Troll dennis4700 og jeannel3003

#1| 0

WOW dette link er til tråden der hedder pengesager, men jeg syntes lige at alle jer derude også skulle have en god griner som jeg havde da jeg læste denne tråd, det handler slet ikke om penge men dennis4700 og hans mangel på evne til at skjule hans forsøg på at have flere profiler, det kan jo osse være svært at loge ud og ind, læs den og grin, hav evt et lille stykke wc papir parat.
Det kan være du lige sjat pisser lidt.


www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=171613

OMG ROFL LOL WTF

26-11-2008 01:24 #2| 0

Du har helt ret touneyErnie,

26-11-2008 01:25 #3| 0

ej skod øøøhhhhh det skulle have været øøøhhhhhhh

26-11-2008 01:26 #5| 0

Det skulle have været på msn LOL

26-11-2008 01:26 #4| 0

Hvad sker der tourneyErnie. Du spiller fandme godt

26-11-2008 01:33 #6| 0

Du synes ikke han fylder nok i forvejen? Nej han skal sgu da lige have sin egen tråd også..

26-11-2008 01:38 #7| 0

Ja syntes faktisk han havde fortjent det, efter hans stunt.
og fordi tråden udviklet sig meget sjovt.
Men mere så alle kan så hvor langt ude han er.

26-11-2008 02:27 #8| 0

Der er jo nok en grund til, at vi har ham på ignore. Men så forstår jeg sgu da bedre, hvorfor der bliver skrevet 1600 indlæg pr dag. Ufatteligt, at folk ikke fatter at bruge ignorer funktionen.

Derudover, ville det sgu være skønt, hvis der snart blev fundet nogle nye moderatorere. Udover DTM, er de andre der gennem tiderne har fungeret som moderatorere, jo stoppet deres virke.

DTM gør naturligvis intet, da 1600 indlæg pr dag bekræfter PokerNet, som det ultimative pokerforum. Det er også grunden til, at der ikke bliver oprettet en shoutbox, som ville tage en uddannet programmør, 20 min at implementere på siden.

Min opfordring til DTM må derfor lyde.

1. Opret en chatfunktion, så de tråde der bliver oprettet, ikke bliver spammet af det ene lort efter det anden.

2. Meget strammere moderering i VIP forummet. Alle indlæg der ikke lever op til kravene skal slettest /redigeres. Oneliners, og irrelevante indlæg, skal uden varsel slettes fra trådene. Endvidere kan det ikke passe, at folk gang på gang, får lov til at linke til pokerhand.org. For det første er det kæmpe disrespect til de folk man gerne vil have til at analysere sine hænder. For det andet, er det en kæmpe konkurrent. Så med mindre PN ejer pokerhand.org, så fatter jeg ikke, at denne side ikke er blevet "bannet" for meget længe siden.

3. Flere moderatorere, og nul tolerance over for tosser (NOK SAGT). Lukning af dobbelt tråde, og en fin lille reference til den første tråd.

Det PN har gang i lige nu, er det samme som at pisse i bukserne. DTM har sikkert med stor tilfredsstillelse, konstateret, at PN har haft en fremgang på 50 %. Men hvad fanden hjælper det, når 40 % af det, er ligegyldige staketråd, som ligeså godt kunne have fungeret i en chat.

Razga, og mange af de andre folk der bruger 90 % af deres vågne tid på PN, ville sikkert ikke have noget imod, at agere moderatorere, og det helt gratis. Sådan fungere det på alle andre sider, så hvorfor ikke også på PN.

26-11-2008 02:35 #9| 0

Dieb @

Jeg er enig.
Der mangler simpelthen mods på PN, til at rydde op mellem alt lortet.
Jeg har personligt selv de sidste par dage overvejet min fremtid på PN, fordi der ikke er ordentligt styr på sitet.
Der er brug for mods på PN, før det hele styrter sammen, hvilket jeg desværre er tilbøjelig til at tro er dets fremtid, hvis der ikke snart sker noget!
Jeg tænker tilgengæld ikke så meget på stake- og OTtråde og sådan, mere de tiggeritråde der er begyndt at komme. Også at der ikke bliver svaret konstruktivt i VIPloungen.

Generelt bliver ALT for mange regler dagligt brudt på PN, uden der desværre sker noget.

26-11-2008 03:43 #10| 0

@Dieb

1 kan godt se ide i en chat.

2 kan ikke se at det er disrespect at poste hænder i pokerhand.org
og at de er en konkurent kan vel være os brugere ligegyldigt.

3 jeg syntes det er fedt er der er alt her på PN, man kan det ene øjeblik læse en længre analyse og det andet læse om noget sjovt og tosset.

Men jeg er helt med på at, VIP tråde skal være top seriøse.
Og syntes da også at der skal være en straf feks ban hvis man bliver ved med at komme med lort i VIP tråde.

Men det kunne feks være nice hvis man kunne i sin profil, vælge hvilke type tråde man vil se på forsiden, feks VIP pengesager og offtopic. Hvis det kun er det man vil læse om.

Men ellers er det vel ikke være end man bare kun søger i VIP kategorien

Og man kan jo bare lade være med at læse off-topic hvis man ikke gider at høre omkring alt muligt lort. Man kan jo bare tage det bedste fra PN, der er jo andre sider der ude.

Jeg er så lidt træt af folk der poster hænder som giver sig selv,
4 ens skal jeg folde her? og den slags, men ok folk skal jo have lov at spørge, pokernet er her jo for at hjælpe folk.


Og ja flere mods, så folk ikke stjæler ens tråd og begynder at snakke om noget helt andet LOL

26-11-2008 08:45 #11| 0

som dieb!

og jeg melder mig i øvrigt gerne som moderator.

26-11-2008 09:43 #12| 0

Han er en nar, så er det sagt. Spammer fuldstændig forumet uhæmmet, MEN..

Få jer lige jeres livs griner og læs den tråd igennem fucking pure pricelessness.

26-11-2008 10:45 #13| 0

Jeg har også ved flere lejligheder meldt mig som frivillig til at være MOD

26-11-2008 10:52 #14| 0

Jeg tror da vi er mange som godt kunne fungere som moderator, men efterspørgslen ser ikke rigtig ud til at være tilstede fra PN's side?

26-11-2008 11:00 #15| 0

Dennis4700 = Eddie the Eagle (Skihopkongen)

Det gælder ikke om at vinde, men derimod om at deltage!

Ludo eller medieluder - Giv manden/kvinden en chance:)


/Johnnygogo


26-11-2008 13:53 #16| 0

Forstår ikke hvorfor du opretter en ny tråd med et link til en tråd som der bliver skrevet i kort før du linker til den????
Men enig i den er sjov.

26-11-2008 14:21 #17| 0

loool

26-11-2008 14:34 #18| 0

@storken

Fordi den tråd hedder pengesager og syntes ikke folk skulle gå glip af den,
fordi de ikke gider at læse om penge.

26-11-2008 14:48 #19| 0

Melder mig også hellere end gerne som mod.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar