WW Vm i fodbold 2010 Dag 2

#1

Dag 1:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=217208

Efter succesfuldt at have smidt den første svensker på porten, frygtede truppen nu den første nats hændelser.
Det viser sig at denne frygt var berettiget, da de vågnede op lå der ingen Søren Kaalund i hans seng, blot et svensk flag.

Eksplicit er død

Eksplicit:

Du er Søren Kaalund, en læge. Hver nat kan du vælge en spiller at beskytte mod ulvene. Du kan ikke beskytte dig selv og du kan ikke beskytte den samme person to nætter i træk.
Du er et medlem af den danske VM-trup og du vinder når alle svenskerne er udryddet fra den danske trup.

06-04-2010 14:54 #2

toganim
Jacob32DEn
Stonien
Jones
cykelnille
Holstt
bad3xo
robertoloda
Fivecats
Live
Malxom
Nightwolf
Aurvandil
Darkxoix
NoPokNoFun

Dag

06-04-2010 14:55 #4

pretty sick kill af ulvene:

Der skal køres vogne på toganim og holstt i dag.

06-04-2010 14:55 #3

Sorry igen for forsinkelse

06-04-2010 14:59 #5

@ Live

hmm ved ikke om jeg er helt enig, selvfølgelig har jeg stadig mistanke til Holstt men eftersom twajser var svensker og hele begrundelsen for at han var det var teorien med stonien sagde at han havde ondt i maven pga tømmermænd burde stonien så ikke være en af vognene?

06-04-2010 15:02 #6

nightwolf: toganim er altid svensker i dette spot, hele hens reaktion omkring twajzer skriger til himlen.

og jo, jeg mente det samme, obv, eftersom jeg selv skrev det i tråden i går, men som tråden udviklede sig er jeg mest til at holstt bare kom med nogle uheldige udtalelser.

toganims opførsel omkring twajzer lynch = svensker 100/100 gange.

06-04-2010 15:04 #7

Beklager jeg ikke fik stemt i går. Det kommer ikke til at ske igen. Jeg glemte det simpelthen. Havde gang i en masse SNG's på det tidspunkt, så det blev lige nedprioriteret.

Synes godt nok det er vildt spottet er svenskerne. Det kan da kun ha været rent held, eftersom Eksplicit næsten ikke sagde noget i går. Jeg læser lige tråden fra i går igennem igen, før jeg kommer med nogle tanker.

06-04-2010 15:08 #8

ikke at holstt nogensinde er clearet, ham og toganim kan godt være W/W med deres interaktion, det er de dygtige nok til, vil mene de meget sjældent er v/v med deres spil i går.

det ville dog være en smule for sygt hvis både twajz, toga og holstt er randed ulve.

eksplicit så iøvrigt gerne dig lynchet, ikke at jeg ligger så meget i det, men skal lige nævnes.

nogen ideer om hvorfor de tog ham ud ?

toganim skiftede til twajzer fordi han var tvunget til det, han var 100% klar over han lavede et fuckuop med stonien hvis twajzer blev vist som ulv.

to sætninger som hverken holstt eller toganim nogensinde vil lave som indbyggere:

Toganim

"Holstt jeg er jo nødt til at flytte min stemme på twajzer- ellers mener live jeg ser for skidt ud hvis twajzer dør som svensker"

Holstt

"@Andre
Når jeg ses som en død dansker, så vær venlig ikke at tage ngole træk over for Live"

06-04-2010 15:16 #9

Nice at have ramt en svensker - ærgerligt de så bare selv er sick heldige, ved at skyde på en der har skrevet en gang i tråden :/...

Elsker i øvrigt hvordan Twajs først skriver, at han gerne selv dør da Holstt sikkert er bedre at have i tråden osv osv.. Og så 2 min senere stemmer Holstt.. xD.. Næsten ærgerligt det er Twajs der røg i går, da han jo 100% sikkert var ulv...

Angående min stemme på Cykel i går, var det bestemt med en bagtanke.. Og synes bestemt også den gav mig en del feedback - skal bare have overvejet hvad jeg vil ligge i folks reaktioner :)

I forholdt til stemmer i går skal de lige nærlæses, men Aur og mig selv må være noget af det tætteste på confirmed pt - da vores stemmer begge er crucial i forhold til Twajzer killet... Hader at state det selv, men er vel så åbenlyst at det nok går...

Dette selvfølgelig kun forudsat at Holstt er dansker, ellers giver det jo ikke meget credit..

Dog kan jeg ikke se Holstt som svensker pt..

- X

06-04-2010 15:24 #10

malxom, vil mene jeg er langt mere confirmed.

og der er ulve på twajzer, det var åbenlyst for enhver at han ville dø, hvis ikke i går, så i dag, især for ulvene eftersom de ved hvordan stemmerne var fordelt, og om det var likely 2 voters der var på twajzer, så mange af dem der har skiftet skal ikke have villa credit, for der er helt sikkert ulve i blandt.

"Angående min stemme på Cykel i går, var det bestemt med en bagtanke.. Og synes bestemt også den gav mig en del feedback - skal bare have overvejet hvad jeg vil ligge i folks reaktioner :)"

den der skal forklares, for at stemme så sindsygt ringe på en der ikke er en vogn på det tidspunkt du gjorde, når minimum en af vognene var svensker giver på ingen måde villa point.



06-04-2010 15:34 #11

Nu giver jeg heldigvis ikke meget for dine villa points, da du ofte beslutter dig for at holde op med at deltage aktivt efter et par dage...

Hvis du derimod har tænkt dig at spille spillet seriøst, er du obv. god at have med på holdet...

Angående min stemme i går på Cykel er den kun ringe i så fald den forbliver der - i så fald den skifter er den aldeles glimrende - så længe de to wagons er nogenlunde lige.. For det vil betyde at ulvene må regne med at jeg stemmer på en af de to vogne, og dermed ikke kan tillade sig selv at skabe alt for meget balance i mellem de to wagons...

Derudover kan du jo selv læse de kommentarer der kommer på min stemme, og se hvad du får ud af det.. Der er i vært fald noget at hente..

Angående at der er ulve i blandt på Twajz, så er det selvfølgelig en mulighed, men jeg kan fandme love dig for at der ikke er mere end maksimum en, da de simpelthen ikke har råd til bare at smide deres spillere væk, i og med de kun er 4? så vidt jeg husker..

Stonien må obv være en god wagon i aften, med mindre der kommer andet på banen, angående den anden vogn, vil Holstt naturligvis være det lette bud, tror dog bare ikke rigtig på ham som ulv, grundet Twajz måde at reagerer på omkring ham..

Twazs har VIDST hvad Holstt var, og i så fald han vidste Holstt var ond, ville han jo bare have smidt sin stemme der ret hurtigt, og forhåbentligt clearet sig selv... Dette kan dog være undtaget i så fald HOlstt er en power svensker, men da Twajz alligevel ender med at stemme Holstt der faktisk tipper afstemningen i den retning, kan dette næppe være tilfældet...

- X

06-04-2010 15:35 #13

malxom:

den her kommentar er jo direke klam btw : O)


Malxom
05-04-2010 19:44
Well.. Jeg er ret sikker på jeg har en rigtig god ide om hvad Eksplicit er :)...

Så synes han posts er glimrende xD... Dog er jeg også enig med dig ^^

- X


endnu en jeg gerne vil have du forklarer, og også det faktum at du i det hele taget vil skrive det i tråden som god.

denne post af aurvandil er ligeledes sick ulvet, han synes twajzer er mest liekely ulv, men stemmer holstt

"Aurvandil
05-04-2010 21:55
Svært at nå at læse det hele, når jeg samtidig skal nå at stemme.

Vil egentlig helst stemme på Twajzer, da jeg synes han lugter mest af ulv hvis jeg skal vælge.
Men det er kun en fornemmelse, og vognene giver mest mening hvis jeg stemmer på Holstt.
Derudover er der vel også en mulighed for at Jon Dahl blander sig i aften, så derfor er vi ude i et coinflip lige meget hvad.

Så lynch Holstt"

06-04-2010 15:35 #12

Nå ja.. Og Live.. Hvorfor er du confirmed?

- X

06-04-2010 15:36 #14

Live>> Du har i øvrigt ret.. Vil mene du er ret sikkert confirmed i øvrigt :)..

Der var lige for meget der kørte rundt..

- X

06-04-2010 15:37 #15

malxom, jeg pushede twajzer hele dagen igennem, og holdte folk på ham, når de prøvede at lave andre vogne.

det giver langt flere point end late swings på en allerede død ulv.

06-04-2010 15:39 #16

@ Malcom

Jeg var en af dem dem, der mente din stemme var hen i vejret.
Så jeg ser meget gerne en forklaring (hvad du har fået ud af min reaktion).

Desuden er Aurvandil langt fra confirmed, tværtimod. Han stemmer kl. 22.00 og har derfor ingen indflydelse.
Du skrev igår,
05-04-2010 19:44
Well.. Jeg er ret sikker på jeg har en rigtig god ide om hvad Eksplicit er :)...



Sick at de rammer en power, der kun har skrevet en sætning i går.

06-04-2010 15:40 #17

Angående min kommentar omkring Explicit endte den måske med at give bagslag.. Jeg var virkelig overbevist om at han var normal god, da han i dette spil, spillede PRÆCIST som et par andre spil hvor han har været normal god..

Der var et spil hvor han var luna, (dengang msn stadig var en el af spillet for de gode), hvor han derimod var rigtig aktiv og jeg snakkede en del med ham, (husker det som værende ham)... Derfor havde jeg intet imod at henlede svenskernes opmærksomhed på henholdsvis mig og ham, da vi begge burde være undværlige.. At Explicit så var en powerrole er bare klamt :/..

Derudover, hvorfor skulle jeg skrive det som svensker? Hvad skulle jeg få ud af det?

- X

06-04-2010 15:41 #20

Stemmer kl. 22.00 tæller ikke, oder was? Det er vist forskelligt fra spil til spil? I så fald den ikke stemmer, må det da obv give ulvepoints/evt en advarsel for angle shooting...

- X

06-04-2010 15:41 #19

men casen på toganim:

1: er han ulv er stonien clearet, grundet toga prøvede at pushe ham fremfor twajzer.

2: hans kommentare omkring hvordan det vil se ud for ham hvis twajzer dør som ulv er ikke noget han går op i som god.

3: han påkaldte jon meget kraftigt tilsidst at han skulle redde den der blev lynchet, og med en rimelig chance for det ville lykkedes at få jon frem, hvilket igen er en af grundende til hvorfor late swings på twajzer ikke giver villa point.

06-04-2010 15:41 #18

mit indlæg er selvfølgelig skrevet samtidig med, Lives

06-04-2010 15:42 #21

Live, hvad mener du om Aurvandils ændring at stemme kl.22?

06-04-2010 15:43 #22

Så er jeg også med, beklager jeg ikke var tilstede i aftes
Jeg havde fået bildt mig selv ind det først startede idag, og var ikke engang online i går

Men til gengæld har jeg haft tid til at læse tråden op, og hvis tingene virkelig er som det ser ud, kan dette jo blive et kort spil

Twajzer havde jo også været mit først bud ;-) som altid - men at Aurvandil outer sig ved det redningsforsøg fatter jeg slet ikke
Men han er helt klart på min Svensker liste nu

derudover skiller Nightwolf og Darkxoix sig ud
jeg er sikker på at mindst en af dem også er svensker - hvis ikke begge

06-04-2010 15:44 #23

Jones: grundet lag kan der ikke udledes noget udfra aurvandils stemme klokken 22:00 imo

06-04-2010 15:45 #24

Sakset fra startbesked af GM:

Tider:

Nat vil falde kl. 22 hver aften med undtagelse af fredage og lørdage.
Stemmer der er indsendt kl. 21.59 tæller, stemmer der er indsendt kl. 22.00 tæller ikke.



06-04-2010 15:46 #26

Aaargh, det havde jeg ikke tænkt over.

06-04-2010 15:46 #25

Jeg tror ikke på Dark som svensker i og med han er ny, og han har bare stemt til højre og venstre.. Og jeg tror at en ny spiller der bliver svensker, vil være lidt mere tilbageholdenede/medløber agtigt, og ikke vække for meget opmærksomhed..

- X

06-04-2010 15:47 #27

Fivecats: toganim er svensker, og han er en god spiller, derfor er tingene omkring late night ikke helt som de ser ud, han skal nok have styret chatten.

ingen svensker vil gå ud og redde twajzer på dette tidspunkt, de håber stadig jon vil gøre det, hvorfor det er likely at mange af de svingere der er på twajzer faktisk er ulve, og også en af grundende til hvorfor vi ikke skal cleare folk på baggrund af i går.

det var en fin ide at jon skulle stå frem, dog ikke da dagen sluttede pga den måde stemmerne og selve tråden forløb på, det var nødvendigt at få det lynch i går.

06-04-2010 15:47 #28

@ Five

Det er så meget et typisk troick, at "glemme" startdagen!


KÆMPE SMILEY <<

06-04-2010 15:48 #29

Lol Jones.. Var nok en lidt nemmere måde at gøre det på.. Jeg talte mig frem til det, og kunne også kun få det til at min stemme måtte bringe balance i regnskabet, og dermed være den sidste tællende...

Ved ikke rigtig med Aurs stemme.. Lag giver jeg ikke meget for, da jeg selv aldrig oplever det stort set.. Og der er altså ikke ligefrem svært at ramme 00.. Sidste spil gjorde vi det selv som ulve ;P..

- X

06-04-2010 15:51 #30

Du er helt væk Live...

Det var et coinflip mellem Twajz og Holstt, og dermed har ulvene ikke haft nogen change for at vide om det var godt eller skidt hvis Jon stod frem..

Derudover er der ingen late swings.. Der er kun min stemme der falder sent, der skaber balance i regnskabet, hvilket imo ikke kan være til ulvenes fordel..

- X

06-04-2010 15:52 #31

Live

kan du give mig et par leads på hvorfor at toga er svensker
han var ikke lige den jeg faldt over da jeg læste dag et

Jones

nemlig, bare sidde og lure - og håbe at man ikke bliver modkilled :-)

06-04-2010 15:58 #32

Malxom: suk, yes yes helt væk.

De ved twajzer vil få en MEGET hurtig død som dagen forløb, der blev holdt meget kraftigt fat i han skulle lynches (jeg håber du er enig) kan du se hvorfor det er smart for en ulv at stemme på ham ?


De håber samtidig jon vil bruge hans kræfter, og give twajzer en ekstra dag


og somsagt kan holstt stadig nemt være en ulv.

du kan virkelig slet ikke forestille dig at ulve vil mene de burde skaffe sig selv villa point ved at stemme på twajzer ?

ved ikke helt hvad jeg skal mene om det for at være ærlig.

06-04-2010 16:07 #33

@FiveCats

Fordi han pusher StonieN istedet for Twajzer, når Twajzer er det oplagte bud på en vogn nummer 2.

Jeg kan ikke se at min stemme kan falde ret mange andre steder, end på Holstt, toganim eller Aurvandil idag.

toganim

06-04-2010 16:09 #35

fandme på tide der kom noget fornuft ind i tråden. lyt på jacob hvis jeg er for irriterende

og sick jeg ser frem til indlæg fra især holstt, men toganim bliver også sjov at høre.

06-04-2010 16:09 #34

Og ja! For en gangs skyld er Live og jeg rørende enige. Vi skal virkelig ikke lægge for meget i de folk, der skiftede deres stemme sent på Twajzer.

Det er altså Wolfplay 101, at skifte til en sikker død ulv i sidste øjeblik, for at skaffe sig selv credit.

06-04-2010 16:20 #36

Jeg er stadig ikke svensker, spar jeres kræfter.

Jeg er blot ny og urutineret :)

Jeg kommer lige med mine sparsomme tanker senere, men lige umiddelbart er jeg også på et lynch af toga der havde meget travlt med at smide mig på ulvevognen!!!

06-04-2010 16:24 #37

darkxoix: nu bliver jeg altså nysgerrig, du sagde både i går og i dag du ikke er ulv, men der er virkelig ingen der går efter dig, toga gjorde heller ikke i går.

tror du er lidt paranoid i dette spil

at der kommer en kommentar i ny og næ om noget er ulvet ved dig, mig eller hvem som helst er ganske std, det skal der gøre, ellers vinder ulvene, den eneste måde at få info på er ved at anklage folk.

så hvis nogen laver en sag imod dig, er det ikke fordi de mener du er ulv, det er fordi de gerne vil have noget info fra dig som gør at de bedre kan bedømme om du er god eller ond.

dette gælder obv ikke toganim i dette spil, han er svensker

06-04-2010 16:25 #38

Live du misforstod mig så... Vi kan sagtens blvie enige om at de skift der var/kunne have været ikke giver meget credit...

Dog kan jeg slet ikke følge dig når du siger at ulvene ville give Twajz en ekstra dag ved at lade jon bruge sin kraft.. Da der jo ikke var nogen af os der vidste hvem der ville ende med flest stemmer..

Og det dermed lige så godt kunne være Holstt som Twazs jon ville redde..

Derudover er der jo ikke rigtig nogen der skifter på noget tidspunkt, ud over Aur hvis stemme så ike tæller.. Min stemme bringer kun balance i regnskabet, hvilket var hvad jeg meget gerne ville kunne opnå - derfor stemmen på Cykel tidligere..

Så well.. Du er ikke helt væk ;P, mente bare at jeg ikke kunne følge dig i forhold til jon problematikken..

- X

06-04-2010 16:30 #39

I øvrigt kan jeg faktisk godt forene mig med tanken om Toga som ulv..

I går 19:20 havde Toga en post, som jeg efterrfølgende skrev at jeg sikkert ville læse en del gange...

Han skriver til sidst, "malxom, bliver dette et godt spil? og vinder vi?", hvor jeg ikke rigtig vidste hvad jeg skulle ligge i det..

Denne posts kunne han sagtens skrive som ulv, og kan dårligt se ham skrive den som god.. Da han jo ikke ville vide at jeg var på "hold" med ham, og dermed være i stand til at skrive vi..

Jeg synes toga bør være en vogn, hvilket self betyder at Stonien obv ikke skal være den anden..

- X

06-04-2010 16:31 #40

Malxom: Holstt kan være ulv, og han er bedre end random til at være det.

og hvis der var to ulve oppe i går, så ville det være sindsygt nice for ulvene at jon brugte hans kræfter. dette er du obv enig i.

derudover, at jon blev påkaldt så kraftigt betyder at ulvene med lidt bedre samvittighed kunne stemme på twajzer, da der var en pæn chance for han
ville blive reddet.

alternativet var at alle ulvene skulle samle sig på holstt hvilket ville være selvmord for dem.

jeg tror maks der var to ulve på holstt twajzer + en til.

06-04-2010 16:33 #41

Dér vil jeg give Malcom ret.

Dog kan jeg slet ikke følge dig når du siger at ulvene ville give Twajz en ekstra dag ved at lade jon bruge sin kraft.. Da der jo ikke var nogen af os der vidste hvem der ville ende med flest stemmer.

Live, det er vel kun godt at Dark som ny er paranoid? Med måde selvfølgelig...


@ Fivecats
Du skriver, at du faldt over noget dag et? Noget du vil dele?


@ Holsst.

Du har en post fra igår, du meget gerne må forklare.

06-04-2010 16:35 #42

@ Live

Det her gør det lidt nemmere

[0] toganim stemmer på - Twajzer
[0] Jacob32DEn stemmer på - Holstt
[0] Stonien stemmer på - Holstt
[7] Twajzer stemmer på - Holstt
[0] Jones stemmer på - Twajzer
[0] cykelnille stemmer på -
[7] Holstt stemmer på - Twajzer
[0] bad3xo stemmer på -
[0] robertoloda stemmer på - Twajzer
[0] Fivecats stemmer på -
[0] Live stemmer på - Twajzer
[0] Eksplicit stemmer på - Twajzer
[0] Malxom stemmer på - Twajzer
[0] Nightwolf stemmer på - Holstt
[0] Aurvandil stemmer på - Holstt
[0] Darkxoix stemmer på - holstt
[0] NoPokNoFun stemmer på - Holstt

06-04-2010 16:36 #43

@ Live

Kan du finde den post jeg mener Holstt skal forklare?

Der er ingen grund til at skrive hvilken en det er.

06-04-2010 16:39 #45

jones, nej nej nej, du kan ikke give ham ret, altså ok, i mener alle ulve stemte på holstt ? weee lynch dem en efter en, og vi har vundet.

i tager fejl, her har vi stemmerne på holstt, der er kun en ulv udover twajzer, det er obv aurvandil.

Darkxoix
NoPokNoFun
Nightwolf
Aurvandil
Jacob32DEn
Stonien
Twajzer


ulvene der stemte på twajzer er toganim og en endnu ukendt.

jones og malxom, i mener seriøst at ulve ikke vil prøve at få jon frem bare de ved at den ene der er oppe er en af deres egne ? altså en god powerrole der bruger sine kræfter på dag 1 når der minimum er en ond oppe.

PLEASE FOR HELVEDE SIG AT I IKKE MENER DET


obv sagt med en kæmpe smiley !

06-04-2010 16:39 #44

Well.. I og med at jon er stort set ubrugelig for os, er det vel lidt ligegyldigt for ulvene om vi bruger ham eller ej...

Så kan nok stadig ikke helt følge dig angående alt det med jon og i går.. Dog er jeg enig i at, hvis Holstt er god ville det være helt væk hvis alle ulvene var på ham i går - især fordi at Twajz ville være død i aften anyways så..

Er dog stadig ikke så glad for Holstt som vogn - hmm...

Toga og ? må være vogne so far som jeg ser det...

- X

06-04-2010 16:44 #46

Glæder mig også meget til at høre hvad toganim har at sige. Havde faktisk regnet lidt med lidt mere heat på mig (pga. tømmermændskommentaren), men er da glad for at folk kunne se at det ikke betød at mig og twajzer var på samme hold.

06-04-2010 16:44 #47

jones jeg har en del indlæg på holstt fra i går jeg mener han aldrig laver som god.

og en del af skriveriet imellem holstt og toganim skal enten være konstrueret for at ligne V/V ellers er det en W/V interaktion.

kan ikke helt bestemme mig for det, men jeg ved dette er noget de begge tænker på som onde, at have kontakt med hinanden i tråden.

jeg hælder dog underligt nok til at holstt faktisk er god og toganim er ulv, det er gut feeling, med det sagt kan hostt aldrig nogensinde gå i top fem i dette spil !

06-04-2010 16:46 #48

Nu skal du lige slå koldt vand i blodet Live... =)
Du kan passende lige kikke på min post^

Jeg giver Malcom ret i følgende: "Da der jo ikke var nogen af os der vidste hvem der ville ende med flest stemmer."

@ Malcom 15.39

Du skal ikke undervurderer Jons inderside. Det er der altså for mange, der har gjort.

Jeg tror at Jon kommer til at spille en stor rolle om et par dage.

06-04-2010 16:49 #49

Jones>> Tror alle ved hvilket indlæg du hentyder til ^^..

Og Live.. Som skrevet.. Har alle ulvenen obv ikke stemt Holstt, ville være helt væk.. Som skrevet tidligere..

Og altså.. Jo ulvene ville vel gerne have Jon frem hvis de frit kunne vælge.. Jeg tror bare du overgør betydningen af ham for svenskerne.. Altså Twajz ville under alle omstændigheder dø i morgen.. Så det de ville få ud af det, ville være at vi ville få en confirmed gode og spilde en kraft.. Da vi under alle omstændigheder ville dræbe den anden af de to i dag..

Og det kan jeg ikke se som et kæmpe win for ulvene.. Og dermed tvivler jeg på at de virkelig kæmpede for at få ham ud af busken...

Ved ikke rigtig hvad vi diskuterer tror jeg? For du er vel enig med ovenstående?

- X

06-04-2010 16:50 #50

Hey

Jeg ved godt at min kl. 22 stemme virker lusket, men gjorde dog noget lignende i sidste spil, og der var jeg som bekendt ikke ulv.

Som skrevet synes jeg at Twajzer virkede ulvet.
Det var en ren fornemmelse ud fra hans indlæg.
Jeg var dog til det sidste i tvivl om hvem der var bedst at få i galgen,
da Jon Dahl og Zlatan kortet jo også var i spil, og kunne gå hen og have reddet Twajzer.

Jeg er meget lidt online i dag.
Jeg går snart, kommer tilbage omkring kl. 20 men er væk igen langt inden deadline.

Så dem mener jeg skal godtgøre noget inden næste lynch, må gerne spytte deres spørgsmål ud inden kl. 20, hvis jeg skal have chancen for at forsvare mig selv.

06-04-2010 16:51 #51

jones, nej, men det jeg ikke forstår ved dig og malxoms argumentation:

lad os sige du er ond:

du ved twajzer er ond og han har mange stemmer, og helt sikkert vil dø enten i går eller i dag, vil det ikke give mening at du stemmer på ham, da du kan se han ikke kan reddes, og samtidig påkalder jon at stå frem som der tidligere var meget snak om var en god ide ?

her ved du stadig ikke hvem der vil få flest stemmer grundet der er nogle to voters derude, men er det alligevel ikke den eneste måde at gøre det på ?

lad os så sige at både holstt og twajzer er onde, er det så ikke bare en endnu bedre ide ?

nej de vidste ikke hvem der ville få flest stemmer, men hvorfor betyder det noget ? det er stadig klart i deres interesse !

06-04-2010 16:52 #52

Jones>> Hvilken rolle? Det vil altid være rent gætteri lige meget hvad...

Enten vil ulvene tænke at de frit kan stemme på deres egen, da han vil blive brugt og dermed reddet om aften.. Eller også vil de bare stemme med strømmen på en eller anden random god, og regne med han ikke bliver brugt..

Dvs spillet vil altså fortsætte præcis som hvis han ikke var med, og en eller anden dag vil han så blive brugt til enten de godes eller de ondes fordel..

Han gør absolut INGEN forskel overhovedet - KUN hvis ulvene lader ham gøre en forskel ved at spille efter det...

Irriterende at jeg bliver nødt til at state det obv.!!! - især da det jo fint kunne have fucket ulvene op..

- X

06-04-2010 16:52 #53

@ Malcom

Holstt bruger ikke msn, vel`?

06-04-2010 16:55 #54

Jones>> Ikke så vidt jeg ved nej.. hvorfor?

- X

06-04-2010 16:56 #55

Malxom: det vigtige ved jon er at han ikke ødelægger afstemninger, han må aldrig nogensinde gå ud og bruge hans kræfter, det vil fucke os alt for meget.

håber alle er enige om det og jon kan holde pistolen i bukserne.

06-04-2010 16:59 #56

Præcist Live.. Hvilket også er hvorfor jeg ikke forstår hvorfor det skulle gavne ulvene en helt masse at han blev brugt i går?...

Havde jo ingenting ændret overhovedet?

Vi er helt enig om stemmerne, men forstår ikke hvor du vil hen med, at ulvene havde stor interesse i at jon trådte frem?

- X

06-04-2010 17:00 #57

@ Live


du ved twajzer er ond og han har mange stemmer, og helt sikkert vil dø enten i går eller i dag, vil det ikke give mening at du stemmer på ham, da du kan se han ikke kan reddes, og samtidig påkalder jon at stå frem som der tidligere var meget snak om var en god ide ?


Jo, det har du selvfølgelig ret i.

Jon skal jo helt klart bruges , når han har en idé/et read om hvem der er ulv.
Jeg ser på ham, som en slags luna. Han bliver nød til at bruge sin evne INDEN der er 7 tilbage.
Hvis han ikke har gjort det, bruger Zlatan jo bare sin evne ved F7 og så er Jon blocket.

06-04-2010 17:03 #58
@ Malcom

Holstt bruger ikke msn, vel`?

Jones>> Ikke så vidt jeg ved nej.. hvorfor?

- X


Du ved ikke hvilken post fra Holstt jeg mener.
06-04-2010 17:05 #59

Jeg vil mene at Jon skulle have skudt sin kraft af i går, hvor vi mere eller mindre stemte i blinde eller også helt lade være.
Kan ikke se at han gør andet end skade fra nu af, med mindre han har en utrolig god gutfeeling omkring en potentiel ulv.

06-04-2010 17:06 #60

malxom, de har kun 4 spillere, twajzer vil dø hurtigt, men selvfølgelig vil de købe sig tid, hvis de kan få jon til at redde ham og evt et misslynch dagen efter samtidig med at de selv kan smide stemmer over på twajzer for at få credit.

jeg kan ikke forstå hvorfor du ikke vil mene dette er et kæmpe smukt scenarie for svenskerne.

06-04-2010 17:13 #61

Jones>> Jo jeg gør :).. Og jeg er helt sikker på der ingenting er at komme efter der.. Ville være absurd..

Live>> Lad os sige Jon havde brugt sin kraft og dræbt Holstt i stedet.. Uanset om han er god/ond ville vi så lynche Twajz i aften.. Det ville alle vide, og der ville ikke gives credit til nogen for noget som helst...
Vi ville derefter have en confirmed god, i stedet for en ubrugelig special, undtaget nogle få enkelte, nærmest absurde scenarier...

Nu bruge Jon ikke sin kraft, og lad os sige vi i aften kører vogne mellem Holstt og Toga.. Holstt bliver lynchet og vises som god/ond...

Vi har nu ingen confirmed god, men i stedet en ubrugelig special.. Og de samme personer er døde..

Hvordan kan ovenstående være en kæmpe fordel for svenskerne? Sorry.. I just dont get it..

- X

06-04-2010 17:20 #62

malxom, hmm prøver på en anden måde.

der er 13 gode 4 onde.

hvis den ene gode redder en ond og dræber en god og de dræber en god om natten så der nu er:

11 gode og 4 onde fremfor 12 gode og 3 onde.

hvad ville du foretrække hvis du var ond, og du ved ikke om jon ville have valgt holstt, jon kan selv bestemme hvem han ville tage ud, det er kun zlatan der skal tage den med næst flest stemmer.

jeg forstår ikke denne diskution, men det vil altid være en fordel for de onde hvis jon stod frem i går, gider ikke diskutere dette mere, det er ligegyldigt.

06-04-2010 17:22 #63

lige kommet hjem fra arbejde.

Undskyld manglen på aktivitet igår.
Men det gik jo meget godt.
Hvis jeg ikke tager helt fejl var jeg vel den første til at stemme på twajzer.

hvis jeg sq vælge wagons.

Så ku det være fedt at det var Aurvandil og cykelnille.

Mit lynch starter ihvertfald på Cykelnille

06-04-2010 17:23 #64

Jeg er ude og kort forbi igen ved 20-tiden vil jeg tro.

Håber I finder to gode vogne inden da, så jeg kan smide min stemme der.

06-04-2010 17:24 #66

Live.. Det er jo kun fordi du antager at jon redder Twajz/en ond, og derefter dræber en god..

Hvad hvis han i stedet havde reddet en god og dræbt en ond, som jo også kunne have været tilfældet, så havde det jo ikke været ret fantastisk...

Og i og med de ikke ved hvordan afstemningen gik i går, har de onde jo ingen chancer for at vide hvilket af scenarierne der ville udspille sig..

Men ja okay.. Fuck it.. Er ligegyldigt :)

- X

06-04-2010 17:24 #65

@Jones

nix jeg siger at jeg ikke faldt over noget som gør toga til svensker

og jeg synes stadig ikke jeg er overbevist om det endnu

jeg har en mistanke til Aurvandil

og de 2 nye nightwolf og darkxiox - men jeg er ikke helt sikker på om disse 2 bare er fordi de taler newiebisk

06-04-2010 17:25 #67

Robertolado

Du skrev igår, at du bare slyngede et tilfældigt navn ud.
er det det du gør igen i dag?

Jeg synes ikke det er godt, at vores læge røg....?

Men jo, afstemningen gik fint.

06-04-2010 17:28 #68

malxom, ren matematik, der er 3 onde, udover twajzer og 14 gode, obv er chancen for han ville ramme en god tusinde gange større.

06-04-2010 17:31 #69

@ Five

Nope, det er ikke det du skriver.

FiveCats
06-04-2010 14:52
Live

kan du give mig et par leads på hvorfor at toga er svensker

han var ikke lige den jeg faldt over da jeg læste dag et

vs

nix jeg siger at jeg ikke faldt over noget som gør toga til svensker

Det jeg lægger mærke til, er : Han var ikke lige den jeg faldt over da jeg læste dag et

=)

Så du har fundet noget, du vil bare ikke ud med det endnu. =)

06-04-2010 17:40 #70

min ulveliste, startende med de mest oplagte og jeg er overbevist om at alle 3 ulve er på denne liste.

Toganim (90% ulv)
aurvandil (60%)
Holstt (60%)
stonien
Malxom
nopokenofun
Fivecats
cykelnille

06-04-2010 17:42 #71

@ Jones

de første par dage stemmer jeg altid, Efter min gutfeeling.

det er selvf skidt at vores læge blev nattedrabt, det jeg mente med godt var at min stemme heldigvis var med til at lynche en ond.

06-04-2010 17:54 #72

@roberto

Ikke en dårlig evne at have, at ramme med gutfeelingen.

Jeg ved godt det var det du mente, og du har helt ret i det.

06-04-2010 18:18 #73

Halløjsa. Beklager den manglende aktivitet igår - Men det var altså et at kravene at jeg først skulle være aktiv fra i dag af, for at jeg ville deltage.

Jeg skal lige have lagt mig en times tid (er syg) - Og så læse færdigt. Så skal jeg nok smide mit syn på jer alle sammen.

@Holstt

Tak for din velkomst til "the real world" ;)

06-04-2010 18:18 #74

God lige stået op.

Den stod på DIO hele natten..

Har også stadig Holstt som ulv.

Udelukkende af samme grunde som igår.
Men tror jeg venter med at prøve at analysere ting og bruger jeres teorier =/

06-04-2010 18:21 #75

I er ude og skide, børn. Lad farmand forklare det for jer. Det er ret nemt.

At Live endda laver en case på mig der inkluderer "hvis toganim er ulv, så er stonien god" som argument nr. 1, burde alene vise at han er retarderet. Det eneste der glæder mig er at vi nu er uenige, hvilket vi plejer at være som v/v.

Vi tager det fra en ende af (hvis jeg overser noget eller skal uddybe noget, må I endelig skrive):

Random notes:
- Live, det er fail når du skriver "svensker 100/100 gange". Det eliminerer dig som potentiel seer og ulvene kan seerhunte uden dig i tankerne. ggwp
- Din case på mig må du kunne gøre bedre.
Punkt 1: Det er ikke et argument, men en konklusion såfremt jeg flipper wolf. Og da jeg ikke gør det så står du med håret i postkassen. Punkt 2: jeg går op i meget i dette game.
Punkt 3: Jeg gik ind for Jon det meste af dagen. Jeg kom desværre til at fjerne fokus, men kom på det igen da (jeg mener det var) jacob nævnte ham. Tolk det som du vil, men Jon-planen var en god ide uanset hvad. Vi mister kun value på at have ham.

Hvis jeg var svensker var dette spil blevet spillet MEGET anderledes:
- Jeg havde ikke påpeget stoniens fail til twajzer (hvilket imo var det der fik tingene til at rulle)
- Jeg havde aldrig nævnt at Jon skulle bruge sin evne på dag 1 før jeg vidste om en ulv ville ryge i fedtefaddet eller ej.


Lynch stonien og dark og giv mig en medalje når de flipper wolves.

Malxom kan meget muligt være den fjerde ulv, husk hvor I hørte det først.

06-04-2010 18:29 #76

Ja husk endelig hvor i hørte jeg var ulv først ^^...

Jeg havde sagt jeg ville owne dig det her spil Toga - så nu håber jeg bare du er ulv xD...

Hvorfor tror du Dark er ulv toga?.. Som noob spiller han da aldrig som en svensker...

- X

06-04-2010 18:32 #77

dit late night call out til jon er direkte sindsygt ringe som ulv og obv den eneste grund til hvorfor du ikke er svensker, forstår ikke hvorfor du ikke brugte det som argument, for det er faktisk den eneste grund til jeg har dig clearet.

dark er obv aldrig nogensinde ulv.

stonien kan nemt være og malxom har jeg som sagt også på min ulve liste.

06-04-2010 18:36 #78

At i kan have mig på ulvelisten er godt nok sick.. Orker jeg dårligt at kommentere på, ud over hvis i har et eller andet konkret..

Og Live.. Nu er Toga pludselig clearet?.. lol?..

- X

06-04-2010 18:38 #79

Jeg glemte at omtale dig i min anden posts. Jeg ville egentligt have ladet den ligge til lidt flere havde skrevet - jeg skal se hvor mange posts jeg skulle bruge for at banke lidt fornuft ind i jeres hoveder :D

Haha, havde du sagt du ville owne mig, hvor sødt :D det husker jeg desværre ikke. Jeg husker dog at du har nævnt du synes det er sjovere at være ulv end indbygger, at du kan lide at mindfucke med folk etc. Og det lader lidt til at det er det du prøver på sådan generelt. Jeg går ud fra det er derfor du ikke spurgte hvorfor jeg troede du var ulv, men kun ville høre hvorfor Dark var.

Darks posts lugter langt væk af at han har fået vejledning til dem. Derudover undlod han også at nævne twajzer/stonien sagen igår men nævnte kun holstt. Det lugtede lidt af at han ikke ville bringe det på banen.

Er dark ulv laver jeg et lock på holstt som clear
Er stonien ulv laver jeg et lock på dark som ulv
dvs. dør stonien som ulv laver jeg et lock på holstt som clear

06-04-2010 18:40 #80

Live, jeg gider ikke tage den nemme udvej. Og at sige "det ville være sick ringe af mig som ulv" er ikke et godt argument- for jeg er faktisk ret dårlig som ulv.

Jeg dør af grin hvis svenskerne er:
twajzer
stonien
dark
malxom

06-04-2010 18:43 #82

Malxom jeg ville bare se lidt reaktioner, toganim er ikke clearet, men han er heller ikke højest på listen, der er tilgengæld andre der har fået lidt ulve point i dag udfra deres optræden i tråden.

han er stadig på min potientielle ulveliste, men ikke en jeg vil have lynchet de næste par dage.

dem der tilgengæld er kommet op med alternativer til lynches i dag der ikke er holstt, toganim eller stonien får rigtig mange ulvepoints.

robertoloda malxom aurvandil holstt har jeg alle et rigtig godt øje til.

dark kan jeg ikke følge nogensinde er ond.

06-04-2010 18:43 #81

Nævn et sted jeg har mindfucket nogen?.. Eller manipuleret med nogen åbenlyst?...

Og jeg skrev sådan set du gerne måtte skrive hvorfor du tænkte jeg var ulv, hvis du havde noget konkret hvilket jeg bare ikke gik ud fra du havde...

Dark tror jeg ikke på som ulv - heller ikke holstt...

Stonien kan være et bud, og Toga ligeledes... Cykel tror jeg ligeledes fint kunne være ulv - men det er mere svært da han ikke rigtig har været til stede..

Jones og Live tror jeg pt er gode nok..

- X

06-04-2010 18:45 #84

stonien skal obv lige med i ovenstående.

minimum stonien og aurvandil skal være døde før toganim bliver et potentielt lynch.

06-04-2010 18:45 #83

Jeg vil give dig en medalje for at være en donk når du får mig lynched som villager, Toga :-)

06-04-2010 18:48 #85

Damn Live jeg er uenig med dig.. Aur kan jeg godt gå med til.. Men Holstt og Robert tror jeg sku ikke på som ulve...

Ville egentlig gerne både have Toga og Stonien til at være ulve.. Men ved ikke rigtig om Toga ville være i stand til at lave de tplay i går i så fald..

Tror mere på ulvene som værende Toga, Aur og Cykel/Stonien..

- X

06-04-2010 18:50 #88

@Holstt og toganim

Vi kan ikke lade jer leve i lang tid, på baggrund af gårsdagens handlinger. Enig/uenig?

Live og Malxom - I kører i ring. Fokuser på noget andet.

Live er i min bog meget sikker villa, da hele hans spil bare peger så meget i den retning.

Jeg kan desuden ikke li at Malxom prøver at cleare sig selv, på en billig baggrund.

Gode:
Live
Jacob

Onde:
Aurvandil
toganim
Holstt

Jeg har allerede stemt toganim.

At han ikke allerede nu, i sit spil fremstår som tydelig villa, giver mig endnu mere grund til at stemme ham.

Vi skal også huske på, at Holstt sagtens kan være en ond powerole, som ulvene så har prøvet at rede ved at ofre Twajz, for 1. Bruge Holstt's evne. 2. Købe sig tid til at få Holstt til at fremstå villa.

06-04-2010 18:50 #87

Ja, førstedagen gik jo fuldstændig som planlagt fra min side!!!!
[Ironi kan være anvendt]



Jeg har læst GMs første post i dagens tråd. Nu vil jeg læse dagens tråd grundigt igennem og vende tilbage ved 19.30-tiden med kommentarer.



Men lige nogle bemærkninger før jeg bliver farvet af dagens tråd.


Fuck, jeg tror desværre Eksplicit ryger på min sidstelinje i gårsdagens tråd i indlæg kl. 10:41. Det er ret sick. Hvis jeg har ret i dette, tager svenskerne mig i nat. Hvis ikke, så er årsagen en anden, men jeg har svært ved at finde den!

Toganims udpegning af mig som svensker i går som følge af, at jeg i et spørgsmål til Jones ikke inkluderede mig selv blandt danskerne, har jeg forklaret i går, selvom Jacob32 med flere ikke troede på min forklaring. So be it. EOD fra min side.

Lives udpegning af min klamme kommentar som ulvet. Tja, den var klam, indrømmet, men ikke ulvet. EOD fra min side.

Smid mig bare på en vogn, hvis du/I er enige med toganim og/eller Live i deres konklusioner. Men de tager fejl, jeg er bare en klam dansker.



Timingen og argumentationen fra Aurvandil ved gårsdagens lynchafslutning forekom mig meget ulvet. Det vil jeg vende tilbage til senere, hvis en nærmere analyse bekræfter de notater, jeg foretog i går, mens laggen blev værre og værre.

06-04-2010 18:50 #86

"
minimum stonien og aurvandil skal være døde før toganim bliver et potentielt lynch."

Wp... Toga er i følge dig 90% ulv, men skal alligevel ikke lynches før om min et par dage.. Wp..

- X

06-04-2010 18:53 #89

Stonien, jeg har lige ownet dig i gangwars, og jeg hiver dig også her :D

Pt. har jeg:
- Pupliceret dit blow og startet heaten på dig og twajzer
- Stemt en ulv ud


Når du og/eller dark dør som ulve så er jeg så godt som clear, og I bliver nødt til at bruge et kill på mig, så håb på at I rammer seeren inden da så i når det inden lategame.

06-04-2010 18:57 #90

Jacob, uenig
Lad mig høre hvad det er der er så skidt, så tager vi den derfra

Jeg er lolobv ville ldo.

enig mht. live og malxom

06-04-2010 18:58 #91

malxom, man må ikke skrive ting man ikke mener i tråden ?

hovedformålet med jeg kørte så hårdt på toganim var egentlig for at se om der var nogle der smed komplet nye lynches op eller forsvarede ham.

jeg synes robertoloda lugter lidt af ulv på den baggrund, det samme med cykelnille.

jeg har stadig ulvelean til toganim, jeg mener dog ikke han ville spille på den måde han gjorde i går som ulv.

robertoloda er absolut heller ikke mit første valg til ulv, men han er stadig på den mulige liste.

min mulige liste er ikke anderledes, den består stadig af, eneste forskel er at mit lean på toganim langt fra er så stærkt som jeg gav udtryk for.

Toganim
aurvandil (60%)
Holstt (60%)
stonien
Malxom
nopokenofun
Fivecats
cykelnille

06-04-2010 19:02 #92

Du har owned mig i gangwars ja, men her owner du vidst mest dig selv :)

Er da glad for at Twajzer blev stemt ud pga. jeg skrev han havde tømmermænd (fordi han skrev ondt i maven på en søndag, som jeg tolkede som tømmermænd), men nu håber jeg bare ikke at du bliver ved med at køre i det, og lyncher mig som villa. Når jeg dør som villa, gør det så dig til ulv?

06-04-2010 19:03 #93

Det bliver for lang en post, hvis jeg skal opsummere min læsning af dagens tråd, så den kommer i bidder.

Første bid:

----------------

FUCK ham Nightwolf er skarp og rap i replikken:

Live, 13:55
pretty sick kill af ulvene:
Der skal køres vogne på toganim og holstt i dag.


Nightwolf, FIRE MINUTTER efter
@ Live
hmm ved ikke om jeg er helt enig, selvfølgelig har jeg stadig mistanke til Holstt men eftersom twajser var svensker og hele begrundelsen for at han var det var teorien med stonien sagde at han havde ondt i maven pga tømmermænd burde stonien så ikke være en af vognene?


Note to self:
Forsøger Nightwolf at få toganim væk fra en vogn, så det det fandme skarpt spillet at gøre dette uden med et ord at nævne toganim. Reminder: Hvis toganim eller Nightwolf senere i spillet viser sig at være svensker, så er den anden det nok også.


--------------------------

Så er der lige en selvmålskommentar fra en af de knap så hurtige svenskere i Hakkebakkeskoven:

CykelNille, 14:04
Beklager jeg ikke fik stemt i går. Det kommer ikke til at ske igen. Jeg glemte det simpelthen. Havde gang i en masse SNG's på det tidspunkt, så det blev lige nedprioriteret.

Synes godt nok det er vildt spottet er svenskerne. Det kan da kun ha været rent held, eftersom Eksplicit næsten ikke sagde noget i går. Jeg læser lige tråden fra i går igennem igen, før jeg kommer med nogle tanker.


Beklagelsen skriger af ulv. At der så ikke som lovet kommer nogle tanker senere i tråden skriger endnu mere af ulv.

Note to self:
Jeg må sgu da være paranoid, når jeg bare seks indlæg nede i tråden, tror jeg har set en hurtig og en langsom svensker!!

06-04-2010 19:04 #94

Bah toganim, nu begynder du ikke også at sidde og lægge vægt på, at du var med til at stemme Twajzer ud. Come on.

I må desuden undskylde, hvis mine posts er lidt forsinkede iforhold til det i skriver, så de er lidt ude af kontekst. Men sidder på arbejde, og skriver dem i bidder når min supervisor kigger væk :)

06-04-2010 19:05 #95

sick at både holstt og toganim kommer med de navne jeg har på min ulveliste.

06-04-2010 19:09 #96

Jacob, jeg er typen der tager credit for ALT- men det er aldrig min skyld hvis noget går galt. Det troede jeg du vidste.

live, eller også er det dig der kommer med dem ejg har på min liste?

jeg var ret hurtigt ude med stonien/twajzer, og også dark imo.

malxom kom først idag da jeg ville se flere af hans posts

06-04-2010 19:10 #97

@ Holstt

1. Det er et sjovt ordvalg, når der er en spiller med samme navn.

Ja, det var den post jeg henviste til, pudsigt du ikke siger noget til dit forsvar. Tanketorsk eller lignende...

2.
Du fuckede mig op igår, da jeg med vilje skrev lynch Holstt
Det havde jeg ikke forventet af en så rutineret WW'er som dig.
Var det ikke temmelig tydeligt, at jeg IKKE ville stemme på dig igår?

06-04-2010 19:12 #98
*** MOD NOTE ***

Nat falder kl. 22 som altid, reveal omkring 23 når jeg kommer hjem fra fodbold.
06-04-2010 19:14 #99

toganim: lol, dream on : O)

og please sæt min liste i den rækkefølge du mener er mest ulvet. og gerne med kommentare til dem.

Toganim
aurvandil
Holstt
stonien
Malxom
nopokenofun
Fivecats
cykelnille

06-04-2010 19:18 #101

Hvad snakker du om toga? Lad nu være med at sige du pushede Twajzer, når du ikke gjorde. Tror du folk er på månen eller hva?

Jeg laver en case når jeg kommer hjem fra arbejde.

Note: Min svigerfar er blevet indlagt, så kan godt være at jeg i perioder ikke er tilstede uden begrundelse, men det er obv. for at støtte min kæreste og hendes familie. Please respect.

06-04-2010 19:18 #100

Live
06-04-2010 18:05
Vis blog
sick at både holstt og toganim kommer med de navne jeg har på min ulveliste.

Det er ikke et tilfælde...

OG NEJ, det er ikke fordi jeg tror I (alle) tre er ulve.
Det ville være en sindssyg unfair fordeling.

06-04-2010 19:20 #102

Jeg har ikke rigtigt de store kommentarer til særligt mange fra din liste.

Stonien - vi lynchede twajzer fordi stonien og han kunne connectes. Twajzer var ulv, og det var som forventet. Stonien ser skidt ud.

Malxom - har tidligere udtalt at han elsker at være ulv. Dette spil minder mig mest om en malxom der nyder spillet, og uden at have nærstuderet hans tidligere games så kunne det sagtens være ham som ulv.

Holstt - havde en sløj dag igår men bliver reddet fordi jeg ser andre som større kandidater

resten kan du shufle, jeg har ikke nærlæst dem og de siger mig ikke så meget lige pt.


06-04-2010 19:23 #105

@ Cykel

Nu må du lige komme på banen!
Hvad har du gjort dig af tanker om i dag?

@ Live
Lækkert du inkluderer ham selv. Desuden:
Hvorfor er der ikke nogen, der har kommenteret, at jeg skrev lynch Holstt?

06-04-2010 19:23 #104

Jacob, læs dag 1 og find ud af hvem der pustede stoniens blow up op i tråden. At jeg gik væk fra dem betyder ikke jeg havde dem på min villaliste, men blot at det er pointless at lukke diskutionen så længe før deadline.

gl til din svigerfar - tag dig den tid det kræver.

06-04-2010 19:23 #103

synes du har nogle sindsyge kommenatre i at du reddede holstt og i at du pushede twajzer.

og det er for at sige det mildt.

"toganim
05-04-2010 21:41
Holstt jeg er jo nødt til at flytte min stemme på twajzer- ellers mener live jeg ser for skidt ud hvis twajzer dør som svensker

Se det som dit held

twajzer"

06-04-2010 19:25 #106

Ej toga, nu må du lige hoppe ned fra din taburet.

Det er det danske- og svenske landshold...

Du skal ikke gøre dig selv til Messi

06-04-2010 19:26 #107

Sindsyge som i "sindsygt gode" eller "sindsygt villa" ??

Du kan vel lege kreativt menneske og sige:
Ville det blive skrevet hvis;
toganim/holstt er v/v
toganim/holstt er w/v
toganim/holstt er w/w
toganim/holstt er v/w

vi VED at twajzer er svensker, så medmindre holstt er en powerrole så ser jeg godt ud i dette spot imo.

Jeg kunne sagtens have stemt på holstt og nævnt at wagons var ved at være tæt - jeg kunne også sagtens stemme på twajzer.

jeg hadede bare at jeg havde sat mig selv i en situation hvor jeg ville se skidt ud nærmest uanset hvad jeg gjorde

06-04-2010 19:27 #108

HVAD FANDEN ER DET Malxom har gang i her, kl.14:16
Nice at have ramt en svensker - ærgerligt de så bare selv er sick heldige, ved at skyde på en der har skrevet en gang i tråden :/...

Det er sådan noget de onde ofte skriver for at virke gode.


Angående min stemme på Cykel i går, var det bestemt med en bagtanke.. Og synes bestemt også den gav mig en del feedback - skal bare have overvejet hvad jeg vil ligge i folks reaktioner :)

Hvis jeg har ret i min antagelse, om at CykelNille er en langsom svensker, så garderer Malxom (vi antager lige nu at han er ond) sig her, hvis det senere skulle vise sig at en lynchet Cykel er en svensker. Han kan sige: JEG pegede meget tidligt i spillet på Cykel.


I forholdt til stemmer i går skal de lige nærlæses, men Aur og mig selv må være noget af det tætteste på confirmed pt - da vores stemmer begge er crucial i forhold til Twajzer killet... Hader at state det selv, men er vel så åbenlyst at det nok går...

Hmm, ifølge mine notater fra close to lynch time i går, var Aurvandil en ret sikker ulv. Nu vil Malxom have sig selv og Aurvandil confirmed som danskere.


Dette selvfølgelig kun forudsat at Holstt er dansker, ellers giver det jo ikke meget credit..

Dog kan jeg ikke se Holstt som svensker pt..


Ja, ja, er Malxom svensker, ved han, at jeg er dansker. Spændende om han vil have mig på en vogn senere i tråden, så jeg kan lynches og blive vist som dansker.

Dette er jo bare et tankespind, men hvis jeg læser dette Malxom-indlæg under antagelse af, at Malxom er dansker giver det bare ikke så megen mening, som hvis jeg læser det under antagelse af, at han er svensker.


Formodede svenskere p.t. (Det vil nok helt sikkert ændre sig som min læsning af dagens tråd skrider frem!!!!):
Aurvandil
Nightwolf (og måske toganim)
CykelNille
Malxom


PROBLEM
Der er kun tre svenskere i live, så jeg har få lidt for mange med i kurven. Hvem af dem, er danskere?

Hårdt presset vil jeg sige, at toganim og Nightwolf nok er danskere, så:



Svenskerliste kl. 14:16

Aurvandil
CykelNille
Malxom

06-04-2010 19:28 #109

Jones, mit ego er større end thingymans - forskellen er bare at jeg har noget at have det i :D

06-04-2010 19:29 #110

jones, ingen kommenterer det fordi vi mener du er newb nok til at kunne skrive forkert :D

06-04-2010 19:33 #111
F U Toga!

Jeg skal fandme have credit når jeg laver et fantastisk play.... =)

Og dit ego, tja... No comments...


=)
06-04-2010 19:36 #112
[ironi]Jones, det var et fantastisk play. Lagde du mærke til hvor mange ulve vi har fanget på det.. det er sick nice :D
[/ironi]
06-04-2010 19:36 #113

Jacob>> True at det nok var en billig baggrund.. Tænkte bare det ville være rart at kunne fokusere energien i den rigtige retning så hurtigt som muligt.. Men det kan i self ikke vide :)..

Toga>> True at jeg nyder spillet som ulv - men jeg erindrer ikke at have nævnt nogle steder at jeg ikke synes spillet er sjovt som villa?

Ulvene må skulle findes blandt følgende:

toganim
Jacob32DEn
Stonien
cykelnille
bad3xo
Fivecats
Nightwolf
Aurvandil
NoPokNoFun

Mange af dem har dog ikke sagt nok til at man kan sige meget fornuftigt om dem.. :/

- X

06-04-2010 19:38 #114

Malxom, at du har bad3xo på din liste betyder bare at du ikke fokuserer på spillet. Du prøver ikke at løse gåden - en af minigåderne er at xitaah er blevet skiftet ind i stedet for bad :D

jeg triller lige en times tid eller sådan noget. glæder mig til der kommer lidt mere snak i tråden fra dem der er stille.

Stonien

btw jones, antager du godt ved at det er gas :=)

06-04-2010 19:40 #115

Malxom

Jeg kan ikke tage din liste seriøst når du har en spiller på, som ikke er med :) Ikke særlig gennemtænkt.

06-04-2010 19:46 #116

Haha.. Lol.. Ja okay.. My bad...

Kopierede bare deltager listen og fjernede så dem jeg havde reads på som gode ^^...

Men well.. Okay så.. Så Bad skal lige skiftes med Xitaah ^^.. Minor mistake ;P

- X

06-04-2010 19:48 #117

Jeg bliver mere og mere mistænksom overfor Malxom, synes han spiller meget som sidst han var ulv..

06-04-2010 19:53 #118

Nej det er faktisk ikke en minor mistake.

Altså det viser at du ikke har gennemtænkt listen, og vel egentlig bare har slynget nogle navne ud.

Ikke godt i min bog.

06-04-2010 19:54 #119

Og lol Holstt.. Du er da helt væk..

Alle dine kommentarer til mine indlæg er jo absurde og konstruerede...

At jeg skriver at Aur og jeg er clearede, var umiddelbart min første tanke da jeg så Twajz var ulv... Ved nærmere eftertanke kan jeg så godt se, at det evt. ikke giver lige så mange points som jeg først gav udtryk for...

Derefter kommenterer du på at jeg som den FØRSTE kastede med mudder efter Cykel - som du så også selv nu har som ulv... Også dette er et level fra mig som ulv.. Aha!!...

Vi er altså ude i nu, at jeg stemmer en ulv hjem, og sætter en anden i fokus for at få clearet mit navn?.. Du må da være på månen.. At ofre halvdelen af et team for at få lidt plus points ville jo være helt i hampen! Forarger mig næsten du tror jeg ville spille så ringe som ulv...

At jeg derudover kommenterer på at det var heldigt ramt af Explicit.. Ej men altså.. Det var det jo!!.. Manden skrev 1½ indlæg i går og intet andet, og uden pre game peeks er det jo bare et lucky punch - hvilket jeg så stater i tråden..

Derudover er jeg for stolt/arogant til at ville indrømme det/skrive det i så fald jeg var ulv.. Kig blot sidste spil igennem, hvor nogenlunde samme ting udspillede sig, hvor jeg bare undlod at kommentere overhovedet på vores held..

- X

06-04-2010 19:55 #120

okay vil se om jeg ikke lige kan lave et Indlæg hvor jeg får svaret alle og kommer med mine holdninger...

Personligt mener jeg at Live 99% sikker er go og en jeg vil læne mig "meget" op ad da jeg synes hans analyse af tingene virker meget gennemtænkt og korrekte, grunden til jeg gerne vil læne mig op ad en er selvfølgelig fordi dette er første gang jeg spiller WW.

Må indrømme at selvom jeg stemte på Holstt igår og da stadig har mine anmodninger om at han er ulv så begynder jeg at blive i tvivl, i mit hoved reagere han idag slet ikke som en ulv ville, og eftersom twajser var ond så får holstt vel også nogle dansker points?

men efter at twajser var svensker så bliver min stemme idag ihvertfald

Lynch stonien

kan ikke se nogen grund til han ikke skal være den ene vogn idag, da han var den der fik alt mistanke til twajser grundlagt?

jeg prøver at give folk gode points og onde points som en foreslog men syntes godt nok det er svært, hvis der er nogen der har nogle tips til dette ville de være meget værdsat.

ps. @ holstt grunden til jeg var en af de første til at skrive idag var fordi jeg vågnede kl04 og stadig ingen mail fra boss media omkring min konto så jeg har stortset bare sat og ventet på denne tråd for at få tiden til at gå :)

06-04-2010 19:56 #121

Jacob>> Well.. Jamen det må du jo så selv om... Jeg skrev ikke at alle dem på min liste var onde... Eller at jeg havde reads på dem alle sammen.. Blot at det er der jeg tror vi skal finde ulvene..

Hviilket jeg stadig mener.. Jeg fjernede dem jeg havde reads på i retning af villa og intet andet.. Dem jeg har stærkere reads på som værende ulve har jeg allerede kommenteret på..

Hvis du ser det som et større blowup er du IMO helt væk.. Da jeg som skrevet, KUN fjernede de navne jeg bestemt ikke mener er onde, og intet andet.. Gav heller ikke udtryk for andet, og dermed er det dårligt nok en fejl - hvilket IMO er obv..

- X

06-04-2010 20:00 #122

@Jones, kl.14:47
Hvad betyder ”troick”?


Live, 15:09
fandme på tide der kom noget fornuft ind i tråden. lyt på jacob hvis jeg er for irriterende

@Live
Du er den eneste, som ikke har irriteret mig på noget som helst tidpunkt hele spillet igennem og det er noget HELT nyt!


Malxom, 15:25
Derudover er der jo ikke rigtig nogen der skifter på noget tidspunkt, ud over Aur hvis stemme så ike tæller.. Min stemme bringer kun balance i regnskabet, hvilket var hvad jeg meget gerne ville kunne opnå - derfor stemmen på Cykel tidligere..

Hold da kæft hvor Malxom bliver ved med det ævl om balance i regnskabet. Ingen ved eller vidste, hvem der stemte med to stemmer, og hvem der stemte med en stemme.


Malxom, 15:30
I øvrigt kan jeg faktisk godt forene mig med tanken om Toga som ulv..

Hmm, en vogn på toganim og en på Malxom kunne være interessant. Jeg ville i så tilfælde stemme på Malxom.


Svenskerliste, kl. 15:30

Aurvandil
CykelNille
Malxom

Men Malxom er også kommet med indlæg, hvor han delvist clearer sig. Spændende om han har overbevist mig om, at han faktisk er god, når jeg når til enden af tråden.

Note to self:
Husk sidste gang onde Malxom snoede sig ud af dit garn og klarede frisag! Han gjorde med SUPERAGGRO respons, så vær obs på det!

06-04-2010 20:05 #123

Malxom

Sløseri = confidence.

Det er kun ulve der kan være selvsikre i det her spil. Agree/Disagree?

06-04-2010 20:07 #124
[1] toganim stemmer på - stonien
[0] Jacob32DEn stemmer på - toganim
[2] Stonien stemmer på -
[0] Jones stemmer på -
[1] cykelnille stemmer på -
[0] Holstt stemmer på -
[0] Xitaah stemmer på -
[0] robertoloda stemmer på - cykelnille
[0] Fivecats stemmer på -
[0] Live stemmer på -
[0] Malxom stemmer på -
[0] Nightwolf stemmer på - stonien
[0] Aurvandil stemmer på -
[0] Darkxoix stemmer på -
[0] NoPokNoFun stemmer på -

I må selv holde styr på stemmer resten af dagen :(
06-04-2010 20:07 #125
Malxom

så må i andre vælge om det er aurvandil eller stonien der skal køres imod ham.

06-04-2010 20:09 #126

Jacob>> JA!.. I forhold til reads osv. da de jo obv er de eneste der ved hvem der er gode/onde...

Hvor vil du hen med det?.. Peg gerne på hvor du mener jeg "ved" hvor meget, i forhold til at jeg skulle være god..

Derudover, så please... Hvis jeg rent faktisk var svensker ville jeg sku da ikke begynde at sige, "XXX, XXX og XXX er jeg helt sikker på er gode", og min onde liste ville nok være en del mindre...

Som skrevet til Live tidligere.. Hvad er det vi diskuterer lige pt?

- X

06-04-2010 20:13 #128

Semi tilbage. Jeg cleaner hele hytten.

God griner med holstt der kommer med indlæg uden at have læst hele tråden :D

Stonien må ALDRIG slippe i dette spot imo. Heaten på ham og twajzer var begrundet imo, og at twajzer dør som ulv gør det kun dårligere for stonien.

Vælg jeres anden wagon.

Danskere so far:
Toganim
Live
Jacob

06-04-2010 20:13 #127

Der hvor jeg vil hen er, at en selvsikker Malxom, der "nyder" spillet, nok vil være en meget selvsikker Malxom. Dvs. at jeg tror du tygger snus og spiser köttbullar.

06-04-2010 20:15 #129

Jacob at du har set at malxom havde bad på sin liste er helt epic -det er godt du er oppe på beatet


Malxom, vi andre prøver at løse en gåde hvorimod du smider random navne ind for at virke aktiv :D

06-04-2010 20:17 #130

Lol du er let at manipulere Live...

Du har hele dagen ment at Toga og Holstt var de mest oplagte... Ja faktisk var Toga 100/100 gange ulv - men alligevel er det ingen af dem du stemmer.. Wp...

Og du er obv. helt off med hensyn til mig - men vel også derfor vi som ulve var glade for at holde dig i live sidste spil xD...

Derudover, hvilken information får du ved at lynche mig?..

Hvis jeg er god?

Hvis jeg er ond?

Anyways.. Stonien må stadig være en fint bud, i forhold til ham/Twajzer + den info det vil give om Toga..

Derudover kunne det være rart at se lidt mere konstruktive/spændende indlæg fra de 4-5 spillere der stort set ikke har deltaget endnu..

- X

06-04-2010 20:19 #132

Malxom, hvilken info vil det give om mig hvis han flipper ulv? At jeg er confirmed villa?

Hvilken info vil det give hvis han flipper villa? At så må jeg være ulv fordi jeg trak opmærksomhed på twajzer/stonien og ville have dem begge lynched?

06-04-2010 20:19 #131
Malxom
06-04-2010 20:20 #133

Hvor er det skræmmende så få tangenter i har at spille med (i så fald i er danskere)...

Du mener jeg er et godt lynch Jacob fordi jeg synes spillet er sjovt?... Er du helt væk??

Og kære Toga>>.. Random navne?.. Hvor og hvornår?.. Har givet begrundelser for alle dem jeg mener kunne være ulve.. Samt begundelser for alle dem jeg mener ikke kan være det..

Jeez jeg håber dig og Jacob er svenskere.. :/

- X

06-04-2010 20:22 #134

Stonien>> Har du noget fornuftigt at bidrage med?.. Evt hvorfor du stemmer på mig?

Glæder mig stadig til den første fornuftige dansker kan give en solid begrundelse for hvorfor/hvor jeg er ulv :)..

Please dont hold back..

- X

06-04-2010 20:24 #135

Det jeg skrev i mit forrige indlæg, er noget værre vrøvl :D Men meningen er klar! (Jeg hælder Malxom til at være svensk)

06-04-2010 20:25 #136

Toga>> Du prøvede at få sat Stonien op som wagon, EFTER at Twajz allerede var wagon.. Er Stonien villa er du IMO ulv rigtig tit...

Samtidig ville det ikke give meget mening at lave heat mod Stonien og til dels Twajz i så fald du selv er ulv og de ligeledes er det.. Så ja!.. Ville give brugbar info..

- X

06-04-2010 20:26 #137

Malxom, man behøver ikke spille med flere tangenter når dem man har virker. Med random navne mener jeg at du ikke havde overvejet hvem det var, hvilket kan ses ved bad3xo/xitaah

jeg er i dine øjne ikke en fornuftig dansker, så jeg holder mig tilbage. regner med at stonien stemmer dig for at redde hans eget liv. resten må selv argumentere

06-04-2010 20:27 #138

Jeg læser stadig lidt. Når det under ingen omstændigheder til lynching, da jeg ikke har overskuddet til det.

Men, lidt har jeg bidt mig fast i.

At beskylde Malxom for at være wolf/svensker er imo helt i hegnet. Ud fra hvad jeg har set i tidligere spil (hvor han var wolf) kontra dette, er det en helt anden malxom vi har med at gøre.

Denne malxom vi har med at gøre, er i min bog god. Han er først og fremmest inde og argumentere for sig selv, og imo synes jeg hans kritik af Live er fair, og jeg stiller mig også uforstående over for Lives 180 graders vending af Toga. Ligeledes er hans forsvar indtil videre solidt (imo).

Hvad angår Live, tror jeg paradoksalt nok også at han er god. Sædvanligvis flyvske beskyldninger, der bliver bakket op af enten dårlige eller mindre gode argumenter. (Du plejer at være mere spot on længere henad i spillet)


Jeg har selv de sidste gange været ulv/ond/whatever, og i særligt ét spil var der konstant heat på mig, og et par af gangene døde der også ulve. Dette gjorde mig automatisk clearet for min. 1 dag.

Jeg siger ikke at StonieN direkte er ond, men bare fordi Twajzer ryger som svensker, betyder det aldrig at StonieN er cleared.

Jeg er selvfølgelig dansker, og jeg ser en store ære i at udrydde de pisgule svenskere.

06-04-2010 20:28 #140

Nej, selvfølgelig må du synes spillet er sjovt :) Det gør vi forhåbentlig allesammen.

Det jeg mener er, at dit engagement peger hen imod et mønster fra tidligere spil, hvor du som meget aktiv og engageret var ulv, og som uinteresseret var villa.

Det er trods alt et godt argument, og det må du give mig ret i.

06-04-2010 20:28 #139

"Ligeledes er hans forsvar indtil videre solidt (imo)" - Med det menes der selvfølgelig, at jeg synes Malxoms forsvar af sig selv er fint!

06-04-2010 20:32 #142

malxom, problemet er at du kun læser halvdelen af det der bliver skrevet

06-04-2010 20:32 #141

@Malxom

Grunden til at jeg stemmer på dig lige nu, er at vognene ser ud til at blive på os 2, og jeg har ikke lyst til at stemme på mig selv.

06-04-2010 20:34 #145

Jacob>> Kan jo ikke sige meget til det, ud over at du åbenbart ikke følger meget med i tidligere spil..

Der var blandt andet et tidligre spil hvor vi outede en luna en af de første dage, og jeg derefter stort set kørte spillet alene derfra - vel at mærke som god, og vel og mærke overdrevet.. Men går ud fra du fanger pointen i så fald du var med bare i det spil, hvilket jeg ikke husker..

Xitaah>> Hvis du er svensker begynder jeg at græde tror jeg xD.. Hvis ikke, så er det da rart at se en deltager der kan læse tråden igennem fornuftigt, og faktisk kan se hvad der foregår..

Toga>> At du også tager fat i det med Bad er mig en uforståelig gåde!!!!!! Du MÅÅÅ simpelthen være svensker, for nægter at tro, at du som en relativ dygtig spiller ikke kan se det obv. fornuftige i mine kommentarer dertil, og hvorfor den iagttagelse derfor er 100% irrelevant..

- X

06-04-2010 20:34 #144

Jacob>> Kan jo ikke sige meget til det, ud over at du åbenbart ikke følger meget med i tidligere spil..

Der var blandt andet et tidligre spil hvor vi outede en luna en af de første dage, og jeg derefter stort set kørte spillet alene derfra - vel at mærke som god, og vel og mærke overdrevet.. Men går ud fra du fanger pointen i så fald du var med bare i det spil, hvilket jeg ikke husker..

Xitaah>> Hvis du er svensker begynder jeg at græde tror jeg xD.. Hvis ikke, så er det da rart at se en deltager der kan læse tråden igennem fornuftigt, og faktisk kan se hvad der foregår..

Toga>> At du også tager fat i det med Bad er mig en uforståelig gåde!!!!!! Du MÅÅÅ simpelthen være svensker, for nægter at tro, at du som en relativ dygtig spiller ikke kan se det obv. fornuftige i mine kommentarer dertil, og hvorfor den iagttagelse derfor er 100% irrelevant..

- x

06-04-2010 20:34 #143

Live, problemet er at du kun læser indlæg der er under 4 sætninger

06-04-2010 20:36 #147

malxom, tror du misforstår noget. det er jacob der "også" tager fat i det. Jeg startede

06-04-2010 20:36 #146

Altså jeg er klar til at stemme StonieN, for at få info om toga.

06-04-2010 20:37 #148

xitahh jeg har aldrig villet tage hverken holstt eller toga ud, spillet er kedeligere uden dem.

og malxom irritere mig derfor stemmer jeg ham, er ikke mere i tråden i dag, så gider ikke rigtig prøve at få holstt eller toga lynchet.

jeg går udfra alle med bare en smule hjerne stemmer på stonien.

06-04-2010 20:37 #149

Live>> Påpeg gerne hvad jeg åbenbart ikke har læst/forstået..

Og i øvrigt, angående det du skrev tidligere med at man gerne måtte skrive noget i tråden der ikke var rigtigt -så er det obv. rigtigt...

Men PLEASE forklar mig hvordan det gavner os danskere at du bruger halvdelen af dagen på at fortælle at TOga er 1000000% sikker ulv for derefter at stemme en anden??

- X

06-04-2010 20:39 #150

Toga>> Nej ved godt du startede med at skrive, at jeg nød at manipulere som ulv osv osv.. hvilket jeg i øvrigt skrev til dig dagen inden spillet startede...

Hvis jeg var svensker.. Tror du så ikke jeg evt. havde taget det med i mine overvejelser omkring hvordan jeg ville spille spillet..

- X

06-04-2010 20:42 #153

Glemte at stemme...

Live - Han er nok obv. god.. Men han er nok bedre ikke at have på holdet!!!!

- X

06-04-2010 20:42 #152

"xitahh jeg har aldrig villet tage hverken holstt eller toga ud, spillet er kedeligere uden dem.

og malxom irritere mig derfor stemmer jeg ham, er ikke mere i tråden i dag, så gider ikke rigtig prøve at få holstt eller toga lynchet."

Suk... Hvor er det great at den spiller vi har tættest på confirmed god, spiller med armen under armen, og nærmest spiller imod med vilje..

Men ja.. Nu kan jeg igen huske hvorfor ulvene altid holde Live i live.. Suk!!!!

- X

06-04-2010 20:42 #151

jeg startede med at skrive det med dit bad/xitaah stunt

jeg stemmer ikke på dig, der er ingen lunatic- hvad vil du have mig til at sige?

Jeg rykker ikke min stemme fra stonien - ikke engang hvis han outer sig som Morten Olsen

06-04-2010 20:44 #154

Altså Live du forvirrer mig gigantisk lige pt.

Du vil gerne holde Holstt og toganim i live, selv hvis de er onde, for spillet er sjovere med dem?

Det giver ingen mening.

06-04-2010 20:45 #155

Han er idiot IMO..

- X

06-04-2010 20:46 #156

Er på morgen, så bliver ikke så langt mi håndbold.

Der skulle have stået trick, men Jeg har åbenbart tykke fingre.

Min stemme er på Stoneien

06-04-2010 20:46 #157

@Malxom

Lad være med at spille med armen under armen ;)

06-04-2010 20:48 #158

@Live

Det var da et idiotisk tidspunkt at gå i "ligeglad"-modus!

06-04-2010 20:49 #159

lol.. Skulle self have været med hovedet under armen, og at han spiller imod de gode med vilje i så fald han rent faktisk er god..

- X

06-04-2010 20:59 #160

Beklager jeg ikke er så aktiv som på dag 1 men er godt nok ved at blive forvirret og eftersom jeg ikke flytter min stemme ligemeget hvad så tror jeg bare jeg nøjes med at blive ved med at læse og prøve at forstå idag :) håber vi ses på dag 3

06-04-2010 21:03 #161

Svenskerliste, kl. 15:30

Aurvandil
CykelNille
Malxom

Men Malxom er også kommet med indlæg, hvor han delvist clearer sig. Spændende om han har overbevist mig om, at han faktisk er god, når jeg når til enden af tråden.


Jones, 15:33
Du har en post fra igår, du meget gerne må forklare.

Nævn den og jeg skal forklare, - dog ikke de to, som jeg har skrevet EOD ved 17:50 i dagens tråd


Malxom, 15:39
Så kan nok stadig ikke helt følge dig angående alt det med jon og i går.. Dog er jeg enig i at, hvis Holstt er god ville det være helt væk hvis alle ulvene var på ham i går - især fordi at Twajz ville være død i aften anyways så..


Øv, så hev irl-ting mig lige væk fra tråden en times tid.


Speedlæser resten af tråden, så jeg er oppe på beatet lidt i 21.00

06-04-2010 21:05 #163

Holstt er villa, I hørte det hos mig først

06-04-2010 21:05 #162

Malxom, 15:39
Så kan nok stadig ikke helt følge dig angående alt det med jon og i går.. Dog er jeg enig i at, hvis Holstt er god ville det være helt væk hvis alle ulvene var på ham i går - især fordi at Twajz ville være død i aften anyways så..

Her er Malxom danskeragtig!

06-04-2010 21:06 #164

hov, obv ikke først... men synes det stadig :D

06-04-2010 21:10 #165

Stonien er svensker, alle har sagt det.

læste lige lidt fra dag 1:

23.33 jeg går ikke i seng før om et par timer, toga

23.41 uenig, man kan ikke være uærlig med tømmermænd, så ikke sikkert han er god

23.48 toga - jeg gik ud fra at "ondt i maven" på en søndag var = tømmermænd obv. :)


og så er han ude af tråden

Kommer igen 16.56 med at han skal til vestjylland-århus

21.33 er han hjemme

21.47 stemmer han holstt- og vil gerne vide hvorfor han og twajzer hænger sammen. ldo, samme årsag som det var kl 23.48 :D

21.52 commenterer på malxom - giver malxom credit hvis stonien flipper ulv imo

Lynch Stonien

06-04-2010 21:12 #166

Well, der skete ikke så meget mere den første dag, derfor jeg ikke skrev mere i tråden, og igår skulle jeg faktisk hjem til Århus. Og jeg synes altså stadig den case med tømmermændene er tynd, og det ser du også når jeg flipper villa.

06-04-2010 21:13 #167

@Holstt

Du har forklaret dig. Det var ang din post Kl.10.40'ish ang eksplicit.

06-04-2010 21:17 #169

Oh well. Jeg kan lige forstille mig det

Spoiler hvad der skete igår aftes
Stonien og twajzer modtager en PM hvor de rander ulve.

Twajzer: omg omg omg omg omg vi er ulve, auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :P :P :D :) :>
Stonien; yeah det er nice
Twajzer; Jeg har forresten diarre fordi jeg har tømmermænd, men sig det ikke til nogen :O :P ^^ *-*
Stonien: Det skal jeg nok lade være med

5 min senere:
Stonien: Omg, jeg har busted dig i tråden
Twajzer; Det går nok :) >< :D


06-04-2010 21:17 #168

Malxom, 17:48
Ville egentlig gerne både have Toga og Stonien til at være ulve.. Men ved ikke rigtig om Toga ville være i stand til at lave de tplay i går i så fald..

Tror mere på ulvene som værende Toga, Aur og Cykel/Stonien..




Min ulveliste er nu blevet kortere:

Aurvandil
CykelNille

06-04-2010 21:18 #170

Sorry kunne ikke lade være :D

06-04-2010 21:20 #171

Hahahaha toga, epic. :D

Desværre er det ikke sandt :(

06-04-2010 21:25 #172

Jones, 18:10
@ Holstt

1. Det er et sjovt ordvalg, når der er en spiller med samme navn.

Ja, det var den post jeg henviste til, pudsigt du ikke siger noget til dit forsvar. Tanketorsk eller lignende...


No comments whatsoever … 8I

2.
Du fuckede mig op igår, da jeg med vilje skrev lynch Holstt
Det havde jeg ikke forventet af en så rutineret WW'er som dig.
Var det ikke temmelig tydeligt, at jeg IKKE ville stemme på dig igår?


Jo, da, og det var det, jeg gjorde opmærksom på, - altså at jeg havde forstået dig. 8)

06-04-2010 21:25 #173

Jeg har selv været på banen med at idioter samt folk med manglende fornemmelse for spillet bare skulle ud med et brag, men lige nu er vi 12 og 3, hvis vi gør det idag så bliver det 10 og 3 og med tanke på de specials som svenskerne har så er det s.. ikke for godt.

Der er da også et par jeg er fristet til at give et spark så de når at se Vardö inden de lander

Jeg har endnu ikke selv de naglefaste reads og har f.eks endnu ikke set den forbindelse mellem Twajzer og Stonien.

Til gengæld så har jeg bidt mærke i noget som Holstt skrev om Malxom, hvordan han er meget agresiv når han forsvare sig imod anklager om at være ond, det har jeg selv tænkt over før - men det er ikke noget jeg endnu mener kan bruges imod ham

Min egen stemme idag ender nok på Aurvandil - grundet hans underlige stemme på Holstt igår

Med hensyn til confirmed gode så tænk over hvor mange svenskere der ville få lov at være inaktive når en af deres egne er ved at ryge - jeg ved det så giver mig selv, cykelnille samt xiatah - denne terori er selvfølgelig skudt ned hvis Holstt er svensker


Lynch Aurvandil

06-04-2010 21:29 #174

Har lige hurtigt rullet igennem tråden.. Jeg har simpelthen ikke haft tid til andet end at skimte tråden et par gange.. Kan se Holstt er efter mig - jeg glæder mig til at læse argumenterne :D ..

Der kommer nok et indlæg om et kvarters tid, når jeg har læst færdig.

06-04-2010 21:31 #175

FC, du kan ikke give villaleans for at folk er inaktive selv på så vigtige tidspunkter - nogle gange er folk bare ikke til at få fat på.
Jeg havde et game på 2+2 med Jacob (begge ulve) hvor jeg var lidt i problemer, så jeg outede mig med hans rolle og claimede neutral. Han blev så modkilled pga. inaktivitet hvilket outede mig som ulv. Selv på dette super vigtige tidspunkt må man altså erkende at IRL nogle gange er vigtigere end ww. Sådan er det bare og man skal ikke lægge så meget i det

06-04-2010 21:32 #176

Heysa

Jeg er hjemme for en kort stund inden jeg smutter til CL bold hos nogle kammerater.

Jeg kan se at jeg stadig er under mistanke som ulv, uden dog at have fået nogle stemmer endnu.
Jeg håber heller ikke at disse stemmer kommer inden kl. 22, for jeg er selvfølgelig ikke ulv.
Svenskerhår klæder mig i øvrigt ikke ;-)

Jeg forstår slet ikke hvordan den mistanke er opstået.
Kan en forsinket stemme kl. 22 virkelig gøre det, når den endda var skudt afsted mod den person der viste sig som værende ulv?

Min egen gutfeeling siger mig at Fivecats er ulv.
Begrundelse følger senere.

Jeg forventer dog ikke at der kan samles opbakning omkring Fivecats, men da mange har Toganim på deres ulveliste, så vil jeg hellere stemme på ham,
selvom jeg personligt er i tvivl omkring hans person.
En stemme på på Stonie virker for letkøbt lige nu. Der er allerede for mange på ham.

Lynch Toganim

06-04-2010 21:35 #177

og så fik jeg vist skrevet for tidligt at der ikke var stemmer på mig :)

06-04-2010 21:37 #178

Toganim, 18:28
Jones, mit ego er større end thingymans - forskellen er bare at jeg har noget at have det i :D

Du glemmer Live i den ligning. Er da sikker på, at både du og Live, hvis en af jer var Jon, aldrig ville følge jeres eget håbløse Jon-forslag fra i går (for I står jo over os andre hvad intellekt angår) !!!!!!!

Næ, du og Live ville som Jon helt sikkert gemme jeres power til sidst i spillet (vi andre kan man bare ikke overlade Jonpoweren til).

Og som jeg sagde i går, er det betop, hvad Jon skal gøre.

06-04-2010 21:41 #180

Holstt forhelvede!

Lad nu være med at snakke om mulige gode powerroles, og hvem der muligvis er hvad!

Hvis du virkelig tror at en af dem, kunne være en special, hvorfor fanden har du så brug for at udpensle det for alle, bare fordi at du skal give lidt igen til de 2?

Virkelig uigennemtænkt.

06-04-2010 21:41 #179

Holstt som powerrole er jeg blevet ret ydmyg efter mit spil som lunatic :D

jeg ved ikke hvad jeg ville gøre som jon, det er altid forskellige briller man har på når man står som udeforstående og så i situationen. da jeg var lunatic prøvede jeg dog bevidst at skrive noget andet end det jeg mente var rigtigt på visse områder- simpelthen for IKKE at kunne blive koblet sammen med lunatic.. det gjorde jeg så heller ikke, så det lykkedes .D

06-04-2010 21:42 #181

Malxom, 18:54
Indlægget minder mig i stilen om en Malxonulvs indlæg, som jeg en gang tog for gode varer. Men den er svær den her så:

Ulve:
CykelNille
Aurvandil

Måskeulv:
Malxom

06-04-2010 21:43 #182

Jeg kan godt afsløre at jeg IKKE er Jon fra popstars

06-04-2010 21:45 #183

Points noted, sir.

8)~

06-04-2010 21:47 #184

Holstt, som jacob nævner bør du ikke gøre det medmindre der er et reelt grundlag bag imo. Jeg kan dog ikke se problemet i at køre på folk der MULIGVIS kan være powerroles såfremt man tror de er ulve (powerroles spiller oftest wolf-like fordi de er bange for at oute sig selv, præcis som ulvene)

06-04-2010 21:48 #185

I øvrigt peekede jeg Jones som god i nat...

Synes stadig vi skal have en wagon ud over Stonien.. Går udfra det ikke skal være mig??

Cykel er mit bedste bud, med mindre andet kommer på banen.. Toga ville være bedre, men i og med vi får en del info fra et evt. Stonien lynch synes jeg ikke han skal være den anden vogn..

Cykelb]

- X

06-04-2010 21:50 #186
Cykelnille for der ikke skal være nogen tvivl..

- X
06-04-2010 21:51 #187

@Toga

Hvad er dine reads på Jacob32?

06-04-2010 21:52 #188

Jacob er en god dreng

06-04-2010 21:53 #190

Holstt, hvad synes du om StonieN?

DarxoiX må gerne snart komme på banen. Jeg synes han havde en underlig start igår. Virkede meget "skolet", men jeg ser blot det som et tegn på han er en god spiller, med en hurtig forståelse for spillet.

06-04-2010 21:53 #189

Jeg kan lige nå sidste ord inden jeg smutter.
Hvis Cykelnille er anden wagon så dropper jeg Toganim og siger i stedet Lynch Cykelnille

Håber vi har en ulv i fælden når Champions League er slut :)

06-04-2010 21:58 #191

CykelNille, 20:29
Kan se Holstt er efter mig - jeg glæder mig til at læse argumenterne :D ..

Bare forsvar dig mod hvad jeg skriver om dig kl 18:03 (det er ikke særlig meget), så er jeg tilfreds. Vil meget gerne have dig af min svenskerliste, men det kræver lidt hjælp fra dig.

06-04-2010 22:00 #193

Min case på toganim må blive en anden dag, har ikke lige overskud til at gå igang nu. Sorry.

06-04-2010 22:00 #192

@toga

Point taken

Men jeg holder nu stadig fast i Aurvandil som et godt lynch idag

06-04-2010 22:05 #194

Jacob, 20:41
Holstt forhelvede!

Lad nu være med at snakke om mulige gode powerroles, og hvem der muligvis er hvad!

Hvis du virkelig tror at en af dem, kunne være en special, hvorfor fanden har du så brug for at udpensle det for alle, bare fordi at du skal give lidt igen til de 2?


Jacob, du er bare langt ude her! Jeg er overnevist om, at ingen af dem er Jon!!!!! Jeg havde en kæmpediskussion med de herrer Live og toganim i går, hvor de blev ved med at fremture om, at Jon skulle stå frem på dag 1. Nu fortæller jeg dem bare, at hvis de selv var Jon, så havde piben nok haft en en anden lyd. Hvis en af dem er Jon, så skulle de have holdt sig i skindet med den diskussion, - især mod mig, for de ved at jeg hænger fast som en irriterende burre, når de fremturer med deres ind imellem idiotiske ideer.
Når det er sagt, skal jeg være den første til at indrømme, at jeg selv er mand for mange idiotiske ideer, og så tager tæskene for det.

06-04-2010 22:09 #196

Jacob32, 20:53
Holstt, hvad synes du om StonieN?

P.t. absolut intet, da min koncentration har været om andre spillere. Men hvis du gider henvise mig til en post fra dagens eller gårsdagens tråd, hvor det pensles ud, hvorfor StonieN da helt sikkert bare er svensker, så skal jeg gerne læse den og kommentere. Og hvis udpenslingen er god, så sætter jeg gerne min stemme der.

06-04-2010 22:09 #195

Holstt, problemet er jo ikke at du siger vi er powerole, men lige så meget at vi ikke er. Vil de hunte jon kan de undlade os (givet de tror på dig)

06-04-2010 22:12 #197

@ Jones

Det er vildt fedt, at du altid prøver at få mig igang :) .. Med hensyn til, hvilke tanker jeg har gjort mig i løbet af dagen, så har jeg ikke gjort mig nogen. Jeg ved godt, det er superfesent, og jeg kan egentlig godt forstå, at der er folk der mistænker mig lige nu. Det ville jeg nok også selv gøre.

@ Holstt

"Hvis jeg har ret i min antagelse, om at CykelNille er en langsom svensker, så garderer Malxom (vi antager lige nu at han er ond) sig her, hvis det senere skulle vise sig at en lynchet Cykel er en svensker. Han kan sige: JEG pegede meget tidligt i spillet på Cykel."

Malxom har selv kommenteret på dette, men jeg synes lige, at jeg vil gøre det endnu mere klart. Hvorfor i alverden, skulle en ulv gøre sig opmærksom ved at stemme på en anden ulv, når der OVERHOVEDET ikke har været heat på ulv nr. 2? Det ville være så kampidiotisk spillet af Malxom. Det er alt for søgt og konspiratorisk.

Det er ulvet, at jeg skriver, at jeg vil komme med et analyserende indlæg senere, og så ikke følger op på det. Jeg er enig. Jeg kan desværre ikke sige andet, end at jeg ikke havde tid i dag. Det er for dårligt, og det beklager jeg.

@ Dem der mener jeg er ulv

Jeg vil godt lige gøre jer opmærksom på, at jeg ikke stemte i går. Hvis jeg var ulv, og jeg kunne se, at en af mine medulve stod til at blive lynchet, tror I så ikke jeg ville bruge min stemme, så det ikke blev ulven der blev lynched? I det mindste ville mine medulve da gøre mig opmærksom på det. Hvordan vil I forklare det?

Det eneste tilfælde jeg kan komme i tanke om er, hvis Holstt var den anden ulv, men hvorfor skulle han så bruge så meget energi på at få mig lynchet i dag?

Villa-liste:

Jones
Live

Jones spiller ligesom i de foregående spil, og jeg synes det giver ham point, at han er efter mig, for at få mig igang med spillet.

Live virker meget engageret og jeg synes generelt hans tone virker meget reel.

Svensker-liste

Aurvandil

"06-04-2010 15:50
Hey

Jeg ved godt at min kl. 22 stemme virker lusket, men gjorde dog noget lignende i sidste spil, og der var jeg som bekendt ikke ulv.

Som skrevet synes jeg at Twajzer virkede ulvet.
Det var en ren fornemmelse ud fra hans indlæg.
Jeg var dog til det sidste i tvivl om hvem der var bedst at få i galgen,
da Jon Dahl og Zlatan kortet jo også var i spil, og kunne gå hen og have reddet Twajzer.

Jeg er meget lidt online i dag.
Jeg går snart, kommer tilbage omkring kl. 20 men er væk igen langt inden deadline.

Så dem mener jeg skal godtgøre noget inden næste lynch, må gerne spytte deres spørgsmål ud inden kl. 20, hvis jeg skal have chancen for at forsvare mig selv. "

Det er godt nok det mest vattede forsvar, jeg nogensinde har set.

06-04-2010 22:14 #199

Holstt, følg nu med please.

Fair nok du ikke har koncentreret dig om det, men du må da have læst det.

Hurtig case på stonien:

Stonien vælger at oute at twajzer har tømmermænd (pudsigt nok er der ingen af os andre der ved det). Twajzer dør som ulv.

Derudover kan du læse mine kommentarer til stoniens uheldige dag 1 i min post 20.10

06-04-2010 22:14 #198

toganim, 21:09

Holstt, problemet er jo ikke at du siger vi er powerole, men lige så meget at vi ikke er. Vil de hunte jon kan de undlade os (givet de tror på dig)


Med de to sætninger kan jeg se, at jeg nu er på din danskerliste. 8)

En hvilken som helst kommentar (bortset fra "ingen kommentar") fra mig til præcis denne post, vil kun gavne svenskerne!

For første gang i dette spil bliver jeg rigtig i tvivl om, hvor du står, toganim.

06-04-2010 22:18 #200

CykelNille:
Det eneste tilfælde jeg kan komme i tanke om er, hvis Holstt var den anden ulv, men hvorfor skulle han så bruge så meget energi på at få mig lynchet i dag?

Der tager du fejl m.h.t. at ville lynche dig. Først når jeg når frem til at have læst den sidste post i denne tråd, kan jeg konkludere omkring, hvem der er hvad. Og det er jeg tæt på.

06-04-2010 22:20 #202

"Jeg vil godt lige gøre jer opmærksom på, at jeg ikke stemte i går. Hvis jeg var ulv, og jeg kunne se, at en af mine medulve stod til at blive lynchet, tror I så ikke jeg ville bruge min stemme, så det ikke blev ulven der blev lynched? I det mindste ville mine medulve da gøre mig opmærksom på det. Hvordan vil I forklare det? "

Du har selv sagt at du ikke vidste at vi startede igår, så det er nok også grunden til at du ikke stemte.. (eller var det en anden som skrev det?"

06-04-2010 22:20 #201

holstt, du kan også læse længere oppe at jeg har dig på min danskerliste- jeg kan ikke se hvorfor du virker så glad nu.

fordi du ikke var i tvivl før- mmh, klart. I er alle sammen nogle wankers med jeres "omg det var en test- jeg dummede mig overhovedet ikke" :D

hvis jeg var ulv havde jeg ikke nævnt eksplicit igår, så havde jeg holdt kæft og dræbt ham. Men han stank sguda langt væk af anti-village

06-04-2010 22:21 #204

Synes stadig din case er pænt tynd toga. Minder meget om sidste gang hvor jeg blev lynched pga. et uheldigt ordvalg, og denne gang ser det ud til at det sker pga. jeg går ud fra at "dårlig mave" er = tømmermænd, da det oftest er situationen for mig selv.

06-04-2010 22:21 #203

følger desværre mere med i barca og arsenal lige pt.

der skal nok komme mere, men jeg hader folk der bliver tøsefornærmede hver gang de får lidt heat, og eftersom malxom absolut er en mulig ulv holder jeg min stemme der.

jeg mener obv toga og holstt er mere likely ulve end malxom er, men de er tilgengæld også tusinde gange mere værdifulde som gode end han er, og jeg vil vide hvad stonien er før jeg stemmer på nogle af dem.

06-04-2010 22:22 #205

toganim:
Holstt, følg nu med please.

Du ved sgu da udmærket godt, at jeg følger med, men ville gerne have set reaktionen på min anmodning fra en anden end dig.
8)


Nå, men so far lyncher jeg aurvandil eller stonien. Jeg skal lige lave et vote count.

06-04-2010 22:25 #206

HAHA, "dårlig mave" = "tyndt" argument :D

fucking grinern

06-04-2010 22:27 #207

Stonien, du må sige det er et meget uheldigt sammentræf at twajzer flipper villa, og du har connected dig til ham med sådan en kommentar.
Hvis du kan lave en bedre case på nogen anden så stemmer jeg din vej. Problemet er bare at ingen cases er solide på nuværende tidspunkt, nogle er bare bedre end andre

holstt, jeg tager dine fælder og smadrer dem :D

06-04-2010 22:28 #208
[1] toganim stemmer på - stonieN
[0] Jacob32DEn stemmer på - stonieN
[4] Stonien stemmer på - malxom
[0] Jones stemmer på - StonieN
[2] cykelnille stemmer på -
[0] Holstt stemmer på -
[0] Xitaah stemmer på -
[0] robertoloda stemmer på - CykelNille
[0] Fivecats stemmer på - Aurvandil
[0] Live stemmer på -
[1] Malxom stemmer på - CykelNille
[0] Nightwolf stemmer på - stonieN
[1] Aurvandil stemmer på - toganim
[0] Darkxoix stemmer på -
[0] NoPokNoFun stemmer på -
06-04-2010 22:28 #209

villa points til holstt for at holde fast i de to åbenlyse vogne baseret udfra action i går og flere ulve point til malxom for at gå efter at sprede stemmerne tyndt ved at tage nye vogne ind.

ikke fordi cykelnille er et dårligt bud på en ulv, men fordi det er så sick ulvet igen for anden dag at stemme på folk der aldrig bliver lynchet.

og FUCK BARCELONA

06-04-2010 22:30 #211
CykelNille

@Toga

Du må godt uddybe hvorfor han er god. Umiddelbart ser jeg intet der taler for det.
06-04-2010 22:30 #210
Cykelnille, for at forsøge at redde min egen røv


og fuck Messi er god til det dersens fodbold.
06-04-2010 22:31 #212

Uanset, at nogle har to og andre en stemme, så skal vi have to vogne op at stå. CykelNille er p.t. en dårlig vogn. Derfor:


Lynch aurvandil

06-04-2010 22:32 #214

Okay, jeg satser på at den store gruppe har ret og går med dem.
Lynch Stonien
Jeg har prøvet at læse de fleste inputs, men som sagt er jeg forholdsvis ny så aner ikke lige hvad jeg skal sige til det hele.
;)

06-04-2010 22:32 #213

stonien har en ganske god pointe i at han ikke stemte i går.

hvad er casen for cykelnille som robertoloda og malxom er på ?

06-04-2010 22:35 #215

Jeg eeeelsker når de nye bare følger strømmen :)

06-04-2010 22:35 #216

Fantastisk du er i gang Cykel. Du har bare at komme op i gear.

Holstt

Ja, der var ingen grund til at gøre de andre opmærksom på det.

Jeg er out for i dag.

06-04-2010 22:36 #218

@StonieN

Du har ret. Det var ikke mig.

I er fuldstændig way off.. Er der nogen af jer, der kan fortælle, hvorfor jeg ikke prøvede at redde Twajzer i går, ved at afgive en stemme, hvis jeg er ulv?

Aurvandil

06-04-2010 22:36 #217

Btw, Dark er aktiv andetsteds på PN, vil gerne høre noget fra dig.

06-04-2010 22:37 #219

den her afsteming bliver jeg fucked

tog og holstt, kan vi blive enige om en enkelt spiller at lave et raid på ?

06-04-2010 22:38 #221

Stener lige tråden igennem.. brb

06-04-2010 22:38 #220

Hov. Troede Aurvandil var en vogn.

StonieN

06-04-2010 22:39 #222

Det er rigtig skidt for indbyggerne, hvis vi stemmer mig ud i dag!

06-04-2010 22:39 #223

[1] toganim stemmer på - stonieN
[0] Jacob32DEn stemmer på - stonieN
[4] Stonien stemmer på - CykelNille
[0] Jones stemmer på - StonieN
[4] CykelNille stemmer på - Aurvandil
[0] Holstt stemmer på - Aurvandil
[0] Xitaah stemmer på - CykelNille
[0] robertoloda stemmer på - CykelNille
[0] Fivecats stemmer på - Aurvandil
[0] Live stemmer på -
[0] Malxom stemmer på - CykelNille
[0] Nightwolf stemmer på - stonieN
[3] Aurvandil stemmer på - toganim
[0] Darkxoix stemmer på -
[0] NoPokNoFun stemmer på -

06-04-2010 22:39 #224

Jeg sætter obv. min stemme på den der har flest stemmer udover mig selv.

06-04-2010 22:39 #225

jeg =jo

Aurvandil

06-04-2010 22:40 #226

Cykel fordi du var afk måske.

dark er spottet som svensker, han prøver at lære dansk asap

06-04-2010 22:41 #228
Aurvandil
06-04-2010 22:41 #227

CykelNille er der noget du vil fortælle os?

i så fald er det ved at være op over

06-04-2010 22:42 #229

enten et raid på malxom eller aurvandil please.

06-04-2010 22:42 #230

@ toganim

Du har ikke særlig meget tillid til mit spil som ulv, kan jeg høre.

06-04-2010 22:42 #231

Live, hvem vil du raide?

giv mig en hurtig mini-case på en så. Jeg kan ikke se hvorfor aurvandil skulle være, men jeg har også haft fokus andetsteds. Ser ikke hans 22.00 stemme som værende et problem.

06-04-2010 22:42 #232

[1] toganim stemmer på - stonieN
[0] Jacob32DEn stemmer på - stonieN
[5] Stonien stemmer på - CykelNille
[0] Jones stemmer på - StonieN
[4] CykelNille stemmer på - StonieN
[0] Holstt stemmer på - Aurvandil
[0] Xitaah stemmer på - CykelNille
[0] robertoloda stemmer på - CykelNille
[0] Fivecats stemmer på - Aurvandil
[0] Live stemmer på - Aurvandil
[0] Malxom stemmer på - CykelNille
[0] Nightwolf stemmer på - stonieN
[3] Aurvandil stemmer på - toganim[0] Darkxoix stemmer på -
[0] NoPokNoFun stemmer på -

06-04-2010 22:43 #233

Keynotes på aurvandil så??

Malxom har jeg ikke det store problem med, om end jeg helst så stonien dingle

06-04-2010 22:44 #234

Jeg synes Aurvandil er et bedre bud en StonieN, og eftersom han nu også er en vogn, skifter jeg.

Aurvandil

06-04-2010 22:45 #236

Btw, NoPoksNoFuns stemme tæller vel ikke lige nu, da han skrev den i kursiv og ikke med fed..

06-04-2010 22:45 #237

[1] toganim stemmer på - stonieN
[0] Jacob32DEn stemmer på - stonieN
[4] Stonien stemmer på - Aurvandil
[0] Jones stemmer på - StonieN
[4] CykelNille stemmer på - Aurvandil
[0] Holstt stemmer på - Aurvandil
[0] Xitaah stemmer på - CykelNille
[0] robertoloda stemmer på - CykelNille
[0] Fivecats stemmer på - Aurvandil
[0] Live stemmer på - Aurvandil
[0] Malxom stemmer på - CykelNille
[0] Nightwolf stemmer på - stonieN
[5] Aurvandil stemmer på - toganim
[0] Darkxoix stemmer på -
[0] NoPokNoFun stemmer på -

06-04-2010 22:45 #235

@toganim

Jeg er meget uenig i at darkx er svensker. Efter at have læst dag 1

06-04-2010 22:46 #238

toga ryger stonien som god hænger du i morgen, det sammen med hans twajzer intro i går er de to bedste grunde til at nuppe ham.

jeg vil gerne have stonien afklaret så vi ved om du skal hænge

06-04-2010 22:47 #241

xitaah han er ikke i fare nu, så nvm. tror bare stonien ville få samtalen drejet væk.

jeg kan ikke se problemet med aruvandil, er det hans 22.00 stemme??

Stonien voter holst igår, det er da værre

06-04-2010 22:47 #240

Korrektion til 21:45

[1] toganim stemmer på - stonieN
[0] Jacob32DEn stemmer på - stonieN
[4] Stonien stemmer på - Aurvandil
[0] Jones stemmer på - StonieN
[3] CykelNille stemmer på - Aurvandil
[0] Holstt stemmer på - Aurvandil
[0] Xitaah stemmer på - CykelNille
[0] robertoloda stemmer på - CykelNille
[0] Fivecats stemmer på - Aurvandil
[0] Live stemmer på - Aurvandil
[0] Malxom stemmer på - CykelNille
[0] Nightwolf stemmer på - stonieN
[5] Aurvandil stemmer på - toganim
[0] Darkxoix stemmer på -
[0] NoPokNoFun stemmer på -

06-04-2010 22:47 #239

Live>> Cykel aldrig bliver lynchet.. ?? flot.. Han er så den vogn med flest stemmer ud over Stonien..

Stonien er den ene vogn, den anden vogn kan for min skyld også godt være Aur.. Efter Cykel er kommet på banen, har han haft nogle fine pointer, så jeg synes egentlig at Aur og Stonien lyder som de bedste vogne pt..

Lynch Aurvandil

- X

06-04-2010 22:50 #242

malxom, ja der kom så to mere stemmer på ham da jeg skrev det, ville være imponerende hvis du kan få ham lynchet, ud af det blå hoppede du jo også på ham i går.

toga er du med på et raid på toganim ?

06-04-2010 22:50 #244

haha, skulle jeg hænge imorgen hvis stonien flipper villa? så fortæl mig hvorfor at jeg skulle være med til at putte heat på stonien/twajzer. kan godt være jeg er dårlig som ulv, men at ofte twajzer og mig for at få stonien ville være dårlig matematik :D

06-04-2010 22:50 #243

Dark er aldrig svensker.. Med mindre han er blevet fint instrueret af ulvene... Hænger Toga i morgen som svensker, så kan vi revurdere Dark.. Pt ser jeg dog ingen grund til heat den vej...

Og lidt enig kan jeg da så åbenbart være med Live, da jeg egentlig også gerne vil se Stonien hænge, da det ville give info omkring Toga..

- X

06-04-2010 22:50 #245

[1] toganim stemmer på - stonieN
[0] Jacob32DEn stemmer på - stonieN
[4] Stonien stemmer på - Aurvandil[0] Jones stemmer på - StonieN
[2] CykelNille stemmer på - Aurvandil
[0] Holstt stemmer på - Aurvandil
[0] Xitaah stemmer på - CykelNille
[0] robertoloda stemmer på - CykelNille
[0] Fivecats stemmer på - Aurvandil
[0] Live stemmer på - Aurvandil
[0] Malxom stemmer på - Aurvandil
[0] Nightwolf stemmer på - stonieN
[6] Aurvandil stemmer på - toganim
[0] Darkxoix stemmer på -
[0] NoPokNoFun stemmer på -

06-04-2010 22:51 #246

@toganim

Er såmen heller ikke nervøs for det. Finder det bare tåbeligt hvis der skulle opstå en CFD på en jeg har som god lige nu :)

StonieN Så er wagons vist even igen.

06-04-2010 22:51 #247
Lynch Stonien

Balance ftw

- X
06-04-2010 22:52 #248

toga er IKKE med på et raid på toga :D

06-04-2010 22:53 #252

xitaah jeg ville aldrig lave cfd på dark. jeg tager dark EFTER stonien, som jeg nævnte igår. Hvis/når stonien flipper ulv så hiver vi dark. Hvis han flipper villa revurderer vi.

06-04-2010 22:53 #251

Malxom says auuuuu :-)

06-04-2010 22:53 #250

toga problemet er at jeg absolut ikke tror stonien er svensker, og at komme med den kommentar du gjorde på dag et imod twajzer er std for alle, både gode og onde.

vi står så med at du prøvede at få en ulv reddet for at få en indbygger lynchet når det ikke giver mening at lave en ekstra vogn.

06-04-2010 22:53 #249

@toga

det er pga. denne Aurvandil må gå idag

Aurvandil05-04-2010 21:55
Svært at nå at læse det hele, når jeg samtidig skal nå at stemme.

Vil egentlig helst stemme på Twajzer, da jeg synes han lugter mest af ulv hvis jeg skal vælge.
Men det er kun en fornemmelse, og vognene giver mest mening hvis jeg stemmer på Holstt.
Derudover er der vel også en mulighed for at Jon Dahl blander sig i aften, så derfor er vi ude i et coinflip lige meget hvad.

Så lynch Holstt


prøver at dække sig ind samtidig med at han stemmer på holstt

06-04-2010 22:54 #253

mahh lynch holstt

06-04-2010 22:54 #254

@5Cats

Helt enig!

06-04-2010 22:54 #255

Så meget gerne nogle der skiftede til Aurvandil meget snart.

06-04-2010 22:54 #256

Så vidt jeg kan se er det

StonieN: 6
Aurvandil: 4

06-04-2010 22:54 #257

[1] toganim stemmer på - stonieN
[0] Jacob32DEn stemmer på - stonieN
[6] Stonien stemmer på - Aurvandil
[0] Jones stemmer på - StonieN
[1] CykelNille stemmer på - Aurvandil
[0] Holstt stemmer på - Aurvandil
[0] Xitaah stemmer på - StonieN
[0] robertoloda stemmer på - CykelNille
[0] Fivecats stemmer på - Aurvandil
[0] Live stemmer på - Aurvandil
[0] Malxom stemmer på - StonieN
[0] Nightwolf stemmer på - stonieN
[5] Aurvandil stemmer på - toganim
[0] Darkxoix stemmer på -
[0] NoPokNoFun stemmer på -

06-04-2010 22:55 #260
Aurvandil

- X
06-04-2010 22:55 #259

Live, det giver mening at lave en 3 vogne når vi har de ekstra hemmelige votes- men lad os tage den imorgen. tvivler på vi dør til seerhunting.

jeg håber stonien flipper villa :D

FC, kan godt se pointen med aurvandil post, og den lugter... men jeg rykker som sagt ikke min stemme i aften

06-04-2010 22:55 #258

Jamen halløj Stonien.. Du svarede heller aldrig på hvorfor du blindt fulgte Live tidliger??.. Nu prøver du så igen med jeg skulle være ulv?..

Nogen forklaring denne gang?

- X

06-04-2010 22:56 #262

[1] toganim stemmer på - stonieN
[0] Jacob32DEn stemmer på - stonieN
[5] Stonien stemmer på - Aurvandil
[0] Jones stemmer på - StonieN
[1] CykelNille stemmer på - Aurvandil
[1] Holstt stemmer på - Aurvandil
[0] Xitaah stemmer på - StonieN
[0] robertoloda stemmer på - CykelNille
[0] Fivecats stemmer på - Aurvandil
[0] Live stemmer på - Holstt
[0] Malxom stemmer på - Aurvandil
[0] Nightwolf stemmer på - stonieN
[5] Aurvandil stemmer på - toganim
[0] Darkxoix stemmer på -
[0] NoPokNoFun stemmer på -

06-04-2010 22:56 #261

@Toganim

Er virkelig ikke glad for et stonien lynch.

Enten rammer vi rigtig godt, eller også har jeg på fornemmelsen, at vi rammer katastrofalt ringe.

Ingen yderligere begrundelse, dog kan jeg ikke lide hans indlæg 21:53.

Jeg bibeholder dog min stemme. Så må vi se hvor godt vi rammer.

06-04-2010 22:57 #263

Wp Live.. En god stemme der 4 min før tid...

- X

06-04-2010 22:57 #264
aurvandil hvis ingen er klar på holstt
06-04-2010 22:57 #265

LOL Live!

"villa points til holstt for at holde fast i de to åbenlyse vogne baseret udfra action i går og flere ulve point til malxom for at gå efter at sprede stemmerne tyndt ved at tage nye vogne ind."

Hvordan harmonerer det med at stemme Holstt nu?!?

06-04-2010 22:57 #266

@Live nu gør du det sku igen

vær nu med i spillet - det der hjælper i hvert fald ikke den danske lejr

06-04-2010 22:57 #267

Haha live, snak om pointless votes

Jeg caller night om 4 min (prøver at ramme 22:00 rent) da GM ikke er til stede

06-04-2010 22:58 #269

Ok, jeg er en idiot... Jeg har obviously undervurderet tidsmængden der skal bruges på dette spil.

Det betyder ikke at jeg fortryder tilmelding, det betyder blot jeg er det klogere nu, og skal nok sørge for at følge mere med i morgen.

Det er i hvert fald i alle tilfælde umuligt for mig at nå at læse det hele igennem, men jeg nåede den første halvdel, og har skimtet lidt af den sidste halvdel.

Jeg er stadig på ingen måde overbevist om at Toga skulle være renset, men jeg vælger at følge den jeg føler er mest confirmed som dansker, live.

06-04-2010 22:58 #268

Vi rammer aldrig katastrofalt ringe med stonien- var han powerrole havde han outet sig for et kvarter siden

06-04-2010 22:59 #270

[1] toganim stemmer på - stonieN
[0] Jacob32DEn stemmer på - stonieN
[5] Stonien stemmer på - Aurvandil
[0] Jones stemmer på - StonieN
[1] CykelNille stemmer på - Aurvandil
[0] Holstt stemmer på - Aurvandil
[0] Xitaah stemmer på - StonieN
[0] robertoloda stemmer på - CykelNille
[0] Fivecats stemmer på - Aurvandil
[0] Live stemmer på - Aurvandil
[0] Malxom stemmer på - Aurvandil
[0] Nightwolf stemmer på - stonieN
[6] Aurvandil stemmer på - toganim
[0] Darkxoix stemmer på -
[0] NoPokNoFun stemmer på -

06-04-2010 22:59 #271
Lynch aurvandil
06-04-2010 22:59 #272

jeg kan seriøst ikke bestemme mig, min gut feeling siger aurvandil er et bedre lynch end stonien.

og holstt må være ulv.

06-04-2010 23:00 #274
NAT

(redigeret uden tilladelse fra GM- jeg tager chancen. Beklager jeg fuckede tråden)
06-04-2010 23:00 #273

too bad if wrong.. Men en komplet manglende forsvaring af sig selv trods aktivitet i tråden, kan IMO ikke være et villa tegn..

StonieN

- X

06-04-2010 23:04 #275

(sorry jeg fuckede tråden med det lange "nat". Jeg redigerer når GM har set indlægget så det ikke tages som snyd.

07-04-2010 01:03 #276
Stonien er blevet lynchet, han var en dansker

Stonien:

Du er et sandt medlem af den danske VM-trup(indbygger)
Du vinder når alle svenskere er udryddet fra den danske trup.
07-04-2010 01:04 #277

Night actions senest 9.30

Stadig nat!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar