Video nr. 293 "NL: £50 - 4 borde"

#1| 0

Video nr. 293 "NL: £50 - 4 borde" er publiceret på www.pokeruni.dk

Beskrivelse:
Jonas spiller 4 borde .25/.5 og spiller sammen med en anden PokerNet'er, og de tager en dialog om de hænder der opstår undervejs.

Instruktør: Jonas

03-12-2009 20:56 #2| 0

Det var en mega fed video. Synes helt klart du skal lave nogle flere af den slags, det gav rigtig meget at høre spillerens tanker, og hvordan du kom med forslag til betsizing og en mere LAG approach.
Ham der sad og spillede (sorry kan ikke huske hvem det var) havde jo præcis de tanker man sidder med på niveauet. Synes helt klart i skal køre double team stilen i nogle flere videoer.

04-12-2009 01:21 #3| 0

@Jonas

Du spiller sgu helt fint, og nyder at se dine videoer!
Ser frem til flere af den slags fra din side...

MvH

04-12-2009 03:22 #4| 0

Fedt at høre drenge! Det er min bedste ven, samt en grinder på vej op, så vi vil helt sikkert lave mere fremover =)

04-12-2009 03:25 #5| 0

Videoen er okay, men syntes at spillet bliver for lidt med hans tanker. Det der sker i flere spots er jo egentlig at du træffer beslutningerne, er vel meningen at det skal være hans spil som du analysere? eller misforstår jeg coaching? er det meningen at man bare skal gøre som coach vil?.

Fint du kommer med din mening osv, men syntes det burde være en optaget inden. Så beslutningerne ikke bare bliver hvad du syntes er bedst, så vi ser hans spil og derefter finder ud af hvad i vil gøre.

Men muligt jeg misforstår coaching :) Tænker måske for meget i sparring kun ?

04-12-2009 03:32 #6| 0

Well det er jo forskellen på en live session og en video gennemgang. Rigtigt jeg snakkede meget her, men det er forskelligt fra gang til gang når man coacher. Jeg vil prøve at dække det så bredt som muligt, og få ham til at spørge mere selv næste gang :)

04-12-2009 04:38 #7| 0

Det er vel meget naturligt når i nu sidder sammen at du siger hvordan du ville spille den, og det så bliver måden den bliver spillet på. Jo ingen ide i at sige hvordan du vil spille de forskellige hænder hvis han (Mike, right?) spiller sine hænder som han altid har gjort.

04-12-2009 05:02 #8| 0

Well MichaelS hvis det fungere sådan så kunne jonas jo lige så godt selv spille :) ville give 110% samme video

04-12-2009 17:24 #9| 0

Spilmæssigt ja, men diskussionen bliver ikke den samme. Nu har jeg ikke set hele videoen, og ikke set andre fra Jonas, men det at folk en nl50 spillers syn med og ser hvilke og hvor de laver fejl er jo det gode ved denne metode.

Ting er sværere at formidle når man selv gør tingene pr automatik vil jeg sige.

04-12-2009 23:28 #10| 0

@ Joonas

Hvordan ser det ud med den/de video'er du tidl. har sagt du ville lave med walth? Mangler i materiale?

04-12-2009 23:56 #11| 0

Vi er on it, jeg har været lidt presset med tid, plus jeg skal have fundet af hvordan man laver dual video online, nogen der ved det?

05-12-2009 00:03 #12| 0

Pas, desværre.. Så skal det være noget med at side vt og kommentere samtidig :s
Anyways kunne jeg godt være frisk på at smide en video senere :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar