WW Vm i fodbold 2010 Dag 3

#1

Dag 1: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=217208
Dag 2: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=217325

Darkxoix er uskadeligtgjort af svenskerne

Darkxoix:

Du er et sandt medlem af den danske VM-trup(indbygger)
Du vinder når alle svenskere er udryddet fra den danske trup.


[0] toganim stemmer på -
[0] Jacob32DEn stemmer på -
[0] Jones stemmer på -
[0] cykelnille stemmer på -
[0] Holstt stemmer på -
[0] Xitaah stemmer på -
[0] robertoloda stemmer på -
[0] Fivecats stemmer på -
[0] Live stemmer på -
[0] Malxom stemmer på -
[0] Nightwolf stemmer på -
[0] Aurvandil stemmer på -
[0] NoPokNoFun stemmer på -



DAG!

07-04-2010 10:49 #2

Hmm Darkxoix som svensker offer weird

nå men til noget andet lige nu, jeg synes ikke stemmerne igår stemmer overens med hvem der blev sendt hjem.

Hvis ikke jeg har talt helt forkert så var Aurvandil den med flest regulære stemmer kl. 21.59 – jeg har ikke talt malxom´s skift kl. 22.00 med jævnfør reglerne

Men hvis der er en som kan lave et 100% votecount af gårsdagens afstemning vil det være ret genialt.

Hvis jeg har ret så viser dette hvilket bøvl vi kan få med disse ukendte ekstra stemmer – hvis ikke vi har en klar kandiat hver aften så ved vi i realiteten ikke hvem som vi lyncher - og dermed er wagon teori lavet om til et lotteri – vi kan stadig få info ud fra hvem som stemmer hvor – men når vi ikke kan være sikker på hvem vores lynch er så er vi sku nødt til at få et seriøst samarbejde op og stå.

Så vi kun har én kandidat som får alle vores stemmer.

Jeg vil i aften forslå at det bør være Aurvandil igen – jeg synes der var rigeligt med gode argumenter for hvorfor det skulle være ham.

07-04-2010 10:53 #3

Officielt votecount som den så ud kl. 22 i går aftes:

[0] toganim stemmer på - stonien
[0] Jacob32DEn stemmer på - stonien
[5] Stonien stemmer på - aurvandil
[0] Jones stemmer på - stonien
[2] cykelnille stemmer på - aurvandil
[0] Holstt stemmer på - aurvandil
[0] Xitaah stemmer på - stonien
[0] robertoloda stemmer på - cykelnille
[0] Fivecats stemmer på - aurvandil
[0] Live stemmer på - aurvandil
[0] Malxom stemmer på - aurvandil
[0] Nightwolf stemmer på - stonien
[7] Aurvandil stemmer på - cykelnille
[0] Darkxoix stemmer på - aurvandil
[0] NoPokNoFun stemmer på -

07-04-2010 10:56 #4

FC, der er jo dobbeltvoters med i spillet.

Det glæder mig at de hev darkxoix, ham ville jeg aldrig lade stå tilbage.


Statements:
- Toganim er dansker
- Live er dansker
- Jacob er dansker
- Jones er dansker
- Nightwolf er svensker
- Folk der vidste at Stonien var indbygger er suspekte

Debatter


Jeg er på senere

07-04-2010 11:00 #5

Enten har Jon eller Zlatan vel været på spil (kommer det til at stå der?), eller også må der være mange indbyggere på StonieN?

07-04-2010 11:06 #6

@Toga

Netop det er jo min pointe, med dem og ingen ikke engang dem selv som ved hvem det er, så er vores 2 wagon strategi et rent lotteri som dette jo netop viser, selvfølgelig kan vi efterhånden finde ud af hvem det er, men det vil tage for meget fokus fra at jage svenskere

til gengæld kan vi håbe at de jager dbl. stemmer nu, for det må være let for dem at finde ud af

07-04-2010 11:09 #7

@FC

Er det ikke tilfældigt fra dag til dag hvem der har dobbeltstemmer? Sådan har jeg forstået det.

07-04-2010 11:19 #9

stonien = toganim

07-04-2010 11:19 #8

well, jeg har svært ved at se hvordan vi kommer uden om stonien, to af hans sikre ulve er døde samt hans spil på første dagen gør han er ved at være op over til et lynch.

aurvandil obv ligeledes.

og holstt skal heller ikke glemmes.

samt vi har nogle boblere i cykenille og malxom.

07-04-2010 11:45 #10

okay jeg er lidt forvirret over toganims statement om jeg er svensker så jeg gik tilbage for at læse hans post fra dag et med hele stonien/twajser situationen og det burde jeg nok have gjort før jeg stemte på Stonien (sorry)

Synes det er meget interessant at lige efter twajser skriver så laver toga et indlæg hvor han skriver "Twajzer er god da gode folk har det med at være (for) ærlige da de ikke har noget at skjule. Enig/uenig? "

hvor han med det samme prøver at stemple twajser som go! det er godt nok hurtigt allerede efter 1 post eller er det bare mig? og lige efter Live skriver at så er stonien og twajser ulve så begynder toganim på hans lotteri ide hvor man skal stemme på den person lige under en, virker det ikke som om han prøver at få folk væk fra ideen med en wagon på stonien/twajers muligvis fordi det han prøvede på ikke virkede?

Det virker også mærkeligt at starte dagen med det samme at sige Nightwolf er svensker det er et faktum! der er mange der virker meget mistænksomme i forhold til mig eller er i uenige i det? (toganim, aurvandil, holsst, malxom) vil godt lige have en forklaring Toganim hvad du bygger dine statements på?

07-04-2010 11:46 #12

@Jacob

nix som jeg læser det så er det de samme 3 som har dbl. stemme de første 4 dage

Citat
"3 af de 10 normale spilleres stemme tæller for 2 de første 4 spilledage, disse spillere ved dog ikke selv, at deres stemme gælder for 2 og det vil heller ikke afsløres ved deres død."


og med en ulv som også har dbl. stemme, så skal vi (danskerne) gerne have os et lynch med en margen på min. 4 stemmer helst 5 for at være sikker - det kræver en vis enighed når vi kun er 10 mod 3
faktisk må max 2 danskere gå imod flokken

så nu har vi sku brug for en dansk alfa han som kan få os alle overbevist

07-04-2010 11:46 #11

Jon har IKKE brugt sin evne, så havde han obv clearet sig selv ved at sige det.

Har zlatan brugt sin evne må Aurvandil se skidt ud

Har zlatan IKKE brugt sin evne må der være mindst 3 2-voters på stonien. Der kan også være 4 (3 danske + 1 svensk) men jeg tror mest på 3- og så er en af dem død igår i enten twajzer eller eksplicit. Uanset hvad må der minimum være 2 danske dobbeltvotere på stonien.
Folk der stemte på stonien:
Toganim
Jacob
Jones
Xitaah
Nightwolf

Af disse har jeg de 3 øverste som villagers, xitaah som semi-villa og nightwolf som ulv.

Jeg er på igen kl. 18-19 stykker.

Debatter gerne min post 9.56

07-04-2010 11:48 #13

Der står jeg ikke har voted.

Så vidt jeg husker, votede jeg da på Stonien, skrev også med fed skrift i tråd igår?

Men må hellere lige tjekke igennem selv .. Kan være jeg har lavet en fejl

07-04-2010 11:55 #14

@Nopok

du skrev med kursiv, mener også der var et par stykker som var ude med kommentar omkring det

07-04-2010 11:56 #15

Forstår slet ikke Toganim lige pt, han bliver ved med at sige "de er gode, de er onde" uden nogen form for begrundelse...

Den eneste der skriver noget der giver mening lige pt det er fivecats.

skal vi lave en wagon igen idag eller skal vi blive enig om 1 vi alle stemmer på?

07-04-2010 12:12 #16

Fåååååårk you svenskere!!!

gl guys

07-04-2010 12:17 #17

Nej Nightwolf, det giver ingen mening at vi allesammen stemmer på 1. Så har vi udelukkende de første 2 afstemninger at analysere på, og ikke meget andet. Desuden vil der altid være uenighed.

Men hvis vi skal have en "alfahan", så mener jeg Live er et fint bud såfremt han begynder at tænke rationelt. Gider ikke det der pis med, at folk skal holdes inde i gamet, for at det er sjovere. Play to win!

Men altså, ved ikke hvor skudt jeg er på ideen, hvis Live har tricket mig, og han viser sig at være ulv, er det jo katastrofalt. Det samme vil det være ligemeget hvem der bliver "valgt".

07-04-2010 12:18 #18

Zomg, toga fra Tlf- har besluttet mig for at uddelligere opgverne:

mine tanker- som nogen gerne må prøve at konkludere på da jeg først er sent hjemme og i obv trænger til en hjælpende hånd:

der er minimum 2 dobbeltbiters netto på stonien for at det bliver coin. Dvs det er 3-1 eller 2-0 - antager at det ikke var en der ikke votede//zlatan
konkluder

eksplicit blev dræbt i seerHunt - imo er nightwolf ulv herfor
konkluder

Dark blev dræbt i seerhunt- han var ude efter mig hvilket umuligt kan være grunden. Hvem var han ellers efter som kan betragtes som peeks?
Konkluder

jeg går obv efter både stonien og twajz da jeg mente jeg kunne connecte dem- nogle kendte deres roller, hvem?

Jeg kommenterer mere senere

07-04-2010 12:28 #19

Så du mener jeg er ulv fordi eksplicit's 1 indlæg var at han stemte på mig også bliver han dræbt af svenskerne fordi de mener han er seer? hmm ja okay det giver vel mening i guess hvis man ser det på den måde, havde jeg ikke tænkt på...

men nu var stonien/twajser jo stortset rent held eftersom stonien ikke var svensker ikk sandt? så det var bare ren uheld for stonien at han hver gang han har ondt i maven så er det tømmermænd :D derfor synes jeg måske det er lidt tyndt at sige "du er ulv EOD" pga 1 indlæg men det er nok bare fordi det er mig det går ud over :(

Efter at have læst dele af dagene igennem idag så lander min stemme ihvertfald nok på aurvandil eller toganim, muligvis holsst hvis der er andre der synes det er en go ide.

07-04-2010 12:28 #20

Nu skal vi også huske at det kun er de første 4 dage disse dbl. stemmer er i spil, så vi skal bare over idag og i morgen.

med dette sagt hvem vil så være imod en wagon/et lynch af Aurvandil idag ?

07-04-2010 12:30 #21

Jeg er Jon Dahl og brugte min kraft i dag.

Jeg vil gerne starte med at argumentere hvorfor jeg har gjort som jeg har gjort.

Den eneste måde jeg selv syntes Jon Dahls evner kunne bruges positivt i, var ved at jeg selv røg til lynch og reddede mig selv.
I værste fald vil situationen være even - i bedste fald vil der ryge en ulv.

Det er derfor fuldt bevidst at jeg de første to dage har spillet min rolle mistænkeligt, og lagt spor ud der skulle indikere at jeg var ulv.
Mit håbe var naturligvis at personen med næstflest stemmer ville være en ulv.

Min tanke var:

Jeg får flest stemmer og En ulv får næstflest stemmer:
Her vil ulvene ikke bruge Zlatan, men jeg vil bruge min evne og en ulv vil ryge i galgen = win

Jeg får flest stemmer og En god for næstflest stemmer.
Her vil ulvene naturligvis helller ikke bruge Zlatan, men til gengæld vil en anden god ryge i galgen = even money

Det var derfor den eneste måde som jeg mener Jon Dahl rollen kunne være +ev at bruge.
Det eneste der kunne gå galt, var hvis jeg spillede "så meget ulv" at selv ulvene blev mistænkelige.

Jeg håber i med tankerne på at både StonieN og mig er gode, vil gå tilbage og læse dag 2s indlæg.
Ikke mindst dem der kommer fra Malxcom
For mig at se er han åbenlys ulv.

Robertoloda og Cykelnille har jeg pt. meget svært ved at se som ulve, og det vil også overraske mig hvis Live skulle være det.

Men som skrevet, mit underlige og meget lidt selvforsvarende spil skyldtes at jeg havde interesse i at ryge i galgen, for derefter at kunne redde mig selv.
Det var blandt andet derfor jeg skrev et indlæg lidt efter kl. 20.45, hvor jeg ellers proklamere at jeg skulle se Champions League, og det er derfor jeg ikke har haft noget ønske om at skrive særligt forsvarende indlæg overfor mig selv.

07-04-2010 12:44 #22

Et udemærket forsvar

Vi kan reagere på flere måder overfor dette

1 - vi confirmer det ved at lynche dig inat
2 - vi finder en ulv ( ved det bliver svært ) men malxom er måske et godt bud? - og så sørger vi får at ulven og Aurvandil bliver nr. 1 og 2 i aftens afstemning - stemmerne må gerne ligge sådan omkring 7 - 4 så vi minimere risikoen for at det bliver de dbl. stemmer som afgør noget

dette senario kan gå 3 veje
1 - alfaulv er fløjtende ligeglad med den ulv vi fanger iaften og gemmer sin even til sig selv
2 - vi får en ulv confirmet som vi kan tage i morgen
3 - vi rammer en dansker og bliver nødt til at tage Aurvandil out of princip i morgen

vi kan også bare sige at Aurvandil er fast Wagon fra nu af og til han ryger

07-04-2010 12:52 #23

weeee, det betyder vi kan køre vogne på holstt og toganim, det er mit drømmescenarie og kan komme i bukserne bare ved tanken.

07-04-2010 12:53 #24

@ Aurvandil

Jeg håber på det er rigtigt det du skriver.Og jeg vil virkelig gerne tro på det.

Der er nogle ting i din post, som jeg godt vil have du lige uddyber før jeg tror helt på dig.

At du vælger at bruge evnen på nr.2 og ikke en person som Malxom, som du selv mener er er åbenlys ulv.
Hvorfor så ikke tage Malxom ud?
Det der gær, at du kommer til at se skidt ud, er at du vælger nr. 2 på listen.
Hvilket er det Zlatan kan.

Så om du er Zlatan eller Jon, hvis dele af din beretning er sand, kan jeg ikke pt. konkludere?

Er tilbage i tråden senere

@ Night

Igår skrev du, at du ville læne dig op ad Live, fordi det er første gang du spiller.
Det er fornuftigt at læne sig op ad en rutineret, men du skal passe på med det. En gang i mellem ender det med, at man ikke tager stilling, og bare bliver lullet med.

@ Toga
HVis Aurvandil's beretning er korrekt, så er det ikke sikkert der er dobbeltstemmer, i det omfang du skriver, på Stonien?

07-04-2010 12:55 #26

aurvandil, der er dog den lille finte at du selv kunne vælge en, det er kun zlatan der var tvunget til at vælge den med næst flest stemmer.

hvilket ikke helt, dvs slet ikke, stemmer overens med det du har skrevet.

det skal du lige have adresseret.

07-04-2010 12:55 #25

Jeg er for uerfaren i dette spil til at tage en beslutning her, jeg aner ikke om i har været udsat for før at en outer sig selv som her også har det været løgn?

07-04-2010 12:56 #28

jones beat me to it.

07-04-2010 12:56 #27

@ Live og 5kat

Ser jeg spøgelser, eller godtager I bare den outning?

Vær nu lige lidt kritisk, især når det er nr.2 der ryger...?

Fortæl mig, at jeg ikke er helt væk...

07-04-2010 12:58 #29

jones: løsningen er dog simpelt, findes jon dal stadig blandt de gode står han frem i dag og nakker aurvandil

07-04-2010 13:00 #30

@ Live

Husk hvor du så det først ;)

07-04-2010 13:01 #31

at han har valgt stonien er obv retarderet, men eftersom jon altid vil buste ham, og kan bevise det uden risiko for sig selv, så ja, enten er han en ulv der har lavet en brøler, ellers står jon frem i dag.

så jeg godtager den, medmindre jon står frem og beviser det.

07-04-2010 13:04 #32

@Fivecats

Ulvene har stadig Zlatan.
Kan ikke forestille mig at han skulle være brugt første dag, hvor der var stemmelighed.
Så hvis jeg bliver ofret i dag for at få konfirmeret det jeg skriver, så skal du blot huske at Zlatan nok bliver brugt i morgen, og at en god med stor sandsynlighed også vil ryge der.

Spørgsmålet er vel om der er råd til det?
Ser mere idé i at jeg efår næstflest stemmer i nat, og så satse på at ramme en ulv med flest stemmer.

Uanset hvad så vil jeg ikke lynches uden en vogn, og helst Malxom med mindre andre mener at have spottet mere oplagte ulve.

@Live
Korrekt, men mit håb var naturligvis at dem der havde StonieN som potentiel ulv havde ret.
Det er jo lidt idéen med vogne, da der forhåbentlig er en ulv i blandt.

Malxcom mistanken er i øvrigt først kommet i bagklogskabens lys.
Skulle jeg selv have valgt et andet lynch igår end StonieN, så var det blevet Fivecats, som jeg fandt (og stadig finder) en smule mistænekelig.

07-04-2010 13:08 #33

@ jones

Ja selvfølgelig har jeg ikke tænkt mig at gøre alt hvad Live siger, jeg har også mine egne meninger :D som feks med sdan en situation vi har nu der er jeg jo helt lost hvad angående hvordan man skal takle det.

07-04-2010 13:09 #34

At folk stadig kan mene jeg kan være et godt bud som ulv.. Tror slet ikke jeg gider kommentere det fra nu af, med mindre folk smider noget konkret på banen der giver mening..

Derudover så vågn dog op folk!!!!.. Cykel er ulv 99/100 gange, læser i ikke hvad der foregår eller hvad??

"CykelNille
06-04-2010 21:39
Det er rigtig skidt for indbyggerne, hvis vi stemmer mig ud i dag!"

Hvorefter ulvene ikke tager ham ud i nat??... Derudover vil en alm. dansker vil ikke spille sådan, da han ikke rigtig var i fare, og han trods alt risikere at bringe en powerrole i fare, hvilket ville være helt væk..
Den sidste mulighed er at han ER en power role, og nåde ulvne og Cykel så er helt væk.. Men come on..

Det her bliver vi NØDT til at diskutere igennem!..

Derudover, hvordan er det at Toga pludselig ikke får Heat? Manden der prøvede at starte en wagon på danskeren StonieN, da der allerede var to wagons på Holstt(?) og Twajz(Ulv)...

En af begrundelserne for at smide Stonien i galgen, var ligeledes at få info om Toga, hvilket der ikke er en eneste der kommenterer omkring..

Gad vide hvor mange der følger med i det her spil..

- X

07-04-2010 13:10 #35

aurvandil du er confirmed som jon, medmindre den rigtige jon står frem hvilket han altid vil og skal gøre.

så den er godtaget herfra.

malxom, toga, cykel, holstt, FC, roberto, NoPokNoFun er dem der ikke har villa points imo.

hvoraf holstt, toga og malxom bør stå øverst på listen.

07-04-2010 13:12 #36

Aur>> Jamen så kommenter da gerne hvordan jeg er ulv??.. I stedet for bare at skriv jeg er mistænkelig - likewise med Fivecats...

Og kommenter også gerne hvorfor jeg vælger at stemme Twajz første dag, og prøver at skifte til Stonien i går, der så var god?.. Som ulv, hvorfor spiller jeg sådan?

- X

07-04-2010 13:13 #37

@Malxom

En af begrundelserne for at smide Stonien i galgen, var ligeledes at få info om Toga, hvilket der ikke er en eneste der kommenterer omkring..

prøv at læs min første post idag!

07-04-2010 13:13 #38

Live>> Du udtalte i går, at du egentlig er ligeglad med hvem der er ulve/gode.. Men at du bare gerne så mig ude, da jeg var irriterende.. Og Toga og holstt inde da de var sjove at have i spillet..

Så hvad med u holdt op med at komme med random navne osv, evt være konstruktiv som du var indtil midt dag 2?

- X

07-04-2010 13:13 #40

malxom, som du selv sagde skal man ikke lægge noget i stemmer klokken 22:00 det kan aldriv ære en fejl, var det ik hvad du sagde om aurvandil ?

07-04-2010 13:13 #39

@ Live

Det er rigtigt nok.

@ Arvandil

Du ved godt, at du kommer til at skulle forsvare dig.
Er det Malxom du vil have kørende ved siden af dig?
Hvorfor er Live god?

Hvad mener du om angrebene på Cykel?

07-04-2010 13:16 #41

de er sjovere for mig at have i spillet, og som gode er de begge brugbare, og jeg synes tanken om at både toga holstt og twajzer er blevet ulve er ret umulig.

nu står vi så i den situation hvor toga har prøvet at redde en ulv og begge hans sikre ulve, dark og stonien er døde som mennesker, derudover er han også sikker på nightwolf er ulv, en jeg ikke mener bør have heat pt.

det sammen med hans spil på første dagen gør at man ikke kan komme uden om han skal dø.

holstt er ligeledes altid ulv, men han sagde godtnok han ville spille anderledes, men det gør han hver gang.

jeg mener dog vognene skal køres på de to og ingen andre random votes.

07-04-2010 13:17 #42

nightwolf, jeg har ligeledes skrevet toganim skal op, så hvor malxom har det fra at ingen har skrevet det angående stonien ved jeg ikke : O)

07-04-2010 13:20 #43

@ Live

Nej men dejligt du bakker mig op, det er værdsat!

07-04-2010 13:21 #46

Malxom

Du er jo helt i hampen.

Jeg læser Nilles indlæg som, han mener at det er dårligt for indbyggerne at stemme en indbygger ud.

jeg tager gerne et større slagsmål, for at bevise hans uskyld.

Jeg er oprigtig glad for, at du bibeholder fokus på toga, for ham kan vi heller ikke slippe.

Det får du villapoint for i min bog.

07-04-2010 13:21 #45

Malxom

Du er jo helt i hampen.

Jeg læser Nilles indlæg som, han mener at det er dårligt for indbyggerne at stemme en indbygger ud.

jeg tager gerne et større slagsmål, for at bevise hans uskyld.

Jeg er oprigtig glad for, at du bibeholder fokus på toga, for ham kan vi heller ikke slippe.

Det får du villapoint for i min bog.

07-04-2010 13:21 #44

Live>> Tak for et fornuftigt indlæg.. Og angående 22.00 stemmen, så har du helt ret.. Havde ikke oplevet lag som i går før, og tænkte derfor det ikke kunne laves som fejl.. Men fuck det så :)..

NIght>> My bad.. Havde ikke fået læst dit indlæg ordentligt kan jeg se.. Men godt spottet, du har helt ret angående dine betragtninger af Toga..

Live plus andre>> Hvad siger i til det jeg skrev om Cykel??

Og Aur>> Nu da Dark røg, og han fra dag 1 af, mente jeg var den der var stemplet mest god.. Hvorfor så nakke ham i så fald jeg var ulv?..

- X

07-04-2010 13:22 #47

malxom, cykel har jeg også på min ulveliste, men jeg mener vi er nødt til at få afgjort toga og holstt asap.

07-04-2010 13:22 #48

Live>> Ja true.. Så det også godt.. Det måske mere alle andre, forstår ikke rigtig hvad de tænker om spillet så.. Om det bare er en række random lynches indtil et af holdene har vundet.. :/

- X

07-04-2010 13:27 #50

Derudover kan jeg da aldrig nogensinde se hvorfor Aur skulle være en vogn.. han må være 100% confirmed god, indtil den evt. rigtige Jon står frem..

Jones>> Angående Cykel er jeg sku ikke enig.. Han kan vel sagtens have skrevet det på den måde.. Men hvorfor tager ulvenen ham ikke ud?.. De har jo åbenbart ikke har noget clue om hvem der var specials, da Dark var den mest åbenlyse normale dansker, som også Live og jeg skrev fra dag 1 af..

Så Cykel ville da alle dage have været et bedre bud i så fald han ikke selv r ulv.. Men du må da gerne argumentere for ham som god?

I øvrigt, hvis der er en anden RIGTIG Jon derude, så SKAL han stå frem i dag, da Aur derfor er en vigtig special og dermed SKAL dø i aften :)

- X

07-04-2010 13:27 #49

Jeg glæder mig til at se hvad Holsst har at sige idag? han plejer da at skrive indlæg på indlæg fra slut til start, underligt han ikke har været på banen endnu.

07-04-2010 13:30 #51

Night>> Jeg vil ikke afsløre hvad det er.. Men der er et meget klart og ofte ulvetell, ved noget der ligger sig tæt op af hvad du skriver..

Hvilket også taler for at Holstt skulle være ulv.. Det eneste der siger mig Holstt ikke er ulv, at den måde Twajz afgiver stemmer på dag 1...Først kommer han med sit forsvar(der skriger ulv) uden at stemme, hvorefter han stemmer Holstt for at overleve...

Hvis Holstt var alm. ulv, ville han jo bare have prøvet at stemme ham ud right away, da det ville give plus point enten til Holstt/Twajz alt efter hvem der røg.. Hvis Holstt var powerrole, havde han vel heller ikke gamblet ved at stemme Holstt, og dermed skabe muligheden for Holstt røg til dobbeltstemmer...

- X

07-04-2010 13:33 #52

Live, hvorfor er Cykel ulv?

Hvis der er nogen der betvivler min tiltro til Nille, så er jeg åben for inputs.

Jeg har hvert spil ( 2 spil ) haft temmelig styr på ham, og han skal bare sparkes igang.

Ja, han har lavet et par dårlige indlæg. Men der er flere der har lavet endnu værre indlæg.
Bla. er Malcom stadig i live efter hans : 05-04-2010 19:44
Well.. Jeg er ret sikker på jeg har en rigtig god ide om hvad Eksplicit er :)...



Fivecats faldt over noget dag 1: 06-04-2010 14:52 han var ikke lige den jeg faldt over da jeg læste dag et

07-04-2010 13:34 #53

jeg vil iøvrigt helst ikke have toga lynchet i dag, han burde klart have mest heat, men i guder han har spillet sick ringe hvis han er ulv.

holstt skal klart nakkes, burde han have været i går, jeg er semi inclined til at tro toganim bare er way off i hans reads i dette spil.

min stemme går til holstt i dag og skifter den ikke.

Fivecats er en god second vogn

Lynch holstt

07-04-2010 13:36 #55

Jones>> Jeg har forklaret hvorfor jeg skrev som jeg gjorde.. Det har du vel læst?.. Og derudover.. Hvorfor i alverden skulle jeg skrive sådan som ulv? Og derefter nakke ham om natten? Pleeeeasee tell!

- X

07-04-2010 13:36 #54

Malxom jeg er lidt forvirret nu, jeg har da ikke spurgt om noget? eller kan jeg bare ikke se skoven for bare træer...

07-04-2010 13:40 #56

"Nightwolf
07-04-2010 12:27
Jeg glæder mig til at se hvad Holsst har at sige idag? han plejer da at skrive indlæg på indlæg fra slut til start, underligt han ikke har været på banen endnu."

Kommentaren var henvendt til det indlæg :)

- X

07-04-2010 13:41 #57

hmm ved stadig ikke med Toganim......... men hvis vi skal køre holsst/fivecats vognen så
Lynch fivecats
jeg går ud fra der skal være lige mange stemmer igen på hver?

07-04-2010 13:42 #58

@Malxom

nååå du mener at jeg giver et ulve tell i mit indlæg der eller hvordan skal jeg forstå den?

07-04-2010 13:46 #59

Ja, jeg har set det, men jeg er temmelig lang tid om hvert indlæg fordi jeg sidder i skole.

ang Nille
Den sidste mulighed er at han ER en power role, og nåde ulvne og Cykel så er helt væk

Jeg har tænkt nøjagtig det samme, der har bare ikke været nogen grund til at smide på op, nøjagtig fordi du har en sætning der gør opmærksom på det.

Vil du helst lynche en powerrole eller en ulv?

07-04-2010 13:47 #60

Night>> Igen nej ;P... Jeg mener at det du skriver om Holstt, ligger sig tæt op af et klassisk ulvetell, hvilket jo ikke er godt for for Holstt ;).. Altså at Holstt har et klassisk ulvetell - hvilket også er derfor jeg fortsætter med at skrive hvorfor jeg ikke kan se Holstt som ulv :)

- X

07-04-2010 13:49 #61

@ Malxom

ahhhh nu er jeg ved :) sorry det tog så lang tid at finde ud af hvad du mente :D jeg vil helst ikke misforstå noget i det her spil:D hehe

07-04-2010 14:07 #62

Jones>> Sandsynligheden for at Cykel dummer sig så meget, OG at ulvene af underlige grunde ikke ser det, ser jeg bare som værende tæt på 0..

- X

07-04-2010 14:13 #64

Jeg hader at der er dobbeltstemmer i det her spil. Det gør det fuldstændig uoverskueligt, når der er så mange ting vi ikke ved.

Men jeg må hellere lige forsvare mig selv lidt, inden jeg smutter i skole

@ Malxom

Du har ret - det var en mærkelig sætning, og der er helt klart en bagtanke med at skrive det. Det kan jeg bare ikke afsløre nu, uden at underminere hele grunden til, at jeg skrev det. Hvis du tænker dig lidt om, så vil du godt kunne se en mening i, at en indbygger kan skrive det :)
Var der ikke noget heat på mig?! Det er da en stor tyk løgn! På det tidspunkt havde StonieN og jeg flest stemmer. Det må vel siges, at være ok meget heat.

Jeg vil lige gentage mig argument fra i går: Hvis jeg er ulv, hvorfor reddede jeg så ikke Twajzer?

07-04-2010 14:13 #63

@ Malxom

Nu er det ikke et forvaklet forsøg på, at cleare dig selv?
Du har set det, jeg har set det.
Jeg er helt sikker på de "erfarne" (Jacob, Live, Holstt og toga) også så det.

Er det for meget meta, at tror at det blev opfattet, men at der ikke blev gjort noget ved det, for at inkriminere Nille?

CykelNille

Jeg skrev i går, at du skulle komme op i gear.

Jeg kæmper for din skyld pt, så du har bare at lette bagen og komme ind i kampen.

Ellers er det spild af tid at jeg prøver at cleare dig...?!

07-04-2010 14:16 #65

@ Jones

Tålmodighed er en dyd :)

07-04-2010 14:23 #66

cykelnille, det er anden gang du bruger den undskyldning med der er en bagtanke bagved et eller andet når du får ulvepoint for det : O)

07-04-2010 14:23 #67

Ja, tålmodighed er en dyd.

Jeg vil bare ikke fremstå hårdnakket og påståelig når jeg ene prøver at forsvare dig, og du så ikke selv svarer.

=)

07-04-2010 14:24 #68

@ Live

Det er jeg helt sikker på han har lært af Holstt

=)

07-04-2010 14:26 #69

Cykel>> Ja obv ved jeg godt hvorfor i så fald du var god - jeg kan bare ikke e nogen som helst grund for at ulvene så ikke skulle tage dig ud... Du har spillet ret obv som en powerrole/ulv, og at de derfor tager en obv alm. dansker ud giver bare ikke meget mening..

Og det udelader kun dig som ulv...

- X

07-04-2010 14:28 #70

@ Live

Er det det? Hvornår gjorde jeg det første gang? :D

Er det virkelig ingen der kan se, hvorfor man skulle sige sådan noget?

07-04-2010 14:30 #72

@ Malcom

Hvordan ville du spille som, seerbeskytter?

07-04-2010 14:30 #71

@Jones

Nix tager den ikke bare for gode vare, men en outing skal resolves og det er forslag til det jeg kommer med, synes dog at lives er bedst

hvis den rigtige Jon er derude så nakker han Aurvandil inat og så er det på plads - hvis ikke så er Aurvandil semiclearet han skal dog dø snart alligevel.

og så vil jeg godt komme med mit gode gamle statement som jeg stadig mener holder - den første som stemmer på mig er med 95 % sikkerhed Ulv
jeg mener at Nightwolf kom med den første på mig allerede på dag 1 og nu forsøger han s.. igen - hvorfor ?

07-04-2010 14:31 #73

@ Malxom

Jeg forstår det heller ikke. Men jeg kan virkelig ikke forklare dig, hvorfor ulvene ikke tager mig ud. Det er i hvert fald ødelagt nu, så nu går de da slet ikke efter mig.

07-04-2010 14:32 #74

ups, det var malxom som skrev det med at jon skulle tage Aurvandil ud hvis han er derude

07-04-2010 14:34 #75

Edit: argumentere for din stemme på Holstt.

07-04-2010 14:34 #76

Anyways!

Live, kan du ikke argumentere lidt for Holstt? Ikke at jeg er uenig.

07-04-2010 14:45 #77

@ FiveCats

Jeg er helt enig med dig i, at hvis Jon stadig er derude, så tages Aurvandil ud i nat, og hvis det ikke sker, så er Aurvandil clearet. Hvorfor skal han alligevel snart dø? Det er da spild af lynch, hvis vi lyncher en der er så godt som clearet.

Det er et meget usagligt argument du bruger imod Nightwolf. Bevares, han kan da godt være ulv, men den påstand om, at den første der stemmer på dig er ulv 95 % af gangene, kan man jo ikke rigtig bruge til noget :)

07-04-2010 14:47 #78

@Live

jeg vil iøvrigt helst ikke have toga lynchet i dag, han burde klart have mest heat, men i guder han har spillet sick ringe hvis han er ulv.

Toganim er jo sick ringe som ulv. Utroligt man skal være Captain Obvious efter så mange spil :) (Dette er ment i halv spøg og halvt seriøst faktisk)

@Malxom

Hvilket også taler for at Holstt skulle være ulv.. Det eneste der siger mig Holstt ikke er ulv, at den måde Twajz afgiver stemmer på dag 1...Først kommer han med sit forsvar(der skriger ulv) uden at stemme, hvorefter han stemmer Holstt for at overleve...

Hvis Holstt var alm. ulv, ville han jo bare have prøvet at stemme ham ud right away, da det ville give plus point enten til Holstt/Twajz alt efter hvem der røg.. Hvis Holstt var powerrole, havde han vel heller ikke gamblet ved at stemme Holstt, og dermed skabe muligheden for Holstt røg til dobbeltstemmer...


For når den ene dør som ulv, så er det altså virkelig, virkelig underligt hvis den modsatte wagon ikke har stemt på ham?

07-04-2010 14:52 #81

hmm nu har jeg lige læst begge dage igennem igen og hvis Toganim bliver hængt som ulv så mener holsst at så er det 100% sikkert at jeg også er... er der flere der har samme holdning til dette?

07-04-2010 14:52 #80

@Cykelnille

for at starte bagvendt så er det slet ikke et angreb på NIghtwolf

det er bare et statement til fremtidig ref.

og det første stod også lidt rodet

hvis Jon er derude, så skal han tage Aurvandil ud, da vi så går ud fra at Aurvandil er en ulv som forsøger at tage hans kredit
så jeg siger faktisk at vi skal ikke stemme Aurvandil ud i dag

Men var der ikke noget med at en af de svenske kunne blokere de danske evner ? derfor jeg ikke er helt sikker på at han vil være 100 clearet selvom han er i live i morgen

07-04-2010 14:52 #79

STOOOOOOOOOOOOOOOP MED AT SNAKKE OM HVEM DER ER GODE POWERROLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvorfor fanden er det I gør det nemmere for ulvene at seerhunte? Det er mig en kæmpe gåde, at I finder trang til at udpensle flere steder, hvor folk muligvis fejlouter sig selv som gode powerroles!

Det er altså for fanden Village Play 101 ALDRIG at gøre det.

07-04-2010 14:54 #82

Altså nej, det er idioti at lynche Aurvandil i aften.

Lad den eventuelle rigtige Jon stå frem, og hvis han ikke gør det, må vi betragte Aurvandil som 90% clearet.

07-04-2010 15:00 #83

jacob, der menes obv selv for toganim er det sindsygt ringe ulvespil.

ikke at det skal cleare ham, det betyder bare at holstt skal rykke op før ham som lynch imo.

og dem der stemmer for at få lighed, please stop med det, især tæt på deadline, i løbet af dagen er det fint, men ved deadline er det ikke, ikke når vi har en persone der bør tages ud, og det bør holstt i aften.

07-04-2010 15:15 #84

Jeg er desuden enig i at både Holstt og toganim må dø. Det har jeg sagt fra dag 1.

Jeg er egentlig lidt ligeglad med i hvilken rækkefølge.

07-04-2010 15:20 #85

haha Jacob det er koldt det der "de skal dø og det er ligemeget hvilken rækkefølge" :D

07-04-2010 15:27 #86

Det er jo bare sandheden.

07-04-2010 15:35 #87

jacob, jeg tror ikke de kan have faket deres interaktion overfor hinanden på dag 1, derfor er kun af af dem svensker, og mine penge er på holstt, dermed ikke sagt toga nogensinde skal have lov til at gå i final 5

07-04-2010 16:24 #88

Jeg kan ikke se Holstt som værende ulv.. Ville ikke give nogen mening at Twajz så stemmer som han gør..

Jeg tror at Toga er ulven her, og må være det bedste lynch..

Derudover tror jeg egentlig også Jacob er ulv.. Skal have læst lidt flere af hans indlæg igennem, men tror han er et godt bud..

- X

Toga

07-04-2010 16:26 #89

@ Malxom

Selvfølgelig stemmer Twajzer på den anden vogn uanset om han er ulv eller ej.

07-04-2010 16:27 #90

@ Malxom

Er du så enig i at hvis Toga viser sig at være ulv så er jeg det også?

07-04-2010 16:28 #91

Cykel>> Ja det burde han obv. er heller måske ikke det jeg snakker om.. Jeg tror bare at Twajz, i så fald Holstt havde været alm. ulv, havde stemt right away på Holstt og prøvet at kaste dårligt lys den vej, og dermed få lidt points hvis Holstt blev lynchet..

Og i så fald Holstt er powerulv, så havde han gjort noget anderledes igen, og ikke risikeret at holstt var røget.. Så nej.. Tror ikke på holstt som ulv..

- X

07-04-2010 16:33 #92

Først vil jeg lige sige at jeg godt kan se nu at det var en stor fejl at sende Stonie i døden i stedet for mig selv.
Jeg burde have holdt mig til min egen fornemmelse, og ikke andre spilleres fornemmelse.
At jeg tager den med næstflest stemmer, gør at jeg nu står tilbage og ikke er verificeret som Jon, som jeg ellers ville have været hvis jeg havde taget alle andre end Stonie.

Jeg følger snarest (indenfor en time) op med et indlæg med begrundelser omkring de personer som jeg opfatter som gode og onde.
Den kan i jo så kigge på, når jeg dør som god, da den selvfølgelig ikke er meget bevendt lige nu.

07-04-2010 16:36 #93

Aur>> Hvorfor skulle du dø, i så fald du rent faktisk er Jon?

Og night>> Ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke om dig ^^

- X

07-04-2010 16:39 #94

Jeg er ret sikker på Jacob er go. Selvom jeg plejer at være dårlig til at læse ham (var ret tydeligt i 2+2-spillet :P ), så synes jeg hans tone og interesse for indbyggerne virker meget ægte og ikke påtaget.

Min godeliste er:

Live
Jacob
Jones
Aurvandil - såfremt han overlever i nat.

07-04-2010 16:47 #95

Hmm.. Er der nogen der har nogen tanker omkring Malxoms stemmeskift kl. 22.00?

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal tolke det. Jeg tror ikke en ulv ville gøre det, og jeg kan godt forstå, han stemte StonieN, når han ikke engang forsvarede sig selv.

Er iøvrigt ret sikker på, jeg stemmer Holstt i dag.

07-04-2010 17:08 #96

Jeg synes det er ret sjovt at der er så meget tvivl om mig fra stortset alle's side, synes jeg har prøvet at komme med informationer og inputs der kunne hjælpe så meget som muligt, men nu lader det jo til at jeg bare må håbe på Toga ikke er ulv, fordi hvis han er så er det jo 99% sikkert at jeg ryger efter ham så :S

Men for at snakke om idag, skal vi ikke til at blive enige om hvad vi gør? skal vi lave en wagon igen med holsst+? eller hvad gør vi?

07-04-2010 17:11 #97

Jeg smutter snart, og er ikke meget online derefter.. Jeg synes bestemt vi skal have Toga på en vogn, evt med Holstt hvis folk meget gerne vil det..

Jeg ser bare gerne Toga dingle :)

- X

07-04-2010 17:16 #98

er der opbakning om det?

07-04-2010 17:26 #99

Har læst til indlæg kl. 12:16

Der skal meget til at få mig væk fra følgende:

Lynch toganim


Vender tilbage når resten af tråden er læst, eller hvis jeg ændrer mit lynchvalg under læsningen.

07-04-2010 17:32 #101

@ Toga
Helt ærlig.

Der er igen grund til at bliver ved med at smide små hints.

Det glæder mig at de hev darkxoix, ham ville jeg aldrig lade stå tilbage.

Vi skal nok nå, at debattere om du er villa eller vovse. =)

Jeg er virkelig forundret over Holsst ikke er her.

@ Aur

For now, er du vores indbygger.
Derfor ser jeg frem til dit indlæg.
Det er vigtigt, at du er i tråden når du har smidt det, op så du kan redegøre for dine tanker.

07-04-2010 17:32 #100

Jeg er også på toganim og Holstt som vogne.

@Malxom

Hvorfor er jeg ulv? Det er åndssvagt at tro på det. Sammenlign mit spil med de sidste par spil, hvor jeg henholdsvis har været ond og god. Tak. EOD.

07-04-2010 17:37 #102

Nightwolf, 12:27
Jeg glæder mig til at se hvad Holsst har at sige idag? han plejer da at skrive indlæg på indlæg fra slut til start, underligt han ikke har været på banen endnu.

Når er kommet fra arbejde skriver jeg, ja!

Jeg har mange kommentarer til dig Nightwolf (sic), men da jeg er ret overbevist om, at du er rigtig god, så ser jeg ingen grund til andet end at nøjes med at rose dig (newbie or not) som den skarpeste skalpel på WW-dissektionsbakken.


Min gode liste p.t.
Lumre Live
Cool Jones
Sir Nightwolf


Min onde liste p.t.
toganim

Der er flere, som er tæt på at komme på en af listerne, men jeg vil vente til tråden er læst helt igennem.

07-04-2010 17:39 #103

jeg ville foretrække holstt fremfor toganim, men jeg vil gerne indrømme jeg er sick nysgerrig for at se hvad toganim er og han er obv et fint bud.

holstt bliver bare ikke clearet ved at toga er ond, jeg mener lidt det omvendte er tilfældet, hvorfor jeg foretrækker holstt.

07-04-2010 17:41 #104

haha jeg var ved at falde ned af stolen Holsst da jeg læste dit indlæg :D kan ikek helt finde ud af om det er sarkastisk ment (jeg forholder mig meget skeptisk overfor hvad der bliver sagt) eller om det er noget du mener :)

men godt at høre fra dig, var bange for der var sket dig noget :D

07-04-2010 17:42 #106

Live

Hvorfor er toganim clearet hvis Holstt er ond?

07-04-2010 17:42 #105

Hey!

Kører vi en vogn, eller kører vi to!?

@Cykel

Nu er det lige jeg skal have en at sparre lidt med.

Jeg kan godt se, at toga er oplagt at lynche.
Men med dobbeltstemmer og Zlatan i spil, hvor mange stemmer skal der så til, for at vi har en sikker 1'er?

07-04-2010 17:43 #107

P.S.

Aurvandil skal ikke på nogen vogen (!!!!!) med mindre, der træder en anden frem og siger, at han er Jon, Så skal de på hver sin vogn.

Kommer Aurvandil gennem denne dag uden, en anden Jon står frem, er Aurvandil den første 100% gode i min bog.


@Aurvandil
Hvis du er Jon: WP!

07-04-2010 17:48 #108

Dejlig med et indlæg med holdning omkring Live og Toga.

Det efterspurgte Toga faktisk rigtig tidligt i tråden, så lad os se hvad der kan komme ud af det.

og Live rammer godt 2 min efter.

De to indlæg gør mig så meget forvirret mht Live, toga og Holstt.


Holstt mener Live er god.

Holst mener Toga er ond.

Live vil helst lynche Holstt, men er mere nysgerrig ang Toga.

Hvis Toga flipper villa, mener Live ikke at Holstt er clearet. Men nærmere omvendt?

For helvede Live!

Jeg fatter åbenbart ikke dit indlæg. Skærer du det ikke lige ud i pap for mig?

07-04-2010 17:53 #109

@ Holstt

WP af Aurvandil at stå frem, med en gennemtænkt forsvarstale.
Hvilket også er rigtigt.

Men han skylder stadig et indlæg. =)

07-04-2010 17:55 #110

Malxom, 12:47
Night>> Igen nej ;P... Jeg mener at det du skriver om Holstt, ligger sig tæt op af et klassisk ulvetell, hvilket jo ikke er godt for for Holstt ;).. Altså at Holstt har et klassisk ulvetell - hvilket også er derfor jeg fortsætter med at skrive hvorfor jeg ikke kan se Holstt som ulv :)

@Malxom
En ting er, at Live kan blive ved med at se en ulv bag nærmest hvert eneste indlæg jeg skriver (han er tilgivet, fordi han som jeg nogle gange flyver ud ad en tangent og ikke er til at få væk igen), men at du ikke kan se, at jeg har mange indlæg, der bare ALDRIG ville være skrevet af en ulv … … …
den hopper jeg ikke på! Forklaringen kan næsten kun være, at du er ulv. Du lugter i hvert fald slemt af svensker.

Jeg lyncher lige så gerne Malxom som toganim i dag, men indtil videre fastholder jeg min lynch på toga.

07-04-2010 17:58 #111

Havde lidt en bad feeling på stonien, hvilket også blev nævnt kort før nat. At det heldigvis ikke var direkte katastrofalt, er jo kun godt.

@Toga

Toga, hvorfor skal du ikke dingle i dag? - Du gav mig godt nok ret i, at dark ikke skulle ryge i går, men at du heller ikke ville lade ham leve, hvilket du faktisk også nævner i dag.

Hvorfor er jeg kun "semi-villa" ?

@Live

Nogen forklaring på dit underlige slutspil i går? - Ville være rart!

@Alle

Se nu at få lagt de seerpeeks ud.

Hvis jeg var seer, peekede jeg FiveCats god.

07-04-2010 17:59 #112

@Toga

I forlængelse af det jeg skrev.

Grunden til at jeg finder det suspekt, er at du gerne ville af med en, som svenskerne/ulvene tydeligvist var ude efter i et seerhunt.

07-04-2010 18:03 #113

Nightwolf, 13:52
hmm nu har jeg lige læst begge dage igennem igen og hvis Toganim bliver hængt som ulv så mener holsst at så er det 100% sikkert at jeg også er... er der flere der har samme holdning til dette?

@Nightwolf
Der er laaang tid siden, jeg var af den opfattelse. Du er god, og toganim er ond, - sådan ser jeg det p.t.

07-04-2010 18:07 #115

@Aurvandil

Den begrundelsesliste der skulle komme inden for en time, hvor er den?

"...Ikke mindst dem der kommer fra Malxcom
For mig at se er han åbenlys ulv." (11:30 indlæg)

Forklar? - I min verden lyver du, og du er det mest oplagte lynch i dag. Jeg har proklameret, at jeg er overbevist om, at Malxom er god, og er derfor MEGET interesseret i et svar på denne påstand.

Hvis du er Jon, så har du i min verden spillet meget mærkeligt, og dit statement virker meget søgt, omend satset at lave en fake-outing.

07-04-2010 18:07 #114

@xitaah

Man har næsten ikke set noget til dig i det her spil? (Ved godt du kom ind senere)

Hvad er din holdning/read til/på følgende spillere:

Live
Malxom
Holstt
Toganim
CykelNille
Jacob32DENizzle

Jeg er forresten sikker på at du, xitaah, er god. Jeg har i hvert fald ikke modtaget noget wolftrain pic over MSN, og du har heller ikke outet dig i tråden endnu :) Så xitaah er helt sikkert god.

07-04-2010 18:10 #116

Xitaah

Vi bliver nødt til at tro på ham medmindre den rigtige Jon står frem.

07-04-2010 18:12 #117

@Jacob32DEN

Kom ind senere, var syg, og er meget travl i arbejde. Men gør mit bedste.

Btw, FU med wolftrain billedet. Such thing never happened ;)

Live: Forvirrende som altid, har intet problem med han ryger.
Malxom: God - Jf. hvad jeg skrev d2
Holstt: Han er fortaler for at Aurvandil ikke skal på en wagon, minus-point
Toganim: Jeg kan ikke lide dette spils Toganim, endnu i hvertfald.
CykelNille: Den er tynd, men han er til den onde side
Jacob32DEN: Jeg kan ikke lide dig, endnu i hvertfald.

07-04-2010 18:13 #118

@Jacob32DEN

Hvorfor? - Det er dét jeg ikke helt kan sætte mig ind i.

07-04-2010 18:14 #119

Her er mine tanker om spillerne.


Holstt 75% ulv

Flere af Jer har allerede haft ham ulvemistænkt, og med god grund.
Han taler på dag 1 om at han synes Jon skal bruge sin evne så sent som muligt i spillet.
Det giver fin mening hvis han er ulv, da det også giver ulvene en bedre fornemmelse for hvornår de skal trække Zlatan kortet.

Derudover synes jeg at at Toganims indlæg på dag 1 om Holstt er ganske dækkende.

Læs indlægget på dag 1:
toganim
05-04-2010 18:53

Derudover er dette indlæg fra dag 1 vel også værd at bide mærke i, selvom DarkXoix er ny.


DarkXoiX
05-04-2010 21:32
I analyserer alt for meget på en der ikke fatter en skid (mig obv.)

:-)

Jeg glæder mig til Holsst er blevet lynchet og hængt som en af de blå/gule, så ved i sgu da jeg er dansker :-)



Det eneste der taler imod HOlstt, er at han endte op imod Twajzer til den sidste afstemning.
Var vi virkelig så gode at vi fik to ulve som wagons?


Twajzers stemme på holstt kommer først 21.55 da der ikke er nogen vej tilbage.
Holstt stemme på Twajzer kommer kl. 21.32 på et tidspunkt hvor Holstt har klart flest stemmer, og hvor Twajzer er den eneste der nærmer sig ham.
Samtidig forventer de vel at de som ulve begge kan frikende sig selv lang tid fremover, hvis den anden dør.
Derudover giver det også ekstra god mening, hvis Holstt er Zlatan.
Han skal selvfølgelig reddes for enhver pris, også hvis prisen er en af deres egne.


Malxom 90 % ulv

På dag 1 gør starter Malxom med at nogle ukonkret indlægt, hvor han forsøger at give Live ret, men alligevel forsøger at dreje tingene en anden vej ved at stille spørgsmål til hans ideér

Han gør også meget ud af at fortælle at Holstt spiller som en ulv, men at han egentlig ikke tror at han er en ulv.
Se blandt andet: 05-04-2010 19:14

Senere dag 1 skriver han så pludselig:

Malxom
05-04-2010 21:22
Kan ikke lide Cykels posts...

Intet konstruktivt, giver bare alle ret, og retter så skyts mod Holstt da der er ved at komme heat på ham fra andre sider...

Lynch Cykel


Han ændrer dog sin stemme kl. 21.58 til Twajzer.
Han er med til at sende en ulv i døden, men igen, hvis Holstt også er ulv og især Zlatan, så giver det stadig fin mening.

Malxom skifter sin stemme nogle gange mellem mig og StonieN på dag 2.
Som ulv ved han at det er helt og aldeles gratis, da vi begge er gode.
Hans sidste stemme kommer dog for sent kl. 22.
Noget han selv dagen inden mente var ulvet da jeg gjorde det samme. (mit formål var dog at virke ulvet)


Dem jeg tror er gode:

Live
Kan ikke se ham som andet end god.
Han taler lige ud af posen, og har på intet tidspunkt forsøgt at dreje fokus væk fra fakta
Der er heller ikke noget i hans stemmer der virker fordækte.

Toganim
Hans spil, stemmelinje og hans argumenter gør ham til god i mine øjne.
Hvis jeg tager fejl af Toganim, vil jeg dog påstå at jeg også tager fejl af Holstt og omvendt.
Tvivler dog på det.

Jones
Har også en klar god fornemmelse for ham.
Han stiller relevante kritiske spørgsmål, og selvom jeg ikke er enig i alle hans fornemmelser, så går han konstruktivt til folk uden at please nogen, som ulve typisk har for vane.


De lunkne:

Cykelnille
Jeg er ikke overbevist, men hælder klart mest til han er god.
Har været jagtet af bl.a. Malxom på nogle yderst tynde argumenter.

Jacob32Den
Hælder til at han er god

Robertoloda
Tror han er god, men svært at vurdere så lidt som han skriver

Fivecats
Er meget i tvivl. Har ham stadig på listen for potentielle ulve, selvom jeg ved han vil brokke sig højlydt over det :)

Xitaah
Ingen idé overhovedet

NoPokNoFun
Ingen idé overhovedet

Nightwolf
En underlig spiller, som jeg stadig mistænker for at være Thingy.
Hælder mest til at han er god.

Det er mine fornemmelser kort skitseret.

07-04-2010 18:17 #120

Malxom, 15:24
Jeg kan ikke se Holstt som værende ulv.. Ville ikke give nogen mening at Twajz så stemmer som han gør..
Jeg tror at Toga er ulven her, og må være det bedste lynch..
Derudover tror jeg egentlig også Jacob er ulv.. Skal have læst lidt flere af hans indlæg igennem, men tror han er et godt bud..


Fuck da også, Malxom. Jeg må nu revurdere min tidligere observation af dig.

Svensker eller dansker?


”Jeg kan ikke se Holstt som værende ulv.”
Svensker/dansker?
Fifty-fifty.


”Jeg tror, at Toga er ulven her, og må være det bedste lynch.”
Svensker/dansker?
Dansker(!!), for var du svensker ville du aldrig hænge din medsvensker toganim ud og kaste mistanke på ham.
Dansker (!!), hvis du bare gætter på toganim fædreland.
Svensker (!!), hvis toganim er dansker.

Ud at dette drager jeg den konklusion (idet jeg tror at toganim er svensker), at du er dansker.


@Malxom velkommen til et hop fra svensker- til danskerlisten

Min gvenskerliste p.t.
Lumre Live
Cool Jones
Sir Nightwolf
Mægtige Malxom


Min onde liste p.t.
toganim

07-04-2010 18:19 #121

Malxom, 15:28
Cykel>> Ja det burde han obv. er heller måske ikke det jeg snakker om.. Jeg tror bare at Twajz, i så fald Holstt havde været alm. ulv, havde stemt right away på Holstt og prøvet at kaste dårligt lys den vej, og dermed få lidt points hvis Holstt blev lynchet..

Og i så fald Holstt er powerulv, så havde han gjort noget anderledes igen, og ikke risikeret at holstt var røget.. Så nej.. Tror ikke på holstt som ulv..


Glimrende observation gode Malxom!

07-04-2010 18:26 #122

Aurvandil, 15:33
Den kan i jo så kigge på, når jeg dør som god, da den selvfølgelig ikke er meget bevendt lige nu.

Hvis du dør som god, er det fordi ulvene tager dig, og hvorfor skulle de det, når du har brugt din power. At lynche dig ville være noget af det tåbeligste set længe i et WW-spil. EOD.

@Alle
Den, der løber efter at lynche Aurvandil, får mig som irriterende rumsterstang lige op i r… så længe, som jeg stadig overlever i dette spil.


DET ENESTE, der kan ændre ved dette, er, hvis en anden står frem og claimer Jon.

07-04-2010 18:33 #123

@Aurvandil

Rigtig godt indlæg!

@xitaah
Fordi det obv. er retarderet hvis den rigtige Jon ikke står frem nu, for så er Aurvandil en sikker ulv. Det må ALLE kunne se. Ja, Jon vil blive dræbt bagefter, men altså et 1-1 byt af en god og en ond er altså fint for os lige nu.

07-04-2010 18:34 #124

Nightwolf, 16:41
haha jeg var ved at falde ned af stolen Holsst da jeg læste dit indlæg :D kan ikek helt finde ud af om det er sarkastisk ment (jeg forholder mig meget skeptisk overfor hvad der bliver sagt) eller om det er noget du mener :)

No sarcasm intended, du får rosen udspecificeret, når spillet er slut i evalueringstråden. Bare hold stilen, som du har kørt indtil videre og spørg skarpt ind til benet, når der er noget i tråden, som undrer dig!



men godt at høre fra dig, var bange for der var sket dig noget :D

Jeg kæfter altid op, når jeg altså er kommet fra arbejde. I morgen (if I survive), kommer jeg først fra arbjde ved 21-tiden, så der bliver ikke så mange kommentarer. I tidligere WW-spil var natten overstået ved midnatstid, og så kunne jeg skrive en masse der, men landsholdet står åbenbart sent op!

07-04-2010 18:41 #125

På vej hjem fra træning. Medmindre anden Jon står frem eller dør så er aur confirmed villa, omend jeg ikke kan lide hans spil. Har kun skimmet men INGEN har tilsyneladende kommenteret på mit indlæg i formiddags. Jeg laver et par indlæg når jeg kommer hjem der forhåbentligt kan sætte jeres små hoveder i gang. Vil folk stadig lynche mig senere ser jeg det som jeres skyld vi taber. Live, jeg hader virkelig din nedladende tone om at jeg enten er ulv eller way off, men forklarer senere.

Holstt please lav en case på mig, så linker jeg til den i hvert spil fremover. Utroligt du ikke har lært af tidligere spil endnu

07-04-2010 18:42 #126

Jones, 16:48
De to indlæg gør mig så meget forvirret mht Live, toga og Holstt.


Holstt mener Live er god.
Yes, meget sikker på det.

Holst mener Toga er ond.
Yes, men ikke helt så sikker på dette som på, at Live er god.

Live vil helst lynche Holstt, men er mere nysgerrig ang Toga.
Vi tre er altid ret nysgerrige på hinanden. Der mangler kun Thingy for at gøre forvirringen komplet. Men i dette spot er Live god, og Live er mistroisk overfor de to andre. Mistroiskheden gør, at han helst ser os lynchet. Jeg er hans førstevalg, da jeg med fuldt overlæg har skrevet et udsøgt klamt indlæg om ham. (Havde Live været ond, havde han taget dette indlæg anderledes, men stadig meget aggro).

07-04-2010 18:46 #127

toganim

Du er ikke lolobv villa i det her spil. Derfor bliver jeg personligt mistænkelig overfor dig.

Og så er der jo også det faktum at du pushede StonieN fremfor Twajzer.

07-04-2010 18:56 #128

Aurvandil, 17:14
Holstt 75% ulv
Flere af Jer har allerede haft ham ulvemistænkt, og med god grund.
Han taler på dag 1 om at han synes Jon skal bruge sin evne så sent som muligt i spillet.
Det giver fin mening hvis han er ulv, da det også giver ulvene en bedre fornemmelse for hvornår de skal trække Zlatan kortet.


Jeg mener stadig, at Jon skal beholde sin evne så længe som muligt. Det gjorde du, og havde du ikke været nødt til at bruge den i går, så skulle du klart have holdt den tilbage.
Hvis selve det, at jeg har denne opfattelse, gør mig til 75%, so be it. Skulle næste WW-spil indeholde en Jon-figur, så er jeg altså 75% ond i Aurvandils øjne fra start af.

Dette ændre intet ved, at jeg opfatter Aurvandil som god!



Samtidig forventer de vel at de som ulve begge kan frikende sig selv lang tid fremover, hvis den anden dør.

Har du set mig trække dette kort på noget tidspunkt i tråden?!
Det har aldrig været min stil i WW-spil. Jeg gider ikke bruge tid på at forsvare mig, hvis jeg kan undgå det. Der er mere spændende ting at tage sig til.



Toganim
Hans spil, stemmelinje og hans argumenter gør ham til god i mine øjne.


Sådan har jeg haft det indtil i dag, hvor jeg har tænkt en del over det. Toganim er ikke helt sig selv som god i dette spil. Der er et eller andet, der ikke rigtig stemmer, selvom det er svært at sætte fingeren præcis på, hvad det er. Men jeg kan tage fejl, som jeg har gjort før, når jeg har set en ond toganim.

07-04-2010 19:05 #129
Har du set mig trække dette kort på noget tidspunkt i tråden?!
Det har aldrig været min stil i WW-spil. Jeg gider ikke bruge tid på at forsvare mig, hvis jeg kan undgå det. Der er mere spændende ting at tage sig til.


Nej, du håber selvfølgelig at andre vil påpege det. Det er klart.

At du ikke gider bruge tid på at forsvare dig, er altså underligt. Så vi ikke lidt det samme i Robinson, hvor du kørte den meget glatte stil overfor beskyldninger?
07-04-2010 19:06 #130

"Sådan har jeg haft det indtil i dag, hvor jeg har tænkt en del over det. Toganim er ikke helt sig selv som god i dette spil. Der er et eller andet, der ikke rigtig stemmer, selvom det er svært at sætte fingeren præcis på, hvad det er. Men jeg kan tage fejl, som jeg har gjort før, når jeg har set en ond toganim."

epic at det skal komme fra Holstt :D han er jo så skarp til at læse mig :D

Jeg kommer med et indlæg om lidt. Alle dem der har lyst til at skrive "ahh, at jeg gik efter toga var bare en test" bedes komme frem asap. Det ser så kikset ud når I skriver det samtidigt

07-04-2010 19:12 #131

Nogle tanker til det Survandil skriver.

Hans sidste stemme kommer dog for sent kl. 22.
Noget han selv dagen inden mente var ulvet da jeg gjorde det samme. (mit formål var dog at virke ulvet)


Malcom indrømmer faktisk selv:
Ved ikke rigtig med Aurs stemme.. Lag giver jeg ikke meget for, da jeg selv aldrig oplever det stort set.. Og der er altså ikke ligefrem svært at ramme 00.. Sidste spil gjorde vi det selv som ulve ;P..


Det er direkte dumt, hvis han skriver det her og så selv sætter en stemme kl.22.00 samme aften!?

Forstår jeg dig korrekt, hvis vi ved med vogne på Malcom og Holsst ikke "risikerer noget", ud fra dine reads? (Har lidt svært ved at formulere den sætning, så hvis du ikke forstår hvad jeg mener, prøver jeg igen - nu har jeg prøvet i 20 min)

07-04-2010 19:14 #132

@toganim

PUNKT 1
Toganim, Day One, kl. 20:44
Minicase på DarkXoiX
As good as it gets day1:
11.03 Fail to deliver
18.32 voter holst uden at lugte noget som helst selv
18.37 lyder som om han har spillet før
19.59 Han vælger IKKE at omtale twajzer/stonien, som der imo har været en del fuzz omkring. Det ville være oplagt at have en af dem på. Vælger nu at gå efter Fivecats
20.19 Vælger nu at gå efter nopoknofun. nopoknofun har lavet 2 posts og har INGEN mulighed haft for at oute sig, hvilket han obv heller ikke skulle.
Hvis stonien og/eller twajzer er svensker så ser det skidt ud for dark imo


Twajzer var svensker, men det var DarkXoiX ikke.
Du tog fejl, og det kan enhver gøre.



PUNKT 2
Du påstod, at StonieN var en sikker ulv. Det var han ikke.
Du tog fejl, og det kan enhver gøre, men to fejl summer tingene op.

Du har selv sat dig op i denne krog.


Jeg tror, at du er ond, men der er altid rum for tvivl. Du er dog mit bedste svenskerbud p.t.

På baggrund af ovenstående skal det i hvert fald afprøves ved at forsøge at sætte dig på en vogn.

07-04-2010 19:18 #134

toganim
epic at det skal komme fra Holstt :D han er jo så skarp til at læse mig :D

Nej, jeg er desværre altid MEGET MEGET MEGET dårlig til at læse toganim. Det er derfor jeg er kommet med to eksempler på, at toganim fejler lidt rigeligt i vigtige sager i dette spil.

07-04-2010 19:18 #133

Jeg har ikke lige nærlæst alt idag (har kørt det på tlf i forbindelse med transport). Jeg går ud fra at det er det samme joe I kører rundt i.

Lad mig prøve:

Dag 1 keynotes som jeg husker dem (har ikke læst op):
- Jeg buster stonien på det jeg tror er et screwup imellem ham og twajzer. Jeg mener dette er det bedste lead til en ulv.
- Jeg buster eksplicit på værende suspekt (dette var "blot" fordi han var PR)
- Jeg finder Holstt suspekt
- Jeg påpeger at dark undlader at nævne twajzer/stonien sagen men kun kører på holstt. Jeg nævner at dette må stille ham skidt såfremt stonien/twajzer flipper wolves
- Jeg vælger at stemme stonien da jeg antager at stonien/twajzer er w/w eller random/random. Dette betyder at:
Såfremt Holstt er en PR og er lead wagon, så vil han obv bruge den på wagon2, og en ekstra wagon betyder intet. Såfremt twajzer er PR og lead wagon så vil han ikke kunne bruge zlatan optimalt fordi stonien er der (og zlatans tager second wagon, hvilket ikke kan udregnes da vi har ekstrastemmer). Hvis jeg skal forklare dette i en særskilt post så gør jeg det gerne, kan godt blive lidt kringlet.

Dag2:
- Twajzer er lynched som ulv og jeg er nu overbevist om at stonien også er det. Vi kan imo ALDRIG lade stonien ovelreve når casen dag1 var at de var connected.
- Jeg sætter dark i et dårligt lys som følge af dag1 events
- Vi (jeg) får stonien lynched og han flipper villa - tough luck


Dag3:
Stonien/twajzer er settled og jeg prøver at finde den info der er.
Info er IKKE kun "jeg glæder mig til at se hvad toga flipper" men også nightkills. Jeg laver en post 11.18 hvor jeg redegører for mine tanker, INGEN har kommenteret på den så vidt jeg kan se (jeg nærlæser dag3 senere men det ser ikke sådan ud).

Jeg kommenterer selv på det senere og så kan I stille mig de spørgsmål I må have- og så gider jeg ikke bruge mere tid på at blive ignoreret

07-04-2010 19:22 #135

Holstt, du har jo ikke læst dag1.

Facts imo:
Vi lyncher twajzer på dag 1 fordi vi mener at han og stonien kan connectes
Twajzer flipper ulv

Hvordan vil du IKKE tro at stonien er en ulv? uanset hvad så skal han prøves som du selv siger

Vedr. Darkxoix så nævnte jeg at han stod skidt fordi det vikrede som om han trak opmærksomhed væk fra dem. Jeg nævnte OGSÅ at hvis stonien flippede villa så måtte vi reevaluere ham.

Min "case" på darkxoix var at hvis twajzer og stonien var ulve så er det uheldigt at han prøver at trække opmærksomheden væk fra dem, og han er nok også ulv så.... stonien flipper villa, og case er dismissed.

07-04-2010 19:27 #137

Jf. mit indlæg 11.18 må jeg åbenbart SELV tage opgaverne. GGwp


Eksplicit NK
Antagelse: Ulvene seerhunter.
Eksplicit blev dræbt - imo er nightwolf ulv

Jeg tager blinders på for ham. Derudover har jeg haft blinders på det meste af spillet fordi han er en potentiel gimmick. Hvis han ikke er det så har Thingy ødelagt det for ham/mig/whatever, men sådan er det.

Dark
Antagelse: Ulvene seerhunter.
Dark blev dræbt- jeg læser hans posts igennem om lidt

07-04-2010 19:27 #136

Nu du er på mobilen, skal jeg hjælpe dig toga.


Jones
07-04-2010 16:48


Værsgo

07-04-2010 19:28 #138

tak jones, jeg er på comp nu :D

07-04-2010 19:33 #139

Læste lige potentielle peeks fra dark på dag1:

15.13 nightwolf=> svensker
18.32 Holst = svensker
19.59 Eksplicit= dansker, Toganim= svensker, FC = svensker
20.19 Nopoknofun= svensker

jeg gider ikke læse dag 2- dark er aldrig seer i dette spot.

07-04-2010 19:34 #140

Sakset fra tilmeldningstråden. ( Hvis det ikke er lovligt, tager jeg et professionelt gult kort).

Jones
02-04-2010 21:13
Rediger indlæg
Lynch Nightwolf =)
Vi ved jo godt, at du er Thingy's dobbeltprofil....
Anmeld dette indlæg til moderator


Dvs, som jeg har skrevet tidligere, at det nok var mig, der fandt på den her Thingy-joke. EOD


-------

Aurvandil, du skal lige tage og bruge 30-45 min i tråden.
Du er den eneste alle(?) kan blive enige om er villa?

jeg har set du har lagt dine tanker ud, og jeg har kommenteret.

07-04-2010 19:37 #142

Toganims fantastiske 11:18-indlæg
Zomg, toga fra Tlf- har besluttet mig for at uddelligere opgverne:
mine tanker- som nogen gerne må prøve at konkludere på da jeg først er sent hjemme og i obv trænger til en hjælpende hånd:

der er minimum 2 dobbeltbiters netto på stonien for at det bliver coin. Dvs det er 3-1 eller 2-0 - antager at det ikke var en der ikke votede//zlatan
konkluder


Jeg har intet særligt at konkludere på dette, og derfor har jeg ikke kommenteret det.



eksplicit blev dræbt i seerHunt - imo er nightwolf ulv herfor
konkluder


Jeg mener, at nightwolf er god, og toganim argumenterer ikke en pind for, at nightwolf er ulv. Desuden har toganim allerede nu peget klart på to formodede ulve, men fejlet. Så alt i alt kan jeg ikke konkludere på noget, jeg mener er noget vrøvl.



Dark blev dræbt i seerhunt- han var ude efter mig hvilket umuligt kan være grunden. Hvem var han ellers efter som kan betragtes som peeks?

Jeg tror, han var ude efter præcis dig, og at det var derfor samt at svenskerne antog ham for mulig seer, at han blev kappet.
Hvis du er svensker, så er det fandme smart spillet at sætte os andre til at finde mulige peeks på andre end dig selv.



Du er sur over, at ingen kommenterer dette fantastiske indlæg. Ja, ja, så fik du min reaktion.


-------
Nå, men lad mig så læse indlægget en gang til under antagelse af, at du er god:

Nej, nej, nej, det gider jeg ikke. Hvis du er dansker, skal du da komme med konkluderende input og spændende observationer i stedet for at stille ligegyldige spørgsmål, som får os på afveje.

Hmmmm …. Er det nu rimeligt, at betragte spørgsmålene som ligegyldige? Det er spørgsmålet! Hvis toganim er god, så er det faktisk værd at undersøge, hvem dark var ude efter, der kan betragtes som peeks. Men det har jeg ikke tid til nu. Ville være fint hvis en anden har tid til det. Irl kalder. Jeg er tilbage ved 20-tiden.

07-04-2010 19:37 #141

Toganim jeg forstår stadig ikke at eksplicit's nightkill gør mig til ulv? han laver en post og det er at stemme på mig som mange havde gjort fordi de troede jeg var Thingy. Da eksplicit så bliver dræbt viser det sig han er Søren som ikke har mulighed for at se hvem nogle er, derfor er hans valg at stemme på mig vel begrundet med det at alle troede jeg var en gimmick/thingy?

Synes også det er mistænksom at du bliver ved med at køre heat på mig eftersom du nu kun er den eneste, og du bliver ved og ved... Jeg ved ikke rigtig hvilken konklusion jeg skal drage af dette endnu. hvis der er nogen der har nogle tanker om dette vil jeg meget gerne høre dem.

Jeg skal være den første til at sige at jeg troede Holsst var ulv og det syntes jeg også er meget forståeligt som dag 1 foregik. Men efter denne dags forløb synes jeg at jeg er nået frem til at vi må erkende at Holsst meget mere er go en ond, er det kun mig der har fået denne opfattelse i løbet af idag?

07-04-2010 19:41 #143

toganim:
Min "case" på darkxoix var at hvis twajzer og stonien var ulve så er det uheldigt at han prøver at trække opmærksomheden væk fra dem, og han er nok også ulv så.... stonien flipper villa, og case er dismissed.

NÆH!!!!!!
Din case var, at hvis twajzer ELLER stonien var ulve så .... ....


Læs dog hvad du selv skriver, toganim:
Hvis stonien og/eller twajzer er svensker så .... ....

07-04-2010 19:43 #144

Okay, toga.

Vi kan godt blive enige om, at dark aldrig kan være seer, når han smider 6 forskellige peeks på dag 1.

Så vi må gå udfra, at han har ramt rigtigt på andet end Eksplicit?

Dvs at nightwolf, Holst, Toganim, FC eller Nopoknofun er svensker?

07-04-2010 19:54 #145

Nightwolf jeg kan ikke rigtigt forklare det bedre end som dette:

Hvis ulvene dræber eksplicit i den tro at han er seer, så er det fordi hans "peek" på dig var korrekt. Hvis du er god, så er han obv ikke seer- og hvorfor så dræbe ham?


Holstt, fint du gider gå tilbage og læse "og/eller", det gad jeg ikke - jeg skriver endda "har ikke læst op" i min post 18.18 så godt at jeg hardig til at hjælpe mig.

Læg mærke til at jeg skriver "og/eller" og ikke "uanset hvad så står dark skidt". I og med jeg mente at stonien/twajzer var ret vigtige så hadede jeg at han talte udenom det.

At du siger jeg tog fejl omkring 2 vigtige er da så galt som det kan være. Jeg skrev til (mener det var xitaah- lynch mig dog hvis det var en anden altså) at vi måtte reevaluere hvis stonien flippede villa.

Jones, vi kan ikke konkludere på noget af det kill imo. Jeg forstår det ikke. Hvis han er seer så kan han ikke bare smide peeks ud til højre og venstre... dør han som seer så taber vi spillet når vi skal lynche hans 5 potentielle peeks.

07-04-2010 19:55 #147
Jeg skal være den første til at sige at jeg troede Holsst var ulv og det syntes jeg også er meget forståeligt som dag 1 foregik. Men efter denne dags forløb synes jeg at jeg er nået frem til at vi må erkende at Holsst meget mere er go en ond, er det kun mig der har fået denne opfattelse i løbet af idag?

Det må du meget gerne begrunde.

@Alle

Dem der snakker med Thingy, ved at han ikke spiller poker, og da slet ikke omaha.

Og eftersom Nightwolf har kommenteret i op til flere omahatråde, så går jeg udfra han ikke er Thingy. Ellers er det godt nok et sick level, og hvis der er en der skulle kunne køre sådan en level på mig, så er det Thingy. lol. Men jeg tror altså ikke på den.
07-04-2010 19:55 #146

Jeg har sat og kigget på den lister over hvem der stadig er med, jeg syynes det er underligt vi ikke høre noget fra Xitaah, robertolod eller nopoknofun.

Xitaah har selvfølgelig været lidt aktiv idag meeen... nogen der har nogle ideer om hvad robertolod eller nopoknofun er? gode eller onde?

hvordan har det været i tidligere spil med enkelte der har været stortset inaktive på forummet har de været gode eller onde?

Hvis trenden har været at de onde ikke har været ret aktive i de sidste par spil burde vi måske begynde at kigge lidt ud af istedet for at sidde her på dag3 og anklage hinanden dagen lang?

07-04-2010 19:56 #148

Hvis dette var 2+2 så havde jeg allerede fået et par tilbud om masons.

07-04-2010 20:00 #149

12:34 "holstt skal klart nakkes, burde han have været i går, jeg er semi inclined til at tro toganim bare er way off i hans reads i dette spil."

Way off?
Twajzer = ulv - tjek
Stonien = ulv - fail

Det er 1/2

Hvis du kører på den med dark så læs nu dagen igennem
--------------------------
16:08 "Jeg synes det er ret sjovt at der er så meget tvivl om mig fra stortset alle's side, synes jeg har prøvet at komme med informationer og inputs der kunne hjælpe så meget som muligt, men nu lader det jo til at jeg bare må håbe på Toga ikke er ulv, fordi hvis han er så er det jo 99% sikkert at jeg ryger efter ham så :S

Men for at snakke om idag, skal vi ikke til at blive enige om hvad vi gør? skal vi lave en wagon igen med holsst+? eller hvad gør vi? "

Læs denne post med mine øjne (at jeg er god) og fortæl mig at det ikke bare skriger til himlen.
Som jeg læser det så kunne han lige så godt have skrevet "Jeg ved at Toga er god, og hvis jeg er ond når han er ond, så må jeg obv være god når han er god"

-----------

16:58 "Hvorfor er jeg kun "semi-villa" ?"
Det hedder "hvordan har jeg gjort mig fortjent til at være semi-villa


07-04-2010 20:02 #150

@Toganim

ikke for noget men hvilket peek!!! han poster:

Lynch Nightwolf

Bare...fordi :-)

Mvh.
Eksplicit


du kan da seriøst ikke mene at dette er et peek? i min verden holder det ihvertfald ingen steder, specielt ikke med at det fuss der var med mit navn og thingy...

07-04-2010 20:04 #151

Rygepausen tages foran skærmen.

Unvote

Jeg er stuck i min ulvejagt p.t.


Ser jeg skrev forkert 17:17, så her er min danskerliste:

Min DANSKERliste p.t.
Lumre Live
Cool Jones
Sir Nightwolf
Mægtige Malxom


Ondeliste:
De er alle under radaren.

07-04-2010 20:06 #152

Nightwolf, Hvordan skal et peek se ud i din verden?

Holstt, var det nu bare en test :O en stor fælde ?? Sig det

07-04-2010 20:07 #153

@Nightwolf
Netop det Eksplicit-citat du kommer med 19:02 gjorde, at jeg tolkede ham som dum svensker eller dum dansker. Derfor jeg brugte ham til noget, der gik fuldstændig i vasken på dag 1. EOD.

07-04-2010 20:09 #154

@toganim
Det var ingen fælde.
Det var ingen test.
Efter dine svar ser jeg dig ikke længere som ond, men på min danskerliste kommer du dog ikke.

07-04-2010 20:10 #155

Holstt, det er intet rigtigt ww spil medmindre du har lavet et indlæg 5 min før deadline hvor du redegører for hvorfor jeg er en ulv og jeg må dø

07-04-2010 20:12 #156

Hva sker der for, at når jeg er der, så sker der ikke en skid, og når jeg ikke er der, så går I amok.. Jeg skriver fra telefonen nu, og er tilbage i tråden omkring kl. 21.. Aurvandil har i øvrigt fået en masse villa-point.. @ Jones - Det er vel svært at gøre noget ved slatan.. Der er 4 ekstrastemmer (right?), og vi er 13 tilbage.. Så er der en spiller der skal have 9 stemmer, for at Slatan er tydelig.. Dette indlæg er måske helt sort, men det er fandme svært at overskue fra en telefon.. I tilfælde af, at jeg ikke kommer tilbage -Holstt

07-04-2010 20:13 #157

@toganim
Jeg har da vist i øvrigt ALDRIG claimet fælder eller tests, når jeg har været ond. Og når dette forbigår din opmærksomhed, så er det bare, at jeg tænker: Toganim er ikke på toppen.



Man kan sige, at min syn på dig har ændret fra fra:

Toganim er ikke dansker

til

Toganim er ikke på toppen

og det er da fint nok. Du får ikke mere heat fra mig foreløbig.



Hvem synes du i øvrigt, at jeg/andre skal give heat og hvorfor?

07-04-2010 20:14 #158

@Toganim

jamen det ved jeg ikke jeg prøver stadig at lære spillet men hvis det eneste der skal til er at jeg skriver "jeg stemmer på Toganim... bare ja fordi mvh Nightwolf" at så er du 100% ond så er der da noget jeg har misforstået...

@Jacob

jamen jeg har egentlig svært ved at begrunde det, det er mere en gut-feeling... jeg har læst alle posts igennem idag og jeg synes at det var mærkeligt Holsst ikek var aktiv idag men det skal jeg da love for han blev så snart han kom hjem fra arbejde og syntes han ligger et stort stykke arbejde ind i at prøve at analysere alting der kommer igennem disse meget lange dage, kan ikke se hvorfor han skulle gøre det som ulv?

der er ingen der har noget at sige om mit indlæg omkring de 2 meget inaktive roberto og nopoknofun?

07-04-2010 20:16 #159

Btw, ang zlatan så er det ret easy

1. Sørg for at wagon 1 og wagon 2 har lige mange stemmer
2. Lad de hemmelige votes afgøre hvem der lynches
3. Zlatan kan ikke bruge sin power eftersom han ikke ved hvem der lynches. Det ville være surt for ham at redde den med flest stemmer hvis det er villageren, og han så får lynched ulven

07-04-2010 20:17 #161

Men = Min

07-04-2010 20:17 #160

Rygepausen er slut.
CykelNille vil uden begrundelse lynche mig, så indtil der kommer en forklaring fra ham eller et bedre lynchforslag:

Lynch CykelNille


Men begrundelse er den samme som i går, inden jeg frafaldt CykelNille og gik efter aurvandil.

07-04-2010 20:18 #162

Random hobo: Jamen zlatan ved vel hvem der har flest stemmer inden han bruger sin power
Toganim: Hvis han gør det så er det sick, så antager han ikke gør

07-04-2010 20:20 #163

Det er jo dumt toganim. Vi mister kontrol over hvem vi lyncher? Hvis vi gør som du siger, så bliver vi jo nødt til at lynche den anden næste dag? Det giver ingen mening, og det er spild af værdifuld tid.

@NW
Gutfeeling. Synes måske ikke du er rutineret nok, til at skulle læne dig op af gutfeeling. Eller er du?

07-04-2010 20:22 #165

@Jacob

Nej det er selvfølgelig rigtig nok... men hvad synes du som om Holsst idag? der er ikke noget der har ændret sig omkring din mening om hvor vidt han er go eller ond?

07-04-2010 20:22 #164

FUCK, skal gå nu, men toganim kommer på min danskerliste for den her, hvis den holder vand - har ikke tænkt den helt igennem endnu:

Btw, ang zlatan så er det ret easy

1. Sørg for at wagon 1 og wagon 2 har lige mange stemmer
2. Lad de hemmelige votes afgøre hvem der lynches
3. Zlatan kan ikke bruge sin power eftersom han ikke ved hvem der lynches. Det ville være surt for ham at redde den med flest stemmer hvis det er villageren, og han så får lynched ulven

07-04-2010 20:28 #166

@Nightwolf

roberto har vi set være inaktiv op til gentagende gange, nopok har jeg ingen idé om.

@Toganim

Du virker ikke som en villa, men heller ikke som ulv/svensker. Men som hovedregel, er du ikke obv villa, er du altid ulv :/ (jeg ved godt der kommer flame på denne, jf. bunden af dette indlæg)

@Jacob32DEN

Omend dine indlæg har forsøgt at virke indholdsrige, synes jeg ikke de er det.
Jeg kan som tidligere nævnt, ikke lide dig i dette spil.

@Holstt

Hverken + eller minus siden sidst. Du er dog under midten på min skala!

@Nightwolf

Jeg kom først ind i går aftes/eftermiddags :)

Men nogle spørgsmål, så skyd løs!

@Jones

Dejligt at se du opretholder kvaliteten fra sidste spil jeg spillede med dig - Jeg tror du er dansker!

@Alle

Hvorfor henvender jeg mig "direkte" til personerne, i stedet for at lave en liste?

Fordi det er så pisse frustrerende, når ens indlæg/holdninger til forskellige personer ikke får kommentarer.


- Vi skal snart have nogle wagons op at stå - Efter at have læst argumenterne for hvorfor det ikke skal være Aurvandil, indstiller jeg hermed Toganim som wagon.

Bedre forslag modtages gerne, men de skal være gode!

07-04-2010 20:29 #167

@Toga

det tilbud vil jeg så gerne give dig nu

Holstt efter at have læst dag 1 og 2 op - så er jeg desværre nødt til at sig du må dø i nat Zlatan

Hvis jeg tager fejl, så bliver jeg jo nok selv nakket snart

Holstt er Svensker og det er uden tvivl

Lynch Holstt

07-04-2010 20:30 #168

Holstt, pay attention to game- Jeg gav dig villapoints på dag2 tror jeg. Din spillemåde var en af grundene til det

07-04-2010 20:33 #169

@Xitaah

så det at roberto er inaktiv er ikke unormalt?

Jeg har ikke rigtigt nogle spørgsmål pga du først er rigtig begyndt at være aktiv idag men de skal nok komme :)

Da dagen startede var jeg egentlig rimelig sikker på jeg skulle sætte min stemme ved holsst men jeg er kommet meget i tvivl nu, det kan godt være jeg bare er alt for let at manipulere ved at give ros :) men tror nu ikke Holsst er typen der har sådan et trick oppe i ærmet...

som det ser ud lige nu er jeg helt enig i at vi skal have ngoel wagons op at køre eller ender det med en fuldstændig random beslutning så jeg hopper på Lynch Toganim wagon.

07-04-2010 20:34 #171

Jeg har prøvet at tælle indlæg i tråden fra igår.



Der var 277 indlæg i tråden fra igår. minus indlæg fra Chris og Toga's slutning er der 270 indlæg.

Jeg har sorteret således.

Indlæg fra Holstt, Jones, Live, toga, Night, Jacob, Cykel, Malxom, 5 er ikke blevet talt.

233 indlæg er lavet af de ovenstående = lige omkring 25 i snit.


Dvs at
Stonien
xiitah
robertoloda
Aurvandil
Darkxoix
NoPokNoFun

laver 37 indlæg.
det er lige over 6/stk. (og xiitah laved et par stykker, lagde jeg lige mærke til).

Derfor kunne jeg godt tænke mig noget mere aktion fra de herre!?

(xiitah, du er til dels undtaget, da du lavede flere indlæg end jeg regnede med.)


jeg har delt folk op efter hvor aktive de var igår.


07-04-2010 20:34 #170

Jeg går faktisk ikke ud fra at zlatan kommer til at bruge sin stemme på andre end sig selv

07-04-2010 20:36 #173

@FiveCats

Er meget interesseret i at få skitseret (ud fra de tidligere dage) hvorfor du virker så sikker.

@Holstt

Dit argument for Toga er _rigtig_ godt. Og jeg vil tænke lidt over det!

07-04-2010 20:36 #172

Nightwolf, hvis eksplicit var død som seer, så var du 100% blevet lynched dagen efter. Dette skyldes at Eksplicit reelt ikke ”kunne lide dig” jf. hans post.

Holstt, du skal koncentrere dig

Jacob, hvorfor er det dumt?
På den måde fjerner vi zlatans evne indtil stemmerne ikke længere tæller ekstra
Derudover så er det stadig 50/50 imellem vores vogne, så vi mister ikke andet end at vi ikke ved. Hvis vi ville have fuld kontrol så tog vi jo bare og alle stemte på den samme...

Xitaah, w/e


FC, hvilket tilbud?

07-04-2010 20:39 #174

@fivecats

så du mener at det er ligemeget om vi har 1 eller 2 wagons fordi så længe det ikke er zlatan der får flest stemmer så bliver hans evne ikke brugt?

@Jones

at aurvandil har været inaktiv har jo været hans plan kunne jeg forstå på det han har skrevet idag og jo hans plan var da måske også go nok men den virkede desværre bare ikke men derfor er han jo stadig go.

Jeg ville utroligt gerne vide noget om roberto og nopoknofun og høre noget fra dem men det virker meget usandsynligt desværre.

07-04-2010 20:42 #175

@Nightwolf

De sidste par gange har han været inaktiv.

Jeg husker selv mit første spil, jeg blev så snotforvirret, at jeg outede mig selv (har jeg gjort et par gange siden :( ), jeg blev kørt rundt med.

Læs hvad folk skriver, og læs det igen. Efter det første spil, er du allerede der blevet en meget bedre WW spiller :)

@Jones

Både du og jeg ved, at jeg nok skal komme op over gennemsnittet ;)

Men, hvad synes du om, at Jacobs indlæg generelt er MEGET korte?

07-04-2010 20:44 #176

@Xitaah

jeg er nødt til at virke sikker, men jeg kan selvfølgelig tage fejl - jeg er ikke synsk, men det er faktisk ikke holstt´s egne indlæg men flere andres som gør jeg er temlig sikker på at han er svensker

@Toga

jeg vil godt køre en mason med dig i hvert fald et stykke tid

07-04-2010 20:45 #177

@Toganim

ja selvfølgelig var jeg blevet hængt hvis eksplicit var seer, men det var han jo ikke og i mit hoved giver det da ingen mening for ulvene at dræbe eksplicit hvis de troede han var seer fordi det ville jo betyde at jeg var ulv og som du selv siger så var jeg blevet hængt næste dag... det kan godt være det kun gav mening i mit eget hoved :D

07-04-2010 20:46 #178

@FiveCats

Jeg hader at du vil køre mason med Toga, særligt fordi jeg har dig som god, og Toga som det modsatte!

07-04-2010 20:47 #180

@night

han skal i hvert fald bruge den idag eller i morgen hvis han skal have en chance for at bruge den uden at vi med sikkerhed kan lynche en ulv dagen efter

dbl. stemmer gælder kun til og med dag 4, derefter vil vi vide at han har brugt sin evne når den med 2 flest stemmer bliver lynchet

07-04-2010 20:47 #179

@ fivecats og toganim

hvad er en mason???

07-04-2010 20:48 #181

lol fail

[4] toganim stemmer på -
[0] Jacob32DEn stemmer på - toganim
[0] Jones stemmer på -
[1] cykelnille stemmer på - holstt
[3] Holstt stemmer på - cykelnille
[0] Xitaah stemmer på - toganim
[0] robertoloda stemmer på -
[0] Fivecats stemmer på - holstt
[0] Live stemmer på - holstt
[0] Malxom stemmer på - toganim
[0] Nightwolf stemmer på - toganim
[0] Aurvandil stemmer på -
[0] NoPokNoFun stemmer på -

07-04-2010 20:49 #183

@xitaah

som sagt er jeg vældig sikker på Holstt som svensker og den heat han ligger på toga giver ham lidt kredit hos mig

07-04-2010 20:49 #182
Lynch Toganim
07-04-2010 20:50 #184

jeg rammer alt i dag, så tro mig når det er holstt der er ulven.

PokerStars Game #42321267518: Omaha Pot Limit ($0.50/$1.00 USD) - 2010/04/07 19:35:02 CET [2010/04/07 13:35:02 ET]
Table 'Klotilde II' 6-max Seat #3 is the button
Seat 1: Live21 ($72 in chips)
Seat 2: PowerHausAA ($84.50 in chips)
Seat 3: youlovedon ($36.25 in chips)
Seat 4: Leucas ($178.80 in chips)
Seat 5: OwenMcC ($24.90 in chips)
Seat 6: house_advntg ($214.70 in chips)
Leucas: posts small blind $0.50
OwenMcC: posts big blind $1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Live21 [4h 3c 7c 6h]
house_advntg: raises $2.50 to $3.50
Live21: calls $3.50
PowerHausAA: calls $3.50
youlovedon: folds
Leucas: calls $3
OwenMcC: raises $17.50 to $21
house_advntg: raises $52.50 to $73.50
Live21: calls $68.50 and is all-in
PowerHausAA: folds
Leucas: folds
OwenMcC: calls $3.90 and is all-in
Uncalled bet ($1.50) returned to house_advntg
*** FLOP *** [Js 2s 9d]
*** TURN *** [Js 2s 9d] [As]
*** RIVER *** [Js 2s 9d As] [5c]
*** SHOW DOWN ***
house_advntg: shows [Tc Jc Qd Qh] (a pair of Queens)
Live21: shows [4h 3c 7c 6h] (a straight, Ace to Five)
Live21 collected $94.20 from side pot
OwenMcC: shows [5h Ah Jd Kd] (two pair, Aces and Jacks)
Live21 collected $78.70 from main pot
*** SUMMARY ***
Total pot $175.90 Main pot $78.70. Side pot $94.20. | Rake $3
Board [Js 2s 9d As 5c]
Seat 1: Live21 showed [4h 3c 7c 6h] and won ($172.90) with a straight, Ace to Five
Seat 2: PowerHausAA folded before Flop
Seat 3: youlovedon (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 4: Leucas (small blind) folded before Flop
Seat 5: OwenMcC (big blind) showed [5h Ah Jd Kd] and lost with two pair, Aces and Jacks
Seat 6: house_advntg showed [Tc Jc Qd Qh] and lost with a pair of Queens

07-04-2010 20:51 #185
Lynch Holstt
07-04-2010 20:52 #186

er du sindsyg det er ringe spillet Live :D men selvom jeg er uerfaren og ikke burde stole på min gut-feeling så tror jeg ikke på Holsst er ulv! også selvom du har så meget skrub :P

Jeg vil meget gerne have svar på hvad en "mason" indebære???

07-04-2010 20:54 #188

GM - Må jeg ikke være med i hulen? :)

07-04-2010 20:54 #187
Men, hvad synes du om, at Jacobs indlæg generelt er MEGET korte?

Jeg har været på arbejde idag og igår fra 15:30 - 20:30, og før det skole. Derudover er der lige nogle personlige ting, der kommer i første række. Det er en forklaring på jeg ikke kommer med lange analyserende indlæg.
07-04-2010 20:55 #190

nightwolf, nahh laver kun en fejl i den hånd

tilgengæld var jeg flad af grin da femmeren ramte.

det skal dog siges jeg aldrig er helt skidt inde 3 vejs med den hånd, men når man er tiltet hjælper en fuck det hele hånd engang imellem.

07-04-2010 20:55 #189

@night

det betyder bare at 2 spillere samarbejder om at skabe stemning om bestemte lynchoffere, såmænd ikke andet i det

jeg ved faktisk ikke om der kan være mere en 2 med i en mason

07-04-2010 20:56 #191

Okay, Aurvandil skal der så se bort fra.

Jeg synes bare ikke det meget, hvis det så er 7,5/stk.

God post xitah.

Lad os se på det toga siger.
1. Sørg for at wagon 1 og wagon 2 har lige mange stemmer
Nu er vi jo et ulige antal. Jeg tror det bliver virkelig svært at få den til at blive lige. Der er jo tydeligvis flere, som har prøvet at sætte deres stemme ind i sidste øjeblik. Hvis den står nogenlunde lige til sidst, så kan ulvene skifte til sidst (jeg ved det indstiller dem til lynchning right away og vi har vundet på tre/fire nætter til).
Hvad gør vi, når der er villa der skifter fra x til Y, 3 min før tid. For at lokke? Der er flere der har prøvet de sidste par dage...
2. Lad de hemmelige votes afgøre hvem der lynches
Hvor hemmelige er de votes egentlig? Der var en af ulvene, der havde dobbeltstemme. Dvs at der er 75% for at den stadig er i spil. Hvis alle ulve er på én wagon, er de vel NÆSTEN garanteret en dobbeltstemme på deres wagon? (der må være nogen der kan regne det bedre ude, med % for at der min. er endnu en dobbelt stemme på en wagon. hvis alle ulve er på? ) *Jeg spiller Omaha* =)
3. Zlatan kan ikke bruge sin power eftersom han ikke ved hvem der lynches. Det ville være surt for ham at redde den med flest stemmer hvis det er villageren, og han så får lynched ulven.
se punkt 2?

Xiitah, please comment.

Toga please comment.

Holstt, at stemme Cykel får dig på Malcom niveau. Dét er du altså ikke.
jeg gider ikke forklare hvordan jeg har det med dig

07-04-2010 20:59 #192

@ Xiitah

Se Jacobs indlæg i går aftes Jacob32DEN
06-04-2010 18:18

Sådan noget spøger han forhåbentlig ikke med.
Også selvom WW er vigtigere end så meget andet.

07-04-2010 21:00 #193

Masons bruges om folk der "holder sammen". Kommer oftest fordi jeg skriver noget som folk kan relateret til. F.eks. kunne Live have spurgt mig efter masons igår da jeg umiddelbart før ham spottede stoniens kommentar omkring tømmermænd. Eller Jacob kunne spørge når nu jeg så det med malxoms "xitaah/bad" før jacob selv gjorde

Nightwolf, "Hvis" du er ulv, så kan du og dine medulve have troet at han var seer. Lad os lade det ligge ved det. Jeg kan ikke rigtigt forklare det anderledes


hvordan vil folk have det med Malxom eller Nightwolf som en wagon?

07-04-2010 21:02 #194

@ toga.

Jævnfør Aurvandils indlæg, som vi er enige om er villa, så er jeg mest til Malcom.

Men jeg skal lige have kigget mine noter igennem

07-04-2010 21:03 #195

@toga

en af dem som wagon vil ikke gøre mig noget, men der er ikke nogen af dem som i mine øjne stikker ud endnu

07-04-2010 21:04 #196

Jones så blank kan du ikke være

1.
Ja, men i går var der en der ikke stemte, og det kan også ske i dag :O

2
Ja, og så cluster alle ulvene, fint fint.. det giver vel også info? Og tænk på at der er danskere der har stemmer.
Svenskerne havde ¼ for at være dobbeltvoter fra start, og danskerne havde 3/13.... omkring det samme..

3. se punkt 1+ 2

07-04-2010 21:05 #197

FC hvem vil du have som vogn så?

07-04-2010 21:07 #198

@Toga

Jeg vil gerne have Holstt og så Malxom jeg vil tro han vil give mest info lige nu

07-04-2010 21:11 #199

FC Hvilken info får du hvis:
Holstt dør ulv
Holstt dør villa
Malxom dør ulv
Malxom dør villa

Folk herinde kan obv ikke finde ud af at drage info, og gider heller ikke gøre det på NK, så jeg gider ikke finde info- jeg vil dræbe ulve

07-04-2010 21:17 #200

1
den tager jeg til mig. Selvfølgelig. Problemet er så kun hvis alle stemmer.
(den burde jeg selv have tænkt over. Blondie til mig.

2
Okay. Her ved jeg godt, hvor du misforstår mig.
Hvis der bare er 2 svenskere på en wagon, så er det vel 0,75 x 0,33?
Desuden skal der bare være en af de 3 mulige stemmer på den også?

jeg stinker virkelig til at forklare det... det giver ellers mening på mit papir foran mig.

3
er selvfølgelig noget vrøvl, hvis 2 ikke er rigtig.


07-04-2010 21:18 #201

@toga

jeg er jæger

så skal jeg jo læse op igen
men hvis jeg får holstt ned som ulv så har jeg et par relativt clearede villaer, samt et par stykker som den anden vej er connected til Holstt

Malxom tjaa ikke noget specielt ud over at jeg vil fryde mig over at have ramt en ulv ;-)

jeg får mit info ud fra votes og hvordan de bliver forsvaret

07-04-2010 21:22 #202

FC lav en case på malxom, så vil jeg overveje at smide min stemme den vej. Ellers tror jeg godt jeg ved hvor den ender

Jones:
1. var ofc ikke ondt ment, har bare været en lang dag hvor folk imo har været virkelig off
2. Der er 1/4 for at en svensker er doublevoter, og der er ca en 1/4 for at en dansker er doublevoter. Uanset hvordan du vender og drejer det, så vil man ikke kunne komme udenom at ALLE tilbageværende har 1/4 for at være dobbeltvoter, og det betyder at uanset hvordan de organiserer sig, så vil det ikke hjælpe

07-04-2010 21:22 #203

@toga

men lige nu burde du koncentrere dig om at cleare dig selv, for lige nu er du desværre wagon 1

07-04-2010 21:25 #204

Har ikke fået læst meget siden jeg sidst postede.. Så har kun lige skimtet, og kan i vært fald se at FC og Toga vil køre en vogn på mig...

Jeg kommer nok ikke rigtig online igen desværre, så kan kun håbe at folk har en smule fornuft... Toga har så vidt jeg kan se i dag, og i går virkelig prøvet at få mig som en vogn - hvilket kun overbeviser mig mere om ham som wagon..

Håber virkelig han ryger op som vogn, og forhåbentligt dingler i aften..

Ved ikke med den anden vogn, har ikke læst nok i dag til at sige meget fornuftigt om det, ud over hvad jeg tidligere har skrevet...

Men please folk, læs dag 1 igennem hvis i ikke mener Toga skal være en vogn..

Hvordan jeg kan være en vogn fatter jeg ikke meget af, ud over som defense..

- X

07-04-2010 21:29 #206

No hard feelings, nogle gange skal jeg bare have ting ind med en ske, når jeg stirrer mig blind på noget.

Toga, hvorfor er du dansk?
smid bare to begrundelser.


07-04-2010 21:29 #205

FC, jeg kan ikke cleare mig selv mere. Hvis folk har læst mine posts, ingen spørgsmål har, og stadig vil lynche mig, så giver jeg op.

07-04-2010 21:31 #208

Af de to der er sat op som wagons så må jeg naturligvis lynche Holstt

Stemmelighed vil dog ikke være af vejen.
For Zlatankortet vil jo nok blive brugt i aften, hvis vi har fat i en ulv.

Min stemme lynch Holstt

07-04-2010 21:31 #207

@Toganim

jeg kan godt se hvad du mener ved at hvis jeg var ulv så ville de onde nok tro at eksplicit var seer, men som jeg ser der ville det da være dumt af de onde at dræbe eksplicit hvis jeg var ulv da jeg jo med det samme ville blive hængt? det giver da ingen mening at give så klart et stykke info væk mod deres egen?

havde jeg været ond så havde jeg da brugt "Marcus Allbäck: Sveriges assistenttræner med meget erfaring og support fra dansk fodbold. Kan hver nat startende nat0, blokere en valgfri dansker fra, at bruge sine natteevner(ikke Jon Dahl)" til at blocke eksplicit istedet for at dræbe ham. nu er vi alle sammen pokerspillere så forventer også i kan sætte jer i jeres modstanders sted og regne ud hvordan de ville spille hånden.

men igen jeg er the newbie her så det kan godt være jeg er helt forkert på den

07-04-2010 21:35 #209

@toga

jeg gider ikke lave en case på Malxom, han har skrevet alt for meget som kan bruge begge veje, jeg vil bare se hvem som stemmer på ham fremfor holstt og evt. have at vide hvorfor

07-04-2010 21:37 #211

Jones, jeg er god fordi:

Jeg skriver det folk tænker (stoniens omkring maven, og malxom der glemte bad/xitaah swap)
Jeg skriver det folk BØR tænke (alle der prøver at få folk lynched for at få info, og samtidigt ikke skænker NK en tanke er fail imo)

Nightwolf, de ved jo ikke om han er seer. jeg gider ærligt talt ikke diskutere det mere. Hvis du viser dig som villa så kan vi tage den efter spillet.

07-04-2010 21:37 #210

@fivecats

hvorfor tror du at Toganim er go og Holsst er ond? jeg synes Toganim's indlæg mange gange er forvirrende og vildledende hvor imod holsst generalt er konkret omkring hvad han siger og mener.

07-04-2010 21:38 #212

Nej jeg joker obv. ikke om sådan noget.

07-04-2010 21:39 #213

@Togamin

det er bare i orden :) det var ikke for at være træls...

07-04-2010 21:43 #214

Jamen så kommer den her, det kan være jeg vælter hele spillet for de gode nu - men jeg tror at svenskerne har brugt deres Magnus albäck kort og de ramte vores seer allerede på dag 1, så han nåede kun 1 peek

jeg tror at det peek var HOLSTT som svensker, og med den heat han bringer ned over toga så er han god, i hvert fald indtil jeg ser holstt hænge som dansker

07-04-2010 21:44 #215

Nightwolf det er fint du spørger. Dit "problem" hos mig er at du for mig er at du lige så godt kan være ny spiller som du kan være thingy.
Det er selvfølgelig surt for dig at du så skal "behandles anderledes" men skriv og klag til thingy.. Er du ny så vil jeg forklare mine synspunkter indtil du forstår dem, er du thingy gider jeg ikke... og jeg orker bare ikke at høre på ham bagefter skrive "zomg, du troede på mig".
Dette er også en af grundene til at jeg faktisk ikke gider lægge så meget i dine posts som i visse andres. For hvordan de skal tolkes afhænger af om du er thingy eller ej.
Uanset hvad så er det største kort imod dig at eksplicit pekede dig ond og han døde samme nat. Det der counter dette argument er at dark obv ikke var seer, så at dræbe ham kan betyde at de 3 sidste svenskere er naps.

07-04-2010 21:46 #216
Jeg skriver det folk tænker (stoniens omkring maven, og malxom der glemte bad/xitaah swap)
Jeg skriver det folk BØR tænke (alle der prøver at få folk lynched for at få info, og samtidigt ikke skænker NK en tanke er fail imo)


Umiddelbart gør det, at jeg ikke kan stemme på dig.

Og min mening om Holts har jeg ikek lagt skjul på noget tidspunkt.

Du kan godt se problematikken? For nu ser det jo ud til, at jeg ikke stemmer... Stemmer på dig/Holsst.
07-04-2010 21:47 #218

@Toganim

jeg snakker med thingy nu og får ham til at skrive et indlæg her det er det bedste jeg kan gøre?

07-04-2010 21:47 #217

lol FC, antager vi spiller med full reveal

07-04-2010 21:48 #219

@ FC

Var der et prepeek?!

07-04-2010 21:49 #221

Nu stopper folk seriøst!!!

Der VAR prepeek
Eksplicit viste full reveal

EOD

07-04-2010 21:49 #220

Hvad er problematikken i det?

Kør malxom eller Nightwolf

07-04-2010 21:52 #222

det kan vi vel godt hvis jeg har ret har de jo alligevel spotte ham

men jeg venter lige en halv time og ser om der er masiv modstand imod at jeg outer det navn jeg tror er vores kastrerede seer

07-04-2010 21:54 #224

llol blev lige sur- misforstod og troede du mente at vores seer var død og der ikke var reveal :P my bad

du outer ikke nogen

07-04-2010 21:54 #223

@ toga

Stemmelighed.

Nu slår du lige noget koldt vand i blodet, stopper med at rive hovedet af folk, og forklarer full reveal.

07-04-2010 21:55 #225

Jeg er simpelthen ved at give op nu hvis folk stadig tror jeg er Thingy... der er så mange der har sagt at jeg umuligt kan være thingy fordi jeg poster i PLO trådene.

tror lige jeg tager 5min pause for ikke at blive sur og hvis jeg ikke kommer tilbage før kl22 så står jeg ihvertfald 100% fast på min stemme!

07-04-2010 21:56 #226

Jeg er helt oppe og køre lige nu :D

Sorry, jeg troede at FC mente at vores seer var død - jeg kunne ikke forstå hvordan han kunne være død når vi spiller med full reveal (altså at vi kan se når vores seer dør)

jeg tæller til 10 inden jeg laver mine næste posts

07-04-2010 21:57 #227

Holstt skriver på et tidspunkt, at han giver toganim villa-points for at skrive, at stemmelighed gør Zlatan ubruelig. Det er jeg 100 % enig med ham i, og jeg mener faktisk det giver ham mange villa-points. Det ville en ond aldrig skrive, da Zlatan kan blive en meget vigtig rolle for de onde. Det forstærker bare min tro i, at det er rigtigt at stemme Holstt.

07-04-2010 21:59 #228

@ FC

Jeg har spurgt ind til det et par gange.

06-04-2010 14:52
kan du give mig et par leads på hvorfor at toga er svensker
han var ikke lige den jeg faldt over da jeg læste dag et


hvis du ikke har andet at tage dig til..

07-04-2010 22:01 #229

Jones hvis ikke du kan gætte det ud fra de sidste indlæg så vil jeg ikke gøre mere ud af det lige nu

07-04-2010 22:06 #230

@ Cykel

Bravo Watson :)
Det ville være virkelig dumt at give løsningsmodeller til ulvene.

Så er det toga eller Holst du mener?

07-04-2010 22:09 #231

@ Five

Jeg har jo travlt med at se ManU samtidig, så det går ikke så stærkt.

Roger that.

07-04-2010 22:09 #232

Tilbage.

unvote

07-04-2010 22:12 #234

jeg stemmer på Nightwolf eller malxom

Hvis folk vil have mig som vogn så kan jeg trøste mig selv med at det ikke er mig der er åsagen til at vi taber

07-04-2010 22:12 #233

@Jones

som sagt jeg vil gerne have Holstt op og dingle idag
og jeg har tiltro til toga lige nu pga. den heat Holstt sender i hans retning

07-04-2010 22:15 #235

@toganim

plz stop den der "dræber i mig, taber i" - For det vi langt fra.

@FiveCats

Jeg er tilbøjelig til at følge dig, i dag. Mest fordi at ellers ender vi uden 2 wagons.

Jeg går ikke ud fra jeg kan få Holstt og Toga på hver sin wagon (jeg er stadig overbevist om en ond toga).

Så, wagon 1: Holstt, wagon 2: ?

unvote

07-04-2010 22:16 #236
[3] toganim stemmer på - nightwolf
[0] Jacob32DEn stemmer på - toganim
[0] Jones stemmer på -
[0] cykelnille stemmer på - holstt
[4] Holstt stemmer på -
[0] Xitaah stemmer på -
[0] robertoloda stemmer på -
[0] Fivecats stemmer på - holstt
[0] Live stemmer på - holstt
[0] Malxom stemmer på - toganim
[1] Nightwolf stemmer på - toganim
[0] Aurvandil stemmer på - holstt
[0] NoPokNoFun stemmer på -
07-04-2010 22:19 #237

Oh, jeg kan se at Toganim har nok stemmer til at være en wagon

Toganim

07-04-2010 22:21 #238

Hvis Holsst ryger idag og han er go så stoler jeg ihvertfald på mine følelser fremover...

jeg er efterhånden ikke i tvivl om at min stemme bliver på Toganim indtil han bliver hængt "Hvis folk vil have mig som vogn så kan jeg trøste mig selv med at det ikke er mig der er åsagen til at vi taber" den statement er da til at brække sig over, som om at uden dig så er alt tabt. nægter simpelthen at tro på at du ville sige noget så idiotisk hvis du er go!
Lynch Toganim

07-04-2010 22:25 #240

CykelNille:
Holstt skriver på et tidspunkt, at han giver toganim villa-points for at skrive, at stemmelighed gør Zlatan ubruelig. Det er jeg 100 % enig med ham i, og jeg mener faktisk det giver ham mange villa-points. Det ville en ond aldrig skrive, da Zlatan kan blive en meget vigtig rolle for de onde. Det forstærker bare min tro i, at det er rigtigt at stemme Holstt.

Jeg kan ikke følge din logik i dette.
Skulle jeg, der i dag har brugt en hel del krudt på at få toganim på en vogn, være svensker, når jeg endelig finder et indlæg fra toganim der efter min (og din) mening giver toganim rigtig mange danskerpoint og fortæller dette. Hvorfor skulle en svensker gøre det? Hvis jeg var svensker og ude efter toganim, ville jeg da have overset dette indlæg og i stedet for lagt mig op ad alle dem, der ser toganim som svensker og forsat min heat på toganim. Jeg forstår dig ikke CykelNille.

07-04-2010 22:25 #239

Det er ikke "uden mig er alt tabt", men "hvis folk lyncher mig i dette spot så find jeres reads på random.org"

Nightwolf

Jeg ændrer kun min stemme hvis jeg står til at dø og det er påkrævet

07-04-2010 22:29 #242

Holstt, hvis ikke vi to finder en i fællesskab som vi kan få cykel og nogle andre med - så ryger en af os. Og jeg tøver ikke med at vote dig fremfor mig selv

07-04-2010 22:29 #241

5katte:
@Jones

som sagt jeg vil gerne have Holstt op og dingle idag
og jeg har tiltro til toga lige nu pga. den heat Holstt sender i hans retning



Den heat er stoppet, lige nu ser jeg toganim som næsten god, hvor han var klart ond for mig ved dagens begyndelse. Det er da underligt, at du skriver sådan fünfkätze!? Du plejer at være observant! Er du svensker? Eller er du ude i et andet ærinde?

07-04-2010 22:33 #243

@Holstt

det synes jeg såmænd også at jeg er, men jeg ser dig som peeket ond
og jeg forsøger derfor at tage dig ud idag

du kan sagtnes være zlatan som jeg ser det lige nu, og det er ikke engang på grund af noget du har sagt

07-04-2010 22:33 #244

Det er fandme lort det her.

Jeg vil ikke stemme på mig selv og heller ikke på toganim eller nightwolf!

Kan I ikke finde en anden vogn?

07-04-2010 22:33 #245

Ubehagelig lidt aktivitet 30 minutter før nat..

07-04-2010 22:36 #247

5K:
du kan sagtnes være zlatan som jeg ser det lige nu, og det er ikke engang på grund af noget du har sagt

Næ, for jeg har de to sidste dage talt lige ud uden tests eller andet halløj. Din begrundelse er ikke god nok i min bog.

Til alle:
Jeg har ikke længere nogle ulvespots, mit bedste bud er, at bliver jeg hængt, så bør 5katte lynches eller i det mindste fortjener han et seerpeek. For det er sgu for tyndt det der 5K.

07-04-2010 22:36 #246

DADV

Holstt, hvem vil du helst CFD?
Og FC??

Problemet er at HVIS holstt er god, og vi 3 i aften laver en cfd på en villager, så taber vi singlehanded spillet da holstt og jeg så vil gå de nsæte 2 aftner..... jeg gider bare ikke damagecontrol og lade mig gå ubemærket hen

malxom?

07-04-2010 22:37 #248
Unvote jeg stemmer blankt idag medmindre der er nogen der kan komme med et 99% sikkert bud! der er ingen tvivl om at jeg gerne vil stemme på Toganim men nu går jeg mine egne veje og stoler på mine hunches! jeg tror Holsst er go og hvis han ikke er villig til at stemme på Toganim så er jeg heller ik!
07-04-2010 22:38 #249

Jeg har spottet hvad jeg synes er et meget sikkert peek på Holst og det er ikke spor godt for ham, så jeg har slet ikke spor lyst til en cfd lige nu

og jeg kan slet ikke se hvem det skulle være

07-04-2010 22:38 #250

Jones hvem stemmer du på? lad være med at snipe

07-04-2010 22:39 #251

@toganim
Det er lort det her. Jeg hænger som dansker, og hoben er på dig imorgen.

Du hænger som dansker og hoben er på mig i morgen. Jeg har aldrig været i dette spot før i et ww-spil.

What to do?

07-04-2010 22:40 #252

nogen der vil forklare en noob hvad CFD er?

07-04-2010 22:41 #254

Så smid din vote zomg, fc

Nightwolf, hvis du sniper mig outer du dig selv som ulv- og er du villagers står du super skidt. lad være med at blanke hvis du ikke er sikker

07-04-2010 22:41 #253

Nogen der har en vote oversigt?
Går mest ind for even votes.

07-04-2010 22:42 #255

@ Holstt.

Jeg tydeligvis ikke læst Nilles sidste line.
Det forstærker bare min tro i, at det er rigtigt at stemme Holstt.

Det er jo helt forkert at stemme Holstt.

@ Toga...

jeg sad lige og sumpede D2

Umiddelbart stemmer jeg Malxom

07-04-2010 22:43 #259

Holstt, cfd på en og håb det er en ulv- burde cleare os begge

CFD = vi vælger nyt target lige til sidst og alle skifter
Chinese Fire Drille => mega panik :D

07-04-2010 22:43 #258

Det går jo ikke det her.

Jeg bliver bare nødt til at stemme på toganim. Jeg er nærmest 90% på, at han er god, men fuck hvor vil han drille mig senere hen, hvis han er svensker.

Men han er nok god, opg så hænger jeg imorgen, hvis han hænger i dag.

Nå, ingen vej tilbage

lynch toganim

07-04-2010 22:43 #257

@toganim

jeg aner ikke engang hvad du mener med at snipe så det bliver nok svært...

jamen valget står mellem dig og holsst og jeg vil ikke stemme på holsst og holsst vil ikke stemme på dig, så er der ikke rigtig andre muligheder?

07-04-2010 22:43 #256

Holst og toga

cfd skal ske snart så hvis jeg skal nå at overveje det vil jeg gerne høre enme og begrundelse snart

for går jeg med på det og rammer en god så kan jeg godt se hvor det bære hen

07-04-2010 22:44 #260
[4] toganim stemmer på - nightwolf
[0] Jacob32DEn stemmer på - toganim
[0] Jones stemmer på - malxom
[0] cykelnille stemmer på - holstt
[4] Holstt stemmer på - toganim
[0] Xitaah stemmer på - toganim
[0] robertoloda stemmer på -
[0] Fivecats stemmer på - holstt
[0] Live stemmer på - holstt
[1] Malxom stemmer på - toganim
[1] Nightwolf stemmer på -
[0] Aurvandil stemmer på - holstt
[0] NoPokNoFun stemmer på -
07-04-2010 22:45 #261

Jeg stemmer sgu heller på malxom end på toganim uanset hvad, måske kan vi nå en vogn på ham og mig. Det er bedre.

lynch malxom

07-04-2010 22:46 #264

Holstt din post 21.43 vil jeg henvise til når en af os dør.

Jeg bliver jo nødt til at stemme på dig nu.... du er så nedern

Malxom eller holstt ryger min stemme så på.... Egen overlevelse > at prøve at ramme den jeg tror er mest ulvet så pt stemmer jeg holstt

er der stemning for malxom er jeg fresh

07-04-2010 22:46 #263

Det eneste jeg kan se jeg kan gøre er at Lynch Malxom for at håbe på en 3 wagon...

07-04-2010 22:46 #262

ok cfd er det
´
hvis dette går galt så gør jeg alt for at få dig ned i morgen holstt

Unvote

Lynch Malxom

07-04-2010 22:47 #266

@toganim

Der er ingen der står dårligt, hvis de voter jer to, medmindre de tidligere på dagen har forsvaret jer hovedløst. Og du ved det.

Holstt, jeg synes godt nok du virker wack, og dine argumenter holder slet ikke vand.

Du virker som om du prøver at købe dig til lidt billig medlidenhed, og den får du ikke herfra.

Desværre gør Toga lidt det samme, ellers var min vote flyttet over til dig.

@Jones

++svensker for den ligegyldige vote!

07-04-2010 22:47 #265

Jer, der stemmer på toga, kan I ikke fordele jeres stemmer på mig og malxom i stedet for? Så kan vi måske få lidt info.

07-04-2010 22:48 #267
[3] toganim stemmer på - malxom
[0] Jacob32DEn stemmer på - toganim
[0] Jones stemmer på - malxom
[0] cykelnille stemmer på - holstt
[3] Holstt stemmer på - malxom
[0] Xitaah stemmer på - toganim
[0] robertoloda stemmer på -
[0] Fivecats stemmer på - malxom
[0] Live stemmer på - holstt
[5] Malxom stemmer på - toganim
[0] Nightwolf stemmer på - malxom
[0] Aurvandil stemmer på - holstt
[0] NoPokNoFun stemmer på -
07-04-2010 22:48 #268

Fornuftigt skift Holstt.

jeg har baseret min stemme på Malcoms posts igår.

Jeg synes der er rigtig meget, der taler imod ham.

Og når Aurvandil, som jeg tror på er Jon, har ham som 95% ulv i sin outing, kan jeg ikke se andre bud?

Aurvandil?!
Hvordan fanden kan du ikke stemme Malxom, når du har ham som 95% ulv???
Hvis holstt ryger på det her julenummer, så følger jeg dig til galgen i en lænke!

07-04-2010 22:48 #269
Malxom

Hvis Holstt, FC og Malxom alle er gode så kan GM for min skyld lukke spillet nu
07-04-2010 22:50 #272

Xitaah, hvis man trækker sin stemme til sig og så sniper mig så står man skidt når jeg flipper villa - især hvis holstt senere flipper ulv

xitaah, jeg vil ikke købe din medlidenhed, faktisk vil jeg slet ikke have den.

Hvis du vil stemme på mig så gør det. jeg har argumenteret det jeg kunne, men at tro jeg skal leve evigt må være optimistisk... jeg kan da godt se det fra din side at jeg kan virke skummel, men så bak dine ord op i det mindste.

07-04-2010 22:50 #271

@ Xiitah

xitaah
07-04-2010 21:47
@toganim

Der er ingen der står dårligt, hvis de voter jer to, medmindre de tidligere på dagen har forsvaret jer hovedløst. Og du ved det.

Jeg har ikke kun forsvaret Holstt idag, du kan prøve at læse den første dag, hvor du var syg...

Geeez Har vi ikke travlt nok nu, til at du skal lege dramaqueen?

07-04-2010 22:50 #270

LAD NU VÆRE MED AT LADE MANDEN TAGE EN DANSKER MED!

Holstt

Til jer "idioter" der stemmer på malxom, jeg er fucking 95% sikker på han er dansker.

Holstt er SÅ oplagt!

07-04-2010 22:51 #273

@xitaah
Jeg vil bare ikke dø forgæves. Lidt info må der sgu komme ud af det. Og der gør der ikke med mig og toganim i hver sin vogn. Tænk dig lige om. Jeg har erklæret toganim god. Så duer det sgu da ikke med os to i hver sin vogn.

07-04-2010 22:52 #276

Det passer mig fint at malxon nu er en wagon, især op imod Holstt

Jeg vil dog stadig foretrække stemmelighed.

07-04-2010 22:52 #275

lige kommet hjem fra arbejde- sindsyg lang dag.

skifter tråden

07-04-2010 22:52 #274

skal vi battle %'er xiitah?

Geez, man skulle tro du var Grønkjær...

07-04-2010 22:53 #277

Aurvandil må være confirmed i og med Jon ikke er stået frem

I og med Aurvandil har mig som god er jeg mere tilbøjelig til at tro på hans reads end folk der tror jeg er ond.... aurvandil har det fint med malxom, det har jeg også

malxom

kør en votecount og få så stemmelighed

07-04-2010 22:53 #278

@Holstt

Du er obv ude på at tage en dansker med dig i faldet, for du ved du falder enten i dag, eller i morgen (efter malxom dør god)

@Alle

Jeg har set malxom spille ulv mere end 1 gang, og der spiller han IKKE som han gør nu!

07-04-2010 22:53 #279

@ Xitaah

Hvis holsst viser sig at være go så står du godt nok skidt!

07-04-2010 22:55 #281

toga eller holsst

toganim

07-04-2010 22:55 #280

@ roberto.

Du har rigtig travlt

07-04-2010 22:56 #282

Kør nu stemmelighed imellem de 2 (og undlad at stemme på mig lol) :D

Uanset outcome så er jeg clear :D

07-04-2010 22:57 #283
holsst
07-04-2010 22:57 #284

Tog lidt tid at finde det:

Xitaah 19:36
@Holstt

Dit argument for Toga er _rigtig_ godt. Og jeg vil tænke lidt over det!


xitaah, jeg fatter dig ikke!

Uanset stemmer p.t. så jeg let ryge nu p.g.a. dobbeltstemmer eller måske flertal på mig.

Cudos til de nye i spillet!

07-04-2010 22:57 #285
[3] toganim stemmer på - malxom
[0] Jacob32DEn stemmer på - toganim
[0] Jones stemmer på - malxom
[0] cykelnille stemmer på - holstt
[4] Holstt stemmer på - malxom
[0] Xitaah stemmer på - holstt
[0] robertoloda stemmer på - toganim
[0] Fivecats stemmer på - malxom
[0] Live stemmer på - holstt
[5] Malxom stemmer på - toganim
[0] Nightwolf stemmer på - malxom
[0] Aurvandil stemmer på - holstt
[0] NoPokNoFun stemmer på -
07-04-2010 22:58 #287

robertoloda stemme på toganim er ikke god!

Lugter af svensker. Stemmelighed mellem mig og malxom er ønskelig, tak!

07-04-2010 22:58 #286

@Jones

Ved ikke hvad du mener med at battle %'er.

Derudover var indlægget ikke møntet dig, men mere toganims pres på nightwolf.

@Nightwolf

Tja, Holstt er klart det bedste lynch i dag.

Jeg griner min røv i laser, hvis jeg får ret, og malxom dingler dansker.

Jeg har sagt hvad jeg tror, og hvad jeg mener i skal gøre. Jeg er endda så sikker i min sag, så tidligt i spillet, at jeg giver 95 % på malxom som god.

Just my 5 cents.

@Alle

Vi debatteres i morgen!

07-04-2010 22:59 #289

P.S.

Dør Aurvandil ikke i nat til svenskerne, har han løjet imo.

(Han påstod at han havde brugt sin ability)

07-04-2010 22:59 #288

5-5 så holder stemmerne der tak!

07-04-2010 23:00 #290
NAT!
07-04-2010 23:00 #291

det var lige til øllet.

07-04-2010 23:00 #292

det var bedre roberto

8)~

07-04-2010 23:02 #293
[2] toganim stemmer på - malxom
[0] Jacob32DEn stemmer på - toganim
[0] Jones stemmer på - malxom
[0] cykelnille stemmer på - holstt
[5] Holstt stemmer på - malxom
[0] Xitaah stemmer på - holstt
[0] robertoloda stemmer på - holstt
[0] Fivecats stemmer på - malxom
[0] Live stemmer på - holstt
[5] Malxom stemmer på - toganim
[0] Nightwolf stemmer på - malxom
[0] Aurvandil stemmer på - holstt
[0] NoPokNoFun stemmer på -
07-04-2010 23:04 #294

rettelser og actions senest 22.25

07-04-2010 23:24 #295
Holstt blev lynchet han var en dansker

Holstt:

Du er et sandt medlem af den danske VM-trup(indbygger)
Du vinder når alle svenskere er udryddet fra den danske trup.

Night actions inden 09.30
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar