2013 stod der på skærmen!!!! Det var næsten ikke til at tro. Jeg blev træt bare ved tanken, men forude lå der 11 timers poker, hvis man da var så heldig at overleve førstedagen. efter de første 2 timer var der forsvundet over 700 spillere og da der var gået 4 timer var vi helt nede på omkring 730 og "Pokerpages.com" skrev at jeg var chipleader. Vi var i pengene omkring kl. 23 og da vi sluttede for dagen var klokken 02:00 (vi gyndte 14 timer tidligere) var der 77 tilbage. Med en time igen blev jeg rykket over på Greg Raymer"s bord, og WSOP Champ"en viste sig at være en ydderst flink mand og meget underholdende. Jeg fik ingen kort (bla bla bla) hvilket resulterede i at min chip stack er meget lav. Efter 5 timer havde jeg 37.000 men så stoppede kortene og jeg endte dagen som nummer 59 ud af 77 med 18.900. Jeg er nok hurtigt ude (blinds 1200-2400 med 300 Ante) men hvis jeg skulle få gode kort er der ingen som ved hvad der kan ske.
WSOP $1500 NL
lyder godt lvsanta... held og lykke, hvad er klokken derovre nu? og hvornår starter i igen?
ser frem til at en dansker får et pænt armbånd ;)
Ser ud til Lvsanta har overlevet den første time. 70 igen, så vi må da håbe han har ramt et par gode hænder tidligt.
Ærgeligt, men en 58 plads er vel heller ik at fornægte ;) hvis bare det var mig... tillykke!
Date / Time: 2005-06-23 15:44:00
58th Place- Claus Nielsen ($5,555)
og Raymer kører derudad, frækt spillet
Date / Time: 2005-06-23 15:25:00
Title: Raymer takes 2
Log: With one player all in ahead of him and another calling the all in, Greg Raymer goes over the top of both players. Raymer held an A-J and his opponents held an A-9 and a 9-9. And ace spiked on the flop and no help came on the turn or river, giving Raymer the best pair with the best kicker. His chip stack is now standing roughly over $100,000.
tror ikke de er med nu, Greg Raymer, Minh Nguyen, Chris Ferguson sku være de kendte...
Sharla Lehrmann, som dækker 1.500$ NL for Pokerpages.com, skriver sådan her:
58 Claus Nielsen (one of the cutest and sweetest Danish men in the world)
Hvad betyder det Claus? Har du flirtet med damen? :o)
Ja som i kan læse ovenstående blev det ikke til et grimt lille armbånd i denne turnering. Jeg var som sagt shortstacked og da kortene ikke kom og "Blinds" var rimelige store, så var der ikke meget at gøre. Den første runde (jeg started med BB) fik jeg intet. Da det blev min SM anden gang rund var jeg på 12.000. Der blev foldet rundt (eneste gang i den time jeg spillede at der ikke blev "raised") Jeg kigger ned i Ah7h og smidder 6.000 ind. BB smider og jeg er oppe paa 18.600 (started med 18.900). jeg spiller så halvanden runde til uden at få andet end 3-10 off, 2-5 off osv. Da knappen er nået til sæde 6 (jeg er i sæde 2) bliver der foldet (kun 3 spillere) til mig. Jeg har Ad9d og omkring 12.000 i chips. der er lige blevet meldt op at blinds stiger til 1500-3000 med 400 Ante så en runde koster 8100 (9 håndede). Jeg forhøjer til 6.000. sæde 3 folder, Raymer i sæde 4 kalder, de folder til Big Blind, som går all-in for ca. 36.000. Jeg kalder (pot odds, jeg kan risikere at have 33.000 hvis ikke Raymer kalder og 39.000 hvis han kalder. Raymer tænker i omkring 2 minutter og siger at han syntes at der er et godt pot odds (han har ca. 65.000 i chips så han kalder næsten halvdelen af sine chips) BB viser 99 op og Raymer viser AcJs op. OH NO!!!!! den værst tænkelige combination. Jeg kan kun vinde med en flush eller dele med en 4 korts straight (og nogle få longshots hvor kun Raymers ess spiller). A,6,2 flopper med en hjerter, og da turn kortet ikke er en hjerter (5c tror jeg nok) slår Raymer os begge ud. Det eneste at sige er at kalder Raymer ikke har jeg 33.000 og ligger nogenlunde til. Nok om det, det er jo ikke en bad beat story da jeg havde den dårligste hånd pre-flop, men jeg følte at jeg blev nød til at gøre noget. Nu vil jeg gå i seng kan i ha" det godt