WW Vm i fodbold 2010 Dag 4

#1

Dag 1: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=217208
Dag 2: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=217325
Dag 3: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=217396

Live blev nappet af svenskerne

Live:

Du er et sandt medlem af den danske VM-trup(indbygger)
Du vinder når alle svenskere er udryddet fra den danske trup.

[0] Jacob32DEn stemmer på -
[0] Jones stemmer på -
[0] cykelnille stemmer på -
[0] Xitaah stemmer på -
[0] robertoloda stemmer på -
[0] Malxom stemmer på -
[0] Nightwolf stemmer på -
[0] Aurvandil stemmer på -
[0] NoPokNoFun stemmer på -

Dag!

08-04-2010 11:14 #2

Jeg prøver at holde mig i skindet til efter træning, så længe der ikke er maj. Lynch kan I ikke fucke helt op :) opfordring: brug den Info vi har i stedet for at ville lynche en for info

wp til seer for at holde sig gemt

08-04-2010 11:29 #3

Toga.

Efter de sidst tyve minutter igår, så er jeg ret så villig til at lytte til hvad du har at sige.

Pt. er der i min verden nu to confirmed villas.

Toga og Aurvandil

Toga har jeg som god, fordi Aurvandil står indefor ham.
Desuden havde Holstt ham som god. post kl.21.30

At han stemmer på toga, er kun naturligt på det tidspunkt.

Aurvandil er Jon.
Derfor er han en vi bliver nød til at spare lidt med.
I går var jeg lidt skeptisk om hans outning, men at han ikke er blevet taget ud, gør faktisk at jeg er mere sikker på at han er den ægte.
Hvis han ikke skulle have været Jon, skulle en anden have stået frem igår.
Det skete ikke, og så er der vel ingen tvivl mere?

Det er kun Xiitah, der tvivler
"07-04-2010 21:59
P.S.

Dør Aurvandil ikke i nat til svenskerne, har han løjet imo."

@ Xiitah..

Jeg var pænt pissed på dig i går aftes, deraf dramaqueen og Grønkjær-kommetarene. Derfor ville jeg battle % = flippe for stacks.
Det ville jo være optimalt, hvis jeg kunne afreagere lidt og tjene lidt $ på pokerfronten. 0)

Mht. til Holstt, så ser jeg meget gerne nogle quotes fra ham, som gjorde du mente han var ulv.

08-04-2010 11:52 #4

Fu.. jeg kan godt se hvem der ikke ser godt ud lige nu

Jeg skal vidst have læst mine notes og de første dage igennem igen

Desværre kan vi jo ikke se nu om Holstt røg pga. dbl. Stemmer eller fordi at Zlatan brugte sin evne til at redde Malxom – det er noget bull….

Det mest positive ved dette er da så at jeg ikke har kunne oute vores Seer fordi jeg tydeligvis har skudt helt forbi i mine reads.


08-04-2010 12:13 #5

Er jeg den eneste der tvivler på Xitaah?

xitaah07-04-2010 21:50
LAD NU VÆRE MED AT LADE MANDEN TAGE EN DANSKER MED!

Holstt

Til jer "idioter" der stemmer på malxom, jeg er fucking 95% sikker på han er dansker.

Holstt er SÅ oplagt!


xitaah07-04-2010 21:53
@Holstt

Du er obv ude på at tage en dansker med dig i faldet, for du ved du falder enten i dag, eller i morgen (efter malxom dør god)

08-04-2010 12:23 #6

@Night

Ja, det er du da...
Eller også skulle du lige tage, og kikke på indlæg i tråden FØR du skriver...

08-04-2010 12:42 #7

@Jones

der står sgu da intet om Xitaah bortset fra at du var sur på ham igår?

08-04-2010 13:10 #8

Nåh ja, og så bliver det nat og så er alt glemt?

især når den wagon xiitah kører på flipper villa?

Ej, så noob er du vel ikke.

Jeg kunne ikke se nogen grund til at jeg hev nogle af Xiitahs post om Holstt frem.
For jeg har været imod at stemme Holstt, så det var vidst temmelig tydeligt, at jeg er pænt utilfreds med at han blev en vogn.
At Xiitah de sidste minutter presser meget på, er da helt klart noget jeg vil have forklaring på.


@ FC
Desværre kan vi jo ikke se nu om Holstt røg pga. dbl. Stemmer eller fordi at Zlatan brugte sin evne til at redde Malxom – det er noget bull….

Det er virkelig noget bull, og rigtig godt tænkt faktisk.
Faktisk er der ikke andre en Aurvandil, som kan undgå at være under mistanke for at være ulv.

Du masoned med Xiitah, og må derfor have gjort dig nogle tanker, om at han er god. Ellers ville du ikke masone?

Du har også et indlæg igår, med Holstt og toga som ikke er optimalt...?

08-04-2010 13:31 #9

Fra Tlf.

Lad være med at tænke zlatan, det er spildte kræfter. Ulvene har lige så meget Info om dobbeltvotere som vi har, og de kan ikke bruge Zlatan når de ikke ved hvem der står til at ryge. Ergo brugte de ikke Zlatan igår. Medmindre de har regnet ud hvem der tæller dobbelt, men så burde vi også kunne det.

Folk der ser sløje ud er imo xitaah, malcom og nightwolf.

08-04-2010 13:33 #10

Må hellere komme lidt mere ind i spillet har været forholdsvis inaktiv.

Men ærlig talt, forstår jeg ikke helt spillet.

- Synes det svært at komme med de analyser, da jeg ikke kender folks historie i de tidligere spil.

08-04-2010 13:50 #11

Jeg arbejder 14-22 i dag, og tvivler desværre på at jeg kan komme på pokernet i den periode.

Jeg bliver nød til at smide et lynch indenfor en halv time.

Jeg må indrømme jeg er ret meget i tvivl om hvem der kan stoles på efter at Holstt døde som god.

08-04-2010 14:01 #12

@Jones

så er vi jo enige :) tror du misforstod min post...

@ toganim

helt klart enig i at Xitaah og malcom står skidt pt... Men hvorfor du stadig har mig på den liste fatter jeg nada af. men du har jo nok dine grunde...

men vi kan vel hurtigt blive enige om at vi skal have en Xitaah/Malxom wagon idag? eller Xitaah/?

08-04-2010 14:07 #13
Lynch Malxom

Da jeg tager på arbejde om 5 min. må jeg smide en stemme nu.
Det bliver Malxom

Er lidt i tvivl omkring hvorfor Toga skulle være clearet i følge nogle?
Selv var min fornemmelse, at hvis jeg tog fejl med Holstt og han var god, så ville jeg finde det sandsynligt at Toga var ulv.

Er ked af ikke at kunne deltage resten af dagen.

08-04-2010 14:08 #14

Sigh.. Jeg er totalt blank.. Jeg var ret overbevist om, at Holstt var et godt lynch, og jeg hader at lynche de gode spillere som indbyggere.

@ NoPokNoFun

Det betyder heller ikke så meget, hvordan folk normalt spiller. Det vigtige er, at du skriver de tanker du gør dig.

08-04-2010 14:19 #15

@ Aurvandil

Jeg kikkede på den her post fra Holstt.

"
07-04-2010 21:43
Det går jo ikke det her.

Jeg bliver bare nødt til at stemme på toganim. Jeg er nærmest 90% på, at han er god, men fuck hvor vil han drille mig senere hen, hvis han er svensker.

Men han er nok god, opg så hænger jeg imorgen, hvis han hænger i dag.

Nå, ingen vej tilbage

lynch toganim"

08-04-2010 14:45 #16

Jeg er på arbejde. Først mulighed for at poste efter 16:30

08-04-2010 14:46 #17

Jeg vil gerne høre fra xitaah hvad han har at sige?

Ellers ser jeg ingen anden udvej end at stemme på ham idag.

Jeg kan heller ikke se, hvordan toganim kan leve så længe her. Jeg ved godt det tildels er min skyld, fordi jeg lovede en case tidligere og ikke fik den lavet, men jeg vil virkelig gøre alt, og se om jeg kan finde tid iaften, så jeg kan få overbevist jer om, at han er svenska.

Jeg kan ikke se hvorfor han skulle være clearet når Holstt er god? Please explain. Og helst en anden end toganim himself.

08-04-2010 14:52 #18

Jeg kan heller ikke se hvad der gør toganim clearet. Holstt og Aurvandil ved jo ikke mere end os andre, bare fordi de nu er clearet gode..

08-04-2010 15:00 #19
NoPokNoFun08-04-2010 12:33
Må hellere komme lidt mere ind i spillet har været forholdsvis inaktiv.

Men ærlig talt, forstår jeg ikke helt spillet.

- Synes det svært at komme med de analyser, da jeg ikke kender folks historie i de tidligere spil.


Det ikke at forstå spillet, giver mange villa point i min bog. Hvis han havde været ulv, havde han ikke kommet med et sådant postulat.

08-04-2010 15:18 #20

Rart med nogle kommentarer på mit postulat.

Husk nu på, at alt hvad man skriver nødvendigvis ikke behøver at være rigtigt.
Nogle gange må man skrive noget provokerende for at få nogle til at skrive i tråden.

Efter de sidst tyve minutter igår, så er jeg ret så villig til at lytte til hvad du har at sige.

Pt. er der i min verden nu to confirmed villas.

Toga og Aurvandil

Toga har jeg som god, fordi Aurvandil står indefor ham.
Desuden havde Holstt ham som god. post kl.21.30


Når jeg skriver han er confirmed, må der naturligvis komme nogen og påstå det modsatte.

@ Jacob
Jeg ser meget gerne en case mod xiitah.
For jeg husker godt sidste spil på 2+2, hvor du ville lave en case mod mig den efterfølgende dag, og wuptii! Så røg jeg ubegribeligvis for dig og dine ulvevenner om natten. (Hvordan chris kunne finde på at have en ulv som avatar er mig stadelig ubegribeligt.)

08-04-2010 15:29 #21

Haha, ja der ejede jeg jer :D

Er toga død endnu? NEJ! Så jeg kan ikke være ulv :P

Nej men den her gang er der jo så kommet nogle personlige ting som spiller ind, hvorimod det sidste gang var rent taktisk. Det ved jeg også godt du kan se forskellen på.

08-04-2010 15:31 #22

Nu kan jeg huske igen hvorfor jeg hader at være villa... Folk er simpelthen for dårligere og uengagerede til at være det!!!!!

Dag 1 - Jeg giver den afgørende stemme der kan være med til at nakke Twajz..

Dag 2 - Jeg giver udtryk for at Live og holstt som værende gode, trods Holstt meget let kunne være ulv.. Dog er der noget der ikke rigtig stemmer.. Samtidig prøver jeg at flytte min stemme til Stonien væk fra Aur i sidste min - de var/er begge gode, og er dermed helt i hampen at gøre som ond, da det kun tiltrækker sig opmærksomhed, og at jeg uanset hvad ville ende med at stemme en god ud, og tiltrække mig negativ opmærksomhed.. Derfor er jeg aldrig svensker der..

Dag 3 - Har desværre ikke meget mulighed for at være online, og ulvene får UDEN PROBLEMER WHAT SO EVER manipuleret mig ind i at være en vogn- wtf??

Toga er ulv 100/100 gange.. Vi lynchede StonieN for at få den info, og desuden har han kun været med til at få danskere ud.. Vågn nu fucking up, og hvis folk ikke selv gider tage stilling men bare følger dem der skriver flest indlæg, so be it then - GG

- X

08-04-2010 15:34 #23

Jeg er skam heller ikke ulv ;)

Men har ikke lige afgivet stemme på det sidste, lidt nitten at være en efternøler.

Men skal nok se om jeg ikke snart kan fyre en stemme af med god grund

08-04-2010 15:38 #24

Jeg er faktisk enig med Malxom. Eftersom toganim har været tæt på at være en vogn både på dag 2 og 3, og sneget sig udenom begge gange, synes jeg han er et godt bud på en vogn i dag.

Malxom har i øvrigt ret i, at en ulv ikke ville skifte fra en god til en anden god i sidste minut.

08-04-2010 15:45 #25

Jamen så syntes jeg da bare vi køre en Toganim/Xitaah vogn?

I må undskylde jeg er kommet helt væk fra Toganim igen, der har været mange ting oppe i luften :S

Malxom har ihvertfald fået villa points i min bog idag.

Lynch Toganim

08-04-2010 15:48 #27

Malxom. Når du konkluderer at vi er idioter, så skal du huske på at det her er et spil, hvor vi ikke kender alle detaljer. Derfor må du acceptere, at nogle af de handlinger du foretager dig, kan virke mistænkelige ligemeget hvor frustrerende det er.

Fx nævner du selv dit eksempel med at du forsøger at flytte din stemme til StonieN, og ikke til Aurvandil, der på det tidspunkt lignede en ulv rigtig rigtig meget. Nu ved vi så med 95% sikkerhed, at Aurvandil er god, og derfor giver det i bagklogskabenslys ikke nogen mening for dig, at gøre det som ulv. ENIG.

Men se det fra et andet perspektiv, nemlig at vi ikke ved de samme ting du ved, og du ikke ved hvad vi ved.

Min historielærer fortalte i sidste time en sjov ting omkring eksistentialisme:
Vi kan kun være sikre på at vi selv eksisterer. Alt og alle omkring os kan være lyspartikler eller simpel fantasi. Vi kan aldrig med 100% sikkerhed sige, at vi ikke er det eneste menneske i verden, men vi ved trods alt at vi selv er til.

Det er det samme med WW, det eneste vi ved med 100% sikkerhed, er at vi selv er gode, alle andre kan i princippet være onde, og derfor bør vi leve i en konstant tilstand af paranoia og frygt.

08-04-2010 15:48 #26

Derudover, har jeg lige et par liners mere, til dem der mener jeg kunne være ulv!!!!!!!

"Malcom indrømmer faktisk selv:
Ved ikke rigtig med Aurs stemme.. Lag giver jeg ikke meget for, da jeg selv aldrig oplever det stort set.. Og der er altså ikke ligefrem svært at ramme 00.. Sidste spil gjorde vi det selv som ulve ;P..

Det er direkte dumt, hvis han skriver det her og så selv sætter en stemme kl.22.00 samme aften!?" - Her ment jeg aldrgi er ulv obv...

Derudover har jeg i går stemmelighed men en god, og stemmer alligevel ikke selv på den modsatte wagon - en medulv kunne jo evt. godt have gjort mig opmærksom på dette...

Og til sidst.. Læs Togas indlæg igår igennem efter 20:00... På det tidspunkt har jeg INGEN stemmer, og så begynder ulven ellers at skrive, helt ud af det blå om jeg ikke skal være en wagon, evt. Night ligeledes.. Og blvier så bare ved med at gentage det til folk, hjernevasket og manipuleret stemmer den vej..

Hvorefter han til sidst så skriver selv, "Når men hvis der er stemning for Malxom, så er jeg frisk nok" - Så hvis jeg dør som god, er han rimelig safe..

Og Jones>> Du skriver at du stemmer mig fordi Aur har mig 95% som ulv.. Altså er du helt væk?? Bare fordi manden er confirmed god, betyder det sku da ikke han har ret i sine antagelser.. Alt for helvede!!!!!1

- X

08-04-2010 15:51 #28

Jacob>> Du har jo obv principielt ret.. Men så igen.. Hvis Toga er god, så ja!.. Så er det obv svært for os andre at se det, da alt andet peger imod.. At jeg er dansker burde IMO være meget let at se...

Folk læser jo bare ikke dagene igennem, og stemmer bare som dem der skriver mest vil have det... Hvis du læser de sidste 2 timer i går, er det desværre alt for åbenlyst.. Jeg går fra 0 -> 5 stemmer på 1½ time, efter at Toga blandt andet begynder at ville have mig som wagon...

Og folk argumenterer bare med, at: "Jamen XXX mener han er ulv, så det mener jeg også", eller "Dag 2 var han meget lusket" - FORKERT!!.. I gider bare ikke læse tingene ordentligt igennem - og tager derfor bare en eller anden random vote i en retning..

Toganim - Og det kan simpelthen ikke blive anderledes i aften!!!

- X

08-04-2010 15:53 #29

"CykelNille
08-04-2010 13:52
Jeg kan heller ikke se hvad der gør toganim clearet. Holstt og Aurvandil ved jo ikke mere end os andre, bare fordi de nu er clearet gode.. "

Åhh tak Cykel!! Please post den sætning 2 gange i timen resten af dagen - måske det ville sive ind nogle steder...

- X

08-04-2010 15:55 #30

Enig i at toganim skal være den ene vogn idag.

Kan vi drage nogen paraleller mellem toganim og xitaah?

xitaah mener jeg bestemt ikke vi skal glemme efter gårsdagens handlinger.

08-04-2010 15:58 #31

Giv mig et T!

T!

Giv mig et O!

O!

Giv mig et G!

G!

Giv mig et A!

A!

Giv mig et N!

N!

Giv mig et I!

I!

Giv mig et M!

M!

HVA SIR DET?

TOGANIM!

08-04-2010 16:00 #32

Tak Jacob :)... Hvad er der omkring Xitaah.. Muligt eg har misset det.. ?

Men har ellers Xitaah som god?

- X

08-04-2010 16:06 #34

IKKE at seer skal oute sig selv obv.. Bare ønsketænkning :)

- x

08-04-2010 16:06 #33

Nå men som jeg ser folk pt - kopieret fra stemmelisten øverst på siden :)..

[0] toganim - Ulv

[0] Jacob32DEn - Pas

[0] Jones - Pas

[0] cykelnille - Ulv

[0] Xitaah - God

[0] robertoloda - Pas

[0] Fivecats - Pas

[0] Nightwolf - Pas/god

[0] NoPokNoFun stemmer på - Pas/god

[0] Malxom stemmer på - God

[0] Aurvandil stemmer på - God

Ulvene har jeg holdt fast i fra dag 1 nærmest, og der har ikke været noget til at overbevise mig om det modsatte endnu.. Tvætimod..

Jeg ved ikke helt hvor den sidste ulv skal findes, kunne være godt hvis seer vidste det :)

- X

08-04-2010 16:08 #35

@Malxom

Det kan godt være jeg laver en stor fejl i at stemme på dig igår, men jeg ville ikke stemme på holsst da jeg var ret overbevist om han var go og Holsst ville ikke stemme på Toganim også valgte jeg at følge Holsst.

Jeg havde da ret i at Holsst var go og hvis du er go Malxom så undskylder jeg for at hele situationen igår fik mig til at stemme på dig...

08-04-2010 16:13 #36

Kl. 17:07

Her sår xitaah tvivl om Aurvandil's outing. Hvorfor? Det er jo logisk, at han aldrig ville stå frem som en fake Jon, da denne altid ville oute sig selv. Kan kun være i ulvenes interesse at skabe tvivl om en confirmed god.

Kl. 17:12 skriver han dette om toganim:
Toganim: Jeg kan ikke lide dette spils Toganim, endnu i hvertfald.

Toganim er nu vores bedste bud på en ulv, og xitaah skriver en post, som kan gå begge veje. Han kan altid henvise til, at han har skrevet at toganim var ond, men han er heller ikke afvisende overfor, at ville forsvare ham senere. Det er wolftell at holde alle døre åbne og gardere sig.

Senere flytter han lidt stemmer rundt, først vote toganim, så unvote. Men tilsidst ender han op med at vi HELT sikkert skal vote Holstt.

Han softpusher en toganim wagon til at starte med, men flipper så på en tallerken, og hopper med på Holstt vognen. Dette kan han gøre for at cleare sig selv, når toganim flipper wolf.

Easy game, gg toganim og xitaah.
xitaah

08-04-2010 16:14 #37

Night>> Ny tilkommende må gerne være mere medløbere end andre, men at 5 mennesker bliver overtalt til at stemme mig 1½ time før deadline, uden et eneste argument, er simpelthen for elendigt - når der kun er 3 ulve i spillet, og jeg STÆRKT tvivler på at mere end en af dem rigtig var på spil...

- X

08-04-2010 16:15 #38

min stemme kommer til at ligge på malxom.

08-04-2010 16:16 #39

@Malxom, kommenter venligst på min xitaah post.

Kan du følge mig i den connection jeg laver, eller er jeg helt galt på den?

08-04-2010 16:20 #40

Please ban Robertoloda fra alle fremtidige spil... Med mindre du har et eller andet fornuftigt at sige?? Evt. læse bare 2 af dagens indlæg?

Jacob>> Jeg kan godt følge dig i nogle af de ting du siger.. Dog ligner det ikke en ulv, at skrive at man er SÅÅÅ sikker på Holstt som ulv osv osv.. Han melder ud han er 1000% sikker på mig som god.. Dette kan tolkes begge veje..

Men siger så samtidig at han er HELT sikker på Holstt som uklv, hvilket jeg ikke kan se begrundelsen til som ulv, da man vel lige så godt bare kan spille safe og bare vote en af de gode, uen større påstyr?

- X

08-04-2010 16:23 #42

Jones er i øvrigt også god tror jeg..

- X

08-04-2010 16:23 #41

Han kan jo ikke vote dig, eftersom han flere gange har postuleret at du er 100% god.

Så hvis han skal have pushet en anden wagon end toganim, så er Holstt den eneste udvej, og han bliver nødt til det, da han aldrig kan gå med på en vogn af dig.

08-04-2010 16:27 #43

igår

08-04-2010 16:27 #44

Eftersom der ikke stod andre frem idag, er jeg 1. trilliard gange sikker på at Aurvandil er god.

08-04-2010 16:31 #45

Men hvorfor så ikke bare skrive det stille og roligt?.. Eller bare stemme Holstt i "stilhed"... Må lige have læst lidt mere igennem med ham - men pt har jeg ham nu stadig som god...

I øvrigt har jeg fået læst noget mere igennem, og jeg tror det er som følger:

Gode:
Malxom
FiveCats
Robert
Xitaah
Jones
NoPo
Aurvandil

Onde
Toga

De sidste 2 onde skal så findes blandt disse to:
Night
Jacob
Cykel

- X

08-04-2010 16:55 #47

Enten er Jacob helt spot on eller også er han ulv! Jeg er klar på at følge ham i dag, men er i skole nu, så jeg må lige vente med at komme med et analyserende indlæg.

08-04-2010 16:55 #46

Enten er Jacob helt spot on eller også er han ulv! Jeg er klar på at følge ham i dag, men er i skole nu, så jeg må lige vente med at komme med et analyserende indlæg.

08-04-2010 16:57 #48

Malxom - Det er fint du har mig som ulv, men jeg kan virkelig ikke tage det seriøst, når du ikke rigtig argumenterer for det. Det irriterer mig dog lidt, da jeg er ret overbevist om, at du er god.

08-04-2010 17:30 #49
Jacob32DEN

Så du mener altså, at der skal køre en vogn på xiitah og hvem?
Toga?

Er det for at sikre sig, at Zlatan ikke redder en ulv?


@CykelNille

Enten er Jacob helt spot on eller også er han ulv! Jeg er klar på at følge ham i dag, men er i skole nu, så jeg må lige vente med at komme med et analyserende indlæg.


Det her er en god observation. er det til hans post 15.13?


@ Malcom
jeg stemte dig igår, af den simple årsag, at jeg aldrig kunne sætte min stemme på Holstt, når jeg har haft ham som god fra D1.

Jeg spottede først i dag den her passage fra D2.
Selvom jeg sad og småstirrede den sidste time på D2.

ikke at holstt nogensinde er clearet, ham og toganim kan godt være W/W med deres interaktion, det er de dygtige nok til, vil mene de meget sjældent er v/v med deres spil i går

Det er btw Live, der smed den op.

Jeg er virkelig bange for i dag. For der må altså ikke være for stor enighed om lynch i dag. Vi skal prøve at holde det inden for 1 stemmes afstand.
08-04-2010 17:53 #50
Så du mener altså, at der skal køre en vogn på xiitah og hvem?
Toga?

Er det for at sikre sig, at Zlatan ikke redder en ulv?


Ja toganim self. Og ja den med Zlatan havde jeg slet ikke tænkt på, men selvfølgelig skal vi det! Det er sidste dag han kan bruges ikk?


@ Malcom
jeg stemte dig igår, af den simple årsag, at jeg aldrig kunne sætte min stemme på Holstt, når jeg har haft ham som god fra D1.


Jeg forstår altså ikke din holdning med ikke at kunne skifte mening i løbet af spillet?

Det virker dumt?

CykelNille08-04-2010 15:55
Enten er Jacob helt spot on eller også er han ulv! Jeg er klar på at følge ham i dag, men er i skole nu, så jeg må lige vente med at komme med et analyserende indlæg.


Jeg håber da på jeg er spot on, og hvis det viser sig at de begge 2 er villas, så skal jeg gerne være den næste til at hænge.
08-04-2010 18:01 #51
jeg stemte dig igår, af den simple årsag, at jeg aldrig kunne sætte min stemme på Holstt, når jeg har haft ham som god fra D1.


Jeg forstår altså ikke din holdning med ikke at kunne skifte mening i løbet af spillet?

Det virker dumt?


Ja, det virker dumt ikke at kunne skifte mening. Hvis man kan finde en fornuftig grund til det.

Five, hvorfor er du god?
08-04-2010 18:10 #52

Jacob>> Er ikke med på hvad du mener/hentyder til?

- X

08-04-2010 18:12 #53

Hej

Jeg er meget travl, men jeg er udmærket klar over, at jeg bør være en wagon i aften. Navnligt grundet mit heat mod Holstt i går!

Jeg har læst lidt af jeres kommentarer omkring mig og min ageren i dette spil.

Jeg vil meget gerne udbede mig at nogle skitser det lidt op i punkter, simpelthen fordi jeg ikke får tiden til at læse alle posts rent i dag.

Jeg står til rådighed for alle spørgsmål, og vil besvare dem _alle_ sammen.

Angående min "Hvis Aurvandil ikke dør i aften må han have faket" kan jeg nu se, at den er helt i skoven. For han er ikke noget interessant ulvebytte hvis han har brugt sin evne, hvilket postulatet er.

De erfarne spillere, eller i hvertfald dem der har spillet med Holstt før, bør også kunne sætte sig lidt ind i mit heat mod Holstt, da hans spillestil har været anderledes, særligt da der opstod heat omkring ham. JEG kan i hvertfald ikke huske en opgivende Holstt, slet ikke en halvt-tudende opgivende Holstt (no offense mate).


Jeg kigger først tilbage i tråden lidt senere, men som sagt, stil de spørgsmål i vil, og skitser MEGET gerne kort op, hvad, hvorfor osv at jeg skal lynches, og særligt, hvorfor jeg er et godt lynch!


I øvrigt, se nu for fanden at fakepeeke, jeg sagde det i går, og nu må i altså komme i gang.

Hvis jeg var seer, så peekede jeg Jones god.

08-04-2010 18:14 #54

Mht. hvad Malx?

08-04-2010 18:15 #55

@ Malcom

Det er mig Jacob citerer...

08-04-2010 18:16 #56

@Jacob32Den

15:13

Pis og papir.

Udadtil virker det som en fornuftig case, men hold kæft hvor er den hullet.

Denne post skal jeg nok kommentere på, ikke nu, grundet tid. Men lige som jeg i min sidste post har lovet at jeg skal svare på alt, vil jeg garantere dig, at særligt denne post får min opmærksomhed!

@Alle

Jeg er "et sandt medlem af den danske VM-trup(indbygger)". Og til dem der stadig ikke har opfattet det, så er i enten svenskere (obv), eller på vej ud på et sidespor!

08-04-2010 18:23 #57

xitaah, læs min post 15.13 og kommenter.

08-04-2010 18:24 #58

hov. Havde ikke set din post.

08-04-2010 18:25 #59

Lol. Det er sjovt at du først skriver at du godt kan se du skal hænge i galgen, pga. din heat mod Holstt, og bagefter siger at alle der ikke kan se du er dansker er dumme.

Btw. kan jeg sagtens forstå din heat på Holstt igår, og jeg giver dig ret i, at han har spillet dårligt/anderledes.

08-04-2010 18:37 #60

jeg er tilbage i tråden omkring kl.21

jeg skal lige til træning og så lige hente nogle billetter til Dizzy :)

08-04-2010 19:03 #61

Jeg tror jeg smutter fra tråden i aften... kan ikke rigtig se hvad der kan ske som skulle ændre min stemme fra Toganim jeg kigger muligvis forbi lidt senere for lige at skimte om der er sket noget interessant.

08-04-2010 19:54 #62

Det kan ikke passe at der fortsat er så mange, der deltager så lidt. Kom nu ud af busken.

08-04-2010 19:58 #63

@Jones

der bliver jeg s.. svar skyldig når jeg læser mig selv så ser det ikke godt ud

dag 1 - bliver helt væk
dag 2 - ankommer med syg undskylding og angriber så Aurvandil som åbenbart er en af vores specials
dag 3 - tager mig sammen og læser begge dage igennem flere gange og finder hvad jeg selv synes er et skudsikkert peek på at Holstt er svensker

bliver det til 0 af 3
spørgsmålet er om ikke det i sig selv beviser jeg er god - en svensker/ulv ville / burde ikke spille så pivringe :-(

08-04-2010 20:00 #64

@Jones

Jeg masoned ikke med xiataah igår, men forsøgte med toga

men jeg vil ikke afvise at vi endte med at stemme ens, da vi skulle forsøge at lave den cfd

08-04-2010 20:21 #65

Jeg har spørgsmål til xitaah når jeg kommer hjem om 45.
Hvis der er heat på mig må jeg bruge tiden på at forsvvare mig i stedet for konstruktivt. Mht Zlatan nå jeg have forklaret det forkert siden folk stadig bruger kræfter på ham

08-04-2010 20:29 #66

@toganim

Jeg forstår stadig ikke det der Zlatan halløj, men jeg er også retarderet.

Lad være med at bruge tid på at forklare mig det, men læg kræfter i dit indlæg til xitaah.

08-04-2010 20:34 #67

Hvis nogen gider lave en case på mig ville det være fint. Ellers bliver det en liste over grunde til at jeg flipper villa (flipper er et af mine yndlingsord atm).

Lad være med at have jeres topargument værende "fordi han har undgået vogne tidligere" eller "jeg er hater"

08-04-2010 20:38 #68

@Jacob32DEN

"Lol. Det er sjovt at du først skriver at du godt kan se du skal hænge i galgen, pga. din heat mod Holstt, og bagefter siger at alle der ikke kan se du er dansker er dumme."

Lidt modsigende, ja. - Mén. Jeg er realist, så jeg kan godt forstå, hvorfor jeg er et oplagt valg til wagon. Behøves vel ikke sige meget andet, end at jeg var yderst aktiv i et kill af villa-Holstt (at votes så var splittede til 5-5 er noget andet) - Jeg gjorde mit, og var i situationen MEGET sikker på at Holstt var svensker. Eller, i hvertfald potentielt set var mere svensker ift Toganim, som var mit andet valg. - Dét skyldes Holstts ekstremt opgivende spillestil, der generelt heller ingen mening gav. (Kan forstå vi er enige her)

Det meste af min aktive dag, var fokuseret på Toganim. Men da heaten virkelig opstod mod Holstt, begyndte han mærkeligt nok at opgive, og bare blive ved med at sige at "jeg dør som dansker, det er dumt" og små halv-elendige forsøg på at få folk til at skifte fokus = IKKE den Holstt jeg har set spille tidligere.

Jeg siger ikke at alle der ikke kan se jeg er dansker er dumme, siger de er på et sidespor, væsentlig forskel.

Dum = Noget omkring en persons intellekt
Sidespor = Forkert på den, ELLER manipuleret/presset af gode posts fra svenskerne (Jeg holder på den sidste i dette tilfælde)

For at kommentere på 15:13 posten

Toganim er nu vores bedste bud på en ulv, og xitaah skriver en post, som kan gå begge veje. Han kan altid henvise til, at han har skrevet at toganim var ond, men han er heller ikke afvisende overfor, at ville forsvare ham senere. Det er wolftell at holde alle døre åbne og gardere sig.

Senere flytter han lidt stemmer rundt, først vote toganim, så unvote. Men til sidst ender han op med at vi HELT sikkert skal vote Holstt.

Han softpusher en toganim wagon til at starte med, men flipper så på en tallerken, og hopper med på Holstt vognen. Dette kan han gøre for at cleare sig selv, når toganim flipper wolf.

Easy game, gg toganim og xitaah.
xitaah


Igen, WTF?

Først og fremmest (dette kan du og de andre bruge til meget lidt, jf. jeres nuværende tillid til mig)

1. Jeg er normalt altid direkte hvis jeg anklager nogen/voucher for dem.
2. Den kan forståes én vej, og KUN én vej: Jeg havde ikke set noget fra Toga, der var ekstremt tydeligt dansker/villa, hvorfor jeg ikke kunne lide det "i hvertfald ikke endnu". - Jeg vil aldrig afskrive Toga fra at være villa så tidligt i et spil, på grund af han kun har været halv-villa/neutral. - Jeg kom sådan set bare med min holdning til en spiller, som jeg ved mange er interesseret i at for så mange statements omkring, som overhovedet muligt.

Vote situationen synes jeg umiddelbart jeg har uddybet nok, hvis ikke, så sig til, og spørg mere specifikt ind.

Dóg vil jeg indskyde, at (udover Holstt ekstremt mærkelige ageren) det heller ikke var svært for mig at vælge Holstt som mit åbenlyse valg, jf. jeg tidligere havde sagt mine foretrukne wagons var Holstt og Toganim, og da jeg kunne se det ikke blev Toganim, var det eneste alternativ for mig Holstt. Ligeledes nægtede jeg at vote malxom, da jeg (i hvertfald på det tidspunkt) så en større svensker i Holstt, end i Malxom (som jeg i øvrigt stadig ser som dansker)

Svar nok? - Ellers spørg ind!

08-04-2010 20:40 #70

Nej jacob det er vigtigt at alle i det mindste ved St stemmelighed er vigtigt!!

Så fjern heat fra mig, jeg gider ikke lege vogn

Xitaah er ikke min main suspekt men noget han skrev igår flagede rødt så vidt jeg husker... Glemte at notere fordi jeg var presset så må hjem og læse op

08-04-2010 20:40 #69

@Toganim

Jeg starter ikke heat på dig, førend du har sagt til mig, hvad du har at sige, og spurgt til, hvad du har at spørge om.

08-04-2010 20:58 #71

Spørgsmål1 til Xitaah:

Hvilke tanker havde du bag dit indlæg igår kl 21.50?

08-04-2010 21:19 #72

Toga>> Du prøvede tildels at få heat væk fra Twajz som var ulv..

Du var med til at lynchee StonieN... Med til at lynche Holstt, og prøvede derudover at få heat på mig...

Alle villas, og alle gangene har du lige fået sneget dig uden om selv at være wagon...

Gider egentlig ikke rigtig lave en lang case.. De sidste 3 dage har været en lang case på dig.. Så folk kan jo bare læse op på dem...

Du er ulv, vi ved det, og du ved det.. I aften ryger du sikkert ikke da, zlatan bruger din kraft, men så ryger du i det mindste i morgen..

Hvem skal den anden wagon være folk? Hvis vi kunne have to ulve ville det være ret frækt...

Den anden vogn må være, Cykel eller Jacob som jeg ser det.. Hælder mere og mere til Jacob som ulv..

- X

08-04-2010 21:21 #73

Død tråd. Jeg prøver lige at forklare hvorfor stemmelighed er så vigtigt.

Stemmelighed kan ødelægge zlatans evne.

Hvis vi kører 5-5 som igår så er der random dobbeltvotes.
I og med ulvene ikke ved hvem af de to der er lead wagons, så kan de ikke bruge zlatan (for hvis de bruger zlatan når en villager er foran så dør ulven).

EOD burde være ret obv.
Når vi er mindre end 7 eller hvor meget det er så kan vi vote som vi vil men indtil da skal der være lige mange stemmer på 1+2

08-04-2010 21:30 #74

Inspireret af Malxoms indlæg 20:19

Jeg prøvede at få heat væk fra twajzer som var ulv
Forkert.
Fact: Det var mig der startede heat på twajzer/stonien.

Årsagen til at jeg ville have stonien ind som en tredje vogn da der i forvejen var 2 var at jeg ikke ville have at zlatan skulle have muligheden for at påvirke resultatet. Med 2 klare wagons ville zlatan kunne bruge sin evne (uden den store frygt for dobbeltvoters). Med 3 wagons ville det være et større problem (jeg antog at stonien/twajzer var w/w)


Med til at lynche Stonien
Hvis casen på twajzer er at stonien og twajzer er connected, så skal stonien lade livet når twajzer flipper ulv - eod. Den kan du quote mig på any time.

Med til at lynche Holstt
Forkert - Jeg stod med et problem da det var Holstt og mig der var wagons, og jeg havde et villalean på holstt, og mig selv som lock villa. Problemet var at såfremt vi lavede en cfd og ramte en villa så ville vi begge dø idag og imorgen. Ramte vi en ulv var vi imo clear. Jeg/vi tog chancen, men du døde ikke.

Heat på dig
Læs problematikken med holstt

Var det det?? Det er det samme shit jeg svarede på igår jo

08-04-2010 21:36 #75

Årsager til at Toganim flipper villa
I kronologisk rækkefølge- ikke nødvendigvis stærkeste argument først
- Påpeger hvad der på daværende tidspunkt ender med at få twajzer lynched som ulv
- Påpeger et slip hos dig (som Jacob ser derefter); når du flipper ulv er jeg clear
- Påpeger hvordan vi kan sætte zlatans evne ud af drift
- Prøver som den eneste at få info ud af NK
- Mine 3 lynchstemmer har alle været velbegrundede

Jeg kommer nok på flere senere

08-04-2010 21:40 #76

Jeg hader at tråden er død ca 80 min fra deadline.

Jeg smider et par posts afsted og så gider jeg ikke prøve at få mere ud af dagen

08-04-2010 21:46 #77

Toga>> Hvilket slip...

Og hold nu op.. Du prøvede at få heat på StonieN da der VAR en vogn på Twajz.. Derfor vi stemte stonien for at få info om dig... Det gjorde vi så, og aner så ikke hvorfor du ikke røg i går...

At du så derudover har påpeget nogle fuldstændig obv. ting giver dig sku ingen villa points..

- X

08-04-2010 21:55 #78

Hvorfor skal jeg være vogn nummer 2 Malxom?

Der har indtil videre været nogle flyvske beskyldninger i min retning, men de er aldrig blevet begrundet.

08-04-2010 21:59 #79

@toga
citere dig lige
"
Død tråd. Jeg prøver lige at forklare hvorfor stemmelighed er så vigtigt.

Stemmelighed kan ødelægge zlatans evne.

Hvis vi kører 5-5 som igår så er der random dobbeltvotes.
I og med ulvene ikke ved hvem af de to der er lead wagons, så kan de ikke bruge zlatan (for hvis de bruger zlatan når en villager er foran så dør ulven).

EOD burde være ret obv.
Når vi er mindre end 7 eller hvor meget det er så kan vi vote som vi vil men indtil da skal der være lige mange stemmer på 1+2"

nix dette stemmer ikke, stemmlighed slutter idag jævnfør reglerne så var der kun dbl. stemmer til og med idag


så fra i morgen kan vi køre som normalt, for så er det tydligt outet at zlatan evnen er brugt når nr. 2 bliver lynchet
og så ved vi jo godt hvem der skal nappes derefter.

så efter idag er det kun til svenskernes fordel at der er stemmelighed så de kan påvirke med en enkelt stemme

08-04-2010 22:01 #80

FC, hvorfor skulle zlatan bruge sin evne idag?

08-04-2010 22:06 #81

Toga det siger jeg heller ikke han skal

men fra og med i morgen er der ingen dbl. stemmer han kan gemme sig bag, og det vil derfor være klart hvis han bruger sin evne
idag er sidste gang han kan bruge den i det skjulte

08-04-2010 22:09 #82

FC, jeg vil hellere tage et coinflip. Problemet er at han kun har evnen til vi er 7, og derfor kan han godt bruge den på v/v. Det betyder at vi mislyncher en villager og tvinges til at mislynche en villager dagen efter...

08-04-2010 22:15 #83

Note to self:

Xitaah og Malxom er sjældent w/w givet xitaahs indlæg dag2 kl 19.27 men kan ikke udelukkes
Xitaah er oftest ulv grundet hans indlæg dag3 21.50

Votes dag 1:
4 confirmed gode på twajzer, og 3 på holstt
Malxom får uber gode point for at vote twajzer 21.58
Eneste jeg umiddelbart får ud af den

Votes dag 2:
Gode på stonien: 1
Gode på aurvandil: 4
Føler ikke jeg kan bruge den til så meget da det er v/v, men jeg tvivler på at der er mere end 1 ulv på aurvandil, så cykel, robert og malxom indeholder imo max 1 ulv.

Votes dag 3:

Dør malxom som ulv lock clearer jeg jones grundet hans indlæg 21.42 på dag 3
Dør malxom som ulv laver jeg næsten lock clear på FC grundet hans post 21.46 dag 3
Dør malxom som villager får FC ulve point for 21.46 dag 3

Ikke lad nightwolf nå lategame grundet eksplicits mulige peek

Så har jeg været vejen rundt. Votes og NK.

Mine 2 stærkeste wolfleans er Nightwolf og Xitaah. Jeg håber dog at malxom er ulv så jeg kan få clearet nogle flere

Jeg rykker min stemme såfremt det kan redde mig men ellers kører jeg på en af dem

08-04-2010 22:26 #84

Omg dette er pinligt - hvor er folk henne?

08-04-2010 22:28 #85

Jeg beklager virkelig, at jeg ikke kan være mere aktiv, men der er simpelthen så meget IRL stuff..

@ Jones

Lige præcis!

Jvf. min sidste post, hvor jeg skrev, at jeg ville følge Jacob i dag, vil jeg sætte min stemme på toganim. Jeg synes hans argumenter for, hvor han ikke han er ulv er meget tynde, og så har han altså flere gange sneget sig udenom at være en vogn.

toganim

08-04-2010 22:29 #86

Jeg er her. Men ja det stinker. Jeg begynder at overveje, om vi bare sidder og råber hinanden i hovederne, og vi har lagt fokus helt fokert.

08-04-2010 22:29 #87

Jeg får votes til:

Toganim (3): Stemt af Nightwolf, Jacob og Malxom
Malxom (2): Stemt af Robertoloda og Aurvandil

Malxom

08-04-2010 22:32 #88

3 af jer der spiller sådan der har en undskyldning i og med I er ulve, resten af jer er bare retarderede

08-04-2010 22:33 #89

jeg er her nu.

giv mig 3 min til at læse posts.

Der er ikke så mange i dag...

Forventer en større indsats af ALLE i morgen...

08-04-2010 22:34 #90

Jeg gider sku i vært fald snart ikke mere i det her spil..

Jeg kan aldrig være ulv - hvilket er så åbenlyst at det er helt sick..

Jeg får en stemme fra Robert der bare sætter random, da han ikke følger med og ikke gider deltage.. Toga smider en stemme min vej, selvom han nu, modsat igår, åbenbart ikke længere mener at jeg er den mest oplagt ulv..

Og Aur ved jeg ikke hvad laver..

Resten er inaktive.. Skide sjovt spil!..

Toga!!! - hvis vi får nakket ham i aften, kan det da være vi har en chance..

- X

08-04-2010 22:35 #91

Jacob, jeg kan til dels godt forstå dig. Med så fremtrædende personer som Holstt, Live og mig som villagers, og nok også dig- så kan ulvene bare sætte sig tilbage i stolen og vente på vi udrydder hinanden.

Skulle det være tilfældet at jeg taber til et ulveteam indeholdende Robertoloda og NoPokNoFun som ingen af dem laver noget som helst i dette spil (no offence hvis nopoknofun er villager, i og med han er ny), så æder jeg nederlaget i mig og dropper ww på PN fremover

08-04-2010 22:36 #92

Jones, ekskluder mig i den "ALLE"

malxom, jeg har vel ret til at skifte mening? Og i og med jeg VED at jeg er god, og jeg VED at du ikke er PR, så bliver jeg nødt til at tage chancen på dig.

08-04-2010 22:36 #93

Jacob

"Der har indtil videre været nogle flyvske beskyldninger i min retning, men de er aldrig blevet begrundet."

Flyvske? Der har da været et par stykker?

Desuden skal du ikke komme i gang med, "der aldrig er blevet begrundet."


Du skylder stadig en case...

08-04-2010 22:36 #94
[3] toganim stemmer på - Malxom
[0] Jacob32DEn stemmer på - Xitaah
[0] Jones stemmer på -
[0] cykelnille stemmer på - Toganim
[1] Xitaah stemmer på -
[0] robertoloda stemmer på - Malxom
[0] Fivecats stemmer på -
[3] Malxom stemmer på - Toganim
[0] Nightwolf stemmer på - Toganim
[0] Aurvandil stemmer på - Malxom
[0] NoPokNoFun stemmer på -
08-04-2010 22:37 #95

Og så igen.. lol.. Toga skriver ligefrem hvordan jeg får fine villa points dag 1, og alligevel kørte han wagon på mig i går uden begrundelse.. Altså vågn nu op folk!!..

Desuden har toga dummet sig som ulv - xD.. Hvis han ryger i aften som ulv, så bliver det ikke svært at finde de sidste ^^

- X

08-04-2010 22:39 #96

Malxom, jeg gider ikke diskutere mere med dig. Jeg kommer til at se lige så dum ud hvis du flipper villa som du gør når jeg flipper villa.
Men lad mig høre hvem der er ulv såfremt jeg er - kan være det kan give noget info

08-04-2010 22:40 #98

Hvis stemmerne ikke ændrer sig så skal jeg nok poste lige inden jeg dør, enten på grund af stemmeovertal, eller til zlatan når han redder dig..

Kan kun håbe at dobbeltstemmerne fucker det op for jer..

- X

08-04-2010 22:40 #97
toganim 20.30

Inspireret af Malxoms indlæg 20:19

Jeg prøvede at få heat væk fra twajzer som var ulv
Forkert.
Fact: Det var mig der startede heat på twajzer.

det er ikke korrekt. mener at det den første der nævner noget ang Twajzer er... mig-:) 17.45 dag1 for at være præcis.

toganim
08-04-2010 22:41 #100

Robert.. Juubiiii :D... En aktiv god!. Sådan!

- X

08-04-2010 22:41 #99

NOTE TIL ULVENE:

Hvis jeg bliver lynched og en af jer skriver "owned" til mig på msn så instantblocker jeg jer.
Hvis en af villas skriver at jeg selv var ude om det så er I på instantignore/block/whatever

08-04-2010 22:43 #101

Robert.. Juubiiii :D... En aktiv god!. Sådan!

Måske dobbelt post.. Men manglede lige noget ^^..

Derudover Toga, hvis du flipper villa.. Så fred være med at alt i spillet har flasket sig for ulvene, og såååå mange tilfældigheder har fået dig hvor du er nu...

Flipper jeg villa, jaa.. Så ser du dum ud, i så fald du er villa, da det ikke ligefrem er svært at se hvad jeg er...

Derudover er du obv ulv.. Men stadig..

- X

08-04-2010 22:44 #102

Toga>> Sick!! :S.. Tænkte netop at hvis du var villa, ville jeg virkelig sidde og måbe, og nok lige skrive på msn at det sku var sick...

Du kom ig så i forkøbet kan jeg se ^^

- X

08-04-2010 22:45 #103

Robert, det var MIG der koblede stonien/twajzer sammen, hvilket fik stenen til at rulle

08-04-2010 22:49 #104

Så mange tilfældigheder?? lmao

Hvis jeg var svensker:
- Havde jeg blocket eksplicit og dræbt en anden
- Havde jeg IKKE dræbt darkxoix
- Havde jeg dræbt live, men ikke før seeren var fanget
Jeg har sagt og altid vil sige: SEERHUNT FØR CONFIRMHUNT.

Live var obv ikke seer - hvorfor skulle jeg tage ham ud? der var masser af tid til at tage ham ud inden vi nåede F3

08-04-2010 22:51 #106

Btw, vælger nogen af jer at smide hjerneblødningen så vil jeg faktisk foretrække stemmelighed frem for en second wagon.

Så har jeg 50/50 for at trække det korte strå, hvorimod jeg nok dør uanset hvilken vogn jeg bliver.

08-04-2010 22:51 #105

Robert.. Klasse indlæg.

Meeen...

jeg hvorfor laver han så den post i dag kl.
08-04-2010 21:15.??


jeg kan ikke se andet end at stemme Toganim

08-04-2010 22:52 #107

ZOMG JONES- klasse indlæg min bare

04-04-2010 kl 23.45:
"Så er spørgsmålet hvornår han sagde til dig han havde tømmermænd :)"

08-04-2010 22:52 #108

jeg er slet ikke sikker på at jeg har lyst til at se hverken malxom eller toga dingle iaften - så nu stemmer jeg på en anden og så flipper de selvfølgelig wolf begge 2, det vil passe med resten af mit spil


men jeg går altså efter Nightwolf idag

Lynch Nightwolf

08-04-2010 22:52 #109

Toganim

Den logik kan du altid komme med. Jeg ville heller ikke nattedræbe Twajzer på 2+2, remember?

08-04-2010 22:53 #110
Nightwolf
08-04-2010 22:55 #111

læs nu min post i helhed...

Robert.. Klasse indlæg.

Meeen...

jeg hvorfor laver han så den post i dag kl.
08-04-2010 21:15.??

@ FC

Jeg kunne muligvis overtales.

08-04-2010 22:56 #113

@jones

jeg har ikke meget at have det i, han er jo ny - så det er svært at argumenter for at jeg synes hans tone er wolfisk, men jeg tror der er et eller andet deer ikke stemmer hos ham

08-04-2010 22:56 #112

Jones, jeg er en presset mand- jeg har ikke tid til at læse i helhed

08-04-2010 22:57 #115

"NOTE TIL ULVENE:

Hvis jeg bliver lynched og en af jer skriver "owned" til mig på msn så instantblocker jeg jer.
Hvis en af villas skriver at jeg selv var ude om det så er I på instantignore/block/whatever"

Har set dig skrive ting lignende, som ulv Toga.

Men jeg lader den gerne flippe i aften.



@Alle

Beklager inaktiviteten, gider ikke undskylde mig med at internettet er gået (selvom det er). Det er dårlig stil, og jeg skulle have været hurtigere til at koble mig på via tlf.

08-04-2010 22:57 #114
[5] toganim stemmer på - Nightwolf
[0] Jacob32DEn stemmer på - Xitaah
[0] Jones stemmer på - Toganim
[0] cykelnille stemmer på - Toganim
[1] Xitaah stemmer på -
[0] robertoloda stemmer på - Toganim
[0] Fivecats stemmer på - Nightwolf
[1] Malxom stemmer på - Toganim
[2] Nightwolf stemmer på - Toganim
[0] Aurvandil stemmer på - Malxom
[0] NoPokNoFun stemmer på -
08-04-2010 22:58 #116

ligner gg

svenskerne vinder ikke - danskerne taber

08-04-2010 22:59 #117

@ Five

Det vil jeg kikke på til i morgen.

08-04-2010 22:59 #118

@Toganim

Kan simpelthen ikke se BÅDE dig og Holstt gå i prinsesse-selvsving når der er heat.

Jeg bliver vældig ked, og vil overveje min fremtidige WW karriere, hvis du flipper villa. For i så fald, er jeg helt lost!

08-04-2010 22:59 #119

Du kunne læse mere end en line.

Hvem stemmer du xiitah?

Ikke snipe

08-04-2010 23:00 #122
Blank
08-04-2010 23:00 #121
NAT!
08-04-2010 23:00 #120
malxom

håber han har votebuyers hos ham
08-04-2010 23:01 #123
[5] toganim stemmer på - Nightwolf
[0] Jacob32DEn stemmer på - Xitaah
[0] Jones stemmer på - Toganim
[0] cykelnille stemmer på - Toganim
[1] Xitaah stemmer på -
[0] robertoloda stemmer på - Toganim
[0] Fivecats stemmer på - Nightwolf
[1] Malxom stemmer på - Toganim
[2] Nightwolf stemmer på - Toganim
[0] Aurvandil stemmer på - Malxom
[0] NoPokNoFun stemmer på -


Rettelser / Actions senest 22.25
08-04-2010 23:26 #124
Toganim er blevet lynchet, han var en dansker

Toganim:

Du er et sandt medlem af den danske VM-trup(indbygger)
Du vinder når alle svenskere er udryddet fra den danske trup.

Night actions senest 09.30
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar