Fejlen ved pokerbøger er...

#1| 0

at alt for mange spillere, der tror de kan skrive en pokerbog, de gør det.

05-04-2004 15:37 #2| 0

Sorry Little me, men nu bliver jeg simpelthen nødt til at sige hvad jeg har på hjertet.

Lad mig starte med at slå en ting fast. Det er meningen med dette pokerforum at seriøse, relevante og brugbare emner diskuteres blandt poker spiller. Jeg har på det seneste oplevet gang på gang at du har posted total lige gyldige emner, eksempelvis denne tråd du har startet.
Det at du poster sådan noget skaber utrolig meget irritation for os andre, kunne jeg forestille mig, samt det er total overflødigt. Hvad er grunden til at du poster den her post, en af mange endda?

Min personlige mening er, at du ikke ligefrem hjælper til med at bringe seriøsiteten, relevansen og brugbarheden frem i dette forum men nærmere den anden vej. Det kan godt være jeg er lidt hård ved dig lige nu, men jeg agter at være/blive en seriøs poker spiller og betragter helt klart dette forum som en vigtig sparingspartner for at jeg kan blive det i fremtiden. Derfor hjælper det ikke når urelevante og useriøse indlæg der ingenting har med pokerspiller eller pokerverden at gøre kommer frem.

MVH

Klaus "den sure" Agesen

05-04-2004 15:42 #3| 0

Jeg er overordnet enig med Kagesen. Men der skal dog også være plads til lidt sjov og spas. Det skal ikke være alvor det hele. Jeg kan bare ikke se om dette indlæg er alvor eller bare spas.

Derudover er fejlen ved mange pokerspillere, at de aldrig har læst en pokerbog, og derfor ikke fatter en brik af hvad der foregår. Det er dem vi andre kalder fisk. Og hurra for dem ;-)

05-04-2004 15:47 #4| 0

Jeg kunne forestille mig at indlægget var et oplæg til en debat vedr. om udsagnet er sandt eller falsk ???
2 gear ned Kagesen... Indlæg om "bad beats" og "hey, jeg ligger pt nr 473 ud af 2.019 i en pokerstars freeroll" irriterer mig grænseløst og jeg finder dem komplet ubrugelige... men jeg saver da ikke folk midt over af den grund!

05-04-2004 15:53 #5| 0

Enig i Supa her Kagesen... At du bruger tid på at brænde sammen har sat mig til at bruge tid på at give supaking ret i noget og har dermed også brugt min tid (og sikkert også din hvis du læser eller svare denne tråd) hvis det hele bliver rent alvor og seriøse gennemgang af den ene hånd efter den anden, så mister siden lidt af sin charme... Ignorér tråde du ikke finder relavant, men gør dog ikke et nummer ud af at nogle vil poste noget.

De venligste hilsner
Daniel "den glade" Nielsen

05-04-2004 16:00 #6| 0

Jamen Kagesen dog. Det var på ingen måde min mening at genere nogen. Måske kunne vi få en rubrik for dem med humoristisk sans. Poker skal da osse være sjovt. Vi har grinet meget i de 55 år, jeg har spillet poker. Jeg morede mig højlydt i morges over kommentarerne til én, der havde sendt et tomt indlæg.

05-04-2004 16:02 #7| 0

Ta" en spiller og slap lidt af Kagesen. ;)

Ang. Poker bøger.
Problemet er ikke at der bliver skrevet dårlige poker bøger, men at folk ikke forholder sig kritisk til det de læser. Det skader aldrig at tænke over tingene selv.

05-04-2004 16:30 #8| 0

Guys...som frederik illustrerer..Rolig Nu......Om man ikke synes om en tråd eller finder den irrelevant så ignorer. HAr intet imod at blive savet, hvis der må saves igen, men men men God stemning i hytten. Seriøsitet kan sagtens løsnes op med humor osv, enig i at visse begynderes indlæg har båret præg af langt større IGNORE fra min side end LittleMEs indlæg...God anekdote i øvrigt, det skal der sgu være plads til.

05-04-2004 16:31 #9| 0

Fuldstændig enig med Supa her. Jeg synes også hellere at vi skulle få skæret ned på folks whinen over bad beats. Who cares :-) Som jeg ser det er Little me"s indlæg et oplæg til noget der kunne blive en konstruktiv debat.

05-04-2004 16:41 #10| 0

Jeg er 100 % enig i at der skal være plads til sjov og spas, men i må også forstå at når en bruger gentagende gange poster total ligegyldige posts, så kan man blive lidt irriteret. Grunden til at jeg gav min mening til kende var, at jeg gerne ville have en diskussion igang angående den omtalte sag i denne post.

Der skal jo være en grænse - har jeg ikke ret? Angående bad beat histories, så sker de konstant og synes generelt ikke at folk skal poste dem mere. Jeg har postet 3-4 gennem tiden som bruger her, hvilket jeg nu har fundet ud af er 3-4 for meget. Jeg har dog lært min lektie ved at høre på kritikken fra I andre brugere. Det er da almindelig sund fornuft at høre på sine medmennesker.

@Little Me - som jeg skrev ovenstående i den første post, så var jeg jo nok lidt hård overfor og dertil undskylder jeg...lidt. Der skal være sjov til, men nok er nok :D

/Kagesen

05-04-2004 16:53 #11| 0

Det er da helt OK, kagesen. Jeg er en humoristisk person, men der falder da osse et guldkorn af en gang imellem.

05-04-2004 17:24 #12| 0

Jeg synes, at der skal være plads til lidt af hvert i dette forum og for min skyld må der også gerne dukke en off poker topic tråd op indimellem. jeg kan godt følge det kagesen siger og er enig i at seriøsiteten skal være i højsædet, men at budskabet blev serveret lidt hårdt og målrettet imod little me syz jeg ik var helt fair, men det er jo kommenteret fint.





05-04-2004 18:04 #13| 0

Er der nogen af jer der skal til Royal open i Århus d. 24/4 2004 så ses vi eller vi kan jo følges ad ..

05-04-2004 18:47 #14| 0

godt break du laver der kongcool :-D

06-04-2004 14:33 #15| 0

jep ro på Kage, det er ikke dit forum og han bryder ikke en eneste af forumets regler. Personligt synes jeg at det er "hyggeligt" med en lille anekdote som den om Leo.
Folk har forskellige mål med poker og de skal have lov til at snakke om det de synes er interessant i forhold til dette vidunderlige spil. Men man skal også have lov til ikke at blande sig i de emner man synes er uinteressante. Og så har vi jo også ytringsfrihed her i landet, ikke at forglemme ;)
Selv er jeg holdt op med at læse alle indlæg, f.eks. indlæg med ordet freeroll eller badbeat etc. plejer jeg at hoppe over :)

06-04-2004 14:35 #16| 0

Smag og behag

06-04-2004 19:30 #17| 0

Helt enig med Kagesen, Little me laver for mange indlæg som ikke kan bruges til noget.

Tror faktisk den anekdote er noget han har opfundet, eller er der noget som kender den omtalte Leo fra Poker Miljøet ?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar