Werewolf #1 2010 dag 5

#1
Det var blevet morgen og indbyggerne i Virklund havde sundet sig efter aftenens grufulde syn. Alle frygtede hvad de nu skulle vågne op til af grufuldheder, men til indbyggernes store glæde og overraskelse, var de vågnet op til en stille, fredelig by uden nogen tegn på angreb nogen steder.

Det var nu blevet tid til endnu en dag, og endnu en afstemning om hvem der skulle en tur i galgen ved aftentid.


Spillere(14 levende)
Aurvandil
Danielgron
Dohn, Død, indbygger
Emilbbs
Faberghasted, død, lunatic
Fivecats
Flyfly
Holstt
Jacob32DEN, død ond
Live, død, indbygger
Malxom
Mollematen
Panter, død indbygger
Prille, Død, ond
Robertoloda , Død, ond
Skatkat
Stonien
Thegreatpete, død ond
Thingyman, Død, luder
Toganim
Twajzer
UTGwithURmom
Xitaah

Dag 4:

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=208269


Det er dag!
12-01-2010 00:00 #2

1. Sick nice at der rammes endnu en ulv
2. Surt at han rammer lunatic
3. Forskellen med lunatic gør imo ikke den store forskel da han ikke brugte den

Kan vi antage at TGP var speciel og valgte faber? Og så kombineret dette med at vi har en herb derude som beskyttede?

Eller hvad?

Jeg triller i seng kl 01.00 SENEST så hvis vis kal snakke om noget så er det nu. Jeg har brug for søvn :P så går ikke at den bliver 3 :D

12-01-2010 00:04 #3

Og hvorfor ses TGP som "ulv" og ikke "ond" :O

12-01-2010 00:07 #4

TGP var vel en af de Ulve der slår en spiller ihjel ved sin død.

Faberghasteds inaktivitet med sin egenskab forstår jeg ikke helt.

12-01-2010 00:12 #5

Aurvandil
Det har tidligere været en revenent, og jeg mener kun denne egenskab har været tillagt indbyggere i tidligere spil.

Som jeg ser det er der 2 muligheder
A: (TGP var revenent) + (herb fik beskyttet den som ulvene gik efter)
B: (TGP var revenent) + (Den sidste tilbageværende ulv var IKKE online til at sende kill)


Jeg kan ikke se mange andre muligheder

Ad: A. Sick tilfældighed at det lige skulle ske
Ad. B: Folk jeg ikke kan se online på nuværende tidspunkt er:

Aurvandil
Emilbbs (har dog ikke hans msn)
Fivecats (har dog aldrig set ham online)
Flyfly
Skatkat
Twajzer
UTG


Jeg mener derfor at den/de tilbageværende ulve må ligge heriblandt!

12-01-2010 00:13 #6

Kan se at jeg har glemt nogle navne:
Holstt (har jeg dog ikke på msn)
Mollematen (ikke online)

12-01-2010 00:14 #7

Mht fabers inaktivitet er jeg ikke helt tilfreds. Men han har haft sine grunde for at spille og han har 100% gjort hvad han mente var bedst for os.

12-01-2010 00:15 #8

Altså var TGP ikke bare revenent som er blevet omvendt til ulv, og har beholdt sin egenskab efter han blev omvendt?

Det er vel mest sandsynligt?

12-01-2010 00:15 #9

Sad med samme tanke toganim

Synes bare at der er mest mening i mulighed A, da B virker for dumt..

Udermer håber jeg ikke folk er i tvivl om mig længere..

12-01-2010 00:16 #10

Det ser ud til at ulvene har været efter mig i nat.. jeg vandt beskyttelse i eventet igår.

12-01-2010 00:19 #12

Aurvandil, please fortæl mig hvorfor en shaman skulle vælge at bruge sin convert på en der;
- Er inaktiv
- Ikke nødvendigvis er speciel
- Ikke på ngoen måde er confirmed
- Ikke har haft nogen indflydelse på lynches

Derudover kan jeg se at jeg har nævnt aurvandil som offline på min msn.. ved ikke hvorfor han har blokeret mig, men jeg ser ham ikke.

Dvs. det I siger er at:
- De gode har haft en lunatic, luder, seer, herb og revenent, mens de onde har haft en shaman... og så har de onde været heldige og ramme revenent tidligt i spillet på en inaktiv spiller... den må I længere ud på landet med

12-01-2010 00:19 #11
Spørgsmål til GM:

Vil man ved convert bibeholde sin evne?

Svar:

Nej
12-01-2010 00:20 #13

Tak til stonien for den opklaring.

og så fik vi løst det med revenent jf post 00.19

12-01-2010 00:21 #14

Det vil give god mening hvis ulvene gik efter dig StonieN
Der var vel ikke rigtig nogen som har været i tvivl om at du er god,
så du vil være oplagt at fjerne fra spillet.

Og så synes jeg altså at Toganims spekulationer i hvem der er online og offline og dermed ulve, fordi at herb beskyttelse ville være "sick tilfældighed" er lige til endnu en omgang ulvepoint herfra.
Sorry Toganim

12-01-2010 00:23 #15

Er vi enige om at der kun er en ulv tilbage nu?

12-01-2010 00:23 #16

Så vi har ingen herb (højst sandsynligt), og de har (haft) en revenent i TGP

Jeg vil vove den påstand at såfremt de gode har haft:
Lunatic, Luder og seer, så må de onde have haft mere end en revenent.
Så jeg vil mene at de enten fortsat er 2 tilbage, eller også har de haft en shaman. Vi kan have været heldige at fange shaman i Jacob da han umuligt kan ahve set den komme. Ellers kan han havde været i Prille.

Er vi godt stillet:
1 ulv
Dårligt stillet
2 ulve - evt. pga en konverteret person

Uanset situationen så står vi super godt

12-01-2010 00:24 #17

@Toga

Jeg har fjernet alle pokernettere som blev added i forbindelse med de ulvespil hvor MSN var tilladt.
Intet personligt, men gider ikke have en masse navne på min msn som jeg ikke bruger til noget :-)

12-01-2010 00:26 #18

Aurvandil det er fint nok, men overvej hvad det er for et scenario du stiller op når du skriver sådan noget. jeg skrev ikke at det med at herb skulle beskytte var tilfældgit, jeg skrev at de to sandsynligheder til sammen var tilfældigt.
At vi får fat på revenent samme nat som der ikke døde nogle...

12-01-2010 00:27 #19

Stonien ikke helt enig

Vi bliver nødt til at være åbne for muligheden for en shaman som har haft held med et convert.

aurvandil det er fint nok. jeg fjerner dig obv også fra den lsite når du er aktiv. Men hvis der reelt kun er 1 ulv tilbage så skulle det da ikke undre mig om det kunne være en som UTG der bare ikke har sendt kill ind

12-01-2010 00:31 #20

@Toga

Jeg tænker skam over hvad jeg skriver :)
Såfremt der kun er én ulv tilbage i spillet, så tvivler jeg på at den skal findes blandt de mere anonyme spillere.

Af de "meget postende" spillere er du stadig den der i min næse lugter mest ulvet.
Bare min mening og det ved du jo også godt at jeg mener:)

12-01-2010 00:32 #21

Har lige set at faber stemte på xitaah igår. Han kan altså ikke være offer for en alm revenent.. måske det var tgp, men så er han noget andet

ideer?

12-01-2010 00:34 #22

Aurvandil det er helt fint at du tror det. Jeg er glad for din skepsis. En smule sund fornuft har heller aldrig skadet nogen.

12-01-2010 00:36 #23

Okay, 1-2 af 14 så, nu skal vi bare lige have fat i de sidste par stykker!

12-01-2010 00:37 #24

Det er satme også fine odds :D

12-01-2010 00:39 #25

Fuck hvor sygt at ramme endnu en ulv :O... Gad vide om Chris har fucket op så der er blevet byttet rundt, og dermed kun er 5 indbyggere :P.. Og resten ulve :P.. Haha :D...

Men anyways fatter jeg ikke rigtig ulvekillet... Det kan ikke tænkes at Chris bare har lavet en lidt anderledes historie? Og at det var ulvekillet det bare kom der, og dermed at der ikke var nogle ulvekill senere - da det var "brugt".. ?

I øvrigt.. Toga.. Det du vandt må du da snart kunne afsløre.. Ellers er det da ved at være ret ulvet ;)...

- X

12-01-2010 00:42 #26

Malxom, læg mærke til at tgp er "den største og mest rædsomme ulv folket nogensidne have set".. og altså ikke bare en alm. ulv... så jeg tror der er en grund til at der står det....

det kan jo godt være jeg vandt immunitet.
Hvis det jeg vandt ikke allerede er brugt i form af immunitet så har jeg sgu nok en god grund til ikke at nævne det

12-01-2010 00:44 #27

True that... Er bare nysgerrig :)...

Men ja okay, kan self godt være han var var en eller anden vild ulv der havde revenant lign. evne...

Men gør vel heller ikke så meget til eller fra - vi står super godt i det, og må derfor bare sørge for at køre den hjem :)...

Bliver sjovt at høre hvorfor Faber ikke har luna killet :)..

- X

12-01-2010 00:49 #28

I dag vil være et oplagt tidspunkt at lynche UTG.
Ulvene har obv ikke tænkt sig at gøre det for os uanset hvilket hold han er på, og hans stemmer er mere random end hans almindelige indlæg.

(Sick - but still true. I PIS-spillet var han tæt på at stemme sig selv ud ved en fejl næstsidste dag og sidste dag (med must/maj lynch) var det også kun en sød gm der sørgede for at han ikke åbnede ballet med en stemme på sig selv)


Han må ikke være i F5. og han bør IMO være en wagon hver dag indtil han er væk ude pist død borte dinglende i en galge på en bakke meget langt væk og bakken ligger laaaaaangt - ude i skoven.

12-01-2010 00:58 #29

Hvis vi deler alle spillere meget firkantet op i to grupper,
hvor den ene gruppe er "frikendt" og den anden gruppe
er mistænkte, så vil det se sådan ud hvis I spørger mig:

I mindre eller større grad frikendte:

Holstt
Danielgron
Malxom
StonieN
Mollematen
Xitaah
Skatkat

Stadig under mistanke:

Aurvandil
Toganim
UTGwithURmom
Fivecats
FlyFly
Emilbbs
Twajzer

Jeg ved godt at jeg ikke er renset, og at min stemme på Molle ikke virker god i dag.
Derfor har jeg sat mig selv på listen også.

Hvad angår Emilbbs, så har han brugt utrolig meget tid på at fortælle hvor ny og grøn han er i det her spil og at han lige skal lære det først :)
Det er meget muligt rigtigt, men jeg kan ikke lade være med at tænke på det gode gamle pokerbluff hvor en dygtig spiller sætter sig ved et cashbord og lader som om det er første gang han spiller poker ;-)

12-01-2010 01:03 #30

Aurvandil jeg gider slet ikke bede dig om at argumentere for den liste.

For min skyld så kan vi godt lynche fra din liste, men jeg ser gerne at der ventes med mig. Jeg nyder stadig at være i spillet :)

12-01-2010 01:05 #31

Og enig med danielgron

12-01-2010 01:10 #32

Min liste var udelukkende ment som mit syn på sagen :)

Hvor vi skal begynde lynchingen er jeg mere i tvivl om.
Vogn-teorien er jo på ingen måde brugbar mere, hvis der kun er en ulv tilbage i spillet.

12-01-2010 01:12 #34

Jeg tror stonie har ret i, at ulvene forsøgte at dræbe ham i nat. Giver i hvertfald god mening, hvis han vandt immunitet.

Den eneste anden mulighed jeg kan se, er hvis vi har en herbalist, så beskyttede den rigtige i aftes.

Nå, i får lige lidt punkter, indeholdende lidt forskelligt.

1. Jeg glæder mig til at høre, hvorfor f***** faber ikke har brugt sine lunakills udover dag 1.

2. Synes vi mere eller mindre er ved at have en pæn liste, over folk der mere likely er indbyggere end ulve.

3. Jeg er enig med Aurvandils liste på en del punkter, dog mener jeg stadig at Toganim er stærk indbygger.

4. Jeg tror vi er 2 ulve tilbage, da ulvene mildest talt er ved at være ude og skide, og faktisk har været det fra starten af. Så medmindre jacob32 var shaman, så føler jeg mig overbevist om, at der er en der er blevet converted.

5. Jf. pkt. 4, vil jeg også tro, at en shaman har converted en af de folk der var mest confirmed dag 1, 2 og måske 3.

6. Jf. pkt. 4 & 5 så bør 1 af vores wagons bestå af en af disse personer.

12-01-2010 01:12 #33

Hvordan kan det være du har xiitah som god?

12-01-2010 01:15 #35

HAHA FUCKUP FRA XITAAH

Se hans punkt 4 :D

jeg indstiller xitaah til vogn

Xitaah

12-01-2010 01:18 #36

Og prille kan også have været shaman

12-01-2010 01:24 #37

@Toga

Kan godt se at den er dum. Men tænk nu lige samtlige dage igennem, og hvordan jeg har spillet.

@Alle

Jeg tager obv wagon 1 for den der, og jeg ryger sandsynligvis også. Men det skaber fin klarhed.

- Når det så er sagt, så læs pkt 4, 5 og 6 igennem når jeg vises som indbygger.

Og der vil i finde 1 af de 2 (hvis vi går ud fra at shaman brugt sit convert (vi har vel mere eller mindre konkluderet, at shaman er med i dette spil, no?))

12-01-2010 01:27 #38

@Toga

Der er 2 muligheder, af de ulve vi har lynchet, som kan være shaman.

Og det er selvf. Jacob32, og Prille. - Vi må gå ud fra, jf. nattens post, at TGP har haft en form for revenent evne.

- Var shamanen enten jacob32/prille, er alt obv godt, og vi må formode, at der er 1 ulv tilbage i spillet.

- Shamanen kan være tilbage, og ikke have brugt sit convert (highly unlikely)

- Shamanen kan være tilbage, og HAR brugt sit convert.

I forlængelse af denne post, kan du huske i de tidligere spil, om shaman blev vist som shaman ved død, eller ej?

12-01-2010 01:36 #39

jeg kan ikke overskue så mange tanker.. burde være gået i seng nu


kan ikke huske hvad shaman vises som.

ser på det imorgen, men du står øverst på min liste over ulve, xitaah..

12-01-2010 02:28 #40

@Toga

Eftersom det er et alment kendt blowup, at omtale sig selv som "vi" vedr. ulve. Ligger jeg nok øverst på en dels ulveliste nu her.

Accepterer også, at jeg selvfølgelig skal være på en af de 2 wagons.

- Men, vær lige sød at kigge samtlige tidligere posts igennem jeg har skrevet (bare skim dem), og se om der egentlig er et mønster, som passer ind med mig som ulv.

- Overvej, om det overhovedet giver mening, at jeg, laver et sådanne blowup.

- Når det er gjort, så vil jeg gerne høre nogle kandidater til den anden wagon. Regner stærkt med jeg besidder wagon 1 i morgen.

12-01-2010 02:33 #41

Jeg kunne godt tænke mig en vogn på UTG imorgen også.

12-01-2010 04:12 #42
DAG 4, kl. 19:38
TGPs ondeliste:
Toganim - Hvorfor glemte han pludselig Robertoloda igår??? ULV!
Xitah - Han mangler bare at underskrive sine indlæg med: Vh Ulven
Molle - Molle er mod alle odds blevet ulv for 2. spil i streg. So obvious!


DAG 4, kl. 19:46
TGPs godeliste:
Nå ja og de gode..

Holstt
Faberg
Aurvandil
Twajzer


Jeg tror, at der er ulv blandt ovennævnte syv.

Har TGP villet lave et almindeligt level, så skal ulven findes på hans ondeliste. Jeg synes, at vi skal prøve en herfra på den ene vogn, - hvis vi altså skal have to vogne.

Har TGP ville lave et dobbelt-level, så skal ulven findes på hans godeliste. Fra denne liste kan man se bort fra faber (død) og mig selv (selv om en conversion self er mulig). Af Aurvandil og Twajzer synes jeg, at Aurvandil har deltaget med gode input og nye synsvinkler. Derfor er Twajzer likely den, der først bør komme på en vogn.

På den anden side så har Aurvandil og toganim arbejdet sig en smule op til en konstant årvågen konfrontation med hinanden. Da de står på hver sin TGP-liste, bør det overvejes med Aurvandil på den ene vogn og toganim på den anden.

Det er noget af det, som jeg håber de forskellige beboere i Virklund vil tænke højt omkring i løbet af dagen.


DAG 4, kl. 19:57
Da stemmerne er 6 til TGP og 4 til xitaah, stemmer SkatKat på på TGP.
Det var rart på denne måde at få clearet SkatKat!

SkatKat er blandt de gode.



Til seeren:
Det her går jo fint! Tror bare du skal blive i dit skjul og peeke videre.

Til alle:
For at hjælpe seeren (og os andre når han dør), så bør alle gode borgere efterlade peeks!

Hvis jeg er seer peekede jeg i nat UTG som god.
12-01-2010 10:44 #43

her er mine tanker om de resterende spillere i spillet:
-Aurvandil=tror jeg ud fra den tidligere aktion er god pga. de folk han har stemt på bl.a. igår
Danielgron= tror jeg måske er god, har ikke det helt store at bygge det på
Emilbbs=tror jeg også er god, samme argument som danielgron, gode stemmer på robertoloda den anden dag
Fivecats= har ham lidt som god, men ikke sikker
Flyfly=god
Holstt=tror jeg er god, kunne ikke se nogen grund til at være i tvivl
Malxom =tror jeg er god pga. hans stemme på robertoloda
Mollematen=tidligere havde jeg ham jeg god, men bliver mistænkelig når faberg igår om ham skriver: Mollematen - Ved at blive overbevist om vi har en ulv her. . Derudover synes jeg ikke han er overbevisende, og jeg ser gerne en vogn på ham
Skatkat= et muligt bud på en ond pga. hans stemmer
Stonien =tror jeg bør være meget tæt på confirmed god
Toganim =havde jeg tidligere som stensikker god, men er nu bange for at han er blevet til en lille ulv
Twajzer =god, var tidligere i tvivl om hvor jeg skulle placere ham men hans, men der er noget i hans spil der ikke harmonerer med at han skal være ulv imo
UTGwithURmom =god, stemte ikke igår og kunne ikke forestille mig at UTG som ulv, ville undlade at stemme når stillingen var 6-7 og han kunne gøre det til 7-7
Xitaah =ved jeg ikke hvad jeg skal mene om

12-01-2010 11:16 #44

Det er så latterligt at miste faber på den måde, har har man gået og håbet på at panter ikke var luna - og så var det faber som så heller ikke har haft mange skud i bøssen - jeg glæder mig til at høre hvad der er sket siden så få er faldet for luna.

Men tilgengæld så vil jeg give ham ret Molle´s spil er blevet stadig mere ulvet og vi har endnu ikke fået disse fantastiske peeks som skulle have reddet ham, jeg mener personligt at nu har Molle fået lov til at hænge ved for længe

så jeg forslår ham officelt til

wagon nr. 1 - Mollematen

wagon nr. 2 - jeg har ikke selv et oplagt emne til denne endnu

12-01-2010 11:18 #45

Jeg kan godt huske du har fået indbyggerpoint tidligere, men man kan imo ikke gå et helt spil igennem pga. man kan poste indbyggerposts. Og jeg regner heller ikke med at jeg får lov.

Ang. dine punkter:
1.Jeg er lidt enig i hans liste, men der er nogle punkt der er langt ude.
2.Prille og jacob kan begge have været shaman. TGP var obv ikke da han havde noget andet speciel. Derfor har vi 3 døde ulve som imo. Umuligt kan have brugt den. Det efterlader os med 2 tilbage, hvoraf den ene var robertoloda. Robertoloda og den sidste har godt kunne brugt den. Dvs. vi har reelt 40% for at den overhovedet har haft mulighed for at blive brugt imo. Så er spørgsmålet om den er med eller ej. Er den ikke det så har de nok haft 6 ulve fra start.

Holstt jeg forstår ikke hvorfor Aurvandil og jeg bør overvejes på en vogn. Især ikke fordi man har en årvågen konfrontation (hvad du så end mener). Hvis du lægger mærke til mit spil mod faber så havde jeg lige så meget konfrontation med ham... og kan du huske hvad han var :)??

Holstt jeg forstår det ikke helt. TGP 6 og Xitaah 4 og så clearer du en der stemmer 2 timer før deadline? For det første er der en muligehd for at xitaah er ulv, læs ovenstående posts hvis det er. For det andet ignorerer du muligheden for at folk reelt godt kan stemme 2 timer før, ændre stemmen hvis der er behov for det, eller lignende.

Flyfly kan jeg se nu også har mig som en lille ulv.
Hvis jeres mistanker er baseret på at jeg ændrede min stemme så har jeg prøvet at forklare det. Hvis jeres mistanker er baseret på andet så hører jeg gerne om det. Og hvis I bare spiller med for at se mig dø, så fuck jer :)

12-01-2010 11:19 #46

Hvis jeg var seer peekede jeg i nat aurvandil som god

12-01-2010 11:24 #47

Jeg er med på en vogn på mollematen og en på xitaah. Om end vi så ikke tager en fra hver side af TGP's liste, som Holstt forslår. Holstt er dog imo way off når han forslår aurvandil og mig med baggrund i at vi har været i nærkamp.

12-01-2010 11:33 #48
Mollematen

Kommer ikke rigtig til at være online idag, så hvis folk har spørgsmål, så stil dem gerne nu.

toganim

Det er en blanding af din stemme igår, samt at jeg ikke synes du i hele dit spil er så overbevisende som du var i starten. Synes at det ville være klogt hvis seeren kiggede på dig.
12-01-2010 11:36 #49

Flyfly hvorfor skal seer kigge på mig når jeg ikke har noget imod at lade livet senere hen såfremt der stadig er problemer?
Kan vi stå i en F5 med 3 personer cleared så dør jeg gerne som en af dem der ikke er cleared.

Men hvis seer insiststerer og synes jeg er skummel så må han jo gøre det.

12-01-2010 12:00 #50

@ Holstt

Idéen med at komme aurvandil og toga på hver deres vogn er jeg kraftigt modstander af. da jeg har begge som gode.


Jeg har før stemt Molle og når sikkert at gøre det igen før spillet er slut.

Xitaah er jeg opmærksom på...

UTG vil jeg have lynchet.

12-01-2010 12:03 #51

Sakset fra Jacob på dag 1 kl. 18.13

”Til alle:

Hvis vi kan få Molle til at fortsætte med at være engageret, så er han altså virkelig værdifuld for os.

Alle kan vel stadig huske hans seer spil, hvor han står for 80% af sejren.

Ergo, synes jeg I kraftigt skal overveje jeres stemme.

Og ja, jeg ved godt at jeg for en time siden skrev, at jeg så ham som det oplagte lynch, men det var kun hvis han fortsatte hans "Jeg skal nok skrive noget, uden egentlig gøre det stil", som kendetegner hans ulvespil.”


Selvfølgelig kan det være et level, men jeg synes det give god grund til at få molle på den vogn.

Og helt ærligt nu skal vi heller ikke blive grebet totalt af - vi nakker en ulv hver nat mani.

Vi er langt foran ulvene lige nu rigtig langt, og skulle molle være en fejl så vil jeg påstå at det er en fejl som vi har råd til – især sådan som spillet har udviklet sig.

12-01-2010 12:07 #52

Kør Molle og Xitaah for the win !
Så må vi regne med at UTG vinder den for os i F3 :D

12-01-2010 12:09 #53

@ Fivecats

Vi har råd til fejl - men der er jo ingen grund til at begå dem hvis vi kan komme udenom dem...

Molle er et fint wagon-bud i min optik, men vi har trods alt 9 timer til at finde wagons, så lad os bruge dem fornuftigt...

12-01-2010 13:17 #54

Hey gutter.. Har fået nyt job i går så var på job til over kl 22.. Mange gange undskyld jeg ikke har skrevet det. Skal nok være mere aktiv i dag! Vil ikke ske igen i dette spil :-)

Kan se der er et par stykker der vil have vogn på mig. Jeg tænker lidt vi måske skal kigge på hvem der følger den/dem som startede vognen :-)

Læser lige lidt og så vender jeg tilbage.

Og hvad betyder F3 toga? :-)

12-01-2010 13:32 #55

Jeg melder mig som den skyldige der startede vognen!
UTG

12-01-2010 13:36 #57

Ja så vil jeg godt være den som følger efter (får ulvepoint)

Lynch UTG

12-01-2010 13:36 #56

@ UTG

F3 = Final 3

12-01-2010 13:45 #58

Jeg er ikke ulv så det giver sku da ingen mening at bruge et lynch på mig?

Kan ikke sige andet end at der skal findes en ulv et andet sted..

12-01-2010 14:14 #59
Mollematen
12-01-2010 15:12 #60

UTG hvorfor skulle du IKKE være ulv??

Mine største øjeblikke kommer oftest når jeg mindst venter det, så det undrer mig ikke at jeg fik en åbenbaring da jeg svømmede.

Antagelser der ligger til grund for "åbenbaring":
- Der er 1-2 ulve tilbage
- Stonien vandt immunitet

Jeg vil gerne gøre det klart at der mht. min præmie er 2 muligheder:
- Jeg HAR brugt den
- Jeg må ikke nævne hvad det er

Jeg bider mærke i en hvilket er at Flyfly på dag 1 vandt et peek der først blev afsløret efter x dage (kan ikke huske antallet, men det er imo også lige meget). Jeg ved hvad min præmie er/var, og taget i betragtning af at stonien vandt immunitet så holder det seriøst ikke at man får en præmie som et peek ud i fremtiden!
Der er i tidligere games blevet givet peeks ud hvor man fik det med det samme (jeg kan ikke huske hvem det var, men der var en der peekde faber for et par spil siden så vidt jeg husker) og jeg kan ikke se hvorfor det skulle ændres til x dage ud.

Taget i betragtning af at vi måske stadig mangler 2 ulve så ser jeg gerne følgende personer lade livet snarest muligt:
- Xitaah
- Flyfly
- Molle
- UTG

I nævnte rækkefølge. Skulle folk ville mixe dem op så er det fint for mig.

12-01-2010 15:30 #61

Hvilke utrolige peeks skulle jeg have været kommet med?

Jeg har været enig både i robert og TGP, hvorfor så melde noget helt tredje op når jeg har været enig?

Jeg har stemt på alle ulvene og alle ulvene har haft stemt på mig? Undtagen prille, hvis ikke dette får mig til at se mig som god, så forstår jeg jer slet ikke.

Igen så brug ikke tid på mig, da jeg er god!

12-01-2010 15:34 #62

Aur, ja men det er jeg også :-)

Ved ikke hvor meget jeg når senere, arbejde kommer nok til at trække ud i aften.

Men syntes det ser fornuftigt ud toganim.

Syntes dog godt vi kunne tage nogle flere med:

- Xitaah
- Flyfly
- Molle
- UTG
- Twajzer
- Toganim

imo

12-01-2010 15:40 #63

Emilbbs hvis du vil argumentere for hvorfor du har taget twajzer og mig med så vil jeg være glad! bare sådan lige hurtigt skud fra hoften

Du må faktisk også gerne argumentere for resten så jeg ved at det ikke bare er copy cat

12-01-2010 15:41 #64

Toganim hvordan ser du mig?
Synes jeg ikke jeg har kunnet læse i et par dage nu.

12-01-2010 15:48 #65

Det er fordi jeg ikke giver en fuld liste hver gang, og jeg ikke har haft dig i fokus.

Uden at have belæg for noget - så det kan godt være det er et forkert grundlag- men så har jeg dig nogenlunde:
- Du får + point for udfaldet af dag 1 med wagons, tale etc.
- Du får - point i og med der er røget lunatic + luder
- Du får - point da du ikke har været så fremtræden som jeg mindes du plejer at spille. Da du spillede seer vandt du mere eller mindre spillet single-handed

Jeg er dog, som det er set af tidligere dages reads etc., overhovedet ikke på niveau med visse andre så jeg hænger mig primært i fuckups etc. og dem har jeg ikke som sådan kunne se nogle af. Jeg har dig primært på en vogn fordi jeg stoler på mange af de andre spillere.
Så længe xitaah kører en vogn idag så er jeg glad. Det han lavede tidligere må seriøst koste livet

12-01-2010 15:57 #66

toganim skrev:
Jeg kan godt huske du har fået indbyggerpoint tidligere, men man kan imo ikke gå et helt spil igennem pga. man kan poste indbyggerposts. Og jeg regner heller ikke med at jeg får lov.

Fuldstændig enig! Med en potentiel shaman i spil er vil alle potentielt gode, der kan være blevet omvendt til den onde side.


Holstt jeg forstår ikke hvorfor Aurvandil og jeg bør overvejes på en vogn. Især ikke fordi man har en årvågen konfrontation (hvad du så end mener). Hvis du lægger mærke til mit spil mod faber så havde jeg lige så meget konfrontation med ham... og kan du huske hvad han var :)??

Toganim, jeg er readless lige nu, når det gælder ulve. Derfor skyder jeg på alt, hvad der bevæger sig for at se, hvad der sker. Præcis som i går, da du også undrede dig.


Holstt jeg forstår det ikke helt. TGP 6 og Xitaah 4 og så clearer du en der stemmer 2 timer før deadline? For det første er der en muligehd for at xitaah er ulv, læs ovenstående posts hvis det er. For det andet ignorerer du muligheden for at folk reelt godt kan stemme 2 timer før, ændre stemmen hvis der er behov for det, eller lignende.

Jeg er til gengæld ikke readless, når det gælder gode, og jeg er temmelig sikker på, at xitaah er god.
Selvom SkatKat afgav denne stemme to timer før deadline, så var den vigtig, fordi den fik det til at tippe rigtig meget over på TGP. TGPs medulv i denne situation ville næppe have gjort dette, hvis der er tale om en tænkende ulv, - han ville snarere have holdt sig i baggrunden og vente med at afgive stemme. Nu er SkatKat SÆRDELES TÆNKENDE, uanset om han er ulv i dette spil eller ej. Summa summarum clearer SkatKats stemmeafgivelse ham i høj grad i mine øjne.
Jeg respektere fuldt ud, at du ser anderledes på tingene og forstår dine synspunkter, selvom jeg er uenig.

@toganim
Du havde nogle gode spilstrategiske indlæg i begyndelsen af spillet!
Hvad mener du om situationen p.t.? Er det stadig optimalt at køre med to vogne, eller hvordan?


De sidste to dage har jeg ikke afgivet min stemme med håb om, at der røg en ulv, hvilket der så gjorde. I dag har jeg indtil videre heller ingen gode lynchforslag baseret på reads, så jeg vil nok bare stemme ud fra de synspunkter, som andre fremfører.


12-01-2010 16:05 #67

I slutningen af mit indlæg 04:12 skriver jeg:

Til alle:
For at hjælpe seeren (og os andre når han dør), så bør alle gode borgere efterlade peeks!



Det pisser mig fuldstændig af, at så få følger denne opfordring. Hvis der kommer to vogne op at køre i dag, så stemmer jeg alt andet lige på den vogn, der ikke har efterladt peeks i den gode sags interesse. Så kan idioten krafteddeme lære det kan han!

(Bagsiden er selvfølgelig, at lyncher vi seeren, så har han ikke efterladt nogle peeks, men håber jeg da, at han for H... får fingeren ud og giver os sine peeks, før garnet strammer om hans hals)

12-01-2010 16:09 #68

Toganim

Er som sagt på arbejde, så kommer ikke med stror indlæg.

Men tog din liste og nogle fra Aurvandil samt flyfly og holstt og TPG (+reads).

Vil gerne komme med en forklaring, men har ikke tid lige nu, håber jeg når det inden 22 i aften.

Emil

12-01-2010 16:13 #69

@Holstt

Så skal du da få mine peeks. Har i øvrigt givet de fleste af de tidligere dage (hvis ikke alle?!)

Peeks:

Toga - God
Live - God
Holstt - God
Molle - God

12-01-2010 16:15 #70

Fint indlæg Holstt

Prøver at gøre det lidt overskueligt:
Hvis du tror xitaah er god, hvordan ser du så hans åbenlyse fejl tidligere i dag?
Jeg er fortsat uenig mht. Skatkat. Vi har tidligere set hvor meget tingene har kunne ændre sig på få minutter, og 2 timer før er alting åbent imo.

Hvis du har mange reads på gode så smid dem endeligt- så kan vi bruge udelukkelsesmetoden

Jeg forstår ikke dit sidste afsnit mht at du ikke har afgivet din stemme... forklar?


Mht wagons er jeg ikke sikker. Jeg havde gjort tankerne men ville gerne tænke lidt mere om det inden jeg postede.

Seer:
Antagelse er at der er 1-2 ulve tilbage, så står vi super godt hvis seer har fanget en ulv. Derudover står vi også godt hvis vi med seer har 3-4 confirmed. Jeg synes godt snart vi kan overveje hvorvidt seer bør stå frem. Dette simpelthen for at minimere variansen. Vi står imo rigtigt godt på nuværende tidspunkt, men skulle seer dø uden at have efterladt peeks så står vi pludseligt ikke så godt.

Wagons:
Wagons må stadig være en god ide, om end jeg ikke er sikker på om det mest optimale er 2,3 eller måske endda 4 vogne. Med stemmeaktiviteten ender vi nok med at måtte nøjedes med 3, da 4 vil resultere i 2 stemmer på hver i alt. Jeg kan dog godt se hvordan 3 kan gøre det mere optimalt!

12-01-2010 16:19 #71

@xitaah

Jamen, har man givet sine peeks de øvrige dage, så skal da man bare føje et til i dag og lade ulven(e) om at blive desorienterede over de mange peeks, som man skal ud at botanisere efter.
8)

I øvrigt tak for peeks, - det hjælper de gode gevaldigt meget. Ulven(e) må være ganske pissed over, at seeren indtil videre har været snu nok til at slippe under deres radar.

PS: For mit eget vedkommende er det de sidst afgivne fire peeks, der gælder.

12-01-2010 16:20 #73

Er der nogen der gider/kan lave en EV beregning på følgende situationer:

Antagelser:
- Der er 1 ulv tilbage
- INGEN er hellige medmindre seer outer sig
- Vi kører 2 wagons og sørger for at de rammer ens stemmer
- Der bliver givet coinflip om hvem der vinder
- Vi lader vinderen af coinflippet gå "videre til næste runde" hver gang

Hvad er sandsynligheden for at vi vinder i ovenstående?

Derudover kan vi ændre antagelser:
1 ulv / 2 wagon
1 ulv / 3 wagon
2 ulv / 2 wagon
2 ulv / 3 wagon


Kan vi bruge det til noget?
Og vores EV må stige betragetligt i det øjeblik seer outer sig

12-01-2010 16:20 #72

Peeks:

Holstt - god
daniel - god
Malxom - god
Toga - god

12-01-2010 16:22 #75

Holstt, du mkan også gå tilbage i tid og finde mine peeks

Og ja, ulvene kan ikke være tilfredse

12-01-2010 16:22 #74

Nu er det lang tid siden at jeg har været med, men udfra jeres snak går jeg udfra at seeren bliver vist som seer og ikke bare almindelig indbygger?

12-01-2010 16:25 #76

Stonien, vi har ikke grund til at tro andet i hvert fald.

PS: Ved fremtidige lynchninger foreslår jeg alle at holde god afstand :)

12-01-2010 16:40 #77

toganim skrev:

Hvis du tror xitaah er god, hvordan ser du så hans åbenlyse fejl tidligere i dag?

M.h.t. xitaah så er det bare sådan noget, han kan komme til at gøre, selvom han er god. Så jeg ser det mere som klodsethed end en fejl. Hos andre spillere, ville jeg nok betragte det som en fejl med ulvelugt. Det er fint nok med xitaah på en vogn på grund af "fejlen", selvom jeg ikke vil stemme på ham.

Jeg er fortsat uenig mht. Skatkat. Vi har tidligere set hvor meget tingene har kunne ændre sig på få minutter, og 2 timer før er alting åbent imo.

Her er vi så enige om at være uenige.

Hvis du har mange reads på gode så smid dem endeligt- så kan vi bruge udelukkelsesmetoden

Niks, jeg vil ikke begrunde reads på gode spillere så sent i spillet, når vi stadigvæk har en overlevende seer et sted derude. Der skal ikke så meget til, at hjælpe ulvene til et seerspot. Hvis jeg selv var ulv, ville jeg kaste mig over hvert eneste indlæg med begrundelser i godelister.

Jeg forstår ikke dit sidste afsnit mht at du ikke har afgivet din stemme... forklar?

Jeg prøver at omformulerer mig:

De sidste to dage har jeg afgivet min stemme og været næsten sikker på, at den jeg stemte på IKKE var ulv. Men det viste sig så hver gang til min overraskelse at være en ulv. I dag har jeg indtil videre heller ingen gode lynchforslag baseret på reads, så jeg vil nok bare stemme ud fra de synspunkter, som andre fremfører.

Wagons:
Wagons må stadig være en god ide, om end jeg ikke er sikker på om det mest optimale er 2,3 eller måske endda 4 vogne. Med stemmeaktiviteten ender vi nok med at måtte nøjedes med 3, da 4 vil resultere i 2 stemmer på hver i alt. Jeg kan dog godt se hvordan 3 kan gøre det mere optimalt!



Det er så lige det i dit indlæg, som gør, at du mine øjne stadig er den godeste (og stadig uberørt af shamanhånd) på min godeliste!

VENNER, VI SKAL HAVE TRE VOGNE OP AT KØRE I DAG!!!!!!!!!!!


Jeg kommer til, at hoppe af PN om lidt, men vender tilbage ved 20-tiden. Jeg håber, en af jer andre har tid og lyst til at puste jer op til at spille alfahan og sørge for, at der er TRE VOGNE klar ved 20-tiden. Problemet med at gøre det senere er, at PN har timet forfærdeligt meget ud mellem 21 og 22 de sidste par dage, så det vil være fint at tage opløbet lidt tidligere.

PS: I går postede jeg to indlæg ca. kl. 21.59 og 22.01 - de var flere minutter om at blive uploadet, så GM begyndte at skælde ud og true med repressalier. I aften vil jeg af denne grund intet poste efter 21.55.

12-01-2010 16:46 #78

Ahahahahah, JEG ER NR 1. HOLSTT ELSKER MIG, JEG ELSKER HOLSTT, VI ER FORELSKEDE HOLSTT OG MIG!! :D

Folk der vil dræbe mig skal forbi min bodyguard, Holstt først :D

Jeg spiller macho (primært fordi jeg ikke gider være den ene vogn :))

Vogn 1: Xitaah
Dagens fuckup må i det mindste koste en plads på en vogn.

Vogn 2:
UTG
Der er stor stemning for at han må ryge og jeg kan sådan set godt forstå det. Jeg tør sgu ikke stå lategame med ham uanset hvad.

Vogn 3:
Molle
Her så jeg hellere Flyfly, men jeg vil ikke risikere at tiltrække mere negativ opmærksomhed omkring mig selv som jeg kom til med robertoloda.

Dette er mine 3 valg.
Trådens retning idag giver mig ikke anledning til at tro at der kan være så store argumenter for så mange andre. Hvis nogen insisterer på at skifte en af vognene ud så bør man sørge for at få posted dette i så god tid at vognene stadig kan køre. Jeg er åben for at debattere alle forslag.

12-01-2010 16:47 #79

Forslag til vogne:

1. UTG

2. Xiitah

3. Twajzer

12-01-2010 17:03 #80

Nu har jeg brugt de sidste tre timer på at analysere hvorfor UTG bør lade livet!

Eller rettere...
5 minutter på at analysere
2 timer og 55 minutter på at skrive og indspille en sang om det :-D

Ladies and gentlemen - I give you - Lynch UTG!

www.sonsofjohn.com/mp3/LynchUTG.mp3


Hvis det ikke er nok for holstt så ved jeg ikke hvad der skal til!

12-01-2010 17:06 #81

Teksten så I er forberedt når karaoke-versionen kommer på gaden:

Der er en knægt der hedder U T G
Der ikke noget vi kan bruge ham til
Hans sætninger de er sammensat
af vrøvl, gøgl og en masse pjat


Så jeg har fået den gode idé:
Jeg syn's I skal stemme U T G


I PIS-spillet gav han sejren væk
Og så var han ubehøvlet fræk
Denne sætning var lidt ekstra klam
Han skrev min moder havde poleret ham

Så jeg har fået den gode idé:
Jeg syn's vi skal stemme U T G


Hans stemmer ender gerne i øst vest
Galgen er det sted han passer bedst
Stemmer gerne på han selv skal ud
Derfor er han nu mit bedste bud


Så jeg har fået den gode idé:
Jeg syn's vi skal lynche U T G

12-01-2010 17:08 #82

@Danielgron

Seriøst, du keder dig ALT for meget.

Men, i lolled!

12-01-2010 17:10 #83

Daniel>> Fuck hvor er det sweet!!! :D.. Jeg stemmer helt sikkert UTG! - Hvilket jeg også vil gøre i alle fremtidige spil :P..

Hahaha.. Hvor er det nice! :D

- X

12-01-2010 17:12 #84
DØD

Danielgron,

Det der er fucking priceless, og jeg har grinet konstant i 2 minutter.

DØD
12-01-2010 17:13 #85

Wagon forslag:

1. Xitaah - Kan ikke komme udenom, at jeg er oplagt wagon, omend jeg er ikke ulv, og føler stadig jeg har en del jeg kan bidrage med.

2. UTG - Danielgrons sang gav mig det sidste til at smide UTG på wagon ;)

3. Twajzer - Har nævnt ham tidligere, og synes han er et fint wagon target, grundet hans underlige posts (som altid) - Dog synes jeg der er en hvis lighed i forhold til de andre spil han har været ulv.

12-01-2010 17:19 #86
EOD:


UTG

UTG

UTG


UTG


daniel
12-01-2010 17:25 #87

Kommer der ingen event i dag? - Nu har jeg for en gangs skyld siddet klar siden kl 15:30, og der er intet kommet :(

12-01-2010 17:40 #88

@xitaaah

Da jeg var gud i sidste spil, var jeg de sidste spildage bange for, at de mange julegaver, der blev givet til vinderne i events ville forrykke spillets balance for meget, så den sidste enlige ulv ikke havde en chance.

Komikken var dog til at få øje på, da flere af de gode valgte at testamentere deres gaver til netop ham, - den enlige ulv.

8)


Så måske er det slut med events i dette spil.


PS: Ja, jeg er her stadig, fordi de råvarer, jeg skal lave aftensmad af til familien, endnu ikke er leveret.

12-01-2010 18:25 #89

Fin sang fra Danielgron.
Mit bedste argument for IKKE at tage UTG:
http://www.youtube.com/watch?v=iuHMzs2YI9o
Det må være close

Jeg sad også klar kl. 15.30 til event- men det glæder mig at den ikke har været her imens jeg var afk:)

Er der flere bud på wagons?

12-01-2010 18:27 #91

Daniel det der er klasse

min stemme bliver på utg
og du må hermed være confirmed god

12-01-2010 18:27 #90

Hov :D

Jeg ville have lavet linket med invis- men typisk mig så er der failet noget i det indlæg

12-01-2010 18:31 #92

Jeg vil godt støtte op om Toganim´s wagons idag

selvom jeg til trods for xitaah´s slipup tror han er god, så kan han stadig give lidt info, især hvis molle er ulv som jeg tror

12-01-2010 18:48 #93

@FiveCats

Er enig i, at jeg bør give os info. Men skal jeg forstå din post ret, så siger du, at hvis molle er ulv, så er jeg også, eller hvordan?

12-01-2010 18:53 #94

@Xitaah

nix, jeg holder fast i at hvis vi nakker molle som ulv og spillet ikke er færdig så tror jeg at det er flyfly som er den sidste

napper vi en hvilkensomhelst anden som ulv og vi stadig ikke er færdig så bliver det grimt for så tror jeg vi skal ud og fange en convert

12-01-2010 18:57 #95

@FiveCats

Okay, så misforstod jeg din post :)

12-01-2010 19:01 #96

Jeg har ikke så meget at skrive lige nu.

Molle fik pluspoint i min bog i går.
UTG er jeg dog stadig meget frisk på at lynche :)

Twajzer er jeg også meget tvivlende overfor.

12-01-2010 19:25 #97

Midt i madlavningen:


toga - virkelig mystisk link!!?????

12-01-2010 19:26 #99

AHH HAHAHA - totalt lækkert lavet Daniel :D


Jeg får virkelig lyst til at stemme UTG selvom jeg ikke tror han er ulv ;)

Ellers synes jeg vogne i dag og i morgen bør indeholde:

Xitah (pga. slip up)
Toga (pga. Roberto wagon ting, samt han virker som et godt bud på en convert)
Flyfly (pga af min gut feeling, kan ikke lige sætte fingeren på noget spcifikt her)

12-01-2010 19:26 #98

haha den post gik som jeg nævnte efterfølgnde lidt galt

www.youtube.com/watch?v=iuHMzs2YI9o

Jeg kom til at tænke på ovenstående sang da jeg hørte Daniels sang :)

12-01-2010 19:38 #100

Jeg har set på folks forslag efter ideen med de 3 vogne blev bragt på banen. Det er som følger:

TOGANIM
Xitaah
UTG
Molle

STONIEN
Xitaah
UTG
Twajzer

XITAAH
Xitaah
UTG
Twajzer

FIVECATS
Xitaah
UTG
Molle

SKATKAT
Xitaah
Toganim
Flyfly

I ALT:
Xitaah: 5 stemmer
UTG: 4 stemmer
Molle: 2 stemmer
Twajzer: 2 stemmer
Toganim: 1 stemme
Flyfly: 1 stemme

Det ligner derfor Xitaah og UTG på vognene. Om det bliver Molle, Twajzer eller flyfly er jeg ligeglad med, men jeg forventer at vi finder ud af det inden 1 times tid

12-01-2010 19:42 #101

Jeg synes det skal være

UTG
Toganim
Holstt

12-01-2010 19:44 #102

[0] Aurvandil stemmer på -
[0] Danielgron stemmer på - Utgwithurmom
[0] Emilbbs stemmer på -
[0] Fivecats stemmer på - Utgwithurmom
[0] Flyfly stemmer på - Mollematen
[0] Holstt stemmer på - Utgwithurmom
[0] Malxom stemmer på -
[2] Mollematen stemmer på -
[0] Skatkat stemmer på -
[0] Stonien stemmer på - Mollematen
[0] Thegreatpete stemmer på -
[0] Toganim stemmer på - Xitaah
[0] Twajzer stemmer på -
[3] UTGwithURmom stemmer på -
[1] Xitaah stemmer på -

12-01-2010 19:47 #103
unvote
12-01-2010 19:48 #104

Jeg synes også Molle er ok som den tredje vogn, alternativt toga, jeg lidt godt nok er lidt bange for den convert. Hvis vi går ud fra at den er brugt, så må holstt og toga vel næsten have været hovedtargets, no?

12-01-2010 19:49 #105

Jeg Er med på UTG... <3 <3 Til Danielgron... ! hahaa... hvor er det klasse.. :D

Jeg har bare ikke følt at jeg kunne bidrage med noget, da toga og holstt og lign, kører det rigtig gort, og jeg stoler på dem.. Derfor har i ikke set så mange post's fra mig..



Men jeg tror det er ulve der prøver at få en nem wagon ved at sige mig :)

12-01-2010 19:51 #106

Så vil jeg gerne sige Lynch UTG

12-01-2010 19:58 #107

Til alles info så bliver min stemme på Xitaah for resten af aftenen. Så kan I spille efter det. Jeg kan rykke den af 2 årsager;
- Han bliver fjernet som vogn
- Han outer sig som et eller andet stort og flot

Jeg har opdateringer i et excelark og skal poste hvis der er behov for det.

Twajzer bedes komme med sine 3 favoritter til vognene. Dette bør ALLE gøre.

@Dem der spekulerer i shaman
Det er fint, jeg gør det samme. Jeg vil bare gerne bede jer om at lave en lille tidshorisont som et eksempel.

Mine antagelser er som følger:
- Der er måske (måske ikke) en shaman
- En shaman vil måske/måske ikke blive vist ved sin død
- TGP var IKKE shaman da han var noget andet
- Prille kan ikke have nået at bruge den
- Jacob var tilpas ude af farezonen til at han har brugt den første nat imo
- Ulvene vil altid vente så længe som muligt med at bruge shaman, ligesom seer vil vente med at oute sig

Jeg kan ikke huske om robertoloda har kunne føle sig presset til at bruge sin evne natten før, men jeg hører gerne om nogen kan finde ud af dette?

Så er der den sidste ulv (antager at hvis de har en shaman så er der kun 1 tilbage- medmidnre convert er brugt. Er der ingen shaman har de nok haft en ekstra ulv, og er så 2 tilbage). Kan den sidste ulv føle sig presset ?? Vil han ikke vente med at bruge sit convert? At bruge det nu er vel bare at mindske variansen, men han står stadig til at tabe. Så er det bedre at vente på at seer outer sig med 4 confirmed borgere, så convertere en af dem, og så lade den person nå til endgame.

12-01-2010 20:00 #108

Aurvandil
3 vogne please

12-01-2010 20:05 #109

Utg, Molle, og Xitaah/Flyfly... Det er nogenlunde det jeg er ude i... :S og det er uden at læse tilbage og sådan... det er bare den vej jeg hælder :)

12-01-2010 20:08 #110

3 favoritter

UTG (surprise)
Twajser
Xitaah

12-01-2010 20:09 #111

Molle:

Jeg synes det skal være

UTG
Toganim
Holstt


Fint nok med mig, bare UTG sidder på en af vognene, for jeg har ikke tænkt mig at skifte min allerede afgivne vote. Daniels sang fik mig til at huske noget fra et andet spil, hvor jeg tænkte, at en bestemt bemærkning var langt under bæltestedet selv i et WW-spil, og egentlig burde UTG straffes for udåden. Det bliver han så nu, fint med mig, - ikke mindst fordi flere tilligemed har udpeget ham som potentielt ond.

-------------------

I øvrigt vil jeg da gerne indrømme, at toga og jeg er gode bud på en convert.

Jeg har spurgt gud, om en død shaman vises som shaman, men der intet svar kommet her i tråden.

Hvis der er en levende shaman med i spillet, så tror jeg, at han måske allerede har convertet mig eller toga. Det er ikke mig, så den gode toga er under konstant opsyn. Hvis der ingen shaman er, så er toga ikke convertet, og han har så ganske givet mig under konstant opsyn.

Seer må meget gerne peeke mig eller toga i nat, - det er sådan set lige gyldigt hvem af os det er for mit vedkommende.

Det vil faktisk være tåbeligt af en shaman ikke at have taget en af os.

Så er der selvfølgelig muligheden for at shamanen er død. I dette tilfælde vil toga og jeg tage os meget latterlige ud efter spillet, hvis som de to mest confirmede gode i Virklund ryger i totterne på hinanden.

Derfor tager jeg den bare med ro, og håber at seer tager et peek.

SJOVT NOK BETYDER DET OGSÅ, ULVENE IKKE VIL TAGE NOGEN AF OS UD, FOR SÅ ER DET DEN ANDEN AF OS, SOM ER CONVERTET!

8)~

12-01-2010 20:12 #112
Xiitah
12-01-2010 20:14 #113

Jeg adlyder aftenens alfahan:

UTG
Malxom
Emilbbs


Og min stemme er som resten af aftenen på:

UTG

12-01-2010 20:30 #114

Tre vogne vil for mig være:

UTG
Twajzer
Toganim

Holder dog fast i aftenens lynch af UTG

12-01-2010 20:31 #115

Holstt jeg ryger ikke i totterne på dig og kan ikke se hvorfor jeg skulle. Jeg kan ikke se den måde hvorpå en af os skulle være converteret på nuværende tidspunkt. Hvorfor tage en confirmed så tidligt i spillet? Det giver ingen mening.

Jeg synes det er fint nok at peeke en af os to.

Hvorfor skulle ulvene ikke tage en af os ud? Hvis de ikke har converteret kan de jo sagtens tage en af os og håbe på den anden bliver lynched. Men det bliver nok ikke mig da mine skills til at aflure ulve er helt til rotterne :)

Jeg laver lige en count på vognene og så kan vi beslutte os

12-01-2010 20:32 #116

Som jeg husker det indgår en shaman på lige fod med den øvrige ulveflok når han har brugt converted. Jeg ved ikke med bagefter

12-01-2010 20:34 #117
UTG

Og der bliver
12-01-2010 20:37 #118

den

12-01-2010 20:39 #119

Jeg får det til

Xitaah: 6½
UTG: 9
Twajzer: 4
Molle: 3
Flyfly: 1½
Toganim: 3
Emilbbs: 1
Malxom: 1
Holstt: 1

Molle og jeg bliver reddet af at twajzer snupper 4 stemmer, så jeg ser derfor aftenens 3 vogne som:

Xitaah
UTG
Twajzer


Folk bedes holde sig til at vote på disse. Min vote bliver på Xitaah som beskrevet tidligere

12-01-2010 20:47 #120

Min stemme bliver også på xiitah med mindre der sker noget vildt.

12-01-2010 20:52 #121

Hmm.. Ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til at være en vogn :P

Men jeg voter UTG...

UTG

12-01-2010 20:56 #122
UTG
12-01-2010 20:58 #123

jeg synes at der er gået for meget demokrati i det her wagon halløj

og de som har været med til at pille molle af wagon har fået mange minus point her.

12-01-2010 21:05 #124

Jeg synes hele princippet i wagon konceptet er failet når der er personlig vendetta mod UTG, og at twajzer stadig ingen stemmer har.

Jeg poster ikke meget mere i aften- kan ikke se hvad det skal kunne hjælpe alligevel.

12-01-2010 21:09 #125

Mit møde i det udenlandske er ´blevet erstatet af en workshop internt i huset, så jeg kommer måske næste hjem til tiden i morgen, og der tager vi en omgang wagons uden alt det her pjat

med mindre vi er heldige nu og der kun er en ulv tilbage sóm er UTG

12-01-2010 21:19 #126

Så vidt jeg kan se (meget hurtigt kig) er votes således:

UTG: 6
xitaah: 2
Twajzer: 0


Jeg flytter min stemme til twajzer

Kan ikke lide for stor enighed

12-01-2010 21:21 #127

gud kan vi få en officel votecount ?

please

12-01-2010 21:27 #128

Jeg er i tvivl om min stemme er registreret, men for god ordens skyld så hed den Lynch UTG

12-01-2010 21:28 #129

Ja, hvis wagons skal fungere... så må folk sgu også stemme på mig.. ellers er det jo bare 2 wagons (pt. ligner det dog mest en.. )

12-01-2010 21:29 #130
Vote Xitaah


Selvom jeg gerne ville vote UTG...
12-01-2010 21:36 #131

Jamen så LYNCH Twajzer

12-01-2010 21:39 #132

..

12-01-2010 21:42 #133

jeg synes helt personligt at det er fusk at tgp stadig er med når faber er fjernet :-)

12-01-2010 21:44 #134

Hvis TGP er med vil jeg fandeme også være det.


ARRRGH så døde jeg igen

12-01-2010 21:45 #136

Looool nøbs.. åbenbart nogle som har mere travlt med at profilere sig selv som "seje" på PN end at vinde spillet .. Men fair nok hvis i ikke har andet at bruge tiden på :-)

Som sagt så er jeg ikke ond. Og det giver ingen mening at jeg skal lynches.. Tror der er nogle ulve der har det lidt lettere når folk starter lynch på mig uden nogen god grund..

Stemmer twajzer da jeg ikke selv gider dø som god

12-01-2010 21:45 #135

øhh aurvandil mangler også og Dannielgron

12-01-2010 21:48 #137

@utg hvorfor stemmer du så twajzer

det oplagte vil da være xitaah da han er den som er tætest på dig

12-01-2010 21:49 #138

unvote twajzer

vite xitaah

rettet nu :-)

12-01-2010 21:50 #139

UTG du står til at dø- har du noget du gerne vil sige??

12-01-2010 21:51 #140

Ikke andet end jeg er god?

Forstår ikke folk gider bruge deres tid på sange og andre ting og sager kontra at bruge deres WW "snilde" til at finde ulve

12-01-2010 21:52 #141

er der ikke en som stemmer xitaah som vil være venlig at flytte den til UTG som vil jeg i hvert fald være vældig glad

12-01-2010 21:54 #142

fordi jeg ikke gider se et coinflip og jeg tror lige nu mere på xitaah end utg

12-01-2010 21:54 #143

@UTG

Hvem ser du som onde i spillet?

12-01-2010 21:54 #144

Fint nok UTG, skulle bare sikre mig du ikke var speciel- det var alt.

FC, why?

12-01-2010 21:56 #146

[0] Aurvandil stemmer på - twajzer
[0] Danielgron stemmer på - utgwithurmom
[0] Emilbbs stemmer på -
[0] Fivecats stemmer på - utgwithurmom
[0] Flyfly stemmer på - Mollematen
[0] Holstt stemmer på - utgwithurmom
[0] Malxom stemmer på -
[1] Mollematen stemmer på - utgwithurmom
[0] Skatkat stemmer på -
[0] Stonien stemmer på - Xitaah
[0] Toganim stemmer på - Xitaah
[1] Twajzer stemmer på - Xitaah
[5] UTGwithURmom stemmer på - Xitaah
[4] Xitaah stemmer på - utgwithurmom

12-01-2010 21:56 #145

vote UTG

Jeg ER god.

12-01-2010 22:00 #147

Jeg har sørget for en rigtig god porter til aftenens lynch!

12-01-2010 22:01 #148
NAT
12-01-2010 22:02 #149

[0] Aurvandil stemmer på - twajzer
[0] Danielgron stemmer på - utgwithurmom
[0] Emilbbs stemmer på -
[0] Fivecats stemmer på - utgwithurmom
[0] Flyfly stemmer på - Mollematen
[0] Holstt stemmer på - utgwithurmom
[0] Malxom stemmer på -
[1] Mollematen stemmer på - utgwithurmom
[0] Skatkat stemmer på -
[0] Stonien stemmer på - Xitaah
[0] Toganim stemmer på - Xitaah
[1] Twajzer stemmer på - Xitaah
[5] UTGwithURmom stemmer på - Xitaah
[4] Xitaah stemmer på - utgwithurmom

Rettelser mv. inden 22.15

12-01-2010 22:21 #150
Endnu en dag var gået og det var tid til, at finde et nyt offer til galgen. Efter endnu en ophedet diskussion faldt det endelige valg på UTGwithURmom. Han lod sig modvilligt føre til galgen og løkken blev strammet, folkemængden glædede sig til endnu en hængt ulv, men de måtte med skuffelse og sorg sande, at den afdøde UTGwithURmom blot var en helt almindelig indbygger.

Specials inden 00.00
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar