gopropok, det er afklaret

#1| 0

Bare lige en advarsel mod at handle med profilen gopropok. Solgte 100$ til manden, og har stadig ikke modtaget penge for dem. Har fået mange undskyldninger, men ingen penge. Han er ikke til at komme i kontakt med mere.

Jaja flame away, havde lige vundet lidt dols, og han havde flere succesfulde handler bag sig kunne jeg se.

25-05-2011 10:28 #2| 0

Baaah, lyder sgu træls :/

GL med at få dine skillinger!

25-05-2011 11:16 #3| 0

Har haft mange handler med ham han sendte først dog var sidste handel skummel og endte med ikke og blive til noget og alarm klokkerne ringede hos mig og har ikke hørt til manden siden. Han virkede ellers god nok

25-05-2011 11:24 #4| 0
OP

ja han er vist på vej ud på et sidespor, bare altid træls når sådan noget sker.

25-05-2011 13:36 #6| 0
OP

kk
tak for tippet, havde allerede luret den :) Og stå det helt galt til, så bliver sommerferien sgu tilbragt med at se bund fodbold i silkeborg... :D

25-05-2011 14:56 #7| 0

Han havde indtil for få dage siden sin egen FB-side, men både den og hans kærestes er nu lukket. (Jeg kan i hvert fald ikke få adgang til dem).

Flere der har haft problemer med gopropok?

25-05-2011 15:00 #8| 0
OP

glamour

Ja den er desværre blevet lukket, men som sagt, bliver der ikke betalt, så napper jeg da en tur til silkeborg, han skulle nok være til at støve op :)

25-05-2011 15:06 #9| 0

Kæft en idiot, han har også skrevet desperat til mig.
Men når det skulle til at blive en handel (han skulle overføre først) svarede han ikke tilbage.

25-05-2011 15:07 #10| 0

Kan da se at flere af medlemmerne i gruppen har samme efternavn som ham, så skriv en besked til dem over facebook og se hvad de har at sige. Så begynder han sgu nok og ryste i bukserne og overfører pengene.

25-05-2011 15:30 #11| 0

Ja, aben har også kontaktet mig, men lurede hurtigt at hans vanvittege overkurs (læs: kurs 5, til kurs 6) kun kunne være scam og hoppede self. ikke på :/

GL med at få pengene

25-05-2011 16:26 #13| 0

Jeg er i familie med en der spiller på ØBG's hold som der linkes til på siden.

Skal jeg prøve at kontakte ham?

25-05-2011 20:00 #14| 0

Jeg har både navn adresse og cpr.nr., så der er bestemt mulighed for at støve fyren op.

25-05-2011 20:02 #15| 0

Og hvordan kan nogen give fingeren ned til jannik_pro's indlæg. Det giver jo ingen mening!

25-05-2011 20:03 #16| 0

Jeg elsker den måde alt bliver opdaget/opsnappet af folk fra PN. Mere af det tak!
Pn-investegation ;)

25-05-2011 20:23 #17| 0

Det mindste man kan gøre, når folk scammer, er IMØ at sørge for, at det medfører repressalier.
Jeg er alt for at politianmelde, men det lyder også fint at forsøge at få nogen i hans omgangskreds til at få ham til at indse, at han er ude på et skråplan.

Sebbecenter, go for it!

25-05-2011 20:32 #18| 0

Forstår jeg heller ikk Glamour? :/ men som jeg har sagt tidligere har nogle folk åbenbart ikke andet at lave end at minusse folks indlæg :/ - sørgelige typer

25-05-2011 21:04 #19| 0

Så får du lige en tommel op fra mig for den. ;)

25-05-2011 21:14 #20| 0
OP

takker allesammen for hjælpen, skal nok få støvet ham op :)

25-05-2011 23:03 #21| 0

Held og lykke med at få pengene igen, men...

Jeg ved godt, at det er i god mening og til skræk og advarsel for andre PokerNet-brugere. Hvor lang tid er der gået siden, at du har solgt dollars til ham - og hvor lang tid siden er det du sidst har hørt fra ham? Come on, det er måske første gang manden har rodet sig ud i noget skidt, og hvis han ikke har pengene lige nu, så dukker de nok op omkring d. 1. i måneden. Det er trods alt ikke et uoverskueligt beløb, som han skylder dig.

Jeg synes bare ærlig talt ikke, at det er OK at hænge folk ud på et offentligt forum til witch-hunt for 100 dollars. Jaja, det er måske ikke pengene, men princippet - forståeligt. Han skal naturligvis ikke bedrage folk. Men hopper man i "fælden", så kontakt evt. politiet i stedet. Du har mandens fulde navn og adresse, så mon ikke at de eventuelt lige kan give ham et kald. Du har vel noget skriftligt, som du kan bruge som eventuelt bevis.

Jeg skal på ingen måde forsvare hvad manden har gjort, men altså.. Hans arbejdsgiver, fremtidige arbejdsgivere, venner og familie kan google hans navn, og så se denne tråd som en af de først nævnte. Hvis nu, at du på et tidspunkt rent faktisk får pengene af ham og ikke lige får slettet tråden, så er det naturligvis ikke sjovt at skulle forsvare.

26-05-2011 07:24 #23| 0

Jeg har nu kontaktet både neemos og glamour .. Pinligt at finde det her indlæg omhandenlende mig .. Og fejlen er på min side, ja - de modtager begge penge inden for et par dage. jeg ser meget gerne mit navn slettet herinde. Glamour skriver selv at jeg har oplyst adresse, cpr nummer osv, så han har allerede al info. så drop det der spionpis i har gang i. Jeg bor i Silkeborg ja, men har dame og søn, så gider ikke have nogen rendende på adressen, men mit tlf nummer er 26500969 . Ring for aftale andet sted!


Og Jannikpro, jeg har lavet mere end 30 vellykkede handler til kurs 6.5, hvilket jeg gerne har villet betale, når der ikke har været andre muligheder. de 2 handler vi snakker om her er ikke iorden, og det ved jeg .. men har som sagt mange vellykkede, og får rettet op på de her nu..

26-05-2011 09:39 #24| 0

Du scammer folk og forventer samtidig at de ikke dukker op på din adresse i respekt for din dame og søn?????

Er du bange for at din nærmeste får sandheden at vide? Det er selfølgelig ærgeligt for din søn at se sin far som taber og bedrager, men det er du sgu selv skyld i.

26-05-2011 09:43 #25| 0

Hvad siger du, dit fucking fjols ? Tror du jeg ville oplyse al info om mig selv, hvis mine intentioner var at fucking snyde ? Så dum er der vel forhelvede ingen der er - men det kan du måske ikke se ? Der kom noget op, og det har jeg brugt min tid på at forklare i det her indlæg, at jeg er røvpinlig over. Jeg ville sq da ikke skrive her, hvis jeg ikke ønskede det fixet igen.

26-05-2011 09:49 #26| 0

Folk dukker vel ikke op på en adresse for 500 kr?

26-05-2011 09:57 #28| 0

Jeg valgte at lade være med at prøve at forklare mig ud af den her, fordi jeg godt ved at undskyldninger ikke kan bruges til en skid, når man står og mangler penge. Men situation er sådan at jeg blev smidt ud af damen derhjemme - hende jeg har fællesøkonomi med ( er hjemme igen). Så jeg havde ganske simpelt ikke mulighed for at betale på det tidspunkt. Nu ønsker jeg sagen afsluttet og har derfor kontaktet dem .. Det var en fejl at jeg ikke gjorde det tidligere, kan jeg godt se nu, men der havde jeg andet at se til - og ingen løsning at tilbyde .. Min fb-profil er altså ikke blevet slettet pga. nogle pokerpenge - men pga. seriøse problemer i mit privatliv.

Jeg ønsker sagen her aflstuttet mellem dem og jeg - og du har i hvert fald ikke en fucking skid at gøre med den Bughandle.

26-05-2011 09:57 #27| 0

Bughandle, sålænge der er konstruktiv kommunikation så kan man ikke forvente mere.

han siger han betaler i denne uge
Han har tilbudt at mødes
givet alt personlig info

hvad fuck er du du forventer udover det ?

skal han skrive et digt til op om at hans penge er væk ?

har man lavet et fuckup, som der obv er sket her, så kan man imo ikke gøre mere end gopropok allerede har gjort.

26-05-2011 10:15 #29| 0

@Live

Jeg forventer faktisk ikke en skid. Skyldner har først givet lyd fra sig efter oprettelsen af denne tråd, så det er ikke ligefrem fordi han har vist god vilje.
Jeg reagerede blot på at skyldner åbenbart forventer at hans kreditorer i respekt for hans familie ikke tropper op på adressen. Han skulle jo nok nærmere lade være med at bringe sig i den situation (i respekt for sin familie).

26-05-2011 10:56 #30| 0

Live+1

Bughandle gtfo

Slet alt personlig information i traaden.

26-05-2011 11:16 #31| 0
OP

så er sagen afklaret mellem mig og gopropok, han har idag sat det skyldte beløb ind.

Mvh Neemos

www.neemos.dk

26-05-2011 11:52 #32| 0

@gopropok

okay fair nok at du har ville købe til kurs 6,5. Siger også bare at det var den ekstremt høje kurs der holdt mig fra at handle med dig. Hvis noget lyder for godt til at være sandt er det som regel osse.

Dine 30 vellykkede handler blegner desværre bare når man ikke får betalt hvad man skylder til tiden. Jeg har over 150 vellykkede handler men de ville også blegne totalt hvis jeg scammede / ikke betalte til tiden. Sådan er det nu engang bare på PN :(

Vil dog sige at det er godt du melder op og får betalt, alt andet er simpelthen for usselt.

God vind med privatlivet

26-05-2011 11:57 #33| 0

Det har jeg opdaget.. den her sag fik pludselig meget opmærksomhed synes jeg. Det skulle også bare lige nævnes da du skrev sådan, at jeg som sagt har handlet med succes mange gange. Jeg er ked af at blive stemplet som snyder, så det skulle bare rettes op på nu, og så kan jeg ikke bruge mine undskyldninger til noget som helst, og det har jeg godt vist fra start ..Men rart at få det ud af verden neemos .

26-05-2011 12:34 #34| 0

Jeg har også hørt fra gopropok. Han har ikke betalt endnu, men har lovet, at der kommer penge i løbet af nogle dage...

02-06-2011 21:18 #35| 0

nok nærmere Neemos der er en scammer

02-06-2011 21:21 #36| 0

peter uddyb?

02-06-2011 22:00 #37| 0

@Live

Hvornår må vi udstille ham?

Udstik på han har noget derhjemme der er 500 kr. værd - hvorfor skal han have det, når han ikke magter at betale folk, hvad han skylder?

02-06-2011 22:17 #38| 0

@schulle

han scammede mig lige for 18$ i det fodbold spil

02-06-2011 23:00 #39| 0

Kan afsløre, at der stadig ikke er betalt fra gopropok!
Han lovede pengene var der senest tirsdag d. 1/6, hvilket var 4. gang, han lovede, at pengene faldt på en given dato. Han har desuden påstået, at pengene på et tidspunkt havde forladt hans konto. De nåede dog på mærkværdigvis aldrig min.

Har ikke hørt et ord fra ham siden sidste torsdag.

Man skal åbenbart lave en tråd om ham og planlægge sin sommerferie i Silkeborg, før han hoster op. Det må jo så nødvendigvis være næste skridt...

02-06-2011 23:23 #40| 0

Kris_rem.

hvis man vil være en dick og stå og puste sig op over for en der skylder penge men som kommer med konstruktive forslag og lovning på pengene falder så skal man nok undlade at låne penge ud.

hvornår han må blive udstillet ? jamen det er han jo allerede, og har været det hele tiden, hvad forventer i mere ?

når man starter med at smide alt info navn, adresse, fb, tlf nr true med at opsøge familie kæreste venner osv, hvor fuck vil i så gå hen nu ?

som jeg ser det så har han betalt en, kommet med fine indlæg og har tilbudt at mødes med dem der vil uden at spille smart, true eller noget andet.

jeg har satme haft penge ude i langt værre spots end det.

alt i alt så har goprokop gjort det decent når han nu har fucket op, noget bedre end OP og glamour, mon ik pengene falder relativt hurtigt.

02-06-2011 23:49 #41| 0

@Live

Det er fint, at du har sympati for gopropok. Det har jeg på ingen måde. Det er gået mere end en måned, og undskyldningerne vælter til tider ind, andre gange er han tavs som graven. Han har som allerede nævnt lovet pengene adskillige gange. Ligeledes har han adskillige gange købt/ lånt/ forsøgt at handle siden. Jeg har svært ved at tolke det positivt, lige meget hvordan jeg vender og drejer det. Ergo synes jeg, det er helt på sin plads at oute fyren. Så kan andre PN'ere i det mindste have en ide om, hvem de handler med. Hvis man begår handlingen, må man også tage konsekvenserne.

03-06-2011 00:30 #42| 0

Glamour, det er en linie at tage, om den skaffer dig dine penge hurtigere er satme nok tvivlsomt.

han har skyldt dig dem i en måned, og du siger han har lovet dig dem fire gange i den måned, så du har obv været meget fremme i skoene.

men man skal ikke være et geni for at regne ud at hvis en skyldner ikke kan betale den tiende i en måned, så kan han heller ikke betale den tyvende.

det er lettere for alle parter hvis dem der har penge i klemme er realistiske, så fik man heller ikke stukket historier på ærmet.

hvis man føler for at bumpe folk konstant, så lad være med at låne penge ud, det går dig tydeligvist på.

og nej jeg har ikke synderligt sympati for ham, det har jeg tilgengæld heller ikke for den måde i har håndteret det på.

03-06-2011 00:41 #43| 0

@Live

Vi har haft diskussionen før :)

Fruen og jeg troppede op hos en dårlig betaler - det var åbenbart hvad der skulle til, sammen med lidt info omkring pågældendes arbejdsplads. Der var du heller ikke vild med fremgangsmåden.

At du synes, det er bedre end ingenting, at skyldner kommer med nogle latterlige forklaringer omkring sit parfohold, som på ingen måde har noget med gælden at gøre, fatter jeg ikke?

Manden skylder - manden skal betale. Slut.

03-06-2011 00:53 #44| 0

kris, well sådan er man så forskellig, nogle folk reagere ikke godt på trusler, eller blanden kærester ind i det, de fleste vil opleve at få på munden med den fremgangsmåde.

jeg har aldrig haft folk der ikke har betalt, selvom der engang i mellem er gået en måned eller to for meget, og jeg har aldrig bitchet over deadlines der ik har været overholdt, sålænge man får et præcist svar på hvorfor og en realistisk dato for betaling.

låner man penge ud, så skal man sgu også være beredt på at der kan gå længere tid end planlagt, sådan er gamet nu engang,, dumt at gøre folk man ikke kender ordenligt en tjeneste på det punkt.

hvis man bevidst bliver sjoflet så er der andre måder at få penge på end at ligge navne frem på nettet eller fortælle en kæreste om det.

tror aldrig jeg ville have et problem med at troppe op hos folk, så mon ik mit problem har været noget med arbejdet at gøre ?

igen hvis man er skyld i folk mister sit arbejde, så er det sgu nok ikke en vildt rationel måde at få penge ud af dem på.

03-06-2011 01:10 #45| 0

Om det går mig på er vel noget nær lige så relevant som vejrudsigten for Grønland, men der er garanti for, at jeg outer folk, hvis de gentagne gange ikke overholder aftaler, som de selv har indgået. Det er ualmindelig dårlig stil! Og ja, jeg henvender mig til folk, hvis de ikke overholder en indgået aftale, så i det gopropok har lovet pengenes ankomst igen og igen uden at leve op til det, så hører han fra mig.
Der kan selvfølgelig være tale om uheldige omstændigheder, men der er ikke meget, der tyder på det, når fyren her adskillige gange har handlet siden.
Om jeg får pengene er bestemt ikke uvæsentligt, men det er mig lige så vigtigt og ligger mig meget på sinde at sørge for fyren ikke kan fortsætte på samme måde.

03-06-2011 01:35 #46| 0

Glamour, du springer lidt pointerne over.

folk der ik kan betale d 5 i en måned, kan heller ikke betale den 12 ! det er simpel logik, så istedet for at acceptere datoer der ikke er realistiske, så lav en aftale om den næste første fra starten af og pointer det vil have konsekvenser hvis den ikke overholdes.

undlad fysiske trusler, undlad at blande arbejde osv ind i det, et simpelt hint om at du vil møde op på bopælen og snakke om det, samt han betaler dine udgifter herfor vil være nok.

det er at pisse på sig selv at prøve at plukke hår fra en skaldet, spild af tid.

nu der så er gået over en lønningsdag, så kan man begynde at være pissed, så smid 2 øl på som renter, jeg skal nok collecte, da jeg er i silkeborg næste weekend alligevel.

03-06-2011 02:11 #47| 0

Det var ikke min mening at springe pointerne over. Jeg kommenterede blot på det, jeg syntes, var værd at kommentere på. Jeg skal dog gerne undtagelsesvis lade dig diktere, hvad der er pointerne her. :)

Hvis du mener, pengene ikke kan falde på hverken den ene eller anden dato, så forudsætter du, at det alene har noget med økonomi at gøre, og at en lønningsdag er nødvendig for at kunne betale. Du har givetvis ret i, at det ofte er tilfældet, men som du burde have læst, så har gopropok -som det her drejer sig om- været ude at handle flere gange siden og kunne pludselig betale anden gæld i sidste uge før lønningsdag, så du sætter præmisser for manglende betaling som ikke nødvendigvis er en forudsætning.

Ydermere er det ikke min opgave at være barnepige/ lære nogen hvordan en handel fungerer. Det burde være en forudsætning for i det hele taget at indgå en handel, at alle her har det på plads.
Som allerede nævnt så giver jeg gerne folk en chance, hvis de melder rent ud af posen, hvornår pengene kan falde, men hvis man insisterer på gang på gang at komme med tomme løfter og dårlige undskyldninger, så er det ikke tidsrammen eller en lønningsdag, der er bestemmende for, hvornår jeg finder det uacceptabelt. Det er udelukkende et spørgsmål om dårlig stil!

Jeg har noteret, at du er i Silkeborg næste weekend. Kunne jo være jeg fik brug for din hjælp. :)

07-06-2011 16:11 #48| 0

@Live

Nu er det så en uge siden, pengene sidst (og for 5. gang) var lovet til betaling, 2 uger siden, jeg sidst har hørt noget fra gopropok og 2 lønningsdage har passeret, siden han lånte pengene.

Er det ok at være lidt pissed nu?

07-06-2011 16:21 #49| 0

Ja, især på dig selv.

hvis man som over 18årig har behov for at låne penge for at spille poker, er der nok en chance for der er noget galt.

Ps, mht din og lives diskution er jeg mest enig med dig.

Der skal selvfølgelig ikke udøves vold, men det er altså nemmere at sidde foran computeren og pisse på sine kreditorer end det er at gøre det face to face.

07-06-2011 16:23 #50| 0

du må være pissed alt det du vil, som jeg tidligere har påpeget får du bare ikke rigtig noget ud af at være det, og det er måske årsagen til at neemos har fået penge og du ikke har.

kadang: fordi man har penge ude ved folk giver det ikke nogen ret til at svine dem efter forgodtbefindende, og det er sgu sjældent det får folk til at betale hurtigere.

07-06-2011 16:27 #51| 0

Hvad Neemos gjorde, og jeg ikke har gjort, var at lægge hans navn ud til offentligt skue og "planlægge sommerferie" i Silkeborg.
Hvis du mener, det er den rigtige approach, så er jeg næsten sikker på, jeg har misforstået dig tidligere...

Ikke desto mindre varer det ikke længe, før jeg laver min egen lille hyggetråd om klovnen.

07-06-2011 16:33 #52| 0

Hahah.. Troede kun det var mig, der havde et udestående med ham. 600kr ca.,
så vidt jeg husker..

gopropok, gør nu din mor og dig selv en tjeneste ved at slette den pokersoftware fra computeren. Du har tydeligvis et problem.

07-06-2011 16:36 #53| 0

Håber ikke dette er gopropok

nyhederne.tv2.dk/article.php/id-40517670:spillegæld-førte-til-mishandling.html

07-06-2011 16:42 #54| 0

@thorm

Hvis du læser længere oppe i tråden, vil du kunne læse, at hans FB-profil for nylig blev slettet.

07-06-2011 16:44 #55| 0

@Live

Det er jeg egentlig enig i.

Jeg siger bare, at har man mandens adresse, har du større chance for at få pengene hvis du kører ud til ham og spørger pænt, end man har ved at gøre det samme på computeren.

Hvis manden er sygeligt ludoman tror jeg iøvrigt gerne han stikker folk en plade igen og igen hvis det betyder han kan undlade at betale det han skylder.

Det skal selvfølgelig helst gå via computeren, men hvis man igen og igen bliver pisset på, må man overveje det andet.

Fx med ham Lasse / Nichlas eller hvad han nu hedder, hjælper det jo ikke ligefrem at give ham chancer igen og igen, da han nu (på trods af ekstrem lav intelligens) åbenbart har lykkes med at snyde folk for 3-4-5. år i træk og stadig gør det.

07-06-2011 16:49 #56| 0

Bare for interessens skyld: Hvem er Lasse/ Nichlas? Link?

07-06-2011 16:57 #57| 0
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=198842

Men der er en del flere.

Manden kan ikke skrive og er håbløs dum, alligevel lykkes det ham igen og igen at narre penge fra folk. hvordan det kan lade sig gøre fatter jeg ikke.
07-06-2011 17:01 #58| 0

Ja, så det godt, da jeg nærlæste tråden.

Glamour, du må godt sende mig hans oplysninger i pm,
hvis du er i besiddelse af dem.
Så skal jeg se, hvad jeg kan gøre for os.

Gopropok, hvordan kan du have en søn og opføre dig så uansvarligt din idiot?
Tag dog et fucking ansvar, når din idioti går ud over andre.
Du har ikke min sympati længere, specielt ikke når det ser ud som om, du systematisk har scammet folk inden for en meget kort periode.

Men du må jo bare tage konsekvensen af, at du har stjålet fra folk og samtidig været dum nok til ikke at sløre din identitet ^^

07-06-2011 17:03 #59| 0

kadang, jeg har nævnt jeg intet problem ser i at troppe op irl. hvis man så møder op og får at vide han først kan betale til den første, og man så vælger at troppe op 3 dage senere, får samme besked, tropper op igen dagen efter det osv hele vejen frem til den første, så er man satme en douche og det ser man imo ofte herinde.

folk herinde tror at hvis de bombadere folk og bumper tråde så kommer betalingen hurtigere, det er bare ikke tilfældet og skaber kun et dårligt forhold til skyldneren.

jeg har selv ofte forlænget lån uden brok, hvis folk ikke kan betale så nytter det ikke noget at bumpe dem igen 4 dage senere, men man ser det konstant på pn at folk tror det hjælper at være på nakken af skyldnere jævnligt i stedet for at komme med konstruktive forslag til hvordan de hurtigst får deres penge igen.

ofte er det renter der får folk til at låne ud til nogen de overhovedet ikke kender, og som ikke er faste herinde, ikke skide smart, og hvis det ligefrem kan bringe ens pis i kog at folk ikke altid betaler til tiden så skal man sgu nok undlade at "hjælpe" dem til at starte med.

07-06-2011 17:05 #60| 0

Lidt mere guf

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=242457

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=175746

www.pokernet.dk/forum/198370-.html

07-06-2011 17:15 #61| 0

@Live

Jeg er sikker på de fleste herinde har forståelse for ludomani og de problemer det beklageligvis medfører. Folk der låner penge ud til ågerrenter i forbindelse med ludomani er desuden de værste scums. Hands down.

Men vi har at gøre med en voksen mand, der gennem en årrække bevidst har snydt folk.
Det virker på mig ikke som en stakkels ludoman, snarere en småkriminel gut, der kun har nosserne til at stjæle fra folk, når han slipper for konfrontationen.

07-06-2011 17:30 #62| 0

thorm: niklas list bør sælges som fluffer til gay porn indtil han har arbejdet hans gæld af, samt 20kish ekstra der kan stå på en konto og blive udbetalt til alle dem der er naive nok til at låne ham penge i fremtiden. (af en eller anden grund er der jo nok af dem)

men har man lånt penge ud til en der har gravet sig et hul, men som rent faktisk holder kommunikationen og gerne vil betale, så har udlåner altså al mulig grund til at holde en sober tone, stille rimelige krav og lade være med at bombadere skyldneren med beskeder, sms og opkald i tide og utide.

07-06-2011 17:39 #63| 0

Hvorfor skal live altid blande sig/være på tværs i disse tråde.. lad da folk løse det selv..
Så længe det ikke er tæskeholds-tanker de render rundt med, har de da ret til at presse på for at få deres penge!

07-06-2011 17:49 #64| 0

Tæskeholds-tanker er da helt ok. Så længe folk ikke ytrer sig om dem i denne tråd ;)

07-06-2011 17:52 #65| 0

Jeg forstår til stadighed ikke, hvor Live vil hen...

Hvis den sidste del af seneste besked er møntet på gopropok (og det tænker jeg den er, siden det er ham, tråden burde handle om), så er det jo helt skudt forbi!
Hvor ved du fra, han gerne vil betale? Han har lovet pengene adskillige gange, men de falder ikke som lovet. Det er vel så almindelig hustlerstil, som noget kan være.
Når fyren ikke overholder en sat betalingsfrist, så henvender jeg mig og hører hvorfor. Hvis fyren så kommer med undskyldninger ala, "netbank virker åbenbart ikke", "der kommer sundhedsplejerske på besøg, så jeg nåede ikke i banken" o.l. og så efterfølgende lover betaling en af de kommende dage, så accepterer jeg det. Når der så går en uge mere uden penge og lyd, så skriver jeg igen. Hvis det rent faktisk drejer sig om manglende likvider, så skulle fyren bare melde rent ud, så er jeg ikke afvisende for en løsning, der giver manden lidt tid til at fremskaffe pengene.
Jeg har aldrig tekstet ham, jeg har aldrig ringet til ham, men jeg har skrevet til ham, når han ikke har overholdt de betalingsfrister, han selv har sat op. Det lyder på dig, som om jeg burde sige: "Du kan jo ikke betale i morgen, vil du ikke bare vente til d. 1.?"
Langt hen ad vejen lyder det jo meget fornuftigt, det du siger. Hold en sober tone, giv skyldner lidt tid og plads også selv om der går længere tid end aftalt, men du kan da seriøst ikke mene, at man bare skal acceptere, at pengene ikke falder?

På nuværende tidspunkt med flere skyldnere osv. gælder der for mig i høj grad om at sørge for, at der ikke er flere PN'ere, der låner fyren penge og ender i samme situation.
På et tidspunkt bliver det også på sin plads at oute ham for real. Jeg mener i den grad, det er på sin plads med seriøse repressalier for scammere. Det kan godt være, de er i en uheldig situation, men så har du formentlig også brug for hjælp, som de sjældent selv søger. Så hvis oplysninger om en given persons manglende evne/lyst til at betale gæld eller andre prekære problemer bliver tilgængelige for en bredere offentlighed, så kan det være, det sågar er startskuddet til at få hjælp.

07-06-2011 20:12 #66| 0

@Live

Ikke alle er månedslønnet - derfor kan der være fin mening i at bumpe en tråd midt i en måned.

Udstik på skyldner har et fladskærmstv, bil whatever han kan få pantsat eller lignende og få betalt hvad han skylder?

Fatter ikke du er så pisse overbærende med folk der skylder penge og ikke kan overholde deres forpligtelser.

ARGHHH :)

07-06-2011 23:17 #67| 0

"Men situation er sådan at jeg blev smidt ud af damen derhjemme - hende jeg har fællesøkonomi med ( er hjemme igen). Så jeg havde ganske simpelt ikke mulighed for at betale på det tidspunkt. "

Og du har lige fået et barn kunne jeg høre. Godt jeg ikke har dig som far.

07-06-2011 23:31 #68| 0

Kan kun sige at jeg har handlet med gopropok 6-8 gange uden problemer hvor han sendte først. Stoppede dog til sidst med at svare, da han virkede meget desperat efter at handle $100 op til flere gange om dagen med meget kort mellemrum.
Følte han var på vej ud på et sidespor, som jeg ikke havde tænkt mig at bidrage yderligere til.

Jeg kan så se at jeg har været en af de heldige at få mine penge. sur situation for jer andre. håber I finder en fornuftig løsning.

/ Casper.

01-07-2011 14:47 #69| 0

Håber alle fik afklaret det. Det har dog sidenhen vist sig at han har taget billeder af folks kreditkort når muligt og står og skylder 15-20k forskellige steder.

04-07-2011 22:44 #70| 0

@ Sebbecenter

Er det gopropok, du taler om i sidste indlæg?

05-07-2011 02:16 #71| 0

Det er det ja.

05-07-2011 11:02 #72| 0

Hvordan taget billeder af folks kreditkort?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar