Tak for spam Danske Spil

#1| 11

Jeg har afmeldt mig nyhedsbrevet hos Danske Spil, hvilket de åbenbart skider på, da jeg modtog en nyhedsmail i dag. Jeg har nu sendt dem en mail med et ultimativt krav om en undskyldning til supporten som jo desværre får lorten nu!

Jeg glæder mig til at se om de efterkommer kravet!

"Hej Danske Spil,

Nu er det anden gang jeg gerne vil afmelde mig jeres nyhedsbrev. Jeg er klar over at det ikke er dig der læser denne mail der personligt har tilmeldt mig listen igen, men send gerne min mail videre til marketingsafdelingen med et krav om at de skylder support en kage for den her fejl. Jeg kræver at se et billede af kagen, ellers sender jeg en klage til Forbrugerklagenævnet. (de giver semihøje bøder for spam).
På forlangende kan jeg vedhæfte min opsigelsesmail fra sidst, hvor i bekræftede at jeg ikke fik flere mails fra jer!

Hav en god dag.

Mvh
hermod"

Redigeret af hermod d. 19-09-2012 09:41
19-09-2012 10:06 #2| 8

Dårlig dag?

19-09-2012 10:10 #3| 0

De har sat mig totalt på ignore, og min forespørgsel var yderst relevant for at øge deres omsætning.

19-09-2012 10:14 #4| 17

Hvad er bøden for at spamme PN med ligegyldigeheder?

/N-V-M

19-09-2012 10:22 #5| 7
N-V-M skrev:
Hvad er bøden for at spamme PN med ligegyldigeheder?

/N-V-M


Kage
19-09-2012 10:46 #6| 0

@OP: Skriv til "Danske spil" profilen her på PN.

19-09-2012 10:55 #7| 2

@OP

Du skal ikke finde dig i noget.

@Resten

Stop nu det brok, hans krav er da humor, om ikke andet.

@Danske Spil

1. Slet OP på mailinglisten.
2. Giv kage til supporten.
3. Læg foto af kagen på PN.
4. Tilføj mig til mailinglisten. Sender PM med adresse.

:-)

19-09-2012 11:32 #8| 0

Forstår udmærket godt hermod her! Hader spam!

19-09-2012 12:06 #9| 0
N-V-M skrev:
Hvad er bøden for at spamme PN med ligegyldigeheder?

/N-V-M


Ved det ikke. Men trådens hensigt taget i betragtning, så er dit indlæg jo i den retning.
Så fint nok at du prøver at finde ud af hvad du skylder.

@OP
Bare giv gas :)
Og hold os lige opdateret. Tar dog nok en uges tid før deres fremragende support svarer.
19-09-2012 12:10 #10| 0

Jeg har også flere gange forsøgt at afmelde mig mails fra Danske Spil.

Jeg var for det første ikke klar over, at jeg havde tilmeldt mig deres mails. For det andet afmeldte jeg mig før årsskiftet alt andet end pokernyheder.

Men ak, pokermails omfattede åbenbart også casinomails og enarmede tyveknægte. Hver gang jeg fik en ny spammail klikkede jeg mig så ind for at afmelde mig, hvorefter jeg konstaterede, at jeg ikke havde NemID på mig, eller java ikke virkede. Hvorfor skal man overhovedet bruge NemID for at kunne afmelde spammails?!? Det bør ikke være lovligt!! Man burde kunne klikke på linket nederst i mailen og derefter bare være fri.

Nu er det heldigvis slut med Danske Spil, og dette er blot en af grundene til, at jeg nok aldrig kommer til at spille poker derinde.

19-09-2012 12:25 #11| 0
OP

Supporten har svaret mig, jeg er dog i tvivl om de har forstået mit krav!

19-09-2012 14:31 #12| 0

Bloker dem i din E-mail-klient = problem løst?

19-09-2012 14:34 #13| 1
hermod skrev:
Supporten har svaret mig, jeg er dog i tvivl om de har forstået mit krav!

Post supports svar og din reaktion pls
19-09-2012 15:06 #14| 0
emikroy skrev:
Bloker dem i din E-mail-klient = problem løst?


På ingen måde

De skal ikke tro at spam er i orden!
19-09-2012 15:15 #15| 1

Med en mailadresse der har 15 år på bagen modtager jeg gerne 10-15+ spammails på en averagedag.

Spam burde straffes med stening.....

19-09-2012 15:27 #16| 2

Spam burde straffes med stening.....

kræver nok lige en rimelig solid skærm!

19-09-2012 15:31 #17| 0

Spam er ikke i orden, men desværre en realitet som vi ikke kan gøre så meget ved. Brug et spamfilter.

19-09-2012 15:45 #18| 0

@lecter
så længe det er firmaer i Danmark som spammer os kan vi da netop gøre noget ved det

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar