slet

#1| 0
29-06-2010 05:06 #2| 0

Gør overskudscut samt makeup % tydeligt og så skal du selv have 50%

GL, men det er virkelig ikke meget stats du ligger inde med..

29-06-2010 05:14 #3| 0
OP
29-06-2010 05:30 #4| 0

Hmmm, når jeg trykker på dit opr link, får jeg altså kun dine stats fra PokerStars frem????.

EDIT: Næ, nu får jeg så dine stats frem fra FTP. Dette må jeg sige overrasker mig en smule. Såfremt jeg skulle købe, ville jeg da ha forklaring på, hvorledes det kan være, at du mener du er "make-up værdi".

Har du ikke overvejet, at når det er en af de første gange du ønsker bap med make-up - at det så måske kan virke lidt heftigt, at du har negativ roi på det du linker til?. Måske det ville være nemmere at du satte din første bap op som almindelig bap og uden make-up?.

Som regel (hvilket dog langt fra er tilfældet) ville stakere jo gå efter, at såfremt der er make-up, skal dette kunne vises via eksempelvis opr, at være en rimelig god deal. Altså at vedkommende har noget "at prale af" og derfor kan "tillade" sig at ligge 100 procent make-up oveni.

Men velkommen hertil, håber du må få en masse fornøjelige timer her.

/Henrik

29-06-2010 06:05 #5| 0
OP
29-06-2010 06:22 #6| 0
OP
29-06-2010 06:22 #7| 0

@dcakici

Altså, selv kval tours registreres på opr, så den forstår jeg ikke helt. Så den må du gerne uddybe.

Hvilke limit er dine CG?.

Må undskylde at jeg spørger sådan, men forstå mig nu ret når der kommer en helt ny, der skriver alle sine indlæg den samme dag og samtidig søger bap med 100 make-up - så er vi nogle der bliver lidt nysggerige. Som du selv skrev, at du var ny på forrummet og også her i staking. Vi er søde, venlige,rare og tildels naive. Men vi har også brug for informationer når "nye" dukker op.

Håber ikke du tager det fornærmende op.

/Henrik

29-06-2010 06:26 #8| 0
OP
29-06-2010 06:34 #9| 0

Men hvis du spiller nl100, så er et 1/3 del buy-in jo ikke vildt for de tours du søger stake til og et råd kunne så være, ikke at smide make-up på i starten. Forstår heller ikke helt ideen hvorfor du gør dette, såfremt du ikke rigtig har tours at fremvise, men er vant til at spille CG om langt større beløb.

Forsøgt at tracke dig på www.pokertableratings.com/search.php. Men den kommer bare frem med følgende besked "We couldn't find a player named dcakci. Here are some of the top searches." Har du selv nogle stats fra CG du kan vise frem?. Dette ville kunne hjælpe dig, i at folk kan se værdi i at stacke dig, nu hvor din opr ikke er så god.

/Henrik

29-06-2010 06:40 #10| 0
OP
29-06-2010 06:50 #11| 0

@dcakici

Ok, for det allerførste - hvis du vil tages alvorligt herinde, må du i en eller anden grad forsøge at sætte dig ind i tingene før du poster denne tråd, evt ved at læse de andre indlæg der er herinde, eller ved at lave et indlæg hvor du spørger til hvordan du gør.

Men noget forstår du, nu alligevel.

"Buy in ialt : 33$
Overskuds-cut er 40/60 til anparterne.
Jeg sælger 60% action fordelt over 6 anparter a 5,5$ det vil sige du får 10% af alt overskud per anpart."

Her har du formået at lave en BAP med 100 procent make-up. DVS at du ikke selv skal betale for din deltagelse i turneringerne, men mener, at du er +ev i en grad at det er en god investering (eller også bare god lir) at betale dig det fulde buy in.

Vedr dine CG, tager jeg så helt fejl, hvis det jeg kan se er at du "kun" har spillet mega low stack cash game??.


/Henrik

29-06-2010 06:56 #12| 0
OP
29-06-2010 07:52 #13| 0

slettet igen på anmodning fra OP

/Henrik

29-06-2010 07:58 #14| 0
OP

Nåede du og læste den sidste besked jeg skrev til dig ? du skal ikke komme her og spille smart og kalde mit indlæg for en røverhistore.

29-06-2010 08:03 #15| 0

@dcakaci

Nåede det ikke og sletter den gerne igen. Ingen problemer i det, så bare at det hele var slettet, hvilket selvfølgelig vakte stor mistænkelighed. Men som sagt, sletter gerne det indlæg.

/Henrik

29-06-2010 08:10 #16| 0
OP

Det må du gerne sætter mig lidt i dårligt lys, Skrev i beskeden oven over at jeg sletter tråden om lidt "hvilket jeg troede man kunne" fordi du havde talt mig til fornuft, og vil i stedet oprette en uden make up. I den nærmeste fremtid.

Med hensyn til cash games, ja på full tilt røg jeg ned ned på de små levels efter jeg tog et shot, fik 50$ gratis igennem pokerstategy, spillede den op til næsten 200$ gik så for højt op. ( dårlig bankrollmanagement. Men hvis du checkker min bwin /Bet24 kan du se jeg normalt spiller på de levels som jeg fortalte dig. Jeg lyver ikke for folk.

Mvh Dennis

29-06-2010 08:31 #17| 0

@dcakici

Jeg er på vej hjem fra job, ikke min mening at sætte dig i dårligt lys - men syntes faktisk at det er noget du så selv har klaret.

Først laver du en bap og giver så udtryk for, at du ikke ved hvad det er du har lavet. Der kommenterer jeg bare på, at du kan spørge folk, søge i tråde og at du da har styr på at lave 100 procent make up.

Så nævner jeg din ROI og at det måske kan hjælpe dig, at starte op med en almindelig bap, uden make-up for på denne måde at vise du er en investerng.

Du nævner selv, at du har vundet mange kvals turneringer til store turneringer og at disse bare ikke kommer med på opr. Gør dig opmærksom på, at det gør de rent faktisk - hvorpå du svarer, at det vidste du ikke.

Så spørger jeg dig til dit CG limit, da du selv flere gange nævner at du ikke har så meget stats på PokerStars fordi du spiller CG. Jeg spørger til på hvad limit det er og du svarer så, at det er på nl50 og nl100. Jeg får dig slået op, og gør dig opmærksom på, at der kan jeg kun se at du spiler micro limits.

Jeg forsøger faktisk på ingen måde at hænge dig ud. Men når man som ny bruger, starter op med at ville ha bap med 100 procent make-up, kan du være 100 procent på, at folk herinde undersøger hvad undersøges kan. Dette skyldes, at herinde har været ret meget scam og en del snyderi og selvom, vi er søde - venlige - rare og tildels naive har vi også fået os en del paranoia. Så det er på ingen måde for "at spille smart", men håber du forstår at herinde gør vi en del ud af at undersøge hinanden og tjekke op på diverse sites. Så det er aldrig en god ide, at undelade at sige hele sandheden. Så når du siger du spiller nl50/nl100 på stars (hvilket var hvad du skrev), må du acceptere at folk undersøger det og kommer med kommentarer hvis ikke det forholder sig sådan. Så hellere skrive som du gør i det sidste indlæg, hvordan det hænger sammen.

Men som jeg også har skrevet, håber jeg, at du finder dette forum fornøjeligt og lærerigt.

/Henrik

29-06-2010 08:47 #18| 0
OP

Jeg snakker om ftp du snakker om PokerStars ?

"Så spørger jeg dig til dit CG limit, da du selv flere gange nævner at du ikke har så meget stats på PokerStars fordi du spiller CG. Jeg spørger til på hvad limit det er og du svarer så, at det er på nl50 og nl100. Jeg får dig slået op, og gør dig opmærksom på, at der kan jeg kun se at du spiler micro limits."
Har sagt til dig du kan tjekke min bwin / Bet24 da jeg ikke lyver for folk.

"Jeg forsøger faktisk på ingen måde at hænge dig ud."
Det klarer du så meget godt alligvel, hvis vil være venlig og slette dine indlæg igen, da jeg syntes du fremstiller mig som skyldig for at være en røver osv.
"Som jeg skrev i første besked, at man kan skrive hvis jeg mangler noget dog uden at jorde mig"
Jeg oprettede denne BAP da jeg kunne se andre bla. dig. havde en, jeg syntes det var utroligt spændende følge med hvordan det gik jer andre, at jeg selv ville prøve at lave en BAP. Men du forklarede mig hvilke krav man skal imødekomme, og dem acepterede jeg og ville slette min tråd så folk ikke behøvede at glo på den mere.

Ps. lad være med at være så stor en poltibetjent når du ikke har noget at have det i.

29-06-2010 08:54 #19| 0
OP

Ville du være sød at slette dine indlæg som er hovedløse ?
Hurtigst muligt tak

29-06-2010 09:03 #20| 0

Sorry, men LOL! :)

29-06-2010 09:07 #21| 0
OP

Mope +1

29-06-2010 09:30 #22| 0

Så er det indlæg du snakkede om blevet slettet.

Lidt sjovt, at du skriver "Mope +1". Ved du hvad, han skrev "Sorry, men LOL!" over??

/Henrik

29-06-2010 09:34 #23| 0
OP

Du må også gerne slette den der blev sendt 07:31. Også for eftertiden holde dig væk fra mine tråde, medmindre du har noget positivt at sige.
på forhånd tak.

29-06-2010 09:42 #24| 0

Hvad nick spiller du under på Bet24?

29-06-2010 09:50 #25| 0

@dcakici

Nu har du jo sådan set slettet alle dine oprindelige tråde, uvist præcis af hvilken årsag. Men i den oprindelige tråd, beder du faktisk om input til det du har skrevet. Det er rigtig, at du skriver "men uden at jorde mig ;-)" og kan forstå, at det så åbenbart er det du syntes jeg har gjort.

Heri er jeg dog på ingen måde enig. Jeg spørger ind til nogle områder, som du har beskrevet i dit oprindelige indlæg og finder nogle steder som jeg ikke forstår og spørger derfor ind til disse.

Som jeg også skriver, er vi herinde lidt små-paranoide og når der ikke er overensstemmelse med det du skriver, er det altså klart at der er nogen der reagere. Her var det så bare mig (ja, det kan være kedeligt at ha nattevagt), som så dit indlæg og blev nysgerrig og efterfølgende noget uforstående.


"Så spørger jeg dig til dit CG limit, da du selv flere gange nævner at du ikke har så meget stats på PokerStars fordi du spiller CG. Jeg spørger til på hvad limit det er og du svarer så, at det er på nl50 og nl100. Jeg får dig slået op, og gør dig opmærksom på, at der kan jeg kun se at du spiler micro limits."
Har sagt til dig du kan tjekke min bwin / Bet24 da jeg ikke lyver for folk."

Men det hænger jo slet ikke sammen med din oprindelige tråd, hvor du INTET nævner om den site, men derimod kun hvorfor dine stats på PokerStars ikke er så imponernede, netop fordi du på PokerStars mest har spillet cash.

Såfremt du ønsker nogle af mine tråde slettet - udover den du først spurgte om og som jeg har slettet har jeg ikke selv nogen intentioner herom. Dog kan du bruge "anmeld til moderator" kanppen og så vil en af moderator`s se på det.

/Henrik

29-06-2010 10:03 #26| 0
OP

OMG få dig et liv. Har læst nogen af de andre tråde, og har du virkelig ikke andet at lave end at være efter alle andre ? For det første, det giver jo ikke nogen menning du bliver ved? For at bevise hvad ? Hvad helt præsist har jeg gjordt som er er ulovligt ? Gider slet hører på dig og alle dine påstande, du er jo fuld af lort, og kan ikke se hvorfor du skal blive ved med at kører i det, da TRÅDEN ER SLETTET ville godt kunne modbevise dine beskyldninger ( som ikke giver nogen mening) Men du er sku trætende at høre på. Gider ikke længere være med herinde på PN. troede det var sted hvor man stille og roligt kunne læse og lære mere om poker osv. Men det har du da modbevist på alle måder.

SLETTET af MOD
+1 til stodderen.

29-06-2010 10:09 #27| 0

@dcakici

Du gør helt sikkert en god figur, jeg spår dig en stor fremtid her på PN.

Personlige angreb kommer man ikke langt med, at du føler dig stødt over at manden spørger ind til dit spil må være for egen regning, at du sletter alle dine indlæg virker da også en smule dodgy.

*edit*

At du så syntes det er fedt Nurse ryger i en tour, viser jo bare hvor barnlig du er. Jeg vil gøre mit til at du ikke får nogle stakes på dette forum, samt gøre folk opmærksomme på din person såfremt du slår en BAP op igen.

Grimt sprog slettet, meningen er vel videreformidlet :) /Fryden.

29-06-2010 10:12 #29| 0
OP

Føler han kommer med personlige angreb hele tiden uden grund ?
Sletter mine indlæg fordi tråden var en BAP hvor jeg havde misforstået en del. Og derfor ville jeg lukke tråden ved at slette alle bedskeder, "er ny herinde" Men af en eller anden grund har stodderen ikke andet at lave.

29-06-2010 10:12 #28| 0

"Kan lige forstille mig hvordan du er:
Sådan en 40år gammel klam stodder som sidder hjemme foran pc'en hele dagen fordi han ikke har nogen venner, og den eneste måde han kan komme i kontakt med folk er at sidde og background check på alle folk.
+1 til stodderen."

Der har du så ikke skudt meget forbi, det må jeg lade dig.

Jeg er oprindeligt ked af, at du lader dig afskrække fra pokernet grundet mig. Her er faktisk en masse venlige og rare mennesker og at du så syntes jeg er et fjols skal sgu ikke afholde dig herfra.

Og at du syntes, at jeg i mine andre tråde også er efter folk, kan kun komme lidt bag på mig. Tror den eneste tråd du kan referere dette til, er den tråd som er lavet om et BAP med makeup til en live tour (og her er vi så også uenige om jeg er "efter folk".)

Ellers har jeg personligt selv en tro på, at jeg generelt behandler folk rimelig pænt. Men det kan være jeg tager fejl og i virkeligheden er på vej, til at blive en gammel, bitter og ensom mand.

Jeg lover dig, at jeg fremover vil være mere opmærksom på dette.


/Henrik

29-06-2010 10:16 #30| 0
OP

+2 mr_nurse

29-06-2010 10:20 #31| 0

Det er såmænd ikke personlige angreb, han stiller sig blot undrende over for nogle ting, hvilket er meget normalt her inde når man sælger BAP med 100% makeup.
Jeg vil dog foreslå dig at vende tilbage her til PN om et par år når du er blevet voksen og moden nok til at kunne svare på spørgsmål og kritik, ellers tror jeg dine dage er talte her inde. Dog tror jeg lidt at jeg taler til en dør, men det kan vel være ligemeget om det er korrekt eller ej, jeg har ihvertfald bestemt at jeg syntes du er en idiot:)

29-06-2010 10:29 #32| 0
OP

gik over stregen.

29-06-2010 10:32 #33| 0

Ja hvis jeg kunne se de første indlæg............lol seriøst?

Jeg er iøvrigt 30, men det gør mig nok bare endnu mindre voksen, hvilket passer mig fint:)

29-06-2010 10:35 #34| 0
OP

Nogen formår virkelig at øgelægge stemningen herinde på PN.

29-06-2010 10:40 #35| 0

@dcakici

Jeg syntes - og det er helt ærligt ment - at jeg behandler dig rigtig pænt taget dine første indlæg i betragtning. Jeg spørger pænt ind til nogle ting og du kommer så med svar (som du har slettet) der gør, at jeg ikke syntes det hænger helt sammen. Altså foreksempel at spille NL50/NL100 på stars og så kun ha deltaget i en Ekstra Blads turnering. Du søger 100 procent make-up til tours med en samlet buy-in på 1/3 del af hvad ET buy-in koster på nl100, uden tidligere at ha været aktiv herinde. Du skriver, at du har deltaget i ander tours, men at disse har været kval tours til store tours "som du alle har vundet". Jeg gør dig så - pænt - opmærksom på, at også disse kval tours blliver tracket på opr. Du skriver, at du spiller CG på stars og jeg skriver, at det undrer mig, at det eneste jeg kan se er at du spiller micro CG og spørger til dette. Eneste jeg måske gør forkert, er at skrive da du sletter alle dine indlæg, at det ligner en " røverhistorie". Dette måske forkert og jeg sletter indlægget. Men jeg kan love dig for, at andre folk ville ha kunne finde på at ha kaldt det noget andet, når oplysningerne ikke stemmer overens med sandheden.

/Henrik

29-06-2010 10:46 #36| 0
OP

Ihh forstår ikke hvorfor den samme snak hele tiden, kom nu over det.
Jeg har jo intet ulovligt gjordt udover at opretter en BAP, som jeg havde misforstået princippet af.

Har fortalt sandheden hele tiden, hvorfor lyve ?

Men Skriv dine spøgsmål, så prøver jeg at svare dem så godt som muligt.
Svare på dem senere, har ikke sovet 24timer nu.

29-06-2010 11:07 #37| 0

Saglighed er vejen frem.

Vi er mange der er glade for mr-nurse`s skarphed herinde, dine udbrud kan jeg kun tolke som "ikke rent mel i posen".

Hvis du forventer at folk skal smide penge efter dig, så er det bare med at rette ind til venstre og svare str8up på de spørgsmål folk gerne vil have udredet.

Indtil nu, ser jeg absolut ingen grund til at skulle investere i dig, det er så frugten af din "saglige tilgang" so far.

GL

29-06-2010 11:46 #38| 0

Jeg har da et par spørgsmål jeg gerne vil have svar på.

Hvilke kval tours er det du har vundet som på underligste vis ikke er tracket på OPR?

Hvorfor skriver du at du spiller cash game NL50/NL100 på stars når dette ikke er tilfældet?

Hvorfor har du ikke sat dig lidt mere ind i tingene her inde før du begynder at søge stake/sælge BAP?

Hvorfor slette alle dine indlæg? kan kun tolkes som om at der er noget vi ikke må se.

Hvorfor gå i defenciven når du bliver stillet spørgsmål?

Håber du vil svare på mine spørgsmål, gerne uden al mulig udenomssnak.


Mvh

29-06-2010 11:52 #39| 0

@ Dcakici - du bytter om på nutids r'erne og bruger dem omvendt. Det tilter mig fking meget, sry.

29-06-2010 12:36 #40| 0

@ Dcakici

Jeg har som sådan ikke nogle spørgsmål, syntes jeg har forsøgt at stille dem undervejs på en rimelig fair måde. Men hvis jeg skulle være grov, kunne jeg jo spørge om følgende simple spørgsmål

Hvorfor skriver du at du spiller nl50/nl00 på stars når det ikke er helt sandt. Og efterfølgende begynder at snakke om et helt andet site som på intet tidspunkt har været indover dit oprindelige indlæg.

Hvorfor skriver du, at du har vundet en masse kvals tours til store tours, når disse ikke står på OPR.

Hvorfor vælger du at slette dine indlæg, da disse jo må være gode for dig i.f.t. at du syntes jeg er den der går over stregen. For andre der ser denne tråd, ville dette jo isåfald kun være "vand på din mølle" og vise de andre hvor grov og ondskabsfuld jeg uden grund er.

Hvorfor skriver du alle dine indlæg samme dag (20 på daværende tidspunkt) og så søger 100 procent make-up samme dag som du lige er ankommet på pokernet, i en stake som du burde vide folk ville kunne finde på at undersøge nærmere.

Ellers vil jeg tro, at mine spørgsmål langt hen ad vejen står beskreet i mine indlæg.

/Henrik


29-06-2010 14:07 #41| 0

@OP

Velkommen til, du fik bragt dig selv i stormvejr fra starten, hva'?

Et par gode råd:

1. Læs www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=215853

2. Læs nogle af de andre brugeres tråde, for at se hvordan tingene foregår

3. Vær reel og hold den gode tone

4. Vis at du ikke bare ser staking som 'fedt, andre betaler mit spil', og deltag aktivt. Feks. ved at svare åbent og ordentligt på folks spørgsmål.

Der er mange der har startet som du, med at bringe sig i et uheldigt lys fra starten. Det er de færreste som stadig er her. Så jeg vil anbefale du lige tager ilt til hjernen, prøver de ovenstående råd, og så ser om ikke denne del af forum alligevel er noget for dig.

Mvh. Fryden.

29-06-2010 14:37 #42| 0

[ ] Pokernet er blevet kedeligt.

[X] Gad virkelig godt se OP til en jobsamtale med den attitude overfor uddybende spørgsmål.

[X] Checkboxes holder 100%.

29-06-2010 15:15 #43| 0

@OP

Du er sgu da en kæmpe tosse. Jeg læste tråden i går nat før du fik slettet alle dine indlæg og alt hvad jeg kan sige er.......the truth fkin hurts.

29-06-2010 15:47 #44| 0

@andy

På en eller anden måde ganske rart, at vi er flere der så de tråde som nu er blevet slettet af OP selv.

/Henrik

29-06-2010 16:47 #45| 0

velkommen til og farvel og tak.

Den attitude du viser kommer du ikke langt her.

GG, WP

29-06-2010 18:59 #46| 0

wow......var da vist både det første og sidste vi så til ham.

Men btw for god ordens skyld kunne det faktisk være rart at se dine svar til addict kl 10.46 hvis du stadig er her???

På forespørgsel fra OP, som ikke ønsker at lave yderligere indlæg i denne tråd, har jeg lukket den. Jeg kan ikke se der er mere i den, da han føler sig misforstået, og ikke ønsker at svare yderligere. /Fryden.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar