Spil ALDRIG hos Bet365

#1| 0

Dette er blot en opfordring til alle sportsbettere. Jeg har i dag vundet et væddemål hos Bet365 og efter 4 timer er det stadig ikke udbetalt til min konto. Jeg har kontaktet deres support 5 gange nu og hver gang får man et mere eller mindre flabet svar fra deres elendige support, om at det vil blive opdateret hurtigst muligt. Jeg har oplevet dette rigtig mange gange efterhånden og min tålmodighed er nu sluppet op. Jeg har som konsekvens af dette valgt at lukke min konto hos Bet365 og kan kun opfordre jer til at gøre det samme...

17-01-2010 18:39 #2| 0
ROI: 143.52% (86)

er da ikke noget nyt ? har det ikke altid været sådan ?

17-01-2010 18:40 #3| 0
ROI: 150.78% (22)

Der skal mere end en 4-timers udbetalings tid til at få mig til at lukke noget som helst.

17-01-2010 18:42 #4| 0
OP

Jeg har også oplevet det rigtig mange gange efterhånden, vil næsten sige at det sker på ugebasis, så kan kun give dig ret Incrazy...

17-01-2010 18:44 #5| 0
OP

@Razga

Hvis det nu havde været en engangsforseelse, så havde jeg heller ikke brokket mig overhovedet. Men når det samme sker gang på gang, så slipper min tålmodighed sgu op på et tidspunkt...

17-01-2010 18:49 #6| 0
ROI: 150.78% (22)

Hvor i deres T&C står der at de vil udbetale bets instant?

Når jeg indgår et væddemål regner jeg bare med at pengene er der dagen efter. Hos Danske Spil i sin tid kunne man jo også først indløse sin kupon dagen efter kl 12 (tidligst).

17-01-2010 18:51 #7| 0
ROI: 113.42% (115)

Kan så sige at jeg aldrig har oplevet at en udbetaling fra et vundet væddemål, til ens konto, tager over 10 min hos Bet365..
Hvilket jeg syntes er fint nok, selvom man nogle gange har fundet det surt at man ikke lige kunne oddse med det samme gevinsten var vundet ;) Men så er det jo godt at man bare kan livebette på det bagefter.

Så ingen brok fra min side.. Kan kun opfordre alle til og signe op på Bet365 ;)

Og hvis man ikke kan "tåle" at ens gevinst først kommer 1-2 timer efter den er vundet, så er det måske ikke det rette for en og bette :D hos DS kan man jo heller ikke få gevinsten med det samme ?

Fortsat god aften :D

17-01-2010 18:52 #8| 0

Nu har jeg så spillet dagligt ved Bet365 de sidste mange år og da osse i ny og næ oplevet "lange" udbetallingstider, men det har altså ikke altid noget med bookien at gøre, da de hente resultater osv. fra andet sted(officielt resultat) før de kan godkende væddemålet som tab/vundet....

Personligt oplever jeg dog at der går max et sted mellem 5-60min ved størstedelen af mine kuponer.

Derudover er det altså noget som sker alle steder.....Hvis de vel at mærke har et ordenligt udvalg af kampe/sportsgrene

17-01-2010 18:53 #9| 0

Hvis du lukkede kontoen med det samme får du jo aldrig dine monetos :D

17-01-2010 18:58 #10| 0
OP

@Razga

Der står ingenting om udbetalingstid, men det er meget normalt at det sker stort set instant, i hvert tilfælde hos de øvrige bookies jeg benytter. Hos Danske Spil udbetales gevinster jo også 15 min efter afsluttet event i dag.

Desuden har mit væddemål stået med status 'Vundet' de sidste 3 timer, men der går stadig ingen penge ind på kontoen, hvilket jeg synes virker meget suspekt.

Måske det er en bevidst handling, fordi jeg har vundet for meget hos dem. Deres første handling var at opsætte nogle latterlige limits, således at jeg kun kunne komme ud med 500-1000 kr på væddemål og nu dette.

17-01-2010 19:00 #11| 0
ROI: 113.42% (115)

@Nazeem

Efter jeg har læst lidt i et andet forum, tyder det på at du ikke er den eneste med det problem i dag.. Bet365 har simpelthen et problem i dag, med og få gevinsterne ud.. En teknisk fejl, der vil kan ske på alle sider ?

Har ikke selv spillet der i dag, så jeg kan ikke tale for mig selv, men kun hvad man læser hos andre :)

17-01-2010 19:01 #12| 0
ROI: 0% (0)

Spiller du hele rullen hver gang?

I så fald kan det selvfølgelig være et problem, at du skal vente nogle timer på pengene.

Problemet er vel løst, hvis du ikke spiller hele rullen... Evt. ved at indbetale lidt flere penge på kontoen. Blot et forslag, der kan spare dig for denne kæmpe ærgelse, som du sidder med lige nu...

17-01-2010 19:08 #13| 0
OP

@7913

Jeg havde spillet hele den rulle som jeg havde stående hos dem, hvilket var 8000 kr på en live double til odds 3.45, så gider ikke rigtigt indbetale flere penge fordi deres system ikke fungerer. Nu afventer jeg bare min gevinst, udbetaler denne og lukker efterfølgende kontoen.

17-01-2010 20:22 #14| 0
OP

Efter 6 timers ventetid er der stadig ingenting sket. Sjovt nok skriver deres såkaldte service medarbejdere hver gang at pengene meget snart vil blive udbetalt, men de kan på ingen måde garantere at de vil være på kontoen inden den sene nfl kamp. Magen til alibi udmeldinger skal man da lede længe efter.

17-01-2010 20:26 #15| 0
ROI: 113.42% (115)

@Nazeem

så gider ikke rigtigt indbetale flere penge fordi deres system ikke fungerer. Nu afventer jeg bare min gevinst, udbetaler denne og lukker efterfølgende kontoen.

Så er det vel lige meget om du får dem i morgen eller til nfl kampen ? du skal jo alligevel ikke oddse mere derinde ;)

17-01-2010 20:29 #16| 0
OP

@ktothep

Øhhh nej absolut ikke efter denne behandling. Men under normale omstændigheder, så havde jeg da spillet videre i løbet af dagen. Jeg ved ikke med dig, men jeg gider da ikke indbetale flere penge til en bookie, hvor man har små 28K tilgode...

17-01-2010 20:34 #17| 0
ROI: 113.42% (115)

@Nazeem

Forstår dig udemærket godt..:) Men var bare fordi du skrev om de kunne komme til den sene nfl kampe, hvor jeg så forstår det som om, at du ville spille videre ? men jeg misforstod det :)

Men som skrevet før, er du ikke den eneste i dag der har problemer med Bet365. (at de så ikke kan fixe fejlen, er noget underligt noget )

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar