SundayMillion 650 tilbage

#1| 0

Hånden er tager lidt fra hukommelsen, da jeg ikke har HH gemt på computeren

Spillede SM søndag med 59.000 til start, vi er nu cirka 650 tilbage, og dybt i pengene.
Jeg kender ingen ved bordet da folk på dette tidspunkt falder som fluer, og man bliver kastet fra bord til bord konstant.

Blinds 20.000-40.000 + ante

Hero stack ~700.000
Villain stack ~900.000

Villain sidder UTG +1 og clicker til 80.000 (meget std på dette tidspunkt)
Der foldes til Hero i bb, som kigger i KJ

Vælger alternativ vej, og caller?! - tror trætheden spillede ind og påvirkede min beslutning, burde nok være skub/fold i denne pos.

Pot: ~220.000

Flop: 4-8-J

Hero checker
Villain siger 120.000
Hero? (stack 620.000)

08-03-2011 23:20 #2| 0

Skjult tud? :-)

Readless og ABC mæssigt er der ikke så mange andre muligheder end skub/fold. Du endte vel med at skubbe og tabe til overpar, og det havde de fleste andre nok også gjort når først de begår den fejl at calle pre.

08-03-2011 23:29 #4| 0

Enig med lirum.
Kommer ikke væk på det flop, selvom det skal spilles anderledes pre, hvor jeg ville folde.

08-03-2011 23:29 #3| 0

Virker fint spillet for at vaere aerlig, kan maaske godt foldes pre, men folder absolut aldrig paa det flop

08-03-2011 23:50 #5| 0

Caller bare flop og CRAI turn. Hvis han checker bag på turn, så vb'er jeg alle rivers pånær A hvor jeg nok cc'er et 1/3 potbet men hero-folder til større. Er turn et A så ved jeg faktisk ikke hvad jeg helst vil.

08-03-2011 23:53 #6| 0

Når du caller pre hvad tænker du så? Enten flopper jeg broadway eller ogs folder jeg?
Du caller vel med en drøm om at ramme det flop der, hvilket gør det helt skævt at folde floppet. Desværre crusher villains top-range din drøm, hvorfor den skal i mucken pre.

Hvis du spørger mig.

08-03-2011 23:55 #7| 0

@Razga

Really? Med 17.5 bb til håndens start, 2 af dem inde preflop og bb der better 3bb på flop i vores ca 5bb pot, altså har vi 15bb tilbage med 8 derinde. Kan det virkelig være smart at flatte der? Altså jeg mener at hvis vi er bagud er vi bagud, og så skulle vi have shovet eller foldet preflop, ikke bare flattet det (selvom det nu er sådan stoppet er) Syntes bare flat virker lidt weak når vi er så små stackwisely.

08-03-2011 23:59 #8| 0

Skubber staken ind over 100 ud af 100 på floppet

09-03-2011 01:00 #9| 0

Ved at CRAI det flop får vi nok alle mellempar og AK/AQ til at folde. Floppet er simpelthen for tørt til at vi kan have et draw. Når vi bare cc'er det flop signalerer vi mere en middelmådig hånd og giver samtidigt villain mulighed for at bluffe turn. Eneste kort vi reelt frygter er et A. Hvis villain så bluffer turn er han næsten prices in på et CRAI fra os. Så som jeg ser det er der størst chance for at få doblet hvis vi lader villain skyde en gang mere.

09-03-2011 01:09 #10| 0

@ raz

Hvilke hænder åbner man utg +1 med 22,5 bb for at 2 barrelle bluffe imod en der sidder med 15 bb? Vi kommer meget nemt til at give et gratis kort på turn da han tjekker alle dårligere hænder bag efter min mening. Tror aldrig vi foran hvis han skyder turn.

Ville selv kalde pre og c/r flop. Netop for at 99 1010 holdes inde (+ak)

09-03-2011 10:07 #11| 0
Vegas CHEF

@alle

Warmup (WU), Million (SM) og Sunday 500 (S500) er alle tours der har en struktur, hvor blinds/antes er så høje i forhold til stacks at man ikke spiller deepstack poker.

Når man til "endgame", som vi tildels godt kan kalde ovennævnte spot, så sidder de fleste med all in stacks (8-12 BBs), 3bet all in stacks (12-18 BBs) eller preflop raises stacks (18-35 BBs). Der er ikke plads til så meget postflop og hvis man spiller postflop spil, så er det for at trappe en modstander eller fordi han caller et preflop raise.

Det er i min bog derfor ikke specielt smart at calle fra BB med KJo mod en UTG raise med en 3bet all in stack - så enten skal de all in preflop eller også skal de foldes. Og med 600 igen af den største SM nogensinde, tror jeg at jeg kunne finde bedre spots end at gå all in med KJo fra BB mod en UTG raiser, vi ik har read på.

Håber det gir mening...

GL derude

09-03-2011 10:09 #12| 0

Syntes det er fint spillet og ville C/R AI på flop.

Syntes preflop er Call>Fold>AI du får alt for gode odds til at folde til en BB også selvom du er ude af POS. Hvis du er dominated eller er bagud til overpar på det board er det bare ærgeligt du har kun en M på 7ish inden flop og derfor er det ikke nogen katastrofe at tabe her.

Mener tilgengæld det er Spew at komme ind over preflop med mindre du havde haft et read.

J

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar