Skuffende og god? Kundeservice

#1| 0

Hej PN'ere!
I har altid været så behjælpelige og tak for det!
Siden sidst, har jeg spillet en del tours på Stars. Dog uden de helt store cashes endnu. :)
Prøvede også Spin & Go. Konceptet er meget sjovt, men hold op et lotteri.
Nå, men til sagens kerne.
Jeg skulle skifte land og opdatere min konto, så jeg kontakter kundeservice for at høre hvordan og hvorledes det foregår. Det havde selvfølgelig været dejlig nemt over Chat, men det har de ikke.. Hvilket også er helt utroligt..
Jeg modtager svar... 8 dage efter!!
Jeg er selvfølgelig suuper skuffet over det. De skulle være verdens største, men at vente 8 dage på svar. Det er sgu ikke godt nok. Så jeg brokker mig selvfølgelig. Man er vel jyde.
Så går der gudhjælpemig 5 dage mere, inden jeg får svar på den mail.. O_o
Jeg kan ikke være den eneste det er sket for? " De har modtaget flere mails end normalt" og så videre.
Den eneste der svarer mig hedder Simon og det virker sgu som om at han er den eneste derinde.. Ret skuffende..
Men han tager i det mindste ejerskab:

---------------
Hej XXXXXXXX

Jeg kan kun beklage for den ventetid som du har oplevet. Det er på ingen måde godt nok og jeg kan garantere dig for, at vi gør alt hvad vi kan for dette ikke sker igen.

Som et plaster på såret og som en undskyldning, har jeg krediteret dig med 10 x $3 Sit & Go billetter. De er aktive på din konto nu.

Jeg skal igen beklage for ulejligheden og jeg håber du kan tilgive vores langsomme responstid.

Husk, at skulle du sidde med andre spørgsmål eller have brug for assistance, så er du altid velkommen til at kontakte os igen.

Med venlig hilsen
Simon
Stars Support
---------------------

Hva mener i omkring det? Er service niveauet virkelig så langsomt hos Stars? Har i oplevet lignende svartider hos dem? Eller hos andre? F. Eks 888 eller Danske Spil?
Eller har jeg bare været møg uheldig.

Taaaak for jeres input/meninger 🙌

14-02-2017 12:27 #2| 1

Desværre standard hos den danske support. Altid brug den engelske support fremover, de er ofte hurtigere.

14-02-2017 12:28 #3| 1

Jeg har aldrig oplevet lange svartider på mine henvendelser til Stars men har så også altid benyttet supporten på engelsk.

14-02-2017 12:34 #4| 12

Jeg venter stadig på svar på en mail jeg sendte til Danske Spil i starten af 2012.
Jeg har ikke et stort håb om at få min 50 kroners bonus.

14-02-2017 12:53 #5| 1

Jeg skrev igår til den danske support gik en halv time så svarede Simon og jeg svarede igen og et kvarter senere var der svar og sagen løst.


Så jeg kan slet ikke kende dit billede

14-02-2017 13:30 #6| 3

men 30$ worth tickets er da rimelig god stil imo

14-02-2017 19:57 #7| 0
Helen skrev:

Jeg skrev igår til den danske support gik en halv time så svarede Simon og jeg svarede igen og et kvarter senere var der svar og sagen løst.

Så jeg kan slet ikke kende dit billede




Hmm. Det er sgu nok bare mig der har været uheldig så :/
Tror jeg vil prøve den engelske næste gang..

Men ja, 30 dollars i tickets er absolut okay! Har da spillet en del allerede og har en del stående, men havde ikke regnet med sådan en kompensation.
Han har nok haft en god dag. :p

Men jeg kan ikke faulte hans service eller noget, det er bare alt for ringe at vente så længe på svar..
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar