Barry Greensteins bog

#1| 0

Efter at have set Barry Greenstein spille overbevisende i går i WPT på zulu har jeg nu taget mig sammen til at anmelde hans bog.

Barry Greenstein: "Ace on the river - An Advanced Poker guíde"

Karakter 4.

En af de første ting der falder i øjnene når man får bogen i hånden er at der er gjort en masse ud af trykningen og der er en masse billeder i den. Ikke ligefrem noget man er forvænt med i pokerlitteraturen. (Eneste lille minus er at billedteksterne er bag i bogen, men det er nok noget med at det flotte layout ville blive ødelagt med billedtekster integreret).

Det der med en avanceret pokerguide er dog nok noget jeg vil tage med et gran salt. Meget af bogen er fyldt med Barrys pokerfilosofi og hans opfattelse af poker psykologi. (Noget man ikke har set før er kapitlet om "Poker and sexuality).

Det bedste ved bogen er efter ming mening den lidt for korte sektion om advanced play, hvor han laver nogle virkelig dybtgående analyser af nogle enkelte hænder.

Hvis ikke jeg havde læst Mason Malmuths "Poker essays" I-III og Feeneys "Inside the poker mind" som behandler mange af de ting BG er inde på meget mere dybtgående ville jeg have givet maksimumkarakter.

Kim

13-11-2005 13:07 #2| 0

Er det bare mig eller er denne bog ikke til salg på pokernet?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar