WW #1 2010 Post Game

#1
Tak for spillet folkens, her kan spillet diskuteres, jeg har selv et par guldkorn, nogle roller og lidt klarhed over spillet jeg kommer med senere når jeg har tid. Undskylder for den bratte/underlige slutning på spillet.
15-01-2010 07:40 #2

Var der nogle converts i løbet af spillet, og i så fald hvem?
Kan ikke lige overskuet det hele nu :)

15-01-2010 07:48 #3

Nope ingen converts :)

15-01-2010 08:14 #4

Jeg var seer lærling og mine peeks var ikke særlig heldige
1 toga - som jeg allerede på dag 4 troede var converted
2 Faber som dør samme aften
3 Molle - ja hvem tager ham ud inden jeg kan bruge ham til noget
4 Daniel - jeg var nødt til at få ham bekræftet

Hvem var seer

15-01-2010 09:12 #5

Flyfly var seer.

Hold kæft hvor er jeg skuffet over i ikke tager Xiitah ud efter dag 4 lynch.

Hvordan kan ingen af jer indbyggere lægge mærke til at TGP dør som ulv, men ikke har afgivet en stemme. Dette giver absolut ingen mening what so ever når afstemningen slutter 7-6.


Grunden til jeg ikke lunaede folk var at jeg var role blocked af Xiitah fra nat 2.

Nat 2 er ret interessant da ulvene tager Panter ud. Jeg ønsker selv at luna Panter og så role blocker ulvene mig også. Da der ikke kommer luna kill er de sikre på det er mig. På nat 3 forsøger jeg at luna TGP, men de role blocker mig igen.

15-01-2010 09:35 #6

Jeg havde faktisk Xitaah som næste target, men troede normalt at Miller rollen selv vidste han var Miller - jeg var ved at gå fra Xitaah til Flyfly pga. af hans insisteren på at jeg var ulv..., den fattede jeg ikke da jeg selv troede jeg var indbygger :p

15-01-2010 09:36 #7

+ 2 Helt normale ulve btw.

15-01-2010 09:36 #8

Derudover har jeg været lidt presset med en datter der vågnede hvert 10. min. hele ugen, samtidig med at jeg er ny på jobbet, de sidste par aftener er jeg gået i seng omkring 20-21 tiden, så har ikke været med i slutafstemningerne...

15-01-2010 09:36 #9

Tilbage for en kort stund, viser lige en oversigt over spillets roller:

Indbyggere X 11


Power roles der hjalp de gode:
• 1 Seer(Flyfly)
• 1 Halvseer(Fivecats)
• 1 Lunatic(Faber)
• 1 Luder(Thingy)
• 2 x Tvillinger (Måtte kommunikere uden for tråden)(Toga og Daniel)

Power roles der hjalp de onde:
• 1 Enspænder/Miller - En normal indbygger, men seeren ville peeke ham som en ulv(Skatkat)
• 1 Forræder - Et menneske der var gået i ledtog med ulvene, og derfor ville blive peeket som en normal indbygger(Jacob32DEN)
• 1 Roleblocker - Ulv der kunne blokere en persons natteaktion hver nat(Xitaah)
• 1 Ramboulv - Ulv der kunne tage tage en person med sig i døden ved lynch(Thegreatpete)

15-01-2010 09:38 #10

@Skatkat - Gør han bestemt ikke altid, jeg mener det ødelægger en del i spillet hvis Miller selv ved det.

15-01-2010 09:54 #11
WW#1 i 2010- En tvillings fortælling

First off. Daniel og jeg var tvillinger. Vores speciel var at vi vidste at den anden var god, og vi havde lov til at snakke på msn. Dette startede med en god griner.
Min oprindelige plan inden gamestart var ikke at læse min PM og lukke ned for MSN. På denne måde kunne jeg sikre mig at blive i indbyggerstate indtil jeg så ville læse min PM 15 min før nattetid. Jeg kom dog frem til at folk ville lægge mærke til MSN så jeg valgte at åbne det, og tage chancen. Efter et par timer på msn og ingen havde skrevet var jeg sikker på at jeg var god, så langt så godt. Så sker følgende pludseligt på MSN:

Danielgron: Hey
Toganim: ?
Toganim: Hey
Toganim: Hvad så
Daneilgron: Så er jeg vågen og klar til denne omgang ww :)
Toganim: Ikke skriv mer
Toganim: Vent lidt
Toganim: Dette er MEGET vigtigt
Toganim: SHHH
Toganim: Stop typing
Toganim: Stop plz
Toganim: nu skal du høre... sagen er den at jeg IKKE har læst min PM... dette gør jeg for at holde mig i indbyggersate
Toganim: Jeg ved ikke hvem de andre ulve er og vil ikke vide det
Toganim: Du må meget gerne skrive til dem at de ikke bedes kontakte mig før jeg kontakter dem
Danielgron: Donk... du er ikke ulv... læs din PM :)


Daniel er god til at holde på en hemmelighed, og Thingy ligeså. Men jeg vil få lov at høre for det i næste game under alle omstændigheder, så her er det :)

Min prioritet i spillet var aldrig at fange ulve. Jeg havde en vision om at Daniel, Jeg og ulven stod tilbage i F3 og vi slowrollede ham max. Ingen af Daniel eller jeg ville skrive noget, før kort før lukketid og så vote ulven :)

Mit spil har tydeligvis været præget af Daniels og min situation. Min prioriteringsrækkefølge har været noget i stil med:
Confirme hinanden i tråden (Daniel kom på en god ide og så var det overstået på dag1)
- Sørge for at undgå lynch
- Sørge for at undgå lunatic
- Sørge for at undgå nightkills

Dette var en super svær balance. For det første skulle Daniel og jeg sørge for aldrig at blive connected, og for det andet så måtte vi have så meget credit hos folk at de ikke ville lynche os. Efter et par dage var jeg som indbygger nærmest inde i alles hjerter, så jeg gik ud fra at ulvene ville tage mig ud i det øjeblik de løb tør for potentielle speciels. Så måtte jeg skrue lidt op for mistænkeligheden, men stadig sådan at den stadig kunne kontrolleres nogenlunde.

Mht. seer-outing var denne faktisk reel nok. Jeg havde håbet på at seer f.eks. ved 11 deltagere ville poppe frem med sig selv + 3 andre (ikke daniel eller mig) hvilket gav 4. Derudover så havde vi daniel og mig som confirmed så det gav 6 og så var det GG.

Jeg ærger mig lidt over at jeg ikke skød xitaah (beklager til seers over at jeg tog molle ud i stedet, da jeg hørte historien om peeks lå jeg flad af grin) men dette var udelukkende baseret på at Xitaah var min bedste modkandidat til en vogn, og hvis jeg skød ham kunne jeg risikere at dingle.

Jeg bekymrede mig mest om flyfly der virkede som seer eller ulv og jeg var sådan set ligeglad hvad han var, hvis bare han outede det. Dernæst fokuserede jeg på Xitaahs slipup hvilket jeg fandt utroligt morsomt, men mine overtalelsesevner var ikke så gode.

Mht. Holstts sidste indlæg på dag 7 kan jeg kun sige at han har fuldstændig ret i det meste. Han vidste obv. Ikke at der var en grund til det, men nice post. Og ja, jeg var flad af grin da jeg læste den- især fordi xitaah på dette tidspunkt HAR sendt det til mig.

Slipup med billederne:
Xitaah vælger at sende mig billeder af et wolftrain og det bekræfter min mistanke. Jeg havde muligheden for at poste noget i stil med ”jeg har den sidste ulv, vender tilbage imorgen” men såfremt xitaah IKKE var ulv så ville den rigtige ulv tage mig ud). Med Holstts indlæg dag 7 er jeg overbevist om at såfremt jeg dør, så er Xitaah ulven. Daniel har imens fået diverse ting og kan godt se pointen.
Hvorvidt det gør en forskel i spillet eller ej er jeg ikke helt sikker på. Med Holstts indlæg var jeg ret sikker på at holstt var taget ud og ikke mig, for så at jeg kunne blive lynched søndag aften. Daniel og jeg havde så outet os, fortalt historien og så kunne seers komme med deres peeks.


Helt fantastisk spil om end jeg havde håbet at stå i F3 med Daniel. Vi havde rystet verden :)
15-01-2010 09:55 #12

Faber ffs, jeg vidste jo godt at xitaah var ulv men vi måtte lade ham leve længe nok for at se om der evt. var 2 tilbage :) Eller noget :D

Forresten fedt at jeg bliver peeket 2 gange i løbet af et spil :D

15-01-2010 10:13 #13

@toga

fangede du nogensinde at jeg havde peeket dig?

jeg har aldrig brugt peeks i nogen af de andre spil, så jeg turde ikke gøre det her, nu der var den snak om at jeg røg i pis spillet pga. anderledes spillestil.

15-01-2010 10:21 #14

FC, jeg fangede absolut intet i løbet af dette spil :P Hvornår afslørede du det?

Jeg fangede at flyfly var ulv eller seer, og at xitaah højst sandsynligt var ulv. Men hvis der var mere end 1 ulv tilbage så blev jeg nødt til at lade som om jeg kunne confirme xitaah og håbe at nogen fulgte trop

15-01-2010 10:25 #15

Jeg nåede sgu også at blive peeket 2 gange på de 3 nætter ;-)

15-01-2010 10:28 #16

Generelt vedr. gameplay:

- Jeg synes at setup var fint. Dejligt med nogle nye roller og jeg synes at det var balanceret fint nok sådan umiddelbart (altid svært at vurdere når så mange ulve ender i galgen så hurtigt, men imo fint)
- Jeg synes det er belastende at der i visse tilfælde bevidst blev angelshootet (Robertoloda poster omkring shaman efter død) og der var en der gad at poste fra en anden konto for at minde folk om at jeg skulle hænge
- Folk der er døde bør blokere levende folk fra msn og omvendt. Shit happens og man kan poste til forkert, men det er stadig lame

15-01-2010 10:32 #17

Faber, men det var ikke af dem samme :)?? sådan forstod jeg det i hvert fald at det var sket for mig ;)

Jeg var ikke tilfreds da du døde som lunatic og du ikke havde dræbt flere end prille! :D

15-01-2010 10:33 #18

Jeg er forøvrigt helt enig med dig i at Robertos post var meget frustrerende. Det kan man nok også se af mine indlæg om natten der.

Derudover er jeg pisse irriteret på de lorte ulve som roleblockede mig allerede på dag 2 ;-)

15-01-2010 10:39 #19

Jeg begynder så småt på dag 3 –

Jeg peeker Toga som god - men det har jo ikke meget betydning for det gør 80 % af jer andre også

Og

Toga det er tåbeligt at dø på den måde

jeg ser dig seriøst som god og et bedre aktiv i live

Men jeg tør ikke rigtigt forsætte, er lidt nervøs for at det er for oplagt

Men så fandt jeg på denne som alle andre laver

Min egen lille opdatering

Aurvandil - på måske listen

Danielgron - no read

Emilbbs - jeg tror s.. han er god

Faberghasted - begynder at nærme sig min måske ond liste

Fivecats - ja right

Flyfly - ond

Holstt - forventer du er god

Live - jeg tror også at Live er god

Malxom - svæver lidt rundt

Mollematen - tror stadig han er ond - og han har stadig ikke kommet med alle disse guldkorn som skulle holde ham i live

Robertoloda - på listen måske god listen

Skatkat - no read

Stonien - måske listen

Thegreatpete - kan være ond

Toganim - ser stadig Toganim som god

Twajzer - han er tæt på ond listen

UTGwithURmom - no read

Xitaah - tror han er god


Og så holder jeg næsten konsekvent fast i at jeg altid SER dig

15-01-2010 10:43 #20

nice work FC :D self er jeg god når jeg siger det. Tror aldrig jeg har løjet i et ww game.

15-01-2010 10:44 #21

Hmm....

Ved ikke rigtig hvad jeg skal mene om det her game. Er selvfølgelig glad for at begge sider finder mig så irriterende at de bare vil af med mig.

Togas spil vil jeg slet ikke kommentere.

15-01-2010 10:45 #22

Fivecats hvornår var det du peekede mig? Jeg antager det var dit andet peek?

15-01-2010 10:46 #23

@Panter ved ikke om jeg ville sige irriterende, men en spiller som kommer ind og spiller så anderledes forventer jeg ikke er almindelig indbygger. Jeg kunne så slet ikke se dig som special heller.

UTG er også et meget godt eksempel på en spiller som formodentlig vil ryge tit og tidligt.

15-01-2010 10:47 #24

btw. faberg, så peekede jeg dag på den første nat.

15-01-2010 10:48 #25

@Flyfly

Så må du have været lettere frustreret over min jagt på dig ;-)

Jeg synes dog stadig prille var et meget mystisk valg af peek fra dig af.

Jeg blev dog ret overbevist om at du rent faktisk var special, det var så også grunden til jeg droppede mit heat på dig :-)

15-01-2010 10:49 #26

Panter hvorfor vil du ikke kommentere mit spil? Er det under manerer omkring "har man intet positivt at sige så skal man holde kæft" :O??



Jeg synes panter var sød og jeg synse da ikke han skulle dø

15-01-2010 10:52 #28

@faber, jep og jeg kunne kun peeke hver anden dag, så jeg fik dig lige på dag 3 og så kunne jeg tænke lidt over hvad jeg skulle bruge det til

15-01-2010 10:52 #27

@ faber

Anderledes end hvad? Bare så jeg ved hvordan man spiller som alle andre, hvis jeg nu en dag har ønske om at overleve længere.

@toga.

Jeps.

15-01-2010 10:55 #29

Panter du skal være sød :(

15-01-2010 10:56 #30

@faberg

Helt okay at du jagter mig lidt, selvom det er lidt frusterende når jeg nu ved at du faktisk er super god indbygger.

Ja prille var et mystisk pick, havde bare en kalkyle hvor jeg regnede med at de inaktive ville få lov til at overleve til midgamet, og prille var den af de inaktive jeg helst ville kigge på. jeg fik jo først svaret på mit peek nogle dage efter.

Han var jo heller ikke mit første peek, det var du:-)

Btw. sick at ulvene ikke sender mig ud når der er så mange ting der bærer præg af at jeg er seer, og jeg efterlader hvad jeg selv synes er pænt klare peeks.

15-01-2010 11:16 #31

Jah du var sgu lidt tydelig to dage fly, dagen hvor du havde peeket roberto og så den sidste ;) men generelt gemte begge seere sig godt hvilket begges overlevelse jo også vidner om. Lidt observationer:

Toganim @ dag1: "Mine reads" Xitaah virker ret indbygger like, Jacob virker ret indbygger like" <3 toga

Nat 2:
Lunatic targets Panter
Ulve blokerer Lunatic
Ulve dræber Panter

At folk ikke lagde mærke til det har måske noget, at gøre med jeg forvirrede lidt med at skrive forskellige ting ved folks død, men props til Twajzer for, at være den eneste der lagde mærke til, at Jacob ikke døde som en ulv ligesom de andre.

Og så selvfølgelig det sjoveste:

Flyfly og Fivecats peeker Mollematen samme nat, derefter går der kun få timer før Molle der nu er clearet fra to steder, bliver brutalt gunnet ned af toganim :D

15-01-2010 11:18 #32

@toga

og det l@£€@£€£ forsøg på at lave et level på min msn, som stadig er ny og stadig kun har dig på

jeg har endda også fundet ud af hvorfor du ikke kunne se mig

for når jeg nu åbner min maskine derhjemme så popper msn også op, hvad jeg så først for et par dage opdagede var at jeg jo også skulle trykke login :-)

og for at gentage hvad jeg sagde i pregame tråden så kan jeg tilføjes på msn frank (at) frydsholm (dot) dk

hvis nu jeg skulle være ond i næste spil - men i skal ikke regne med det jeg er altid indbygger og dermed god

15-01-2010 11:28 #33
Flyfly og Fivecats peeker Mollematen samme nat, derefter går der kun få timer før Molle der nu er clearet fra to steder, bliver brutalt gunnet ned af toganim :D

I lolled.


Tillader mig lige at lave lidt reklame for næste spil, som vil have spilstart OMKRING d. 25 januar.

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=207828



-


Alt andet ligegyldigt rabble fra den tråd = No comment!


@Chris

Med 1 enkelt seer, og så en lærling der blev seer hvis seer døde, så synes jeg setup havde været fair :)
15-01-2010 11:39 #34

Xitaah, tænkte på dette setup, gik faktisk væk fra det lige til sidst, men lavede til gengæld dig om fra vote buyer til roleblocker.

Hvis vi tager et vanilla game 23 mand hedder det 2 seere, 16 indbyggere og 5 ulve. Udovere seere er specials her:

Luder
Lunatic
Mason
Mason

vs.

Alfa/Forræder
Roleblocker
Ramboulven
Miller (som kan fucke meget op og var lige ved at gøre det)

Når man tænker på, at den ene seer så kun var halvt seer har jeg svært ved at se argumentet for, at det skulle være balanceret til de godes side, det eneste der hælder den vej er, at et setup med 23 spillere balancerer til de godes fordel som standard(Ikke det mest optimale antal spillere)

Desuden har de gode tabt hvert eneste spil borset fra vanilla spillet(siden jeg begyndte at følge med)

Og yea join Xitaah's spil det bliver sjovt! Så skal der fandme postes wolf train billeder :D

15-01-2010 11:47 #36

@Chris

Wolftrain billedet medfører selvfølgelig øjeblikkeligt MODKILL

15-01-2010 11:47 #35

gg guys.... men fuck hvor var jeg træt af at ryge på dag 1 for inaktivitet, når jeg havde skrevet i sign-up tråden at jeg ikke var på første dag......

15-01-2010 11:49 #37

Bare lige for at undgå misforståelser Prille, du blev ikke dræbt pga. aktivitet som i mod kill, det var lunatic der tog dig ud om natten, bare hvis du troede andet :)

15-01-2010 11:50 #38

Prille du var så læst som ulv :D

15-01-2010 11:52 #39

Selvfølgelig Xitaah, kun en taberGM ville lade nogen leve videre efter sådan et nummer :D

15-01-2010 12:01 #40

@Prille

Jeg tager fuldstændig æren for at have læst dig fuldstændig på dag 1 ;-)

15-01-2010 12:02 #41

@Faberg

Og jeg giver fuld credit til jacob, for at spotte dig som special dag 1 ;)

15-01-2010 12:11 #42

@Xiitah

Lorte Jacob som sikkert vidste jeg forsøger at få lidt heat på mig når jeg er special.
Dog var det selvfølgelig en fuldstændig horribel fejl fra min side at jeg skriver Dohn og ikke Prille :-(. Det var altså absolut ikke bevidst.

15-01-2010 12:13 #43

Ship it!

15-01-2010 12:23 #44

Synes ikke der er så mange der kommenterer min post omkring TGPs manglende stemme da han bliver lynchet :-P

15-01-2010 12:24 #45

Faber12.23
No comment :)

15-01-2010 12:53 #46

@Faber

Haha, true so true. Det er sgu epic at INGEN spotter det :D

15-01-2010 13:13 #47

@Xiitah

Jeg bankede mig selv i hovedet lige efter TGP tager mig ud efter lynch. Den eneste grund til jeg ikke skrev det i tråden, var fordi jeg simpelthen ikke kunne se TGP være ulv, når han nu ikke stemte med den stilling.

15-01-2010 13:28 #48

comments:


Dejligt at der ikke var shaman med - det er en dårlig rolle der forringer spillets kvalitet IMO

Svært at sige om balanceringen kunne være bedre, men umiddelbart virker det til at have været fair nok (det er jo helt sygt med 4 ulve de første 4 nætter)

Underholdende med et par friske roller, blev helt glad for at spillet sluttede, da jeg havde savnet Toga på msn hvis det skulle fortsætte.

15-01-2010 13:31 #49

GG drenge.

Jeg hader dig Holstt. Hvorfor skal du komme med sådan noget pis mod mig, på en dag, hvor jeg ikke er der til at forsvare mig :) ?

Desuden mener jeg, at det var ret tynde argumenter, som jeg sagtens kunne være kommet ud af, hvis jeg havde været til stede.

Jeg vil dog gerne tage lidt ære for at spotte specials :D

faberg var easy. Jeg har et helt fantastisk tell på dig, som jeg ikke vil afsløre :D

Thingy er også som at læse en åben bog.

Desuden havde xitaah og jeg også en del snak om at flyfly, sagtens kunne være special. Jeg ved dog ikke hvorfor han ikke tog ham ud.

Men alt i alt, så synes jeg vi spillede et fantastisk skidt spil :) Set i retroperspektiv, så lavede jeg ufatteligt mange fejl i min ulve debut.

Desuden var jeg lidt træt af, at det stort set kun var xitaah og jeg, der var aktive som ulve.

Jeg vidste ikke engang, at TGP var en powerrole :)

Tak til chris for et godt spil, og jeg tror at det var fint balanceret.

Mvh. Jacob.

PS: Det var mig der lavede WOLFTRAIN billedet, og det var absolut kun for at irretere Thingy :)

15-01-2010 13:34 #51

Haha, jeg synes det var underholdende

Btw, så bør historierne være mere klare. Jeg sad og tågede i en teori om at Xitaah havde vundet et kill og ordnet twajzer eftersom hverken "ulv" eller lemlæstelse" indgik i begivenhederne. Derudover indgik der "skridt". Men godt at Daniel fik talt mig fra det.

I miss my twin :D

PS: Beklager virkelig at jeg skød Mollematen, det virkede som det helt rigtige at gøre på det pågældende tidspunkt :D Overvejede om jeg bare skulle skyde ham i låret i stedet for :P

15-01-2010 13:34 #50

Forresten er det for grineren at xitaah igen, igen outer sig selv direkte i tråden.

15-01-2010 13:37 #52

Lorte Jacob ;-).
Jeg er dog ret sikker på mit tell er at jeg forsøger at skaffe mig lidt ulve points som special. Så her nu ved i andre det også. I næste spil har jeg alligevel en forhåbning om at ændre mit spil mønster ;-)

15-01-2010 13:42 #53

Tror at dit tell er at når vi to har sammenstød, så er du speciel :D

15-01-2010 13:43 #54

faberg

Det vil jeg så lige slå fast, at det er det ikke :)

Det er noget helt bestemt du skriver. Hver gang.

15-01-2010 13:47 #56

@ Jacob

Xitaah outede sig ikke direkte i tråden...
Han outede sig på msn til toga...

Om det er bedre vil jeg lade være usagt :-)


At xitaah havde os i tovene og havde stået stærkt hvis han ikke havde ødelagt det for sig selv, må jeg nok hellere gå med til.

15-01-2010 13:47 #55

Jeg har det meget, meget bedre efter at have læst toganims post 09.:54

8)


Jeg var i øvrigt 100% sikker på at ulvene ville tage mig i nat:

Hvis toga var god, så ville de tage mig ud og være sikret lynch af toga dagen efter.

Hvis toga var ond, så ville de tage mig ud, og prøve at overbevise resten om, at jeg var far out.


Så da toganim blev ulveføde var jeg totalt mindfucked!


I øvrigt et godt spil og ros til GM, men de her spillere, der holder ekstremt lav profil hele spillet igennem, tilfører efter min mening ikke noget godt til spillet.

15-01-2010 13:50 #57

Ahhh... Han skrev et eller andet med, at vi er kun 2 ulve tilbage eller sådan noget en af dagene.

15-01-2010 13:52 #58

@jacob skrev:

Jeg hader dig Holstt. Hvorfor skal du komme med sådan noget pis mod mig, på en dag, hvor jeg ikke er der til at forsvare mig :) ?

Nu kom jeg jo først til på dag 2, så anede intet om, at du ikke var tilstede.

I øvrigt havde jeg fra begyndelsen af dette spil sat mig mit eget succeskriterie, da jeg så min rolle som normal indbygger:

Alle aktive spillere skal lægges under maksimalt pres med ulvebeskyldninger mindst én gang i løbet af spillet.
(Det er det, der giver info.)

15-01-2010 13:53 #60
Desuden havde xitaah og jeg også en del snak om at flyfly, sagtens kunne være special. Jeg ved dog ikke hvorfor han ikke tog ham ud.


Det er sgu da også rigtigt, havde jeg fuldstændigt svedt ud :D
15-01-2010 13:53 #59

@Daniel

Well daniel ved ikke om jeg decideret vil sige at Xiitah havde stået godt. Tvivler stærkt på han havde vundet no matter what.

Flyfly og Fivecats havde begge haft et peek i nat så mon ikke en af dem inden længe havde ramt Xiitah.

Derudover skulle han altså stadig forbi Danielgron og Toganim som begge var confirmede. Et par seere som også kunne oute sig om nødvendigt. Tror han havde fået problemet enten i F5 men nok endnu mere sandsynligt i F3.

Han havde 2 ekstra stemmer som ville kunne hjælpe meget på F5 og afhængigt af hvordan stemmerne lå måske ville give ham muligheder i F3

15-01-2010 13:54 #61

Enig med jacob, og jeg tager fuld credit for at fange ham i det :D
Jeg fralægger mig ethvert ansvar for at I ikke lytter til mesteren ;)

Jeg havde god griner på da jeg læste Holstts indlæg, især fordi xitaah ½ time før havde outet sig til mig og ejg vidste at jeg ville dø om natten :D

15-01-2010 13:55 #62

@Jacob

Lyder sgu ikke lovende jeg altid skriver det samme når jeg er special ;-). Næste gang jeg er special så skriver du det lige til mig over msn ikke ;-). Så kan jeg i hvert fald tage dig ud samtidigt med mig

15-01-2010 13:57 #63

@faberg

Haha. Du har simpelthen ingen anelse om hvad det er? Det er ellers ret tydeligt :)

@xitaah

Hvorfor sendte du wolftrain billedet til toganim?

Jeg vidste at du ikke kunne administrere det. Skulle aldrig have sendt det til dig :)

15-01-2010 14:00 #64

<3 @ this game :D

Det var en nice runde.. men er satme glad for at jeg kun fik læst til slutningen af dag 2... :D Jeg tænkte jeg hellere måtte lade være med at læse imellem 22 og 00... og ganske fornuftigt... vågnede jeg op død ( kan man det??)

Men alt i alt...! Godt spil allesammen... Det gav mig sgu lige lidt mere blod på tanden end jeg plejer at have :P

og tak til GM... Du kørte det godt :D

15-01-2010 14:01 #65

@ Faber

Jeg siger ikke at jeg tror at han havde vundet...

Men med et godt nattekill... Og Toga i galgen...
Han havde haft muligheden.

15-01-2010 14:11 #66

"Thingy er også som at læse en åben bog."

Haha Jacob, den glæder jeg mig til at se en reaktion på ;) - I øvrigt ærgeligt skæbne når nu du havde glædet dig sådan til at prøve at være ulv.

Ps. til Holstt, det var ikke fordi jeg ikke ville svare på det spørgsmål du sendte til mig i PM. Men du "rådgav" hvordan jeg skulle svare og det svar du rådgav var præcis det svar der var kommet, og vi kan ikke have, at det ser ud som om GM lytter til spillerne angående hvordan et spørgsmål skal besvares så det blev erklæret ugyldigt ;)

15-01-2010 14:14 #67

<3 Twajz

15-01-2010 14:15 #68

No way jeg var røget i galgen :P

15-01-2010 15:07 #69

@Toga

Det var du :)

@Jacob32DEN

Ville vise Chris billedet, Alt+Tab fuckede bare up.

Nej, jeg kan ikke administrere sådan noget :(

15-01-2010 15:11 #70

Du er jo snot dum knægt :D

Haha, det er alligevel ret sjovt når man tænker over det.

15-01-2010 15:14 #71

@chris

Hvis jeg med en længere tekst havde udlagt dit intetsvar som tæt på et bevis for, at der kun var en ulv tilbage i spillet, som var i knibe, så havde du ganske givet (og med rette) beskyldt mig for angleshooting.

8)

Men det lykkedes mig dog, at få givet dit intetsvar videre til alle, uden at du kom efter mig.

8)

15-01-2010 15:16 #72

xitaah:
Ville vise Chris billedet, Alt+Tab fuckede bare up.

Nej, jeg kan ikke administrere sådan noget :(



@xitaah
Vi er flere, der ser frem til en tegneserieGM!

8)

15-01-2010 15:20 #73

@Holstt

Det bliver farligt 8D

15-01-2010 15:38 #74

Well Holstt din hypotese om hvorfor jeg ikke svarede var jo så også forkert, men selvfølgelig var der kun 1 ulv tilbage, shaman ødelægger spillet!

15-01-2010 15:44 #75

@chris

Jeg vil dog vove at påstå, at det, der gjorde netop dette WW-spil til noget helt særligt, var usikkerheden om, om der måske var en shaman til stede. Jeg synes ikke, en shaman ødelægger spillet, hvis det udmeldes inden spilstart, at der er en shaman med. Men en shaman i hvert eneste spil fradbedes, tak!

15-01-2010 15:55 #76

Ikke enig Holstt.

De ting der gjorde dette ww-spil til noget helt særligt var:
- Der døde 4 ulve på 4 dage
- Ingen seer nåede at oute sig
- Den sidste ulv laver 2 slipups og overgiver sig :D

15-01-2010 15:59 #77

punkt 4 toga...

I var ikke sikre på om spillet var slut :D sådan lidt sjov panik der var til sidst i tråden :D

15-01-2010 16:00 #79

"I" ?

15-01-2010 16:00 #78

iih.. nu kan jeg ikke bruge som undskyldning i næste spil at jeg aaaltid dør først :D snedige små svin :d men hva fanden.. jeg blev ikke lynchet.. selvom flere var lede og gerne ville..

15-01-2010 16:04 #80

Twajzer jeg var faktisk tæt på at skyde dig.... bare fordi jeg kunne

15-01-2010 16:05 #81

@toganim

Hvis der ikke havde været tvivl om shamantilstedeværelse, så havde jeg aldrig været i tvivl om, at du var god. Så ville jeg havde fulgt dig blindt, da du ville have xitaah ud som følge af hans slip-up. Derefter var spillet sluttet langt tidligere.

At ingen seer outede sig var self også en særlig ting.

15-01-2010 16:06 #82

Tror nu mest at det var flyfly der var forvirret :-P

15-01-2010 16:08 #83

Enig og uenig Holstt, at muligheden for shaman var tilstede gjorde spillet sjovt og det var ganske sjovt at følge jeres tankegang omkring dette, en af seerne spurgte mig sågar om det var muligt, at peeke den samme spiller for anden gang :) At jeg aldrig kunen finde på, at putte en shaman i spillet kunne i jo ikke vide.

Jeg synes shamanen ødelægger spillet fordi det elementære i werewolf trods alt er analysering af folk mht. seering/seerhunting wolfhunting osv. At en spiller der fx er peeked god kan blive converted og ødelægge hele dette fundament er not good efter min mening :)

15-01-2010 16:15 #84

Ja, ja, hvis ingen shamanmulighed, så var xitaah røget langt tidligere, - og så var jeg sluppet for en mindfucking experience af de helt store!


Og selv op det var en ubehagelig oplevelse, så var det ganske underholdende sådan lidt på afstand.


At se en ulv blive kørt ned af sit eget ulvetog, var også en af de store oplevelser, som vi så heller ikke havde fået.

8)


Men som GM ville jeg nok heller aldrig selv sætte en shaman ind af netop de årsager, du nævner.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar