Tilbage betaling =174.65%

#1| 0

Skulle nok være posted i bad beat.

Jeg sidder i går med en kammerat og ser Bayern mod Madrid. Min computer er tændt, og vi følger lidt med i live betting på Bet24. Vi har besluttet os for at snolde 317 kroner (Det beløb som kammeraten har til at stå på Bet24) op på kampen for at gøre det lidt sjovt.

Vi er begge donks og starter med at tabe 100 kroner på at Real skal udligne i første halvleg.

I halvlegen falder vi over det bedste odds, jeg nogensinde har set:

Ingen røde kort: odds 4
Rødt kort til any player: odds 3.1

Det giver altså en teoretisk tilbagebetaling på 174.65%.

Bet24 er naturligvis kommet til ved en fejl at sætte odds 4 på ingen røde kort, så vi skynder os at banke hele rullen (217 kroner) ind på ingen røde kort. Et kort øjeblik ævler vi lidt om, at vi også kunne gøre det til et sure bet, men det ville sgu være for dumt at afgive EV!!

Min kammerat løber herefter ud efter sit visa kort, så vi kan få sat nogle rigtige penge på kampen. Bet24 kommer os "desværre" i forkøbet og fjerner det fremragende odds, og vi får ikke investeret andet end de 217 kroner, som stod på kontoen.

Resultatet af vædemålet var jo et monster bad beat! :-(

Hvordan fanden kan en bookmaker komme til at udbyde et vædemål med en teoretisk tilbagebetaling på 174.65%??? - Deres system burde jo slet ikke kunne tillade det.

08-03-2007 11:53 #2| 0

Noget af et surebet må man sige.

Det skulle nok ha haft en ordentlig omgang dallebakker...

08-03-2007 12:02 #3| 0

Bet24 er så vidt jeg har hørt fra en rigtigt dygtig punter, en af de dårligste bookmakere til at sætte odds. Så det undrer mig ikke, hvis deres systemer ikke fanger den slags fejl, før der er afgivet spil på det. De kan så glæde sig over, at det var en kunde med meget få skillinger på kontoen der fanger den, og ikke en af deres store kunder.

08-03-2007 12:24 #4| 0

mon ikke bare i skal være glade for at i beholdt visakortet i lommen den her gang? det havde jo trods alt været penge ud af vinduet....

08-03-2007 12:25 #5| 0

de har ofte et meget lavt maximum bet på de her spil

Friis

08-03-2007 12:48 #6| 0

Hvis I alligevel havde fået sat penge på det, så er jeg ret sikker på at de ville få det væddemål annuleret igen iht. deres betingelser.

Jeg fik mine bets på Unibet annulleret efter at have sat penge på Basso, Sastre og Valverde til at vinde touren. Alle de store profiler havde odds 200 :-(

08-03-2007 13:24 #7| 0

haha minder om min historie med unibet.

hvor jeg satte 5k på en kamp der allerede var spillet resultat 7k:)

08-03-2007 13:50 #8| 0

Ektoras.!

forklar lige tak

08-03-2007 14:05 #9| 0
ROI: 0% (1)

Har prøvet det samme da jeg live oddsede på en tenniskamp, da Betway lige var startet.

Kiefer vs Gaudio..

Kiefer førte 6-2 og 5-3, og skulle selv serve. Så havde Betway valgt at have odds 2.8(ca kan ikke helt huske det) på Kiefer til at vinde kampen og odds 4-5 stykker på at han ville vinde 2-0 i sæt.. Der var ikke andet end at sige ja tak til det tilbud :D

Det samme skete faktisk efterfølgende også på et par anre kampe derinde.

08-03-2007 17:59 #10| 0

prøvede noget lignede i tirsdag på danbook.com. Jeg fandt en håndbold kamp hvor de havde byttet om på oddsene. favoritten gav 13,5 igen mod 1,03 til det andet hold. Jeg kombinere det med liverpool- barca hvor jeg både havde 1 x 2, så jeg fik minimum odds 33 på de tre bets.
desværre anulleret bookmakerne kampen og jeg stod med 1000 kr. på hver af de tre udfald.

Hvis de ikke havde anulleret væddemålet ville jeg have været garanteret 30000, da håndboldkampen var færdig.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar