WW Vm i fodbold 2010 Dag 1

#1
Spillerliste:
toganim
Jacob32DEn
Stonien
Twajzer
Jones
cykelnille
Holstt
bad3xo
robertoloda
Fivecats
Live
Eksplicit
Malxom
Nightwolf
Aurvandil
Darkxoix
NoPokNoFun

Tider:

Nat vil falde kl. 22 hver aften med undtagelse af fredage og lørdage.
Stemmer der er indsendt kl. 21.59 tæller, stemmer der er indsendt kl. 22.00 tæller ikke.

Tråden vil blive åbnet omkring kl. 10 hver morgen, og natteaktioner skal dermed være sendt inden kl. 9.30 eller de vil blive randomized.

Grundlæggende regler:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=198039

Stadig nat, ingen posting!
05-04-2010 00:06 #2

1st

05-04-2010 00:08 #3

Det er sommeren 2010. Det danske fodboldlandshold er på vej til den 19. udgave af FIFA’s verdensmesterskaber i fodbold.

Grundet den seneste tids store præstationer af danske fodboldspillere verden over, er Danmark nu blandt de største favoritter til at hjemtage titlen, hele landet er spændte og truppen er klar til at gå hele vejen og bringe trofæet til dansk grund.

Hjemme i Danmark modtager DBU’s generalsekretær Jim Stjerne Hansen et anonymt telefonopkald, det er en af hans trofaste forbindelser der fortæller ham, at han har modtaget informationer om at svenskerne vil forsøge, at sabotere de danske vinderchancer. Svenskerne har infiltreret den danske trup og placeret 4 svenske spillere i truppen.

Danskerne sendte Sverige ud i VM-kulden og har tidligere vundet EM på svensk grund, svenskerne vil ikke se mere danske succes, så de er parate til at skade de Danske Spillere og overtage kontrollen over holdet.

Der bliver straks taget affære, det bliver besluttet at den mest mistænksomme spiller, hver aften skal sendes ud af truppen(lynches) og til en speciel dopingtest der skal afgøre, om det er en svensker der er blevet klonet til at ligne en dansk landsholdsspiller.

Heldigvis har truppen flere folk der kan være behjælpelige med, at afsløre svenskerne inden det er for sendt.

Der er 13 reelle danske medlemmer i truppen

Morten Olsen: Den rutinerede træner der kender sin spillertrup ud og ind. En seer der hver nat startende n0, kan peeke en spiller og finde ud af denne spillers sande identitet.

Søren Kaalund: Landsholdets læge. Kan hver nat beskytte en spiller fra at blive skadet af svenskerne. Kan ikke beskytte sig selv, og kan ikke beskytte samme spiller to nætter i træk

Jon Dahl Tomasson: Landsholdets anfører. Har meget at skulle have sagt i den Danske Spillertrup. Kan én gang i løbet af spillet vælge, at redde den person der står til at blive lynchet, og i stedet selv vælge hvem der skal lynches(hjemsendes). Bliver dette gjort samme dag som Zlatan Ibrahimovic(se nedenfor) bliver begge valg annulleret og personen med flest stemmer lynches. Kan seneste gøres når der er mindst 7 spillere tilbage i spillet

3 af de 10 normale spilleres stemme tæller for 2 de første 4 spilledage, disse spillere ved dog ikke selv, at deres stemme gælder for 2 og det vil heller ikke afsløres ved deres død.

Der er 10 normale spillere(vanilla indbyggere) og de har modtaget følgende PM:
”Du er et sandt medlem af den danske VM-trup(indbygger)
Du vinder når alle svenskere er udryddet fra den danske trup.”

Alle PM's er titled: WW-rolle

Følgende Svenskere har invaderet truppen:

Zlatan Ibrahimovic: Den største stjerne i truppen med meget indflydelse. Kan én gang i løbet af spillet vælge, at redde den person der står til at blive lynchet, i så fald bliver personen med næst flest stemmer lynchet. Bliver dette gjort samme dag som Jon Dahl Tomasson bliver begge valg annulleret, og personen med flest stemmer lynches. kan senest gøres når der er mindst 7 spillere tilbage i spillet.

Marcus Allbäck: Sveriges assistenttræner med meget erfaring og support fra dansk fodbold. Kan hver nat startende nat0, blokere en valgfri dansker fra, at bruge sine natteevner(ikke Jon Dahl)

Der er 2 øvrige svenske landsholdsspillere (vanilla ulve)

1 tilfældig af de svenske spilleres stemme, tæller for 2 de første 4 spilledage, denne spiller ved dog ikke selv, at hans stemme gælder for 2 og det vil heller ikke afsløres ved hans død.(Kan godt være en af power ulvene)

Alle spørgsmål ang opsætning, roller mv. skal stilles til mig. Dette gøres via PM eller over msn: [email protected]

Kun svenskere(ulve) har lov til at kommunikere uden for tråden!



05-04-2010 00:09 #4
Det er dag

Stonien får første advarsel for regelbrud, ny rekord tror jeg :)
05-04-2010 00:11 #5

Sry. Jeg er en donk.

05-04-2010 00:19 #6

Fantastisk gjort Stonien :)

Jeg kommer ikke til at være meget i tråden i nat, da min mave ikke er på toppen.. så er så småt smuttet i seng.. :P

men glæder mig allerede til at læse en hulens masse indlæg imorgen når jeg engang vågner :)

Dejligt at være igang igen :)

05-04-2010 00:22 #7

Jeg er så klar. Er der nogen at snakke med inden jeg går i seng?
Jeg kan allerede nu afsløre at jeg buster ALLE der skriver med usynlig skrift - det fucker mit spil

05-04-2010 00:33 #8

Jeg går ikke i seng før om et par timer, toga.

05-04-2010 00:34 #9
Er i tråden om en times tid eller to.
05-04-2010 00:38 #11

Holstt du er en mofo:) jeg kan ikke læse det nu da jeg er på Tlf.

Twajzer er god da gode folk har det med at være (for) ærlige da de ikke har noget at skjule. Enig/uenig?

05-04-2010 00:38 #10

WUHU endelig noget at lave inden Boss media donks kommer tilbage fra deres påskeferie på tirsdag og endelig får tid til at åbne min konto igen efter et Random security check... bah.

men syntes det er lidt unfair at vi har en mand der ikke kan score et mål hvis hans liv afhænger af det Jon Dahl og svenskerne har en (godt nok selvhøjtidelig) verdens stjerne i Zlatan.

også med Morten på bænken, bliver sgu en kamp op ad bakke :S

nå jeg smutter sgu i seng, glæder mig til at se hvad der er sket imorgen.

05-04-2010 00:41 #12

Uenig, man kan ikke være uærlig med tømmermænd, så ikke sikkert han er god.

05-04-2010 00:45 #13

Så er spørgsmålet hvornår han sagde til dig han havde tømmermænd :)

holstt, vil du bidrage med noget til dette spil eller bare drille mig? Regner med vi skal have vores traditionelle samtale i tråden senere i spillet

05-04-2010 00:46 #14

kan det betale sig at cleare 3 spillere som non specials ved at alle stemmer på personen under og for den sidste over sit navn.

det vil give 3 spillere hvis stemmer tæller for to, og de er non special, så gavner ikke de skide svenskere, ville faktisk være fint hvis de istedet for at hunte specials så sig tilfreds med at tage en dobbelt stemme ud.

og med det sagt, Lynch Holstt obv

05-04-2010 00:48 #15

Toga - jeg gik ud fra at "ondt i maven" på en søndag var = tømmermænd obv. :)

05-04-2010 00:50 #16

stonien og twajzer er obv svenskere, nice blowup imo

05-04-2010 00:51 #17

Live en af svenskernes tæller for 2. Som det plejer at være får man ikke votecount at vide efter eod. Ideen var god nok men det kan bare ikke gå her tror jeg.

05-04-2010 00:53 #18

toga at der så er en svensker i blandt, er vel egentlig bare et plus ?

05-04-2010 00:54 #19

forudsat der kommer votecounts selvfølgelig.

05-04-2010 01:01 #20

Hvorfor? Så har vi 4 mennesker hvoraf en af dem er ulv. Vi kan ikke lynche dem alle, og ulvene tager dem ikke. Så har de mindre at Seerhunte fra. Men hør gm ang votecount. Jeg er dog mest på at cleare ham der kan redde en fra lynch. Står 1 frem er ham god, står 2 frem er det 50/50. Gode odds imo. Evt redde en på lynch 1 og cleare sig selv

05-04-2010 01:08 #21

Turneringsdag. Skriver imorgen eller når jeg er bust.

05-04-2010 01:10 #22

nope, vi lader obv bare alle fire være i fred, vi har så morten olsen der kan kigge hvis han får lyst, men eftersom vi ved en af dem er ulv, og vores tre to votere er safe, betyder det at ulvene vil have umuligt ved at vinde på majority.

vi har otte stemmer hver gang der skal blive enige om hvem de vil stemme på, det vil så være denne gruppe der skal være samlingspunktet.

eneste minus er så at der er en ulv i blandt de fire, men imo en fair pris at betale for det.

05-04-2010 01:23 #23

Ja okay.
Upsides:
vi får 3/4 sikre gode
vi får 1/4 sikker ulv
ulven er måske power role
ulve får ikke majority

downsides:
ulvene har nu 3 fjernet 3 potentielle seers
da Olsen aldrig må kigge på en af de 4 bliver potentielle peeks risikerer dræbt/lynched før de bliver confirmed.

Ved ikke om jeg kan lide det, lad mig sove på det. Men tankegangen er ok.

Hvad siger du til at redde en på lynch1 for at få en confirmed?? Det er safe, og med de få powerroles er der imo Ingen grund til at vente. Vi kan også tvinge ulvene til at bruge deres hvilket betyder de ikke kan vente til senere.

05-04-2010 01:27 #24

Godnat sagde Marianne

05-04-2010 01:31 #25

Bust for i dag..

Mit liv lige nu går med at opdatere pnet.
(Y)

05-04-2010 02:05 #26

Jeg går på Lives ide indtil videre, så det må være:

Lynch bad3xo

----------------

Siden sidste spil på PN har nogle af jer spillet ww på 2+2. Noget nyt I har lært, som vi andre bør vide?

Jeg har ikke spillet denne variant med 2 stemmer til nogle ad spillerne. Er der nogle af jer, som har prøvet det før?

I sidste ww-spil her på PN var Jones en meget lovende newbie.


@Jones
Med din erfaring fra efterfølgende spil, - hvad mener du det vigtigste er, som de gode skal gøre her først i spillet? Og hvrodan synes du, at seer skal forholde sig?

05-04-2010 02:21 #27
Lynch Nightwolf

Bare...fordi :-)

Mvh.
Eksplicit
05-04-2010 05:32 #28

Efter 4 dejlige timers søvn er man oppe igen :)

Hmm kan godt se en fordel i at gøre som Live siger eftersom at sikre de 3 hvis stemme tæller for 2 men når vi gør dette risikere vi så ikke at smide Morten, Søren eller Jon ud på ren tilfælde?



05-04-2010 06:18 #29

Så er jeg i tråden.

Jeg siger lynch Thingy, ahem jeg jeg mener Nightwolf.

Jeg er ikke sikker på jeg forstår din ide helt Live? Men hvis det er et slags angleshoot for at cleare folk, så er jeg imod. Vi har taget den diskution før om hvorvidt det var ok eller ej, at udnytte rollernes finesse til at cleare folk på en unaturlig måde.

05-04-2010 07:11 #30

Jeg er lige kommet hjem fra arbejde, og regner med at sove det meste af dagen i morgen.. Kommer nok på engang først på aftenen..

05-04-2010 09:39 #31

For helvede hvis det ender med jeg bliver lynchet dag 1 pga folk jeg tror jeg er Thingy så bliver jeg godt nok skuffet :'(

05-04-2010 10:12 #32

Holstt, ekstrastemmer plejer at influere efter eod men slutresultatet vises ikke. Derfor tvivler jeg på lives ide. Det undrede mig egentligt meget han nævnte det da jeg troede at han vidste dette fra 2+2.

Lynch holstt fordi han ikke inkluderer sig selv i "de gode"

05-04-2010 10:23 #33

hmm jeg troede det her var et spil for at have noget sjov på forummet og for underholdning mellem poker sessions men skal da love for der er nogle der tager det MEGET seriøst :)

Eftersom toganim blot tilføjer endnu et minus ved lives ide vælger jeg at tage hans side og sige det er en dårlig ide og Lynch holstt da som toganim påpeger er den eneste der giver mening at stemme på pt

05-04-2010 11:13 #34

Selvfølgelig bliver tråden først lagt sent op, og da jeg bustede rekord tidligt i alle tours igår...

Jeg går på Lives ide indtil videre, så det må være:

Lynch bad3xo

----------------

Siden sidste spil på PN har nogle af jer spillet ww på 2+2. Noget nyt I har lært, som vi andre bør vide?

Jeg har ikke spillet denne variant med 2 stemmer til nogle ad spillerne. Er der nogle af jer, som har prøvet det før?

I sidste ww-spil her på PN var Jones en meget lovende newbie.


@Jones
Med din erfaring fra efterfølgende spil, - hvad mener du det vigtigste er, som de gode skal gøre her først i spillet? Og hvrodan synes du, at seer skal forholde sig?


Jeg spillede med på 2+2 og jeg vil sige at der ikke var noget skelsættende nyt.

Jeg kan ikke helt følge Lives idé?
Vejen til et succesfyldt VM er, i min verden, at forvirre ulvene så længe så muligt. Og det er der jo altid garanti for med dig og Live i samme spil.
Ulvene har ikke en seer, hvilket kan gøre deres seerhunting virkelig svært.

05-04-2010 11:41 #35

@live
Tjek lige toganims post 09:12 og forklar din ide med at stemme på personen efter eget navn på spillerlisten lidt klarere.


--------------

@toganim
Du sagde:
Holstt, ekstrastemmer plejer at influere efter eod men slutresultatet vises ikke. Derfor tvivler jeg på lives ide. Det undrede mig egentligt meget han nævnte det da jeg troede at han vidste dette fra 2+2.

Kan du ikke lige tjekke, om Live har deltaget i spil med ekstrastemmer på 2+2, for så er hans forslag jo vildledende og dermed lidt ulvet i kanten.

Indtil live har været på igen´, vælger jeg dog som tidligere at følge ham.


-------------------

@toga
Du sagde:
Lynch holstt fordi han ikke inkluderer sig selv i "de gode"

Fatter nul af den kommentar, men bortset fra sidste spil, hvor min første jeg-er-100%-god-post affødte en del kontroverser (!!) samt the usual lynch fra Live, så plejer jeg aldrig eksplicit at inkludere mig selv i de gode.

05-04-2010 11:50 #36

@toga
I øvrigt undrer det mig meget, at du kender til dette med "skjulte ekstrastemmer" til nogle spillere og slet ikke har nogle opbyggende kommentarer til dette omkring, hvordan man skal forholde sig til det.

Kan man f.eks. bruge metoden med to vogne alligevel?

Umiddelbart mener jeg godt, man kan bruge to vogne for at få noget info. Den vogn, der får flest stemmer (før endelig stemmeoptælling), vil jo statistisk set også være den, der lynches oftest efter "skjulte stemmer" er lagt til.


Toga, - hvad skal jeg mene om, at du hænger live lidt ud for at komme med en ide, men s du samtidig selv afholder dig fra at komme med opbyggende forslag?

05-04-2010 11:53 #37

toga, jeg vil langt hellere lynche twajzer eller stonien for indforstået at vide det var tømmermænd twajzer lider af

Nightwolf, der er altid chancen for at tage en god powerrole ud, især på dag 1.

og forstår ikke hvorfor folk tror nightwolf er thingy.

han havde valgt et piget navn eller noget der kan relateres til beachboys og han aner ikke hvad bos media er.

05-04-2010 11:58 #38

Holstt: som du selv sagde ligger jeg ikke rigtig arbejdet i disse spil mere, jeg læser indlæg og går blindt efter dem jeg finder mest ulvede, mit sidste spil var zelda hvor der var ekstra stemmer, mener ekstrastemmer kom på stemmesedlen andet ville ikke rigtig give mening, der var mange tætte stemmer, og på intet tidspunkt blev en med færre stemmer lynched, så er ret sikker på ekstra stemmer figurerer i tråden.

jeg vil som sådan ikke mene det er angleshooting på dag et at tage en komplet random afstemning der kan give 3/4 confirmed.

05-04-2010 12:02 #39

@ Live
Du kan finde tilmeldingstråden frem, umiddelbart kan jeg afsløre at det KAN være min skyld. =)

@ Cykel
Du var ret langt i spillet på 2+2 omend Malcom ikke var alt for nem at læse.
Kan du ikke give mig noget at arbejde med?

Malcom, jeg håber du spiller lige så godt som sidst.

05-04-2010 12:03 #40

Vender lige tilbage senere når jeg har mere tid, ville bare lige gøre opmærksom på min næse lugter svenskere på lang afstand, så i skal ikke føle jer sikre!!

05-04-2010 12:05 #41

@ Dark

Det er vel heller ikke svært, når de lugter af opkast og øl?!

Nice tema af GM..

05-04-2010 12:29 #42

Jeg er stadig med på Lives ide. Jeg synes ikke toganims indledende angreb på ideen er særlig overbevisende.


@Alle andre
Skal vi tage Lives ide?

Skal vi køre to vogne?

Skal vi hver især stemme ud fra mavefornemmelser?

Har I et alternativt forslag?

05-04-2010 12:47 #43

Bær over med mig, men jeg forstår ikke ideen?

Jeg stemmer på Cykel, og så ser vi om der kommer to stemmer på ham eller?

Kommer stemmerne ikke først på når deadline er nået?



Hvis vi gør det på den her måde, giver vi jo ulvene en fridag..?

05-04-2010 12:53 #44

jones, dag et er en fridag, chancen for vi lyncher en god er vel ca 80% at best, vi taber intet ved at tage en komplet random dag.


men obv kommer det an på om gm smider stemmerne op eller ej.

ideen med at smide sådan et forslag op er btw hovedsaligt for at se folks reaktioner, ikke så meget fordi selve ideen skal køres igennem.

05-04-2010 12:57 #45

Jones:
Kommer stemmerne ikke først på når deadline er nået?

Særdeles relevant. Den vender jeg lige med GM.

05-04-2010 12:59 #46

Det har du, som sædvanlig, ret i.
jeg er bare ualmindelig ked af jeg står over Cykel.

Jeg er fuldstændig klar over, at du ikke gør noget uden at kunne udlede info.

05-04-2010 13:00 #47

@Live
ideen med at smide sådan et forslag op er btw hovedsaligt for at se folks reaktioner, ikke så meget fordi selve ideen skal køres igennem.

Det skulle du sgu da ikke have sagt endnu. 8)

05-04-2010 13:40 #48

0 [0] toganim stemmer på - Holstt
0 [0] Jacob32DEn stemmer på - Nightwolf
0 [0] Stonien stemmer på -
0 [0] Twajzer stemmer på -
0 [0] Jones stemmer på -
0 [0] cykelnille stemmer på -
0 [3] Holstt stemmer på - bad3xo
0 [1] bad3xo stemmer på -
0 [0] robertoloda stemmer på -
0 [0] Fivecats stemmer på -
0 [0] Live stemmer på - Holstt
0 [0] Eksplicit stemmer på - Nightwolf
0 [0] Malxom stemmer på -
0 [2] Nightwolf stemmer på - Holstt
0 [0] Aurvandil stemmer på -
0 [0] Darkxoix stemmer på -
0 [0] NoPokNoFun stemmer på -

05-04-2010 13:44 #49
Spørgsmål:

Bliver antal stemmer på hver person inklusive dobbeltstemmer, afsløret efter lynch er overstået?

Svar:

Nej
05-04-2010 13:45 #50

Vågen :D

Og kan informere alle om at det ikke var tømmermænd :)

Bare en god gammeldags gang ondt i maven... ikke videre rart :P

nårh.. Men vil lige tage noget at æde, og håbe at det ikke medfører en kædereaktion :P

Efter det vil jeg lige læse op på de ideer der... for efter lige at have læst det hele hurtigt igennem fatter jeg hat :S



05-04-2010 14:40 #52

Holstt, kan godt forklare dig problemet med lives forslag men det bliver først når jeg er ved en comp.
Diskuter hellere fordele og ulemper ved at redde en i aften.

05-04-2010 14:40 #51

Obv. lynch Holstt

hvorfor?
fordi det er det eneste jeg lige pt. kan finde mening i ud fra hvad folk skriver, da jeg endnu ikke kender til spillet. =(

05-04-2010 15:31 #53

hmm, hopper lige fra holstt igen, han plejer sgu aldrig at blive et target.

unvote

05-04-2010 15:33 #54

Jeg griber gerne bolden (ha ha)

Jeg synes vi skal køre to vogne, som det har været kutyme i de fleste spil.
Hvis der er nogen, som har en anden måde at lynche folk på lytter jeg gerne.

Ny måde skal der argumenteres for. Hvis der bliver forslået en ny måde ser jeg gerne Live og Toga kommer med deres mening.

Nightwolf
05-04-2010 09:23
hmm jeg troede det her var et spil for at have noget sjov på forummet og for underholdning mellem poker sessions men skal da love for der er nogle der tager det MEGET seriøst :)


Her afliver jeg myten om, at Nighty er Thingy.
Thingy ved udmærket godt, at der ikke er noget der hedder seriøst på PN!
Efter Niclas er der kun saiøst.

Men ja, det bliver taget alvorligt af mange herinde. Det er jo en skærpelse af dine analytiske evner og dit read på dine modspillere.

05-04-2010 15:37 #55

obv skal der to vogne op.

personligt vil jeg have

stonien/twajzer vs holstt

stonien eller twajzer fordi de var først i tråden, og laver den kommentar med tømmermænd, ikke fordi det er skide solidt, men der kan fanges to ulve her, hvorfor de er gode at få op.

holstt fordi han laver den finte med ikke at inkludere sig selv i de gode.

på dag 1 synes jeg ovenstående er ganske solide grunde til at blive meldt op som vogn.

05-04-2010 15:45 #56

@toganim (og alle andre)
Nu var Lives forslag jo bare et testsignal, og med GMs svar 12:44 er ideen helt død.

Men måske kunne du respondere lidt på mine tanker omkring fordele og ulemper ved brugen af to vogne. Lige nu anser jeg det for en god ide.
I øvrigt bemærkelsesværdigt at ingen har kommenteret dette forslag overhovedet. Jeg mener, jeg kan da ikke fuldstændig være omgivet af svenskere, og alle danskere burde være interesserede i at diskutere, hvad vi skal gøre.

Uargumenterende nonsensindlæg hjælper kun svenskerne, - med mindre der kan lokkes en svensker frem selvfølgelig.

Bedste bud på svenskerindlæg indtil videre er Nightwolfs medløberi 09:23 - meget ulvet bare at hoppe på andres lynchvogn så tidligt på dagen.
Så da Live-ideen nu er død, er mit bedste hunch p.t.

Lynch Nightwolf



----------------
@toganim (kommentarer fra andre er ønskelige)
Det der med fordele og ulemper ved at redde en i aften ... ... ... tja, hvorfor redde en anden allerede på første aften. Det forekommer langt ude, men giv mig en situation, hvor dette ville være på sin plads.


-----------
Jeg må dog sige, at det jeg mindst bryder mig om er, at svenskerne kan redde en spiller fra lynch én gang i spillet. Det er en kæmpekæmpekæmpe fordel. Det skaber faktisk en total usmagelig fordel til svenskerne (Ibrahim), da de i modsætning til danskerne (Jon) kender eget hold. . Man skulle næsten tro, at GUD holder med svenskerne, nå, nej, det er jo os, der skal til VM!!!

05-04-2010 15:46 #57

Så melder jeg mig ind i tråden.
Jeg er aldrig supergod til at spotte ulve så tidligt i spillet.

Jeg bider dog mærke i en Twajzer sætning:

nårh.. Men vil lige tage noget at æde, og håbe at det ikke medfører en kædereaktion :P


Alle ved at dyr ÆDER og mennesker SPISER. Uuuuuuuuulv ;-)

05-04-2010 15:49 #59

@Live & Jones

Tak for respons. Jeg er klart med på to vogne.

Sæt gerne mig på den ene, hvis I synes, at min ageren i tråden berettiger til det.

Mit bud på en vogn er Nightwolf, men jeg vil ikke være stædig omkring dette.

05-04-2010 15:49 #58

holstt, det giver så en anden fordel ved togas argument for vi redder vores lynch i aften.

vi fjerner den fordel de har, netop fordi vi ved jon har brugt hans save, så hvis endnu en bliver reddet ved vi han er ulv.

05-04-2010 15:53 #60

Hvor spotter I, at Holst ikke inkluderer sig selv?

05-04-2010 15:56 #61

Jones

"
Med din erfaring fra efterfølgende spil, - hvad mener du det vigtigste er, som de gode skal gøre her først i spillet? Og hvrodan synes du, at seer skal forholde sig?
"

der er to ting galt i denne sætning.

1: han siger de gode
2: han spørger indtil hvordan seeren skal forholde sig.

mange nyes spillere laver nr 2 hvis de selv er seer, holstt gør ikke, og alene det at han spørger indtil den vigtigste gode powerrole er semi wolfish.

05-04-2010 15:58 #62

Never mind, fandt det.

Kiggede efter en god/ond-liste.

Det er ikke nok til, at jeg kan stemme Holsst. Det vil være et kæmpe minus, at miste ham så tidligt i spillet, da han helt sikkert er god for nogle meninger, der kan skabe debat.

uden debat--ingen indlæg--ingen information--ingen reads.


@ Holsst (toga)

Jeg kan ikke komme på et scenarie på D1, hvor det er +EV at redde personen der står til lynch.
Så skal det være fordi Jon Dahl, har et 100% read på hvem der er Morten O, og han er på vej ud af spillet...?

05-04-2010 16:00 #63

@live
Togas argument er, at vi ved at redde en i aften får en confirmed.

Ha-ha, hvad Fanden skal vi bruge det til?

Hvis svenskerne undlader at bruge deres save i aften og Jon bruger sit, så er danskerne sgu da bare endnu mere på røven jævnfør sidste afsnit i mit forrige indlæg. Hvis jeg er Jon, så bliver der ikke reddet nogen i aften. Af spiltekniske årsager vil jeg ikke komme nærmere ind på dette, men er sikker på, at Jon har så meget omløb i hovedet, at han nok selv skal finde det rette tidspunkt at bruge sin magt på.




vi fjerner den fordel de har, netop fordi vi ved jon har brugt hans save, så hvis endnu en bliver reddet ved vi han er ulv.

Hold nu op med det pjat!
Vi får jo ikke at vide, om Jon eller Ibrahim har udøvet deres magt! Læg dertil at vi heller ikke for dobbeltstemmer oplyst jf. GM kl. 12:44



To vogne tak! Lad dem rulle!

05-04-2010 16:04 #64

Hvor mange helt nye er med?

Jeg får det til 3'ish..

Så er det vel med relevant at lagt noget inspiration op til seer.
Desuden kan Holsst stille lige nøjagtig det spørgsmål for at en newbie ikke skal køre det, og oute sig selv.

At han spørger mig, er vel være af flere årsager.

1: jeg var seer i sidste spil (BB)
2 jeg var newbie i sidste spil
3 Thingy lagde en masse rigtig gode råd og en masse inspiration ud til mig.

Men Toga, Live og Jacob er væsentlig mere erfarne end mig.

05-04-2010 16:13 #65

Jones

Jeg er ny, er nopoknofun vist også jævnfør hans indlæg.

Nightwolf virker undercover 8)

05-04-2010 16:17 #66

@Jones
M.h.t. toganim, Live og mig selv handler det om, at vi nødigt vil tages i røven af hinanden, men vi vil for alt i verden undgå at lynche hinanden, hvis vi er gode.

Derfor vil vi være meget skarpe overfor hinanden ved de mindste udsving. Mine spørgsmål til dig, handlede i høj grad om at se, hvad du svarede. Det var et test-spørgsmål.

8)


-----------

Mit modspørgsmål til toganim (hvis jeg anså ham for mulig ond, men det gør jeg slet ikke p.t.t) ville være:

Toganim, du antyder, at jeg er svensker, når jeg spørger Jones:
Med din erfaring fra efterfølgende spil, - hvad mener du det vigtigste er, som de gode skal gøre her først i spillet?

Toganim, hvis jeg var dansker, hvordan ville spørgsmålet da have lydt??????


Hvis toganim nu svarede, at jeg skulle have skiftet "de gode " ud med "vi", så ville det være lidt skidt, for dermed havde jeg mistet et vigtigt selve test-element i spørgsmålet, som kunne få dig på glatis, når du svarede.



05-04-2010 16:18 #67

Jeg fatter ikke lige Lives idé lige nu. Jeg læste den i morges, og jeg fattede absolut minus. Jeg må hellere lige læse den igen.

Umiddelbart kan jeg ikke se nogen problemer i at køre med vogne igen. Grunden til, at vogne er smart, er jo at man kan prøve at se et mønster i hvem der bliver stemt på, og eftersom der ikke er nogen af os der ved hvem der har to stemmer, så ændrer det jo ikke noget.

Lives argumenter mod Holstt, synes jeg virker papirstynde, og det samme gør argumentet mod Nightwolf. Han er helt ny i spillet, så det er naturligt at følge andre, da man først lige skal ind i det.

@ Jones
@ Cykel
Du var ret langt i spillet på 2+2 omend Malcom ikke var alt for nem at læse.
Kan du ikke give mig noget at arbejde med?


Det forstår jeg slet ikke. Skal jeg sige noget om Malxom, eller hvad vil du have at arbejde med? :D

"Det har du, som sædvanlig, ret i.
jeg er bare ualmindelig ked af jeg står over Cykel."

lol :D

@ De nye

Det er rigtig smart at lave et dokument, hvor I skriver jeres reads og kommentarer til hver enkelte spiller. Man kan også skrive enkelte indlæg som man mener fortæller noget om deres roller. Grunden er, at når man kommer til D4 fx, så er det virkelig ikke sjovt, at skulle til at læse 4 dages tråde igennem, for at skrive noget om en anden spiller :)

05-04-2010 16:20 #68

@ Live

Godt spottet, at Holstt begynder at snakke om seeren, og hvordan den skal forholde sig. Det havde jeg slet ikke bemærket. Det synes jeg, giver en del ulvepoint til Holstt.

05-04-2010 16:21 #69

Gode råd til seer er på vej - jeg skal lige copy/paste.

05-04-2010 16:22 #70

@Cykelnille

Du burde bare vide, at jeg ALTID er seerhjælpsom. Gentager: ALTID!

05-04-2010 16:25 #71

SEERTIPS 1:
(Citat fra toganim i et spil, hvor han var god)

Inaktive:
Inaktive bør IKKE lynches/lunatic på første aften. Dette skyldes at de ikke har haft mulighed for at oute sig som speciel hvilket må være et minimumt krav at alle har ret til. Dog bør folk være så aktive som muligt for at sikre et bedst muligt spil.

Fake-peeking:
For at give seer en bedst mulig chance for at lægge peeks så bør alle lægge peeks i tråden. Dette sker ved at skrive: Hvis jeg var seer peekde jeg xxxxx som god/ond. Disse peeks bør lægges så sent på dagen som muligt således at man har fået et godt read på folk. Det er en fordel at fakepeeke dem man reelt mener er gode.

Seer:
Eftersom langt de fleste fake-peeking er at folk peeker gode, så kan seer have svært ved at lægge peeks om onde. Jeg forslår derfor at seer, for at overleve længere, vælger at peeke folk de tror er gode.
Derudover bør seer bestræbe sig på at peeke folk som det må formodes at overleve længe. Jeg vil vove at påstå at peeks på f.eks. Thingyman og Twajzer er dårlige at peeke da de ofte dør hurtigt.

05-04-2010 16:27 #72

SEERTIPS 2:
(From His Masters Voice, Sir Thingyman)

Overordnede råd til nybegyndere

Werewolf er et spil, hvor majoritetens manglende information (indbyggerne) kæmper imod minoritetens perfekte information (ulvene). Spillet kan være meget overvældende for nye folk, men det handler bare om at nyde det og kaste sig selv ud i det fra start af.

Det handler i bund og grund for indbyggerne om bare at være så aktive og åbne som muligt, da man herved får mere information på bordet, som man kan vurdere personen ud fra. Det er fuldstændig ligegyldigt om ens tanker måske er latterlige, da det oftest er de mest skøre idéer og perspektiver på spillet, som er med til at cleare indbyggere. Hvis man har formået at gøre sig selv til en tydelig indbygger, så har man allerede der gjort en rigtig stor del af sit arbejde, da vi nu har en mindre person at bekymre os om; hvis alle indbyggere kunne gøre dette, så ville ulvene aldrig vinde.

I et spil med en konverteringsmekanisme er konsistent aktivitet endnu mere vigtig end sædvanligt. Vi kan ikke cleare folk ud fra de første par dage alene længere – man skal helst gentagne gange bevise sig selv.



Hvordan fanger man ulve?

Der er rigtig mange metoder, men jeg vil opremse nogle af de mest anvendte strategier.

- Toneaflæsning: man forsøger at aflæse personers tone i deres indlæg for at se om den virker troværdig og indbyggeragtig (”ville en ulv skrive dette?”). Ulvene har ikke samme mentalitet og indgangsvinkel til spillet som indbyggerne og dette vil ofte skinne igennem i deres indlæg ved nærmere eftersyn. Dog benyttes denne metode oftest bedre til at cleare indbyggere end til at fange ulve; det er nemmere at sige ud fra folks indlæg, at de aldrig skrives af en ulv, end det er at konkludere, at en persons indlæg altid skrives af en ulv.
- Dataanalyse: dette er den mere ”objektive” metode, hvorpå man kan fange ulve / cleare indbyggere. Her tænkes der hovedsageligt på wagon analyse, hvilket jeg har forklaret i et nedenstående afsnit.
- Spew analyse: her går man ind og gennemlæser en død ulvs indlæg med henblik på at se, om nogle folk kan cleares eller inkrimineres ud fra tidligere interaktioner med ulven.
- Sammenligning / vurdering af reads: en anden metode er simpelthen at vurdere om en persons reads er uddybede i en overbevisende grad og om man kan se en indbyggers tankeproces bag de pågældende reads. Virker personens reads troværdige?
- Vurdering af indsats / aktivitet: ulvene er traditionelt ret ringe på Pokernet, hvorfor aktivitet simpelthen er blevet til et ulve tell, så vær mistænksomme over for folk, som over en længere periode ikke rigtig virker engageret i spillet. Herudover skal man selvfølgelig også overveje personens indsatsniveau – aktivitet er ligegyldigt, hvis man ikke faktisk er behjælpelig, når man skriver i tråden.



Wagon theory

En særdeles anvendt metode til at spotte ulve er at begrænse afstemningen til at have to konkurrerende wagons (stemmemodtagere) hver dag, således man senere hen kan foretage en analyse af wagons og uddele indbygger- og ulvepoint ud fra folks stemmemønstre.
Dette fungerer naturligvis allerbedst, når wagons fra bestemte dage er blevet resolvet, hvormed der altså menes, at man kender begge wagons’ roller (dvs. at de er døde, peeket eller fremstår som meget tydelige indbyggere), da man skal være forsigtig med at give indbyggerpoint til folk, som muligvis blot har valgt den ene ulv frem for den anden. Husk desuden altid at kommentere på stemmerækkefølge (folk får selvfølgelig ikke indbyggerpoint for overflødige stemmer fx) og folks begrundelser og tone, når du analyserer wagons.

For at få det optimale ud af hver dag, så skal man altså bruge dagtimerne på at diskutere løs og stemme i retning af sine bedste mistænkte og fremlægge sine argumenter for, hvorfor netop disse er sandsynlige ulve. 1-2 timer før deadline skal man så konsolidere sig på to wagons (typisk dem med flest stemmer på dette tidspunkt), således alle tvinges til at tage en betydningsfuld beslutning (helst med en begrundelse), mens det samtidigt besværliggør spillet for ulvene, som ikke længere med nemhed kan manipulere afstemningen med et par stemmer.
Ligeledes er det dårligt kun at have en klart førende wagon (medmindre det er en seer peeket ulv, men selv i dette tilfælde er bedst at have en klart defineret alternativ wagon, hvis nu denne ulv på en eller anden måde kan undslippe lynch), da dette for det første som regel er tegn på at ulvene er tilfredse med begivenhederne, hvorudover man absolut minimerer den potentielle information, som man kan bruge på et senere tidspunkt. Nogle folk kan man have svært ved at læse på tonen i deres indlæg alene, hvorfor wagon theory bliver et vigtigt middel i forsøget på enten at cleare eller mistænkeliggøre dem.

Der er intet behov for at have sin stemme på en bestemt person som den eneste for at markere sin mistanke til denne, når du i stedet bare kan placere personen på din ulveliste; lad vær med at være stædig!

Det skal dog siges, at man nogle gange kan være nødt til at reevaluere wagons tæt på deadline, hvis en person claimer eller hvis en (måske begge) af personerne lige pludselig lyder meget indbyggeragtige, hvorefter man så må udføre en såkaldt CFD (chinese fire drill), hvor man hurtigt kollektivt får samlet en masse stemmer på en helt ny person. Det er altså ekstremt vigtigt at være til stede i tidsrummet 21-22 hver dag.

Det er ikke noget krav for os at lynche modkandidaten til en indbygger den næste dag - overhovedet ikke! Dette ændrer dog ikke på, at man senere i spillet har konkret information at arbejde ud fra, når man kender flere og flere folks roller. Det kan evt. også være interessant senere at notere sig, hvor mange indbyggere / ulve der var på bestemte wagons, og hvornår de hoppede på, og hvorledes dette øger chancerne for, at disse wagons er indbyggere/ulve.



Outing af sig selv / claiming

Som normal god er ens mål at tiltrække et nattekill på sig selv for at vores specials kan holde sig i live. Hvorfor eliminere sig selv som potentielt mål for ulvene? Derfor frabeder jeg mig venligst, at samme scenarie opstår som i tidligere spil, hvor folk har haft en opgivende attitude og sagt "det er okay, jeg er ikke speciel, bare lynch mig, hvis det er absolut nødvendigt", så snart de har modtaget bare nogle få stemmer. Der er også mange andre eksempler på folk, som har gjort det pinagtigt tydeligt, at de ikke kan være specials, men jeg håber, at I har forstået pointen.

Ellers vil jeg bare pointere hvor vigtigt det er, at folk claimer sin rolle, hvis de er specials og der ikke længere hersker tvivl om, at de står til at dø. Det må aldrig ske, at vi lyncher en seer el.lign., når de bare kan offentliggøre deres rolle for tråden og derved midlertidigt cleare sig selv. Hermed får denne person lov til at bruge sine evner en enkelt nat mere, mens vi undgår at lynche en god med sikkerhed.



At lynche inaktive dag 1

Der må under ingen omstændigheder ske det samme som i sidste spil, hvor folk lynchede en person, som intet havde skrevet, på dag 1. Dette er fuldstændigt håbløst af 3 årsager:

1) Når man beslutter sig for at lynche en inaktiv, så er det relativt nemt for ulvene at manipulere afstemningen i den retning, som de ønsker, da der som regel ikke er noget godt argument for, hvorfor den ene inaktiv er et bedre eller dårligere valg end den anden, hvorfor det stort set altid bliver indbyggeren, som lynches.
2) Den inaktive person får ikke lov til at claime i tilfælde af, at han er special, hvilket er et gigantisk tab for de gode, som altid bør kunne undgås.
3) Selv hvis det på mirakuløst lykkes landsbyen at lynche en inaktiv ulv, så får man ikke optimal information ud af lynchet, da ulven ikke har nogle indlæg, som man kan analysere.

05-04-2010 16:29 #73

@ Holstt

Jeg vil nu stadig påstå, at det ikke er særlig hjælpsomt for landsholdet, at der bliver diskuteret hvordan seer skal opføre sig.

05-04-2010 16:29 #74

SEERTIPS 3
(Sir Thingyman til flyfly i et tidligere spil)

Jeg er også imod, at vi skriver "hvis jeg er seer, så ...". Jeg mener dog stadig, at vi skal efterlade fake peeks, dog bare i skjult form. Faktisk bliver jeg direkte gal, hvis alle ikke gør dette - det er helt utroligt, at vi stadig kan diskutere dette.

Når du skriver, at seers skal sørge for, at vi utvetydigt skal se, hvem de har peeket, så betyder det jo, at de efterlader deres peeks. Hvis det kun er dem, som efterlader peeks, så gøres seer hunting jo ret nemt for ulvene.

Alle skal sådan set bare lade som om, at de er seer og at de har peeket deres bedste reads, og at de nu står med den opgave at skjule deres peeks så godt som muligt. Tro mig når jeg siger, at ulvene ud fra min erfarning næppe har tænkt sig grundigt at gennemlæse tråden for at finde ud af, hvad alle folks potentielle peeks er.

Og ja, der er måske nogle, som kommer til at eliminere sig selv som seers, men sådan er det jo bare. Jeg foretrækker lav varians frem for høj varians, og jeg finder det det uacceptabelt, hvis seers dør uden at have efterladt peeks i håb om, at det kunne have ladt dem leve længere.

I glemmer også den store fordel der er ved, at en person dræbes af ulvene med korrekte fake peeks. Hvis I kan gennemlæse mine posts og tydeligt se, at mine peeks er person A = god og person B = god, så er der som regel en god sandsynlighed for, at disse personer faktisk er gode, da man må formode ulvene har seer huntet (og hvis de ikke har, jamen så hurra for dem; fremragende gået!). Jeg tror, at dette var tilfældet med Twajzer i sidste spil - han havde vistnok 5/5 korrekte fake peeks eller noget, men dette blev der slet ikke kigget på efter hans død, selvom det på det tidspunkt var ret tydeligt, at han ikke ville være blevet dræbt, hvis nogle af hans peeks var ukorrekte i og med at BEGGE seers stadig var i live.

05-04-2010 16:31 #75

@CykelNille

Her er vi så uenige, og jeg håber, at de tre seertips kan være hjælpsomme især overfor en newbie seer, men selv erfarne spillere tager ikke skade af at læse tipsene endnu engang, hvis de er blevet seer.

05-04-2010 16:34 #76

Det klogeste i alle ovenstående tips er følgende, som ikke bare er henvendt til seer, men til ALLE gode:

Jeg er også imod, at vi skriver "hvis jeg er seer, så ...". Jeg mener dog stadig, at vi skal efterlade fake peeks, dog bare i skjult form. Faktisk bliver jeg direkte gal, hvis alle ikke gør dette - det er helt utroligt, at vi stadig kan diskutere dette.

05-04-2010 16:35 #77

Undskyld jeg kom til at skrive med fed.

Det indbringer mig helt klart en advarsel. 8(

Ville have skrevet det med kursiv, men må jo ikke rette.

Shit, - jeg står af et par timer og køler ned.

05-04-2010 16:36 #78

@ Holstt

Jeg er enig med dig i, at indlæg som dem du lige har skrevet/copy pastet, er gode! Men jeg mener, at det kun kan være en fordel for svenskerne, hvis flere spillere sidder og fortæller om, hvordan de synes seer skal spille sit spil. På den måde kan svenskerne udelukke nogen og få mistanke til andre.

05-04-2010 16:38 #79

@ Holst

det kan godt være du syntes det er ulve-agtig (kaldte du det vidst) "bare" at hoppe med på vognen men for at være helt ærligt så er det dig og Live har gang i meget kompliceret for en newbie til dette spil som mig, har meget svært ved at finde rundt i noget som helst efterhånden men gør mit bedste forsøg for at følge med...

Jeg synes så at Holst score mange ulve points lige i øjeblikket eller er det bare mig?

1. Lives spotning a han skriver "de gode" og han snakker om Seer's opførsel hvilket vel er noget information som kan være meget værdigfulde til svenskerne?

2. han vender med det samme sin stemme mod personen der har 2nd flest stemmer nemlig mig, er det kun mig der synes det er mistænksom?

Jeg står stadig fast på Lynch Holstt

05-04-2010 16:44 #80

Enig med Holstt. Fake peeks er pissevigtige, og det burde give mange ulvepoints til de folk der ikke gør det!

Til de nye: Fake peeks er vigtige, da vi så kan se hvem seeren har peeket, hvis/når han dør. Grunden til, at vi allesammen skal gøre det, er for at seeren kan gemme sig i mængden.

Et peek SKAL være utvetydigt. Eksempel: Holstt virker meget forvirrende, og er generelt ikke særlig konstruktiv i sine indlæg. Det virker meget ulvet, derfor er jeg sikker på, Holstt er en ulv.

05-04-2010 16:47 #81

@ Cykel

nej, det var ikke lige om malcom, men mere generelt på nogle ad de indlæg der er kommet indtil nu.

Jeg er glad for at Holsst har lagt lidt ud.

05-04-2010 16:50 #82

Jeg smutter snart ud af døren, men er tilbage inden kl. 21

Jeg håber dog at der bliver enighed om to vogne.
Da jeg ikke selv er for skarp til at observere ulve så tidligt, så læser jeg med interesse hvad I andre har at skrive.

Er lidt i tvivl hvad jeg skal mene om Nighwolfs person.
Jeg formoder det blot er Thingy i forklædning?
Det vil være rart nok at vide, så jeg ved hvordan jeg skal læse hans indlæg..

05-04-2010 16:51 #83

@ Cykel
Du skal ikke tage fejl af det level der er i at snakke om at man snakker om, hvordan en special skal spille.
(i sidste spil var toga et fremragende eksempel på dette).
Lige indtil han tog billetten

05-04-2010 16:52 #84

synes klart holstt har flest ulve point so far, men han er aldrig ulv i dette spot, hvilket irritere mig grusomt.

hans måde at reagere på heat er ikke som hans vanlige ulvespil.

05-04-2010 17:25 #85

@ aurvandil

der er flere efterhånde der har bekræftet at jeg ikke er thingy!

@ Live

da du jo åbenlyst har meget erfaring med dette spil og det samme med Holst, så spiller i vel ikke på samme måde hver gang? grunden til jeg spørg er at din argumentation for at Holst ikke er ulv er at "hans måde at reagere på heat er ikke som hans vanlige ulvespil." enhver pokerspiller variere vel sit spil?

05-04-2010 17:32 #86

På vej hjem nu- skimmede tråden på Tlf. Et par hurtige:

holstt, hvorfor spiller du så mærkeligt? Har du ikke været ulv før?
Live: giv gerne dine 2 seneste spil på 2+2 hvor du var hhv god og ond.
Ang save skal jeg prøve at forklare senere
ang seertips etc skal jeg nok kommentere lidt mere.
Vedr stemmer og vogne så er 2 fint nok. Random votes er til vores fordel da ulvene ikke kan lade w/v wagon stå lige

05-04-2010 17:53 #87

toganim, har kun været god og villa, så kan jeg ikke.

NW: skal jeg nok kommentere senere efter holstt har svaret.

05-04-2010 17:56 #88

Hey, skal fra vestjylland-Århus her kl. 17.30, så jeg er først i Århus omkring kl. 21, hvor jeg så vil nå at komme online og kigge indlæggene igennem før lynch. Synes egentligt også bare vi skal køre 2 vogne igen, som vi plejer.

05-04-2010 18:01 #89

Som det ser ud lige nu, synes jeg Holstt er en god kandidat som den ene vogn. Men jeg synes godt nok, der er mange der mangler at komme på banen.

05-04-2010 18:24 #90

Tager det lidt fra en ende af:

Lives ide var som sådan kreativ nok. Jeg så bare en del flere problemer end I andre gjorde åbenbart.

Jeg gider som sådan ikke diskutere den nu da den er død, men en af de ting der undrer mig ved der er at det var Live der kom på den. Jeg mener ikke at han plejer at gøre dette, må have dette som et af mine mange opfølgningspunkter.

Vedr. seer: Seer behøver for min skyld ikke at efterlade soleklare peeks som ”bla bla bla men jeg ser xx som ond”. Jeg gider bare ikke stå i en situation hvor ulvene spotter seeren og vi ikke kan tolke noget ud fra hans posts. Hvordan man gør må være op til en selv. Vi andre bør bare spille vores spil, og så evt. dække lidt ind over. Husk at hvis man dør som seer så bliver alle ens posts nærlæst, så man skal passe på hvad man skriver. Jeg husker at Holstt var ved at få Thingy dræbt i et tidligere spil fordi han havde skrevet at han var sikker på at thingy var ulv (og holstt var seer)

Vedr. save:

Dahl (D)
Ibrahimovic (I)

Vi har nogle situationer:
A: D+I bruger samtidigt
B: D og I bruger på forskelligt tidspunkt

Jeg antager at når de bruger deres magt så offentliggøres det ikke.

I situation A neutraliserer de hinanden, og D kan derfor stå frem som confirmed god. I vil aldrig stå frem da vi i så fald har 1 ulv og 1 god, hvilket vil være skidt for dem.

I situation B har vi ikke fuld information så vi risikerer at dumme os når D bruger. I har derimod fuld information og kan udnytte dette optimalt.


Det vil på INTET tidspunkt blive optimalt at D bruger da vi ikke ved hvem vi redder. Hvis vi derimod forstiller os at D bruger i dag så har vi følgende situation:
Vi redder lead wagon og bruger den på wagon2 eller wagon3. Dermed har vi en confirmed D i morgen (han vil imo overleve længere tid end seeren og i al den tid vil vi have en confirmed som vi kan regne med/udelukke)

05-04-2010 18:25 #92

Så nåede jeg også til tråden - bedre sent end aldrig xD... Har lige skimmet den igennem, for at se om der var et eller andet meget vigtigt at forholde sig til right away..

Men går ellers i gang med at læse den grundigere igennem nu :)

Og well Jones.. Skal gøre mit bedste xD

- X

05-04-2010 18:25 #91

Så nåede jeg også til tråden - bedre sent end aldrig xD... Har lige skimmet den igennem, for at se om der var et eller andet meget vigtigt at forholde sig til right away..

Men går ellers i gang med at læse den grundigere igennem nu :)

Og well Jones.. Skal gøre mit bedste xD

- X

05-04-2010 18:30 #93

Så har jeg læst tråden igennem.

Jeg er stadig ikke super keen på Live's ide, da jeg synes den går imod selve spillets ånd.

Så selvom jeg egentlig burde lade være, så giver jeg stadig Live mange indbygger points for hans forslag, da det typisk er gode, der kommer med disse "ikke så etiske" forslag til at cleare hinanden.

Jeg synes derimod vi skal have 2 vogne på plads, og Holstt er jvf. hans ageren indtil videre, en oplagt mulighed.

Hvem der skal være den anden ved jeg ikke?

Jeg tror ikke at Nightwolf er Thingy tbh. Jeg tror heller ikke det er danielgron, for har set Nightwolf svare i PLO analyse tråde, og det ved jeg med sikkerhed at Thingy ikke ville gøre, og jeg har heller aldrig set daniel gøre det.
Unvote

05-04-2010 18:34 #94

I forhold til seeren.. Så kan det sku ikke være så svært for vedkommende at være lidt opfindsom...

Man MÅ kunne finde ud af at lave sin posts på en måde, at det først bliver åbenlyst efter ens død hvad ens peek var.. Det kan være ved brug af de samme slags ord, tegn, opsætning what ever - så længe det bare er konstant og man tænker over hver eneste gang man poster et peek - så det ikke skaber forvirring efterfølgende..

Kan huske sidste spil hvor jeg var ulv - hvor jeg endte med at få overtalt folket til at lynche en peeket god... Det er skidt :/..

Toga>> Angående dine observationer er dine scenarier self rigtige nok.. Jeg ved bare ikke hvor værdifuldt jeg synes det er at have en confirmed god på nuværende tidspunkt... Ville foretrække at vente, hvor vi kan få mere glæde af den..

- X

05-04-2010 18:40 #96

nu skal i stadig huske på at jons evne er at han kan bestemme sig for at pisse på landsbyens stemmer, og hvad flertallet synes, dette er en elendig god og han er absolut kun et minus for holdet.

hvis jeg havde muligheden ville jeg fjerne hans kræfter og mene vi stod stærkere uden hans evne !!!!

på dag 1 readless kan vi dog bruge ham positivt.

05-04-2010 18:40 #95

Angående Lives ide, tror jeg godt det kan virke.. Vi vil få 3 confirmed gode plus en ond - hvoraf den onde sagtens kan være special..

Og kan ikke rigtig se en downside, ud over at vi self kan ramme seer eller lign.. Men det kan jo også sagtens ske alligevel, da dag 1 trods alt er ret random..

Med mindre der kommer nogle klare indvendinger med god argumentation, synes jeg det virker fornuftigt nok...

Dog er der en ting - der vil så være 4 spillere, med lige mange stemmer - hvor af der bare vil blive trukket lod mellem de 4?.. Og i så fald får vi de 3 andre at vide.. Ellers kan vi vel ikke bruge det til meget, ud over vi så har en person der er ond 25% af gangene..

- X

05-04-2010 18:42 #97

malxom, vi får ikke stemmerne at vide, så nytter ikke noget.

05-04-2010 18:43 #98

@toganim

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår det.

Hvad afholder en ulv fra at stå frem, og sige at han er Jon Dahl? Så er der 2 der står frem, og så skal de 2 jo automatisk være wagons imorgen.

Lad os sætte et skrækscenarie op:

D1: Vi har 2 v/v wagons, Jon Dahl redder den ene, men der er stadig en god der dør. Svenskan tager 1 i nat.

D2: Jon Dahl står frem, og en svensker gør det samme. Vi bliver så nødt til at have de 2 som wagons, ellers kan vi ikke confirme nogen. Vi kommer til at dræbe Jon Dahl her no matter what, for i en situation hvor Svenskan reelt er leading wagon, kan de altid bruge Zlatan.

Hvilket efterlader os med en situation uden nogen confirmed gode, men en confirmed ond, og 4 døde gode, heraf 1 special, og reelt set 2 dage som er spildt.

05-04-2010 18:45 #99

i'm done reading.

obv står jeg som altid på bar bund ang dag 1. men tror ikk at holsst er ond. heller ikke live.

Live 05-04-2010 15:52
synes klart holstt har flest ulve point so far, men han er aldrig ulv i dette spot, hvilket irritere mig grusomt.

hans måde at reagere på heat er ikke som hans vanlige ulvespil.

Jeg tror bar at jeg slynger et random navn ud.

lynch - Twajzer

05-04-2010 18:46 #100

Toganim:
holstt, hvorfor spiller du så mærkeligt?

Gider du lige uddybe den engang.



Toganim:
Har du ikke været ulv før?

Masser af gange (de tre første spil tror jeg), men det er snart lang tid siden, så det kunne jo være nu igen, men det er det bare ikke.

Første gang:
Var jeg de ondes seer, og en pisseheldig lunatic tog mig ud på første natten. 8/

Anden gang:
Var dengang alfaulven fik ordnet det sådan, at der kom lidt for mange bagere i bageriet. 8D

Tredje gang:
Sasuke var alfaulv og jeg mener, at jeg endelig fik en onde-sejr.

Herefter har jeg været god helt igennem.

05-04-2010 18:47 #101

Save er klart til ulvenes fordel da de har mere info end vi har. Votes er klart til vores fordel

Jacob, dit scenarie kan undlades ved at Jon Dahl står frem NU og siger "jeg dræber xx i stedet for". Hvis så zlatan bruger sin evne så har han mistet den, hvis han ikke bruger den, så har vi dahl confirmed.

05-04-2010 18:48 #102

jacob, de onder bruger obv ikke Zlatan Ibrahimovic før det er nødvendigt, han er sick stærk for dem, hvorimod jon dal er elendig for os.

hans evne selv hos en dygtig spiller er et minus, og han bør oute sig selv og bruge hans evne med det samme så vi slipper for han ødelægger en afstemning på et kritisk tidspunkt.

han kan aldrig nogensinde være god for os.

05-04-2010 18:49 #104

Ahhh smart smart. Jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skal mene om det.

05-04-2010 18:49 #103

***** IKKE DELTAGENDE *****


Sgu bittert først at opdage det her nu :@

GL HF til alle

***** IKKE DELTAGENDE *****

05-04-2010 18:52 #105

Jeg er oprigtigt ved at være træt af den mentalitet med, at i hver evig eneste WW-spil, vælger en spiller til at starte med en anden tilfældig spiller, og de næste følger så efter.

Derefter er går der en time, så bliver første spiller sat i lynch-positionen, selvom ingen har nogen anelse om, hvem der er hvem.

Jeg har IKKE læst tråden - skulle faktisk ikke have deltaget. Jeg har ikke tiden og troede jeg var blevet fjernet.

Hvis GM tillader det, kan han erstatte Xiitah med mig, såfremt Xiitah har lyst. Ellers er der vel GM-kill på mig, uden det ville gøre den store forskel i spillet.

05-04-2010 18:53 #106

jacob, der er intet at mene, jon dal skal stå frem i dag.

i dag er afstemningen alligevel tilfældig, så fint nok vi intet får ud af den, men fremover er afstemninger den måde vi får info på.

best case ved jon dal.

han redder en god (som vi så skal lynche dagen efter) og dræber en ond, dette er altså ikke ret likely.

likely case, han redder en god og dræber en god, vi har spildt en dag.

worst case, han redder en ond og dræber en god, og vi har spildt en dag.

han er ubrugelig, men står han frem i dag, så er han brugbar som en confirmed god.

vi laver stadig to vogne og jon dal skal så bestemme imellem de to med flest stemmer.

05-04-2010 18:55 #107

Vi finder ALDRIG et bedre spot at bruge Jon i end i aften. Det eneste der skulle være er hvis seer dør, vi har en peeked ulv, og så vi prøver at counter zlatans evne, men så risikerer vi at han ikke bruger den og vi redder en confirmed ulv.
Giv mig 1 scenarie hvor det bedre kan betale sig at bruge Jons evne end i aften og så er jeg frisk på ideen.

Der er 4 timer til EOD og jeg regner med at alle er med på ideen til det tidspunkt. Spørgsmål mv. er velkomne, men det BØR ske i aften.



Holstt, det her virker ikke som dit villaspil. Eksempler står på min to do list.

05-04-2010 18:56 #108

Jeg er enig med dig Live i at Jon er dårlig for os.

Jeg er derfor ikke helt afvisende overfor, at han står frem idag.

Jeg synes bare det virker underligt, og der er garanteret en bagside ved det, som vi ikke har fået øje på.

05-04-2010 18:58 #110

Nu bør I alle vel lige tænke på, at hverken Jacob eller Live er confirmed gode. Jeg siger ikke at de er onde, men mon ikke det ville være vand på de ondes mølle såfremt Jon Dahl bruger sin evne nu så Zlatan får frit spil?

Bare mine tanker om det der foregår nu :)

05-04-2010 18:58 #109

Okay, jeg er med på ideen.

Havde ikke fattet det med at der stadig skulle være 2 vogne.

05-04-2010 19:00 #111

Og Toganim heller ikke.

05-04-2010 19:01 #112

Bad3xo

[/ironi]Jo, vi er obv. confirmed nu. Ingen tvivl.[ironi]

05-04-2010 19:02 #113

Jacob

Man har vel lov til at sige det, inden der pludseligt står 10 mennesker og presser Jon Dahl til at stå frem? Det VIRKER som en god idé, men kan lige så nemt give bagslag, når Jon Dahls evne er brugt og vi derfor ikke kan beskytte nogen som helst.

05-04-2010 19:03 #114

Sorry bad3xo, det er min fejl :( Jeg tager det på mine skuldre. Har lige hørt Gm om han kan swappe dig ud med xitaah. Beklager

05-04-2010 19:04 #115

bad3xo, dvs du mener zlatan skal oute sig selv i tråden og skrive han vil redde en ulv og på den måde dræbe to ulve ?

nej han skal obv bare sende en pm, og chancen for jon dal gør det samme dag, eller bare er i live er minimal.

weird post imo : O)

05-04-2010 19:05 #116

Hvis jeg var Jon, ville jeg IKKE stå frem i dag. Jeg ville prøve at overleve så længe i spillet som muligt, og først bruge min evne til allerallersidst.

Er i øvrigt super enig i, at Jon nærmest er en forbandelse for os, men kan han holde ud og IKKE bruge sin evne før i slutspillet, så kan han MÅSKE være et plus.

Ibrahims evne er derimod så sindssygt stærk at den forskubber balancen til det ulækre.


PS:
Venter med spænding på toganims eksempler.

05-04-2010 19:06 #118

Enig bad3xo, men er alternativet er at han helt udelades at bruges.

Det kan altså være meget svært at vide, hvornår svenskerne har tænkt sig at bruge deres Zlatan, og så kommer han bare til at skyde i blinde.

Jeg synes det må være enten idag eller aldrig.

05-04-2010 19:06 #117

Jamen fint, så er JEG svensker nu, fordi jeg har betænkeligheder ved bare at smide den ene af de sparsomme specials vi har på de godes hold, direkte ud i lokummet.

Så er det det vi siger. Så er det vel lynch mig, som i starten? :)

05-04-2010 19:08 #119

Holstt, De kan kun bruge den når det er F7.

Alle venter i spænding :D jeg skal også have fundet noget på Lives spil

05-04-2010 19:10 #120

I kan da heller ikke være alene en times tid. =)
Jeg ser Jon som en stærk rolle, hvis han vel og mærke først bruger sin evne når der er 7-8-9 spillere tilbage.


Lynch xiitah =)

05-04-2010 19:11 #121

Det kan også være at vi skal have ham til at overleve, så han kan bruges i en eventuel even-situation, som vi ofte ser til aller sidst. Her er det så dennes good-feeling det hele afhænger af, men i situationen er det sgu alt eller intet for de gode.

Derudover kan jeg ikke se det dårlige i, at Zlatan bruger sin evne? I tilfælde af, at svenskerne vælger at redde én, har vi heldigvis Morten Olsen der kigger på den "reddede", og så har de i værste fald bare spildt deres evne.

05-04-2010 19:12 #122

@ Toga.

Kan seneste gøres når der er mindst 7 spillere tilbage i spillet

05-04-2010 19:12 #123

Jeg synes bad er fin når han er betænkelig. Jeg har intet imod sund skepsis. Det er jo heller ikke sikkert at vi andre har ret, vi tror bare vi har det.

05-04-2010 19:15 #124

Over and out ;)

Min afløser skal self. ikke have skylden for, hvis jeg har lavet lort i den.

05-04-2010 19:16 #125

I know, jones. Det lød bare som om at de ville bruge den i F3

05-04-2010 19:19 #126

***

Xitaah skifter ind for bad3xo

***

Fed skrift frabedes med undtagelse af stemmer

***

05-04-2010 19:25 #127
Unvote


@xitaah
Welcome to the real world!

8)
05-04-2010 19:30 #128

jones, ja han er en stærk spiller hvis han redder en god og dræber en ond. han er elendig hvis han redder en god og dræber en god, gør han det med 7-8 tilbage er vi direkte fucked, og det vil være = tabt spil, da vi er nødt til at dræbe den han redder dagen efter, det vil faktisk være en fordel hvis han redder en ond, hvilket bare er sick.
håber satme han dør hurtigt, han må aldrig nogensinde spilde en dag på så kritisk et tidspunkt, med stor sandsynlighed for at dræbe en god.

05-04-2010 19:32 #129

Som mange andre mener jeg også holstt topper ulveskalaen, so far!

Indtil videre:

Lynch Holstt

05-04-2010 19:33 #130

[0] toganim stemmer på - Holstt
[0] Jacob32DEn stemmer på -
[0] Stonien stemmer på -
[1] Twajzer stemmer på -
[0] Jones stemmer på -
[0] cykelnille stemmer på -
[4] Holstt stemmer på -
[0] bad3xo stemmer på -
[0] robertoloda stemmer på - Twajzer
[0] Fivecats stemmer på -
[0] Live stemmer på - Holstt
[0] Eksplicit stemmer på - Nightwolf
[0] Malxom stemmer på -
[1] Nightwolf stemmer på - Holstt
[0] Aurvandil stemmer på -
[0] Darkxoix stemmer på - Holstt
[0] NoPokNoFun stemmer på -

05-04-2010 19:34 #131

Jeg kan bedst lide Jacob i øjeblikket.
Jeg overvejer at smide en vote på eksplicit

Jacob, dine tanker om gamet?

05-04-2010 19:36 #132

ikke meget vogn i alle stemmer holstt, så tager jeg twajzer gerne få det bare nogenlunde lige imellem de to.

holstt er dog et fint bud på en ulv, stærkere end det burde være muligt på dag et, håbede lidt han ville svare på min kommentar om han ikke spiller hans normale ulvespil, hans svar her er ofte ret afgørende for om jeg mener han er god eller ond.

05-04-2010 19:37 #133

bad3xo

En eller anden skal man vel gå efter på dag 1, og der er næppe meget info at hente på dette tidspunkt, så kan slet ikke se problemet.

05-04-2010 19:49 #134

Hvis jeg nu var en svensker og samtidg en spiller, der plejer at skrive meget i tråden ... ...


1.
Jeg ville glæde mig over den enorme gave, vi havde fået med Ibrahims evne. (Gaven er så stærk, at jeg nærmest ville føle mig overkomfortabel)

2.
Jeg ville forsøge, at tale så lidt om to vogne som muligt, men derimod dreje diskussionen i tråden hen på noget, der er vigtigt og HELT UFARLIGT for svenskerne.

3.
Det eneste jeg ville frygte udover seeren var, at Jon overlevede til langt hen i spillet uden at bruge sin evne.

4.
Jeg ville reagere superaggro overfor Holstt, fordi jeg har observeret, at han i tidligere spil, tager dette for et tegn på, at man er god. Han reagerer i hvert fald negativt på at blive rost.


Toganim passer fint til ovennævnte beskrivelse p.t., men da han og jeg altid går galt af hinanden, når vi begge er gode, så jeg jeg simpelthen ikke i stand til at se objektivt på sagen.

Skulle han være med til at lynche mig i aften, så tag ham lige ud i morgen.

05-04-2010 19:53 #135

Holstt du er så way off at jeg faktisk håber du er en ulv.
ad1. : Enig
ad2.: hvorfor? Hvis jeg var svensker ville jeg få 2 danskere på vognene, burde være muligt
ad3.: Hvorfor frygte Jon, fortæl mig hvad svenskerne skulle være bange for?
ad4.: Hvis du synes jeg har virket super aggro overfor dig, så har du ikke set mig aggro.

Få en objektiv på sagen, jeg tror det er de 2 sidste spil du har taget grueligt fejl af mig.

05-04-2010 19:55 #136

Og oh holstt, mener ikke "da han og jeg altid går galt af hinanden" er helt korrekt. DU går galt af mig, jeg mindes ikke at jeg går galt af dig :D Om end de er heat imellem os så har jeg aldrig lavet samme moves på dig som du har på mig

05-04-2010 20:00 #137

@toganim
Tak for hurtigt svar. Det var vigtigt for mig.

@Alle
Mit forrige indlæg var alene en test af toganim. Jeg mistænker ham indtil videre ikke for at være svensker.


05-04-2010 20:02 #138

@toganim
Denne gang dog med den forskel, at det var dig der begyndte.

8)

05-04-2010 20:05 #139

Holstt, alt jeg skriver er berettiget. Det kan godt være at jeg ikke har ret, men jeg skriver det ikke for sjov.

Jeg mistænker heller ikke mig for at være svensker, men jeg mistænker dig for det.
Ja det var mig der begyndte idag, du skal ikke altid have æren

Forklar mig 1 scenario hvor vi kan bruge Jon i lategame, og så vil jeg counter det.

05-04-2010 20:08 #140

Toganim

Mine tanker so far:

Live er most likely god, som jeg har nævnt en gang før. Det er næsten altid villagers, der prøver at finde uortodokse måder at cleare spillere på. Så Live er god i min bog.

Holstt: Synes ikke han har spillet godt indtil videre, og hans post 18:49 synes jeg virker ulogisk og uigennemtænkt. Han er ikke noget dårligt bud på en wagon i aften.

Jeg vil gerne høre lidt fra de nye, hvad er jeres forventninger til spillet? Hvordan regner I med at gribe de første par dage an?

Jeg vil også gerne sige, at jeg er på arbejde tirsdag, onsdag, torsdag i tidsrummet 15:30 - 20:30, og vil derfor kun deltage sporadisk i den periode.

05-04-2010 20:09 #141

Desuden hader jeg Holstt og hans test. Det skal ikke altid være en undskyldning for at agere underligt, at han bare kan sige bagefter at det var en test. Det er simpelthen for tyndt.
Holstt

05-04-2010 20:13 #142

Jeg har som sådan ikke noget imod holstts tests- det gør han som villa.

Der er bare noget andet der irriterer mig ved spillestilen

05-04-2010 20:14 #143

Selvom jeg ikke er meget for at smide en special i tønden, så kan jeg heller ikke se mange scenarier hvor vi kan bruge ham fornuftigt..

Overvejede om han komme til at fungere fornuftigt, efter evt. event præmier osv... Men naa...

Derudover synes jeg du har fået en skidt start Holstt, som der allerede er blevet påpeget.. Er du svensker - well... Så tjaa....

Er du derimod dansker synes jeg du forvirrer mere end du gavner lige pt.. Desværre spillede du ret meget i samme stil for et par spil synes hvor jeg var ulv og fik dig lynchet, af samme grunde som folk ikke kan lide dig nu...

Du må IMO være en god wagon, og så håber jeg der kommer noget på banen der kan få mig overbevist om at du bare har fået en skidt start ;)

- X

05-04-2010 20:16 #144

Toga>> Har heller intet imod tests.. Men så skal der sku være lidt mere tanke bag dem.. I stedet for at lave 4 statements der er helt godnat, og en hver padde kunne svare "rigtigt" på.. ^^

- X

05-04-2010 20:20 #145

malxom, holstt laver altid sick mærkelige tests og tror ikke man kan lægge så meget i det.

skulle han være speciel så må han oute sig hvis han står til at dø. Jeg hader at måtte lægge press på en som jeg mener spiller anti-village fordi det kan være en power-role (jeg lagde press på seer i et 2+2 game btw) men jeg kan seriøst ikke lade alle folk få freepass fordi de kan være powerroles.

jeg glæder mig dog til at høre fra nogle af de tavse i øjeblikket.

malxom, bliver dette et godt spil? og vinder vi?

05-04-2010 20:25 #147

Det bliver et godt spil - og din kommentar vil jeg nok gennemlæse en del gange.. ^^... Og sikkert ændre syn en masse gange angående hvad jeg skal tænke om den...

Fuck dig faktisk.. Da jeg ikke har spillet med dig et par games, og jeg ikke aner hvor meget level du er i stand til - eller/og om det er bevidst... Damn!!!! xD

Og angående Holstt er jeg nok rimelig enig, han skriver svensker synes jeg, men samtidig kan han sagtens gøre det som god.. Suk..

- X

05-04-2010 20:25 #146

Det bliver et godt spil - og din kommentar vil jeg nok gennemlæse en del gange.. ^^... Og sikkert ændre syn en masse gange angående hvad jeg skal tænke om den...

Fuck dig faktisk.. Da jeg ikke har spillet med dig et par games, og jeg ikke aner hvor meget level du er i stand til - eller/og om det er bevidst... Damn!!!! xD

Og angående Holstt er jeg nok rimelig enig, han skriver svensker synes jeg, men samtidig kan han sagtens gøre det som god.. Suk..

- X

05-04-2010 20:29 #148

Jeg er overhovedet ikke i stand til at lave levels- det er derfor jeg er så nem at læse som god :) jeg er straight-forward stand-up guy :D

Hvor meget har du tænkt dig at lægge i spillet? Jeg tænker om vi skal diskutere en masse ting eller du bare vil medløbe som med holstt

05-04-2010 20:33 #149

Nu tænker jeg jo generelt hurtigere i det her spil end de fleste andre.. ^^.. Så hvis jeg bare ligger en smule tid, skulle det være fint det at få tingene diskuteret nok igennem.. ;)

Jeg har en del den her uge, men regner da med at få tid nok til at få sat mig ordentligt ind i tingene, lave et fornuftigt .doc med reads osv ;)..

Ryger dog snart på noget mad med kæresten nu her, så har ikke til 22 :)..

Hvem tænker du elers som wagons da?

- X

05-04-2010 20:38 #150

jo mere jeg læser den, jo mere hader jeg eksplicits post.

05-04-2010 20:44 #151

Well.. Jeg er ret sikker på jeg har en rigtig god ide om hvad Eksplicit er :)...

Så synes han posts er glimrende xD... Dog er jeg også enig med dig ^^

- X

05-04-2010 20:46 #152

Det er klart du ved at han er villager når du er ulv, men hvis han lynches som villa får du ikke bonus for din post 19.44

05-04-2010 20:59 #153

Jeg kan slet ikke se Eksplicit post som værende et problem.

Det virker nærmere som om han er en smule ligeglad, og ikke gider bruge kræfter på at slippe fri for lynch.

Derimod er jeg ikke længere så sikker på toganim, han gør i hvert fald sit bedste for at skabe forvirring, og skyde lidt løst, uden at have noget at have det i.

Det oplagte træk burde vel være at følge standarden.

Lynche de stillesigende, er det svenskere, fint. Er det danskere, er de alligevel ikke meget værd hvis de ikke snakker.

Jeg stemmer for vi skyder efter holsst og en random der ikke har gjort sig meget bemærket.

Jeg foreslår Holsst og FiveCats!

Ny lynch fra min side:

Lynch FiveCats

05-04-2010 21:01 #154

Velkommen til dark, tak for din skepsis.

Vi lyncher IKKE en der ikke har postet- vi risikerer at det er en powerrole der ikke når at oute sig.
Hvis de ikke har postet imorgen så må vi tage den til den tid.

05-04-2010 21:15 #155

Har været væk et stykke så læser lige igennem og kommenterer.

Malxom skrev:
Desværre spillede du ret meget i samme stil for et par spil synes hvor jeg var ulv og fik dig lynchet, af samme grunde som folk ikke kan lide dig nu...

Dette er præcis en af åragerne til, at jeg anlægger denne stil, at den så generer de gode også, må de sgu tage med. Som normal god gør det ikke så meget, hvis de onde tager én ud, da man så sparer seeren. Værst var det at spille test-stilen, da jeg var seer, fordi denne stil altid er risky.

Men når nogen tænker, at jeg så altid kan sige, at alting er tests, så synes jeg bare, at de lige skal spørge sig selv: Ville en ond/svensker have lavet lige præcis denne test?

I øvrigt er det sjældent, at testene giver udbyte (det er dog lykkedes et par gange), men der følger tit nogle indlæg med fra andre spillere, som jeg selv eller andre kan bruge til noget.

05-04-2010 21:19 #156

Fint, men jeg holder stadig fast i min pointe.

I stedet tager jeg så NoPokNoFun da han HAR udtalt sig, men ikke har deltaget yderligere.

Ny lynch, sorry mate :-)

Lynch NoPokNoFun

05-04-2010 21:25 #157

Malxom om min test 18:49
Toga>> Har heller intet imod tests.. Men så skal der sku være lidt mere tanke bag dem.. I stedet for at lave 4 statements der er helt godnat, og en hver padde kunne svare "rigtigt" på.. ^^

Nu var det ikke en padde, jeg stillede spørgsmålene til. Og den såkaldte padde kunne svare på mange "rigtige" måder og rigtig mange "forkerte" måder. Det, jeg var meget glad for, var, at svarene kom ASAP, fordi jeg med mit kendskab til toganim nu kan fjerne ham fra mistænktelisten de følgende dage og koncentrere mig om noget andet. Jeg ser i øvrigt Live, som en der har spillet rigtig godt i dag, og Jones viser også gode takter. Nightwolf vil jeg heller ikke røre de følgende dage. Han er utrolig skarp på en god måde, og hvis han er god, vil det være dumt at kaste heat på en potentielt stærk dansker så tidligt i spillet. Om han er Thingy eller ej, gider jeg ikke spilde nogle tanker på. Det var kun sjovt, inden spillet gik i gang.

05-04-2010 21:27 #158

toganim, kan være jeg husker forkert, men har du ikke altid været en fortaler for at tage inaktive ud, eller er det bare chrisjrdk og holstt jeg altid skændes med det om ?

05-04-2010 21:30 #159

jeg har tidligere været en fortaler jo, men ændrede min mening i/efter et tidligere game da (jeg mener det var thingy) jeg fik det forklaret konsekvenserne yderligere

05-04-2010 21:32 #160

Oh gooood.

Jeg sidder og skriver DIO, skal afleveres i morgen har skrevet en EN FUCKING halv side!!! :-)

Anyway, skal lige have læst alt igennem.

Dog holder jeg fast i at Holstt skal lynches.

05-04-2010 21:33 #161

Haha, se nu svenskeren der prøver at redde skindet :-)

05-04-2010 21:34 #162

Jo men Holstt jeg fatter bare ikke dine tests?

Jeg kan ikke se pointen i dem, og har aldrig kunnet det. Hvad er et rigtigt og et forkert svar? At konkludere noget ud fra en subjektiv opfattelse af rigtigt og forkert, er ligeså ubrugeligt som laksefrikadeller og bønnesalat.

05-04-2010 21:35 #163

Nu er jeg jo ikke en position i dagens, hvor jeg kan bede andre gøre noget som helst, men jeg så da gerne, at nogen snart fik konsensus omkring at få sat to vogne op!

Jeg kan fint se, at jeg skal sidde i den ene vogn, som dagens tråd har udviklet sig.

05-04-2010 21:36 #164

Jeg taler af erfaring når jeg siger at skoleopgaver = ulv :P

05-04-2010 21:39 #165

Oh god :D

Se dog min anden tråd.

Som i meget erne på være behjælpelige i hvis i kan :D

Den hvor jeg søger info om landenes økonomi.

Har lige købt 2 cult colaer.
Det bliver en lang nat =(

05-04-2010 21:40 #166

@jacob
Det er ok, at du ikke mener, at testene kan bruge til noget som helst. Det mener jeg, at de kan, og derfor vil jeg fortsætte med dem. Men at konkludere, at jeg er svensker p.g.a. testene, som nogle gør, er nok at gå lidt for langt, da en svensker næppe ville ønske sig at tiltrække den heat, som testene plejer at give.

05-04-2010 21:41 #167

@ Jacob
Jeg tror godt jeg ved hvad det er han vil nogle af dem.
Og i min verden fungerer de meget godt.
At du så sammenligner det med laksefrikadeller og bønnesalat er, ja....
Hans tidligere stil har jo været lidt, "jeg-pisser-folk-af-og-ser-hvordan-de-reagerer". Men det er ikke min opfattelse denne her gang.

05-04-2010 21:44 #168

Minicase på DarkXoiX

As good as it gets day1:

11.03 Fail to deliver

18.32 voter holst uden at lugte noget som helst selv

18.37 lyder som om han har spillet før

19.59 Han vælger IKKE at omtale twajzer/stonien, som der imo har været en del fuzz omkring. Det ville være oplagt at have en af dem på. Vælger nu at gå efter Fivecats

20.19 Vælger nu at gå efter nopoknofun. nopoknofun har lavet 2 posts og har INGEN mulighed haft for at oute sig, hvilket han obv heller ikke skulle.

Hvis stonien og/eller twajzer er svensker så ser det skidt ud for dark imo

05-04-2010 21:44 #169

Du kunne også bare have kvajet dig, indset det, og derefter kaldt det en test? Det er kun dig der kan vide det, og derfor er testene så åndssvage, og dumme generelt hvis du skulle være god.

Det er ligesom min pointe med, at jeg synes det er skidt at folk, bare kan sige det er en test, hvis de skriver noget dumt, for hvornår går grænsen, og hvem skal have fripass mht. det?

05-04-2010 21:46 #171

darkxoix er obv svensker.

har set hans svensker hår engang til pnet julefrokost.

der er ingen tvivl

05-04-2010 21:46 #170

[0] toganim stemmer på - Holstt
[0] Jacob32DEn stemmer på - Holstt
[0] Stonien stemmer på -
[1] Twajzer stemmer på -
[0] Jones stemmer på -
[0] cykelnille stemmer på -
[3] Holstt stemmer på -
[0] bad3xo stemmer på -
[0] robertoloda stemmer på - Twajzer
[0] Fivecats stemmer på -
[0] Live stemmer på - Twajzer
[0] Eksplicit stemmer på - Nightwolf
[0] Malxom stemmer på -
[1] Nightwolf stemmer på - Holstt
[0] Aurvandil stemmer på -
[0] Darkxoix stemmer på - NoPokNoFun
[1] NoPokNoFun stemmer på -

opdateret til 20.41
Bær over med mig, hvis det er forkert.

05-04-2010 21:48 #173

holstt, twajzer, stonien og eksplicit.

I like em all for dag 1 lynches !

05-04-2010 21:48 #172

Jeg HADER det faktum at nopoksnofun kommer ind i tråden så snart hans navn bliver nævnt.

Potentielle til vogne i min verden vil være:

Stonien
Twajzer
Holstt
Darkxoix

Problemet er at jeg synes stonien, twajzer og darkxoix kan kobles nogenlunde sammen så dem på hver sin vogn vil være spild. Så har vi altså kun Holstt i den ene.

Jeg ville dog ikke have noget imod hvis flere kom på banen

05-04-2010 21:50 #174

[0] toganim stemmer på - Holstt
[0] Jacob32DEn stemmer på - Holstt
[0] Stonien stemmer på -
[2] Twajzer stemmer på -
[0] Jones stemmer på -
[0] cykelnille stemmer på -
[3] Holstt stemmer på -
[0] bad3xo stemmer på -
[0] robertoloda stemmer på - Twajzer
[0] Fivecats stemmer på -
[0] Live stemmer på - Twajzer
[0] Eksplicit stemmer på - Nightwolf
[0] Malxom stemmer på -
[1] Nightwolf stemmer på - Holstt
[0] Aurvandil stemmer på -
[0] Darkxoix stemmer på - nopoknofun
[1] NoPokNoFun stemmer på -

05-04-2010 21:51 #176

Jeg er enig med toganim 20:44 bortset fra, at jeg ikke synes darkxiox's post 18.37 lyder som om, han har spillet før.

Lynch darkXioX

05-04-2010 21:51 #175

Jeg har ikke spillet før.

Jeg har forsøgt at sætte mig ind i reglerne og strategier for spillet, uden jeg dog har nærlæst noget.

Jeg har dog på samtlige 3 sider jeg har læst om "gode råd" fået af vide at lynch af stille spiller er win/win situation. Kan høre folk her åbenbart har haft det til diskussion, og jeg ved ikke hvad der er rigtigt eller forkert, gik blot ud fra de råd jeg læste alle steder havde en eller anden form for hold i virkeligheden.

Grunden til jeg sprang de to nævnte over var at jeg havde holstt som favorit til at være ulv, og NoPokNoFun var den mindst aktive af dem der havde været aktive.

Desuden kan du tjekke samtlige af mine posts igennem, har aldrig deltaget, og har haft denne profil altid. Mit første spil WW (hvis jeg havde haft et før) ville jo nok have været på denne profil da jeg ikke ville have haft grund til at fake profil i første omgang, som jeg kan forstå fx thingy har gjort i senere spil.

Anyways, jeg mener stadig det er ganske fornuftigt at lynche holsst og NoPokNoFun

05-04-2010 21:52 #178

Jeg kan se det bliver svært at komme uden om Holstt.

Hvad er så wagon 2?

05-04-2010 21:52 #177

bliver nok nødt til at skrive toganim på, har aldrig været enig med ham som god, så han er pretty much nød til at være svensker

05-04-2010 21:53 #179

@toganim

Live anser mig med irritation i stemmen for god, så han har ikke dagens flertal med sig.

Du 19:05 mistænker mig for at være svensker og det er han langt fra ene om.


Derfor:

Toganim, du har lige nu majoriteten med dig lige nu. Se så at få gang i to vogne!

darkXioX i den ene vogn, og har du/andre intet bedre bud så tag da mig i den anden vogn.

05-04-2010 21:53 #180

Læs min post holstt som er skrevet samtidigt med din lynch af mig.

05-04-2010 21:54 #181

vi lyncher obv ikke en ny spiller der er så aktiv som darkxoix er !!!

05-04-2010 21:55 #182

Naaah toganim det var tilfældigt.

Så bare tråden i toppen og havde ikke været på længe.

Læste så de sidste 20 beskeder og der var jeg blevet lynchet.

Sidder og laver DIO, beklager hvis det går dig på at jeg svarer 25 min efter mit navn er blevet nævnt =(

05-04-2010 21:56 #183

Jeg kommer ikke på mere før EOD, pga. kærestehalløj. :(

Min stemme er på Holstt og der bliver den.

05-04-2010 21:57 #185

Holstt du var bedre end random til at være ulv, jeg var dog ikke specielt overbevist, på trods af lidt blundere fra dig, er dog sikker på du er svensker nu, da du igen fik lavet dit ulve tell

05-04-2010 21:57 #184

Inden nogen begynder at overfortolke:

Du 19:05 mistænker mig for at være svensker og det er han langt fra ene om.


Der skulle have stået "toganim" i stedet for "du".

05-04-2010 21:58 #187

det med at darkxoix lød som om han havde spillet før var fordi jeg regnede med at han havde fået instrukser af sine medulve - ikke at jeg troede han var en gimmick

05-04-2010 21:58 #186

I burde måske overveje jeg har skabt mere forvirring end godt er, fordi jeg rent faktisk spiller for første gang.

Beklager hvis jeg har snakket for meget vrøvl, men der må sgu da være et eller andet der kan konkludere jeg spiller for første gang i mine posts.

I spilder en dag ved at lynche mig 8)

05-04-2010 22:00 #188

I øvrigt er jeg nu endnu mere overbevist om holsst er svensker eftersom han er meget ivrig i at give toganim ret i sine antagelser om mig.

Så endnu en ny lynch fra min side:

Lynch Holstt

05-04-2010 22:00 #189

@Live
Når du ser mig død, må du jo sande, at hvad der er ulvetell hos andre, ikke er det hos Holstt


@Andre
Når jeg ses som en død dansker, så vær venlig ikke at tage ngole træk over for Live.

05-04-2010 22:01 #190

@Live

Kom lige med grunde til, at toganim er svensker. Det er lidt vigtigt.

05-04-2010 22:02 #191

Well, tror også bare jeg holder mig mere rolig og ser hvordan spillet skrider frem på første dag, så jeg da har lidt mere viden til næste dag.

Første gang jeg spiller, har ikke lige sat mig ind i hvordan i analyserer tingene.

Indtil videre falder min stemme på Holstt udfra de konklusioner der er kommet tidliere.

- Dog kunne jeg også godt forestille mig at DarkXoiX var, i hans måde at skrive på.

05-04-2010 22:03 #192

@Andre
Når jeg ses som en død dansker, så vær venlig ikke at tage ngole træk over for Live.

Definer træk.

Skal vi ikke lytte på ham, skal vi ikke sætte ham på wagon?

05-04-2010 22:05 #193

Holstt, live mener bare at han er enig med mig. han ved også godt jeg er dansker.

ofc tager vi ikke darkxoix, jeg mener vi kan connecte ham til stonien/twajzer. men derfor kunne jeg godt se om folk var enige


stonien/holstt imo


05-04-2010 22:06 #194

Holstt, jeg kan godt lide at lade som om jeg har læst hele tråden, men toganim har det med at skrive lange indlæg, og dem hopper jeg altid over, jeg kan lide at lave oneliners, og jeg kan lide at læse oneliners.

så udover dem han melder op til lynch er næsten identiske med dem jeg kan lide som svenskere, hvilket er uhørt, toganim og jeg er aldrig enige om noget, så har jeg faktisk ikke rigtig læst nogen indlæg fra ham særlig grundigt.

kan dog ikke lide at lynche dig på dag 1, men den måde du nonchelant tager imod heat på gør du altid som ulv, og ikke helt på samme måde som indbygger, kan ikke rigtig gå ud og forsvare dig eftersom jeg tror du er like 80%+ svensker i dette spot, og det vil se skidt ud for mig obv.

og det var så vist det længste indlæg jeg nogensinde har lavet i et WW spil.

05-04-2010 22:07 #195

OG LOL

den der var satme svinsk holstt

"@Andre
Når jeg ses som en død dansker, så vær venlig ikke at tage ngole træk over for Live.
"

wp imo, std kommentar fra en ulv der ved han er død og lige vil miskreditere mig lidt

05-04-2010 22:08 #197

Der kommer ikke en "rigtig" vogn to.

Derfor er jeg på Lynch Holstt

05-04-2010 22:08 #196

Definer træk: Lad være med at gå efter Live.

05-04-2010 22:09 #198

@Jones

Din stemme tæller kun hvis du skriver med fed.

8)~

05-04-2010 22:11 #199

Geeez Holstt for helvede....

05-04-2010 22:12 #200
Lynch Stonien
Jeg hader at vi kun har 1 vogn. 3 ville imo være fint grundet rolemanipulaters, og et coinflip imellem w/v ville være fint nok på dag 1
05-04-2010 22:13 #202
Lynch Holstt

Live har obv. fat i den lange ende.

Dog så jeg mig helst ven med svenskerne, da de har en helvedes masse sild..
05-04-2010 22:13 #201

toganim, hvorfor tager du stonien, frmfor twajzer ? giver ingen mening, de hænger lidt sammen, men der er allerede en twajzer vogn, der har nogle stemmer, og stonien har ingen.

kan ikke lide den stemme, giver ingen mening.

05-04-2010 22:14 #203

Så har jeg vist fået alle imod mig. I det mindste så lyncher vi ikke seer i nat.

05-04-2010 22:15 #204

Min stemme på stonien fjerner en fra holstt.. så nu har stonien 1, twajzer har 2 og holstt har ??

Det giver mulighed for 3 vogne frem for at vi lukker alt nu på 2 vogne

05-04-2010 22:18 #205

vil meget gerne se et raid på twajzer, er han ond, er toganim også, jeg kan ikke se nogen grund til hvorfor toganim efterlyser en tættere vogn og stemmer på stonien, når twajzer er så oplagt til det formål, og toganim endda også har givet udtryk for twajzer er et godt lynch. tidspunktet taget i betragtning ser den stemme sindsygt underlig ud.

toga please explain.

05-04-2010 22:20 #207

live, jeg vil gerne have 3 vogne. Jeg ved ikke hvor mange der er på holstt da jeg flytter min stemme, men der er en del. Det virker dog til at jeg har en del credit hos folk, og jeg tror vitterligt det kan ske.
Hvis vi kan få 3 wagons hvor der er lige stemmer, så afgører ekstravotes det, og det kan ulvene tydeligvis ikke klare. Hvis vi kun kører på 3 så er der større mulighed for at inkludere end ulv end der er ved 2 (dog også 1/3 for at ramme i stedet for 1/2 såfremt vi ramte med de to første).. og jeg mener ikke at ulvene kan lade dette ske!

3 vogne
stonien
twajzer
holstt

holstt har for mange pt- så kom ud af hullerne

05-04-2010 22:20 #206

jeg kan virkelig ikke lide den logik, du lader det være op til en enkelt ulv at skjult kunne afgøre afstemningen.

wow jeg er nysgerrig for at se hvad twajzer han er, hvis han er svensker ser det rigtig skidt ud for dig : O)

05-04-2010 22:21 #208

toganim 19:05
Forklar mig 1 scenario hvor vi kan bruge Jon i lategame, og så vil jeg counter det.

Prøv nu lige at det fra svenskernes side! Hvis du nu faktisk var svenkser, ville du så bryde dig om, at Jon endnu ikke var død og endnu ikke havde brugt sin evne??? Nej vel!!

Counter that 1, amigo!

8)~

05-04-2010 22:22 #210

Rettelse:
Prøv nu lige at se det fra svenskernes side!

05-04-2010 22:22 #209

Kan ikke lide Cykels posts...

Intet konstruktivt, giver bare alle ret, og retter så skyts mod Holstt da der er ved at komme heat på ham fra andre sider...

Vi SKAL have en vogn mere - synes Holstt er et fint bud, ud over at alle virker meget enige om det :/...

Men han bliver nok den ene..

Dark er ikke en option, da han aldrig er svensker IMO.. Mangler gode alternativer nu :/..

Men ryger på Cykel pt., hvis der er opbakning til det - ellers ryger jeg på den med 2. flest 10 i..

- X

Lynch Cykel

05-04-2010 22:24 #212

toga, der er kun 4 ulve, nej holstt har ikke for mange, og du er for god en spiller til at sætte både stonien og twajzer op, du ved at de to hænger sammen hvorfor det obv kun skal være en af dem.

05-04-2010 22:24 #211

Live

Jeg kan ikke se problemet? Vi har 39 min- tror du ikke at vi kan få 3 vogne op og køre? og ingen ved hvem der har ekstra vote- så ulvene får problemer med at afgøre noget. De skal have et par ekstra stemmer på folk på en før de kan være sikker- og det må vi ikke lade ske.

Holstt
Hvis jeg var svensker ville jeg lade jon leve så han kunne fucke gamet op for de gode. der er ingen situation der kan være bedre end at bruge den i aften

05-04-2010 22:25 #213

[0] toganim stemmer på - Stonien
[0] Jacob32DEn stemmer på - Holstt
[1] Stonien stemmer på -
[2] Twajzer stemmer på -
[0] Jones stemmer på -
[1] cykelnille stemmer på -
[4] Holstt stemmer på - darkxoix
[0] bad3xo stemmer på -
[0] robertoloda stemmer på - Twajzer
[0] Fivecats stemmer på -
[0] Live stemmer på - Twajzer
[0] Eksplicit stemmer på - Nightwolf
[0] Malxom stemmer på - cykelnille
[1] Nightwolf stemmer på - Holstt
[0] Aurvandil stemmer på -
[1] Darkxoix stemmer på - holstt
[0] NoPokNoFun stemmer på - Holstt

05-04-2010 22:28 #214

Holstt har "for mange" ment på den måde at størstedelen af dem der er aktive har ytret ønske om at se ham hænge. Der er nogle der ikke har stemt, og nogle der ikke ser ud til at stemme. Holstt så ud til at få en jordskredssejr.

Jeg er enig i at stonien og twajzer "hænger sammen", og det mener jeg også til dels at darkxoix gør- men hvis vi kører twajzer/holstt risikerer vi mere end vi gør ved at køre på alle 3. Jeg er ikke ude efter info, jeg er ude efter en ulv.

05-04-2010 22:30 #215

Vi har en vogn, Holsst. Som pt, har 4 stemmer. Og sådan cirka 16 andre vogne..
Det nytter altså ikke helt. Vejen frem er vel at vi har 2, maks tre vogne.

@Malcom
Det er den dummeste stemme der har været endnu, og det siger altså ikke så lidt. =)

05-04-2010 22:32 #217

I analyserer alt for meget på en der ikke fatter en skid (mig obv.)

:-)

Jeg glæder mig til Holsst er blevet lynchet og hængt som en af de blå/gule, så ved i sgu da jeg er dansker :-)

05-04-2010 22:32 #216
Twajzer
05-04-2010 22:33 #218

Jeg er hjemme nu, og prøver at skimte tråden før lynch, men kan nok ikke nå at læse det hele grundigt.

05-04-2010 22:33 #219

@Aurvaldi

Hvad mener du om den "stillingskrig", der er nu?

Du ville være tilbage inden 21.00---

05-04-2010 22:35 #221

@Malxom

Flot stemmeafgivning! 8D

05-04-2010 22:35 #220

Så er der to vogne.

lynch twajzer

05-04-2010 22:36 #223

Desuden vil jeg i øvrigt mene at den jeg er mest sikker på er dansker lige nu er Malxom.

At han siger jeg aldrig er ulv ville være et fuldstændigt åndssvagt statement hvis han var svensker, og vidste jeg ikke var svensker.

Giver ingen mening at han skulle forsøge at frifinde mig for enhver tvivl hvis han var svensker.

Så, keep in mind.

Hvis jeg nogensinde dør, og i kan se jeg er dansker, så kan i nok godt smide malxom på safelisten over danskere, imo.. Synes det var et ret stort tell.

Er jeg helt galt på den?

05-04-2010 22:36 #222

@ Stonien
Spar dig første halvdel, og koncentrer dig om den sidste.

For der er pænt meget snask i starten :)

05-04-2010 22:38 #224

Så står den lige mellem mig og Twajzer. Jeg er rigtig spændt på, om toganim flytter sin stemme hen på en af disse to vogne.

05-04-2010 22:38 #225

Vældigt interessant med to vogne.

Lynch twajzer

Mvh.
Eksplicit

P.S jeg skal til eksamination i morgen, derfor ikke været så aktiv i dag. Dette vidste GM´s da de værgede mig. Mere aktivitet fremover :-)

05-04-2010 22:39 #226

@ Dark

Ja, det er måske et for tydeligt fake peek.

05-04-2010 22:41 #227

Holstt jeg er jo nødt til at flytte min stemme på twajzer- ellers mener live jeg ser for skidt ud hvis twajzer dør som svensker

Se det som dit held

twajzer

05-04-2010 22:42 #229

Jeg hader lidt at lynche Holstt, når han er så stærk som god, og vi i det tilfælde ingen informationer får om hans død overhovedet. På den anden side, er det også synd for Twajzer, hvis han skal lynches på dag 1 hver gang :) ..

Jeg er ikke meget bevendt i dag, da jeg har sovet det meste af dagen og ellers har brugt den på at lave lektier. Jeg læser op i løbet af aftenen/natten.

@ Malxom

Jeg har skrevet én ting, der godt kunne virke medløber-agtigt, og det var, at Holstt virker som det bedste valg til en vogn. På det tidspunkt var der ikke meget aktivitet i tråden, og heller ikke nogle opstillede vogne. Fair nok, hvis du synes det er ulvet. Jeg synes det er at skyde i blinde :)

05-04-2010 22:42 #228

@DarkXioX
Ja, du er helt galt på den forstået på den måde, at Malxom er glat som en ål, og lige nu kan han lige så godt være blågul som rødhvid. Hans stemme helt væk fra de to vogne, er så absurd, at hvis jeg ikke kendte ham bedre, ville jeg sige, han er ulv, for den stemme gavner i hvert fald ikke danskerne jævnfør two wagon-strategien.

05-04-2010 22:44 #230

Så er jeg online. Sorry fraværet, skynder mig at læse op.

05-04-2010 22:45 #231

Holstt, du skal være helt sikker på folk forstår din ironi.
Ellers skaber du jo et monster.

05-04-2010 22:47 #233

@ Aurvaldi

Du har 8 min, så går severen ind og bliver overbelastet

05-04-2010 22:47 #232

Som jeg kan læse er der 2 vogne på Holstt/Twajzer, så indtil videre ryger min stemme på Holstt, da det ser ud til der er flest på twajzer (?)

Derudover vil jeg gerne vide hvorfor twajzer og jeg nødvendigvis hænger sammen?

05-04-2010 22:48 #234

[0] toganim stemmer på - Twajzer
[0] Jacob32DEn stemmer på - Holstt
[0] Stonien stemmer på - Holstt
[6] Twajzer stemmer på -
[0] Jones stemmer på - Twajzer
[1] cykelnille stemmer på -
[5] Holstt stemmer på - Twajzer
[0] bad3xo stemmer på -
[0] robertoloda stemmer på - Twajzer
[0] Fivecats stemmer på -
[0] Live stemmer på - Twajzer
[0] Eksplicit stemmer på - Twajzer
[0] Malxom stemmer på - cykelnille
[0] Nightwolf stemmer på - Holstt
[0] Aurvandil stemmer på -
[0] Darkxoix stemmer på - holstt
[0] NoPokNoFun stemmer på - Holstt

05-04-2010 22:49 #235

dark, alt det du siger om malxom er præcist det der giver ham ulvepoints : O )

personligt er jeg også for at lade holstt leve, dog er jeg ret sikker på han er ulv, men jeg har aldrig haft noget imod at lade ulve leve et par dage ekstra, vil klart foretrække twajzer fremfor holstt,

05-04-2010 22:50 #236

Jeg må obv være WW newb hvis ikke Malxom er dansker, jeg mener det stadig, omend hans stemme er mærkelig.

og hvorfor skulle han ikke bare stemme på en af de to vogne hvis han var svensker, det kan han vel lige så godt, i stedet for at skabe opmærksomhed ved at skyde efter en tredje.

Manden er dansker.

05-04-2010 22:52 #238

Jeg hader virkelig at twajzer ikke har fået lov til at oute sig såfremt han er specielt.
Jeg hader endnu mere at jeg ikke kan rykke min stemme til holstt da nogle mener jeg vil fremstå skidt hvis twajzer dør som svensker.

05-04-2010 22:52 #237

Jeg synes altid at Malxom er super forvirrrende, uanset om han er ond eller god.

05-04-2010 22:53 #239

Drenge.. Det her blev en lortedag for mig, ang. det her spil.. den blev lige pludselig fyldt med en masse...

så Har INTET fået læst siden... ca. kl. 13... og er næsten lige kommet ind ad døren...

uhm.... Jeg ved ikke hvad situationen er, men kan læse på det sidste indlæg fra Cykel, at det vist er mellem mig og holstt... ?

Jeg ville foretrække ikke at dø første dag ofc... Men føler at holstt kan bidrage med meget mere end mig in case han er god... pis.. håber på at kunne rette op på mit fravær idag, imorgen...

05-04-2010 22:54 #240

dark, at forsvare folk man ved er gode fordi man selv er ulv, er meget yndet fra ulve, at stemme på en der ikke er i fare er også yndet fra ulve, da de så ikke er med til at stemme på borgere.

man ser det gang på gang på gan at folk gør det, præcist som folk gayraiser i poker med en monster hånd, det er åndsvagt, men tiltider virker det.

05-04-2010 22:54 #241

Dark

Lad det ligge, og brug energien i morgen.

Hvis folk mener det er ramaskrig, så skal de nok bringe det op en anden dag.

Så saml nogle eksempler, og lav det du mener der clearer ham i et worddoc, så du kan c/c'e.

Der er 20 stemmer i alt.

05-04-2010 22:55 #243

Svært at nå at læse det hele, når jeg samtidig skal nå at stemme.

Vil egentlig helst stemme på Twajzer, da jeg synes han lugter mest af ulv hvis jeg skal vælge.
Men det er kun en fornemmelse, og vognene giver mest mening hvis jeg stemmer på Holstt.
Derudover er der vel også en mulighed for at Jon Dahl blander sig i aften, så derfor er vi ude i et coinflip lige meget hvad.

Så lynch Holstt

05-04-2010 22:55 #242

Min stemme må ryge på Holstt da jeg ikke har fået fulgt ordentligt med.. og jeg gerne vil leve mere end en dag, og være emd i spillet...

Holstt

05-04-2010 22:56 #244

LOL der kom ulvene.

05-04-2010 22:57 #245

Jeg er tilbage!

Hvis Jon skal blande sig i aften, skal han sige det NU!

05-04-2010 22:57 #246

@ toga
jeg kan godt se dit dilemma.
Men som det ser ud nu, er der vel ingen der kan rykke deres stemme uden at komme i farezonen?

Der er to, der kommer til at afgøre det her..

05-04-2010 22:58 #250

JON KOM NU!!

05-04-2010 22:58 #249

Tja okay, nu er min stemme lige så brugbar på Twajzer.

05-04-2010 22:58 #248

Live ok.

Man bliver vel klogere og klogere.

Ændrer dog ikke på jeg stadig er danskernes stærkeste kort da jeg naturligvis er super skarp, og på blot to dage nok vil blive dette forums bedste WW spiller!

Ironi kan være anvendt 8-)

05-04-2010 22:58 #247

Glemte tiden..
Ser ud til at skabe balance ved dette lynch..

Twajs

- X

05-04-2010 23:00 #251
Lynch Twajzer hvis jeg kan nå¨det
05-04-2010 23:01 #252
NAT
05-04-2010 23:05 #253

[0] toganim stemmer på - Twajzer
[0] Jacob32DEn stemmer på - Holstt
[0] Stonien stemmer på - Holstt
[7] Twajzer stemmer på - Holstt
[0] Jones stemmer på - Twajzer
[0] cykelnille stemmer på -
[7] Holstt stemmer på - Twajzer
[0] bad3xo stemmer på -
[0] robertoloda stemmer på - Twajzer
[0] Fivecats stemmer på -
[0] Live stemmer på - Twajzer
[0] Eksplicit stemmer på - Twajzer
[0] Malxom stemmer på - Twajzer
[0] Nightwolf stemmer på - Holstt
[0] Aurvandil stemmer på - Holstt
[0] Darkxoix stemmer på - holstt
[0] NoPokNoFun stemmer på - Holstt

Rettelser til stemmer og andre handlinger senest 22:25

Reveal ca. 22.30

05-04-2010 23:08 #254

Jon Dahl + Zlatan's eventuelle handlinger sker ved at en PM bliver sendt til mig indenfor 25 minutter efter EOD.

05-04-2010 23:33 #255
Heftig diskussion herskede dagen lang i landsholdslejren om hvem der var svenskere i forklædning, til sidst blev det Twajzer der blev sendt hjem, her blev det afsløret at han var en svensker(ulv)

Twajzer: Du er en normal svensk landsholdsspiller(ulv)
05-04-2010 23:35 #256

Natteaktioner senest 09.30

06-04-2010 14:48 #257

Sick, something came up, SORRY til folket :/

Updater asap

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar