Tennis odds - starter kl. 02.40

#1| 0

Nu da jeg ikke nåede at komme med Kohlscreiber som var sat til odds 2.10 hvilket jo er helt i hampen, selvom han ik har vundet endnu, vil jeg da give et tip mere.

Vi skal i kval til Aus Open og kampen mellem Rui Machado og Brydan Klein - her skal Klein spilles til odds 2.35

RM kan godt spille hardcourt men er udpræget grusspiller. Han kom frem for nogle år siden blev skadet og kom tilbage i 2008 hvor han er gået fra rangering 700 til ca 115 idag.

BK - en ung australsk spiller på 21 år - han blev pro i 2008 og spillede kun i 7 mdr. sidste år. Dette skyldes at han fik karantæne for racistiske udtalelser i en kamp i juni i Eastbourne mod en anden spiller (han fik 4 mdr) derfor spillede han kun en turnering i november efterfølgende. Men på trods af det formåede han at ende omkring nr 200 på ranglisten. Han nåede at vinde 2 turneringer i Australien - en på græs og en på hardcourt. Derudover fik han wildcard til Aus Open hvor han slog Bjørn Phau i 1. runde og tabte så til S. Wawrinka i 2. Det er også værd at bemærke at BK har vundet Aus Open som junior spiller.

Der er selvfølgelig ingen tvivl om han stadig er ung og har en masse at lære, men han spiller stadig på hjemmebane, på favorit underlag som er hardcourt eller græs, han siger selv han under karantænen har trænet intenst og aldrig været i bedre fysisk form og hans mål for 2010 er at nå top100.

Grundet hans alder og fravær er der selvfølgelig nogle spørgsmål, men til odds 2.35 mener jeg den spilles.



← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar