Vind 1BB/100 på FL Low-Limit FR

#1| 0

Hej gutter

Vil gerne høre jeres holdning til følgende påstand

"En person der IKKE har spillet poker tidligere kan slå FL Low-limit (1$-2$) med MINDST 1BB/100 ved at følge Ed Miller's (...eller andre's) Pre-flop starting hands skema.

Personen vil også få en gennemgang af simple post-flop strategi.

På sigt vil personen også kunne multitable 4 borde 1$-2$ med 1BB/100"

Full-ring borde


Hvad siger i?

/Simon


13-01-2007 21:28 #2| 0

SH 1/2: No way
FR 1/2: Måske, men jeg tvivler. Sq ikke mange sites der 1) Har masser af FR 1/2 borde at vælge i mellem og 2) Average player pr flop er over 4. Så den edge HERO har ved at følge ED Millers starhænder mindskes.

13-01-2007 21:40 #3| 0

Ja, en person kan gøre det, hvis der er nok personer i den sample vi bruger til forsøget :-)

Nej, det er ikke muligt. Desuden tror jeg at 1/2 FL FR er det lowlimit game der er sværest at tjene penge på. Der er mange tighte spillere der sidder og spiller efter det preflop skema, og kæmper for at få en roll der er stor nok til at spille større. Jeg syntes faktisk at spillet blev noget mere enkelt (bedre indtjenende skulle jeg nok hellere skrive) da jeg rykkede op i limit. Ikke fordi niveauet ikke steg, men fordi BB/100 ikke blev halveret op til 2/4 osv.

14-01-2007 14:26 #4| 0

På 0,5/1 FT måske, men også kun måske. Her kan robotpoker under gunstige forhold måske lade sig gøre. Jeg vil dog mene at det er nødvendigt at bruge reads fra 1/2. Er det ikke det spørgsmålet i virkeligheden drejer sig om: Om man kan spille en foruddefineret strategi uanset modstander og så få overskud - dvs. uden at bruge reads - og så op til hvilket limit dette kan lade sig gøre?

Heri indgår jo også at vi er let læselige så personen gør nok klogt i at flytte bord ofte og det vil bringe winraten ned.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar