikke er, så er det faktisk endnu nemmere: NoPok og roberto.

Men jeg fatter ikke, at hverken NoPok eller roberto stemmer!?!

12-04-2010 22:50 #35

@ Jones

Skift til Nightwolf!

Det kan være Nightwolf har 2 stemmer, og så bliver det et flip om det bliver ham eller mig. Hvis du stemmer på ham, er det mig der er nr. 2. Hvis de bruger Zlatan, skal I så kun finde en ulv mellem NoPok og roberto!

12-04-2010 22:54 #36

@Cykel

Jeg forstår godt din undren over deres manglende stemme.
Det styrker mig kun i at, der er noget galt der.


Min mobil er ret så dårlig til PN.

12-04-2010 22:57 #37

det er kun de første 4 dage, at der er dobbeltstemmer.
Desuden ryger der en ulv, hvis nopo er ulv...

12-04-2010 22:58 #38

JOnes>> How... Hvis Night er wolf og de bruger Zlatan, er det et flip mellem Cykel og Nopo.. ?..

- X

12-04-2010 23:00 #39

Dette burde nakke en ulv uanset hvad..

NoPokNoFun

- X

12-04-2010 23:05 #40
NAAAAAAAAAAAAAAAAT
13-04-2010 00:04 #42

[0] Jones stemmer på - nopoknofun
[1] cykelnille stemmer på - Nightwolf
[0] robertoloda stemmer på - Nightwolf
[0] Malxom stemmer på - nopoknofun
[2] Nightwolf stemmer på - Cykelnille
[0] Aurvandil stemmer på -
[2] NoPokNoFun stemmer på -

13-04-2010 00:04 #41

[0] Jones stemmer på - nopoknofun
[1] cykelnille stemmer på - Nightwolf
[0] robertoloda stemmer på - Nightwolf
[0] Malxom stemmer på - nopoknofun
[2] Nightwolf stemmer på - Cykelnille
[0] Aurvandil stemmer på -
[2] NoPokNoFun stemmer på -

13-04-2010 00:08 #43

[0] Jones stemmer på - nopoknofun
[1] cykelnille stemmer på - Nightwolf
[0] robertoloda stemmer på - Nightwolf
[0] Malxom stemmer på - Nightwolf
[3] Nightwolf stemmer på - Cykelnille
[0] Aurvandil stemmer på -
[1] NoPokNoFun stemmer på -


Retter da Malxom's stemme kl. 22.00 ikke talte

13-04-2010 00:18 #44
NoPokNoFun blev lynchet, han var en dansker

NoPokNoFun:

Du er et sandt medlem af den danske VM-trup(indbygger)
Du vinder når alle svenskere er udryddet fra den danske trup.

Night actions senest 09.30
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar