WW #1 2010 dag 6

#1
De morgenfriske indbyggere i Virklund var ikke så heldige denne dag som de havde været dagen forinden. Lige foran hans dør lå en sønderrevet StonieN, indbyggerne sørgede over taber af endnu en af byens stolte indbyggere mens de forberedte sig på en ny lang dag.

Spillere(11 levende)
Aurvandil
Danielgron
Dohn, Død, indbygger
Emilbbs
Faberghasted, død, lunatic
Fivecats
Flyfly
Holstt
Jacob32DEN, død ond
Live, død, indbygger
Malxom
Mollematen, død, indbygger
Panter, død indbygger
Prille, Død, ond
Robertoloda , Død, ond
Skatkat
Stonien, død indbygger
Thegreatpete, død ond
Thingyman, Død, luder
Toganim
Twajzer
UTGwithURmom, død, indbygger
Xitaah


Dag 5:

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=208269


Det er dag!
12-01-2010 23:58 #2

Seer bør imo stå frem nu.

I hvertfald hvis du har en ulv.

Der må være nok confirmed gode, til at en evt second ulv vil blive taget ud efterfølgende.

13-01-2010 00:01 #3

Enig med xitaah. Er der så en shaman problemstilling vi skal tage hensyn til så må vi gøre det.

Hvad kan vi tolke af at de har taget stonien?

13-01-2010 00:03 #4

Toga

De forsøgte at tage ham i går, eller, det giver i hvertfald mening, hvis stonien vandt immunitet.

De må have haft special-lean på ham

13-01-2010 00:05 #5

Hmm...

Min tanke omkring Stonien-drabet:

Forventeligt!

70% Stonien var spot on og ulven(e ) mente at han var likely seer
30% Ulven(e ) er ude i et level

13-01-2010 00:06 #6

@Toga

Undskyld toga, men for mig lyder det altså til, at du er blevet converted.

13-01-2010 00:09 #7

det skal du ikke undskylde. i nat eller generelt?

13-01-2010 00:11 #8

Forstår ikke hvorfor ulvene ikke har taget toganim ud tidligere i det her spil. Toganim må være een af de først confirmed efter de første dage, og det giver ingen mening at ulvene samtidig skulle holde ham i live, da han også er dygtig.

Jeg bliver mere og mere overbevist om at toganim er converted, og synes bestemt at han er et super godt bud på en vogn i morgen.

13-01-2010 00:15 #9

Flyfly takeout må hedde

Speciels
Confirmed
Folk der er gode til at spotte ulve
Randoms


At jeg ikke er blevet taget ud før må jeg antage at jeg er en del af random gruppen i deres øjne. At jeg er dårlig til at spotte ulve har jeg vist vist. At jeg er speciel tror ingen vist på. Så er spørgsmålet om de ser mig som confirmed.

Folk der ønsker at se mig på en vogn i aften, en aften som jeg HAR gjort opmærskom på at jeg ikke har mulighed for at være online på, er wankers. Så giv mig en dag hvor jeg kan forsvare mig mod alle jeres anklager samtidigt.
Stil mig alle de spørgsmål I vil idag, og så sæt mig på en vogn torsdag!

13-01-2010 00:20 #10

Du bliver ved med at skubbe den dag vi må vogne dig frem Toganim.
Jeg kan ikke se hvad vi har at miste.
Som du selv skriver - ingen tror vist på at du er special alligevel :)

13-01-2010 00:21 #11

Aurvandil jeg havde taget en vogn igår hvis der var stemning for det. Det var der IKKE. Vi tog en ganske alm. votering imellem dem der gad deltage- og der var jeg ikke en af dem. Sidst fik jeg hug for at springe robertoloda over, så nu ville jeg ikke springe nogle af de 3 der fik flest stemmer over.

13-01-2010 00:23 #12

Aurvandil hvis du vil have en liste over folk der ikke er speciels at vælge imellem så er det bare at gå tilbage i tråden og lede. Og jeg kan snildt give jer en liste over suspekte ting i dette games- men så bliver jeg flamet fordi jeg angriber i stedet for at forsvare

13-01-2010 00:26 #13

Jeg kan bare ikke se hvad vi har at miste ved at sætte dig på en vogn.
At du ikke har tid i morgen kan ikke rigtig bruges som argument synes jeg.

Vi skal have fundet den eller de sidste ulve, og vi kan ikke skubbe mulige lynches frem hver gang en spiller ikke har tid til at være online til at forsvare sig.

13-01-2010 00:30 #14

Aurvandil, du kan umuligt være seriøs?
Jeg har været super aktiv, og jeg har gjort opmærksom på at jeg onsdag aften ikke har mulighed for at være online pga noget IRL ting. Det er så typisk at nogle folk vil udnytte en sådan chance for at få mig lynched. Uanset om du er god eller ond så synes jeg det er super dårlig stil.

13-01-2010 00:34 #15

GG :)

13-01-2010 00:37 #16

Hvis folk insisterer på at have mig på en vogn så forventer jeg på at de har ytret deres mening inden kl. 16 idag. Skulle man komme efterfølgende stinker det langt væk. Jeg forventer at alle der vil have mig på en vogn laver en case mod mig med div. anklager. Jo mere seriøs case I laver, jo mere seriøst svar får I. Jeg går på livstilt hvis jeg kommer hjem om aftenen og finder ud af at en af jer har valgt at opfordre til lynch af mig når jeg ikke er til stede, og begrunder det med et eller andet klamt - hvorefter alle følger trop.

13-01-2010 00:58 #17

@Toga

Generelt. Tror faktisk du blev converted i går. Altså ikke i nat, men natten før

13-01-2010 01:00 #18

Så kan du jo passende inden kl. 16 komme med en lang redegørelse for 2-3 spillere, der har flere ulvetræk end dig og derfor bør være mere oplagte kandidater til en vogn.

Jeg har selv svært ved at finde bedre egnede kandidater, så behøver noget hjælp :)

13-01-2010 01:01 #19

Xitaah gider du lave et mere struktureret oplæg så.
- Hvem skulle være shaman
- Hvorfor skulle jeg tages
- Hvorfor lige forrige nat

Jeg tror ikke at det kan komme til at passe nemlig. Og jeg VED at jeg ikke blev konverteret, så hvis det skulle være muligt så er det sick uheldigt for mig

13-01-2010 01:05 #20

Det er fint aurvandil, det gør jeg snildt. Det bliver først imorgen da jeg gerne lige vil have lidt bedre struktur på det end jeg plejer at få på mine indlæg om natten når jeg er træt.

For at lave så god en sag som muligt så kræver det muligvis at jeg bruger min præmie fra tidligere. Jeg vil mene at det er bedst at vente, men det er klart bedre at bruge den for at holde mig i live naturligvis.
--------------------------------
Er der stemning for at presse Toganim så meget at han skal bruge den præmie han måske har? Hvis flere end 4 svarer ja til dette indlæg så gør jeg det!
--------------------------------

13-01-2010 01:06 #21

Btw ser jeg gerne at I svarer på mit indlæg 01.05 snarest muligt. Jeg vil løbende lave indlæg imorgen da jeg har ærinder i løbet af dagen, men jeg vil løbende holde mig opdateret. Jo før jeg finder ud af om folk vil have det eller ej jo bedre

13-01-2010 01:07 #22

@Toga

Ja, det vil jeg. Men er for træt nu. Det kommer i morgen, inden kl. 16:00 - i promise

13-01-2010 01:08 #23

@Toga

Det er jo et komplet latterligt spørgsmål at stille, i og med vi ikke ved hvad din præmie er.

Det kunne dog godt lyde som immunitet.

13-01-2010 01:11 #24

Xitaah

Hvad vil du have jeg skal gøre? Helt seriøst....
Alternativerne er vel:
A: Jeg har ingen præmie, og jeg faker
B: Jeg har en præmie jeg ikke må omtale, og som jeg gerne så at vente så længe som jeg kunne med at bruge

Hvis jeg bliver lynched i aften så er B jo ikke særlig god da jeg ikke overlever til at bruge den.

Kald mig en presset mand

13-01-2010 01:19 #25

Så er der kun spillere tilbage, som har skrevet så tilpas meget, at man burde have en mulighed for at læse sig frem til i hvert fald hvem, der er virker mere onde end andre.

Det er jeg særdeles glad for, - og det er sjældent med et spil med så mange deltager, hvor alle er nogenlunde aktive.

Jeg forventer, at alle skriver deres peeks i dag. Herved løber vi ingen risiko for at miste, hvad vores seer har set, hvis ulvene skulle fange ham.

Som sagt før spillet startede, er jeg hårdt presset op af irl-ting, men har da tid til at spille spillet ind imellem.

Jeg vil næppe være i stand til at vende tilbage til spillet før i aften, men når måske lige kigge forbi kort tid i eftermiddag.

-------------------


Jeg ser overhovedet ingen grund til, at seer skal stå frem!?

TVÆRTIMOD!!!

Keep it simple:Jo flere peeks seer får, før ulvene fanger ham desto bedre.

(Problematiserende indlæg - om hvad nu hvis en falsk seer står frem, eller hvad nu hvis vores seer er convertet - vil ikke blive modtaget med mildhed fra min side på denne spilledag.)

Af ovennævnte årsager vil jeg gerne have ophavsmændene til de to første indlæg i denne tråd på to af dagens tre vogne. Det er simpelthen for mærkværdigt at mene, at seer skal stå frem i dag!

(I har til i aften til at komme med gode begrundelser for at dette er en god ide. Omkring ved 20-tiden skulle jeg være på hele tiden, og jeg vil høvle dårlige begrundelser ned)

VOGN 1:
xitaah (for indlægget 23:58)

VOGN 2:
toganim (for indlægget 00:01)

VOGN 3:
kom med andre forslag


Jeg så gerne at daniel, SkatKat eller 5Cats leger alfahan i dag og styrer, at der kommer tre vogne op at stå til ved 20-tiden.

Hvis jeg er seer, så peekede jeg aurvandil som god.

13-01-2010 01:26 #26

Generelt modstander af denne seer-praksis men kan se meningen når der er shaman-frygt.

Hvis jeg er seer, så peekede jeg Toganim som god.

Jeg kommer til at kigge indgående på malxom...
Something doesn't add up...

13-01-2010 01:27 #27

Holstt du gør det så interessant :)

Hvis du gad svare på mit indlæg 01.05

Med xitaahs tanker om at jeg er konverteret har jeg ham mistænkt for at være christianit så jeg vil ikke overlade argumentationen til ham. Jeg skal nok gøre det når jeg har fået noget søvn.

Hvis jeg var seer ville jeg ikke give jer mit peek fordi jeg er på tilt over aurvandil og xitaah

13-01-2010 01:31 #28

@toganim

Du får skam argumentationen tids nok til, at du kan forsvare dig :)

@Holstt

Er lodret uenig i, at det at seer skal stå frem, er en dårlig idé.

Læg i øvrigt mærke til, at jeg også siger, at han i hvertfald BØR gøre det, når vi har en ulv

13-01-2010 01:38 #29

@daniel
Jeg foreslog malxom på en vogn i går, og har det fint med, at han kommer på en i dag.

@toganim
Svar til dit indlæg kl. 01.05: JA.

@xitaah
Din argumentation kl. 01:31 er ganske fraværende omkring, hvorfor seer skal oute sig selv. Det er plads til store forbedringer på dette punkt for dit vedkommende!



Vogne med xitaah, toganim og malxom vil være en drøm for mig.


Link der virker til DAG 5:

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=208398


13-01-2010 01:41 #31

Holstt, jeg vil komme med et indlæg du ikke kan ignorere. Men når jeg gør det så regner jeg med at du bakker mig op. Jeg kan seriøst ikke bruge det til noget når jeg går fra at være toppen af poppen på din liste over gode, og så til at være en drømmevogn. Det er for ustabilt.

13-01-2010 01:41 #30

Holst' forslag med toganim, xitaah og malxom som vogne lyder også perfekt i min verden.

Der er ingen af disse 3 der endnu har overbevist mig om at de er gode, og derfor så jeg også gerne disse 3 som vogne i morgen.

13-01-2010 01:42 #32

Gider folk holde op med at ignorere mine posts. Jeg gider seriøst ikke blive ved med at opfordre til at svare på åbne spørgsmål.

jeg triller i seng. I will rock your world tomorrow

13-01-2010 02:44 #33

@Holstt

Jeg skylder en uddybende post omkring hvorfor jeg mener seer skal oute sig selv. Holstt og Mollematen er de eneste i live, som jeg har peeket gode!
Den må du vente med til i morgen, så kombinerer jeg den med min idé til, hvorfor Toga er blevet converted.

@Alle

Vil have et slag godnat-dota, og så er det i seng.

13-01-2010 03:40 #34

@ Toga...


"Er der stemning for at presse Toganim så meget at han skal bruge den præmie han måske har? Hvis flere end 4 svarer ja til dette indlæg så gør jeg det!"

Ja
Hvis:
Du mener at det giver mening.
Vi andre kan ikke svare når vi ikke ved hvad du har vundet så det må ligge på dine skuldre at beslutte.
Jeg hader generelt hemmelighedskræmmeri og levels, så hvis det kan være det samme er det rar info for os andre...

13-01-2010 08:53 #35

de tilbageværende

Aurvandil - ?
Danielgron - forventet god
Emilbbs -?
Fivecats - god underligt nok
Flyfly -? Forventet god
Holstt - forventet god
Malxom - ?
Mollematen - God
Skatkat - ? forventet god
Toganim – har været god men ?
Twajzer - ?
Xitaah -? Forventet god

disse peeks ud fra mine egne ideer samt hvad jeg har kunne finde ud fra alle andres

så jeg vil sige at vores 3 wagons skal findes blandt disse 4 kandidater
Twajzer
Malxom
Emilbb
Aurvandil

@Daniel og Skatkat - nu holstt har så stor tillid til os idag så synes jeg vi 3 bliver enige om hvem det skal være her tidligt på dagen og så starter dem med en stemme hver til en så alle kan se at de er startet

13-01-2010 09:20 #36

Jeg har travlt hele dagen, så jeg synes du skal tage byrden på dine skuldre Fivecats :)

13-01-2010 09:35 #37

Ps. undskyld min manglende tilstedeværelse i går aftes - jeg gik simpelthen omkuld og sov til jeg skulle op i morges...

Deridover vil jeg opretholde mit forslag til voigne far i går:

Xitaah
Toganim
Flyfly

13-01-2010 10:48 #38

Jeg kan se at folk generelt ignorer mig. Da min dag vil være meget on/off, efterfulgt af offline i aften, så bliver jeg nødt til at droppe det beukratiske bullshit og gå til sagen.

SHOOT MOLLEMATEN

Årsag til at jeg har valgt at skyde netop Mollematen:

- Jeg vil gerne ramme en ulv (forklaring behøver forhåbentligt ikke)
- Jeg vil gerne undgå at ramme en speciel (og Molle burde have outet sig 21.55 på dag 1 hvis det var)
- Jeg vil gerne undgå folk der ikke har haft mulighed for at oute sig som seer (hvilket er grunden til at jeg undgår en som malxom på nuværende tidspunkt. Ville være katastrofe hvis jeg ramte seer)
- Xitaah bliver jeg nødt til at lade overleve hvilket egentligt irriterer mig lidt. Dette skyldes udelukkende personlig interesse i at overleve og hvis jeg fjerner en stærk modkandidat til galgen så står jeg endnu mere skidt. Især hvis jeg lyncher en god
- Flyfly har jeg fjernet som følge af et indlæg jeg vil komme med senere. Det er en længere forklaring.

LET THE GAMES BEGIN!

13-01-2010 10:50 #39
Mollematen du er død, ikke mere posting!
13-01-2010 10:51 #40
Mollematen er blevet skudt af Toganim.

Han er en død indbygger
13-01-2010 10:55 #41

Min gave var en gun. Måtte ikke omtale den i tråden og heller ikke debattere hvem der skulle dræbes. Mine ulvepeeking skills sucker max i dette game og derfor har jeg undladt at bruge den. Jeg vidste at det ville blive et rent gæt, og det bedste jeg kunne gøre var at skyde en af vognene for at resolve dem tidligere end nødvendigt. Desværre er vognene aldrig kommet tidligt nok på plads til at vi har kunne nå at få info nok ud af det, samt finde nye vogne.
Jeg beklager naturligvis at jeg lige har skudt en indbygger men jeg håber folk forstår grundlaget for det. Endvidere håber jeg at der er nogen der kan finde noget info omkring ham.
Jeg skal nok løbende komme med indlæg der forklarer situationen etc. men er der nogen der har konkrete spørgsmål så fyr dem af (gun joke- u get it?)

13-01-2010 10:59 #42

fanden da toga

det eer k... f.... hver gang jeg endelige synes jeg har fanget en som jeg næsten kan confirme så sker der sådan noget her

først var da jeg efter at have tænkt længe over om ikke fabeer var ulv, men besluttede mig for at han måtte være god og så bliver han ædt af en ulv, og så nu

øv æv æv æv øv og igen

kunne du så ikke have taget en af de 4 jeg ville lave wagon på

13-01-2010 11:05 #43
Outing af seer:

Antagelser (før jeg brugte min gun);
Der er 1-2 ulve tilbage
Der er 12 indbyggere
Seer har haft følgende natter at peeke i; onsdag, torsdag, søndag, mandag og tirsdag. Total 5 peeks. Er vi super heldige har han peeket 5 der er i live og så har vi 6 confirmed med ham. Er vi uheldige er alle hans peeks døde. Jeg vælger at regne med at vi måske har 3 peeks i live. Med ham giver det 4 confirmed.
Dvs. det er 4 confirmed og så er der en til to ulve iblandt de 8 sidste.
Jeg kan hurtigt gunne en af de 8 ned og så er vi nede på 7 unconfirmed og 4 confirmed
Dette vil give super info når vi laver vogne i og med vi kan snævre det sådan ind. Her kan vi køre 3 vogne hvis det er.
Og har seer en ulv så er det måske game over, eller også er det 3 confirmed gode, 1 confirmed ulv, og 7 unconfirmed.

Hvis alternativet er at alle ligger fake peeks og vi kan aflære ud fra dem, så kan jeg godt se at det er en god ide. Men wake up and smell the roses. I går peekede følgende folk: Xitaah, Holstt, Stonien og mig. Stonien er død, så det giver 3 tilbage der peeker. Ud af de 12 der var før gun så er det 3!!! der peeker. Det kan vi ikke få noget ud af imo. Dør seeren uden at have efterladt peeks så er hele vores fordel væk.
13-01-2010 11:08 #44

FC, jeg kan godt forstå din frustration, men forstå også min.

Af dine kandidater

Twajzer (har så vidt jeg husker IKKE outet at han IKKE kan være speciel)
Malxom (har så vidt jeg husker IKKE outet at han IKKE kan være speciel)
Emilbb (har tidligere lavet en fin forsvarstale, som dog kan være fabrikeret af de onde. Han HAR så vidt jeg husker outet at han ikke er speciel)
Aurvandil (har så vidt jeg husker IKKE outet at han IKKE kan være speciel)


Hvis jeg tog twajzer, malxom eller aurvandil så ville jeg risikere at ramme seer- og hold det op imod at de ikke har outet peeks så vidt jeg husker, så er det jævnt sick hvis jeg rammer ham.
Emailbbs kunne jeg reelt godt tage, men der har været så meget snak om Molle, så nu blev det ham.
Beklager jeg hev en fra din confirmed list.

13-01-2010 11:18 #45
Flyfly

Udover Flyfly's generelle væremåde som nogle tilsyneladende har lagt mærke til så er min primære årsag til tvivlen hans præmie fra dag 1.

A. Præmie (Flyfly): Peeking af en person x dage ud i fremtiden
B. Præmie (Toganim): Et kil
C: Præmie (Stonien): Immunitet'


Har vi set præmie B og C før? Ja det mener jeg vist nok vi har.
Har vi set præmie A før? Det mener jeg vist ikke
Præmien er imo unlikely og er et dække over at han ikke så prille død.

Det må være klart EV at oute at man har et peek hvis man tænker i indbygger baner:
Man sørger for at lynch/lunatic holder sig væk fra disse to personer indtil videre
Man lægger press på ulvene da de kan risikere at få outet en af deres egne, eller stå med folk der er confirmed. Dette betyder at man nok ofte må agere wolftarget, men såfremt man er indbygger er det super at være seershield.

At sige at man ville gøre sig selv til et target holder simpelthen ikke! Det må være i alles interesse at ulvene tager en indbygger ud om natten. Dette er simpel damagecontrol ift. øvrige speciels!

Derfor vælger jeg at antage at;
Flyfly er ulv
Flyfly er speciel (dvs. den manglende seer)

Så har jeg lagt presset på din side, og jeg ser gerne at du outer dig såfremt du ER seer. Jeg er ikke sikker på om du har lagt dine peeks i tråden nemlig!
13-01-2010 11:20 #46

Jeg synes egentlig Molle var et godt bud til et drive by, jeg tror alligevel det kunne være interessant med de tre vogne jeg har foreslået.

Alternativt kunne jeg godt tænke mig at se Twajzer og Emilbbs køre som de to eneste vogne.

Jeg vil lade Fivecats vælge i dag :)

13-01-2010 11:26 #47
Xitaah

Xitaah har tidligere optrådt lige så højt på listen over confirmed som jeg selv har. Derfor forstår jeg heller ikke at det er mig som fokus er rettet imod. De ting der gør at folk tror jeg er confirmed er fordi jeg ændrede min vote fra Robertoloda + vil have seer til at oute sig + andet??. Jeg står ved seerouting, læs ovenstående indlæg. I bagklogskabens lys kan jeg godt se at det med Robertoloda var uheldigt, især fordi han var ulv. Men jeg har forklaret det før, og kan vitterligt ikke se problemet. Xitaah laver en standard slipup som ulv og det mener jeg ikke kan accepteres. Vi ved alle hvordan det er, man sidder som ulv og prøver at finde indbyggerstate når vi skal skrive en post. Det der ofte gør mig cleared når jeg er indbygger er at jeg ER i denne state. Det er jeg bare ikke når jeg er ulv. Xitaah var tydeligvis ikke i denne state da han skrev ”Jeg tror vi er 2 ulve tilbage”. Var man i indbyggerstate så hedder det ”Jeg tror DER er 2 ulve tilbage”, ”jeg tror vi HAR 2 ulve tilbage” etc. Det er altså en del der skal til for at lave en sætning som ”jeg tror vi er 2 ulve tilbage”.
13-01-2010 11:29 #48

Min sidste spiller vil være ret søgt da jeg ikke på stående fod har noget på nogen.
Malxom er ret passiv synes jeg, og Aurvandil vælger at lægge i ovnen til at jeg skal dø på en dag hvor han VED at jeg ikke kan forsvare mig.

Derudover så får du wanker-point for denne kommentar
”Vi skal have fundet den eller de sidste ulve, og vi kan ikke skubbe mulige lynches frem hver gang en spiller ikke har tid til at være online til at forsvare sig."

Jeg synes den er under bæltestedet og det ved du også godt selv. Hvis folk mener jeg skal bygge en sag mod en 3. spiller for at undgå wagon så vil jeg gøre det- men det bliver senere. Hvis folk mener at mine nuværnde sager er tynde, så vil jeg udbygge dem (såfremt spilleren selv har en stærkere sag mod mig)

13-01-2010 11:38 #49

toganim mener du at det styrker din indbyggersag at ramme en af vores indbyggere i form af Mollematen??

Uanset om du ikke kunne vide hvad han var, giver det stadig ulvepoint. Det kan du næppe komme uden om ,selvom du har en hulens masse gode grunde til at det stadig var et godt lynch.

13-01-2010 11:56 #50

Flyfly, som pokerspiller burde du vide at det er decisions, not results.

Jeg kan seriøst ikke argumentere imod dig når du kommer med sådan noget crap

13-01-2010 12:00 #51

Og flyfly.. fortæl mig hvilken skade det har gjort at tage Mollematen ud? Vores lunatic er død så det vil være 2 kills hver nat.
Om det ender på 4-2 eller 3-2 før lynch er ligemeget da vi stadig taber i det øjeblik vi lyncher en indbygger

13-01-2010 12:01 #52

Jeg prøver at lege AlfaHan igen så

Wagon 1 - Twajzer - han bliver også min stemme

Wagon 2 - flyfly

Wagon 3 - Aurvandil (du skulle have holdt med mig i juleww :-) )

Jeg vil se stemmer udenfor disse 3 som problematiske

@seer lad være med at "kæfte" for meget op selvom du evt. ved at vi rammer 3 indbyggere her, i morgen er vi 9 og der får vi brug for dig.

13-01-2010 12:04 #53

toganim

som pokerspiller burde du vide at hvis du var ulv ramte du en indbygger 10/10 gange, var du indbygger var der en større for at du ramte en ulv.

Benægter du det?

13-01-2010 12:05 #54

Men skriv nu bare lidt om hvorfor i vælger jeres lynch

mit valg af Twajzer er at hans badeboldspil denne gang virker temlig ulvet på mig, han har alligevel været med nogle gange

13-01-2010 12:06 #55

Vi er godt nok splittede i dette spil. Jeg burde egentligt være glad nok for dit indlæg FC eftersom du ikke har mig på din liste. Men vil du ikke argumentere for dine valg i stedet for at fastslå at stemmer udenfor de 3 er problematiske.
Flyfly er jeg helt enig med dig i, men måske ikke af de samme årsager.

13-01-2010 12:11 #58

@Toga

Twajzer - jeg synes ikke han har gjort noget godt denne gang, og jeg giver ikke point for hvem man stemmer på

Flyfly - har været på min liste for et eller andet længe, og idag har jeg ham her ligeså meget for at se om der er andre som vil vælge at stemme på ham.

Aurvandil - er på min personlige liste og jeg har heller ikke set at de ting han har sagt og gjort egenligt har haft nogen god betydning

og du toga var en af de første til at være næsten confirmed og da du endnu ikke er taget af ulvene så frygter jeg lidt du er convertet - men jeg har en fornemmelse at det løser sig idag.

13-01-2010 12:11 #57

*

Nå øv, gg! :)

*

13-01-2010 12:11 #56

Flyfly jeg er en tabende pokerspiller, men ja jeg ved godt at hvis jeg er ulv rammer jeg indbygger 10/10 gange og hvis jeg er indbygger er der større mulighed for at ramme en indbygger end end ulv.

Det benægter jeg ikke. Men det undrer dig ikke at jeg har gemt den så længe? Jeg så helst at den ikke blev brugt, men din præmie er så mærkelig at jeg ikke tror på den- og det kunne jeg kun vise ved at oute min præmie.

13-01-2010 12:15 #59

FC Jeg er ikke converteret, jeg er stadig ateist :)

Everything is gonna be allright.

13-01-2010 13:21 #60

Btw flyfly overvej dette:

Fact:
Jeg kan bruge min gun når jeg vil
Lunatic er død

Så kombiner dette med at jeg er ulv. Hvorfor skulle jeg bruge den nu frem for at vente? Hvis jeg var ulv ville jeg vente og prøve at ramme seer, eller bruge den lige inden jeg var ved at dø.
At jeg spiller med åbne kort giver tydligevis ikke noget.
Jeg kan ikke se mig selv lave det move som ulv.

Afk et par timer

13-01-2010 13:42 #61
Flyfly

Gut feeling og generelt har Flyfly ikke bidraget med meget andet end flere spørgsmål!
13-01-2010 13:49 #62

@ Fivecats og halvt Skatkat


Jeg har ikke noget imod listen so far... Jeg ville dog også gerne se Malxom Wolfieboy på den.

13-01-2010 14:11 #63

@ Toga

Jeg smed vist nogle peeks i starten men er røget fra det..

Beklager...

@Alle

Jeg har ikke bidraget med det store i dette spil, og jeg plejer ikke at spille end-game i WW.. :P så Det er nok ikke smart at satse på mig som F-5 spiller... Der er andre der vil gøre det betydeligt bedre...

Dog ikke sagt at jeg giver op... for vi burde satme kunne få den sidste (måske de sidste?? ) ulv(e)....

Men jeg syntes at jo længere vi kommer, jo mere ulvede og mistroiske begynder folk at virke :D

og jeg følger sjældent med i de andre spil når jeg er røget ud... kigger ofc hvem der vandt, så jeg kan fejre det og lege at min død på dag 1 havde noget med det at gøre :D

Hvis folk ser mig som wagon... So be it...

Personligt ser jeg hellere: 2 vogne = Xitaah og flyfly

3vogne = xitaah, flyfly og malxom...


Det er bare min mening, og så kan folk tage det som det er.. jeg kan ikke give jeg forklaringer på det, der er logiske.. men når jeg kigger og læser.. så er det bare deromkring min ulveradar går loco...

13-01-2010 14:13 #64

wauw.. sry for forvirrende indlæg :D


@ "og jeg følger sjældent med i de andre spil når jeg er røget ud... kigger ofc hvem der vandt, så jeg kan fejre det og lege at min død på dag 1 havde noget med det at gøre :D" Den sætning betyder self, at jeg ikke ved hvordan spillet udvikler sig til sidst... :D

13-01-2010 14:21 #65

@Toga

Nu skriver du "decisions, not results" og det er jeg helt enig i.
Jeg synes dog at dine indlæg til tider bærer præg af at du synes det er vigtigere at du selv overlever end at vi finder ulvene. Altså "results"
Som spillet har udformet sig, så er du ikke en vigtigere spiller end nogle af os andre IMO.

Personligt vil jeg da godt lade dig leve en dag længere, men jeg mener også det bør være sidste dag, såfremt vi ikke fanger en ulv i nat.

Jeg har i øvrigt selv tilbudt mig som vogn tidligere og gør det også gerne igen, hvis nogen mener at min død kan bidrage med information til hvor ulvene skal findes.

13-01-2010 14:23 #66

Efter lang analyse er jeg kommet frem til at Flyfly nok ikke er så ulvet alligevel...


unvote

13-01-2010 14:29 #67

@ Skatkat...

Jeg er i færd med en lang analyse as well...
Flyfly er ikke den første der springer i øjnene hos mig heller..

13-01-2010 14:32 #68

Jeg tror der er ret stor sandsynlighed for at vi finder en ulv mellem Aurvandil, Malxom og Twajzer.

13-01-2010 14:36 #69

Mig og Twajzer som vogne vil jeg have det fint med.
Malxom har dog pluspoint i min bog.

13-01-2010 14:37 #70

jeg så gerne en vogn bestående af nogle af følgende: aurvandil, skatkat, malxoc.

Opbakning for det?

13-01-2010 14:40 #71

@ flyfly

Jeg har ikke det store behov for at komme skatkat i en vogn.
Twajzer Aurvandil og Malxom er min umiddelbare tanke...
Jeg har stadig kun gennemlæst meget lidt af det samlede spil analytisk.
Men de springer i øjnene...

13-01-2010 14:46 #72

@aurvandil

Vi to kan godt være vogne :)

Dog vil jeg foretrække en tredje vogn, så vi også har en ulv, som vi kan stemme på ;)

Jeg har svært ved at sætte dig som ulv, nemlig...

Jeg tror der er en ulv, i en af de tre jeg tidligere har nævnt..

Men altså... Jeg kan ikke se hvordan det skulle give os ulve-lead ved at lave aurvandil til en vogn.. Har en good feeling på ham, og jeg tror ikke at min død vil lede nogen på sporet af nogle ulve??

Kan ihvertfald ikke se hvordan :S

Derfor syntes jeg at vi burde køre med 3 vogne, hvor der har været mistanke på alle 3, så vi kan få afklaret det lidt??

In case jeg er wrong, og jeg vil give info som vogn :P så kom an...

13-01-2010 14:47 #73

Aurvandil og Malxom er på min liste, så put gerne dem på nogle vogne :)
Jeg er jo selv indbygger, men hvis i kan få meget information ud af at smide mig på en vogn, så fred være med det :)

13-01-2010 14:49 #74

Fint nok indlæg twajzer, og jeg kan godt forstå at du må være forvirret over at overleve så længe.

Jeg forstår godt folks paranoia- og jeg har det også selv sådan.
Men er du gal vi skyder med spredhagl i øjeblikket. Jeg er dog lad for at folk i det mindste ikke er så personlige i deres vogne (når flyfly f.eks. 14.37 ikke nævner mig til trods for at jeg har nævnt ham) etc.
Aurvandil, du har til dels ret i at jeg ikke er vigtigere end så mange andre. Arrogant som jeg er føler jeg mig dog sådan :)

Jeg ved ikke om det er godt eller skidt at vi har så spredte meninger, men det må alt andet lige give noget info.

Jeg holder stadig på Xitaah, Flyfly og en tredjepart. Her kan evt. være malxom, aurvandil eller skatkat.

Lever jeg til torsdag eftermiddag vil jeg sørge for at gennemlæse samtlige dage og nærlæse dem jeg finder suspekte, for at se om de kan kobles til nogle af de døde ulve.

13-01-2010 14:54 #75

F det... så får i sgu lige en analyse fra mig... Jeg prøver at gå back to start, og læse igennem med den viden vi har nu.. Jeg må lige vise at jeg kan være nyttig så sent i spillet her :D

13-01-2010 14:54 #76

@Daniel og Skatkat

skal vi bytte FlyFly ud med Malxom ?

Wagon 1 - Twajzer

Wagon 2 - Malxom

Wagon 3 - Aurvandil

13-01-2010 14:54 #77

Hvad med emil?... Han får ganske enkelt ikke nok heat for ikke at være her overhovedet!

13-01-2010 14:56 #78

@ fc...

Så er jeg i hvert fald pleaset langt hen af vejen... Giv mig dog lige en time før vi lægger os helt fast... Jeg er ved at trave indlæg igennem...

13-01-2010 14:59 #79

Hvad med Xitaah i stedet for Malxom?
Har godt nok også tiltro til Xitaah, men hans "Vi ulve" fejl er har givet et minus eller to på kontoen :)

13-01-2010 15:00 #80

Jeg bliver mere og mere overbevist om at det er Twajzer vi leder efter...


Twajzer

Han hopper nemt med på Flyfly som vogn, på trods af at Flyfly er en af dem der flest gange har stemt på en ulv (60% af hans stemmer er gået på ulve - og kun på førstedagen har han stemt på en vi sidenhen har set som ulv!)
Samtidigt er han tilpas inaktiv og vag til at man egentlig gider at koncentrere sig om ham - går lidt med hist og her, men ellers ikke det store.

13-01-2010 15:01 #81

@Fivecats

ja, det er 3 fine vogne i det forslag :)

13-01-2010 15:07 #82
********************'

Event

********************'


Et kvarter tilmelding fra nu af eller til 5 tilmeldte

13-01-2010 15:08 #84

IN

13-01-2010 15:08 #83

in

13-01-2010 15:09 #86

@Skatkat

Jeg har selv længe kigget på flyfly, og der er bare noget der ikke klikker for mig, med ham som god.. Det vil du også se hvis du kigger mine indlæg :)

13-01-2010 15:09 #85

IN

13-01-2010 15:15 #87

in

13-01-2010 15:22 #88
Tilmelding lukket
13-01-2010 15:22 #89

IN

13-01-2010 15:23 #90

@Toga

Btw, er i gang med at poste et sick langt indlæg. Ikke sikker på det når at blive færdig til kl 16 :/

13-01-2010 15:24 #91

Hvor tilfældigt

13-01-2010 15:25 #92
Events er en speciel separat del af spillet og har ikke noget med selve Werewolf at gøre, jeg vil derfor gøre opmærksom på, at det ALTID er ulovligt for ulve at kommunikere med hinanden om et event der er i gang, hvis dette bliver opdaget vil det resultere i mod kill.

Det er ligeledes forventet, at alle spillere altid vil gøre deres bedste for at vinde eventet for fairness og for, at det ikke påvirker spillet mere end det er ment til at gøre, dvs. det er yders ildeset, at man lader en ”confirmed” god vinde et event.

Dagens event er tyvstjålet fra et tidligere spil modereret af Jacob32DEN og tidligere Thingyman
Eventet udgør et spil SHEEP. Jeg stiller nedenfor 8 spørgsmål og i skal give det svar som i tror flest vil komme med.
Man får point(s) alt efter hvor mange der kommer med det samme svar som en selv, ex: Nævn en dansk øl

Carlsberg:
Spiller 1
Spiller 2
Spiller 3

Tuborg:
Spiller 4

Albani :
Spiller 5

Spiller 1-3 får 3 point, Spiller 4 og 5 får hver 1 point.
Spilleren der samler flest points sammen, vinder dagens event. Alle svar sendes via PM til GM. Det er IKKE tilladt, at skrive om sine svar i tråden.

1. Nævn en danske supermarkedskæde
2. Nævn et SAS-liga mandskab
3. Nævn et europæisk bilbærke
4. Nævn en Michael Jackson sang
5. Nævn en pro pokerspiller
6. Nævn en amerikansk tv-serie
7. Nævn en jysk by der ikke starter med Å
8. Nævn et boyband

Deltagere:
Danielgron
Twajzer
Toganim
Flyfly
Xitaah

GO
13-01-2010 15:26 #93

Går ud fra den kommentar var rettet mod mig. Forstår jeg vel egentlig godt. Men har været i gang med at lave indlæg siden 14:19, og når jeg poster, vil du forstå, hvorfor det har taget SÅ lang tid!

13-01-2010 15:35 #94

Ja, det er fordi du har spillet dota :)

13-01-2010 15:37 #95

Jacob32DEN06-01-2010 17:42
Aurvandil

Jeg ser Mollematen som det bedste lynch idag, men vi bliver nødt til at have en seriøs konkurrerence wagon ved siden af, og indtil videre så ser jeg Aurvandil som det bedste valg.

Jeg er bestemt ikke afvisende overfor at skifte til dohn, holstt eller Prille.

Prille plejer altid på det her tidspunkt mindst at have gjort et indtog i tråden, og Holstt plejer heller ikke at kunne holde sig væk i så lang tid.

Holstt's lidt tilbageholdende stil, var så vidt jeg husker den samme han kørte i Robinson spillet. Jeg kan tage fejl?

Prille kan jeg ikke huske, om har været ulv før?


Den morede jeg mig lige over, her nu hvor jeg læser dag 1 igennem :D

13-01-2010 15:42 #96
1. Nævn et supermarked

Daniel: Netto
Twajz: Bilka
Toga: Irma
Fly: Netto
Xit: Føtex

2. Sas liga mandskab

Daniel: Brøndby
Twajz: Brøndby
Toga: Fck
Fly: Fck
Xit: Brøndby

3. Bilmærke


Daniel: Volkswagen
Twajz: Ferrari
Toga: Volkswagen
Fly: BMW
Xit: Mercedes

Stilling efter 3:


1. Daniel - 7 points
2-5. Resten - 5 points


13-01-2010 15:44 #98

Haha, jeg er for gammel at skrive irma :)

13-01-2010 15:44 #97

wtf kan man nævne brøndby for fck....det er sgu ulve der har snakket sammen!!

13-01-2010 15:47 #99
4. MJ sang

Daniel: Thriller
Twajz: Beat It
Toga: Thriller
Fly: Billie Jean
Xit: Beat it

5. Pokerspiller

Daniel: Gus Hansen
Twajz: Gus Hansen
Toga: Peter Eastgate
Fly: Phil Ivey
Xit: Gus Hansen

6. Tv-serie
Daniel: Heroes
Twajz: Simpsons
Toga: Friends
Fly: Friends
Xit: Friends

Stilling efter 6
1-2 Daniel: 13
1-2 Xit: 13
3-4 Twajz: 11
3-4 Toga: 11
5 Fly: 10

13-01-2010 15:48 #100

hvad sker der for jeres pokerspillere :S

13-01-2010 15:49 #101

Hvordan fanden kan det kun være mig der nævner billie jean og nævner phil ivey...omfg der er nogen der skriver sammen. Ellers giver det ingen mening.

13-01-2010 15:50 #102
7. Jysk by

Daniel: Vejle
Twajz: Esbjerg
Toga: Kolding
Fly: Randers
Xit: Esbjerg

FINAL ONE BOYBAND

Daniel: Backstreet boys
Twajz: Backstreet boys
Toga: Westlife
Fly: Backstreet boys
Xit: Backstreet Boys

Endelig stilling


1. Xitaah - 19
2. Daniel - 18
3. Twajz - 17
4. Flyfly - 15
5. Toga - 13

Medmindre der er rettelser vinder Xitaah dagens event!


13-01-2010 15:51 #104

Lol Fu med boybands. 4 ulve der snakker sammen obv!

13-01-2010 15:51 #103

Lol du er godt klar over at MJ's største succes var thriller...

og Ivey? Lmao - havde spørgsmålet været "nævn en mørk pokerspiller" ås havde jeg stadig ikke taget ham først :D

13-01-2010 15:52 #106

Damn...

Vidste jeg skulle have taget friends og esbjerg!
Lortespil...

13-01-2010 15:52 #105

@toganim

danskere har gentagende gange stemt "billie jean" ind som deres favoritnummer, og der er aldrig nogensinde spænding om afstemningen, for nummret vinder hver gang.

Sick svaret af jer donks

13-01-2010 15:53 #107

@Toga

Du er sgu en gammel mand :D!

@GM

Obv ingen rettelser herfra.

13-01-2010 15:53 #108

Klamt at xitaah vinder btw. Jeg gider ikke engang spørge om præmien da jeg ikke stoler på ham.

13-01-2010 15:54 #109

Har det på samme måde Toga..

13-01-2010 15:55 #112

Men damn.. skal nok gennemlæse dag 1 igen :D Sidder kun og giver plus'er og minus'er til 3 personer ( xittah, Malxom og flyfly..)

hehe.. men det er nu meget sjov læsning :)

13-01-2010 15:55 #111

Btw, har du vudnet et peek så peek mig nu og slet dit fede 2 timers lange indlæg.

13-01-2010 15:55 #110

De rettelser jeg havde er de steder jeg havde det samme som xitaah. Det var en fejl :D

13-01-2010 15:59 #113

[0] Aurvandil stemmer på -
[0] Danielgron stemmer på -
[0] Emilbbs stemmer på -
[0] Fivecats stemmer på - Twajzer
[0] Flyfly stemmer på -
[0] Holstt stemmer på -
[0] Malxom stemmer på -
[0] Skatkat stemmer på - Twajzer
[0] Toganim stemmer på -
[2] Twajzer stemmer på -
[0] Xitaah stemmer på -

13-01-2010 16:00 #115
Jeg er ikke hjemme i aften før omkring lynch tid, så det er op til jer selv har holde styr på stemmer fra kl. 18 ca. tough luck.
13-01-2010 16:00 #114

@Toganim

Jeg takker og bukker. - Beklager du ikke stoler på mig.

Jeg vil afsløre så meget for dig, at mit lange indlæg, ikke indeholder noget med dig/convert - bl.a. fordi jeg ikke føler mig helt sikker, grundet dit "gun use" i dag.

Dog vil jeg følge nærmere op på dette senere, går ud fra du kan nå at kigge ind i tråden før eller siden, inden deadline?

13-01-2010 16:01 #116

@Toga

15:55 - Kæft du lyder bitter

13-01-2010 16:03 #117

Nice wagons btw...?

Nu starter jeg ofc, ikke en på Xitaah, da jeg ingen ide har om hvad han har vundet...

Men er folk imod en Vogn på flyfly??

Det kunne jeg nemlig godt tænke mig.. :)

og omg hvor tager det lang tid at læse det her.. er næsten nået igennem dag 1...

13-01-2010 16:03 #118

What? Hvorfor sidder du så og siger det tidligere? jeg har siddet og troet jeg skulle forsvare en masse. Hvis du kommer med noget efter jeg er smutter er det klamt til gengæld.

Jeg har et foredrag senere. Grunden til at jeg sagde kl 16 var så jeg kunne nå at forsvare mig. Foredrag slutter omkring kl 21 så jeg burde kunne være hjemme ca. 21.45 afhængigt af trafik og hvorvidt det er forsinket.

13-01-2010 16:05 #119

Xitaah 15.55 troede jeg at du havde et langt indlæg på vej som jeg ikke kunne nå at forsvare mig imod. Så ja, jeg VAR bitter

13-01-2010 16:10 #120

@Toga

Beklager, burde måske også have skrevet kl 14:19, inden jeg gik i gang med det lange indlæg, at jeg er ret usikker på, at du er bleven converted alligevel :)

13-01-2010 16:13 #121

@Alle

Jeg poster ikke mere, førend mit lange indlæg er skrevet ind her!

13-01-2010 16:14 #122

Det er så iorden Xi :)

En opfordring til alle er at finde en troværdig tidslinie hvis de vil have en reel beskyldning imod mig. Går ud fra at den største beskyldning imod mig er convert.

Den tidslinie skal indeholde:
- Hvem skulle have converteret mig
- Hvornår skulle det være sket
- Hvorfor lige mig

Så skal jeg skyde jer i smadder

13-01-2010 16:21 #123

Jeg køber fuldstændig toganims forklaring på, at han foreslår, at seer skal stå frem under visse betingelser.
At jeg så slet ikke er enig med toganim er en anden sag.

Jeg går ud fra, at xitaah er ved at skrive et længere indlæg, hvor han forklarer sit seer-out-dig-indlæg.

P.t. synes jeg, at diskussionen om hvem, der skal på vogne, kører fint. Lad endelig ikke diskussionen dø ud, for de endelig vogne er klar ved 20.30-tiden.

Så toganim er ikke længere et vognforslag fra min side. Xitaah må dog lige forklare sig lidt bedre, før jeg også dropper ham som vognstyrer.


@Twajzer
Dejligt at se dig oppe på dupperne. Det har vi set alt for lidt til i tidligere spil.

Nå, men jeg må tilbage til irl et stykke tid.

13-01-2010 16:28 #124

Jo tak holstt :)

Kan jo ikke bare sidde og kigge på, når nu jeg har fået lov til at overleve så længe..

Men jeg kan fortælle allerede nu at jeg mere eller mindre har læst dag 1 igennem hvor jeg har kigget på Xitaah, flyfly, og malxom, som onde... Så det bliver nok en del præget deraf.. og crap... Hvorfor har jeg ikke siddet og skrevet Klokkeslet ned.. pis.. argh...

Jeg prøver at nå en masse inden jeg lige tager et smut til sverige... der skal jeg afsted ved en 18:30 tiden... og ved ikke hvornår jeg kommer hjem..

Men damn.. tror det bliver noget snavs det her :D

Malxom er den jeg har givet flest +'er indtil videre af de 3... så han er så småt ved at forsvinde fra Ond-listen....

xitaah har ikke fået et eneste +, men har til gengæld ikke fået så mange minus'er.. ( Tror jeg er røget lidt væk fra at give plus'er :P )

imens har flyfly fået en del minus'er og kun 1 plus... så er stadig fokuseret på ham..

13-01-2010 16:34 #125

Interessant Twajzer... Min liste for dag 1:

Malxom giver lidt både den ene og den anden vej

Xitaah giver intet udslag i nogen retning

Flyfly får mange + point

Du og Aurvandil får lidt minus undervejs...


Jeg vil ud fra dette gerne holde fast på de vogne vi har hidtil...

Men der er som holstt siger god tid til de skal være endelige... Og alle kombinationer hidtil har inkluderet minimum én der kunne få min stemme..

13-01-2010 16:39 #126

Og Malxom skal virkelig finde nogle gode og indsigtsfulde posts frem hvis jeg ikke skal sende en lynchstemme den vej!

13-01-2010 16:41 #127

Hehe.. Det er jo ud fra den der kigger man kan drage konklusioner...

MEn vi er enige om malxom.. han svinger..

Og der var mange der syntes xitaah virkede som indbygger i starten.. på dag 1.. det kunne jeg ikke forholde mig til :S

og når jeg kigger på flyfly.. så kan jeg ikke se andet end ond..

Jeg kan så til gengæld sige at jeg har dig som god, Daniel..

Sammen med Toga, og holstt.. der må det være dem jeg har på gode listen..

Skatkat, Fivecats, Emil og aurvandil har jeg ingen steder...

De tre sidste har i vel efterhånden fundet ud af.. selvom malxom er på vej op af...

13-01-2010 16:56 #128

Ked af at du har mig som ond twajzer, vil gerne høre punkterne der gør at jeg er ond?? Når du når lidt længere end dag 1 vil du konstatere at jeg må være god.

btw. Så har jeg dig som en meget sikker god!!

13-01-2010 17:01 #129

Jeg skal i hvert fald have malxom på en wagon...
Gerne twajzer for min skyld også...

13-01-2010 17:03 #130

Jeg skal se om jeg lige kan finde dem :) men vi kan jo lige se om jeg får ændret mening.. er stadig i den øverste 1/3 af dag 2... for satan de er lange de dage her...

Men why har du mig som meget god, Flyfly :) du virker som en af få :)

13-01-2010 17:03 #131
malxom

Vi kan lige så godt få gang i stemmerne, så det ikke skal afgøres i sidste øjeblik det hele.

Og malxom må meget gerne være en vogn for min skyld.
13-01-2010 17:07 #132
Malxom

Så har vi Twajzer og Malxom - 3. wagon er hip som hap for mig... Jeg har personligt ikke Aurvandil som ond, men hvis I har det kan vi godt tage ham som wagon for mig.
13-01-2010 17:12 #134

Må modvilligt sige at flyfly har fået noget pluspoints fra mig ved starten af dag 2.... nu må vi se :) vælger at smide lidt updates sådan her... for så kan i selv kigge på de tidspunkter.. jeg kan ikke indsnævre det mere, og vil prøve at nå så langt jeg kan inden jeg smutter nemlig..

13-01-2010 17:12 #133

@twajzer

-du er med til at stemme jacob i døden på et kritisk tidspunkt
-du forsøger at holde vognene UTG/xitaah tætte til sidst og stemmer på xitaah. UTG vises som god, og som ulv ville det ikke have været bemærkelsesværdigt at stemme UTG pga. manglende aktivitet.
-dag 3 stemmer du ikke selvom der langt hen ad vejen er tæt løb imellem robertoloda/malxom. Her forventer jeg at du ville have stemt som ulv. Selv hvis de begge var ulve, giver det ingen mening at du ikke vil give en afgørende stemme.

Derfor formoder jeg meget stærkt at du er god. Det er selvfølgelig en midlertidig vurdering, hvis du laver lort idag, revurderer jeg nok:-)

13-01-2010 17:14 #135

@twajzer

bare fortsæt, jeg får mange flere pluspoint desto længere du når frem:-)

Du skal nok nå frem til at jeg er god.

13-01-2010 17:18 #136

Takker for godt svar Flyfly :) så får du lige lidt plus point for idag også :D

Vil også sige at malxom er en farlig herre.. jeg svinger op og ned ang. ulv eller ej...

13-01-2010 17:20 #137

Jeg så gerne at mine vogne med Flyfly og Xitaah blev holdt, men så længe folk argumenterer er det fint. Det virker dog som om at vognene er på twajzer og malxom. Af disse to ser jeg helst lide malxom lade livet.

Jeg er her omkring 40 min igen. Jeg håber at jeg når hjem omkring 21.45 så jeg lige kan nå at ændre min stemme hvis der skulle være behov for det (jeg tænker hvis en speciel har outet sig eller lignende). Afhængigt af tidspres vil jeg kun læse de nederste indlæg inden jeg smider min stemme, så I må gerne lige sørge for at "bumpe" tråden hvis der er noget jeg skal være opmærksom på:P

Malxom

13-01-2010 17:25 #138

Hvis mig og Malxom skal være de eneste vogne må jeg jo også hellere smide min stemme på malxom.. Jeg vil ikke risikere at skulle gå pludseligt og ikke have nået at stemme og komme hjem og være død ved en enkelt stemme..

Malxom

Back to reading... damn det er hårdt for øjnene og hovedet :D meget der skal bearbejdes :P

13-01-2010 17:27 #139

Skatkat og FiveCats...

Jeg antager at vi er enige om de to navne indtil videre på wagon...
I må meget gerne melde noget op om wagon 3..

13-01-2010 17:39 #140

Begrundet forslag til VOGN 3.

Begrundelse:


StonieN DAG 5, 00:16
Det ser ud til at ulvene har været efter mig i nat.. jeg vandt beskyttelse i eventet igår.

Den følgende nat åd de ham.

Lad os give lege og give summerede ulvepoint til alle, der har forsøgt at få StonieN på en vogn på DAG 3, 4 eller 5, eller som StonieN har været efter på disse dag, eller som har været efter StonieN. Og +point, hvis nogle siger noget positivt om StonieN.

Dette giver følgende count:

-6 xitaah
-4/+1 toganim
-2 SkatKat
-1 FiveCats
-1/+1 Twajzer
-1/+1 Holstt
+1 flyfly
+1 Aurvandil
+1 daniel
+1 Malxom


Interessant at se xitaah og toganim grupperer sig sammen. Netop de to der i dagens to første indlæg også var meget enige om en sag. Men man skal ikke glemme, at toganim har været kraftigt ude efter xitaah, f.eks. DAG 5, kl. 15:12

Der kan jo til dels være tale om tilfældigheder, og ovenstående er IKKE nok til at fravige, at vi skal have tre vogne ud at køre. Så hvis ikke xitaah kommer på en vogn, stemmer jeg heller ikke på ham. Men jeg vil kraftigt foreslå xitaah som vognstyrer på VOGN 3.

Indtil videre xitaah.

13-01-2010 17:55 #142

Jeg er herregod til at finde ulve der blow'er op... som så er døde :D

robertoloda07-01-2010 18:25
@live 17.40

Hmm du er ihvertfald ikke nået særlig langt de sidste par spil-:)

Har du overhoved nået til endgame??-:)

Min personlige holdning til dig lige nu er at du virker god.

Så jeg syns ikke du skal være en wagon.

Jeg har det bar med dig som jeg også har det med thingy.

I er et par knalddygtige ww spillere.

Hvis jeg var ulv så ville i nok være noget at det første jeg tog ud.


Derfor syns jeg ikke at du er et specielt godt lynchtarget de 1 par dage.

13-01-2010 17:55 #141

Undskyld for form mange ord og dårlige formuleringer i forrige indlæg, men jeg står midt i aftensmaden til hele familien, så det her skal gøres mellem løgskrælning, champignonristning o.s.v.

13-01-2010 17:57 #143

hehe.. Det er morsomt så tydeligt det ser ud når man ved det.. havde ALDRIG set det hvis ikke han var død som ond :P

13-01-2010 18:00 #144

hmm.. hvilket vel egentlig er ret logisk :D tror godt jeg selv kunne have skrevet det :D haha.... morsomt :D Men nu må jeg desværre snart smutte..

Kan godt lide de wagons der er kommet op.. ud over mig...

13-01-2010 18:04 #145

Twajzer den post giver ikke så meget mening for mig, selv når han ER død som ulv. Mener ikke den kan analyseres sådan.

Godt at se at Holstt forslår den. Jeg kan heller ikke se hvorfor han skulle undgå den.
Mht. grupperinger så er Xitaahs og min spillestil nok generelt ret ens.

VOTE XITAAH
Og dette var min sidste post inden jeg kommer drønende ind ad døren senere :P
Happy hunting

13-01-2010 18:09 #146

Denne post bliver sick lang, omend den bør skabe en del klarhed for os.

Jeg starter med dette indlæg kl. 14:19 - Så alle indlæg derefter, indtil denne postes, har jeg mere eller mindre ikke læst (endnu)!

Vi har på stående fod disse spillere tilbage:

Aurvandil
Danielgron
Emilbbs
FiveCats
Flyfly
Holstt
Malxom
SkatKat
Toganim
Twajzer
Xitaah

Der er som minimum 1 ulv her, sandsynligvis 2. (Hvis der var 5 ulve fra starten, hvilket bør passe bedst ind, samt 1 er blevet converted, hvilket vil give 6 ulve totalt set.

Jeg vil nu kigge på, hvad hver enkelt på denne liste har stemt hver eneste dag.

Aurvandil

Dag 1:

21:40 (Final vote) - Mollematen

Dag 2:

17:44 (Final vote) - Flyfly

Dag 3:

21:22 (Final vote) - Robertoloda

Dag 4:

17:44 - TheGreatPete
21:50 (Final vote) - Mollematen

Dag 5:

19:51 - UTG
21:36 (Final vote) - Twajzer
------------------------------------------------------------------------
Danielgron

Dag 1:

14:42 (Final vote) - Mollematen

Dag 2:

19:35 - TGP
21:59 (Final vote) - Jacob32DEN

Dag 3:

21:37 (Final vote) - Malxom

Dag 4:

18:40 (Final vote) - TheGreatPete

Dag 5:

13:32 (Final vote) - UTGwithURmom

------------------------------------------------------------------------
Emilbbs

Dag 1:

21:52 (Final vote) - Dohn

Dag 2:

03:19 - xitaah
12:11 - unvote
19:48 (Final vote) - Toganim


Dag 3:

21:47 (Final vote) - Robertoloda

Dag 4:

19:15 (Final vote) - xitaah


Dag 5:

Ingen votes dag 5
------------------------------------------------------------------------
FiveCats

Dag 1:

08:56 - Thingyman
20:01 - Mollematen (Final vote)

Dag 2:

20:44 - TGP
21:53 - Unvote
21:53 (Final vote) - Jacob32DEN

Dag 3:

20:27 - Live
21:54 (Final vote) - Robertoloda

Dag 4:

16:47 - xitaah
20:33 - Mollematen
21:15 (Final vote) - xitaah

Dag 5:

13:36 (Final vote) - UTGwithURmom
------------------------------------------------------------------------
Flyfly

Dag 1:

10:51 - TheGreatPete
14:45 - Mollematen
16:15 - Aurvandil
18:06 - Unvote
19:18 - Panter
20:19 - Panter (igen)
21:03 - Panter (igen igen)
21:13 - Panter (igen igen igen)
21:25 (Final vote) - Dohn

Dag 2:

18:23 - Flyfly
21:19 - Emilbbs
21:58 (Final vote) - Jacob32DEN

Dag 3:

14:35 (Final vote) - Robertoloda

Dag 4:

14:01 (Final vote) - TheGreatPete

Dag 5:

11:33 (Final vote) - Mollematen
------------------------------------------------------------------------
Holstt

Dag 1:

Ingen votes på dag 1

Dag 2:

20:49 (Final vote) - Jacob32DEN

Dag 3:

21:23 (Final vote) - malxom

Dag 4:

21:15 (Final vote) - TheGreatPete

Dag 5:

17:19 - UTGwithURmom
20:14 (Final vote) - UTGwithURmom (igen)
------------------------------------------------------------------------
Malxom

Dag 1:

11:20 (Final vote) - Twajzer

Dag 2:

10:38 - Faberghasted
18:01 (Final vote) - Faberghasted (igen)

Dag 3:

21:44 (Final vote) - Robertoloda

Dag 4:

21:15 (Final vote) - xitaah

Dag 5:

Ingen votes dag 5
------------------------------------------------------------------------
SkatKat

Dag 1:

21:10 (Final vote) - Prille

Dag 2:

20:56 (Final vote) - Emilbbs

Dag 3:

19:27 - Flyfly
20:49 (Final vote) - Malxom

Dag 4:

19:57 (Final vote) - TheGreatPete


Dag 5:

Ingen votes dag 5
------------------------------------------------------------------------
Toganim

Dag 1:

19:45 - Panter
21:04 - Dohn
21:22 (Final vote) - Prille


Dag 2:

15:35 - Emilbs
21:50 (Final vote) - Jacob32DEN

Dag 3:

14:30 - StonieN
21:50 - Robertoloda
22:01 (Final vote) - Malxom

Dag 4:

17:02 - TheGreatPete
21:40 (Final vote) - TheGreatPete

Dag 5:

01:15 (Final vote) - xitaah
------------------------------------------------------------------------
Twajzer

Dag 1:

16:44 (Final vote) - Flyfly

Dag 2:

21:54 (Final vote) - Jacob32DEN

Dag 3:

Ingen votes på dag 3

Dag 4:

19:07 (Final vote) - xitaah

Dag 5:

20:52 - UTGwithURmom
21:29 (Final vote) - xitaah
------------------------------------------------------------------------
xitaah

Dag 1:

18:51 (Final vote) - SkatKat


Dag 2:

20:12 - Emilbbs
21:48 - Unvote
21:57 (Final vote) - Jacob32DEN

Dag 3:

20:52 (Final vote) - Malxom

Dag 4:

19:36 (Final vote) - TheGreatPete


Dag 5:

20:34 - UTGwithURmom
21:19 - Twajzer
21:56 - UTGwithURmom
------------------------------------------------------------------------

Efter at have brugt 3 (!) timer på at tælle alle jeres votes, fra hver enkelt dag,
har jeg selvfølgelig gjort mig nogle tanker.

Alle os tilbageværende, har haft én eller flere 'final votes' på en ulv.

Følgende spillere har haft én dag, uden votes:

Emilbbs - D5
Holstt - D1
Malxom - D5
SkatKat - D5
Twajzer - D3

Der er 3 spillere, der ikke voter D5, jeg ved ikke om jeg kan læse noget ud fra, men har det i hvertfald
liggende i baghovedet!


- Jeg er for træt i hovedet, til at analysere meget mere oven på dette vote-marathon jeg har været igennem.

Men jeg føler mig sikker på, at ALLE kan bruge dette indlæg til MEGET!

Jeg vil personligt gerne indstille malxom til en wagon, grundet hans lave aktivitet, og manglede stemme D5

Den/de sidste wagons, ser jeg gerne nogle andre komme med.


@Holstt

Jeg lovede dig et svar på, hvorfor jeg vil have seer til at oute sig.

Jeg skrev i mit indlæg, at seer specielt skulle stille sig frem, hvis han havde spottet en ulv!

Vi tæller dag 6 nu, altså, seer har haft 5 peeks (Der var så vidt jeg ved, intet pregame-peek)

Jeg vil ikke komme nærmere ind på, hvem seer i mine øjne har peeket, da dette kan give ulven(e) for meget info.

Men, lad os antage, at ud af de 5 peeks seer har haft, så er der 3 i live.

Scenarierne for disse peeks er:

- 3 indbygger (most likely)
- 2 indbyggere + 1 ulv (less likely, but possible
- 1 indbygger + 2 ulve (even less likely, and mostly impossible)
- 0 indbyggere + 3 ulve (highly unlike, da vi mere eller mindre er enige om, der var 5 ulve fra start)


Ved 3 indbyggere, må jeg indrømme, efter at have tænkt det igennem, at seer IKKE skal oute sig selv!

Ved 2 indbyggere + 1 ulv, synes jeg at seer skal stille sig frem, så ulven kan blive nakket.

- Sker dette, vil status være 10 spillere (efter ulvs død), hvilket betyder 9 indbyggere + 1 ulv, eller 10 indbyggere = sejr
Ydermere, den sidste ulv vil være tvunget til at tage seer ud i nat, dette bringer os på 8 indbyggere + 1 ulv.
Ud af de 8 indbyggere vil der være 2x 100% confirmed indbyggere, som ulven igen vil være tvunget til at tage ud.
I mellemtiden har vi 2x lynching, hvor der kun vil være hhv. 7 og 6 kandidater (de 2 gode er fri obv)

- Lad os sige, at vi ikke får ulven ved de 2x lynch. Så er status 5 tilbage = 4 indbyggere + 1 ulv.

Jeg vil mene, at ud fra hvordan voteringen er gået de foregående dage, bør vi kunne finde ulven her. Bom, vi har vundet.

Håber det giver mening Holstt


Er klar over, at denne sejr ikke er 100 %, men i mine øjne, er den tæt på.


- Skulle de 5 peeks seer har haft være i live, vil jeg mene at det er gameover for ulvene, convert eller ej.
Simpelthen fordi, der vil være:

5 confirmed
4 confirmed + 1 ulv
3 confirmed + 2 ulve (unlikely, da seer allerede nu havde stået frem så)


@Alle

Jeg er mentalt smadret efter dette indlæg, og vil ikke være finde i tråden, før senere i aften.

Jeg ser meget gerne en del kommentarer til dette indlæg, da jeg har brugt LANG (!) tid på det.

Ydermere er jeg meget interesseret i, om nogle kan udlede noget, ud fra voteringerne de forskellige dage.

13-01-2010 18:11 #147

Det var også kun da jeg lige så den, at det bare sagde ULV!!! Men det bliver mindre og mindre jo emre jeg tænker over den :D

Men alligevel.. han siger at som Ulv, ville han selv tage Thingy ud til at starte med.. Det virker dumt.. men også så dumt at en ulv ikke ville gøre det = et level :D :D

Men jeg hygger mig bare lidt :) Jacob dummede sig ihvertfald med det indlæg jeg smed ind.. Det må have fanget ham og prille lidt...

Jeg har ca. et kvarter til jeg smutter...

Jeg prøver at nå dag 2 færdig...

Spørgsmål bedes stillet hurtigt :D in case der er nogen :D

13-01-2010 18:20 #148

En confirmed kan være en konverteret, Xitaah.... så står vi med en ulv, der er en af de confirmed...

*eks* Seer kigger Toga måske i starten eller noget, toga vist som god, Toga bliver herefter converted...

"ingen toga'er kom til skade under fremvisning af dette eksempel, da det blot var et eksempel."

Men er det right?

13-01-2010 18:20 #149

@ xitaah...

Umiddelbart godt arbejde...
Lader det lige synke ind...

13-01-2010 18:23 #150

Der tages i øvrigt forbehold for fejl for min tælning. Men tror den er helt præcis

13-01-2010 18:24 #151

Men igen.. det kommer vi nok til at stå med uanset hvad :P

Men jeg vil smutte nu...

Kom næsten igennem dag 2...

GL med lynches, og husk at hvis jeg ikke bliver lynchet og så ulvedræbt.. så kan der være noget de dage jeg ikke har kigget igennem der kan fange den/de ulv(e)....

Flyfly er røget lidt væk fra malxom og xitaah...

Satser på at læse resten i nat, eller imorgen..

13-01-2010 18:26 #152

@Twajzer

Lol, du er spot on. Havde jeg så slet ikke tænkt igennem.

@Holstt

Er væsentligt mere tilbøjelig til at sige, at du har ret, og jeg tager fejl mht. seer-outing (efter Twajzer 18:20)

13-01-2010 18:55 #153

Efter xitaahs lange gode indlæg er det vel kun rimeligt, at han får lov at se, hvordan han har scoret flest minuspoint i mit indlæg kl. 17.39:

Xitaah DAG 4, 03:00
Mine bud på folk til wagons:
TGP - inaktivitet
UTG - inaktivitet
stonien - skriver meget lidt.

(-1 xitaah)

StonieN DAG 4, 04:41
Jeg forstår ikke hvorfor jeg skullevære en wagon. Det var mig der gjorde opmærksom på at Toga tog malxom istedet for robertoloda, og det var mig der gav den første stemme til robertoloda.. burde sgu cleare mig ret meget..
(-1 xitaah, -1 toganim)

StonieN DAG 4, 17:02
Jeg synes også at TGP virker som en god vogn, og så eventuelt en af kattene som vogn 2?
(-1 xitaah, -1 toganim, -1 FiveCats, -1 SkatKat)

StonieN DAG 4, 18:04
Xiitah og TGP som vogne, eller?
(-2 xitaah, -1 toganim, -1 FiveCats, -1 SkatKat)

StonieN DAG 4, 18:28
Lynchstemme på xitaah
(-3 xitaah, -1 toganim, -1 FiveCats, -1 SkatKat)

StonieN DAG 4, 20:38
Jeg må godt nok indrømme at jeg hælder mere til xiitah end til Mollematen lige nu.
(-4 xitaah, -1 toganim, -1 FiveCats, -1 SkatKat)


Det resultat er jeg ikke godt nok tilfreds med, så lad os tage DAG 3 med for at få yderligere ulvepoint opsummeret:

Twajzer DAG 3, 12:23
Godmorgen alle :)
Hvis jeg var seer var mit peek for denne nat... Stonien som indbygger.

(-4 xitaah, -1 toganim, -1 FiveCats, -1 SkatKat, +1 Twajzer)

Toganim DAG 3, 19:08
Dem af jer der husker PIS spillet, så gik min ”muldvarpegongon” ikke så godt. Jeg holder stadig på at mit valg var korrekt, om end baseret på forkerte forudsætninger. Nu er forudsætningerne anderledes i og med der er mange til at forklare hvad det går ud på, såfremt jeg dør. Og der er tid nok til at forklare det. Jeg håber på at kunne tage minimum 1 med mig i faldet denne gang.
Uden yderligere forklaring etc.:
Jeg tror at Flyfly er ulv
Jeg tror at Stonien er ulv
Jeg tror at Fivecats er ulv
Jeg tror at Xitaah er ulv

(-4 xitaah, -2 toganim, -1 FiveCats, -1 SkatKat, +1 Twajzer)

Toganim DAG 3, 14:30
Lynchstemme på StonieN
(-4 xitaah, -3 toganim, -1 FiveCats, -1 SkatKat, +1 Twajzer)

StonieN DAG 3, 18:49
Stemmer også på robertoloda som vogn 1.
Ved ikke rigtigt med vogn 2, men lad os da prøve SkatKat

(-4 xitaah, -3 toganim, -1 FiveCats, -2 SkatKat, +1 Twajzer)

Flyfly DAG 3, 20:34
Her kommer min liste med gode folk i tilfældig rækkefølge:
-Live
-toganim
-holstt
-faberghasted
-mollematen
-aurvandil
-xitaah
-stonien
-emilbbs

(-4 xitaah, -3 toganim, -1 FiveCats, -2 SkatKat, +1 Twajzer, +1 flyfly)


Hmm, kunne godt tænke mig et endnu klarere billede. Lad os tage DAG 5 med!

Aurvandil DAG 5, 00:58
I mindre eller større grad frikendte:
Holstt
Danielgron
Malxom
StonieN
Mollematen
Xitaah
Skatkat

(-4 xitaah, -3 toganim, -1 FiveCats, -2 SkatKat, +1 Twajzer, +1 flyfly, +1 Aurvandil)

StonieN DAG 5, 16:20
Peeks:
Holstt - god
daniel - god
Malxom - god
Toga - god

(-4 xitaah, -3/+1 toganim, -1 FiveCats, -2 SkatKat, +1 Twajzer, +1 flyfly, +1 Aurvandil, +1 daniel, +1 Holstt, +1 Malxom)

StonieN DAG 5, 16:47
Forslag til vogne:
1. UTG
2. Xiitah
3. Twajzer

(-5 xitaah, -3/+1 toganim, -1 FiveCats, -2 SkatKat, -1/+1 Twajzer, +1 flyfly, +1 Aurvandil, +1 daniel, +1 Holstt, +1 Malxom)

StonieN DAG 5, 19:48
Jeg synes også Molle er ok som den tredje vogn, alternativt toga, jeg lidt godt nok er lidt bange for den convert. Hvis vi går ud fra at den er brugt, så må holstt og toga vel næsten have været hovedtargets, no?
(-5 xitaah, -4/+1 toganim, -1 FiveCats, -2 SkatKat, -1/+1 Twajzer, +1 flyfly, +1 Aurvandil, +1 daniel, -1/+1 Holstt, +1 Malxom)

StonieN, DAG 5
Lynchstemme på xitaah
(-6 xitaah, -4/+1 toganim, -1 FiveCats, -2 SkatKat, -1/+1 Twajzer, +1 flyfly, +1 Aurvandil, +1 daniel, -1/+1 Holstt, +1 Malxom)

13-01-2010 19:16 #154

Jeg godtager xitaahs forklaring på seer-out-dig-posten. Derfor:

unvote


Hvis andre synes, at min post 17:39 berettiger, at xitaah kommer på en vogn, så fastholder jeg forslaget. Hvis ingen er med på dette, så frafalder jeg forslaget.

13-01-2010 19:17 #155

Tilbage ca. 20.45

13-01-2010 20:16 #156

ja det er ved at være de rigtig lange indlægs tid

og de som føler sig udsatte må heller komme med noget godt, jeg har endnu ikke set noget som gør jeg sådan set har lyst til at ændre min vote

og som sådan heller ikke mit forslag til vores 3 wagons

wagon 1 - Twajzer
Wagon 2 - malxom
Wagon 3 - Aurvandil

jeg er mest i tvivl om wagon 2

men det skal ikke ødelægge det nu

kom glad det er ved at være tid vi bliver helt enige

13-01-2010 20:19 #157

Pyha der var pludselig meget læsning fordi jeg valgte at tage en morfar på sofaen.
Xitaah og Toganims "parløb" synes jeg ser interessant ud, men Xitaah kommer godt nok også med et langt indlæg, som virker alt andet end ulvet.

Hvad angår Toganim så er da rart at han har haft tid til at skrive med mange gange i tråden efter hans tidligere formaning om at det vil være urimeligt at lynche ham på en dag hvor han ikke er online efter kl. 16 :-S



13-01-2010 20:29 #158

Min vote falder i øvrigt på:

Malxom

Da han er den eneste jeg selv har indstillet til wagon

13-01-2010 20:33 #159

@ Malxom...

Nu må du godt snart melde op at du følger tråden...

Min stemme flytter sig ikke før du siger noget...

13-01-2010 20:39 #160

Aurvandil -
Danielgron - Malxom
Emilbbs -
Fivecats - Twajzer
Flyfly - Malxom
Holstt -
Malxom -
Skatkat - Twajzer
Toganim - Xitaah
Twajzer Malxom
Xitaah - Malxom



Korrekt?

13-01-2010 20:43 #161

@ Fivecats

Jeg vil gerne holde fast på de første to vogne...

Vogn 3 er jeg ligeglad med - mit fokus ligger lige pt. på de to første

13-01-2010 20:54 #162

Jeg kunne p.t. under ingen omstændigheder finde på at stemme på Aurvandil, men hvis jeg stemmer på en af de to andre bliver det jo en to-vogns-tingest i dag.

Jeg afventer derfor tredjevognen evt. udskiftes, før jeg stemmer.


Der var i øvrigt KÆMPELAG på kanalen, da jeg loadede tråden op i fire forsøg lige før.

13-01-2010 21:04 #163

Hvis ingen andre har noget at sige vil jeg gerne foreslå Emilbbs som 3. wagon.

Han er sluppet nogle gange fordi han er lidt grøn og andre ting kom frem (jacob)

Han kom ikke med noget seer-claim da presset var stort... Det er tolket på dagen.
Alt hvad der omhandler ham er bare små tegn i den ene og den anden retning - der er intet reelt fra ham.
Derfor vil jeg gerne have ham i ilden så han begynder at skrive.

13-01-2010 21:05 #164

Jeg kommer dog til at stemme malxom hvis han ikke har meldt sig i tråden inden 21:30...

13-01-2010 21:08 #165

Malxom er ikke faldet i øjnene som ulv hos mig, og jeg har lige dobbeltjekket i spejlet, og jeg er heller ikke ulv :)

Så selvom der er andre jeg hellere så lynchet må jeg sige LYNCH Twajzer

13-01-2010 21:10 #166

Jeg vil godt give dig ret

så lad os få de stemmer igang, der er stadig en del som ikke har afgivet deres

Wagon 1 - Twajzer

Wagon 2 - Malxom

Wagon 3 - Emillbb

stem glad og i en fart for vi får lag igen iaften

13-01-2010 21:11 #167

@ Holstt

Min ulve-radar siger DING DING DING på Malxom dag 4...

Er det noget af det samme du kigger på eller er det mere et greb i luften på grund af hans belejligt travle liv?

13-01-2010 21:15 #168
Emilbbs

Har ikke de store reads på dagens vogne, så jeg vælger den vogn, der var mest tavs gennem spillet.
13-01-2010 21:25 #170

Efter at have læst dag 3 og 4 igennem med mine malxom er ulv-briller på kommer jeg aldrig nogensinde til at fjerne min stemme igen!
Der er nogle små ting der taler imod.
Der er nogle kæmpe signaler der taler for!

13-01-2010 21:25 #169

Som den anden dag er jeg ikke i nogen form for tilstand hvor jeg kan komme med noget særligt fornuftigt...

Men altså, som sagt.. Jeg er ikke special eller ulv.. Så ikke det store win/tab ved at lynche mig...

I øvrigt spiller jeg anderledes som ulv, hvilket du i vært fald har oplevet Daniel ;).. Hvor jeg i vært fald havde dig overbevist om andet, dengang msn var tilladt...

Der havde jeg overbevist de fleste om mine gode intentioner gennem stor aktivitet, og vi vandt også spillet...

Min lave aktivitet er altså ikke en ulvestil, men faktisk på grund af at jeg dårligt kan se lige i mere end 2 min af gangen...

Sorry for manglende deltagelse self ærgerligt.. Men ja... Angående i aften og lynch ved jeg ikke rigtig...

Tænker at Toga vel efterhånden ligeledes er ret oplagt i og med han ikke er blevet dræbt af ulve - OG han havde vundet en premie han ikke havde brugt.. Og som self ikke kunne være immunitet så længe.. Dermed ville ulvene vel burde ville tage ham ud?..

Angående de andre wagons ved jeg ikke rigtig - så pas der...

- X

13-01-2010 21:30 #171

@ Malxom...

Du må virkelig komme med noget meget bedre...


Love the fact at du dukker op 5 minutter før min vote-malxom deadline -
Du har set tråden tidligere i dag - Det kommer du ikke udenom!
Og damn straight du er ikke special!
Vi har flere gange set en tale som den malxom har her der vinder folks hjerter... Og vi har set ulve komme med den (TGP for at tage et hurtigt eksempel)

13-01-2010 21:35 #172

Har set tråden i formiddags og nu her... Skimmet den hurtigt igennem, læst event osv...

Og ja self. kommer jeg online nu - er nu det trods alt er vigtigsts.. Så hvis jeg skal være online på et tidspunkt skal det da være nu... Men som sagt... Ikke det store tab i lynch af mig, ydermere fordi jeg ikke lige ved hvornår jeg kommer på toppen igen...

Og komme med noget bedre.. Naa... Kan faktisk ikke overskue det - og må nok tilstå jeg prioritere mit helbred højere med WW :)....

- X

13-01-2010 21:35 #173

Du bliver ved med at skubbe den dag vi må vogne dig frem Toganim.
Jeg kan ikke se hvad vi har at miste.

13-01-2010 21:36 #174

@ Malxom

Du nævner nogle interessante detaljer...

En af de ting folk nåede at se hos dig var den voldsomme trang til at blive confirmed (dengang var du sigøjner og forsøgte desperat at få seer til at se på dig)

Den samme trang fandt du frem på dag 4 hvor du forsøger at kalde dig confirmed fordi roberto har startet dig som wagon (til trods for at vi har set flere gange at ulve sagtens kan starte/følge wagons på hinanden)

Roberto prøver også at stoppe den wagon der kører på dig - på grund af timelag når stemningen lettere tilfældigt at vende mod ham mens han poster sit indlæg.

13-01-2010 21:41 #177

@the4n3l

Hvem gemmer sig bag dig? :)

13-01-2010 21:41 #176

[0] Aurvandil stemmer på - Twajzer
[0] Danielgron stemmer på - Malxom
[1] Emilbbs stemmer på -
[0] Fivecats stemmer på - Twajzer
[0] Flyfly stemmer på - Malxom
[0] Holstt stemmer på - Emilbbs
[4] Malxom stemmer på -
[0] Skatkat stemmer på - Twajzer
[0] Toganim stemmer på - Xitaah
[3] Twajzer stemmer på - Malxom
[1] Xitaah stemmer på - Malxom

13-01-2010 21:41 #175

Aurvandil - Twajzer
Danielgron - Malxom
Emilbbs -
Fivecats - Twajzer
Flyfly - Malxom
Holstt -Emilbbs
MalxomHairybackWolfieboy -
Skatkat - Twajzer
Toganim - Xitaah
Twajzer Malxom
Xitaah - Malxom



Korrekt?

13-01-2010 21:46 #178
Det er strengt forbudt, at poste fra en account der ikke er ens egen!
13-01-2010 21:47 #179

[x] Stemmer for at gm godt lige kunne have skrevet MalxomHairybackWolfieboy når jeg nu har hjulpet ham

13-01-2010 21:48 #180

Ok så, jeg kan ikke få gang i tredje vogn, så jeg tager en jeg har haft under mistanke et par gange gennem spillet, men som har holdt sig meget i baggrunden det meste af tiden.

malxom

13-01-2010 21:50 #182

Waw imponerende at i kan være så langt ved siden af.. Men anyways.. Tænker at Daniel forhåbentligt får en masse ulvepoints når jeg bliver vist som indbygger :)...

Da han nærmest kun kan være i et lvl og allerede vide jeg er god.. Der er IMO absolut ingenting der skulle kunne gøre ham så sikker på mig som ulv...

Men gg anyways... Nu har jeg jo heller aldrig været lynchet før ;).. En gang skal jo være den første ;)

- X

13-01-2010 21:50 #181

Jeg hader coinflips, og jeg kan måske også godt se det daniel siger om dag 4´og 5

Unvote

Lynch Malxom

13-01-2010 21:55 #183

[0] Aurvandil stemmer på - Twajzer
[0] Danielgron stemmer på - Malxom
[0] Emilbbs stemmer på -
[0] Fivecats stemmer på - Malxom
[0] Flyfly stemmer på - Malxom
[0] Holstt stemmer på - Malxom
[6] Malxom stemmer på -
[0] Skatkat stemmer på - Twajzer
[0] Toganim stemmer på - Xitaah
[2] Twajzer stemmer på - Malxom
[1] Xitaah stemmer på - Malxom

13-01-2010 21:57 #184

Hvis jeg er ved siden af må jeg tage min del af ansvaret...
Du kunne dog godt være lidt mere konkret når du skal pille mit angreb ned...

Jeg kunne sagtens gemme mig og følge med på et let offer.
Men jeg lugter en ulv i dig - det går jeg efter!

Hvis jeg tager fejl var det i det mindste ikke seer vi tog ud.

13-01-2010 21:58 #185

True that :)

- X

13-01-2010 21:59 #186

If tomorrow neeeeever comes, will you who to kiiiiill then?
Did I try in every way to show you every day
That he's my only one

13-01-2010 22:01 #187
NAT
13-01-2010 22:02 #188

[0] Aurvandil stemmer på - Twajzer
[0] Danielgron stemmer på - Malxom
[0] Emilbbs stemmer på -
[0] Fivecats stemmer på - Malxom
[0] Flyfly stemmer på - Malxom
[0] Holstt stemmer på - Malxom
[6] Malxom stemmer på -
[0] Skatkat stemmer på - Twajzer
[0] Toganim stemmer på - Xitaah
[2] Twajzer stemmer på - Malxom
[1] Xitaah stemmer på - Malxom

Rettelser mv. inden 22.15

13-01-2010 22:17 #189
Bliver en kort historie i dag, sorry. Malxom er blevet dræbt, han var en indbygger. Specials inden 00.00
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar