Snydt af Bet365 - Livebetting

#1| 0

Hej Pokernet!


Jeg ved der har været utallige tilfælde af dette, men jeg vil alligevel høre om der er nogle der har nogle erfaringer der kan hjælpe.


Jeg spillede i weekenden på College Football, spillede på North Carolina som vinder af første halvleg efter 12 minutter af kampen, North Carolina var foran 21-7(NC state havde lige scoret). Jeg spillede 7600 kr. og fik oddset 1.57. Lige efter jeg har spillet score North Carolina så igen, og de ender med at vinde halvlegen med 3 TDS. Jeg sidder i spænding og venter på mine penge kommer ind på kontoen, men der sker bare ingen ting. Så efter en halv time får jeg beskeden, som så mange andre har fået:


"Hej Jimi

Vi kontakter dig vedrørende væddemåls-ID XX, som er placeret til odds 1.57 på North Carolina (1. Halvleg) (Halvleg - Vinder 2-vejs North Carolina @ NC State). Vi har bemærket at dette væddemål blev placeret til et forkert odds, og i overensstemmelse med vores regler vil væddemålet derfor blive afgjort til det korrekte odds 1.01."


Jeg er jo totalt forarget over at de kan dette, men har så læst det der står med småt, de kan jo gøre det.


6.2 Forkert odds - Hvis en åbenlys fejl opdages før, under eller efter en begivenhed, vil alle væddemål gælde og blive afgjort til det reviderede odds, som fastsættes af Bet365. Hvis det reviderede odds fastsættes til mindre end 1,001, bliver væddemålene annulleret.


Men det er jo et fuldstændig vanvittigt koncept at de kan udbyde disse odds uden nogle risiko, for hvis de taber kan de til hver en tid sige at oddset er forkert? Hvad hvis jeg havde tabt, så havde jeg jo ikke fået pengene retur.


Det vurderede odds er vel også helt i hegnet, den ville jo give mere end 1,01. NC State havde momentum, og alle som kender lidt til fodbold ved at det betyder noget.


Er der noget kan man gøre, eller er det bare at bukke sig og tage imod??


Håber der sidder nogle kloge hoveder, og ja, jeg ved godt der er andre der har oplevet det, men vil meget gerne høre jeres erfaringer.


Pft.


Jimi

30-11-2015 13:03 #2| 1
ROI: 0% (0)

Der er intet at gøre, det er jo et klart fejlodds. Var du selv i tvivl om at 1.57 var et fejlodds?

30-11-2015 13:12 #3| 0
ROI: 118.67% (27)

Selvom det er en klar fejl, burde de udbetale gevinsten! Bet365 skovler penge ind via livebetting.. Typisk Bet365

30-11-2015 13:31 #4| 4

Som jeg forstår det, var der stadig 18 minutter tilbage af første halvleg. 18 min som er rigtig meget tid, og som der let kan laves 2 TD's på af modstanderen som vil få OP til at tabe. 1.01 er langt fra det korrekte odds, som de skulle have givet i situationen.


Nu kender jeg ikke særlig meget til de lige netop de to hold, og kender derfor ikke pre-game odds m.m. Men medmindre North Caroline var kæmpe favoritter pre-game, så vil den aldrig kunne give 1.01 med 18 min. igen. ALDRIG.


Hvem havde bolden, da du placerede dit væddemål? - Hvis Carolina havde bolden, er 1.57 selvfølgelig et forkert odds, mens 1.57 er meget passende, hvis modstanderen var på bolden og evt. indenfor scoringsafstand.

Redigeret af Henze05 d. 30-11-2015 13:34
30-11-2015 13:33 #5| 0
ROI: 130.97% (8)

Har aldrig oplevet at Bet365 har lavet en fejl i mine 8 år hos dem, og du har da godt været klar over at de har lavet en fejl med det odds og den føring i amerikansk fodbold blot et quarter fra halvleg - ergo har du handlet i ond tro. Spiller du da altid 7500kr pr. bet?

30-11-2015 13:36 #6| 0

Spiller forholdsvis meget på amerikansk fodbold, og mener selv at have rimelig forstand på det. Ja, jeg mener bestemt ikke at 1.57 er et helt urealistisk bet. Kunne forstå hvis vi snakkede 2.0 eller over..

30-11-2015 13:45 #7| 3

Hvis det førende hold ikke var favorit og har et par skader + modstanderen har bolden tæt på end zone så er 1,57 vel ikke helt skævt. Bet365 laver den slags fejl alt for ofte.


Er der nogle der har oplevet at få penge retur eller forhøjet en gevinst pga at de har har lavet en fejl?

30-11-2015 13:45 #8| 2

Carolina fik bolden efter et touchback, så langt nede på egen banehalvdel efter scoring. Og ja, med 18 tilbage af halvlegen. Jeg tænkte det var et godt bet, men 1.57 føler jeg slet ikke er urimeligt. Men uden at vi skal diskutere det videre, så kan 1.01 aldrig blive det korrekte odds.


MuckMe; Det gør jeg ganske ofte.

30-11-2015 13:48 #9| 7
ROI: 110.51% (235)

.

Redigeret af dlrma_ d. 02-12-2015 00:37
30-11-2015 13:57 #10| 0
ROI: 70.49% (36)

OP du bruger vel flere bookies når du spiller live til at sammenligne odds med?

Eller spiller du decideret kun Bet365?

Jeg har som regel flere forskellige sider oppe så jeg altid kan spille den odds som er højst live, derved ved man også om et odds er et decideret fejl odds.

30-11-2015 13:59 #11| 0

9/10 er det Bet365, de har flere muligheder på livebets.

30-11-2015 14:10 #12| 0
ROI: 70.49% (36)

Så du havde kun Bet365 åben da du spiller dit live spil og ikke kunne sammenligne med odds på en anden side?

30-11-2015 14:10 #13| 0

Ja. Har ikke penge stående andre steder, spiller kun Bet365. Tror kun det er Super Bowlen jeg shopper rundt efter odds.

Redigeret af JimiLaursen d. 30-11-2015 14:11
30-11-2015 14:28 #14| 2
dlrma_ skrev:
Du er god er gør alting korrekt ! De laver ikke fejl, for det har du ikke oplevet i 8 år. Og ja han spiller konsekvent 7500 kroners flatbetting, er et et problem kejser?

- OP, mit net gik engang mens jeg spillede 2 stk hu hypers for 200 euro pr styk. Det var uden tvivl mit net og ikke deres fejl. Jeg skrev til dem dagligt i 15-20 dage, truede dem med at skrive artikel om den i avis, oprette gruppe på sociale medier der kunne dele oplevelser fra deres "elendige" kundeservice, og endte med at få 400 euro retur. Giv den en skalde, så skal de nok gi sig.. ;) .. Og spar mig for det etiske fis med at det er dårlig stil af mig. For det rager mig en høstblomst..

Intet med dårlig stil at gøre, bare ganske simpelt tyveri, svindel og afpresning, længere er den sådan set ikke...


Til op, så lyder det sgu semisuspekt, skal ikke gøre mig klog på hvorvidt oddset var helt sindsygt højt, da jeg ikke er den store ekspert på amerikansk fodbold, men uanset hvad kan et odds på 1,57 vel aldrig være helt sindsygt skævt tænker jeg? Dog er der næppe meget du kan gøre, hvis man skal gå ud fra alle de andre historier der har været omkring Bet365... Så ja ud med pengene, og find dig en bedre bookie.

30-11-2015 14:41 #15| 2

Synes kundeservicen hos Bet365 er faldet i sådan en grad, og de er gået fra at være min klare favorit til at være en bookie, jeg benytter en sjælden gang nu.


Grundet min konto er oprettet på Malta, kan jeg bette på hunde og heste, og jeg har et ganske fint forum, hvor der bliver udvekslet spiltips. 2 gange på få dage gik mit vundne bet til at blive annulleret pga. absurde ting. De har selv live-stream på løbet, hvilket jeg har fulgt.


1. Spiller på et løb. Odds lukker 15 sek efter og så starter løbet. Min hund vinder = penge på kontoen.. Går 20 min, penge er væk, og de skriver, at jeg har haft en fordel da løbet var startet allerede inden jeg satte mit bet. Den eneste måde, hvorpå jeg kunne have en fordel var, hvis jeg sad på et hundestation i UK, og det kan de udelukke via min IP. Det må så have været deres live-stream, der var lidt bagude, men uanset hvad, kunne jeg ikke have draget fordel af det.


2. Spiller på et løb. Min hund vinder. Får indsatsen retur.

De vil ikke svare mig på, hvorfor at jeg får pengene retur, udover at løbet er ugyldigt. Igen en mærkelig beslutning, da løbet blev afviklet via deres live-stream. I livechatten sagde han, at der var tage en beslutning efter løbet, som havde gjort det ugyldigt.


Jeg er helt med, at de har dækket sig ind i deres regler, men det ændre ikke på, at det er en klam måde at helgardere sig på. Løbene var afsluttet, og at der er omstændigheder bagefter der gør løbet ugyldigt, bør ikke ændre på udfaldet. I såfald burde jeg får min indsats retur eller gevinst på Hobro - AGF, da den kamp jo også blev kaldt "ugyldig" efterfølgende.


Jeg har i øvrigt ikke oplevet en eneste gang, at et tabt væddemål er blevet refunderet pga. ugyldigt løb eller at løbet var startet..

30-11-2015 14:49 #16| 0
ROI: 136.34% (53)

Hundevæddeløb? Seriøst? :D Så er man gået alternative veje for at slå bookies! Gl med det dog!

30-11-2015 14:51 #17| 1
Nitrrrrrram skrev:Hundevæddeløb? Seriøst? :D Så er man gået alternative veje for at slå bookies! Gl med det dog!

Udover at det er ganske godt til at stimulere ludomanien ;) - Så findes der rigtig mange med kendskab til hunde og heste, og på den konto har jeg faktisk et fint plus. Hestene har jeg dog langt større interesse for, hvor hunde tips er noget jeg følger, når der kommer et tip :)

30-11-2015 14:54 #18| 1
ROI: 70.49% (36)

I er sgu alle i plus om det er hunde/heste/hockey/NBA/NFL/badminton/cykling/vild med dans så er der altid nogen herinde der er i plus;)

30-11-2015 14:55 #19| 0

Fedt nok i banker dem med heste og hunde, men ser gerne hvis flere har erfaringer eller lign. jeg kan bruge til noget :)

30-11-2015 15:23 #20| 0
ROI: 130.97% (8)
JimiLaursen skrev:Carolina fik bolden efter et touchback, så langt nede på egen banehalvdel efter scoring. Og ja, med 18 tilbage af halvlegen. Jeg tænkte det var et godt bet, men 1.57 føler jeg slet ikke er urimeligt. Men uden at vi skal diskutere det videre, så kan 1.01 aldrig blive det korrekte odds.

MuckMe; Det gør jeg ganske ofte.

Hmm okay fair nok. For hvis man normalt spiller 400 kr, ville dit bet jo nok have fået nogle alarmklokker til at ringe. Vil dog give dig ret i at odds 1,01 lyder usandsyndligt lavt vurderet ud fra din fortælling. Nu ved vi jo så ikke hvad "langt nede på banen" er defineret som, og om der nu også præcist var 18 min tilbage, osv. Du kunne jo have pyntet lidt på fortællingen som vi desværre så ofte har hørt fra andre OPs. Ligesom Nimacos plejer jeg også at have mindst tre bookes åbne til at sammenligne på tværs.


Når jeg er lidt kritisk, er det i forhold til at jeg aldrig selv har haft problemer, og jeg alt for ofte har hørt lidt fordrejede og "usande" forklaringer fra andre OPs i forhold til betting og poker i deres forsøg på at faktisk hustle spilformaet som jo let er gøre til the bad guy - dog til tider også med rette. Når bookie så får lov at forsvare sig, er situationen ofte lidt anderledes. Folk er jo hurtige til at råbe jagt i gevær her på PN ;)

30-11-2015 15:25 #21| 0
ROI: 130.97% (8)
dlrma_ skrev:
Du er god er gør alting korrekt ! De laver ikke fejl, for det har du ikke oplevet i 8 år. Og ja han spiller konsekvent 7500 kroners flatbetting, er et et problem kejser?

- OP, mit net gik engang mens jeg spillede 2 stk hu hypers for 200 euro pr styk. Det var uden tvivl mit net og ikke deres fejl. Jeg skrev til dem dagligt i 15-20 dage, truede dem med at skrive artikel om den i avis, oprette gruppe på sociale medier der kunne dele oplevelser fra deres "elendige" kundeservice, og endte med at få 400 euro retur. Giv den en skalde, så skal de nok gi sig.. ;) .. Og spar mig for det etiske fis med at det er dårlig stil af mig. For det rager mig en høstblomst..

Du sgu da smart hva? ;)

30-11-2015 15:37 #22| 0
MuckMe skrev:
Hmm okay fair nok. For hvis man normalt spiller 400 kr, ville dit bet jo nok have fået nogle alarmklokker til at ringe. Vil dog give dig ret i at odds 1,01 lyder usandsyndligt lavt vurderet ud fra din fortælling. Nu ved vi jo så ikke hvad "langt nede på banen" er defineret som, og om der nu også præcist var 18 min tilbage, osv. Du kunne jo have pyntet lidt på fortællingen som vi desværre så ofte har hørt fra andre OPs. Ligesom Nimacos plejer jeg også at have mindst tre bookes åbne til at sammenligne på tværs.

Når jeg er lidt kritisk, er det i forhold til at jeg aldrig selv har haft problemer, og jeg alt for ofte har hørt lidt fordrejede og "usande" forklaringer fra andre OPs i forhold til betting og poker i deres forsøg på at faktisk hustle spilformaet som jo let er gøre til the bad guy - dog til tider også med rette. Når bookie så får lov at forsvare sig, er situationen ofte lidt anderledes. Folk er jo hurtige til at råbe jagt i gevær her på PN ;)

Det var et touchback så de fik bolden på egen 25 yard linje.


Jeg kan ikke se hvad jeg ville at vinde ud af at lave en god fortælling på pokernet :/ Meget frustreret, og fortæller det som det var.

30-11-2015 15:52 #23| 0
ROI: 130.97% (8)
JimiLaursen skrev: Det var et touchback så de fik bolden på egen 25 yard linje.

Jeg kan ikke se hvad jeg ville at vinde ud af at lave en god fortælling på pokernet :/ Meget frustreret, og fortæller det som det var.

Okay, men var Carolina ikke også favorit inden opgøret? Med bold i egne rækker skulle stillingen nok nærmere have været 21-21 for at forsvare odds 1,57 på at de ville føre ved halvleg..


Et andet scenarie er at din streaming kunne have været foran/ bagefter og de faktisk førte 28-7 da du jo siger de scorede lige efter dit spil var sat...har jeg selv oplevet med Bet365 hvor min streaming dog var foran Bet365s live-score på en SC2 e-sport kamp. Det spil blev naturligvis annulleret ;)

30-11-2015 15:54 #24| 1

Jeg ser alle kampe på live247.tv - Det er som regel foran dansk tv. Så det er live live.. :) Så jeg er overbevist om at det ikke har været tilfældet. Bet365 kan have været forsinket med deres odds, det kan jeg godtage. Men efter at have talt med supporten derinde prøver de nu at bilde mig ind at oddsene slet ikke er blevet opdateret i løbet af første halvleg. Det kan jeg jo med garanti sige er direkte løgn da jeg sad og kiggede på dem hele kampen.

30-11-2015 16:05 #25| 2
ROI: 62.61% (12)

Tror ikke du kan gøre så meget - har selv fået justeret odds til 1.01 før.

Det der irriterer mig er at jeg ALDRIG har hørt om folk der har fået opjusteret sit odds... sker det nogensinde?
De bruger jo tydeligvis deres ændring af odds til at svanse folk, hvis det ikke går begge veje.. Skal vi ikke gætte på, at hvis miraklet var sket, og udeholdet lavede comeback, at dem der havde spillet udeholdet omkring samme tid som dig, ikke fik ekstra penge?

30-11-2015 16:08 #26| 0
ROI: 130.97% (8)

Ja okay.. Den er lidt svær.. Hvis live odds på fuldtid fx var 1,01, imens at halvleg lå til 1,57 tæt på halvleg foran med snart 3 possessorens burde man jo godt kunne regne ud at noget er galt...hva gav Carolina før kampstart?

30-11-2015 16:09 #27| 0
ROI: 0% (2)
MuckMe skrev:

Har aldrig oplevet at Bet365 har lavet en fejl i mine 8 år hos dem, og du har da godt været klar over at de har lavet en fejl med det odds og den føring i amerikansk fodbold blot et quarter fra halvleg - ergo har du handlet i ond tro. Spiller du da altid 7500kr pr. bet?




Nah, gør han nok ikke - da hvis han er vindende, så var han begrænset, det er Bet365 og unibet hurtige til at gøre og der for nød til at bruge alverdens bookers derude ;)
30-11-2015 16:10 #28| 0
Ganfire1337 skrev:

Nah, gør han nok ikke - da hvis han er vindende, så var han begrænset, det er Bet365 og unibet hurtige til at gøre og der for nød til at bruge alverdens bookers derude ;)

Du er sku lidt sent ude, læs evt. kommentarene længere oppe.

30-11-2015 18:45 #29| 3

Selvfølgelig var det et forkert odds, og hvis du ved så meget om det som du påstår ville du også vide det


Pre var Carolina -6 point favorit, og når de føre med 14 i 1Q så giver de selvfølgelig ikke 1,57 til at vinde halvlegen,


Så stop tuderiet, Bet365 har helt ret

30-11-2015 19:08 #30| 1

nu kan jeg godt se på tråden, at der er mulighed for at jer pro sportsbet fyre og muligvis også OP vidste det var et fejl odds. men er jo sådan en tråd som denne der gør at en alm fyr som mig og tusind andre aldrig ville bette der. jeg ville jo ikke have en jordisk chance for at vurdere det var et fejl odds. ville føle det var et rigtig godt odds og spille. gav den 15,7 kunne jeg self som alm tænkende menneske godt regne det ud. men hvad hvis den gav 1,1 i stedet for 1,01, så skulle man også kunne regne den ud? er jo også et gigantisk fejl odds. den ville nok ikke have gået i den " virkelige verden", men sådan er der jo så meget med gamblingsider.

30-11-2015 19:29 #31| 0
DarkXoiX skrev:Tror ikke du kan gøre så meget - har selv fået justeret odds til 1.01 før.

Det der irriterer mig er at jeg ALDRIG har hørt om folk der har fået opjusteret sit odds... sker det nogensinde?
De bruger jo tydeligvis deres ændring af odds til at svanse folk, hvis det ikke går begge veje.. Skal vi ikke gætte på, at hvis miraklet var sket, og udeholdet lavede comeback, at dem der havde spillet udeholdet omkring samme tid som dig, ikke fik ekstra penge?

Du kan sagtens have en pointe men når disse åbenlyse fejl sker vil jeg tro det er sjældent folk finder værdi på det modsatte udfald.

30-11-2015 19:54 #32| 1

Men 1,01 er jo ikke det reele fair odds. Men på den måde giver de udbetaling og slipper for at tilbage betale dem som har tabt på samme kamp.

30-11-2015 20:01 #33| 0
ROI: 130.97% (8)
superKrikken skrev:Men 1,01 er jo ikke det reele fair odds. Men på den måde giver de udbetaling og slipper for at tilbage betale dem som har tabt på samme kamp.

Det kunne meget vel være det fair odds . Pre odds med en linje på -6.0 har jo ligget omkring 1,25 ML. Så når forhåndsfavoritten er foran med næsten tre posessions med et quarter tilbage kan de jo ikke give i nærheden af 1,25 ;)

30-11-2015 20:04 #34| 0

Jeg har oplevet noget lignede i en NHL kamp. Mit bet var dog betydelig lavere end dit, og efter et par mails frem omstillingen gjorde jeg som de fleste gør. Giver op og dropper dem i en periode.

Jeg er selv igang med en tvist med dem fra weekenden. Jeg har spillet under 10,5 i Frosinone-Verona, og de forskellige livescores er uenige i udfaldet med enten 10 eller 11 stk. Den officielle report fra serie A siger 10 stk, men Bet365 mener stadig der er 11. Nu skal jeg somehow have fremskaffet kampen, sådan jeg kan tjekke det selv.

30-11-2015 20:31 #35| 0
Ishusen skrev:Selvfølgelig var det et forkert odds, og hvis du ved så meget om det som du påstår ville du også vide det

Pre var Carolina -6 point favorit, og når de føre med 14 i 1Q så giver de selvfølgelig ikke 1,57 til at vinde halvlegen,

Så stop tuderiet, Bet365 har helt ret


Wow, meget brugbart

Redigeret af JimiLaursen d. 30-11-2015 20:31
30-11-2015 20:54 #36| 0
ROI: 15.38% (5)
JimiLaursen skrev:
Wow, meget brugbart

Faktisk ja, hvis du læser det igen.

"Pre var Carolina -6 point favorit, og når de fører med 14 i 1Q så giver de selvfølgelig ikke 1,57 til at vinde halvlegen".


30-11-2015 20:54 #37| 0

Jeg synes det lyder som en kombination af to ting,


Det er selvsagt et fejlodds, når de er -6 favs før kampen og fører med 14 halvvejs i 1Q.


Nu skriver du godt nok ikke hvad dit normale spil mønster er, men hvis den ikke ligger tilnærmelsvis tæt på 7600, så bliver det klart vurderet at du handler i ond tro, og derfor får du udbetalt 1,01 i stedet for det reelle odds. (Og du bør være glad for at du ikke har fået smidt limits i hovedet)

30-11-2015 21:00 #38| 0
DarkXoiX skrev:Tror ikke du kan gøre så meget - har selv fået justeret odds til 1.01 før.

Det der irriterer mig er at jeg ALDRIG har hørt om folk der har fået opjusteret sit odds... sker det nogensinde?
De bruger jo tydeligvis deres ændring af odds til at svanse folk, hvis det ikke går begge veje.. Skal vi ikke gætte på, at hvis miraklet var sket, og udeholdet lavede comeback, at dem der havde spillet udeholdet omkring samme tid som dig, ikke fik ekstra penge?

Fik engang mine penge tilbage fra et livebet på Bet365 som jeg havde tabt, men pga fejlodds så gav de mig pengene igen, så jo det kan ske, men den anden vej er nok det der sker oftest, og har selv været ude for det et par gange

30-11-2015 21:00 #39| 0
JimiLaursen skrev:
Wow, meget brugbart

Selvtak :)

30-11-2015 21:10 #40| 2

Jeg bliver mere og mere tilfreds med Betfairs spillebørs når jeg hører om disse erfaringer med annullerede bets. Betfairs (børs)odds er aldrig forkerte og det giver ingen problemer at udnytte skæve odds - nærmest et must.

Ville ikke kunne ikke klare usikkerheden om sit odds nu også er korrekt. At Ishusen har fået penge retur på et tabt væddemål må være en sjældenhed.


Det burde være et krav at de skal offentliggøre annullerede bets på forsiden af deres hjemmeside så taberne også kan sikre deres bets.


Edit: Ishusen, ikke LB

Redigeret af Jigra d. 01-12-2015 21:15
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar